Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitrului i-a stat ceasul!

Intitulat “Victorie furată”, articolul scris îndată după meciul dintre Steaua și Napoli a stîrnit reacţii diferite, ba şi opuse. Nervoși, fanii roş-albaştri i-au reproşat “centralului” prelungirea NEJUSTIFICATĂ a partidei, în vreme ce adversarii acestora, susţinătorii lui Dinamo, ai CFR-ului, ai […]

vineri, 1 octombrie 2010, 5:58

Intitulat “Victorie furată”, articolul scris îndată după meciul dintre Steaua și Napoli a stîrnit reacţii diferite, ba şi opuse. Nervoși, fanii roş-albaştri i-au reproşat “centralului” prelungirea NEJUSTIFICATĂ a partidei, în vreme ce adversarii acestora, susţinătorii lui Dinamo, ai CFR-ului, ai Rapidului ș.a., i-au dat dreptate “centralului” polonez Borski.

Mai degrabă ironic decît curtenitor, un blogger a notat “dl Ioaniţoaia e prea versat ca să-l desfiinţeze pe arbitru, dar a vrut să le cînte în strună numeroşilor suporteri ai Stelei şi, implicit, să-şi vîndă ziarul!”. Nu-i adevărat. Tocmai pentru că am văzut şi revăzut înregistrarea finalului, rămîn la opinia că Borski A EXAGERAT.

A făcut exces de zel. Mai întîi, n-avea motive să arate 4 minute de prelungire deoarece se efectuaseră 4 înlocuiri, nu 6, Surdu fiind introdus abia în minutul 90+3. La urma urmei, fotbalul nu-i baschet ca la fiecare întrerupere să fie oprit cronometrul.

Apoi, şi luînd de bună matematica unuia dintre “avocaţii” polonezului, socoteala tot nu iese: “accidentarea lui Tă­tă­ruşanu, 2 minute, 23 secunde + schimbarea lui B. Stancu, 30 secunde = 2 minute, 53 secunde. Practic, prelungirile au început în mi-nu­tul 92:53 şi, adăugînd cele 4 minute, în-tîlnirea trebuia încheiată în 96:53, iar golul 3 al lui Napoli s-a marcat în minutul 96:58. Deci arbitrul a procedat corect!”.

Cum a procedat corect din moment ce, conform calculului de mai sus, Borski a ţinut 5 secunde în plus?! De ce n-a fluierat sfîrşitul cu, să zicem, 5 secunde mai repede, cînd tabela arăta 3-2 pentru Steaua?! N-a greşit cînd l-a eliminat pe Kapetanos, autorul unui gest condamnabil, şi a condus bine în general, deşi cu o u­şoară tentă pro-Napoli. Referitor la prelungiri, continuu să cred însă că A ÎNTINS COARDA prea tare şi s-a legat la cap fără să-l doară!

Mă îndoiesc că prezenţa în fruntea Comisiei de Arbitri UEFA a italianului Collina, şef peste DELEGĂRI, l-ar fi determinat pe Borski să tragă de meci, dar mi-e îngă-duit să gîndesc şi aşa? Sigur că da. Cu atît mai mult cu cît, în condiţiile respective, poate un “central” din zece s-ar fi arătat mai catolic decît polonezul! Altfel, se ştie că singurul ceas valabil e al arbitrului. Din păcate, cel al lui Borski parcă a stat!

Pe lîngă nesăbuinţa lui Kapetanos, elevii lui Lăcătuş au ce să-şi impute. A fost şi vina lor. Dezlănţuiţi în primul sfert de oră, s-au prăbuşit în ultima parte a reprizei secunde, presing inexistent!, marcaj zero!, slăbiciuni din pricina cărora au şi ratat victoria la potou. Că o meritau sau nu, şi asta constituie o altă discuţie. Cert e că în Ghencea mai e MULT DE LUCRU. Mult, foarte mult.

Comentarii (106)Adaugă comentariu

mb (6 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 8:15

La golul 3 al lui Napoi, Gardos a uitat sa faca pasul la offside.

vasile. (17 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 8:39

salutare tuturor!nu sunt stelist nici dinamovist nici…. sunt cu herta!toti vorbesc de arbitraj!!!asta e neputinta celor mici!!!ce a jucat steaua???? v.ati intrebat???un autogol, un gol cu noroc a lui tanase si un gol pe merit!si in rest???nu poti tine mingea 5 sec!!!!bufa bufa,nimik doar la ce.o pica!sa fim seriosi steau a avut noroc cu 3-3,cand vor tine mingea mai mult de 5 sec poate vor putea face ceva,fotabalulul nu e barbut!! adica nu.i un joc de noroc!si se joca pana arbitrul fluiera!!!!eu le dorec toate bune, dar inca oadata ,Fotabalul e un joc care se mai joaca si cu capul nu numai cu picioarele!!!asa ca lasati arbitrul si analizazti ce a jucat steaua!!cate deposedari cata posesie cate suturi . asa se judeca fotabalul nu ce a facut arbitrul.si apropo de antrenori!! sttutgart si shalke sunt pe ultimul loc!!!!nu au schimbat antrenorii!!!!

barbescu (4 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 9:13

domnule ioanitoaie te credeam om corect dar m-am inselat.schimba ochelarii si cezi ca tatarusanu a simulat 2minute si 38 de secunde. dece nu esti corect.voi ziaristii mincati rahatul si apoi va faceti ca ploua . sa iti fie rusine ca esti om si ziarist batrin

milici (440 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 9:21

@luca
Tii minte doar ce te intereseaza.Ai uitat ca , dupa eliminarea portarului KVSC , inlocuitorul lui , se pare Culio , s-a chinuit vreo 5 minute sa se imbrace cu tricoul si sa-si ia manusile?

milici (440 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 9:44

Am postat ieri explicatia dar cine s-o nciteasca?
In prelungiri , Tatarusanu a mimat indelung o fractura , sau , cel putin , o luxatie serioasa la mana.Imediat Lacatus a facut ultima schimbare , introducandu- (degeaba) pe Surdu;prin asta s-a dovedit clar ca Tatarusanu a SIMULAT deoarece , daca ar fi avut ceva serios nu risca Laca sa ramana fara portar.Cum Tatarusanu mai avea un galben polonezu’ i-a aplicat o corectie Stelei ca putea elimina portarul pe baza de deductii logice.Asta UNU la MANA!
Prudenti , ca sa nu picam in mania PERSECUTIEI si SCENARITA , cum am fost acuzati de o moftangioaica romanca , ne ferim sa vedem ADEVARUL:am fost FURATI de ARBITRII in absolut TOATE meciurile cu echipele avute in actuala editie a cupelor europene.
CHIBITII mai SPUN adevarul in postari dar ZIARISTII TAC , ca nu da bine!
De ce dle Ioanitoaia?
Asadar carnatul si-a FACUT TEMELE.Asta DOI la MANA!

drflo75 (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 9:44

in loc sa ne aparam interesul propriu…ne dam la „turloaie” singuri…sa-i vedem pe frustratii de dinamovisti,rapidisti si altii…cum vor fii in stare sa aduca puncte Romaniei pentru coeficient…

DragosMC (6 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 10:27

Arbitrul trebuia sa fluiere dupa cornerul italienilor, in momentul in care mingea a fost respinsa din careu. N-a fost o minge balbaita in careu, a fost respinsa direct, italienii au batut slab, stelistul a respins si gata, trebuia sa fluiere. Nu era o faza ce trebuia continuata cu 2 pase la marginea careului si o centrare pt gol…

Ioan C. (8 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 10:41

„Arbitrului i-a stat ceasul!”, scrieti dv ironic, „nemernic”, „nulitate” strigau golaneste crainicii tv – de’, cultura fotbalistica romaneasca. Credeti ca aceasta este atitudinea fata de arbitri in Anglia? Si nu uitati un mic amanunt – nu arbitrii dau in minge. Dar daca golul egalizator ii apartinea Stelei? Ei, atunci se schimba treaba, nu-i mai statea ceasul si ar fi prelungit exact!

gilos (328 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 11:05

Nea Ovi,
Observatorul meciului nu este nici dinamovist, nici rapidist si nici ceferist.
Sa vedem cine va fi sanctionat : arbitrul polonez care a „furat” victoria Stelei sau organizatorii pt reactia lor si a suporterilor.
Sanatate si numai bine si succes in vanzarea fitzuicii !!
E mai usor sa te lasi dus de val decat sa inoti contra curentului, nu-i asa ?

pogo (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 12:12

OK. Sa zicem ca prelungit meciul mai mult cu 1-2 minute. Dar de cand se numesc prelungirile, fie ele si nejustificate, „furt”?

telly (4 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 12:31

drflo75 , baiete cred k esti bolnav la cap … tu nu intelegi ca steaua nu aduce puncte pt romania ? are 25 de meciuri fara VICTORIE. ce puncte aduce ? nu mai asculta „arogantele” lu’ becali.

kostiFCB (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 13:11

Intradevar in mare parte e vina stelei dar Arbitru Borski a avut o vina la fel de mare Cum poti sa prelungesti tu asa de mult o partida … Locuiesc in spania si vad multe meciuri din Primera Division Barça Madrid Sevilla Valencia e.t.c Dar asa arbitru nu am vazut … daca tot a prelungit atata meciul de ce nu la mai prelungit cu inca 2 minute … si a suflat imediat dupa gol ..Astepta ceva oare.. intradevar astepta golul lui Napoli ca de nu marca il mai prelungea inca 1 minut 2 ,Acest arbitru ar trebui sa apara in fata comisiei UEFA si sa se faca dreptate ..Deoarece nu este primul lui meci in care face acest lucru . Are antecedente

Vlad (309 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 13:12

Voi astia care faceti pe obiectivii, pe fecioarele, nu vedeti padurea din cauza copacilor. Ioanitoaia a zis doar ca arbitrul a exagerat, a facut exces de zel, iar Craciunescu si Porumboiu care au fost mari arbitri ii dau dreptate. Cei care urasc Steaua se dau destepti si nici cronometrajul strict al finalului nu e de partea lor. A prelungit polonezul mai mult decat se impunea? Raspunsul e unul singur, DA. Atunci ce mai atata agitatie si trimiteri la mentalitatea paguboasa a romanilor si alte bazaconii? Unii dintre voi, dusmanii Stelei, nu pretuiti decat partea de articol privitoare la slabiciunile Stelei, acolo frazele lui Ioanitoaia va ung pe suflet. Ba un frustrat cu aere de stietot ii zice sa-i fie rusine marelui ziarist. A ajuns oul sa o invete pe gaina?!

kostiFCB (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 13:19

Si sa nu uitam la o tragere de timp nu se lasa se da cartonas galben cel putin asa am vazut eu in primera division in fine acest arbitru nu merita sa arbitreze ..Daca ar face asa ceva la un meci o finala ceva lucrurile ar fi stat altceva … acel arbitru iar fi frica sa faca asta ar fi exclus din arbitrajul uefa permanent
Sper acest comportament sa fie o tinere de minte sa nu uitam ca meciul trebuie castigat … In fine odata cu venirea lui Marius Lacatus steaua va fii alta ,, Un lucru bun pentru Steaua… Inca mai avem sanse nu e totul gata pt steaua ..

milanistu (5 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 13:20

iar ai un comentariu penibil,desi ,recunosc ,il depaseste pe cel al comentatorilor tv-pro tv ,execrabil,rusinos,plin de incompetenta si peste cel al golanului din fruntea ligii!
daca asa crezi ca faci bine fotbalului romanesc…ma bine iesi la pensie…de mana cu o mare pacoste a jurnalismului,coleg cu tine,ca..to!

DD (76 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 13:37

Schimbarea facuta dupa minutul 90, respectiv in prelungirile partidei, nu opreste cronometrul, face parte din joc fara a se pune 30 secunde in plus la sfarsit ! Intelegeti odata, ca intrarea lui Surdu, nu prelungeste meciul cu 30 secunde !

dcp (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 13:43

Steaua …cazatoare a inceput bine si nu a putut pana la final .

@vasile (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 14:20

Eu ti propun sa ramai acolo cu Herta a ta si sa ne lasi pe noi in pace ca herta deocamdata nu se compara cu steaua. cum poti sa zici ca a avut steaua 2 goluri norocoase? sa inteleg ca si au bagat aia singuri mingea in poarta? in sport norocul si l face omul cu mana lui! sa tii minte asta, desteptule. se tot bate moneda pe tragerea de timp a lui tatarusanu..DAR NIMENI NU INTELEGE CA ASTA NU ERA MECI CU 4 MIN PRELUNGIRE!!! in conditiile in care s a jucat foarte cursiv. aici a fost buba si de aici au inceput suspiciunile, lasand la o parte faptul ca pe parcursul meciului stimabilul arbitru a fost mai mult cu italienii, iar pe noi ne „linistea” cu cate un faul inexistent pe la mijlocul terenului..ca acolo de obicei nu prea conteaza. Ei bine nu suntem toti prosti si chiori. Daca steaua era in locul echipei napoli si juca in deplasare..credeti voi ca avea parte de acelasi tratament? 99.9 % va zic ca nu! niciodata nici cel mai corect arbitru n ar fi prelungit meciul atat. singurul meu of este ca steaua s a retras mult prea rau dupa eliminare ,eu as fi bagat al 2 lea atacant imediat. ar fi fost mai eficient sa tinem jocul sus decat sa ne aparam cu 9 oameni, IN CAREU. ah..si mai am un of..ca napoli e echipa de pluton si putea fi batuta lejer aseara.

@ginola (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 14:26

si eu sunt de aceeasi parere in ceea ce l priveste pe kapetanos si faza respectiva. de la inceput am zis ca NU A FOST FAULT. omul a vrut sa treaca bratul pe langa adversar..iar el a profitat si in fine, l o fi atins..asa cum a si recunoscut kapetanos..dar NU ORICE ATINGERE E FAULT!!!! despre intentie cu atat mai mult nu se poate vorbi. de la inceput am fost mancati:-j eu nu inteleg de ce se tot ambaleaza rapidistii dinamovistii si altii de genul, ei daca erau in locul suporterilor stelei ar fi avut aceeasi pozitie..IAR POZITIA NOASTRA NU E UNA FALSA! e cat se poate de reala. tb sa fii orb, rapidist sau dinamvoist sa nu vrei sa vezi ca a fost rea intentie de la bun inceput. una peste alta in minutul 94, era 3-2 pt steaua..ca sa nu zic min 90 . orice arbitru de pe pamantul asta ar fi pus pct meciului dupa cornerul respins de stelisti. acolo trebuia sa se termien meciul..nu sa le dea sansa ca prin 100 de pase sa ajunga iar in careu si sa inscrie. sau vreti sa facem alte scenarii si sa va zic ca daca nu inscriau la faza aia, meciul nu s ar fi terminat nici macar in minutul 97?

Mircea (97 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 14:38

Offf, ce articol prost ! Chiar nu intelegeti ca un meci trebuie privit in ansamblu si ca nu tb sa va uitati numai la minutele si secundele dictate de arbitru. Uitati-va la mentalitatea jucatorilor, la tragerile alea de timp de-a dreptul stupide, trageri de timp care arata clar neputinta !! Ce naiba, doar sunteti ziarist cu experienta, va lasati dus de sentimente patriotice si frustrari ?? Steaua a avut 3-0 si nu a fost in stare sa joace mai departe !! O echipa mare (asa cum va place sa considerati Steaua) nu lasa la un asemenea scor sa le scape victoria !! Arbitrajul si eliminarea grecului sunt lucruri secundare dar in momentul in care joci cum joci de la 3-0 esti constient ca riscul de a pierde este enorm !!
Mi-ar place ca Steaua sa fie eliminata din competitie pt porcariile suporterilor, altfel nu se vor lua masuri. Alte echipe mai mari au fost eliminate si si-au pus lucrurile la punct, au invatat…voi nu veti invata niciodata.

boby (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 15:01

Nu arbitru nu a bagat in poarta balonul.Doar daca era necesar mai prelungea si 10 minute . Ce e trist ca un nesimtit isi bate joc de munca unei echipe . Adevarat si Kapetos a contribuit cu prostia lui , nu pot intelege de ce era nevoie la 3-0 sa loveasca . Singura decizie corecta a arbitrului a fost acel cartonas rosu . in rest a oferit aproape gratis o lovitura libera din care napoli a si marcat , a luat toate deciziile intr-o directie si a prelungit pina la egalare .Trist e ca in um corupt…

eu (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 15:57

Este foarte de inteles faptul ca dinamovistii intra in dezbateri aici.Ei saracii,unde sa comenteze cand echipa lor de suflet ii face da kkt la fiecare aparitie intr-o cupa europeana? Cel putin Steaua este acolo,ca de atatea ori de-a lungul anilor,cu bune si rele,dar marea dinamo,cea mai de tot kktul din campionatul nostru,cica se bate an de an la campionat dar mai mereu iese din prima,indiferent cu ce mare „valoare” pica…asa ca va rog,intelegeti si frustrarile cateilor…

valy (25 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 16:05

nea ovidiu au fost mai mult de 2.23 min. Au fost cam 2.40 dar deja ne tziganim. Faza e ca fara portar nu se poate juca asa ca in caz de accidentare meciul trebuie intrerupt si prelungit corespunzator, nu cu 50% sau 75% din timpul irosit. Cu inlocuirea iarasi e clar stipulat ca trebuie contabilizata cu 30 sec. Bun, noi am fi vrut ca dupa ce tatarusanu a binevoit sa se ridice sa fluiere finalul, uite ca nu se poate. Si daca era invers, egalam noi in min 97-98 toti ar fi zis ca e ok, bravo arbitrului care a contabilizat corect intreruperile etc etc. Aceasi situatie, dar sa fie pentru noi :))) Cam atat despre obiectivitate

sorin (45 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 16:12

Iar ai dat-o bara Mr.I. Mai bine o lasai ca la inceput. daca nui baschet ce mai conteaza 5 secunde. De parca Steaua a fost programata la fix, si dupa 5 secunde s-a resetat. Esti penibil. Chiar si cu dorinta de a vinde ziarul, la concurenta cu sport care nu mai termina cu furatul, e prea mult. Si inca ceva. Mai citesc si altii blogurile nu numai fanii. Eu de exemplu sunt anti fun prostie, exagerare, ba pe-a ma-tii, arbitrul, tavalitul pe jos, aratat arbitrului ce sa fluiere. Cand arbitrul fluiera de capul lui si dupa regulament nu dupa ce zice Becali, Borcea, Mitica si alti „mitici” printre care si D-dvs, e furt. Mi-e sila de presa sportiva care tipa mai tare decat antrenorii si jucatorii!!

leo (23 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 17:20

oameni buni arbitrul era polonez …prieteni nu era roman sa fiti nemultumiti…ati uitat? arbitri romani sunt de „ocara” ! arbitri romani sunt „panarame.”..dar ei totusi in europa arbitreaza excelent!
dam cu pietre in ai nostri orbiti de ura pe care o avem pe echipele rivale !
sa traiasca arbitrul roman !

D-nule Ioanitoaia..vedeti ca si d-voastra dati „apa la moara” spectatorilor care cer demisia unui antrenor dupa 2 etape cu acel asa zis sondaj despre demiterea lui Andone !

valy (25 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 17:57

cele 4 min de prelungire indicate intial cand „jocul a fost cursiv si s-au efectuat doar 4 schimbari” Hai sa ne intelegem, chiar nimeni n-a vazut simularea lui ricardo, masinuta intrata, circul cu ricardo agitandu-se pe margine, cerand reintrarea, comentatorii urland ca arbitrul nu-l lasa pe simulant sa intre mai repede. Eu am constabilizat cam 1 min de intrerupere. Dar mereu vedem doar ce ne convine

radu2 (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 19:19

Ca şi cu (multe) alte ocazii,ne place săne victimizăm… dacă jucătorii Stelei ar fi avut mentalitate de câştigători, arbitrul putea prelungi cu juma’ de oră meciul, şi nu dădea Napoli gol… din contră, ar fi înscris ai noştri pe contraatac…

Mentalitatea jucătorilor este singura vinovată de eşec…

Giuran (50 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 19:29

Cred ca se pot spune multe despre arbitrul polonez,nu doar ca a intarziat cateva secunde fluierul de final.Eu unul cred ca eliminarea lui Kapetanos a fost injusta,acesta doar a intentionat sa il loveasca,nu insa l-a si lovit pe Santacroce(ca in codul penal,gandul criminat nu se pedepseste),asa si aici intentia nu se pedepseste.Stelistii s-au napustit la arbitru din mai multe motive.In primul rand ca 4 minute de prelungire au fost prea multe,stelistii nu au tras foarte mult de timp,si s-au efectuat doar 4 schimbari.Arbitrul mereu a impins jocul catre poarta noastra prin faulturi dese la mijlocul terenului(multe inexistente),Steaua a jucat un min in 9oameni,arbitrul facandu-se ca nu il vede pe Ricardo la marginea terenului,ma gandesc ca poate Lavezzi ar fi meritat si el cartonasul rosu,prin 2 faulturi destul de dure.In min 95 Steaua a avut fault clar la mijlocul terenului la Surdu,dar arbitrul nu a dat.Ce ziceti mai castiga Steaua cateva zeci de secunde?Mai castiga apararea cateva clipe de ragaz sa se poata reorganiza?In afara de asta atacul lui Napoli nu mai pleca de la mijlocul terenului,ci de la propria poarta.Probabil ca atunci ar fi fost ultima faza a meciului si nu s-ar mai fi ajuns la 3-3.Din cate am vazut eu in meciurile de fotbal la schimbarile de dupa minutul 90 nu se mai adauga timp suplimentar.Altfel care ar fi logica sa mai faci schimbare atunci?Practic arbitrul da in plus 30secunde pentru schimbare,dar aceasta de fapt dureaza maxim 15.Deci ar trebui sa nu fie puse 30secunde pentru schimbarea din prelungiri.Mie mi se pare destul de evident ca echipele romanesti nu mai sunt dorite in fazele superioare ale competitilor europene,sa ne gandim doar ca si pe Anfield am fost furati.Si e oarecum normal,cum este posibil ca o tara ca Romania sa aiba 6 echipe in cupele Europene?Pai Belgia,Danemarca,Ucraina,Turcia,Scotia,Suedia,Norvegia,Elvetia sau Austria sunt tari care fie sunt mai puternice economic ca noi,fie au echipe cu bugete mult mai mari decat cele din Romania,dar totusi nu au atatea echipe in cupele Europene.Daca cumva Steaua ar avea sanse sa se califice inainte de ultimele 2meciuri din grupa,o sa vedeti ca arbtrii nu ne vor da voie(si nu furandu-ne pe fata) tocandu-ne marunt,ca in meciul cu Napoli.Eu unul cred ca daca Kapetanos nu era eliminat iesea rau de tot pentru italieni.Tot ce ramane este sa speram ca vine si ziua revansei.

lucacelbun (6 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 19:50

sa fim seriosi, steaua n-a pierdut din cauza arbitrului. a pierdut pentru ca a vut posesie 23% pe teren propriu, pentru ca Napoli a avut o gramada de ocazii in repriza a doua, pentru ca N-A AVUT NICI O TACTICA, pentru ca apararea nu a existat, si, nu in ultimul rand PENTRU CA TOTUL SE PLATESTE. exista o chestie numita KARMA.

wishinell (9 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 20:24

Asa ne place noua sa ne plangem. Fratilor, aia au egalat in minutul 97, nu 90, nu 92, ci 97! Ia spuneti cate meciuri ati vazut voi prelungite cu 7-8 minute? Adica cu mai mult de 15%? Faptul ca italienii au fost mai buni, ca au dominat si ca rezultatul e, hai sa zicem, echitabil, nu schimba cu nimic faptul ca arbitrul a prelungit cu 7 minute! Or asta era in favoarea echipei conduse. Daca nu credeti, dati-mi si mie un exemplu de partida europeana a unei echipe romanesti conduse cand arbitrul a prelunguit meciul de 7 minute! Pai da, polonezul asta e ca justitia romana, te condamna fara mila daca furi un bou, daca furi vreo centrala atomica esti bine sanatos!

eu (4 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 20:44

Domnilor ce tot atit ii acuzam pe jucatori mai uitativa fratilor si arbitru, ca daca ai unul care te macina tot meciul usor usor pina la urma cedezi poti fi tu cit de bun. Sunt multe de discutat pe tema asta asa ca mai bine lasati-o balta si hai steaua.

np (3 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 20:47

timpul si aritmetica nu joaca fotbal ca sa stie ce stie dl ioanitoaie; timpul nu da si nu evita goluri, ci doar jucatorii, care pot fi sau nu pregatiti sa joace sau nu inca vreo citeva secunde; iluzia timpului ofera si exagerarea ca 5 secunde pot parea minute

valy (25 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 20:47

Giuran

nu prea urmaresti fenomenul. Zici ca „nu mai suntem doriti in fazele superioare”. Anul trecut am avut 4 echipe in grupe si ne-au batut turcii si grecii de n-am stiut de noi. Ne-au ras si moldovenii in nas. CFR a reusit vreo 5 infrangeri consecutive iar timisoara invata fotbal de la dinamo zagreb. Ce treaba sa avem noi cu „fazele superioare”? Cine? steaua? dinamo? fantoma urzicenilor?

boierul (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 21:57

domnule ! Nu aveti dreptate
1.nu puteti sa acuzati arbitrul ca a dat 4 min. prelungire
2.nu stiti ca prelungirile se socotesc in min. , nu in secunde (2,53s+0,5s=3min) ?

Cristi (51 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 21:58

Fotbalistul roman din ultima vreme se antreneaza pentru meciuri de fotbal la care o repriza dureaza 30 de minute .
Acest lucru este valabil atit la echipele de club cit si la echipa nationala.
Probabil ca la antrenamente, pentru restul de 15 minute din fiecare repriza se face o pregatire speciala pentru trageri de timp, simulari si concursuri la care cel care da mingea cel mai sus primeste o bere.
Eu unul m-am uitat la ultimele 7 minute ale meciului Steaua – Napoli si am constatat ca jucatori stelei erau mai atenti la arbitru decit la jucatorii lui Napoli.
Propun ca meciurile Midelsborough-Steaua si Steaua-Napoli sa faca parte din programul de antrenament jucatorii fiind obligati sa vizioneze un meci in zilele cu sot si celalat meci in zilele fara sot pana cand vor intelege ca un meci tine pina cand arbitrul fluiera finalul de meci si ca cea mai proasta aparare este cea in care lasi adversarul sa vina linistit pina la marginea careului de 16m sperand ca daca intrega echipa e ingramadita in acest careu adeversari nu vor nimeri poarta.

basarica (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 22:41

E din cauza pixelului ros albastru.
Daca poporul roman era polonezul care a condus meciul ..acum noua ca tara ne ra mai bine

http://basarica.wordpress.com/2010/10/01/pipixelu-ros-albastru/

fuller (19 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 22:43

Dincolo de joc, ne ramane concluzia ca FC Becali se scufunda treptat nu numai datorita lui Becali, ci si asa-zisilor suporteri, care in numele unui meci de fotbal vandalizeaza un restaurant pentru ca e italian si ii ataca cu batele pe suporterii adversi in afara stadionului. Intotdeauna dam vina pe altii, insa nu ne uitam la noi insine, sa contabilizam si greselile noastre. Europa se uita insa, si mai avem mult pana sa intelegem ca sportul ar trebui sa ne deschida poarta catre lume, nu sa o inchida. Asa suporteri, asa patron. Sa lasam macar echipa sa aiba liniste dincolo de asemenea scandaluri. Iar pentru cei pusi pe bataie si scandal, aveti cel putin decenta sa nu mai pretindeti ca o faceti in numele echipei. O faceti doar din egoismul vostru. Nu injositi si echipa.

bogdan (7 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 0:23

Pai nene I, parca era FURATA, acum vad ca ai mai dat-o la rasucit un pic cu..EXAGERATA, ajungi pina-n coada la, cam jumi-juma, este discretia arbitrului iar ceasul lui e oficial, da? Va mai aduceti aminte cind lui Dinamo i-a fost anulat in gol in prelungiri la Marseilles arbitrul fluierind finalul cu mingea in aer chiar inainte de a intra in poarta, aia chiar ca nu s-a mai pomenit…. Iar golul ala daca era validat era calificarea lui Dinamo, mai tineti minte? Nu-mi aduc aminte de atita indignare in marea presa stelista, stiti care a fost tonul atunci ? E, cam dura decizia dar nu prea a meritat Dinamo sa se califice ca o luasera in Bulgaria, cam asa se vorbea atunci si acum e mare drama, mai bine vorbiti de cum s-au bagat 60 de minute cu curu in poarte si cite ocazii cit capul au avut aia, las-o bre nea Ioanitoaia ca macane rau si matale esti hirsit prea mult ca sa nu stii…lasa-o asa…

Doca (2 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 1:10

Cat zici N’ea Ioanitoaia, 5 secunde mai mult ??????
Bata-l sa-l bata de arbitru si de ea meserie de jurnalist sportiv. Suntem penibili !!!!!!!!!!
Jos cu mascarada asta de fotbal romanesc ! Huuuoooo !

Vlad (309 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 1:28

Wishinell, de acord cu tine si cu dl Ioanitoaia. Prelungirea a fost in detrimentul Stelei, chiar si cei care injura articolul (dinamovisti in primul rand) ar trebui sa accepte asta.

ade (1 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 2:59

Eu tot nu pricep, ce scuza e asta ca „am pierdut ca s-a jucat cu 1 minut in plus”? Serios, nu pare jenant? Pentru mine asta echivaleaza cu „stim ca suntem mai slabi si am condus din noroc, sa se termine cat mai repede”. Ori un meci de fotbal ar trebui sa arate cine e mai bun la momentul respectiv, insa normal intervine si norocul in joc, insa scuza ta sa sune de genul asta… secunde acolo…

adevar (4 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 8:39

…dar,totusi,Steaua avea 3-0!!!!Degeaba ne ascundem dupa deget cu chestii de genu ‘saracii de noi’!Ce sa va povestesc!Un meci se joaca nu doar 45 de minute,ci pana la fluierul final!Trebuia sa tina echipa cu dintii de rezultat!

calin (11 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 11:13

unde ati mai vazut dl. ianitoaia un meci de cupe europene prelungit cu 7+8 min. doar acelea in care existau incidente. prima repriza a fost prelungita 1 min iar a doua 4 . de unde a scos jigodia de polonez trei minute , ca nu au fost faze care sa justifice aceste minute. e clar ca a fost intentie de jaf. ma intreb daca napoli juca cu liverpool tot 8 min. prelungea escrocul. asta e sintem romani nu.pacat ca in astfel de momente ar trebui sa fim uniti toti si sa facem scandal pe diferite cai legale sa vada si ceilalti ca nu sintem o natiune care sa fie batjocorita la tot pasul. nu ma asteptam ca acest polonez sa faca praf finalul de meci, mai ales ca noi de+a lungul istoriei i+am ajutat pe polonezi.nu mai tin in viata mea cu ei .

leo (23 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 11:21

prelungiri la prelingiri nu exista in fotbal!

Nea Caisa (222 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 11:55

Ca polacul a tras cu broscarii e clar. Asta pe partea lor. Ceea ce nu inteleg, pe partea noastra, este de ce la faza celui de-al treilea gol al broscarilor am vazut in zona balonului un singur stelist si mai multi broscari, ce faceau ceilalti stelisti la faza respectiva, silabiseau cronometrul stadionului?

marius (8 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 12:22

E jenant daca am ajuns sa spunem ca ne-a furat arbitrul ca a prelungit partida cu 5 secunde! Parca spuneati ca nu-i ca la baschet. Uitati ca Steaua n-a jucat mai nimic, primele doua goluri au fost intamplatoare, napolitanii au fost permanent paste Steaua. Cred ca neimplinirile sunt izvorata din curtea clubului, nu de la arbitrii, nu de la adversari, nu din alta parte. Daca nu sunt constienti de asta si vor da vina permanent pe alti foctori si redresareara ramane o speranta iluzorie.

eu (12 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 12:28

d-le ioanitoaia, sa ajungi si dumneata sa te iei de 5 secunde…pai eu stiu ca arbitrul incheie jocul dupa ce se termina faza…ce s-ar fi intamplat daca arbitrul incheia meciul in min.96.53…nu eram de rasul curcilor?…mai bine ziceati de ricardo si tatarusanu care au tras de timp ca o ecipa de liga a treia….si de ce nu vb. de gestul stelistilor la sf.meciului…auzi erau nervosi…frustrati de incompetenta lor…ei cred ca asa sunt mari stelisti si-i va iubi galeria…uitati-va ce-a patit lovin…la cum joaca astia de la steaua ar trebui sa primeasca salariul minim pe economie…eu inca ma mir cat o sa mai fie steaua cap de serie…ca doar asa ajunge in grupe…

california (349 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 14:14

steaua nu este o echipa mai buna decit napoli, dar si-a primit rasplata ghinioanelor de altadata prin 2 goluri la care nu visase, apoi a continuat sa-si domine adversarul si a facut 3-0! in conditii de normalitate ar fi cistigat! dar au intervenit factorii de anormalitate:
-intii a fost eliminat pe nedrept kapetanos (priviti filmul meciului unde se vede clar cum grecul cauta sa-l evite pe adversar retragindu-si cotul)
-sa zicem ca polonezul nu a vazut prea bine si s-a lasat induplecat de tavaliturile gentlemanului din napoli, dar golul 3 al oaspetilor este din offside (a se revedea filmul)
-meciul a fost disputat, in ritm alert, nu justifica mari prelungiri, dar inainte de final, antrenorul napoletanilor, spre enervarea tribunelor incepe sa vinture 4 degete in aer, iar bravul si cinstitul polonez se conformeaza, prelungind exact cu 4 minute; nici 3, nici 5, ci exact cit primise comanda; apoi, dupa egalare, opreste imediat meciul, de parca i-ar fi fost frica ca nu cumva o intimplare nefericita sa-i strice aranjamentul;
pt. cine a studiat un curs de social psychology, este clar ca au fost intrunite conditiile pt. a avea o multime iritata, iar ce a urmat pe stadion si pe strazi intra in domeniul comportamentului tipic al individului, indiferent de nationalitate, integrat intr-o astfel de multime;
in ce ma priveste, daca in locul napoletanilor era de exemplu o echipa englezeasca sau un arbitru nordic, supararea nu ar fi fost asa mare; dar a fost sa fie cu napoli, iar cei care cunosc vestitul oras si pe locuitorii sai ce iti inspira incredere, sfredelindu-ti bzunarele cu privirea, insistind sa-ti vinda marfa contrafacuta sau furata, comportindu-se galagios si nepoliticos pe strada, in special fata de turisti, cred ca inteleg ce vreau sa spun;
culmea ca boss-ul gsp-ului se declara fan napoli!
sigur ca la 3-0 steaua nu avea voie sa piarda victoria, dar pt. cei care posteaza si sustin numai steaua e de vina, restul fiind 0k, am totusi urmatoarele intrebari:
-credeti ca la napoli polonezul proceda la fel intr-o situatie inversata?
-credeti ca daca in locul miinii lui henry era mina lui marius niculae, romania ajungea la cm din africa de sud?
-credeti ca la napoli, sau chiar la liverpool sau amsterdam, polonezul scapa doar cu niste injuraturi?
-credeti ca e posibil ca un arbitru sa-i anuleze unei echipe din italia sau franta intr-un meci cu una romaneasca un gol determinant de calificare, fluierind sfirsitul meciului cind realizeaza ca va fi gol?
invers, i s-a intimplat lui dinamo acum mai multi ani;
raspunsurile vor explica de ce suntem o natie plina de gauri.

cristi (1 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 14:38

ce sa mai nu vezi nicaieri prelungiri de 7-8 minute mai lasa inca pe atit si era o repriza de prelungiri

hector (1 comentarii)  •  3 octombrie 2010, 14:39

la fel de corect a procedat si arbitrul care a anulat golul lui dinamo cu Ol. Mars. cand mingea se indrepta spre plasa portii lui Barthez,dar el a fluierat finalul meciului. Aveti dreptate,nu arbitrii sunt de vina,tot echipele romanesti sunt incompetente.Sau interpretam lucrurile asa cum ne convine,in functie de echipa pe care o agreem? Domnule Ioanitoaia ma bucur ca macar dumneavoastra ati ramas obiectiv,spre deosebire de alti colegi de-ai dumneavoastra de breasla.

Comentează