Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitrului i-a stat ceasul!

Intitulat “Victorie furată”, articolul scris îndată după meciul dintre Steaua și Napoli a stîrnit reacţii diferite, ba şi opuse. Nervoși, fanii roş-albaştri i-au reproşat “centralului” prelungirea NEJUSTIFICATĂ a partidei, în vreme ce adversarii acestora, susţinătorii lui Dinamo, ai CFR-ului, ai […]

vineri, 1 octombrie 2010, 5:58

Intitulat “Victorie furată”, articolul scris îndată după meciul dintre Steaua și Napoli a stîrnit reacţii diferite, ba şi opuse. Nervoși, fanii roş-albaştri i-au reproşat “centralului” prelungirea NEJUSTIFICATĂ a partidei, în vreme ce adversarii acestora, susţinătorii lui Dinamo, ai CFR-ului, ai Rapidului ș.a., i-au dat dreptate “centralului” polonez Borski.

Mai degrabă ironic decît curtenitor, un blogger a notat “dl Ioaniţoaia e prea versat ca să-l desfiinţeze pe arbitru, dar a vrut să le cînte în strună numeroşilor suporteri ai Stelei şi, implicit, să-şi vîndă ziarul!”. Nu-i adevărat. Tocmai pentru că am văzut şi revăzut înregistrarea finalului, rămîn la opinia că Borski A EXAGERAT.

A făcut exces de zel. Mai întîi, n-avea motive să arate 4 minute de prelungire deoarece se efectuaseră 4 înlocuiri, nu 6, Surdu fiind introdus abia în minutul 90+3. La urma urmei, fotbalul nu-i baschet ca la fiecare întrerupere să fie oprit cronometrul.

Apoi, şi luînd de bună matematica unuia dintre “avocaţii” polonezului, socoteala tot nu iese: “accidentarea lui Tă­tă­ruşanu, 2 minute, 23 secunde + schimbarea lui B. Stancu, 30 secunde = 2 minute, 53 secunde. Practic, prelungirile au început în mi-nu­tul 92:53 şi, adăugînd cele 4 minute, în-tîlnirea trebuia încheiată în 96:53, iar golul 3 al lui Napoli s-a marcat în minutul 96:58. Deci arbitrul a procedat corect!”.

Cum a procedat corect din moment ce, conform calculului de mai sus, Borski a ţinut 5 secunde în plus?! De ce n-a fluierat sfîrşitul cu, să zicem, 5 secunde mai repede, cînd tabela arăta 3-2 pentru Steaua?! N-a greşit cînd l-a eliminat pe Kapetanos, autorul unui gest condamnabil, şi a condus bine în general, deşi cu o u­şoară tentă pro-Napoli. Referitor la prelungiri, continuu să cred însă că A ÎNTINS COARDA prea tare şi s-a legat la cap fără să-l doară!

Mă îndoiesc că prezenţa în fruntea Comisiei de Arbitri UEFA a italianului Collina, şef peste DELEGĂRI, l-ar fi determinat pe Borski să tragă de meci, dar mi-e îngă-duit să gîndesc şi aşa? Sigur că da. Cu atît mai mult cu cît, în condiţiile respective, poate un “central” din zece s-ar fi arătat mai catolic decît polonezul! Altfel, se ştie că singurul ceas valabil e al arbitrului. Din păcate, cel al lui Borski parcă a stat!

Pe lîngă nesăbuinţa lui Kapetanos, elevii lui Lăcătuş au ce să-şi impute. A fost şi vina lor. Dezlănţuiţi în primul sfert de oră, s-au prăbuşit în ultima parte a reprizei secunde, presing inexistent!, marcaj zero!, slăbiciuni din pricina cărora au şi ratat victoria la potou. Că o meritau sau nu, şi asta constituie o altă discuţie. Cert e că în Ghencea mai e MULT DE LUCRU. Mult, foarte mult.

Comentarii (106)Adaugă comentariu

Luca (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 18:10

@Domnule Ioanitaia,
sezonul trecut, Timisoara o egala pe Cfr Cluj cam prin acelasi minut prin care Napoli a egalat ieri. Atunci de ce n-ati fost scandalizat oare?
De ce n-ati fost scandalizat cand celor de la Dinamo li se anula un gol perfect valabil cu Marseille pentru ca arbitrul statea cu spatele cand s-a marcat golul si a fluierat sfarsitul DUPA ce golul fusese marcat?
Orgoliul stelistilor merita mangaiat mereu.. asta e imprtant, nu?
Adevarul este ca nu kapetanos, nu arbitrul , nu vantul sau criza financiara ci steaua e pierdut cele 2 puncte ! Si daca se prelungea meciul cu 15 minute si steaua tot nu trebuia sa ia gol atunci.

golanu (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 18:20

Asa mai merge, aseara ati exgerat. Raman la parerea mea: meciul a fost prelungit cat a trebuit… Tatarusanu a exagerat, ce a crezut??, c-a nimeni nu tine socoteala… e Europa nu Liga blaturilor….

Nicolae Petre (39 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 18:25

Hai ca asta e buna. Mai lasati placa asta veche cu arbitrul. Vinovata e Steaua pentru rezultat. Inca nu stie sa se comporte ca o echipa adevarata. Ce vroiati, sa intrerupa arbitrul meciul cand era mingea in aer, ca nu era normal sa mai lase 5 secunde? E strigator la cer cum urlam ca acum a fluierat cu 5 secunde mai tarziu decat trebuia si cand Dinamo a jucat cu OM, ati injurat arbitrul ca a fluierat la fix si ca nu a lasat faza sa se termine. Cum o dai nu e bine.
Scurt si la punct. Kapetanos trebuia sa isi bage mintile in cap si sa nu faca gestul ala marlanesc, stelistii trebuiau sa fie pusi la punct cu pregatirea fizica (treceau napoletanii pe langa ei de parca erau jaloane), Lacatus trebuia sa faca niste schimbari mai inspirate (nu Radut) si nici dracu nu mai egala pe Steaua. Ce o tot dam pe seama arbitrului? Steaua s-a egalat singura!!! Daca nu era Tatarusanu, luam o bataie mai ceva ca in meciul cu Lyon!!! Si eu sunt stelist si m-a durut, dar sunt si obiectiv, judec cu mintea, nu cu inima.

Remi Online (4 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 18:44

Desigur, arbitrajul meciului Steaua-Napoli a fost interpretat de suporterii echipelor Dinamo, Rapid sau alte rivale ca fiind unul corect, eu cred ca daca juca echipa nationala a Romaniei reactiile erau toate impotriva arbitrajului fara indoieli.

je (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 18:54

nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla daca meciul mai dura inca un minut ! :)) asa ca stelistii ar trebui sa fie multumiti cu un egal

STEFANS (27 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:01

esti total gresit despre ceas.in minutul 90 sa dat 4 minute de prelungire cand tatatruseanu sa „acidentat” si a stat 2.35minute daca cum ai spus mai pui 30 sec schimbarea se aduce la 97.05 care face decizia arbitrului corecta.credema nu sant stelist dar imi pare fparte rau k steaua a pierdut steaua su alte echipem au fost „ocrotite” de FRF (vezi doamne sant ultimile vestigi ale comunistilor).apropo doar comunisti cand castigau areau buni cand pierdeau erau furati

Bogumil (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:14

Niste Jucatori profesionisti ar trebui de acum sa stie ca meciul se joaca pana la ultimul fluier.

antonpan (3 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:21

In fotbal ar trebui sa fie introdusa o clauza noua.

In cazul in care meciul se prelugeste, jucatorii sa fie stimulati si compensati ca atare.
Plata pentru ore suplimentare.
Contractul lor vizeaza numai 90 min/meci.

Cred ca rezultatele ar fi formidabile.
Sa ai 3-0 si sa pierzi avantajul, este fantezie.

Jenei:
El este tot pe banca de la poarta,
si vorbeste cu babele, din nou.
Am auzit comentariul lui.
Penibil.

Alex STANCU (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:23

Cat o sa le mai luati apararea? … cat o sa mai partiniti cu ei ?? …. cat o sa ii mai mintiti ca sunt frumosi ??? … nu vedeti ca in prostia lor ei chiar va cred ????
Chiar negati evidenta? … sunt atatia care au postat cu toate calculele matematice, iar arbitrul nu a prelungit cu mai mult decat cateva secunde in plus, daca le-a prelungit si pe alea. Asta e scuza pentru bombardamentul care a avut loc la poarta lui Tatarusanu timp de 15 min? Asa explicati asediul ala in care mingea trecea doar bubuita de propriul 20m ???
SUNTETI PENIBILI

callromania.ro (51 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:24

hai sa zicem ca era 3-1 pt steaua in minutul 94, dupa acel corner oare mai prelungea arbitrul meciul cu 3 minute? eu unul nu cred ca se mai incurca si fluiera mai repede. dar vina ca nu a fost 3-0 sau 3-1 pt steaua in minutul 94 nu e a arbitrului ci a jucatorilor. arbitrul cand a vazut ca scorul e 3-2 si e sansa de gol pt. napoli a prelungit la milisecunda meciul functie de tragerile de timp ale stelistilor. da a fost mai catolic decat papa, dar cum as zice eu a fi mai catolic decat papa este acoperit de regulament. cel mai vinovat e kapetanos care nu trebuia sa dea cu pumnul.

Mihai (4 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 20:02

daca meciul marseille-dinamo a fost oprit cand mingea era in aer la fel trebuia sa fie si acuma, Luca si Nicolae Petre, sunteti niste frustrati. Atunci a oprit cu mingea in aer si acuma trebuia sa faca la fel.
sunt stelist si sper ca toti cei care se bucura ca a fost egalata Steaua sa se bucure si cand vor vedea ca echipele lor (Dinamo, Rapid si altele) nu vor mai juca competitii europene…felicitari frustratilor….imi place cum a jucat Dinamo si Rapid aseara in Europa…sunteti tari…

Saviola (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 20:12

niciunde in lume nu se facea atat tam-tam pentru un arbitraj care a fost IMPECABIL.
Exact atata trebuia sa prelungeasca dupa tragerile de timp si schimbarile, dar stelistii au uitat ca sunt in europa nu in Romania si arbitrul n-o sa le mai dea lor 70% cum se intampla in Romania.
@Mihai, uiti cum v-ati calificat in europa, cu gol anulat aiurea elvetienilor! cate pomeni mai vroiati?

Cristy (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 20:17

Domnule Ioanitoaia, acesta e un articol in care va recunosc si pentru obiectivitatea caruia va felicit. Si tocmai de aceea il regret pe cel de aseara in care, ca si polonezul, ati exagerat si dv. As fi multumit daca macar in sinea dv., nu in public, mi-ati da dreptate.

careca (12 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 20:28

steoaia sa fie fericita.a inscris aproape 3 goluri(un autogol)rezervelor din defensiva lui Napoli.cand au intrat meseriasii de sub vezuviu pe teren,deja se vedea de ce hamsik face 40 milioane de euro,cavani 25,sau pocho lavezzi vreo 30…adica,oricare din ei,mai mult decat toata steaua si ghencea la un loc..ziceti mersi,pe San Paolo,unde sunt 60 000 ultrasi abonati,luati 5 si veniti frumusel acasa.oricum,sunteti rusinea fotbalului romanesc in europa.
forta Napoli!

Neutru (6 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 20:37

mda, maestrul incepe sa-si recunoasca greselile. Tot e ceva tinand cont de ultima parte a articolului.

DD (76 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 20:40

Nea Ovi, de acord ! Partea mai proasta a acestui egal, este ca am pierdut coeficientul uefa, care trimitea locul 1 din liga 1….direct in grupele champions league ! Acum, indiferent cine o sa castige campionatul, o sa joace tur preliminar pt accederea in grupe ! Cu eventual Arsenal, Bayern, AC Milan etc……felicitari pt suporterii care multumesc lui Napoli ! Bucurati-va, aveti de ce !

Dragos (250 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 21:28

Nea Ovi, care 4 schimbari ca pana la prelungiri se facusera 5 conform casetei din Gazeta? Ai inceput si matale sa le incurci?

Spectator (16 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 21:38

Păcat!

Nu m-am aşteptat să ajungem să facem calcule la secundă, pentru ca să vedem dacă arbitrul a prelungit meciul în mod regulamentar sau nu. Deja au fost puse pe hârtie sisteme de ecuaţii complexe, cu factori abstracţi, cum sunt cele EXACT 153 de secunde de suferinţă ale lui Tătăruşanu şi constante implacabile cum sunt cele FIX 30 de secunde ale schimbării lui Stancu, la care se adaugă incertitudinile privind existenţa verificării metrologice la zi a ceasului polonezului sau măsurarea riguroasă a secundelor irefutabile de evoluţie a mingii prin aer. Nici nu mai conştientizăm că a fost anormal ca Tătăruşanu să se tăvălească pe gazon, în mod penibil, aproape trei minute. Şi-a scos toţi coechipierii din joc. Momentele de deconcentrare ale echipei care se apără şi cele de reaşezare în teren a echipei care atacă nu pot să conducă decât la consecinţe dramatice. Acest dramatism alimentează frustrările determinante pentru mentalitatea de eterni perdanţi a fotbaliştilor români şi fatalismul mioritic al corului de bocitoare din jurul fenomenului fotbalistic dâmboviţean.

Când pe tabelă era afişat 3-0, un scor de poveste, eram în al nouălea cer. Mi se derulau cu repeziciune prin minte scenarii epice de defulare a mândriei de învingător atrofiată de atâţia ani de umilinţă. Un 7-0 la final mi se părea un epilog mulţumitor, ţinând cont de faptul că nu venise sfârşitul lumii şi astfel era necesară conservarea energiei pentru un viitor 5-0 cu olandezii de la Utrecht.

Dar ce a urmat? Un alt meci. Exact asta am simţit. Prin minutul 60 îmi aminteam de scorul de 3-0 ca de un rezultat dintr-o partidă ce se terminase demult. În noul joc, pe teren erau jucători cu genunchii zdreliţi prin plonjoane de ultim sacrificiu în faţa mingii judecăţii de apoi. Italienii, atacând haotic ca hoardele migratoare, hărţuiau fără milă epuizata gardă pretoriană strânsă în jurul lui Tătăruşanu. Bătălia a durat până la o oră la care în mod normal stadionul trebuia să fie demult pustiu. Ultimul tramvai care pornise de la capăt din Ghencea nici nu se mai zărea în drumul său spre depou. Străzile din jurul stadionului fuseseră deja curăţate de oamenii lui Prigoană, iar sindicaliştii treceau încolonaţi pe drumul spre mitingul de a doua zi. Era minutul 98, unii spectatori plângeau, alţii râdeau, majoritatea scandau, dar puţini mai sperau. Au fost clipele paradoxului suprem în care priveau cu groază spre teren atât fanii stelişti, cât şi tifosii macaronari. Parcă uitaseră cu toţii scopul partidei din iarbă. Deodată, o minge se ridică în aer din latul bocancului unui napolitan. Se opreşte, brusc, respiraţia întregului stadion. Balonul pluteşte peste un mănunchi de jucători dezorientaţi. Clipele se scurg greu. Plutirea mingii durează o veşnicie. Pe sub traiectoria fatidică, doi, trei stelişti se învârt în loc, parcă ferindu-se de minge ca de vreo molimă fatală. Gardoş rămâne pironit în loc, ca expresie finală a epuizării totale. În imobilitatea sa sculpturală, îi scoate din ofsaid pe atacanţii napolitani. Mingea coboară lin spre gheata lui Cavani … şut şi … dezastru. Totul s-a năruit. Ce păcat.

Chris gheorghe (14 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 21:39

SUNT CURIOS DACA NAPOLI NU MARCA IN MINUTUL 98
CIT MAI PRELUNGEA ACEASTA MIZERIE DE ARBITRU JOCUL? E INADMISIBIL SA DAI 4 MINUTE EXTRA TIME SI
SA LASI JOCUL SA MEARGA PINA BAGA CINE VREA ARBITRUL SAU POATE CINEVA MAI „SUS”

Nicolae Petre (39 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 22:08

Mihai draga, nu sunt frustrat, dar asa e la noi. Daca la meciul lui Dinamo, meciul se prelungea cat sa dea Dinamo gol, nimeni de la noi nu mai tipa. Daca se fluiera la fel ca in meciul cu OM, atunci 1. Dinamo pierdea si 2. Steaua castiga. S-ar fi scris in nestire ca Dinamo a fost dezavantajata de arbitri. Daca se fluiera ca la meciul lui Steaua atunci 1. Dinamo castiga, Steaua era egalata. Atunci se urla ca Steaua a fost dezavantajata de arbitri. Oricum ai da-o cu arbitrii, ei sunt INTOTDEAUNA vinovati in mintea celor care nu stiu sa vada dincolo de fanatismul stupid fata de o anumita echipa. Nu ma bucur ca Steaua a fost egalata, sunt stelist, dar sunt OBIECTIV si REALIST. Steaua, oricat as vrea, nu mai este o echipa mare de la semifinala UEFA. Daca tu esti stelist impatimit si vezi conspiratii absurde peste tot si nu vezi barna din ochiul tau, atunci tu esti cel frustrat, nu cei care au capacitatea de a analiza ceva in mod obiectiv. Nu in ultimul rand, aici nu e blog de injurat pe cei care au alta parere fata de a ta.

israelian (73 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 22:27

D-LE iOANITOAIA,NESOCOTITI ANTRENORUL LACATUS VIS-A -VIS DE DUMITRESCU….CHIAR DOAR IN 6 ZILE STEAUA CU ACEEASI JUCATORI FACE O REPRIZA CUM NU S-A VAZUT DIN 1986 CU ARSENAL?DE CE? Deoarece un antrenor e dur,sever cu toti,cu personalitate si mult aplomb in vestiar….plus hotarat in conceptii.Dvs. stiti care din cei doi e asa….si totusi Dan Petrescu e altceva!!!!

adrian (3 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 22:44

Bine ca au marcat aia in minutul 97 sau 98 ca daca marcau mai repede le mai dadeau un gol sau doua si castigau meciul.
…pana la urma un rezultat bun pt o „stea in corzi” in ultimile 20 de minute.
…NOAPTE BUNA!

Jenei Imre (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:06

Doamne , Dumnezeule cate comentarii PENIBILE !!! Am facut 440 de km ca sa asist la acest meci ! Polonezul i – a impins in permanenta pe italieni catre poarta Stelei ! Lovitura libera din care s – a marcat golul de 3 – 1 a fost UN CADOU ! „Matematicienii ” lu peste , nu mai faceti calcule ! Sunt ferm convins ca daca nu egala Napoli in min. 96:58 acest arbitru NEMERNIC MAI PRELUNGEA CEL PUTIN 1 minut !! A arbitrat SCANDALOS !!! RUSINE !!! Vad ca „rivalele” noastre de 2 lei se bucura , nimic nou… Cu cine au jucat ieri dinamu , rapid si cimisoara , ca eu am uitat ? FORZZA STEAUA ! FRUSTRATILOR NU UITATI : FC STEAUA BUCURESTI ESTE SINGURA ECHIPA ROMANEASCA PREZENTA IN GRUPELE EL . !!!

Bimbo (206 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:28

Dragosele, s-au facut 5 schimbari, adevarat, dar una la pauza si aceea nu se pune la socoteala. Nentu Ovi nu a gresit, a numarat bine.

Alexandru M (3 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:30

Da, se pare ca dragul de audienta (stelistii sunt asa cum sunt, dar multi) va face sa dati vina pe arbitru si nu pe faptul ca in repriza a doua Steaua aproape nu a existat pe teren.
De ce nu au tinut eroi nationali de la Steaua de minge si au preferat sa se apere in careul mic?
De ce nu ati fost la fel de vehement si dupa meciul Steaua – Universitatea Craiova (gol valabil anulat Universitatii, greseala mult mai insemnata decat niste amarate de secunde in plus care pentru o echipa adevarata nici nu ar fi contat)?
De ce nu luati in calcul si atacul in superioritate numerica al napolitanilor oprit eronat de arbitru pentru un fault inchipuit la Ricardo?

TheFly (5 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:43

Domnule Ioanitoaia, va citesc si va urmaresc de foarte multi ani, dar ieri si azi au fost primele dati cand nu am fost deloc de acord cu dvs. Este lamentabil ca gasim tot felul de scuze pentru egalul Stelei cu Napoli, este un caz clasic de romanism pur, in care dam vina pe altii, nicidecum pe noi. Este grav ca Steaua a pierdut victoria intr-un asemenea mod, dar este si mai grav ca presa si publicul sustin ideea ca a fost vina arbitrului. Astfel, jucatorii Stelei nu vor invata nimic din lectia de ieri.

edis (60 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:52

NEA OVIDIU EU SUNT DEACORD CA A CAM INTiNS COARDA DAR TOT TAMBALAU E NEJUSTIFICAT!

Daca tot ce a facut omu este REGULAMENTAR ce mai criticam aici? Daca avem portar de se tavalaste 2 minute si mai bine pe teren atunci ne meritam soarta. Plus de asta nu mai e nimic de munca pt ca nu-i VALOARE si nici Cap.
A ba da …mai sunt valize de scos.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:08

DD, explica te rog chestia cu acest coeficient. Te-ai informat tu mai bn………. sau ai citit un articolas prin pro…. ? (scris de un amator) .

mihnea (13 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:15

a prelungit, n-a prelungit… nu aici s-a jucat meciul, din pacate. eu zic ca este inadisibil sa ai lovitura libera la jumatatea terenului, in minutul 96, dupa ce ai fost calarit jumatate de ora si ai scapat ca prin urechile acului de 4-5 ori si sa pierzi mingea! INADMISIBIL!!!

petrache (25 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:20

Dominlor, lasati fotbalul in pace. Nu se mai joaca pe bune nicaieri nici in Albania sau Romania dar nici in Anglia, Italia sau Europa League. Scotia a primit cadou 8 minute sa bata Lichtenstein, Liverpool a primit penalty cadou, Steaua s-a calificat dupa ce arbitrul a anulat un gol valabil elvetienilor. Fotbal = mafie. Peste tot: si la mitocanii de la noi, si la „gentlemanii” din Anglia. (By the way, un jucator de la Manchester i-a ars un cot in figura unui de la Valencia dar nu a luat rosu, of course.)

oddin32 (5 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:29

sa fim seriosi unpic conduci 3-0 in minutul 15 si nu esti in stare sa tii rezultatul sau sa mai dai 2 goluri, dupa aia strigi ca tea furat albitru? Asta se intampla numai la steaua

Sergiu (13 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:33

Ca sa eliminam discutiile interminabile si adeseori lamentabile hai sa încercam sa facem un exercitiu de imaginatie:
1)Jocul era la Napoli, Steaua alerga dupa egalare (se repeta la indigo scenariul din Ghencea), credeti ca polonezul ar fi prelungit, FIE SI JUSTIFICAT,partida mai mult de 3 min. peste cele 90 regulamentare?Si vreau sa eliminati scenaritele paranoice!Nu conteza ca suntem români si ei italieni, ci conteaza ca Napoli la momentul jocului era conceputa ca o echipa potenta iar Steaua de mâna a 2-a!
Concluzie:arbitrul a aplicat regulamentul mult prea strict pt. gusturile noastre…:)
2)Daca Steaua ar fi facut presing lânga adversar si nu la 4 metri distanta, daca ar fi fost mai agresivi chiar cu riscul de a lua cartonase galbene, daca nu ar fi uitat COMPLET de faza ofensiva si daca Lacatus ar fi fost antrenor mare sa faca schimbari inspirate, acum mai acuzam vreun arbitru fie si daca ar fi prelungit partida cu 15 min. peste timpul regulamentar? Eu zic ca NU!

utaaradan (75 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:48

adevarul e ca stelistii au fost arbitrati ca in EUROPA ,nu ca si in romania !restul e gargara proletara ……

Vali (64 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:56

Nu, dar ce mai cauta acel fornade in paginile ziarului dvs??
Cine e acel individ, venit de pe strada, care-i injura la greu pe romani si scrie poeme admirative pentru arbitrul polonez si pentru Napoli?

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 1:24

Problema e ca Steaua eo echipa mica si cu asta, basta! O echipa mare nu primeste trei goluri pe teren propriu chiar si daca joaca cu un om in minus .
Toate comentariile sunt de prisos, de vina e doar MENTALITATEA romanului, fatalismul, si in general, neincrederea in propriile forte -un lucru care nu ne maguleste. Exista o multime de jucatori talentati dar care nu au tupeul si mentalitatea de invingator. Intrebarea e: cum ne schimbam?

uzu (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 1:29

Domnule Ioanitoaia … eu tin cu CFR in campionat dar tin cu toate echipele romanesti in cupele europene. Cel mai tare tin cu nationala Romaniei pentru ca sunt roman.

Daca era CFR nu steaua in teren as fi spus acelasi lucru : cum este posibil ca un ziarist de talia dumitale sa spuna „Cum a procedat corect din moment ce, conform calculului de mai sus, Borski a ţinut 5 secunde în plus?! De ce n-a fluierat sfîrşitul cu, să zicem, 5 secunde mai repede, cînd tabela arăta 3-2 pentru Steaua?!” …
Apai daca alea 5 secunde i-au furat victoria Stelei … ma rog, eu ma las de comentat pe langa articole.
Deci ce e corect e corect, ce e patriotic e patriotic, dar Steaua n-a castigat pe mana ei nu pe mana arbitrului.
Sa fim seriosi. Au avut mare noroc la primele doua goluri, un autogol si o centrare gresita. „eurogolul” lui Tanase, sa fim sincer, nu se vroia pe poarta se vroia centrare.
Dar e ok. prea de putine ori echipele noastre au noroc.
Doar ca Steaua n-a stiut ce sa faca cu norocul ! Si-a batut joc de el. A crezutc a dac e 3 – 0 e gata meciul. N-a fost.
Steaua a pierdut pe mana jucatorilor si pe mana antrenorului. In minutul 93 inlocuiesti atacant cu atacant ? Avea pe banca doi fundasi centrali ! Mai avea 3 minute de joc. Ce vroia ? Sa dea gol pe contraatac ?
Plus ca putea sti ca schimbarea se va cronometra. Daca vroia sa rupa jocul trebuia s-o faca un minut mai tarziu. Jocul abia fusese reluat dupa accidentarea lui Tatarusanu.
Ma rog … vinovat insa e arbitrul polonez … daca asa zice Becali, si daca asa zici si dumneata …
Eu o sa tin cu toate echipele romanesti in continuare cand joaca in cupele europene, pentru ca sunt roman.

SSS (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 1:34

Fu.t mame de stelisti!!!Acum si in anu.s!!!!

catalino (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 1:44

mingea se roteste pana cand fluiera arbitrul.eu sunt stelist da ce sa fac fotbalistul roman trebuie sa invete ca tre sa joace la fel pana la sfarsit.ati vazut dece tiganii asti de napoletani au dat un gol pt ca ei au mentalitatea de fotbalisti iar apararea brevetata de romani CU CURUL IN POARTA in fotbalul mare nu exista ,ce e greu de inteles uitativa cate partide au pierdut echipele romanesti.vina arbitrului s au nu NOI AM PIERDUT PUNCTE.GATA CU SCUZE +

Ultrasulfcsb (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 1:50

Este un furt calificat dupa parerea mea sa prelungesti un meci care s-a desfasurat normal cu exceptia accidentarii lui Tataruseanu 7-8 minute e ceva nepermis si partizan echipe Napoli care era in cautarea egalului
Felicitari suporterilor echipelor dinamo rapid cfr vaslui timisoara care se bucurau aseara si se gudurau pe site pt aceasta victorie furata Stelei, peste 2 ani o sa avem echipa la baraj in UCL ( campioana ) deci o sa avem sanse mari sa scoteam echipe ca Arsenal Liverpool Bayern Benfica Milan Juve deci bucurativa ca aveti de ce 😉

geo (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 2:09

Daca ati vedea timpul efectiv de joc din a doua repriza, pariez ca, desi s-au dat 8 minute prelungiri, tot nu s-a ajuns la…hai sa zicem 30 de minute.

radu (31 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 2:14

de acord, 7 minute peste timpul regulamentar nu e ceva normal. insa, oricat ati incerca sa justificati, arbitrul e acoperit total de regulament. cele 4 minute nu le-a decis el. sa contesti cele 5 secunde in plus e ridicol. arbitrul e perfect acoperit de regulament. vina pentru infrangere e a stelei. nu a fost nici un furt. qed.

lacatus (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 2:32

Nu sunt stelist…sunt rapidist ..dar nimeni nu apreciaza munca dl Lacatus…un rezultat mare pentru steaua!!!chiar daca Lacatus e din etnia mea rroma …il apreciez foarte mult .pup dulce

Dani (78 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 3:10

Adevaratii invingatori stiu sa iasa cu capul sus dintr-o infringere. Noi, ca natiune, nu stim.

al_dinamo-de -citit (3 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 3:31

DOMNULE IOANITOAIA, de ce sa nu recunoastem ca mereu murim pe limba noastra.
Meritam din plin ce s-a intamplat pt ca e o rusine sa tragi de timp de maniera in care a tras Tatarusanu.OARE CE DOREAM NOI, CA DIN 4 MIN DE PRELUNGIRI SA SE JOACE UNUL SINGUR, EVENTUAL SI ALA FRAGMENTAT DE O SCHIMBARE?
Sunteti om de fotbal si ati asistat la mii de meciuri interne si internationale si stiti ca arbitrii straini nu tolereaza lucruri exagerate asa cum uneori le tolereaza cei romani.De aceea arbitrul polonez,care probabil nici nu prea ne simpatiza,a reactionat tot printr-o usoara exagerare, ca la urma urmei e vorba de secunde daca scadem rusinoasa tragere de timp si schimbarea.DVS CARE SUNTETI OM DE FOTBAL CRED CA REALIZATI CA ADEVARATUL MOTIV ESTE FAPTUL CA ARBITRUL PUR SI SIMPLU S-A ENERVAT DIN CAUZA UNEI TRAGERI DE TIMP INTERMINABILE.
Orice ar zice suporterii, comentatorii etc, consider ca Steaua a incheiat un meci( inceput bine ) intr-un stil pur romanesc cu o tragere de timp rusinoasa crezand ca asta e calea si s-a fript dand de un arbitru care a taxat la maxim aceasta atitudine.
Si sa nu uitam, golul e gol si in min 97.L-ai luat, l-ai luat.La urma urmei putea sa prelungeasca pana in min 105 dar sa te aperi bine si sa nu -l primesti.
DE CE OARE NU ACCEPTAM NICIODATA REALITATEA ??????

NU aveti dreptate (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 5:27

Nu aveti dreptate d-le Ioanitoaia. Indiferent ca esti rapidist sau stelist, in astfel de situatii trebuie sa fim obiectivi, este unas din conditiile pentru a fi acceptati ca o natie civilizata in Europa. Arbitrul avea suficiente motive sa prelungeasca meciul cu 4 minute, ca nu e vorba doar de shcimbari ci si de tragerile de timp ale stelistilor ca si de fragmentarile nejustificate de joc pe care le-au practica de-a lungul celor 90 de minute. Si oricum, aceasta problema este la latitudinea arbitrului, criteriile de prelungire fiind aproximative. Apoi cand s-au dictat cele 4 minute de prelungire, tocmai atunci s-a gasit Tatarusanu sa se planga de mama focului ca-l doare mana (vi-l inchipuiti dvs. pe Casillas sau pe buffon procedand asa? De aia nu va ajunge Tatarusanu niciand un mare portar). A stat jos 2 minute si 38 de secunde. La acestea arbitru a adaugat 30 de secunde pentru schimbarea Stancu-Surdu (asta este tot o chestie arbitrara, dar perfect acoperita de regulament).In total 3 minute si o8….Trei minute si 06 secunde a adaugat arbitru la cele 4 dictate initial, adica exact timpul consumat din ele cu accidentarea (repet, teatrala, balcanică) a lui Tatarusanu si cu shcimbarea Stancu-Surdu. Golul s-a marcat in minutul 6 si 58 de secunde a prelungirilor….Deci meciul inca nu se incheiase în mod normal…

MUTU (10 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 5:57

Ca Steaua are slabiciunile si partea ei de vina este adevarat. Mai este insa adevarat faptul ca meciul s-a terminat 3-2. Daca arbitrul era corect ar fi fluierat cel mai tarziu dupa ultimul corner. A fost penibil sfarsitul de meci pentru Steaua dar NAPOLI A EGALAT DUPA SFARSITUL MECIULUI. In orice colt al lumii cu orice arbitru la centru meciul asta ar fi fost terminat.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 6:20

IMPORTANT ACUM ESTE CA STEAUA SA INVETE LECTIA, PE UN TEREN DE FOTBAL. KAPETANOS, SA SE OCUPE NUMAI DE FOTBAL, PE UN TEREN DE FOTBAL, NU SI DE ALTE SPORTURI. ECHIPA STEAUA, SA LUCREZE LA CONDITIA FIZICA CACI, UN MECI DE FOTBAL DUREAZA 90 DE MINUTE. UEFA SA AIBE GRIJA CA DACA APAR MASCARADE PE STADIOANE, E POSIBIL SA SE TREZEASCA CU AMENINTARI DE TOT FELUL, INDIFERENT DE CONSECINTE. OI FI TU FOR EUROPEAN DAR, FII ATENTA UEFA CE FAC ARBITRII NOMINALIZATI DE TINE PE STADIOANELE EUROPEI. CIRCUL ASTA ESTE VECHI, NUMAI CA, ULCIORUL NU MERGE DE MULTE ORI LA APA. DUPA MINE, ARBITRUL A FOST UN CRIMINAL. EU L-AS SCOATE DEFINITIV DE PE LISTELE UEFA – FIFA. MA MIR CA NASU, ADICA MIRCEA SANDU, CU FUNCTIE IN UEFA, NU CIRIPESTE NIMIC. ASTA NU MIROASE A BINE. ASA CA NASULE, TE STIM CINE ESTI. UN OM MIC SI NEIANSEMNAT IN FOTBALUL ROMANESC. HAI STEAUA!

cipri motu (2 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 6:22

@DD

inca nu am pierdut locul,suntem inca pe 13, loc care duce direct in grupe cu conditia ca echipa castigatioare a CL sa se califice din campionata pt sezonul 2012-2013.cat despre tururile preliminarii, daca ajunge campinana acolo nu se va intalni decat cu campioane exclusiv din campionate mai slabe, de acelasi nivel cu al nostru.asa ca nu va fi atat de greu de calificat cum gresit se crede. in rest numai de bine

simex (4 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 8:10

Domnu Ioanitoaia, mereu gasim alti vinovati!Nu mai e de vina fotbalului romanesc si a celor care il conduc dupa interesele lor, nici a jucatorilor, nici a antrenorilor!Eu stiu una si buna: Daca esti fotbalist adevarat si echipa e buna putea sa prelungeasca ala 3 ore meciul si noi nu trebuia sa primim gol!Pana atunci ne vom plange mereu ca babele!

Ginola (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 8:12

kapetanos nu a vrut sa il loveasc pe italian… daca va uitati atent, dar foarte atent, el incerca sa-si treaca bratul f.rapid peste italian, in ideea de a scapa si a nu fi oprit. eu cred ca marea majoritate a celor care comenteaza gresesc ca dau vina pe kapetanos. poate aici i se poate reprosa ceva arbitrului, eliminarea prea usoara. un galben era de ajuns, pt neglijenta… iar cu prelungirea, e discutabil, foarte discutabil. sa nu uitam totusi ca italienii sunt italieni si noi suntem noi… iar experianta jucatorilor si-a mai spus incaodata cuvantul. cand vrei sa tragi de timp, nu trimiti mingea in corner. e ca si cum le-ai oferi o faza fixa. mingea o trimiti in teren, cat mai departe, poate un aut, in cel mai bun caz. dar nu corner. s-a vazut frica unui rezultat neasteptat si lipsa de experienta in a tine scorul. italienii, daca aveau 3-2 si jucau in 10, nu le dadeam noi gol nici pana la 12 noaptea.

Comentează