Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Comparaţie între Timi­şoara şi Craiova » Diferenţa

Pe lîngă alte calităţi, Piţurcă mai are una, e un ­antrenor care aduce publicul, îl atrage. Aşa s-a făcut că peste 20.000 de oameni au ­asistat ­vineri seara la meciul din Bănie cu Rapid. În aşteptarea unei victorii care ­n-a […]

duminică, 19 septembrie 2010, 3:40

Pe lîngă alte calităţi, Piţurcă mai are una, e un ­antrenor care aduce publicul, îl atrage. Aşa s-a făcut că peste 20.000 de oameni au ­asistat ­vineri seara la meciul din Bănie cu Rapid. În aşteptarea unei victorii care ­n-a venit, în ciuda faptului că bucureștenii au evoluat în inferioritate numerică aproape o repriză, tribunele i-au încurajat permanent pe alb-albaştri.

Din păcate însă, L-AU ­FLUIERAT din răsputeri pe goal-keeper-ul giuleştean Bornescu, la început, ori de cîte ori mingea ajungea la el! Asta deşi, pînă în 2009, Bornescu a apărat cu succes poarta Universităţii timp de 4 stagiuni, bifînd 94 de par­tide şi chiar marcînd două goluri.

Surprinzător, întîlnirea cu ­Sportul a trezit pe malul Begăi un interes ­minor. Abia vreo 3.500 de spectatori, sub media obişnuită, au ţinut să onoreze DEBUTUL lui Contra pe banca tehnică a echipei locale! ­Jucător exponenţial pentru “Poli”, ba şi pentru întreg fotbalul nostru, Contra merita un plus de atenţie, de încredere şi, în fond, de respect, dar să nu ne depărtăm de ­subiectul propus.

Spre deosebire de craioveni, timi­şorenii nu numai că nu l-au hui­duit pe Maxim, transferat la Sportul în această vară după ce a îmbrăcat tricoul viola un sezon şi jumătate, ci L-AU APLAUDAT cu ­generozitate, călduros. Ca atare, fundaşul din Regie s-a simţit sîmbătă pe arena “Dan Păltinişanu” printre prieteni, nicidecum ­printre duşmani.

Sigur că n-ajută la nimic să amestecăm, scuzaţi formularea, merele cu perele. Se cunoaşte şi se recu­noaşte că oltenii sînt mai pătimaşi, mai iuţi la mînie. Am auzit însă voci gata să explice distanța existentă în clasament între Timi­şoara şi Craiova, prima cu 14 puncte din 8 etape, iar cealaltă cu numai 7, inclusiv prin diferenţa de comportament, DE ATITUDINE, ce-i desparte pe suporterii echipelor amintite. Deși uneori au ieșit în decor și fanii lui Poli.

Admit că o asemenea interpretare e simplistă. La fel, observaţia de la care s-a plecat şi eventuala încercare de a generaliza. Dar consider că ne-ar prinde bine să discutăm mai des şi mai deschis, fără preju­decăţi şi fără exagerări, pe tema respectivă. Atîta vreme cît publicul nu le va arăta jucătorilor mai multă ÎNŢELEGERE, nici nu vom avea fotbalul la care visăm. Vom bate pasul pe loc și nu vom progresa. Pentru că e uşor să răneşti şi greu să vindeci. Infinit mai greu.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

dww (4 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 15:53

domnule Ioanitoaia totusi sa nu incurcam daca maxim ar fi fost in tricoul lui dinamo fiti sigur ca timisorenii nu il apladau ba mai mult il huiduiau , am fost si eu la craiova rapid si va spun sincer si cred ca multi ar fi facut ca mine daca l-as fi vazut pe bornescu in tricoul sa zicem otelului sau victoriei branesti adica o echipa care nu este rivala ar fi fost cred aplaudat dar daca a ales sa mearga la o rivala din buc e clar ca nu o sa fie bine primit niciun jucator la craiova,sa fiti atent la primirea care o va avea niculescu peste 2 etape cand va fi craiova u cluj sigur va fi huiduit si injurat.

bondor (7 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 15:56

timisorenii s-au saturat de strategia si vrajelile lui jabba the hut!

BB (155 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 15:59

Aveti dreptate, publicul din Craiova e mai numeros, dar cel din Timisoara mai civilizat. Ma surprinde placut ca scrieti asta desi sunteti fan al Craiovei sau macar simpatizant. Adevarul insa e cel de mai sus si ma bucur ca nu il ocoliti.

Dragos (250 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 16:20

@dww, argumentul tau e de luat in seama, dar pana unde? De cand e raiova rivala cu CFR, Steaua, Rapid sau Dinamo cand ea se zbate de vreo 7-8 ani sa scape de retrogradare?! Rivalele Craiovei sunt Pandurii, de la care a si incasat-o, Branesti si maximum Otelul sau Bistrita. Voi si Mititelu visati ca vrabia la malai

durden (338 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 16:32

„Se cunoaşte şi se recu­noaşte că oltenii sînt mai pătimaşi, mai iuţi la mînie.”

nu,suporterii olteni sunt mai colorati.alta etnie.incepe cu doi de ‘R’

ps:n-aveti tupeu sa cenzurati comment-ul asta…

dant (3 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 17:32

Cu Bornescu nu e nimic complicat. Daca, dupa ce a plecat de la Universitatea, ar fi tacut si nu s-ar fi lansat in declaratii ofensatoare, cu siguranta suporterii l-ar fi aclamat. Pe noi nu ne intereseaza relatia lui cu Mititeii si nici cauzele care au dus la despartirea portarului de echipa alb-albastra, ci consecventa in relatia cu suporterii. Gasim inadmisibil ca imediat dupa semnarea cu Rapid sa o tina sus si tare ca din fasa el a fost rapidist. Uzand de aceeasi retorica ieftina, am putea intreba si noi: cele 94 de meciuri in cele 4 stagiuni s-au diluat, evaporat atat de repede?

1q (1 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 17:36

aiurea ! maxim a fost un jucator mediocru si nu a starnit pasiuni din partea suporterilor banateni. bornescu era un jucator exponential pt olteni, de aceea acestia nu il inghit pt ca a plecat. in plus, una-i rapid, alta-i sportul. exercitiu de imaginatie: alexa pleaca la rapid si vine ca adversar la timisoara. mai face si un joc bun din care rezulta un semi esec pt poli. mai aplaudau suporterii ?

Xsile (7 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 18:31

Maxim n-a vrut cu tot dinadinsul sa plece de la TM, Bornescu a vrut sa plece de la Craiova facand si niste decalaratii „interesante”.
Asta-i tot, prea mult filfizonie.

dww (4 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 18:41

dragos nu inteleg de ce te ataci asa nu stiu cu ce echipa tii dar daca sunteti tari atunci ne bateti pe noi astia de ne zbatem la retrogadare si gata daca te-ai uita in anglia italia si alte tari exista rivalitati si intre echipe din liga a3 si cele de prima liga nu inteleg cu ce te deranjeza eu personal nu consider rapidul o rivala mi se pare o echipa buna si care cred ca ar merita titlul anul acesta dar nu inteleg cu ce te dernajeaza deocamdata uita-te sa vezi media de suporteri la ultimele meciuri dinamo nu poate sa stranga o mie de oameni la un meci important ca cel din sear aasta!! steaua mai are suporteri si rapidul are galerie retine nu suporteri adica o peluza si atat e o diferenta 😉 si nu stiu la ce echipa de la noi din tara se ridica toti spectatorii si cei de la oficiala in picioare si canta imnul inainte de meci… 😉

staniloiu dan (2 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 20:17

Campionatul castigat de Urziceni a fost castigat la Timisoara. Atunci daca Timisoara batea Unirea Urziceni, campionul ar fi fost Timisoara si nu Urziceni. Si cu toate ca acasa la Timisoara echipa din Timisoara a pierdut campionatul, spectatorii la sfarsitul partidei au aplaudat victoria Unirii. A fost un gest frumos, pentru ca Unirea Urziceni merita aplauzele.

jan pitesti (88 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 20:19

speram sa mai vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi.astazi banii vorbesc in fotbal.

Augustin (268 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 21:06

Articolul mi se pare nitel fortat, dar nu lipsit de substanta. Din pacate pt fotbalul nostru, prea multi suporteri sunt needucati, razbunatori, primitivi.

Balcescu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 21:26

Problema e pusa gresit. La Timisoara oamenii sunt satui de Poli care are mai mult scandaluri decat realizari. Sunt ani in care tot sa promis si nu sa facut. De cand cu Uhrin e o ruptura care nu se vindeca . La Craiova dupa episodul Turnu Severin e un show nou. Lumea vine sa vada minunea . In orice localitate din Romania in afara de Bucale daca aduci divizia A dupa ani de seceta , ai multi spectatori , dupa un timp oamenii se satura si tot mai putini vin. Doar daca esti campioana ai sanse sa tii mai multi , si nici atunci. Are de a face cu atmosfera de jeg , cu injuraturile, cu semintzele , cu lipsa dotarilor , cu nesimtzirea tuturor, ca nu poti sa cumperi decent alune sau bere ca in vest , etc.

marius_tm (2 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 22:08

D-nule Ioanitoaia aveti dreptate in enumerarea diferentelor intre Timisoara si Craiova dar pana la urma diferenta se face la banii investiti si implicit la transferurile facute de fiecare echipa in parte in fiecare sezon…Stiinta nu a mai jucat de multa vreme in campionat un rol exponential astfel incat nu poti avea mari sperante nici anul acesta chiar si cu sosirea lui Piturca,dar el poate forma si inchega o echipa puternica pe in viitorul mediu si mai indepartat…in timp ce la Timisoara stim cum stau lucrurile si cati bani s-au investit de-a lungul atator sezoane…

vasile_00 (15 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 22:44

Cum spun aproape toti problema e pusa gresit. Comparatia cu Maxim e penibila, dar daca vroiati comparatie puteati s-o faceti cu Niculescu sau chiar foarte recent cu Bordeanu (cum credeti ca va fi primit in Ghencea). Problema mare a campionatului pe langa jucatori slabi si neprofesionisti sunt arbitrii. Poate Balaj si Hategan sa fie un pic peste medie, insa ceilalti sunt varza, Augusta puscarie, AVram si Craciunescu jr. au facut meciurile varza. Ei nu inteleg absolut de loc fenomenul: in loc de simulare ei dau fault iar la faulturi clare de galben si „portocaliu” ei dau galben pt simulare!!! Avem o problema cu fotbalul si e trist ca singura sansa sa mai salvam ceva din el este sa se renunte la aranjamente iar arbitrii sa fie corecti si sa lase jocul liber!!!

stcristian71 (3 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 22:50

domnilor timisoara are sponzori si consilul local linga echipa si un bun staf mergeti linga ei si veti avea de cistigat.

marius_tm (2 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 22:58

D-nule Ioanitoaia aveti dreptate in enumerarea diferentelor intre Timisoara si Craiova dar pana la urma diferenta se face la banii investiti si implicit la transferurile facute de fiecare echipa in parte in fiecare sezon…Stiinta nu a mai jucat de multa vreme in campionat un rol exponential astfel incat nu poti avea mari sperante nici anul acesta chiar si cu sosirea lui Piturca,dar el poate forma si inchega o echipa puternica pe in viitorul mediu si mai indepartat…in timp ce la Timisoara stim cum stau lucrurile si cati bani s-au investit de-a lungul atator sezoane…

shady (4 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 23:36

comparam Stiinta cu aek bragadiru sau atmosfera de pe Oblemenco cu cea din tm?sa fim seriosi.si inca ceva pt.Durden, suporterii lui bragadiru sigur incep cu doi de P..

Marcel Ghita (11 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 23:49

Asa este ,Ov .ioanitoaia a observat corect distanta dintre Timisoara si Craiova este in primul rind una dintre civilizatie si contrariul ei ,adica primitivismul! in primul rind in gindire si pe cale de consecinta si in actiune.Este o dovada de primitivism sa injuri un jucator care a ales sa isi continue activitatea de profesionist la o alta echipa.Sa nu uitam, totusi,ca incercarea de a scuza lipsa de civilizatie prin fanatism si comportament patimas nu tine! nimeni nu poate invoca un sentinent sau altul ptr a injura sau violenta fizic sau doar verbal un semen al sau.HAi Craiova Bravo Poli !

Butago (6 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 23:49

Problema este pusă bine. Publicul contează. Calitatea suporterilor nu îţi asugură automat şi titlul, bineînţeles. Dar pe termen lung, echipele fără tradiţie şi fără fani nu au viitor. Urziceniul a arătat asta o dată în plus. Rapid, Timişoară, Steaua, Craiova, Dinamo sunt echipe mari care au mulţi suporteri declaraţi. Însă adepţi cu inima la cauza clubului sunt destui doar la primele două.

claustrofobus (51 comentarii)  •  19 septembrie 2010, 23:56

pt. dww andrei cristea acum dinamo a fost aplaudat la timisoara dupa plecarea la dinamo. oameni au inteles de ce a plecat de la timisoara, in schimb e adevarat ca torje este si va fi fluierat la timisoara tot pentru ca oamenii au inteles de ce a plecat torje si anume pt ca a desconsiderat echipa care l-a crescut si a plecat la mirajul dinamo sperand la mari recompense sportive si financiare. e iata ca s-a inselat si va ramane un stigmat pt. orasul care la crescut si pe care torje la tradat!

callromania (51 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 0:02

domnu ioanitoaie va multumim ca in sfarsit v-ati saturat de steaua sau dinamo si mai scrieti si despre alte echipe. suporterii n-au venit la meciul cu sportul pt. ca a fost programat sambata seara , cand omu sta acasa cu familia cu copii, sau cu iubita, etc. mai un chef mai o petrecere mai o nunta, de ce nu pun meciurile timisorii duminica la 19-20 si atunci vor veni si oamenii. eu am fost la meci dar prietena mea a fost la un chef singura pana dupa meci. eu am mers pt contra dar nu multi fac sacrificii din astea.

marius (1 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 0:21

atata timp cat joci de la egal la egal sau esti peste ele ..sint adevarate rivale, pacat ca noi jucam si impotriva arbitrilor si la restul lumii…iar la publicul timisorean nu ii s-au furat echipe intregi sau istorii de genul craiovei…ca in rest ar fi mai rai decat cei de la Craiova….!

Che Guevara (35 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 0:36

1. Bornescu a primit xact ce a meritat. Toate acele apostrofari sunt semnul faptului ca a parasit Craiova pe usa din dos. Sunt multi fotbalisti care schimba echipele, dar foarte putin sunt cei care stiu cum sa faca asta.
2. Timisoara e o echipa de imprumut. Asa ca oamenii de acolo sunt fericiti ca vad fotbal nu se mai streseaza sa verifice cine se afla pe teren si in ce echipa joaca.
3. Piturca nu este cel care aduce lumea la stadion in Craiova. Oamenii vin pentru ca in sfarsit s-a facut pace intre club si suporteri. Ei ar fi venit si mai inainte daca nu ar fi fost atatea scandaluri. Piturca insa, este garantul acestei paci si prezenta lui pe banca Stiintei inseamna ca s-a terminat cu scandalurile.
4. Contra este un antrenor incepator. Nu are nici licenta PRO care se ia cotizand ceva la Mircea Radulescu. Nu te poti astepta sa vina lumea pentru el la stadion. Si Contra nu e un sibol pentru Timisoara. S-a plimbat pe la foarte multe echipe. Este numai un mercenar care s-a nascut in Timisoara. Dembrovski este un jucator emblematic pentru Timisoara. a jucat 7 ani acolo fara sa mearga pe la rivalii din Capitala. Contra cate meciuri a adunat in tricoul lui Poli?

Craiovean (35 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 7:24

Ideea este ca peste tot sunt uscaturi. Or fi mai multe la Craiova. Eu nu mai merg la stadion, din cauza lor … Dl. Ioanitoaia, exista o lege „Dragomir” care pedepseste faptele de violenta de pe stadioane. Ma intreb de ce aceasta lege exclusivista care apara o categorie de … afaceri / afaceristi. De ce atata individualism ? M.Dragomir nu stie ca fotbalul e sport de echipa ? LA fel si romanismul. Trebuie sa ne gandim la toti cetatenii tarii cand dam o lege. De ce nu se face o extindere a acestei legi si pt celelalte afaceri ?! Spre exemplu, sa se pedepseasca actele de violenta din aprozare, la fel ca si cele de pe stadioane. Si la fel si cele din farmacii ! PE mine ce lege ma protejeaza ? Mai exista un proiect de lege care inaspreste pedepsele pt cei care agreseaza medici in misiune, pompieri, politisti. Cu ce sunt ei mai presus de mine, care sunt contabil ? De ce sa nu fie pedepse egale, dar dure ? Daca pt o injuratura as lua 1.000 lei amenda, sau daca pedepsele s-ar cumula, mi-as inghiti vorbele si mi-as lua un sac de box, ca e mai ieftin. Eu, daca gresesc, ca si contabil, ma „judeca” Garda Financiara, si nu omor pe nimeni, pemedici ii judeca „colegii lor” – colegiul medicilor ! Vedeti ? De-asta exista tipopogii de derbedei, pt ca exista legi care diferentiaza victimele ! Pt un sut in fund aplicat unui politist, iei 2 ani , iar pt un sut in fund aplicat unui strungar, nu iei nimic pt ca nu are zile de spitalizare, si strungarul tine la tavaleala … or mai fi strungari in Romanica ?!

Augustin (268 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 7:41

Am mai citit odata, e un articol bun, dar am convingerea ca putini il vor intelege. Craiovenii sigur se vor supara desi ar trebui sa bage la cap. Se stie ca dl Ioanitoaia ii iubeste, era sa se incaiere cu Porumboiu aseara la Recurs aparand-o pe Universitatea.

liviu (5 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 8:17

O mica observatie! Cu putin timp inainte de a parasi Stiinta, Bornescu jura credinta vesnica clubului si de aceea este perceput ca un tradator sau ca un om fara cuvânt. Foarte multi fotbalisti procedeaza asa pentru a-si atrage simpatia publicului. Pentru fani (printre care ma numar si eu), a crede ca un fotbalist e atasat sufleteste de echipa/oras este foarte romantic. Bineinteles ca asta nu se intâmpla doar in Craiova ci peste tot.

un suporter nu ultras (1 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 9:24

am vazut afirmatile oltenilor raniti in orgoliu ,ca nu putem compara suporteri stintei ku soperteri bragadirului, aek , rocar si i mai zik , la 1-8 in meciu cu steaua suporteri cantau (tot stadionul), cu fiecare gol primit timisoreni cantau si mai tare si mai patimasi.La steaua,dinamo ,rapid,craiova,cfr ,si toate celelalte echipe suporteri la 1-8 era de mult acas sau mai rau faceau scandal, ii luau la bataie pe jucatori si alte violete, dadeau foc la stadion , restu e istorie(suporteri timisoarei au fost pe stadion si nu cei ai aek , bragadiru,sau rocar)

LoL (23 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 10:09

Da domnule Ioanitoaia este o mare diferenta intre suporterii Craiovei si cei din Timisoara. Spre deosebire de ei noi avem coloana vertebrala si nu o sa incurajam niciodata un hibrid in timp ce echipa noastra se zbate in divizia D, undeva prin Bucuresti. Atata timp cat dragostea ta pentru echipa se manifesta la modul asta poti sa canti pe stadion cand Bragadiru ia bataie de la Steaua cu 8-1 si poti sa-l iubesti pe Torje ca pleaca de la Bragadiru la Dinamo. Este adevarat ca sunt diferente intre noi mari de tot. De fapt nici nu stiu de ce a trebuit sa faceti un editorial despre o diferenta evidenta pe care o vede toata lumea …

ioana (1 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 10:32

eu nu inteleg de ce sunt atat de ridicati in slavi suporterii lui Poli…..asa sunt de civilizati de se iau la bataie de fiecare data cand cineva vine in „vizita” la ei in oras……la Craiova nu se intampla asta……..iar la Bornescu este alta problema, problema ca e mai oltean decat recunoaste, da tot felul de declaratii despre Craiova…..Forza Stiinta

Stefan Stelian (9 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 10:44

BORNESCU A JURAT CREDINTA CRAIOVEI SI A TRADAT-O.LOCURILE DIN CLASAMENT NU VOR RAMANE ASA,CRAIOVA VA FI PESTE TIMISOARA.ATI UITAT SA SPUNETI CA,DESI TIMISOARA A INVESTIT MAI MULT SI ARE UN BUGET MAI MARE,CRAIOVA JOACA UN FOTBAL MAI FRUMOS.SI CA,DACA NU AR FI SOT FURATI IN ULTIMII 3 ANI DE CATRE ARBOTRII,CA IN CODRU,CRAIOVA ERA SUS,AVEA REZULTATE !!!

alb violet (4 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 10:55

@marius…….stai rău cu memoria,Timişoarei nu numai că i s-au furat jucători şi echipa întreagă, i s-a furat chiar NUMELE, dar asta e o altă mâncare de peşte. Deşi dl Ioaniţoaia compară mere cu pere, parţial are dreptate. Orgoliile şi pasiunile locale ale unor suporteri duc de multe ori la gesturi care nu prea au nimic de-a face cu bunul simţ şi civilizaţia.

cris (25 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 10:55

nu inteleg atitudinea suporterilor pentru inca un motiv: nu exista si nu a existat rivalitate reala intre stiinta si rapid. bornescu nu a plecat la un rival traditional, ci la o echipa cu ai carei suporterii oltenii ar trebui sa se aiba bine fie si numai pentru ca au rivali comuni dintotdeauna.

Emiru (91 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 11:11

Discutia asta merita extrapolata la nivelul populatiei tarii, in general. Ba chiar la nivelul gradului de civilizatie intre tari. Cum insa in ziua de azi multi tineri au deschis computerul inainte de a fi deschis o carte, discutia ar putea parea lipsita daca nu de logica, macar de sens.

Craiovean (35 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 11:33

Hai, ca mai luai o pauza. Mai baieti, nu aveti de ce sa va supararti pe Bornescu si pe altii ca el. Ei sunt angajati. sa presupunem ca eu am lucrat 5 ani la Dacia Pitesti si vine Ford Craiova si imi mareste salariul. Pai este clar ca voi pleca la Ford. de ce sa ma huiduiti pt asta ?! De-aia ma duc la servici, pt bani. Pot sa spun ca mi-a placut mai mult la Dacia Pitesti, dar nu toti au sansa in viata sa practice meseria pt care sunt pregatiti, sau sa lucreze acolo unde le place. Asta e viata, e dura. Si viata de fotbalist e scurta. e o prostie cu tradarea culorilor. A jucat la Craiova, si-a facut treaba, a fost platit, acum joaca la Rapid, isi face treaba, e platit. Lasati omul in pace sa isi faca meseria pt care s-a pregatit.

Nikko (47 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 11:41

Suporterii Craiovei se tot complica in explicatii care mai de care. Hai sa va spun eu cum sta treaba: vi se pare ceva nemaipomenit sa huiduiti. Punct. Romanilor le place sa dea cu huo, inclusiv cand nici nu stiu de ce o fac. Incepe unul, si apoi se iau toti dupa el. Cand il doare ceva, incepe sa huiduie. Il intrebi ce-ar face el daca ar putea, da din umeri. Asa ca…

Bogdan (1 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 12:41

Si pe Torje nu l-au huiduit suporterii Timisoarei cand a jucat Poli cu Dinamo? E o diferenta intre jucatorii care se duc la marile rivale dupa ce jura credinta si jucatorii obisnuiti, care nu ies in evidenta cu nimic.
Sa nu comparam ce a fost Maxim pentru Timisoara si ce a fost Bornescu pentru Craiova.
Eu am fost la meci si nu l-am huiduit pe Bornescu, nici nu sunt de acord cu asta pentru ca ei joaca unde sunt bani dar voiam doar sa scot in evidenta comparatia defectuoasa pe care ati facut-o in articol.

ultras (9 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 12:43

Diferentza e ca doar la Craiova se mananca fotbal pe paine si doar aci e cea mai mare audientza pe stadioanele din tzara…ce steaua ce timisoara…m-am uitat in champion leaguea la cluj cea mai mica audienta in seara aia nici 10.000 de spectattori…diferenta e ca olteanu se bucura de fotbal orice ar fi ca si in tarile civilizate uitativa la bundesliga sau premier league stadioane pline la orice meci

Steaua1986forever (15 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 13:38

Parerea mea este ca publicul din Tm s-a plictisit sa mai astepte. Sunt de atatia ani in Liga1 cu o gramada de investii si NICIUN TROFEU. Oare de ce? Mai bine am face o comparatie intre Unirea Urziceni unde pana acum s-a facut fotbal fara bani deloc, cu jucatori refuzati de la echipele ‘bune’ din Liga1 si Timisoara, care joaca mai mult pe la emisiunile sportive, gratie acestui „gigi becali” un pic mai „solid”. Cand o sa isi dea seama ca acest Iancu trebuie sa vorbeasca mai putin si sa faca mai mult, nu doar pe la emisiuni televizate in direct de la el de acasa (dupa modelul „pipera” sau „palat”) poate o sa vina si un trofeu. Cat despre Contra ca fiind „exponential”, va rog sa ma scuzati, dar nu am putut sa nu rad. O zi buna.

Che Guevara (35 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 15:12

Nu e acelasi lucru sa il compari pe Bornescu cu un strungar sau cu un mecanic de la Dacia Pitesti. E o mare aberatie. Toata lumea se leaga de ipoteza ca fotbalistii au o perioada de viata scurta in campul muncii. FALS! Ce strungar, mecanic sau inginer lucreaza de la 17-18 ani? Unul care studiaza abia pe la 24 de ani incepe sa castige o paine. Un mecanic ajunge valoros abia dupa 30 de ani. Pana atunci munceste pe nimic sa invete meserie. Fotbalistii incep sa se lase de fotbal pe la 30 de ani. Este adevarat. Dar niciunul nu moare de foame dupa aia. Toti ajung antrenori, manageri, presedinti de club etc. Un mecanic iese la pensie la 60-65 de ani. Astia care au fost fotbalisti apar la TV pana mor. Traian Tomescu a lucrat in FRF pana pe la 90 de ani. Asa ca nu e adevarat ca fotbalistii au o perioada de munca scurta. Bornescu a fugit din club fara sa se plateasca o suma de transfer. Banii aia puteau fi folositi ca sa cumparam alti tineri sau puteam sa renovam un sector de stadion. DE-AIA il injura lumea.

sebastian (20 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 15:59

in afara ca ca s-a nascut in timisoara…ce a mai facut contra pentru acel oras? a jucat 50 de meciuri pt Poli Timisoara si vreo 18 pt Fc Timisoara? asa si?? are 100 de meciuri pt dinamo, 66 pt Alaves, 60 pt Getafe.cum poate fi numit un om simbol cand are aproape dublu numarul meciurilor jucate pentru o rivala?
meciurile celor doua echipe nu se pot compara. timisoara a jucat cu sportul (lol), craiova a jucat cu rapid (un derby), in plus rapid joaca cel mai bun fotbal din romania la ora actuala..e absolut logic ca si numarul de spectatori sa difere.
nici piturca nu se poate compara cu contra…ma refer dpdv al carierei de antrenor.
pentru craiova ..piturca reprezinta speranta, ca dupa atatia ani lucrurile se vor schimba. in primul rand e pace..echipa joaca din nou acasa si ..de ce nu, chiar se vede un joc mult imbunatatit al echipei.era normal sa fie multi suporteri in tribuna.
cat despre bornescu, se stie ca el este un apropiat al tribunelor, suporterii au avut cu el o relatie speciala atata timp cat a jucat la craiova. a jucat 120 de meciuri si a dat si 6 goluri din postura de portar.frustrarea e mult mai mare, decat a timisorenilor vis-a-vis de maxim.
comparatia intre cele doua echipe mi se pare extrem de prost facuta…sau cel putin, nu trebuia facuta etapa asta, pentru ca cele doua echipe nu au nici o legatura.

jan pitesti (88 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 16:54

inca odata spun speram sa mai vedem fotbal de calitate pe viitor in romania ca pe vremea lui dobrin si hagi.

vio (4 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 18:17

Florentin Petre a jucat ultimul meci in tricoul lui dinamo la Timisoara,cand a iesit din teren a fost aplaudat de tot stadionul si era un simbol dinamovist.

ion (4 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 18:30

Diferenta dintre Craiova si Timisoara as rezuma-o la atitudinea idioata a timisorenilor ( la fel si cfr) care se cred cei mai buni din lume, in rest orice echipa din Bucuresti, Moldova sau Oltenia sint rapid etichetati „mitici” si gata. Nu mi-au placut niciodata echipele din Bucuresti, si la inceput ma bucuram intotdeauna pentru orice succes al celor din Timisoara si Cluj, dar acum ma unge pe suflet ori de cite ori pierd

Polistul (7 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 18:35

Voi oare nu luati in calcul pe POLI ca va lua campionatul ? tot bagati ca rapid , steaua , dinamo , eu zic ca POLI vor fi campioni !

Craiovean (35 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 19:01

Dl. Che Guevara, ma scuzi ca emit aberatii, dar eu nu compar un fotbalist cu un strungar sau cu un medic, ci cu un angajat care isi cauta permanent un loc de munca mai bun. In alta ordine de idei , legat de banii pe care ii datoreaza … de unde stii matale ? Ai vazut vreun contract ? Daca el exista, se rezolva pe care civila in instanta, nu cu injuraturi pe stadioane. Eu am avut un client care nu mi-a platit serviciile prestate si l-am dat in judecata, nu am rugat prietenii care imi sunt suporteri in acest caz sa il injure pe rau platnic. Sper ca m-am facut inteles. Pt cei care profereaza injurii exista legi. Din pacate nu se aplica.

tardelli (21 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 19:49

Ioanitoaia desi se da mare suporter craiovean..habar nu are de fenomen.
Dupa filozofia lui si Claudiu Niculescu ar trebui aplaudat de toata tribuna ridicata in picioare pentru faptul ca a fugit ca un tradator impreuna cu „gasca Netoiu„` cand perfidul militian a decimat intreaga echipa a Universitatii.

Tibi (19 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 20:12

@ Ultras, sa va vad daca cumva ajungeti in Champions sau Europa League cand tre sa dati vreo 100 de lei pe bilet cati o sa fiti

azn (29 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 23:06

@sebastian – vezi ca si Craiova a jucat cu Sportul acu 2 etape si tot au fost tot 20.000 oameni

juvetu (9 comentarii)  •  20 septembrie 2010, 23:13

domnu ovidiu, foarte neinspirate unele comparatii. contra-piturca, maxim-bornescu. sunt diferente ca de la 20.000 la 3500 :))

Comentează