Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua după Liverpool » Îmbătaţi cu apă rece

N-a surprins în mod deosebit intervenţia televizată a lui Gigi Becali de la finalul partidei cu Liverpool. Declarîndu-se satisfăcut, finanţatorul a insistat asupra valorii Stelei, „avem echipă”, valoare pasămite confirmată din plin şi joi seara! Nu s-a întîmplat însă prima […]

vineri, 17 septembrie 2010, 2:58

N-a surprins în mod deosebit intervenţia televizată a lui Gigi Becali de la finalul partidei cu Liverpool. Declarîndu-se satisfăcut, finanţatorul a insistat asupra valorii Stelei, „avem echipă”, valoare pasămite confirmată din plin şi joi seara! Nu s-a întîmplat însă prima oară ca Becali să comenteze un meci de parcă ar fi văzut altul.

În schimb, a mirat, sau măcar pe mine m-a mirat, atitudinea lui Ilie Dumitrescu, de la care se aştepta mai mult SIMŢ CRITIC şi chiar autocritic. În ideea că Liverpool a aliniat o garnitură fără 7-8 titulari, indisponibili ori menajaţi. Apoi, deoarece Steaua a reuşit o repriză excelentă, după care a dispărut din joc, s-a stins ca lumînarea. N-a mai pasat şi a lăsat numeroase spaţii libere în apărare, devenind o pradă uşoară. În sfîrşit, Ilie n-a explicat, deşi s-ar fi impus, ce l-a determinat să-i schimbe pe Anghelov şi pe Răduţ, mutări nu dintre cele mai inspirate. Dimpotrivă.

Sigur că evoluţia de pînă la pauză, cea mai bună din actualul sezon, le-a oferit oficialilor şi suporterilor din Ghencea motive de speranţă. Nu însă şi certitudini. La urma urmei, Steaua a pierdut la scor pe Anfield şi nu-i normal, iar logic nici atît, să tratezi un eşec ca pe o victorie!!!! Cîtă vreme orice meci durează două reprize, nu doar una, analiza lui trebuie să le ia în calcul pe ambele. Din păcate, lucrurile au stat pe dos, roş-albaştrii refuzînd să privească la JUMĂTATEA GOALĂ a paharului. Dacă nu cumva paharul a fost şi mai gol!

Ilie a acuzat şi el penalty-ul acordat de „centralul” spaniol, decizie care a rupt echilibrul confruntării. Observaţie corectă. Am scris şi ieri că arbitrul s-a grăbit, că faze în care un jucător împinge sau obstrucţionează în careu se petrec cu zecile, mai ales la cornere. Şi admiţînd că spaniolul A GREŞIT, tot frămîntă întrebarea de ce Steaua a izbutit să treacă peste şocul golului primit în minutul 1, dar nu şi peste cel provocat de golul din minutul 55?! Printre altele, la asta s-ar fi cuvenit să răspundă antrenorul şi n-a făcut-o. În loc să dea impresia că e mulţumit de prestaţia elevilor săi, Ilie trebuie să realizeze că îi rămîne mult de lucru, mult şi serios, dacă într-adevăr visează la o carieră continentală pentru formaţia sa.

Să ne aducem aminte că, Fabio Aurelio şi Kuyt fiind accidentaţi, Hodgson nu i-a utilizat pe Glen Johnson, pe Carragher, pe Jovanovici, pe Skrtel, pe Gerrard şi pe Torres, odihnindu-i pentru întîlnirea de campionat cu Manchester United. Cînd Dumitrescu îi va menaja pe Latovlevici, B. Stancu ori Cr. Tănase într-un meci de Europa League ca să-i poată folosi în Liga I, să zicem, contra CFR-ului sau a Rapidului, atunci să mai vorbim! Implicit, şi să nădăjduim că Steaua va fi capabilă să se bată DE LA EGAL LA EGAL cu Liverpool, ba şi cu şanse reale să învingă. Întrucît o asemenea variantă pare exclusă, cel puţin deocamdată, ne-ar prinde bine să păstrăm măsura şi să nu ne mai îmbătăm cu apă rece. Aidoma întreg fotbalului românesc, Steaua mai are drum lung pînă departe. Foarte lung.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Asa e! (3 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:22

De obicei nu sunt de acord cu materialele dumneavoastra dar acum aveti perfecta dreptate cu privire la inlocuirile lui Abghelov si Radut. Parca Dumitrescu a vazut alt meci. E al doilea meci la rand pierdut pe mana antrenorului. Oricat de elegant isi va asuma vina ptr rezultat, asumare care de fapt spune „nu sunt eu de vina dar vreau sa iau presiunea de pe jucatori”, e de vina 100% ptr meciul pierdut in fata Urziceniului si e vinovat intr-o oarecare masura cel putin ptr felul in care a invins Liverpool. Nu avem nicio garantie ca Steaua ar fi scos un rezultat mai bun cu cei doi pe teren dar, cu siguranta, ar fi jucat mai mult fotbal.

Marius (4 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:23

Articol foarte corect, indeamna la bun simt – felicitari!

jiri prag (13 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:29

foarte corect comentariul, si asa cum am mai mentionat in repetate randuri trebuie schimbate forte multe in fotbalul din Romania si aceasta nu doar modificari cosmetice cum este bunul nostru obicei, dar este necesar sa se faca schimbari esentiale.

Ulyses (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:42

Aveti dreptate. Steaua se lupta in mediocritate in acest moment. Ilie Dumitrescu e un mare stelist, dar asta nu e suficient. Mi se pare ca el e inghetat in trecutul sau de fotbalist.Ar trebui sa nu mai vorbeasca de trecutul sau de fotbalist si sa demonstreze ca antrenor.

De fiecare data cand citesc declaratiile infantile, fara realism ale antrenorului (si bineinteles ale lui Becali) totul pare a fi o gluma proasta.

zeidas (36 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:49

Asa ar trebui sa fie multe articole din Gazeta, felicitari.

ionutz (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:49

pai domnul ovidiu eu am fost la meci si am vazut ca anghelov a fost cel mai slab om al stelei in prima repriza si nu numai eu am vazut acest lucru,pasele lui la adversar punandu-i de cateva ori in pozitii f bune pa cole et comp. asa ca e stupid sa te intrebi de ce l-a schimbat pe anghelov cand el pasa doar cu geraldo si abrudan,poate poti sa te intrebi de ce nu l-a schimbat cu un jucator cam de acelasi profil care sa poate sa faca ambele faze ca si bicfalfi sa zicem pt ca radut nu este un jucator capabil de efort asa de mare el ajuta atacul dar nu si apararea .

ermina (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:49

de ce ,oare,avem asteptari doar in privinta fotbalistilor?noi,ceilalti,de la vladica la opinca,ne comparam,oare,macar din cand in cand,cu semenii nostri din celelalte tari?Doar cand este vorba de fotbal,ne dorim sa fim superiori.In rest….

p.rares (29 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:58

Corect,foarte bun articol,Ilie a vazut cu siguranta alt meci.
Daca ar avea bun simt ar pleca de la Steaua,nu avem timp de experiente,el nefiind un antrenor.

sergiu (5 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 15:58

MULTE OBSERVATII PERTINENTE ,IN ARTICOL. FELICITARI !!!!!!

Alex (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:02

de ce toata presa exagerati cu ‘repriza buna’ facuta de steaua? cate ocazii a avut steaua in repriza aia? o ocazie.. aia din care au inscris..
ce poate fii spus despre steaua? 1 ocazie, un gol, un corner.. cam astea sunt cifrele stelei azi.
Unirea a jucat de 100 de ori mai bine pe Anflied.. si au jucat contra titularilor de la Liverpool.

Gigi B. Good (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:07

Of, are dreptate nea Ovi, dar mie mi-a placut Steaua in prima repriza. Daca ar fi jucat 90 min. asa, ar fi putut cistiga cu rezervele englezilor! Schimbarile au fost neinspirate semn ca Ilie, cu toate calitatile sale, mai are de invatat!

Dan (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:09

N-am fost fan Piturca , dar trebuie sa recunosc ca a dat dovada de multa priceprre si bun simt cand si-a construit echipa . Omul a spus ca este nevoie de timp pentru a stabili relatii de joc si ca Steaua nu se poate bate la titlu anul acesta. A plecat el si a venit acest penibil Ilie Dumitrescu, care a decretat ca Steaua trebuie sa ia campionatul.A capiat jucatorii (pe Radut mai are sa-l foloseasca ca portar, cred ca a reusit sa-i schimbe locul in teren si de 3 ori intr-un meci), a inceput sa-i laude fara acoperire prin reusitele de pe teren pe cativa jucatori(Kapetanos, Bicfalvi) si sa-i vaneze pe altii(Pacurar, Stoica),iar de pregatirea fizica a lui EDI ce sa mai vorbim!

eu (12 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:12

bravo cfr…voi bateti in c.l. iar astia o iau tare de la niste rezerve in e.l.

Adyescu (2 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:13

Parerea mea e ca Steaua e o palarie prea mare pt.Ilie.El vrea ,incearca ,studiaza dar cand vine momentul sa intervina , ia cea mai proasta decizie.Si eu cred ca ultimele doua meciuri au fost influentate decisiv de Dumitrescu.Nu e suficient doar sa-ti asumi vina , trebuie sa vezi unde ai gresit si sa aduci corectiile necesare.Bun articolul.

eu (12 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:24

daca gigi vrea echipa tare,sa se bata de la egal la egal cu liverpool tre sa bage bani,nu gluma…pe care nu-i are…ca-i are bagati in terenuri…mare afacerist…asa de-o masina mai are dar pentru un jucator ca lucas tre sa rascoleasca tot neamul…pana atunci ne bucuram de cfr si urziceni….si credeti-ma ca m-am saturat de ambitiile astea de pui trantit…

stelistul (113 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:40

cred ca asta este prima data ca nu ne imbatam cu apa rece. DE CE:
1. echipa a revenit in joc dupa un gol stupid
2. o repriza buna
3. varfurile au venit in aparare: stancu a facut presing si a deposedat, radut a fost in carti… etc.

Marea problema la Steaua este omogenitatea. Daca Ilie va avea liniste pentru a lucra la omogenitate ar fi perfect. asta se vede la tranzitia mingii din aparare in atac – cred ca 70% din respingerile fundasilor au ajuns la englezi.

DE CE: nici un fundas si nici un mijlocas nu erau titulari sau nu existau in echipa stelei acum 4-5 luni.
+ acum a venit si grupul de la Urziceni – lucru ce apasa foarte mult pe acest punct: OMOGENITATE.

Eu unul cred ca aceasta echipa cu 2-3 jucatori veniti de la Urziceni in 2 luni vor face ravagii in Romania.

Acum sper ca sa trecem de aceasta grupa din 2 motive:
1. jucatorii vor avea foarte multe meciuri:
– campionat
– uefa
– cupa

Asa toti vor primi sansa de a fi titulari si se va lucra la omogenitate.
2. tinerii din lotul stelei au sansa sa se caleasca ca nu niste meciuri foarte tari.

DeMaio (24 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:43

Sunt mai sus doi bolnăviori sau unul care semnează cu „eu”. Să-i lămurim două probleme omului, că-l doare, sau să le lămurim oamenilor, că îi doare:

1. Nimeni în RO nu are banii necesari pentru a investi la nivelul la care o face Liverpool. Că face Gigi cu banii ce vrea, e o treabă, dar nici adunaţi patronii din RO nu pot pune pe picioare o singură echipă ca aceea.
2. CFR Cluj a învins o amărâtă de echipă din Elveţia, şi a făcut asta cu emoţii. Aşa că să ne mai scutească fanii echipei care a ajuns celebră prin intermediul Blick-ului.

Andrei (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 16:48

La ce lot are liverpool nu e ca in romania, lipsesc 2-3 titulari, nu mai joaca echipa nimic. Bun, Gerrard si Torres sunt de neinlocuit, dar restul? Au rezerve foarte bune, pusi langa Joe Cole, Maxi Rodriguez sau Meireles formeaza o echipa care ar surclasa selectionata Ligii 1.

Legat de ce nu au trecut peste socul de la 2-1? Cred ca e puerila discutia, una e sa iei gol in minutul 1 si alta in min 55 cand nu mai ai asa mult timp. Alt motiv? una e sa iei gol pe bune alta e sa te fure arbitrul.

Asta e valoarea campionatului…

PAREREA MEA ! (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:00

1.cand exista o diferenta de valoare atat de mare intre doua echipe,orice imbold al arbitrului,in favoarea echipei puternice,rupe echilibrul.
2. da ,liverpool a jucat cu rezerve, dar cand rezervele sunt maxi rodriguez-titular in nat. argentinei, meireles-titular incontestabil in nat. portugaliei, joe cole-international englez,ex-vedeta la chelsea, babel-international olandez,reina-international spaniol, parca argumentul echipei a doua e cam subtire.
3. steaua a revenit o data, a doua oara, in fata lui liverpool,pe anfield, e cam mult.
4. jocul a fost echilibrat, s-a rupt datorita penalty-ului. de ce ? pt ca ilie a scos un mijocas central pt forta golul, dar s-a descoperit. cat au fost doi oameni la recuperare, liverpool a avut nvoie de un 11 m, ca sa bage gol. CU UNUL SINGUR, A MARCAT DE 2 ORI, DIN ZONA CENTRALA.

datm (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:07

sunt satul de atata steaua si iara steaua domnule ioanitoaia,si cred ca ma adresez unui om care citeste comentariile si probabil le mai si ia in seama.nu neaga nimeni faptul ca steaua are multi suporteri si de aceea trebuie scris proportional,dar se depaseste masura,iar pericolul mare este ca generatiile care acum descopera fotbalul,cei mici doar asta vad si aud..si nu este nici echiatbil,nici moral.ei vor tine cu steaua pentru ca asta ii abuzeaza in massmedia.nu cred ca este ceea ce ar trebui sa faca ziarele si tv din romania.. dar,deh,nimic nu e normal in tara asta.e nedrept si frustrant pentru celelalte echipe mari si implicit suporterii lor.reactia noastra ,a celorlalti..a celor mai multi pana la urma este de greata , de dezgust,de repulsie fata de tot ce tine steaua si de modul cum ne-o bagati pe gat..si de aceea am ajuns sa fim mai fericiti daca ia bataie steaua decat daca bat echipele noastre favorite.asta este rezultatul. iar steaua nu mai este de mult un club serios..de cad acest megaloman a preluat-o…eu personal ii urez sa mai stea 20 de ani..,poate dispare steaua..AMIN

Liviu (2 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:20

Steaua, aidoma oricarei echipe de fotbal din Romania, ar trebui sa invete din jocul prestat de Unirea Urziceni in editia trecuta de Champions League. Cei de la Urziceni si-a „subornat” adversarii pasand la firul ierbii, nu sutand aiurea in mingi. Fotbalistul capata incredere in fortele sale, reusind sa joace la maximul capacitatilor, in momentul in care mingea se afla la el, nu la adversar.

Revenind la Steaua, cred ca nu au avut cea mai buna strategie aducand atat de multi jucatori de la Urziceni, o echipa obisnuita sa se apere si sa contraatace, in vreme ce Steaua are in ADN atacul (sau, cel putin, avea).

In afara lui Brandan si Galamaz, ceilalti ar trebui sa ramane rezerve o perioada, pana cand se acomodeaza cu noile cerinte.

In continuare, lotul sufera pe partea dreapta si la mijlocul terenului, in conditiile in care niciunul din cei jucati pana acum acolo (in centru) nu pare sa dea randament (Bicfalvi, Radut, Anghelov si Gardos).

utaaradan (75 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:29

tipic romanesc . dupa 4-1 sa vii cu DACA SI CU PARCA ! iar placa cu n-ea FURAT ARBITRUL e scuza nonvalorii ..

Johnny (9 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:30

Fain articol, Steaua a jucat ceva mai bine o repriza si Ilie, ca JJ nu se pune la socoteala, si-a luat viteza. Nea Ovi face bine ca il aduce cu picioarele pe pamant. Prea se impauneaza Ilie desi inca nu a realizat nimic, chiar a incaltat-o rau la Liverpool.

Zegetina (3 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:36

Nu inteleg de ce o tot tine toata lumea ca Liverpool a jucat cu rezervele. O fi Steaua la un asa nivel ca rezervele lui Liverpool sa fie inferioare Stelei si Steaua trebuia sa castige la 4-5 goluri?

Acuma onest, care este scorul cel mai probabil pe care l-ai pune la un pariu daca ar fi sa iti pariezi casa? Sunt curios daca ai paria pe mai putin de 2-3 goluri diferenta?

Nu esti corect! Porneste de la adevarata valoare a Stelei, de fapt a oricarei echipe din Romania, si atunci ai sa vezi ca o repriza de rezistenta; revenirea de la 1-0 inca din primul minut inseamna enorm de mult in compania rezervelor lui Liverpool.

Nu comentati de parca cele 2 echipe ar fi pe picior de egalitate si Steaua nu a jucat nimic. Voi la un meci Barcelona – Avantul Prabusirea i-ati face pe bietii carpe ca nu sunt in stare sa lege doua pase!

Rusine! Fiti ziaristi corecti!

Neo (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:41

Nea Ovidiu, ai dreptate intr-un fel dar cred ca cei care s-au imbatat cu apa rece au fost cei care au nadajduit intr-o victorie a Stelei
1.E adevarat ca Liverpool a jucat cu rezervele dar ganditiva ce rezerve are.Doar 2-3 jucatori de la Liverpool, titulari de drept sau rezerve, valoreaza financiar cat tot lotul Stelei.Cand investesti cu taraita si cumperi doar bulgari si jucatori ieftini nu ar trebui sa ne surprinda un astfel de rezultat.
2.Diferenta de mentalitate. Diferenta nu este numai intre Steaua si Liverpool ci intre intreg fotbalul romanesc si cel englez.La ei fotbalul se joaca pana in minutul 90, iar in minutul 89 alearga la fel ca in minutul 2.Pentru asta respectam si iubim fotbalul englez.La noi dupa 45 de minute fotbalistii sunt lesinati.Si nu e doar cazul Stelei.Si CFR-ul a facut la fel, du 20 de minute de vis au inceput sa stea”cu fundul in poarta” si doar diferenta dintre Basel si Liverpool a facut ca scorul sa nu fie identic ca in cazul Stelei.
3.Scorul poate parea dur dar este expresia reala a diferentei de valoare. Sincer la ca fotbal vedem in campionatul intern, nu doar la Steaua ci la toata liga intai atunci nu ar trebui sa ne mire nici scorul de aseara al Stelei si nici prestatiile echipei nationale.Daca a fost ceva ce m-a mirat a fost jocul din prima repriza.Nu imi venea sa cred ca este Steaua, mai ales dupa prestatii submediocre de la inceputul sezonului.Chiar imi radeam imi gand si ziceam ca daca ar juca asa in campionat atunci ar bate tot de la prima la ultima.Hai sa fim realisti si sa recunoastem ca „de mirare” a fost jocul din prima repriza si nu dintr-a doua.

Smart O (51 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 17:59

Daca nu stii trebuie sa inveti de la batrini care spuneau cindva , daca nu poti sa inscrii trebuie sa faci totul sa nu primesti gol ca sa ai macar un meci nul , iar daca dai gol cu o astfel de mentalitate aproape ai victoria asigurata . Atunci cind dai in minge ca in anii 60 sa scapi de ea , nu incerci o posesie prelungita nu ai 1-2 mingicari care sa enerveze adversarul si sa paseze jucatorului liber si nu celui desemnat ca asa vrea antrenorul vei inscrie numai pe hirtie si nu vei reusi macar sa egalezi fotbalul din curtea scolii , cit despre performanta se pare ca daca spui roman ai spus totul .

BB (155 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 18:05

Segetina, nu te supara, dar tu ai o judecata rasturnata. Cu tine ar trebui comparata Steaua cand joaca cu Liverpool daca nu chiar cu Liverpool? Daca nu ii convine sa stea acasa, nu sa iasa in Europa. Si mai trist e ca tu clasifici drept incorect un articol obiectiv, pe care il apreciaza marea majoritate dintre noi.

un fan (10 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 18:22

Steaua nu se poate bate cu Liverpool si cu nici o alta echipa din Anglia de la mijloc in sus.
Desi a scos cu rezervele un scor mai slab decat Unirea anul trecut, a jucat ceva mai mult fotbal.
Rezervele alea valoreaza oricum cat cateva echipe de-ale noastre la un loc. In afara de Gerrard si Torres – poate si Kuyt, dar el era oricum accidentat – ceilalti titulari au fost supliniti cu rezerve de valoare apropiata.
Asa trebuie sa precizam ca a avut si Steaua vreo 8 jucatori fara drept de joc sau accidentati, dar sa fim seriosi ca nici o selectionata a ligii I nu poate bate pe Liverpool asa in criza cum sunt ei acum.
Nu sunt de parere ca Steaua a jucat nemaipomenit, nici macar in prima parte, dar nu s-a facut de ras. Daca nu era penalty-ul acordat aiurea nu cred ca se termina mai rau de 2-1.
Si apropo, Basel-ul nu se compara nici cu echipa a doua a lui Liverpool, asa ca orice comparatie e inutila.

vasile (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 18:26

penaltyul acordat gratuit, care a rupt jocul,a fost acordat fiindca suntem ROMANI,NIMENI NU DA DOI BANI PE NOI,DE ERA O ECHIPA DIN VEST JUCATORUL RESPECTIV LUA GALBEN PT SIMULARE.de faza lui stancu si tanase nu ziceti nimic?lasati ca ii lauda englezi ca la noi vai si amar

Bogumil (2 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 18:44

Nu am obiceiul sa particip la bloguri, dar dupa meciul de aseara si din cauza catorva comentarii la acest articol simt nevoia sa spun si eu cate ceva. Eu cred ca pentru a avea din nou echipe care sa emita pretentii pe plan european, asa cum se intampla prin anii ’80, avem nevoie sa revenim la tactica din acea vreme. Nu cunosc varsta celor care au comentat acest articol, dar dumneavoastra, domnule Ioanitoaia va amintiti cu siguranta ca pe vremea aceea echipele erau formate din jucatori care petreceau sezoane intregi impreuna, iar antrenorii se schimbau cam la cativa ani. Pe atunci era timp pentru a se crea omogenitate si relatii de joc. Amintiti-va ca Steaua ’86 nu s-a creat peste noapte si cu toate ca era formata din jucatori foarte buni prea putini pot fi considerati ca facand parte din generatia asa zisa „de aur”. Sunt convins ca jucatori de asemenea calibru mai pot fi gasiti in Romania, straini sau autohtoni, dar ei nu au ragazul necesar pentru a forma echipe. Singura exceptie a fost FC Urziceni, echipa care initial nu avea jucatori cu nume, dar care datorita unei anumite stabilitati si a unui antrenor care a fost lasat sa-si faca treaba mai mult de 2-3 luni, a reusit sa ia campionatul in Romania. Eu sunt de parere ca echipa creaza jucatorii si nu jucatorii echipa. Prin asta vreau sa spun ca fostii si actualii jucatori ai Unirii au devenit acum nume respectate in fotbalul romanesc datorita modului cum s-au prezentat ca echipa. Revenind la comentariile acestui articol as spune ca cea mai mare greseala in momentul de fata ar fi schimbarea antrenorului. Steaua are in acest moment jucatori care ar putea sa creeze o echipa, iar daca vor juca suficient de mult impreuna, numele lor vor fi in cativa ani, cunoscute si respectate in Europa. Prima repriza a meciului de aseara ne-a dat dreptul sa speram.

Zegetina (3 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 19:09

@BB

Esti intruchiparea suporterului din forbalul romanesc, fara suparare. Comenturile tale sunt contra, chiar daca nici macar nu ai citit si inteles (cateodata nu inseamna acelasi lucru) ce anume comentezi.

Incepi inca de la inceput cu scandal, aratandu-ti „nu stiu ce” prin stalcirea nick-ului meu. Atata te duce mintea asta e. Sunt sigur ca nu mai ai varsta la care sa fii educat si nici nu am eu timp sa te educ asa ca sa sarim peste asta.

In cazu in care nu ai citit tot ce am zis eu ci doar ai presupus, sa iti fac un rezumat:

Eu aveam de zis ceva relativ la faptul ca toata lumea porneste de la punctul ca Liverpool nu a jucat cu toti titularii in conditiile in care fotbalul romanesc nu se ridica nici macar la nivelul rezervelor lui Liverpool.

Nu am zis sa nu ii compari, dar daca ii compari pornind cu amandoi de la acelasi nivel mai bine te lasi de meserie. Nu poti tu sa vii sa spui ca Steaua nu a rezistat decat o repriza si ca de fapt cei care zic ca e asta o realizare se imbata cu apa rece. E aiureala, 4-1 e scorul pentru ca s-a terminat in 90 de minute, ca daca se mai jucau vreo 10 le mai dadea 2.

Poti sa compari doua echipe de nivel total diferit, nu poti insa sa te astepti (binenteles daca ai putina minte) ca cele doua echipe sa realizeze aceai performanta. Iar daca prin absurd se intampla e doar mana norocului si a conjuncturii.

pgpapin (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 19:14

bai oameni buni, cand o sa intelegem ca n-are nimeni nimic cu noi , romanii, ca singurii impotriva noastra suntem noi, ca dupa acest 4-1 trebuia sa ne facem autocritica nu sa spunem ca trebuia sa se termine egal. Mai avem mute de invatat. faptul ca avem impresia ca ni se cuvine totul ne duce in starea asta.

nick (5 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 19:25

ilie dumitrescu vorbeste frumos si cunoaste teoria fotbalului, fiind un mare stelist. din pacate se dovedeste din nou ca practica ne omoara…. Ilie nu are stofa de antrenor si acum pot intelege de ce a esuat in atatea alte locuri. nimic nu este intamplator in meseria de antrenor si poti gresi o data, dar nu in serie. iar Ilie aduna cu nonsalanta erori impardonabile.
sa nu intelegi ca intalnind liverpool in deplasare este esential sa pastrezi echilibru in zona centrala si sa abadonezi in min. 50 un sistem care functiona in favoarea unei iluzii ofensive, este o eroare absolut impardonabila la acest nivel. sa schimbi sistemul de joc cand adversarul tocmai incerca sa te puna sub presiune este chiar o eroare copilareasca, care te descalifica in meserie. Ilie viseaza tot felul de sisteme savante si nu evalueaza corect proprii jucatori si echipa adversa. el nu pregateste fiecare meci in functie de importanta lui, de echipa adversa, ci schimba „cartile” aparent fara noima: cu poli in ghencea joaca tot meciul cu doi inchizatori, iar la urziceni forteaza atacul cu emeghara, uitandu-l pe tuse pe mai ofensivul bonfim. in schimb pe anfield, in fata celui mai puternic adversar, alege lupta in camp deschis si atacul la baioneta: apare bonfim in repriza a doua la 1-1 si este scos unul dintre inchizatori, cel mai experimentat?! adica in traducere ne aparam si jucam prudent cu poli si chiar la urziceni, in schimb la liverpool visam cai verzi pe pereti si sfarsim cu 4 atacanti in teren, fara mijloc, de parca numarul atacantilor conditioneaza cate goluri marchezi?! o prostie monumentala si o ambitie caraghioasa de a dovedi ca tu esti altfel!
Ilie nu are stofa, DIN PACATE, si orice jucatori i s-ar aduce capoteaza: se blocheaza in momentele dificile, alege solutiile cele mai fanteziste si cel mai important, el nu asigura echilibrul echipei! cred ca ptr Gigi situatia actuala este un calvar, dar trebuie sa faca ceva, ptr ca Ilie are caciula pe ochi si va sfarsi in ridicol, tragand dupa el si echipa pe care o iubeste atat. cum poate sa rezolve Becali situatia nu stiu si nu e simplu, caci Ilie nu trebuie martirizat. ideal ar fi ca el sa-si inteleaga neputinta si sa se refugieze intr-o functie administrativa, gen manager sportiv, dar oamenii sunt orgoliosi si cred ca lumea incepe si se termina cu ei! degeaba aduce Becali jucatori, si slava Domnului acum Steaua are jucatori de bun nivel ptr campionatul Romaniei, daca antrenorul iese din peisaj! cu Ilie pe banca este posibil ca si alte infrangeri sa urmeze si-n campionat, caci seria negativa pare interminabila (a ajuns la episodul 4). unica solutie cu adevarat profesionista este Dan Petrescu, antrenorul cel mai pregatit la ora actuala din generatia tanara, antrenorul care stie sa lucreze cu „materialul clientului” nu cu vise desarte de marire si „subordonare”. Dan Petrescu pune Steaua pe picioare si castiga la pas campionatul cu acest lot! chiar daca este dureros, Gigi Becali trebuie sa mute rapid….. altfel Steaua si fanii ei vor suferi in continuare! ptr Ilie…… o lacrima si un zambet trist! fanii il vor iubi mereu, dar……….?!

ovi (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 19:32

fiti fratilor mai patrioti si bucurativa de ce avam asta e bravo STEAUUUUUUUUUA. apropo LIVIU ce ai fi vrut? sa se bage cu toti jucatorii in poarta ca UNIREA anul trecut ?asta e de laudat la jocul unirii.hai sa fim seriosi

BB (155 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 19:38

Am vrut sa scriu Zegetina, dar subiectul e acelasi. Tipul posteaza numai ca sa se afle in treaba, am dreptate ori nu am? Milici, tu unde esti, de ce taci?

cetcta (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 19:48

Stancu e cel mai bun de la Steaua. In schimb Tatarusanu si Tanase n-au ce cauta.Eu urmaresc meciuri de divizia C si sunt acolo jucatori mult mai valorosi.Tanase intr-o perioada mai juca ceva ceva.dar Tatarusanu niciodata nu a jucat bine sa fim seriosi.va fi vesnic o speranta.

manchester1 (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 21:03

sunt stelist de mic copil dar niciodata nu am visat sa batem liverpool mai ales la ei acasa.am urmarit aseara meciul pe un canal englezesc si sincer va spun ca ,comentatorii englezi care sunt ff patrioti si consevatorii au recunoscut ca steaua in prima repriza a fost peste liverpool si ca acel 11 metri in campionatul englez nu se dadea niciodata dar asta e au fost mai buni si au cistigat si sincer imi este f necaz ca am pierdut pentru ca STEAUA A JUCAT FOTBAL dar stiti cum este ca si in viata joci prost si cistigi – joci bine si pierzi
asta este mergem mai departe si cind vom avea si noi fotbalisti de calibrul celor de la liverpool atunci sa avem pretentii. Mult succes in continuare su celor care aduc critici jocului si echipei nu va mai uitatii pt ca nu este obligatoriu sa va uitati

bogdan (18 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 21:04

Corect Dle Ionitoaia, s-a ajuns rau in fotbalul romanesc cind ne declaram incintati de o infringere la TREI goluri in fata unei umbre a unei foste mari puteri care si-a mai si menajat majoritatea titularilor, e f trist. Daca din partea unui exaltat bolnav mintal ca Becali nu e nici o mirare, daca si asa zisul antrenor o ia pe acelasi fagas nu mai sunt sperante pt Steaua, au furat o echipa intreaga de la Urziceni dar au uitat ca echipa aia a fost facuta din nimi de un mare antrenor pe care Steaua nu il are asa ca in pofida valorilor individuale certe pe care le are nu v-a reusi deocamdata nimic. Si stati puti ca deocamdata e luna de miere cu Jiji, mai asteptati un pic sa ia vreo bataie de la un alt Urziceni si sa piarda sansele de avans in EL si sa vedeti mesaj schimbat, isi va da iar in petec, garantat, ce face acuma nu e in firea lui, putina rabdare sa vedeti dezintegrare… Altceva ma intereseaza. Cum este posibil ca presa sa se ralieze acestei mizerii si sa declare rezultatul ca destul de onorabil in fata unor rezerve si juniori cind Dinamo a fost facuta zob, meritat, cind a pierdut similar la Split, cum e posibil asa ceva stimate domn ?

rookie (3 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 21:14

era o vorba celebra:valorezi cit te apreciezi.daca noi nu dam 2 bani pe noi,ei d c ar da?mereu jucam cu frica,ii respectam prea mult.ce sint extraterestrii?daca ne uitam peste niste rezulatate vdm ca multe echipe asa zise mici fac surprzie,mai ales la nivel de echipa nationala,in ultimul timp.ati vazut vreodata teama la hagi,gica popescu?eu nu.de aia au fost mari.si au fost ROMANI,dar la mental erau la alt nivel

Bamby (1 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 21:29

Jocul Stelei din repriza a doua a fost penibil, asa ca nu are rost sa fim mandri de Steaua de azi. Ca s-ar putea sa ne mandrim ca romani cu Steaua de maine vom vedea. Deocamdata stelistii sa faca ciocul mic!

din New Jersey (297 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 21:31

nea Ioane , esti carcotas rau !!!…in prima repriza Steaua a jucat daca nu mai bine dar cel putin de la egal la egal cu Liverpool care si fara cei 7-8 titulari de care spuneati care de fapt sunt doar 3-4 !!!…iar Liverpool de aseara ar castiga la noi campionatul la cel putin 20 de puncte distanta de ocupanta locului 2 !!!!…filmul s-a rupt la iesirea lui Anghelov !!!!…iar penalty`ul primit cadou de adversari a pus capac !….pana si englezii au omagiat echipa Stelei numai carcotasii de la noi nu-i vad valoarea !

Teodor (4 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 22:53

Doar atat putem. Oricum, anul asta mai mult decat anul trecut cu Unirea Urziceni. Sa fie mai mult la anul cand va juca Gaz Metan cu Liverpool. Vina este si a televiziunilor si a oamenilor de la ziare care nu promoveaza ligile inferioare asa cum trebuie! D. Ioanitoaia scrieti mai mult despre Liga 2 sau Liga 3. Nu e nevoie de articole comerciale ca sa aveti cititori!

jiji (166 comentarii)  •  17 septembrie 2010, 23:01

toate echipele din romania,se multumesc doar cu faptul ca au ajuns acolo

florin (43 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 0:08

Nene Ovidiule, chiar crezi ca Ilie Dumitrescu e antrenor de Liga Campionilor?!?
Poate ca stie carte, poate ca e si om de cultura, dar nu e antrenor. Si asta fie daca punem in discutie doar faptul ca inca de la primele antrenamente pe care le-a condus la Steaua a si dat declaratia ca va cistiga tot…, ca echipa cum va face el nu va avea nimeni…, ca el e „unsul” care va aduce performanta in „Ghencea”.
Are si o scuza insa. Aceea ca toti antrenorii din Liga lu’Mitica fac la fel! Asta in conditiile in care toti vedem la ce nivel scazut a ajuns fotbalul romanesc, la nivel de cluburi, de nationala… Doar conducătorii lui, fie de la Casa Fotbalului, fie de la sediul Ligii, fie de la CCA nu vor sa vada asta si se imbata cu apa rece!

MARCU MIHAI (1 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 0:09

DOMNILOR CAT TIMP NEVOM VINDE JUCATORI BUNI AFARA FOTBALUL ROMANESC NU O SA SE RIDICE CA CEL DE AFARA NU CRED CA VOM AVEA VRO ECHIPA DE ANOASTRE SA FACA FATA FOTBALUI DE ACUMA CARE SE JOACA ACUMA PACAT CA RAMANEM DOAR CU AMINTIRI DE STEAU SI DINAMO CARE FACEAM ISTORIE SISTEMULCOMUNIST A FOST UN MUN SISTEM FOTBALULUI ACUMA NU MAI IESTE TOTI PATRONI DE CLUB VOR SA CHASTICE BANI CAT MAI REPEDE DE AIA NU VOM MAI FI NICIODATA ACOLO UNDE FOTBALUL NOSTRU A FOST ODATA VOM TRAI MULTI ANI NUMAI DIN AMINTIRI SUNT UN FAN AL STELEI PACAT CA NU MAI IESTE ECHIPA CARE A FOST SI NU VA MAI FI NICIODATA CE A FOST SUFERIM LA CAPITOL FOTBAL SI VOMSUFERI MULTI ANI DE ACUM INCOLO POATE VA IESI O DATA O ECHIPA ROMANEASCA CARE SA NE REPREZINTE CU DEMNITATE MULTUMESC MIHAI CYPRU

eu (12 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 0:46

draga domnule DiMaieu, basel e campioana elvetiei iar dumneata nu uita ca te-ai scapat pe tine de vreo zece ori cand ati jucat cu grasshoper…a,nu-i cumva echipa aia de pe locul 12 din…elvetia?…si un sfat:decat sa fii frustrat ani la rand din cauza favoritilor tai care iau ocazional cate un punct prin grupe mai bine du-te si joaca o tabla…n-ai iesit cumva la o pizza dupa victoria rasunatoare cu branestiul?…numai aberatii si scuze aud: cica grupa stelei e de c.l,arbitrii fura…aaa,mai tineti minte golul valabil elvetienilor de la grasshoper?da,si atunci v-au furat arbitrii…trebuia rosu la marcatorul golului…si apropo de bugete…poznan a facut 3-3 cu titularii lui juventus…si bine a zis cineva…prea ne intoxicati cu echipa asta…mi-e si frica de vreun egal cu napoli…atunci sigur o sa ziceti ca la anu o sa luati champions league 🙂

marolt (18 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 0:55

Il acuzam pe Ilie. Pe buna dreptate. A gresit. Dar Steaua a jucat fotbal.
Titlu din Gazeta de ieri era, daca tin bine minte, „Renastere”. Dupa 15(?) minute de fotbal jucat de „echipa lui Cartu” in fata superechipei FC Basel. Hai sa fim seriosi. Sau obiectivi. Cum vreti voi. Dar nu preferati „autobaza” unui joc constructiv pentru ca o sa-i faceti pe unii sa inteleaga gresit fotbalul.

Popescu Alexandru (18 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 8:05

– D-le Ioanitoia, articolul d-v este foarte corect, nu sunt stelist, dar regret proportia scorului.
– Liverpol ne-a tratata ca partener de antrenament si din pacate au avut dreptate.
– La diferenta de costuri intre cele doua echipe, ce sa spunem, ast este realitatea momentului.
– Dar scrie d-ta mai bine articole despre nemernicii care conduc fotbalul romanesc, mai ales LPF este condusa de-o persoana cu un masterarerat obtinut la puscarie.
– Este moral si normal in Romania lui 2010 asa ceva ?

Marcica (2 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 9:13

Ilie Dumitrescu este un om care are în obiectiv „să sară peste umbra lui”… El crede că a reuşit… Iluzie. Aşa ceva nu se poate. În alt registru, mie îmi face impresia unui om prefăcut, ca să nu zic altceva…

V.Stefan (1 comentarii)  •  18 septembrie 2010, 10:00

Domnule,putina dreptate aveti, dar se vede ca nu a-ti facut sport,sau daca a-ti facut nu s-a intimplat s-a fiti defavorizat de arbitrii sau diferti oficiali care activeaza in sport,aseara la Craiova am avut inca un exemplu concret,ce se poate intimpla cind un arbitru greseste intentionat sau nu si nu o sigura data in favoarea unri echipe?dupa acordarea presupusului penalty echipa caiovei s-a taiat nu a mai fost capabila sa mai faca aproape nimic,ba chiar pe final rapidistii puteau inscrie,aseara arbitrul a cam defavorizat craiova in citeva faze(lipsite de importanata ar spune unii)una pe care nu a remarcat-o nimeni in finalul primei reprize cind Bozovici il calca intentionat pe un craiovean la mijlocul terenului si nu se da nimic,faze de acest gen, penaltyuri acordate usor si alte erori ale arbitrilor pot debusola echipe mult mai mari si mai titrate decit steaua sau criova poate nu a-ti uitat ce s-a intimplat in editia precedenta a C/L,sunt momente cind o eroare de arbitraj poate rupe iremediabil echilibrul unui meci,cautati si veti gasi nenumarate exemple de acest gen.

Comentează