Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ovidiu Ioaniţoaia îl atacă pe antrenorul Stelei » Graba lui Ilie

Cînd din două echipe puternice faci una, logic e să iasă o echipă şi mai puternică. Drept urmare, întărindu-se cu 7 jucători de la Urziceni, 3 dintre ei internaţionali, Steaua a ajuns să fie considerată PRINCIPALA CANDIDATĂ la titlu. N-a […]

luni, 13 septembrie 2010, 2:40

Cînd din două echipe puternice faci una, logic e să iasă o echipă şi mai puternică. Drept urmare, întărindu-se cu 7 jucători de la Urziceni, 3 dintre ei internaţionali, Steaua a ajuns să fie considerată PRINCIPALA CANDIDATĂ la titlu. N-a zis-o doar patronul ei, obişnuit să se umfle în pene, ci s-au exprimat aşa, temători, pînă şi adversarii ei.

Absolut surprinzător însă, împotriva oricăror pronosticuri, formaţia din Ghencea a clacat la Urziceni, fiind îngenuncheată chiar de trupa pe care, golind-o de valori, a obligat-o să recurgă la un şir întreg de improvizaţii şi de promovări!!!! Socotită victimă sigură, Unirea nu s-a împăcat cu rolul de sparring-partner şi a murit pe teren. Impulsionată de un Maftei eroic şi de un Semedo irezistibil, ea a luptat pentru fiecare minge cu disperarea înecatului ce se agaţă şi de-un pai. Dar n-a fost numai atît. Dincolo de îndîrjirea ialomiţenilor, AU GREŞIT jucătorii roş-albaştri pentru că s-au crezut dinainte cîştigători şi, în egală măsură, antrenorul lor.

Ilie Dumitrescu s-a pripit titularizîndu-i pe abia transferaţii Galamaz, Brandan, Onofraş şi Bilaşco, pe argentinian după un singur antrenament efectuat împreună cu noii coechipieri! În consecinţă, fireşte că Stelei i-a lipsit omogenitatea, imposibil de realizat peste noapte. Operaţiunea cere timp, cere răbdare, cere tact, cere măsură. Şi dacă ai la dispoziţie 10 Messi, tot nu le poţi pretinde acestora să impresioneze din primul meci. Pînă şi lor le e necesară ceva vreme să se înveţe unul cu celălalt, să capete relaţii de joc, să se simtă etc.

Dorinţa lui Ilie de a obţine repede puncte e de înţeles. Nu însă şi graba lui, cu atît MAI PUŢIN JUSTIFICATĂ cu cît, exceptîndu-i pe I. Apostol, introdus sîmbătă în minutul 69, şi pe brazilianul Ricardo Gomez, nici una dintre proaspetele achiziţii ale Stelei nu va evolua în grupele Europa League, cunoaşteţi motivul. Tocmai de aceea, înaintea întîlnirii cu Liverpool de joi, normal era ca Ilie să-l bage pe Abrudan, nu pe Galamaz, să-l folosească pe Gardoş, nu pe Brandan, să înceapă cu Nicoliţă, cu Surdu ori cu Kapetanos, nu cu Onofraş şi cu Bilaşco! Amănuntul că el şi-a asumat eşecul dă frumos, fără să schimbe radical datele problemei. Punctele pierdute rămîn pierdute.

E opinia lui Ienei, şi nu numai, că Ilie trebuia să alinieze la Urziceni o garnitură MAI APROAPE de cea pe care, în condiţiile răspunsurilor legate de şansa recuperării lui Bicfalvi şi a lui Tănase, va putea miza în Anglia, iar lui Galamaz et Comp. să le ofere un răgaz de acomodare. Subscriu. Spre regretul suporterilor, graba lui a stricat o treabă. Există riscul s-o fi stricat şi pe a doua, dar să sperăm că nu.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

darfcar (6 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:12

Din pacate iar aveti dreptate nea Ioanitoaia…Vorba romanului:,,graba strica treaba”si:,,unde nu-i cap vai de picioare”.

Dragos C. (78 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:23

LANSEZ DOUA PARIURI:

1. PE ILIE NU-L PRINDE LUNA OCTOMBRIE CA ANTRENOR AL STELEI
2. STEAUA NU TERMINA IN PRIMELE TREI DIN CLASAMENT TURUL PLUS CELE DOUA ETAPE SUPLIMENTARE DIN RETUR

CINE MERGE LA PARIU?

Tataie (12 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:24

Punctul pe I, ca de obicei. In plus, sa nu ignoram latura psihologica, de nefiresc, poate timorare sub influenta inevitabila a ultimilor 4 ani de activitate la Urziceni (cu esecuri, dar si ce realizari!), ale jucatorilor mentionati in articol.

Craiovean (35 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:36

Dl. Ioanitoaia, eu nu ma pricep la fotbal si la pariuri, dar daca meciul asta a fost cotat la pariuri, atunci si Jiji si Bucsaru (sau cum il cheama) s-au umplut de bani in vremuri de criza … daca meciul nu s-a cotat, atunci cum ramane cu pretentiosul Ilie Dumitrescu care vrea numai jucatori de top, prin comparatie cu Piturca, un antrenor care ia jucatori numai de la codase ?

sundance kid (294 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:38

Da e adevarat dar intr-un fel ironic ma bucur pentru ca urmeaza meciul cu Dinamo si Urzicatii aia care au murit pe teren sunt toti in vizita pe la cabinetul medical …crampe musculare..etc !!!

CODRIN (1 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:41

Nu va mai feriti sa spuneti adevarul, era clar ca Unirea ceda jucatorii inaintea meciului cu Steaua cu o singura conditie, cele 3 pc merg la Uriziceni, sunt puncte importante pentru salvarea de la retrogradare si Steaua are tot timpul sa castige campionatul. Nu era nevoie de antrenor sa bati Unirea cu lotul pe care il detine echipa din Ghencea in momentul de fat… ce naiba

Stefan Radu (24 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:50

Adevarat si nu prea…
-mergand pe principiul ca meciul cu Unirea se juca pe un teren foarte prost Ilie poate ca s-a ferit si de accidentari ale lui Nicolita, Kapetanos, Gardos si Abrudan…pt ca atunci cine mai juca joi?
-mergand strict pe valoare cam ce a bagat Ilie e ce avem mai valoros in lot;
-meciul a fost dominat copios si cu un dram de noroc putea fi orice alt rezultat;
-avand in vedere jocul rezultatelor mai bine acum decat mai incolo…
-poate ca eram cam prea euforici…acum sper ca ne-am trezit la realitate…mai bine mai devreme decat mai tarziu;

stresu (41 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:50

Observatii:

1. Dunarea Galati – Steaua 2 : bate noua STEAUA 2. Pana acum Steaua 2 se zbateain anonimatul diviziei B, cu rezultate ma mult decat modeste. Casele de pariuri au acordat o cota de 15 pt. victoria Stelei 2 la Galati.

A BATUT STEAUA 2, cu multi juniori republicani in echipa.

2. La meciul URZICENI -STEAUA, victoria gazdelor era cotata cu 9.
Au batut gazdele !

Doar aceste 2 rezultate nu va sugereaza nimik ?

Intrebare:
A jucat cineva doar aceste 2 meciuri, cu „surprizele” aratate?

Casele de pariuri ne pot spune „FERICITII”

Domnule Ioanitoaia, nu am cum sa dovedesc, dar sunt ferm convins ca a fost BLAT, a fost BLATURI.

Tzeava Stelistu (7 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:53

Eu cred ca a fost un meci strategig al Stelei.Nimeni nu a vorbit de pariuri.Eu sint stelist si sint multumit ca l-am vazut pe Brandan in echipa.S-au facut rost de bani sa-l transfere,campionatul e lung si punctele se pot recupera.Rapid o sa piarda pe la echipele mici,iar Dinamo e praf.Restul provinciei numai conteaza in acest campionat.Steaua o sa mearga dupa meciul cu LIverpool.

valer (10 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:54

Sa fiu iertat daca gresesc,dar trebuie sa spun ceva legat de aceste transferuri in masa si mai ales de jucatorii transferati.Impresia mea este ca acesti jucatori nu vor rupe gura targului la Steaua.Ei au demonstrat ceva in fotbal, au avut rezultate cat timp l-au avut pe Dan Petrescu antrenor si cat timp au facut parte din acel colectiv creat de Dan Petrescu. Bun sau mai putin bun, acesta a reusit sa creeze din jucatori oarecum resapati, o ECHIPA. Iar acum, fiecare bucatica din aceasta echipa se doreste a fi o vedeta.Credeti ca Apostol va reusi sa se integreze intr-un colectiv ca acela de la Steaua,format din individualitati puternice,crescute si educate pentru a fi vedete?Ar fi bine,dar nu prea cred.Dar de Galamaz ce ziceti?Nu a reusit la Dinamo, nu a reusit la Rapid, nu a reusit nici macar la UTA si va reusi la Steaua?Iarasi zic, ar fi bine,dar nu prea cred, asa cum nu cred ca Onofras sau Bilasco vor reusi la Steaua…

vorbind obiectiv (13 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 15:57

Pentru Dragos
Ma bag si sunt de acord cu tine. Ilie nu are treaba cu antrenoratul si am vazut asta in meciul cu Urziceni. Becali trebuie sa pregateasca un alt baiat cred ca pe Dumitriu

ion (1 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:02

Perfect articol.
Multumim!

Zegetina (3 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:04

Eu zic ca jucatorii care vor juca in EL au fost menajati. Nu stiu de ce dar fotbalistii romani nu sunt in stare sa joace un meci la 3-4 zile, de aceea nu s-a bazat pe ei.
Parerea mea!

raul (19 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:15

E frumos sportul cand niste pusti bat o echipa ca Steaua.Succes Unirea.

BB (155 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:21

@Codrin. Haida de, asta mai lipsea, sa spuneti ca Steaua i-a dat meciul Unirii! Articol bun, relist, corect. Ilie mai are multe de invatat, deocamdata doar fasoane!

nicky (26 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:23

De acord cu ce spune Nea Ovi, insa numai partial. Pai trebuia sa ne spuneti de sambata ca Ilie se pripeste cu noii veniti, insa nu ati facut-o. Acum, ca rezultatul se stie, e usor sa vii sa spui ca a gresit. Daca , poate, castiga Steaua cu 5-0 , Ilie nu se mai pripea, ci era un adevarat as in ale inspiratiei. Dar asa e la noi….

cristi (18 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:29

Asa cum anticipam, Ilie a reusit in 2-3 sapt sa distruga tot ce a construit Piturca. Steaua are din nou un joc haotic, cu mingi pe sus aruncate pe varf, cu 2 inchizatori (chiar si cand joaca acasa), cu jucatori pe alte posturi decat cele obisnuite, si cel mai important un joc axat pe defensiva fara nici o schema de joc pt atac. Dar el nu are nici o vina, VINOVAT E CEL CARE L-A PUS ACOLO!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:40

@Craiovean: Meciul a figurat la pariuri, dar mai multe case au blocat victoria Stelei tocmai pentru că ea părea certă. Personal, resping ideea unui aranjament. După modul în care au decurs trativele dintre cele două cluburi, nici unul dintre ele nu era în situaţia de a pune condiţii. O zi bună tuturor.

Andrei (5 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:49

Isi mai aminteste cineva fuziunea dintre Astra si Petrolul? Noua echipa avea ca obiectvi cupele uefa dar a sfarsit prin a retrograda.Sper ca Ilie sa nu distruga echipa facuta de Piturca si sa integreze jucatorii in timp, nu peste noapte.

BB (155 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:51

Nicki, tu gandesti cand scrii? Pai cum sa iei in calcul alta varianta atat timp cat Steaua nu a castigat meciul, ci l-a pierdut in mod rusinos, incceptabil? Cum sa fi scris cineva despre intentiile lui Ilie, dl Ioanitoaia ori altul, cand jucatorii Unirii abia venisera, ultimul fiind Brandan, de unde sa se fi stiut ce intentii are ilustrul antrenor?

Disco4ever (3 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:52

Dumitrescu a avut destule ocazii până acum să demonstreze că are stofă de antrenor. Nicăieri n-a făcut mulţi purici, deşi i s-au oferit mult mai multe şanse decât merita. Probabil e un tip seducător cu patronii, îi convinge, dar n-are personalitate de antrenor. E un super-Hagi – stă 3 luni, se satură şi pleacă. De la început a fost clar că n-are nicio speranţă la Steaua. Întrebarea e doar dacă renunţă până la iarnă sau până la primăvară.

adain (1 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 16:53

romanul e bolnav de „scenarita”…. bine ca au aparut pariurile ca sa dam vina pe ele, cand nu ne convine ceva…… dinamovistii, cand au luat bataie cu 3-0 de la croati, au „jucat” la pariuri, Steaua acum la fel….. nu e niciun pariu de vina, asta e valoarea fotbalului romanesc…. intre cei mai buni ( asa se zicea ca Steaua are cel mai bun lot din Liga I) si o echipa de „adunatura” cu jucatori din Liga a II a nu e nicio diferenta, mai rau „vedetele” ia bataie de la echipa incropita intr-o saptamana!!!!! si atunci va intreb unde e valoarea fotbalistilor de la Steaua!!!??? merita ei 10000-20000 de euro pe luna? merita vreun fotbalist din liga I salariile enorme (fata de ce arata) pe care le primesc??!!! si ne mai miram de rezultatele pe plan international…..

Milici (440 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 17:21

Tehnica asta , la Rebus se numeste , cu scuzele mele adresate d-lui Ioanitoaua , TRAGERE LA TEMA.
Tema e expusa din start, tot ca la Rebus:
———————————————————-
Cînd din două echipe puternice faci una, logic e să iasă o echipă şi mai puternică…Absolut surprinzător însă, împotriva oricăror pronosticuri, formaţia din Ghencea a clacat la Urziceni…
———————————————————-
ARGUMENTELE tragerii la tema:
1)Steaua a dominat si atacat 95% din meci , Unirea a avut doua atacuri si a marcat dintr-o greseala mare de aparare.Asata inseamna ca Steaua a CLACAT?
2)SEMEDO a alergat ca Banel in zilele lui bune realizand , in atac , doar golul la gafa lui Latovlevici si Galamaz.Asta inseamna ca a fost IREZISTIBIL?
3)A fost vorba de SUBESTIMAREA ADVERSARULUI sau de un NOROC CHIOR al Unirii?Cine poate da un raspuns argumentat la aceasta intrebare?
4)Dintre titularizatii PRIPIT , BRANDAN (explicit declarat ulterior ca fiind gresit titularizat) a fost CEL MAI BUN jucator al Stelei , daca nu si al meciului , GALAMAZ a fost imperial exceptand greseala majora , BILASCO a jucat binisor , doar ONOFRAS n-a confirmat.Comparativ , mult mai slab au jucat vechii Stelisti:Emeghara , Latovlevici , Radut , Anghelov , Kapetanos si Surdu.
5) Asertiuni post factum de gen -trebuia introdus x in locul lui Y – nu constituie argumente in general iar comparand jocul titularilor unionisti si vechi al Stelei , nici atat.
Si atunci ce a GRESIT ILIE?
Cum de nu sunt observate alte greseli:
_anuntul PUBLIC al intentiilor de titularizare de viitor a generat o apatie evidenta la jucatori precum Kapetanos ca si emotii de debut prematur ale unui RADUT.
_RENUNTAREA la BANEL , probabil pentru satisfacerea suporterilor galagiosi si imaturi , in conditiile in care , la nivelul nationalei , de la HAGI incoace doar MUTU a comis vreo doua DRIBLINGURI.Cati jucatori tehnici are Steaua care sa-l inlocuiasca pe Banel conform ‘indicatiilor’ ? Cum Dumnezeu nu bate cu parul , Banel al Unirii – SEMEDO- a marcat golul victoriei.
_TRAMBITAREA renuntarii la BANEL a fost o greseala mare , pe langa RENUNTAREA in sine , avand in vedere subtirimea psihica a lui Nicolita.
O cauza a rezultatului ar fi si presiunea pusa pe jucatori de declaratiile aiurea ale lui JJ acompaniat , surprinzator , de Ilie Dumitrescu.
In fotbal , de cele mai multe ori , NOROCUL are un rol major , explicatiile savante ale unui rezultat sau altuia nu-si au intotdeauna rostul.

CLUJEANUL DIN ATLANTA (218 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 17:34

Care doua echipe puternice? Acu pe bune ….

Catalin (2 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 17:48

Ilie Dumitrescu a vrut sa impuste doi iepuri dintr-o data: fiind sigur de victoria Stelei, a vrut sa profite de ocazie si sa ii acomodeze pe noii veniti ca sa-i introduca in meciul cu Liverpool, fiind constient (pe buna dreptate) ca nu poate astepta un rezultat pozitiv cu Liverpool fara noii veniti in lot.

Eu cred ca ii va introduce si cu Liverpool, crezand ca e singura sansa de a face ceva. Si va pierde din nou, pentru ca ar fi pierdut cu orice echipa. Iar apoi va urma declinul, jucatorii demoralizati, cei lasati pe tusa suparati, etc.

In final, jucatorii noi adusi vor dovedi ca aveau randament numai sub Dan Petrescu, el era cel care le dadea valoare, iar Becali va ramane pacalit, noii jucatori nu vor mai valora mai nimic.

andrei (4 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 18:00

La **** meciul victoria unirii avea cota 10.ceva. Adica inmulteai cu 10 suma pariata, mai adaugai un 0 la ce pariai. Poate ca rezultatul acesta a facut parte din tranzactie. Daca este asa, atunci tot respectul, frumos lucrat. La fel de posibil este si sa nu fie adevarat ceea ce am spus.

T.rex (1 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 18:03

Nea Ovi, 2 contraargumente:
– consider ca Ilie a procedat bine folosind jucatori care nu au drept de joc la liverpool pentru ca i-a odihnit pe cei care au si i-a protejat de accidentari.
– pe de alta parte, cel putin teoretic, jucatorii folositi cu unirea (galamaz, onofras, bilasco) sunt mai valorosi decat cei pe care ii avea steaua pe pozitiile respective inainte de transferul grupului urziceni. In conditiile in care, din nou doar teoretic, steaua are mici sanse sa obtina ceva din jocul cu englezii, are sens sa foloseasca jucatorii mai buni intr-un meci din care ar fi putut obtine totul.
Nu s-ar mira nimeni daca steaua pierde la liverpool.
Faptul ca nu a iesit nimic este deja alta discutie.
Numai bine!

Craiovean (35 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 18:25

Multumesc pt raspuns dl. Ioanitoaia … dar eu sunt unul care crede in teoria conspiratiei. Atat de multe magarii se intamlpla zilnic in lume (nu numai in Romanica noastra) incat am ajuns la concluzia ca suntem simpli spectatori si chiar daca avem dreptul sa ne alegem piesa de teatru ce se va juca, oricare dintre ele e la fel de proasta. O seara buna.

gogu (8 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 18:45

Care echipe puternice??? Nea Ovidiu, chiar nu stii un lucru ce se invata in gimnaziu? Daca amesteci un lichid de 5 grade cu unul de 5 grade, nu o sa-ti dea niciodata 10 grade ci tot 5 !!!! Trece „efectul Piturca” si deoarece nu carecumva sa-l jigniti pe jiji nu pomeniti de asta, cand problema e acolo !!!

Claudiu (343 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 19:05

@Milici.Noi ne-am contrazis candva, dar acum vedem lucrurile cam la fel. Ioanitoaia e insa un tip f destept si, daca vrea sa demonstreze ceva, o face usor ca si in cazul de fata. Parerea mea e ca amandoi aveti dreptate in planuri diferite. Ideea de a odihni titularii pentru Liverpool nu tine pt ca aia nu au mai jucat demult. La fel si valoarea lui Semedo si Matei. Iar Brandan a fost cel mai bun deoarece a jucat cele mai multe mingi, dar a dat pase moarte, cam ca Florescu la nationala.

andrei (1607 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 19:50

Bun articolul ,probabil ca de aceasta data a-ti urmarit meciul pentru ca atunci cind a-ti marturisit ca nu l-ati vazut a-ti facut o mare eroare luinduva dupa ceilalti comentatori…Am in vedere meciul din Elvetia cind s-a anulat golul elvetienilor pentru ca se preluase mingia cu mina-ceea ce a fluierat si arbitrul-si nu obsait cum a-ti spus….

Vasie Avram (48 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 20:47

– D-le Ioanitoaia, de ce scrii d-ta numai banalitati despre cate un antrenor si nu scrii despre incompetentii care conduc fotbalul roanesc (de-am ajuns zero barat) din FRF si LPF ?
– Federatiile de fotbal africane, care nu au avut rezultate pozitive la C.M. de fotbal au avut demnitatea si moralitatea sa-si de-a demisia, iar NESIMTITII NOSTRI, fara vre-o calificare de peste 10 ani stau pe loc ?

BB (155 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 20:57

@Clujeanul din Atlanta. Cum adica nu puternice de vreme ce ambele s-au calificat in cupele europene? Adica nu, nici Barca, nici Inter, numai ca alea nu joaca in campionatul Romaniei. Poate joaca la Cluj sau la Atlanta si nu am auzit noi.

Hop si Eu (120 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 21:11

Partida urziceni-steaua nu a fost blat, in sensul comun folosit pentru astfel de rezultate „surpriza”. Rezultatul final de pe tabela corespunde insa intelegerii dintre cei doi afaceristi-patroni. Dupa ce ai dat jucatorii cei mai buni la pret de „3 la leu”, precum ceapa la piata, nu poti sa nu pretinzi macar cele trei puncte din meciul direct pe teren propriu? Eu sunt sigur ca asa s-a intamplat. Un argument ar fi faptul ca nu s-a specificat ce pret a platit b..oierul pe Brandan, care nu era inclus initial in „pachetul” cu care si-a recuperat Bucsaru polita (datoria de 4 milioane de euro). Cred ca in intelegerea privind transferul lui Brandan a intrat si problema scorului din meciul de sambata. becali joaca teatru, dar joaca prost, asa ca nu trebuie sa luam de bune tot ce spune el, cu exceptia propozitiei care exprima un adevar cu valoare de axioma.
Ilie nu avea de ce sa-si bata capul cu alcatuirea echipei de start, atata vreme cat rezultatul era stabilit deja, fiindca o echipa incropita de O Grigore nu putea fi mai buna decat cea a stelei, in care doar bilascu si onofras nu s-au ridicat la prestatiile lor obisnuite……
Vom vedea pe cine va mai invinge urzicenii in continuare…

jiji (166 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 21:34

Cu toate k e stelist si a fost candva idol,ca antrenor nu are valoare,ca hagi si lacatus de altfel

Carlos (255 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 21:56

Aveti perfecta dreptate domnule Ioanitoaia, va impartasec punctul de vedere, iar cei care nu sunt de acord cu dv sunt rau intentionati!

DD (76 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 22:19

Sunt de acord cu „Milici” ! Steaua a atacat 95 % din timp, a avut o bara a lui Stancu…..Unirea a iesit din propria jumatate de 2 ori iar o data a fost gol !

Ilie nu a gresit cu nimic, a jucat pe atac tot meciul….! Jucatorii adusi de la Urziceni au fost titularizati ca sa fie odihniti ceilalti in meciul cu Liverpool !

Steaua a atacat, atacat, atacat ! Nu a fost sa fie, sa intre mingea in poarta ! In meciul cu Vaslui ne-a iesit tot, in meciul cu Urziceni nu ne-a iesit nimic ! Asta e fotbalul !

Mie imi place cum joaca Steaua lui Ilie ! Va place sau nu sa recunoasteti, Steaua lui Ilie isi subordoneaza adversarul ! Una peste alta, Ilie tine Steaua sus ! Si asta e bine !

Forta Steaua ! Respect Ilie !

Spectator (16 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 22:37

La Steaua tactica de joc este simplă: „ultimul venit, primul intrat pe teren”

Ilie Dumitrescu nu mai ştie ce să facă cu echipa. A intrat în impas. Un impas determinat de o situaţie fără precedent în Ghencea ultimului deceniu. Ilie are la dispoziţie mai mult de 11 jucători presupus valoroşi pentru nivelul campionatului lu’ Mitică. Această situaţie i-a produs lui Ilie un blocaj mental. În astfel de situaţii se pare că singura regulă care funcţionează este „ultimul venit, primul intrat pe teren”. Dacă mâine Steaua îl transferă pe Maradona, poimâine joacă. Ce contează că a împlinit 50 de ani, are peste 120 de kg şi nu-şi mai aminteşte cum îl cheamă. Pare că totul este o loterie şi toată lumea stă cu sufletul la gură să vadă, după 90 de minute, dacă Ilie a tras cele 11 norocoase.
Bineînţeles că alegerea primului 11 nu trebuie să se bazeze pe hazard, ci să ţină cont de un complex de factori, de multe ori conjuncturali, privind starea fizică şi psihică a jucătorilor, tactica aleasă de antrenor (dacă o exista aşa ceva în România), calităţile echipei adverse şi restul abecedarului fotbalistic. Dar la Steaua totul este „vice-versa”. Amăgirile că urmează un meci cu Liverpool şi că unii jucători au fost odihniţi sunt jalnice. Cum jalnice au fost şi prestaţia lui Onofraş, debusolarea lui Bilaşco, indecizia lui Galamaz la gol (în rest un meci mai mult decât promiţător ca să fiu corect), hoinăreala lui Brandan pe la mijlocul terenului sau nedumerirea lui Apostol că se găseşte pe teren, ca să mă refer la foştii unionişti. În rest, Latovlevici a tras nişte trasoare paralele cu poarta de am crezut că a încurcat dimensiunile terenului, Stancu s-a rătăcit la marginea careului deoarece fundaşii adverşi i-au obturat complet spaţiul porţii, Răduţ nu a reuşit să treacă nicio minge de primul adversar, Kapetanos părea nervos ca atunci când eşti trezit brusc din somn, Emeghara a jucat parcă era Contra, iar toată echipa a jucat fără a crea nici măcar o ocazie adevărată, din aceea să-ţi stea inima în loc, situaţie de unu la unu, când apărarea adversă a fost depăşită prin nişte combinaţii rapide şi totul depinde de sclipirea de geniu şi de vârful bocancului atacantului. Am revăzut acel joc al Stelei fără finalitate, pe fondul unei dominări cvasi-permanente, cu degajări ale Unirii ca în curtea şcolii şi cu o zi a lui Maftei cum prinzi o dată-n viaţă.
Să fim însă optimişti. După un duş rece vine şi o baie caldă. Să sperăm că de la Liverpool echipa va veni cu fruntea sus şi cu puncte pentru România. Steaua trebuie să joace cum o făcea odată, cu dăruire, talent şi imaginaţie şi rezultatele nu au cum să nu apară. Sigur jocul va fi mai legat joi, pentru că nu cred că va mai veni nici un jucător nou, care altfel ar fi obligatoriu între titulari conform gândirii tactice a lui Ilie.

MIKI II (181 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 23:22

Ilie este un tip finut. Un fel de Rica Venturiano din noptile furtunoase ale fotbalului romanesc. Maestrul Jenei a vea dreptate cand a spus ca Steaua e o palarie prea mare ptr. Ilie. Eu nu am fost de acord cu maestrul ptr. ca aveam o simpatie ptr, Ilie, dar acum trebuie sa recunosc ca maestrul stia ce vorbeste.

247 (4 comentarii)  •  13 septembrie 2010, 23:34

daca as fi fost in locul lui, poate ca nu bagam 4 titulari nou-veniti, chiar daca erau veniti de la aceeasi echipa…era clar ca n-o sa mearga treaba cu echipa rupta-n doua practic…vom vedea oricum la liverpool ce a gandit dumitrescu…etapa nu a fost foarte rea pentru steaua, e tot acolo sus ca puncte, era clar ca va veni si o infrangere pana la urma..dar anul asta sint rare infrangerile pana acum, doar ca victoriile sint cam grele si muncite…dumitrescu tre sa faca asta la echipa – sa castige mai usor si sa piarda mai rar, dar mai frumos…sau poate deloc! asa ar fi si mai frumos. repet, vom vedea la liverpool ce a insemnat meciul asta cu urzicenii din punctul lui ilie de vedere, pentru ca majoritatea, ca si mine, daca ar fi fost in locul lui n-ar fi jucat meciul in felul ala…dar de asta stam noi si vorbim, pentru ca nu sintem acolo…acolo e ilie si pana cand pleaca, eu il sustin, pentru ca antrenorii in romania trebuie sustinuti pana la urma, le trebuie timp! ferguson a zis ca el uraste cel mai tare in fotbal cand vede ca un antrenor e data afara dupa 4 infrangeri consecutive. hai sa-i lasam pe baietii astia sa joace macar un an impreuna fara stres si magarii, pentru ca sint jucatori buni si ilie stie fotbal si e inconjurat de oameni care stiu fotbal si poate o sa iasa o echipa care sa ne placa si care sa mearga asa cum vrem noi…dar sa le dam timp la oamenii astia si sa-i incurajam, pentru ca o echipa are nevoie mai degraba de asa ceva, decat de critici…in sfarsit! nu stiu ce vroiam sa zic cu asta…numai bine!

alexadius (15 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 0:49

@milici: sunt de acord in mare parte cu ceea ce ai spus… DAR, Ilie a gresit atunci cind a introdus pe teren o echipa care nu va putea sa joace cu Liverpool; Steaua este inca intro perioada de acomodare, de asezare in teren, jucatorii inca nu se simt cum trebuie, de aceea, in perspectiva meciului cu Liverpool, contra Unirii trebuiau sa joace cei care vor juca si joi; inaintea tuturor partidelor internationale ar trebui sa joace doar cei care vor participa efectiv pe teren; argumentele de genul „vor fi obositi” nu tin, abia a inceput campionatul.

john wayne (37 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 7:06

frectii,frectii,frectii…

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 7:13

AM IMPRESIA CA STEAUA VA PIERDE PE BANDA RULANTA DEOARECE, PITURCA A FORMAT O ECHIPA TANARA, ILIE A STRICAT-O, AU VENIT CEI DE LA UNIREA, IAR ACUM ILIE NU STIE CE SA FACA. mielul gigi becali A UITAT CA „OAIA”, E CEL MAI PROST ANIMAL. DECI CE SEMENI ACEEA CULEGI. FRF, LPF, SI CLUBUL STEAUA AU DESFIINTAT O ECHIPA CU PUTERE DE INVINGATOR, CU UN ALT GEN DE SPIRIT FOTBALISTIC. DAN PETRESCU A CREEAT LA UNIREA CEVA DEOSEBIT, IAR ALTII AU DISTRUS SI CE MAI ERA BUN IN FOTBALUL ROMANESC. PAI, CU O ASEMENEA MENTALITATE, LA REVEDERE. BUN ARTICOL. HAI STEAUA!

Craiovean (35 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 7:45

Vazurati manca’v-as ce facura oltenii mei ? E mai greu pe terenul verde decat la masa verde.

letter from Santa (4 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 8:00

foarte bun !!!

Ciprian Alexandru (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 8:45

A fost schema Nea Ovidiu!Sa nu citeasca Liverpool jocul:))

vasglo (208 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 9:49

Nea Ovi,

Greseala lui Ilie a fost ca nu a sesizat ca jucatorii Brandan, Galamaz, Bilasco si Onofras, fosti la Unirea cu numai cateva zile in urma, se vor afla intr-o situatie noua si obiectiv stanjenitoare, jucand pe terenul si contra echipei la care au cunoscut consacrarea internationala. Evident nu se poate numi premeditare, dar intervine ceva in subconstient care te impiedica sa-ti manifesti acea gresivitate pozitiva si combativitate neingradita pentru „calcarea pe cap” a adversarului…Asta de fapt au constatat majoritatea oamenilor de fotbal in jocul Stelei. De partea cealalta, au fost niste jucatori care aveau mari motive sa lupte pana la sacrificiu ca sa obtina ceva din acest meci: frustrarea de nu fi fost inca „racolati” de alte cluburi mai mari, pentru jucatorii ramasi la Unirea, dorinta de a ajuta clubul de la care ai promisiuni de transfer sau ai fost deja transferati, dar lasat sa „incurce” (Matei), ambitia de a demonsta ca sunt „scule”, in cazul jucatorilor tineri veniti imprumutati de la Steaua sau de la alte echipe.
Asta a fost tot si se poate intampla si la „case mai mari” nu numai lui Ilie.
Cat despre jocul in sine, consacratul @Milici o spune foarte bine si solid argumentat.
Vazand jocul Craiovei „marelui si regretatului” Piti de la Targu Jiu, am un singur gand: pentru Steaua e mai bine un viitor cu Ilie, chiar cu astfel de accidente de parcurs. Am ajuns la vorba antrenorului Pandurilor, Ionut Badea,:..”mizez in meciul cu Craiova pe faptul ca echipele lui Piturca nu stiu sa atace poarta adversa, fac o „miuta” in afara careului si cam atat…”, Daca imi aduc bine aminte, cam acelasi lucru l-a spus si Ticleanu, dupa meciul din Ghencea cu Steaua aceluiasi Piti:.. ” te inchizi bine, ca Steaua „freaca mingea de-a latul”, arunci mingi peste apararea lor si pleci pe contraatac”..

steaua (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 10:11

dumitrescu a vrut sa incerce sa utilizeze formule de start pentru fiecare competitie- campionat, cupa, europa. Vrea „sa le castige” pe tote. E normal. Problemele vin din interior. Jucatorii nu sunt familiarizati si apar disensiuni si orgolii. Grupuri formate de jucatori. Asta lipseste stelei – un grup. Asta trebuie sa formeze dumitrescu – coeziune. Placerea de a juca impreuna. Apoi ar putea veni rezultate. Deocamdata sa ne asteptam la un 3-0 cu liverpol. La primavara va juca steaua cu adevarat.

900264 (1 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 10:21

Imi place ca majoritatea vorbesc despre Ilie ca despre un antrenor care a avut o ratacire! Ilie este intr-o ratacire continua, ca peste tot unde a incercat sa para „antrenor”. Faptul ca a luat lectii de dictie si de limba romana nu-l face sa inteleaga ce-i tactica in fotbal. Dumnezeu cu mila! Ca din partea lui Dumitrescu Ilie……..

Milici (440 comentarii)  •  14 septembrie 2010, 10:34

@alexadius
Tratarea simultana , cu seriozitate , a EL , in care Steaua nu are mai mult de 5% sanse, cupei Timisoreana (doar cu numele…) si a campionatului e cea mai singura garantie ca nu se va prinde niciun iepure.
Trebuie ca Steaua sa invete din experienta KVSC-ului care a tratat in batjocura EL si si-a creat conditiile castigarii titlului.
Unde scrie ca doar Steaua trebuie sa aduca puncte Romaniei si altii sa profite?
Deoarece asta e ultimul an cand vom avea echipa direct in UCL , deci in urmatorii nu vom mai avea deloc , Steau trebuie sa se concentreze EXCLUSIV asupra campionatului.
Eu am crezut ca trancaneala lui Ilie privind atacarea tuturor obiectivelor sau expunerea publica a intentiilor cu anumiti jucatori (gen Banel , Tanase) sunt o gargara la deruta dar vad ca antrenorul e cel putin naiv daca nu utopic.

Comentează