Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Tangou degeaba

Ceva mai bună prima repriză de la Minsk decît ambele de la Piatra Neamţ, mai vie şi mai coerentă, dar tot modestă, sub ce ne-am aşteptat şi departe de ce-au promis fotbaliştii noştri. În ciuda celor cinci modificări operate de […]

marți, 7 septembrie 2010, 11:00

Ceva mai bună prima repriză de la Minsk decît ambele de la Piatra Neamţ, mai vie şi mai coerentă, dar tot modestă, sub ce ne-am aşteptat şi departe de ce-au promis fotbaliştii noştri. În ciuda celor cinci modificări operate de selecţioner, “naţionala” n-a reuşit nici să iuţească, nici să simplifice acţiunile. În loc să forţeze, sau măcar să încerce, ea s-a complăcut într-un joc MĂRUNT, la ciupeală, care a produs o singură ocazie de gol, ratată însă de B. Stancu. În rest, o sumedenie de pase laterale şi chiar înapoi, practic, o posesie ineficientă. Şi asta în faţa unui adversar mediocru, ce lăsa impresia că ar putea fi uşor îngenuncheat.După pauză, partida a continuat la FOC SCĂZUT, cele două echipe părînd mai mult preocupate să nu piardă şi mai puţin să cîştige. A ieşit un fel de tangou degeaba, o bîlbîială comună, cu lungi momente de plictiseală. În disperare de cauză, Răzvan i-a schimbat pe Torje şi pe B. Stancu, de ce nu pe Rădoi şi pe Bilaşco?! , fără să obţină însă revirimentul scontat, ci doar o dominare lipsită de idei.

În condiţiile în care Belarusul a bătut Franţa la Paris, greu de explicat cum, remiza albă de la Minsk nu-i de lepădat. Deşi nu ne încîntă, ne ţine în viaţă şi ne mai dă speranţe. Socotind însă că, în urma nefericitului egal de acasă cu albanezii, “tricolorilor” le trebuia o victorie în deplasare, neapărat o victorie, acest 0-0 înseamnă numai JUMĂTATE DE MĂSURĂ. Părerea mea e că băieţilor lui Răzvan nu le putem reproşa că n-au vrut, că nu s-au străduit, că n-au transpirat. Din păcate, atît au putut, adică puţin. Ăştia sînt jucătorii pe care-i avem şi cu ei defilăm, nu ajută la nimic să ne îmbătăm cu apă rece că am avea alţii! Patriotismul e una, luciditatea alta.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

Sulejman (10 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:06

Vrajeala!
Nu e vorba de jucatori!
Selectionerul subperformeaza! Nu-l mai scuzati, dle Ioanitoaia, ca va acoperiti de rusine!

costi (1 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:15

Subiectiv….prietenia cu Mircea Lucescu te impiedica sa dai in fiul lui. Normal ca Razvan trebuie sa demisioneze. De ce nu vad nicaieri asta? Voi l-ati cocolosit si rasfatat si continuati sa o faceti…Pur si simplu nu va inteleg. Si in ultimul ceas tot jucatorii sunt scosi vinovati. Mi-e lehamite…

razvanluciditescu (131 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:16

Stim, stim, razvanel nu are nicio vina…lasatz dom profesor, cunoastem tecstu, altceva mai stiti sa ziceti? Ca nu avem valoare, ca una, ca alta…Pana la urma o sa convingeti toti rinocerii ca Razvanel e genial iar Romania nu poate da 11 jucatori demni de comanda sa ilustra? Aidi pa, jegule.

Alec (7 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:17

La fix, punctul pe i, dar despre Razvan cand?

vlad (13 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:17

Prostii, nu a pretins nimeni sa dribleze jucatorii astia ca Messi. Insa sa joace bine ofensiv ar fi putut, la Nationala ei nu dau randamentul de la echipele de club, si regretabil este vina lui Lucescu!!! Peste tot pe unde a antrenat a facut echipe excelent organizate, care se aparau foarte bine, si care habar n-aveau sa atace! Asta se intampla si acum la Nationala…. dupa experimentele nefericite din teste, acum in meciurile oficiale, echipa noastra a jucat foarte solid in defensiva, golul Albaniei a venit intamplator. Ofensiv, nu o sa jucam niciodata bine cu Lucescu.

PS: Observatia mea e valabila si pentru Lucescu Senior, echipele lui joaca exact la fel…. norocul lui este ca a ajuns la echipe potente financiar, care i-au putut lua jucatori sclipitori de atac, care se descurca si fara indicatiile antrenorului :))

ghost (4 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:18

dispari! … nu-i mai lua apararea lui cercelus, nu mai da vina pe jucatori … ce mari jucatori au albania si belarus? e un dezastru de asa zis selectioner

dorel (26 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:21

nu stiu ce mai comentam,ne agitam asa de mult. nu ne vom mai califica nici de data asta. e limpede,e clar pentru oricine. santem ca ungaria,belarus,albania,malta. asta este.nu incepe si se termina lumea cu noi. sau cu echipa de nationala

sundance kid (294 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:22

Vine meciul cu Franta ! Sper sa nu i se puna in circa totul noului selectioner oricare va fi el !

edis (60 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:30

BINE ZIS NEA OVIDIU…ASTA E TOT CE AVEM MAI BUN DEGEABA SE IMPAUNEAZA UNII ALTII SI PT A IESI DIN MOCIRLA TREBUIE MACAR SA FACEM O ECHIPA OMOGENA …TREBUIE AVUT RABDARE NIMANUI NU-I PALCE CUM JOACA ROMANIA DAR NICI SCHIMBAREA ANTRENORULUI NU E O SOLUTIE

ghost (4 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:34

bai frate avem jucatori, avem jucatori peste albania si belarus doar ca trebuie chemati la echipa pusi in teren si coordonati sa faca treaba … cu baiatu’ lu’ tata nu o sa avem niciodata asta

ghost (4 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:37

acum e taticul la tv si explica cum ca asa e azi – echipele mici le bat pe alea mari (?!??!!!) … mi-e scarba!

va (10 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:43

Vezi ca ai uitat sa te iei de Deac.

Bibi (255 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:47

Asta e mentalitatea romaneasca si motivul pentru care am ajuns atat de rau, aruncam vina fara sa gandim, e simplu sa stam la calculator si sa criticam, suntem toti o tara de selectioneri si ne pricepem la absolut orice. Toti dati cu pietre in Lucescu, e cel mai simplu si nici nu necesita multa materie cenusie, dl Ioanitoaia vrea sa va faca sa intelegeti ca nu numai selectionerul e de vina iar voi va repeziti precum berbecii in gard. Pacat de atata ignoranta!

Alec (7 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:59

Pot sa pun doua intrebari: Franta i-a cerut demisia lui Blanc dupa O-1 cu Belarus? Dar Bosnia lui Susic dupa 0-2 cu Franta? Aud? Poftim? Numai la noi e pe dos si toti pustanii cer capul lui Razvan. Dar daca nu pierde nici la Paris?

mihai (14 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 0:16

Niciun meci oficial n-a castigat Razvan ca selectioner. Se vaita pe la tv-uri de parca ar fi avut pistolu pus la tampla,pey ce Razvane credeai ca vei antrena Sportul Stundentesc ,cumva? Ai o paleta de jucatori :Liga 1, liga a2a si stranierii nu pot fi toti prafaciuni, te rog frumos.

Levi (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 0:23

Eu cred ca CFR-ul e de vina, cu Muresan si Pascany, iar Deac a facut blat cu Bilasco si Radoi…oricum era un fault in careu…, deci penalty neacordat, si jucatorii obositi, precum si vantul acela puternic ce batea contra echipei…In asemenea conditii sa nu ne asteptam la minuni, sa ne bucuram de egal! Avem valoare si suntem buni, dar nu se vede inca…rabdare…:)
A bientot!

Haidamak (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 0:36

Răzvan nu e de vină. El n-are la dispoziţie jucătorii de clasă pe care-i avea Piţurcă. Dacă ar avea superfotbaliştii care s-au calificat la Europenele trecute, ehei, campioni mondiali i-ar face!
Din păcate, în primăvara lui 2009, nivelul fotbalului românesc a scăzut brusc. Ce să facă Răzvan? E doar victima destinului.

milan6 (29 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 0:37

4-4-2 joci cu jucatori de viteza pe benzi si cu doi mijlocasi centrali care stiu ce sa faca si cand mingea o ai in posesie si cand mingea e la adversar!
SOLUTIA:Antrenor strain!
eu il propun pe Ronald Koeman.
e olandez.are 2CCE cu PSV si Barca ca jucator!ca antrenor a fost secundul lui Van Gaal la Barca,a antrenat Ajax,Benfica,Valencia.doar in Spania nu a luat titlul.
fra-su antreneaza…Ungaria!
salariul il da fam lucescu ca daune pt traume aduse suporterilor!

MIKI II (181 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 0:51

Am spus ca nu voi mai face comentarii, dar nu suport afirmatiile, unele chiar insultatoare, referitoare la obiectivitatea dlui.Ioanitoaia. Sa fie clar, ma refer la acest articol.
Nu sunt de acord cu acuzatiile ca dl. O.I. il „apara” pe Razvan ptr. prietenia ce o are cu Mircea L.
R.L. isi face treaba la nationala, asa cum si-a facut-o si la cluburile pe care le-a antrenat. Adica, foarte bine.
Lipsa unor jucatori de valoare internationala e evidenta. Numai cu Chivu si eventual Mutu nu inseamna ca avem echipa. Sunt cateva sperante in Torje, Deac, Florescu, Pantelimon. Ceilalti dau si ei ce pot, dar sunt deja ajunsi la o limita a performantei lor ca jucatori. Au un singur atu, experienta, dar din pacate nu e suficient. „Specialistii” isi dau cu parerea in functie de simpatiile ce le au ptr. un club, sau gasca Becalilor. Din pacate destul de multi ziaristi si comentatori TV pun umarul in sprijinirea actiunilor dirijate de clanul Becali. Pun presiune pe jucatori, pe antrenori si intretin o atmosfera conflictuala daunatoare lotului in ansamblu. Pana la urma este vorba de un joc de fotbal si ar fi bine sa-i sprijinim pe cei implicati, nu sa le taiem elanul cu orice pret.

forever_Steaua (13 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 0:54

Cu alte cuvinte…tactica e magistrala, pionii mediocri. Razvan e un antrenoras ridicat in slavi de presa datorita numelui pe care-l poarta. Imi e din ce in ce mai teama ca vom mai urmari inca un Campionat din fata TV-ului fara nici o emotie, pentru ca noi nu vom fi acolo. Dar, nu-i asa, ii vom tine pumnii pentru viitoarele campanii.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:00

In sfirsit un comentariu pertinent.Astia sunt jucatorii si atit. Cind o sa avem jucatori la marile echipe vest-europene atunci o sa avem pretentii. Cu ******** astea care nu stiu decit sa stea prin baruri nu avem ce face.Cind ajung din intimplare la un club german de ex.(cazul „marelui” fotbalist Niculescu) nu se acomodeaza pt.ca ACOLO e profesionalismul adevarat.Pina atunci o sa vedem iara si iara campionate europene si mondiale acasa in fata televizorului.Si o sa incurajam echipa Germaniei-este exemplu meu-ca a Romaniei a terminat grupa pe locul 5 in fata Insulelor Feroe sau a numai stiu ce insula.

RTX (46 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:01

Bibi și Alec, noi nu contestam competența lui Răzvan Lucescu ca antrenor. Noi, MAJORITATEA SUPORTERILOR, contestăm competența lui ca SELECȚIONER. Și suntem , bănuiesc, din toate păturile faunistice)) . Și berbeci și rinoceri, etc.. E o maare diferența între antrenor și selecționer, mare de tot.

Radu (11 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:01

pentru Alec: noi ii cerem demisia lui Razvan Lucescu pentru ceea ce a aratat el in ultimul an. Aroganta, superficialitate si lipsa de experienta. A jucat un an de zile cu o echipa, cu 2-3 zile inaintea preliminariilor a schimbat-o. Rezultate notabile? Meciuri amicale cu echipe puternice in care s-a aratat o idee de joc? Atunci cand selectionezi 2-3 jucatori pt echipa nationala si vezi ca ei nu iti inteleg sistemul de joc pentru ca sunt curci si nu le intra in cap, a cui e vina? a jucatorilor pentru ca sunt limitati? sau a ta, ca selectioner, pentru ca bati apa in piua?

Acum 2 ani cu Pitzi pe banca il injuram toti ca nu suntem in stare sa batem italia, franta si olanda la campionatu european. Acum ne chinuim sa tinem de scor cu albania si pe final suntem egalati.

valentin (6 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:01

@Alec
1. Blanc e selectioner de cateva luni si abia la al doilea meci. Razvan e de un an jumate de selectionat degeaba.

2. Bosniecii nu-s romani sa ceara victoria cu Franta asa cum i-am cerut noi lui Piturca.

Razvan e un antrenor bun, dar e prea crud in meserie, mult prea orgolios si in plus lipsit de noroc. Ca selectioner iti trebuie experienta, balans si ochi pentru a alege din toti romanii 11.

Oricum va avea o gramada de invatat din aceasta experienta si chiar cred ca o sa-i prinda bine in cariera.

aldrin (70 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:04

Sa pierzi cu Spania, Germania, Franta, alte echipe e chiar scuzabil in situatia in care a ajuns nationala . Dar sa cauti scuze dupa egal pe teren propriu cu Albania e cel putin penibil. Albania nu are echipa mai buna ca Romania- sa fie clar- este numai vina ANTRENORULUI CA NU A REUSIT SA MOBILIZEZE JUCATORII! Cu Belarus dupa ce am fost asigurati ca vom castiga, ni se va spune ca un egal e f bun cu echipa care a batut Franta la ea acasa. Mircea Lucescu spune ca Albania e echipa buna nu ce stiam noi. Chiar asa am ajuns sa ne mintim mai rau ca pe vremea lui Ceausescu?????Nu e clar ca nationala e o palarie prea mare pt Razvan? Nu e clar ca a fost un nou experiment al nasului Sandu? Care crede ca trebuie sa stea pe viata dupa ratari succesive la CM si CE, si DUPA CE ARBITRI SI SEFI DE ARBITRI SUNT ARESTATI PT CORUPTIE IN FOTBAL. Ca si cum asta ar fi treaba justitiei, si nu a celor ce conduc fotbalul!! Chiar ne cred pe toti tampiti??

bogdan (18 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:05

Mai oameni buni, lotul nu e grozav de loc dar nici antrenor care ar mai scoate ceva din ei nu avem. razvan nu are nici anvergura nici experienta necesara la acest nivel si cum nici mare fotbalist nu a fost pt a impune barimi respect din acest punct de vedere, este pierdut, jocul lui si rezultatul clasic este 0-0, vedeti ce a facut pe la rapid si pe la brasov, nu are nici idei mari, nici curaj, nici cu cine sa aplice chiar daca ar avea…daca luam bataie in Franta, si luam, claificarea e compromisa si trebuie imediat schimbare, adus Boloni ca e liber, lasat in pace in aceste preliminarii ca oricum suntem dusi, si judecat pt cele viitoare, asta e!

bogdan (18 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:11

nu exista in lotul actual al romaniei jucator peste Hleb, comparati-l cu # 10 al nostru…Florescu?? A inebunit de tot Lucescu, daca asta e decar international, mi-e si rusine sa zic ca are dreptate vagabondul ala de Giovanni…ce sa mai vorbim, nu creem nimic, iar schimbarile au fost dezastru complet, dintr-o echipa care isi mai crease ceva in prima am ajuns complet debusolati in a doua, bine ca am scapat fara bataie desi poate era mai bine ca asa mai are o sansa sa se faca de ris in Franta…vai si amar, ce explicatii ne-o mai da de acolo????

jos_cenzura (102 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:41

nu rezultatele sunt ingrijoratoare, ci jocul. cu mult hulitul piturca si si mai mult hulitul mutu, parca mai aveam ocazii de gol pe meci, nu numai din faze fixe, macar cu echipele mici…

Che Guevara (35 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 3:46

Banuiesc, domnule Ioanitoaia, ca nu va prea place sa fiti popular. Nici nu trebuie, in masura in care ziarul supravietuieste si fara asta. Dar ieri ati facut un editorial gresit despre contractul lui Caro si azi ati mai facut inca unul pe dos, despre valoarea fotbalistilor romani. De la Bucuresti se vede realitatea pe dos, sau aveti un fel de lupa inversa cu care masurati stirile zilei? 1. Un contract e contract si se respecta. 2. Facem pariu ca Sandoi cu echipa lui bateau Belarusul si Albania?

mika18 (5 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 6:44

cum nu e vorba de jucatori? marica are nevoie de zece ocazii sa inscrie o data, radoi face perfomanta in arabia, cocis, niculae, vai de ei. singurii care au incercat si au reusit cat de cat au fost chivu, stancu , deac si torje. restul si-au dat cu stangu-n dreptul.

Pele (106 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 7:57

Da’ parca tot voi la gsp ati facut o echipa de 11 cu fotbalistii neconvocati de Lucescu si arata mult mai bine decat asta a lui. Daca le combini si pui un antrenor capabil, poate iese ceva.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 8:29

NASULE, CE FACI, NU FACI ORDINE IN OGRADA DOMNIEI TALE? LA MINSK RAZVAN SI TRUPA LUI DE FETITE IN ADORMIRE, AU FACUT 0-0. RAZVAN E MULTUMIT CA NU A PIERDUT MECIUL SI RAMANE IN CARTI, DAR, LA PARIS CUM O FI NASULE? CU ECHIPA ASTA NASULE ( MIRCEA SANDU ), O DAM IN BARA. DACA NICI LUNA ASTA NASULE NU FACI ORDINE, VEI FI FACUT DE RAS DE O INTRAGA NATIUNE CARE, NU MAI SUPORTA MAGARIILE NATIONALEI ROMANIEI SI A ANTRENORULUI EI. RAZVAN O TINE UNA SI BUNA, SI CAND NU NE VOM CALIFICA, VA PLECA. ASA CA, HAI ROMANIA!

Dragos (250 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 9:47

@Che Guevarra. Sincer, nu pricep ce vrei. Chiar crezi ca Ioanitoaia e interesat de ce scriu pustii pe acest blog? Cum raspunde foarte rar, sigur nu. Din povestea cu Caro nu prea ai inteles mare lucru. Ioanitoaia n-a cerut incalcarea contractului, doar a scos in evidenta cat poate fi de meschin (cuvant intarit in text) spaniolul Caro. Treaba cu pariul e si mai ridicola. Cum adica sa punem pariu ca echipa lui Sandoi ar fi batut-o pe a lui Razvan? Vor juca ele vreodata una contra alteia ca sa poata cineva da un raspuns? Mai creste si mai vorbim!

milici (440 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 9:54

Cocosul Blanc , in loc sa-si foloseasca timpul si energia sa acuze presa , pe fratii Becali ai lor sau ai nostrii , lipsa de valoarea , conspiratia arbitrilor etc. s-a gandit sa-si faca meseria si a batut cu 2-0.
Jucatorii francezi nu s-au cocosat sub presiunea celeor de mai sus , n-au iesit pe sticla sa vorbeasca aiurea ci si-au facut treaba lor.
Nu stiu ce a declarat Blanc al batran , e posibil ca frantujii sa nu fi studiat arborele genealogic la alegerea selectionerului.
Federalii lor au taiat in carne vie , pe buna dreptate , scotand din lot mari valori , riscand necalificarea.Ai nostrii nu stiu cum sa se cocoloseasca intre ei , apoi impreuna cu antrenorul si jucatorii , fiecare gandind la scaunul si cocoseii lui , nicidecum la Nationala.Cine a avut dreptate vom vedea.N-avem echipa , n-avem valoare , dar suntem plini la buzunare!

cristi (102 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 10:11

Demiterea lui Lucescu nu rezolva absolut nimic, nu doar el e vinovat pentru startul dezastruos de campanie. La ultimele 5 turnee finale ne-am califcat o singura data si nici acum nu o ducem prea bine. Oare M. Sandu nu ar trebui sa iasa in fata la un moment dat si sa zica: „baieti, imi pare rau, las pe altcineva”? Are o varsta, e depasit de situatie, iese la TV sa jigneasca nu stiu ce junior ca n-a dat buna ziua. Acum cateva luni am citit ca FRF a avut un profit de cateva milioane in ultimul an(asa tin minte), oare asta e scopul federatiei? Se pare ca da, avand in vedere ca digisport a transmis meciul pentru cativa euro in plus (in fine asta e alta problema). Oare el nu e vinovat ca l-a pus pe Razvan Lucescu si de ce nu iese in fata sa explice criteriile pe care s-a bazat? Ca a avut un an bun cu Rapid?Olaroiu cu Steaua i-a eliminat si a castigat si campionatul. De ce nu l-a pus pe el? Centre de copii si juniori, un regulament care sa convinga cluburile sa creasca tineri? Mai multe a facut Hagi in acest sens decat Sandu. Ungurii, sarbii au juniori la echipe mari din Anglia si spania, noi ne laudam cu Daminuta.
Ne mintim singuri daca credem ca demisia lu’ R. Lucescu rezolva totul, altii sunt de vina.

utaaradan (75 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 10:18

d-le ioanitaia cred ca nu ati vazut meciul franta -belarus pt.ca citez e ,,greu de explicat ” victoria belarusului ?! il m-ai numiti ,,adversar mediocru ” dar romania cum este ?hai sa ne reamintim ca generatia atit de laudata din ’94 la cu aceeasi jucatori la europenele din ’96 afost ciuca batailor ! iar citez ,, nefericitul egal ” cu albania era sa se termine prost pt. noi in ultimele secunde ale meciului .cind o sa m-ai citim in-trun ziar de SPORT articole obiective ?

Mihai Ionescu (182 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 10:19

– Si tarile africane care nu au performat la C.M. de fotbal, si-au demis federatiile de fotbal, iar noi de 10 ani, nu ajungem pe nicaieri, lasam in fruntea fotbalului cuplu Sandu – Dragomir, din 1990 ? – ultimul trecut prin puscarie si dosare penale pe rol ?

danyarad (8 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 10:36

Articol pertinent.Toti avem insa partea noastra de vina,inclusiv acesti ,,suporteri”neavizati care arunca cu nonsalanta invective la adresa tuturor.Razvan este un antrenor si om bun insa este supus greselii de a nu comunica,barbateste,cu toata lumea.Toata lumea asteapta de un an sa afle de ce nu este Radu Stefan in lot,era foarte simplu sa vina in fata presei si sa rezolve situatia,la fel si cu ,,printul” pe care toti il vad salvator insa majoritatea oamenilor de fotbal(dezinteresati)stiu ca nu este asa,indolenta si viata extrasportiva nu-l recomanda.Un alt posibil ,Sanmartean, a fost desfiintat de propriu sef de la club inaintea convocarilor.Razvan nu a jucat cu Maftei, in primul meci, pentru a nu-l expune si mai mult in fata unor,,somitati”in materie de antrenorat precum C.Dinu(pun pariu ca Dan Petrescu la nationala incepea echipa cu el-vezi declaratia de dupa infrangerea de la Stuttgart).Ramane insa o dilema neconvocarea(macar pentru aceste doua intalniri)lui Panin-singurul fundas cu prezente constante in ultimele campionate intr-o echipa grea si, expunerea lui Contra pe un post care i-a devenit strain(30 minute era perfect ca si conducator de joc).Din pacate nu mai avem valori dar,daca vrem sa ne aducem aminte,Razvan era pe faras la Rapid in anul in care a fost la un pas de semifinala UEFA.A format o echipa muncitoare si unita datorita ambitiei si dorintei de a demonstra(tineti minte degetul aratat lui Copos sau plimbarea in miez de noapte pe Podul Grant? ).,,Patriotismul e una, luciditatea alta”fraza perfecta de la care trebuie plecat intr-un raport cu cei care ne reprezinta.

darfcar (6 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 11:01

Cum sa demiti o federatie?Prin referendum national?Federatia a distrus definitiv fotbalul in detrimeniul propriilor interese(manarii,aranjamente cu clanurile)asa cum au facut guvernele,cel actual si cele trecute:distrugerea sistematica si definitiva a economiei si industriei Romaniei,aducerea cetatenilor la pragul de subzistenza.

mozacu (5 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 11:05

clar singura solutie e antrenor strain, dar unul care a demonstrat ceva in fotbal.
numai ca mircea sandu va zice ca nu are bani sa aduca…si razvan ne va manca in continuare toate meciurile, cu franta probabil vom avea 4 mijlocasi defensivi si 2 atacanti defensivi :))

ACM1899 (3 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 11:16

Nu inteleg cum poate fi titular Florescu in detrimentul uni jucator ca Herea, tinand cont de adversarii avuti. Lucescu ar da dovada de mult curaj daca ar incerca sa n-e explice logica titularizarii unui fotbalist mediocru din toate punctele de vedere.

Florescu ma face sa-l regret pe Codrea, jucator de Serie B, care a avut in proportie de 90% prestatii modeste la nationala.

Che Guevara (35 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 11:34

@Dragos: Am spus ca echipa lui Sandoi ar fi batut echipele cu care echipa lui Lucescu jr. a facut egal. Consider ca ar fi o solutie un schimb: Lopez Caro la echipa nationala su Razvan Lucescu la Vaslui. Asa ar fi toata lumea multumita si s-ar mai stinge toata aceasta stare de nervozitate din fotbalul romanesc.

Jurnal Bio (7 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 12:46

La un moment dat in timpul primei reprize, mi-am aruncat privirea asupra televizorului si trei romani in rosu pareau scapati singuri cu portarul, pasau amenintator spre poarta. Cand ma uit mai bine, nu pasau spre poarta adversa ci spre Pantilimon, ei asa temporizau. A urmat pasa la portar si degajarea in tribuna. Cam asta e echipa Romaniei, joaca foarte bine, dar nu spre poarta care trebuie.

Ilie (369 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 13:16

Dl Ioanitoaia, devine flagranta atitudinea dvs foarte SUBIECTIVA in privinta competentei lui „Razvan”.

Imi pare rau, dar chiar cu jucatori mediocrii un antrenor de calitate SUPERIOARA poate face rezultate si performanta. Vezi Dan Petrescu cu Urziceni, vezi, la nivel de echipe nationate, Trapatoni cu Irlanda (care a facut praf Franta la nivel de prestanta in meciurile din toamna trecuta), Renhaggel cu Grecia sau Hitzfeld cu Elvetia.

Faptul ca avem o generatie de jucatori mediocrii nu trebuie sa ne resemneze ca nu vom sta decit acasa si ca nu putem face nimic. NU ! Mai bine am cauta un antrenor (strain) capabil de performanta care va reusi sa aibe rezultate cu acesti jucatori.

Nu puteti inlocui generatia de jucatori, dar puteti inlocui selectionerul. Nu puteti spune ca „asta e !”.

marius (28 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 13:44

pina nu vor juca singuri oriunde se vor duce(cei din bucuresti deja nu-i mai suporta) o sa faca mishto de noi.ar trebui tratati la fel cum o fac si ei: cu ***** ca sa nu spun altfel.si ma refer la toti:conducatori,antrenor,jucatori

gius (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 13:44

lasati-l pe RAZVAN la rapid, numai acolo a avut notrocul sa faca ceva performante, sa nu vina nivi HAGI , poate sa aiba ceva de spus

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 14:29

Poate ca o singura schimbare ar fi fost suficienta. Oricime altcineva in locul lui Florescu. Omul asta franeaza jocul echipei, n-are viziune, nu poate juca pe acest post! Chiar nu vede Lucescu asta?

mishulica (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 14:34

Da domnule Ioanitoaia,aveti dreptate! Astia sunt jucatorii cu care defilam,asta e valoarea lor,altii nu avem. Sa speram ca generatia de tineret actuala va confirma si nu o sa moara toti sperante precum multii altii. Dar parerea mea e ca nici Lucescu jr nu e antrenorul capabil sa faca din ***** bici. La fel nu e antrenorul potrivit pt un proiect pe termen lung. Ma puteti contrazice?

Dragos C. (78 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 14:35

PANTILIMON – MAFTEI, TAMAS, CHIVU, RAT – GABI MURESAN – TORJE, DEAC – BOGDAN STANCU – MARICA, DANIEL NICULAE
Asta este echipa formata din jucatorii pe care i-a selectionat Razvan (selectie aiurea!!!) si care ar fi castigat fara probleme jocul de ieri! Sa joci cu doi inchizatori cu Albania si Belarus este proba de prostie si frica! Chiar daca a castigat in Franta, Belarusul nu a jucat nimic nici acolo! Razvan nu a urmarit meciul? De ce anume ii era frica?
Este un antrenor mult prea defenziv, fricos si fara idei! Cred ca avandu-l pe el pe banca, Romania a marcat cele mai putine goluri (ca medie pe meci) din istoria Nationalei. Antrenor facut doar pentru egaluri (vezi seria de la FC Brasov cu 11 egaluri intr-un tur de campionat !!!) cu echipe facute sa joace la ciupela, sa se apare cu toata echipa si sa iasa pe contraatac. Exact ce facea Dan Petrescu cu Urziceniul. Unirea era insa o echipa mica, fara pretentii iar jocul la ciupela terminat cu 1-0 sau 0-0 era considerat o performanta. Castigarea campionatului a fost un miracol si datorita prestatiei jalnice a celorlalte contracandidate. Altfel, mai sus de locul 5 nu termina.
Nationala Romaniei inseamna insa altceva. Este o chestiune de orgoliu pana la urma, de personalitate! Cum sa joci acasa cu Albania cu doi inchizatori (Florescu si Cocis) sau cu Belarus in deplasare la fel??? Mai bine pierdeam cu 4-3 dar aratam si noi ceva, marcam cateva goluri! Ce echipa este asta? Razvan parca joaca in Cupa Romaniei cu o echipa din C contra unei echipedin Liga I. Cauta surpriza aparandu-se supranumeric si contraatacand la ce-o iesi…
Asta este atitudinea fricosului, a pierzatorului, a lipsei de valoare! Cu toate ca multi spun ca nu avem valoare, consider ca sunt multi jucatori in Romania care ar fi putut sa joace mult mai bine decat au facut-o unii dintre cei selectionati! As mai avea o remarca: Dinamo este echipa din Liga I cu cel mai bun atac din Romania de departe si totusi, nu a avut nici un jucator selectionat dintre varfuri… Andrei Cristea, Marius Niculae sau Liviu Ganea puteau sa joace oricand mai bine decat Marica sau Bilasco! Doar Daniel Niculae merita selectionat dintre varfuri.

redsef (59 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 14:54

utaaradan, mi-e greu sa cred ca un om cu mintea intreaga poate compara altfel decat la bascalie generatia lui Hagi si Raducioiu cu asta a lui Chivu si Radoi! Primii AU CASTIGAT GRUPE LA MONDIALE, unde ceilalti au ratat deja trei calificari! Te legi de un singur turneu final european unde au fost eliminati din grupe, dar astia de acum nici macar nu ajung acolo… Si cand dintr-o intamplare ajung, fac cele mai penibile jocuri dintre toate echipele calificate si fac de ras Romania!!! E dincolo de ridicol sa aduci in discutie o comparatie intre invingatorii Angliei (de doua ori), Argentinei, Columbiei (de doua ori) s.a.m.d. si invinsii Israelului, Macedoniei, Ucrainei, Turciei, egalii Albaniei si Belarusului…
Danyarad, vorbesti de Adrian Cristea si faci o afirmatie hazardata, ca sa nu zic total aiurea: „majoritatea oamenilor de fotbal (dezinteresati) stiu ca nu e o solutie”. Ai stat de vorba cu toti, ca sa iti dai seama care e parerea majoritatii? Sau ii consideri „dezinteresati” doar pe cei care au aceeasi opinie cu tine?! Din contra, imensa majoritate a oamenilor de fotbal care au exprimat o parere il vad pe Cristea ca o solutie incomparabil mai buna decat tot ce a prezentat Razvan, alde Florescu, Cocis, Apostol, Varga etc. Asa pot sa spun si eu ca toti care il sustin pe (inca) selectionerul actual sunt cumparati de el sau fac jocurile lui Siman, Copos, Niculae de la Brasov, echipe unde a lucrat el si de unde a adus la Nationala niste non-valori ca sa le creasca cota! Tu spui ca Razvan este un antrenor bun; fals! Rezultatele spun cu totul si cu totul altceva, iar rezultatele sunt cele care determina valoarea unui antrenor, nu ca iti place tie cum se imbraca sau cum vorbeste! Cate titluri are? Care e palmaresul care il recomanda, ca a antrenat in B Sportul si Brasovul???
Treziti-va, oameni buni, in 2010 Nationala lui Razvan are 4 infrangeri (Israel, Ucraina, Macedonia, Turcia), doua egaluri (Albania, Belarus) si o singura victorie (si aia cu Honduras!). Ce va mai trebuie ca sa vedeti si sa recunoasteti adevarul de sub nasul vostru: Razvan nu are ce cauta la Echipa Nationala!!!

Comentează