Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ovidiu Ioaniţoaia îl contrazice pe Mircea Lucescu » Să lăsăm arbitrajul!

Trebuie să fii nepriceput ori pătimaş să pui acest 1-1 cu Albania pe seama brigăzii de arbitri. Ar fi o exagerare, chiar o inepţie. PRIMII VINOVAŢI pentru egalul dezamăgitor de la Piatra-Neamţ sînt băieţii lui Răzvan şi selecţionerul însuşi. Ei […]

duminică, 5 septembrie 2010, 4:42

Trebuie să fii nepriceput ori pătimaş să pui acest 1-1 cu Albania pe seama brigăzii de arbitri. Ar fi o exagerare, chiar o inepţie. PRIMII VINOVAŢI pentru egalul dezamăgitor de la Piatra-Neamţ sînt băieţii lui Răzvan şi selecţionerul însuşi. Ei n-au găsit soluţii să depăşească un adversar ambiţios şi organizat, dar nu mai mult. Întrucît despre lipsa de orizont a celor din teren şi de inspiraţie a băncii tehnice s-a tot scris, nu mai revin.

La fel de adevărat e că, vineri, „centralul” austriac ne-a refuzat UN PENALTY: în minutul 40, Vangeli a jucat mingea cu mîna în interiorul careului, vezi captura de mai jos. Transformată în gol, lovitura de la 11 metri ar fi putut duce la o altă desfăşurare a partidei şi, implicit, la un deznodămînt favorabil nouă. Dar să recunoaştem şi că, exceptînd faza incriminată, Schorgenhofer a condus corect. Fără să fluiere contra noastră, nu ne-a oferit acel 5 la sută ce se acordă în mod obişnuit gazdelor. Ca atare, nu-l putem acuza de rea-credinţă. Îi imputăm o singură eroare, ce ne-a costat însă foarte scump.

Din păcate, austriacul nu-i primul care greşeşte ÎMPOTRIVA „tricolorilor” în ultimul timp. La Lvov, în „amicalul” pierdut cu 2-3 pe 29 mai, cehul Kralovec a închis ochii la faultul comis în suprafaţa de pedeapsă asupra lui D. Niculae, pentru ca, spre final, să le permită ucrainenilor să marcheze golul 3 după un ofsaid evident. Ulterior, cu prilejul verificării de la Istanbul, în 11 august, sîrbul Mazici s-a făcut de rîs inventînd un penalty pentru turci în minutul 82, la 0-0!

Nu împărtăşesc ideea că arbitrii ne-ar purta sîmbetele, că ne-ar aştepta la cotitură. Pe de altă parte, realitatea îi contrazice pe cei ce s-au grăbit să susţină că, o dată cu alegerea lui Mircea Sandu în Comitetul Executiv al UEFA, „naţionala” României va beneficia de arbitri mai BINEVOITORI, dispuşi s-o sprijine, s-o protejeze. N-am crezut într-o asemenea variantă, iar acum cred şi mai puţin. În ciuda poziţiei sale, şi să vrea, Naşu’ n-ar putea să ajute. Nu-i sectorul lui şi deci nici treaba lui.

Cînd am convenit că întîlnirea cu Belarus de marţi are o importanţă crucială pentru noi, aflăm că la Minsk va oficia o brigadă din Cehia, cu însuşi Kralovec la centru!!!! Sigur, n-am primit vestea cu zîmbetul pe buze, ceea ce nu înseamnă însă că e cazul să ne temem. Judecînd că istoria de la Lvov nu se va repeta, „tricolorii” trebuie să uite cine-i fluieră. Să nu-i intereseze, ci să dovedească, recăpătîndu-şi ÎNCREDEREA ÎN FORŢELE PROPRII, că evoluţia slabă de sub Pietricica a fost un accident. Tocmai pentru că sînt datori cu o victorie, să sperăm că vor fi capabili s-o obţină!

0903202032composite-02.jpg

Comentarii (56)Adaugă comentariu

Alin (3 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 16:53

Si la ce te asteptai nea` Ioanitoaia..? nu stii ca neamu` Lucestilor nu e niciodata vinovat? asta e mentalitatea lor.

Danny (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:06

Domnule Ioanitoaia, ar trebui sa cititi editorialul domnului Augustin Roman, un articol excelent, ceea ce la dvs. nu am vazut pana acum, oare ma intreb de ce??? Si acum vine simpla intrebare > oare dvs. nu ati ramas „dator, foarte dator” la noi ca de atata timp sunteti in presa si nu ati fost in stare sa scoateti la iveala toate magariile din fotbalul romanesc, ci doar ati stat in spatele cortinei fara a deranja pe cineva mai sus pus…

einur (3 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:07

mereu gasim scuze,mereu ne ascundem dupa cires…mereu suntem penibili!!nu avem valoare,nu avem antrenor,nu avem sef de federatie sau de liga…avem portar in vana dar e bagat altu ,care face tusa de vreo 2 ani,vreo 2 atacanti mai bunisori care inscriu extrem de rar…iar cel mai in vana din campionat la noi nu are loc decat 10 minute(fostul golgheter nici nu e pomenit de MUC cel mic),avem mijlocasi din ARABIA(chiar daca-s stelist si RADOI imi e simpatic),avem fundasi aiuriti gen RAT,CONTRA,TAMAS…sau as putea spune ca nu avem nimic….cred ca ni se potriveste:o tara nenorocita condusa de nenorociti…nu poate avea decat o echipa nenorocita…condusa de un presupus antrenor!!

ME (4 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:07

Domnule Ioanitoaia, aveti cel mai perfect limbaj de lemn, sunteti ultimul mohican al presei sportive din alta epoca. Regret ca trebuie sa va spun asta pentru ca va respect, dar acest gen de articol politically correct atat fata de cititor cat si fata de prietenul Lucescu (si fiul) mi se pare prea jos pentru pretentiile avute la un jurnalist de valoare. Seamana cu fotbalul la alibi jucat de unii dintre selectionatii lui Razvan.

sorin (95 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:08

Mesaj pentru Adrian Mutu:

Adriane nu veni la Nationala cat Razvan va fi acolo. Lasa-l sa-si rupa gatul si sa vada ca fara tine nu este mare antrenor.
Ar fi culmea ca Razvnica, marele antrenor cu principii, sa revina asupra acestora si sa-l convoace pe Mutu. Adica dupa ce si-a dovedit incompetenta, acum renunta si la principii? Hai ca incep sa mor de ras! De ce sa repare Mutu ce a stricat Razvan?

villany (2 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:16

Neamul Luceştilor nu va pieri. Tată şi fiu, neîmblânziţi, vor înfrunta şi vor învinge mafia arbitrajului internaţional, care îi urmăreşte ca o bestie sângeroasă din jungla africană. Fruntea sus, Răzvane, suntem alături de tine, până la ultima suflare! Cu piepturile noastre dezvelite vom face zid de apărare în jurul tău. Hai Luceştii!

MIKI II (181 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:24

Dupa comentariile primite nu cred ca mai aveti nevoie de inca unul care sa va indispuna si mai mult, asa ca:
„NO COMMENT”.

Cosor Ion (11 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:35

acest besleaga de antrenor,pe langa ca nu a avut ca jucator,tangente cu fotbalul european,numit mai mult pe criterii de etnie,nu-si va da demisia in caz de esec cu Belarus si vom privi la TV,campionatul european

BB (155 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 17:45

O analiza buna, pertinenta. Un stil serios si fara inflorituri, care pune problema corect. Nu va luati dupa cei care ar vrea poezie, nu e nici locul, nici timpul. Sa vedem insa daca increderea tricolorilor in ei insisi va fi suficienta ori e vorba si despre valoare. Abia astwept seara de marti. Incolo aveti dreptate. Jucam prost, dar si arbitrii ne-au tras-o pe unde ne-au prins.

alex (3 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:01

D-le Ioanitoaia,eu personal cred ca ca dvs nu doriti sa va stricati prietenia cu Mircea Lucescu.In locul dvs as fi mai transant in ceea ce priveste meciul de vineri.Sa lasam acel 11 m pt ca nimeni nu garanta ca noi bateam si ca nu bateau albanezii.Nu cred ca trebuie specializare sau sa fi vreun mare analist fotbalistic ca sa vezi ca echipa asta a noastra nu mai joaca nimic,da absolut nimic.Eu prefer sa vad o echipa care joaca,dar joaca ,iar la final sa piarda.Noi jucam cu jucatori plafonati,fara motivare si fara pic de constiinta.Declaratiile la final de partida le forteaza mass media?Eu n-as putea sa dau ochii cu lumea dupa un astfel de meci precum o face florescu asta.Maftei la nationala?Cocis, Doamne! la nationala?pai Razvan al nostru are impresia ca antreneaza FC Brasov?L-am vazut pe Razvan,pana sa vina la nationala, un model ca si caracter dar acum isi arata si fara ascunsa.Cum sa nu-ti insusesti vina pt ceea ce e nationala acum?cum sa fie mereu atribitrajele vina esecului tau in meserie?Sunt scarbit de astfel de declaratii asa cum sunt scarbit si de tot ce reprezinta clerul acestei tari,aceiasi sustragere de la a-ti recunoaste vina atunci cand gresesti!

jan pitesti (88 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:22

speram sa vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi,deokamdata nu avem fotbal de valoare,trebuie schimbat sistemul sportiv din temelii.

Freddy Rekla (13 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:28

Dar sunt Lucestii vreodata de vina …?
Poate, ca sunt prea generosi, prea buni, prea neintelesi… prea Madonne ..

fanulumocanu (85 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:29

sa ne ridicam necontenit nivelul.sa avem o atitudine corespunzatoare care ne va permite sa batem la portile performantei sportive si sa ne aducem aminte de vorbele pline de intelepciune ale stramosilor nostri: men sana in corpore sano….

Bibi (255 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:32

Aveti ca de obicei dreptate, in sfarsit o analiza pertinenta si realista a meciului si a intregii conjuncturi in care ne aflam. Scoasa din context, partida de sub Pietricica pare un esec, dar trebuie sa privim barbateste situatia in care se afla fotbalul nostru, tara noastra intreaga si sa nu mai sarim cu gura pe antrenor, de parca el ar putea sa faca minuni.

alex (5 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:33

uite cine vorbeste marele arbitru international Ioaniţoaia, problema e selectia la noi ,nu poti lamenta ca navem jucatori ,ca avem ,ne trebe un antrenor strain care selecteaza jucatori dupa valoare,si nu dupa PCR prieteni cunostinte rude

alex_lef (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:37

Iar ii luam apararea marelui lucescu, ca nu are jucatori, ca nu exista valoarea etc. etc. Spuneti-mi va rog, acum 2 ani (cand ne calificam la pas la europene si faceam egal cu vicecampioana si campioana lumii) exista valoare? Avea Piturca de unde alege? S-a schimbat atat de radical fotbalul din Romania? S-a modificat mentalitatea romanului si nu stiu eu? NU domnilor! Categoric NU! Piturca avea acelasi set de fotbalisti de unde poate alege, la sefia fotbalului se afla tot mitica si sandu, ce tot o dam dupa cires, a avut aceleasi conditii care le are si razvanel acum.

Nu jucam incredibil nici atunci, nu legam 20 de pase consecutive, nu aveam 10 ocazii clare pe meci, dar nu ne impiedicam de echipe gen albania, nu luam 5 goluri intr-un singur meci. E incredibil ce face presa si cum il sustine pe marele lucescu, cand se vede clar ca a luat o echipa ce se califica la pas la europene si a transformat-o intr-una ce nu e in stare sa bata albania. Ce a imbunatatit el fata de era Piturca?? N-a fost in stare nici sa mentina lucrurile pozizitive de atunci.

Claudiu (343 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:37

Dincolo de prietenia cu Lucescu cel mare, Ioanitoaia a scris negru pe alb dupa meci ca am jucat f prost si l-a invinovatit si pe Razvan. Acum ce v-ar pofti inima, sa scrie in fiecare zi acelasi lucru? Omul a trecut la altceva si bine face. Nu mai faceti pe desteptii, sa asteptam meciul de marti si sa tragem concluzii. Sunt curios cum va vorbi Mircea Lucescu diseara in emisiunea lui Ioanitoaia si pe ce pozitie se va situa moderatorul. Il va apara si el pe Razvan ori, ca in ultimele articole, se va distanta de el?

Sulejman (10 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:37

Razvanel e depasit de situatie de la inceput. nu-i vorba de greseli punctuale de inspiratie. A pierdut 2 ani in care n-a facut nimic. A inceput prin a face selectia dupa mofturile presei, si-a adus si finii, fara nicio logica, strategie, directie, (cu umilinte maxime in toate jocurile, pt. ca acum, la primul oficial sa jucam cu Muresan, Stancu, Contra, pe care nu-i baga in seama pana acum.
este depasit clar de situatie. acceptati ca e un inompetent. N-a facut nimic 2 ani. daca n-ar fi avut cravata, cercelul, gelul si trei propozitii studiate, era tavalit de mult.
Este protejatul presei, care lupta contra lui Piturca prin sustinerea ridicola si falimentara a lui Razvanel, presa care oculteaza toate realitatile in ceea ce-l priveste.
Chiar nu v-ati saturat de farsa asta sinistra, cu Razvanel, acest Nuti II al tarii?

rookie (3 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:38

ce era sa zica si lucescu cel batran?dar cred ca ar tb sa ia ex dl craciunescu,care nu ezita sa si critice fiul cand o comite prin campionat.eu cred ca cine se pricepe la fotbal si a vazut meciul de vineri,nu poate spune ca romania n a castigat din cauza arbitrajului.si daca romania castiga,jocul slab tot nu era trecut cu vederea.iar aici dl ioanitoaia are dreptate.vina in primul rand este a antrenorului si apoi a jucatorilor.poate ca antrenorul ar avea scuza ca n are cu cine,dar jucatorii ce scuza au?

grecusor (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:40

Referitor la transmisiile tv de ce nu spune-ti nimic?
Nu credeti ca toate meciurile nationalei trebuie transmise de un post tv care-l receptioneaza toti romanii? Nu toata lumea prine Digisport si nu putem sa ne abonam si dezabonam toata ziua? Ce cred iubitorii de sport? Cred ca nu ne mai intereaza cine prinde si cine nu!

247 (4 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:42

sarea mingea aia ca pe un camp minat…o fi fost terenul sau mingea? apoi…se stia ca albanezii vin sa se apere pe 2-7 linii si noi am ales sa jucam cu o astfel de echipa pe un teren de dimensiunea unei cutii de chibrituri. aveam nevoie de mai multe spatii sa-i desfacem, dar nu era loc…preferam sa avem un stadion plin si sa nu putem juca…daca se juca pe un teren gen oblemenco, ghencea, ii faceam muci! la p.neamt e de jucat cu franta, sa le sara alora mingea ca din bordura! organizare foarte prost gandita! in rest am incredere in razvan, dar ar trebui taiate niste capete de guma p la federatie. multumesc!

alex (5 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 18:49

fara suparare domnule Ioaniţoaia ,nu vreau sa va jignesc cum faceti voi cu noi cfristi dar exagerati catodata solutie exista pentru tot antrenor strain ,sa lasam nationalismul la o parte ,nare rost

Arnold (3 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 19:04

@Alex. De acord cu tine, dar te intreb pe cine sa fi luat? Maftei nu era bun, dar acum e, pe Torje si pe Deac i-a adus la cererea publicului poate, ca si pe G. Muresan (toti ceruti in mod repetat si de dl Ioanitoaia), dar cu ce folos? Acum vorbim despre Andrei Cristea, dar pentru ca n-a jucat. Apoi ce va fi? La fel si Tatarusanu, si el autorul unor gafe memorabile. Poate ca Razvan a mai si gresit, mai ales prin intarziere, dar nici nu prea are material.

va (10 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 19:18

Da’ cine-i Ovidiu Ioanitoaia? Cred ca joaca in B ca n-am auzit de el. Tot mai penibil … Mai rau ca la Stefan Gheorghiu…

tavi (6 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 19:47

nu are rost sa ne ascundem dupa arbitraje.sa ne aducem aminte ca si inainte se gresea impotriva noastra si tot reuseam sa o scoatem la capat.acum plingem dupa un 11m intr-un meci cu albania.trebuie sa fim realisti si sa analizam ce a facut razvan de cind e la nationala:
-a renuntat la uni jucatori gen cocis,codrea si altii care erau titulari in era piturca,si incet incet a revenit tot la acesti jucatori
-incearca sa il impuna pe florescu care nu ar avea un loc de titular la noi in liga 1
-se incapatineaza sa mizeze pe lobont care e rezerva de mai bine de un an(nu am nimic cu lobont,dar probabil e intr-o pasa proasta)
-nu il convoaca pe golgheterul romaniei,cristea,iar pe bogdan stancu care e cel mai in forma jucator roman il tine rezerva
-a luat nationala de pe locul 13-14 sau cit a fost si a dus-o pe 42
-a disputat 5-6 amicale si acum la primul meci din campania de verificare vine cu citiva jucatori pe care nu i-a bagat in seama pina acum

cita rabdare sa mai avem?avem nevoie de un antrenor strain,care sa faca corect selectia,si in ultimul rind avem mare nevoie de mutu dupa ce ii expira suspendarea

florin (43 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 19:59

Domnule Ovidiu, poate aveti dreptate. Dar de ce asteptam goluri doar din 11 m? Din actiune cind mai inscriem?!? Ia sa dea Niculae (ca e Daniel, ca e Marius) gol, sau Cristea, Marica şi care o mai fi, scoate arbitrul mingea din plasa? A dat Stancu, l-a refuzat arbitrul? Asa, cu cersitul unui 11 m la fiecare joc, poate ne gindim sa fim si campioni mondiali!? Mai bine s-ar milita pentru scoaterea din fotbal a celor care l-au stricat de 20 de ani incoace, se stiu ei care, si poate atunci vom reusi sa avem un campionat puternic in realitate (nu cum doar il caracterizeaza acum Dragomir), se vor forma jucatori de talia „Generatiei” şi, implicit vor veni rezultatele.

cezar (106 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 20:12

Daca primeam penalti in min.40, veneau albanezii peste noi si mancam bataie. Ne-au dominat in alea 7-8 minute cat nu i-am dominat noi in primele 80.
Unde-i dublajul in aparare, unde-i pasa decisiva, unde-s un-doi-urile, unde sunt actiunile rapide ?
Tare si cu forta, mingi de angajament, pase la intamplare, pe contre-pied-ul coechipierului. Ce mare antrenor e Razvan asta ?
Cocis, Florescu, Marica, Contra si, peste toti, Lobont.
Jalnic !
Asta ia trei goluri din doua suturi pe poarta !
N-AVEM NICI O SANSA !
Nea Ovidiu, lasa diplomatia si scrie ce vezi !

mario (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 20:26

Do mnule Ioanitoaia la cati bani s-au cheltuit cu salariile antrenorilor pe campanii de calificari ratate ar fi putut aduce un antrenor first class.Nici acum nu ar fi tarziu, de adus un Guus Hiddink de exemplu.La nationala nu au ce cauta antrenorii fara exRazvan Lucescu in afara sfertului Uefa cu Rapid nu a demonstrat nimic.Cei mai indicati antrenori sa-l inlocuiasca ar fi Boloni sau Dan Petrescu sau unul din afara de preferat unul neamt care sa se faca respectat si sa nu faca selectia pe favoritisme.

nafnaf (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 21:26

Singura varianta este aducerea unui antrenor strain,un antrenor fara combinatii in lumea fotbalului romanesc,un antrenor fara obligatii fata de Lucescu,Sandu,Oracolul de la Balcesti,etc,un antrenor care poate face o selectie numai si numai dupa merit,
nu dupa becalisme.Dar cei care conduc fotbalul romanesc,o mafie care nu mai poate fi inlaturata de la conducere,nu doresc acest lucru,si ne vom scalda ca si pina acum intr-o mocirla machidoneasca dorind si visind ca poate intr-o zi vom ajunge acolo unde ar trebui sa fim.

Corl3on3 (2 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 21:33

poti sa il aduci si pe jose mourinho … si pe cine vrei … ar trebui sa ne vedem lungul nasului, nu mai avem jucatori de clasa, nu mai speriem pe nimeni ! ca intotdeauna noi traim in trecut si ne credem o forta, poate am facut 1-1 cu albania pentru ca asta e valoarea, nu e vina lui razvan, e vina fotbalului romanesc care in loc sa creasca jucatori tineri si talentati importa tot felul de congolezi si africani ! jucatorii care pleaca din campionatul nostru spre un campionat mai puternic sfarsesc prin a se pierde in anonimat ! cand o sa avem jucatori la echipele de top din europa gen barcelona, real, chelsea cum aveam in ’94 atunci o sa putem da vina pe selectioner ! pana atunci HAI ROMANIA !

george (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 22:02

Ma uit la aceste comentarii si inteleg de ce sintem un popor de muritori de foame …toti ne pricepem la toate dar nici unul nu facem nimic . E firesc sa lasam antrenorul nationalei sa duca treaba pana la capat …de ce cautam in toate cel mai scurt drum posibil si nu pe cel firesc , normal ? Este foarte normal sa avem si rezultate de genul celui cu Albania nu uitati ca Spania a avut mereu super jucatori dar nu a avut niciodata nationala pana azi . Tot ce se intampla acolo e rezultatul firesc a unei munci inceputa de jos . Cine sintem noi romanii pentru asemenea pretentii absurde ? Nu avem timp ,nu avem stadioane ,nu avem bani ,nu avem o strategie pe termen lung de crestere a juniorilor …nu avem nimic …atunci de ce asemenea pretentii de la un om care incearca sa faca ceva cu acest nimic ?

florin (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 22:39

iar incepem cu arbitrajul??????? d le IOANITOAIA e aberant ce vb razvan dupa fiecare meci pierdut .Explicati le de ce nu avem echipa nationala? nu avem nici antrenor nici jucatori cu contra marica nicolae florescu etc vrem sa ne calificam? am fi penibili sa ajungem la un turneu final cu o nationala de genul acesta … O sa avem o echipa nationala cind o sa o construim pe scheletul unei echipe de club cu minim 5 6 .. jucatori de la un club S a nu spuna nimeni ca nu e posiibil?//
Despre LUCESCU juinor nu pot sa spun decit ca a devenit un antrenor si o persoana slaba si lasa cind incepi s a dai vina mereu pe arbitri .,..nu mai ai ce cauta la nationala. si mai nou vine si taica sau cu aceeasi poezie.RAZVANE fa o echipa de fotbal adevarata nu cu rapidistii tai s au pleaca ca nu ai valoare tata nu te poate ajuta mereu>
sper sa batem in BELARUS……. BAFTA

dddsa (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 23:00

vai pitzi cum te plang romanii …ei te injurau ,acum ar da orice sa te vada inapoi pe banca…

sundance kid (294 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 23:03

Un articol corect si bine scris. O sa fie foarte greu la rusi. Personal nu ma intereseaza ce zice Nea Mircea deoarece eu vad clar ca ne lipseste un numar 10 ! Sunt mai multe bube dar aia e cea mai mare . Sper ca meciul viitor de acasa sa se joace pe Giulesti . Am fost de multe ori acolo si acustica in ce priveste galeria este excelenta ! Galeria rapidului ar putea ajuta foarte mult. Ei sunt obisnuiti sa cinte mai ales atunci cind echipa este condusa..fac asta de zeci de ani. Sper sa-l vad pe Adrian Cristea la nationala si Adi Mutu sa poarte numarul 10 !

sundance kid (294 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 23:06

Si inca ceva pe Giulesti am avut sansa sa stau linga banca de rezerve a Rapidului ! Galeria este atit de impresionanta de tii se face pielea gaina !!!!! Acolo este locul nationalei pina se face noul stadion.

Dragos (250 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 23:07

De bine, de rau de Ioanitoaia a auzit toata Romania, dar tu cine esti Va? Un neica nimeni, baiete, probabil un pusti cu figuri in cap. Citeste macar cartile scrise de Ioanitoaia si mai vorbim!

nay-nay (1 comentarii)  •  5 septembrie 2010, 23:22

Apropo de arbitraje internationale!!! Sunt mandra ca aseara, septembrie 4-2010, in Los Angeles, USA, meciul dintre El Salvador si Honduras a fost arbitrat de un arbitru ” din” Romania…Sotul meu, Sorin Stoica, este candidat ptr.”national referee” in MLS…Pana atunci arbitreaza la toate celelalte nivele, de la copii la adulti, si pot spune ca este destul de apreciat…Meciul de aseara a fost 2-2 in regular time si a castigat Honduras la lovituri de departajare…si se pare ca toata lumea a fost multumita de arbitraj!…

bluemamba (1 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 0:20

v-ati grabit sa il demiteti pe pitzi acum va grabiti sa il demiteti pe razvan …
cred ca mai ramane sa il aduceti pe basescu ca sa va minta frumos si dupa aceea sa va spuna ca voi sunteti vinovati de esec ca nu ati strigat ce trebuie din tribune si trebuie sa fiti si amendati pentru asta …

rugby (3 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 1:19

am devenit mici si la echipa nationala ,daca stam intr-un penalty neacordat………..si o sa ajungem ca echipele de club …ciuca batailor…..pacat ca nu se investesc in echipele de tineret,cred ca acolo se pierd multe talente……daca acum 2ani inchidea Copos pravalia la echipa a doua,mai lua el 3mil de euro pe Ionita????
Si exemplele pot continua…..

RTX (46 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 2:01

Trebuia sa le dam sase, nu, patru….

RTX (46 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 2:04

nay, de ce joaca honduras cu el salvador in State? Ca n-am inteles??

Nea Caisa (222 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 8:59

Domnule Ioanitoaia, de acord cu dumneavoastra, sa lasam arbitrajul si sa ne intrebam: au alergat jucatorii nostri mai bine decit adversarul? au pasat mai bine decit adversarul? au driblat mai bine decit adversarul? au centrat mai bine decit adversarul? au sutat mai bine decit adversarul? s-au desfasurat in teren mai bine decit adversarul? Iata intrebari ale caror raspunsuri inseamna pregatirea inca de la nivel de copii si pina la nivelul nationalei; si, in sfirsit, au dorit ei cu adevarat sa invinga? discut de doua tipuri de dorinte de victorie: una impotriva unor adversari mai slab cotati si platiti – o demonstratie, o confirmare – si una impotriva adversarilor mai bine cotati si platiti – o victorie a afirmarii, a contestarii. Ridem cu totii de celebra fraza din gazetaria sportiva „si-au dorit mai mult victoria”, dar iata ca descoperim ca e vorba de un gazetar roman cunoscator al fotbalistilor romani: fotbalistii romani au de multe ori un fel ciudat de a-si dori victoria: o doresc, uneori cu acuitate, dar nu fac mai nimic spre a o obtine. Razvan Lucescu a obtinut nationala ca un antrenor-promisiune, cu perspective. Nationala era pentru el o treapta importanta in cariera, profesional si ca vizibilitate. A inregistrat o serie de esecuri care trebuie sa ii dea de gindit, inclusiv sa se gindeasca daca nationala nu a devenit acum piatra de moara care il trage la fundul apei. Mai important decit meciul din Belarus este ce si cum joaca echipa si cum Lucescu jr isi poate mobiliza jucatorii. Observam o caracteristica la acesti jucatori utilizati de junele Lucescu: ei stiu ca antrenorul si-a pus importante forte din fotbalul nostru in cap pentru ei – si totusi ei nu ii raspund antrenorului cu o masura corespunzatoare. Poate ca antrenorul nationalei ar trebui sa se gindeasca daca este cazul sa mai ramina. Nu neaparat fiindca nu ar fi capabil – din moment ce tocmai pentru o anumita capacitate a ajuns acolo – ci pentru ca a ajuns sa conduca o masina care nu mai raspunde la comenzi si a carei singura trasatura este aceea de a fi permanent infrinata.

BOGDAN (5 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 9:15

MEREU TREBUIE SA DAM VINA PE ALTII,DAR NU RECUNOASTEM CA DE FAPT CEA MAI MARE VINA E A NOASTRA. CAND VOM SCAPA DE MENTALITATEA PAGUBOASA:”JUCAM CU ALBANIA SAU INSULELE FEROE? AAA…LE DAM DE LA 3-4 GOLURI IN SUS…?” BA E DE VINA ARBITRUL,BA GAZONUL,BA TIMPUL,BA BUCATARUL,BA PILOTUL,BA…BA…BA…! BAIATUL LUI TATA,A ANTRENAT DOAR LA ECHIPE FARA OBIECTIV,DECI NU ARE MENTALITATEA UNUI INVINGATOR.MERGE PE IDEEA”AM DAT UN GOL?HAI IN POARTA CU TOTII,SA NU EGALEZE ADVERSARII!”UITATI-VA LA DAN PETRESCU CE A FACUT IN CATEVA LUNI CU JUCATORI ANONIMI,CA SI INAINTE,CU UNIREA! DECI TOTUL PLEACA DE LA ANTRENOR.SSINCER,AS DORI SA PIERDEM MARTI,CA SA-SI DEA DEMISIA,SA INCEPEM DE LA ZERO,E SINGURA SANSA DE REABILITARE.AVEM DESTUI JUCATORI BUNI IN CAMPIONAT,DORNICI DE AFIRMARE,SA LASAM PE MARGINE REBUTURILE GEN:mutu,contra,florescu,marica,ETC.HAI ROMANIA!

alex (2 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 9:52

ar trbui sa dam cetatenie unor jucatori de afara si cu ce mai avem pe aici sa facem si noi o nationala care sa ne duca la un turneu final,bine inteles cu alt antrenor. cum ***** se face ca traim aceleasi drame ca in urma cu 30 de ani ,cand la echipa nationala erea celalat lucescu si nu puteam sa batem irlanda.Lucescu mircea datorita acelor performante si nu numai uni ziaristi il da cel mai mare antrenor roman din toate timpurile ,vai mama lor,nue exclus ca fisu sa-i ia locu,ca de a reusit sa faca meci nul cu albania.In ani 80 milan avea 3 olandezi care a uimit europa si a castigat tot ce se putea castiga,toti iau laudat si a scris frumos despre ei in limita bunului simt, fara sa exagereze.tot in anii 80 si steaua erea una din cele mai bune echipe din europa,la nationala nu avea loc de piticii dela corvinu ,vorba unui scriitor al vremi.cum a putut domnilor milan ,si brescia nu a putut cu regele regilor hagi ,si marele f marele antrenor mircea?simplu,nau avut valoare,iar dumneavoastra ziaristi iati facut mai mari decat trebuia.acum va dau nume de fotbalisti care,dupa parerea mea au fost mai buni ca hagi.dobrin,dumitrache,lita dumitru,marcel raducanu,si un mare caracter un om care nu a mintit fotbalu ,dorinel munteanu,nu hagi care a facut tusa pe unde a fost,mai putin la galata o echipa care nu a speriat si nu sperie pe nimeni in europa.

humberto (2 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 10:16

Ce te poti astepta de la un antrenor cu cercel in buric?

George G (8 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 10:23

eu cred ca e o chestiune de „prost renume” in randul arbitrilor internationali. Cu alte cuvine noi asemeni italienilor suntem recunoscuti ca fotbalisti carora le place sa exagereze agresiunile adversarilor. Ceva de genul elevul puturos din clasa care nu este crezut de profesor atunci cand invata si el lectia. Interesant este totusi pentru mine cum capata delegatii arbitri internationali care comit asemenea evaluari???? Ce putem face ca opinie publica sa imbunatatim calitatea arbitrajelor…?

Mihai Ionescu (182 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 10:29

– Domnule Ionaitoia, daca nici acum nu demarati in presa, actiunea de shimbare a conducerii FRF si LPF pentru incompetenta, lasativa definitiv de scris in presa sportiva.
– Sunt mai morali si profesionistii africanii decat noi ?
– Militati pentu o lege a sportului, care sa interzica alegerea in fruntea federatiilor sportive a unor persoane mai mult de 2 mandate, numai asa scapam de clanul Sandu Dragomir.

forzzza (8 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 11:05

Nici vorba de greseli de arbitraj la meciul cu Albania. In Romania se arbitreaza foarte prost si asta si din cauza interpretarii regulamentului de catre toti implicati in fenomenul fotbal (jucatori, antrenori, conducatori, ziariesti).In Europa nu se da penalty chiar asa de usor mai ales la scorul de 0-0. Se arbitreaza IN SPIRITUL JOCULUI si nu strict dupa litera regulamentului. Vedeti si dumneavoastra cate penaltyuri s-au acordat in ligaI in primele 6 etape la scorul de 0-0!!! Majoritatea dintre ele au fost greseli mari de arbitraj!!!Dupa care mergem in Europa si credem ca au ceva arbitrii cu noi!!!Nu au nimic cu noi. Noi vedem penalty la orice atingere in careu (vorba lui Ioanotoaia „a fost contact”) sau la orice atingere „NEINTENTIONATA” cu mana. Ne-am tot legat de unii arbitrii din first clase care nu ne-au dat penalty- pai uitati-va cate penaltyuri se dau in liga campionilor? Aproape nici unul!!! Ziaristii mentin aceasta stare de scandal vizavi de arbitraj tocmai pentru a mentine un scandal continuu care se vinde bibe!!!Nu cred ca nu se observa ca in EUROPA se arbitreaza dupa regulament, dar IN SPIRITUL JOCULUI (adica nu se rupe echilibrul jocului prin penaltyuri sau eliminari foarte usor date la scor sau intr-un joc foarte echilibrat!!!)In rest numai de bine.

Agamemnon (2 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 11:38

Forzzza, rar am citit o aiureala mai mare, cu litera si cu spiritul regulamentului! Dupa tine, spiritul ar fi inaintea legii, adica face unul hent, ca albanezul, iar arbitrul are in vedere atitudinea spectatorilor?! Hentul e hent si gata, ce atata teoria chibritului

Gruita (22 comentarii)  •  6 septembrie 2010, 13:15

Descătuşarea
Cătuşele se află în mintea lui Răzvan. Nu se poate să rămânem de-a pururea la bunul plac al familiei mafiote care a adus fotbalul românesc în halul în care este. Nu se pot uita:
1. Vânzarea generaţiei de aur în străinătate pe preţuri de nimic, dar cu comisione (şpagă) maxime;
2. Lipsa totală a unei preocupări pentru noile generaţii;
3. Monopol pe echipele cu rezonanţă din fotbalul românesc, pe care le-a dezbrăcat de onoare, sportivitate şi, în ultimul timp, de performanţă;
4. Implicarea pe principii mafiote în activitatea echipelor naţionale de-a lungul timpului;
5. Monopol pe principalele cotidiene din presa sportivă românească.
Acesta este principalul motiv pentru care Răzvan trebuie să rămână la echipa naţională indiferent de rezultatul de la belaruşi.
Pe lângă toate acestea cred în Răzvan. Chiar cred că poate califica România la mondialele din 2014. Sau s-a uitat că acesta a fost obiectivul lui? Cred că se poate debarasa de 1-0. Este scorul pe care niciodată nu a ştiut să-l gestioneze. Poate după noaptea petrecută pe podul Grant ar mai trebui să petreacă una pe culoarele Casei Poporului sau mai bine pe Vf. Moldoveanu. Cu puţin noroc am putea ajunge şi în turneul final din Polonia-Ucraina.
Daţi-vă singuri răspuns la întrebarea „care români se vor bucura de înfrângerea României la Minsk?” şi veţi obţine forţa de a învinge. Hagi şi Boloni sigur nu se vor bucura.
Hai România!

Comentează