Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Contra lui Contra

Judecînd după reacţia ­bloggerilor, anunţarea lotului pentru ­meciurile oficiale cu Albania şi Belarus ­i-a domolit pe adversarii lui ­Răzvan. L-a iertat pe Săpunaru, i-a chemat pe Tătă­ruşanu, pe G. Mureşan, pe Cr. Tănase, pe Torje, pe Deac, pe Herea şi […]

luni, 30 august 2010, 5:49

Judecînd după reacţia ­bloggerilor, anunţarea lotului pentru ­meciurile oficiale cu Albania şi Belarus ­i-a domolit pe adversarii lui ­Răzvan. L-a iertat pe Săpunaru, i-a chemat pe Tătă­ruşanu, pe G. Mureşan, pe Cr. Tănase, pe Torje, pe Deac, pe Herea şi pe Răduţ, mai mulţi tineri ca pînă acum, mişcări ce le-au mai închis gura contestatarilor. ­Care mai reclamă, simplificînd discuţia, doar neconvocarea lui Şt. Radu. Totodată, a scăzut presiunea dinspre Steaua şi dinspre CFR Cluj, la fel şi dinspre Craiova, asta în condiţiile în care Fl. Costea continuă să fie convalescent, iar Dănănae ­figurează pe lista “tricolorilor”.

Surprinzător, preşedintele dinamovist Badea a ieşit la atac. I-a imputat selecţionerului neconvocarea veteranului braşovean Ilyeş, poantă nu lipsită de haz, dar ironie ieftină. Concret, pe cine să fi luat Răzvan din Ştefan cel Mare? Avînd în vedere eficacitatea “cîi­nilor roșii”, poate un atacant, însă pe care? L. Ganea e prea crud, M. Niculae prea obosit, iar Andrei Cristea mai preocupat de ce-l aşteaptă la Karlsruhe decît de ce se întîmplă la Dinamo. Să ne exprimăm regretul că unii conducători de cluburi se reped să-şi dea cu părerea cînd nu le-o cere nimeni, să se bage unde nu le fierbe oala!

Din păcate, accidentările lui Săpunaru, ­Tănase şi Răduţ ­i-au încurajat socotelile lui Răzvan, care a apelat în ultima clipă la Contra, la M. Roman şi la C. Lazăr. Deciziile au agitat iarăși spiritele. Mai ales prezenţa lui Contra a nedumerit, ba a şi şocat. Cum Guriţă a pierdut lotul după plecarea lui Pi­țur­că, se află la final de contract cu Timişoara şi va ­împlini 35 de ani în 15 decembrie, nu-i uşor de înţeles ce l-a determinat pe Răzvan ­să-l convoace întîia oară. Nu-i uşor ­deloc, e chiar greu.

Varianta că ex-spaniolul a înscris duminică în poarta Stelei, pasămite eternul duşman al familiei Lucescu, e o prostie. Şi-atunci? În absenţa căpitanului Chivu, suspendat la partida cu Albania, Răzvan a simţit nevoia unui alt lider în vestiar şi pe teren alături de Rădoi, capabil să-şi mobilizeze coechipierii. Să admitem că experienţa şi cele 72 de selecţii îl recomandă cu prisosinţă pe Contra pentru un asemenea rol.

Mai departe, e logic să gîndim că Dănănae, principalul candidat la titularizare ca fundaş în contextul indisponibilităţii lui Săpunaru, ­n-a convins suficient, dar şi că timişoreanul va juca vineri. Deoarece nu aduci un fotbalist de 35 de ani ca să-l ţii pe bancă sau să-l trimiţi în tribună! La întrebarea unde va juca?, socotind că la „Poli” Contra a evo­luat mai des la mijloc şi mai rar pe linia de fund, va trebui să răspundă selecţionerul. E datoria lui să ­găsească soluţia potrivită.

Nu fără argumente, numeroşi sînt cei ce dezavuează convocarea lui Contra, care se dezic de ea. E dreptul lor să strîmbe din nas, dar şi al lui Răzvan să hotărască. Tocmai pentru că “naţionala” are nevoie de linişte, nu de zarvă, de încurajări, nu de suspiciuni, ­să-i lăsăm pe “tricolori” să-şi vadă de treabă. Şi să sperăm că Răzvan a hotărît bine.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

Sibelius (36 comentarii)  •  30 august 2010, 18:03

Razvan a jucat in ultimul an vreo 5 meciuri de pregatire in care, umbla vorba prin targ, a incercat sa cristalizeze un lot.
Acum incep meciurile oficiale si ne trezim cu o parte din jucatorii ignorati pana mai ieri. Ce ar trebui sa intelegem? Ca pana acum au fost chemati jucatori care trebuiau sa bifeze prezente in Nationala?

vlad (13 comentarii)  •  30 august 2010, 18:05

Mie nu mi-a placut Contra niciun moment in ultimul deceniu, dupa ce a plecat de la Alaves. Problema este ca nu sunt alternative!! Putea sa-l cheme pe Rapa, insa atunci la tineret cu cine se mai juca? Fundasul dreapta este un dezastru!!! Oricum, pentru postul de fundas dreapta, prima rezerva este Maftei, sunt convins. Deci Contra daca o sa joace, o s-o faca mai ales la mijloc, exact la fel ca la Timisoara!

l337_owner (26 comentarii)  •  30 august 2010, 18:10

Contestarea convocarii lui Contra mi se pare asa, un motiv de care aveau nevoie contestatarii lui Razvan, pregatiti sa critice in orice moment, dar ramasi fara motive deocamdata. Nu incepe Nationala si nici nu se termina cu jucatorul Contra. Si nici nu e un jucator asa de rau, in ciuda varstei.

Dragos C (78 comentarii)  •  30 august 2010, 18:11

De la Dinamo putea sa ii ia si pe Adrian Cristea si pe Liviu Ganea si chiar pe Andrei Cristea.
Sa ma explic: cu cine joaca la mijloc pe stanga Razvan ??? Este o solutie mai buna in acest moment acolo decat Adrian Cristea?
Daca Liviu Ganea este necopt, Radut este mai copt???? Ce a jucat Marica in ultimul timp la club si la Nationala ca sa fie in fata lui ganea cel mic?
Daca Andrei Cristea este cu gandul la transferul nemtilor, Bilasco nu este si el cu gandul la transferul spre Steaua? (apropos; sa-l bagi pe Bila si sa-l ti pe tusa pe Kapetanos inseamna prostie cat casa… Daca Ilie va face asa o sa fie perfect… penrtu adversare…)

BB (155 comentarii)  •  30 august 2010, 18:55

Vlade, cum sa fie Maftei rezerva de fundas dreapta daca nu face parte din lotul actual?! Povestea cu Contra e o alta prostie comisa de Razvanel.

dww (4 comentarii)  •  30 august 2010, 19:42

contra e batran nu mai duce un meci intreg…oricum daca il vad pe lobont in poarta inchid tvu si nu ma mai intereseaza aceasta nationala ar fi de domeniul sf sa vz un portar rezerva care gafeaza titular in conditiile in care ai alti 2 titulari pantilimon si tatarusanu si in forma pe banca…plus un lung sau bornescu

tudor666 (1 comentarii)  •  30 august 2010, 19:52

ce solutii existau cu sapunaru accidentat si cu dananae slab in campionat si in meciul cu turcia ? daca venea maftei, era eterna banuiala ca isi aduce „copiii.” panin nu a mai prins primul 11 la cfr, dinamo il poate propune pe homei sau scarlatache 🙂 ,timisoara il are pe scutaru,dar cred ca e o improvizatie, otelul il propunea pe rapa, dar sandoi are si el nevoie de jucatori la echipa de tineret,asa ca…cine n-are batrani..s-astepte ca or sa ajunga si ei acolo 😉

henrry (1 comentarii)  •  30 august 2010, 20:00

ducase tracului cu nationala masi lucescul asta e prost de da in gropi de aea merge cu scara dupa el

milici (440 comentarii)  •  30 august 2010, 20:28

Tanase si Radut sunt niste petarde , mult mai slabi si fara realizari decat Adrian Cristea si Andrei Cristea; prin prisma aceasta gluma lui Badea e reusita , mai ales in comparatie cu ‘gluma ‘ d-lui Ovidiu despre preocuparile extra ale lui Andrei Cristea , jucator constant serios in ultimul timp.Cum sa faca fata Tanase si Radut la Nationala , cand le tremura indispensabilii la orice meci intern sau extern?
Furati de o realizare sau alta efemera suntem gata oricand sa dam credit imediat unor cvasieroi de moment si nu observam cum , dupa atatea pregatiri si amicale , ne putem astepta la o echipa de debutanti care n-au jucat niciodata impreuna. Vom pati astfel la Nationala ceea ce patim si in cupele europene , nu dam gol nimanui , nu jucam nimic, nimeni n-are nicio idee de joc.
De subliniat patima si insistenta subiectiva a chibitilor de a cere prezente la lot fara nicio baza reala.
Cat despre Contra pe langa varsta inaintata mai e un impediment:omul nu are 3 partide de cand a venit la Timisoara in care sa nu comita infractiuni suficiente pentru un cartonas rosu.

tavi (6 comentarii)  •  30 august 2010, 20:36

1.contra nu trebuia chemat,oricum nu poate duce un meci intreg si nici nu va fi folosit ca fundas
2.adrian cristea trebuia chemat neaparat mai ales ca nu mai vin tanase si radut
3.de ce nu i-am vazut pe torje si herea si in amicalele alea in care razvan dorea sa cristalizeze un prim 11?
4.razvan ar cam trebui sa lase pe altcineva pt ca el nu prea stie ce face

Trifan (3 comentarii)  •  30 august 2010, 20:44

Da, sa vedem daca Razvan a gandit bine, dar mi-e teama ca si de data asta a gandit prost. Daca nu ii vom bate pe albanezi, ar trebui sa aiba onoare si sa demisioneze.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  30 august 2010, 21:09

Pentru @milici: Nu-mi aduc aminte să fi făcut vreo glumă privind viaţa extrasportivă a lui Andrei Cristea. La ce te referi?

io (81 comentarii)  •  30 august 2010, 21:42

Din 243545 de mijlocasi romani existenti la ora actuala, doar unul singur e capabil sa joace cu capul sus (nu bagat in nisip ca strutii), sa scoata un adversar din joc, sa verticalizeze, sa dea pase mai lungi de 5m, sa suteze cu ambele picioare si sa nimereasca poarta de la distanta: Adrian Cristea. Cu toate bubele lui. Un astfel de jucator era f important in conditiile intalnim o echipa a Albaniei care se va baricada in propria jumatate.

Cat il priveste pe Contra: procesul de intinerire al nationalei continua.

Smart O (51 comentarii)  •  30 august 2010, 21:55

Contra ar putea sa fie surpriza de la mijlocul terenului dar numai o repriza si in nici un caz prima. E altruist si a jucat acolo unde chiar si fara prea mult efort trebuie sa joci fotbal nu combinatia oina – turca – fotbal specific in tara . Si asta pentru meciul cu Albania , Belarus cred ca ne va da lectii .

stelica (10 comentarii)  •  30 august 2010, 21:58

cum adica nu are pe cine lua de la Dinamo? Adica N’Doye n-are loc?:))

Nic (4 comentarii)  •  30 august 2010, 22:21

Nu-l inteleg deloc pe Razvan. Nu era vorba ca vrea sa faca schimbare de generatii? Ca vrea sa construiasca cu tineri? Acum ce face, aduce jucatori de 35 de ani sau plistisiti de genul lui Tanase?

Alin (4 comentarii)  •  31 august 2010, 0:42

1.Adrian Cristea merita !
2.”L. Ganea e prea crud”- mentalitate tipic romaneasca.Jucatorii talentati ar trebui adusi in preajma nationalei mari ( sa joace in amicale sau macar sa fie in lot din cand in cand ) de pe la 18-19 ani pentru ca at cand faci un schimb de generatii sa nu aiba nicio problema de adaptare , in schimb la noi un jucator de 23-24 de ani are emotii pentru ca este debutant.

Alin (4 comentarii)  •  31 august 2010, 1:06

Contra daca joaca v-a demonstra ca este peste multi jucatori de la lot

Alin (4 comentarii)  •  31 august 2010, 1:06

va *

sundance kid (294 comentarii)  •  31 august 2010, 7:04

Cu Contra , fara Contra avem sanse mici sa ne calificam ! Am ajuns undeva la inceputul anilor 50′ !! Ma scuzati e doar o parere personala sper sa ma insel. Singurul lucru bun e ca la sfirsitul preliminariilor se va face o schimbare de generatii la virf si atit.

didi (18 comentarii)  •  31 august 2010, 7:23

Il respect pe Razvan insa nu pot sa observ ca nu selecteaza cei mai buni jucatori ci simpatiile lui.Nationala nu are nevoie de interesele lui personale,ci sa privesti dincolo.E razbunator pe pielea noastra,a romanilor.Nu e bine cum procedeaza

alex (3 comentarii)  •  31 august 2010, 7:29

sa fim seriosi,nu vad de ce contra nu ar putea sta pe banca,poate a fost convocat doar ca jucator cu experienta pt antrenamentul tinerilor din echipa si rezerva.nu cred ca la nationala veti gasi gauri in zidurile adversarilor ca la meciul cu steaua iar contra are nevoie ca adversarii sa joace vreo 80 de minute sa tina pasul.sincer e expirat pt acest nivel.in opinia mea o mare gresala a selectionerului.

milici (440 comentarii)  •  31 august 2010, 9:42

Dle Ioanitoaia
Chiar in acest articol ati spus , citez:’Andrei Cristea mai preocupat de ce-l aşteaptă la Karlsruhe decît de ce se întîmplă la Dinamo’.Asta ca un argument care aproba neconvocarea lui la Nationala.
Eu am luat-o ca o gluma atata timp cat Andrei Cristea e unu din cei mai seriosi si bine pregatiti fotbalisti actuali.
Prin urmare , am specificat cuvantul gluma intre apostrofi deoarecea afirmatia dvs nu se sustine luata in serios.

milici (440 comentarii)  •  31 august 2010, 9:46

Dle Ioanitoaia-completare
Am spus viata extra si nu extrasportiva referindu-ma la ce se intampla in afara terenului , adica plecarea la nemti care nu are cum sa-l impiedice sa vina la nationala.

kneo (5 comentarii)  •  31 august 2010, 9:58

Lucian Sanmartean trebuia sa fie convocat deasemenea. Ii poate singurul jucator roman la ora actuala care ii in stare sa scoata jucotori din joc pe spatii mici prin dribling. In cel priveste pe Adrian Cristea….atata timp cat nu face faza defensiva nu poate si nu are ce sa caute la nationala. Apararea trebuie facuta incepand din atac prin presing.

gpa (8 comentarii)  •  31 august 2010, 10:19

Hai Romania!!! Hai Razvan sa mai vedem si noi victorii ale nationalei ca de infrangeri ne-am saturat!!! Chiar asa a ajuns Romania de nu mai sperie pe nimeni?!?!? Pana si echipele slabe cand au meci cu ai nostri ne considera modesti!!!
Toate cele bune

vlllad (4 comentarii)  •  31 august 2010, 10:44

Cosmin Contra e tot ce a mai ramas din trecutul glorios si cred ca si la 35 de ani este mai bun decat gafeurul Sapunaru sau mediocrul Ogararu. Dupa Dan Petrescu/Cosmin Contra nu a mai existat un fundas dreapta demn de nationala. Nici acum nu inteleg cum au putut sa ia Porto un jucator atat de slab ca Sapunaru.
Chiar daca si-a pierdut viteza, Contra poate sa surprinda in continuare prin urcarile in atac, fenta lui celebra, centrarile precise si suturile bune de la distanta. Ce jucator din nationala mai corespunde notiunii de „jucator complet”.
Contra merita sa se retraga din nationala in glorie!

P.S. Nu sunt din Timisoara si nu simpatizez cu aceasta echipa. Dar nu pot sa uit finala Alaves-Liverpool, prestatia de la Milan si felul cum in 2002 Contra a tras echipa dupa el; chiar nu vine nimeni din spate, asa cum nici Dorinel nu a putut fi inlocuit cu succes dupa retragere; fiti mai intelegatori cu oamenii care chiar ne-au oferit performanta.

Coco (401 comentarii)  •  31 august 2010, 10:54

@Alin. In general ai dreptate, tot intarziem debutul unor jucatori. In particular nu ai pentru ca L. Ganea chiar nu e de Nationala. Oricat de dinamovist ai fi, ca si cei care il cer pe Andrei Cristea la lot, trebuie sa fii de acord ca L. Ganea mai trebuie sa se coaca. Abia e titular la club si voi il si vreti in Nationala! Aici sunt de acord cu dl Ioanitoaia

Laur (28 comentarii)  •  31 august 2010, 11:06

nu inteleg cum s-a ajuns ca la nationala sa se mearga numai si numai pe jucatorii in forma si nu sa se construiasca totusi ceva , e incredibil cum acest antrenor a ramas la mentalitatea de antrenorash de club , pt ca numai la nivel de club poti sa faci asa si nici macar acolo..taicasu a ramas blocat pe mentalitatea din anii 80 cand avea totusi la dispozitie jucatori cu personalitate si experienta si era normal sa nu si faca griji pt viitor, daca erai in forma erai la nationala asta pt ca toti erau fotbalisti..deci : antrenorul actula a schimbat zeci de formule dar NU A CONSTRUIT NIMIC asa ca : COEZIUNE din parti , MENTALITATE de invingator , pauza ..s.a.m.d…

Alintaroma (626 comentarii)  •  31 august 2010, 11:53

Adevarul e ca de la o vreme Andrei Cristea nu s-a mai remarcat, a lasat-o mai incet. Cred ca are dreptate dl Ioanitoaia: ii statea mintea mai mult sa plece decat sa joace

io (81 comentarii)  •  31 august 2010, 12:03

Bun, sa zicem ca Ganea nu e copt (are vreo 2 ani d enationala de tineret, un titlul castigat, vreo 30 de goluri in liga 1, vreo 4 sezoane jucate), dar de ce nu se aplica acelasi principiu si in cazul lui Radut (are 2 ani in minus)? Ce a realizat acest Radut pana acum? Cu ce se poate lauda? A facut vreun stagiu la nationala de tineret sau e prea bun pt acel nivel? Am vazut si eu niste meciuri cu el. Din 10 pase, 11 merg la adversar, in meciul cu elvetienii era galben la fata. Si atunci?
Dar Tanase (pe care multi il vedeau noul lider)? Cu ce se poate lauda? Cu golul cu Austria?! La fel ca Plesan, care va trai doar din acel gol cu Germania. Tanase are 23 de ani, la varsta lui, Mutu avea vreo 30 de goluri in serie A.

Ilie (3 comentarii)  •  31 august 2010, 13:49

Dl Ioanitoaia,
„Razvan” e un copil neexperimentat care nu are ce cauta la acest nivel, adica la o echipa nationala cu ambitii. Cita figuratie va trebui sa mai facem pina cind in sfirsit ve-ti intelege ca performanta nu se face decit cu profesionisti buni, nu cu nostalgii datorate relatiei fiu-tata, in care va regasiti si dvs inconstient.

calin (20 comentarii)  •  31 august 2010, 14:11

Razvan Lucescu e varza. Este un fost jucator mediocru si un antrenor la fel de mediocru, nu se compara la nici un capitol cu tatal sau care e senzational. Imi pare rau ca nu o sa ne mai calificam niciodata la un turneu final cu acest antrenor.

maryusencher (1 comentarii)  •  31 august 2010, 14:21

razvan trebuie lasat sa-si faca treaba cum crede el de cuviinta cel putin astea doua meciuri si dupa aia tras la raspundere daca doamne-fereste nu iese bine.

Giovani (10 comentarii)  •  31 august 2010, 14:36

Afirmatiile dlui Ioanitoaia sint corecte,sustinute de realitate.Pe Ganea nu l-am prea vazut dand un gol de atacant valoros.Are mai mult aparitii” de gura portii”.Andrei Cristea, daca nu(mai ) joaca la Dinamo,,um sa vina la nationala.E prea increzut.Celalalt Cristea,”printul” nu face faza de aparare,joaca pe stanga,dar acolo sint Herea,Deac,Cocis mai activi-fizic- ca si el.Singur Torje e altceva,dar el a fost chemat.Pe dreapta varianta era Maftei-mai fusese la nationala,mai e Dananae. Contra probabil va juca daca e nevoie la mijloc. Cred ca de data asta prea multe nu i se pot imputa lui Razvan,din contra ,a mai lasat din ifose.

gogu (2 comentarii)  •  31 august 2010, 15:45

romania va lua 1 punct din urmatoarele 2 partide,poate doua……..nu avem lot puternic iar antrnorul este o gluma proasta…..dar asa e in romania,nici odata nu a primat valoarea…

MIKI II (181 comentarii)  •  31 august 2010, 17:05

Am inteles, multumesc si adio!

Comentează