Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce hoţie!

Calificarea Stelei e aplaudată de suporterii ei şi contestată de ai rivalelor. Primii reţin că favorita lor e SINGURA ECHIPĂ ROMÂNEASCĂ intrată în grupele Europa League, pe cînd restul apreciază că Steaua, dezamăgitoare în retur, a trecut de Grasshopper doar […]

vineri, 27 august 2010, 3:19

Calificarea Stelei e aplaudată de suporterii ei şi contestată de ai rivalelor. Primii reţin că favorita lor e SINGURA ECHIPĂ ROMÂNEASCĂ intrată în grupele Europa League, pe cînd restul apreciază că Steaua, dezamăgitoare în retur, a trecut de Grasshopper doar graţie şansei, a norocului.

Unii se referă la performanţă, alţii la joc, capitol la care, într-adevăr, formaţia roş-albastră n-a confirmat la Zurich, unde Tătăruşanu a mai salvat-o o dată. Haideţi să ne întrebăm ce-ar fi fost de preferat? Steaua să fi sedus şi să fi ratat obiectivul sau să fi suferit, cum s-a întîmplat joi, dar să-l atingă? Răspuns lesne de dat, oricine ar alege A DOUA VARIANTĂ. Contează că Steaua s-a calificat şi mai puţin cum a făcut-o. În timp, contextul se va uita şi va rămîne doar rezultatul.

Urmărind meciul de pe Letzigrund, l-am pierdut, fireşte, pe cel de la Lille. Mi s-a spus că o imensă greşeală de arbitraj comisă la 0-0, ba şi în minutul 67, a înclinat decisiv balanţa în favoarea gazdelor. Am vrut să mă conving şi, analizînd înregistrarea, pur şi simplu, m-am crucit! Rar am văzut o asemenea gafă ori chiar n-am mai văzut: UN OFSAID DE 3-4 METRI la Sow (foto) nesemnalizat de asistentul norvegian, în urma căruia, faultînd din postura de ultim apărător, portarul Vasluiului a primit cartonaş roşu şi Cabaye a deschis scorul din penalty. Scorul şi, prin el, drumul spre victorie.

captura.jpg

De acord, şi arbitrii sîrbi i-au anulat un gol valabil lui Grasshopper, sancţionîndu-l pe Innocent Emeghara pentru un ofsaid imaginar. Corect, numai că faza cu pricina a fost una limită, greu de judecat. Din păcate, lucrurile n-au stat deloc aşa la Lille deoarece poziţia neregulamentară a atacantului francez era sesizabilă şi din avion!!!! Nu discutăm despre un ofsaid la mustaţă, interpretabil, ci despre unul kilometric, pe care nici un tuşier n-avea voie să-l ignore. Ca atare, declaraţia lui Porumboiu că „ăsta nu mai e fotbal, e mafie!” se justifică pe deplin. Mai ales asistentul Wiken, dar şi „centralul” Hagen merită suspectaţi de REA-CREDINŢĂ.

Ce să mai zicem? Dacă pînă şi nordicii, consideraţi printre cei mai cinstiţi europeni, incoruptibili, au ajuns să fure, atunci înseamnă că lumea s-a întors cu susul în jos şi nu te mai poţi baza pe nimeni! Iar noi, care ne vom reîntîlni cu cocoşii galici în preliminariile lui Euro 2012, trebuie să ne facem griji, CHIAR SĂ NE TEMEM. Pentru că Franţa s-a calificat la turneul final al Mondialelor din Africa de Sud prin golul fraudulos al lui Henry, înscris cu mîna, pentru ca Lille să elimine acum Vasluiul cu ajutorul arbitrilor. Allons enfants de la patrie…

Comentarii (92)Adaugă comentariu

anti-borcea (5 comentarii)  •  28 august 2010, 1:53

bai nene ovi steaua va ramane singura echipa de top din carpati ,si cu asta ciocu mic … se vede valoarea lui dinamo de pe varful omu,adica este in ceata si papagalii astia de la conducere mai bine ar pleca definitiv in albania ca acolo poate vor avea si ei valoare dar acolo ar da peste 17 nentori tirana si ar fi si acolo de ras si de bafta ! un lucru este cert cumparati bilete pt. liverpool,napoli si echipa lui bisonu sa vedeti fotbal made in europe… restul este tacere si ultimul sa stinga nocturna in groapa !

Claudiu (343 comentarii)  •  28 august 2010, 2:07

@Canadezul. Nu stiu ce articole din America de Nord ai citit tu si ce ai inteles din ele, dar acest „nea Ovi” pe care il injuri tu vorbeste vreo 4-5 limbi si banuiesc ca a citit ceva mai mult ca tine. Ce ai citit tu despre sport in America de Nord, baseball sau fotbal american? Nici mie nu imi place mereu Ioanitoaia, dar e o idiotenie sa spui ca l-a creat sistemul comunist si sa-l numesti pamfletar! Nu cred ca stapanesti prea bine notiunile, esti un frustrat bantuit de complexe. Dupa mintea ta, nu-i asa ca ar trebui impuscati toti cei de 6O de ani sau peste? Iar o dovada ca are coloana vertebrala e si faptul ca, desi ar putea, nu sterge de pe blog prostii ca alea pe care debitezi tu. Cred ca iti imaginezi ca ar putea s-o faca oricand.

Andrei (2 comentarii)  •  28 august 2010, 2:18

Nu imi vine sa cred ca unii dinamovisti pot fi atat de ipocriti cand emit critici la adresa Stelei. Cum poti sa declari ca Steaua e cea mai penibila echipa din fotbalul romanesc, ca ne face de ras an de an in Europa si sa speri in acelasi timp ca poate mai face vreo 3 puncte, ca sa poata merge si Dinamo, dupa o suta de ani de antrenamente, in Liga Campionilor. Facand o gluma, e ca si cu voyeurism-ul, tulburarea psihica legata de planul sentimental (ca sa folosesc o exprimare decenta), nu poti sa practici, insa te uiti cu nesat la ce fac altii si iti dai cu parerea. Eu ma uit la toate meciurile din cupele europene ale echipelor noastre pentru ca tin cu orice echipa romaneasca, oricare ar fi ea, bucurandu-ma in mod egal de calificarile Stelei, Rapidului, Unirii sau ale lui Dinamo. Chiar e asa de greu ca, daca nu poti face asta, sa schimbi canalul si sa te uiti la publicitate pe un alt post TV? Nu e frustrant sa tot traiesti cu ochii pe o echipa pe care o urasti (probabil pentru ca nu ai motive sa o iubesti pe a ta) si sa intri in extaz ori de cate ori pierde vreun meci in Europa? Cred ca mai multi dinamovisti s-au uitat la meciul Stelei din Elvetia, decat la meciul de aseara al lui Dinamo, infrangerea cu 4-3 de acasa, cu U Cluj.
Iar daca tot vorbim de echipe penibile in Europa, cred ca Dinamo ar fi ultima echipa din Romania care ar avea dreptul sa arate cu degetul.
Felicitari Stelei, imi pare rau de celelalte echipe, in special de Vaslui, care a fost nedreptatita clar, dar si de Dinamo, pentru ca daca nu erau ingamfati, puteau intra in grupele Ligii Europa si cred ca aveau sanse sa nu se faca de ras. Succes Stelei si CFR-ului in viitoarele meciuri.

Claudiu (4 comentarii)  •  28 august 2010, 2:44

Buna seara,

Spre deosebire de ante ante vorbitorul meu numele meu e scris cu C mare si de aici si diferenta. Da, Steaua poate a pacalit fotbalul intern si extern, pe cand celelalte adunaturi au pacalit cu precadere numai fotbalul intern.
In rest sa auzim numai de bine!

Dan (37 comentarii)  •  28 august 2010, 4:11

Inca mai citesc articolele, dar esti cam pe linga subiect, nea ovii, pierzi esenta…….

Racul (10 comentarii)  •  28 august 2010, 5:47

L’Equipe: „hors-jeu de plusieurs mètres”.

fer (2 comentarii)  •  28 august 2010, 7:49

domnule ioanitoaia dupa cum vedeti romanilor nu le merge prea bine daca au trait numai din legende si povesti cu vestul luminos respectiv nordici sau germanici cinstiti! faptul ca romanul isi balacareste concetatenii romani tara si-si neaga constant valorile dar si realizarile in timp ce fata de straini se comporta slugarnic la modul cel mai scirbos cu putinta ne-au dus in pozitia de prostii europei fapt care a atras dupa sine desconsiderarea de care avem astazi parte din partea strainilor care nu concep un comportament ca cel al romanilor. care vestic isi dispretuieste tara neamul traditiile si valorile sale?! sint zeci de milioane de vestici care traiesc in saracie crunta si tot nu-si injura tara si neamul!!! chiar crede cineva ca va fi apreciat daca se reneaga practic pe sine? cu exceptia romanilor nu face nimeni absolut asa ceva!!!! si pt cultura dumneavoastra aflati ca la nemti evaziunea fiscala anuala este de 360 miliarde euro. cititi legile lor pt ca astazi se poate dar si ziarele care sint pline de nenorociri pe care romania doar le-a importat. ca sa te faci ca nu vezi sau nu intelegi ceva atit de simplu doar pt ai scoate bazma curata pe straini si sistemele lor in defavoarea ta este ceva care iarasi nu poate scapa atentiei strainilor si ca atare definitia de slugi proaste pe care ne-au dat-o este justificata si intarita de comportamentul romanilor. chiar a trebuit sa scrieti ca „Dacă pînă şi nordicii, consideraţi printre cei mai cinstiţi europeni, incoruptibili, au ajuns să fure, atunci înseamnă că lumea s-a întors cu susul în jos” ? e de tot risul mai ales astazi cind puteti f usor afla cauzele crizei care sint tocmai cela pe care refuzati sa le vedeti desi ele sint evidente: acestia sint vesticii si metodele lor pe care le folosesc de cind se stiu ei! cind romanii se vor trezi din visele cu feti frumosi salvatori de la vest atunci soarta lor se va schimba. daca nu pregatiti-va pt timpuri si mai rele!

fer (2 comentarii)  •  28 august 2010, 8:01

aici am ajuns din cauza legendelor si povestilor din care se traieste si desigur a lipsei de demnitate pe care romanul si-a aruncat-o singur la gunoi crezind ca-i va fi mai bine pe post de nimeni.

Porumboiu a luat foc: „Francezii ne fac ţigani, dar ar trebui să le fie ruşine!

Marca şi-a cerut scuze pentru că l-a făcut pe Guardiola cerşetor român!

Stefan Stelian (9 comentarii)  •  28 august 2010, 9:50

Interesant subiect.Mai corect ar fi sa spunem ca,la meciu Stelei,am stat tot timpul cu mana pe icoana si faceam cruci sa nu ne-o bage in ate.S-a vazut ca Ilie nu stie sa aseze echipa,fiind penibili in fata pustilor elvetieni.
Ne bucuram ca am reusit sa ne calificam fara sa meritam?
Pai asa a reusit Steaua sa castige si cu Craiova.
Pormovam nonvaloarea ?
Atunci nu e cazul sa mai vorbim de fotbal,ca fotbalul nu se vede la jocul Stelei ,ci de noroc,loterie si aranjamente.
NU vom avea calitatea atata timp cat nu o promovam,nu o cautam,nu o sprijinim.
Nu trebuie sa gandim ca e important sa castigam „cu orice pret” !Ci sa fim valorosi si sa meritam !

mircea (9 comentarii)  •  28 august 2010, 10:12

La golul anulat elvetienilor a fost hent, hent, hent.!!!
Asta a semnalizat arbitrul . Uitati-va mai atent, analizati nu mai deschideti gura sa fie deschisa.

mieusa (33 comentarii)  •  28 august 2010, 10:27

N-a fost ofsaid la Lille. Fundasul a degajat in „stalpul” francez si de acolo mingea a ajuns la atacant. Ma surprinde ignoranta lui Porumboiu nu si a celorlalti. Au fost si cazuri cand fundasii „degajau” in adversar si mingea intra in poarta.

aliende (2 comentarii)  •  28 august 2010, 10:37

Prieteni, ecuatia e simpla. SUntem tzara de mana a 3-a si trebuie s aramanem asa. Si din interior dar si din exterior suntem „sprijiniti”. Nimeni nu are interes sa se ridice vreun domeniu in Romanica si asta pt. ca am devenit „tara tuturor posibilitatilor” in sens rau , acolo unde domneste arbitrarul. Suntem tara de resurse si trebuie sa ramanem asa. Suntem cosul de gunoi al Europei si trebuie s aramen asa. Suntem subiectul gras de pamflete si ironii pt. occidentali si TREBUIE sa ramanem asa. Pentru asta ostenesc si ei precum si liderii nostrii. Daca stati bine si va ganditi numai sistemul democratic a permis ascensiunea unor nulitati in varf. Ce ar spune Europa daca in Romania am instaura o dictatura pentru vreo 10 ani ca sa facem un pic de ordine si curatenie?

milici (440 comentarii)  •  28 august 2010, 10:48

@claudiu
Citestetie , cand te trezesti , postarea proprie si , daca intelegi ceva , fii mai explicit.Ai vrut sa scrii 7-3 pentru elvetieni , dar inca nu erai treaz la meci!Ai naibii elvetienii chiar au tinut la lejeritate , te-ai strofocat mult sa gasesti termenul asta? Bagi cateva idei subversive pe baze euforice , trecem peste ele. Aceasta Steaua a adus Romaniei peste 60% din punctajul european chiar si in anii cand a pacalit fotbalul intern , cum inspirat zici;explicatia ar fi ca nu l-a pacalit si pe cel extern , asa ca precizarea cu pacaliciul intern e buna.In toti acesti ani multi s-au indoit ca Steaua nu va realiza nimic afara , Istoria se repeta dar nimeni nu tine cont de asta.
Iti propun un exercitiu de logica , desi stiu ca n-am cui:Steaua va lua ce are mai bun Uimirea , mai are si ea cativa amarati cu care face o echipa mai buna decat urzicatii.Esti sigur ca va realiza un singur punct in EL?Dar daca va aproceda precum KVSC care ajucat amicale in EL editia trecuta menejandu-se pentru a castiga titlul intern , mult mai profitabil?KFR pe cine a pacalit , fotbalul intern sau extern?Pe punctele aduse de pacalicii de la Steaua KVSC scoate iar 20 mil. Euro ramanand o echipa onorabila chiar in perspectiva acelui unic punct pe care-l va obtine in UCL , daca…
Interesant cu cata ura ne negam valorile , cand o sa invatam sa fim corecti si civilizati?

suporter (1 comentarii)  •  28 august 2010, 11:06

astia cu etica profesionala , a comentatorilor , lasa-ti macaneala mai usor , de etica profesionala poti vorbi daca jucau doua echipe romanesti , sau hai sa spunem doua echipe straine , nu e nimic gresit sa te bucuri ca o echipa romaneasca castiga in fata unei echipe straine , e normal si se intampla peste tot , acum ca fani ai altor echipe va inteleg frustrarea dar nu mai faceti pe corectii atat ca nu e chiar asa , si in alta ordine de idei ei din asta traiesc pentru ei o calificare a stelei inseama 6 partide in plus pe care o sa le comenteze , deplasari etc , dar e greu sa pricepeti voi cu capetele voastre patrate

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  28 august 2010, 11:59

Le mulţumesc tuturor celor care postează aici, fie că sînt, fie că nu sînt de acord cu mine. În ceea ce-l priveşte pe cel care semnează Dan, aş avea o rugăminte: să-mi explice care crede că e esenţa pe care n-am surprins-o. O zi bună!

dorian (1 comentarii)  •  28 august 2010, 12:45

domnule ioanitoia ceea ce dumneta ai vazut la meciul cu steaua nu stiu dar sunt sigur ca te-ai uitat la poze nu la meci acolo a fost hent ca buna ziua asa am vazut eu si multi altii ca mine asa ca inainte dea scrie ceva documenteazate mai bine si pe urma sa scri .cat despre steaua sa faca echipe ce a facut steaua si pe urma putem sa vorbim altfel .dar pana atunci ciocul mic toata lumea.

Claudiu (343 comentarii)  •  28 august 2010, 12:49

@Canadezule, vezi ca Ioanitoaia iti multumeste si tie. Baga la cap si retine ceva din atitudinea unuia care in mod normal trebuia sa te ignore.

mogosalex (1 comentarii)  •  28 august 2010, 13:45

D-LE IOANITOAIA EU CONSIDER CA AVETI MARE DREPTATE INSA LUATI IN CONSIDERARE SI PATRONATUL ROMANESC…
BINEINTELES CA LA GIGI BECALI MA REFER.DIN PCT MEU DE VEDERE INVESTITORI SE GASESC O GROAZA NU E NEVOIE SA NE AGATAM DE IDEEA CA NU AM MAI AVEA BANI FARA BECALI,COPOS,IANCU…V-AS RUGA SA TRATATI SUBIECTUL SAU MACAR SA-MI RASPUDETI CU PAREREA DVS.CAT PRIVESTE HOTIA FRANCEZILOR SA O LASAM BALTA CA TOT NOI SUNTEM VINOVATI CA AM AJUNS IN POZITIA DE FRUSTRATI.CAND AM AVUT ARBITRAJE BUNE CU MIRCEA SANDU ACOLO LA UEFA TACEAM….ACUM PLANGEM .NU E CORECT.CU TOATA HOTIA DIN LUME TOT PAPAGALI SUNTEM…..PE CURAND DRAGA DOMNULE IOANITOAIA.

vasglo (208 comentarii)  •  28 august 2010, 13:47

Tuturor celor care, cu manie proletara si frustrare de microbist, „infiereaza” norocul Stelei, le spun: NOROCUL STELEI ESTE NOROCUL EUROPEAN AL FOTBALULUI NOSTRU! Coincidenta sau nu, ne place sau nu ne place, de 6 ani, de cand cu „creditorul”, Steaua aduna ca furnica puncte europene, pentru ea si altii, jucand an de an in fazele superioare ale competitiilor europene (grupe ale Ligii Campionilor, ale Ligii Europa, primaveri europene). Daca asta e intampare sau noroc, atunci GOD BLESS STEAUA!!

playmakerul_lovin (3 comentarii)  •  28 august 2010, 13:53

Mieusa are dreptate, desi multi nu vor fi de acord. Nu a fost o pasa primita de francez de la un coechipier, ci o degajare nefericita intr-un francez care nu avea intentia sa paseze. Curat ghinion, insa jocul continua!

Dani (1 comentarii)  •  28 august 2010, 13:53

Nu pot decat sa subscriu si eu, cu putinele mele cunostinte de fotbal, la ceea ce dl Ioanitoaia scrie mai sus… e pacat pentru o echipa frumoasa cum e Vaslui, sa piarda o calificare din cauza unui offside urias…pentru ca a fost offside…
Cu atat mai mult ma doare, cu cat continuam sa fim furati cam de fiecare data cand ne batem cu francezii…
Fotbalul francez, unul de o valoare certa, este din pacate pus intr-o lumina proasta de prestatiile arbitrilor din toata lumea, care in mod tacit slujesc stapanului Platini…
In aceste conditii, ce pretentie sa mai avem de la fluierasii nostri?
Inchei cu un sfat pentru toti cei care iubesc fotbalul…incurajati Steaua si CFR in lupta lor din Europa…doar ele ne mai reprezinta in acest sezon pe plan international la nivel de cluburi…

rookie (1 comentarii)  •  28 august 2010, 14:22

nu stiu d c ne mai miram intr una ca doar platini e presedinte la uefa si in cazul vasluiului era implicata o ekipa franceza.in cazul stelei,ca suporter stelist,e bine ca ne am calificat dar numai mandru nu sint

don tamasinni (2 comentarii)  •  28 august 2010, 14:50

Am prins esenta domnule Ioanitoaia.
Este corect ceea ce scrieti…
Din pacate 🙁

Pavel (3 comentarii)  •  28 august 2010, 15:16

Vreau sa subliniez faptul ca sunt RAPIDIST! Vreau sa felicit Steaua ca sa calificat in EL! Face cinste fotbalului romanesc cu noroc sau nu, e acolo si trebuie sa o sustinem! Am tinut si tin cu toate echipele romanesti cand joaca in cupele europene , mai putin cu Steaua in sfertul cu Rapid :P. E normal! Bv Stelei , mentine cat de cat Romania sus! Bv Unirea Urziceni pt performanta de anul trecut! Nu trebuie sa fim ipocriti si sa nu sustinem echipele romanesti in cupele europene mai ales intr-un moment ca asta! Inca nu avem 2 echipe calificate direct in CL si 3 in EL! Dar, anul trecut echipele calificate in grupele EL , cred ca au facut tot posibilul sa nu castige sa nu mearga mai departe! Atat de mare a fost „foamea’ pt primul loc in campionat! Inclusiv Steaua a jucat prost in EL! CFR a neglijat total EL, probabil credeau ca o astfel de competitie e prea putin pt ei. De Dinamo si Timisoara nu mai zic nimic! Haideti oameni buni sa luptam si pt glorie nu numai pt BANI! Orice punct castigat in cupele europene conteaza!

senateo (6 comentarii)  •  28 august 2010, 15:39

Franta poate invinge echipajul lui Razvan si fara ajutorul arbitrilor. Vasluiul a fost furata pentru ca se apropia finalul meciului si Lille nu reusea sa inscrie si se indeparta de reteta asigurata de prezenta in grupe. A fost o excutie comandata in tacere de mai marii fotbalului european.

Albusibiu (95 comentarii)  •  28 august 2010, 16:12

De la greseala de arbitraj la furt este o distanta enorma. Am vazut destule astfel de chestiuni si la Mondiale, aduceti-va aminte doar meciul Argentina-Mexic! Hotie? Furt? Criminali? Sa fim seriosi! Arbitrajul e uman, eroarea e mereu aproape. O clipa de neatentie si se produc catastrofe mai mari decat cea facuta de tusierul acesta. Sa fim decenti, sa recunoastem ca Vasluiul nu a fost cu nimic mai presus decat francezii si deci ca n-ar fi meritat sa castige (deci nu i-a fost nimic furat!). Iar sa duci limbajul de acasa in Europa, asa cum face „domnul” Porumboiu, mi se pare pur si simplu o magarie.

IO (228 comentarii)  •  28 august 2010, 16:21

Se vorbeste despre norocul Stelei fara sa se tina seama de celalalt aspect al meciului. Neputintza elvetienilor de a da gol. Haideti sa schimbam rolurile, doar asa, de dragul argumentului. Steaua rata exact asa cum au facut-o elvetienii. In mod cert n-ar mai fi fost vorba de norocul adversarului, ci de prostia Stelei. S-ar fi zis: voi nu sunteti capabili sa inscrieti cu poarta goala si vreti in europa? si alte chestii asemanatoare.
Pana la urma norocul Stelei este acela ca adversarul, fiind mai slab, nu a reusit s-o depaseasca.
Sa facem o precizare pt cei care spun ca Grasshoppers a jucat mai bine. E adevarat, a jucat mai bine la mijlocul terenului, dar a jucat execrabil la finalizare.
Altfel spus e ca si cum ai purta un sacou absolut impecabil si pantaloni de salopeta cu gumari in picoare si te plangi ca adversarul tau, imbracat intr-un costum obisnuit, a avut noroc castigand concursul de moda.

milici (440 comentarii)  •  28 august 2010, 16:25

@dan si Ov Ioanitoaia
Banuiesc ca e vorba de esenta de rom cu care se inparfumeaza postanti gen dan inainte , sau in timp ce sa scrie astfel de nonsensuri.
Cred ca nu merita atentia dvs dle Ovidiu.

Ghandalf (25 comentarii)  •  28 august 2010, 18:44

Oare avalansa de greseli in favoarea frantujilor n-are nicio legatura cu „cocosul” Michel ?
Porumboiu are dreptate ca asta e mafie si din pacate echipele romanesti nu sunt asa de bune incat sa invinga si impotriva arbitrilor.
Daca mergem pe ideea dictonului ca „ce nu ne omoara ne face mai puternici” ar trebui ca in cativa ani sa speriem Europa si cu altceva decat cu Mailat si ai lui …
VOX POPULI… DIXIT

todor (5 comentarii)  •  28 august 2010, 19:39

steaua si cfr -au nici o sansa,ci vor termina pe 4 in grupele lor.

sven (2 comentarii)  •  28 august 2010, 20:25

poate dl Ioanitoaia visi va lua cateva minute din pretiosul timp al domniei sale pentru a analiza mai in detaliu faza cu pricina de la meciul stelei… atunci va realiza ca golul respectiv a fost anulat pe motiv de HENT, unul destul de clar dupa umila mea parere…

dorel (18 comentarii)  •  28 august 2010, 23:53

daca nici pe lille nu o putem bate , o echipa mediocra care s-ar bate la retrogradare in liga 1 , atunci chiar ca nu merita sa se califice !

stefan (4 comentarii)  •  29 august 2010, 0:31

Pai a obtinut vreodata echipa seropozitiva adusa pe tanc dupa razboi vreo performanta lipsita de context? Inclusiv cea din ’86. A, dar stai, traim in Romania si suntem superficiali si vedem doar o performanta mincinoasa, nu si MANIERA, care de fapt este cea mai importanta, deoarece va determina evolutiile pe VIITOR, un cuvant nu prea des folosit la noi, deoarece la noi exista planuri pe termen mediu si lung, ci doar tunuri de un an-doi in shampion lig. Pana cand echipele seropozitive nu vor pleca de pe teritoriul Romaniei, nu vom avea normalitate in fotbal. Pana atunci, fotbalul romanesc este SEROPOZITIV datorita celor doi @W0RTONY!

stefan (4 comentarii)  •  29 august 2010, 0:32

*deoarece la noi NU exista planuri pe termen mediu si lung

All (7 comentarii)  •  29 august 2010, 1:06

De cele mai multe ori dl Ioanitoaia place pt ca scrie ce gandim multi dintre noi. Parerea mea e ca nu incearca sa epateze, ci scrie ce gandeste. Umbla cu idei, nu cu metafore.

jiji (166 comentarii)  •  29 august 2010, 2:38

chestia tare e arbitrii nordici nu fura,au gresit,doar ai nostrii fura si uite cum ii bagi pe toti in aceeasi oala nemeritat nea ovi,nu uita doar arbitrii romani fura

alonso (2 comentarii)  •  29 august 2010, 10:31

si eu cred ca arbitrul a dat hent si nu offside la golul anulat elvetienilor.pacat ca nu a existat o reluare mai buna a fazei dar si mie mi s-a parut ca emeghara al lor ridica brusc mana ptr .a mingea ii venea direct spre mana .acum nu stim daca l-a atins sau nu in mana

alonso (2 comentarii)  •  29 august 2010, 10:44

cat despre jocul stelei ,acesta a fost cel mai slab.in continuare nu avem mijloc.cu dorel stoica care probabil e cel mai afectat de plecarea lui piturca de la care spera el ,probabil,sa-l ajute sa scape de datoria fata de craiova printr-o discutie cu mititelu uite ca acum piti e la craiova si chiar nu mai are nici un interes sa-l ajute pe fostul sau jucator.daca nici steaua nu se implica atunci nu cred ca acest jucator mai are un viitor la aceasta echipa

polonezu (264 comentarii)  •  29 august 2010, 12:32

-urmand logica, inseamna ca ofsaidurile se dau functie de locul in care se afla atacantul in spatele aparatorilor (adica exista ofsaiduri de 1 m., 2 m., 3,14 m., etc.); iar henturile se diferentiaza functie de mana care atinge mingea (adica, ar fi hent facut cu mana dreapta, stanga, etc.!?); si ca exista erori care imfluenteaza rezultatul (cum a fost cea de la Lille) si care nu imfluenteaza rezultatul (cum ar fi cea de laGrasshopper)! ciudata logica…

Padre (1 comentarii)  •  29 august 2010, 13:00

tudor m ai sus spunea ca steaua si cfr va termina pe 4 in grupele lor….bine tudorele in cel m ai rau caz macar am ajuns pana acolo…poti sa spui la fel de echipa cu care ti tu si care viseaza probabil ca canva in umila ei existenta sa ajunga chiarsi sa termine pe 4 in grupe ?

Eu (103 comentarii)  •  29 august 2010, 15:26

@playmakerul_lovin, mai omule, este offside. Chiar daca Wesley a sutat intr-un adversar, nu ai tu cm sa stii (si nici arbitrul) ca a fost o greseala. Jucatorul francez a blocat sutul lui Wesley pentru a stopa un contraatac. Ca vii tu si zici ca Wes a tras in francez, nu faci decat sa speculezi. Ce te face sa crezi ca n-a fost invers? Ca francezul a blocat sutul lui Wesley? Sau esti si tu un soi de medium si intri instantaneu in mintile oamenilori si le citesti gandurile? indiferent cum stau lucrurile, un arbitru nu merge pe speculatii, pe interpretari, pe „vrajeli” … Merge pe realitate, pe ceea ce vede. Asadar un francez a blocat sutul lui Wesley, a dat (chiar daca fara sa vrea) mingea la un coechipier aflat in offside. In consecinta trebuia semmnalizata pozitia ca atare. Faza clara, de gradinita.

obiectiv tv (14 comentarii)  •  29 august 2010, 16:03

NEA OVI, CU STEAUA O SCALZI ASA CUM NE-AI OBISNUIT, NICI CALDA, NICI RECE.daca steaua juca bine si nu se califica, dadeai vina pe destin, dar daca steaua joasca f prost, arbitrul abnuleaza un gol valabil si sansa numita tatarusanu si ratarile adversarului in timpul meciului si la 11 m, nu mai improviza, peria, subtia.steaua=echipa cu sanse. aminteste-ti returul in sferturi cu rapid cind arbitrul spaniol n-a dat 11 m la buga, l-a oprit pe nico singur cu portarul invocind un ofsseid imaginar si steaua a luat-o in semifinale de i-ai sfiriit calciile dupa ce a condus cu 2-0.s-avem pardon, nu scuze.

Comentează