Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Alt Colţescu: Marius Avram

În meciurile programate vineri şi sîmbătă în cadrul etapei a 5-a din Liga I, arbitrii au făcut iarăşi mari gafe. N-o să insist asupra celor reproşate, absolut corect, lui Radu Petrescu, lui Marius Avram şi lui Istvan Kovacs ­întrucît Gazeta […]

duminică, 22 august 2010, 6:21

În meciurile programate vineri şi sîmbătă în cadrul etapei a 5-a din Liga I, arbitrii au făcut iarăşi mari gafe. N-o să insist asupra celor reproşate, absolut corect, lui Radu Petrescu, lui Marius Avram şi lui Istvan Kovacs ­întrucît Gazeta ­le-a analizat pe fiecare în parte. Ele sînt de-acum cunoscute, ­n-are rost să lungim discuția.

Vă invit să comparăm însă, sine ira, erorile lui Sebastian Colţescu de la Steaua-Brăneşti cu cele ­imputate lui Marius Avram în timpul întîlnirii dintre Rapid şi Bistriţa. Dacă primul a fost pus la zid din cauză că a inventat un penalty în favoarea Stelei după ce-i refuzase unul mai clar aceleiaşi formații, ambele la Kapetanos, la fel avea să procedeze şi celălalt. Avram n-a acordat 11 metri la Bozovici, ţinut evident de Tudose, pentru ca ulterior, în compensaţie, să indice ­punctul cu var cînd Frăsinescu l-a jenat uşor în careu pe Marcos Antonio!

“Centralul” bucureştean nu numai că n-a sancţionat intervenţia neregu­lamentară a bistriţeanului, dar s-a şi grăbit să-l avertizeze pe mijlocaşul rapidist pentru simulare! Ca impresie generală, băiatul şefului CCA a greşit chiar mai grav decît Colţescu deoarece, deşi s-ar fi cuvenit, nu l-a eli­mi­-nat pe Spadacio în faza în care rapidistul l-a lovit cu gheata în figură pe Moraes! Inexplicabil şi de nescuzat, a permis continuarea jocului!

Scriam deunăzi că pretenţia de ­a-l exclude pe Sebastian Colţescu din arbitraj e o exagerare, un demers forţat. Îmi păstrez opinia, dar sînt curios ce i se va întîmpla lui Marius Avram, autorul unei greşeli în plus faţă de mult hulitul Colţescu! De urmărit în ce măsură tăticu’, care a reuşit să-l desemneze arbitrul numărul 1 pe 2009 mobilizîndu-şi subalternii, îşi va lăsa fiul la greu ori va încerca să-l scoată basma curată.

Plecînd de aici, să ne reamintim că săptămîna trecută, alertat de frec­venţa şi amploarea gafelor făcute de arbitri, Vasile Avram i-a con­vo­cat de urgenţă pe componenţii lotului A. ­I-a săpunit, ceea ce meritau, dar ­i-a şi ameninţat, ceea ce nu se poartă nici la FIFA, nici la ­UEFA! Simplul fapt că ex-tuşierul de mîna a ­treia, ­readus la conducerea CCA “în lipsa unei ­alte soluţii” (Mircea Sandu),  şi-a umflat muşchii n-a servit la nimic.

Nici nu va servi atîta vreme cît, în loc să fie instruiţi, arbitrii noştri, unii în culpă, alţii nu, sînt supuşi la grăma­dă unei presiuni greu de suportat, ba şi ameninţaţi! Le-ar trebui linişte şi n-o au. Din păcate, nu are cine ­să-i instruiască, dar despre asta vom mai vorbi.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

BB (155 comentarii)  •  22 august 2010, 19:02

Articol la fix. Avram nu e rau, dar e umflat cu teava de smecherul de ta-su. Normal ca ala micu si-a luat-o in cap de nu se vede!

alex (5 comentarii)  •  22 august 2010, 19:03

ziaristi romani au devenit experti in arbitraj ,are trebui sa punem pe ei sa arbitreze meciurile ,ca de dat din gura e usor

BB (155 comentarii)  •  22 august 2010, 19:43

Alo, Alex, pai daca nici Ioanitoaia care face o emisiune de profil de 15 ani si vede meciuri de 3O nu se pricepe, atunci cine? Are dreptate in tot ce a scris azi. Nu totdeauna, dar azi are.

fifi (66 comentarii)  •  22 august 2010, 20:11

Felicitari,o parere corecta cu argumente solide.

cata (1 comentarii)  •  22 august 2010, 20:46

lovitura de pedeapsa „usor acordata”…a fost 11 metri adevarat. va rog sa revedeti faza cu atentie, nu…. asa , in fuga ! dezimformati audienta si nu face bine nimanui, cu atat mai mult (sau mai putin) Rapidului !

emg (79 comentarii)  •  22 august 2010, 21:05

acest vasile avram este un personaj pur si simplu abject, demn de dispret

Corin (60 comentarii)  •  22 august 2010, 22:04

Nea Ovi, smecheria asta de Vasile Avram, un oportunist si un parvenit, merita lovit cu orice prilej. Din pacate, il strica si pe fiesu, care era un tip onest, dar care si-a luat-o in cap de zici ca e cel putin Colina.

Ilie (369 comentarii)  •  22 august 2010, 23:32

@Corin
Tu cunosti multe aschii care sar departe de copac ? Poate nu triseaza (adica voit) prea mult caci cistiga in locul lui taica-su suficient incit sa-i mai dea si lui. Chestia e insa, si asta a mai vrut sa puncteze Dl Ioanitoaia in articol, Marius Avram greseste de cele mai multe ori nevoit, cu greseli de analiza si interpretare a jocului inadmisibilie la un asemenea nivel. Si asta ce se numeste decit incapacitate si incompetenta ?

taz82 (11 comentarii)  •  23 august 2010, 0:36

…adica si asta trebuie sa se duca la psiholog?!

CSS (76 comentarii)  •  23 august 2010, 0:39

curios ca nu pomeneste maestrul de alt FIU..si greselile lui…fiul amicului Craciunescu !!! hmm..nu,ca atunci amintim ca se greseste si impotriva mult hulitei CFR Cluj.. nu vad greseala atunci cand se acorda 11 m usor la a 2 a faza in care se poate da pt o echipa,oricare,intr-un meci. simplu: o faza suspecta trece,la a 2-a te-a ars, chiar daca pare usor acordat 11 m…e totusi a 2-a oara intr-un meci !!! si atunci,unde e greseala ???

247 (4 comentarii)  •  23 august 2010, 2:37

coruptie, prostie, lipsa de experienta, nepotisme si pregatire execrabila, dar peste toate este aceeasi frica pe care o au si jucatorii din liga 1, frica de mafiotii din conduceri…

fotbalfan (24 comentarii)  •  23 august 2010, 5:58

dar craciunescu? teo craciunescu? ce se intampla cu el? greselile lui cum sunt ?

milici (440 comentarii)  •  23 august 2010, 8:21

Realitatea e una si reflectarea ei e alta;argumentele din Procesul etapei unde sunt consultati , de regula , parti din conflict , sunt rizibile;fazele prezentate sunt alese , probabil , pe aceleasi criterii.
Coltescu a dat 1 penalti inexistent Victoriei , unul partial existent Stelei si a anulat unul evident Stelei.In urma adevarului partial , evident ca unii au continuat sa acuze Steaua de blaturi cu arbitrii.
Avram a lasat nesanctionate , sau numai partial , o lovitura cu piciorul in plex asupra lui Moraes , doua in figura , cu cotul si piciorul , si o strangulare manuala asupra aceluiasi jucator.Bornescu , dupa ce i s-a tolerat pumnul in figura penal dintr-un meci de pregatire e gata de bataie mai mereu, ca sa nu mai spun de Marius Constantin.De neuitat zambetul perfid al utimului dupa ce i-a tras un cot in figura lui Moraes , vazand ca a scapat nesanctionat.
Am reclamat si altadata clementa si falsa discretie a lui Avram Junior care se face ca nu observa multe infractiuni.

marin (1 comentarii)  •  23 august 2010, 9:57

Smecheriile din arbitrajul romanesc nu o sa termine niciodata atat timp cat greselile lor nu sunt analizate si daca se repeta atunci se pot dovedi ca sunt cu BUNA INTENTIE.daca sefii arbitrajului romanesc nu iau masuri urgente de sanctionare a arbitrilor „mari”atunci ce respect si teama sa mai aiba cei de la ligile inferioare?oare nu trebuiesc analizate greselile si pe baza lor sa se faca sedinte de prezentare pt ca ele sa nu se repete ,iar daca se repeta atunci acel arbitru nu poate sa mai spuna ca nu a stiut sau nu a vazut bine faza respectiva ,nu vor mai avea scuze ,greselile facute atunci sa se considere ca voite si deliberate iar pedepsele sa fie cu atingere la suma platita ca barem,mergand pana la a aduce bani de acasa inclusiv si atunci sa vezi ce atenti or sa fie,si cu banii luatii si pedepsiti pe perioade indelungate in diviiziile C si D sau mai rau EXCLUDEREA din arbitraj(valabil si pentru progeniturile alor mahari de sus)asta in cazul UTOPIC ca se va pune in aplicare,fiind vorba de Romania daca tine trei zile e cam multisor………

Vlad (309 comentarii)  •  23 august 2010, 10:52

@Fotbalfan. A scris despre Craciunescu jr si spre surpriza mea, nu l-a iertat deloc. Dar ala e slab, in timp de Avram e hot, diferenta uriasa.

ionut (46 comentarii)  •  23 august 2010, 10:55

1. La lovitura primita de Moraes se fluierase in prealabil ofsaid deci acesta nu ar mai fi trebuit sa continue faza.De acord ca se poate da cartonas galben sau rosu si dupa fluierul arbitrului, cand este oprit jocul , dar pentru gesturi nesportive sau proteste sau injurii, nu pentru faulturi.Daca Moraes se oprea nu se mai ajungea la lovitura(care oricum a fost neintentionata).
2. La Bozovici simularea a fost evidenta, pentru exemplificare comparati rectia lui cu cea a lui Curelea de la Sportul cand a fost tamponat de Nuno Claro.Nimeni nu ma poate convinge ca acea usoara intindere a tricoului,pe care Bozovici,sunt convins,abia a simtit-o, putea provoca, si in ce fel caderea unei forte a naturii,cum este fundasul rapidist.Ia sa fi vazut cum acesta alearga si intinde tricoul pana la rupere sau il ia pe fundas dupa el, altfel arata faza.
3. La faza can s-a acordat penalty chiar a fost.Repere? Fundasul are ambele brate in jurul atacantului si-l tine cu raspundere, dovada, cand acesta cade fundasul cade si el peste.Daca nu l-ar fi tinut, in momentul caderii fundasul ramanea in picioare.Sunt elemnte logice care pot determina daca aem de a face cu un fault sau nu dincolo de des uzitatele,,a existat contact, se vede o mana, nu atinge mingea, atacantul a exagerat caderea dar a fost faultat, etc.,,Apropo de cate ori v-ati impiedicat, involuntar desigur, si ati mai putut reactiona altfel decat instinctiv, incercand sa va mentineti echilibrul.Mai puteati in acele fractiuni de secunda sa va ganditi eventual sa accentuati caderea?Incepeti o campanie de stopare a simularilor in fotbalul romanesc pentru ca au devenit o molima care ne sufoca si ne face sa nu ne mai putem uita la meciuri. S-a ajuns prea departe!!!!!!!!

marolt (18 comentarii)  •  23 august 2010, 11:23

Corect punct de vedere, Domnul Ovidiu, cu o mica adaugire. Golul 2 al Rapidului s-a marcat dupa un fault nesanctionat al lui Bozovici. Atat timp cat ambele goluri au fost „acordate” de arbitru, plus faza cu Cesinha, nu se poate vorbi oare de viciere de rezultat?
Oricum, pana acum, sunteti singurul care a sesizat erorile. Dupa meciul Stelei cu Branestiul au sarit toti in sus si au comentat vreo trei zile, unii acuzand Steaua ca a castigat ajutata de arbitru. Felicit oricum conducerea Stelei ca nu comenteaza arbitrajele.
Cu stima.

marian (145 comentarii)  •  23 august 2010, 11:25

nu au valoare domnule ovidiu .cand vedem ca mai mult de jumatate din meciurile dintro etapa sunt stricate de arbitrii acum la inceputul campionatului te gandesti cu groaza ce o sa se-ntample mai la final.eu de exemplu si acum dupa ce a trecut atata timp de cand s-a terminat cm din africa stau si ma intreb cine l-o fi pregatit domnule pe arbitrul acela din Uzbekistan ca a fost perfect acolo?

Claudiu (343 comentarii)  •  23 august 2010, 11:57

Ionute, gresesti, o tinere de tricou, de durata ori nu, se sanctioneaza, asa scrie la lege. Ca Bozovici a exagerat caderea e posibil sa ai dreptate, dar Avram era obligat sa sesizeze tinerea de tricou si sa fluiere. El n-a vazut sau n-a vrut sa vada, conteaza plasamentul, dar e vinovat clar.

Gruiţă (22 comentarii)  •  23 august 2010, 12:48

Mă uit la clasament, mă ciupesc, îmi stupesc în sâni, trec de trei ori pe sub masa dichisită cu usturoi, mătrăgună şi lumânări arse, mă uit într-o oglindă concavă, zdrobesc între genunchi o ceapă degerată şi privesc iar clasamentul. Rezultatul e acelaşi: perplexitate!
Caut în arhiva. Circumvoluţiunile mi se întrepătrund, se fac ghem, devin paralele şi în sfârşit ajung strâmbe în spaţiu. Inutil. Memoria mea refuză să se activeze. A fost resetată. O idee! Arhivele statului. Degeaba. Arhivele statului degeaba. Nu sunt la zi. Nici măcar la secol. Concluzie: arhivele statului degeaba nu sunt la secol!
Sun un prieten. Doi. Treizeci. Ho! Că n-am atâţia. Sun 253 de cunoştinţe. Nimic. Nimeni nu ştie cu precizie. Realitatea transpare şi se diluează în felii de curcubeu prin negura ce-mi defilează naintea simţurilor minţii. Pipăitul devine auz şi văzul ajunge tactil. Redistribuit în mii de molecule, care nu-mi aparţin neaparat mie, tind spre ubicuitate. Povaţă: nelămurită să rămâie!
Şi totul pleacă de la Liga lui Mitică. Pleacă Dragomir? Aş vrea eu. Şi tu cititorule. Nu-i aşa? M-am aplecat asupra clasamentului… şi… stupoare! Acelaşi efect. O iau de la capăt. Schimb doar sânii, masa şi oglinda. De data asta aleg una convexă. Rezultatul este asemănător: stupefacţie.
Dinamo locul unu. Steaua pe doi. Indiferent de ce se întâmplă sub Tâmpa. Distanţate la două puncte după cinci etape. Un aritmetician ar spune că după 34 de etape vor avea 13,6 puncte avans. În ce ordine? În ordinea publică. Adică o să publicăm. M-aţi zăpăcit!

mozacu (5 comentarii)  •  23 august 2010, 14:08

Nea Ovidiule, sunt un suporter dinamovist dar la faza cu Marcos Antonio este penalty clar, bistriteanul nu-l „jeneaza usor” ci il ia efectiv in brate oprindu-l pe brazilian sa joace mingea sau sa incerce sa joace mingea venita din centrare.
Prea mare tam-tam pe o faza destul de clara.

Un dinamovist (32 comentarii)  •  23 august 2010, 15:01

Astept cu nerabdare sa cistigam nemeritat 7 puncte compuse din : 5 puncte fu-ra-te de steaua in meciurile cu Craiova si U Cluj ! Plus 2 puncte cu Pandurii !

ionut (46 comentarii)  •  23 august 2010, 15:11

Claudiu, nu gresesc. Nu in spiritul regulamentului.In litera lui OK s-a intins tricoul este fault,desi daca ma gandesc mai bine nu este chiar asa. In regulament se specifica in primul rand , citez nu exact dar aproximativ, ,, daca un jucator este impiedicat sa joace mingea, neregulamentar, …,, si apoi urmeaza insirate o serie de ,,infractiuni,,; piedica, atac din spate, atac cu forta disproportionata, obstructia, tragerea, tinerea de tricou, etc. Deci, toate acestea sunt sanctionate atunci cand impiedica un jucator advers sa joace mingea.Dupa parerea mea este evident ca usoara tragere de tricou nu l-a impiedicat cu nimic pe Bozovici sa joace mingea.Fundasul a dat drumul tricoului inainte ca tragerea sa-l afecteze pe Bozovici sa-l franeze.Daca ar trebui sa se fluiere de cate ori se imping 2 jucatori , se trag, se bruscheaza, nu s-ar mai juca deloc.La cornere ai sa vezi ,,tricouri intinse,, de fiecare data.Iar la noi este un caz specilal cu avalansa de simulari din fiecare meci.Trebuie facut ceva pentru ca nu se mai poate.Nu mi-ai raspuns, prin comparatie cu Curelea de la Sportul, Bozovici ar fi putut sa continue faza sa nu ?cada ?

Maxone42 (167 comentarii)  •  23 august 2010, 15:45

@Marlot@. Mestere , „conducerea Stelei nu comenteaza arbitrajele” pentru ca pina acuma nu a fost dezavantajata ca altfel le comenta mai mult ca toti ceilalti la un loc.
Dl. Ovidiu Ioanitoaia NU are dreptate. Rapidul trebuia sa primeasca DOUA penalty-uri. Unul la Bozovici pe care nu la primit si unul pe care la primit in mod CORECT. Tinerea de tricou indiferent ca este „usoara” sau „grea” SE SANCTIONEAZA. Inainte de golul doi , NU a fost nici un fault. Va mai trebui sa treaca multa apa pe Dimbovita pina sa vedeti voi Rapidul ca cistiga un meci dintr-o greseala de arbitraj VOITA CARE SA VICIEZE REZULTATUL asa cum voi Steaua , de la infiintare si pina in zilele noastre ati beneficiat de MII DE ORI… ati cistigat si campionate MUUUULTE pe „greseli” de arbitraj.
Hai sa mai si gindim inainte de a scrie ceva.

ionut (5 comentarii)  •  23 august 2010, 15:56

Alex ,greseste nu poti sa spui despre ovidiu ioanitoaia ca da din gura este un monstru sacru al emisiunilor de sport si cam are dreptate , eu sunt dinamovist si recunosc ca dinamo era ajutata in trecut de arbitrii , cam cum a fost ajutata cfr cluj sa castige titlu sezonu trecut. Marius Avram este un arbitru mediu dar este ridicat in slavii si promovat de tatal sau , face greseli colosale , viciaza rezultate , dar nu pateste nimic fiind protejat de taticu , asta este arbritrajul romanesc facut pe nepotisme . BRAVO nea Ovidiule

neghinita (14 comentarii)  •  23 august 2010, 17:54

trocul mitica-vasile avram a transpirat.hotelul lui mitica finantat de vasile avram cu 37 de mii camera anual? cite camere? de ce anual/ ???500 de euro zilnic???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pt ce ?mitica tu dai functii si inchizi ochii, ei iti dau bani si deschizi ochii si faci ciocul mare. sa vina dna si sa va cerceteze, dar nu ca la terenul cu gino!!!!!!!!!!!!!!!

marolt (18 comentarii)  •  23 august 2010, 18:08

Maxone42
Campionatul trecut a fost si Steaua dezavantajata si conducerea nu a comentat. Anul asta, cu Branestiul, raportul greselilor de arbitraj a fost 1-3 dar toata suflarea giulestina si din alte „galerii” au acuzat penalty-ul acordat aiurea.
Dinamo acum doi ani a luat o gramada de puncte pe mana arbitrilor, anul trecut a fost dezavantajata si au facut crize de nervi. Ca sa nu mai zic de CFR Cluj, care, dupa stim noi cate meciuri pe plus, daca sunt dezavantajati o data, cer scoaterea din arbitraj a „criminalului”.
La meciul cu Gloria am mai vazut si o mana pe o minge prin careul Rapidului, dar asta n-am pomenit-o. Ce ar fi sa fim fair play si sa recunoastem si cand suntem avantajati?
In rest, hai sa mai si gandim inaite de a scrie, cum bine spuneai.
Scupatul pe adversari nu e o practica generala.

jan pitesti (88 comentarii)  •  23 august 2010, 18:18

speram sa mai vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi .

milici (440 comentarii)  •  23 august 2010, 21:47

@maxone 4 clase , 2 de la CFR
Iar ai vazut alt meci eu inteleg fanatismul dar la tine e vorba de euforie cvasi permanenta.Citeste mai jos infractiunile penalede cartonas rosu comise asupra unui singur jucator de la Bistrita.

Maxone42 (167 comentarii)  •  24 august 2010, 8:52

Marlot , repet: Tragerea de tricou se pedepseste indiferent ca este „usoara” sau „grea”. Trebuia sa primim doua penalty-uri, nu unul. Citeste mai atent ceea ce am scris. Deci eu nu spun ca nu sa gresit SI in favoarea noastra (NEintentionat) citeodata (ARAREORI)… sa gresit la un moment dat sau altul in favoarea tuturor echipelor , sunt sigur. Dar NICIODATA noi nu am cistigat meciuri DECISIVE , sau nu am luat campionate datorita „greselilor de arbitraj” asa ca altii. Deci sa se greseasca
(DACA sa gresit si CIND sa gresit) la un meci banal fara miza mai mult sau mai putin este UNA… shi sa se „greseasca” la MULTE meciuri, inclusiv decisive si IMPORTANTE si datorita acestui lucru sa se cistige competitii, este CU TOTUL ALTCEVA.

Maxone42 (167 comentarii)  •  24 august 2010, 9:01

…continuare…
Cit despre scuipat pe adversari , nu mai incercati sa scoateti Rapidul „baiatul cel rau” ca de scuipat si de injurat (si dat cu lantul) se intimpla si la Steaua si la Dinamo si peste tot… pentru ca atunci cind sunt adunati
MII DE OAMENI laolalta, or sa se gaseasca intotdeauna 10-20… 100 de „aiuritzi” (sau cum vrei sa-i numesti tu).
La fel si cu ********. La noi la Rapid nici in tribuna si nici pe teren nu este un procentaj mai mare de rromi decit la MULTE alte echipe din Romania , mai ales… hai s a nu le spun numele… dar asa va place voua sa-i datzi inainte cu „povesti nemuritoare” si RAUvoitoare , ca deh… ce sa facem si noi rominii… cind nu avem ceva CONCRET, TREBUIE SA INVENTAM. Ai uitat cins la o deplasare de la Iasi i-au prins pe stelisti ca au furat de la o benzinarie??? Mama, mama ce taraboi mai era daca ar fi fost rapidisti!!!
Si INCA ODATA: cind este vorba de arbitraj… comisii… FRF… LPF… avantaje… prietenii… NICIODATA sa nu amintesti numele Rapidului si sa incerci sa i-l pui in aceasi oala cu… „alte” echipe ca esti CEL PUTZIN ridicol si lipsit de corectitudine si fairPlay. Si NIMENI nu te va crede, decit daca se va preface ca te crede, asa cum le convine unora.

Maxone42 (167 comentarii)  •  24 august 2010, 9:07

Milici, citeste ce i-am raspuns lui Marolt despre „infractiun i penale” si despre cum este Rapidul „ajutat” si „avantajat” si alte asemenea. Altfel , ai grija cum vorbesti cu alea doua clase dintre care una de la armata , ca nu ash vrea sa-ti raspund pe masura. Te inteleg ca esti un „suporter” stelist de Internet care vrea sa-si strige frustrarile , dar mai si controleaza-te. Cind mergeam eu pe stadion in anii ’70 probabil ca tu nici nu erai nascut, asa cun Steaua nici nu stia ce este aia galerie… asa ca nu prea avem ce „ne conversa” noi doi.

Comentează