Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ipocrizia lui Mureş̦an

După ce în primele etape ale sezonului în curs, ca şi cu prilejuri mai vechi, cavalerii fluierului au ajutat CFR-ul, iată că vineri seara s-a întors roata: la 2-2 acasă cu Astra, Teo Crăciunescu a nedreptăţit flagrant formaţia campioană. În […]

duminică, 15 august 2010, 4:42

După ce în primele etape ale sezonului în curs, ca şi cu prilejuri mai vechi, cavalerii fluierului au ajutat CFR-ul, iată că vineri seara s-a întors roata: la 2-2 acasă cu Astra, Teo Crăciunescu a nedreptăţit flagrant formaţia campioană. În minutul 28, în loc să dicteze lovitură pentru CFR din marginea careului şi să-l elimine pe Rohat, fault la Bjelanovici din postura de ultim apărător, “centralul” din Rm. Vîlcea l-a avertizat pe croat pentru simulare! , pentru ca 10 minute mai tîrziu s-o ierte pe Astra (altfel, o plăcută surpriză) de un penalty, atunci cînd, din cădere, Nogo l-a împiedicat pe Bud să continue acţiunea!

Nu voi susţine că s-au mai văzut echipe cîştigînd cu un om mai puţin, chiar CFR la Severin contra Craiovei, nici că un 11 metri poate fi ratat, speculaţii puerile, de ocolit. Pentru că n-ar convinge pe nimeni, dimpotrivă, ar stîrni ilaritate. Indiscutabil că Teo Crăciunescu a comis-o în ambele situaţii si că, la fel de clar, va fi oprit de la delegări. A greşit şi trebuie să plătească.

În contextul respectiv, preşedintele clujean a avut suficiente motive să reclame prestaţia vîlceanului. Atît că Iuliu Mureşan a sărit calul în clipa în care, la finalul întîl­nirii, a solicitat scoaterea lui Crăciunescu din arbitraj    Considerînd că a vorbit la cald, am sperat că va renunţa repede la nişte acuzaţii exagerate. Da’ de unde!, doctorul a insistat asupra excluderii şi în ziua următoare, decretînd că partida ar fi fost condusă într-o manieră “incalificabilă, ten­denţioasă si rău-intenţionată”!

A gresit arbitrul, numai că, din păcate, preşedintele s-a angajat pe acelaşi drum, ideea fiind că lui Crăciunescu i se pot reproşa lipsa de anvergură şi de formă, pla­­samentul nepotrivit, slaba colaborare cu asistenţii etc., dar nu si reaua-credintă. Fără să aibă clasa tatălui său, Teo rămîne un arbitru corect, vertical. În consecinţă, Mureşan era în măsură să-i impute că a gafat, nu însă şi că ar fi sosit în Gruia cu lecţia dinainte învăţată, chitit să lovească în CFR. Aşa ceva e prea mult!

Altceva deranjează şi mai tare în atitudinea oficialului clujean. În repetate rînduri, de cîte ori arbitrii au avantajat-o pe CFR, de pildă, în recentele meciuri cu Craiova şi cu Brănesti, doctorul Mureşan s-a considerat, mimînd o elegantă superioritate, deasupra unor asemenea flecuștețe, deasupra unor asemenea nimicuri. În plus, a declarat de fiecare dată “nu comentez arbitrajul”, ba a si atras atenţia că “nu poţi pierde puncte pe greşeli de arbitraj, numai pe jocul echipei”. Acum a schimbat placa şi nu doar că se repede să comenteze, ci tună şi ful­geră! Cum devine cazul, a tăcut ca peştele cînd i-a convenit si se indignează din cale-afară cînd îl doare?! Colega Maria Andrieş̦ l-a numit ieri “frustrat”, iar Mititelu “demagog”. Eu i-aş̦ zice ipocrit lui Mureşan şi nici măcar nu mi-as cere scuze.

Comentarii (141)Adaugă comentariu

beep (63 comentarii)  •  15 august 2010, 16:52

nu a ajutat nimeni p cfr nici in primele etape ale sezonului in curs, nici cu prilejuri mai vechi! chiar daca acum au fost dezavantajati, muresan nu trebuia sa spuna absolut nimic d arbitraj! se pare ca a invatat d la restul galagiosilor. sa speram ca e doar greseala lui, nu si a clublui, pt ca multi microbisti au fost atrasi d spiritul si comportamentul diferit, civilizat al acestui club, printre care si eu. ati putea mentiona ca mandorlini nu a vrut sa comenteze arbitrajul…

Brashka (1 comentarii)  •  15 august 2010, 16:55

Poate nu ‘frustrat”, dar sigur „demagog” si „ipocrit”.
Muresan uita ce-i convine sau e in favoarea lui, dar sa vedeti ca la finalul campionatului, daca ar fi problema de 2 puncte, isi va aduce aminte si-l de denigra din nou pe nefericitul Craciunescu jr.

ardealul ,ARDEALUL (53 comentarii)  •  15 august 2010, 16:58

ce sa-i faci?mosule esti…dus de mult.consulta un specialist…iti spun eu o sa ai o supriza

ion (5 comentarii)  •  15 august 2010, 17:01

Mare dreptate aveti domnule Ioanitoaia.Muresan declara acum ceva timp in urma :” Numai cei slabi se plang de arbitraje”
Ma intreb eu asa retoric, Muresan stie ce inseamna DEMNITATE,CARACTER,ONOARE?
Dumneavoastra l-ati numit ipocrit.Eu il incadrez in randul celor fara coloana vertebrala.

Nikko (47 comentarii)  •  15 august 2010, 17:06

Da, e ipocrizie. Dar e mai ales boala asta romaneasca de a da vina pe tot ce se poate da vina, mai putin pe tine insuti. Echipa, in mod evident, scartaie, i-au dat si ultimatumuri lui Mandorlini. Dar cum s-a ivit ocazia, au sarit pe arbitri. Ar trebui sa spuna „mersi” ca s-a intamplat asa: oricum zilele viitoare se vor petrece schimbari acolo, la echipa. Si atunci ce rost o fi avut tot circul asta, nu-mi dau seama. Daca bateau pe Astra asta insemna ca problemele erau rezolvate? Nici vorba.

Rossonero (1 comentarii)  •  15 august 2010, 17:11

Normal ca nu v-ati cere scuze. Pentru ca voi, gesepistii, sunteti de 10 ori mai ipocriti. Pozati in jurnalisti obiectivi dar sunteti slugarnici in fata lui Giovanni ori de cate ori il chemati la emisiuni. Si in fata lui Gigi la fel. Si nici macar rusine nu va e.

Mac (5 comentarii)  •  15 august 2010, 17:11

Bravo Dom’le!!!

polonezu (264 comentarii)  •  15 august 2010, 17:13

-rolul arbitrilor este sa fluiere cinstit; ca mai gresesc este omeneste; dar, a persevera in greseli (flagrante) nu mai este normal: inseamna ca alta este menirea acelui individ; iar ideea ca greselile in compensatie ar fi un lucru firesc, este deadreptul diabolica…

Cristi (48 comentarii)  •  15 august 2010, 17:15

Corect! Asa este, acest MURI, care de 3 ani arbitrajul este PRO CFR si spune ca nu e el de vina ca arbitri fluiera PRO CFR. Acum sa vedeti Domnule Ioanitoaia cum il baga in SEDINTA pe M.Sandu si ii cere SOCOTEALA, spunea cineva ca tactica acestei non Echipe de Fotbal cfr este de a ramane pe la 3-4 puncte de lider ca in retur sa devandalizeze totul prin mijloacele pe care le stim si mai ales sa spuna dupa aceea ca si noi am fost dezavantajati in TUR.

P.S Domnule Ioanitoaia…. si daca se poate sa imi raspundeti…. Muresan de ce nu a fost SUSPENDAT pentru acel PUMN dat in figura unui jucator de la Branesti? Dar CADU de ce nu este suspendat pentru afimartia ca echipa lui joaca 11 contra 14 referinduse la arbitri, ca pentru aceleasi declaratii GOIAN a fost suspendat 2 etape NUUUUU?
Multumesc

daniel bizu (1 comentarii)  •  15 august 2010, 17:15

ovidiu,vreau sa iti multumesc pentru acest articol,este de nota 100 daca exista aceasta nota,mi-as dori foarte mult ca acest articol sa fie auzit sau citit si in gruia,as dori sa spun un singur lucru pe langa ce ai spus tu despre muresan: TOT HOTUL STRIGA HOTII!!!!!!!!!CONTINUA IN ACEEASI NOTA DE FIECARE DATA SI NU FI PARTINITOR!FELICITARI!!!!!!!!!!

laptopiri (1 comentarii)  •  15 august 2010, 17:24

De ani de zile are aceiasi atitudine cind comenteaza arbitrajele . In sfirsit vede cineva acest lucru. Daca m-ar pune cineva sa aleg raul cel mai mic dintre gigi si doctor as alege fara ezitare gigi.

Dan (1 comentarii)  •  15 august 2010, 17:26

Nici o ipocrizie. Asa zisele arbitraje pro CFR sunt 90% inventate. Muresan a incercat sa se distanteze de gunoaiele din capitala, CFR este in alta lume fotbalistica, o lume civilizata, mai aveti ani de zile buni sa va ridicati din mocirla. Va place sau nu diferenta asta se vede pe toate planurile cand treci muntii.

CSS (76 comentarii)  •  15 august 2010, 17:28

Frustrarile sunt la Bucuresti,iar eu,ca multi altii v-as numi penibili. Ceea ce nu vreti sa vedeti e ca s-a gresit ,poate,pt ca fazele judecate in favoarea CFR-ului au fost 1 (una) la cate un meci si DISCUTABILE,iar voi ati sarit ca arsi,desi e prima data cand vad ca realizati ca un 11 m se poate si rata….Dar nu 2 faze clare,nicidecum grele,cum sare „taticul” sa-si apere odrasla.CFR-ului i s-a refuzat un 11 m etapa anterioara la Timisoara,concluzie trasa si de Geambasu cu ai lui la GSPTV,ca sa nu mai vb de acel 11 m refuzat CFR-ului in ultimile etape din retur la CFR-Vaslui 0-0,recunoscut si de Porumboiu,la care ati avut tupeul sa spuneti ca e de fapt un ajutor pt CFR…penibil ! La aceste greseli,Muresan nu a facut scandal,pt au fost greseli !!! Dar ce a facut Craciunescu jr e furt sau totala lipsa de valoare,in ambele cazuri,trebuie trimis la plimbare.Cum scriati dvs in trecut la lipsa de valoare se greseste in ambele directii…deci ce ne ramane ??? FURT ! Muresan a declarat mereu,cei ce gresesc trebuie sa plateasca,chiar daca au gresit in favoarea Clujenilor…A tacut cu VS,acum la TM,dar pana cand???

bogdan (1 comentarii)  •  15 august 2010, 17:28

Corect domnule Ioanitoaia! O nesimtire si o ipocrizie mai mare ca la acest individ nu mi-a mai fost dat sa vad. Echipa lui fura de vreo 3 ani incoace prin toate mijloacele, reusind sa contabilizeze cateva trofee mincinoase. Mi-as permite sa va dau un sfat: ar fi trebuit ca acest titlu sa deschida ziarul pe prima pagina cu litere de-o schioapa. Numai bine si mult respect!

Fredy (2 comentarii)  •  15 august 2010, 17:36

Ai perfecta dreptate, domnule Ioanitoaia, numai ca Mureshan nu e doar ipocrit, ci si marsav.

ADI53 (5 comentarii)  •  15 august 2010, 17:36

Donule Ioanitoaia,
Fara sa privim inapoi cu manie vedem totusi ca meciul anterior in care Craciunescu a arbitrat CFR-ul a fost tot la Cluj in primavara contra Vasluiului (O-O) si atunci tot fara reacredinta a refuzat un 11 metri CFR-ului. Vorba dumneavostra de atunci si de acum , a gafat. Sunt tot mai putini cei care cred in verticalitatea individului, daca ii excludem pe colaboratorii tatalui sau de pe la ziare si televiziuni. De doua ori la rand poate fi si altceva.

sebi (2 comentarii)  •  15 august 2010, 17:37

Asa e domnu Ioanitoaia, presedintele Clujului a gresit, cred eu. Dar totusi, campionii unor astfel de declaratii nu sunt la Cluj, cu la Bucuresti. Ce-ar fi sa dedicati cate un editorial de fiecare data cand arbitrii „nedreptatesc” pe Borcea, Becali ori altii ca ei si lauda arbitrajul cand sunt avantajati flagrant? E binevenita critica asupra d-lui Muresan, dar totusi. Daca vorbiti de ipocrizie, ce-ar fi s-o si definim, dc nu cumva definitiile se schimba dupa prietenii.

cris77 (6 comentarii)  •  15 august 2010, 17:41

Totusi Iuliu Muresan are doua clase peste toti ceilalati la decenta , lucru demonstrat de-a lungul anilor.E unpic ipocrit acum dar orice om are dreptul sa mai si cedeze la presiune.Daca ar avea toti cei ce vorbesc public in Romania ipocrizia lui dar si calitatile nu m-ar deranja deloc.Retineti ca nu sunt din Cluj si nici macar din Ardeal , ci din Ploiestiul lui ILC.

Popescu Paul (1 comentarii)  •  15 august 2010, 17:47

Sunt intr-u totul de acord cu dl.Ioanitoaia si totdeauna sub asa zisa civilizatie ardeleneasca si in spatele ochelarilor cu rame de baga…dl.Muresan nu s-a dezis decat arareori de tiparul presedintelui de club din liga 1…in speta, atunci cand echipa lui era ajutata de arbitrii, iar replica „no coment” era in varful buzelor tuguiate!

BB (155 comentarii)  •  15 august 2010, 17:53

Daca unii dintre suporterii CFR pretindeti ca arbitrii nu au ajutat-o deloc in acest debut de campionat, aveti orbul gainilor si sunteti de aceeasi speta cu Muresan. Realitatea nu poate fi negata si ea este impotriva voastra, care judecati cum va convine. Eu va intreb de ce n-ar fi fost penalty pt Craiova si ar fi fost pentru CFR vineri? Raspunsul e in excelentul articol al dlui Ioanitoaia: pt ca nu vreti voi!!!

anotak (31 comentarii)  •  15 august 2010, 18:21

In cea ce-l priveste pe dl.Muresan ,sunt de acord ca,mai bine tacea,dar in cea ce-l priveste pe acest copil de arbitru,caci el nu este,nu prea aveti dreptate.Teo Craciunescu nu a gresit tendentios,cum scriu unii,ci a gresit datorita faptului ca,este incompetent.Un „arbitru” care nu reuseste sa treaca baremul la testele pentru liga a-1-a(ori nu le da,cea ce este acelas lucru),nu are ce cauta la un meci de acest nivel.Ar mai fii ceva,de ce oare,atat dv.,cat si altii din subordinea dv.atacati atat de virulent conducatorii CFR-ului,in momentul de fata.Au mai fost si alte iesirii a unor conducatori de club,care au criticat arbitrii,chiar mai virulent si folosind un limbaj ne academic,dar nici dv.,nici colaboratorii dv. nu au luat o asemenea atitudine.Ore sa fie vorba de subiectivizm?Ma intreb si eu!!

neutru (1 comentarii)  •  15 august 2010, 18:25

De ce sa ne miram ca tuna si fulgera cand pierde puncte dar tace chitic cand CFR e beneficiarul „greselilor” de arbitraj. Acum doi ani a zis ceva cand CFR a beneficiat de un penalty ostentativ (deci intentionat !) facut de un fundas de la U in meciul (ultim ) U – CFR ? A cumparat acel penalty !! A zis ceva de mijlocasul de la U care a jucat (tot ostentativ de clar) impotriva intereselor echipei U, urmarind clar sa fie eliminat ? Cum se cheama astfel de practici cand intervii la jucatori ai echipei cu care urmeaza sa disputi un joc ?
Si … i-au inhatat banii (lui Gigi) care dorea sa stimuleze pe U sa-si apere corect sansele (desigur, si in interesul Stelei …). Cazul „valiza” de ce nu s-a rezolvat pana acum ? Pentru ca asta n-a fost coruptie ! Coruptie a fost interventia clara a CFR la unii jucatori ai lui U !! Ce ziceti, merita o (re)vizionare meciul U – CFR (ambele Cluj) ? S-ar vedea clar cum au jucat uni jucatori ai lui U iar asta se putea intampla numai daca era un meci vandut !

joe (1 comentarii)  •  15 august 2010, 18:27

Au mai fost si altii , care au avut declaratii mult mai bombastice , in schimb lor nu le-ati dedicat un articol.

Sorin (12 comentarii)  •  15 august 2010, 18:36

Pt Dan si CSS: cel putin primul e ardelean,dar amandoi suferiti de marea voastra frustare…aveti impresia ca sunteti deosebiti,dar sunteti doar niste simpli pacalici…eu sunt moldovean si desi se spun multe despre moldoveni va depasim cu mult ca inteligenta si perceptie a vietii… da,Muresan si cfr au furat,acum nu le mai iese asa ca s-au gandit sa atace…mai uita-te la meciul cu Craiova cand au fost cel putin doua faze in care ati fost avantajati voi ardelenii…ardeleni de care m-as dezice oricand;nu ati facut nimic decat sa va lamentai si sa cereti…sunteti penibili…daca nu va convine plecati dracului din tara asta…oricum ne e mai bine fara voi…P.S. cfr e varza asa cum a fost tot timpul…diferenta e ca nu va mai ajuta arbitrii(care de altfel erau din restul tarii pe care voi o blamati)…nu veti face nimic in CL si veti termine spre coada clasamentului…cam atat…sper doar sa va carati din acest spatiu!…

geo (1 comentarii)  •  15 august 2010, 18:40

asa au comentat mai toti cititorii articolele despre infrangerea cefereului. cred ca mury a cedat nervos de la caldura sau craciunescu e incomod si nu face parte din arbitrii „de casa”. asa e roata asta se invarte.

justin (1 comentarii)  •  15 august 2010, 18:46

Lume civilizata in Ardeal ??? HA ! In deschiderea meciului de la Sibiu dintre Gaz Metan si Sportul Studentesc in tribune domnisoare , mame cu copii sparg seminte de zor , fiecare cu punga 🙂 Bine ca n-au venit cu sacul . La Brasov o directoare de banca fura vreo 2-3 milioane de euro din conturi . He he he ! Halal civilizatie 🙂 Lauda-te gura 🙂

Mich (21 comentarii)  •  15 august 2010, 18:47

In general se arbitreaza eronat IMPOTRIVA CFR !! Presa e orbita de ura impotriva CFR pentru ca aceasta a surclasat echipele bucurestiului. Presa bucurestiului e dominata de PARANOIA impotriva CFR (la fel de bine ar fi impotriva oricarei echipe din Romania si dinafara bucurestiului ce ar lua trofee). Dl Muresan a gresit ca a procedat in maniera tipic miticista, insa are perfecta dreptate. Prea mult se greseste impotriva CFR (si acum, si in trecut)…

claudio2god (1 comentarii)  •  15 august 2010, 19:11

ani an portugalia dar singurele echipe de care se vb cv de bine sant cfr si unirea, celelalte sant doat scandal si tipete parca voi aia din bucuresti santeti buricul pamantului, exceptand oameni de omenie unde acum nu este cazul ,iar emisiunile de la gsp parca sant ovale si bat tot mai mult antr o singura directie care deja face B..urta

laurentiu (8 comentarii)  •  15 august 2010, 19:21

ptr.Dan.Este adevarat ca voi traiti in alta lume dar in una virtuala sau in lumea 1907care va reprezinta.Despre partea cu trecerea muntilor ar trebui sa ne multumesti noua celor de dincoace de munti ca am trecut de doua ori pentru a va elibera de urmasii lui Atilla.Despre fotbal mai vorbim cand va cadea guvernul -boc-sa vedem ce rezultate veti mai avea.Ca si anul trecut cand au fost arbitri straini si sa arbitrat corect.(Am scris intentionat cu litera mica numele premierului ptr.ca este mic si la propriu si la figurat)

Claudiu (343 comentarii)  •  15 august 2010, 19:25

Mai copii, multi cititi si putini intelegeti. Problema nu e ca au mai fost si mai sunt altii care au procedat ca Muresan, alde Gigi, alde Iancu, alde Borcea etc etc, ci ca Muresan s-a facut de ras tacand atunci si tipand acum. La asta s-a referit dl Ioanitoaia si are perfecta dreptate. Povestea ca ardeleanul e peste muntean si moldoveanul sub banatean etc, astea sunt prostii. Discutia e alta, iar suporterii CFR-ului se prefac ca nu pricep despre ce e cu adevarat vorba.

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  15 august 2010, 19:26

Daca la Craiova Cfr a fost favorizata matale nu te pricepi la fotbal. Hai sa povestim despre balet ,natatie ,tenis sau despre echipa Craiovei din anii 80 ca vad ca ai ramas blocat la ea. Acum zece ani te-am urmarit,erai ok si cat de cat obiectiv. Anii au trecut dar din pacate pt tine au trecut degeaba.Se vede de la o posta ca l-ai asteptat pe Muresan la cotitura si cum a gresit cum ai sarit la el. Nu cred ca am vazut vreun articol de al tau referitor la arbitrajul de la Timisoara. Te deranjeaza ca nici un conducator clujean nu merge la jucaria ta de emisiune.In fine ,sunt multe de spus. In numele clujenilor,RUSINE si asta fara sa imi cer scuze.
P.S. Sper sa imi apara postarea

Dingauanu (57 comentarii)  •  15 august 2010, 19:26

domnule Ioanitzoaia
dumneata faci ca boxerul in ring-arati adversarului o palma si lovesti cu cealalta. sa va traduc: spuneti ca astra trebuia sa joace in 10 oameni si cfr trebuia sa beneficieze de penalty. dar loviti in Muresan care acuza arbitrul de prost arbitraj, tendentios, a fracturat meciul tot timpul.
de fapt ce doriti monsieur?

dioszegi1955 (1 comentarii)  •  15 august 2010, 19:37

U cistiga dar inainte cumpara

bazil (18 comentarii)  •  15 august 2010, 20:14

E foarte trist ca mai toti „postatorii” clujeni sunt atat de orbiti de microbism. Daca cineva poate crede cu seriozitate ca o echipa care 100 de ani (la mai multi!) nu a facut NIMIC, deodata, subit si exceptional, in ciuda unui joc ceva mai breaz decat mediocru (dar cu sprijin beton de la arbitri si probabil ca si prin alte metode oculte) ia si cupa si campionatul, atunci cinevaul acela nu stie nimic despre fotbal (ul romanesc)! Din pacate o mare contributie la consolidarea imaginii de mare echipa a CFRului (ca si in cazul Unirii Urziceni) o are presa sportiva, ahtiata dupa „inedit”. Ca si cand nu eram satui de Scornicesti ori Moreni! Ba inca Victoria a fost performanta si in Cupa UEFA!
Cat despre civilizatie, a se slabi; chiar daca ardeleni, tot romani sunt si ceferistii: ce vedem si auzim pe Gruia e similar cu ce se rage in Ghencea ori Banie. Si, ca sa nu ratez ocazia, lucrul e valabil si pentru „frumoasa” (si ) galerie timisoreana.
Adica, vorba Luceafarului: toti, o apa si-un pamant. Pai, cum altfel?

paul (1 comentarii)  •  15 august 2010, 20:14

ipocrit e putin spus. se poate gasi la o cautare pe google un filmulet cu muresan care recunostea ca a premiat adversarele contracandidatelor in timpul luptei pt promovare. ce zicea acelasi individ gretos cativa ani mai tarziu? ca premierea = coruptie? un mizerabil…

bondor (7 comentarii)  •  15 august 2010, 20:19

trebuia sa aperi odrasla prietenului,era o datorie de onoare,nu? o sa ramaneti cu gazeta pe taraba aici la cluj.

horiab (1 comentarii)  •  15 august 2010, 20:20

luati-va steaua, dinamo s-alte panorame de scandaluri si echipe si mergeti in burkina faso… de ani de zile aveti un cui cit china impotriva CFR-ului si comentarii tendentioase si o ciuda regateana neaosa impotriva ardelenilor; luati-va cu oierul de mana si invatati si voi o meserie cinstita, de pilda sa mulgeti o vaca

Smart O (51 comentarii)  •  15 august 2010, 20:57

Conducatorii de cluburi fac rau echipelor criticind mereu , dar si arbirii gresesc enorm . Fotbalul la noi are reminiscente de oina probabil si rugby . Majoritatea jucatorilor stau mai mult pe jos , fara motiv , faulteaza sau obstructioneaza si tot ei se vaita iar arbitrii cind nu iau nici o masura , de cele mai multe ori ii protejeaza pe antifotbalisti si foarte rar scot caronasele pentru cei ce-l merita cu prisosinta.

amusement (17 comentarii)  •  15 august 2010, 20:59

e incredibil asa ceva. unde vedeti in Anglia sa se discute atata despre arbitraje? sau ce credeti ca Romania e cea mai corupta tara din Lume.. imediat o sa ziceti ca si DNA e pro CFR si ca si Basescu e pro CFR nu vedeti ce penibili sunteti?? chiar si articolul acesta e penibil, unde vezi tu in Anglia sau Spania sau Italia asemenea articol clar rau intentionat. Daca CFR e asa ajutata de arbitraje de ce nu se sesizeaza DNA-UL?? Adica o tara intreaga zice ca CFR e avantajata de arbitrii si DNA-ul nu face nimic oare ei sa nu fi auzit de asa ceva??? CREIER MIC OAMENI PENIBILI SE VEDE CA TRAIM IN ROMANIA. domnule OVIDIU IOANITOAIA stim cu totii ca sunteti stelist si ca toata presa e anti-CFR doar pentru ca Bucurestiul e format din editorialisti fani Dinamo,Steaua,Rapid.. TRAIM INTR-O TARA DEMOCRATA PANA LA URMA! VA RUGAM SA TRATATI CU INDIFERENTA TOATE ECHIPELE, ASA AR FI CORECT. cand Cadtiga Steaua inainte de 2006 titluri cu ajutor de arbitrii si cateva zeci de penalty-uri inventate de arbitrii atunci nu ziceati nimic de arbitraje..

hmmm (24 comentarii)  •  15 august 2010, 21:01

la meciul din retur cu international acelasi teo craciunescu nu a acordat 2(doua!) lovituri de la 11m. atunci ce a fost? plasament gresit? ma indoiesc, uitati-va cu atentie la reluari, era la cativa metri,mai ales la faza penaltyului. sunt convins ca greseli au fost si vor mai fi in toata lumea insa tenta a fsot clara.acest lucru deranjeaza is pt asta sa plateasca. despre meciu lde la craiova si cel cu branestiul: domnul Aron Huzu a spus romaneste,clar, la tv in direct ca nu se impuneau lovituri de la 11m. eu asa vrea sa va intreb, domnule Ioanitoaia, despre golul anulat lui deac la timisoara. ce ne puteti spune despre acest gol? nu am inteles:s-a spus ca a fost offside(la reluari s-a vazut clar ca nu a fsot!), pe urma s-a spus ca a fost fault i natac(la reluari s-a vazut ca nu a fsot!). dumneavoastra cum comentati aceasta? sanatate va doresc si astept cu nerabdare raspunsul dvs. P.S: da, muresan trebuia sa fie domn insa, repet:tenta a deranjat,n u greselile.

tarzan (14 comentarii)  •  15 august 2010, 21:04

Despre autor, doar o vorba: ipocrizie. Chiar ma intrebam cum va reusi sa-l scoata pe fiul amicului sau. Uite, ca a gasit metoda.
@sorin
Maestre, sunt de acord cu matale intr-o singura privinta. Unirea de la 1918, cind Ardealul s/a decis sa traiasca alaturi de Romania, a fost o mare prostie. Ardelenii trebuiau sa aiba puterea sa ramina singuri si sa nu se degradeze alipindu-se de o tara de rahat. Cit despre cit de inteligenti si buni sunteti voi, moldoveni, constat zilnic din presa, din stirile de televiziune, din faptul ca an de an aveti inundatii, desi ati avut 20 de ani sa va faceti niste diguri cum sunt prin Ardeal. Probabil ca nu v-a dus capul de inteligenti ce sunteti.

Victor (278 comentarii)  •  15 august 2010, 21:05

@amusement. Dintre toate prostiile postate pe blog, cea mai gogonata e cea ca Ioanitoaia ar fi stelist! Tu pe ce lume traiesti, omul a spus de zeci de ori ca simpatizeaza cu Craiova, de unde draq le scoateti?

Canadezul (6 comentarii)  •  15 august 2010, 21:12

Eu asa ziarist subiectiv nu am mai vazut! Cand scrie despre Cluj parca scuipa venin. Daca in meciul de la Craiova Clujul a fost favorizata atunci degeaba mai vorbim. Ori nu cunoastem fenomenul ori suntem raivoitori. ….

tarzan (14 comentarii)  •  15 august 2010, 21:13

Da, Muresan trebuia sa se abtina, sunt si eu de aceeasi parere, desi sunt fan CFR. Totodata, sunt convins ca daca era alt arbitru, nu Teo Craciunescu, un arbitru slab de altfel, nicidecum hot, Muresan nu ar fi zis nimic, sau ar fi facut doar o declaratie de complezenta. Asa, i-a platit si el o polita lui Craciunescu senior, un dusman fervent al echipei noastre, iar dovada ca am dreptate e chiar acest editorial, in care Ioanitoaia isi apara amicul.
PS Apropos de ce zicea cineva pe aci, in legatura cu obiectivismul maestrului semnatar al editorialului. In urma cu citiva ani, cind s-a batut Nationalul cu Steaua la titlu si a cistigat Steaua dupa ce National a pierdut la Craiova, acel meci celebru in care toti olltenii au tinut cu Nationalul, Ioanitoaia a iesit la TV si si-a dat arama pe fata, zicind ca bine ca a cistigat Stoia fiindca Nationalul si asa nu prea are suporteri si era pacat sa cistige ei. Incredibil, dar asta spune multe despre cit de obiectiv este ziaristul Ioanitoaia.

osmo (237 comentarii)  •  15 august 2010, 21:31

ati afirmat ca arbitrajele cfr-ului sunt suspecte si ati insinuat ca se joaca in culise.
pai daca cfr a cumparat frf si cca, nu vi se pare reactia lui muresan absolut justificata? le-a dat bani si acum il fura???
nu stiu cine-i mai ipocrit.

Augustin (268 comentarii)  •  15 august 2010, 22:02

Canadezule, nu stiu cati ani ai, dar sa iti intre bine in cap: CFR a fost evident avantajata contra Craiovei, care a avut un penalty nedat la O-O. Poate tu ai vazut alt meci sau nu iti mai aduci aminte.

Canadezul (6 comentarii)  •  15 august 2010, 22:13

@ Augustin
Nu stiu ce conteaza cati ani am dar te rog sa imi spui si mie de ce trebuia acordat 11 m la acea faza. Daca vorbesti de faza cu Nuno Claro nici vorba, iar la a doua faza jucatorii s-au tinut reciproc, dupa care Panin a ramas in picioare iar olteanul s-a aruncat jos. Deci? Sunt 100% de acord ca Muresan a gresit comentand arbitrajul dar dupa ce a tacut dupa meciul de la Timisoara si ”marea presa” damboviteana a tacut ,poate a simtit nevoia sa se descatuseza. Repet ,nu trebuia pt ca nu suntem damboviteni ,suntem ardeleni /Cinstea ,bunul simt sau lucrul facut de calitate ne diferentiaza de voi…..

isti (15 comentarii)  •  15 august 2010, 22:28

Articol nedrept, ca si celelalte articole scrise de Dvs in acest sezon. Si asa veti continua pana la sfarsit. Dar sper, sa ramaneti cu atata: sa balacariti CFRul, si ei sa castige!

Augustin (268 comentarii)  •  15 august 2010, 22:28

Canadezule, a, asa ai decis tu, ca jucatorii s-au tinut reciproc, dar specialistii, inclusiv opinia oficiala a CCA, au convenit toti , fara exceptie, ca Tudor trebuia sa dea penalty. Tu insa stii mai bine, de aceea te-am si intrebat cati ani ai!

petre stelistu (51 comentarii)  •  15 august 2010, 22:30

Si nu-i numa el,ipocrit.Jocuri de culise se faceau si inainte,dar in ultimii 5 ani eu cred ca se stie campioana din Iulie.De banii din televiziuni si cei din Europa,Dragomirtiganul are grija.Cel putin,CFR face ce face datorita prim ministrului,Emil Boc.

Comentează