Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR ajutată iar de arbitri!

Luni seara, ultimul meci al etapei a doua s-a încheiat conform aştep­tărilor: CFR Cluj a învins-o la pas pe Victoria Brăneşti, 2-0. Deşi ­dîrză şi curajoasă, nou-promovata n-a rezistat decît o oră în Gruia, cedînd pînă la urmă în faţa […]

marți, 3 august 2010, 6:03

Luni seara, ultimul meci al etapei a doua s-a încheiat conform aştep­tărilor: CFR Cluj a învins-o la pas pe Victoria Brăneşti, 2-0. Deşi ­dîrză şi curajoasă, nou-promovata n-a rezistat decît o oră în Gruia, cedînd pînă la urmă în faţa unui adversar mai bun, superior. Ca şi în egalul cu Craiova, CFR n-a sedus. Dar s-a dovedit încă o dată puternică, solidă şi organizată, ceea ce mă îndeamnă s-o consider printre principalele candidate la cîştigarea campionatului. Cînd ai un lot de valoare, un antrenor priceput şi o condu­cere serioasă, eşti îndreptăţit să speri că îţi vei păstra titlul.

Asemenea aprecieri nu mă ­împiedică să observ că, inclusiv luni, CFR şi-a ­croit drum spre izbîndă, altfel, una pe deplin ­meritată, cu ajutorul arbitrilor. Concret, în minutul 40, la 0-0, “centralul” Mugurel ­Drăgănes­cu din Breaza ­i-a refuzat Victoriei un penalty în clipa în care Panin a ­intervenit neregulamentar la V. Simion.

Penalty Branesti

Într-adevăr, o fază limită şi un fault greu de sesizat la viteza jocului. În consecință, Drăgănescu nu trebuie arătat cu degetul. Acestui arbitru corect şi de perspectivă i se pot reproşa însă graba cu care l-a avertizat pe V. Simion pentru simulare şi, spre sfîrşitul întîlnirii, lipsa de reacţie la agre­siunea comisă de G. Mureşan. Priviţi cu atenţie secvenţa postată pe www.gsp.ro şi vă veţi convinge: îmbrîncit discret din spate de Kivuvu, atacantul din Brăneşti a căzut după ce a fost călcat pe picior de fundaşul clujean (captura de mai sus). ­Fault clar, 11 metri evident. Cu mai mult fler, Drăgănescu ar fi sancţionat împingerea lui Kivuvu din afara careului şi ar fi închis orice polemică. Din păcate, a ales soluţia greşită.

Probabil că şi dacă Victoria ar fi primit penalty şi l-ar fi transformat, tot CFR s-ar fi impus în final. A întors ea rezultatul de la 2-0 pentru Craiova la Turnu Severin, ba şi cu un om în minus, de ce să nu fi reuşit în fieful propriu? Pe de altă parte însă, chiar şi susţinătorii campioanei trebuie să accepte că aşa s-a desprins mai uşor.

Fanii din Gruia vor sări iar ca arşi. Mă vor acuza că, avînd un dinte împotriva formaţiei someşene, nu fac altceva decît să-i caut noduri în papură. Fals. Clasa CFR-ului e una şi mă număr printre cei care o recunosc. Mai departe însă, mă simt dator să ­remarc ­faptul că arbitrii tranşează de fiecare dată,invariabil, fazele discutabile în favoarea CFR-ului, mereu în aceeaşi direcţie! Deoarece situaţia se repetă, încep să cred că nu mai e vorba numai despre o întîmplare.

Comentarii (116)Adaugă comentariu

Mandela (8 comentarii)  •  3 august 2010, 22:40

Va reamintesc ca de sambata se scrie sute de randuri despre golul anulat Craiovei in Ghencea, iar majoritatea jurnalistilor, printre care si multi colegi de-ai dumneavoastra tremura de indignare ca niste fete mari, sustinad sus si tare ca Steaua a cumparat arbitrul, ca a inceput cu hotiile, ca s-a reintors practicile comuniste (desi cred ca multi dintre ei nu aveau mai mult de 18 ani la revolutie si nici nu par niste minti prea sclipitoare). Surprinzator, CFR-ul este la al doilea meci consecutiv cand benficiaza de erori mari de arbitraj. In plus, conform statisticilor facute publice, nu inventate de mine, este echipa cea mai favorizata de arbitri, cel putin in ultimul an (ca sa nu zic in ultimii 3). Au inceput sa se remarce printr-un joc ingrozitor de violent, nu numai prin numarul mare de faulturi comise, ci si prin duritatea lor, fapt tolerat de majoritatea arbitrilor.
Eu sunt stelist, si deci foarte subiectiv in aceasta problema, dar parerea mea este ca Steaua abia s-a tarat pe un loc de Europa League in ultimele sezoane, si foarte putin a putut fi suspectata de interventii asupra arbitrilor sau meciuri aranjate, asa ca nu cred ca merita toata frenezia asta de dupa meciul cu Craiova pana cand nu se dovedea macar ca situatia se repeta si este mai mult decat o greseala de arbitraj. Din pacate, CFR-ul, desi protectia din partea arbitrilor continua, a fost tot timpul protejata de jurnalisti, sub pretextul ca totusi este o echipa valoroasa.
Va mai atrag atentia asupra faptului ca, in etapa trecuta, Urziceniul a castigat un punct nemeritat in urma unei greseli mult mai mari de arbitraj, prin faptul ca golul marcat in ultimul minut de joc nu mai putea fi, cu siguranta recuperat in cateva secunde de joc, in timp ce Steaua, chiar si condusa cu 2-0, ar fi avut 30 de minute la dispozitie sa incerce sa obtina macar un egal (sa nu uitam totusi ca in aproximativ 30 de minute in meciul Dinamo-Sportul s-au inscris 6 goluri, nu 2 sau 3).
Ca sa nu ma intelegeti gresit, nu contest in niciun fel victoria CFR-ului asupra Branestiului, o echipa ce nu isi justifica locul in prima liga. Cu toate aceastea, ma deranjeaza prostul obicei al colegilor dumneavoastra de a crea scandal si acolo unde nu este cazul. Din pacate, jurnalismul din Romania se tabloidizeaza in fiecare zi. Sincer, cred ca as face fata cu brio in locul multora dintre colegii dumneavoastra de breasla, care par mai degraba paparazzi la reviste de scandal pentru femei, decat gazetari sportivi. Si bineinteles, aceasta tendinta este incurajata de o mare masa de cititori si telespectatori mai mult decat saraci cu duhul.

Andrei (2 comentarii)  •  3 august 2010, 22:41

mai era si ceva cu o valiza plina de bani parca … ;))))

Mandela (8 comentarii)  •  3 august 2010, 22:43

Si cateva corecturi, cu scuzele de rigoare…graba strica treaba: „se scriu sute de randuri”, nu „se scrie”, iar „practicile comuniste s-au reintors”, ca-s mai multe

ioan tanasa (1 comentarii)  •  3 august 2010, 22:45

treaba e foarte simpla.tot timpul echipele mari vor fi avantajate de arbitrii romani.problema e ca CFR e o echipa avantajata aproape meci de meci (isi mai aminteste cineva cand s-a gresit ultima data impotriva acestei echipe?) , dar consider ca cea mai grava greseala este aceea ca tot timpul jucatorilor cfr-isti li se permite acest joc FOARTE dur (fara sanctiuni) , care intimideaza jucatorii adversi.asta e mult mai greu de inteles…de ce nu primesc cartonase???

mircea dinescu (19 comentarii)  •  3 august 2010, 23:09

La viteza normala spui ca e ofsaid. Daca opresti imaginea nu mai este ofsaid.Insa toate televiziunile opresc imaginea inaintea sutului. Cind mingea porneste din piciorul lui Costea eu zic ca bulgarul e in ofsaid.Dar asa se minte poporul cu televizorul.Mitica la urmatoare licitatie sa oblige televiziunile sa fie dotate cu aparatura moderna, prcum la mondialul recent incheiat ca sa nu mai fie dubii.

flacara.visinie (10 comentarii)  •  3 august 2010, 23:19

Pentru istetii care striga ca CFR are suporteri doar in Gruia, tin sa va reamintesc ca anul trecut CFR a avut una din cele mai mari medii de spectatori la meciurile de acasa (daca nu chiar cea mai mare). E adevarat ca aceasta statistica s-a facut in conditiile in care stelistii aflati in conflict cu ciobanul nu au mai mers in Ghencea, dar e mai mult decat remarcabil pentru o echipa care „nu are suporteri”, spre deosebire de unica echipa care are suporteri peste tot si a strans o „armata” de 60 de oameni la aniversare, ca i-a fost rusine lui Walter sa mai comenteze.

Si tot pentru istetii carora le da istetimea pe dinafara, din moment ce tot va intereseaza fotbalul, invatati si voi sa ii respectati pe ceilalti (se numeste fair play) si nu va mai considerati buricul pamantului, ca nu sunteti.

ardelean (3 comentarii)  •  3 august 2010, 23:25

cfr are mai multi suporteri in transilvania decat orice alta echipa.steaua si dinamo pierd anual suporteri, datorita creditorilor in primul rand

ardelean (3 comentarii)  •  3 august 2010, 23:30

de ce nu scrieti despre atmosfera frumoasa de pe stadion?despre comportarea exemplara a spectatorilor care au aplaudat oaspetii si gazdele pt fiecare moment bun, dar si la inceputul meciului si la sfarsitul meciului

ardelean (3 comentarii)  •  3 august 2010, 23:32

la alba iulia au fost maxim 3000 de clujeni.sunt curios cati vor fi vineri.nu mai mult de 1500.pariez.in rest vor fi din alba si judetele invecinate

pentru andrada (16 comentarii)  •  3 august 2010, 23:43

fani numai in gruia??????acum am ajuns acasa la Bucuresti..am fost la meci…si am dat 400 ron pe bilet de avion numai sa vad CFR-ul chiar daca a jucat cu o echipa mica…si fac asta de vreo 5-6 ori pe an…cat despre penalty de pe stadion mi s-a parut ca a fost..dar acum revazand faza se observa ca abia astepta sa cada

paisie (12 comentarii)  •  4 august 2010, 0:13

Da dle Ioanitoaia,e posibil sa fi fost dar…mult mai clar 11 m a avut ‘u’ cluj in minutul 87 la meciul cu steaua si nu ati scris nici un articol pe tema asta !La meciul cu craiova al cfr a fost fault in atac la actiunea lui costea ,dupa cum rezulta din reluarea fazei ,dar ne facem ca nu stim…E de bon ton sa atacam cfr,ca doar toata presa asta face si or fi si interese la mijloc…ce conteaza ca suntem in europa…noi o tinem pe aia cu ungurii…ca ne fura tara?!?daca pierde bucurestiul campionatul.

DD (76 comentarii)  •  4 august 2010, 0:30

Cfr Cluj = F.C. Scornicesti ! ! !

PERILIOUS (12 comentarii)  •  4 august 2010, 0:32

esti penibil si intreci orice masura 🙂

pacat, aveai aura unui om serios.
citez si eu din „operele” tale (inainte scriam dumneavoastra, dar nu meriti): “Steaua mai bine, Craiova pagubita” si “CFR ajutata iar de arbitri”…
mai e ceva de zis?!
HAIDE U!

svenson (6 comentarii)  •  4 august 2010, 0:38

Domnule Ioanitoaia , nu comentez articolul , dar am o intrebare care se apropie de tema , de ce nu avem si noi transmisii tv decente , ma refer la numarul de camere alocat unui meci din Liga I ?Nu este nici o diferenta cum se transmitea pana inainte de „90 si dupa .Asta daca tot vrem sa analizam o faza sau alta .In rest numai bune .

Sibelius (36 comentarii)  •  4 august 2010, 0:40

Campionatul de „cotbal” in care evolueaza CFR Cluj continua.
In doua etape consecutive meritau cel putin un cartonas rosu, iar echipa adversa cate un penalty.

Dragos Mihai Trestioreanu (7 comentarii)  •  4 august 2010, 1:21

E greu sa ne impacam unii cu altii, daramite sa mai fim si obiectivi. Dl Ovidiu Ioanitoaia este un simpatizant al Universitatii Craiova, recunoscut, si bine face ca recunoaste, insa nu a putut pedala prea mult pe greselile lui Ioan Onicas, fiindca invitati ii vin si de la Steaua! Este de inteles. De la CFR Cluj, nici nu-mi amintesc sa fi fost cineva la „Recursul etapei”!. Insa, intotdeauna, cu dibacia jurnalistului mare, isi incepe editorialele avand drept subiect CFR-ul cu laude la adresa fortei acestei echipe. Este o arta si asta. Astfel, nimeni nu-l va trata, voredata, de subiectivism! Totusi, cand recunosti ca simpatizezi cu o echipa, ai nevoie de invitati la „Recurs” si mai vezi si cum trupa lui Paskany Arpad inclina tot mai mult catre unicul concurent de pe piata, e foarte greu sa eviti… erorile arbitrilor facute in favoarea echipei din „Gruia”. Chiar si pe cele mai greu sesizabile, cum a fost cazul fazei cu Simion, Kivuvu si Panin. Dar s-a uitat, oare, cineva unde era plasat Mugurel Draganescu?! Eu cred ca arbitrul a gresit atunci de trei ori: prost asezat pe teren, fault neacordat la impingerea lui Kivuvu si neanctionarea cu penalti a piedicii discrete a lui Panin. Dar sa vedem, altfel, cum va juca stelistul Ilie Stan contra… Stelei! Ca pe „Dr. Constantin Radulescu” chiar ca aam avut dubii ca Victoria Branesti este o nou-promovata!

paul.o (37 comentarii)  •  4 august 2010, 8:04

Dle. Ioanitoaie, scoatetzi flacari despre o greseala de arbitraj nesemnificativa, insa nu vorbtzi despre cea hotaratoare de pe Ghencea care a oferit echipei Steaua 2 puncte! De ce ? Ca redactor sef as astepta sa atacatzi subiectul cheie al unei etape si nu elemente secundare.

un clujean (1 comentarii)  •  4 august 2010, 8:17

sunt clujean 100% dar ma doare sufletul sa vad atatia din Cluj Napoca care spun ce mari fani sunt ei,fie ai lui „U” fie ai lui C.F.R. aruncand cu pietre in cealalta . V-as sfatui sa va trziti ,sa fiti mandri ca aveti 2 echipe in prima divizie si sa terminati cu URA asta de prost gust.Sunteti dezgustatori si va faceti de ras.

mary (1 comentarii)  •  4 august 2010, 8:17

Da , recunoaste clasa CFR-ului, dar ataca. De ce? Faptul ca sunt din Cluj si sunt cei mai buni, deranjaza atatea persoane. Cand o sa vedeti (si sa recunoasteti)adevarata valoare a echipelor?..Suntem in Romania ,aici nu se recunoaste….se promoveaza NUMAI nonvalorile.

forza cfr (4 comentarii)  •  4 august 2010, 9:01

cei de la Branesti nici macar n-au protestat. din tribuna sa vazut clar ca a plonjat.
in ce ma priveste nu voi sari ca ars. gsp-ul a pornit o campanie anti-cfr si dupa fiecare meci se va scrie la fel. ei sa aiba succes cu campania , noi sa luam campionatul si totul e OK!

RONI (2 comentarii)  •  4 august 2010, 9:12

Felicitari Vlady B19.
Ioanitoaia sa continue pe acelasi ton impotriva CFR-ului.Efectul este benefic.El se discrediteaza iar CFR castiga trofeu dupa trofeu si numarul suporterilor creste de la meci la meci.

Dora (3 comentarii)  •  4 august 2010, 9:29

Dle Ioanitoaia, va citesc cu placere si sunt o fidela telespectatoare a emisiunii ”Recursul etapei”. Insa daca-mi permiteti, cred ca de aceasta data nu aveti dreptate.
Sa ma explic. Poate ca a fost penalty, sau poate ca a fost fault in afara terenului (adica orice, numai simulare nu), insa asta nu inseamna ca CFR a fost ”iar ajutata” de arbitri. S-a creat un adevarat ”mit” ca echipa ar fi ajutata de arbitri, sprijinita politic, etc. Nu stiu daca e adevarat sau nu, insa daca stam sa analizam fiecare faza, atunci riscam sa cadem dintr-o extrema in alta. CFR a jucat mai bine cu Victoria Branesti, a castigat pe merit, iar mie, ca telespectator neutru, nu mi s-a parut deloc ca arbitrul ar fi ”ajutat-o” pe CFR sau ar fi condus tendentios meciul.

P.S. Nu tin cu CFR. Sunt un suporter inrait al Rapidului. Spun asta in conditiile in care Rapidul a avut de suferit in cel putin 3 meciuri jucate cu CFR. Unul la Cluj, 3-2 pentru gazde, cu Balaj la centru, care nu ne-a dat cel putin un penalty pentru hent in careu, unul in Giulesti, cu celebrul gol al lui Trica din off-side si meciul de sezonul trecut, cu Tudor la centru, care nu a dat 2 penalty-uri pentru Rapid si un cartonas rosu pentru CFR (chiar daca si noi am dat gol din off-side). Insa asta nu ma impiedica sa fiu obiectiva.
Cu respect

Aurel (1 comentarii)  •  4 august 2010, 9:34

Poate-i prea tarziu comentariul meu ! Dar simt nevoia sa postez si eu ceva pe acest comment-page …
Ati pus stop cadru pe poza de pe perete, pe langa „faultul evident” , faptul ca jucatorul care „faulteaza” nu pare „evident” in afara careului ? Oare nu ar trebui 20 de arbitri pe teren ? 4 pe tusa … de la jumate spre fiecare careu cate unul si nu in ultimul rand …. cate un arbitru in spatele fiecarei porti … TOTAL 26 de arbitri la 22 de jucatori … dar sa nu ma intelegeti gresit … doar la meciurile CFR-ului … daca tot e asa si daca tot se poate … echipele din Bucuresti, sa fie arbitrate … sau ne-arbitrate pe teren , doar comentate din redactia „Gazetei Sporturilor”. Poate in felul acesta veti reusi sa filmati, fotografiati … mai des trofeele puse in joc in Romania

pt andrada (22 comentarii)  •  4 august 2010, 9:38

dada..iar sar suporterii lui U la comentarii. Uite ca eu sunt din Zorilor si sunt suporter CFR, si mai am priteni in manastur si in marasti…si cu totii avem abonamente la CFR. Am o intrebare : de ce v-ati dus toata galeria la antrebnamentele echipei coastre iubite sa-l injurati poe antrenor ca niste ******…sa fceti scandal si sa-l amenintati cu bataia daca nu bate Cfr-ul??????? FRUMOSI SUPORTERI AVETI..INTR-ADEVAR

CLUJAN (22 comentarii)  •  4 august 2010, 9:43

Da domne Ioanitooaia…ai scris articol despre un penalty f greu de sesizat..pe care voi l-ati vazut doar dupa 5 reluari….dar nu scrii despre golul atat de evident anulat lui Craiova in meciul cu Steaua. Tot de CFR va legati ! Rusine sa va fie ca ati incercat si veti incerca intotdeauna sa influentati negativ parerile spectatorilor, care nu judeca pt ei..va asculta pe voi !!! Un penalty sau un offsaid nu insemana 100% gol !! Dar un gol valabil anulat…..e altceva !!!!!!!!!!!!!!!!

pensionar (19 comentarii)  •  4 august 2010, 10:02

NU ERA FAULT IN CARE.URATI CFR, CA PATRONUL ESTE MAGHIAR.ASTA E PROBLEMA VOASTRA.NATIONALIZMUL OMOARA DEMNITATEA, FOTBALUL.ZENITUL A AVUT PENALTI CLAR CU URZICENI, SI NU A-TI COMENTAT DE LOC.ASTA E DEMNITATE, CORECTITUDINEA JURNALISTILOR DIN ROMANIA.ATATATI LUMEA DE POMANA, SI CU BUNA STINTA.

grande (1 comentarii)  •  4 august 2010, 10:25

@ardelean. S-a vazut la meciul cu Victoria cati fani aveti, daca erau 1500 este bine

Pt Andrada (1 comentarii)  •  4 august 2010, 10:32

Draga Andrada exagerezi. Nu poti compara o comuna cu un catun (gruia)

Albu (35 comentarii)  •  4 august 2010, 10:37

Domnule Ioanitoaia, cat de confortabil sunteti cu faptul ca arbitrul Huzu a spus ca nu se impunea lovitura de la 11 m ci lovitura libera de la marginea careului (pentru impingerea de la Kivuvu), atunci cand ati capturat dvs aceasta imagine jucatorul era in cadere (si asta o stiti prea bine).

Va pot fi si eu de folos. Priviti acest clip. Veti avea foarte multa materie prima pentru captura si pentru analize ale arbitrajelor: http://www.youtube.com/watch?v=kCS_pKy2398

Chefy (1 comentarii)  •  4 august 2010, 10:43

Dar faza cand, dupa 2-0, atacantul croat al CFR-ului a fost bruscat pe linia de 5 metri infata porti adverse nu ai sesizat? Era un 11 metri de 10 ori mai clar decat asta despre care fabulezi.

http://blog.mysport.ro/chefere/2010/04/27/fantasmagoricele-greseli-%E2%80%9Epro-cfr-cluj%E2%80%9D/

mittic (3 comentarii)  •  4 august 2010, 10:44

@Dragos Mihai Trestioreanu on , lasa ca joaca Bistrita lui tata Jean corect cu CFR, lasa ca joaca Gazul corect cu cCFr, lasa ca a jucat bilica de la U Cluj corect cu CFR , lasa ca a jucat U Craiova corect cu CFR, lasa ca au jucat corect Rapid + Dinamo cu CFR in anul primului titlu, lasa ca a jucat corect Poli Iasi, in acelasi an si lista continua si continua !!!

Stefan (17 comentarii)  •  4 august 2010, 10:52

Va multumim pentru articol. Ne face sa tinem si mai tare cu CFR-ul in ciuda campaniei anti-CFR a ziarelor si posturilor de televiziune din Bucuresti. HAI CFR

pt stefan (5 comentarii)  •  4 august 2010, 11:29

nu exista nicio campanie anti cfr bai baiatule…se scriu realitatile care se vad si la tv…din sezonul 2007-2008 cand ati luat titlul raportul de greseli de arbitru pro-contra la voi este undeva de 10 la 2.
si atunci evident ca iti dai seama ca simplu privitor la meciuri ca cfr e echipa arbitrilor indiferent ca ei se numesc balaj, tudor, deaconu, etc.
dc nu era boc din cluj nu luati voi niciodata titlul…hotilor cu arbitrii ce sunteti.
sa ne mai lase si d-nul muresan cu declaratiile lui…ca sunteti cei mai buni.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  4 august 2010, 11:35

Eu cred ca totul a pornit de la un meci Steaua-CFR, pe Ghencea, care a fost un fel de finala a campionatului, pare-mi-se ca s-a intamplat acum 3 sau 4 ani. Atunci, Semedo a fost faultat evident, de 2 ori, in careu, si Tudor (de unde pana unde Brad Pitt Tudor, apropos???? ) n-a dat cuvenitele lovituri de la 11m.
Paszkany si Muresan (care pana atunci nu apelasera la butoane, jucand corect) au vazut ce s-a intamplat, au bagat la cap si, ptr urmatoarele campionate, si-au pregatit strategia in consecinta. Rezultatul? Doua titluri de campioni…e totul atat de simplu, d-le Ioanitoaia si stimati colegi de „comment”-uri…asa se castiga un campionat in Romania si-n Liga lu’ Mitica…

Alex (13 comentarii)  •  4 august 2010, 11:54

Dl Ioanitoaia, tot respectul… dar nu am vazut niciodata o reactie sau cel putin un comentariu al dvs referitor la articolul intitulat: „fantasmagoricele greseli pro-CFR Cluj”. Sincer sa fiu, dupa un astfel de articol, ma intreb daca avem cu adevarat presa sportiva in Romania sau faceti parte din departamentul sportiv de la can-can.

Adevarul e ca, catalogarea de genul: „Fanii din Gruia vor sări iar ca arşi” indica respectul pe care il aveti pentru cititorii vostri. Preferati sa-i catalogati drept niste mascarici lipsiti de importanta, decat sa le dati o replica la sugestiile si argumentele bine facute.

In alta ordine de idei, v-as sugera sa studiati din arta jurnalismului sportiv practicata de cativa bloggeri, gen:
chefere si albusibiu. O sa constatati ca diferenta intrei ei si ce faceti la gsp este ca de la cer la pamant. De fapt mai e o diferenta: ei o fac de placere, iar voi produceti aceste porcarii practicand meseria de asa zisi ‘jurnalisti’.

GARDA VECHE,STIINTAe (3 comentarii)  •  4 august 2010, 12:14

Ovi ! eu nu ma mir de prin anii 60,cand fazele discutabile,erau in favoarea stelei…si continua !!! sa ma mir acum ??

Radu (1 comentarii)  •  4 august 2010, 12:52

In maxim 10 ani dispare cfr-ul…de tot. Echipele adevarate raman mereu in top…

LoL (23 comentarii)  •  4 august 2010, 13:03

Astept confruntarea Steau-CFR. Oare cine va fura mai mult :))))

sergiu (5 comentarii)  •  4 august 2010, 13:58

dle Ioanitoaia………………….Ce vreti sa spuneti prin „a fost ajutata de arbitri”?A bagat cumva Draganescu mingea in poarta Branestiului la bomba lui Muresan si a lui Dani(deviata de Culio)? Cred ca aveti ceva impotriva CFR-ului. Mereu la fiacare meci 11 m impotriva CFR-ului.Ati uitat ca apara Nuno Claro? da , da portarul ala care a scos 3 penalty-uri in supercupa, va mai amintiti de el?Ce spuneti de Avram care a scos mongea din poarta Stelei ca sa poata castiga cu Craiova care este echipa dvs. de suflet??????Deci va rog fara acuzati anti CFR. se vede clar ca aveti o ura pe echipa CFR Cluj.Totusi e campioanaSi o ultima intrebare, cate articole de slavire ati scvris despre ultimele 2 campioane a Romaniei????Nici unul ptr. ca se numesc CFR Cluj si Unirea Urziceni……nu Dinamo ,Steaua sau Rapid.

cristi (2 comentarii)  •  4 august 2010, 14:29

Mai corect era ‘arbitrii avantajeaza si pe CFR’. Haideti sa nu ne luam atit de echipe, cit mai ales de arbitri. Acestia sunt, vrem nu vrem, extrem de slabi. Fiind slabi, avantajeaza in general echipele mari si/sau echipele gazda. In plus avantajeaza cooperativa, care are insa grija sa nu ii supere pe cei mari. Asadar sunt si vor fi avantajate Steaua, CFR, Dinamo in defavoarea Timisoarei, Craiovei samd care cu tot resepctul, nu sunt echipe care sa ridice pretentii.

Rasturnel (11 comentarii)  •  4 august 2010, 14:30

Ca suporter CFR as avea un sentiment neplacut cind as vedea ca indiferent de forta jucatorilor, profesionalismul celor implicati in pregatirea echipei, conducere si banii privati si de la municipalitate nu putini care curg, inca se practica influentarea arbitrior. Cei ce neaga arbitrajele asa de favorabile ca frizeaza ridicolul, se incadreaza intr-o categorie sociala a celor care „muncesc nu gindesc”! Arbitrajul favorabil stirbeste din meritul echipei, incontestabil de altfel.
Dar intr-o tara in care mori cu dreptatea in mina, nu mai mira nimic pe nimeni. Pe vremea lui Ceausescu nu era, din acest punct de vedere, altfel. La mai mare!

SIMONA (20 comentarii)  •  4 august 2010, 14:54

CLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

TILA (1 comentarii)  •  4 august 2010, 15:06

DOMNULE IOANITOAIA; SI ETAPA TRECUTA ATI VAZUT 11 M LA NUNIO CLARO CU COSTEA DAR S-A VAZUT DIN AVION CA NU A FOST NIMIC ASA CA NU MA MAI MIRA NIMIC DE LA DUMNEAVOASTRA,SI ORICUM AM HOTARIT SA NU MAI CUMPAR GAZETA PT CA IN NUMAI DE STELUTA SCRIETI.TARE CURIOS SUNT SA VAD CE VA FACE CU GRANZII PITURCA,

CFRone (1 comentarii)  •  4 august 2010, 15:11

@grande
nu mai vorbiti voi de fani cand CFR a avut cea mai ridicata medie a spectatorilor sezonul trecut… uitati-va la voi… inafara de steaua si timisoara (care are o singura echipa in oras) nimeni nu are mai multi oameni pe stadion… daca se remuta craiova acasa nu va avea nici jumate din spectatoriide la severin
Forza CFR!
P.S un alt articol din cele obisnuite ale d-lui „gazetar”…….

Bogdan (1 comentarii)  •  4 august 2010, 15:12

Da Steaua nu este ajutata de fluierari nenea Ioanitoaia?… De ce trebuie sa vorbiti doar despre O SINGURA ECHIPA cand Craiova a fost clar dezavantajata in meciul din Ghencea?… Sunteti partinitor si nu aveti simtul echilibrului in declaratii, comentari si comentarea fazelor discutabile… Rusine… Ati uitat de deontologia gazetareasca…

MIRCEA GRIVITEANUL (2 comentarii)  •  4 august 2010, 15:14

Da,mult adevar in acest articol.
Mi-aduc aminte anul trecut cad Brad Pitt Tudor a refuzat 2 penalty-uri clare Rapidului si tot timpul a fluierat numai si numai pentru CFR.A castigat cu 4-1,vai cat de merituosi sunt campionii.CFR-ul va ajunge mai ceva ca Dinamo si Steaua!
CFR Cluje noua echipa a arbitrilor. Vai de arbritrajele noastre!

CaineRrosu (32 comentarii)  •  4 august 2010, 15:17

Tare mi-e teama ca nu cumva sa vedem o reeditare a celui mai grotesc campionat , 2007-2008, cind CFR ( in tur ) si Steaua in retur, au fost ajutate de arbitri cu cca 10-12 puncte ! Asta pe linga indirecte, valize si aranjamente cu alte echipe competitoare ! Cum naiba a cazut doar Penescu, atunci, asta chiar nu o inteleg !
Bine, acum au inceput identic, cu ajutoare pe fatza, mai ales Steaua !
Asta in timp ce DINAMO ( echipa sufletului meu care nu a fost usa de biserica intotdeauna ) a fost cea mai batjocorita de arbitri sezonul trecut cu cel putzin 14 – 15 puncte, iar acum 2 sezoane a pierdut campionatul in meciul decisiv cu Urziceniul , pe mina arbitrului ( strain ??? ) !!!!!!!
Diferentza este ca Paszcany tace si face iar ciobanul mai si declara sus si tare ca el va campionatul prin orice mijloace ?
Daca sistemul de joc s-ar schimba atunci vom vedea alt fotbal si foarte multe meciuri tari : turul normal si returul cu 2 play-off,cite unul pt echipele de pe 1 – 8 si 16 – 9 ! Unde se vor lupta pt titlu si cupele europene si , respectiv, retrogradare ! Ar fi senzational sa vezi Dinamo cu Steaua, Rapid, Cfr sau Timisoara jucind intr-un sezon de 4 – 5 ori ! Audienttze mai mari, mai multzi spectatori, bani mai multi de la televiziuni si reclame ! Iar in final cistigul cel mai mre : spectacol si corectitudine mai mare !

b (9 comentarii)  •  4 august 2010, 15:23

Domnule Ioanitoaia, as dori sa vorbesc cu dumneavoastra in calitate de suporter al Stiintei. Imi puteti lasa o adresa de email unde va pot contacta, sau sa v-o las eu pe a mea aici?

Multumesc

Tataie (7 comentarii)  •  4 august 2010, 15:27

@Balanel: Din comentariul tau imi dau seama ca esti suporter cfr cluj de putin timp, altfel ar trebui sa fii informatca ascensiunea din divizia C catre Liga a fost intens impregnata cu meciuri blatuite de paszkany et co. De altfel, nu de mult, intr-un interviu TV lui iuliu muresan i-a scapat porumbelul, afirmand ca au facut „premieri” altor echipe…

CaineRrosu pt Ba(la)nel (32 comentarii)  •  4 august 2010, 15:28

Ai perfecta dreptate ! Cind a intrat in lupta prima data Paszcany si-a dat seama cam ce se intimpla in Liga lui Mitica ! Ca de fapt Steaua a amers in UCL 3 ANI LA RIND PE MARI MANEVRE ! DE TAOATE SI PENTRU TOTZI ! DE LA GEAMANTANE PINA LA ARBITRI ! De fapt a fost cu un an inainte la meciul direct de la Cluj, CFR-Steaua cind Steaua a batut cu 3-1 sau 2-1 dar 4 – 5 jucatori de la CFR au fost blat adica ” s-a umblat la ei ” ! Sezonul urmator Paszcany a adus legiunea portugheza si a inceput constructia CFR-ului !
Am ajuns sa ma intreb cum naiba se face ca Borcea si Badea sunt atit de idotzi sa nu faca si ei manevrele astea cu arbitri, sa umble la jucatori, sa plateasca indirectele , etc ! Pt ca se pare ca asta e retzeta pt a ajunge in UCL , NU ?

Comentează