Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR ajutată iar de arbitri!

Luni seara, ultimul meci al etapei a doua s-a încheiat conform aştep­tărilor: CFR Cluj a învins-o la pas pe Victoria Brăneşti, 2-0. Deşi ­dîrză şi curajoasă, nou-promovata n-a rezistat decît o oră în Gruia, cedînd pînă la urmă în faţa […]

marți, 3 august 2010, 6:03

Luni seara, ultimul meci al etapei a doua s-a încheiat conform aştep­tărilor: CFR Cluj a învins-o la pas pe Victoria Brăneşti, 2-0. Deşi ­dîrză şi curajoasă, nou-promovata n-a rezistat decît o oră în Gruia, cedînd pînă la urmă în faţa unui adversar mai bun, superior. Ca şi în egalul cu Craiova, CFR n-a sedus. Dar s-a dovedit încă o dată puternică, solidă şi organizată, ceea ce mă îndeamnă s-o consider printre principalele candidate la cîştigarea campionatului. Cînd ai un lot de valoare, un antrenor priceput şi o condu­cere serioasă, eşti îndreptăţit să speri că îţi vei păstra titlul.

Asemenea aprecieri nu mă ­împiedică să observ că, inclusiv luni, CFR şi-a ­croit drum spre izbîndă, altfel, una pe deplin ­meritată, cu ajutorul arbitrilor. Concret, în minutul 40, la 0-0, “centralul” Mugurel ­Drăgănes­cu din Breaza ­i-a refuzat Victoriei un penalty în clipa în care Panin a ­intervenit neregulamentar la V. Simion.

Penalty Branesti

Într-adevăr, o fază limită şi un fault greu de sesizat la viteza jocului. În consecință, Drăgănescu nu trebuie arătat cu degetul. Acestui arbitru corect şi de perspectivă i se pot reproşa însă graba cu care l-a avertizat pe V. Simion pentru simulare şi, spre sfîrşitul întîlnirii, lipsa de reacţie la agre­siunea comisă de G. Mureşan. Priviţi cu atenţie secvenţa postată pe www.gsp.ro şi vă veţi convinge: îmbrîncit discret din spate de Kivuvu, atacantul din Brăneşti a căzut după ce a fost călcat pe picior de fundaşul clujean (captura de mai sus). ­Fault clar, 11 metri evident. Cu mai mult fler, Drăgănescu ar fi sancţionat împingerea lui Kivuvu din afara careului şi ar fi închis orice polemică. Din păcate, a ales soluţia greşită.

Probabil că şi dacă Victoria ar fi primit penalty şi l-ar fi transformat, tot CFR s-ar fi impus în final. A întors ea rezultatul de la 2-0 pentru Craiova la Turnu Severin, ba şi cu un om în minus, de ce să nu fi reuşit în fieful propriu? Pe de altă parte însă, chiar şi susţinătorii campioanei trebuie să accepte că aşa s-a desprins mai uşor.

Fanii din Gruia vor sări iar ca arşi. Mă vor acuza că, avînd un dinte împotriva formaţiei someşene, nu fac altceva decît să-i caut noduri în papură. Fals. Clasa CFR-ului e una şi mă număr printre cei care o recunosc. Mai departe însă, mă simt dator să ­remarc ­faptul că arbitrii tranşează de fiecare dată,invariabil, fazele discutabile în favoarea CFR-ului, mereu în aceeaşi direcţie! Deoarece situaţia se repetă, încep să cred că nu mai e vorba numai despre o întîmplare.

Comentarii (116)Adaugă comentariu

paul (2 comentarii)  •  3 august 2010, 18:18

Groparul jurnalismului sportiv din Romania a scris un nou articol. Bineinteles, tot despre rahat si cum trebuie el scormonit.

Dr@Gosh (28 comentarii)  •  3 august 2010, 18:18

porniti ofensiva impotriva arbitrajelor nesimtite, mereu in favoarea a 2-3 echipe! Scoateti in evidenta in fiecare etapa aceste greseli, poate intr-un final le va crapa obrazul si arbitrilor. ignoranta noastra nu va face decat sa alimenteze monstrii creati!

DSF (1 comentarii)  •  3 august 2010, 18:24

norocul, sansa tine cu cei puternici !!

Hai CFR!

cluj nepartizan (1 comentarii)  •  3 august 2010, 18:25

Ca de obicei „impartial”.
Am sarit peste afirmatiile lui Jiji ( trebuie!!! sa castigam cu orice pret campionatul) , nu discutam golul anulat Craiovei dar …da-i si lupta impotriva provinciei.
Si va mirati ca generati antipatii si generati animozitati.
Nu inteleg de ce nu va faceti o divizie „miticista” si sa jucati numai intre voi.A-ti avea sansa sa castige numai cine trebuie!

paul (1 comentarii)  •  3 august 2010, 18:33

nu a fost penalty intai jucatorul a fost impins si era in afara careuli de 16 m, categoric trebuia fault de la marginea careului si decizia arbitrului a fost eronata. FZR

Vlady B19 (13 comentarii)  •  3 august 2010, 18:35

D-le Ioanitoaia, ce aveti totusi cu CFR-ul ?

A zis si Huzu la minunatul vostru post de televiziune ca faulul a inceput in afara careului. Pe langa asta , un domn de la Branesti merita un rosu pentru o intrare cu talpa … daca va straduiti o gasiti.

flacara.visinie (10 comentarii)  •  3 august 2010, 18:51

Din partea dvs. ma astept sa aveti intelepciunea vietii si sa vedeti dincolo de circul facut de Mititelu sau MM Stoica, doua cluburi care isi ascund gravele probleme financiare in spatele acuzatiilor la adresa CFR-ului, avand speranta (idioata dupa parerea mea) ca in felul asta o vor mai lungi o vreme.

Noi, fanii CFR-ului, ne-am bucura daca ati „transa” cu aceeasi ravna si greselile impotriva CFR-ului. Altfel, nu faceti decat sa va inscrieti in linia (eronata) generala „CFR e ajutata de arbitrii”, o linie cel putin ciudata prin insistenta cu care e promovata, insistenta demna de o cauza mult mai buna (de ex: „schimbati-l pe Mircea Sandu”, „schimbati-l pe Dragomir”, „promovati fair-play-ul” etc).

Iar daca totul e doar ca sa atrageti trafic din partea stelistilor, sunteti demni de mila atat dvs., domnule Ioanitoaia, cat si intreaga redactie.

Eu (8 comentarii)  •  3 august 2010, 18:57

Domnule Ioanitoaia,

Ar fi si mai bine daca s-ar reduce numarul discutiilor despre arbitraje. Dupa gafele imense (si neintentionate) de la Campionatul Mondial, am sperat ca lumea isi va da seama ca arbitrii gresesc 99% involuntar, si numai 1% intentionat. Din pacate, in afara de dumneavoastra ziarul pe care-l conduceti nu prea are oameni de valoare, si un fotbal fara scandal ar inseamna un fotbal care nu da suficiente subiecte pentru a tipari Gazeta in fiecare zi. De aceea si dumneavoastra sunteti responsabil pentru spiritele incinse legate de arbitraje. Se intampla si la case mai mari, dar acolo e civilizatie mai multa, si nu se discuta atat de mult pe tema asta.

albert (55 comentarii)  •  3 august 2010, 19:05

Aveti perfecta dreptate !!! Nu numai dumneavoastra ati sezizat ca CFR este permanent ajutata de arbitrii de 3 ani ,ci toti iubitorii de fotbal din Romania…Titlul si cupa au fost castigate in ultimii ani exact de echipele care au beneficiat de cele mai multe greseli de arbitraj…aici s-a facut diferenta si nu datorita valorii …Cand statistica erorilor este mai puternica decat teoria probabilitatilor atunci nu mai este intamplare ci premeditare !!!

planor (1 comentarii)  •  3 august 2010, 19:10

Sunteti un i d i o t. Habar n-aveti de fotbal. Altceva nu stiti decat arbitri, arbitri, arbitri. Sa stiti si dvs ca actorii principali la un meci de fotbal sunt jucatorii si antrenorii, nu oierii, arbitri si dvs. Si fiindca nu stiti diferenta dintre 4-3-3 si 4-4-2, atunci va legati doar de arbitri, ca ofsaid-ul se vede la reluare, dar schemele tactice trebuie sa le intelegi, si pt dvs asta este imposibil.

Vointa Sibiu (17 comentarii)  •  3 august 2010, 19:15

Hai domnule, dar chiar numai pe unele le vedeti ?
Eu unul deja nu mai urmaresc GSPtv care mai nou s-a transformat in post de cancan, specializat in a crea scandal din nimic. Urmeaza se pare si Gazeta Sporturilor…

beep (63 comentarii)  •  3 august 2010, 19:15

deci 🙂 daca s-ar da fault la fiecare atingere, acest joc s-ar numi baschet, nu fotbal. in loc sa afisati o poza care acum va convine, la celelalte articole „anti”-cfr nepostand niciuna, acum ar trebui sa dati toata faza. kivuvu pune mana p jucatorul branestiului, iar acesta, simtind, e in cadere deja la contactul cu panin.
acum doua intrebari:
1. dc nu ati pus poze cu nuno claro care prinde mingea inainte d contactul cu costea?
2. dc nu puneti poze cu intrarea lui costea in panin la faza presupului al doilea penalty?
normal ca toate fazele sunt judecate procfr cand sunt simulari atat d penibile!
iar faze de acest gen petrecute in careul adversarilor cfr-ului nu au fost prezentate niciodata si nici nu vor fi. va dau eu exemple: tinere d tricou la culio in supercupa cu urziceni; tinere de tricou la traore cu tim; fault la deac in meciul cu vaslui…
acum despre poza: daca obesrvati, mingea e abia trecuta d linia careului. daca doriti sa despicati firul in 4, pt ca filmarea e din unghi, s-ar putea ca picioarele celor doi sa fie p linia careului. ca arbitrul sa observe asta, ar trebui sa fie mai mult decat lunetist, p langa presupusul fault dinainte si plonjarea „branesteanului” 🙂

Alex (17 comentarii)  •  3 august 2010, 19:18

Doua titluri care spun totul despre ‘jurnalistul’ Ovidiu Ioanitoaia: „Steaua mai bine, Craiova pagubita” si „CFR ajutata iar de arbitri”.
Te apuca si rasul cand citesti emanatiile acestui om.

cfr1907cluj (7 comentarii)  •  3 august 2010, 19:26

sunt greseli minore dar problema jurnalistilor e ca pe cfr o tin mereu sub microscop!la craiova a fost viciere de rezultat,in ghencea la fel acum insa nu cred ca e cazul sa apara un articol despre cfr-greseli de arbitraj!e usor sa-ti dai seama la reluari de multe lucruri…

eusebiu camilar (20 comentarii)  •  3 august 2010, 19:31

Esti penibil dom’le. Intr-o etapa in care steOaia a primit cadou trei puncte, tu te legi de o faza dubioasa foarte greu de interpretat. Chiar asa complexe iti produce originea de giurgiuvean ? Penibil, dom’le, penibil !

ucjn (7 comentarii)  •  3 august 2010, 19:34

Aseara a fost un BLAT ORDINAR.
Pacat de Branesti ca au jucat bine si au avut penalty neacordat la 0-0.

Ilie (53 comentarii)  •  3 august 2010, 19:34

Jucatorul Branestiului era pornit de la vreo trei metri in plonjon!!! Parca avea piscina in fata!!! Cartonas galben meritat, pentru simulare.

UN OM (1 comentarii)  •  3 august 2010, 19:52

multumesc ! de patru zile steaua e tocata pt o gafa, dar nimeni nu vorbeste despre unirea-pandurii sau despre cfr-branesti !
ps
GHERILLA CFR CARE STAPANESTE BLOGURILE VA VA TOCA SI INJURA. SPER SA AVETI NERVII TARI 🙂

senateo (1 comentarii)  •  3 august 2010, 19:56

Un articol care nu isi avea rostul, autorul recunoaste ca are un dinte impotriva CFR-ului si a provinciei. Mici erori se petrec la fiecare meci dar una grosolana ca ala meciul Stelei mai rar si ar fi trebuit sa fie unicul subiect pe tema arbitrajului din aceasta etapa.

adrian (1 comentarii)  •  3 august 2010, 19:58

articol penibil

ucjn (7 comentarii)  •  3 august 2010, 20:00

va rog sa mediatizati si cazul cu penalty-ul neacordat Branestiului, asa e corect

kefer1300 (20 comentarii)  •  3 august 2010, 20:06

eu sunt stelist dar destul de obiectiv. dupa mine exagerati cu totii cum ca onicas a facut o greseala impardonabila. faza a fost pe muche si sunt convins ca 50% dintre arbitrii ar fi dat offside.
de asemenea la golul validat al craiovei 50% dintre arbitrii ar fi dat fault in atac, craioveanul fiind cu ambele miini pe umerii aparatorului stelist.

vic (1 comentarii)  •  3 august 2010, 20:09

uitati prea usor ce s’a intamplat la steaua – craiova , arbitrajul pro steaua a fost de zeci de ori mai evident decat arbitrajul pro cfr la meciul craiova – cfr … sa nu uitam acel meci din 2008 steaua -cfr cu 2 penaltiuri refuzate pentru cfr si alte greseli impardonabile ;)…

mihai (18 comentarii)  •  3 august 2010, 20:12

Nu uitati, Craiova a fost dezavantajata si cu CFR si cu Steaua. Concret pe cine ajuta arbitrii? Pe U Craiova nu-i asa?

eugen (2 comentarii)  •  3 august 2010, 20:12

Sunt perfect de acord cu Dumneavoastra , CFR e cea mai avantajata … La Muresan trebuia CLAR CARTONAS ROSU pentru aceea lovuiotura aplicata jucatorului de la Branesti ! Dar nimeni nu vede :-j

eugen (2 comentarii)  •  3 august 2010, 20:14

Lasa-ti ca a fost penalti atunci la Duelul dintre Sepsi si Munteanu din meciu Gaz – Timisoara :-j
Umar la umar a fost …daca era in spania nu se dicta penalti , dar ce sa le cerem arbitrilor romani …:-j

Vlady B19 (13 comentarii)  •  3 august 2010, 20:14

D-le Ioanitoaia , daca sunteti atat de impartial pe cat va dati , spuneti si mie , daca nu va e cu suparare, m-am uitat si eu pe articolele dvs cu legatura la CFR Cluj , si in 5-6 pagini , n-am gasit nici macar 1 articol care sa laude echipa clujeana, dar daca dau la echipele din Bucuresti , totul se schimba cu 180 de grade. Oare de ce ?

Si vad ca dvs spuneti ” fanii din Gruia vor sari ca arsi ” , va anunt ca inafara de 1 cartier din Cluj , care e fidel Universitatii , marea majoritate e suporter al echipei feroviare. Si nu numai in Cluj sunt suporteri CFRisti , eu , de exemplu , sunt din Oradea , cunosc foarte multi CFRisti , iar numarul lor creste in fiecare an. De cei de la Bistrita nu mai spun , ati vazut si dvs la meciul Bistrita – Urziceni ca dupa meci scandau ” CFR , CFR ! „. Cei mai multi ardeleni sustin CFRul si asta va garantez, ceilalti sunt fie cu un IQ mai mic decat temperatura camerei , fie cred tot ce vad la TV. Altfel , numai bine de la Oradea.

Bunul Simt (12 comentarii)  •  3 august 2010, 20:20

INTOTDEAUNA UN LAS VA FAVORIZA LA FAZELE LIMITA ECHIPA MAI PUTERNICA

flacara.visinie (10 comentarii)  •  3 august 2010, 20:21

Dacă luaţi faza cu încetinitorul dintr-un anumit unghi, e simulare. Dacă schimbaţi unghiul, e fault. La ce se astepta Branestiul, sa vina in Gruia si sa fie arbitrata ca o echipa mare?

Acum inlocuiti fault cu ofsaid, Branesti cu Craiova, Gruia cu Ghencea si la cel care declara sa il puneti pe cioban. Nu-i asa ca suna altfel?

Si cum tot vorbim de faze si reluari, cand o sa aiba si GSPTV bunul simt de a afisa numele echipelor, minutul si scorul, asa cum face orice televiziune care se respecta?

Smart O (51 comentarii)  •  3 august 2010, 20:25

De la o persoana se asteapta o opinie , dar de multe ori indecisii sau nepasatorii oscileaza si nu au o opinie clara . De la doua persoane in sus opiniile sint impartite si se aplica regula bordeiului . In rest involutie accelerata .

Cristi (48 comentarii)  •  3 august 2010, 20:36

Asa e D-le Ioanitoaia, parca prea se greseste in favoarea acestei echipe CFR si toata lumea inchide Ochii si ma refer la Federatie,CCA si LPF.
Sa mai dau doar 4 exemple pentru ca nu are rost sa le enumeram pe toate sau aproape incepand cu 2007-2008.
-Craiova-Cfr prima etapa (arbitraj in favoarea CFR pentru ca impotriva lor nu se acorda penalti ORICAT ar FAULTA si nici cartonase ROSII cum trebuia sa ia Sarubul ala)
-Craioava-Cfr sezonul trecut (penalti inexistent acordat Cfr-ului pentru titlu IN ULTIMUL MINUT)
-Timisoara-Cfr (cand nu s-a acordat penalti pentru Timisoara Min2 si cartonas Rosu pentru CFR)
-Craiova-Cfr (in cupa cand acelas TUDOR a anulat gol valabil Craiovei si a ACORDAT gol inscris din pozitie de OFSSAID pentru cfr!)
-Va ROG sa nu uitati cum au luat ei 2 CUPE si 2 SUPER CUPE.

fabregas (26 comentarii)  •  3 august 2010, 20:47

Faza incriminata, sesizata si de alti comentatori, este una cat se poate de banala, probabil ca in foarte putine campionate serioase arbitri ar fi reactionat altfel. Posibil ca o „impiedicare” era mai „naturala” decat plonjonul „in bazin”. Daca in toate meciurile de acum incolo nu veti avea de revendicat decat o faza, si aceea discutabila, va fi foarte bine. Daca insa vom avea asistenti ca onicash asta care vor anula goluri valabile sau nu vor semnaliza henturi vizibile si din satelit, etc., si asta intr-o singura directie, atiunci vom avea mari probleme.Nu cred ca Steaua va reusi sa castige ceva intr-o astfel de maniera chiar daca oierului creditor ii plac peste masura manarelile cu valize, brichete, si alte specialitati ale casei, marca inregistrata in Ghencea.

bazil (18 comentarii)  •  3 august 2010, 20:48

N-am mai scris de mult, dar comentariile nerealiste ale suporteri;or clujeni (si „ceferisti”) sunt provocatoare. CFR Cluj nu are o echipa slaba, dar este tratata – ca si Unirea Urziceni, de altfel – preferential. Avand in vedere banii de sorginte discutabila bagati in aceste echipe, ca si sprijinul politic notoriu, le-am numit mai demult (si sustin in continuare) echipe neoscornicestene. Macar Ceausescu prefera ca Steaua sa ia campionatul!

ucjn (7 comentarii)  •  3 august 2010, 20:55

@ Vlady B19 Se vede ca esti din oradea…in Cluj-Napoca cele mai8 mari cartiere sunt fidele universitatii cluj. CFR are fani in gruia si in comuna baci de langa cluj, atat, in rest 90% este cu U Cluj…dovada ca la alba-iulia in deplasare au mers 6000 de clujeni. I Cluj doar „U” Cluj conteaza. CL”U”JUL SUNTEM NOI.

Freddy Rekla (13 comentarii)  •  3 august 2010, 20:57

DA,
110%, din pacate
Miroase de departe a comanda politica
Si chiar asta este

andrada (7 comentarii)  •  3 august 2010, 20:57

Bine spus Ioamitoaia „fanii din Gruia vor sarii ca arsi”
Intradevar in Cluj CFR are suporteri doar in Gruia care e un fel de comuna…

cluj (7 comentarii)  •  3 august 2010, 21:06

„Universitatea este singura echipă a Clujului. Eu ţin cu „U” Cluj de când eram mic”, Mihai Stoica, manager Unirea Urziceni

„Universitatea este echipa cea mai iubită din Ardeal. Eu îl cunosc pe domnul Florian Walter, ştiu că are planuri mari cu „U” Cluj”, a spus MM Stoica

xxl (14 comentarii)  •  3 august 2010, 21:07

tot ce faceti este doar o perdea de fum . Nu-i asa? CFR nu este mai avantajata decat steaua dar daca aratam cu degetul in alta parte mai facem sa uite ceilalti de primul beneficiar al arbitrajului. Nu e mai simplu sa furi si sa strigi hotii ? Odata inoculata ideea ca :” si CFR e avantajata „dam o justificare la ce se face cu steaua. Din punctul meu de vedere campionatul romanesc este foarte slab si plin de mita si aranjamente.

cluj (7 comentarii)  •  3 august 2010, 21:08

„Am venit cu sufletul deschis la cea mai iubita echipa din Ardeal, una cu mare traditie” Claudiu Niculescu

victor (4 comentarii)  •  3 august 2010, 21:19

faza incriminata s-a petrecut pe partea de tribuna din care urmaream meciul si va jur ca nu am vazut penalty,dupa reluarile tv se pare ca m-am inselat dar oricum a fost o faza foarte grea pentru arbitru,in rest arbitrajul mi s-a parut slab cu decizii anapoda dar impartite destul de echidistant,este clar ca victoria cfr-ului este meritata.in alta ordine de idei felicitari branestiului pentru jocul prestat,in prima repriza ne-au cam ascuns mingea dar din pacate pentru ei din min 60 s-au taiat lucru care cred ca o sa-i coste incontinuare deoarece nu duc doua reprize

mgreg (1 comentarii)  •  3 august 2010, 21:30

Onicash nu poate fi intrecut, deocamdata
Intr-un campionat sanatos nu se dadea penalty la faza de mai sus, intr-unul bolnav , DA
sunteti simpatic cand scrieti de cfr cand Steaua e marea beneficiara a erorilor de arbitraj in aceasta etapa.
Altfel, multa sanatate!

jan pitesti (254 comentarii)  •  3 august 2010, 21:39

atita timp cit boc este ministru si partidul lui la putere cfr va fi ajutata,chiar daca au bani si jukatori cit de cit de valoare in campionatul nostru,asta ca sponssorul lor este baiat cuminte si da cheta la oamenii puterii.

MIKI II (181 comentarii)  •  3 august 2010, 21:40

Dle. Ioanitoia, desigur ca dvs. aveti alte conditii tehnice de a vedea meciurile de cat noi, muritorii de rand. Noi vedem pe ecrane, mai mici sau mai mari, cam ceea ce vad arbitri si o parte din tribune in timpul desfasurari unei faze. In concluzie, dvs. dati verdicte dupa studierea fazei cu incetinitorul si inarmati si cu o lupa puternica. Foarte probabil ca ceea ce vedeti dvs. este mai real decat ce vedem noi, dar ceea ce vedem noi, muritorii de rand, e in joc si asta conteaza.
Va apreciez foarte mult, dar nu pot fi de acord cu dvs. de aceasta data si ca sa nu fie dubii va precizez ca sunt brasovean si simpatizez cu Unirea Urziceni.

Clint (1 comentarii)  •  3 august 2010, 22:17

orgoliul stelist al dom’lui Ioanitoaia nu putea sa nu-i arate cu degetu pe ceilalti hoti ai ligii 1, respectiv franarii !!
cfr si steaua = mfia fotbalului romanesc !

zarathrusta (294 comentarii)  •  3 august 2010, 22:19

Astia vor domina liga 1 zece ani de acum inainte linistit ! Au toate ingredientele dar cel mai important este sistemul care ii sprijina atita timp cit la Palat (uri) au trecere ! Iau campionatul la pas pentru ca Mircea Sandu se „concentreaza” pe astea din Bucuresti sa nu cumva sa-i deranjeze pe kvsc-istii astia gen vlady !

zeidas (36 comentarii)  •  3 august 2010, 22:21

D-le Ioanitoaia, de ce dupa meciul CFR-Vaslui 0-0, in care Deac a fost faultat in careu mult mai evident si a luat galben pentru simulare , nu ati fost strafulgerat de asemenea idei asupra arbitrajului ? Sa mai si credem in obiectivitate ?

ROMANESCU (47 comentarii)  •  3 august 2010, 22:24

Nu cred c-as putea fi catalogat drept „anti-CFR” de nimeni din lumea asta,dar ,de aceasta data sunt de acord cu tot ce scrie in Dl. Ioanitoaia pe parcursul intregului articul ! Nu Ioanitoaia ,Safta,Buzarin,etc… sunt de vina ca au ocazia sa scrie „ceva” despre CFR,ci, chiar CFR-ul este vinovat. Pai, jucati fotbal , fratilor !
Aratati ceva frumos,demonstrati ceva !
Dupa ” jocul de campioana” ce l-am vazut in ultimele trei meciuri, doar o repriza (prima cu Urziceniul),pot sa spun ca a fost demna de acest renume, in rest ….ZERO.
CFR !!! Jucati fotbal si astfel veti elimina „cauza ocaziilor = arbitrajele” de-a se scrie atat de mult anti CFR ! Mandorlini , se aude ?! Daca nu, ia-ti valiza si : CARA-TE ,adica ” VIAAAAAAAA”!
Sa vina BOLONI, un monument al fotbalului romanesc !!
Dle. Ioanitoaia !! Felicitari pentru articol !

amne (44 comentarii)  •  3 august 2010, 22:33

Never underestimate the predictability of stupidity! Sa „discuti” cu anumite creaturi e mai inutil decat sa mictionezi contra vantului, macar in ultimul caz simti ca ai „reusit” ceva. Le spui de 30 de faze in care CFR a fost dezavantajata anul trecut in campionat, le dai imagini si le pui pe youtube, ba mai faci si un articol pe mysport, ca sa vada oamenii. Le prezinti statisticile care arata CFR ca fiind de departe cea mai penalizata echipa din campionat cu cartonase rosii si galbene si una dintre echipele care au primit cele mai putine penalty-uri intr-o editie intreaga de campionat (unul sau doua, nici nu mai tin minte, oricum nu mai multe). Le arati statistica in care CFR e pe primul loc la media de suporteri de pe teren propriu, le dai link la un site local u-ist unde ei, u-istii, publica un sondaj din care reiese ca frana are 60% suporteri in Cluj, restul impartindu-se intre U si echipele din Bucuresti. Qui prodest?
Sa-i mai lasam, asadar, sa se alinte cu minciunile lor, intr-o nastrusnica utopie in care crezi, nu cercetezi, nu gandesti si negi evidenta.
Altfel, drajilor, numa’ binie die la Cluuuj!

XYZ (1 comentarii)  •  3 august 2010, 22:37

Care suporteri din gruia? La un meci din sezonul trecut, din deplasare (la Pandurii, am impresia), „galeria” CFR-ului era formata dintr-o singura persoana. CFR n-are galerie si nici suporteri, are doar spectatori.

Andrei (2 comentarii)  •  3 august 2010, 22:39

bine bine … dar cum de steluta draga nu se leaga nimeni … care a furat ca in codru cu U Craiova, la care i-a fost anulata un gol perfect valabil, nenumarate intrerupei de joc in favoarea stelei, hentz-uri neacordate etc…

daca sunteti jurnalist adevarat si cel mai important, impartial, scrieti de toate echipele … sincer precum a furat steaua in ultimii ani nu prea a existat astfel de fenomen (sa ne amintim de primul an in care CFRul a cashtigat titlul, cand steaua a recuperat „miraculos” 11 puncte … a furat ca in codru in meciurile cu CFR, cu Unirea si cu Urziceni).

Comentează