Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua mai bine, Craiova păgubită

La meciul cu Craiova, s-a văzut clar ce-a făcut Piţurcă pentru Steaua, ba încă foarte repede. A întors publicul în tribune şi i-a insuflat unei echipe în formare încredere în posibilităţile proprii. I-a dat curaj, forţă, moral. Altminteri, n-ar fi […]

duminică, 1 august 2010, 5:33

La meciul cu Craiova, s-a văzut clar ce-a făcut Piţurcă pentru Steaua, ba încă foarte repede. A întors publicul în tribune şi i-a insuflat unei echipe în formare încredere în posibilităţile proprii. I-a dat curaj, forţă, moral. Altminteri, n-ar fi izbutit să recupereze în ambele întîlniri din acest sezon de la 0-1 şi să cîştige.

Numai că drumul se anunţă lung. În ­actuala formulă, deşi le-a bătut pe “U” Cluj şi pe Craiova, Steaua n-a convins în maniera visată de Piţurcă. Adevărat, a depăşit-o pe Universitatea la toate capitolele, 59 la sută posesie, 9-2 şuturi ­pe poartă, 7-1 la ocazii etc., dar s-a desprins tîrziu şi cu emoţii. Pe alocuri, a şi suferit. Pasînd abundent şi inventiv, a învăţat să ducă balonul în preajma ca­reului advers, unde însă se poticneşte, intră în ceaţă. Încă îi lipseşte explozia, încă n-are pumn. ştie să construiască, nu și să finalizeze, probă că sîmbătă a înscris de fiecare dată şi cu şansă: la ­golurile ei mingea a sărit din stîlpii porţii la un jucător roş-albastru!

N-am să insist asupra golului perfect valabil anulat Craiovei la 1-0. ­Întrucît faza n-a fost grea, tuşierul Ioan Onicaş nu poate invoca nici o scuză. Culmea, a ­comis-o tocmai cel mai versat linior din lotul A, prezent pînă deunăzi, ani în şir, pe lista FIFA! Amintind că a greşit grav şi la Timişoara, cînd nu i-a indicat lui Aug. Constantin, plasat defectuos, să dicteze penalty împotriva CFR-ului în partida de campionat din 19 aprilie 2010, cu certitudine că Onicaş va plăti scump. Merită măcar 8 etape de suspendare.

Eroarea asistentului i-a muiat picioarele Universităţii, o garnitură nu doar urmărită de ghinion, ci parcă blestemată. Întreaga istorie alb-albastră e presărată cu nedreptăţi şi cu abuzuri, Craiova fiind ţinta predilectă a arbitrilor şi, deopotrivă, a conducătorilor cluburilor puternice. A fost mereu vînată și adesea persecutată. Din acest motiv, mai veche sau mai nouă, revolta patronului Mititelu se justifică pe deplin. Amenințarea cu retragerea e însă, să mă ierte, o aiureală.

Merită spus că, dacă Onicaş a îngro­pat-o, Universitatea a pierdut şi pe mîna ­ei. Tocmai pentru că e una ­frumoasă şi or­ga­­nizată, trupa lui Aurică ţi­cleanu era ­datoare să fie ceva mai ofensivă. Să îndrăznească, nu să aştepte.

Pe de altă parte, nu m-aş grăbi să susţin că, validîndu-i-se golul de ­2-0, formația olteană ar fi plecat din Ghencea cu 3 puncte. Probabil că da, nu însă ­sigur, în ideea că Steaua a jucat totuşi mai mult şi mai bine. A impus ­ritmul şi direcţia. În fotbal, indiferent de conjunctură, lucrurile trebuie cîntărite după ce se întîmplă pe teren, nu după ce-ar fi putut să se întîmple. Ultima judecată constituie doar un exerciţiu de imaginaţie, ­adică poezie.

Comentarii (88)Adaugă comentariu

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  1 august 2010, 17:38

”Amintind că a greşit grav şi la Timişoara, cînd nu i-a indicat lui Aug. Constantin, plasat defectuos, să dicteze penalty împotriva CFR-ului în partida de campionat din 19 aprilie 2010” . Nici macar nu comentez. Penibil articolul.

Steaua1 (5 comentarii)  •  1 august 2010, 17:39

De cate ori, in faza grupelor CM 2010, nu vedeam offside-uri si faulturi, pt ca apoi la reluare sa recunoastem ca am gresit, iar arbitrul a avut dreptate. Numai ca acolo, aveam camere exact pe linia jucatorilor, iar ce vedem noi este undeva la marginea careului mare. Asa ca cei de pe margine sunt lipsiti de un mijloc de analiza exact si din aceasta cauza ar trebui sa taca din gura.

dragosblue (66 comentarii)  •  1 august 2010, 17:45

D-le Ovidiu, de ce nu ajutati ca piturca a adus si arbitrajele favorabile (HOTIILE, le spun eu).
Acea statistica a ocaziilor de gol, 7-1, dvs. chiar o credeti adevarata ???
Piti junior, doua ocazii: una in 5 metri, alta offside semnalizat de acelasi onicas, contraatacul lui Mihai din prima repriza, al carui sut a fost blocat si golul anulat.
Daci, ajutati aceste 4 ocazii de gol la statistica si veti vedea.
Calculati si de cite ori arbitrii (HOTII) au fluierat contra Craiovei sau pt steaua.
In plus, as vrea sa scrieti, OBIECTIV, DESPRE CUM ARATA CRAIOVA, PE TEREN, SUB BAGHETA LUI CHIOSE.
Numai bine

neghinita (14 comentarii)  •  1 august 2010, 17:46

cauze si consecinte, fondul si forma, padurea si copacul, toate in liga lui curat-murdar mitica corleone..in prima etapa, dinamo a cistigat cu arbitrii, acum steaua.de ce nu si invers, sa vedem dinamo, steaua, cfr ca pierd datotrita arbitrajelor cu gaz metan, bistrita, pandurii, craiova???fara concurs pt comisiile din lpf si frf, fara concurenta loiala si vocatie, nu vom performa la nationala si cluburi decit cite o floricica pe an si apoi =lumea noastra plina de vorbe, vorbe, vorbe, coruptie, incompetenta, mercenari, pitifelnici, fuste si dinozauri.

Steaua1 (5 comentarii)  •  1 august 2010, 17:49

Si inca ceva. Din aceasta cauza, arbitrajul de la CM nu a fost contestat niciodata, indiferent de erorile de arbitraj, si au fost unele monumentale -sa nu uitam de golul Argentinei din meciul cu Mexic, dar si altele.
Ar trebuie ca arbitrii sa fie lasati in pace, cu greseli si fara greseli- si sa analizam meciul. Chiar crede cineva ca un Gigi Becali, cu telefoane ascultate si urmarit de toate Serviciile Secrete mai poate aranja ceva? De ce nu a facut nimic in cei 4 ani de la ultimul titlu? Mai risca un arbitru sa stea pe „bara”8 etape? Care ar fi suma ? Si de ce nu vine Mititelu cu dovezi si nu cu speculatii? Sa spuna clar: am banda in care se aude cum X ii spune arbitrului sa „omoare Craiova”?

calin (11 comentarii)  •  1 august 2010, 17:51

are dreptate becali uitativa atent la primul gol al craiovei iliev il trage pe alvez , sare punind mina pe fundasul stelist si tragindu+l in jos. faza aceasta de ce nu e comentata de ziaristi

marian (145 comentarii)  •  1 august 2010, 17:56

99 la suta dintre noi daca am fi fost in locul lui mititelu am fi plecat .e usor doar sa dai din gura si din pix.si mai am o nelamurire domnule :anul trecut cand nu s-a dat penalty la meciul dinamo craiova intre minutele 10-20 la scorul de o-o faceai ca berea ca a fost jaf ,furaciune batea sigur stiinta ,acum la 2 -0 in minutul 71 meciul nu era jucat?

calin (11 comentarii)  •  1 august 2010, 17:58

sa vedem ce vei zice dl ianitoaia cind craiova va fi ajutata de arbitri. acum toti sariti in sus ati uitat cum era furata steaua la craiova in perioada netoiu+ dinel staicu, chiar piturca era antrenor. insa se stie de ce era ajutata craiova fiinca era a doua echipa a lui dinamo ,ulterior netoiu luind 7 fotbalisti de acolo si ducindu+i la dinamo fara sa plateasca la nimeni nimic.mititelul e furat finca nu a colaborat cu dinamo la fel ca netoiu.

claustrofobus (85 comentarii)  •  1 august 2010, 18:00

ce romantic sunteti. sa va spun ceva in ultimii ani steau nu a prea fost avantajata de arbitri de aceea spun eu ca de fapt cel mai bun transfer al stelei este „fosta glorie stelista” actualul mogul portocaliu si prezidential viorel paunesc mai nou presedinte de onoare a stelei?!?!!?! piti, public = part, daca atacul iti castiga meciuri, arbitrii iti castiga campionatul! steaua va lua locul unirii urziceni in constelatia de echipe politice portocalii, se va potrivii perfect dupa ce a fost rosie vreo 57 de ani. sa traiti tov. general.

bogdanis (8 comentarii)  •  1 august 2010, 18:15

bv domnule Ovidiu Ioanitoaia,desi toata lumea stie ca sunteti suporter al U Craiova,reusiti sa va debarasati de ura si de invidie si sa judecati la cald ceea ce sa intamplat in teren,inca o data ati demonstrat ca sunteti un om corect.indiferent de greselile arbitrului totusi steaua aseara a dominat clar meciul,steaua de acum da impresia ca poate sa paseze si sa isi domine adversarul pana ametesc,craiova pana la faza golului nu a avut nici o ocazie..forta steaua si inca o data felicitari pt corectitudinea de care dati dovada

Coco (401 comentarii)  •  1 august 2010, 18:17

Articol obiectiv, cu atat mai demn de stima cu cat dl Ioanitoaia nu si-a ascuns niciodata simpatia pentru Craiova. Numai un ziarist de clasa putea reflecta adevarul dincolo de simpatii. Bravo!

svenson (6 comentarii)  •  1 august 2010, 18:20

CORECT.

CSS (76 comentarii)  •  1 august 2010, 18:22

ce culmea…la Craiova-CFR se putea da 11 m…unii spun ca da,altii ca nu..din 11 m se putea marca sau rata ..nu s-a dat si CFR e acuzata !!! Craiovei i se scoate mingea din poarta !!! GOL VALABIL !!! in meciul cu steaua si e doar o banala greseala de arbitraj.. Chiar nu se vede diferenta la Bucuresti ??? PENIBIL !!! poate CFR a vrut sa ajute steaua..tot ei sunt de vina,nu-i asa ? la fel si pt cele 2 goluri neregulamentare validate la Bistrita-Astra….

ovi (1 comentarii)  •  1 august 2010, 18:23

foarte bine punctat Mr Ovidiu.in sfarsit…un articol bun dupa meciul steaua-craiova..ce atat tam-tam s a gresit..dar totusi sa nu uitam..craiova a jucat slab nici steaua dar totusi a avut ocazii..deci greselile fac parte din joc nu uitat ..CM 2010 cand anglia nu a primit un gol perfect valabil..sau Elvetia…s.a

mos ion roata (2 comentarii)  •  1 august 2010, 18:28

Daca ar fi fost 2-0 pentru Craiova, nu se poate anticipa ce s-ar fi intamplat. Probabil ca Steaua ar fi castigat cu 3-2 daca ne gandim ca arbitrul a fluerat toate plonjoanele in bazin ale lui Banel, iar jucatorii Stelei puteau juca mingea si cu mana. Daca Piturca face prostia sa creada ca a intors meciul pentru ca a stiut sa mute castigator, atunci este pierdut. Meciul a fast castigat de Steaua inainte sa inceapa.

Hai sa facem alta socoteala. Daca era fluerata corect, Craiova ar fi avut 6 puncte si era liderul la zi, ceea ce nu era un lucru usor daca ne gandim ca a jucat cu CFR si Steaua, doua pretendente declarate la titlu. Urma un meci la Branesti si unul acasa. Posibil sa le fi castigat si sa fie lider neinvins dupa 4 etape. Cine mai putea opri Craiova, daca nu arbitri?

Vi se pare declaratiea de prosibila retragere a lui Mititelu o prostie? Daca mai cititi o data paragraful anterior, cred ca o sa ganditi altfel. Are si el dreptatea lui pe care nu i-o da nimeni niciodata. Toti il alunga, toti dau in el, cat poate un om sa mai rabde?

CSS (76 comentarii)  •  1 august 2010, 18:28

asta e presa centrala..cand se greseste pro CFR ,e „ceva la mijloc”..iar cand cei din Bucuresti sunt ajutati mai mult si mai evident..e intamplare..una e o faza suspecta de 11 m la 0-0…alta e gol valabil anulat la 0-1 !!!

ardeal dhs (1 comentarii)  •  1 august 2010, 18:40

Mai ciudatelule care esti!!!De ce oare in fiecare pseudo-editorialu`curului tre`sa amintesti tu de CFR Cluj?Te manca tare membrana aia coclita de mitic insipid de campioana Romaniei?Asa esti tu mai bombalau alterat cu creier aplatizat si origini neidentificate!Si acum sterge!!!!!

luke2 (21 comentarii)  •  1 august 2010, 18:41

Foarte la obiect comentariul dvs, fara manifestari tendentioase a la Tolontan. Si asta tinand cont ca tineti si cu Craiova.

sandu (22 comentarii)  •  1 august 2010, 18:43

E clar d-le Ioanitoaia ca daca era 0-2 Steaua cadea psihic, si oltenii castigau meciul, ce sa o mai dam atata, au avut noroc cu PoRcUl ala de asistent.

Che Guevara (35 comentarii)  •  1 august 2010, 18:53

Noua ne place poezia si traim din ea. Craiova este campiona sufletelor noastre.

din New Jersey (3 comentarii)  •  1 august 2010, 19:02

deja e stresant cat caz se face pt anularea golului Craiovei !…si daca era 2-0 nu e nicio garantie ca ar fi castigat Craiova !…au mai condus ei cu 2-0 si cu CFR si s-a terminat….3-2 pt CFR !!…si Medias a condus azi cu 2-0 pe Timisoara si n-au castigat !….erori de arbitraj sunt de cand se joaca fotbal si-or sa mai fie pana cand nu se va mai juca !!!!….deja cred ca se exagereaza pe tema asta !…atata timp cat sunt erori , erorile sunt….umane !!!…mai grav e cand exista …INTENTIE !…pana una alta , acuzand arbitrajele interminabil nu ajuta cu nimik !…as spune ca , din contra !….exista o vorba „numai cine nu munceste …nu greseste” !!!

stefan (1 comentarii)  •  1 august 2010, 19:02

greseala …onicas impuscat……..mititelu la balaceanka….steaua sufera inca in joc …..mai vorbim……

suprem (8 comentarii)  •  1 august 2010, 19:06

”La meciul cu Craiova, s-a văzut clar ce-a făcut Piţurcă pentru Steaua, ba încă foarte repede.”

A apasat butoanele ! Si culmea, nu luati atitudine impotriva acestor practici ! Asa ca nu mai plangeti pentru fotbalul romanesc, avem fotbalul pe care il meritam ! Si cand U Craiova se va lupta pentru scaparea de la retrogradare nimeni nu va remarca faptul ca a fost furata in primele doua etape.

fiorentina (1 comentarii)  •  1 august 2010, 19:17

Stimate Domnule Ioanitoaia,
Ca unul care a avut placerea sa va cunoasca acum cca.25-30 de ani in casa unui bun prieten al nostru, pe care l-am stimat si iubit in egala masura, Sorin Cartu, stiu ca nu puteti fi acuzat de favoritisme la adresa Universitatii Craiova. Dvs., ca om apropiat fenomenului, ati simpatizat o idee, un concept, o revolta, niste oameni talentati care, intamplator sau nu, formau, la acel moment, o echipa numita ulterior Maxima! Altii au castigat trofee mai importante, mai multe, mai frumoase dar, retineti, nici una dintre aceste echipe nu a mai fost supranumita MAXIMA! Dar sa revenim la vremurile „noastre”!? Nu are sens sa discutam despre meci, cine a jucat mai bine si cine nu, cine a avut ocazii mai multe, cine a gresit tactic si cine a cedat psihic! Nu are sens sa facem scenarii despre butoane si milioane de euro din Liga (noi, suporterii Universitatea Craiova, suntem „nevinovati” in acest sens). Tot ceea ce dorim noi sa intelegem este: CINE, CUM si, mai ales DE CE? Bineinteles ca ma refer la aceasta actiune care devine tot mai bine organizata si care vizeaza disparitia Univ.Craiova! Putem renunta la intrebarea „CUM?” pentru ca, pe zi ce trece, devine tot mai clar! Poate ca am putea accepta mai usor aceasta situatie, daca am intelege! Poate ca am putea iubi aceasta echipa si in B si in C si in…daca am primi niste raspunsuri, in acest sens. Stiu ca suna putin patetic, dar in acesta tara au disparut mari cluburi, care au facut cinste Romaniei (vezi Ripensia, Venus etc). Pentru fiecare exista o explicatie. Haideti sa incercam sa o gasim si in cazul Craiovei. Eu sunt convins ca va va pasa! Indiscutabil, unul dintre vinovati este chiar Mititelu care, prin tot ce a intreprins in ultimii ani, cu exceptia laturii financiare, a adus mari prejudicii de imagine Craiovei. Nu sunt neaparat un critic atunci cand spun ca, probabil, educatia si nivelul de instructie a fost un handicap pentru el insusi si pentru Stiinta. Dar va intreb, este acesta un motiv suficient pentru a-l executa, pe el si pe Stiinta, fara judecata? Ati spus, mai sus, ca declaratia lui este o aiureala! Total de acord dar Dvs. sunteti in stare sa ii dati o solutie mai buna? Eu, marturisesc ca nu sunt in stare! In rest, o sa va reproduc propunerea facuta lui Tolo pe blogul lui. Daca va pasa de fotbal, TREBUIE sa va pese si de Univ.Craiova!
„Cataline,
As vrea sa subliniez un lucru, care nu are legatura cu articolul tau: suporterii Stiintei, din Craiova, din Romania si din intreaga lume (sa stii ca, in ciuda eforturilor lui Mititelu de a distruge imaginea Craiovei, inca suntem multi, foarte multi) nu sunt intereseti de ceea ce face Gigi Becaali, Paskany sau altii pentru ca va veni o vreme in care fiecare va plati, pentru tot. Faptul ca eu cred sau nu cred in teoria conspiratiei care va conduce Steaua sau Clujul sau Dinamo la titlu, pur si simplu nu are relevanta. Daca voi, GSP doriti sa aveti o imagine de ziar independent, indiferent de simpatiile fiecaruia, ca individ, ca ziarist, haideti sa facem o ancheta care, iti garantez ca va fi un mare succes de presa, avand o tema “marunta”: de ce, in ultimii ani, marile greseli de arbitraj, inregistrate in meciurile Craiovei, se produc in proportie de 90-95% impotriva Craiovei? Nu am nimic cu Steaua, le doresc tot binele din lume, nu-mi doresc o polemica pe tema de ce si cum a castigat Steaua, consider, personal, ca a te bucura astfel dupa o asemenea victor(ie) este putin degradant, dar daca oamenii sunt fericiti cand castiga astfel, ce pot eu sa comentez…Ce zici, va bagati? Chiar va pasa de fotbal? Chiar nu va e frica de nimeni? Cand ati “atacat” problema patinoarul din Brasov am zis, uite oamenii astia au curaj (nu stiu, nu sunt in masura sa spun daca ati avut si dreptate)! Mentionez, pentru a nu avea alte interpretari, ca nu sunt, nici pe departe, un fan al lui Mititelu pe care il consider responsabil pentru situatia degradanta in care se afla Stiinta acum (nu are sens sa detaliez motivele pentru ca orice om de bun simt le cunoaste), dar am incercat sa ma pun in locul lui si sa raspund la aceasta problema, intrebare: ce as face eu in locul lui? trebuie sa recunosc ca nu sunt in stare sa dau un raspuns logic! Aratati ca va pasa de fotbal! aratati ca va pasa de Univ.Craiova! In rest sanatate si mult succes!”

GABI (5 comentarii)  •  1 august 2010, 19:18

O schimbare mare de atitudine la steaua, din pacate Becali nu vrea si nici nu poate sa se schimbe!

dan (30 comentarii)  •  1 august 2010, 19:32

Golul 2 al Craiovei nu trebuia „sa fie validat”, ci trebuia „sa nu fie furat”.

Mititelu ar putea medita la ce s-a intamplat Angliei la CM2010 – din cate stiu, Anglia nu s-a retras din competitiile internationale.

In fine, inca un motiv pentru o reforma in fotbal, care sa includa reluari video. Altfel, fotbalul va pierde din elan si va incepe sa semene a ruleta.

din New Jersey (3 comentarii)  •  1 august 2010, 19:33

m-am uitat acum la golul Craiovei si se vede CLAR ca Iliev s-a suit pe aparatorul Stelei si a fost….fault in atac !!!….de faza asta de ce nu se comenteaza…NIMIK !!!???…Iliev a pus amandoua mainile pe stelist cand a sarit si s-a sprijinit pe el in saritura , care stelist a si cazut sub presiunea greutatii bulgarului….

Vlad (3 comentarii)  •  1 august 2010, 19:38

Pertinent si echilibrat comentariul. Desi sunt stelist, recunosc ca golul lui Mihai Costea a fost perfect valabil. Totusi, per ansamblu, Steaua cred ca a meritat victoria. Craiova a jucat bine doar 15 minute, in care a dat 2 goluri. Poate e cam putin pt a merita sa castigi in Ghencea. Meciul a fost destul de bun pt campionatul romanesc, pacat de eroarea mare de arbitraj. Daca joaca asa in continuare Craiova va ajunge departe, indiferent de cat de nedreptatita e. Le urez mult succes.

medeea (28 comentarii)  •  1 august 2010, 19:58

ai dumneata ce ai cu cfrul. asta e…fiecare cu obsesiile lui.
a surprins vehementa cu care ati combatut cfrul etapa trecuta(ati ajuns sa spuneti ca pana si contra a fsot eliminat din cauza cfrului!) si surprinde „clementa” de care dati dovada acum. nu e prea frumos,sa stiti! insa cine sunt eu sa va dau sfaturi. perii albi din cap nu pot fi inlocuiti nici cu intelepciune tinereasca,nu?
sa ne dea minte Dumnezeu la toti, tineri si batrani!

cristi (2 comentarii)  •  1 august 2010, 20:00

in mare parte aveti dreptate, a gresit arbitrul sa fie suspendat, era totusi 1-0 pentru craiova, daca steaua a reusit castige este meritul ei…, am fost pe stadion si atmosfera a fost superba.

radu (108 comentarii)  •  1 august 2010, 20:03

Domnule Ioanitoaia,
Absolut de acord cu ceea ce spuneti. Si in ceea ce priveste ghinioanele Craiovei si in ceea ce priveste faptul ca a fost mereu nedreptatita.

Exista insa un dar. Patronul Craiovei tipa de vreo doi ani ca echipa este „furata”, ca arbitrajele sunt proaste ori rauvoitoare. Chiar nu-i spune nimeni ca greseli s-au vazut si la case mai mari? Si ca oricum daca echipa lui era cu adevarat asa tare cum zice ar fi pastrat rezultatul. Chestia ca echipa s-a demoralizat e chiar penibila. Chiar are o echipa de fetite? Sau o echipa atat de labila psihic? Daca da, atunci sa nu mai aiba pretentii. E treaba lui sa le aduca un preparator PSIHOLOGIC si sa-i transforme in baieti pentru ca altfel vor cadea psihic vesnic dupa fiecare nedreptate. Si nu vor fi niciodata o echipa de prim rang. De cand sunt oltenii asa slabi de inger?
Pe de alta parte ascunderea dupa scuza „viciere de rezultat” face un imens deserviciu echipei. Jucatorii percep asta ca o scuza a conducerii si se ascund dupa ea. Deci oricum o da domnul Mititelu iese prost. Ca si cazul lui Becali trebuie sa vina cineva si sa-i spuna ca NU e treaba lui sa faca judecati de valoare ci sa urmareasca ca echipa sa mearga bine. Ca atare cred ca ar trebui sa vorbeasca public mai putin si sa faca mai mult in liniste. Are mai multe sanse sa obtina ceva.
Ca observatie de fond, am vazut cazuri de erori mari de arbitraj. toti antrenorii vorbesc de ele dar daca au pierdut meciul asta se datoreaza echipei si nu arbitrului oricat de prost. Dar actionarii sau proprietarii nu vorbesc de astfel de lucruri. Nu e treaba lor.

VirtualKid (8 comentarii)  •  1 august 2010, 20:04

sunt plin de bucurie pentru Steaua!
pacat!
golul Craiovei a fost curat, fara dubiu!
totusi, ma bucur pentru Jenei, omul pe care Steaua nu o sa poata niciodata sa-l rasplateasca.
daca si de aceasta data o sa se bage Becali, atunci mai bine se desfiinteaza echipa….
daca a incaput pe mana unui astfel de personaj, atunci are dreptul la EUTANASIE.
Domnule Jenei, jos palaria, mi s-a parut ca ati recunoscut golul Craiovei… curat!

BB (155 comentarii)  •  1 august 2010, 20:06

@Ardeal Dhs. Vazusi ca nu ti-a sters nimeni commentul? De ce sa ti-l stearga, mai bine te lasa sa te faci de ras cu tampenia pe care o debitezi. Sau n-a fost iertata CFR de un penalty evident la Timisoara? Bine face dl Ioanitoaia sau cine a decis asta, da-i voie prostului sa se exprime si te lamuresti cine e!

Craiova (1 comentarii)  •  1 august 2010, 20:17

Clar ca dl Ioanitoaia este un Stelist si face presa pt Bucuresti ca Pe acest siteu sau gazeta cum vreti sai mai spunem se scrie cel mai mult de DINAMO,STEAUA SU RAPID restul sunt nimicuri de echipe sau umpluturi intrun campionat condus de Bcuresteni.De aceea este fotbalul nostru asa cum este ca functioneaza butoanele si mafia din capitala…In rest o gazeta de nimic un gunoi de capitala ce nu vede decat ce vor ei

Sundance kid (294 comentarii)  •  1 august 2010, 20:19

Pe mine nu ma intereseaza daca a fost ofsaid sau nu caci pe nimeni nu a interesat cind doi ani la rind cfr-ul a luat campionate si cupe cu flori asa cum le-a luat ! Mai degraba ma intereseaza sa cistige orice echipa fie ea si din Provincie numai Cfr-UL nu ! Pai domnule daca CFR-ul mai pune mina pe 15 milioane de euroi vor domina campionatul Romaniei 20 de ani de acum incolo la problemele financiare care sunt la cluburile mari din Romania. Sunt convins ca virgula Craiova nu s-ar fi putut bate cu Cfr-ul la campionat chiar si daca ar fi batut Steaua cu 4 – 0 la Bucuresti asa mai bine ca s-a terminat cum s-a terminat. Vasluiul si Urziceni sunt la pamint anul asta asa ca ramine onoarea lui Dinamo, Steua si eventual Rapid sa se lupte cu CFR ! HAPCHU ! Uite ca am stranutat …o fi de la polen )))))!

arh Georghe Petrescu (486 comentarii)  •  1 august 2010, 20:20

SANT BUCUROS CA A INVINS STEAUA, DAR, DUPA PAREREA MEA, GOLUL CRAIOVEI A FOST VALABIL. NU STIU CE S-AR FI INTAMPLAT LA 2-0 PENTRU CRAIOVA, DAR CRED CA AR FI FOST CA O RUPERE DE NORI. PUSE UNA PESTE ALTA, CRAIOVA ARE TARIA EI DE FIER. NEAJUTATA DE NIMENI, FURATA DE UNII SI DE ALTII, ACEST FOCAR DE TALENTE NUMITA „CRAIOVA”, NU O VA INVINGE NUMENI, NICIODATA. UN CLUB CE A DEMONSTRAT DE-A LUNGUL ANILOR CA, A FOST, ESTE SI VA FI UN FANION AL FOTBALULUI ROMANESC. CRAIOVA, VA RENASTE DIN NOU DIN PROPIA-I CENUSA, DIN NOU. DE CE? DEOARECE, ARE O VANA PUTERNICA IN FOTBALUL ROMANESC, NATIVA SI CONSTANTA. DECI, STEAUA A CASTIGAT, CUM NECUM, DAR, PESTE CINCI ETAPE VOM VEDEA NOI STELISTII, CE SI CUM. PANA ATUNCI, M-AM BUCURAT DE STADIONUL PLIN, DE ACEST PITURCA OLTEAN, PE POST DE „SEF TOTAL” IN GHENCEA, DE UN gigi becali, UN MIEL BLAND DAR EFICACE, CARE STA IN BANCA AIA A LUI PERSONALA, DE ACEST, EMERICH JENEI, CE A ADUS CU EL DE LA ORADEA, AMINTIREA IN FORTA A FOSTEI ECHIPE, CCA, (CASA CENTRALA A ARMATEI), STEAUA DE ASTAZI SI, PRIMIREA PE USA DIN FATA, DESCHISA DE PATRONUL STELEI, „GIGI BECALI SCHIMBAT IN BINE”, A FOSTELOR GLORII ALE CLUBULUI „STEAUA BUCURESTI”. A FOST PENTRU MINE CA FAN AL STELEI, DE AICI DIN SUA, UNDE LOCUIESC, CA O „INVIERE A CLUBULUI DIN GHENCEA”. A FOST FRUMOASA ACEASTA INVIERE A CLUBULUI STEAUA DIN MOARTE LA VIATA BUCURIEI A TUTUROR CE IUBESC CULORILE CLUBULUI, STEAUA BUCURESTi. SA-I MULTUMIM SI GAZETARULUI NOSTRU SEF, OVIDIU IOANITOAIA SI A ECHIPEI SALE DE GAZETARI, AI REVISTEI GAZETA SPORTURILOR PENTRU TINEREA LA CURENT A TOT CE SE INTAMPLA IN FOTBALUL ROMANESC. IN FINAL, STEAUA NOASTRA, „A INVIAT DIN NOU”. HAI STEAUA.

Cristi (34 comentarii)  •  1 august 2010, 20:21

@Clujeanul din Atlanta: daca nu ai fi accentuat ca esti din Atlanta nu te-ai fi simtit bine. Articolul ti se pare penibil pentru ca are dreptate Ioanitoaia. Harghiteanul din Mozambic

bogdan (7 comentarii)  •  1 august 2010, 20:25

Este un mesaj pt suporterii Craiovei care se tot lamenteaza pe aici. Apropos, sunt dinamovist si nu suport Steaua, asta ca sa fim clari.. Sigur, Craiova a fost furata si cu Cluj si mai ales in Ghencea, fara dubii. Dar hai sa ne intelegem si de ce sunteti asa furati in era Mititelu..pt ca nimeni nu are respect sau frica de el…de ce ? Pentru ca se stie in lumea fotbalului cit de milog si codos a fost si este. Pai dragi olteni, cind stai capra la Steaua si la jiji ani in sir, poti sa ai tupeul sa te plingi ca esti furat o data cind vrei poate si tu sa joci? Nu prea cred…capul umil sabia nu-l taie da nici campionate nu ia, da ? Asta ca sa vorbim de context pt ca nimic nu se intimpla asa din neant…
Si apropos, acum tipati din gura de sarpe ca ati fost furati, asa e, dar anul trecu exact pe vremea asta cind i-ati furat pe Dinamo la Craiova ca in codru cu penalti si eliminare clare ne-date si cu ofside imaginar la Danciu scapat singur la 0-0 cum a fost….daca vreti sa fiti respectati, si asta e valabil pt orice suporter, trebuie sa recunoasteti si cind sunteti ajutati altfel sunteti tot Jiji care are nesimtirea (si nimeni nu-l poate atinge…) sa zica ca oricum golul nu a fost valabil ca asa vrea el si ca ia campionatul cu sau fara arbitrii…cam asta este nivelul…

nameuser (1 comentarii)  •  1 august 2010, 20:29

Ce imi plac toti cretinii bagati in fotbal cum comenteaza:
GOL clar, evident
Clar si evident dupa ce s-au uitat 10 minute la TV cu reluare la momentul sutului/ Ah daca ati fi o data in viata macar o data in viata arbitri sa vedeti cum este.

Mai bine ca arbitrul de pe linie nu vede nimeni.
Imi pare rau de Onicas il consider idolul meu si nu cred ca a gresit intentionat!

Ionelus (4 comentarii)  •  1 august 2010, 20:53

Craiova nu a fost numai furata de-a lungul vremii asa cum se autovictimizeaza! Dimpotriva, a furat si ea cat a putut. A vandut si a cumparat. Doar 2 exemple despre cea mai corecta echipa: Jiul – Craiova 5-2 ( Stefanescu se culca inainte ca adversarii sa traga la poarta ) si mai recent Gloria Buzau- Craiova 1-0 la pretul de 1000000 euro – Aviz DNA, cu Fane stoica in rolul principal! In rest fotbal sa fie ca discutii sunt nenumarate, mai mult sau mai putin avizate!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  1 august 2010, 20:56

Nea Craiova, bre, matale de pe ce planeta vii? Pai daca si Ioanitoaia e stelist, care matura pe jos cu Gigi de 4-5 ani, atunci eu sunt Papa de la Roma. Si ce te legi de Gazeta cand scoate numeroase editii speciale pt Oltenia, tu chiar stii ce debitezi?

Litovoi (6 comentarii)  •  1 august 2010, 21:29

Doua observatzii:
1. Daca era dupa ocazii, posesie, etc Steaua nici macar nu intra in prelungiri la Sevilla.
2. Craiova a fost dezavantajata decisiv doua etape la rand. Cum naiba se intampla ca erorile flagrante se in tampla in cvasitotalitatea cazurilor in favoarea echipelor importante?

B 52 (2 comentarii)  •  1 august 2010, 21:37

mititelu = un ratat irecuperabil = viitorul presedinte al republicii oltenia !

cosmin (4 comentarii)  •  1 august 2010, 21:43

Poate ca ar fi timpul sa va retrageti in glorie D-le Ioanitoaia…
V-am citit ultimele doua articole cum ati desfiintat echipa din Cluj pe niste greseli inventate de arbitraj iar acum aproape ca laudati victoria nemeritata a Stelei.
Dupa toate scenariile si sforile care toate se legau etapa trecuta pt echipa din Cluj acum cum va explicati o asemenea eroare care evident dezavantajeaza Clujul? Toate se leaga nu !!??
Imi pare rau pt Stiinta dar trebuie sa invete sa tina de rezultat indiferent de erorile arbitrilor. I-au lasat pe Stelisti sa vina peste ei si au pierdut.

Tataie (7 comentarii)  •  1 august 2010, 21:44

Daca un meci de 94 minute se rezuma la o singura faza, de altfel controversata – „specialistii” dandu-si cu parerea dupa reluarile video repetate!!! – in conditiile in care, scorul era de 1-0 in favoarea Craiovei, nicidecum egal sau in favoarea Stelei, atunci, sa nu ne asteptam ca fenomenul STEAUA, cu spectacolul tribunelor, dominarea neta din teren – vezi statistica meciului! -, remontarea scorului si talentul jucatorilor, sa se repete si la alte echipe! Pacat ca se pune atata patima, pentru nimic…

Steaua1986forever (15 comentarii)  •  1 august 2010, 21:46

Da, a fost gol valabil. Oare chiar nu vede nimeni ca suntem IN ETAPA A 2-A ? Ne lamentam de parca ar fi fost ultima etapa si Steaua ar fi castigat campionatul cu victoria asta penibila iar craiova ar fi mers in liga 2.

Hai sa termina cu aberatiile astea. Steaua a fost peste craiova la toate capitolele, ar fi fost un egal sau o victorie nemeritata a craiovei daca s-ar fi terminat 2-2 sau 2-1. Sau este cumva acest „aurica ticleanu” un fel de mourinho care din 2 ocazii da 3 goluri? Va rog sa va uitati mai atent pe statistica meciului, statistica amintita si de dl. Ioanitoaia in articol si o sa vedeti ca Stiinta Severin a suferit mult mai mult decat a aratat in timpul jocului.

Arsene Olteanu (1 comentarii)  •  1 august 2010, 21:53

Respect pentru dinamovistul Bogdan (38). Cu toate sentimentele mele antidinamoviste trebuie sa remarc interventia lui Bogdan. As face o singura observatie. Daca a stat capra la Becali, Mititelu a avut tot interese si sentimente alb-albastre. De asemenea apreciez articolul lui Ioanitoaia ca punctind exact si obiectiv meciul de ieri. Mi-as dori in spiritul tuturor suporterilor adevarati gen Bogdan sa avem parte numai de arbitraje corecte si atunci fotbalul nostru ar progresa si ar dispare si ura de pe stadioane.

ogarulent (3 comentarii)  •  1 august 2010, 21:57

steaua a cistigat meciul,dar cred ca de fapt a invins CRAIOVA.
in rest nimic nou: un smiorcait-mititelu.,hotie de arbitraj.,un cioban care a vazut alt meci-becali.,jucatori care sunt instruiti sa fure,uitind de FAYR-PLAY-stelisti,dragomir si sndu au vazut au auzit da ii doare in fund

ogarulent (3 comentarii)  •  1 august 2010, 22:01

steaua a cistigat meciul,dar cred ca de fapt a invins CRAIOVA.
in rest nimic nou: un smiorcait-mititelu.,hotie de arbitraj.,un cioban care a vazut alt meci-becali.,jucatori care sunt instruiti sa fure,uitind de FAYR-PLAY-stelisti,dragomir si sandu au vazut au auzit da ii doare in fund(aprobind prin tacere ),si ne mai miram ca fotbalul e un cancer in ROMANIA.TRAIASCA HOTII

LoL (23 comentarii)  •  1 august 2010, 22:31

Nu trebuie sa se faca o mare tragedie. E rau intradevar ca se pare ca suntem vanati. Dar cu victorie la Branesti si victorie acasa cu Timisoara echipa ar trebui sa-si revina. Asta e. Am pierdut 5 puncte pe mana arbitrilor, dar poate om sa si castigam. Nu zic ca Mititelu trebuie sa fie impasibil ca el a bagat banii (aia putini pe care i-a avut), dar face un circ mult prea mare. O fi invatat ceva de la MiMi Stoica marele urlator dupa meciul din Supercupa si beneficiarul unui punct de la Pandurii la meciul imediat uramator ..

Comentează