Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Egalul CFR-ului şi al arbitrului!

Unii consideră incorectă remiza albă de la Severin, argumentînd că Universitatea a jucat mai bine şi merita victoria. Observație justă. Într-adevăr, Craiova s-a dovedit superioară, cu precădere în repriza secundă, unui CFR care a făcut sîmbătă unul dintre cele mai slabe […]

duminică, 25 iulie 2010, 4:34

Unii consideră incorectă remiza albă de la Severin, argumentînd că Universitatea a jucat mai bine şi merita victoria. Observație justă. Într-adevăr, Craiova s-a dovedit superioară, cu precădere în repriza secundă, unui CFR care a făcut sîmbătă unul dintre cele mai slabe meciuri din ultimul timp. Modest, fără vlagă, fără orizont.

Deşi o echipă cu pretenţii nu osteneşte dintr-o singură partidă, fie ea şi cu prelungiri ca Supercupa, să admitem că trupa lui Mandorlini a putut invoca oboseala. În plus, şi canicula. Nu însă excesul de precauţie şi, mai grav, vidul de idei din zona centrală a terenului, unde Dilevski şi Gargorov, mai ales bulgarul, au cîştigat duelul cu Culio şi cu Kivuvu, ambii parcă legaţi de picioare. Deoarece n-a avut în 90 de minute nici măcar o ocazie de gol, cum să fi avut cînd n-a tras nici un şut pe spaţiul porţii lui Lung , campioana ar trebui să se declare mulţumită că a scos un egal. Au salvat-o de la înfrîngere rigoarea din defensivă, sistem ce merge chiar şi în zilele în care atacul nu funcţionează, dar şi, în opinia mea, “centralul” Alexandru Tudor.

Sub comanda lui Ţicleanu, Universitatea a părut mai determinată, ba şi mai acoperită, expunîndu-se mai rar. Nu-i încă formaţia visată de suporteri, însă dă semne că începe să se maturizeze. S-ar cuveni întrucît nu mai e echipa foarte tînără căreia să i se ierte totul în numele naivităţii, al lipsei de experienţă. În măsura în care la Craiova se vorbeşte de cîţiva ani despre un viitor mereu amînat, a venit vremea să se vorbească şi despre prezent. Altminteri, nu m-aş grăbi să-l laud pe Gargorov, în ciuda efortului depus şi a unor pase luminoase. Duminica trecută, am procedat aşa cu Kivuvu, care însă a dezamăgit la Severin. Să-l mai vedem pe bulgar şi, fireşte, să-l aşteptăm să confirme ori nu pe Ţicleanu, aflat deocamdată în stadiul de frumoasă promisiune.

Întorcîndu-mă la Tudor, acesta a fluierat ce trebuia şi ce nu trebuia. Ne-am învăţat însă ca el să fragmenteze partidele, la fel cum ne-am obişnuit să greşească, dacă greşeşte, în judecarea evenimentelor din careu. Părerea mea, aceeaşi cu cele exprimate de Crăciunescu şi de Porumboiu, dar diferită de a lui Huzu, e că purtătorul ecusonului FIFA i-a refuzat Universităţii două lovituri de la 11 metri! Ambele la M. Costea, mai întîi faultat în interiorul suprafeţei de pedeapsă de Nuno Claro şi apoi agăţat tot acolo de Panin. Faze grele, nimic de zis, interpretabile. Atît că analiza video demonstrează că portarul CFR-ului l-a blocat pe craiovean într-o manieră imprudentă şi agresivă, întîmpinîndu-l cu piciorul drept ridicat, iar mai tîrziu Panin l-a oprit din acţiune printr-o ţinere evidentă şi prelungită. Înclin să cred că, de fiecare dată, trebuia acordat penalty.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

Razvan (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 16:54

Just. Toate echipele vor avea probleme cu CFR din cauza arbitrajelor pro-CFR. E Paszkany acolo si acesta e pe mana cu tot staff-ul PDL-ist

fiorelino (8 comentarii)  •  25 iulie 2010, 16:57

nu conteaza ce credeti dvs. , sau ce am vazut noi! Va iesi Avram si va spune ceva despre spirit si regulamente, bla,bla,bla si Mititelu va fi iar amendat. CFR si-a atins iar scopul, cainii latra, caravana trece!

Sundance kid (294 comentarii)  •  25 iulie 2010, 17:00

Cfr-ul e echipa sistemului, un balon umflat la care sau ingramadit toti anti-nationalistii ! Dupa plecarea cuplului de la cele doua Palate vom afla ce si cum.

Alecu (52 comentarii)  •  25 iulie 2010, 17:04

Articol corect, CFR s-a ajutat iar de arbitrii, RUSINE!

cristi (5 comentarii)  •  25 iulie 2010, 17:23

D-le Ioanitoaia, nu cred ca trebuia sa va mai pierdeti timpul cu un articol despre un meci in care CFR a jucat ‘politicos’, gest de curtoazie pentru punctele castigate in returul campionatului, tot la Severin. Haide U.

claudiu (2 comentarii)  •  25 iulie 2010, 17:29

Un singur lucru e clar miticii nu inghit formatiile ardelene si mai ales CFR ul. Si nu numai atat, dar ii incita si pe altii.

Traian (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 17:30

Nu sunt de acord cu dl. Ioanitoaia,pentru ca la fazele cu pricina ,eu am vazut,la prima portarul clujean a ajuns primul,iar la a doua Costea a simulat,iar mingea era la portar.Arbitraj bunicel.Toate astea vi le spune un om de peste 40 de ani in fotbal,neutru si fara interes.

CSS (76 comentarii)  •  25 iulie 2010, 18:05

curios ca nu scrieti de egalul Urziceniului…gol valabil anulat in min 93 !!! viciere clara…

jan pitesti (254 comentarii)  •  25 iulie 2010, 18:10

speram sa vedem pe viitor fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi.

van_damme (5 comentarii)  •  25 iulie 2010, 18:23

Toti sunteti foarte haiosi, in frunte cu domnul Ioanitoaia :))))
Poate ar trebui ca CFRul sa joace meciurile fara arbitri.. Oricum nu are nici un rost, doar bani cheltuiti aiurea.. Asa ar fi un plic mai putin pe etapa si ar avea si adversarii o sansa sa castige fiindca nu i-ar mai trage nimeni in jos..
Este evident ca CFRul este ajutata ABSOLUT de catre toti arbitri!!

vlad (13 comentarii)  •  25 iulie 2010, 18:30

In opinia mea, niciuna dintre faze nu necesita penalty. La prima clar nu se dadea, chit ca a intrat periculos Nuno Claro, a ajuns primul la minge, de ce sa nu judecam ca a faultat Costea?? Apoi la a doua faza, Panin a incerca sa protejeze mingea, nu a reusit, Costea a vrut sa se intoarca, si in acel moment, da, mana lui Panin i-a barat calea. INSA, acea mana nu s-a miscat din pozitia aia toata faza…. din acest motiv eu nu as fi dat penalty…

adrian (2 comentarii)  •  25 iulie 2010, 18:34

de ce nici un cuvant despre arbitrajul de la Tg Jiu? E mai comod sa te legi de CFR pentru ca asa faceti audienta si va atrageti simpatia miticilor ( in randul carora cu onor va aflati). v-am admirat in anii trecuti pentru impartialitate dar acum nu mai pot face acest lucru. Sunt curios ce ve-ti spune despre meciul U Cluj _Steaua unde U inscrie din penalti.

mi-e sila de presa sportiva pentru ca nu face decat sa provoace , prin sondajele de opinie de pe site-uri.

rusine

cfrescu (24 comentarii)  •  25 iulie 2010, 18:56

dacă ar fi asa, am vedea in medie cîteva zeci de lovituri de la 11m pe meci…

un telespectator (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:02

Nu arata deloc CFR-ul a echipa ce se va lupta, curand, in Liga Campionilor. Si in Supercupa si in meciul de ieri, CFR-ul a fost, mai degraba, o echipa mediocra, din a doua parte a clasamentului campionatului nostru. Imi pare rau, tin cu ce-a fost CFR-ul in anul primului titlu de campioana, dar e o distanta uriasa intre ce juca acea echipa si ce joaca azi.

VVV (9 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:07

N-a fost penalty la nici una dintre faze. La a doua se putea da, dar cu multa ingaduinta. Stiu ca sunteti un sustinator al Craiovei, dar sa nu fim partinitori.
Mai multe opinii in Jurnalul de Fotbal.

BB (155 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:14

Claudiu, povestea asta cu miticii am mai auzit-o si nu se potriveste lui Ioanitoaia care v-a laudat decateori a fost cazul si a-ti meritat. Cautati altceva ca placa asta s-a tocit.

gyno (55 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:38

Intradevar la ambele faze se putea acorda 11 m !!! Mai ales daca ne amintim penaltiul primit de CFR in returul campionatului trecut in minutul 94 , care a fost decisiv pt castigarea titlului si care a fost acordat extrem de usor comparabil cu tinerea lui Mihai Costea din repriza 2-a a meciului de ieri…Deci lucrurile sant cantarite cu unitati de masura total diferite in functie de echipe…regulamentul e pt unii muma si pt altii ciuma !!! La prima situatie daca se acorda trebuia sa se acorde si cartonas rosu portarului fiind ultimul aparator…Nu e normal ca la unii sa se aplice regulamentul la sange si sa se faca exces de rigiditate si la altii sa se inchida ochii si sa se dea cu toate mainile decat daca sant interese financiare majore…ceea ce sigur si este…pt ca nimic nu e intamplator si nimic nu e gratis pe lumea asta !!!

gyno (55 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:41

Si sa nu omitem un lucru extrem de important si anume ca pentru prestatia de ieri arbitrul Tudor a primit nota 5 !!! Deci va fi retinut de la delegari….oare de ce…? Pt ca n-a acordat 2 lovituri de la 11 m si un cartonas rosu la Nuno Claro care era ultim aparator…de asta…

Aristotel (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:41

Nu tin cu nici una din echipe dar tin cu fotbalul,deci un lucru e cert cei care spun ca nu a fost nici un 11m eu zic ca habar nu au de fotbal.

spellbound (12 comentarii)  •  25 iulie 2010, 19:47

Domnule Ioanitoaia, spre sfarsitul articolului unde caracterizati prestanta lui Tudor, nu sunt deloc de acord cu Dumneavoastra. Universitatea nu a avut doua penalty-uri, si nici macar unul, in schimb se putea da usor penalty la faza in care Costea a fost tinut in careu de Panin.

Despre: „Atît că analiza video demonstrează că portarul CFR-ului l-a blocat pe craiovean într-o manieră imprudentă şi agresivă, întîmpinîndu-l cu piciorul drept ridicat”
Atacantul si portarul atacau mingea, imprundent si agresiv, insa al doilea s-a dus direct la ea, cu mana, PRIMUL :). O foarte buna interventie.
In acelasi timp, daca Craiova castiga ieri, victoria sa ar fi fost catalogata de „meritata” intrucat a fost un pic mai buna. Lasati arbitrii in pace. In nici o parte a Europei nu se vorbeste atat de mult despre arbitri, la fel ca in Balcani. Pai, mai bine faceti presiune sa se valideze odata probele video pentru fazele decisive din fotbalul romanesc…

Oare asa sa fie?… (3 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:15

CFR ul a jucat foarte slab, este o echipa fara „suflet”.
Dar de aici si pana la cersetoria pe care o practica tot mai mult jurnalismul de tipul „Craciunescu” jurnalism care nu poate trece peste „obiectivismul” caracteristic sudistilor, respectiv ca numai in Bucuresti se joaca fotbal, si normal, cel mai corect si frumos fotbal din lume. A, ceilalti nu castiga decat cu ajutorul arbitrilor.
Dati-le domnilor arbitrii avantaje si celorlalte echipe daca nu pot 11 contra 11. Cum? Pe principiul binecunoscut „S’il vous plait, monsieur!!!”

CSS (76 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:18

Porumboiu sa ne spuna cum a plecat cu 1 p de la Cluj, dupa ce nu s-a acordat un 11 m clar CFR-ului in ultimele etape din retur…joc decisiv pt titlul de campioana!!! Asa a fost ajutata CFR !!! Nu uitati ca acel penalty obtinut de CFR la Severin a fost PRIMUL obtinut de CFR in tot campionatul !!! Va amintiti a catea etapa era ???

CJ-07-CFR (13 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:18

CFR a jucat slab, dar Craiova nu trebuie sa cerseasca penalty-uri. Trebuie sa bage mingea in poarta si apoi sa comenteze arbitrajul. Respect Ticleanu! Interviul de dupa meci de o decenta incredibila pt. campionatul romanesc. Jos palaria!

uzu (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:19

bine mah.
bravo.
hai ziceti toti acuma cand aveti ocazia.
toti arbitrii gresesc doar in meciurile lui CFR si in favoarea CFR.
in rest liga lui mitica e o sezatoare de sfinti si ingeri.
iar cei din jurul ei, ziaristii, sunt obiectivi si impartiali. dupa cum si domnul Ovidiu Ianitoaia …
(ma rog, presupun ca acest comentariu nici nu o sa apara … sa vedem)

bubuCFR (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:20

Nea ovidiu …am auzit ca astia de la CFR i-au platit cu valize pe cei de la U sa piarda meciu cu Steaua ….ha ce zici de asta ? ….Eu sunt suporter a lui CFR si admit ca u am prea jucat …… dar sa vi sa-mi spui ca Universitatea a jucat fotbal aseara …… sa fim seriosi , a fost un meci in care fiecarei echipe i-a fost sa nu piarda … sti bine ca un campionat nu se castiga intr-un singur meci ….. , nu?

silvercloud (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:42

Nici unul nu a fost penalty !! Echipa Craiovei au fost niste gaini care au cersit mereu cate ceva, atitudine specifica!! Echipa CFR, o deziluzie !! Meciul a fost de lupta, insa foarte slab!!

valeriu (38 comentarii)  •  25 iulie 2010, 20:50

Viciere de rezultat e atunci cand se invalideaza un gol
inscris neregulamentar sau invers.In rest povesti ‘oltenesti” marca Ioanitoaia sau Craciunescu f.
subiectivi cand e vorba de Craiova.Cat despre Porumboiu sa nu vorbeasca de penaltiuri . U si C.F.R. 2 echipe cu second hand de import!

Lucas (28 comentarii)  •  25 iulie 2010, 22:09

Se pare ca atat timp cat Boc va fi premier , CFR va avea parte numai de arbitraje favorabile . Cu Unirea a fost la fel … Sper sa nu aiba si U Cluj aceeasi influenta pe care o are CFR ul .

bogdan-m (42 comentarii)  •  25 iulie 2010, 22:11

Si eu consider ca trebuiau acordate doua penalty-uri pentru Craiova (la primul si cartonas rosu lui Nuno Claro) si in plus ar mai fi trebuit acordat cartonas rosu lui Bjelanovic pentru cotul aplicat in fata lui Ciuca.
Parca asa incepea si returul anului trecut cu dezavantajarea Craiovei in Stefan cel Mare. Intre timp a fost si accidentarea grava a lui Florin Costea la ce Deaconu s-a facut ca ploua.
Sunt cam multe coincidente pentru a mai crede in buna credinta a arbitrilor si in greselile omenesti…

Aloha (4 comentarii)  •  25 iulie 2010, 23:26

La ambele faze se putea acorda penalty…sau nu.
La iesirea lui N. Claro, acesta a atins primul mingea. La cea de-a doua faza, Costea il trage primul de tricou pe Panin, deci se impunea mai degraba fault in atac..
Si domle, nu il mai intreba pe Craciunescu atunci cand vine vorba de CFR, 1. Craciunescu uraste CFR-ul si 2. Craciunescu a fost presedinte la Stiinta. Nu poate fi obiectiv cand vine vorba de CFR.

MIKI II (181 comentarii)  •  25 iulie 2010, 23:28

Arbitrii, mereu arbitrii. poate au fost greseli de interpretare a fazelor sau poate pur si simplu nu au vazut prea bine ce se intampla.
Eu consider ca la primul fault putea sa se acorde 11m, dar tot asa de bine sa nu se acorde. Portarul a lovit mingea si a avut un picior cam ridicat. In acelasi timp, atacantul, a avut picioarele intinse in fata.No comment.
La al doilea fault am fost surprins ca toti specialistii au comentat tinerea” lui Panin. Faza insa a inceput cu o tinere evidenta aplicata de Costea lui Panin. Deci, fault in atac.
In rest, Craiova merita sa castige. Pacat ca nu au fost capabili sa dea gol fara ca sa astepte „minuni” de la arbitrii. Daca vor continua sa joace pe aceiasi linie, o sa aiba un cuvant greu de spus in acest campionat.

gabi (2 comentarii)  •  25 iulie 2010, 23:33

hotie prelungita.

Marius Danciu (1 comentarii)  •  25 iulie 2010, 23:54

Nea Ovidele, ce zici de golul lu’ Cristea? Nu scrii nimic???

Marcel (11 comentarii)  •  25 iulie 2010, 23:59

In opinia mea Ovidiu Ioanitoaia are perfecta dreptate Craiova a avut 2 lovituri de la 11m iar Tudor nu a acordat nici una!!!!

sacalul (4 comentarii)  •  26 iulie 2010, 0:03

Nea Ovi, poate dvs. ati avut rabdarea sa cititi regulamentul de fotbal. E Reactivare de manual a pozitiei de off-side la golul lui Dinamo. Iata ce spune regulamentul:


Offside-ul activ

Pozitia de offside a unui jucator este activa daca, „la momentul cind mingea este atinsa sau jucata de un coechipier de-al sau”, în opinia arbitrului, el este implicat activ în joc. Un jucator nu este în offside activ daca primeste mingea din aruncare de la margine, aut de poarta sau lovitura de colt.

Pentru ca un offside activ sa aiba loc, jucatorul trebuie sa fie în pozitie de offside în momentul în care mingea este atinsa sau jucata de un coechipier; un jucator care alearga din pozitie regulamentara în pozitie de offside dupa ce mingea a fost atinsa sau jucata de un coechipier nu este penalizat.

Similar, un jucator care este în pozitie de offside cind mingea este atinsa sau jucata de un coechipier poate fi în offside activ chiar daca alearga într-o pozitie regulamentara înainte de a receptiona mingea. Aceasta posibilitate ramine valida pina cind fie un coechipier atinge sau joaca din nou mingea si pozitia de offside este reevaluata, fie mingea iese din joc, fie un adversar ajunge sa controleze mingea. Un jucator care a fost în pozitie de offside care profita de o pasa gresita dar intentionata a unui adversar nu este considerat în offside activ.”

cosmin (1 comentarii)  •  26 iulie 2010, 0:36

D-le Ioanitoaia am un sfat pt dvs. Nu mai scrieti despre Craiova, sunteti mult prea subiectiv.

La prima faza e fault in atac la Nuno Claro, la a doua Costea nu avea nici o sansa sa ajunga la minge inaintea lui N. Claro iar tinerea e foarte scurta. La fiecare faza fixa in careu sunt 3-4 tineri de felul acesta sau mai grave. Nu se da penalti pt asa ceva.

Lasati arbitrajele si discutati despre evolutiile slabe, sub asteptari ale echipelor. Foarte putin fotbal..

Marius (347 comentarii)  •  26 iulie 2010, 0:54

La Recurs m-am edificat ca Tudor trebuia sa dea ambele penaltiuri. Al doilea a fost atat de clar ca numai un rau voitor nu ar fi fluierat. Vorba lui Cristescu, Tudor a furat in atatea randuri Craiova ca nici nu mai conta inca o data.

Kandinsky (1 comentarii)  •  26 iulie 2010, 1:13

Diferenta e ca cei de la CFR nu ataca vehement arbitrajul si nu insulta arbitrii chiar daca sunt dezavantajati fatis. Asta ar trebui sa vada si mironositele de la echipele adverse. Imaginati-va cum v-ati simti ca arbitri sa fiti mereu blamat si insultat. Ti-e greu sa fii impartial pe urma.

cfr1978 (5 comentarii)  •  26 iulie 2010, 6:09

Domnule Ioaniţoaia, îmi pare rău, dar de data asta nu aveţi dreptate! La prima fază Nuno a atacat clar mingea, iar la a doua se vede clar că M. Costea e cel care-l ţine primul pe Panin şi apoi invers – se sancţionează PRIMA abatere! Cât despre Cristescu, care a apreciat ca fiind viciere de rezultat, probabil a fost prea sigur că presupusul penalty va fi şi transformat, asta după ce în Supercupă Nuno a parat 3 astfel de lovituri! În rest ce să zic, întradevăr CFR nu a jucat nimic în acest meci. Nu-i bai, vin altele. Hai CFR!!

g (2 comentarii)  •  26 iulie 2010, 7:00

astept o analiza a arbitrajelor din meciurile unirii urziceni, poli timisoara si dinamo. alea intr-adevar au influentat rezultatul final!!!!!

tarzan (7 comentarii)  •  26 iulie 2010, 7:46

Parerile lui Craciunescu, care a furat clar Petrolul in finala de cupa cu Rapid din 95 si Ajax-ul in finala Ligii cu Milan din acelasi an, si Porumboiu, care nu poate fi impartial, fiind patron de echipa, nu trebe bagate in seama. Dupa parerea mea, la prima faza nu e penalty clar, iar la a doua se putea da, cu un amendament. Initial, Costea il trage pe Panin, apoi fundasul ceferist il tine la rindu-i. Ok, se poate da penalty, dar de unde stim ca e gol? Nuno a aparat in Supercupa 3 penalty-uri, nu o putea face si acum? Sa zicem ca se dadea gol, dar era min. 53, parca, asadar timp destul de egalare. Concluzia: meci slab, Craiova ceva mai buna si posibil un penalty neacordat.

forza cfr (4 comentarii)  •  26 iulie 2010, 8:14

Mititelu cere doua, costea (cel faultat) zice c-a fost unu ticleanu corect nu cerseste .
La tv deszastru total: gspistii cer 11m la a doua faza si zic ca la prima nu e , suna pe cartu sa confirme da cartu zice ca la prima a fost da la a doua n-a fost.
Adevarul e ca daca la fiecare minge blocata de portar la picioarele atacantilor si la fiecare „pipaire ” in careu s-ar da 11 m am avea o medie de 6..7 penalty pe meci.

George (3 comentarii)  •  26 iulie 2010, 8:54

Domnule Ioanitoaia,
Cu toata deferenta, vreau sa va atrag atentia ca stadionul din Gdansk nu poate fi de 3-4 ori mai impozant deat cel ce se construieste in Bucuresti, ca doar n-o sa aiba 150.000-200.000 locuri!

thorcj (2 comentarii)  •  26 iulie 2010, 8:55

La primul contact,in discutie,Claro atinge primul mingea si pozitia picioarelor lui Costea indica clar faptul ca nu avea nici o intentie sa joace mingea,altfel ar fi sarit peste,la faza 2 Panin a fost inpins apoi tinut in timp ce proteja regulamentar,apoi a tinut si el………simplu,craciunescu si porumboiu de ce nu vad.Craiova meci de angajament,Ticleanu bun simt,FELICITARI

eu (10 comentarii)  •  26 iulie 2010, 9:16

caaandva,”craciunescu”era un arbitru bun,dar acum ar fi mai bine sa-si vada de treaba lui,e din ce in ce mai subiectiv;pot sa spun urmatoarele la prima faza NUNO,atinge mingea dupa care este busculat de m coste(fault in atac CG),la faza 2 m costea pune mina pe umarul lui PANIN,dupa care se arunca jos (fault in atac si simulare CG..ROSU,eliminare m c)de altfel datorita presiuni Tudor a gresit de 2 ori a dat c g eronat lui Muresan si Bud).Dar ce spuneti ca dupa ce a dat un 11m,corect pentru „U”,hoteganu a supus pe „U”unei presiuni constante pina cind beca pitisti au reusit sa intoarca rezultatul,asta nu inseamna ca „U”au fost mai buni dar asta e.

dan (2 comentarii)  •  26 iulie 2010, 9:18

Domnule Ioanitoaia,
e de notorietate faptul ca tineti cu Universitatea, o echipa cu adevarat frumoasa, insa la experienta Dumneavoastra ar trebui sa mascati cumva acest lucru. Consider ca juvetii au avut un plus in organizare, un mijloc mai activ, CFR a jucat lamentabil. Se poate discuta doar la al doilea contact cu panin, insa nic acolo nu cred ca erau circumstante clare de penalty. Faza grea. La Claro nu se pune problema de penalty, joaca mingea fara discutie, iar Costea gresise preluarea …

adriano_popa (1 comentarii)  •  26 iulie 2010, 9:32

Stimate domn Ioanitoaia! Eu va respect foarte mult si admir calitatile dumneavoastra de om invatat si mult venerat in ale fotbalului! Insa pe cat de mult va admir, nu pot sa observ o accentuata grija pentru ceea ce inseamna CFR. Desi nu sunt un fan al CFR-ului se poate observa foarte usor ca nu sunteti impartial. Totdeauna aveti ceva de comentat in legatura cu asa zisul arbitraj partas in favoarea CFR-ului. Daca continuati in maniera aceasta riscati sa deveniti un ziar lipsit de credibilitate. Va urez la cat mai multe „succesuri” si multa sanatate sa curga cerneala ros albastra :))) e favorita lui JIJI stiati?

stresu (14 comentarii)  •  26 iulie 2010, 9:39

Pentru a câta oară, „CAMPIOANA FOTBALULUI ROMÂNESC” (cea mai sinistră glumă, am râs cu lacrimi), este implicată în probleme de abitraj ? (culmea !!! – toate în favoarea lor).
Domnilor clujeni ! – oare nu vă dă de gândit că meci de meci şi rând pe rând adversaele vă aduc acuze ?
Nu v-aţi săturat să câştigaţi meciuri numai cu ajutorul arbitrilor sau non combatul adversarilor ?
Cred că hoţul nr. 1, distinsul domn Mureşan, la asta s-a referit: Sunteţi campioana fotbaului românesc LA BLATURI ŞI LA HOŢIE !

Lute (3 comentarii)  •  26 iulie 2010, 9:44

Cinci din sapte meciuri ale primei etape au rezultate viciate de marii nostri arbitri (SI DE SFATUITORII LOR):
-pandurii-unirea (gol neacordat pentru pandurii)
-craiova-cfr (penalti neacordat pentru craiova)-unul nu doua cum sustineti dvs.
-u cluj-steaua(penalti neacordat pentru u cluj pe final)
-timisoara-bistrita(gol clar neacordat bistritenilor si neeliminare alexa)
si cireasa de pe tort: golul doi lui dinamo
Domnilor arbitri si sefilor federatiei: UNDE VRETI SA AJUNGETI ?

Incet dar sigur ziaristica va ajunge la nivelul arbitrajului. Sa fim intai suporteri si apoi ziaristi. Ma mira faptul ca si ziaristii batrani, care au facut o scoala adevarata in domeniu nu cum e acum cand oricine isi da cu parerea, nu se ridica valoric peste grup. Pacat !

Sherlock (5 comentarii)  •  26 iulie 2010, 11:19

Aveti perfecta dreptate, numai cei rauvoitori va contrazic!

Comentează