Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ăştia sîntem!

Ce şi-au propus Ticu Lăcătuşu şi Cornel Coman reprezintă cel mai ambiţios proiect din istoria alpinismului nostru. Urmînd linia Cercului Polar de Nord, ei traversează calota glaciară a Groenlandei pe schiuri, încercare extrem de dificilă din pri­­­­­cina condiţiilor meteo potrivnice, […]

vineri, 21 mai 2010, 5:29

Ce şi-au propus Ticu Lăcătuşu şi Cornel Coman reprezintă cel mai ambiţios proiect din istoria alpinismului nostru. Urmînd linia Cercului Polar de Nord, ei traversează calota glaciară a Groenlandei pe schiuri, încercare extrem de dificilă din pri­­­­­cina condiţiilor meteo potrivnice, dar şi pentru că traseul abordat îl depăşeşte cu o sută de kilometri pe acela străbătut de Fridtjof Nansen. Celebrul explorator norvegian care ne-a lăsat moştenire îndemnul “Ai pierdut, continuă, ai învins, continuă!”, lecţie de sport şi de viaţă.

Privind tentativa celor doi, evident că nu poţi întreprinde o asemenea expedi-ţie, lipsită de orice sprijin exterior! , fără o pregătire minuţioasă şi fără un echipament costisitor. Ai nevoie de un curaj nebun pentru ca, la temperaturi ce co­­­­­­­­­boară pînă spre minus 30 de grade, să tragi după tine o sanie încărcată cu 125 de kilograme! Într-o frază, trebuie să fii bărbat adevărat. Chiar mai mult, să fii un temerar, un învingător.

Pe www.lacatusu.ro, puteţi citi amănunte despre bătălia crîncenă pe care alpiniştii amintiţi o duc în fiecare clipă cu natura ostilă şi, pînă la urmă, cu ei înşişi. Lor li se potrivesc, ca o mănuşă, cuvintele rostite de George Mallory cînd a fost întrebat ce l-a împins să escaladeze Everestul.  Pentru că există!”, a răspuns englezul şi a zîmbit.

Vreau să mă refer însă la altceva mai departe. La faptul că, pe 14 mai, am postat pe site-ul Gazetei o corespondenţă trimisă de Ticu Lăcătuşu din inima Gro­­enlandei. Dramatic, emoţionant, textul relata cum, surprinşi de o furtună de zăpadă, cei doi nici măcar nu puteau ieşi din cortul îngheţat bocnă şi strivit sub troiene deoarece, la un vînt de peste 120 de kilometri pe oră, riscau să fie spulberaţi!  Nici nu se lamentau, nici nu cereau ajutor. Doar descriau prin ce momente cumplite trec, de cumpă­­nă. Pur şi simplu, atît.

Cîte comentarii credeţi că a stîrnit textul menţionat? Ei bine, zero, nici unul într-o săptămînă! Să nu vă imaginaţi că fac pe moralistul. În fond, pe site-ul Gazetei ori pe oricare altul intră, logic, cine e interesat de subiectul respectiv, cine rezonează cu el. De acord, ceea ce nu mă opreşte să mă mir, numai atît, să mă mir!, că aventura lui Lăcătuşu și Coman ne-a lăsat pe noi, compatrioţii lor, absolut indiferenţi!  Din păcate, nu ne-a păsat şi nu ne pasă de un de­­­­­­­­­­­mers ex­­cep­­ţi­­o­­nal, la care se încumetă puţini muritori. Rezervat doar celor puternici.

Dacă ar fi apărut pe www.gsp.ro vreo declaraţie a lui Gigi Becali, la care destui strîmbă din nas şi reproșează că “iar ne asaltaţi cu aiurelile oierului!”, cu siguranţă că ea ar fi prilejuit minimum 70-80 de comentarii, poate şi mai multe!! Cu scuzele de rigoare, haideţi să ne privim în oglindă şi să nu ne mai amăgim! Ăştia sîntem, nu sîntem alţii!

Comentarii (53)Adaugă comentariu

tommy (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 17:43

doar doua mici comentarii. e o greseala des intalnita in media romaneasca, acel „pt. ca exista” nu a fost spus de Hillary ci de George Mallory, unul dintre pionierii cuceririi Everestului, care a si murit pe acest munte in 1924.
de asemenea, alpinismul este un sport montan. ceea ce fac lacatusu si coman la polul nord nu se poate numi alpinism (desi cei doi sunt unii din cei mai mari alpinisti romani). aceasta e o expeditie la polul nord, dar nu e alpinism.
altfel tot respectul pentru ei si pentru ceea ce vor sa faca.

mniezo (2 comentarii)  •  21 mai 2010, 18:22

salutari si mult succes!

explorish (35 comentarii)  •  21 mai 2010, 18:32

eu n-am vazut articolul pe site. nu stiu daca as fi comentat :), dar l-as fi citit

coco-milano (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 18:33

….bafta celor doi….eu sant unul dintre cei care ii invidiaza pe Lacatusu si Coman.Ce fac ei este frumos,iar frumosul la noi [ la romani ] nu-si prea are locul.Ne amagim mereu ca santem un popor inteligent, descurcareti,smecheri….frectie la picior de lemn .Santem masochisti….ne jignim ne batem ……..Citim putin si prost .vorbim mult si fara rost,nu santem capabili sa purtam o discutie civilizat,nu recunoastem cand gresim ,valorile le marginalizam,oamenii capabili ii umilim,ii amenintam,ne bagam picioarele in tot si in toate,credem ca tot ce zboara se si mananca….ce mai ,santem cei mai tari din parcare….La naiba….visam cai verzi pe pereti…..
Bafta inca odata lui Ticu si Cornel ,le tin pumnii sa reuseasca ce si-au propus.Bafta si dumneavoastra si lui Tolontan….in mizeria care exista in presa [ de sport]romana ca si in sistemul romanesc santeti singurii care aveti verticalitate…..ceilalti …Dumnezeu cu mila.
o seara faina va doresc.

zzz (2 comentarii)  •  21 mai 2010, 18:49

Nu stiam daca sa las inca o data spatiul pentru comentarii imaculat sau sa rup vraja. Nu scriu pentru a contrazice regula (cu siguranta nu as dori sa fiu nici exceptia) ci pt o explicatie din punct de vedere personal:
Noi, ca popor nu avem cultura si educatia inclinate inspre natura, cu atat mai putin catre sporturile de iarna. Din acest motiv, rezultatele si succesele in cadrul probelor de zapada le luam ca pe un fapt divers sau ca pe un dat. Efectiv nu constientizam dificultatea probelor atata timp cat, cei mai multi dintre noi, nu am pus schiurile in picioare. Cei care au facut-o, in proportie covarsitoare, au practicat schiul alpin, proba de schi fond fiind vazuta ca o ciudatenie peste tot in Romania. Aici trebuie mentionate rezultatele de exceptie ale fondistelor noastre la Olimpiada, care au trecut pe langa noi ca si cum nu ar fi fost – nefiind medalii abia daca au fost bagate un seama. Pe acelasi palier se inscriu si rezultatele foarte mari ale alpinistilor, care din nou, din lipsa de educatie(nu nesimtire ci mai mult neinstruire), nu le putem aprecia. Ii vedem ca pe niste nebuni care nu au ce face si pleaca la capatul lumii pentru a mai escalada un varf sau a mai trai o aventura. Intradevar sunt nebuni, in sensul ca sunt foarte diferiti de omul mediu, dar partea buna e ca isi orienteaza „nebunia” catre activitati care le probeaza curajul si superioritatea , atat fizica dar mai ales psihica. Din aceasta cauza poveste unor oameni care schiaza pe plat si trag o sanie dupa ei aduce mai mult a SF decat a realitate si de aceea e tratata ca atare.
Pentru ei e un mod de viata, pentru noi inca un varf/pol cucerit de „unu’ de-a’ nostru” in timp ce infulecam chipsuri si alune infata televizorului.
Respect pentru nebuni!

durden (338 comentarii)  •  21 mai 2010, 19:02

nea ovi sa stiti ca nici mie nu mi-a aparut articolul!!deschid acest site de vreo 2 ori pe zi,sigur l-as fi vazut.din cate inteleg,nu sunt singurul.mai bine faceti niste investigatii de ordin tehnic decat sa scrieti despre becali (nu v-am mentionat aici pe dvs ci presa sportiva din Romania,in general)

Bibi (26 comentarii)  •  21 mai 2010, 19:47

Deschid acest site de minim doua ori pe zi. Nu am vazut acest articol.

vlad (309 comentarii)  •  21 mai 2010, 20:13

Ai dreptate, nea Ovidiu, astia suntem! Cei care zic ca n-au vazut articolul au orbul gainilor, e pe site de o saptamana.

mymy (182 comentarii)  •  21 mai 2010, 20:47

@tommy. Daca citesti o sa afli ca traversarea inseamna si urcarea mai multor munti din Antarctica, asa ca tot alpinisti se cheama. Asa defineste actiunea si Ticu, vezi blogul lui.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  21 mai 2010, 20:50

pentru tommy
Am verificat, ai dreptate, mulţumesc frumos.

Cristian Zubi (21 comentarii)  •  21 mai 2010, 21:01

1. Nici eu nu am vazut articolul pe site. L-as fi comentat precis. Doar Ticos este prietenul meu.
2. @Tommy – Ai perfecta dreptate. Era vorba de Mallory. Dar daca e sa dam exemple de mari alpinisti, nu Hillary este modelul, ci un Hermann Buhl, Lionel Terray, Jerszy Kukuszka sau Reinhold Messner. Nu obligatoriu in aceasta ordine…

ribery (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 21:22

Frumos din partea dlui Ioanitoaia, a recunoscut ca a gresit. Putini fac asta dintre ziaristii mai tineri, dar omul a mai dovedit odata ca are stofa. Bravos.

nu cred (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 22:32

nu numarul de comentarii este relevant, ci cel care arata de cate ori a fost citit acel articol. dumneavoastra comentati vreun articol pe vreun site atunci cand va place? si in general, comentati?

bradut (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 22:46

Domnule Ioanitoaia,

Pentru ca un om sa comenteze jocul, trebuie sa-i cunoasca regulile. De-aia n-a comentat nimeni.

vlad (309 comentarii)  •  22 mai 2010, 1:16

Buna gluma, Nu cred, si de cate ori a fost citit articolul trimis din Groenlanda?! Mai bine am recunoaste ca ovI a facut o observatie justa, astia suntem!

cristian (14 comentarii)  •  22 mai 2010, 4:32

da, pe de alta parte…eu nu mai intru pe GSP din cauza stirilor stupide :). e cu dus si intors, opinia mea nu este ca „astia suntem” ci…ca „astia ati mai ramas!” 😛

Bebe (19 comentarii)  •  22 mai 2010, 4:36

au dreptate! si eu citesc Gsp-ul aproape zilnic, iar postarila dvs. zilnic. Sigur nu am vazut articolul. nu comentariile fac un articol neaparat serios ci nr de cititori. dk au ceva de comentat, cum s-a mai spus, numai cei avizati pot s-o faca, restul ca mine, pot numai sa aprecieze si atat. Altceva ce putem face?

Orlando (2 comentarii)  •  22 mai 2010, 6:13

Nu am vazut nici eu articolul chiar daca deschid zilnic. Bravo lor daca au ajuns sa cheltuie banii pe acolo unde e mult rece si alb in loc sa mearga la inaltime. Oricum, se numeste expeditie si nu alpinism ceeea ce fac ei.
Nu am mai vazut de mult timp articole cu fetita aia Coco care acum incearca cel mai innalt virf din north America. Poate s-a razgindit tatal sau si o tine pe acasa ca bine nu ii este la o virsta asa mica si asa de sus. Oricum, au strins multi bani… nu sunt rautacios.
Bafta la toti ca nu avem multi din astia de care sa se scrie de bine acolo afara.
Numai de bine.

Mihai (1 comentarii)  •  22 mai 2010, 6:50

Majoritatea cititorilor gsp sunt consumatori de fotbal si monden. Acesta este targetul publicatiei si atunci este normal ca o declaratie facuta de becali sa aiba un raspuns mai mare al publicului. Dar asta urmareste Gazeta de foarte multi ani… Cei carora nu le place murdaria si sunt atrasi de alte sporturi sau activitati pot fi regasiti pe alte site-uri.

marian (145 comentarii)  •  22 mai 2010, 9:13

poate cand se intorc faceti si o emisiune cu ei.si ce se mai aude cu copilul acela (coco dumitrescu daca nu ma insel) a reusit sa stranga bani pentru a cuceri everestul?

Vali (4 comentarii)  •  22 mai 2010, 9:25

Are dreptate si bradut..pe de alta parte,nici barbatii nu mai sunt barbati…iar exceptiile ar trebui mai bine apreciate

codruta berbecaru (1 comentarii)  •  22 mai 2010, 9:27

Pentru mine este absolut emotionant sa aflu despre jocul pe care acesti doi oameni si l-au luat sa il joace. Nu este strict despre alpinism, strict despre geografie sau vreun domeniu anume, de ce tinem neaparat sa stim precis unde sa incadram ceea ce fac acum acesti doi barbati? Nici nu conteaza asta in primul rand, ci lupta cu tine insuti, atunci cand iti fortezi limitele doar pentru ca asa vrei tu, cand inventezi un joc dupa regulile tale si il joci pana la final, cu sau fara spectatori.
Demersul celor doi mi se pare ca vorbeste despre explorare si onoarea de sine. Sunt putini oameni care au curiozitatea si curajul sa faca aceste lucruri, de aceea am tot respectul pentru frumoasa nebunie a domnilor Lacatusu si Coman.
Si mai cred ca, in afara de eventualele aspecte tehnice legate de postarea articolului, oamenii nu au reactionat intens pentru ca esenta textului este despre pasiune, curaj, consecventa, determinare – adica valori la care romanii adera doar (cel mult) la nivel declarativ.

wormstress (1 comentarii)  •  22 mai 2010, 9:47

e adevarat ca atunci nici nu am citit articolul despre Lacatusu ; acum , ca mi s-a atras atentia , m-am pus si eu la curent cu expeditia celor 2 in Groenlanda ; astia suntem , ne intereseaza mai mult alde fecali , dar nu e totul pierdut

Gogu (7 comentarii)  •  22 mai 2010, 9:54

Noi nu avem gena de cuceritori de noi teritorii, de temerari. Anglo-saxonii au in fiecare an citeva tentative de asemenea natura. Cel mai bun exemplu australiana de 16 ani car a facut inconjurul Pamintului cu un velier, singura, ajungind acasa cu doua sapamini mai devreme decit isi propusese. Nu e vorba de indiferenta, eu personal chiar n-am vazut articolul, e vorba ca o birfa e mai atragatoare, mai aproape de felul nostru de a fi, decit cucerirea de orizonturi noi. Da, astia sintem, dar altfel…!

Ionut (3 comentarii)  •  22 mai 2010, 10:23

Eu citesc aproape toate articolele ce apar pe gsp.ro si nu au legatura cu fotbalul si can-can-ul, dar nu scriu comentarii. Mai bine verificati de cate ori a fost citit articolul. Cat despre comentariile la declaratiile vreunui Becali sau ale altcuiva, nu prea depasesc nivlul acestora.

Romania (3 comentarii)  •  22 mai 2010, 10:52

Draga Domnule Ioanitoaia, aveti dreptate cu exceptiile din articol. Totusi astazi incheiem inca un sezon jenant. Echipele romanesti s-au facut din nou de ras in Europa. Echipa nationala se pregateste sa vada la televizor meciurile Serbiei, Elvetiei, Slovaciei, Danemarcei si Sloveniei la turneul final al Cmpionatului Mondial. Un sezon mai slab ca oricand, plin de scandaluri. Un sezon in care 2 fosti puscariasi de drept comun, Becali si Iancu, se plang de impostura si ne dau lectii de moralitate la Recursul Etapei. Un sezon in care fostul antrenor al nationalei a fost prins trisand in cazinou. Pentru o natie europeana de 22 milioane de oameni avem performante egale cu zero. Un zero barat. Ca in toate domeniile. Suntem zero. De fapt, nu contam la nimic. Astia suntem. Andreea Esca isi pune piciorul in ghips la Viena, toti politicienii isi cumpara masini germane, iar Basescu ne scoate din criza pe banii pensionarilor. Asta e Romania. Suntem pe Everest!

zette (2 comentarii)  •  22 mai 2010, 11:30

Haideti sa ne tragem de sireturi ! 😐
Chiar nu l-am vazut , nici pe prima pagina la ziar, nici cu titlu cu font mare pe site. Cel putin eu nu am timp si rabdare sa citesc toate stirile ma irit repede dar cum nu ma pot abtine citesc in fuga doar titlurile si uneori de pe bloag, ca azi. Din pacate nu l-am vazut. Sunt curios cate comentari vor fi de acum. Eu imi asum partea mea din vina, sper ca si dumneavoastra.
Astia suntem!

Tibi (14 comentarii)  •  22 mai 2010, 11:55

In 2008 Wilco van Rooijen aproape ca si-a gasit moartea pe flancurile lui K2 iar alti cativa alpinisti au decedat… Atata timp cat expeditia a mers bine nu a aparut nimic in presa, o expeditie pe K2 la fel ca multe altele; indiferent de eforturile si riscurile colosale la care se supun alpinistii incercand un asemenea varf, publicul nu este interesat, ca Wilco sau Lacatusu sau alt alpinist ca este el in Groenland sau pe K2 si sta aproape inghetat in cort (iar pe K2 peste 8000 m nu-ti permiti sa stai in cort mai mult de 2 zile, din cauza lipsei de oxigen) nu mai intereseaza pe nimeni!! Dar in momentul in care primele mesaje despre morti si raniti au invadat agentiile de stiri atunci a crescut automat si audienta si dintr-o data toata lumea era interesata de cat de cumplit a fost / este pe K2 !!
Asa si cu Lacatusu;aventura lui la polul nord nu intereseaza pe nimeni (cu exceptia stiutorilor) atata timp cat decurge normal. Atentia maselor va fi atrasa in momentul in care expeditia se va confrunta cu pierderi de vieti sau raniti sau evenimente deosebite.
Un becali la tv este ca o comedie extrem de proasta sau un soap opera la fel de siropos dar care hraneste creierul intr-o oarecare masura; de aceasta superficialitate avem cu totii nevoie, unii mai mult altii mai putin…
Dar…asta nu inseamna ca presa sa nu-si asume o oarecare responsabilitate si sa schimbe macazul; problema este ca a schimba macazul, a trece de la prostul gust „savurat” de majoritate la ceva cu mai mult continut ia foarte mult timp. Iar in spatele acestui timp se afla banul !!
Presa poate canaliza interesele oamenilor, mi se pare absurd sa se ascunda sub sloganul: „asta este ceea ce vor oamenii”.

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  22 mai 2010, 12:10

Cred ca dl Ioanitoaia si-a atins scopul cu aceasta provocare: a atras atentia asupra expeditiei, ne-a impins sa ne interesam de isprava celor doi. In plus, e justa observatia sa orcate explicatii am cauta si gasi.

licap (9 comentarii)  •  22 mai 2010, 12:14

Exceptional…..a fost ceea ce a facut Mike Horn , batrine , ala o fost singur pe unde au fost astia doi ai nostri. Cauta cartea lui- Luptind cu imposibilul- citeste-o s-apoi striga tare……..Evrikaaaaaaaaa

mihai (3 comentarii)  •  22 mai 2010, 13:10

Ne-ati jignit, domnule Ioanitoaia, pe cei care citim presa sportiva si nu mizerii. Abia aseara l-am descoperit, desi citesc si de doua ori pe zi GSP-ul, online. Cred ca ar trebui sa va cereti scuze, pentru ca pina ieri nu a fost deloc asezat in asa fel incit sa fie usor descoperit.

eugen (1 comentarii)  •  22 mai 2010, 13:34

cred totusi ca adevaratii cititori nu trebuie sa fie neaparat comentatori,poti citi un articol bun,poti simti un tremur interior,daca articolul e bun,dar nu e neaparat sa iesi in evidenta cu propria ta parere…un articol interesant se „masoara” in vizualizari…

darius (16 comentarii)  •  22 mai 2010, 13:52

Aveti dreptate.Oricum, respect pentru domnii Ticu Lacatusu si Cornel Coman.

fandiroma (33 comentarii)  •  22 mai 2010, 14:04

d-le ioanitoaia, ati facut o observatie normala pana la un punct.dar ati si primit cateva raspunsuri pertinente.poate ca mai bine faceati observatia ca stirile publicate de mass-media provoaca un imens val de comentarii.din partea unor oameni ce nu depasesc calitatea acelor stiri.stirile adevarate provoaca putine comentarii sau deloc.poate si pentru ca cititorii(nu comentatorii) vor stiri adevarate.pentru stiri avem cancan,libertatea,click etc.

sugerati (1 comentarii)  •  22 mai 2010, 15:12

aşa i-aţi educat, aşa îi aveţi. cititori de generaţie nouă, pervertiţi de fiţuica voastră.

vlad (309 comentarii)  •  22 mai 2010, 16:26

@ Mihai. Nu am inteles, de ce ar trbui sa isi ceara scuze Ioanitoaia si de ce te-ai simtit tu jignit? Esti prea sensibil, dar si deplasat. Sa isi ceara scuze ca are dreptate?! Ori e Ioanitoaia vinovat ca noi pretindem ca nu am vazut articolul? Las-o jos ca macane.

dumitru (15 comentarii)  •  22 mai 2010, 16:54

Nu mi-au placut niciodata si nu apreciez nici acum generalizarile: ”Astia suntem” !? Ar fi fost mai decent:
”ASTA SUNT” !!

Decebal (83 comentarii)  •  22 mai 2010, 17:16

Aveti dreptate sa concluzionati ca cititorii Dvs. nu sunt interesati de subiectul respectiv, pe de alta parte puteti fi sigur ca cei care sunt interesati activi de asemenea subiecte viziteaza rareori situl gsp.ro.

mihai (3 comentarii)  •  22 mai 2010, 17:41

Vlad, nu fi avocatul diavolului. Sunt foarte multe comentarii in care se spune acelasi lucru: articolul nu a existat. M-am si mirat ca o intimplare din 14 mai este publicata pe 21. Nu sunt sensibil, dar m-am saturat sa mi se spuna ca fac parte dintr-o natiune de nesimtiti. Iar cine vrea, intr-adevar, sa stie ce fac Lacatusu si Coman in Groenlanda, sa intre pe clubmontanroman.

andrei (11 comentarii)  •  22 mai 2010, 18:45

sunt f curios si care a fost plasamentul pe site pt ca eu nici macar nu am observat acest articol? a aparut pe linia de stiri principale ca toate cometariile oierului sau ale lui mitica sau a fost pitit in subsol langa articolele despre tenis sau auto?

belzie (16 comentarii)  •  22 mai 2010, 19:00

pt ca daca ne zici de cioban ne vine sa injuram,daca ne spui de fapte marete ramanem fara cuvinte,ne scoatem palaria si atta!!!

banks (3 comentarii)  •  22 mai 2010, 19:11

Cam fara obiect articolul : nu e clar cine sunt „astia”. Pentru ca cei ce posteaza la o stire becalesca sunt unii iar cei interesati de sport-sport si de lacatusu, ca atare, sunt cu totul altii.
As zice sa nu va mai cautati tot felul de scuze acolo unde lucrurile sunt clare (ma refer la neputinta evidenta a jurnalistului de sport de a mentine interesul viu pe adevaratele teme, in zilele noastre)
Priviti cate comentarii sunt la simpla stire cu rezultatul Alexandrei Dulgheru de la Varsovia. Va spune ceva asta ?

Emil (1 comentarii)  •  22 mai 2010, 19:22

OK.Intr-o oarecare masura aveti dreptate.Dar asta este cititorul pe care l-ati format.Ati invadat presa cu persoane si personaje gen Becali,Borcea,Iancu samd.de calitate indoielnica,agramati si de care acum nu mai puteti scapa.Va bucurati ca se vinde ziarul respectiv dar nu promovati alte sporturi rar cind faceti comentarii la alte discipline sportive.Eu cind citesc un ziar de sport(nu pe al dumneavoastra pentru ca de cind ati plecat de la Prosport nu am mai citit nici-un articol scris de dv. deci nici GS)incep de la ultima pagina pentru ca restul sunt stiri ale acelorasi oameni din fotbal si care au reusit sa ne plictiseasca si sa ne faca datorita atitudinii lor ,sa mergem mai rar la mecuri de fotbal.Suporteri se cistiga nu se indeparteaza de pe arenele sportive.Performantele de exceptie a citorva cu adevarat sportivi ne fac sa ne intrebam,oare nu mai exista si altceva in afara de fotbal.

allexa (6 comentarii)  •  22 mai 2010, 20:39

Da, astia suntem, dar dvs mai puteti schimba cate ceva. Deci, felicitari ca ati adus in prim plan acest subiect!

rodica (1 comentarii)  •  23 mai 2010, 0:45

Romanii stiu sa fie invingatori! si fara prea multa reclama si publicitate. Felicitari Cornel si Ticu. Dumnezeu este alaturi de voi. Sincer, mie imi ingheata inima numai cand citesc emailurile despre expeditie, situatiile prin care au trecut, temperaturile f scazute…etc. Felicitari. De 3 ori Barbati/ Invingatori. Inimile noastre din Arad sunt alaturi de voi si de familiile voastre.

toader (15 comentarii)  •  23 mai 2010, 2:24

domnule ioanitoaia,
eu cred ca toata lumea a uitat de urziceni. echipa de pe locul doi, stiti dvs … a terminat unde a terminat fara nici un scandal legat de arbitraj, nefiind vazuta la titlu nici macar in ceasul al 12-lea, fara jucatori convocati la nationala, fara jucatori adunati de pe marginea santului … pardon, clubului de noapte … fara antrenor cu nume , de fapt ce e cu clubul asta? anul trecut parca a luat si titlul… chiar nimeni nu scrie nimic despre reusita lor? chiar nici un patron din cei de sub ei nu e nerusinat cand zice ca i se cuvenea titlul in dauna cfr? cfr chiar nu stie sa ii felicite pentru competitie ? ce campionat e asta? nu am mai auzit de asa ceva…

vlad (309 comentarii)  •  23 mai 2010, 2:27

Mihai, cine e diavolul???Nu vreau sa polemizam, dar nu ai dreptate. 1) nu despre nesimtire era vorba in articolul dlui Ioanitoaia 2) contesti un fapt evident. Intra pe ultimul mesaj al lui Lacatusu si cauta-l pe precedentul! Te vei lamuri ca textul „Vreme rea”, postat pe 14 mai, n-a avut nici un comment pana in 21! Incearca, e asa greu?

Gerard (1 comentarii)  •  23 mai 2010, 8:03

de ce pierdeti energia cu astfel de subiect? Sunt prieten cu Cornel, am traversat impreuna cu alti roman desertul Sahara cu Aro si cu Papucii, si am facut asta pentru noi. A amesteca presa si Becali e total gresit. Nici Cornel, nici eu, nici alti veterani n-ar fi plecat cu nici unu’ din alesi (nu numai Becali) care sta bine mersi pe pielea voastra. si revenind la ce face acestor 2 baieti „chapeau bas, Messieurs!”

diaspora (3 comentarii)  •  23 mai 2010, 13:03

RESPECT PENTRU LACATUSU SI COMPANIA!!!
In legatura cu articolele despre oier…foarte SIMPLU domn redactor sef…interzice colaboratorilo tai se la mai posteze si s-a rezolvat problema!!!

schazty (8 comentarii)  •  23 mai 2010, 15:53

bine a spus Badea , „traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ” intr-un cuvant? frumoasa tara Romania , pacat ca e locuita

Comentează