Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua în Ghencea, numai în Ghencea!

Înainte de a fi un război al orgoliilor, cum că guralivul Gigi Becali l-ar fi călcat pe bombeu pe generalul Gabriel Oprea, scandalul dintre MApN şi FC Steaua e O CHESTIUNE DE BANI. Nu doar că Becali nu mai doreşte […]

joi, 20 mai 2010, 3:52

Înainte de a fi un război al orgoliilor, cum că guralivul Gigi Becali l-ar fi călcat pe bombeu pe generalul Gabriel Oprea, scandalul dintre MApN şi FC Steaua e O CHESTIUNE DE BANI. Nu doar că Becali nu mai doreşte sau nu mai poate să-şi plătească datoriile, deşi a doua versiune pare mai aproape de adevăr, ci şi din alt motiv. După ce şi-a asumat o creanţă a CS Steaua faţă de Bancorex, latifundiarul a cerut recent ca sumele respective să i se scadă din chirie. Deoarece Ministerul Apărării, sub umbrela căruia funcţionează CS, s-a opus, Becali s-a adresat instanţei. Demersul lui a transformat în incendiu un foc ce mocnea..

La prima vedere, întrucît n-a respectat înţelegerea, altminteri împovărătoare în ceea ce o priveşte, FC Steaua e în culpă şi trebuie să părăsească Ghencea. A surprins însă, ba a şi deranjat, MODUL DUR în care a reacţionat MApN, în frunte cu ministrul Oprea. Blocînd orice dialog, s-a grăbit să rezilieze contractul de parcă ar fi primit cine ştie ce oferte ispititoare! În realitate, n-a primit nici una fiind greu de bănuit, chiar imposibil, că va sări cineva atît de culant încît să suporte în condiţiile actualei crize o cheltuială ce depăşeşte anual, chirie, întreţinere, energie electrică, apă etc., două milioane de euro!!!!

Şi-atunci, ce cîştigă Ministerul încordîndu-şi muşchii, trîntindu-i uşa în nas lui Becali? Răspuns simplu, nu cîştigă nimic! Destinată conservării, căci altă rezolvare imediată nu se întrevede, baza se va degrada treptat, SE VA DISTRUGE. Varianta că Oprea, pasămite sfătuit de Iordănescu, ar alunga-o pe Steaua spre a-şi face el, ori ei, o echipă nu rezistă. MApN nu dispune de fonduri pentru aşa ceva şi nici de mijloace legale. Şi mai puţin credibilă e ipoteza conform căreia cele 5 hectare din jurul stadionului ar urma să fie vîndute în scopul construirii unui mall sau a unui complex de locuinţe. Asemenea şmecherii au mai ţinut, dar timpul lor a trecut.

M-am numărat printre cei care au amendat desele ieşiri în decor ale lui Gigi Becali. Am obosit ironizîndu-l, criticîndu-l, condamnîndu-l. De data asta însă, dincolo de fanfaronada lui şi de inconştienţa de a-şi fi pus în cap suporterii, îl consider ţinta unei RĂZBUNĂRI lipsite de sens. Sigur, nu-i uşor de negociat cu un tip închipuit ca el şi, mai grav, are mari restanţe la MApN. Pe de altă parte, Oprea n-a înţeles, ori nu vrea să înţeleagă, că lovind în Becali, loveşte în Steaua, adică în cea mai iubită echipă din fotbalul românesc şi, implicit, în milioanele de simpatizanţi ai acesteia. Acum, anunţînd că îi va duce pe roş-albaştri la Buzău, Gigi se umflă în pene în stilu-i caracteristic, bravează. Lucrurile sînt însă complicate deoarece nu-i vorba doar ca Steaua să joace la Buzău, probabil alternativ cu Victoria Brăneşti, ci va trebui să se mute cu totul acolo!!!! Să se pregătească la Buzău, să efectueze cantonamente la Buzău etc.

Tocmai pentru că e regretabil ce se întîmplă, dar şi păgubitor pentru ambele tabere, se cuvine găsită urgent o soluţie de compromis ca Steaua să rămînă în Ghencea. AICI E CASA EI ŞI NICĂIERI ALTUNDEVA. Ar fi păcat ca generalul Oprea, indiferent cîtă putere are şi cîtă dreptate are, să abuzeze de ele. Nu i-ar folosi să-şi lege numele de un act ce nu serveşte nimănui.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

Ursu77987665 (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 21:19

„Ar fi păcat ca generalul Oprea, indiferent cîtă putere are şi cîtă dreptate are, să abuzeze de ele.”

Domnule Ioanitoaia, nu aveti deloc dreptate. M-am saturat sa nu abuzam de dreptatea noastra. M-am saturat sa ignoram abuzul doar de dragul unora sau altora. De ce sa fie iertat Becali de obligatiile sale doar de dragul suporterilor Stelei? Ce legatura are evenimentul cu suporterii altor echipe care nu dau 2 bani pe istoria sau palmaresul Stelei, dar care vor ca statul sa nu fie inselat si santajat sentimental de un ins, indiferent ca-l cheama Becali sau altfel.

Daca dreptatea spune ca Becali trebuie sa plateasca statul, sa plateasca. Daca fotbalul nu mai are cautare si nu are cine avea grija de stadion, sa il darame. Nu aud pe nimeni sa planga de mila vreunui magazin care merge pe minus si urmeaza a fi desfiintat. De ce ar fi altfel cu un sport falimentar, manjit de declaratiile zilnice ale patronilor, unde fotbalul adevarat nu mai are loc? Daca lumea nu-l mai gusta, nu-l mai suporta, de ce sa nu facem mall-uri sau complexe rezidentiale peste stadioane?

Nimeni nu va sterge istoria Stelei, nu va piere odata cu stadionul, dar nici just nu e, fata de cei care sunt executati silit. ca un ins, pe nume Becali, sa fie iertat doar de dragul unor amintiri.

miska (13 comentarii)  •  20 mai 2010, 21:27

Ce importanta mai are unde joaca Steaua daca cei cativa suporteri care mai veneau la meci aveau ca singur scop amendarea ciobanului? Steaua a ajuns echipa unui NIMENI. Nimeni nu se mai simte bine aici nici in tribune, nici in vestiar, nici pe teren …nicaieri. Un lucru e la el acasa aici :ranjetul dobitocesc a lui becali in fata suporterilor , a istoriei, a bunului simt, a legii. Va fi interzis in Ghencea? Asta e un fleac! Eu i-as fi interzis sa vorbeasca in public, sa faca copii, sa se casatoreasca,sa intre in manastire, …sa respire acelasi aer pe care l-au respirat Eminescu, Blaga, Brancusi, Tutea,Stefan cel Mare, Vlad Tepes etc. Eu l-as izola pe o insula pt. singurul motiv ca este asa cum este! Dar nu pot…in schimb d-voastra d-lor gazetari puteti mult mai mult decat mine. Puteti din cand in cand sa-i mai dati peste nas, puteti sa-l ignorati. Nu cred ca-i asa de greu mai ales ca diferenta intre voi si el e aproximativ 12 clase primare!

vag (7 comentarii)  •  20 mai 2010, 21:34

Domnule Ionitoaia
Nu vi se pare aberant sa platesti chirie si impozit pe un stadion, vechi de peste 35 de ani, vreo 700.000 anual, cand tu folosesti stadionul numai vreo 30 de zile pe an? Stadionul nu e fabrica sau uzina, vila sau bloc de locuinte. Mai plateste vreo echipa din Romania o asemenea suma? Am inteles ca MApN, proprietarul, a evaluat stadionul la vreo 30 milioane de euro, dupa ce Becali, pe banii lui, a facut investitii pentru modernizare sau a cumparat de la creditori, pentru a salva clubul, bunuri si lucrari de milioane. De ce pentru Urziceni MApN a acceptat plata „per eveniment”, iar in cazul Stelei vrea chirie anuala pe stadion, desi Steaua il foloseste efectiv (meciuri jucate si antrenamente inainte de joc) numai vreo 30 de zile pe an? Terenurile de antrenament sunt altceva, nu sunt cladiri si nu au chirie si, implicit, impozit mari. Asta e adevarata problema, domnilor, restul e „poezie”…
O intrebare pentru cei cu tinere de minte: am mai fi vorbit acum de Steaua daca in 2003 nu venea Becali sa bage bani intr-un club falit cu datorii de milioane, dupa ce vanduse toata crema fotbalistilor, denumiti acum de peluzarii din sud, „fostele glorii”?

st3 (3 comentarii)  •  20 mai 2010, 21:37

mare greseala de interpretare: reziliat de drept: contractul se rezilieaza automat, nu cerut de vreo parte.
da na, e plina tara de genul asta de pareri, nefundamentate pe cunostinte specifice domeniului respectiv.

robert (140 comentarii)  •  20 mai 2010, 21:57

nimeni nu are de castigat, mapn cel mai putin, ei de fapt pierd. e clar ca exista alte interese, probabil cele imobiliare desi exista si unele politice. gabriel oprea e ori inconstient, ori serveste niste interese care nu sunt ale mapn. nu-l apar pe becali, de cand e el la steaua am refuzat sa mai merg in ghencea unde mergeam de vreo 10 ani etapa de etapa. daca el platea la timp nu se ajungea aici si oprea nu avea ce sa faca.

eu (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 22:54

Trebuie sa republic un comentariu extraordinar scris mai jos:

Nu stiu cum vad altii, dar pt. mine, Steaua s-a mutat de mult timp din Ghencea.
Steaua s-a mutat la palat. Trecand pe la DNA. Si prin beciurile Politiei.
Steaua nu mai sta in Ghencea de mult, pt. ca s-a mutat in studiourile din Baneasa si Protopopescu. Acolo s-o cautati.
Steau s-a mutat din Ghencea de cand au fost goniti si umiliti Piturca, Cacoveanu, Hagi, Lacatus, Tudorel, MM, de cand sunt injurati Lita, Alecsandrescu, Ienei si Iordanescu.
Steaua s-a mutat din Ghencea de cand rudele patronului au pus stapanire pe club, in timp ce un Majearu, moare de foame.
Steaua s-a mutat din Ghencea din momentul in care un copil de 7-8 ani a fost rugat sa spuna un jucator de la Steaua, iar el a spus Becali.
Din momentul in care a inceput sa fuga cu bani dupa autocare.
Din momentul in care a inceput sa castige cu brichete.
Si cu valize.
Din momentul in care a inceput sa se bazeze pe
” singurii mei prieteni din fotbal, Sechelariu si Oli”
Sau pe ticalosia unor jucatori de la Vaslui.

Din momentul in care n-a fost in stare sa scoata un amarat de egal cu Dinamo.
Din momentul in care, locurile 3, 5 si 6, sunt considerate mari realizari.

Din momentul in care societatea nu a mai putut controla acest bufon, care s-a dovedit un monstru.
In momentul in care paranoia, si aroganta maladiva a acestui specimen a ajuns la o devianta dementa.
Dar cel mai important, Steaua a plecat din Ghencea in momentul in care acest individ a inceput sa faca prozeliti, viciind sufletul suporterului stelist, intr-un act de genocid la adresa fiintei intime a clubului.
Steaua a plecat din Ghencea de mult, d-le Ioanitoaia, iar d-voastra, si altii ca d-voastra, aveti o importanta contributie la mutatul ei.
De cand s-au intamplat toate astea, indiferent unde a jucat, si indiferent unde ar juca, Steau s-a mutat din Ghencea.

De atunci, Steaua nu e Steaua

sorin (2 comentarii)  •  20 mai 2010, 22:57

oprea sa ia mana de pe acest stadion si sa lase echipa STEAUA in paca ,sa joace acolo unde ia fost destinat sa joace ,adica in GHENCEA.

jc_florin (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 23:05

Jos palaria pentru acest articol, Excelenta!

vampeta (2 comentarii)  •  20 mai 2010, 23:17

problema ministerului este ca va trebui sa plateasca ,pe langa cheltuielile de intretinere, si impozitul de 40000 de euro pe luna ,deci 480000 pe an,ca sa vedeti cat de destepti sunt cei care conduc mapn-ul

DD (76 comentarii)  •  21 mai 2010, 0:17

Becali sa-si ia jucatorii, tot staff-ul, mingii etc si sa plece…..sa isi ia tot ce a castigat din 2003 pana acum…….si sa ne lase in Ghencea culorile, palmaresul si emblema !

jijinho (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 0:39

cine e acest general oprea sa si permita sa-si bata joc de milioane de suporteri ai stelei. de fapt,daca ne uitam in ce tara traim nu ne mai mira nimic.
pacat de acest simbol,vad ca traim tot in comunism cu aceleasi mentalitati

Mihai (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 0:45

nu stiu cine are dreptate dar de data aceasta nu cred ca trebuie sa vb despre becali. ca ne convine sau nu a bagat ceva bani omu asta in stadion si tu ii ceri zeci de mii de euro. ministerul nu are bani sa des salarii dar are bani sa faca echipa? cine mai intelege tara asta? nu are importanta comportamentul lui becali in acest caz. ar trebui sa ne unim toti stelistii impotriva acestor politicieni la fel cum se vrea sa facem impotriva lui becali. in primu rand sa ramana echipa acasa si pe urma vedem noi ce face si nu face becali…forta steaua!!!!!

falit de pipera (5 comentarii)  •  21 mai 2010, 1:38

@vag
Ar fi bine sa citesti cu atentie inainte sa vb aiurea. jiji nu a inchiriat doar stadionul ci toata baza care este folosita zilnic pt. antrenamente de catre toate echipele clubului de la cele de copii pana la echipa de seniori. In plus argasitu’ si restul slugoilor lui jiji au birourile acolo. Chiar si oaia nr 1 a tarii are un birou in Ghencea dar nu-l prea foloseste (cum nu-l foloseste nici pe cel de la Bruxelles) pt. n-are decat vreo doua clase si alea pe la coada oii si prin urmare nu prea are ce sa faca intr-un birou ca berbecul il mulge acasa!
Cat despre faptul ca a bagat bani si a scos echipa din faliment este posibil desi f.indoielnic dar ceea ce se stie sigur este ca a scos din visteria clubului peste 20 de milioane de euro pe care i-a bagat in buzunar si a cheltuit dupa bunul plac si nu dupa nevoia clubului restul banilor (vreo 15 milioane) primiti din participarile in Ch.L. Oricum amicul tau este falit si va vinde per pronto sau va sfarsi ca Steaua ii va fi confiscata la fel ca restul averii lui pt. plata impozitelor si datoriilor pe care le-a acumulat!

Breloc (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 2:30

Numai asa Steaua poate reveni suporterilor. Manevra ministerului e inteligenta si e doar un prim pas. Hai Dinamo!

petre stelistu (51 comentarii)  •  21 mai 2010, 3:47

Domnule Ioanitoaia,aici nu aveti dreptate deloc.Legea trebuie respectata,indiferent despre cine este vorba.

vag (3 comentarii)  •  21 mai 2010, 8:35

@falit de pipera

Ce spun eu si ce intelegi tu..
Problema e suma aberanta (chirie si impozit) ceruta pentru un stadion facut acum 35 de ani. Nu terenurile de antrenament sunt problema. Pentru a te lamuri ia de citeste:
„Clubul Steaua le-a propus celor de la MApN încheierea unui alt contract, conform căruia Gigi Becali e dispus să plătească 33.000 de euro pe lună pentru închirierea permanentă a terenurilor de antrenament şi să plătească o nouă chirie pentru stadion doar de câte ori îl foloseşte şi să achite doar suma pe care legea o prevede pentru organizarea unui eveniment. În plus, conducerea Stelei a mai cerut trei luni răgaz în caz că MApN nu se răzgândeşte în privinţa încheierii contractului, timp în care steliştii să-şi mute toate obiectele fixe din Ghencea.”

Asta e problema, restul sunt poezii care dau frumos in pagina mai ales pentru peluzarii care nu stiu sa „protesteze” decat cu „VPM, Guie” si alte cuvinte „dulci” adresate familiilor celor care mai tin Steaua in viata pe criza asta…

HHH (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 9:05

Un singur lucru nu inteleg. De ca trebuie sa plateasca chiriasul impozit pe cladiri si terenuri care nu sunt in proprietatea lui? Si eu, ca si toata lumea platim impozit pe proprietatea noastra, nu si pe a unor terti de la care am inchiriat un bun imobil.
Mi se pare un comunism si o prostie din partea statului

miguel (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 9:33

Petre Stelistul, unde citisi ca Ioanitoaia zice sa nu se respecte legea? Ia mai citeste odata! Omul zice clar si nu greseste: Becali sa-si achite contractul, dar contractul sa fie uman, nu unflat de 5-6 ori.

vio (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 9:44

Staţi liniştiţi oameni buni. Ministerul Apărării joacă la cacealma. Aşa cum au mai sesizat şi alţi comentatori, dacă se reziliază contractul cu FC Steaua, ministerul apărării va beneficia de o gaură neagră, de o proprietate care va consuma foarte mult fără a produce nimic. Sunt convins că se va găsi o soluţie de compromis. Steaua este Ghencea şi Ghencea este Steaua. Orice altă abordare este un simplu bluf.

p.r.c.m.m.c. (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 9:46

@ vag

este mult mai simplu decat vrei tu sa para. a semnat un constract(deci a fost de acord cu suma) si trebuia sa il respecte. nu a mai fost in stare din diverse motive si nu a mai platit intentionat(dupa cum a declarat) pentru ca luase hotararea sa mute echipa la Buzau. treaba cu ministerul este doar inca o perdea de fum, dupa care vrea sa se ascunda gigi si vad ca inca ii merge cu destui. pacat ca nu sunteti in stare sa vedeti problemele reale si va blocati in discutii inutile

razbunarea lui base.. (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 9:47

d-le ioanitoaia, incercand sa reduceti totul la un conflict al orgoliilor dintre un nimeni ( becali , ajuns prin frauda patron de club) si un alt nimeni ( OPREA ,ajuns prin tradare sef la MAPN) ocoliti adevarul. adevarul este urmatorul: cele mai iubite echipe STEAUA si U. CRAIOVA( eu tin cu DINAMO) SUNT FORTATE SA SE MUTE DE PE STADIOANELE LOR PENTRU CA PATRONII NU SUNT IN BARCA PUTERII. RESTUL SUNT POVESTI, ORICATE PACATE AU BECALI SI MITITELU( SI NU AU PUTINE)

BUBA (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 10:12

Respect domnule Ioanitoaia, ati scris singurul articol pertinet pe aceasta tema de pana acum ; Felicitari !

vag (3 comentarii)  •  21 mai 2010, 10:43

@p.r.c.m.m.c.

Iti inteleg ura fata de un om, dar asta nu trebuie sa-ti intunece ratiunea. Ai citit si postarea mea de la #66?
Daca da, ma mir ca nu ai inteles. Contractul dintre Becali si MApN are prevazuta numai chiria, nu si impozitul. De altfel, treaba cu impozitul a aparut in peisaj anul asta. Impozitul pe cladiri nu se plateste la MApN, ci la autoritatea locala, respectiv sector 6. Becali e revoltat si cere revizuirea contractului pentru ca evaluarea facuta de MApN si fisc, pe baza careia s-a stabilit impozitul e total aiurea: se pare ca cca 30 de milioane pentru un stadion de peste 35 de ani si in care el a bagat bani ca sa-l aduca la standard de Liga Campionilor. Citeste pe ultima pagina a Gazetei de azi si vei vedea ca un stadion nou se construieste acum la Cluj pentru 31.000 de locuri si costa 33 milioane de euro, inclusiv TVA.
Orice om cu scaun la cap, chiar daca l-ar da afara banii din casa, nu plateste o asemenea aberatie. Acum intelegi de ce Steaua cere renegocierea contractului cu MApN, in sensul de a scoate de la chiria anuala stadionul (pentru stadion sa se plateasca o chirie pe „eveniment”, asa cum a platit Unirea Urziceni cand a jucat in Liga Campionilor). Iar treaba ca a premeditat neplata si mutarea la Buzau e bravada tipic becaliana, daca nu stratagema pentru negocierile cu ministerul. Asta pentru cei care au minte si judeca…

art13 (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 11:12

Acest articol arata exact starea de spirit si mentalitatea romaneasca: marii datornici sunt scutiti de datorii in timp ce daca omul de rand nu plateste impozitul pe masina la timp primeste poprire pe conturisi se iau toate masurile impotriva „infractorului”. La marii datornici se considera ca mai bine, ca sa citez, trebuie „găsită urgent o soluţie de compromis”.
Din cauza asta suntem in situatia in care nimic nu se invarte rotund in tara, pentru ca legea este facultativa si se aplica functie de numele celui implicat.
Eu sunt stelist, tin cu aceasta echipa de 30 de ani, am suferit alaturi de ea cand a fost eliminata de AS Roma si m-am bucurat la marile performante, iar acum sufar din nou din cauza mocirlei in care se zbate.
Cu toate astea, nu mi se pare normal ca acest club sa fie iertat de datoriile pe care le are doar din cauza ca „in Ghencea este casa ei”. Normal ar fi ca, in mommentul in care aplica pentru licentiere, un club sa demonstreze ca dispune de fondurile necesare achitarii tuturor datoriilor pe care le implica un sezon competitional.
Daca se continua in clasicul deja stil mioritic de a aplica legea si de a trata preferential anumite persoane/entitati nu vom putea avea performante reale in nici un domeniu.
Toata lumea AR TREBUI sa fie egala in fata legii.
Referitor la complexul Ghencea, fiti convis ca, daca are un management competent, MApN va gasi in timp foarte scurt o solutie sa il rentabilizeze.

Rascal (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 11:32

Trebuie sa republic un comentariu extraordinar scris mai jos:

Nu stiu cum vad altii, dar pt. mine, Steaua s-a mutat de mult timp din Ghencea.
Steaua s-a mutat la palat. Trecand pe la DNA. Si prin beciurile Politiei.
Steaua nu mai sta in Ghencea de mult, pt. ca s-a mutat in studiourile din Baneasa si Protopopescu. Acolo s-o cautati.
Steau s-a mutat din Ghencea de cand au fost goniti si umiliti Piturca, Cacoveanu, Hagi, Lacatus, Tudorel, MM, de cand sunt injurati Lita, Alecsandrescu, Ienei si Iordanescu.
Steaua s-a mutat din Ghencea de cand rudele patronului au pus stapanire pe club, in timp ce un Majearu, moare de foame.
Steaua s-a mutat din Ghencea din momentul in care un copil de 7-8 ani a fost rugat sa spuna un jucator de la Steaua, iar el a spus Becali.
Din momentul in care a inceput sa fuga cu bani dupa autocare.
Din momentul in care a inceput sa castige cu brichete.
Si cu valize.
Din momentul in care a inceput sa se bazeze pe
” singurii mei prieteni din fotbal, Sechelariu si Oli”
Sau pe ticalosia unor jucatori de la Vaslui.

Din momentul in care n-a fost in stare sa scoata un amarat de egal cu Dinamo.
Din momentul in care, locurile 3, 5 si 6, sunt considerate mari realizari.

Din momentul in care societatea nu a mai putut controla acest bufon, care s-a dovedit un monstru.
In momentul in care paranoia, si aroganta maladiva a acestui specimen a ajuns la o devianta dementa.
Dar cel mai important, Steaua a plecat din Ghencea in momentul in care acest individ a inceput sa faca prozeliti, viciind sufletul suporterului stelist, intr-un act de genocid la adresa fiintei intime a clubului.
Steaua a plecat din Ghencea de mult, d-le Ioanitoaia, iar d-voastra, si altii ca d-voastra, aveti o importanta contributie la mutatul ei.
De cand s-au intamplat toate astea, indiferent unde a jucat, si indiferent unde ar juca, Steau s-a mutat din Ghencea.

De atunci, Steaua nu e Steaua

Subscriu si eu la comentariu.

vasglo (208 comentarii)  •  21 mai 2010, 12:36

@vag

Daca tot ce spui e adevarat, insemna ca asistam la cea mai mare marsavie savarsita impotriva copiilor Stelei, acei copii care sub numele de „Academia Stelei” se antreneaza pe terenurile pentru folosirea carora Becali propune ministerului sa plateasca chiar o chirie mai mare. Nu e normal ca pentru un stadion pe care-l folosesti 2-3 zile pe luna (ironia sortii face ca prin „grija si dragostea” arata fata de echipa de peluzarii sudisti, aceste zile sa fie in realitate mult mai putine:)), sa platesti un impozit aberant, pentru ca impozitul e „cheia” acestei „afaceri”.
Nu stiu de ce gazetarii nostri sportivi nu vad acest lucru si nu reactioneaza in consecinta. O fi Becali cum o fi, dar in problema MApN are dreptate. Oare acei generali care au cerut imediat la FRF, nelicentierea si, implicit, retrogradarea Stelei pentru intarzierea cu 2 luni a platii chiriei (in realitate, se pare ca Steaua era in negocieri pentru modificarea contractului), sunt iubitori ai Stelei, sau sunt mana-n mana cu peluzarii care „protesteaza democratic”?

Lari (3 comentarii)  •  21 mai 2010, 12:54

@Vag
Nene, cu tot respectul, ia fii atent ce spune comunicatul MApN referitor la impozite:

Potrivit art. 249 Alin. (3) si art. 256 Alin. (3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, „Pentru cladirile/terenurile proprietate publică sau privată a statului ori a unităţilor administrativ-teritoriale concesionate, inchiriate, date in administrare ori in folosinţă, după caz, persoanelor juridice, altele decat cele de drept public, se stabileste taxa pe cladiri/teren, care reprezintă sarcina fiscală a concesionarilor, locatarilor, titularilor dreptului de administrare sau de folosinţă, după caz, in conditii similare impozitului pe cladiri/teren”.

Astfel, conform raportului nr. 23.483/2010, privind rezultatul inspectiei fiscale elaborat de Primaria Sectorului 6 – Serviciul public pentru finante publice locale, ca urmare a solicitarii Curtii de Conturi a Romaniei, a fost stabilită o sarcină fiscală ce revine chiriasului SC Fotbal Club Steaua Bucuresti SA, pentru anii fiscali 2005-2010, reprezentand taxa pe cladiri, respectiv taxa pe terenuri.

Si, daca ai face un mic calcul, ai vedea ca ala si-ar plati chiria numa’ din vreo 10-11 meciuri de Liga I cu mai mult de 20.000 de oameni in tribune.

Dar hai sa-i plangem de mila…

godot (14 comentarii)  •  21 mai 2010, 12:59

@Rascal, daca tot ai tinut sa republici de doua ori „comentariul extraordinar de mai jos”, atunci era de un minim bun simt sa scrii si numele autorului, Moskopole, asa cum a facut-o si Lary. Nu crezi?

io (2 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:07

daca steaua este data afara din ghencea si s ar infinta o echipa noua care sa joace in ghencea sa zicem ca sar numi cca .daca in staful accelei echipe ar fi vechi glorii de la steaua si finantatori gen hagi chiar daca echipa ar incepe din divizia onoare va asigur ca ar avea 10 milioane de fani si stadionul plin meci de meci.steaua este cea cladita de alexandrescu ,lacatus, ienei,hagi si altii.si mai este ceva steaua este a suporterilor ei nu a unui cioban grandoman grandoman si analfabet.

bravo generalilor (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:09

Eu ii felicit pe generalii care in sfirsit au facut ceva, la cererea majoritatii fanilor, pentru a inlatura buboiul copt al fotbalului romanesc din Ghencea. Ce-o urma, vom vedea, sper ca o noua echipa Steaua, de asta data nu condusa de un om nesanatos mintal, va fi infiintata.

metodico (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:17

nu mai este chiar nimica de facut impotriva acestui neica nimeni de becali? o tara intreaga trebuie sa se uite cun cel mai mare club din Romania este facut harcea-parcea? ne meritam soarta fratilor!!!

gogoasa cripto-comunista (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:23

si ca exemplu concludent, pe un alt site, exista un sondaj in care variantele de salvare a stelei sint, citez, „nea vali ceausescu” sau „jiji varianta 2006”
………….
no comment….qed

alkks_v (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:23

nu abuzeaza nimeni, contractul este contract. daca se numea abuz, atunci becali nu ar fi fost de acord cu acea clauza in care era stipulat cum ca la doua luni de neplata, atunci automat contractul se reziliaza.

intrebarea care se pune este: DE CE A SEMNAT?

deci, nu ministerul a distrus Steaua, ci cel care A SEMNAT ACEL CONTRACT.

io (2 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:26

exercitiu de imaginatie ….se zice ca sunt 10 mil de suporteri stelisti.daca 10% din ei contribuie cu 10 lei fiecare rezulta vreo 2,5 mil de euro o suma frumusica pentru o noua echipa a stelei .cca este un nume potrivit zic eu

jimy (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:31

felicitari baieti pentru publicarea respsctivului comentariu care este plin de adevar. In ceeace ii priveste pe dl. Ioanitoaia (cu tot respectul ce vi-l port) si restul ziaristilor si a moderatorilor ,sunt printre principalii vinovati pentru ascensiunea ******** . Nu in ultimul rind , poate chiar principalii vinovati sunt Paunescu si Piturca.

alex (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:38

Domnule IOanitoaia aveti dreptate in mare parte, insa nu in totalitate. Oricum, vreau inca din debutul interventiei mele sa va felicit pentru articol si sa va dau dreptate: LOCUL STELI E DOAR IN GHENCEA! In ce privinta nu va dau dreptate? Cand afirmati ca probabil Oprea are dreptate in mare parte. Ei bine, nu are dreptate de loc. Da chiar absolut de loc, nici cat negru sub unghie! Acest individ ar fi trebuit demis de urgenta. In primul rand pentru faptul ca in acesta speta si-a batut joc de spiritul stelist, dand dovada de cat de vindicativ este si cat de putin ii pasa de noi, poate chiar milioanele de suporteri stelisti! Imi pare rau sa va spun, insa modul cum a actionat este identic cu cel de trista amintire, in acesta speta comportandu-se ca un autentic mafiot dintr-un stat condus de structuri mafiote! Este cat se poate de injust cum a reactionat aici si presa. Multe dintre declaratiile actatilor din acest conflict fiind rastalmacite, articolele fiind scrise cu tenta evidenta impotriva unei dintre parti! Este inadmisibila o asemenea stare de fapt, insa ce spun eu?, traim in Romania si, aici, se poate intampla orice! Ba mai mult, mi-a fost dat sa citesc azi cum ca noi traim exceptional cu Basescu presedinte, iar Becali a facut o grava eroare cand a indemnat populatia sa nu-l voteze pe acest hidos actual sef de stat! Am ramas, pur si simplu, stupefiat! Cat de neobiectiv poate fi un asemenea ziarist care scrie ce am relatat mai sus? Cu tristete imi dau seama ca au murit degeaba atatia tineri la asa-zisa revolutie. Moralitatea a devenit doar istorie! Nu mai exista! Imi este sila sa deschid televizorul sau sa frunzaresc paginile presei scrise si aud sau sa citesc o multime de ineptii de factura stalinista. Si toate astea venite din partea unor tineri! Unor tineri vanduti! Sau, si mai grav, unor tineri usor de manipulat, fara idei, nesarati, manipulati si ei la randul lor! Este grav! Cat se poate de grav ce se intampla! Stiu ca vorbesc in van, stiu ca probabil nu veti vrea sa-mi dati dreptate, insa realitatea este una singura! Si nu are nimic comun cu cea pe care o afisati voi si o arborati peste tot intrucat mintiti cu nerusinare! Atat voi presa, cat si voi clasa poitica! Sper totusi ca va sosi si timpul in care sa platiti pentru tot! Si va veni cu siguranta! Si, nu uitati, atunci va fi scrasnirea dintilor! Revenind strict la subiectul nostru, trebuie facut ceva neaparat incat STEAUA sa se intoarca unde ii este locul, adica in GHencea! De aceea va conjur, il conjur pe acest ministru vremelnic si mic sa lase Steaua sa joace pe stadionul creat special pentru ea, nu pentru alta echipa! Becali a facut investitii, a pus si suflet, nu o data a derapat si spre extreme, insa nu este corect sa i se ia stadionul. Este cat se poate de limpede ca daca Steaua pleaca din GHencea, cel care a distrus un mit, mandria romanilor, este acest individ Oprea care, intr-o situatie de acest gen, ar trebui pus la stalpul infamiei. Probabil nu se va intampla asta! Insa el va ramane in memoria stelistilor si mereu va fi blestemat atat el, cat si familia lui. Este cat se poate de trist cand in istorie apar specimene atat de jalnice ca acest ministru numit printr-o conjuctura de doi bani! Asadar, dl ministru reparati ce ati stricat acum cand inca mai aveti timp!

marian (145 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:42

e valabil pentru toti DATORNICII nu numai pentru becali.

vag (7 comentarii)  •  21 mai 2010, 13:57

@Lari
Nu vad unde este contradictia cu ce am spus eu. Daca te uiti cu atentie, vezi ca problema platii impozitului s-a pus anul asta (raportul nr. 23.483/2010, privind rezultatul inspectiei fiscale elaborat de Primaria Sectorului 6), deci pe langa chirie Steaua trebuie sa plateasca inca 40.000 euro lunar ca impozit, din care 90% se refera la stadion. Mai plateste vreo echipa din Romania un asemena impozit pentru ca foloseste un stadion de fotbal? E vreun patron de fotbal cu scaun la cap care sa accepte asa ceva? De asta a cerut Becali modificarea contractului cu MApN in sensul celor scrise de mine la #66. Tu sa fi in locul lui Becali ai accepta sa platesti acest impozit aberant pentru un stadion construit acum 35 de ani si in care tu ai mai si bagat multi bani, ca sa arate bine?…Se compara Stadionul Ghencea, construit dupa metoda anilor ’70, a gropii cu maluri de pamant pentru tribune, cu ce se construieste acum la Cluj? Pana la construirea tribunei oficiale, era beton simplu in Ghencea numai pe scari, pasajele superioare, gradenele de scaune, WC-uri si cam atat, totul turnat pe pamant, fara nicio armatura serioasa. Aici se vede clar lipsa de cooperare a ministerului, ca sa fiu bland in apreciere..

Seby (3 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:10

exagerati.poate ca o spun din prea multa iubire pt steaua.eu sincer il admir pe becali.nu stiu de ce aproape toata lumea isi doreste ca el sa plece de la steaua.pentru ca poate atunci steaua ar ramane fara patron.nu a venit nimeni cu intentii serioase sa cumpere steaua.daca venea cineva si ii spunea lui becali uite domne’ iti dau 40 de milioane de euro pe steaua nu cred ca becali refuza.el a investit multi bani la steaua insa nu i-a investit bine nu doar cu banii rezolvi totul iti trebuie si putina strategie si minte.nu poate fi omul acuzat de intentii rele ca de bagat bani a bagat.asta este doar parerea mea…

pika17 (23 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:16

Mai bine la Buzau anul acesta si de din 2011 sa o ia incet spre Siberia, de unde au venit. Ne-am saturat de toata mizeria pe care au facut-o aici. Poate pleaca si cea mai mare parte a presei odata cu ei, sa scrie numai de steaua ursilor siberieni, ca noua ne-au distrus deja ochii cu articolele lor si urchile cu emisiunile lor, cele mai penibile de pe toata planeta. Rushine !!! Chiar si acum cand nu mai e nimic de spus, de steaua asta prafuita, continuatzi obsedant pe acest subiect. Vrem un fotbal cat mai curat, vrem competitzie, nu circ.

unu (5 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:35

Stadionul nu va ramane multa vreme gol. Se vor gasi cativa oameni cu bani si cu iubire fata de numele Steaua si vor recladi o echipa noua. O Stea noua. Stadionul poate fi reconstruit, jucatori buni pot fi cumparati. Totul se poate. E adevarat ca e o perioada proasta din punct de vedere economic. Eu totsi refuz sa cred ca Oprea doreste raul Stelei. Eu totusi cred ca dimpotriva. Jiji si tot clanul lui de maimutoi parveniti, sa ne lase! Sa plece la Buzau si sa se intoarca cand i-om chema noi.

p.r.c.m.m.c. (4 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:37

@ vag

@ vag

am inteles punctul tau de vedere din prima, dar nu sunt de acord cu el. din punct de vedere legal, nu se poate plange de nimic. a semnat un contract si trebuie sa-l respecte, cu toate prevederile lui(inclusiv plata impozitului). degeaba se cearta el cu oprea, pentru ca in mod normal si legal, acesta nu ar trebui sa aiba nicio o legatura cu acest contract. si oricum, stadionul poate fi foarte profitabil si in conditiile astea, dar gigi nu este in stare sa-l in situatia asta. becali nu face decat sa demonstreze si sa sublinieze tot mai ingrosat faptul ca nu are nicio treaba cu managementul(lucru dovedit de falimentarea pe linie a societatilor detinute de el, unde a aplicat in mare modelul urmat si la Steaua) si ca in momentul in care nu mai invarte banii cu lopata nu mai este in stare sa conduca nimic. nu are nicio strategie, face totul dupa ureche si isi umple societatile de rude care sa ii cante frumos in struna…

daca este sa vorbim din punct de vedere moral, poate ca nu este un contract corect(fata de cat platesc altii, nu fata de cat ar fi chiria pentru un spatiu asemanator in zona), dar becali este ultimul care ar putea sa vorbeasca de moralitate si sa ceara concesii in numele Stelei, cand tot timpul mentioneaza ca este afacerea lui(deci interes personal). nu s-a gandit niciodata la Steaua pana acum si nu cred ca o sa o faca de acum inainte.

iar legat strict de aspectul financiar.. poate n-ar strica sa privesti si la cum a preluat el Steaua in 2003 si cate beneficii financiare si nu numai i-a adus in timpul asta. chiar nu este cazul sa-l planga nimeni, dar „nea gigi” e mare actor si va ia ochii…

nicu (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:40

sa plateasca si becali si mititelu,oricum echipele sunt varza,toti s-au invatat cu pomana si milogeala,sa bage cat mai multi bani in buzunar,nu sunt in stare sa plece

Lucian Andrei (2 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:40

Stau si citesc ce ati postat toti aici. Ajung la conluzia ca unii sunt basisti, altii becalisti, alti ce mai stiu io. Una peste alta suntem stelisti majoritatea cei care am postat aici. Voi nu vedeti ca Becali arunca momeli. Pe ce lume traiti ? Judecam MApN, pe Piturca si mai stiu eu cine. Exista un singur vinovat : Becali.
Voi chiar credeti ca banii sunt problema lui? Credeti ca nu poate onora contractul ? Fals. A spus-o el cu gura lui. Si treaba cu echipamentul medical donat la spitalul de copii, e tot intentionat facuta. Avea nevoie sa ii fie blocate conturile bancare. De ce ? F simplu. El s-a saturat sa-l injuram noi, si vrea sa plece din Ghencea. Muta echipa la Buzau cu totul. Schimba casa Stelei. Scoate Steaua din templul fotbalului romanesc. Asta face Becali. Intentionat nu a platit chiria catre armata romana, intentionat nu a platit echipamentul medical pt donatia facuta. De ce ? Ca sa poata sa vina sa zica acum, ca nu el e vinovatul ci MApN, sa se victimizeze el ca vai doamne a bagat o tarla de bani. A bagat, dar a scos inzecit. Nu-l mai plangeti pe Becali. El il injura pe Basescu, dar face la fel ca el. Cauta vinovati pt esecul lui. Omu e devenit dictator ca si Basescu. e foarte simplu. Si prin aceleasi idei meschine arunca perdele de fum in jur si da vina pe altii. Identic ca si idolul lui Basescu. Becali este un basist convins, desi se umfla in pene pe la tv ca nu. Ecuatia e simpla. Basescu a distrus Romania si Becali a distrus Steaua. Cum scria un suporter mai sus, Steaua numai este de mult Steaua. Pana si muzeul il muta. Cu ce drept ? Are el vre un merit la trofeele de acolo ? Trofeele alea sunt castigate de marile noastre glorii si de noi suporterii Stelei, care am fost alaturi de ei mereu si am stiut sa ii sustinem si sa ii iubim.
Concluzia este urmatoarea, dragii mei colegi de peluza nord si suporteri ai stelei de pretutindeni. BECALI A DISTRUS STEAUA !!! Nu MApN, nu Piturca, nu Enei, nu Iordanescu, nu Hagi, nu incompetentul de Oprea. BECALI ESTE UNICUL VINOVAT. Ne-a jignit pe toti suporterii stelei, facandu-ne huligani. Pai huligan e el, nu eu si voi ceilalti care iubiti steaua. Nu noi am distrus o legenda a romaniei, nu noi am furat statul roman in afaceri dubioase si nu noi am fost la puscarie. EL si Doar EL, acest nimeni numit BECALI.

Bogdan (3 comentarii)  •  21 mai 2010, 14:56

Mai bine fara Steaua decat cu steaua-becali de ce nu intelegeti???

sa se faca o noua Steaua in divizia D, in judeteana si tot e mai bine decat steaua-becali !!!

requiem (15 comentarii)  •  21 mai 2010, 15:11

Ghencea se identifica cu Steaua si un milion de euro pe sezon. Restul sunt povesti si cliseeistica mioritica.

Lucian Andrei (2 comentarii)  •  21 mai 2010, 15:11

Asa este Bogdan, ai dreptate. Si eu sustin acelasi lucru. Cred ca toti o facem. Iar daca Iordanescu are vren merit in treaba asta cu MApN, bravo lui. Doar noi si fostele glorii putem salva Steaua, chiar si infiintindu-se alta echipa. Insa trofeele trebuie sa ramana in Ghencea. Sunt ale noastre si ale fostilor nostri mari fotbalisti si antrenori, nu ale lui Becali. Daca le ia din Ghencea, asta e hotie pe fata.

vag (7 comentarii)  •  21 mai 2010, 15:28

@p.r.c.m.m.c

Nu e chiar asa. Steaua s-a angajat prin contract sa plateasca chiria plus impozitul conform legii, cuantumul acestui impozit nefiind precizat in contract. De suma efectiva a impozitului Steaua a aflat anul asta. Vezi postarea lui @Lari-#77. Cum reactionezi cand vezi o asemenea aberatie, impozit lunar de 40.000 euro pentru un stadion construit in anii’70 si in care ai mai bagat si tu bani ca sa-l faci competitiv? Te duci la MApN si soliciti renegocierea contractului, in sensul ca pentru stadion sa platesti o chirie legala „per eveniment”, asa cum am scris mai inainte. Care a fost raspunsul MApN? Anularea contractului si scrisoare la FRF pentru anularea licentei si retrogradarea Stelei. Se trece prea usor peste asta, nu crezi? Chiar nu esti constient ca este criza teribila si NIMENI nu va plati aceste sume aberante pentru a juca 2-3 meciuri pe luna pe stadionul Steaua, cu pauze competitionale de 2 si 3 luni vara si iarna?
Cat despre partea cu managementul lui Becali iti dau dreptate, un dram de minte sa fi avut si Steaua era departe ca, trebuie sa fi de acord, a pornit bine cu banii lui…

ioan-K (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 15:34

pentru cei din Peluza Nord care au ales sa protesteze „civilizat”… nu va pare rau ca v-ati vandut? (ma refer aici doar la cei care s-au alaturat grupului lui mustata, deoarece, se stie foarte bine, la Peluza Nord sunt oameni si grupari foarte respectate, exceptand cateva scursuri ale societatii)

t (1 comentarii)  •  21 mai 2010, 15:35

Asa este in viata unii pun bani in joc isr altii saraci vor s acomande . Nici mie nu-mi plC UNELE DECIZII ale lui GIGI dar cred ca daca eram patron si eu ma bagam. Gigi le-a dat salariu la fotbalisti dar ei nu joaca nimic si pe deasupra mai vor si nu stiu ce prime .In primul rand ar trebui sa le fie rusine la fotbalisti ca ei fac numele stelei de ras.Iar amaratii care vor sa comande pe banii altora le sugerez sa scoata bani din buzunar si apoi sa comande .Merg si eu la unele meciuri dar nu la Steaua si nu aud injuraturi.Ce educatie fotbalistica primesc copii aceia care vin sa vada meciuri ? Dar educatie de viata ? RUSINE…

Comentează