Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua în Ghencea, numai în Ghencea!

Înainte de a fi un război al orgoliilor, cum că guralivul Gigi Becali l-ar fi călcat pe bombeu pe generalul Gabriel Oprea, scandalul dintre MApN şi FC Steaua e O CHESTIUNE DE BANI. Nu doar că Becali nu mai doreşte […]

joi, 20 mai 2010, 3:52

Înainte de a fi un război al orgoliilor, cum că guralivul Gigi Becali l-ar fi călcat pe bombeu pe generalul Gabriel Oprea, scandalul dintre MApN şi FC Steaua e O CHESTIUNE DE BANI. Nu doar că Becali nu mai doreşte sau nu mai poate să-şi plătească datoriile, deşi a doua versiune pare mai aproape de adevăr, ci şi din alt motiv. După ce şi-a asumat o creanţă a CS Steaua faţă de Bancorex, latifundiarul a cerut recent ca sumele respective să i se scadă din chirie. Deoarece Ministerul Apărării, sub umbrela căruia funcţionează CS, s-a opus, Becali s-a adresat instanţei. Demersul lui a transformat în incendiu un foc ce mocnea..

La prima vedere, întrucît n-a respectat înţelegerea, altminteri împovărătoare în ceea ce o priveşte, FC Steaua e în culpă şi trebuie să părăsească Ghencea. A surprins însă, ba a şi deranjat, MODUL DUR în care a reacţionat MApN, în frunte cu ministrul Oprea. Blocînd orice dialog, s-a grăbit să rezilieze contractul de parcă ar fi primit cine ştie ce oferte ispititoare! În realitate, n-a primit nici una fiind greu de bănuit, chiar imposibil, că va sări cineva atît de culant încît să suporte în condiţiile actualei crize o cheltuială ce depăşeşte anual, chirie, întreţinere, energie electrică, apă etc., două milioane de euro!!!!

Şi-atunci, ce cîştigă Ministerul încordîndu-şi muşchii, trîntindu-i uşa în nas lui Becali? Răspuns simplu, nu cîştigă nimic! Destinată conservării, căci altă rezolvare imediată nu se întrevede, baza se va degrada treptat, SE VA DISTRUGE. Varianta că Oprea, pasămite sfătuit de Iordănescu, ar alunga-o pe Steaua spre a-şi face el, ori ei, o echipă nu rezistă. MApN nu dispune de fonduri pentru aşa ceva şi nici de mijloace legale. Şi mai puţin credibilă e ipoteza conform căreia cele 5 hectare din jurul stadionului ar urma să fie vîndute în scopul construirii unui mall sau a unui complex de locuinţe. Asemenea şmecherii au mai ţinut, dar timpul lor a trecut.

M-am numărat printre cei care au amendat desele ieşiri în decor ale lui Gigi Becali. Am obosit ironizîndu-l, criticîndu-l, condamnîndu-l. De data asta însă, dincolo de fanfaronada lui şi de inconştienţa de a-şi fi pus în cap suporterii, îl consider ţinta unei RĂZBUNĂRI lipsite de sens. Sigur, nu-i uşor de negociat cu un tip închipuit ca el şi, mai grav, are mari restanţe la MApN. Pe de altă parte, Oprea n-a înţeles, ori nu vrea să înţeleagă, că lovind în Becali, loveşte în Steaua, adică în cea mai iubită echipă din fotbalul românesc şi, implicit, în milioanele de simpatizanţi ai acesteia. Acum, anunţînd că îi va duce pe roş-albaştri la Buzău, Gigi se umflă în pene în stilu-i caracteristic, bravează. Lucrurile sînt însă complicate deoarece nu-i vorba doar ca Steaua să joace la Buzău, probabil alternativ cu Victoria Brăneşti, ci va trebui să se mute cu totul acolo!!!! Să se pregătească la Buzău, să efectueze cantonamente la Buzău etc.

Tocmai pentru că e regretabil ce se întîmplă, dar şi păgubitor pentru ambele tabere, se cuvine găsită urgent o soluţie de compromis ca Steaua să rămînă în Ghencea. AICI E CASA EI ŞI NICĂIERI ALTUNDEVA. Ar fi păcat ca generalul Oprea, indiferent cîtă putere are şi cîtă dreptate are, să abuzeze de ele. Nu i-ar folosi să-şi lege numele de un act ce nu serveşte nimănui.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

vladone (69 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:07

Analiza la fix, subscriu, mi-a placut cum ati pus problema. Becali sa plateasca, dar MApN sa nu faca o afacere din asta, sa ia si pielea de pe el. De acord, Steaua numai in Ghencea!

isti (6 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:07

Nea Ovidiu!
In mod normal Steaua si Dinamo ar fi trebuit desfiintati in anul 1990. la fel ca si Victoria Bucuresti. Au fost cluburi ale nomenclaturii, ale puteri trecutului. Era o lupta inechitabila cu celelalte echipe. Poate incet-incet vor disparea pe cale naturala, sa se faca dreptate in istorie. Chiar daca cluburile au milioane (sau mii) de simpatizanti.

mircea (22 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:07

Interesant ari de cercetat cine a fost beneficiarul real al creditului de la Bancorex?

kyx (22 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:16

Sunt impotriva lui Gigi pe post de finantator datorita imixtiunilor in echipa, datorita declaratiilor antitezice pe care le face la adresa jucatorilor de la o zi la alta, samd.
In conflictul cu MApN insa sunt de acord, IN PARTE, cu el; in parte pentru ca nu ar fi trebuit sa astepte, sa se faca ca nu exista nici o problema ci sa se duca la ministru, sa vorbeasca cu el, sa caute impreuna o solutie.
Chiar si in cazul in care ministrul ar fi fost contra ar fi avut, in chimb, timpul necesar pentru a lua toate masurile pentru a se evita deznodamantul actual.
Ca suporter pe mine nu ma intereseaza de ce face Oprea ce face si de ce Gigi muta echipa, motivele ma lasa rece; MA INTERESEAZA insa ca echipa se MUTA.
Din ziua aceea (sper totusi sa nu vina) echipa mea de suflet nu va mai exista, va ramane numai amintirea ei.
Steaua in alta parte decat in Ghencea nu exista; palmaresul, culorile si numele nu sunt de ajuns pentru a mai exista STEAUA decat daca va exista in continuare si GHENCEA.
Pana la urma eu tin cu STEAUA BUCURESTI nu cu STEAUA BUZAU!!!

Un cititor frustrat (4 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:18

Domnule Ioanitoaia,

Stiati ca Iordanescu este ruda si partener de afaceri cu Oprea?

stefan (2 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:20

Domnule Ioanitoaia, e pana la urma o chetiune de bani. Steaua nu mai este Steaua, condusa in stilul de pana acum Steaua va muri. De fapt, asta este cel mai important pas in aceasta directie. Sunt suporter Steaua, dar la momentul asta nu mai e nimic de facut. Nu sunt de acord ca MApN sa ii reesaloneze datoria. Nu mi se pare normal atata timp cat din directia conducerii stelei nu se cere clementa. Ei vor baza, si daca se poate pe degeaba. Orice societate trebuie sa-si plateasca datoriile. Daca nu poate, si nici nu e dispusa sa negocieze in vreun fel, moare. Asa ca, trist, dar adevarat, asta e sfarsitul Stelei. Becali acum se intrece pe sine in prostie(greu de crezut, dar adevarat)

bunuba (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:22

un rezumat perfect si rational a unui eveniment regretabil.
orgolii sau bani ar trebui sa fie lasate la o parte pentru a frange si asa putinele bucurii ale oamenilor din romania.

SS (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:31

O echipa trebuie sa fie profitabila iar un patron trebuie sa fie in stare sa o faca profitabila. Daca nu poate, normal e sa vinda si sa-i lase pe altii sa incerce. Ideile conform carora s-ar fi ales praful de Steaua fara patronul ei actual sint de un ridicol absolut. Daca nu era patronul de azi, se gasea altul. Nimeni nu e de neinlocuit, mai ales daca nici nu e capabil sa gestioneze o afacere in mod rentabil.

fratili vostru (2 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:32

isti @
daca steaua disparea,se autodistrugea, dispareau si punctele din coeficientul uefa,recte liga intai era la nivelul lituaniei sau ungariei,jucand ‘nspe tururi preliminarii pt a accede intr-o competitie internationala. mai pe scurt,in veci vecilor cfr sau unirea nu pupau liga campionilor. steaua are multe pacate,dar infinit mai multe lucruri bune.
ps
cu ce crezi ca se deosebeste cfr si metodele lor, de steaua si dinamo din anii optzeci ? nu cu multe…

Alinus (6 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:40

Sunt stelist de mic, din pacate de 2-3 ani nu ma mai uit la meciuri si la emisiuni sportive din cauza acestui individ. Sunt de acord cu orice masura temporara prin care acest personaj poate fi determinat sa lase din mana un simbol al sportului romanesc.

Ion Mitrea (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:43

Va rog presa sa faceti front comun impotriva acestui abuz al Ministrului,care va ramane in istorie ca distrugatorul echipei Steaua.Indiferent de bubele lui Becali si de gura lui proasta ,Steaua trebuie sa ramana in Ghencea.
Ce se intampla cu copii,cu juniorii de la Academie…?

fratili vostru (2 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:44

altminteri lucrurile sunt clare: oprea este inflexibil pt ca asa e taranu` trecut prea repede de la opinci,la pantofi de lac, ia o masura absurda care va distruge o baza sportiva,poate pt ca noi avem atat de multe si ne prisoseste 🙂 …becali insa oricum ar fi plecat pt ca el nu intelege spiritul echipei,nu intelege ca steaua nu incepe cu el si familia lui,in plus nu mai are bani,e in conflict cu suporterii si crede ca asa va rezolva problemele…atat il duce pe el capul.

beep (63 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:44

„Şi mai puţin credibilă e ipoteza conform căreia cele 5 hectare din jurul stadionului ar urma să fie vîndute în scopul construirii unui mall sau a unui complex de locuinţe. Asemenea şmecherii au mai ţinut, dar timpul lor a trecut.” hmmm… asa spuneti? traim si vedem 🙂

cic (11 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:50

CLUBUL STEAU ESTE O AFACERE PROFITABILA A LUI GIGI BECALI. DACA NU PLATESTE TREBUIE SA PLECE. AU FOST SI VOR FI CLUBURI DE FOTBAL CARE MOR SI CARE SE NASC. DACA NU AR FI ASA, CHIAR SI CU NOI OAMENII, NU AR MAI FI LOC PE PAMANT PENTRU CEI NOI. ASA CA SA NU BOCIM PREA TARE PE JIJI, CHIAR DACA PARE A FI EL GENEROS CU CEI CARE IL SLUJESC.

Moskopole (14 comentarii)  •  20 mai 2010, 16:56

Nu stiu cum vad altii, dar pt. mine, Steaua s-a mutat de mult timp din Ghencea.
Steaua s-a mutat la palat. Trecand pe la DNA. Si prin beciurile Politiei.
Steaua nu mai sta in Ghencea de mult, pt. ca s-a mutat in studiourile din Baneasa si Protopopescu. Acolo s-o cautati.
Steau s-a mutat din Ghencea de cand au fost goniti si umiliti Piturca, Cacoveanu, Hagi, Lacatus, Tudorel, MM, de cand sunt injurati Lita, Alecsandrescu, Ienei si Iordanescu.
Steaua s-a mutat din Ghencea de cand rudele patronului au pus stapanire pe club, in timp ce un Majearu, moare de foame.
Steaua s-a mutat din Ghencea din momentul in care un copil de 7-8 ani a fost rugat sa spuna un jucator de la Steaua, iar el a spus Becali.
Din momentul in care a inceput sa fuga cu bani dupa autocare.
Din momentul in care a inceput sa castige cu brichete.
Si cu valize.
Din momentul in care a inceput sa se bazeze pe
” singurii mei prieteni din fotbal, Sechelariu si Oli”
Sau pe ticalosia unor jucatori de la Vaslui.

Din momentul in care n-a fost in stare sa scoata un amarat de egal cu Dinamo.
Din momentul in care, locurile 3, 5 si 6, sunt considerate mari realizari.

Din momentul in care societatea nu a mai putut controla acest bufon, care s-a dovedit un monstru.
In momentul in care paranoia, si aroganta maladiva a acestui specimen a ajuns la o devianta dementa.

Dar cel mai important, Steaua a plecat din Ghencea in momentul in care acest individ a inceput sa faca prozeliti, viciind sufletul suporterului stelist, intr-un act de genocid la adresa fiintei intime a clubului.

Steaua a plecat din Ghencea de mult, d-le Ioanitoaia, iar d-voastra, si altii ca d-voastra, aveti o importanta contributie la mutatul ei.

De cand s-au intamplat toate astea, indiferent unde a jucat, si indiferent unde ar juca, Steau s-a mutat din Ghencea.

De atunci, Steaua nu e Steaua.

catalin sm (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:02

Dragi gazetari,sa presupunem ca si eu am o firma care functioneaza intr-un spatiu apartinand statului,eu de ce sa nu beneficiez de clementa,eu de ce sa imi platesc impozitele si taxele catre stat..si la mine e criza,nici eu nu mai am profit….vreau si eu sa imi renegociez contractul,eu de ce nu pot????Voi chiar nu va ganditi domnilor?Banii care s-au incasat din bilete,din publicitate pe Ghencea unde sunt???adica cand avem profim incasam,iar cand avem de platit vrem reduceri si renegocieri?!In ultimele 3sezoane Steaua FC a obtinut 30de milioane de euro in urma calificarii in CL,unde sunt banii?in imobiliare?…atunci sa ii scoata din imobiliare si sa vina d-nul Becalii sa isi plateasca darile statului Roman.
Si apropos….nu va faceti voi grija ce se va intampla cu cele 9hectare pe cat se intinde complexul Ghencea….sunt echipe care vor performanta si daca”oferta”era in urma cu un an,eu cred ca cei de la Unirea Urziceni faceau oferta pt stadion…dar poate nici acum nu e tarziu….Insa cum ati spus…problema se pune asa:Steaua in Ghencea si numai in Ghencea!!!!!Sa o duca la Buzau,nici o pb…dar incasarile din publicitate vor fi un sfert,banii din bilete idem,performanta idem.Asta pt ca d-nul Becalii de cate ori are bani de dat se scuza,cand are de incasat no comment!.
Asa ca kasati-l voi pe generalul Opra sau mai stiu eu cine…contractul trebuie respectat de la un capat la altul,ca nici bancile nu negociaza cu clientii,atat e contractul atata platesti!iti comvine ,bine!,daca nu…pleci.

mieusa (33 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:06

Les jeux sont faits. Steaua trebuie sa plece din Ghencea pentru ca nu poate fi la mana unui golan sau altul dintr-un guvern sau altul. Steaua va reveni in Bucuresti dar trebuie eventul sa-si faca propriul stadion. Si Dinamo ar trebui sa se rupa de clubul si parcul sportiv Dinamo. Este singurul mod de asi pastra cele doua parti intrisece: noua identitate si vechea traditie.

BID (17 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:15

Aveti dreptate,dar nu credeti ca prea se crede de neatins, prea zice si face dupa vorba „asta-i pofta ce-o pftesc”? Poate a sosit momentul sa i se taie „pofta”.Mereu vorbim de (ne)respectarea legilor,de prea multa „toleranta ” cand vine vorba de cei cu bani si cand cineva pune piciorul in prag, il acuzam de inflexibilitate,de lipsa de „intelegere” etc. Dorim sa se respecte legile in tara aceasta, au ba ?Poate si Becali se ghideaza dupa acelasi rationament, ca si dumneavoastra, in ceea ce priveste viitorul posibil al stadionului si de aceea are acest comportament . O data si o data trebuie sa se termine cu toate faradelegile din fotbal si nu numai.Trebuie aplicata sintagma”unde-i lege nu-i tocmeala”, punct!

Steaua? (4 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:17

Ce vorbesti Maestre ? Steaua numai in Ghencea? Ma faceti sa ma prapadesc de ras. Daca ne gandim putin imperii intregi au disparut, civilizatii intregi au fost date uitarii. Ce conservare, ce degradare lenta? Cred ca glumiti si vreti sa varsam lacrimi pentru Steaua. Un stadion cu un managment profesionist scoate banii mai sus amintiti fara probleme, daca doriti va dau cel putin 10 solutii pt. valorificarea stadionului.
Era de asteptat ca Becali sa fie executat, sincer mi se pare normal avand in vedere manifestarile acestui personaj inventat de jurnalisti care a ajuns sa fie un model pt. o anumita patura sociala. Pacat ca s-a intamplat dupa prea multa vreme.
Chiar nu vedeti ca salvand Steaua il salvati pe el ? Lasati sa moara Steaua si renasterea va fi cu atat mai spectaculoasa si emotionanta.
Sunt stelist de 30 de ani dar aceasta echipa nu mai este al stelistilor demult !!!!!!!!!!

djl (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:24

@moskopole si alinus
acelasi lucru il simt si eu, steaua copilariei mele moare incet incet

LoL (23 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:28

Domnule Ioanitoia MAPN poate sa se sfatuiasca cu cei din Primaria Craiova. Si noi avem un stadion pe care nu se mai joaca fotbal si banuiesc ca geniile de la Primarie au gasit multe variante de a scoate bani din stadionul respectiv :))))

Speedy (57 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:31

pt. 18 si 19> desi sunt stelist, pe fond tind sa va dau dreptate. totusi, sunt cateva coincidente aici. sau „coincidente”?
1. relatia apropiata dintre tata Puiu si Oprea. Iordanescu a fost un mare fotbalist, un antrenor acceptabil, dar in acelasi timp sa nu uitam ca e si politician 🙂
2. actualul guvern a demonstrat ca nu da 2 bani pe lege; nici macar pe constitutie. dintr-o data ii apuca dragostea de lege si o aplica. In esenta, nu e ceva rau, dar nu e cam mare coincidenta ca dragostea asta de lege sa se manifeste atat de pregnant intr-un moment ca acesta? (ma refer atat la situatia economica, cat mai ales la contrele jiji-oprea)
3. se intampla exact inaintea licentierilor terenurilor de joc in sezonul viitor

Departe de mine gandul de a vedea in jiji o victima inocenta, dar mi se par cam multe coincidente. si nu mi se pare ca vremea constructiilor de mall-uri ar fi trecut :). Eventual, in 3-4 ani un mic cartier ANL…sau un ansamblu de cladiri de birouri….ce ziceti? nu suna tentant? 🙂

Radu (12 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:38

pe orice cladire de pe lumea asta se plateste un impozit … si eu il platesc pe casa mea. faptul ca acolo unde s-a contruit cladirea nu era nimic sau ca era ceva in paragina nu schimba CU NIMIC lucrurile. si pe locul unde mi-am contruit eu casa era o ‘balarie’ … dar impozit tot platesc. avem noi romanii darul de gasi tot felul de exceptii, pai atunci sa nu plateasca impozit nici cladirile destinate spitalelor, muzeelor, scolilor, liceelor, universitatilor, etc … unde ajungem? Daca desfasori o activitate intr-o cladire sau/si pe un teren accepti faptul ca trebuie platit un impozit pe cladire/teren fie direct de catre tine fie, indirect prin chirie, de catre proprietar.

Rosu_albastru (10 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:40

TOTAL de acord cu STEAUA? si MOSKOPOLE
Aduceti fostele glorii, faceti alta Stea in Ghencea, porniti din divizia C si veti vedea adevaratii stelistii; ceilalti sa se duca invirtindu-se la Buzau…

coco (401 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:40

@Steaua? Ai un complex de superioritate sau ce? Care e legatura cu imperiile stinse? De ce n-ar trebui, asa cum propune dl. Ioanitoaia, o solutie si unde scrie el ca JJ nu trebuie sa plateasca? Dar cat e de corect sa fie jupuit de imbuibatii de la minister, in frunte cu un ministru ultrabogat, doar pentru ca e prost de gura si necioplit?

blueredsky (94 comentarii)  •  20 mai 2010, 17:43

@ Moskopole , superb si corect!!!

Gina (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:11

Va citesc cu mare atentie articolele si va apreciez foarte mult opiniile. In problema Steaua, cred ca ar trebui sa vedeti lucrurile in ansamblu, cu tot ceea ce inseamna fenomenul Steaua, si am sa va explic.
Clubul are o traditie din anul 1947, o istorie bogata si un palmares impresionant, in toate sporturile. Subscriu la ideea ca Steaua trebuie sa joace in Ghencea, acolo unde si-a castigat renumele si unde fanii vin sa sustina echipa. Clubul Steaua a fost sustinut din anul 1947 pana in anul 1989 si prin cotizatiile personalului militar si civil al MApN.
Nu trebuie uitat faptul ca in anii 2000-2001, cand dl Gigi Becali a preluat GRATIS echipa de fotbal (cu o valoare de circa 30-40 milioane de dolari a jucatorilor), a preluat GRATIS palmaresul si brandul echipei Steaua. In ultimii 8 ani, dl Gigi Becali se lauda ca a “bagat” 2-3 milioane de euro in modernizarea stadionului. Uita domnia sa ca modernizarea stadionului a fost impusa si ceruta de normele UEFA, pentru a putea juca in Champions League?? In perioada 2000/2009, echipa FC Steaua a jucat aproape gratis pe stadion si a folosit aproape 90.000 mp de cladiri (inclusiv minihotel) si 5 terenuri de antrenament?? Cati bani a scos dl Gigi Becali din publicitate, vanzarea biletelor, drepturi de transmisie TV, sponsori echipa, bonusuri de participare in competitiile europene (UEFA si Champions League)??? Pai numai dupa ultima participare in Liga Campionilor, au revenit clubului vreo 6 milioane de euro. Cumulate, veniturile de mai sus ar ajunge la cel putin 30-40 milioane de euro!!! Nu mai vorbesc de diferentele rezultate din vanzarile de jucatori.
Dl Becali vrea sa primeasca gratis stadionul, asa cum a primit si echipa, aici este problema. Un contract de inchiriere a fost incalcat de dl Becali, nu de MApN, va rog sa cititi comunicatul de presa al MApN. Sunt stelista, dar nu pot accepta tot ceea ce spune dl Becali. O zi buna!

Steaua? (4 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:19

@coco. Despre aceea patura sociala am vorbit din care faci si tu parte. Mai citeste odata si poate intelegi sau nu te mai obosi !

brt (7 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:19

Ii rog pe simpatizantii dinamovistilor, rapidistilor ce a altor echipe care se bucura de raul stelistilor sa-si spuna parerile la comentariile echipelor pe care le sustin. A, am uitat ca echipele lor nu prea au loc de comentarii din lipsa de spatiu sau nu prezinta interes.

coco (401 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:27

@Steaua? Ce spui, Franz, tu cine te crezi, Napoleon sau Stefan cel Mare, ti se pare ca esti atat de subtil ca nu pricepe nimeni ce vrei? Chiar nu am timp sa aprofundez de atata ras, imi vine sa cad pe spate!

Martin (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:32

TOATE AU UN VINOVAT : JIJI-EURODEPUTAT !

Domnilor Steaua nu a fost NICIODATA a suporterilor si nici nu va fi decat in momentul in care o sa fim actionari !
Sunt suporter al Stelei de pe vremea cand Tataran , Iordache ,Iordanescu,M. Raducanu , Lita Dumitru , Petcu etc. (eheeii ce vremuri !) si as vrea ca si suporterii stelisti sa fie actionari ca cei de la Barcelona , dar nu se poate !
Steaua a devenit jucaria unui imbecil care a ajuns europarlamentar distrugand Steaua !
Datorita lui este defaimata si atacata din toate partile (jiji cu gura lui a spus ca ehipa de aur a Stelei a fost o facatura a ceausestilor ! Cum vrei sa reactioneze Iancu si Borcea ? )
Jucatorii din echipa care a castigat Cupa Campionilor in ’86 si a dominat fotbalul european la nivel de club 4 ani , au fost recunoscuti pe plan mondial ca adevarate valori in domeniu . A MAI FOST UN FRUSTRAT PRIN ’85/’86 (mircea lucescu)CARE REFUZA SA VADA IN PITURCA (golgeter in Cupa Campionilor !)UN ATACANT MAI BUN DECAT CORAS , IN BELODEDICI ( devenit primul jucator din lume care a castigat Cupa Campionilor cu doua echipe diferite )UN LIBERO MAI BUN DECAT STEFANESCU , IN BUMBESCU UN STOPER MAI BUN DECAT IORGUESCU SI UITE ASA A RATAT CALIFICAREA LA MONDIALUL DIN MEXIC ’86!

Asta se intampla acum si cu jiji !

Refuza sa vada ca Steaua este la pamant din vina lui ! Refuza sa vada ca performanta se face cu jucatori adevarati !
Refuza sa vada ca este lovit de paranoia in momentele in care crede ca se pricepe la fotbal mai bine decat cel mai slab antrenor din tara asta si aduce la echipa tot felul de slugoi care sa ii cante in struna si tot felul de asa zisi fotbalisti care au fost rezerve pe la cluburi din Cipru ! Cum sa aduci la echipa jucatori liberi de contract? Oare nimeni nu a avut curiozitatea sa vada de ce au ramas”liberi de contract”? Nu am vazut in ei nici un urmas a lui Hagi sau Lacatus ! Dupa mintea mea sunt liberi de valoare si asa au ramas someri ! Steaua este unde este pentru ca jiji a indepartat toti oamenii cu personalitate din jurul lui , a vandut pe nimic jucatorii care il priveau in fata si aveau tupeul sa ii spuna ca greseste. Daca Steaua avea in retur pe Ghionea si pe Rada nu ne mai umileau cei de la rapid ( preferam sa ii bata Iasiul cu 20-0)si sigur Steaua era pe locul 1 !.

Asta nu vede jiji !
Nu vede ca banii aruncati( sunt banii castigati de echipa nicidecum investiti de el)pe fotbalisti de prin revistele sexy mai bine ii investea cu cap in copii si juniori .

ACUM PLEACA LA BUZAU CU ECHIPA PENTRU CA NU MAI VIN MILIOANELE DIN”LIGA”. ERA DE ASTEPTAT ASA CEVA !

DACA VREA SA SE IMPACE CU SUPORTERII TREBUIE SA INVESTEASCA DIN BUZUNARUL LUI CATEVA MILIOANE DE EURO PE JUCATORI ADEVARATI .
SA ADUCA UN ANTRENOR CARE NU IL LASA SA SE APROPIE DE ECHIPA .
Voi chiar credeti ca Piturca si Tudorel au refuzat sa vina la Steaua ?
A refuzat jiji sa parafeze un contract cu cei doi stiind ca una din clauze prevedea ca nu are voie la vestiare si la antrenamente !

O sa fie Steaua Buzau si cu asta basta !
Nu ascund ca sunt putin bucuros ca se muta la Buzau ! Sunt din apropiere si am sanse sa vad mai multe meciuri !

cristi (15 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:36

Moskopole,jos palaria.

fabregas (26 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:37

Echipa, stadionul, emblema, culorile, imnul, palmaresul si portofoliul de respect castigat in timp fac parte din ceea ce unii numesc azi „brand sportiv”. Din ziua in care acestea au fost uzurpate prin rapt si frauda de un cioban ele nu au mai aprtinut suporterilor ci lui si „familiei lui” mafiote. Ceea ce se incearca azi trebuia incercat de mult si anume sa fie silit sa dea inapoi ce a furat. El poate sa-si duca jucatorii care ii apartin intr-un fel sau altul, lui sau clanului sau de machidoni transhumanti, oriunde doreste dar simbolurile si umbra Stelei vor ramane vesnic in Ghencea. Poti fura bani, oi, masini, etc., dar nu poti fura dragostea si respectul oamenilor, mai ales al suporterilor. Ziua judecatii se apropie si mana REVOLUTIEI e lunga!

ciao (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:42

„Ar fi păcat ca generalul Oprea, indiferent cîtă putere are şi cîtă dreptate are, să abuzeze de ele.”

I-as ruga pe toti sa nu abuzeze de dreptate, ci de neplata impozitelor, chiriei, etc. eventual sa abuzeze de minciuna, fraude fiscale.

l337_owner (26 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:47

Pacat de Steaua, dar cineva trebuia sa-l puna la punct pe banditul de Becali. Nu mai avea respect pentru nimic. Efectiv se comporta de parca totul ii apartinea.

vlad (309 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:49

Voi ziceti ce vreti si aveti perfecta dreptate in privinta lui JJ, dar nici ce face Oprea nu e ok. In acte o fi Steaua lui JJ, confiscata si batjocorita, dar in suflet tot a mea ramane, asa ca o vreau in Ghencea. Eu aici stau, nu la Buzau.

MIKI II (181 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:50

Frumoasa pledoarie pro Steaua. Noi romani suntem niste sentimentali. La noi sentimentul este mai presus decat legea. Steaua nu poate juca decat in Ghencea. De ce? Steaua e tot ea chiar daca se muta la Cucuieti din Vale. Daca Gigel cap de miel a crezut ca poate fraierii MApN acum trage consecintele. Chiriasul nu a respectat contractul nu proprietarul. Numai in Romania se poate intra in casa omului si sa-i platesti chiria cand ai chef, ca o sa se gaseasca niste „milosi” care sa te apere… Daca am fi mai putini „milosi” cu cei ce procedeaza ca Gigel, Romania ar avea mult mai mult de castigat.

Nicuvegas (6 comentarii)  •  20 mai 2010, 18:51

Un articol foarte bun Domnul Ioanitoaia, dupa cate inteleg eu Steau nu a platit chiria de un timp si cadrul statului de armata Mapn vrea sa ii dea afara….Becali care este foarte orgolios vrea sa mute echipa la Buzau.

Becali este un om care a ajuns sa fie milionar peste noapte, el ar trebuii sa dea un pic inapoi si sa isi angajeze avocati care sa repare problemele, el nu este avocat nu este nici antrenor, nu este nici un reporter sau altceva, se consuma aiurea cu nishte frustrati care nici ei nu stiu daca e bine ce fac, pacat de Steaua care cum atzi zis este cea mai iubita echipa din Romania.

Sa speram ca se va ajunge la o solutie in care sa numai fie atata presiune pe Steaua…..BECALI CIOCU MAI MIC…

miti (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:20

din pacate STEAUA a murit incet de cand a preluat-o bebecali.solutia onorabila ar fi sa vanda echipa.nici cei de la armata nu pot sa stea cu ochii in soare sa vada cum este batjocorita o echipa infiintata de catre ei.

Georgescu (3 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:35

Amice, de ce ii dai „si un pic” de dreptate lui Becali?
De cind Armata trebuie sa il instiinteze cu n-spe zile inainte si n-spe zile dupa: domnia voastra, vedeti ca tocmai ce era sa se termine contractul acum 60 de zile, poate binevoiti sa ne mai dati chiria pe care ati convenit-o si semnat-o cu ilustra manusita…
Sau poate ca legea (in speta, Contractul) cu dl. Becali are alte conotatii: cind vrea domnia sa, plateste, cind nu vrea, nu. Oare o fi scriind in contract ca poate sa isi ia inapoi faianta de la wc-uri?
Eu l-as lasa sa isi ia plasticul de pe terenurile de antrenament dar sa refaca gazonul asa (prost sau nu) cum era. Si sa puna si scaunele alea vechi inapoi si asa mai departe…
Imi aduc aminte acum ceva anisori in urma ca era un colonel (parca dl. Zisu, sper ca nu ma insel) care l-a pus la respect pe Becali cam la fel ca in situatia de azi si finalmente dupa tam-tam-ul de rigoare Becali a dat banii… nu-i asa sau ma insel.
Bafta,
A

gino (43 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:42

daca vinde STEAUA,cine e nebun sa plateasca o chirie asa de mare?
cine sa cumpere pe criza asta?
e usor sa vorbim noi despre banii altora.
decat cu un stadion gol[mai ales suspendat din cauza suporterilor] mai bine cu un stadion plin la buzau.
ca nu degeaba are o multime de fani in tara.

p.r.c.m.m.c. (4 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:42

pot intelege ideea articolului, dar problema principala este oclita in continuare. si aceasta este Gigi Becali.
imi pare bine ca becalistii nu si-au facut inca simtita prezenta pe aici si ca in comentarii se discuta in mare parte despre problemele reale ale Stelei. problemele astea le semnalam si noi in peluza de ani de zile, dar pana nu s-a ajuns la un limbaj agresiv, aproape nimeni nu a sesizat protestul(vechi de multi ani). presa nu ne-a bagat in seama pana nu am inceput sa producem rating si chiar si atunci mesajul nostru a fost foarte diluat in discutii lungi despre drogati, limbaj trivial si alte aspecte de genul asta. s-a ajuns in situatia de acum si pentru ca de fiecare data ati preferat sa ne judecati mai mult pe noi, decat pe becali. noi nu am pretins niciodata ca suntem perfecti si ne puteti judeca comportamentul, dar in ceea ce priveste clubul nostru nu am dorit niciodata altceva decat binele. ar fi fost mult mai util pentru Steaua sa va intrebati ce a determinat cei mai fanatici suporteri stelisti sa ajunga la acest comportament, sa vedeti semnalele de alarma pe care le-am tras si sa incepeti sa nu-i mai acordati circumstante atenuante la orice pas ciobanului. poate ca aspectele romantice(respectarea valorilor clubului, respectarea gloriilor…) nu isi gasesc o rezonanta in toti, dar cred ca in ultimii ani s-au prins pana si suporterii de rezultat, ca pe langa gura spurcata si talentul de a se/ne umili, becali nu are nici o sansa sa fie un manager bun vreodata. in conditiile in care s-a dovedit ca a ajuns la fundul sacului(oricum eu consider ca nu a investit niciodata), chiar nu vad cum ar putea cineva sa acorde vreo sansa la un viitor bun Stelei. doar ziaristii se mai incapataneaza sa il tina pe becali in brate, din diverse motive.

daca vreti Steaua in Ghencea, poate ca ar fi momentul sa si faceti ceva in acest sens. n-ar fi interesanta o analiza foarte serioasa a situatiei financiare a clubului Steaua de la preluarea din 2003 si pana acum? si cate lucruri n-ar fi interesante, daca ati vrea sa le vedeti. nu va bat la ochi incredibil de tare multe din cifrele aruncate la inaintare de cioban? n-ar fi interesanta o campanie prin care sa luati pulsul stelistilor din diverse categorii sociale ca sa vedeti ca este contestat de foarte multi, si nu doar de cei din peluze si alti cativa rataciti? nu credeti ca a venit momentul sa-i spuneti adevarul in fata, ca sa nu-i mai treaca prin cap faptul ca o sa aiba un stadion cu 15000 de oameni care o sa-i strige numele? poate doar de prea multa foame sa se intample asa ceva, dar in nici un caz pentru Steaua!

sau poate este mai comod pentru presa sa se opreasca la discutiile marunte si protestatarii sa fie judecati in continuare pentru limbaj, desi Becalie ne depaseste cu mult chiar si la capitolul asta… sa fim numiti huligani si drogati, desi chiar si becali ar corespunde ambelor profile si tot asa…

alinus (2 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:44

trebuie sa intelegeti ca daca voi „suporterii”stelei,nu faceati atata scandal sa speriati lumea sa mearga la stadion,erau bani de chirie.,..
dar indiferent cati oameni merg pe stadion,chiria e aceeas,banii ii da din buzunar,crezi ca lui ii convine?
ia sa vad cine e dispus sa dea milioane din buzunar si sa fie injurat tot timpul,pe stadion,in ziare,net.s.a.m.d…
steaua nu o sa dispara,o sa vedeti ca tot becali e cel care o sa construiasca o adevarata echipa si nu o sa mai depinda de generalii de carton…
auzi,iordanescu general=))
pai ce a facut ala sa fie general?
la asta nu va puneti intrebari?

@vlad (43 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:48

si mie tot in suflet va ramane,dar eu o vreau la buzau caci acolo locuiesc.
dar parca mult mai bine ii sta pe ghencea.
poate o perioada de timp plecata va distruge huliganismul instalat in ghencea care ar fi existat tot timpul,indiferent de cine ar fi patron

Lary (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 19:57

Excelent Moskopole
Reiau ca sa citeasca toti suporterii adevaratei Steaua!!

Nu stiu cum vad altii, dar pt. mine, Steaua s-a mutat de mult timp din Ghencea.
Steaua s-a mutat la palat. Trecand pe la DNA. Si prin beciurile Politiei.
Steaua nu mai sta in Ghencea de mult, pt. ca s-a mutat in studiourile din Baneasa si Protopopescu. Acolo s-o cautati.
Steau s-a mutat din Ghencea de cand au fost goniti si umiliti Piturca, Cacoveanu, Hagi, Lacatus, Tudorel, MM, de cand sunt injurati Lita, Alecsandrescu, Ienei si Iordanescu.
Steaua s-a mutat din Ghencea de cand rudele patronului au pus stapanire pe club, in timp ce un Majearu, moare de foame.
Steaua s-a mutat din Ghencea din momentul in care un copil de 7-8 ani a fost rugat sa spuna un jucator de la Steaua, iar el a spus Becali.
Din momentul in care a inceput sa fuga cu bani dupa autocare.
Din momentul in care a inceput sa castige cu brichete.
Si cu valize.
Din momentul in care a inceput sa se bazeze pe
” singurii mei prieteni din fotbal, Sechelariu si Oli”
Sau pe ticalosia unor jucatori de la Vaslui.

Din momentul in care n-a fost in stare sa scoata un amarat de egal cu Dinamo.
Din momentul in care, locurile 3, 5 si 6, sunt considerate mari realizari.

Din momentul in care societatea nu a mai putut controla acest bufon, care s-a dovedit un monstru.
In momentul in care paranoia, si aroganta maladiva a acestui specimen a ajuns la o devianta dementa.
Dar cel mai important, Steaua a plecat din Ghencea in momentul in care acest individ a inceput sa faca prozeliti, viciind sufletul suporterului stelist, intr-un act de genocid la adresa fiintei intime a clubului.
Steaua a plecat din Ghencea de mult, d-le Ioanitoaia, iar d-voastra, si altii ca d-voastra, aveti o importanta contributie la mutatul ei.
De cand s-au intamplat toate astea, indiferent unde a jucat, si indiferent unde ar juca, Steau s-a mutat din Ghencea.

De atunci, Steaua nu e Steaua.

CSS (76 comentarii)  •  20 mai 2010, 20:08

sa nu confundam marfa cu ambalajul.. „steaua 2003” sau „steaua crestina 2003” n-are nici o treaba cu echipa aia cea mai iubita,inafara de stadionul inchiriat. in ultima etapa acasa 1500-1800 de suporteri in tribuna !!! asta e echipa cea mai iubita??? simpatizata de milioane ??? 1500 de spectatori la ultimul meci ACASA !!! si aia 1500 ii injura de la jucatori pana la creditor..

Stelist din 1977 (17 comentarii)  •  20 mai 2010, 20:10

Daca Oprea are dreptate , cum ar putea sa se cheme abuz ?
Gigi trebuie sa plateasca si cu asta basta
Nu plateste ?, echipa pe care o va muta nu v-a mai fi Steaua
Stelistii sunt in Ghencea

CSS (76 comentarii)  •  20 mai 2010, 20:12

jiji sa scoata banul sau sa lase pe altii…

din New Jersey (297 comentarii)  •  20 mai 2010, 20:36

nea Ioane , de cate ori ai vazut in tara asta un politician sa ia o masura pentru binele tarii in detrimentul …..interesului personal !!!???…oprea pune arogant interesul personal mai presus decat interesul milioanelor de simpatizanti ai Stelei !!!..si asta pt ca e o tara condusa de niste nesimtiti incompetenti si furaciosi pe care nu-i trage nimeni la raspundere !!!…totul se face in tara asta sfidand omul de rand si in bataie de joc !!!…degeaba suntem in Europa daca suntem mai primitivi decat …etiopienii !!…ceea ce in alte tari nici macar nu poate fi conceput in Romania e…NORMALITATE !!!

coco_jio_bar (1 comentarii)  •  20 mai 2010, 20:52

Pai daca armata a vandut echipa, sau mai bine zis a intrat in randul celor legali (ia uitati-va cum statea Dinamo si Rapidul pe vremea aia?_ sponsorizati de poporul roman daca nu ma insel), atunci e a lui (Becali) cu bune si rele. Ca nu face treaba asta e alta poveste. Ca i-a izgonit pe cei cu potential (Zenga, Protasov, Olaroiu, Hagi, Lacatus) n-avem ce-i face. Sunt un suporter al STELEI dinainte de a pleca Raducanu in Germania si va pot spune un singur lucru: STEUA e a noastra a tuturor celor ce o iubesc. Hai STEAUA! intr-un final vom invinge!

Comentează