Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cine-l protejează pe arbitrul-brichetă?!

Deşi Deaconu a greşit la fel de tare ca şi Constantin, dacă nu mai grav, oficialii arbitrajului se fac că plouă!

În primul moment, nu l-am crezut pe Adrian Mititelu. Plîngea în direct la GSP TV şi spunea că Florin […]

miercuri, 24 martie 2010, 5:41

Deşi Deaconu a greşit la fel de tare ca şi Constantin, dacă nu mai grav, oficialii arbitrajului se fac că plouă!

În primul moment, nu l-am crezut pe Adrian Mititelu. Plîngea în direct la GSP TV şi spunea că Florin Costea va sta pe tuşă tot restul anului, dar am bănuit că dramatizează. Am sperat că dracu’ nu-i chiar atît de negru. Spre a mă edifica, l-am sunat pe doctorul Doru Filipescu, unul dintre cei mai apreciaţi chirurgi pe genunchi din ţară, poate şi din Europa, care tocmai îl consultase pe atacantul Craiovei. “În proporţie de 99 la sută, va fi necesar un transplant de ligamente încrucişate. Apoi, nu pentru că zic eu, ci pentru că aşa prevăd standardele internaţionale, fotbalistul va avea nevoie de şase luni ca să reia alergările ușoare şi de alte două, minimum două, ca să poată juca la nivel înalt”, am notat. Închizînd telefonul, m-am lămurit că, din păcate, Mititelu nu exagerase.

Judecînd că orice accidentare înseamnă şi ceva ghinion, nu m-aş repezi să-l condamn pe Brăneţ. De presupus că n-a vrut şi că regretă. Legat de necazul lui Fl. Costea, n-aş trage nici în arbitrul Alexandru Deaconu. L-aş acuza că n-a dictat penalty-ul şi eliminarea cuvenite, dar nu i-aş imputa şi accidentarea în sine. În ideea că nu el i-a cerut portarului ieşean să-şi rupă adversarul.

Mai departe însă, Deaconu e vinovat, indiscutabil vinovat, atît pentru erorile din teren, inclusiv penalty-ul neacordat Iaşiului, cît şi pentru modul şmecheresc, cinic şi nedemn, în care a comentat faza cu pricina: “Nu mă pronunţ deoarece n-am văzut reluarea”.Stupefiant, în loc să recunoască bărbăteşte că a greşit, “centralul” bucureştean îşi imaginează că ne poate prosti! Altul ar fi intrat în pămînt de ruşine, dar nu şi Deaconu, a cărui culpă capătă altă dimensiune în cazul în care, sesizînd că Brăneţ l-a agresat pe Florin Costea, asistentul i-ar fi strigat în cască “11 metri!, 11 metri!”.

În măsura în care a iritat, ba a şi indignat, atitudinea lui Deaconu din timpul meciului, de la sfîrşitul acestuia (ar fi pretins că vîrful oltean a simulat!) şi de mai tîrziu, mai rămîne ceva care intrigă, tăcerea şefilor arbitrajului nostru, în frunte cu preşedintele CCA, Ioan Igna. Haideţi să ne reamintim cum au mai sărit aceştia, parcă muşcaţi de şarpe, cînd Augustus Constantin i-a refuzat Universităţii în partida cu Dinamo un penalty la fel de clar precum cel nesancţionat duminică de Deaconu. Atunci, Igna şi ceilalţi s-au lepădat repede de Constantin, anunţînd a doua zi că vîlceanul nu va mai primi delegări la Liga I pînă la finalul sezonului, adică timp de 16 etape. Că au revenit asupra unei decizii prea aspre e altă poveste.Concret, deşi Deaconu a comis-o la fel ca şi Augustus, iată că oficialii Comisiei Centrale nu scot de data asta nici un cuvinţel, n-au auzit şi n-au văzut, nu cunosc şi nu iau poziţie Concluzia nu-i greu de tras, acolo sus, cineva îl ţine în braţe pe arbitrul-brichetă, iar întrebarea e cine?

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Zeke (10 comentarii)  •  24 martie 2010, 17:56

Ei bravos nea Ovidiu….cum cine-l tine??? EU!!!
Avem un sistem ce ne reprezinta in toate domeniile de activitate. N-avem nicio sansa sa iesim din mizeria morala in care ne scufundam tot mai mult pe zi ce trece.

van_pitt (7 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:15

N-am spus-o pana acum, dar e clar! Se vrea retrogradarea Craiovei si asta din cauza lui Mititelu care e tare in „clanta”! Ma doare sufletul foarte tare pt echipa asta si sper din tot sufletul sa ne salvam si sa le dam peste nas celor care lovesc in Craiova din cauza lui Mititelu!

Gelu (2 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:17

Pai sigur ca il tine cineva in brate, pe toti acesti ticalosi ii sprijina cineva caci altfel nu ar mai fi atat de sfidatori si de obraznici.

Nicse (17 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:19

Parerea mea este aceea ca voi, cei de la gsp, umblati numai dupa senzational si orice mizerie care se intampla in fotbalul nostru nu face decat sa va bucure. Ca aveti material sa va vindeti ziarul. Va consider principalii vinovati ca ati exacerbat chestiunea arbitrajului din dorinta de a va face rating… Consider ca arbitrajul nostru nu e nici mai bun nici mai rau decat nivelul campionatului. Greseli mari se fac si in Anglia, si in Spania si peste tot. Aici este atata suspiciune si mizerie pentru ca toti presedintii de cluburi incearca sa mituiasca . Si atunci cum sa creada ca ceilalti nu incearca si ei ? Suntem o tara sortita mizeriei, si asta din cauza oamenilor care o alcatuiesc. Spuneti adevarul acesta simplu, usor de inteles.

css (76 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:30

pai uitati-va in trecut si nu f departe… pe cine a favorizat arbitrul bricheta ??? sa fie cei favorizati de acea bricheta??? cat de greu va e sa acceptati ca arbitri trag pt cei din capitala ,protejati de cei din capitala si nicidecum nu sunt cu CFR,cum incercati toti cei din capitala prosteste sa insinuati…presa,cluburi,suporteri.. D-le Ioanitoaia,va intreb cu respect a 2-a oara: de ce despicati firul in 4 la emisiunea dvs la o faza in care CFR obtine UN CORNER, nu altceva..un CORNER,dar nu pomeniti nimic de impingerea lui Alcantara in careul Pandurilor, 11 m clar neacordat CFR-ului ??? Sa fiti unul din capitala ???

marian (145 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:32

ne facem ca nu stim cine -l sprijina?tasu lucreaza in frf ce dracu -i greu de dedus cine-l sprijina.S A N D U MIRCEA.

claustrofobus (1 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:41

pana cand probele video nu vor avea nici o importanta in luarea de decizii atat in timpul meciurilor cat si dupa, cum se face la rugby, fotbalul va ramane un sport plin de mizerii de golanisme de coruptie si sfidare a fair play-ului. si asta nu in romania ci la nivel mondial. mi-e imi place cand FIFI si UIEFA vin la inceputul meciurilor si zic fair play please, si dupa aia vezi nenorociri si furtisaguri la drumul mare, ultimul exemplu este gestul de talhar al lui henry, un fost mare fotbalist de altfel, care a carat mingea cu mana in careu, ca apoi sa paseze spre gol, gol ce a trimis acasa o echipa nu foarte tehnica dar cu fair play adevarat, echipa irlandei. probabil henry nu intelege engleza aia cu fair play – joc onest, echitabil, corect. sa fim seriosi hotia asta e mentinuta de sus de tot, de la FIFa

adi (180 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:43

Cineva il tine in brate si pe Berbecaru, pentru ca tot timpul favorizeaza Steaua, si nimic nu i se intampla !

fanulumocanu (85 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:00

arbitru bricheta? asta-i manea! de ce bricheta? pentru ca a luat o decizie legitima si a oprit un meci dupa ce l-au bombardat aristocratii rapidului? hai sa lasam manelele si sa vorbim principial ,fara etichete proteviste!

dean (6 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:30

Imi este greu sa cred ca un arbitru (Deaconu) care sambata a mers cu familia la biserica (Radu Voda), luni poate fura.

zoro (1 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:43

Mititelu nu este nebun (are el alte defecte)!
Impotriva Craiovei este conspiratie, Mircea sandu o vrea in B! Nu uitati va rog nici de meciul de la Bistrita!
Daca aveti curaj, pun ramasag cu Dvs. ca rapidul va castiga cu Craiova dintr-o eroare de arbitraj!

mymy (29 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:46

Nea Ovi, te miri si matale degeaba! Cat despre NICSE si tara lui, adevarat ca arbitrii gresesc peste tot, dar nicaieri intr-o directie, in defavoarea echipelor mici. Felicitari ca mai scoti coltii la Nasu si servantii lui!

adi (3 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:47

Nu va este clar? SISTEMUL, in frunte cu mircea sandu.
Din pacate gura mititelului ii va retrograda echipa, doar este cel mai tanar lot din tara, iar echipele protejate au nevoie de prospaturi.
Sper sa se salveze, iar mititu sa-si potoleasca pornirile, este bine intentionat, dar nu tipand si injurand rezolvi ceva.
Si nu uitati: Cat timp cerul este albastru, vom fi deasupra tuturor!!!!!!

d-l ovidiu (1 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:54

nu e vina lui deaconu ca a oprit rapid-steaua dupa ce din tribune venea o ploaie de monede si de brichete aruncate de fanii gazdelor vrand sa il loveasca pe nesu, cazut la pamant. asta e „civilizatia” giulestiului, iar deaconu a procedat onest.

chimu (4 comentarii)  •  24 martie 2010, 20:44

Cum cine-l tine in brate? Nu e singurul? Ghinionul lui ca, Costea sa accidentat Constantin la favorizat numai pe D-nul Penescu?

milici (440 comentarii)  •  24 martie 2010, 20:47

Imi bat gura de pomana , nimeni nu ma baga in seama, un amarat de postant…
Diaconu a arbitrat foarte bine mai tot campionatul , in cazul Costea a gresit grav dar nu s-a influentat decisiv sensul rezultatului si clasamentul.
Aroganta este , vrem sau nu vrem, un atribut al varolilor.
In plus vorbind despre aroganta intr-un caz cu si despre Mititelu e ca si cum am discuta de funie in caza spanzuratului.
Memoria actioneaza selectiv, in favoarea scopului urmarit, ne aducem aminte de bricheta, nu si despre arbitrajul bun si modern al subiectului.
Daca suspendarile s-ar da functie de consecintele medicale am deschide iar un subiect de discutie inutila.
Ibidem , dar mai haios , ar fi criteriul AROGANTEI.
Tacerea FRF+LPF relativ la cazul RAPID , Varga&Balan e mai importanta, mai veche si mai inexplicabila.
In acest caz Dl Ioanitoaia mai mult a tacut , a evitat o pozitie transanta desi cazul e strigator la cer si riscam sa ajungemde RASUL LUMII prin acest caz.
Daca in loc de Rapid Poli era Rapid-Craiova?
Reiterez concluzia la variatiunea pe aceeasi tema a d-lui Ioanitoaia-ARBITRII ATENTIE sa nu GRESITI impotriva ANUMITOR echipe!Mai bine GRESITI in FAVOAREA lor!

vlad (309 comentarii)  •  24 martie 2010, 21:07

Milici, u e prima oara cand faci teoria chibritului si inerpretezi cum iti convine. Ca si Ctin, Deaconu a gresit tot contra Craiove, numai ca atunci s-a facut discutie mare si acum nu. Asta a vrut sa spuna Ioanitoaia, nicicum nu i-a luat apararea Craiovei

toma (148 comentarii)  •  24 martie 2010, 21:25

@Nicse: rolul presei nu este doar sa laude si aplaude. Media trebuie sa arate si sa sublinieze greselile. Din pacate, cei implicati in comiterea lor nu invata nimic din dezbaterile ce au loc. A gresi e omeneste, nu asta e problema. Problema o reprezinta faptul ca la noi nu se invata nimic din greseli, ba din contra, se persista in a le comite din ce in ce mai flagrant.

bogdan-m (42 comentarii)  •  24 martie 2010, 21:27

Ca suporter al Stiintei, nu ma intereseaza foarte mult cat de sever va fi pedepsit Deaconu, pentru ca oricum se va aplica masura pana uita lumea (ca in cazul lui Augustus Constantin, suspendat pana la sfarsitul campionatului, care in week-end arbitreaza Bistrita – Ceahlaul).
Intrebarea ar fi ce ar trebui sa faca Universitatea Craiova ca sa aiba parte de arbitraje corecte? Oare nu are voie sa lupte cu arme egale cu celelalte echipe din zona, iar daca va retrograda sa o faca numai in urma evolutiei jucatorilor in teren?
Nu acuz in general greselile de arbitraj, pentru ca si arbitrii sunt oameni si pot gresi, indiferent ca sunt romani sau straini. Problema este ca arbitrii cu foarte mare experienta si bine cotati, fac greseli inexplicabile, reactiile lor in faze clare facandu-te sa te gandesti ca nu sunt greseli neintentionate.

criticul (40 comentarii)  •  24 martie 2010, 23:16

Il tin in brate toti coruptii aia din F.R.F.si L.P.F.care vor sa vada echipa noastra draga retrogradata in liga a-2-a.

puiu mordasan (13 comentarii)  •  24 martie 2010, 23:25

Pai cine sa-l sustina? Bineanteles ca Base!!!
Nu el l-a decorat si l-a facut erou???

LucasCorso (1 comentarii)  •  24 martie 2010, 23:39

Ați început și dvs., domnule Ioanițioaia, să folosiți în exces „ca și”, deși nu este cazul. Toate ziarele românești sînt pline de construcții stîngace, iar eu continuu să sper că măcar ziariștii consacrați, experimentați, ar fi altfel… Nici măcar nu mai există exemple astăzi, păcat.
Toate cele bune.

Luc (14 comentarii)  •  25 martie 2010, 0:04

Domnule Ioanitoaia, va respect curajul pe care-l aveti de a pune aceasta intrebare jenanta pentru FRF.Toti stim ca Sandu Mircea si gasca lui lucreaza prin Igna care nu are nici macar o umbra de cinste pentru virsta lui. Ceea ce este mai grav este ca Basescu se implica in sistemul fotbalistic sa-l premieze pe cel care este un hot iar acesta se foloseste de aceasta presupusa imunitate sa-si bata joc de orice urma de profesionalism. Este clar ca atit cit va fi Sandu, Avram, Lupescu, Prunea, Igna la FRF nu va fi fairplay. Numai DNA poate rspunde la intrebarea dumneavoastra cu argumente serioase. Sa speram ca se vor implica inainte de a se ajunge la linsari de arbitri pentru ca prea se cred zei.

disneyland (16 comentarii)  •  25 martie 2010, 0:29

Si Berbecaru la Steaua-Otelul a facut exact aceeasi greseala ca Augustus si nu a primit nici o suspendare.

Laur (28 comentarii)  •  25 martie 2010, 1:49

in acea sambata mi-am reamintit cum e sa fii trist cu adevarat pt altcineva..trist..l-am vazut si pe Mihai langa fratele lui , cu ochii in lacrimi…trist..revenind la intrebarea dvs , eu atat spun , daca sunt implicati chiar si cei de deasupra lui Mircea Sandu , aluzie la Basescu pt cazul Solomon, sita va cerne si o sa vedeti cum intr un timp scurt se va face dreptate ..nimeni nu e mai presus de Dumnezeu ..si curand unii vor invata lectia asta

M. Radulescu (21 comentarii)  •  25 martie 2010, 10:05

Daca doriti sa-l acuzati pe Diaconu de greseli flagrante, nu bateti moneda pe o situatie cand a procedat 100 % corect. „Cazul bricheta” este o creatie a celor pentru care, ca si in cazul Balan – Varga, nu conteaza cum, dar Rapidul trebuie sa castige, in spiritul discriminarii pozitive. Prezentati erorile reale ale d-lui Diaconu, care, sunt perfect de acord, nu lipsesc !

kerkele (8 comentarii)  •  25 martie 2010, 10:09

Se va ajunge sa se traga, D-le Ioanitoaia..Din pacate..Asta pt ca NESIMTIREA si TUPEUL in a FURA A DEPASIT ORICE LIMITA!!

jaoju (6 comentarii)  •  25 martie 2010, 11:00

deaconu e prost de bubuie
se vede (si) pe fata lui
si mereu mi-am zis ‘ce prosti cei ce il delega’
dar greseam ca astia nu sunt prosti
ci se folosesc de un prost

Nelman (3 comentarii)  •  25 martie 2010, 11:08

Raspunsul, in opinia mea este simplu, clar si fara comentarii:
1. Mircea Sandu care l-a propus la decorare dupa cazul bricheta prin care steaua, favorita numarului
2. Traian Basescu care l-a decorat pentru decizia de a intrerupe meciul Steaua-Rapid din cauza unui banal incident.

Cand ai asemenea spate, normal ca Igna tremura .

gabi (23 comentarii)  •  25 martie 2010, 11:15

este incredibil.pai dupa parerea mea augustus saracul nici nu prea era vinovat ca el ar fi vrut sa dea 11m dar a intervenit asistentul.si asta e o situatie f grava si inexplicabila.eu cred ca asistentul nu mai avea ce cauta in fotbal.la acel meci i-as imputa lui augustus neeliminarea lui marius nicolae care avand un galben a facut un fault care pb implica direct rosu. revenind la deaconu acesta a gresit mult mai grav si nu i se intampla nimic.eu incep sa-i dau dreptate lui mititelu:cineva acolo sus nu iubeste craiova si o vrea in b.pai altfel nu se pot explica erorile flagrante de arbitraj contra craiovei.e ciudat faptul ca totate sunt atat de evidente incat te crucesti cand vezi deciziile.pai numai in retur:penalty la dinamo si eliminare+eliminare marius nicolae,la bistritza penalty contra craiovei inventat,cu iasiul 11clar si eliminare.sa va aduc aminte si din tur niste meciuri: la brasov,cu rapid,cu vaslui,la timisoara,in care craiova a fost dezavantajata.am fost si noi avantajati cu dinamo in tur si acum cu brasov la 3-0 pt noi.pt ca tb sa mai dai si pt craiova ceva ca altfel sare lumea in cap.si cand este cel mai propice sa av o echipa daca nu atunci cand conduce cu 3-0?eu cred ca nimik nu este intamplator in arbitrajul romanesc

ahuramazda (1 comentarii)  •  25 martie 2010, 11:54

Nu stiu ce este chiar asa de greu de inteles? Probabil il protejeaza aceeasi persoana care l-a decorat dupa cazul bricheta, anterior de momentul ramanerii unei decizii definitive si irevocabile. Ce spuneti de acest aspect? Referitor la celelalte aspecte invocate in comentariile anterioare, o intrebare simpla: ‘civilizatia’ din ghencea uita bulgarii de zapada. Haideti totusi macar sa pastram decenta si sa fim corecti, ce spuneti de acest aspect? Sa aratam macar ca suntem oameni cu caracter sau mai mult decat atat oameni normali intr-o tara ‘anormala’. Ce spuneti de asta?

m.bebe (4 comentarii)  •  25 martie 2010, 15:07

cred ca il sustine cel care l-a decorat sau cei de pe langa el care l-au propus pentru decorare ,cred ca a-ti putea sa faceti niste investigatii .

DD (76 comentarii)  •  25 martie 2010, 15:34

Oricare alt arbitru ar fii fost ar fii luat aceeasi decizie ! De ce ? Pentru ca e ordin de sus , Craiova trebuie sa retrogradeze pt ca Mititelu s-a luat in gura cu frf-lpf ! Forta Steaua !

aurelian (2 comentarii)  •  25 martie 2010, 15:59

Stimate domn Ioanitoaia, va rog sa imi permiteti sa prin intermediul dv. sa imi fac publica indignarea la adresa FRF si LPF in ceea ce priveste echipa mea de suflet, Universitatea Craiova. Astfel, am redactat o scrisoare in atentia federalilor, pe care vreau sa ma ajutati sa o fac publica. Iata scrisoarea mai jos:

Stimati domni,
Numele meu este Aurelian ILIE si locuiesc in Plopeni PRAHOVA, sunt suporterul Universitatii Craiova de cand ma stiu. Subliniez, locuiesc in PRAHOVA, pentru ca, daca ati uitat, aceasta echipa, a fost, este si va fi iubita, dar mai ales respectata in toata tara si nu cum gresit se spune doar in Oltenia.
Vreau sa va scriu aceste randuri, SCARBIT (scuzati-mi expresia) fiind de ceea ce se intampla de la o vreme, si ca sa fiu mai exact, din acest sezon cu echipa mea de suflet. Inainte de a dezvolta subiectul referitor la SCARBA, as vrea sa va reamintesc (pentru ca observ ca ati uitat) cine este si ce reprezinta Universitatea pentru fotbalul din R.S.R. (la acest nivel ati ramas domnilor). Universitatea este prima echipa din Romania, care a elimat echipe de fotbal din Anglia (Leeds Utd), Italia (AC Fiorentina). Este echipa care a “maturat” ani de’a randul echipele din campionatele puternice ale Europei, inainte ca dvs sa sperati, sa visati la asa ceva. Prima semi- finalista intr-o cupa europeana, de 4 ori castigatoare a campionatului in Romania, castigatoare a Cupei. Jucatori formati si crescuti la acest club au reprezentat si reprezinta culorile Romaniei ( Balaci, Lung, Gh Popescu ca sa reamintesc cele mai sonore nume).
Revenind la SCARBA, tin sa va aduc aminte ca aceasta echipa si’a asumat retrogradarea atunci cand rezultatele au facut ca pentru prima data in istorie echipa sa retrogradeze, ceea ce demonstreaza daca mai era nevoie ca aceasta echipa NU astepta mila de la nimeni.
In acest sezon urmaresc consternat, ceea ce ,“arbitrii” pastoriti si educati de FRF “reusesc” sa faca si fac cu aceasta echipa ( vezi refuzarea loviturilor de la 11 metri – atat in meciul cu Dinamo, cat si in cel cu Politehnica Iasi). Nu inteleg cum arbitrii cu ecuson FIFA sau UEFA trec peste faze in care 9 din 10 arbitrii, ar fi acordat loviturile de pedeapsa (al zecelea este chiar arbitrul in cauza) . Poate imi raspundeti dvs domnilor. Reactia mea vine mai ales in urma incidentului de sambata, atunci cand, poate una din cele mai mari sperante ale fotbalului autohton, a fost pur si simplu scos din uz pentru mai bine de 6 luni sub ochii “indulgentului” arbitru al carui nume nu merita sa fie pe aceeasi foaie cu numele glorioase de mai sus. Faptul ca a refuzat sa acorde un 11 m, mai clar decat lumina zilei, nu este atat de ingrijorator cat este lipsa dvs. de reactie la anumite fapte, care intamplator sau nu se intampla sub “protectia” domniilor voastre.
Domnilor diruguitori ai FRF si LPF, prin prezenta, nu va cer sa ajutati in nici un fel Universitatea, insa ce va cer, va rog, va implor este sa lasati ca jocurile sa fie decise numai de cei platiti sa faca acest lucru si anume – fotbalistii! Altfel, fotbalul moare ( daca nu a murit dejà).
Hai Universitatea, hai Romania!
Aurelian ILIE

gogu (19 comentarii)  •  25 martie 2010, 16:55

Forta Stiinta!
Pleaca Becali!

milici (440 comentarii)  •  25 martie 2010, 17:06

@vlad
Bravo mishule, te bagi in seama!
Nu imi convine nimic la acest caz, n-am nimic cu Stiinta, Diaconu sa dl Ovidiu.
Problema e ca Diaconu e , poate , cel mai MODERN arbitru roman acum si in fapt Craiova a luat cele TREI PUNCTE.
Sa-l pedepsim ca-i arogant sau pentru o singura greseala?
D-l Ioanitoaia insista prea mult pe caz si nu pot sa uit ca tine cu Craiova.
Toti arbitrii recunoscuti romani au facut greseli mari in ultimul timp.Pe logica d-lui Ioanitoaia ar trebui drastic suspendati toti.
In paralel multi arbitrii fara firma fac mici gai.narii cu cartonase, ofsaiduri, tusierii care INFLUENTEAZA CLASAMENTUL.
Simultan arbitrii partizani cunoscuti ai unor echipe sunt programati special unde trebuie prin nu stiu ce mecanisme.
Pe astea cine le consemneaza?

Speedy (57 comentarii)  •  25 martie 2010, 18:03

dragilor, hai sa analizam un pic prestatia lui Deaconu prin prisma prestatiilor altora. De fapt, cu ce a gresit?
Nu a acordat un penalty, care, trasnformat, ar fi adus un gol in plus Craiovei. Nu mai insist asupra faptului ca se putea rata. Se marca, Craiova castiga mai detasat. Dar a castigat oricum. Deci, nici poveste de viciere de rezultat. Mai trebuia sa dea si cartonas rosu. Corect. ei si? ce aducea asta in plus? poate si mai multe goluri, deci o victorie si mai clara a Craiovei. DAR TOT 3 PUNCTE, NICIUNUL IN PLUS. Si nici accidentarea lui Costea nu o facea mai usoara. Tot atat ar fi stat pe bara.
Sa vedem acum alte arbitraje recente:
A. Constantin la Dinamo-Craiova. Penalty neacordat+eliminare, posibil gol pt. Craiova, potentiala viciere de rezultat. Craiova a pierdut in felul asta cel putin un punct.
Arbitrul de la Steaua – Otelul (nu-mi amintesc numele, imi cer scuze). Penalty la Parpas prin minutul 82, cu eliminare. Potential gol pt. Otelul, 1 punct pierdut de otelul, posibila viciere de rezultat.

Deci, amandoi au gresit mai mult decat Deaconu. Sau ma rog, poate nu mai mult, dar cu urmari mai grave. Ca doar nu Deaconu i-a rupt piciorul lui Costea.

Exemple din astea as putea gasi cu zecile numai in editia asta de campionat. sigur, a gresit, ar trebui sa plateasca. Dar nu vorbim despre o greseala grava. Asa ca afirmatiile de genul „sa fie suspendat pana la sfarsitul sezonului” sau „sa stea cat sta si Costea”, sunt de-a dreptul ridicole, fratilor.
Nu comentez atat de invocata coalitie federala anti-craiova. Din pacate, se pare ca suspiciunile sunt intemeiate…sau macar au baza. Craiova a fost destul de dezavantajata de arbitrii, e posibil sa fie ceva adevar; dar….dragii mei…daca Deaconu ar vrut sa „ingroape” Craiova, chiar credeti ca nu ar fi reusit?

sigur, supararea pt. accidentarea lui Costea e mare. Si frustrarea pt. ca va lipsi in meciurile urmatoare. 50% din sperantele de salvare ale craiovei se legau de el. Dar intelegeti odata, nu Deaconu i-a rupt piciorul. Si chiar daca arbitra ca la carte, nu schimba nimic…sau ma rog, nimic important.

Nikko (47 comentarii)  •  25 martie 2010, 18:27

Nu inteleg de ce se face atata caz de Deaconu la meciul asta. Victoria a revenit echipei care incrimineaza neeliminarea lui Branet si neacordarea unui penalty – lucru care n-ar fi schimbat cu nimic datele problemei, ca si daca batea Craiova cu 8-1, tot 3 puncte primea.

In ziar, un titlu absolut halucinant: „Costea sta 8 luni pentru un fault pe care arbitrul nu l-a vazut” — ca si cand daca se acorda lovitura de pedeapsa, Costea statea doar 3 luni pe tusa sau chiar deloc.

Apoi, vorbim atata despre accidentarea lui Costea, de parca ar fi primul jucator din Romania si din lume care sufera o accidentare ce-l poate tine pe tusa 8 luni.

Sa fie cum trambitati voi p-aici, ca acest Costea e cel mai mare jucator roman din ultimul deceniu, dar eu — si destui altii — nu prea cred asta.

L. (1 comentarii)  •  25 martie 2010, 18:48

Pentru Aurelian ILIE, marele juvete: să ştie şi el că prima echipă din Româmia care a eliminat una italienescă nu poate fi Craiova, pentru că în 1981, cu un an înainte de Fiorentina, Dinamo elimina pe Inter Milano (1-1 şi 3-2).

Laur (28 comentarii)  •  25 martie 2010, 19:21

mai oamenilor , ce spuneti voi..?..ca , daca dadea penalty finalitatea era aceeasi , da..?..pai aici nu discutam finalitatea ci realiatea care sta in spatele unei astfel de decizii care frizeaza incredibilul..aici se discuta : cum se poate ca un arbitru sa nu acorde un astfel de penalty?!?..unde am ajuns cu arbitrajele daca jucatorii se reped unii la altii in teren si mai ales in careu ca autobuzele si arbitrul intalnirii nu sanctioneaza astfel de faulturi..?..ce mai inseamna notiunea de arbitraj in Romania ?!?..trebuie sa ne modificam noi ideile despre fault poate ?..se pare ca astfel de decizii contrazic tot ce stim noi despre un fault…DECI discutam despre TALHARIE LA DRUMUL MARE , sau orbirea temporara a arbitrilor ! Una din doua…asa ca , nu are legatura rezultatul ci e pusa in joc ideea de fotbal , ideea de fault , sau TALHARIA in fotbal .

aurelian (2 comentarii)  •  25 martie 2010, 23:23

Domnule L, Stiinta a eliminat Fiorentina de doua ori, te las pe tine sa descoperi cand a fost prima oara si o sa constati ca e mult inainte de 1981.
Iti multumesc oricum ca mi’ai citit mesajul

Speedy (57 comentarii)  •  26 martie 2010, 12:44

Laur> corect pana la un punct. avem 2 alternative.
1. i s-a trasat sarcina sa ingroape craiova. cred ca asta pica din start. pt. ca a esuat. poate ca exista un complot anti-craiova, cum am zis, exista suficiente motive de suspiciune. dar complotul il exclude pe Deaconu, pt. ca daca facea parte din el, craiova nu avea cum sa castige. sper ca esti de acord cu mine. asta ne conduce spre
2. arbitrul a gresit. neacordarea unui penalty este o greseala destul de grava si ar trebui sa plateasca.
cat priveste exact amploarea pedepsei, aici trebuie judecata gravitatea greselii. care nu a fost foarte mare. acordarea penalty-ului nu ar fi schimbat mai nimic din datele actuale ale problemei. Iata de ce eu afirm ca trebuie pedepsit, da, dar pedeapsa trebuie sa fie relativ blanda…fata de pedepsele pe care le-au suferit sau macar meritat altii

Laur (28 comentarii)  •  26 martie 2010, 14:46

1. daca Universitatea a castigat nu inseamna neaparat ca arbitrul nu a fost rau intentionat, pt ca daca victima scapa cu viata nu inseamna ca nu a existat intentia de a o ucide, aici intervine si hazardul sau , zic eu, Dumnezeu..
2. pai sa ne intrebam de ce nu a acordat un penalty atat de clar ..?..si sa ne mai intrebam ca o continuare fireasca , ce mai inseamna ‘fault in careu’ in Romania si in afara, poate intre timpt s-au schimbat total parametrii unei astfel de nereguli, iar noi trebuie sa ne resetam pt a nu mai ramane tampi la astfel de decizii..ma uitam la ce penalty-uri acordate pt echipe ca Dinamo , Steaua in tur , parca sufla un pic vantul si atacantul cadea , prompt, arbitrul se executa ..asa ca ce sa mai facem teoria chibritului ca a batut Craiova , sau nu , discutia de principiu l-ar elimina din arbitraj pe Bricheta

Laur (28 comentarii)  •  26 martie 2010, 14:50

si inca ceva , vezi ca nu e corect spus ‘ avem doua alternative’ pt ca alternativa e una singura nu mai multe, se poate spune ‘avem doua variante’ pt ca variantele sunt mai multe..deci retine : alternativa e una singura

Speedy (57 comentarii)  •  26 martie 2010, 15:37

laur> accept corectia, restul nu 🙂
eu nu ii iau apararea si nu zic ca nu a gresit, din contra. si ar trebui sa plateasca pt. asta. Zic numai ca chestia asta cu „afara din arbitraj”….de ce? pt. ca s-a accidentat f. grav costea? bine, dar pt. asta nu este vina arbitrului…cu sau fara penalty, costea tot atat suferea. pt. neacordarea unul penalty – fie el si foarte clar – nu poti elimina din arbitraj un arbitru. Sau daca o faci, ii elimini pe toti: si pe constantin (apropo, penalty-ul cu dinamo a fost la fel de clar, numai ca nu s-a accidentat nimeni), si pe ala de la otelul-steaua (si acolo a fost clar). In plus, in aceste 2 meciuri vorbim de culpe mai mari, pt. ca e vorba si de posibile vicieri de rezultat (marcarea penaltyului putea schimba rezultatul final). Deci: daca cosntantin scapa cu 8 etape (cum se pare ca a ramas), nu e nici moral, nici logic, nici cum vrei tu ca bricheta sa-si ia mai mult de 4-5 etape. Greseala lui e mai putin grava!
Chiar si daca, doamne fereste, murea cineva pe teren, vina lor tot la asta se reducea: neacordarea unui penalty! mai departe, poti sa ceri suspendarea lui Branet, a intregii echipe iesene, a echipelor din bucuresti, a ligii, executarea lui mitica dragomir (poate n-ar fi asa o idee rea 😛 ), dar in nici un caz nu poti cere mai mult de cateva etape de suspendare (4, 5…maxim 8, ca la constantin) pt. deaconu.

Laur (28 comentarii)  •  26 martie 2010, 16:52

neacordarea unui penalty..bagatelizam noi ..o nimica toata …dar ce naiba sta inspate ?..ca eu nu mai inteleg nimic ! tocmai aici e problema , sunt blocat, ma uit tamp la reluari, nu mai imi revin o zi, ajung la concluzia ca lumea s-a intors cu susul in jos sau eu sunt defazat, rupt de realitate !..vreau sa aflu raspunsuri nu cine a scapat, cine a invins , cine a castigat de pe urma..deci ce se intampla ?

Laur (28 comentarii)  •  26 martie 2010, 16:55

asta vreau : sa nu ma mai uit la un meci din liga noastra si sa raman perplex , vreau sa nu ma simt inselat in cele mai sigure opinii ale mele, pt ca eu stiu ce inseamna un fault ..deci vine unul simi sterge cu buretele aceste opinii formate in ani de viata , cum ai vrea sa ma simt , bine ..?

Laur (28 comentarii)  •  26 martie 2010, 17:01

cum ar fi sa vina cineva la tine sa te convinga ca numele tau nu e cel pe care il stii..?..apoi toate ziarele si presa sa ti inoculeze aceasta idee ?..ei bine eu asa ma simt , e foarte neplacut

Speedy (57 comentarii)  •  26 martie 2010, 21:54

laur>crede-ma ca te inteleg. si sunt de partea ta. dar nu sunt de acord sa executam un arbitru pt. ca nu a acordat un penalty. altii au facut greseli mai grave. un penalty neacordat ramane un penalty neacordat si nimic mai mult, indiferent de urmari. sa plateasca pt. asta, nu pt. toate problemele craiovei. altii au gresit mai mult decat el…chiar si fata de craiova. nu e vina lui ca acum craiova a ramas fara costea

Comentează