Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ţînţarul

Pregătind ca la carte derby-ul cu Steaua, Ţălnar le-a închis gura celor ce s-au îndoit de el

Fireşte că succesul din meciul cu Steaua, care putea fi şi mai categoric, trebuie atribuit întîi şi întîi fotbaliştilor dinamovişti, superiori la absolut […]

joi, 18 martie 2010, 5:16

Pregătind ca la carte derby-ul cu Steaua, Ţălnar le-a închis gura celor ce s-au îndoit de el

Fireşte că succesul din meciul cu Steaua, care putea fi şi mai categoric, trebuie atribuit întîi şi întîi fotbaliştilor dinamovişti, superiori la absolut toate capitolele. Afirmaţia nu scade însă din meritele antrenorului Cornel Ţălnar, cel ce a ales miercuri seara formaţia potrivită şi strategia adecvată. A arătat nu doar inspiraţie, ci şi CURAJ. Împotriva unei păreri mai largi, vehiculată pînă şi în loja oficială a “cîinilor roșii”, a îndrăznit să meargă pe mîna lui Dolha, gafeurul din partida cu CFR Cluj. Mai departe, i-a lăsat rezerve pe Adrian Cristea, pe D. Kone şi pe Fl. Bratu, ca să-l titularizeze pe tînărul Alexe, care avea să deschidă drumul spre victorie şi să se înscrie, alături de N’Doye şi de Andrei Cristea, printre cei mai buni jucători ai derby-ului.

În octombrie trecut, Ion Marin a optat pentru Arabia Saudită şi Ţălnar s-a întors a cincea oară în Ştefan cel Mare ca tehnician. Avizaţi că fusese scos în 2008 după nici o lună şi trimis la satelitul Dinamo II, destui au privit cu scepticism come-back-ul bărbatului de 52 de ani: “Uite la ăsta, a venit ca să aibă de unde pleca!”. Considerîndu-l pe cel poreclit Ţînţarul manta de vreme rea, chiar şi unii suporteri i-au minimalizat rolul. L-au socotit alibiul nașului Dinu şi portavocea lui Borcea. Numit ca să asculte, nu ca să decidă, ca să execute, nu ca să impună. Cum s-a ridicat problema succesorului lui, astăzi Andone, mîine Bölöni sau invers, mulţi s-au grăbit să parieze că Ţălnar va claca repede. Că nu va prinde finalul sezonului.

Iată însă că a rezistat. Ba şi, readucînd-o pe Dinamo în lupta pentru titlu, a dovedit pricepere, tact şi, în egală măsură, personalitate. Modest, şi-a văzut de treabă şi a ieşit rareori pe sticlă, convins că e mai important să munceşti decît să vorbeşti, judecată de ardelean născut la Bărăbanţ, în judeţul Alba. Altfel, s-a ferit să-i înfrunte pe diplomatul Badea şi, cu atît mai puţin, pe vulcanicii Borcea și Turcu. A zis ca ei, însă a făcut ca el. Vor spune unii că mă pripesc cu laudele, atrăgîndu-mi atenţia că, deşi a cîştigat la pas duelul cu eterna rivală din Ghencea, Ţălnar ar putea s-o încurce duminică la Galaţi, ceea ce ar schimba datele problemei. Nu-i exclus, orice e posibil în acest final nebun de campionat. Dar faptul că Ţînţarul a reuşit să stăpînească un vestiar capricios şi să gestioneze o atmosferă tensionată îl plasează pe lista tehnicienilor noştri valoroși, de încredere, de nădejde. Tocmai pentru că a absolvit cu brio încă un examen dificil, cei care-l mai iau la preţ de matineu se păcălesc! Cornel Ţălnar chiar e antrenor.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

capobianco (6 comentarii)  •  18 martie 2010, 17:32

eu nu pot fi la fel de laudativ cu Talnar, daca a batut pe steaua de doua ori nu inseamna ca e si valoros, haideti sa ne amintim ca Tantarul a fost antrenor si la alba iulia pe vremea celebrului caz „haina de blana” si cu el pe banca Inter Sibiu a retrogradat si dus a fost .

Nikko (47 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:04

Cred ca se pot spune multe despre victoria in fata Stelei, dar nu ca ar fi vreo mostra de abilitati tehnico-tactice ale antrenorului. Steaua a fost praf aseara si atat.

stelica (10 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:13

corectura: ati vrut cu siguranta sa scrieti”Andrei Cristea” iar prescurtarea e de la Adrian…zis „Printul”…va rog modificati…

sneijder (5 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:14

doua lucruri: borcea despre dolha ,”nu va mai juca nici macar la echipa a doua.” don giovanni ii tine isonul. ce face talnar ? joaca titular cu dolha. giovanni:”alexe e folosit prost,nu este mijlocas stanga,e varf.” ce face talnar ? il baga mijlocas stanga.
.
gigi becali: „ov. petre va juca stoper,voi vorbi cu stoichita.” ce face „lippi”? il pune stoper pe ov.petre. ce mai zice gigi ? ”toja nu trebuie sa lipseasca din primul 11.” asadar toja,omul care a ratat cu poarta goala in meciurile cu cfr si unirea,mijlocasul cap de linie,este titular.

alex (1 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:17

Talnar chiar e antrenor. Cu el Dinamo isi creeaza ocazii, si a castigat majoritatea meciurilor importante. Insa i se poate reprosa egalul cu Ceahlaul, cand a permis ca doi jucatori f importanti sa se autosuspende, Cristea si Torje. Cu ei am fi castigat meciul ala si altfel stateau lucrurile.

Dragos C (78 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:21

Da, talnar este un om serios! Un antrenor bun. Nu exceptional dar bun, un om pe care se poate pune baza. Sigur, ca orice antrenor a mai zbarcit-o si el si o sa mai aibe probleme caci doar si Maurinho a fost dat afara de la Chelsea pentru rezultate slabe, si Benitez probabil de la Liverpool pentru acelasi motiv. In momentulin care talnar a fost lasat in pace sa faca el echipa asa cum crede de cuviinta, nu cum ii indica loja sau Giovanni, rezultatele s-au vazut. Dinamo avea cel putin 10 -12 puncte in plus acum daca impresarii si actionarii nu insistau sa se joace cu Adrian Cristea, Zicu, Niculescu, Pulhac sau Tamas! Au fost meciuri in care Dinamo a jucat in 9 oameni sau chiar in 8 pentru ca cei amintiti mai sus au fost maini moarte! Eu cred ca trebuiau opriti si Liviu Ganea si Paun. Amandoi puteau juca TITULARI, in locul unui Bostina sau chiar Marius Niculae. Poate credeti ca sunt nebun dar Niculae incetineste foarte mult jocul! S-a vazut la Cluj cat de bine a functionat atacul fara el! Cred ca Liviu ganea era o solutie mai buna, macar pentru repriza a doua daca nu de la inceput!
Felicitari Cornel Talnar!

sneijder (5 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:30

strict tactic:
ce a facut talnar. stiind ca jocul stelei se bazeaza pe flancuri,a jucat acolo cu doi mijlocasi de viteza si efort,alexe si torje,care i-au ajutat exemplar pe scarlatache si pulhac,in anihilarea jocului pe benzi al stelistilor. steaua s-a speriat de cursele lui alexe, si golanski pur si simplu a renuntat sa mai ajute ofensiv,echipa. si cum petre marin nu urca din principiu 😉 ,ioc joc pe laterale la ros-albastrii. stiind de-asemenea,ca steaua vine fara aparare,a cerut pressing pe stoperi si mingi aruncate peste fundasii adversi,sa-i ia la fuga,cum se spune. aici stelistii au avut noroc ca parpas are o oarecare viteza,desi a gafat grav la primul gol.
.
apoi stoichita a facut restul. chinuindu-l pe ovidiu ca stoper,a stricat doua compartimente:mijlocul si fundasii. cu n`doye (care si venit din bamboo ,tot i-ar fi dominat pe plesan si toja) in forma si maturand totul in fata apararii,dinamo a taiat orice legatura intre mijlocasii si atacantii stelei. cat conteaza un inchizator bun,in fotbalul modern…lui „lippi” de dambovita i-a mai venit mintea la cap cand l-a bagat pe baciu,dar ce folos,era 1-0 si el scotea un mijlocas,pt a introduce un fundas…halal !
ps
daca parpas are 183 cm,cat scrie pe sait-ul oficial,eu imi pun pene ca mircea badea. baiatul n-are mai mult de 176 cm.
imi poate spune mister stoichita,de ce ionescu e la iasi ,iar toja si pleasan, la steaua ?

iou (19 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:35

Nea Ovidiu, eu n-am timp, dar poate matale iti faci sa cauti articolu „lu’ matale” in care il faceai pe Talnar un fel de sters (fara persoanlitate) care n-are fata de Dinamo.
In alta ordine de idei: facem prinsoare ca Talnar nu prinde sfarsitul campionatului?

Red (1 comentarii)  •  18 martie 2010, 18:39

Inainte de toate pt. cei dispusi mai de graba sa critice decit sa laude, si Dan Petrescu are in cariera unele pete negre. Ca antrernor ai nevoie si de conditii propice ca sa ai rezultate. Apoi, ca sa fi antrenor, trebuie sa fi si „copt” pt. a face fata multitudinii de probleme, nu numai fotbalistice! Ma bucur din suflet pt Tintar -imi aduc aminte ca ieri de debutul sau ca fotbalist la Dinamo- ca a aratat ca are stofa si asta nu numai datorita victoriei de ieri . Domnul Ioanitoaia, un om cu multa experienta in sport, are delicatetea sa atentioneze lumea microbistilor, ca se face o mare nedreptate unui antrenor, care tot ce a realizat in cariera, a realizat cu multa munca, sudoare si o buna portie de bun simt!

costan (20 comentarii)  •  18 martie 2010, 19:34

Daca esti serios in ceea ce faci si pui suflet apar si rezulatele.Talnar are aceste calitati,precum si stiinta jocului,dar nu mai putin a antrenoratului,deasemani modestia si bunacuviinta intregesc portretul acestui OM.Daca analizam si meciul de la Cluj,cand numai duritatea fara seaman al cfr-istilor si ghinionul l-au privat de o victorie meritata.

@sneijder (2 comentarii)  •  18 martie 2010, 20:18

Corect. Dar tare îmi este frică că o să i se tragă de aici. Păi nu-l ascultă pe berbecalul ăla de giovani ?

florin (2 comentarii)  •  18 martie 2010, 20:24

Nu stiu cite merite trebuie sa-i atribuim lui Talnar,in conditiile in care se stie ca Steaua nu mai are fundasi de valoare,iar vineri seara,dupa meciul cu Otelul,pierzindu-l pe unicul fundas caruia i-ai da o nota de trecere. Cei care au pregatit foarte bine acest meci au fost cei din conducerea dinamovista. Si aici se observa ca Stelei ii lipseste un MM Stoica,un Iancu sau chiar Dinu Vama! Vineri seara,cred ca jucatorii Stelei erau la dusuri, a inceput meciul dinamo-Steaua,prin vocea stimabilului tica danilescu. Numai ca domnul danilescu nu stie ca pagina web oficiala a celor de FIFA apare in patru limbi oficiale: engleza,franceza,spaniola si germana. Si uite asa descoperim statutul jucatorului de fotbal,art.9,anexa 1,pct.3 din care tragem concluzia ca stimabilul oficial dinamovist,ori nu cunoaste regulamentele FIFA,ori ne minte intentionat.Cu ce scop? Trebuie sa fii un dobitoc ca sa nu-ti dai seama! Mass-media sportiva romaneasca,care stie sa-si urmareasca interesele,se prinde si ea in joc.Desi,mai corect spus ar fi,mizerie! Cind se descopera ca respectiva manevra n-a avut finalul dorit de ei,se pune la cale alta ilegalitate(posibila) din partea Stelei: tentativa de corupere a jucatorului dinamovist Leo Messi,pardon,adrian cristea.Dumnezeule,ce mizerabili pot sa fie cei de Steaua! Incearca prin orice mijloc de a destabiliza cel mai fantastic lot de fotbalisti din Romania! Nu putem cunoaste adevarul,pentru ca adevarul grait de elevatul Cornel Dinu marti seara,este contrazis de adevarul declarat joi de catre marele printisor dinamovist! Ca intre cele doua adevaruri,Steaua a jucat penibil,este alta chestiune! Intrebarea mea domnule Ioanitoaia este,in realitate,cine a pregatit mai bine acest derby cu Steaua,antrenorul sau oficialii? Aduceti-va aminte pentru ce a fost suspendat Goian in primavara lui 2008,inaintea meciului decisiv cu Dinamo?

Sato (34 comentarii)  •  18 martie 2010, 20:40

Putine comentarii pe marginea articolului. Stelistii si dinamovistii s-au plictisit de tema „derby” iar ceilalti suporteri nu au nici macar ce citi,ca-n ziarul asta celelalte 16 echipe sant amintite doar cand si cand in trecere. Gazeta Dinamovisto-Stelista.

marian (145 comentarii)  •  18 martie 2010, 20:41

poate fi trenul vietii lui ca antrenor,dar sa fie lasat sa munceasca si sa decida singur acolo in iarba,aseara la anulat pe stoichita.chiar acesta a spus ca e cel mai slab meci facut de ei.

durden (338 comentarii)  •  18 martie 2010, 20:42

DI-NA-MO!!!

marian (145 comentarii)  •  18 martie 2010, 20:50

apropo de antrenori domnule ioanitoaia am si eu o intrebare:de ce liga sau federatia nu-i obliga ca la finalul partidei sa-si dea mana unul altuia cum fac antrenorii din campionatele din vest?

Smart O (51 comentarii)  •  18 martie 2010, 21:12

talnar si dinamo merita felicitari . istoria va mentiona doar scorul iar acesta va reflecta realitatea . nu trebuie sa scazi cuiva meritele gindindu-te ca poate sa piarda un alt meci . aici e vorba de istoria zilei de 18-03-2010 cind dinamo – steaua 2-0 spune totul si de data asta chiar nu minte . sint stelist dar asta nu e steaua mea si nici a celor ce tin cu steaua de decenii , atunci cind fotbalul era rege.

Nick G (255 comentarii)  •  18 martie 2010, 21:29

Aveti dreptate, l-ati „prins” perfect pe Talnar in analiza pe care ati facut-o, una dintre cele mai reusite si bine scrise pe care le-am citit in ultima vreme.

mihai (2 comentarii)  •  18 martie 2010, 21:32

da, fara doar si poate o pregatit meciul in cele mai intime detalii. si jucatori nui vorba ca nu or si respectat atributiile. totusi, asa frumos or iesit din aparare ca numa la plevna a mai fost o asa bubuiala. ce tot analizam tactica ?! ca nu or jucat NIMIC. parearea mea

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  18 martie 2010, 22:53

Recunosc ca l-am privit cu oarecare scpticism pe Talnar. Inca mai are de demonstrat anumite lucruri. Sa nu uitam ca pe vremea cand era el antrenor am fost eliminati de islandezii de la Knaspirnufelag. Recunosc insa ca se vede mana lui de antrenor. Daca e lasat in pace, sa faca echipa pe care o gandeste, rezultatele apar. E inca fricos atunci cand conducem, dar mai poate remedia pe masura ce va capata mai multa incredere. Si-a dat seama insa ca nu poate face treaba cu jucatori care nu alearga gen Adrian Cristea sau Zicu, oricat ar fi de talentati. Nu poti astepta un meci intreg o executie sclipitoare care sa te salveze. Echipa facuta de el a aratat bine si la Cluj si cu Steaua. Cred ca orice antrenor, daca e lasat suficient timp si nu e pus sub presiune, isi poate impune ideile si stilul de joc astfel incat echipa sa capete personalitate. Exemplele sunt nenumarate: Dorinel Munteanu n-a facut mare lucru la Steaua, unde a stat putin, dar a creat o echipa buna din anonimi la Galati, Grigoras la fel, a facut treaba buna pe unde s-a dus si a ramas ani de zile, Lacatus n-a avut viata usoara la Steaua, dar a facut o echipa buna la Vaslui care trage la titlu, etc.
talnar are meritul de a-si face echipa in functie de forma jucatorilor si in plus vad ca exerseaza si anumite scheme, automatisme de joc, faze lucrate la loviturile libere, acolo unde se vede mana antrenorului.
Eu nu ma ambalez prea tare, dar performantele echipei pornesc de la atmosfera din lot si de la modul de alcatuire a echipei. Daca un fotbalist mai lenes vede ca toti ceilalti alearga, joaca cu determinare se va mobiliza si el mai bine. Echipa de azi a lui Dinamo alearga mult mai mult, se vede din presingul sufocant pe care il practica si care a facut ca Steaua sa nu-si poata crea nici o ocazie clara de gol in tot meciul.
Talnar va demonstra ca e un bun antrenor cand va castiga macar un titlu sau o cupa pentru Dinamo. deocamdata e pe un drum bun si eu zic ca noi dinamovistii merita sa-i acordam toata increderea.

milici (440 comentarii)  •  18 martie 2010, 23:18

Excelenta miscarea STRATEGICA a lui Dinamo care nu i-a luat pe Liviu GANEA si PAUN , nu l-a vandut pe primul la Poli Timisoara pe bani grei si baietii fac puncte pentru caralii.Adevarata EMINENTA CENUSIE a fotbalului ramane BORCEA.
Totul e ca ASTRA sa nu si-o ia in cap si sa ia campionatul si sa mearga in CL!
La cat de bine merg GRANZII e posibila si varianta asta.

klaus (4 comentarii)  •  19 martie 2010, 0:15

E destul de evident in fotbalul romanesc faptul ca antrenorul care este lasat sa-si faca treaba da si rezultate… Acest lucru se aplica si la Dorinel Munteanu (care acum cateva sezoane facea minuni cu CFR Cluj plecand din Intertoto) si la Lacatus sau la Dan Petrescu care ambii au sbarcit-o pe ici pe colo. Cred ca pur si simplu actionarii au ajuns la disperare la Dinamo si au decis sa lase pe cineva sa antreneze… Si uite asa Talnar chiar antreneaza… si apropos, ce uita toata lumea este ca Dinamo spre deosebire de restul echipelor romanesti nu a fost in iarna sa se bronzeze la soare ci a alergat pe munti ca in armata… Uite ca acum se vede diferenta si echipa poate face pressing pe tot terenul un meci intreg… Sa fim seriosi, nu Steaua a jucat prost, pur si simplu Dinamo e mult mai buna si e si meritul lui Talnar…

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  19 martie 2010, 0:20

Ca fan dinamovist incep sa-i dau dreptate dlui Ioanitoaia. Tantaru merita mai mult decat credeam eu, e unul dintre autorii victoriei din derby. Bravo!

toma (148 comentarii)  •  19 martie 2010, 0:40

In primul rand il apreciez pe Talnar ca om. Imi place faptul ca se tine departe de scandaluri si isi vede de treaba lui. Are o atitudine profesionista si asta conteaza foarte mult. Sper sa aiba rezultate bune si sa le demonstreze celor care judeca pripit ca se inseala.

taras bulba (294 comentarii)  •  19 martie 2010, 6:47

Mai e mult pina departe !!!

vasco (363 comentarii)  •  19 martie 2010, 8:42

Dinamo a avut aplomb,dar cam atit.Steaua a fost praf.Steaua a murit de mult,e o echipa dupa chipul si asemanarea „managerului minunat si a preacinstitului om de afaceri,europarlamentar,mindria Romaniei.Sper sa nu-mi banati postarea,ca l-am laudat si nici nu am folosit cuvinte obscene.

vasglo (208 comentarii)  •  19 martie 2010, 10:04

Dle. Ioanitoaia,

Ati uitat sa mentionati intre „armele de lupta” dinamoviste si „calitatile profesionale” ale lui Talnar, diversiunea si manipularea josnica, tipic securisto-comunista, pe care au pus-o la cale Borcea si Tintarul si trambitata pe toate posturile Tv de acest vesnic neinteles , l-am numit pe Dinu, nasul Tantarului.. Cum se poate sa acuzi adversarul, inainte de meci, ca vrea sa-ti mituiasca jucatorii, iar apoi sa declari ca totul a fost o „manevra” ca sa-ti mobilizezi jucatorii.. Cum ar trebui pedepsita Dinamo perntru acest mod josnic de denigrare a adversarului? Goian a platit cu etape grele de suspendare pentru o declaratie mult mai nevinovata decat asta, chiar inaintea unui meci decisiv cu Dinamo..
Nu vrea nimeni din presa noastra sportiva, obiectiva sa denunte aceasta odioasa practica? Trecem totul sub tacere? Cred ca Steaua este pe deplin indreptatita sa pretinda masuri impotriva acestor oameni josnici, pentru care o victorie impotriva Stelei, ridicata la rang de „dusman istoric” de o frustrare ancestrala fara margini, trebuie obtinuta cu orice pret, calcand peste orice principii de etica sportiva..

mymy (182 comentarii)  •  19 martie 2010, 10:27

Nea Ovi, mi-a mers la inima chestia cu ardeleanul. Bai, sa mai ziceti voi ca Nea Ovi e mitic! Pai daca recunoaste inseamna ca nu e!

Bogdan (4 comentarii)  •  19 martie 2010, 12:12

Te intreb pe tine, si prin tine sper sa ajunga intrebarea asta mea la tv, sau prin ziar si intr-un final la gigi becali… sau mai bine zis intrebarile… ca sunt cateva.

1. De ce se incapataneaza sa tina Steaua daca nu mai e dispus sa investeasca bani pentru a tine steagul sus? (nu zic ca nu are sau ca nush ce… simplu… nu mai e dispus)

2. De ce nu pune un antrenor titrat care sa miste ceva in bine pe un proiect de minimum 5-6 ani ? De 4 ani nu mai castgam nimic cu strategia asta… el nu se gandeste ca poate ar fi bine sa aiba si o strategie pe termen lung?

3. Ma intreb cum se simte domnul Becali atunci cand alti patroni de liga intai rad de el, atunci cand oameni din fotbalul romanesc spun ca nu-i intereseaza ce spune el… in final cum se simte atunci cand vede ca e luat peste picior? Oare nu mai are demnitate? Nu mai e urs?
El chiar nu vede ca mai nou e luat de pacalici, sau vede si se face ca nu vede? Si daca face asta, pentru ce o face?

4. Stadionul e al lui ca plateste chirie, echipa e a lui ca e in proprietate, totul este o afacere care pierde bani fara UCL, totusi de ce tine de o afacere falimetara? De ce nu scapa de ceva care il saraceste si ii mai si aduce injuraturi la TV? E cumva masochist?

si ultima promit 🙂

5. Fetele lui, mama lui si sotia lui… sunt mai prejos decat mandria lui si de orgoliul lui de a nu se recunoaste depasit de situatie?
Oare (pentru el) nici femeile astea nu merita?

As vrea sa vad odata un reporter care chiar ii pune intrebari pe bune, nu nimicuri… as vrea sa-l vad pe domnul Becali raspunzand serios la niste lucruri care pana la urma tin de viata lui si de viata iubirii noastre comune, Steaua. Orice conducator are datoria macar morala fata de suporterii care traiesc Steaua, respira Steaua… sa explice clar si pe fapte concrete ceea ce se intampla si ceea ce ne asteapta in viitor.

Multumesc anticipat!

claustrofobus (85 comentarii)  •  19 martie 2010, 12:20

singurul lui defect ca antrenor la dinamoa este ca e urat la fata ca borcea. daca era mai frumos il acceptau cu mai mult respect.

Mandela (8 comentarii)  •  19 martie 2010, 12:27

Domule Ioanitoaia,

Pe scurt: am auzit cam acelasi discurs anost etalat de dumneavoastra si in legatura cu Bonetti, si chiar in legatura cu Stoichita. Nu credeti ca, la experienta dumneavoastra, ati putea avea putin mai multa rabdare si sa asteptati mai mult de un meci pentru a elogia pe cineva? Va aduc aminte cum toata lumea a vorbit despre „minunea de la Liberec”, pentru ca apoi Dinamo sa fie penibila in Europa League. Va amintiti cum toata lumea il lauda la sfarsitul returului pe Stoichita si faptul ca Steaua se mentine in fruntea clasamentului (pe atunci se arunca vina pe suporteri pentru problemele clubului). Ca idee, intr-un clasament in care locurile 1-7 sunt despartite de 2 puncte, parca as mai astepta putin inainte sa imi formez o opinie.

Descopera (9 comentarii)  •  19 martie 2010, 12:59

Talnar este un antrenor foarte bun si trebuie sa ramana la Dinamo si pe mai departe. Sunt convins ca Dinamo se va bate cu sanse reale la titlu si acest lucru i se datoreaza in mare parte si lui Talnar. Felicitari !

vasco (363 comentarii)  •  19 martie 2010, 13:12

As incerca ,cu respect,un raspuns pentru „Bogadan”: Te intrebi ,pe buna dreptate cum de becali mai pastreaza o „afacere falimentara”,cum de nu realizeaza cind ceilalti patroni rid de el….s,a.m.d. Toate intrebarile tale ar fi indreptatite daca ar fi adresate unui om normal ,ori becali dovedeste tot timpul ca nu e.Si atunci la ce bun intrebarile?De la justitia romana s-a vazut ce sperante putem avea…amintiti-va de becali de acum citiva ani in urma si faceti comparatia.VPM

california (349 comentarii)  •  19 martie 2010, 15:14

dinamo are 4 jucatori care nu trebuie sa lipseasca din echipa: n’doye, andrei cristea, alexe (pus sa joace pe partea stinga a atacului) si torje; daca mai raminea si tamas era perfect; nu intotdeauna o sa joace bine, dar daca dinamo vrea sa cistige trebuie sa inceapa meciul cu ei; interesant ca toti au fost lansati (sau relansati) de catre bonetti, iar daca imi amintesc bine, toti au jucat in cehia la acea rasturnare fantastica de la 0-3; cit despre ceilalti, moti si dolha o sa o mai comita si alta data, iar daca miercuri dinamo juca cu adrian cristea, zicu si bratu nu cistiga meciul;
cit despre talnar, ramine de vazut; echipele si cu atit mai mult antrenorii, nu devin mari dupa un meci sau altul; pe mine m-au impresionat antrenorii otelului si astrei ce echipe au reusit sa faca din nimic; tot asa patronul mititelu vazind unde a dus craiova!

Comentează