Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Hopa şi Mitică!

Şeful Ligii vorbeşte aiurea: nu există în ROAF vreun articol care să permită rejucarea meciului Rapid-Timişoara!

Într-un moment în care partida Rapid-Timişoara continuă să figureze pe agenda comisiilor LPF, preşedintele giuleştean Ion Taban a explicat luni seara, la EuropaFM, de […]

marți, 16 martie 2010, 5:41

Şeful Ligii vorbeşte aiurea: nu există în ROAF vreun articol care să permită rejucarea meciului Rapid-Timişoara!

Într-un moment în care partida Rapid-Timişoara continuă să figureze pe agenda comisiilor LPF, preşedintele giuleştean Ion Taban a explicat luni seara, la EuropaFM, de ce crede că gruparea vişinie va obţine cîştig de cauză. Rezumînd, pentru că Biroul Executiv al Asociaţiei Municipale de Fotbal Bucureşti, prin intermediul căreia Varga şi T. Bălan au fost legitimaţi, a confirmat chiar în ziua meciului că respectivii au drept de joc. Conform lui Taban, AMFB a schimbat decizia inţială, în baza căreia, înştiinţată că operaţiunile n-ar fi în regulă, LPF îi interzisese Rapidului să-i folosească pe cei doi şi, ca atare, adresa Ligii a devenit nulă, lipsită de efecte juridice.

În paralel, invitat la Fanatik Show, patronul Timişoarei a prezentat documente care, în varianta sa, vor soluţiona speţa în favoarea echipei de pe Bega. Printre altele, Marian Iancu a reclamat că vizarea carnetelor s-a efectuat înaintea achitării taxelor şi faptul că, fiind jucători profesionişti, Varga şi Bălan nu puteau fi legitimaţi la o formaţie înscrisă peste noapte în eşalonul 4, rezervat exclusiv amatorilor.

Logic, fiecare parte îşi susţine punctul de vedere şi speră să i se facă dreptate. Rămîne de constatat ce vor hotărî comisiile, datoare însă, obligate, să se grăbească, să nu tragă de timp. Să aleagă, albă sau neagră. Deoarece e şi aşa destulă tensiune în acest final de campionat, orice amînare va întărîta şi mai tare spiritele. Tocmai în ideea ca Rapidul şi Timişoara să ştie pe cîte puncte contează, dar să ştie şi contracandidatele lor, rezolvarea contestaţiei înaintate de Poli nu trebuie întîrziată. Indiferent de deznodămînt.

Surprinzător şi nu prea, în discuţie s-a băgat şi preşedintele Ligii. Că Dumitru Dragomir pare să-și închipuie că a descoperit America nu-i o noutate. Grav e însă că, decretînd “Rapidul e în culpă”, el şi-a îngăduit să se antepronunţe, deşi s-ar fi impus, în calitate de şef, să nu se amestece. Pentru că există şansa, măcar teoretică, să-i influenţeze pe cei însărcinaţi să judece. Obişnuit să-şi ia viteză, Dragomir a mers însă şi mai departe: “Le-am propus lui Copos şi lui Iancu să se rejoace meciul fără Varga şi fără Bălan”! Să se rejoace, i-auzi!, dar după ce regulament, de vreme ce ROAF nu prevede o asemenea posibilitate?! Nicăieri, sub nici o formă.

Să zicem că unul dintre conducătorii fotbalului nostru nu cunoaşte regulamentul e prea puţin. Mai degrabă discutăm aici despre altceva. Despre politica lui Mitică de la Ligă de a se pune bine cu toate cluburile şi, implicit, de a le manevra mai uşor. Altfel cum se justifică declaraţia lui că “voi încerca să ajut Rapidul”? Păi, e lege ori e tocmeală?! Sigur că dă frumos să laşi impresia că ajuţi o echipă iubită precum cea giuleşteană, impresionează, atît că promisiuni de acest gen sînt deşarte, apă de ploaie. Concret, Dumitru Dragomir ajută doar pe cine vrea el. Restul e poză.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

bubu (1 comentarii)  •  16 martie 2010, 18:09

Nea Ovi cred a ai vrut sa spui ca Mitica s-a „antepronuntat”, ar fi mai corect asa.
In rest, jalnic fotbal mai avem, mai bine va ocupati mai mult de alte sporturi care merita.

marian (145 comentarii)  •  16 martie 2010, 18:37

domnilor cazul e destul de simplu dar nu se vrea sa se taie in carne vie.la ora meciului cei doi nu aveau drept de joc din partea ligii(organizatorul ligii 1),deci ultima decizie a lpf era ca nu au drept de joc.cu toate ca nu-l inghit nici pe iancu bravo lui ca apara interesele timisoarei,iar asta ca e munca jucatorilor (de la rapid)ca nu-i normal sa piarda meciul …nu domnilor ai gresit platesti.problema ligii e ca toate echipele sa plateasca cand gresesc nu varianta tampita a lui dragomir sa se rejoace meciul.deci bascalie curata.

marius (2 comentarii)  •  16 martie 2010, 18:52

Domnule Ioanitoaia,

Din tot sufletul va rog frumos sa încercați eliminarea sau reducerea la cât de puțin posibil a informațiilor despre „becalisme” si „borcisme” (a se vedea dialogul dintre cei doi conducători ai cluburilor Steaua și dinamo). Numai după titlul articolului și mi-am pierdut pofta de a citi ceea ce scrie. In cazul în care continuați sa promovați asemenea articole și oameni, eu nu voi mai citi ziarul dvs. De doua zile citesc doar despre ei și am găsit numai un articol bun, scris de domnul Vochin, care merita citit.

Toate cele bune,
Marius

deea_87 (4 comentarii)  •  16 martie 2010, 18:57

Nu vrea sa ajute Rapidul, este doar prins la mijloc pentru ca atunci cand te joci cu legea atatia ani vine o vreme cand te incurci in regulamente! Si cum sa nu se bage cand acum la mijloc mai e si finul?!

alkm (24 comentarii)  •  16 martie 2010, 19:08

se vrea sa se taie in carne vie…mai ales daca acea carne se numeste Rapid…nu ar fi prima data…dar nu este atat de simplu…caci organizatorul a apucat sa dea drept de joc celor doi jucatori…iar ridicarea dreptului de joc s-a facut in baza unei adrese a AMFB, adresa care ulterior a fost revocata de catre AMFB… eu nu spun ca este in regula ce s-a intamplat, dar cred ca este o portita de regulament(de ce este ea posibila nu stiu) care l-a enervat foarte tare pe cineva… iar iancu este un personaj odios, un asa-zis rapidist care vrea sa reuseasca performanta sa dezbine prietenia dintre rapidisti si timisoreni (nu doar prin scandalul asta), singurul sau argument fiind ca nu il place pe copos…

milici (440 comentarii)  •  16 martie 2010, 19:17

Onoarea Rapidului o repereaza el dom’ Mitica.
Daca Mitica se autopronunta, si e ceva absolut normal cand situatia e CLARA ca lumina zilei , dl Ioanitoaia , cu binecunoscuta-i prudenta NU SE PRONUNTA.
E normal?

Relu (5 comentarii)  •  16 martie 2010, 19:39

N-as baga mina-n foc ca Rapidul are mai multi sustinatori ca Timisoara. Desi pe banateni ii manipulezi repede sa tina cu unii sau cu altii, ca-s destul de naivi, ca rasa. Toate sondajele zic ca Steaua are vreo 60% din masa de microbisti, dupa aia Dinamo la mare distanta si restu nu se mai vad.

SirEmiL (6 comentarii)  •  16 martie 2010, 19:51

@ Relu , sondajele spun ca 49% din microbisti sunt stelisti .. dupaia dinamovisti si rapidisti si oricum .. daca tu nu poti .. eu pot sa bag mana in foc ca Rapid are mai multi suporteri decat Timisoara 🙂

toma (148 comentarii)  •  16 martie 2010, 19:57

Mitica e un om fara pic de coloana vertebrala. N-a dat niciodata dovada de asa ceva, iar acum reconfirma. De parca ar mai fi fost nevoie. Nu e normal ca un sef din fotbal sa propuna o solutie care nu exista in regulament. Asa ceva este inacceptabil. Dar despre mentalitatea si comportamentul celor cu putere de decizie ati scris nenumarate articole d-le Ioanitoaia, iar noi, cititorii dvs, nenumarate comentarii. Cainii latra, caravana trece. Noua ne ramane doar gutsul amar .

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  16 martie 2010, 20:15

Pentru @bubu: Singur, s-a antepronuntat, a fost o greşeală de transcriere. Scuze

vlad (309 comentarii)  •  16 martie 2010, 20:17

Nea Ovidiu, gresesti, resul nu e poza la Mititica, e smecherie, un mod de a ii pacali pe suporterii rapidist. Dar acestia by sunt fraieri si nu pun botul, l-au mirosit pe Mititic si nu dau doi bani pe vorbele lui

X (28 comentarii)  •  16 martie 2010, 20:28

Rapidul a fost indus in eroare, parerea mea. Vina e a Ligii si de asta nu vrea Dragomir sub nici o forma ca echipele sa ajunga la TAS.
Daca se dovedeste ca cei doi au primit dreptul de joc in mod eronat culpa a cui e? A Rapidului sau a ligii?
Cert e un lucru, sunt satul sa aud ca Rapid e victima. Cand s-a retras de pe teren a pierdut pe mana ei, cand au aruncat brichete au pierdut pe mana lor. Ideal ar fi sa fie suspendata si Steaua pentru faptele comise, atunci vor inceta si giulestenii sa se considere victime. Si pentru cine zice ca Timisoara ar fi mai iubita decat Rapidul: FALS!!! Rapid e a 3 a echipa din tara ca numar de suporteri, si sunt cu siguranta mult mai patimasi decat ai Stelei. Asculta-l pe unu’ care i-a vazut in cateva randuri pe stadion.

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  16 martie 2010, 20:50

MILICI, eu tocmai asta apreciez la Ioanitoaia ca nu se repede. Citeaza pe unul, citeaza pe celalalt si isi face omul o parere. Ce sa fii facut, sa judece in locul comisiei si sa o influenteze ca smecherul de Dragomir? Eu cred ca Rapid are dreptate, tu ca Poli, sa asteptam sa vedem

elevatorul (8 comentarii)  •  16 martie 2010, 21:26

Domnule Ioanitoaia,am sa va parafrazez,articolul dumneavoastra este poza.Daca vreti sa ne spuneti ca nu cunoasteti regulamentele sau legile,eu unul refuz sa cred ca nu sunteti documentat.Daca sunteti documentat care este rostul articolului?stiti mai bine decat suporterii rapidisti ca au fost comise grave incalcari ale regulamentelor si legilor(nu trebuiesc studii de drept in aceasta speta) atat de catre administratia rapidului cat si AMFB,LPF.
Problema este ca va continuati activitatea de sustinere a echipelor din Bucuresti si atat.Pacat,aveati potential…

Marian (13 comentarii)  •  16 martie 2010, 21:49

La noi ca la noi. Din moment ce exista niste regulamente, de ce simte Mitica nevoia sa vorbeasca iar aiurea? Sa se intalneasca sefii astia din fotbal sa citeasca din nou, cuvant cu cuvant, regulametele si sa ia mai repede o decizie. Sa nu mai lase timp de controverse si aberatii. Respect, d-le Ioanitoaia pentru impartialitatea de care dati dovada tot timpul!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  16 martie 2010, 21:50

Pentru @elevatorul: Dacă dumneata ai înţeles din articol că ţin cu echipele bucureştene, mai citeşte-l o dată! Indiferent de deciziile pe care le vor lua comisiile, Dragomir n-avea voie să se antepronunţe şi nici să vorbească despre rejucarea meciului. Pînă cînd nu voi intra în posesia tuturor documentelor, în mare parte ferite de ochii presei, nici nu voi exprima un punct de vedere ferm. O seară bună!

milici (440 comentarii)  •  16 martie 2010, 22:13

Lasand la o parte matrapazlacurile jenante ale Rapidului nu este admisibil sa se faca transferuri dupa incheierea perioadei de transferari indiferent de metoda folosita.
Si mai jenanta e plimbarea cauzei prin FRF.
Evident , va urma tergiversarea solutionarii pana spre incheierea campionatului pt ca , in functie de situatia partilor sa se vada efectul deciziei, repetandu-se situatia lui Poli Tim in campionatul trecut.
Sper ca TAS sa faca adevarata curatenie in aceasta mocirla puturoasa FRF SRL + LPF.
Inventare a unei echipe inexistnte, cu scop neoficial, urmand ca doi jucatori de nationala sa joace de amorul artei anul asta iar la anul in divizia IV isi va primi rasplata cuvenita.Nu mai vorbesc de falsurile grosolane penale.

elevatorul (8 comentarii)  •  16 martie 2010, 22:18

L-am recitit.Toate documentele au fost prezentate deja pe un post concurent dumneavoastra.Sunt convins ca nu au intrat in posesia dumneavoastra insa sunt la fel de convins ca le stiti continutul si datele de inregistrare.Daca scriati acest articol acum zece zile aveati credibilitate acum insa nu faceti altceva decat sa creati iluzii suporterilor rapidisti.
Este de notorietate ca ajutati echipele din Bucuresti in emisiunea dumneavoastra si am foarte multe exemple.Va dau doar unul:La meciul Inter-Dinamo,golul egalizator al lui Dinamo a fost marcat din pasa lui Goian, aflat in afara jocului, iar dumneavoastra ne-ati aratati doar faza anterioara acestui gol,acea lovitura libera . O seara buna si dumneavoastra.

Nick G (255 comentarii)  •  16 martie 2010, 22:59

Domnule Ioanitoaia eu locuiesc de peste 5 ani in Germania si va citesc nu pentru ca sunt suporter al vreunei echipe ci pur si simplu va admir scriitura. Indiferent ce ati scrie se gasesc cativa care sa va acuze ca tineti cu o grupare sau o alta. Oamenii acestia sunt prea orbiti de pasiunea cu care sustin echipa favorita si nici nu sunt obisnuiti sa gandeasca prea mult, asa ca nu inteleg echidistanta dumneavoastra. Dar nu va necajiti, de unde nu e nici Dumnezeu nu cere!

polonezu (264 comentarii)  •  16 martie 2010, 23:58

dle Ovidiu,
-aveţi perfecta dreptate, …pînă cînd nu se intră în posesia tuturor documentelor, nu poate fi exprimat un punct de vedere ferm; există totuşi câteva date primare concrete: vizele, adresele AMFB şi LPF, decizia comisiei de omologare (care implică şi foaia de arbitraj şi raportul observatorului federar): acestea sunt dealtfel singurele acte care pot sta la baza unei decizii juste, iar decizia trebuie luată de forurile îndreptăţite, în baza regulamentelor în vigoare! asta trebuie urmărit, să nu fie eludate legile şi regulamentele; şi, în baza lor, să se ia o decizie corectă! (Chelsea-Inter 0-0, ce ziceţi?).

booba (31 comentarii)  •  17 martie 2010, 3:07

Eu unul nu inteleg ce trebuie sa se dovedeasca si de catre ce comisii? daca se „dovedeste” ca Rapidul a procedat „regulamentar”, nu cumva avem o problema si mai mare in mina???? nu cumva ar dovedi ca regulamentul este degeaba si ca orice echipa e invitata sa transfere „regulamentar” in orice zi???

Sorin Olariu (2 comentarii)  •  17 martie 2010, 5:24

60% suporteri stelisti din totalul microbistilor din tara? Ma indoiesc. Depinde ce se intelege prin suporteri. Daca se intelege doar bagatori de seama care nu stiu sa enumere trei jucatori proprii, atunci poate ca da. De exemplu, in Bucuresti, la 2 milioane de locuitori ar trebui sa avem 1,2 milioane de stelisti, ori stadionul Stelei e aproape gol meci de meci. E usor sa zici ca tii cu Steaua fiindca e cea mai titrata echipa din tara si nimeni nu te poate lua la misto fara sa ii dai peste bot cu o cupa a campionilor, cu o finala si cu peste 20 de campionate si cupe ale Romaniei.
Iete, na… si eu tin cu Brazilia la mondialele de anul asta! Ia sa vad cine imi guitzaie invers? Are cineva palmares ca al meu? Ma rog, faptul ca nu stiu niciun jucator de la ei si ca habar n-am nici cine e antrenorul, nu mai conteaza!

asa e corect (50 comentarii)  •  17 martie 2010, 5:45

cred ca titlul corect era ” hopa mitica”!
de data asta mitica le-a incurcat rau, sa vedem cat timp poate sa mai joace la doua capete… va fi scandal mare si nu mai merge sa puna batista pe tambal..
eu sunt stelist ( nu foarte patimas, mai ales de cand a venit becali) dar tot cred ca rapidul trebuie sa ramana cu victoria care a fost obtinuta cinstit.
in rest e normal ca ioanitoaia sa aiba un punct de vedere cu care chiar daca nu suntem de acord trebuie respectat…daca nici el nu mai are voie sa faca comentarii…

Bunicu rapidistu (1 comentarii)  •  17 martie 2010, 9:37

d-l Miitica dela liga a spus ca Rapidul are dreptate ca a lasat locuri libere pentru transfer iar joi a spus pe tv ca cei 2 jucatori au drept de joc. Nu era nimeni prost sa -i foloseac a daca nu era totul in regula.Acest Mitica care maninca banii cluburilor degeaba o scalda cum bate vintul ,el pluteste pe pluta pina cind se va rasturna,militian nu gluma.

gigionne (1 comentarii)  •  17 martie 2010, 9:49

E clar ca RAPID a gresit,dar vinovat e numai COPOS,acest om e atat de zgarcit incat a prelungit negocierile celor doi pana dincolo de perioada limita,apeland pe urma la o „inginerie” sportiva,punand fotbalul romanesc in fata faptului inplinit sperand ca se va inchide ochii.Desi nu e idolul meu dl.IANCU,il felicit ca a fost atent se vede ca e toba de regulament,BRAVO!Sa terminam odata cu „ingineriile”din fotbal.Toate aceste „inginerii”din ultimii 20 de ani au fost posibile cu comlicitatea ,,militianului,,dragomir,care e acolo la LPF tot datorita LOR .

ockiu (7 comentarii)  •  17 martie 2010, 10:29

e DOAR tocmeala nea’ ovidiu. nici-unde in lume nu se intampla ca la noi. regulamentul este facut pentru a fi incalcat iar domnul copos nu e la prima abatere iar nea’ mitica dragomir „cauta” solutii … altele decat cele prevazute in regulament.
s-au comis o gramada de greseli in acest transfer – iar prima mare greseala e la AMFB care a permis clubului rapid sa infiinteze o noua echipa in divizia inferioara in plin campionat si culmea sa o lase sa joace NEOFICIAL – echipa care ulterior transfera 2 jucatori profesionisti :)) – daca nici asta nu e manareala atunci ce e!?

p.s. nu m-ar mira foarte tare daca in vara acest Rapid IV se desfiinteaza 😉

ockiu (7 comentarii)  •  17 martie 2010, 10:33

@Sorin Olariu – prefer sa vad (sau nu) meciul la televizor decat sa merg pe stadion si sa-si bata un cioban joc de mine (culmea si pe banii mei).
daca jiji pleaca de la echipa – Steaua va juca mereu cu stadionul aprope plin (plin in proportie de 80%) INDIFERENT de adversar si culmea chiar daca echipa n-ar merge bine.
ciobanul a reusit sa fugareasca lumea de la stadion.

basty (1 comentarii)  •  17 martie 2010, 10:55

Domnule Ioanitoaia, inainte sa ne „antepronuntam” si noi in acest caz, haideti sa ne uitam cu mare atentie!Va rog io frumos.Io nu am la indemana regulamentele de fotbal.Dar acestea se termina cu punct, sau cu ETC? Ar fi un amanunt foarte important in solutionarea acestui litigiu.

milici (440 comentarii)  •  17 martie 2010, 11:00

@Sorin Olariu
Ai presupus a cei doua milioane de bucuresteni sunt SUPORTERI :copii,babele, cei care detesta fotbalul etc.
Iti dai seama ce valoare arecalculul tau?

Cobra86 (2 comentarii)  •  17 martie 2010, 11:37

Dragomir e in culpa, asta-i clar. Moral, totusi, (parerea mea…), ar fi sa se rejoace meciul fara Varga si Balan.
Si mai moral ar fi ca acest copos sa plece o data de la Rapid, ptr. ca e si vina lui. Iar nenea dragomir ar trebui sa-si dea demisia, e un exemplu clar de incompetenta crasa.

STEFAN (27 comentarii)  •  17 martie 2010, 11:39

PROBLEMA ESTE SIMPLA TREBUIE SA SE UITE IN REGULAMENT SI SA VADA CE SPUNE,NUI ASA DOMNULE DRAGOMIR SAU SANDU?SI DACA REGULAMENTUL NU ESTE CLAR CINEVA TREBUIE SA FIE DAT AFARA,NUI ASA DOMUNLE DRAGOMIR SAU SANDU?STITI CINE ESTE RESPONSABILI DOMNULE DRAGOMIR SI SANDU?

Norbert (25 comentarii)  •  17 martie 2010, 16:19

DURA LEX, SED LEX…asa ar trebui sa fie,simplu.Din pacate in societatea romaneasca nu e asa.Intrebarea care se pune este: Incotro ne indreptam si care sint consecintele ce vor trebui platite???

justjoky (1 comentarii)  •  17 martie 2010, 16:27

In ziua meciului cu Timisoara, Dragomir zicea ca Rapid ia inregistrat pe Varga si Balan de 10 zile si ca totul e in regula, la cateva zile dupa meci dupa ce a facut scandal porcu de iancu a inceput sa tipe in gura mare ca Rapidul e in culpa. Acum vad ca zice ca vrea sa ajute Rapidul…ce sa mai intelegi de la perversul asta? Daca Rapidul a gresit, a fost ajutat sa greseasca iar daca va fi penalizat sa se intoarca si mitica LA PUSCARIE!

vlad (309 comentarii)  •  17 martie 2010, 17:04

Am aflat azi din Gazeta ca Mitica si LPF s-au spalat pe maini si au pasat cazul la FRF. Poate ca asa e mai corect stind ca Mitica si Kivorchian de la Timisoara sunt nas si fin. Eu cred ca lui Mitica i s-a facut frica sa mai parleasca o data Rapidul

constructie hale (2 comentarii)  •  17 martie 2010, 19:15

ca la noi, la nimenea…

mihai (21 comentarii)  •  17 martie 2010, 21:22

….pacat ca Mitica nu detine sefia Ligii campionilor ,mi-ar fi placut sa se rejoace Madrid-Lyon,am fost la meci….trebuia sa joace Xavi Alonso chiar daca era suspendat…cred ca Mitica regla asta…!..da domnule Ioanitoaia,suntem departe…trebuie sa dispara generatia asta de „aur”,Mitica,sandu..pacat ca vine alta..Lupescu,Prunea…..pacat!

cristy (1 comentarii)  •  18 martie 2010, 0:04

Nu inteleg un lucru: de ce este acuzat Dl. Iancu de rapidisti si restul populatiei ca se revolta impotriva Rapidului, cand cei de la Rapid au facut ilegalitai. Nu intai trebuie sa-si rezolve cei de la Rapid cele neregulamentare, si apoi sa-i injurati pe ceilaleti. vrem un fotbal curat si cinstit, dar daca si acum cand se cere dreptatea acel om este huiduit si acuzat, atunci ce sa mai spun… Oricum HAI POLI!!!!

Popescu Alexandru (18 comentarii)  •  18 martie 2010, 0:10

– D-le Ioanitoia, de ce nu scrii impreuna cu ceilalti colegi din breasla, ca fotbalul este pe mana unui om fara scrupule ca Dragomir, cu puscarie la zi si dosare penale pe rol, iar ce-i care-l voteaza mereu nu doresc oameni morali in fotbal ?

Comentează