Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pas greşit

Ne împăcăm tot mai greu cu adevărul că fotbalul românesc a ajuns să trăiască din amintiri

Eşecul “naţionalei” de fotbal ne-a necăjit şi ne-a divizat, dar nu aceasta constituie întîmplarea cea mai tristă a săptămînii. Vestea că se desfiinţează CSŞ […]

vineri, 5 martie 2010, 7:14

Ne împăcăm tot mai greu cu adevărul că fotbalul românesc a ajuns să trăiască din amintiri

Eşecul “naţionalei” de fotbal ne-a necăjit şi ne-a divizat, dar nu aceasta constituie întîmplarea cea mai tristă a săptămînii. Vestea că se desfiinţează CSŞ 1 Constanţa, unul dintre cele mai valoroase cluburi de juniori din ţară, e mai tristă. Dispare pepiniera în care au crescut campioanele olimpice de gimnastică Simona Amânar, Cătălina Ponor şi Dana Sofronie, ca şi handbalistele Elena Frîncu şi Ionela Gîlcă, ceea ce nu pare însă să ne intereseze. Pe noi ne frămîntă de ce Răzvan Lucescu i-a titularizat pe Florescu şi pe D. Niculae, nu însă, de pildă, pe C. Lazăr şi pe Fl. Costea! Ne frămîntă şi, cum ziceam, ne divizează. Unii îl cauționează pe selecţioner, iar alții sar la gîtul lui. Și răbdarea e floare rară, nu?

Apropo de întîlnirea de miercuri, se impune o observaţie legată de amănuntul că, deşi ne-au învins de fiecare dată în ultimele 4 meciuri, ba şi de 3 ori la noi acasă, am continuat să-i luăm la preţ de matineu pe evrei. Atitudine superficială şi, ca atare, vinovată. Fie şi deoarece, conform clasamentului FIFA, Israelul se află pe locul 25 în lume, iar România abia pe 38! Se dovedeşte astfel că ne place să credem că sîntem mai tari decît sîntem în realitate. Ne hrănim cu iluzii şi ne amăgim că i-am putea bate pe toţi, numai că, iată, reuşim să-i batem pe din ce în ce mai puţini!! Se ştie din cauza cui, cu precădere a celor ce conduc fotbalul.

Generaţia de Aur şi-a îndeplinit cu prisosinţă datoria, dar s-a retras şi, o dată cu ea, a trecut vremea victoriilor. Numărul românilor ce evoluează la cluburi renumite de peste hotare s-a redus considerabil, campionatul intern s-a umplut de străini etc. Convenind că tabloul fotbalului nostru e întunecat, să nu uităm că în multe alte domenii stăm şi mai prost, în coada cozilor. Bunăoară, în ceea ce priveşte consumul pastei de dinţi, unul dintre indicatorii nivelului de civilizaţie, România ocupă ultima poziţie în Europa! Dacă ăştia sîntem, n-ar strica s-o recunoaştem deschis şi să mai închidem gurile!

Repet că, uneori în dezacord cu Lucescu jr., rămîn totuşi de partea acestuia. Am explicat de ce şi nu mai insist. Tocmai pentru că susţin că nu-i cazul să dramatizăm pasul greşit de miercuri, ci să învăţăm de pe urma lui, apelez la arhiva Gazetei, din care reiau ce-a apărut în ediţia din 8 februarie 2008, după pierderea partidei de verificare disputate la Tel Aviv, 0-1. Ziarul a titrat pe prima pagină, ironic, “Idei, ceva?”, adăugînd alături că “Înfrîngerea cu Israelul ne-a arătat că, în afară de disciplină, Piţurcă trebuie să vină şi cu o filosofie de joc. Care lipseşte cu desăvîrşire”. Spre ştiinţa celor care-l contestă cu înverşunare pe actualul selecționer, precizez că meciul era al 49-lea pentru Victor Piţurcă pe banca “tricolorilor”, pe cînd “amicalul” găzduit de Timişoara a fost Doar al 8-lea pentru Răzvan Lucescu. De aici, şi invitaţia de a nu face din ţînţar armăsar, nici tragedie din eşec.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

aly_dinamo (3 comentarii)  •  5 martie 2010, 19:31

Este adevarat domnule Ioanitoaia,da. nu mai avem jucatori ca acum 10 ani.Dar nu-mi spuneti ca nu avem jucatori mai buni decat cei selectionati.Am dat atatea exemple.Unul singur mai dau.Alexandru Bourceanu(e tanar,e de viitor,munceste pentru echipa,are o viata extrasportiva exemplara si nu mai spun ca e un fotbalist foarte bun…cu toate astea nu e convocat.

cldtoma (6 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:08

domnule ioanitoaia, in continuare cautati sa-l scuzati pe selectioner. faptul ca suntem saraci si nu consumam mai mult sapun si mai multa pasta de dinti nu inseamna ca nu am fi putut avea rezultate mai bune la nationala. in anii 70-80 cred ca se foloseau si mai putin sapunul si pasta de dinti dar tot insemnam ceva in fotbal. asta ar insemna ca echipele tarilor sarace si necivilizate sa nu se prezinte la meciuri, dar totusi tari ca ghana, nigeria , camerun, chiar si cele din america de sud au rezultate.
apoi haideti sa ne aducem aminte si ce a declarat razvanel atunci cand a fost numit selectioner, ca in echipa nationala nu vor juca decat cei care sunt titulari constanti la echipele de club. prin urmare goian, florescu nu aveau ce cauta pe teren, dar nu l-a putut vedea si pe radu stefan care e titular meci de meci la lazio.
in privinta reconstructiei echipei, care sunt jucatorii promovati de razvanel avand in vedere ca totusi au trecut 8 meciuri: mara, panin, maftei, florescu, m. roman. credeti ca vreunul dintre ei poate fi cu adevarat o solutie, avand in vedere ca unii sunt in jurul varstei de 30 ani.

vasile (1 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:08

si presa are partea ei de vina, nu ati sprijinit restul sporturilor in comparatie cu fotbalul, doar cat au fost olimpiadele de vara ati mai scris despre ceilalti sportivi, in rest l-ati zeificat pe GIGI, culegeti ce ati semanat….
ca tara suntem la periferia civilizatiei, daca nu mai rau, cu sportul eram in top 15 acum lucrurile intra in „normal” si cu sportul, ne vom lauda cu cate un loc 10 la olimpiada. apropos distrugerea gimnasticii cui se datoreaza?? tot presa. ati ajuns de minune sa vindeti filme ca sa va vindeti ziarul, ca de scandal se satura lumea iar de sport nu aveti ce sa mai scrieti, e aiurea….

marius (2 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:20

d-l ioanitoaia, dv cititi situl gsp? ati vazut ce a votat lumea la intrebarea daca lucescu este unicul vinovat? inteleg ca nu vreti sa va puneti rau cu razvanel sau cu taticu’, dar tineti cont de opinia majoritatii

realistu (21 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:21

Nu-l mai tot aparati atata pe junior. L-am aparat si eu la inceput, dar acum nu vad de ce l-as menaja. E clar ca nu prea rezoneaza cu postul de selectioner. Explicatia lui geniala: „campionatul e slab”. Raspunsul nostru: „o fi slab, dar mai gasesti si fotbalisti buni prin el. Tot ce trebuie e un selectioner priceput”. Ceea ce el nu prea e. Fotbalul e extrem de cinic. Castigi meciuri, esti bun. Le pierzi, nu esti bun.

flotop (8 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:26

Si eu mai am un exemplu: Bilasco. Nu inteleg de ce nici macar la un meci test nu l-a putut incerca, a jucat in LC, a jucat bine, in campionat la fel…mi se pare ca si Razvan Lucescu se cramponeaza doar de unii jucatori, fara sa mai incerce si alte variante, la fel ca Piturca, doar ca nu mai sunt exact aceiasi jucatori. Problema nu e ca nu am castigat cu Israel, ci ca si atunci cind am cistigat am facut-o mai mult din noroc, nu ca am demonstrat ca suntem superiori adversarilor. Ceea ce spunea Razvan, ca fiecare jucator in forma va avea o sansa, ramane o simpla declaratie. Pacat, dar e tipic romanesc, si nu doar in fotbal.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:38

pentru aly_dinamo
De acord că Bourceanu e un jucător de calitate, dar ca el mai sînt vreo 10-15 tineri în campionat, promiţători. Asta nu înseamnă însă că Bourceanu e o certitudine pentru naţională, pînă acolo rămîne drum lung. Bănuiesc însă că va fi şi el testat. O seară bună!

Stefan S (11 comentarii)  •  5 martie 2010, 20:41

Cred ca dumneavostra aveti pretentii exagerate si va doriti ca tara asta de selectioneri sa inteleaga ceva din ceea ce ati scris, dar se pare ca ei, dupa cum comenteaza nu stiu decat sa dea in Razvan. E cel mai simplu si nu necesita prea multa gandire si analiza, cam astia suntem si o spun cu tristete, ne meritam soarta. Asa suporteri asa fotbal! V-am pupat!

Iancu (1 comentarii)  •  5 martie 2010, 21:15

Domnu’ Ioanitzoaia, ati uitat cat s-a rugat Paunescu de Hagi sa revina la nationala. Fara Hagi eram terminati. Ne era frica ne ne … pe noi de Ungaria. Hai sa fim seriosi. In meciul cu Tara Galilor aveam 5 la pauza. A iesit Hagi, n-am mai jucat nimic. Nu spun ca astia ar fi ceva, sunt jucatori mai buni in campionatul intern decat Codrea, Marica, iar pe Nesu cine-l poate inlocui? Ca nu mai avem fundasi stanga. In topul gazeta a iesit Brandan, Bozovici si daca ramanea Pereira, iesea el. Hai s-o lasam mai moale cu generatia de aur… Am avut un jucator foarte mare -> Hagi… Restul e CanCan.

gabi (23 comentarii)  •  5 martie 2010, 21:17

domnule ioanitoaia si in momentul cand terminam pe 5 in lume tot pe ultimul eram la consumul pastei de dintzi.legat de lucescu jr nu-l mai aparati atat.are dreptate flotop legat de bilasco.eu unul tin cu u craiova dar bilasco este primul jucator pe care l-as testa.stiti cate goluri aveau surdu si bucur la momentul jocului din serbia? stiti cate meciuri avea jucate mazilu?costea nu este bun pt ca universitatea este la retrogradare dar echipa lui florescu pe ce loc este?o dam ca este campionatul slab ca este mai simplu.dar uitam un lucru,campionatul este in primele 10 din europa,nationala unde e?este macar in primele 20?
nu cred.ne bucuram toti ca a facut razvan o familie,o echipa dar cat de mica este echipa lui ne facem ca nu vedem.ni s-au promis 2 lucruri esentiale la venirea lui:selectionarea celor mai in forma jucatori si intinerirea lotului.s-a intamplat cumva vreunul din ele?dupa parerea mea fotbalistii nu trebuiesc sa fie exemple de comportament ei tb sa joace cat mai bine fotbal.noi punem pe primul loc atitudinea si d-abea dupa aia valoarea si asta este o greseala fatala.actuala echipa nu prinde nici locul 3 in grupa ,o sa vedeti.

vlad (309 comentarii)  •  5 martie 2010, 21:26

Cred ca Stefan S are dreptate. Orice argumente ar aduce dl Ioanitoaia sau altcineva, ramane tot ca ei: hai sa-l injuram pe Razvan ca da bine, e la moda!

Nick G (255 comentarii)  •  5 martie 2010, 22:42

Sunt total de acord cu Stefan S, din pacate asta e situatia, asta e mentalitatea romaneasca, stam pe bara si injuram pe cei care sunt pusi sa faca ceva fara sa le lasam nici un ragaz. Cat despre pozitia dv, dle Ioanitoaia, jos palaria, sunteti un om cu coloana vertebrala.

Un ardelean (1 comentarii)  •  5 martie 2010, 23:48

Ma intreb oare de ce este atat de hulit Razvan Lucescu? Dupa cum spunea dl Ioanitoaia, presa si suporterii il urecheu pe Piturca la al 49-lea meci pe banca nationalei, pe cand lui Razvan nu i se permit erori la al 8-lea. Cred ca unul dintre motivele pentru care actualul selectioner sta in gatul suporterilor este faptul ca acestia nu se regasesc deloc in el. Razvan nu e mahalagiu, nu scuipa, este educat, modest si nici macar pokerist sau barbugiu nu e. Razvan este un om prea bun pentru fotbalul romanesc in care corleonii, nasii si piturcii sunt la ei acasa.

toma (32 comentarii)  •  5 martie 2010, 23:50

Problema sportului romanesc este una de fond. Dupa cum ati mai scris si dvs, d-le Ioanitoaia, nu se face nimic in acest domeniu. Se schimba titulatura unor oraganizatii guvernamentale pentru sport, se paseaza problema sportului de la unii la altii, se desfiinteaza cluburile pentru copii, se inchid baze sportive. Cum ne putem astepta la rezultate bune daca nu se investeste pe nici un plan? Acest lucru e valabil pentru toate sporturile, inclusiv fotbal.

vlad (309 comentarii)  •  5 martie 2010, 23:55

Tocmai l-am vazut pe Bour ceanu la Rapid-Timisoara. Daca l-ar fi convocat, Razvan ar fi facut o mare prostie pt ca Bour ceanu n-a aratat nimic. O teapa

paraipan (17 comentarii)  •  6 martie 2010, 0:04

Si eu cred ca ar trebui sa i se dea continuitate lui Lucescu. Ce sa construiesti, ce rezultate sa ai daca noi schimbam antrenorii ca pe sosete?
Sunt destui din conducerile cluburilor care dau vina pe Lucescu ptr ca ei de fapt sunt marii vinovati si ptr situatia cluburilor si ptr ca permit ca hoti ce sunt sa fie condusi de alti mafioti la FRF.
Domnule Ioanitoaia, va rog, luati initiativa ca macar Gazeta sa termine cu genul de articol-sondaj cum a fost „Romania-Israel 0-2 cum comentati?” (sau ar trebui Lucescu schimbat?),(sau fa-i echipa lui Lucescu) ca asa incurajati lipsa de rabdare a suporterilor.
multumesc

radu (63 comentarii)  •  6 martie 2010, 0:27

am citit unele pareri cum ca nu ar conta pasta de dinti/nivelul de civilizatie. cont enorm de mult pentru ca sportul a evoluat in ultimele decenii, iar noi am batut pasul pe loc. parerea mea ca talentul in sport, acum, ajunge cam 5%, sa zicem… infrastructura, antrenorii, eduatia, mentalitatea, dieta, inteligenta, lipsa grijii d ziua d maine, chiar si placerea ne lipsesc cu desavarsire. multora le place expresia „mai rau nu se poate”; ba da, se poate! si vom simti pe pielea noastra

ivan gabriela (1 comentarii)  •  6 martie 2010, 1:35

buna seara domnule ovidiu!
profit de pagina dv de blog sa va scriu citeva cuvinte! nu prea mai sunt la curent cu fotbalul nostru romanesc,eu sunt o nostalgica a timpurilor trecute in ce priveste acest sport!
era totul atit de divers!era viata mea fotbalul ,am jucat si eu in divia a si b pt 5 ani!
printre lucrurile frumoase care imi alimentau aceasta pasiune erau si articolele scrise de dv.,ziaristii sportivi romani.
de 6 ani plecata din tara am citit doar ziarele on-line!asa mi-a venit o pofta sa recitesc acele rinduri!
vreau sa va spun ca in acea perioada colectionam articolele pe care le scriati pe ultima pagina a ziarului sportul(parca asa se numea,nu?)le adoram!asteptam ziarul vecinului meu cu respiratia taiata,era cel mai frumos moment al zilei.le copiam in fiecare zi pe un caiet,am avut si colectia ziarului pt multi ani dar plecind din tara am pierdut tot!
va rog pe dv sa faceti in asa fel incit sa le pot reciti,e unul din visurile mele.am sa va raman recunoscatoare pt toata viatza!
astept un mail de la dv !
cu respect ,gabriela!

MIKI II (181 comentarii)  •  6 martie 2010, 1:44

STIMATE DLE. iOANITOAIA,
Degeaba incercati sa explicati majoritatii ce legatura are pasta de dinti cu civilizatia. Ei nu cunosc aroma unei guri higienizate. Ptr. ei este mai important ce baga in gura, daca se poate cu cat mai multe % si mai ales este foarte important ce scot pe gura cu ajutorul coardelor vocale. La noi civilizatia se rezuma la o proasta intelegere a patriotismului local. Nu e buna decat echipa pe care o sustin cu indarjire fanatica. Indarjire concretizata pe stadioane cu trivialitati, batai si tot arsenalul huliganic existent. Sa le ceri sa-l inteleaga si sa-l sustina pe Razvan este ca si cand le-ati impune sa se „spele pe dinti”. Ei stiu una si buna, Razvan nu are fata de selectioner. Fiecare dintre ei ar fi mai bun decat Razvan. Au dreptate, Razvan nu e bun ptr. Romania. Razvan se spala pe dinti si ar fi un antrenor foarte bun intr-o tara cu oameni care stiu sa aprecieze calitatea nu numai vorbaria. Eu nu ma prea pricep la clasificarea antrenorilor, dar asi vrea sa aflu daca mai sunt si alti antrenori in functie cu performantele lui. Poate ma luminati dvs.

nea-nae (2 comentarii)  •  6 martie 2010, 2:19

Pacat ca n-a inceput cu Andrei Cristea (da pe stanga nu pe dreapta) si Marius Niculae. Si apropo toti cei care joaca in strainatate sunt blazati. Nu le ajungi la nas… Mmmmmammma unde joc io… la Sienna bah, ultimul loc in serie A. Ce ba? Io frec bara la Vfb Stuttgard si in timpul asta ii fac ghetele lui Cacau. Mi-a promis ca in curand o sa facem chimb de tricouri da o tzin tot asa. Lasa bah ca nu e echipa mai tare decat FC Utrech, asta echipa, un fel de Gloria Bistritza, nici nu luam campionatul nici nu picam in Eerste Divisie, vedetzi bah ca am invatzat si olandeza? Hai pa! !

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  6 martie 2010, 5:23

SA FIE CLAR, FOTBALUL ESTE O PASIUNE. DACA NU O AI, NU VEI DOVEDI NICIODATA CA ESTI UN FOTBALIST VALOROS. SE PARE CA, NU EXISTA LA NATIONALA ROMANIEI LIANTUL NECESAR INTRE ANTRENOR SI JUCATORI. PE DE ALTA PARTE, VALOAREA JUCATORILOR SELECTIONATI, LASA DE DORIT. IN CONCLUZIE CU O ASEMENEA PROASTA MENTALITATE VOM PIERDE SI CALIFICAREA LA EURO 2012. ARTICOL BUN. HAI ROMANIA!

tricks (20 comentarii)  •  6 martie 2010, 9:51

Sunt Roman si fan infocat al fenomenului fotbal, sincer mie nu imi place cum joaca nationala de fotbal si pana acum nu mia placut nici un joc al nationalei sub comanda actualului antrenor si cred sincer ca principalul pas gresit a fost numirea pe banca a unui antrenor fara experienta…restul este cancan domnilor…in fotbal rezultatele vorbesc oriunde in lume.

florin (11 comentarii)  •  6 martie 2010, 10:57

Dumneavoastra nu va-ti inpacat cu ideia,ca footbalul romanesc de cele mai multe ori este unul penal la propriu,eu unul nu mai am nici o asteptare de la footbalul din romania atat la nivel de echipa de club cat si nationala,asa ca nu ma intereseaza ce se intampla cu el,daca maine sa-r prabusi cu totul nu as fi deloc afectat,ca ceva sa renasca altfel intai trebuie sa se prabuseasca si apoi sa o lom de la zero.

Mihai,Delavrancea (4 comentarii)  •  6 martie 2010, 11:09

Stimate d-le Ovidiu,va apreciez abilitatea si stiinta de a ne face induratori cu antrenorul Lucescu jr. dar dupa atitia ani de seceta se pare ca si rabdarea suprterilor ehipei nationale a secatuit ,iar dinsul nu ne da nici o speranta. Vedeti dvs.intr-o padure cu multe ciuperci fara mare valoare,sunt de apreciat acei culegatori care au stiinta de a le alege doar pe cele bune si viguroase. Consider ca,tocmai acest simt lipseste d-lui L jr. ba mai mult,cred ca se teme de cele bune si viguroase, iar perfomantele sportive din activitatea de jucator, dovedesc tocmai labilitatea spiritului de invingator. Se spune ca Dumnezeu a creat lumea dupa chipul si asemanarea sa,precum si antrenorul va crea echipa nationala dupa asemanarea sa psihica si sportiva.

hombre (3 comentarii)  •  6 martie 2010, 11:34

Mai intai ne trebuie un antrenor. Oricat de serios ar fi Razvan el dupa parerea mea este un antrenor bun de campionat intern, la o echipa care se doreste undeva in zona cupelor europene si care la eventuala calificare sa nu piarda rusinos si atat!Ne trebuie un antrenor cu o filozofie a fotbalului, care sa conceapa un stil modern de joc nationalei si in functie de asta sa construiasca o echipa. Antrenorul in primul rand vrea succesul , victoria si asta imprima si echipei. Echipa trebuie construita pentru viitoarele calificari, caci pe aceastea deja l-am pierdut. Ar merita ca daca tot ne batem pentru locurile 3-5 cu Albania si Belarus macar in acest timp sa formam o echipa cu personalitate si vointa. Deocamdata avem in teren 11 jucatori care dau cu piciorul in minge, mai incurca adversarul si atat. Recomandare de antrenor : Dan Petrescu, Marius Lacatus si Petre Grigoras. Nu stiu cat pot, dar sunt singurii care vor.

M. Radulescu (21 comentarii)  •  6 martie 2010, 11:54

Eu nu sunt un admirator al d-lui R. Lucescu, dar nici nu-l consider lipsit de calitati; presupun ca odata ce va dobandi experienta, va fi un antrenor valoros. Contest insa „selectionarea” selectionerului, care consider ca s-a facut mai mult cu inima, decat cantarind profesionalismul posibililor candidati. Schimbarea, ca in orice domeniu, creaza de cele mai multe ori, probleme mai dificile decat cele anterioare, motiv pentru care militez pentru consolidarea experientei selectionerului, chiar si cu riscul unor eventiuale esecuri.

Nationala in galben ! (328 comentarii)  •  6 martie 2010, 12:01

Domnule Ioanitoaia,

Cred ca s-a trecut prea usor peste aceasta neinspirata schimbare a tricourilor echipei nationale.
Nu stiu a cui a fost ideea si cati bani s-au luat, dar cred ca acest lucru necesita o dezbatere mai ampla.
Este adevarat ca jocul echipei nu depinde de culoarea tricoului, dar aceasta poate insemna mult mai mult.
Culoarea galben incepuse sa ne individualizeze si sa ne dea o oarecare personalitate. Am fost la Euro 2008 , in Elvetia , si a fost minunat ca si noi , suporterii romani sa ne identificam cu ceva. Grupuri de suporteri in galben erau peste tot si am fost cu totii mandrii ca suntem acolo, unde am lasat o impresie excelenta.
Asa cum Olanda joaca numai in portocaliu, Italia in albastru, Germania in alb si negru, tot asa puteam fi si noi identificati cu o culoare.
Rosul acesta este atat de comun si impersonal ! O sa fim confundati cu turcii !!
In alta ordine de idei, nu cred ca in Italia sau Franta un sponsor si-ar putea permite sa ceara ca squadra azzura sau les bleux sa joace in rosu . Oricati bani ar da.
Nationala trebuie sa tina la traditie si sa-si apere blazonul.
V-as ruga ca, prin Gazeta Sporturilor, sa faceti o dezbatere, suporterii sa spuna daca sunt de acord si in final, sa revenim la culorile nationalei noastre.

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  6 martie 2010, 12:59

Eu nu zic sa-l schimbe pe Razvan ca daca zic, ca altii, pe Nasu tot nu-l intreseaza. Dar zic ca Razvan sa se mai consulte, nu sa enerveze lumea cu fostii lui jucatori, unii buni si altii fasaiti rau. Sa fie mai responsabil si mai putin sigur ca numai el are dreptate

Konstantin (5 comentarii)  •  6 martie 2010, 13:14

hai sa zic si eu! curlingul e un sport de chipa frumos. cere multa indemanare si e destul de spectaculos. probabil faptul ca A.C. Copenhaga,pepiniera de curlingisti din nordul Europei se inchide ar trebui sa ne afecteze terbil. si bobul e un sport frumos. si patinajul viteza si chiar aruncarea ciocanului. DAR NOUA NE PLACE FOTBALUL!!! chiar nu inteleg campania asta de promovare a unor sporturi care intereseaza doar o mana de oameni. ne bateti la cap cu gimnastica si atletismul ca si cum un sport ar fi mai nobil decat altul si mie, care nu imi place si nu inteleg cum poti sa stai cu sufletul la gura la un exercitiu la paralele, ar trebui sa imi fie rusine ca ador doar sportul rege. continuati sa ne bagati pe gat sporturi stupide! asta e ca si in timpurile apuse, cand trebuia sa iei un kil de heringi ca sa ai o juma de kil de muschi de vita sau, pentru a avea poeziile lui Nichita, luai pachetul cu inca trei nuvele istorice. nu imi plac nuvelele istorice, nu imi plac heringii! fotbalul e muschiul de vita sau, na, necuvintele lui Nichita. are de toate, e superb, e competitie pura. iti arata tehnica individuala, joc de echipa, suspans, spectacol in tribune! ati mai vazut un spectator sa exulte dupa o saritura cu skiurile ca dupa un gol a lui Ronaldo? de ce trebuie sa privesc alte sporturi doar pentru ca „si ceilalti sportivi au muncit mult, saracii…”?

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  6 martie 2010, 14:23

@ Pentru Ivan Gabriela

Mulţumesc pentru aprecieri. Cum eu, personal, nu posed nici o colecţie, ca să nu mai zic că n-am nici măcar vreo înregistrare a Procesului sau Recursului din aceşti 16 ani, ar trebui să-mi daţi nişte detalii. Din ce perioadă sînt articolele respective?

california (349 comentarii)  •  6 martie 2010, 14:41

daca ne luam dupa pasta de dinti, brazilia nu ar mai fi multipla campioana mondiala, asa ca haideti sa discutam despre fotbal; desi nu sunt sustinatorul lui piturca, reamintesc ca pe la al 49-lea joc, el avea 2 calificari la europene cu seniorii plus una cu tineretul; adica cum va place d-vstra sa spuneti „una-i una si alta-i alta”! toti cei care comentam pe blog, stim ca nu avem valoare in fotbal si asa cum corect spuneti, nici in citeva alte domenii; organizatoric de exemplu; de ce romanii care pleaca in strainatate fac fata in majoritatea lor, desi e mai greu decit acasa? pt. ca unde s-au dus s-a gasit cine sa-i foloseasca la ce pot sa faca mai bine; asa si la fotbal; din astia slabi asa cum sunt, niste antrenori buni tot ar incropi niste formatii care chiar daca nu de top, din cind in cind sa ofera meciuri care sa entuziasmeze sustinatorii; asa cum prin anii 60 petrolul batea liverpool cu 3-1, uta arad batea campioana europeana ajax in deplasare cu 2-1, prin 70 fc arges batea real madrid cu 3-1, nationala facea egal cu anglia sau 2-3 cu brazilia, etc; acum asa ceva ar fi o minune; nu am pomenit de perioada stelei sau a „generatiei de aur” pt. ca atunci aveam si citiva fotbalisti buni; daca anglia care e anglia isi permite sa aduca selectioner italian, noi de ce ne incapatinam sa credem ca razvan e buricul pamintului si salvatorul fotbalului romanesc?
eu nu dau pronosticuri pe motiv ca nu le nimeresc si nu dau nici formatii pt. ca oricum nu ar tine nimeni cont de ele, dar cind te plingi ca iti lipsesc multi titular si totusi nu-i convoci pe stefan radu, panin, muresan, tanase, fl. costea, varga, stancu, etc., nu mai ai nicio alternativa decit sa bati ca sa le inchizi gura criticacilor; daca nu, atunci e normal sa dai socoteala, mai ales cind te consideri mai bun decit predecesorul.

dimitris (13 comentarii)  •  6 martie 2010, 15:27

domnule ioanitoaia,inteleg amicitia dvs cu fam lucescu insa uneori devine ridicol sa tot aperi o cauza pierduta

george26 (1 comentarii)  •  6 martie 2010, 16:05

Suntem varza la fotbal nu stiu dupe ce mai mediatizati atata fotbalul nu vedeti ca nu suntem in stre de nimic in sportul asta numit fotbal.Luati exemplul la handbal fetele de oltchim au ajuns in semi-finalele ligi campionilor cand o echipa de fotbal din romania ajunge acolo,cum au ajuns fetele.

Alexandrum (4 comentarii)  •  6 martie 2010, 16:20

D-le Ioanitoaia,cum puteti sa spuneti ca ramaneti de partea lui lucescu????a avut vreo 7-8 meciuri in care sa aseze nationala pentru a avea o speranta in aceste calificari,nu vedeti ca nu a indreptat nimic?????selectiile lui sunt un dezastru!!!!va intreb sincer ce cauta fotbalisti precum surdu,mazilu si daniel niculae in mom asta la nationala?????cu ce sunt ei peste un costea????bogdan stancu?ce tot insisti cu roman cand szekely e cel mai in forma mijlocas dreapta?cand ai un torje?cand ii promovezi pe cei tineri?de ce insisti la mijloc cu florescu,codrea,paduretu,apostol,hai apostol mai merge cand si cand,cand ii ai pe cristi tanase,adrian cristea,prepelita,va fi si cocis,e dica,ai un sanmartean,sincer eu nu-l inteleg,dvs il intelegeti????de ce insista cu radoi fundas central cand ii are pe goian si tamas???cand va reveni si chivu?cand ii are pe stefan radu?moti,gaman,rada,ghionea,etc,etc,etc???radoi e scund,sa-l puna la inchidere!!!de ce nu incearca pe stanga un parvulescu,un gangioveanu????are un hora excelent pe dreapta????D-LE IOANITOAIA,SOLUTII SUNT,INSA antrenorul lucescu nu are idei,este limitat,cu parere de rau spun asta!!!!ai atatia jucatori si iti bati joc de milioane de romani!!!!!si-a batut joc de toate amicalele in care putea incerca multi jucatori interesanti cu surdu,mazilu si alte solutii de genul asta inexplicabile.cum sa-i dai afara de la nationala pe mutu si marica????cine esti tu sa faci astfel de lucruri?????ESTE CEA MAI SLABA NATIONALA DIN ULTIMII 30 ANI,ACEASTA NATIONALA A LUI LUCESCU!!!NU POTI SA FACI PERFORMANTA NUMAI CU MUNCITORI!!!MAI AI NEVOIE SI DE TALENTE,SI DE JUCATORI CU MOFTURI,E USOR SA ZICI CA NU AVEM ARIE DE SELECTIE CAND CONVOCI LA NATIONALA NUMAI FINI,NEPOTI,COPII DE SUFLET,ETC!!!!!

vlad (309 comentarii)  •  6 martie 2010, 16:57

Alo, California, Panin a fost convocat (si Lucescu injurat pentru asta), iar St. Radu si Tanase accidentati! Las-o jos ca macane!

jan pitesti 41 (254 comentarii)  •  6 martie 2010, 18:12

sper sa vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi dar e cam greu mai avem de asteptat.

Rasturnel (2 comentarii)  •  6 martie 2010, 19:26

Acum 30 de ani si mai bine, Franta a pierdut calificarea la turneul final al CM, pierzind in Parc de Prince cu 1-0 in fata Israelului. Pe vremea aia francezii nu emiteau mari pretentii in fotbalul mondial si si-o luau regulat de la nemti! Reactia federatiei franceze a fost o explozie a investitiilor pt. munca la copii si juniori al carei prim rezultat a fost Sinedine Zidan. Cum iti asterni asa dormi! Din fericire mai exista oameni ca Hagi sau Popescu, care investesc in domeniu chiar daca ei vor sa cistige bani in primul rind. Mai bine asa decit de loc!
La baza restrinsa de selectie, in loc sa se aduca un selectioner cu experienta (Rehagel e un ex.) care sa faca o echipa competitiva din putinii jucatori valorosi, e adus Mucescu. Cum sa se descurce el cu atitia derbedei plini de bani? El nu e facut pt asa ceva si cine a fost in vestiarul unei echipe de fotbal stie ce vreau sa spun! Ma intreb ce a fost in capul celor de la FRF?

coco (401 comentarii)  •  6 martie 2010, 19:45

Gluma de selectioner…gluma de echipa..!

na-gi (5 comentarii)  •  6 martie 2010, 19:52

Ce am semanat,culegem. Conducatorii si-au asigurat viitorul, dupa ei potopul. Si abia suntem pe la inceputul prapastiei uitandu-ne la ce ne vine din urma. Razvan a privit lucrurile cam de sus si va fi nevoit sa reanalizeze situatia, sa revina cu picioarele pe pamant. Nu e nimic rau ca incearca variante noi gen Florescu, totul e sa aiba timp pana incep preliminariile sa gaseasca o formula. Asa cum il vrea pe Mutu fara orgolii, tot asa ar trebui sa fie si el un exemplu in aceasta privinta si sa-l aduca pe Costea, Sekely, Torje, Cristea, etc. Eu gandesc ca nu ar fi rau sa faca o selectie largita din care sa iasa doua echipe care sa joace intre ele multe meciuri pana la confruntarile oficiale, de unde sa speram ca va iesi ceva. Altfel cu doua meciuri de verificare si un jucator nou, nimic nu poate garanta ca nu se va repeta locul 4 de la ultimile preliminarii ale CM 2010. In rest multa sanatate sa fie…

valeriu (38 comentarii)  •  6 martie 2010, 23:21

INTELEG CA R.L. TREBUIE SA ACUMULEZE CCA.50
DE MECIURI PT. A FI POFTIT SA NE LASE IN PACE.ORICUM ACTUALA CONDUCERE TEHNICA DIN CARE
FAC PARTE 3 PORTARI PRIN GRIJA INTELEPTULUI LUPESCU VA FI COMPLETATA CU DANI COMAN PT.A
OBTINE O EFICIENTA SI MAI MARE TEHNICO-TACTICA SI
A ORIENTA SELECTIA INSPRE LIGILE A PATRA SI A CINCEA DIN BENELUX.FELICITARI D-LE IOANITOAIA !

DD (76 comentarii)  •  7 martie 2010, 0:32

Nu e chiar asa domnule Ioanitoaia !!! Cand incepe Razvan Lucescu sa intinereasca lotul cum a promis? Sau cu cine ? Goian ? Codrea? MAftei? Radoi? …..Cand ? Toata lumea il huleste pe Razvan pt ca face selectia proasta ! PEntru ca avem jucatori buni, dar nu sunt nici macar incercati, gen: Costea, Tanase, Szekely,Liviu Ganea,Tatarusanu,Costin Lazar,Ionita,Prepelita,Alexa,Ovidiu Petre,Iordache,Bud,Bourceanu etc….si mai sunt…..jucatori tineri de viitor! Asta deranjeaza, faptul ca joaca cu pocnitori de 30 ani….care peste 2-3 ani o sa fie muraturi! Ne trebuie un antrenor bun…..uitati-va ce a facut Dan Petrescu la Urziceni cu jucatori mediocri! Eu spun ca cel mai bun pt a fi selectioner este Dan Petrescu !

PS: Piturca a fost hulit tot timpul, chiar dupa primul meci, doar ca ne-a sfidat intru-totul ! Toti il huleau si pe Piti de la inceput, dar el se facea ca nu vede, ca avea de incasat banii pe contract de la frf !

DD (76 comentarii)  •  7 martie 2010, 0:34

Am uitat de Torje, Parvulescu, Bogdan Stancu si Gangioveanu ! Si mai sunt ! Nu va mai plangeti ca nu avem valori, pt ca avem…..dar nu sunt selectionati !

DD (76 comentarii)  •  7 martie 2010, 0:41

Forta Steaua ! Il vreau Pe Torje si Szekely mijlocasi dreapta, in locul anti-fotbalului Banel, pe Bogdan Stancu si Costea in locul lui Marica si Surdu, pe Bourceanu si Costin Lazar in locul lui Codrea si Ghioane,pe Gangioveanu in locul lui Nesu,Hora sau Dananae pe dreapta, Stefan Radu si Goian in centru ! In poarta Tatarusanu si Pantilimon ! Nu se poate sa joci cu jucatori care o sa aiba 32-33 ani in momentul inceperii campionatului european! De aia toata lumea se ia de el !

Dan Petrescu e cel mai bun pt postul de selectioner dar sa-l lase cativa ani sa isi faca treaba !

Forta Steaua !

offtopic (24 comentarii)  •  7 martie 2010, 2:36

Am observat ca saptamana aceasta nu ati avut nici un articol pe pagina principala(website) despre CFR Cluj(gsp-ul). Pe mine ma intereseaza, inainte de toate, aceasta echipa. S-au introdus editiile regionale electronice si eu nu am aflat? Puteti sa-mi oferiti o explicatie legat de acest lucru? La modul cel mai serios sa stiti ca ma deranjeaza acest fapt si as dori sa stiu exact ce se intampla. Cred ca va pierdeti din cititori astfel.
In speranta rezolvarii situatiei, va multumesc !

radu (2 comentarii)  •  7 martie 2010, 3:16

Daca era Mutu pe gazon ,el ,bineinteles ar fi fost vinovatul de serviciu ,asa cum s-a intamplat in Serbia .Dar ghinion pentru Razvanel .Nefiind Mutu nu mai poate sa gaseasca un vinovat si sa conduca atentia presei printr-o actiune bine dirijata ,de la lipsurile si greselile lui .la singurul fotbalist roman prezent in Serbia .

Dr. victor stanculelscu (19 comentarii)  •  7 martie 2010, 8:46

Draga Maestre O.Ioanitoaia & R.Lucescu:

* Este normal sa strangem randurile in aceasta viata anormala sportiva, sociala, profesionala, dar cercul performantelor “impune sa ne dam mana cu mana, cei cu inima romana”! In present cercul unitatii este spart pe factori, fiecare actionand independent, “ca un stapan, fara caini sau invers, caini fara stapan”.

* Ceea ce vreau sa spune este ca Antrenorul RL, “a pierdut uzul ratiunii”:

1. A terminat relatia cu tatal sau, cel care l-a carat in spate, iar cand a ajunst pe varful muntelui fotbalului i-a dat branci tatalui, in fata lumii intregi in “prapastia sentimentala”, care daca pentru fiu este normal, pentru tata este o durere surda-oarba, de care nici-un parinte nu avem nevoie;

2. Marea greseala a micutului Napoleon AL FOTBALULUI, este ca a inlocuit INTELIGENTA LOGICA-ELEMENTARA, cu INTELIGENTA EMOTINALA, “adica in loc sa faca ce trebuie, face ce vrea –adica ce-i place, fara sa dea socoteala nimanui”! (O liniste a FRF, dinaintea unei furtuni)!

3. A intors spatele principiilor etice, profesionale, sociale, morale, sportive tuturor, parca nici n-a auzit de acest game (Uitand ca in toata lumea sunt oameni care nu sunt de accord cu foarte multe lucruri, dar pe care le acceptam ca necesare, minimale si obligatorii pentru viata sociala-sportiva-morala-etica, curenta).

De fapt, traim intr-o continua lupta:
3.1. Cu noi insine (cea mai grea lupta);
3.2. Cu familiile de acasa si cu cea de la stadion si;
3.3. Cu adversarii directi si indirecti din campiont si vaita sportive sau nesportiva.

4. Exista o formula de evaluare a antrenorilor de fotbal in 6 puncte, la care antrenorul RL, ar trebui sa inverte ca:

4.1. Nu exista om mare si tare in fotbal! Nu poti invinge fotbalul nici cu numele, nici cu banii, nici cu zmecheriile, ci numai cu valoarea profesionala-sociala, umana, morala, ethica, etc.

4.2. Deasemeni, Stiinta, si in fotbal incepe odata cu folosirea numerelor si a celor trei dimensiuni: “Evaluare, Diagnosticare si Concluzie: Intr-o formula semnificativa:

Sa presupunem ca vrem sa aflam cine este antrenorul X,Y sau Z:

Incepem cu evaluarea in note de la 1-10 pentru o serie de factori, dintre care am ales o formula de 6 factori:

I.- Daca antrenorul stie sa faca selectia jucatorilor (dati-i o nota de la 1-10);
II.- Daca stie sa faca echipa + rerzervele pentru joc;
III.- Daca stie sa pregateasca echipa pentru joc (jocuri);
IV.- Daca stie sa-i mentina in forma sportive jucatorii si echipa;
V.- Daca stie sa-i conduca in viata sportiva, antrenament si recuperare, si unde antrenorul trebuie sa fie dasemeni, un model de urmat? Sin in sfarsit:
VI.- Daca stie sa-i pregateasca si sa-i conduca in jocurile oficiale?

5. Evaluati cele 6 cerinte profesionale in note de la 1-10; Adunati cele 6 note si aveti valoarea cantitativa a antrenorului evaluat;

6. Scadeti din maximum de 60 de puncte si aflati care este valoarea calitativa a antrenorului;

7. Urmeaza feedback-ul si corectiile profesionale, dupa fiecare perioada, joc oficial, evaluare, etc.

8. Daca antrenorul nu face nici-o modificare pe care o gaseste personal, cu ajutorul echipei tehnice, a echipei de antrenori ai campionatului si de ziaristii, a jucatorilor, a spectatorilor, a FRF, atunci ceva este gresit in logistica elementara de bun simt profesional, etic, moral, profesional, social.

9. Se masoara in perioade de timp, de numar de jocuri, de obiective de indeplinit, dupa care urmeaza, „judecata de apoi”, care nu este obligatorie, dar este necesara: Aplicandu-se o alta serie de 3 legi nescrise:

LEGEA nr. 1: Nimeni nu stie totul despre fotbal?
LEGEA Nr. 2: Daca nu stii, jocul oficial te invatam, cum sa inveti;
LEGEA Nr. 3: Daca nu vrei sa inveti de la joc, atunci trebuie sa te invete jocul (si ca urmare a ignorantei, trebuie sa treci la coada sirului antrenorilor care nu respecta legile scrise si nescrise ale fotbalului);

In loc de final:
1. Prima lovitura ai primit-o din partea tatalui D-tale care a afirmat in ziare: “Ca aveti antrenor, sa raspunda de ce face si de ce nu face”?

2. Dialogul cu adversarii directi si indirecti, este o mare greseala politica-profesionala. Toti te urmaresc, te admira sau invidiaza, si asteapta sa arati fapte inteligente, creative, performante;

3. Disputa cea mai mare este cu jucatorii, discriminare care te costa 99% dintre toate cauzele care-ti pot cauza detronarea!

4. Iar adversarul care-ti va lua capul este presa, care te sustine si te paraseste ultima, dar care este singura care manipuleaza lumea fotbalistica prin instrumentele ei senzationale, de legatura directa!

5. Eu, personal si AAFF (asociatia antrenorilor fara rontiere) iti dorim ceea ce lei dorim copiilor si nepotilor nostrii:

5.1. Credinta in cineva care te poate ajuta sa faci ce trebuie (unii numesc fiinta divina, altii, Dumnezeu, altii jocul de fotbal);

5.2. Iubire/respect pentru toti cu care intrii in relatie si;

5.3. speranta ca maine va fi mai bine decat astazi!

6. Si Intradevar in incheere: Ceva pe care trebuie sa-l recomand tuturor antrenorilor “ Este sa nu va paraseasca forta dumnezeiasca a acestui joc de-a te mentine la “mintea romanului de pe urma”.

Se intimpla un un fenomen greu de explicat (Uman): In momentul numirii intr-o pozitie de antrenori, ai uitat cine esti de fapt, cum se numeste sportul, care sunt legile succesului, trasformandu-te in patron, in primar, in investor, in presedintele FRF, In Ziarist, in milionar, uitand ca de fapt, ca esti si vei ramane

“Un antrenor profesionalizat sau ne-profesinalizat”!

Dr. Victor Stanculescu
Fondatorul Asociatiei Antrenorilor de Fotbal fara Frontiere”!
Din Cancun – Mexico

* Am facut o analiza a 4 echipe pe care le-am vazionat in recitalul al „starii de sanatate a fotbalului celor care merg la CM-2010”: Germania-Argentina si Spania-Franta, 4 dintre cele mai bune 8 echipe din lume;

Tiffi (13 comentarii)  •  7 martie 2010, 11:29

Citesc comentariile de mai sus şi mă loveşte crunt naivitatea celor care le-au scris. E incredibil cum putem confunda noi valoarea reală cu marketingul indus de anumiţi preşedinţi de club sau de anumiţi jurnalişti! Lumea care se interesează de fotbal nu înţelege că nu poţi educa un fotbalist de la vârsta de 15-16 ani! Trebuie să-l cizelezi de mic, să-l înveţi ce e RESPONSABILITATEA, SACRIFICIUL, VIAŢA SPORTIVĂ în general!
Se tot compară generaţia SUA 1994 cu alte selecţionate de după. E forţat. Ce jucători erau atunci, ce valoare avea lotul acela, ce unitate era intre ei, nu vom mai găsi multe decenii de acu’ înainte.

pt offtopic (76 comentarii)  •  7 martie 2010, 11:34

Daca si cititori ai gsp sunteti la fel de multi cati sunteti suporteri…..si ma refer la suporteri nu spectatori….adica cei ce merg la meci si acasa si in deplasare………gsp-ul nu pierde nimic!

In meciul de cupa dupa Giulesti ati fost 7-8 insi! Asta pierde gsp-ul ? LOL

Tiffi (13 comentarii)  •  7 martie 2010, 11:38

Când tu nu ai un jucător capabil să centreze cum trebuie decât odată la 20 de încercări, când iroseşti loviturile libere cu nonşalanţă, când tu pui atacanţii să coboare la 30 m de propria poartă CONSTANT, ca să-şi construiască fazele „de poartă”, pentru că nu are cine altcineva, ce pretenţii mai putem avea? Îmi amintesc cum era luat în băşcălie Szelimeşi că nu reuşea centrări bune mereu. Acum ar fi mană cerească un fundaş ca el. Dar de Raţ se zice că nu e bun, că nu ştiu ce meci a făcut slab pe la Şahtior, etc. Valoarea nu se naşte doar pentru că strigă spectatorii. Trebuie investiţii pe termen lung. Şi susţinere financiară de la comunitate (măcar primăriile, şi tot ar fi ceva).

Tiffi (13 comentarii)  •  7 martie 2010, 11:46

Eu sunt din Galaţi, şi nu pot să nu mă gândesc ce ar fi fost acum Oţelul, dacă pe lângă Sidex (Arcelor Mittal) ar fi băgat şi Primăria bani. Câte nume interesante nu a dat in ultimii 6-7 ani fotbalul gălăţean! Dacă toţi acei, unii dintre ei chiar copii, ar fi rămas la Oţelul, cu un antrenor ca Grigoraş sau Munteanu cred ca am fi fost campioni macar odată în ultimii 5 ani. Dar asta e situaţia, trebuie să vinzi ca să traieşti. Păcat!
Iar ca să revenim la subiect, la Naţională, cred că trebuie să ne micşorăm pretenţiile (noi ca…suporteri), să învăţăm că doar prin muncă se obţin rezultate şi nici acelea nu sunt mereu extraordinare, iar fotbalul nostru e printre sporturile cu cele mai slabe rezultate din ţară şi totuşi cel mai bine plătit, cel mai mediatizat şi cel mai urmărit.

Comentează