Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Răzvan, cu şi contra

Înfrîngerea cu Israelul le-a dat apă la moară contestatarilor selecţionerului. Întrebarea e cîtă dreptate au aceştia?

Scriam ieri că nu-i cazul să dramatizăm eşecul suferit la Timişoara, fie şi pentru că israelienii ne-au bătut şi în precedentele 3 întîlniri. În […]

joi, 4 martie 2010, 6:50

Înfrîngerea cu Israelul le-a dat apă la moară contestatarilor selecţionerului. Întrebarea e cîtă dreptate au aceştia?

Scriam ieri că nu-i cazul să dramatizăm eşecul suferit la Timişoara, fie şi pentru că israelienii ne-au bătut şi în precedentele 3 întîlniri. În 1998 şi 1999 la Bucureşti, cu Iordănescu şi, respectiv, cu Piţurcă pe bancă, la fel şi în 2008 la Tel Aviv, din nou cu Piţurcă. Plecînd de aici, nu rezultatul ar trebui să ne îngrijoreze, ci evoluţia slabă a “tricolorilor”. Una lipsită de omogenitate, de orizont şi de nerv.

Atît în formula de start, cît şi în cea din final, cu 8 schimbări, “naţionala” a rămas datoare. În sensul că a vrut, nu i se poate imputa atitudinea. Ca realizări, s-a prezentat însă departe de aşteptări, dezamăgitor. Dovadă că, dintre cei 19 fotbalişti rulaţi, doar Pantilimon, Tamaş, Codrea, Florescu şi M. Niculae au fost notaţi de Gazetă cu 6, 8 au luat 5, iar Neşu, D. Niculae şi Marica chiar 4 În contextul unei prestaţii palide, am reţinut debuturile lui Florescu şi Deac, ambele promiţătoare. Deoarece n-a evoluat pe parcursul ultimelor 3 luni şi provine de la o formaţie anonimă dintr-o ligă daneză ultramodestă, în care Midtjylland (înfiinţată abia în 1999) ocupă locul 10 din 12 după 18 etape, Florescu a constituit o surpriză plăcută. Deşi n-a sedus, mai merită urmărit. În fond, acesta şi e scopul meciurilor amicale, să vezi, să verifici şi să tragi concluzii.

Înainte de a provoca polemici privind aşezarea, strategia etc., înfrîngerea li s-a potrivit ca o mănuşă contestatarilor lui Lucescu junior, acuzat în special pentru selecţie. Cum echipa care nu joacă e cea mai bună, aceştia i-au reproşat că i-a uitat, de pildă, pe Cernat, pe Bourceanu, pe C. Lazăr, pe Ad. Cristea, pe Szekely, pe Fl. Costea, ba şi pe Pulhac şi pe Sînmărtean Personal, apreciez că se încăpăţînează fără rost cînd refuză să-l convoace pe Fl. Costea, mai ales că Marica şi D. Niculae nu mai găsesc de la un timp drumul spre poarta adversă. Dar nici nu omit faptul că Răzvan Nnu i-a putut folosi miercuri, din varii motive, pe Săpunaru, pe Chivu, pe Galamaz, pe Raţ, pe Şt. Radu, pe Ghioane (introdus 6 minute), pe Apostol, pe Cr. Tănase, pe Varga şi pe Mutu. Cu ei în teren, e de presupus că “naţionala” ar fi arătat altfel. Măcar ar fi jucat ceva.

Nu-i exclus ca unii să mă considere un conservator. Poate că nu greşesc. Oricum, aşa cum m-am numărat printre puținii apărători ai lui Piţurcă în momentul în care, după Europenele din 2008, suporterii îl somau să demisioneze, mă declar acum de partea lui Lucescu. Admit că unele dintre opţiunile sale par ori chiar sînt discutabile, ceea ce nu mă împiedică să afirm că trebuie să-i acordăm credit. Încearcă să-şi facă treaba, doar că, din păcate, nu prea are cu cine. Valorile fotbalului nostru s-au rărit, iar campionatul intern e plin de străini, însă despre asta vom mai vorbi.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:12

Nu poti sa-l dai pe un antrenor de nationala afara dupa cateva luni de mandat. Nici n-au inceput calificarile ! Parerea unor oameni ca Ioan Becali nici n-ar trebui luata in seama pentru ca asemenea persoane nu au nici o calitate in fotbalul romanesc.
Mutu (de care imi place foarte mult) are totusi aproape 32 de ani. Indiferent ca joaca sau nu , nu reprezinta solutia de viitor a Nationalei, mai ales ca Nationala nu trebuie sa stea intr-un singur jucator. Razvan trebuie sa formeze un nou grup competitiv, sa promoveze jucatori, etc, iar meciul de aseara a fost un bun prilej pentru a-i testa pe cativa jucatori noi. Munca pe care Razvan trebuie s-o faca nu se face peste noapte. Trebuie lasat in pace o perioada mai lunga de timp !

senateo (6 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:21

Feeratia a facut o mare greseala in momentul in care la numit selectioner pe Razvan Lucescu. Acesta nu are nimic din spiritul si talentul tatalui sau la varsta lui. Lucescu jr. e depasit total de functia pe care o are, prin selectia pe care o face arata ca e mant doar de orgolii si afinitati personale. O sa fie foarte greu pentru selectionata lui Razvan sa termine mai sus de locul 4 in grupa de calificare pentru Euro 2012, locul 3 ar fi oricum o „performanta” pentru el. Spre binele fotbalului romanesc speram sa isi dea demisia dupa primele esecuri in meciurile oficiale.

finjan (5 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:25

lucescu se incapataneaza sa foloseasca doar jucatori cu care a lucrat. are fixisme si e prea tanar pt asta. goian nu joaca,d. niculae nu joaca,ghioane vine dupa o accidentare,florescu desi un jucator interesant,vine din danemarca de la o echipa de pe locul 10 din 12 si nu a mai jucat de 3 luni. si paduretu…ce Dumnezeu,paduretu ?! asa rau am ajuns ? in schimb r. stefan,titular la lazio,fl. costea,prepelita,bilasco,pulhac,stancu etc.,par a plati pt ca nu sunt salhori. mie asa mi se pare ca arata proiectul lui lucescu cel mic,o nationala de salahori.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:39

In fotbalul de azi au ajuns sa conteze foarte mult si amicalele in calcularea coeficientilor de tara. Asa ca infrangerea asta nu ne pica bine deloc., pe langa faptul ca n-am jucat mai nimic. Selectia are hibe mari, iar daca Lucescu isi inchipuie ca va putea face o echipa doar din jucatori mediocri dar docili, se inseala. Cu Nesu a gresit-o cel mai mult. Daca era atent, ar fi vazut ca in ultima etapa de campionat Utrecht a pierdut cu 4-0 cu Nesu titular, iar golul 4 a fost chiar comic, cu un Nesu aerian si spectator pe langa un atacant advers care a inscris din spatele lui. Nesu e cam zapacit de felul lui. Poate face unele meciuri bunicele, dar nu te poti baza pe el la nationala. Asa am luat si al doilea gol ieri, total aiurea, intr-un moment in care mai erau 8-10 minute pana la final si mai speram in egalare. Nu e singurul care a jucat slab. Poate pe partea lui Nesu ar trebui incercat Pulhac, care a aratat o revenire in ultimul timp. Sa mai caute si alte solutii. Echipa de ieri a parut o mare improvizatie, una experimentala care n-are nici un viitor. E grav ca se apropie debutul si Lucescu e din ce in ce mai plin de incertitudini, in loc sa se lamureasca. Suntem intr-o ceata totala, pierduti ca intr-un labirint din care nu stim cum sa iesim. In acest moment lui Lucescu ii trebuie o inspiratie de magician sa gaseasca echipa castigatoare. Am mari dubii ca va reusi.

t.b. (1 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:40

nu-l uita pe bogdan stancu,este intr-o forma de zile mari ,nu ca marica si niculae!!!!!!!

radu (63 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:46

mai bine si-ar da demisia Lucescu, sa puna „contestatarii”(fratii albanezi) p cine vor ei antrenor si sa aduca c jucatori vor ei. nu v-ati dat seama ca oameni decenti ca Lucescu sau ca d-voastra sunt o minoritate in tara asta? el saracu’ vine imbracat frumos, vorbeste frumos, respectuos, iar vacile alea il fac suingar. da, au fost niste greseli la selectie, dar d asta se numeste amical

Nea Vanea (170 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:49

Sti care este problema, Ovidiule?!
L-am suporta pina la sfarsitul mandatului daca prin contraperformantele lui, ce se prefigureaza limpede inca de acum, ne-ar scapa de Sandu, Lupescu, Kassay…
Asa insa, speram ca un antrenor adevarat sa poata redescoperi drumul spre performanta la Nationala.
Cata dreptate are Cornel Dinu: acesti portari nu au nimic in comun cu viziunea asupra dinamicii jocului, nu au nici o idee tactica in lipsa valorilor care sa faca diferenta, nu au pricepere in urmarirea potentialilor candidati la selectie, in titularizari care sa tina cont de complementaritatea calitatilor celor propusi.
Nimic, nimic, nimic…
Doar vorbe dulci si mestesugite, pe toate canalele de sport!
Sa ramina, cu totii!

sanyo29 (3 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:49

Articol la obiect.Bafta dl.Ioanitoaia.Bafta cu Lucescu, cel putin o campanie de calificare.Hai Steaua.

Moskopole (14 comentarii)  •  4 martie 2010, 19:53

Il regreta pe Piti acea parte mica a publicului care se pricepe la fotbal. Piti a fost cel mai bun selectioner, dupa Lucescu al Batran. Aceleasi probleme de selectie erau si la Piti, dar el, care spre deosebire de Razvanel-care este o beizadea impinsa de tasu peste tot si influentata si tinuta in brate de o parte a presei-acea parte care habar n-are de fotbal- era un super-mesrias cu un ochi fantastic in evaluarea jucatorului. Era un caracter puternic, de barbat adevarat, care nu lasa presa sa influenteze selectia. Avea o idee-care s-a dovedit corecta prin prisma celor 3 calificari din 4 campanii- si si-o nurmarea principial indiferent de urletul cainilor. Era un monument de demnitate, de constiinta a valorii sale, a ideiilor sale si a faptului ca face bine chiar daca mare majoritate il contestau. Un adevarat specialist si un barbat adevarat! Prin comparatie, beizadeaua lui Luce este ostaticul imaginii pe care si-a construit-o, al presei care l-a forta la Nationala; are o mentalitate de looser; caracterul adevarat ii iese la iveala in momente grele(in mai mult decat o ocazie in mandatul de la Rapid). Este un fel de Obama(nicio aluzie la pigment), o jucarie a presei care il manevreaza cum vrea ea. Cel mai mare profesionist-meserias care il avem confirmat, Piturca, pana acum ar fi scos cel putin 5-6 jucatori pe care sa se poata baza in campania viitoare:un Ropotan, fratii Costea, Muresan, Gaman,ar fi avut 9-10 titulari certi.(asa cum i-a inventat pe Tamas, Ov.Petre, Mazilu, Cocis, Rosu, Tanase,jucatori selectionati din nimic, contra intregii prese si cu care s-a calificat la Europene. Razvan in 6-7 meciuri cate are pana acum n-a adus niciun nume certitudine, dar NICIUNUL! Nu e posibil asa ceva.Nu se pricepe absolut deloc. Nu ca greseste, ca mai e posibil sa si gresesti punctual, la inspiratie. El greseste conceptional, iar daca greselile de executie mai sunt permise, cele de conceptie nu trebuie tolerate. Din pacate, pt. ca esecul lui va insemna si esecul presei romanesti, plecarea lui de la Nationala va intarzia, prelugindu-se intr-o agonie chinuitoare, cu presa pe post de alibi si aparator al unei investitii esuate. Uite sa ii cresc actiunile lui Piti. Sa nu spuna nimeni ca situatia era diferita atunci pt. ca nu era. Numai ca satana meseriasa facea sa mai palpaie soarele, iar ilumainatul Razvanel a tras perdeaua de nori si tunete tunete peste aceiasi noi.

vlad (309 comentarii)  •  4 martie 2010, 20:26

Nea Ovidiu, nu stiu cata dreptate ai, dar imi place ca esti consecvent cu Razvan. Doar, vorba aia, sa nu mori cu el de gat!

andrei (1 comentarii)  •  4 martie 2010, 20:28

de ce apreciezi k nu il cheama pe costea? e adevarat k acum nu e in cea mai buna forma da d.niculae nu a fost niciodata in forma……inainte se spunea ca costea nu poate sa joace in acelasi timp cu mutu ca sunt pe acelasi post da acum…..se zice ca nu stie decat o fenta si la invatat lumea da nu cred ca francezi sau bosnieci stiu ce poate si iar putea surprinde……

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  4 martie 2010, 21:17

Iate uite ce il mai regreta unii pe Piturca de parca nu cu el ne-au cocosat lituanienii cu 3-o la Cluj intr-un meci oficial, nu amical. Pustilor, ca despre voi cred ca e vorba, ciocu mic si la revedere! Nu mai dati voi solutii, haideti sa vedem. Ce tara, cati locuitori, atatia selectioneri!

cldtoma (6 comentarii)  •  4 martie 2010, 21:22

nea ovidiule de aceasta data nu este vorba de faptul ca ai fi mai consevator, ci de cordonul ombilical care leaga majoritatea ziaristilor de familia lucescu.
cate critici la adresa baiatului lui tata ati citit dupa marile lui ” victorii” cu serbia si israelul, chiar si dupa meciurile cu franta si austria in care nu am jucat nimic.
dar nu se cade, nu-i asa ?,sa stricam atmosfera la echipa nationala.
ce s-ar fi intamplat daca pe banca la aceste meciuri era un alt antrenor, probabil era desfiintat de presa.
de ce oare toti ziaristii cand vorbesc de ” baiatul lui tata” spun razvan, de ce nu spuneau si celorlalti antrenori din trecut victor, anghel, emi etc.
familiaritatea asta cu care este tratat razvanel mai rau il incurca, deorece la orice critica asupra lui el va crede ca lumea intrega conspira impotriva lui si a ” activitatii” sale

mymy (182 comentarii)  •  4 martie 2010, 21:26

Am citit articolul lui Ovidiu si pe cel al lui Alin si nu ma mir ca al lui Alin e mai cautat. Noua ne plac injuraturile sau macar criticile, nu judecatile echilibrate. Suntem bolnavi si n-o sa nu vindecam nici o data

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  4 martie 2010, 21:28

Apai daca ne bazam pe Apostol, pe Cr. Tănase, pe Varga atunci nu o sa ajungem departe. Antrenor slab, fotbalisti si mai slabi.

Nana (16 comentarii)  •  4 martie 2010, 22:02

Ce ma amuza la voi este ca acum il ridicati in slavi pe Piturca pe care atunci cand era selectioner il injurati. Halal mentalitate, halal suporteri! Lasati-l pe razvan in pace si asteptati, nu mai sariti ca fata mare la maritis si injurati in stanga si in dreapta, pana una alta Razvan e selectioner si singurul care isi va asuma rezultatele obtinute de echipa nationala.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  4 martie 2010, 22:12

@ Pentru cldtoma: Nu i se spune Răzvan decît pentru a se evita confuzia deoarece în fotbal mai există un Lucescu. Apoi, a susţine că echipa nu a jucat nimic e o critică şi la adresa selecţionerului. Cei care l-au înjurat pe Piţurcă după egalul cu Franţa sînt aceiaşi care-l contestă acum pe Răzvan. Repet că acesta are defecte, dar şi dreptul de a fi lăsat să arate dacă, ce şi cît poate. Oricum numirea lui la echipa naţională n-a fost opera presei, ci a Federaţiei.

toma (32 comentarii)  •  4 martie 2010, 22:48

Sunt perfect de acord cu dvs, d-le Ioanitoaia. Desi meciul cu Israelul a lasat un gust amar, asta nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu pietre in Razvan. Rolul meciurilor amicale e de a omogeniza echipa. Consider ca trebuie sa mai asteptam inainte de a da verdictul.

Nana (16 comentarii)  •  4 martie 2010, 22:57

Intr-adevar o analiza echilibrata si nepatimasa, haideti sa ne educam in spiritul acestei elegante si claritati in gandire pe care le adopta dl Ioanitoaia.

TARRACO (2 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:15

vad aici ca toata lumea se intreaba de ce nu este convocat fl costea la nationala! dintr-un singur motiv! acela ca razvan NU UITA SI NU IARTA! sa ne aducem aminte in sezonul trecut razvan era antrenor la brasov si aveau sanse reale sa se duca in uefa! dar a venit meciul cu craiova spre sfarsitul campionatului cred ca etapa 30! cu o victorie erau in uefa! in min 90 era 1-0 iar in min 92 costea a egalat si a bagat disperarea in lucescu! de atunci nu-l uita si nici nu-l iarta! COSTEA a fost votat cel mai bun fotbalist din liga 1! numai la nationala nu are loc! RUSINE IL LUCE!

Matale esti preten cu Lucestii!!! (2 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:16

Mai ales cu al batran… Asa ca nu ma surprinde ca o sa-l lasi jos din brate pe Razvanel abia cand chiar nu o sa se mai poata face nimic.

Dar chiar asa de greu e sa vedeti ca nationala nu joaca nimic de cand a venit Razvan? In afara de un egal plin de noroc cu Franta (cand ne-au dominat clar) nu am facut nimic!
Tot timpul e vina altora: ba e Mutu, ba e presa, ba sunt conducatorii de cluburi… Dar’ vina lui cand este? Cat sa asteptam? Poate pana cand o sa vedem ca Giovanni are dreptate? Si-anume ca nu facem decat 2 puncte in primele 3 meciuri???

Atunci sa-ti asumi si matale, nea Ioanitoaia, pozitia asta pe care o ai acum: de sustinere a lui Razvan pana in panzele albe…

Moskopole (14 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:20

Vad ca unii de pe aici se dau politically corecti, si uita subiectul.Sanchi, ne-au cocosat lituanienii cu Piturca antrenor(intr-o conjuctura incarcata la echipa din punct de vedere psihologic, cu relatii uzate, dupa o mare performanta, nereflectata ca atare.Razvan nu are scuza asta.E fresh.), sau ce il regretam pe Piti. In primul rand nu il ridic in slavi pe Piturca in conditiile in care ieri il injuram. Tot timpul am avut o admiratie fata de el(cu toate defectele lui-incapatinare, aroganta,inchistare). Unii,nomina odiosa, polueaza blogurile astea si vin dintr-o zona patriarhala favorizata de un nume cu rezonanta istorica sa ne traga de urechi. Pt. stimatii tovarasi ar fi bine:1. Sa citeasca regulamentul la pct.3 si sa ia aminte.2. Cel ce posteaza cu nick-ul Nana ori e Falemi si atunci nu ai ce sa-i reprosezi, atat poate sa dea din postura de somer, ori e vreun fan Nana si atunci e de inteles. Nu trebuie sa-mi dea nimeni voie sa comentez intr-un anumit fel, de aia e libertate de expresie. Numai ca voi, cei care ati prins un anumit sistem sau, oricum, traiectoria lui din inertie aveti impresia ca trebuie o aprobare de la centru pt. ati expune o parere. Treziti-va tovarasi!Mentalitatea dumitale :lasati-l in pace, sa arate cat poate. Adica traducere:lasati-l sa ne duca in zid, sa ne ia medico-legalul sa ne faca si de 40 de zile, ca oricum e Unicul Selectioner si isi asuma el!Ce isi asuma? Nu-l mai cocolositi atat, iar daca aveti ceva de spus in favoare lui faceti-o prin argumente concrete, nu prin banalitati expirate,prin lozincile astea de lemn si prin petarde deastea . Este bun pt. ca…(si prezentati argumentele)Nu este bun pt. ca este acolo(si” lasati-l in pace si nu aveti mentalitate, halal suporteri.”) Sovietismele astea sunt fumate de mult..
In alta ordine de idei, pe Piturca foarte multi l-au injurat,neintelegand contextul si ce insemnau performantele respective. Acum nu mai e vorba de niciun context, de nicio circumstanta. Avem un antrenor incompetent-pe care il recomanda familia-, impus la Nationala de un lobby furibund al presei,care acum trebuie sa o scoata cumva la capat cu el(ca stai sa vezi, ca nu stiu ce..). Cine nu intelege lucrurile astea care sunt evidente ori atat poate(si aici se blocheaza orice discutie viitoare), ori e de rea-credinta(si se mai poate discuta.).Cei de sus nu cred ca sunt de reacredinta.

Marian (148 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:36

@ Moskopole
D-le cred ca te infierbinti prea tare. Nu e vorba doar de Razvan. Este vorba de toti antrenorii care trec pe la nationala si nu au rezultate. Ii hulim din prima, ii demoralizam pe ei, cat si pe jucatori si apoi trecem la urmatorul antrenor care va avea aceeasi soarta.

aly_dinamo (3 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:49

Sunt de acord cu dumneavoastra.Eu cred ca Razvan greseste selectia.El omite niste jucatori care poate nu sunt mari valori,dar peste unii dintre cei convocati de Razvan sunt.De ce a fost convocat Panin?Intr-un meci amical.Trebuia luat un jucator tanar,care sa se obisnuiasca cu atmosfera de la nationala.Codrea,mai poate reprezenta o solutie pentru viitor?De ce nu a fost luat Bourceanu.De ce nu a fost luat unul dintre Mihai Costea,Ionita,Bogdan Stancu.Daniel Niculae si Marica au dat 4 goluri impreuna in ultimi 2 ani la echipele de club.De ce joaca Nicolita in banda stanga la nationala?Stoichita,improvizeaza cu el acolo ca nu are cu cine juca si Razvan il pune acolo.In loc sa incerce un Parvulescu,sau Deac.De ce nu e convocat Szekeli,care e peste Nicolita in momentul de fata.De ce?de ce?de ce?Razvan ii convoaca pe:Surdu(fin),Coman(fin),Roman(l-a avut la Brasov),Maftei(l-a avut la Rapid),Nicolae Grigore(la Rapid si Brasov),Marius Constantin(la Rapid),Daniel Niculae(la Rapid),Lazar(la Rapid).Nu zic ca nu sunt jucatori buni,dar cum se face ei ajung la nationala in detrimentul altor fotbalisti ,care paote ar merita mai mult sa ajunga la nationala.

taras bulba (294 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:53

Sunt dinamovist dar cind e vorba de nationala sunt in primul rind roman !!! Respect Moskopole ai descris perfect lucrurile !!!! Nici eu nu am vazut cu ochi buni inlaturarea lui Victor Piturca !!! Acum este insa prea tirziu sa-l mai aducem inapoi !!! Prea multi pustani l-au jignit !!!! RESPECT PITI de la un dinamovist !!!

taras bulba (294 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:56

Si inca ceva oricit ma enerveaza comentariile fanilor craiova ar trebui sa i se mai de-a o sansa si lui Costea altfel si Costea va ajunge un nou Oblemenco pentru nationala si e pacat !!!

taras bulba (294 comentarii)  •  4 martie 2010, 23:59

Asa a facut al batrin si cu Tudorel Stoica care probabil in anii lui buni era cel mai bun mijlocas defensiv din Europa !!! La ignorat total !!!

Nick G (255 comentarii)  •  5 martie 2010, 0:18

Mie mi se pare corecta pozitia domnului Ioanitoaia, ii sustine declarat pe Razvan exact asa cum a facut si cu Piturca, timpul ne va arata daca are sau nu dreptate, pana una alta eu ii admir curajul de a-si sustine punctul de vedere impotriva atator pareri contrare.

taras bulba (294 comentarii)  •  5 martie 2010, 0:21

ptr-d-nul Ioanitoaia : Singurul moment in care l-am criticat si chiar jignit pe Victor Piturca a fost dupa repriza a doua cu Olanda, atit . Nu ne mai bagati in aceeasi oala pe toti !!! La o selectionata atit de slaba valoric si cu un moral dezestros numai aroganta si priceperea lui Piti ne-ar mai putea salva !!! Dar si in cazul lui cred ca ar fi fost o misiune aproape imposibila !!! In fotbal conteaza foarte mult si moralul. Un moral foarte bun inseamna si tupeu iar tupeu inseamna goluri din pozitii grele si a nu rata cind ai ocazia !!! Faceti si dumneavoastra legatura la ce am vrut sa spun. In plus adversarii nu ne mai stiu de frica . Nici macar fanii nu ne mai pot salva , dovada „banetenii” care si-au fluierat echipa nationala !!! Pina la urma tot cu Constanta, otravitul si pirjolitul era mai bine !!!

MIKI II (181 comentarii)  •  5 martie 2010, 0:59

Echipa, care echipa? Au fost chemati o serie de jucatori ptr. a veda ce le poate pielea. Altfel cum ii apreciezi.
Coeziune? De unde? Baietii astia s-au adunat impreuna cu 48 de ore ininte de meci. Uni, probabil ca nici nu se vazusera pana atunci.
Cum sa alcatuiesti o nationala daca nu ii vezi, cat de cat, la lucru impreuna. Nationala nu e un club de fotbal. Este foarte adevarat ca se poate creea o echipa nationala pe scheletul unei echipe de cluba. Problema este ca noi nu avem nici macar schelete selectionabile. Pe care club te poti baza la ora actuala? Pe Steaua, Cluj, Dinamo, Timisoara sau Rapid, hai sa fim seriosi.
Razvan a luat o castana fierbinte in gura, sa vedem cum o sa reuseasca sa o mestece. Lupta cu fanii aprinsi ai echipelor de club ptr. care numai jucatorii lor sunt OK, lupta contra bisnitarilor nemultumiti din lumea fotbalului si aici nu intra numai famiglia Becali si lupta mai ales cu sforarul Corleone. Nu e o lupta echitabila si deloc usoara.

claustrofobus (85 comentarii)  •  5 martie 2010, 1:33

eu unul ma bucur ca au jucat in rosu, ca altfel faceau galbenul de rusine. mai bine sa isi bata joc de rosu decat de galbenul generatiei de aur si nu numai!

stresu (57 comentarii)  •  5 martie 2010, 9:50

Finalul suna cam asa ” … insa despre asta”

Terminati actualul articol in urmatorul ?

Nationala in galben ! (328 comentarii)  •  5 martie 2010, 10:05

Total neinspirata schimbarea culorii tricourilor nationale. Cine a hotarat asta ? Aauzit de traditie ?
Rosul asta este urat si demodat, parca nu-i nationala Romaniei !!!
Cum ar fi daca Italia s-ar apuca sa schimbe culoarea si sa joace in verde ? Sau Olanda in rosu ?
O echipa care se respecta tine la blazon si nu-si schimba culorile dupa sponsori.

cldtoma (6 comentarii)  •  5 martie 2010, 10:19

domnule ioanitoaia nu m-ati convins cu opinia dvs. ca lui razvanel i se spune pe numele mic pt. a evita confuzia cu tatal lui. in aceasta logica si fratii costea ar trebui numiti doar florin si mihai sau despre catalin multescu ar trebui sa se scrie in ziar doar numele mic pentru a nu fi confundat cu tatal lui mai cunoscut, ca sa nu aduc aminte de familia george si george w. bush.
eu cred ca este vorba doar de un familiarism care nu-si are locul in spatiul public si care mai rau ii face selectionerului, asta inducand si ideea ( pe care eu o consider reala) ca ” baiatul lui tata” este favorizat de presa.
eu nu spun ca presa l-a numit pe razvan selectioner, dar a fost factorul principal in sustinerea acestuia. eu am afirmat doar ca razvan se bucura de un tratament favorizant din partea presei, spre deosebire de alti antrenori. dar asta este meritul lui mircea lucescu , care a stiut de-a lungul timpului sa-si cultive relatiile din presa, inclusiv cu diferite favoruri acordate unor ziaristi importanti.
fara ajutorul presei si fara a fi fost ” baiatul lui tata” razvan nu ar fi ajuns niciodata sa antreneze la varf.

Cata (8 comentarii)  •  5 martie 2010, 10:25

Costea asteapta sa joace toata echipa pentru el, este lent si nu face si faza de aparare, dribling previzibil. Nu a avut ocazia sa arate ce poate in jocuri tari cu adversari de valoarea cupelor europene. Sincer cred ca selectionerul are dreptate sa fie reticent in privinta lui. Eu l-as pune selectioner pe Mitica Dragomir, secund pe Mititelu si director sportiv Gigi Becali, a si sa nu uit, magazioner Giovani Becali.

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  5 martie 2010, 11:39

Alo Toma (necredinciosul), tot presa l-a pus pe Razvan si la Rapid si tot ea l-a calificat in sferturile UEFA?! La ce jucatori mai avem, nici Lucescu Sr n-ar scoate-o la capat. Acum e slab Nesu, dar cand nu era chemat la lot toti il cereau, la fel cu Banel si cu Codrea. Eu de-astia care le stiu pe toate, dar dupa meciuri, m-am saturat. Prea multi selectioneri in tara asta

vasile.berlin (17 comentarii)  •  5 martie 2010, 11:51

fratilor!e de un an antrenor!!se tot pregateste!!!nu am nimik cu numele !nu conteaza cum se numeste antrenorul!si nu ma dau antrenor!dar echipa se numeste „NATIONALA”si nu a unui antrenor!deci e si anoastra nu cum spun altii ca e privata!!o selectie se face simplu pe forma! ce face marica de 3ani in germ??? nimik!ex pot continua.israelul nu a avut tot o zi sa se intalneasca????de cand e acest antrenor ce anume joaca national???noi suporterii astia rai toti suntem prosti numai el e destept!!!sa raspunde sistem joaca nationala?ce stil?de fapt noi am inventat fotbalul cine ia mai putine goluri!!! in afara ca stau 8 jucatori in fata careului vezi ceva?ce am jucat noi intr,un an de zile???ma lasatine ca nu avem jucatori talentati! sunt o gramada dar nu sunt fini!!!!

M. Radulescu (21 comentarii)  •  5 martie 2010, 12:30

Poate daca juca si Mutu, repetam „performanta” de la Belgrad. Eu nu sunt din cei care il contesta pur si simplu pe R. Lucescu, ci cred ca lista propozabililor a cuprins la modul serios un singur nume. S-ar fi putut pune in discutie si alti antrenori (Andone, Dan Petrescu, Rednic, Stoichita), care in mod cert ne-ar fi dat mai putine motive de intristare. Cu tot regretul, nu sper la o revigorare a nationalei in perspectiva apropiata.

jan pitesti (254 comentarii)  •  5 martie 2010, 14:11

nationala nu mai are valoare,ca altadata,poate pe viitor.

merlyn (1 comentarii)  •  5 martie 2010, 14:17

Sa zicem asa: Coman( Lobont), Sapunaru, Tamas, Chivu, Rat, Ghioane, Tanase, Cernat, Apostol, Mutu… E aproape o echipa intreaga. Aproape toti titulari. Nu suntem Spania sau Brazilia sa avem jucatori pentru 2-3 nationale. Cu acestia pe teren Nationala va arata altfel, mult mai bine. Iar Razvan a aratat ca e meserias. La Rapid si la Brasov. O va face si ca selectioner. Rabdare!!! p.s. Israelul ne-a batut si atunci cand a jucat generatia de aur antrenata de „marele” Iordanescu, nimic nou sub soare… HAI ROMANIA!!!

suporter steaua (2 comentarii)  •  5 martie 2010, 15:17

razvan e cel mai bun la acest moment in romania. NU avea cu cine sa faca o echipa mai buna. Felicitari ca macar incearca diferite solutii poate poate pana la urma ne mai urnim si noi.Pt mine e sigur ca pana la urma razvan ne va califica si va inchide gura latrailor care toata viata au trait numai din asta

Cristi (1 comentarii)  •  5 martie 2010, 15:18

Nu mai inteleg nimic. Cand Adrian Cristea a jucat, a facut-o in dorul lelii, aproape de penibil. Acum, dintr-o data e bun, merita convocat? Pentru ce? Omul a demonstrat de ce este in stare la Nationala, la fel ca Marica, D. Niculae. Sa nu uitam ca Marica are un procentaj fantastic la Stuttgart, 3 goluri pe sezon. Pentru asta merita sa fii platit cu bani grei.

polonezu (264 comentarii)  •  5 martie 2010, 15:37

-dle Ovidiu, e f corect ceeace sustineti; numai ca Lucescu jr trebuie sa se decida repede: cum Matei, Nesu, Nicolita, Niculae, Mutu, Chivu, Ad. Cristea, etc. sunt expirati, el trebuie sa formeze imediat unsprezecele de baza (din tineri), pe care sa-l ruleze in meciurile amicale care au mai ramas; cu orice risc!

adrian (2 comentarii)  •  5 martie 2010, 15:55

eu sunt multumit de r.lucescu! altfel, de ce nu s-ar pune antrenor i.becali cu secund v.becali, ca tot ei fac echipa?!

adrian (2 comentarii)  •  5 martie 2010, 15:56

x

california (349 comentarii)  •  5 martie 2010, 16:13

lucescu a inceput sa fie contestat dupa meciul cu franta de la paris, pt. ca asa cum ziceti in articol „nu rezultatul ar trebui să ne îngrijoreze, ci evoluţia slabă a tricolorilor”; noi tocmai il daduseram afara pe piturca ca nu joaca ofensiv iar razvan vroia laude pt. ca jucase mai prost decit in cea mai rea perioada piturca; dovada ca egalul cu franta fusese mincinos, s-a vazut cu sirbii;
toti stim ca echipa cea mai buna este cea care nu a jucat, dar cind te incapatinezi sa joci mereu cu perdanti precum maftei, roman sau d. nicolae (inca am avut noroc ca unele „febleti” au fost accidentate), inseamna ca antrenorul are o problema; tot din cauza acestei probleme, mutu nu ar fi jucat si daca nu s-ar fi drogat;
am luat doua goluri pe doua greseli de alfabet fotbalistic marca roman si nesu! plus lufturile lui maftei sau seceta de goluri prin care trece d. nicolae de multi ani; ce cautau astia in nationala? joaca la echipe de top? sunt caliti in cupele europene sau pur si simplu meritul lor este ca au fost alesi de razvan ca sa ne demonstreze ce ochi maestru are el? tot asa si radulescu care este laudat ca nu a fost cel mai slab desi joaca la o echipa aproape necunoscuta; pai din astia de la echipe „no name” avem si in campionatul nostru si parca ne-am pus in gind sa batem franta… orice antrenor trebuie sa stie ca nu se pot urca prea multe trepte deodata; totul se obtine pas cu pas; campionat national, cupe europene, etc. nu se poate ca la antrenori in romania, cind se decide peste noapte ca un antrenor fara CV este cel mai valoros!

victor (2 comentarii)  •  5 martie 2010, 16:22

Nu inteleg de ce nu se da credit antrenorului pt. faptul CA INCEARCA sa incropeasca o echipa nationala de viitor. E normal sa incerce, sa schimbe, sa caute VARIANTE – ca intrun final fericit sa o gaseasca pe cea mai buna! Pentru asta trebuie sustinut moral de presa, de federatie, de oamenii de fotbal! Razvan a demonstrat-o deja la Rapid ca poate face treaba! Nu inteleg de ce toata lumea vrea REZULTAT FINAL INSTANT!?! Echipa nationala se va realiza/forma in timp si va demonstra valoarea fotbalului romanesc cladita pe experienta antrenorilor care pregatesc acum fotbalistii tineri la cluburile lor. Din pacate exista si un aspect negativ pe care trebuie sa-l subliniez, si anume randamentul la care sunt dispusi sa evolueze unii jucatori atunci cand vin la nationala..
O parere proprie asupra XI-lui de start:
Lobont
Maftei-Galamaz-Chivu-Rat
Radoi
Nicolita-Apostol-Tanase/Costea
Gh.Bucur/And.Cristea – Danciulescu/M.Niculae

jan (5 comentarii)  •  5 martie 2010, 16:29

Cred ca omiteti cu buna stiinta sa spuneti lucrurilor pe nume , probabil respectul pe care il purtati lui m lucescu Dar trebuie sa va ganditi ca nespunand adevarul facem mai mult rau.Eu unul cred ca razvan nu are nici o strategie de joc, si nici nu va gasi vreuna pt ca nu este capabil. Sa fim seriosi ce a jucat nationala cu israel nu se numeste fotbal european , mijlocul practic nu a existat iar nesu a dat o singura centrare si aia afara

marius chelaru (2 comentarii)  •  5 martie 2010, 16:54

buna , eu ce pot sa va zic este ca echipa si jucatori aproape toti jucatori se gandesc doar la bani ,la prime ,distracti,femei, bautura,etc ma referr la toti jucatori romani din tara si de afara de ce nu avem campionat cat de cat puternic ma refer an competitile de cluburi si echipa nationala care e praf va zic eu si dvs o stiti lipsa totala de profesionalism!! nu asi fac meseria cum ar fi un sudor sau un mecanic si sa nu al intereseze ce face as total lipsiti de respect fata de munca pe care o fac si sunt foarte bine platiti nu au o mentalitate buna pacat de ei.

stresu (57 comentarii)  •  5 martie 2010, 18:19

Domnule Ioanitoaia,

Am inteles mesajul dvs.: Mergeti in continuare pe mana lui Razvan.
Dar, pana la proba contrarie, eu nu cred in el. Asa ca, va rog, sa-mi dati voie sa-l redenumesc pe Razvan: In loc de Lucescu junior, ii voi spune Lucescu inferior.

In alta ordine de idei mi-a placut enorm comentariul lui Jenei. Esenta e urmatoarea: Inferiorul a avut la dispozitie vreo 5 meciuri oficiale si vreo 3-4 amicale sa inchege un 11 pt. preliminariile actuale. Si-a batut joc de ele.
Oare mai insistam in PROSTIE ?

Comentează