Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ca la noi la nimeni!

Cît vom continua să privim fotbalul ca pe un război fără sfîrşit, nici să nu ne imaginăm că vom progresa!

Miercuri seară, în meciul dintre Inter şi Chelsea de pe San Siro s-a petrecut o fază parcă trasă la indigo […]

joi, 25 februarie 2010, 5:58

Cît vom continua să privim fotbalul ca pe un război fără sfîrşit, nici să nu ne imaginăm că vom progresa!

Miercuri seară, în meciul dintre Inter şi Chelsea de pe San Siro s-a petrecut o fază parcă trasă la indigo după cea din partida Dinamo-Craiova, cînd Augustus Constantin n-a sancţionat cu 11 metri şi cu cartonaş roşu intervenţia lui Moţi. Tot la scorul de 1-0 pentru gazde, S. Kalou a pătruns în careul advers umăr la umăr cu Samuel, dar a reuşit să-i ia faţa acestuia, moment în care fundaşul Interului l-a agăţat din spate, precum Moţi pe Florin Costea. Fault fără dubii, penalty indiscutabil, poate şi eliminare, pe care însă nici “centralul” spaniol Mejuto Gonzales şi nici asistentul de pe atacul insularilor, altfel bine plasat, nu le-au văzut! În ciuda dezamăgirii ce se citea pe chipul lui S. Kalou şi al altor cîtorva jucători britanici, arbitrul a lăsat jocul să curgă.

Ce credeţi că s-a întîmplat la finalul întîlnirii încheiate, încă o coincidenţă, cu 2-1 în favoarea gazdelor? Antrenorul italian al formației londoneze, Carlo Ancelotti, a refuzat să comenteze faza cu pricina, în vreme ce patronul lui Chelsea, Roman Abramovici, s-a mulţumit să dea din mînă a lehamite. Să ne reamintim că, într-o situaţie similară, Silvian Cristescu, team managerul Craiovei, a părut muşcat de şarpe, iar finanţatorul Adrian Mititelu l-a făcut cum i-a venit la gură pe Augustus, ba a cerut şi excluderea lui din arbitraj! Analizînd în regim de urgenţă greşeala vîlceanului, băgase Dumnezeu zilele în sac?!, CCA n-a mers pînă acolo, însă nici nu i-a acordat lui Augustus circumstanţe atenuante, deşi acesta își recunoscuse public vina. Din contră, i-a tras 16 etape de suspendare!

Apropo de asta, aţi auzit cu ce sancțiune s-a ales suedezul Martin Hansson, cel care, ignorînd henţul clar comis de Thierry Henry în barajul Franţa-Irlanda, i-a calificat practic pe “cocoşi” la CM 2010? Cu nici una, dovadă că a condus recent duelul de Champions League dintre Porto şi Arsenal! În pofida faptului că irlandezii au protestat vehement, solicitînd oficial rejucarea meciului, FIFA nu l-a pedepsit pe suedez. Chiar mai mult, încadrînd eroarea lui, deși cu consecinţe de imagine şi financiare imense, în rîndul celor omeneşti şi, ca atare, scuzabile, l-a nominalizat pe Martin Hansson pentru turneul mondial din Africa de Sud!

N-are rost să mai lungim vorba şi, cu atît mai puţin, să recurgem la comparaţii. Dacă între fotbalul românesc şi cel cu adevărat puternic, de înalt nivel, există o distanţă apreciabilă, ea trebuie explicată prin diferenţa de valoare, dar şi de atitudine, de civilizaţie. Într-un cuvînt, de mentalitate, capitol la care noi stăm rău. Din păcate, foarte rău.

sus.jpg jos.jpg

Comentarii (59)Adaugă comentariu

fan_urziceni (2 comentarii)  •  25 februarie 2010, 18:28

Sigur D-le Ioanitoaia….dar din acelasi motiv nu putem face comparatii intre Abramovici si Mititelu…

ekeke (2 comentarii)  •  25 februarie 2010, 18:40

poate ar mai fi trebuit observat ca mourinho a recunoscut ca a fost penalty, in timp ce dinamovistii n-au avut barbatia s-o faca, negand, in frunte cu cornel dinu, evidenta. unde e civilizatia in cazul lor?

blue (1 comentarii)  •  25 februarie 2010, 18:44

chelsea se „‘scoate”” la alt meci,poate chiar in retur,nu-i poti trata asa pe cand craiova aluneca spre B (iasi,cluj,dinamo,rapid…=furaciune,nu exista comparatie cu chelsea)

adrian lutu (1 comentarii)  •  25 februarie 2010, 18:46

da, domnule ioanitoaia, aveti mare dreptate
insa cine a inventat procesul/recursul/apelul s.a.m.d. etapei si a tras cat a putut profit din inveninarea si exacerbarea dezbaterilor din zona lui a fost sau n-a fost (hent, fault, orice care ar fi adus o bucatica de rating)?
adica, dupa ce in ultimii 10 ani ati contribuit din plin la infierbantarea dialogului autohton intre toti si toti in zona fotbalului, acum sunteti, iata, un apostol al unei abordari contrare?
sa fie asta un semn de intelepciune datorat trecerii timpului?
in rest, cum spuneam, aveti dreptate

unul (48 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:09

bun comentul lui adrian lutu.

css (76 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:16

adrian lutu are dreptate 100% …amintiti-va ce acuzatii si ipoteze ati lansat d-voastra dupa Craiova-CFR in cupa de parca Muresan ar fi arbitrat..,sau dupa Rapid-CFR,unde prima greseala si cea mai mare a fost pro rapid…gol validat din offside de 2 m.

marius sud (347 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:22

Nu cred ca Lutu are dreptate deoarece observ ca Ioanitoaia cauta sa tempereze atmosfera pe cand Ivanovici o invenineaza. Iar Recursul Etapei asta e, emisiune de analiza, asta si-a propus si asta face. Parerea mea, vorba lui Vaca

Ovidiu Ioaniţoaia (1 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:30

@adrian lutu

Mi-e teama ca mi-ati atribuit un rol mai important decat am jucat vreodata! Revenind la subiect, cred ca e normal sa vedem ca Augustus a gresit si anormal sa-l suspendam 16 etape! Cat priveste Recursul, asemenea emisiuni exista pretutindeni, si nimeni nu le reproseaza ca ar tensiona atmosfera din fotbal. Daca ati observat, eu nu ma cert cu nimeni sau macar incerc sa nu ma cert, in vreme ce altii, cu precadere conducatorii, numai cu asta se hranesc.

radu (63 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:36

aveti dreptate!, fotbalul este un joc, nu un motiv de jigniri, injuraturi, amenintari si chiar batai. dar dumneavoastra si alte posturi, ziare, sau site-uri provocati acele lucruri. un exemplu: „clujul a trecut la butoane! bottone de la Torino vine in Gruia!” p langa comparatia puerila, la c credeti ca incita un asemnea titlu? si da, au fost asemanatoare fazele respective, dar nu la inter-chelsea s-a schimbat arbitru in ultimu moment, pt ca asa a vrut inter si alte intalniri cu sefi d arbitraj, etc etc

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:41

Domnule Ioanitoaia, din cate stiu, maine e ziua Dv de nastere, asa ca va doresc multa sanatate ca e mai buna decat toate!

Sunimuni (3 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:45

Ii prezentaţi pe cei de la Fifa si Uefa ca pe niste exemple bune de urmat de parca nu ati stii exact ce politica duc aceste institutii si cat perverse sunt in esenta lor. Parca ei nu ar avea oamenii lor de casa. Sau ca sa va dau un exemplu de ipocrizie absolut gretoasa:reactia lor (Fifa)în cazul naţionalei Togo care a fost suspendata pe nu stiu ce perioada de la CAN pentru ca vezi doamne nu puteau si ei(Togo) sa doarma cu morţii in casa vreo 2-3 saptamani si sa nu faca scandal, ca vorba aia, se apropie Africa de sud si sa nu intre lumea la idei.Deci, un pic moderatie in cazurile exemplificarii pozitive a nu stiu caror case de Naşi.

adi (180 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:45

Recursul Etapei e o emisiune ok, dar cei de la Contraatac sunt pusi numai pe scandal si barfe. Nu-mi venea sa cred ce vad in zilele trecute cand erau in legatura directa cu giginho !

cosmin (10 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:48

Imi place f mult schimbarea din atitudinea dvs. in aprecierea greselilor facute de arbitrii.

Totusi in fotbalul mondial nu este o ancheta in curs in care sa fie cercetati 3-4 arbitrii de top + fostul sef al CCA..

V-as ruga sa va recititi articolul cate l-ati scris dupa Craiova – CFR din cupa si sa-l comparati cu acesta. Luati in considerare si faptul ca erorea de la meciul in cauza a fost una mai mult decat omeneasca.

Cosi (40 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:56

Felicitari pentru articol si La multi ani! pentru maine!

css (76 comentarii)  •  25 februarie 2010, 19:59

mai e o treaba…voi GSP si GSPTV vedeati ca mingea loveste banderola de capitan a lui Gabi Muresan intr-un meci in care banderola o purta Panin si acuzati neacordarea unui „rosu” la Deac dupa al 2-lea galben ..cand Deac nu avea niciunul..!!! De aceea are lutu dreptate ! Gresiti enorm in acea emisiune !!! Adesea prezentati eronat realitatea si sunteti subiectivi.

MIKI II (181 comentarii)  •  25 februarie 2010, 20:32

Nu avem de ce sa ne minunam. E doar o mica diferenta de educatie, intre ai lor si ai nostri. Diferenta este creata de cei 7 ani de acasa, la care se aduca influentele „profesinilor” ulterioare. Nu cred ca ne dorim se face macar o comparatie intre ce e la noi si ce e la ei. Am fi total dezavantajati de rezultat.

jos_cenzura (102 comentarii)  •  25 februarie 2010, 20:47

de ce sa fie cei care inchid ochii la o injustitie considerati „civilizati”?

Cristian (139 comentarii)  •  25 februarie 2010, 20:52

Cristescu a gresit intr-adevar ca a reactionat asa, dar restul articolului e un fel ” uite ca mai sunt hoti si in alta parte”! Pai ce, in fotbalul european nu sunt interese??..va dau exemple gramada numai in ce priveste nationala Romaniei ! Daca mai amintim si de scandalurile cu casele de pariuri, imaginea e foarte clara! Daca se fura la nivel inalt, iar aia nu fac atata scandal, nu inseamna ca daca se fura si in Romania, trebuie sa nu spuna nimeni nimic! Evident, nu cu o atitudine ca a lui Cristescu, dar trebuie spus! Iar istoria lui Dinamo in privinta Craiovei, cred ca va este binecunoscuta, Mititelu n-ar fi facut zbieratita daca era vorba de Unirea Alba Iulia!

diss (50 comentarii)  •  25 februarie 2010, 21:22

la multi ani d-le ioanitoaia!
aveti dreptate ca si alti gresesc dar toti au sarit ca arsi pentru ca, mai e nevoie sa va reamintesc?, dinamo are o bogata istorie in ceea ce priveste „greselile” de arbitraj in favoarea sa.

fan ucv (40 comentarii)  •  25 februarie 2010, 21:53

dar tatal arbitrului la Inter chelsea nu era in puscarie pt mita! e esential, si nici pe banca lui inter nu se afla unul aflat in in legatura cu tatal arbitrului…absurdistan se numeste tara despre care scrieti.

azerty63 (7 comentarii)  •  25 februarie 2010, 21:57

Martin Hansson a facut ce trebuia, Franta aduce incasari mult mai mari decit Irlanda…

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  25 februarie 2010, 21:58

@css

Cine vrea să încurce borcanele, cu intenţie sau fără, e liber să o facă! La Recurs nu s-a vorbit nici despre banderola lui G. Mureşan şi nici despre al doilea cartonaş al lui Deac! Să nu băgăm toate erorile în aceeaşi oală pentru că asta ar insemna să zicem, de pildă, că aseară a jucat Rapid cu Liverpool, nu Unirea, că doar amîndouă sînt echipe româneşti! În rest, sincere mulţumiri celor care mi-au urat de ziua mea.

fifi (66 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:02

ati omis ceva important; arbitrii nostrii traiesc un cosmar ,trebuie sa suporte frustrarile si neimplinirile lui iancu, becali, borcea, mititelu, porumboiu ….si acceptate de cel pe care l-au ales sa-i protejeze…mitica

vlad (309 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:03

Nea Ovidiu, Nea Ovidiu, iar iti pierzi timpul cu toti pustanii care se baga in seama. Lasa-i si uita-te la meci

fifi (66 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:03

si scuze,la multi ani

toma (32 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:10

A gresi e omenesc. Din pacate asta e singurul capitol la care fotbalul romanesc se poate compara cu fotbalul international. Doar atat. Pentru a avea un fotbal civilizat e nevoie de oameni civilizati. Avand in vedere ca fotbalul romanesc este orice numai civilizat nu, concluzia e clara.

mark (3 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:25

cata ipocrizie sa faci o asa paralela, se uita oare ce fac arbitri romani in campionat?se uita ca dau si de ce dausubsemnatul pe la DNA?se uita ce a reiesit din inregistrarea convorbirilor?!apropos astept un articol despre numirea lui Prunea la Dinamo.daca e moral nu legal.in rest abureli dle Ianitoaia.

adi (180 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:25

Noi va spunem nemultumirile noastre in ce priveste presa, in speranta ca dumneavoastra, ca jurnalist emblema a presei sportive, sa puteti influenta in bine colegii dumneavoastra care mai fac greseli, uneori cam multe. In ce priveste ziua de nastere, va doresc in primul rand sanatate !

mike_USA (3 comentarii)  •  25 februarie 2010, 22:45

vad ca aduceti vorba de alt meci al Stiintei, in care iar a fost o greseala de arbitraj…culmea tot in defavoarea oltenilor. Cum se intampla cu greselile astea…

jiji (166 comentarii)  •  25 februarie 2010, 23:18

Nu cred ca morati sau abramovici isi angajeaza in cadrul clubului oameni suspectati de aranjamente cu arbitrii(prunea)sau in stare de suspendare pana la solutionarea cazului,deasemenea nu suporta comparatie chelsea-inter cu dinamo craiova numai pt faptul ca nu au investitori ca borcea.nu avem educatia necesara pt a ne putea compara cu nici o competitie din europa vestica.augustus poate fi banuit ca nu a vrut sa dea penalty cu rea intentie,deci merita suspendare, pe cand arbitrul meciului chelsea-inter poate chiar nu a vazut,nu cred ca l suspecteaza cineva ca a fost umblat la el,asa cum poate a fost sa umblat la augustus,apropo tatal lui de ce a fost arestat?eu nu prea imi mai aduc aminte,imi aduc aminte proverbul ASCHIA NU SARE DEPARTE DE TRUNCHI

bogdan-m (42 comentarii)  •  25 februarie 2010, 23:22

Pai si Penescu este judecat tot dupa un meci (Arges – Craiova) in care arbitru Bogaciu a arbitrat impotriva oltenilor.
Domnule Ioanitoaia, nu contest greseala arbitrului la Inter – Chelsea, dar diferenta fata de campionatul romanesc este ca, daca se intampla ca arbitrul sa greseasca, nu se stie inaintea meciului in favoarea cui va gresi.
Daca sunteti sincer cu dumneavoastra, puteti spune ca nu va gandeati inaintea meciului din Stefan cel Mare ca, in cazul in care arbitrul Constantin va gresi, va fi in defavoarea Universitatii Craiova?
Problema in Romania este ca exista, cum zicea un coleg al dumneavoastra, prezumtia de vinovatie.
Daca la CRF Cluj – Steaua vreau sa pun un arbitru care sa avantajeze pe CFR Cluj il pun pe Kovacs, daca vreau sa pun unul care sa avantajeze pe Steaua il pun pe Deaconu.
Asta este una din marile diferente intre noi si occidentali…

Andrei (6 comentarii)  •  25 februarie 2010, 23:45

Dar de presa nu ziceti nimic?

Asa e romanu, gasim hibe peste tot, dar la noi nu ne uitam niciodata.

E olimpiada de iarna, nu vad sa se scrie prea mult despre asta. Oltchim are un parcurs extraordinar, nici despre asta nu se scrie cat se scrie de ce mai zice Mititelu de Cartu sau cum se mai injura Copos si Dinu.

Astea nici n-ar trebui sa existe intr-un ziar de SPORT! Mai nou aveti si o „colaborare” cu Cancan si le promovati stirile cu fotbalisti, ma scarbesc chestiile astea.

Stau de 2 ani in Marea Britanie, la Glasgow, si de cand sunt aici n-am vazut presa sportiva sa fie preocupata cu astfel de subiecte.

Deci da, sunt total de acord cu ce ziceti acolo de mentalitate, suntem mult in urma la capitolul asta, dar asta nu exclude presa sportiva!

La multi ani si la cat mai multe articole de calitate!

alin23 (2 comentarii)  •  26 februarie 2010, 1:12

se insista prea mult la noi pe niste faze…si voi,presa,aveti mare parte de vina…pt ca voi incitati,cautati scandalul,il promovati…voi ar trebui sa aratati ca putem fi civilizati,voi puteti schimba ceva…dar n-o s-o faceti niciodata,pt ca scandalul,barfa se vand bine…toti spun ca numai impotriva Craiovei s-a gresit,dar de meciul tur nu vorbeste nimeni,cand trebuia dat penalty pt Dinamo,cand s-a inventat in ultimele minute un offside la Niculescu care scapase singur cu portarul…toti au ceva cu Dinamo,dar cand s-au facut in tur greseli numai impotriva noastra,n-ati mediatizat asa mult subiectul asta…numai cei buni sunt urati de lume si barfiti si batjocuriti…e si normal…ca doar cine ar incepe acum sa vorbeasca de rau echipa de pe ultimul loc…

taras bulba (294 comentarii)  •  26 februarie 2010, 1:21

Pai despre civilizatie trageti si dumneavostra concluziile dupa ce se intimpl la Craiova unde cele doua parti isi infrunta interesele de tot felul in detrimentul echipei locale de fotbal !!!!

taras bulba (294 comentarii)  •  26 februarie 2010, 1:25

Bai baieti , ramineti voi cu Ivanovici, eu ramin cu Ioanitoaia !!! Hai PA !!

the phenom (43 comentarii)  •  26 februarie 2010, 1:28

dincolo de arbitraje,coruptie,manelism,prost gust,etc,adica fenomenul fotbalistic si social din romania,ar trebui sa incepeti dvs prin a face curatenie,nemaidiscutand la emisiuni cu toti analfabetii din fotbal.atata timp,cat,dvs,sau angajatii gsp vb la telefon in direct cu personajele care au nenorocit fotbalul,nu mai aveti pretentia sa cereti civilizatie si schimbari.

taras bulba (294 comentarii)  •  26 februarie 2010, 1:32

Am inteles ca azi e ziua dumneavostra, un sincer „LA MUTI ANI ” !!!!

alex (144 comentarii)  •  26 februarie 2010, 1:54

Comparatia e ca de la cer la pamant. Cate erori au facut arbitrii in Champions League si cate au facut in campionatul nostru? Augustus isi merita soarta pe deplin, decizia nu e aspra deloc. Salariul oricum si-l primeste, stati linistit!

puicu lu’ taticu (73 comentarii)  •  26 februarie 2010, 7:55

JOS PALARIA PENTRU COMENTARIUL CORECT SI NEPATIMAS.

csongi (25 comentarii)  •  26 februarie 2010, 9:54

La Henry ce sa zici, ca e parca unul Platini presedinte pe acolo. Poate daca se calificau irlandezii cu un hent, se rejuca meciul, sau se suspenda arbitrul, cine stie.

Decebal (83 comentarii)  •  26 februarie 2010, 10:33

Aveti perfecta dreptate, cu cateva observatii:

1. Faultul lui Kalou nu a fost la fel de grosolan si evident ca cel al lui Moti, fundasii din CL stiu macar sa faca si faulturi decente.

2. Arbitrul Mejito Gonzales nu a fost contestat in toata saptamana anteroara de clubul pagubit

3. Tatal arbitrului Mejito Gonzales nu este judecat intr-un dosar de coruptie alaturi de unul dintre oficialii clubului pe care l-a ajutat

jack sparrow (8 comentarii)  •  26 februarie 2010, 10:45

normal ca ei nu fac taraboi , este vorba si de mentalitate si de altceva : au incredere in sistem , vad greseala dar stiu ca nu-i facuta cu intentie ( desi la meciul francezilor ma cam indoiesc , voiau sa-i faca pe plac lui platini ) . la noi e cam complicat sa te faci ca nu vezi reaua intentie , cel mai bun exemplu : ceea ce se petrece la comisii , steaua este recidivista primeste doar amenda , daca era in giulesti nu se juca tot returul cu spectatori ! dar daca este sa fim realisti de ce nu au protestat olandezii cand goian a dat -o din ofsaid ???

marius (1 comentarii)  •  26 februarie 2010, 13:26

Asa este ca la noi la nimeni
Referitor la discutia din emisiune dintre Cornel Dinu si Silvian Cristescu
Cristescu a jucat 5 meciuri la nationala debutand cand antrenor era, bineinteles, Cornel Dinu.

Deci acesta este respectul si calitatea „oamenilor de fotbal”.
Si inca o observatie la Procesul etapei s-a discutat fff mult, mult prea mult despre faultul lui Moti, de altfel faza simpla si clara. Si atunci despre ce vorbim, cine intretine razboiul?
Cu respect

Begaprunzer (4 comentarii)  •  26 februarie 2010, 13:47

Titlul articolului spune totul !
1. Henry a jucat mingea cu mina( a recunoscut dupa meci) dar faza a fost atit de aglomerata si hentul asa de discret incit nu vad nici un motiv sa fie suspendat arbitrul iar despre rejucarea meciului….
2.Simbata trecuta am vazut la DIGI Sport meciul Nürnberg- Bayern si nici acum nu pot sa inteleg comentariile celor doi ,trebuie sa le spun indivizi, precum ca antrenorul de la Nürnberg risca imens ca a introdus in echupa pe Brenno si Ottl care sint imprumutati de la Bayern pina la vara si ca ei de acolo isi vor lua din nou banii ,s.a.m.d. Aici gresiti voi pt. ca de la inceput exista suspiciunea ca ala fura, ca celalalt vinde meciul, etc.
3. Fault este cind arbitrul fluiera fault si nu dupa 10 reluari de faze la TV si discutii inutile care numai incita .

l337_owner (26 comentarii)  •  26 februarie 2010, 14:31

Deci asta e civilizatia la dumneavoastra? Sa scape nepedepsiti cei care gresesc? De acord ca sanctiunea data lui Augustus a fost exagerata, dar nu inteleg cum puteti spune ca a scapa nepedepsit dupa o eroare precum cea de la hentul lui Henry e semn de civilizatie. Mai degraba miroase de la o posta a complicitate in a apara interesele Frantei la CM.

LoL (23 comentarii)  •  26 februarie 2010, 14:31

Pai si Mititelu sau Cristescu cum sa ascunda facptul ca echipa nu are un ban, ei nu au de unde sa aduca si o sa ajungem in B? Nu e mai bine sa urlii ca maniacul sa dai vina doar pe arbritaj? Sunt craiovean si recunosc ca Dinamo a fost mai buna tot asa cum a fost si penalty. Intradevar daca se dadea penalty-ul datele problemei se schimbau. Dar il intreb pe Mititelu: e normal sa fii condus cu 2-1 si in a doua repriza sa ajungi la poarta o singura data in minutul 87? Daca pierde si cu gazul probabil vinovat o sa fie Solomon ca nu l-a lasat sa joace pe Oblemenco :))

Nea Vanea (170 comentarii)  •  26 februarie 2010, 14:54

Atacantii au fost atinsi cat sa poata simula si arunca teatral. Daca mergeau pe strada, nici Costea si nici Kalou n-ar fi cazut…
Deciziile arbitrului sunt corecte si cred ca ar trebui trecut la eliminarea celor ce simuleaza, chiar si lovituri primite!
S-a ajuns prea departe! Daca s-ar fi dat 11 metri fundasii ar fi fost eliminati, iar Kalou nu a primit galben pentru simulare pentru ca era al doilea…
Articolul nu are obiect.

Florin (9 comentarii)  •  26 februarie 2010, 15:21

Stimate Domnule Ioanitoia,
In calitatea dvs. pe care o detineti in cadrul Gazetei Sporturilor, am o nedumerire. De ce Cezar Radulescu face, din nou, parte din redactia Gazetei, iar fostul coleg, care din solidaritate cu Radulescu si-a dat demisia din redactie, nu mai face parte dintre redactorii Gazetei? Radulescu, pentru mine, este un nimeni, dar fostul coleg (al carui nume imi scapa) il consider un comentator si redactor valoros. Consider ca acel coleg trebuia mentinut in redactie si nu Radulescu.
Cu consideratie, Florin

Florin (9 comentarii)  •  26 februarie 2010, 15:27

Scuze! Referirea mea este la adresa lui Decebal Radulescu. Din eroare l-am botezat Cezar Radulescu. In ca odata, SCUZE!

ALyN (1 comentarii)  •  26 februarie 2010, 15:40

lasa ca in tur au fost destule greseli de arbitraj in favoarea craiovei.dinamo trebuia sa castige si atunci.si mai bine analizati jocul,statisticile acestuia.preferam sa fie penalty si asa probabil craiova lua mai multe goluri de la dinamo la cum s-a desfasurat meciul.sa zica ms ca au luat 1 punct din cele 2 meciuri.arbitrul a luat prea multe etape de suspendare.chestia asta face sa creada lumea ca a fost intentie.microbistii adevarati care urmaresc meciuri in toate campionatele cred ca stiu cate greseli de arbitraj se fac.la noi se exagereaza prea mult.stima.OLTCHIM RM.VALCEA THE BEST!

Comentează