Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Provincia în faţă!

Pe cînd Steaua şi Dinamo bat pasul pe loc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui nu fac zarvă, dar îşi întăresc loturile

Înainte de a pleca într-o scurtă vacanţă, observ că provincia gestionează mai bine perioada de transferări în raport cu […]

vineri, 15 ianuarie 2010, 6:28

Pe cînd Steaua şi Dinamo bat pasul pe loc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui nu fac zarvă, dar îşi întăresc loturile

Înainte de a pleca într-o scurtă vacanţă, observ că provincia gestionează mai bine perioada de transferări în raport cu Capitala. Dar şi aici merită nuanţat, în ideea că Rapidul unui Copos mai implicat şi, culmea! , mai generos ca oricînd se află în avans faţă de Steaua şi de Dinamo.

Despre Steaua am scris ieri, aşa că nu mai insist. La Dinamo, rămîne sub semnul întrebării come-back-ul lui Andone, ale cărui şanse de întoarcere ar fi, pretind surse din anturajul acţionarilor, de 50 la sută. Îngrijorat de boala tatălui său, tehnicianul acordă mai puţină importanţă parafării unui nou contract. Pe de altă parte, în condiţiile în care i s-a cerut să se angajeze ferm că va cuceri titlul, deşi Dinamo a terminat turul pe 8, nu-i exclus ca Andone să se teamă. Şi dacă problema salariului solicitat de el se va rezolva într-un final, Borcea promiţînd să suporte singur diferenţa, n-ar trebui să surprindă rezerva antrenorului. Nimeni nu se leagă la cap fără să-l doară.

De remarcat însă că şefii din Ştefan cel Mare dau semne c-au învăţat ceva din propriile greşeli. Întrucît s-au păcălit cînd au readus o serie de jucători care n-au confirmat, Zicu şi Tamaş, de exemplu, iată-i pe Badea et Comp. schimbînd placa. Au devenit mai precauţi şi, ca atare, i-au spus deunăzi nu lui Bărcăuan. În ciuda faptului că acesta a efectuat vizita medicală cu roş-albii şi s-a declarat “cîine pînă la moarte”, acţionarii nu s-au mai repezit să bage adînc mîna în buzunar. Şi ei sînt de înţeles, cine s-a fript cu ciorbă suflă şi-n iaurt.

În timp ce, cu excepţia Rapidului, formaţiile bucureştene tot caută şi nu găsesc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui dovedesc că ştiu ce vor şi acţionează în consecinţă. Clujul s-a despărţit de mai vîrstnicii Nuno Claro şi Mara, în schimb, i-a achiziţionat pe Dică, pe Bud şi pe nigerianul Casal. Sperînd să-l convingă pe Contra, Poli a semnat cu Sepsi şi cu argentinianul Vasquez, iar Vasluiul s-a întărit cu L. Sînmărtean şi cu bulgarul Milanov, titular în “naţională”, pentru care Porumboiu îi va plăti 350.000 de euro lui Levski. Să reţinem că Gigi Becali a refuzat să achite aceleiaşi grupări o sumă mult mai mică spre a-l lua pe Iovov!

E prematur totuşi de tras concluzii, transferurile constituind uneori o loterie. Îţi închipui că mergi la sigur cu un jucător, ca să constaţi că ai tras un loz necîştigător. L-ai supraevaluat pe cel ales, el nu s-a acomodat etc. Dincolo de asta însă, formaţiile fruntaşe din provincie par să fie acum în avantaj comparativ cu contracandidatele lor din Capitală, mai ales cu Steaua şi cu Dinamo. Par ori chiar sînt.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

BAAAAH !!! (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 18:56

steaua si dinamo nu au nevoie de transferuri bomba pt ca nu au decat un front: campionatul. e suficient lotul lor pt ce au.
sa vedem.
dinamo. lot:
-portari: dolha, matache, munteanu.
-fundasi dreapta: molinero, scarlatache.
-fundasi centrali: moti, goian,grigore, daminuta.
-fundasi stanga:pulhac, diabate.
-mijlocasi dreapta: torje, zicu.
-mijlocasi stanga: ad. cristea, alexe.
-mijlocasi centrali: n`doye, margaritescu, rus, kone, bostina.
-atacanti: an. cristea, bratu, niculae,niculescu,ganea.
# nu cred ca dinamo are nevoie de transferuri.
Steaua. lot:
-portari: zapata, tatarusanu, lungu.
-fundasi dreapta: golanski.
-fundasi centrali: ghionea, jelev, baciu, tudose, ninu.
-fundasi stanga: p. marin, emeghara.
-mijlocasi dreapta: nicolita, szekely.
-mijlocasi stanga: tanasa ,toja.
-mijlocasi centrali: ov. petre ,plesan, onicas, bicfalvi, ionescu.
-atacanti: stancu, kapetanos, surdu.
#steaua are nevoie de un atacant si un fundas dreapta. dar cred ca panica presei este nejustificata. este suficient timp.

Superman1 (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 19:00

Domnul Ioanitoaia, sunt dezamagit. Daca nu criticati CFR-ul si nu insinuati nimic legat de blaturi si alte manareli eu nu va mai citesc. Serios. Va rog deci: ceva de naspa despre Arpi, Muresan sau macar despre hotelul lui Arpi.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 19:33

voi criticati doar ca sa se transfere sa aveti ce scrie si discuta la tv sa vindeti ,sa scoateti bani.si nu mai comparati steaua/dinamo cu restul echipelor,se aduceau inainte numai la ei jucatori de o anumita valoare findca aveau investitori,acum or venit si la noi.ce tot intarit atata, ca nu stiu sa fi adus un plus vreunei echipe in ultimul timp vreun jucator,la voi orice transfer facut de o echipa, chiar daca-i slab jucatorul,so intarit dar de fapt mai mult o slabit.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 19:48

dupa cum am zis in primul comentariu,voi spuneti ca echipele s-au intarit orice jucator ar transfera,nestiind valoarea lui reala doar simplul fapt ca o fost adus la voi inseamna ca so intarit.nu stiu ce tot ne laudati pe noi findca am luat doar umpluturi,jucatori doar sa fie la numar,fara sa fie tineri,de perspectiva,urmariti.dau exemplul tiago costa luat din divizia c,portugalia unde o jucat 6 meciuri sezonul trecut,unde o fost urmarit atunci,dede la fel,vasquez o marcat multe goluri in bolivia ,in argentina nu prea, deci intr-un campionat slab,sepsi este un esuat permanent,nu stiu cu ce-i peste zapacitul de latovlevici.contra daca ar veni,f d,ii bonfim bun,la mijloc nu se descurca dintoate meciurile jucate acolo,poate doar daca ar urca bonfim md ,si sa joace bine altfel nu vad bun nici transferul eventual a lui contra.atata laudati ca am dat cei mai multi bani cand de fapt toti au venit liberi iar pe sepsi bani se vor plati cu siguranta in transe in cativa ani.in mejia nu am incredere findca nu cred ca va face fata fizic iar mansour sper sa se fi maturizat dar vine dupa o lunga accidentare,il mai asteptam pe ciso.
tot am vazut si ieri pe sport.ro.vaslui umileste steaua,vaslui transfera, steaua nu,pe digi sport tot ceva de lucrul asta,pai daca are si porumboiu ,iancu,paszkany nu au voie,totul se raporteaza la steaua si dinamo.si porumboiu io tras de urechi cu chestia asta ieri la sport.ro si cica la ioana cosma ca se vb cel mai mult de steaua findca au cei mai multi suporteri,da ,indiscutabil dar ce tre sa faceti comparatii,a vreti sa ramana fani stelei sa se uite la tv sa vada despre ce-i vorba .in gazeta zilele trecute vazquez,noul kapetanos,in prosport,vazquez,noul dayro, ce rost au, faceti asa sa cumpere fani stelei sisa vada despre cei vb pe net sa fie cat mai multe accesari la articol,bun inteleg si asta dar mai terminati odata cu diferentierile intre bucuresti si restul tari ca la fel suntem peste tot sau vi ciuda ca se investeste si la noi si nu mai detineti monopolul asupra fotbalului romansec.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 19:56

nu spun ca vreunul dintre acesti jucatori nu poate confirma dar au fost luati la intamplare,neprofesionist,fara sa fie urmariti pe viu, sa vada ceva de perspectiva sau de prezent in ei sa ne ajute.sepsi poate fi bun la nivelul ligi 1 pentru ca in europa o demonstrat ca nu poate iar noi avem nevoie si de reprezentare internationala,bine sunt momente si momente in viata unui fotbalist si nu se stie cum evolueaza sportiv.oricum calificarea se face la locul de munca,in cazul fotbalistilor pe teren,acolo se vede valoarea sau mediocritatea.

fan ucv (40 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 20:03

pe cine mai intereseaza campionatul Romaniei?!
Les jeux sont faits nea Ovidiu!

Stelistu’32 (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 20:48

Nu ma numar printre admiratorii dv, dar de data asta ati scris pe bune. Steluta oierului si Dinamoaoleo sunt la coada. JJ nu mai are bani, iar ailalti se cearta ca in piata. Poate doar Rapidu….

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 20:58

@pentru superman
Îţi înţeleg dezamăgirea, dar nu cred că te pot ajuta. Totuşi, nu cumva federalii au stat la Cluj în hotelul lui Arpi?! Dacă da, de ce acolo şi nu în altă parte?! Le-o fi făcut Arpi vreun favor?

cfr1907cluj (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 21:06

nici daca fura cfr-ul de acum 10 ani la rand campionatu tot nu o sa castige atatea titluri rusinoase cate au castibat „bucurestencele” in perioada de trista amintire!atunci facea lega partidu acum o face banu!degeaba va palgeti,tugati-va sa jucam bine si sa va reprezentam cu succes in liga campionilor!

Stelistu’32 (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 22:05

Taci CFR 1907 Cluj, pe ultimul l-ali luat pe bune ori pe furaciuni? Dar daca au furat unii de ce sa nu furam si noi?

adi (180 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 22:15

Aveti grija, domnu’ Ioanitoaia ca FRF a trecut si prin Brasov, poate le-o fi facut Vama favoruri pe acolo ! Cu mentalitate de genul asta ajungem sa suspectam si frunzele care cad toamna ! Cerem o mentalitate mai sanatoasa la FRF, LPF, conducatorilor de cluburi, dar noi tot cu mentalitatea asta ramanem ?

ROMANESCU (47 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 22:26

Draga superman1 !
Mon’siu Ioanitoia nu „critica” ,ci,”combate” CFR-ul !
„Si da-i si lupta,neicusorule !” Of,of !!
Dle. Ioanitoaia ! Pentru mine , iarba gazonului din stadionul CFR este: „IARBA VERDE DE ACASA”.
Jumatate din neamul meu este „ingropat” in cimitirul „Crisan” de pe dealul „Cetatuia”( si nu „Gruia” ,cum l-ati rebotezat voi,presa ,Gruia este cartierul si strada),langa stadionul „DR. RADULESCU”(din fericire ,un bucurestean atat de pretuit noua,clujenilor)pentru ca si acum,dupa ani multi de pribegie, simt in nari aerul tare al iernilor, cand alergam pe strazile din jurul stadionului!
Si acum,simt sub talpi denivelarile „pietrei cubice” ce paveaza drumurile abrupte ale „Cetatuiei”! Da,Dle.Ioanitoaia,Dle.Geambasu,Dle.Buzarin.
Stiu ca ati facut din CFR Cluj un „monstru” , care „vrea sa munce din sudoarea boborului”,dar………
Suntem si noi, o mana de suporteri,care ne iubim echipa,clubul si suntem mandri de ce s-a realizat in orasul nostru iubit.
Suntem mandri de cum arata stadionul,orasul CLUJ-NAPOCA (si nu KOLOZSVAR).
Multa lume din Europa ne apreciaza.
Multa lume din Lume.
Scrieti si despre noi ,asa cum faceti despre Chiajna,Campina,Clejeni…..va rugam !Despre noi , clujeni,suporterii sportului romanesc .
Scrieti ceva si adevarat,apreciativ !
Atunci si noi vom face la fel .
Cu tot respectul , un clujean !!!!!!

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 1:43

nu monopolizati pe cfr discutia sa faceti presiune si sa fure cei din urma.sa nu uitam relatile lui copos cu avram,ale lui argaseala,dinu vama,porumboiu,bucsaru cu kassai si altii.nu spun ca noi am fi curati dar in toate meciurile unde am jucat cu trofeul pe masa am fost furati ,o spun raspicat ,din toata convingerea,nu am nici o urma de indoiala.vezi finala cupei cu rapid 2007,arbitru ,augustus constantin cel cu care rapid nu o pierdut niciun meci,furati.vezi meciul cu fecioara uziceni 2009,bateam eram campioni matematic inainte de ultima etapa,am condus 1-0 la pauza ,in rep 2 o inceput furtul,faul in atac galamaz la cisovsky initial din care ciso cade si il trage un pic pe galamaz , se da penalty,fault evident in careu asupra lui bucur,acelasi galamaz nu se da,si multe ciupeli in acel meci impotriva noastra,furt.finala cupei,furt anticipat de data asta,prietenul balaj cu cfr cluj. lasati-ne sa ne jucam sansa pt trofee,nu ne mai furati,cat timp este sandu si basescu la putere nu se va intampla.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 2:01

sa nu credeti ca noi suntem sfinti dar nici nu am pretins vreodata asta,cel putin eu.

BUCURESTI (294 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 2:20

@ Romanescu : Stai ma linistit ca nu va uraste nimeni . Asta este numai in mintea voastra. Eu personal am tot respectul pentru Paszkani care mi se pare un om civilizat si care sa nu uitam a facut investitii frumoase acolo la voi. In rest aveti trupa buna dar parac si voi ati mai pierdut din puterea de joc de anul trecut . In fond si la urma urmei tot fotbalul romanesc este la pamint. Succes Ardelene si nu fi trist ca mai sunteti si criticati !!!

css (76 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 4:29

d-le Ioanitoaia…CFR Cluj,ca si alte echipe au beneficiat de cazare la Mogosoaia,proprietatea FRF..la Constanta toata suflarea fotbalista se cazeaza la Hagi,proprietar de echipa in liga 3-a..si lista e lunga de tot..si Mitica are hotel si Copos..peste tot fotbalisti si FRF-isti.. dar refuzati sa raspundeti la o intrebare simpla tot GSP-ul : cum poate fi Ceahlaul pe ultimul loc cand Pinalty a fost si este cel mai ospitalier cu FRF-ul ??? Puteti pricepe atata si face o paralela ? Ospitalitatea nu ajuta in clasament . PUNCT .

Steaua forever (218 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 6:29

Sper sa nu te intorci din vacanta ”scurta”….

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 6:35

Oare cum am putea face sa nu mai scrieti nimic de Cluj? Scrieti despre olteni sau bucuresteni va rugam …despre Cluj nimik. Multumim!

u.craiova (5 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 11:12

va multzumim ca bagatzi in seama si provincia cred ca lupta se va da intre timisoara si cluj

Superman1 (6 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 12:45

Haha. Merci de raspuns domnule Ioanitoaia, dar tocmai de aceea am scris mesajul anterior pentru ati condamnat acea cazare. Stiti, e hilar. In anul cand CFR a luat campionatul, in tur, doar despre faptul ca CFR e favorizata de arbitri se vorbea. In retur insa nimeni n-a vazut tocatura pe care CFR-ul si-a luat-o de la arbitrii. Doar noi CFR-istii. Au fost faze atat de incredibile si de flagrante incat ne ingrozeam vazand cum cele 13 puncte avans fata de Steaua se topeau ca prin minune. Am castigat acel titlu la 1 punct in fata Stelei, dupa multe meciuri in care Steaua a premiat in acel retur echipele adverse desi la suprafata a iesit doar cazul unde s-a implicat si DNA-ul, cel din ultimul meci cu Universitatea. Din pacate, in ochii multora si cred ca si ai dumneavoastra, CFR are o imagine de echipa corupta si favorizata de sistem (desi nu exista absolut nici o dovada in acest sens decat asa zise-le „dovezi” gen „FRF s-a cazat la hotelul lui Arpi”) in timp ce Steaua, echipa dovedita ca fiind corupta nu doar de actiunea DNA dar si de acele stenograme ale convorbirilor telefonice absolut incredibile care au relevat marsaviile puse la cale de Becali in fotbal, este perceputa ca fiind mai curata. Curat murdar domnule Ioanitoaia. Albul este negru si invers, pentru ca simtim si gandim emotional.

jan pitesti (254 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 14:02

asa a fost si acum 35 ani cu provincia in fata ,sper pe viitor sa vedem fotbal mai corect.

Nikko @ Superman1 (47 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 14:02

Steaua nu a fost dovedita de nimic. Despre premierea lui U Cluj nu facuse nimeni niciun secret, asa ca nu a fost vreo mare descoperire a DNA-ului. Cat despre convorbirile lui Becali, uiti un lucru: sunt din urma cu cativa ani. Mai ai rabdare un pic, si s-ar putea sa ai surprize… Patronul CFR este orice, numai un personaj ferit de controverse, nu.

Va place sau nu va place sa recunoasteti, la capitolul „sarim ca arsi in sus cand vorbeste cineva rau de noi”, sunteti campioni, egalati poate doar de timisoreni. Nu v-ar strica ceva mai mult calm.

fantoma (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 14:04

Nea Ovi, spune-ne si noua unde pleci in concediu, in Coreea de Nord?

Vlady B19 (13 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 14:10

Domnule Ioanitoaia , eu citesc de o vreme articolele dvs , a lui Buzarin ( care slava Domnului s-a retras ) si a lui Geambasu . Tin sa mentionez ca nici macar 1 din vreo 50 nu au fost cu nici macar o propozitie pro CFR . In toate articolele incercati doar sa faceti din echipa asta un monstru care fura neincetat , dar echipele din Capitala, ce fac ? Aduceti in discutie faptul ca FRF s-a cazat in hotelul lui Arpi din Cluj . Eu va raspund scurt : este cel mai bun hotel din Cluj . Probabil bucurestenii doreati sa se cazeze la o pensiune pe centura? S-au dus la cel mai bun hotel , asta e logic . Sa nu uitam ca totusi sediul FRF , CCA si restul este in Bucuresti , asa ca dragii vostri patroni au o mult mai mare influenta asupra arbitrilor si federatiei . Iar daca ii intrebi pe cei din FRF ceva despre fotbalul romanesc , discursurile vor contine mereu ” Dinamo ” si ” Steaua ” , nu vi se pare usor ciudat ?

Este logic sa incercati , prin mijloace ortodoxe sau nu , sa va atrageti cat mai multi suporteri pentru echipele din Bucuresti , dar va spun sincer ca din aia „60% din microbistii tarii care tin cu Steaua” , nici 80% nu stiu cand s-a infiintat echipa . Si pentru asta eu bag mana in foc . Va multumim pentru toate articolele contra CFR Cluj , prin acestea ati reusit sa faceti marea parte a Ardealului sa urasca Gazeta Sporturilor .

Furati in continuare dragi bucuresteni , ca oricum presa nu va scrie nimic de voi . Asta e tot ce vroiam sa va zic . Ziua buna si vacanta placuta !

pentru Superman1 ! (180 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 14:18

Superman, eu zic ca nu trebuie sa intram in jocul murdar a celor din Bucuresti, ei la asta se pricep cel mai bine, la scandaluri si la vorbe , si doar ei pot sa iasa castigatori la aemenea chestii. Cel mai bine e sa ne vedem de drumul nostru si sa ne concentram asupra fotbalului, chiar daca cei din presa au chef de telenovele si intrigi !

radu (31 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 15:56

Domnu Ioanitoaia, daca CFR-istii si FRF vor sa o puna de mamaliga, credeti ca o pun asa pe fata la hotelul lui Pascany? Sau are Pascany nevoie de banii FRF-ului ca sa-si umple camerele? Acuzatiile sunt puerile si directionate. Acum cativa ani cand studiam la Viena si traiam intr-un camin de studenti m-a vizitat o fosta buna prietena din Olanda. Seara m-a sunat prietena mea care traia si ea in alta tara, si i-am spus ce vizitator am la mine in camera pentru 2 zile. Dupa logica dvs ar fi trebuit sa ne despartim imediat, nu? Hai servus.

milici (27 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 18:09

@ Vlady B19
Postarea ta imi confirma ca palinca ardeleana e faina.
Dovada(MAJUSCULE=comentariul meu) :
1.)… , eu citesc de o vreme articolele dvs , a lui Buzarin… si a lui Geambasu .(SE SPUNE ALE ui B si G)
2.)Tin sa mentionez ca nici macar 1 din vreo 50 nu au fost cu nici macar o propozitie pro CFR .ITI DAU UN CITAT CHIAR DIN ARTICOLUL CURENT:
———————————————————-
formaţiile bucureştene tot caută şi nu găsesc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui dovedesc că ştiu ce vor şi acţionează în consecinţă. Clujul s-a despărţit de mai vîrstnicii Nuno Claro şi Mara, în schimb, i-a achiziţionat pe Dică, pe Bud şi pe nigerianul Casal.
———————————————————-
3.) Probabil bucurestenii doreati sa se cazeze la o pensiune pe centura? CARE BUCURESTENI DL IOANITOAIA DIN GIURGIU)?AI SONDAT TU BUCURESTENII?
4.)… asa ca dragii vostri patroni au o mult mai mare influenta asupra arbitrilor si federatiei . ASTA TRIMITE-O LA URZICA, CFR, STIE TOATA LUMEA, E SPRIJINITA POLITIC SI FINANCIAR (!!) DE TOATA LUMEA.
5.)…ar daca ii intrebi pe cei din FRF ceva despre fotbalul romanesc , discursurile vor contine mereu ” Dinamo ” si ” Steaua ” , nu vi se pare usor ciudat ?
TU INTREBI, TU RASPUNZI SI TE MIRI DE RASPUNS.
6.)Este logic sa incercati , prin mijloace ortodoxe sau nu , sa va atrageti cat mai multi suporteri pentru echipele din Bucuresti ,AI DREPTATE SUPORTERII BUCURESTENI SE INMULTESC EXPONENTIAL!!!
7.)Va multumim pentru toate articolele contra CFR Cluj , prin acestea ati reusit sa faceti marea parte a Ardealului sa urasca Gazeta Sporturilor.CRED CA VREO MIE DE ARDELENI TIN CU KFR!
8.)Furati in continuare dragi bucuresteni , ca oricum presa nu va scrie nimic de voi .NUMAI DE VALIZA S-AU SCRIS MII DE ARTICOLE.
Baga-ti capul in apa rece sau incearca o ciorba de potroace!

titirez (3 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 19:06

stai pe aproape…revin in cateva momente

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 19:47

Dle. Ioanitoaia,

Ca sa va dovedesc ca nu sunt Gigi Contra, na poftim ca acest articol mi-a placut ! Aveti dreptate ca provincia s-a intarit , Vasluiul cu : Roberto Carlos si Cristiano Ronaldo, Rapidul cu David Beckham si Sergio Ramos, CFR Cluj i-a transferat pe ultimul moment pe Ruud van Nistelrooy si Iker Casillas, iar Timisoara a reusit sa faca o oferta de nerefuzat pentru Messi si Kaká… Spre deosebire de Steaua care i-a transferat doar pe Jelev si Tudela !!!! Provincia rules !

Redevenind seriosi, reusita nu sta in numarul transferurilor, ci in CALITATEA lor. Calitate pe care o vom descoperi la finalul de campionat.

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 19:53

@ radu :

Draga Radule, stiu ca sunt off topic, dar am ras cu lacrimi cand am citit postarea ta, cand studiai in Viena si cum ai dormit tu in camera 2 zile cu o fosta prietena, iar prietena ta (care nu era prezenta ) cand ai sunat-o si i-ai spus ce faci nu a avut nimic impotriva 🙂 Iti multumesc mult, nu am mai ras cu asa pofta de 2 luni 🙂 Am aratat postarea si prietenei mele … Stii ce mi-a zis ?.. „Nici sa nu te gandesti ! ” 🙂

milici (27 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 20:04

@romanescu
Sunte-ti i patetic, mi-au dat lacrimile citindu-va!
Numai ca DNA, SECU, FRF , BOC, ARPI,MURI habar n-au sau nu-i intereseaza de iarba verde de acasa , neamul lu’matale , Crisan, Cetatuia, RADULESCU , piatra cubica, aerul, mandria locala, gloriile locale etc.
Ibidem D-nii Ioanitoaia, Geambasu, Buzarin.
Daca astfel de argumente ar conta si cea mai corupta formatie din lume are pe cineva cu iarba, raul, ramul acolo si astfel ar deveni onorabila.
Oricat de buni suporteri am fi si oricat am iubi o echipa trebuie sa privim realist si sa vedem lucrurile asa cum sunt.Asadar:
1.Ziaristii n-au nimic cu KFR, sunteti subiectiv, cea mai buna dovada este ca acest articol, laudativ pentru clujeni , a generat nejustificat o gramada de postari de apararea echipei dvs.Citez un pasaj:
———————————————————-
formaţiile bucureştene tot caută şi nu găsesc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui dovedesc că ştiu ce vor şi acţionează în consecinţă. Clujul s-a despărţit de mai vîrstnicii Nuno Claro şi Mara, în schimb, i-a achiziţionat pe Dică, pe Bud şi pe nigerianul Casal.
———————————————————-
2.KFR e de departe echipa cea mai ajutata de arbitraj, FRF, DNA, politic, ascultatori, aranjamente de culise etc din toata divizia A.Ca o comparatie e cam la fel cu situatia orasului Cluj fata de altele din tara.Unde in lume un BOC si un partid imposibil ca PDL ar obtine asemenea scoring fara fonduri discretionar alocate special, in detrimentul altora?
3.Daca cineva de la GSP ar scrie cateva articole despre iarba verde si patetismele dvs exista posibilitatea sa fie rejectat de cititori care au alte interese.

arpibaci (9 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 21:56

Voi astia de la Cluj chiar ca aveti tupeu! Pai normal e stea fedearalii la hotelul lui Paskany? Orice e de discutat, ca CFR in sus, ca CFR in jos, dar chestia cu hotelul e o magarie

radu (31 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 1:18

Gigi, prietena care m-a vizitat la Viena era o prietena veche din copilarie, pe care „prietena girlfriend” nu o cunostea personal, dar auzise de ea. Ce vroiam sa spun e ca, daca vroiam sa am o afacere concubina, nu mediatizam vizita ci o tineam secret. Imi faceam treburile cu prietena X si nu stia nimeni nimic. Asa si cu hotelul lui Pascany si Mircea Sandu.

marius chende (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 1:48

adevarul e ca miticilor de la capitala le e cam ciuda avand in vedere ca cfr se misca destul de bine mai ales dupa ce au facut o impresie frumoasa si in cupele europene si ca joc si mai ales ca prezentare de la oras la echipa ….ma face sa rad ideea aceea de salvatori pe care multi o au atunci cand vine vorba de ardeal….financiar si din punct de vedere al resurselor e invers …din cantecul „treceti batalioane romane carpatii”e valabila pentru ei numa partea cu „ne trebuie ardealul”mai bine ar muta capitala la alba iulia,brasov sau sibiu si sa nu mai derajneze ghetoul si inaltul patronaj al lui vanghelie care este acompaniat de bufonl becali si alde ca ei…scuze pentru cei care incearca si ei ceva pe acolo…..din pacate nu e vizibil deloc…tare mi-ar place ca cel putin financiar sa fim stat federativ…sa vedem din ce ar mai traii eternii sinistrati

free_banat (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 12:27

domnule ioanitoaia in primul rand e un articol cu un titlu defaimator la adresa tarii! ok PROVINCIA suntem noi dar voi nu sunteti tot o provincie??? oare presa de la roma zic de inter si ac milan sau juventus ca sunt din provincie? sau presa de la berlin despre bayern schalke sau dortmund? sau presa din londra despre manchester liverpool? si asa exemplele pot continua! da dar diferenta este imensa si ca presa si ca civilizatie sai ca tot ceea ce inseamna european unde fiecare cum isi asterne asa doarme si unde exista o administratie locala foarte puternica si o autonomie evidenta! asa ca asta-i diferenta enorma intre europa si bucuresti sau nu uitati domnule ioanitoaia ca orase din banat si transilvania sunt mult mai aproape geografic cat si ca mentalitate de capitale cu adevarat europene! pt noi bucuresti e doar un oras urat murdar cu oameni necivilizati de la periferia europei si pe care nu-l putem numi capitala! cred ca e cel mai rat oras din U.E.! ca din europa nu poate fi vorba pt ca europa se termina la muntii carpati potrivit marilor geografi europeni! asa ca capitala=provincia periferica necivilizata si departe foarte departe a tot ceeea ce inseamna bun simt civilizatie europenism! bucuresti=giurgiu=ciulnita=urziceni=slobozia=periferia europei!

milici (27 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 12:41

@marius chende
Te cred si eu ca-ti convine ‘stat federativ financiar’ atata timp cat Boc si PDL baga bani in Cluj cat in toata tara la un loc.
Iar voi, recunoscatori , votati masiv un demagog caragelian precum Boc, un partid imposibil, de stanga-dreapta-centru, dupa cum bate vantul, precum PDL, si un carmaci cum nu mai exista.In aceste voturi sta si cheia pozitiei KFR-ului in Liga 1.
Ce va pasa ca altii, neportocalii, chiar si cu colectari la buget mai mare decat voi primesc firmituri sau conducerea e fortata sa-si schimbe culoarea politica?
Mai ai si tupeu sa ceri federalizare, chipurile ca sa nu ia altii banii vostrii!
Constat ca nici ardelenii nu mai sunt cum ii stiam!

pentru Milici ! (180 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 12:49

Tocmai de aceea are multa lume parerea asta deformata, cum ca CFR ar fi favorizata de arbitrii, din cauza presei. Cu o presa obiectiva nu s-ar fi ajuns niciodata aici. Vezi toate meciurile CFR-ului si nu numai, si formeaza-ti o parere neinfluentata de aberatiile lui buzarin, geambasu, etc. De greselile impotriva CFR-ului ( si au fost) nu s-a scos niciun cuvant, asa ca normal ca cei care vad doar rezumatele meciurilor habar n-au si-si formeaza o parere neconforma cu realitatea. Pentru asta multumim domnului Ianitoaia pentru ziarul pe care-l conduce, desi nu numai el e de vina.

milici (27 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 12:56

@ free_banat
Ce titlu DEFAIMATOR ai citit mataluta:Provincia în faţă!- pe cînd Steaua şi Dinamo bat pasul pe loc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui nu fac zarvă, dar îşi întăresc loturile.Ce e defaimator si pentru cine?
Precene, Bucurestiul e asa cum e si pentru ca banii , foarte multi , colectati aici la buget , sunt folositi pentru
a ajuta intreaga tara , zone defavorizate inclusiv in Banat.Crede-ma , sunt banatean din Deta, oras in care nu prea mai e de lucru , investitori nexam, cunosc bine situatia!
Iar voi faceti glume cu mitici, multi stand cu caciula in mana pentru fonduri de la Bucuresti.
Banatul, asa cum a fost odata, ar trebui sa se autoadministreze financiar dar lucrurile s-au schimbat
, nici de muncit nu se mai munceste, are loc o MITICIZARE lenta dar sigura.

Superman1 (6 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 13:01

E plin fotbalul romanesc de suporteri care sunt dispusi sa accepte orice slogan „anti” sau distructiv la adresa adversarilor echipelor lor favorite fara a mai apela la rational ci doar la emotional. Vreti o dovada in acest sens?

Stelistii. Sloganul lor anti-CFR este „CFR- echipa de unguri”. De unde au invatat ei asta? De la Becali. Sunt suporterii stelisti in relatii bune cu Becali? Nu. Atunci de ce au preluat sloganul? Din trei motive: 1. frustrarea ca altul e mai bun 2. incapacitatea de a percepe rivalitatea sportiva ca atare si 3. spirit balcanic: calea tipica de a te focusa pe ura, pe NU, pe contra decat pe rezolvarea problemelor. Si cum multa educatie nu exista, la asa patron asa suporteri. Stiu ca deranjeaza aceasta afirmatie dar nu este gratuita. Daca mintea lui Becali atat a putut sa gaseasca, unguri=rau, iar altii repeta asta din convingere, ce dovada mai buna vreti?

Iar repetarea prostiei lui Becali e un reper de inteligenta pentru suporterii celorlalte echipe.

Superman1 (6 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 13:12

@milici: esti tipic balcanic. Cauzele esecului echipei tale favorite (care o fi aia? hmm..) nu e lipsa de profesionalism a echipei tale sau lipsa de educatie a suporterilor acelei echipe care-si huiduie constant proprii jucatori (si cate si mai cate cauze nu se pot gasi) ci e vorba de … favorizarea corupta primita de altii. Ca de coruptie e vorba. La toate nivelurile – clasa politica, conducerea FRF, presedintele chiar, sprijina la un nivel nevazut, dar usor de intuit nu-i asa?, CFR-ul. Teoriile tale sunt emanate de coincidenta a doua frustrari pe care le resimti: 1.pe plan politic si 2. pe plan sportiv. Si ce te-ai gandit tu? Ti-ai impletit frustrarile intr-una singura si ai impresia ca ai inteles ce e covrigul. Ei, din pacate trebuie sa-ti spun ca nu stii nici ce e aluatul si ca fantasmagoriile tale nu doar ca reduc nivelul discutiei dar provoaca si un umor teribil care nu-si are locul aici pentru ca, vorba ta, aici nu e Urzica. :))

Mandela (8 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 14:42

@free banat
Vorbesti despre civilizatie de parca singura sa garantie ar fi pozitia geografica nu educatia. Spre informarea ta, poti gasi oameni culti si educati si in cel mai neinsemnat sat din estul, asa cum poti gasi mizerie si infractionalitate la cateva sute de metri de centrul Parisului, pentru ca totul tine de educatia primita acasa sau in scoala. Te-ai intrebat vreodata cam cati din hotii, cersetorii sau prostituate din Italia si Spania provin din Arad, Timisoara, Cluj, sau crezi ca Ardealul si Banatul trimit in afara doar laureati de premiu Nobel? Vorbeste mai jos cineva despre istorie, spunand ca noi, cei de dincolo de Carpati, ne asumam rolul de salvatori ai Ardealului si uita ca acum 100 de ani, voi, „civilizatiii”, nu aveai dreptul la o limba, la cetatenie, cultura.

Revenind la sport, incet, incet, echipa din Cluj devine ceea ce voi suporterii din acea parte a tarii ati acuzat ani de-a randul Steaua si Dinamo: o echipa tinuta in brate de conducerea fotbalului, de arbitri, de oamenii cu influenta in sport.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 15:29

sustineti echipa locala nu monstri din capitala.mai scrieti si despre smecherile altora ,nu numai despre cfr cluj.

milici (27 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 19:45

@superman1
Omule aberezi continuu, si n-ai scris putine postari!Cine a vorbit de ‘esecul echipei mele favorite’?Daca citei macar ce-am scris, fara sa adormi, realizai ca , banatean fiind tin ,cu Poli Timisoara;ce neprofesionalism visezi?Dar suporteri care huiduie?
Dar frustrari?Recunosc ca sunt frustrat ca traiesc intr-o tara in care alde Boc si marele Carmaci sunt votati de atati oameni, ca nu trebuie sa fure decat zeci de mii de voturi ca sa castige si sa-si bata joc de toti.
Pe intelesul tau, ei au fost votati de voi clujenii, in care portocalii au bagat si baga atatia bani luati de la altii care n-au nicio vina.
Nu inteleg cum ati putut gasit acest articol laudativ pentru KFR Cluj pentru a acuza o iluzorie campanie impotriva celei de-a doua echipe a Clujului.
Nu stau sa-ti enumar matrapazlacurile KFR-ului, le stii foarte bine dar tu ai alte griji si preocupari-cu cine tin eu si frustrarile mele.

Vlady B19 (13 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 20:15

@ milici

Prietene , incercand sa arati greselile din postarea mea , te-ai facut rau de tot de ras . Cat despre parerile tale , CFR nu e KFR , presupun ca tu vroiai sa spun Kolosvar si nu mai stiu ce . Dar CFR vine de la Caile Ferate Romane . Mai documenteaza-te . Iar daca vroiai sa spui KFC , du-te si mananca ceva, poate ti-e foame .

@ Mandela

Nimeni nu spune ca cei din Ardeal si Banat sunt laureati de premii Nobel , dar nici nu ajungem sa facem copii la 12 , 13 ani ca voi din Sud . Iar teoria ta cu referire la faptul ca CFR este purtata pe brate de arbitrii nu isi are rostul . Tin sa iti mentionez ca FRF este din Bucuresti si tare nu cred ca ei ar dori ca meciurile de Champion’s League sa fie la Cluj (crede-ma ca stiu mai bine ).

Cat despre Banat + Ardeal despartit de restul tarii , chiar suna bine . Eu sunt din Oradea , nu e nici aici foarte bine , dar cand merg prin Bucuresti sau prin Constanta , parca am ajuns in Kazahstan . In nici-o capitala din lume nu vezi atatea „autostopiste” ca in Bucale .

mihai cel viteaz (18 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 21:49

Gsp-ul si ProSport-ul mi-au dat multe de gandit, dar pana la urma am inteles. Articolele postate contra CFR-ului sunt adresate de fapt Puterii. Un jurnalist adevarat totdeauna este exigent si critica la sange pe cei aflati la putere…PDL-ul fiind la putere cu primul ministrul Boc, fostul primar al Clujului, si cu prietenul lui, presedintele Basescu sustin CFR-ul…E logic, nu? Inca de cand era primar la Cluj Boc a ajutat mult CFR-ul si pe Arpi, de aia a trebuit sa construiasca Paszkanyi un stadion propriu din banii lui… Despre Base stim foarte bine ca e stelist…pacat pentru el ca Steaua are acum un patron cam dus cu sorcova…
Jurnalistii, criticii din totdeauna a puterii erau vehementi mai ales inainte de ’89…erau disidenti cu totii, Ioanitoaia era cel mai cinstit si zgomotos dintre ei, tinerii jurnalisti atunci inca activau la soimii patriei, dar acuma sunt gata si fac treaba…bravo lor!

milici (27 comentarii)  •  17 ianuarie 2010, 23:24

@Vlady B19
Daca asta ai inteles tu dupa ce ti-am desfiintat, pe puncte, toate aberatiile, nu esti vinovat, esti victima alfabetizarii fortate a lui nea Nicu.
Inainte de a te prapadi de ras , explica cum ai reusit sa reclami ca nu ai citit niciodata ceva favorabil despre CFR Cluj in GSP , tocmai in fata unui articol favorabil?
Te-ai trezit vorbind neantrebat despre Kolosvar?
N-ai inteles ca sunt banatean, ti-e greu sa citesti?
Comparatia Ardealului cu Bucurestii , Constanta,sudul sau Muntenia, folosind criteriile tale aiurite (cand nasc unii, autostopistele etc.) , sunt explicabile cand accepti nongenialitatea ardelenilor, tu fiind un exemplu semnificativ.
Ardelenii, nongeniali , aveau bun simt dar nemtii au cam plecat , mostenirea lor cam dispare, aici trebuie sa te dau ca exemplu iar!
Nu ma mira ca poti sustine o astfel de ineptie:
———————————————————-
Cat despre Banat + Ardeal despartit de restul tarii , chiar suna bine .
———————————————————-
Te-ai intrebat macar ce atii face fara banii care, in marea majoritate , vin la buget din Bucuresti?

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 4:12

milici daca esti din deta ,tu ai sunat sambata seara la in prelungiri?eu am spus ca esti stelist sau dinamovist findca am vazut comentarii de-ale tale la articole despre steaua si foloseai pluralul noi ca si cum ai fi suporter stelist,a deci tu esti dinala care zice ca tine cu echipa locala si cu una puternica din capitala si in meciurile directe ti cu steaua dar eu cred ca tu esti stelist convins findca la articole despre noi nu te-am vazut comentand in schimb la steaua da.te mai interesezi si de noi fiind din zona,sa-ti fie rusine ca banatean ca ti cu echipele din bucuresti si multora ca tine din banat si nu numai.sustineti echipa locala!ai uitat in 2005 cand ne strigau sinistratii ,miticii cand or fost inundatii in banat si multe alte lucruri,nu aveti spirit local,pentru locul unde v-ati nascut si crescut,rusine sa va fie.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 4:52

daca esti banatean adevarat cu patriotism local si pacimas ti doar cu echipele din banat daca nu esti doar un om nascut la noi in banat fara spirit si patriotism local.

css (76 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 9:10

@ milici

Daca „citei” ,cum spui tu, mai mult despre sport intelegeai diferenta dintre CFR 1907 Cluj si AS…. Fulgeru Bragadiru ,pe care tu o sustii si pt care suferi in zadar. Sa cresti mare ..!

milici (27 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 11:08

@css
Bravo ai zis-o, mai bine taceai, mai ales cu Fulgerul, ma uimesti cat de adanc gandesti, bobocule!
Sa inteleg ca negrismanii de la KFR sunt urmasii alora din 1907 , s-au dat cu catran de la rotile trenului?
De ce te-ai bagat in discutie neantrebat?
De ce ai bagat-o in discutie pe Poli Tim, eu am raspuns doar unor ineptii ca as tine cu bucurestenii etc?
Daca Poli Tim proceda precum KFR cu un an inainte, numai ajutandu-se de echipe caprine, ca sa nu spun mai mult , era acum campioana;era campioana si daca niste arbitrii nu ar fi ajutat Urzicenii in ultimele etape.
Dar nu asta e subiectul articolului, nu stiu de cum ati reusit sa va exprimati in grup frustrarile legate de tratarea KFR-ului in media?
A fost gandire ceva spontan sau doar gandire fara premeditare?

Comentează