Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Provincia în faţă!

Pe cînd Steaua şi Dinamo bat pasul pe loc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui nu fac zarvă, dar îşi întăresc loturile

Înainte de a pleca într-o scurtă vacanţă, observ că provincia gestionează mai bine perioada de transferări în raport cu […]

vineri, 15 ianuarie 2010, 6:28

Pe cînd Steaua şi Dinamo bat pasul pe loc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui nu fac zarvă, dar îşi întăresc loturile

Înainte de a pleca într-o scurtă vacanţă, observ că provincia gestionează mai bine perioada de transferări în raport cu Capitala. Dar şi aici merită nuanţat, în ideea că Rapidul unui Copos mai implicat şi, culmea! , mai generos ca oricînd se află în avans faţă de Steaua şi de Dinamo.

Despre Steaua am scris ieri, aşa că nu mai insist. La Dinamo, rămîne sub semnul întrebării come-back-ul lui Andone, ale cărui şanse de întoarcere ar fi, pretind surse din anturajul acţionarilor, de 50 la sută. Îngrijorat de boala tatălui său, tehnicianul acordă mai puţină importanţă parafării unui nou contract. Pe de altă parte, în condiţiile în care i s-a cerut să se angajeze ferm că va cuceri titlul, deşi Dinamo a terminat turul pe 8, nu-i exclus ca Andone să se teamă. Şi dacă problema salariului solicitat de el se va rezolva într-un final, Borcea promiţînd să suporte singur diferenţa, n-ar trebui să surprindă rezerva antrenorului. Nimeni nu se leagă la cap fără să-l doară.

De remarcat însă că şefii din Ştefan cel Mare dau semne c-au învăţat ceva din propriile greşeli. Întrucît s-au păcălit cînd au readus o serie de jucători care n-au confirmat, Zicu şi Tamaş, de exemplu, iată-i pe Badea et Comp. schimbînd placa. Au devenit mai precauţi şi, ca atare, i-au spus deunăzi nu lui Bărcăuan. În ciuda faptului că acesta a efectuat vizita medicală cu roş-albii şi s-a declarat “cîine pînă la moarte”, acţionarii nu s-au mai repezit să bage adînc mîna în buzunar. Şi ei sînt de înţeles, cine s-a fript cu ciorbă suflă şi-n iaurt.

În timp ce, cu excepţia Rapidului, formaţiile bucureştene tot caută şi nu găsesc, CFR, Timişoara şi FC Vaslui dovedesc că ştiu ce vor şi acţionează în consecinţă. Clujul s-a despărţit de mai vîrstnicii Nuno Claro şi Mara, în schimb, i-a achiziţionat pe Dică, pe Bud şi pe nigerianul Casal. Sperînd să-l convingă pe Contra, Poli a semnat cu Sepsi şi cu argentinianul Vasquez, iar Vasluiul s-a întărit cu L. Sînmărtean şi cu bulgarul Milanov, titular în “naţională”, pentru care Porumboiu îi va plăti 350.000 de euro lui Levski. Să reţinem că Gigi Becali a refuzat să achite aceleiaşi grupări o sumă mult mai mică spre a-l lua pe Iovov!

E prematur totuşi de tras concluzii, transferurile constituind uneori o loterie. Îţi închipui că mergi la sigur cu un jucător, ca să constaţi că ai tras un loz necîştigător. L-ai supraevaluat pe cel ales, el nu s-a acomodat etc. Dincolo de asta însă, formaţiile fruntaşe din provincie par să fie acum în avantaj comparativ cu contracandidatele lor din Capitală, mai ales cu Steaua şi cu Dinamo. Par ori chiar sînt.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

la pana (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 13:42

F.C Vaslui, datorita preocuparii dlui A. Porumboiu, va deveni in 2-3 ani cea mai valoroasa echipa de fotbal din patria noastra.Ambitia, insensul bun al cuvantului, si inteligenta care il caracterizeaza, cunoasterea fenomenului la care se adauga starea materiala vor face din F.C Vaslui o formatie de temut atat in plan intern cat si in Europa si nu numai.Asadar Felicitari dlui A.Porumboiu si mult, mult respect!

milici (27 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 15:28

@politehnica timisoara
Precene , schimba-ti nick-ul ca lume crede ca esti PR-ul clubului.
In afara de asta ne cam faci de bacanie (atat pe Poli cat si Banatul) cu opiniile tale.
Chiar sunt din Deta, acum locuiesc in Bucuresti , dar vin cel putin odata pe an in Deta.
Cat am stat in Timisoara prin 1971-76 nu am pierdut nici un meci al lui Poli cu Paltinisan, Anghel (Dumnezeu sa-i ierte), Bungau,Anghel, Mehedintu, olteanul Dascu (care locuia langa stadionul 1 Mai) , Mayer, Parvu, Giuchici etc.
Tin cu Poli, dar simpatizez si cu Steaua putin, aici m-ai ghicit. Drept e ca mi-a placut Steaua 86-90 si cea de acum nu prea ma mai reprezinta.
Nu am sunat in viata mea la nici o emisiune de fotbal sau din alt domeniu.
Faptul ca tii sau simpatizezi cu o echipa nu inseamna sa devii subiectiv, sa crezi ca doar ea e perfecta iar adversarii sunt numai buni de atacat, acuzat, injurat etc.
Similar , daca esti banatean, ardelean sau mai stiu eu ce , nu inseamna ca doar acolo e civilizatie, oamenii sunt altfel acasa iar ceilalti sunt vai si amar de ei.
Sa-ti dau un exemplu pe intelesul tau-Moldovenii au dat cei mai multi poeti, scriitori, oameni de litere hai sa-i luam in tarbaca ca sunt amarati, sa facem bancuri cu SARMA etc!
In orice galerie, in special in Bucuresti, se striga tot felul de lucruri, nu inseamna ca asta e parerea bucurestenilor, sunt tot felul de oameni.
Patriotismul local, asa cum il intelegi tu , e egal cu zero, e o pierdere de energii si timp.

Vlady B19 (13 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 15:48

@ milici

Daca esti din Bucuresti , normal ca sustii parerile lor . Dar te asigur ca din Ardeal si Banat merg mai multi bani la fondul tarii decat Moldova + Muntenia + Dobrogea + Bucuresti . Asa ca da , ne-am descurca si fara banii vostrii .

Eu sunt din Oradea si stiu prea bine ca Bihorul plateste cele mai mari impozite din toata tara si in schimb primeste cele mai mici sume . Stii cum arata soseaua Oradea – Arad ? Banii care ar trebui sa se bage in astfel de lucrari merg direct in fundul bucurestenilor si a concertelor cu Shakira , Madonna , James Blunt etc. , in timp ce de zilele orasului Oradea , am sarbatorit cu Voltaj . E o uriasa diferenta si te asigur ca cei 600.000 de locuitori ai bihorului fac mai mult pentru tara decat cei aproximativ 5.000.000 ai Olteniei . Si pentru asta o sa-ti caut si niste statistici sa vezi ca vorbesc serios . Imi cer scuze pentru Off-Topic dar era cazul sa-l lamuresc pe milici despre cum sta treaba in tara ! Sper ca te-am ajuta prietene sa intelegi si iti urez o zi buna !

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 16:28

@vlady b19 .timisoara da cei mai multi bani la buget dupa bucuresti si suntem cei mai batjocoriti de catre guvern de 20 de ani incoace.ce aveti cu noi?

milici (27 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 16:33

@ Vlady B19
La calcule nu te pricepi asta-i clar.Bucurestii dau la buget mult mai mult decat restul tarii asa ca din nou ai facut niste afirmatii nesustinute.
Uita-te si tu la statistici cum sunt salariile in Bucuresti, afacerile asijderea.
Cred ca ai inteles ca impozitul anual pe cladiri si masina e un mizilic si nu asta conteaza.
Nu inseamna ca-i sustin eu pe bucuresteni, chiar daca acum sunt bucurestean, ajuns aici din intamplare, dupa 25 de ani traiti in Banat, unde sunt nascut, asta e adevarul.
Ca Oradea nu are finantare, probabil ca nu ati procedat precum Clujul, sa-l votati pe cine trebuie numai ca sa va mearga voua burta bine.
Cate sosele nu sunt proaste si in Bucuresti?
Si aici intr-un fel arata sectoarele cu primari PDL (S3) si altfel celelalte.
Ontanu de la S2 a trecut la PDL ca sa primeasca fonduri; acontat probabil si avansarea la general.
Asta e o problema serioasa ce se intampla cu banii tarii si nu cum arata una sau alta dintre zone.
Vad ca raspunzi la intrebari nepuse sau la cele care-ti convin.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 16:36

@milici.in ce galerie ai stat cand am jucat pe ghencea sau cu cine ti in aceste meciuri?

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 16:40

noi chiar daca am ajutat pd-l sa castige o gramada de alegeri si pe traian basescu nu suntem respectati de catre guvern si basescu.noua nici macar la cjt unde-i ostaficiuc de la pd-l nu ne dau banii cuveniti.au ceva cu noi.baga bani doar la boc la cluj si la finutul falca la arad si isi inchipuie ca suntem prosti sa-l votam pe ovidiu ciuhandu primar traian basescu findca el da ordine.

Speedy (57 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 17:12

nu inteleg cum se poate ajunge de la sport la discutii penibile si separatiste :). si la imprecatii de genul „noi dam mai mult la buget”. nu vad legatura, pe cuvantul meu ca nu. are vreo importanta cine si cat da la buget? vreau sa spun, in economia campionatului.

milici (27 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 17:32

@politehnica timisoara
Ai inteles smecheria cu PDL , baga bani unde au primari, stiu ca timisorenii oricum voteaza cu ei.Daca primarul Timisoarei ar trece la PDL alta ar fi situatia, dar omul e serios , nu se umileste, caciuleste si-l respect pentru asta.
Pe clujeni portocalii ii ajuta si la fotbal, voturi sa iasa…Cum iti explici ca despre ARPI si MURI, desi sunt suspecti in atatea afaceri dubioase nu am auzit in nici o stenograma?
Cum clujenii s-au smecherit, dupa chipul si asemanarea lui Boc, ei voteaza din interes, nici nu-i intereseaza cine sunt alesii de fapt.
Daca ieseau ceilalti cred ca Timisoara o ducea mai bine ca si toata tara.Noi banatenii intelegem mai bine ce inseamna spiritul nemtesc dar n-a fost sa fie-s-au numarat bine voturile.
In Bucuresti am stat intai langa Republicii, unde mergeam la orice meci, aici juca Sportul inainte, dar si alte echipe.
Acum stau langa 23 August unde nu se joaca nimic, fiind in reconstructie.
Pana in Ghencea mananci vreo doua paini asa ca am vazut Steaua-Poli la TV.Oricum tin cu Poli oriunde ar juca cu Steaua desi nu sunt deplin multumit de actuala formula a Stiintei.

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 17:49

HAHAHAHAHAHAHAHA !!
NU MA MAI FACETI SA RAD !!!

Ma amuzati teribil, voi astia care tot va dati mari cu Ardealul vostru… Populatia Transilvaniei este asa in 2002 : din 7.221.733 = 74,7% – romani , maghiari -19,6% , germani – 0,7% … Transilvania are EXACT aceeasi economie ca Tara Romaneasca sau Moldova, chiar cu un minus la agricultura. Impozitele care se percep la voi SUNT IDENTICE cu impozitele din restul tarii… Impozitul pe terenuri si cladiri sunt mai mici ca in Bucuresti, ce sa mai vorbesc de cifra de afaceri a Bucurestiului cred ca egaleaza toata Transilvania… * Cluj-Napoca – 318.027
* Braşov – 283.901
* Oradea – 206.527
* Arad – 172.824
* Sibiu – 170.045
* Târgu Mureş – 149.577
* Baia Mare – 137.976
* Satu Mare – 115.630
* Bistriţa – 86.109
* Alba Iulia – 66,369
* Zalău – 62.927
* Sfântu Gheorghe – 61,543

total 1.831.455 locuitori, fata de cat are NUMAI BUCURESTIUL asta de 1.944.367 locuitori. Deci numai Bucurestiul face cat voi toti la impozite si taxe pe salarii cladiri terenuri. Bucureştiul este cel mai mare centru economic al României, realizează anual aproximativ 19% din Produsul Intern Brut al României şi împreună cu judeţul Ilfov 21%. În Bucureşti se regăseşte cea mai mare parte dintre ramurile economice specifice României excluzând agricultura. Începând cu domeniul serviciilor şi terminând cu construcţiile. Întreprinderile constructoare de maşini (utilaj greu, utilaj siderurgic, petrolier, maşini şi utilaje agricole, locomotive, vagoane, avioane şi elicoptere, autobuze). Industrie electrotehnică, electronică, mecanică fină, optică. Întreprinderi chimice, de materiale de construcţie, de prelucrare a lemnului.

Asa ca ciocu mic cu Ardealul plateste pentru restul tarii, ca rad si curcile 🙂

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 17:50

ai uitat ca basescu o intervenit pentru paszkany in justitie.este intangibil fiind sponsorul atat al lui boc la primaria cluj cat si al lui basescu la prezidentiale.la fel si multi altii.

Speedy (57 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 18:00

milici> e adevarat ce spui, dar tot nu vad legatura cu fotbalul; eu sunt stelist, dar nu mi-a scapat ca in acest tur CFR, Timisoara, Unirea si Vasluiul au jucat altceva decat Steaua. ca CFR si Unirea or mai fi fost ajutate de arbitri, asta e, nu neg – nu am urmarit toate meciurile lor. In trecut au fost Steaua si Dinamo, nu strica sa recunoastem. Chiar si asa, jocul lor a aratat intr-un fel; Steaua si mai ales Dinamo nu au aratat nimic, sau aproape nimic. iar analiza transferurilor mi se pare interesanta. si ca sa fie clar pt. toti: da, sunt stelist si mi-as dori sa ia Steaua titlul. Dar n-o sa plang si n-o sa ma vaiet daca o sa-l ia, pe merit, alta echipa – oricare ar fi ea. cum nu am plans nici cand l-a luat CFR, nici cand l-a luat Unirea. un sfat pt. fanii lui Poli: fiti atenti la meciurile cu Dinamo. o sa vedeti lucruri interesante. anul trecut asa ati pierdut titlul; nu mai dati vina pe brasov, pe aranjamentele facute de unirea, etc…probabil ca sunt reale, dar i-ati avut in mana pe dinamo si nu ati profitat. Daca bateati, nu mai contau aranjamnetele. si nici meciul de la brasov.

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 18:40

pai eu am spus ca suntem al doilea oras dupa bucuresti la contributia pib.nu cu dinamo am pierdut titlul ci cu urziceni,bine poate ne bateau si fara arbitrii dar era mai greu findca era minutul 50 si ceva ne-or egalat dintr-un penalty usor dat,trebuia sa dea inainte fault in atac pentru noi,penalty refuzat la bucur. de asta urasc conducerea unirii ,nu am nimic cu jucatorii,i-am mai si aplaudat dupa ce ne-or furat.

milici (27 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 18:52

@speedy
Ai dreptate, discutia a cam luat-o pe aratura.
Ea are o logica a ei dar un parcurs cam sinuos…
Totul a inceput gresit din start si vorba lui Murphy:ce incepe prost se termina si mai prost;sau alta-garbage in garbage out.
Recapitulam:
1.)Niste ardeleni au pornit spontan o manifestare impotriva asazisei atitudini anti KFR a GSP-istilor, replicand , culmea , la un articol PRO.
3.Evident de vina fiind gasiti bucurestenii , cine altcineva, ardelenii au trecut la atac impotriva celor din urma.
4.In loc sa-si descopere si sa-si alunge barzaunele de pe clop (atitudinea PRO KFR a factorilor de decizie din fotbal) ardelenii au inceput sa marseze pe arhicunoscuta teorie a superioritatii zonei
3.A urmat agrementul acestora pentru un tip de separare regionala
4.Eu , fiind si banatean de origine si bucurestean de moment si , simultan, nefiind atat de fanatic sa vad numai bune la echipa mea si rele la adversari am incercat sa impac taberele si sa mentin un schilibru ca e destula balacareala inutila in fotbal.
Intelege fiecare ce vrea, important e sa fim civilizati, aplicati si sa invatam arta dialogului.

Vlady B19 (13 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 20:25

@ gigi_becali_4

Si dupa nick ne dam seama cum esti 🙂 .

Revenind la fotbal , poate voi nu vedeti , dar cand castiga CFR Cluj sau Poli Timisoara , GSP sunt mereu tristi , ba impufnati , ba iritati de ceva . Nu mi se pare normal ca intr-o tara membra U.E. toti jurnalitii sa incerce sa puna echipele din Bucuresti intr-o lumina buna , iar despre CFR de exemplu sa scrie articole gel ” Kolosvar FC ” , ca despre Poli inca nu scriu de frica lui Iancu , la fel si Vaslui , dar aia de prin orasul Vaslui si din imprejurimi sunt saraci lipit-pamantului si nu prea e cazul sa fie nimeni suparati pe ei . Oricum , aceasta ridicare in slavi permanenta a echipelor din Bucuresti este o idiotenie . Oricum , desi voi toti spuneti ” CFR are 1.000 de suporteri ” , va rog uitati-va la cifrele „medie de spectatori pe meci ” , cifre pe care le puteti gasi si pe gsp.ro , care arata ca CFR Cluj este a 3-a in acest clasament , dupa Poli Timisoara ( care dupa parerea mea este cea mai iubita din tara la modul sincer ) si Steaua ( care din 1.954.367 de bucuresteni , cat zicea gigi_becali_4 ca sunteti , ar trebui sa se gaseasca macar 5.500 sa mearga la meci ) , dar daca e sa ne uitam la cifrele din Europa League , ne-am speria … sa ai 300 de suporteri la un meci … as putea spune ca stelistii sunt spartani acum nu Dinamo . Iar din 60% din tara care sunt suporteri stelisti , nici 80% nu stiu cand s-a infiintat clubul , la fel si cei dinamovisti . Cei rapidisti sunt mai devotati clubului si probabil ca macar 50% stiu . Dar va spun sigur ca la CFR aceasta cifra este mult mult mai mica , iar daca numarul suporterilor CFR Cluj este mai mic , este mai important sa ai suporteri care vin la stadion si striga ” Lupta , lupta CFR ” decat „Becali” .
Eu unul sunt suporter FC Bihor de cand m-am nascut , acolo am si jucat la juniori , merg sambata la meciuri , dar din 2007 sunt suporter si CFR Cluj , pentru ca este logic sa imi doresc ca o echipa din apropiere sa fie campioana si sa imi aduca Barcelona si Manchester United.

O seara buna tuturor !

css (76 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 20:45

@ milici

Vedeam ca-i corectai pe altii…”neantrebat” e de fapt neintrebat…mai studiaza. Toti postam neitrebati,asta e obiceiul blogurilor,..cat despre ceea ce nu-ti convine tie,lumea tre sa taca…hmmmm. DA, prietene , Fulgerul Bragadiru e echipa aceea care joaca la Timisoara,patronata de un bucurestean,cu presedinte moldovean si antrenata de un (culmea) clujean get-be-get..: Nelutu Sabau,un altul joaca bine : Goga…pana si maseorul Adrian Rus e un fost coleg de liceu de-al meu,din Cluj.Ultimii 3 sunt toti urmasi ai celor din 1907. In rest devii penibil daca pretinzi ca Nibombe e vreun pui de dac,Karamienii sau multi altii…poate e Alexa banatean si nu stim noi…. Tu fiind in Bucale,macar ai echipa de suflet,Poli Timisoara aproape…intr-una din ligile mult inferioare..Cat despre KFR sau unguri la CFR,suntem mandrii de Arpi,mai ales ca nici Iancu nu arata a roman, Jiji nu e,Turcu pare neam cu Iancu, Copos si Banel.. Asta e, dar la civilizatie si cultura nimeni din liga 1 nu se compara cu Paszkany si Muresan. Apropo,doctorul Muresan e de loc din Baia-Mare….Vreo problema ???

milici (27 comentarii)  •  18 ianuarie 2010, 23:17

@css
Lasa-ma pe mine sa scriu ‘gresit’ neantrebat si scrie tu ‘corect’ neintrebat c-asa vor bloggerii.
Glumitele cu Fulgerul Bragadiru, Poli a lui Zambon, clujenii de la Poli sau timisorenii de la Cluj, Nibombe si dacii , ungurii si romanii, intelectualii Arpi si Muri sunt la nivel de gradinita si n-au nici un haz.
Vrei sa spui ca Goga si Sabau s-au transferat la Fulgerul?
Eu ti-am dat exemplul cu negracii de la KFR ca sa-ti dai seama ca aberezi cu originea jucatorilor, ce ai inteles tu se vede din exemplele cu Nibombe si fratii Karamian.
Culmea e ca Alexa e chiar banatean chiar daca a trecut pe la Dinamo.
Cat despre problema ca ‘telectualul’ Muri e din Baia mare cred ca ai vrut sa spui ca omul are nevoie de o baie mare ca-i cam corpolent?
Ca sa-ti dai seama de nivelul intelectual a lui Muri adu-ti aminte de pozitia vehementa a lui fata de valiza lui JJ dupa ce a utilizat aceeasi tehnica, mai penala, cand a promovat KFR-ul in A dupa cum scrie si in cartea clubului.O fi citit-o Muri sau nu?

@ Vlady (294 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 2:39

Eu sunt bucurestean 100% desi am si rude in Ardeal, chiar in mijlocul Ardealului. Am petrecut mai multe vacante in Oradea si am cunoscut multi oradeni . Nu stiu cum sa-ti zic dar majoritatea erau stelisti si dinamovisti fie ca iti place tie, fie ca nu . Tu esti unul din cei 1 % , probabil.

poli tm (59 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 5:49

@vlady b19.poate ai vrut sa scri ca suntem cea mai urata echipa din tara ca peste tot suntem injurati.din pacate enorm,enorm de multi nu isi sustin echipele din propriul oras si tin cu steaua sau dinamo.ma bucur ca tu ti cu echipa locala si cu o echipa puternica tot din ardeal cfr cluj ci nu cu una din bucuresti.noi avem putini suporteri .sunt oameni care tin cu echipa locala si cu una bucuresteana dar in meciul direct tin cu echipa din bucuresti sau cu a lor,sunt si care tin doar cu echipele din bucuresti din restul tarii.

poli tm (59 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 5:51

si in oradea suntem destul de urati mai ales dupa incidentele dintre suporterii nostri si militieni din 90 de la oradea de la un meci cu voi.

poli tm (59 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 6:06

ii trist cand vezi ca un om nascut sau care sta demult in orasul respectiv nu tine cu echipa locala.chiar ma uitam aseara la o emisiune locala si spunea unul dintre fanii nostri ca vin oameni din judetul timis ,din banat de la distanta la meciurile noastre chiar din baia mare,liderul galeriei de la minaur iar unii timisoreni nu vin la meciuri la doi pasi de stadion,unii ca torje si daminuta isi fac poze cu fularul dinamoului in timisoara si se lauda ca-s dinamovisti de mici desi sunt nascuti aici.ti-e scarba.cel mai trist este ca aceste echipe departamentale au monopolizat milioane de microbisti prin privilegile lor prin care au fost ajutate sa castige doar ele trofee cu mici exceptii si toti s-or dat cu ei findca is cei mai buni.si presa ii de vina.numai ei steaua si dinamo erau dati la tv zeci de ani si dupa revolutie la fel cu mici exceptii.au monopolizat totul,au distrus fotbalul romanesc.ganditi-va daca aceste milioane de fani de trofee care ii au in afara bucurestiului daca ar tine cu echipa locala ,am avea stadioane pline si din acest lucru s-ar dezvolta fotbalul din toate pct de vedere.si mie mie scarba ca sunt multi timisoreni,banateni care tin cu aceste echipe desi ne injura orasul,banatul,ne fac in toate felurile,in 2005 la inundatii in banat ne faceau sinistratii iar timisoreni,banateni stau langa ei cand vin aici in galerie si ii asculta la ce antipatrioti locali si fara spirit si sentiment pentru locul unde te nasti si cresti sigur or fi strigat si ei,ii mai vezi pe diferite site-uri ale stelei sau dinamoului ca isi injura si vorbesc cu aia proprii concetateni.ti-e sila.

poli tm (59 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 6:13

@vlady b19.ai dreptate le este frica de iancu,poate nu iti mai aduci aminte cum eram tratati inainte sa vina iancu.nu ne erau transmise multe meciuri desi transmiteau echipe cu mai putini suporteri ca ai nostri,erau 30.000 de oameni pe stadion ziceau ca-s 15,20.000,erau invidiosi atunci pe frumoasa noastra galerie.pacat ca nu mai sunt acele vremuri,acum dimpotriva in caseta meciului baga mai multi spectatori decat sunt chiar si dublu uneori.pacat ca si la noi vin din ce in ce mai putin oameni la stadion,am ramas putini fideli.

poli tm (59 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 6:17

hai poli!

milici (27 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 10:32

@poli tm
Precene, ti-ai schibat , inteligent , nick-ul din poli timisoara in poli tm.
Te desconspira greselile de ortografie pe care le repeti sistematic.Nu zic si eu, ca si altii, mai fac greseli din neatentie, tu le repeti pe aceleasi.
Ce-ar fi sa-ti bagi chiar numele real ca nick, iti place sa lucrezi sub anonimat, sau te rusinezi de numele tau?Reprezinti tu Poli Tim?
Ti-am mai explicat , las-o mai moale cu patriotismul local, atat timp cand intelegi gresit acest sentiment;esti evident partizanul sloganului , din alte vremuri-Cine nu e cu noi e impotriva noastra!
Ce ar fi sa se dea un ucaz ca fiecare sa tina cu cei de-acasa la fotbal sau oriunde c-asa vrei tu!
In rest esti fecior fain.
Unde-ti dau dreptate e ca timisorenii ar trebui sa revina pe stadion, echipa e buna, investitorii fac eforturi, ce lipseste e o atmosfera gen Uimirea Urziceni in care jucatorii sa puna osul in pregatire si joc.

ANDREAS (294 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 10:34

Mai domnu cu timisoara, vad ca ai monopolizat site-ul !!! Si nu numai aici lasi comentarii, esti peste tot !!! Probabil esti la pensie ca altfel mie greu sa-mi explic !!! Vad ca tu le stii pe toate si tot restul lumii sunt numai fraieri !!! Fii mai scurt si mai concis si nu-i mai judeca tu pe altii ca nu ai nici un drept !! Sieg !!

ANDREAS (294 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 10:59

Citesc comentariile celor 2 banateni, respectiv Milici si cel cu nick-ul Poli Timisoara . Primul are un limbaj elevat, un mesaj rational , echilibrat cu mult bun simt !!! Daca toti ar fi asa in tara asta am fi cu 29 de ani inainte si nu spun asta ca sa-i fac un compliment . Celalalt este tot timpul cu acelasi mesaj, obositor, gen „copy-paste”, plin de ranchiuna si mereu pus pe jigniri !!! Nu doresc sa am un dialog cu o astfel de persoana dar as vrea sa-i aduc la cunostiinta ca si in Italia de ex. sunt fani Iuve, Milan, Inter, etc..in toate regiunile din Italia . La fel si in Anglia, Germania, etc…

ANDREAS (294 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 11:14

Fiecare tara are trasaturile ei, istoria ei ,cu bune cu rele si viata merge inainte cu „urcusuri si coborisuri ” la fel cum este si economia de piata !!!! Apar echipe noi, altele dispar din pacate, etc..Totul in „capul” celui cu nick-ul timisoara se rezuma la „batalia de la Stalingrad”, la faptul ca pe timpul lui Ceausecu sau construit uzina atomica de la Cernavoda sau Portile de Fier si bineinteles la fenomenul „ultra” unde aia tipau de sinistrati iar „galeria” timisoreana ai astepta cu bitele in afara stadionului !!! Si sa-i mai spun ceva, „beneficiu = profit” !! Nu mai traduc ce am vrut sa spun cu asta , intelege fiecare ce poate !!

Speedy (57 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 14:00

poli tm> nu pot fi de acord ca daca esti originar dintr-un oras sau o zona trebuie – musai – sa tii cu echipa locala. Urmatoarea miscare care e? sa nu te indragostesti decat de femei bastinase? ***** 🙂
suntem totusi in anul 2010, dragul meu. Fiecare are dreptul sa tina cu echipa care-i place. Si daca eu sunt din bucuresti si as tine cu Vasluiul? ar fi vreo problema? Nu este cazul meu, dar tatal meu, desi moldovean prin nastere si bucurestean prin formare, tinea cu UTA…de ce? foarte simplu…pe vremea aceea, la UTA juca Petchovschi. Un jucator cum, dupa parerea multora, nu a mai existat vreodata in Romania…

Speedy (57 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 16:43

poli tm> si concetatenti suntem deocamdata toti….adica, cum ar veni, si eu, miticul, cu tine, banateanul…fruncea tarii, de…cel putin pana la independenta Banatului, suntem concetateni, fie ca iti convine, fie ca nu :). cuvantul pe care il cautai cred ca este „concitadini”…eventual, con-regionali, desi ma indoiesc ca exista 🙂

Speedy (57 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 16:58

poli tm> apropo, stii ca Petchovschi ala era timisorean? dar dupa vreo 2 sezoane pe la juniorii Ripensiei s-a desfiintat echipa….nu s-a agitat alta echipa din oras sa-l pastreze…asa ca, a facut ani la rand gloria Aradului…si o scurta perioada de timp a CCA-ului. vorbim de un om care a fost capitanul echipei nationale in vreo 40 de meciuri (pe vremea cand nationala juca intre 3 si 6 meciuri pe an, nu ca acum). si care, daca nu ma insel, nu a fost eliminat niciodata…motiv pt. care, mult timp s-a acordat in romania cu titlul onorific „trofeul Petchovschi” echipei cu cel mai sportiv public.
Scuza-mi digresiunea…conform teoriei tale, daca a fost refuzat pe Bega trebuia sa se lase de fotbal? sau cum?

poli tm (59 comentarii)  •  19 ianuarie 2010, 19:39

@speedy.stiu ca petchovski era timisorean.trofeul petchovsci o fost acordat galeriei noastre de mai multe ori inainte de 90 ,uita-te pe fcu poli sa vezi.

Speedy (57 comentarii)  •  20 ianuarie 2010, 13:01

poli tm> foarte bine ca stii. dar nu mi-ai raspuns la intrebare. omul avea 18-19 ani si nu-l voia nici o echipa din timisoara. din patriotism local, ar fi trebuit sa se lase de fotbal? mai ales ca finalmente a ajuns la Arad, si din cate stiu, aveti o rivalitate la fel de mare (daca nu mai mare) cu UTA ca si cu Dinamo. Nu crezi ca fotbalul romanesc ar fi avut de pierdut daca Petchovschi ar fi fost guvernat de patriotism local impins la extrem?

cristiano8545 (5 comentarii)  •  21 ianuarie 2010, 16:08

CEA MAI TALENTATA ECHIPA ESTE CRAIOVA . CE POLI CA VA DAM IN RETUR LA CRAIOVA SCOR . CFR ECHIPA UNGUREASA , SPER CA IN CATIVA ANI SA RETROGRADEZE IN B.

Tache Macri (3 comentarii)  •  31 ianuarie 2010, 16:31

Ca de obicei, domnul Ioaniţoaia analizează cu obiectivitate preocupările echipelor cu pretenţii la câştigarea titlului de campioană. Într-adevăr, provincia pare de această dată că acţionează mai bine, după părerea mea, în special Vasluiul. Ca rapidist cu stagiu de 60 de ani, sper ca feroviarii să facă o figură frumoasă. L-ar impune pe Nae Manea ca antrenor, cu zeci de ani de fotbal în spate. Sper ca returul să se joace corect şi să câştige cu adevărat cei mai buni.

oltean100 (14 comentarii)  •  3 februarie 2010, 9:45

Pt Vladi b19..eu cred ..cum zice Ymi bacsi..ca te bagi in seam cu tot inclusv fc badoaga…nem???????

Comentează