Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce vrea Steaua chiar nu se poate!

Stoichiţă pare din ce în ce mai dezamăgit: a crezut în promisiunile făcute de Gigi Becali şi s-a înșelat!

În materie de transferuri, Steaua încearcă mult şi reuşeşte puţin. Cum bulgarul Iovov şi rwandezul Ouon nu vor mai veni, deşi […]

joi, 14 ianuarie 2010, 6:15

Stoichiţă pare din ce în ce mai dezamăgit: a crezut în promisiunile făcute de Gigi Becali şi s-a înșelat!

În materie de transferuri, Steaua încearcă mult şi reuşeşte puţin. Cum bulgarul Iovov şi rwandezul Ouon nu vor mai veni, deşi erau anunţaţi ca siguri, în Ghencea au apărut numai doi fotbalişti noi, bulgarul Jelev şi americanul Tudela. Dacă numele yankeului nu spune nimic, bulgarul chiar reprezintă o achiziţie. S-a remarcat la Oțelul Galați drept un fundaş central puternic şi inteligent, cu ştiinţa jocului. Are însă un neajuns, foloseşte piciorul stîng, cunoaşteţi expresia, doar ca să se suie în tramvai. Se scontează că-şi va dovedi utilitatea, dar nu şi că va izbuti să astupe golul lăsat de plecarea lui Rada. Pentru că Rada putea evolua şi în banda stîngă, unde Jelev se simte ca peştele pe uscat!

Nu trebuie să fii mare specialist pentru a realiza de ce nu-i ies Stelei transferurile. Întrucît ce vrea ea, din ordinul lui Gigi Becali, sfidează legile scrise şi nescrise ale fotbalului modern, sport dar şi afacere. De fapt, ce vrea? Să ia jucători liberi de contract, să le ofere maximum 10.000 de euro pe lună şi angajamente pe numai 6 luni, ba şi să nu le cedeze nici un procent impresarilor acestora!Deoarece e imposibil să găseşti jucători de valoare atunci cînd gîndeşti astfel, de parcă tu ai fi şmecher şi toţi ceilalţi fraieri, te pricopseşti cu de-alde Bibişkov, Grzelak sau Tininho, de care transpiri să scapi şi nu izbuteşti!

O fi cinică explicaţia, să admitem că şi e, dar trebuie să ţii cont de ea în măsura în care visezi să faci performanţă, să te măsori cu granzii Europei: investeşti în echipă, ai echipă, nu investeşti, n-ai! În consecinţă, ce să mai priceapă suporterii stelişti cînd află că pînă şi Copos, socotit campionul zgîrceniei, se aruncă să-i dea francezului Grandin, ex-Marseille, 25.000 de euro lunar, în vreme ce Becali i-a propus lui Iovov sub jumătate din suma respectivă, iar lui Levski, nici un ban?!

L-am văzut recent pe Stoichiţă la televizor. De unde, sperînd să-şi întărească lotul, se jura că va cîştiga titlul, nu mai părea la fel de stăpîn pe el, ci mai degrabă depăşit de situaţie. Merită înţeles, asta în ideea că s-a bazat pe promisiunile patronului şi începe să se trezească la realitate. Să mă scuze fanii roş-albaştri, dar Stelei de azi i se potriveşte proverbul conform căruia de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere. I se potriveşte ca o mănuşă.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

dorin (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 18:40

Da, ati pus punctul pe ‘i’. Gigi poate sa angajeze si sa concedieze inca 20 de directori sportivi si presedinti daca le ingradeste deciziile tot cu jucatori desculti va ajunge. Este aceeasi situatie ca si in cazul antrenorilor, nu poti sa dai afara 11 antrenori atata timp cat tu faci echipa, cat tu esti cel care ia deciziile. Vorba aceea: „Suntem prea saraci sa cumparam ieftin”

marius (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 18:42

foarte adevarat domnule ioanitoaia!
dar noi suporterii (nu cred ca ma mai consider suporter pt ca nu ma mai atrage nimic la steaua ..poate doar culorile) ce putem face ?! nimic!! poate doar sa privim in continuare cu neputinta moartea stelei

Ciolanus (28 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 19:28

Toata stima

stelist (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 19:31

Inca o dovada pt cei ce debitau prostia ” ca daca n-ar mai fii ciobanu, cine ar mai baga bani la Steaua”. Ciobanul ia bani de la Steaua, nu da. Si cum i se va ivi ocazia o sa vanda orice jucator al Stelei (Zapata, Kapetanos etc). Iar cei care ziceati sa-l vanda pe Nicolita, inca o dovada ca nu o sa mai avem jucatori nici macar de talia lui, nici vorba de ceva mai bun. Si tu, Stoichita ce te mai luai de Bergodi, care cu astfel de jucatori impusi si fara experienta a jucat.

m68 (61 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 19:37

Ca sa va parafrazez:”comentariul se potriveste ca o manusa”.oierul nu mai are bani, e la fundul sacului asta se vede insa ORGOLIUL lui e mare.Eu sant suporter stelist,si sincer sa va spun la meciurile STELEI din sezonul asta nu stiu sa MA BUCUR la victoriile STELEI sau sa „MA BUCUR” ca pierde in speranta ca ciobanul va ramane fara banisi ca poate va vinde clubul.Va multumesc pt articol.FELICITARI. p.s. daca ati putea sa-mi dati un sfat,v-as ramane indatorat.MULTUMIRI ANTICIPATE.

B 52 (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 20:07

CIOBANUL E SUPERFALIT !!!! PLEACA DIN GHENCEA , OAIE !

fuller (7 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 20:09

Poate asta e maniera in care FC Becali va trece in nefiinta si o alta Steaua va renaste, cu o alta conducere. Rog suporterii sa ii dovedeasca lui Becali ca nu mai e nimic de supt de la club, ca sa se decida sa il cedeze. Evitati sa ii mai puneti bani in buzunare ducandu-va la meciurile lui FC Becali – oricum e clar ca acesti bani nu sant reinvestiti in echipa. Becali va ceda clubul numai atunci cand nu-l mai poate stoarce de bani, si ramane in paguba. Are deja imagine si pozitie politica castigata de pe urma clubului – fara el, Becali ar fi fost un simplu milionar de carton. Lasati-l sa se distruga singur, fara sa-l mai comentati. Sa intre in uitare.

bogdan (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 20:46

celor care zic si cred ca gigi nu mai are bani vreau sa le zic ca sunt naivi,atata vreme cat a anuntat acum 3 zile ca si-a luat un ceas in valoare de 250 mi euro(cu cadran de aur)e clar ca are bani.mai degraba as crede ca nu ii mai pasa de steaua si gandeste la „fie ce o fi”,dar o sa isi dea seama ca daca vrea sa isi bata joc de fotbal o sa vada ca fotbalul il pedepeste,exact asa cum isi bate el joc de noi suporterii..eu nu ma numar printre aceia care zic sa plece din ghencea dar acuma gigi ma dezamagit..ce zicea in vara?ca aduce jucatori de valoare,ca sa saturat de jucatori adusi pe dvd..si ce face?vrea sa aduca juc.liberi de contract..cu astia steaua nu va avea perofmanta…….pacat:((

Cris4co (11 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:02

bulgar + american=… … mie-mi da cu virgula!

MIKI II (181 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:04

PACAT CA SE CONFUNDA STEUA CU NEICA NIMENEA GIGEL. EL CREDE CA SI LA FOTBALISTI POATE APLICA METODA BISNITARULUI DE TERENURI LUATE CU JAPCA SAU PE NIMIC. CE FOLOS DACA ARE BANI SI NU STIE CUM SA-I INVESTEASCA IN JUCATORI DE PERSPECTIVA. A AVUT O GRAMADA DE TINERI PE CARE I-A REFUZAT, IAR ALTII AU LUATE MILIOANE MULTE PE EI DUPA CE I-AU LANSAT. ASA A PROCEDAT TOATA SPUMA SMECHERILOR DIN FOTBAL CU SAVARINA si PORCICA IN FRUNTE. TOTI AU LUAT LEAPSA la TRANSFERURI.

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:17

Dle. Ioanitoaia,
Cu tot respectul cuvenit, sper ca nu incalc regulamentul daca va critic. Si am multe critici…
1. GRESITI cand spuneti ca Stoichita s-a inselat crezand in promisiunile lui Gigi, inselat ar fi fost daca Gigi nu ar fi incercat sa faca ce a promis. Ori Gigi a incercat, dar jucatorii au refuzat. Stoichita dezamagit= corect. Stoichita inselat de Gigi = FALS.
2. GRESITI can il criticati pe Jelev pentru ca este dreptaci. Ar trebui sa criticati 98% din divizia A pentru acelasi motiv, si nu ati facut-o niciodata.
3.GRESITI cand spuneti ca Steaua ia jucători liberi de contract, le ofera maximum 10.000 de euro pe lună şi angajamente pe numai 6 luni. Ca sa va dau exemple, Tanase nu respecta nici unul din criteriile dvs. Iar Jelev a semnat un contract pe 1 an si jumatate . Iar Tudela nu a semnat nimic.
4. GRESITI si cand atribuiti transferurile lui Bibişkov, Grzelak sau Tininho lui Gigi. Gigi a spus in mod repetat ca cei trei au fost adusi de Mache si Tache sau cum ii cheama, si i-a si pedepsit pentru asta.
5. GRESITI cand spuneti ca Grzelak a venit liber de contract. Rafal Grzelak a venit la Steaua sub forma de imprumut pentru un sezon cu optiune de cumparare definitiva.
6. GRESITI cand sfirmati ca pana si Copos i-a oferit lui Grandin 25.000 pe luna. Elliot Grandin urmeaza sa primeasca 12.000 pe luna si o prima speciala in cazul in care Rapidul castiga campionatul.
7. GRESITI cand spuneti ca Gigi nu vroia sa dea nici un ban lui Levski pentru Iovov si ca acesta este liber de contract, deoarece Hristo Iovov NU este liber de contract, mai are 5 luni de contract cu Levski.
8. GRESITI cand afirmati ca Stoichita este depasit de situatie. Nu are cum sa fie depasit de situatie pentru ca Steaua este pe locul 1 in campionat.
9.GRESITI cand afirmati despre Stoichita „asta în ideea că s-a bazat pe promisiunile patronului şi începe să se trezească la realitate.” Incercati sa acreditati ideea ca Gigi l-a mintit, l-a dus cu zaharelul, lucru fals, lamurit la punctul 1.

Concluzia, cu tot respectul , este ca articolul se mentine in nota obisnuita, de instigare a suporterilor Stelei impotriva patronului, folosind argumente si idei FALSE. Acelasi patron despre care chiar dvs. afirmati ( si este de altfel singurul lucru adevarat si corect din articol ) : „investeşti în echipă, ai echipă, nu investeşti, n-ai! ” . Si pentru ca STEAUA este pe primul loc , rezulta logic ca Gigi INVESTESTE, iar Steaua ARE ECHIPA !

P.S : Ma intreb si eu : va deranjeaza ca Steaua este pe primul loc ? Si daca instigati suporterii contra lui Gigi cand Steaua este pe primul loc, atunci cand Steaua va fi vreodata pe locul 10, ce o sa mai faceti ?… 🙂

florin (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:28

Gigi Becali este produsul mass-mediei romanesti,domnule Ioanitoaia! Asa taran,cioban si necioplit cum este,toata ziua umblati dupa el ! Asta dovedeste si valoarea presei sportive romanesti.Iar cei care traiesc in tarile occidentale si citesc presa sportiva din tarile respective realizeaza ca presa sportiva romaneasca este precum Gigi,necioplita! Si eu la fel sunt un necioplit,pentru ca continui sa va citesc!
Sunt un fan Steaua,dar n-am ajuns chiar asa de jos incit sa-mi doresc raul echipei preferate(iubite) din cauza unui patron necioplit(a se citi bădăran).Joan Gaspart Solves a fost presedinte la FC Barcelona timp de 3 ani fiind nevoit sa demisioneze la presiunea suporterilor,dar suporteri prezenti in tribune si nu prin injurii triviale! Si este vorba de o medie de 90.000 de suporteri! Si este vorba de acel Gaspart care a fost mina dreapta a lui Núñez timp de peste 20 de ani! Lasati Steaua in pace,uitati-va ce fac si alte echipe,iar peste 2 saptamini o sa vedeti ca si Steaua tace si face! Sunteti calare pe Steaua toata ziua,pentru ca daca nu ati muri de foame,figurativ vorbind,tinind cont de numarul fanilor stelisti.

[D][S][N] (23 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:30

… da’ zi ca n-ai vrea sa-l vezi pe Argaseala chel si cu mustata !… 🙂

mckenzie (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:30

ghionea va reveni stoper stanga, asa cum juca pe vremea cand era goian coleg cu el. asadar nu-i o problema ca jelev nu are acelasi profil cu rada. ghionea va juca ce juca rada. desi este evident ca steaua este in mare impas financiar, lotul stelei, dat fiind faptul ca are doar un front, campionatul, este suficient de valoros. daca mai achizitioneaza un varf de atac, pt retur e suficient, desi si un fundas dreapta pt a-l dubla pe golanski, n-ar strica..

mitica dragomir (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:38

Dl. Ioanitoaia dvs. dadeati 1.000. 000 de euro pentru un ruandez din Cipru? dvs. dadeati salriu de 300. 000 de euro uni bulgar de 33 de ani si 500.000 de euro clubului? Si asta in conditiile in care ambi jucatori sunt in ultimile 6 luni de contract? Si de cand jucatori din Bulgaria si Cipru sunt mari vedete?

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:42

Pentru @gigi_becali_4: Nu vreau să polemizez cu dumneata şi, în plus, ar fi foarte multe de spus. De pildă, o fi încercat Gigi să facă transferuri, dar n-a reuşit tocmai din pricina condiţiilor pe care le-a pus; nu l-am criticat pe Jelev, doar am sesizat diferenţa dintre el şi Rada; chiar dacă alţii i-au adus la Steaua pe Bibişkov, Grzelak ş.a., Gigi e vinovat că a aprobat transferurile respective; n-am scris nicăieri că Iovov e liber de contract. Becali n-a vrut însă să dea nici un ban lui Levski; Steaua nu e pe locul întîi, ci pe trei, iar problema care se pune e dacă, fără să se întărească, va rămîne pe podium. În privinţa faptului că m-ar deraja poziţia Stelei, chiar că n-are rost să discutăm.

mitica dragomir (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:43

Daca nu va era clar, motivul pentru care Gigi nu mai baga bani in Steaua se afla in dosarul valiza. Declaratia lui
din zilele trecute prin care afirma ca daca Curtea suprema de justitie asimileaza premierea cu coruptia Steaua va fi retrogradata.Deci de asta nu mai baga bani in transferuri, si de asta ia jucatori pe numai 6 luni. Deaoarece ar ramane cu jucatori pe cap si cu salarii uriase in divizia a-II-A.

Stelistu’32 (8 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 21:45

Ce sa inteleg de la unii bloggeri, ca Becali are dreptate, nu Ioanitoaia????Primii or fi slugile oierului ca altfel nu-mi explic. Situatia lui jj nu trebuie sa duca la discutii, ci la plecarea lui

Cris4co (11 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 22:23

domnuuuu gigi …daca chiar esti ORIGINALU am eu ceva de spus cu TOT RESPECTU!La punctu dumitale 8. te lauzi cu echipa si antrenoru.Steaua e pe locul 1!Din prima propozitie a articolului reiese ca Steaua ancearca mult si reuseste putin.Eforturile dumitale financiare ar trebuii sa ansemne PERFORMANTA dar Steaua a dovedit neancetat ca nu se poate masura cu granzii Europei.De ce?Pentru ca Steaua sfideaza legile scrise si nescrise ale fotbalului modern.Steaua se doreste campioana Romaniei…doar atat! Nu conteaza cum Patronul a-si trateaza jucatorii si antrenorii?Nu conteaza ce imagine capata an timp un club de fotbal?Asadar CE VREA STEAUA…AR TREBUII SA SE POATA?
Luati exemplu de la FC RAPID BUCURSTI!

io (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 22:23

d-le ioanitoaia, avand in vedere k steaua mai mult se taraie prin campionat in ultimii ani, si ca ciobanu se crede pe tarlaua lu tasu, credeti-ma k peste 50% din fani ar incuraja echipa daca ar fi in B fara cioban.. aici aveti experienta GKS Katowice din Polonia, care in liga a 4-a din polonia avea la meciuri acasa cate 10000 de spectatori.
pe cuvantul meu de onoare, daca nu as striga pe stadion pt Steaua in divizia B, pana as ramane fara voce. Daca asta trebuie sa plece ciobanu, atunci imi doresc k, Curtea Suprema de Justitie sa declare premierea, mita….
va multumesc

IO (228 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 22:28

Pt gigi becali4,
Nu stiu cine te-a pus sa scrii ineptiile alea, dar ai facut-o si asta nu face decat sa inatareasca ideea ca sustinatorii lui becali stau foarte rau cu… logica, sa zic asa.
Faptul ca autorul articolului te-a onorat cu un raspuns, ma face sa cred ca esti de pe la club, altfel la e ai scris tu acolo nu meritai nici macar o privire pe vizor.

Pt, mitica dragomir,
are foarte mult sens ce spui tu. Intrebarea este, daca intre timp promoveaza Steaua II si are nevoie de jucatori sa se bata la campionat? Glumesc desigur. banuiesc ca nici macar nu e legal din punct de vedere FRF

lord belial (9 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 22:57

@gigi_becali_4: esti cumva argaseala?

Stelistu’32 (8 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 23:03

Dl Ioanitoaia are dreptate, Gigi Becali 4 ciocul mic si piteala!

bubu (32 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 23:28

Gigi o vrea sa aduca jucatori valorosi la Steaua dar daca nu mai dispune de bani ca inainte acum nu ii ramane decat sa vorbeasca mult si prost, ca de obicei.

Cornel (255 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 23:36

Felicitari pentru articol domnule Ioanitoaia, bine punctat, cat despre Gigi, e doar un cioban cu bani care ar trebui sa plece!

mihai (182 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 23:55

Da’ domnu’ becali BAGA BANI LA ECHIPA, CE NEAM FACE FARA EL? Cum sa vinda Steaua, Steaua NAR AVEA BANI FARA EL! Aparati-l acum pe cioban, voi astia…

florin (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 0:02

.trufia l a distrus.

Mishu (27 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 0:17

Oamenii lui Becali sunt ca si el, agramati :)))

Alex K (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 0:24

Becali nu face altceva decat sa creeze iluzii. Lasa impresia ca a incercat, dar nu s-a putut. Azi il vinde pe Ghionea si pe Kapetanos, maine nu-i mai vinde ca de fapt merita mai multi bani.
Azi il cumpara pe Yovov, maine nu-l mai cumpara. Si e de remarcat aici si ipocrizia gazetei. Cand era achizitia ca sigura apareau clipuri video cu driblinguri „senzationale” marca Yovov insa acum ca strugurii sunt al dracu de acrii primim in schimb clipuri cu ratari cu poarta goala de la 1 m.

Penibil? Intr-adevar.

Alex (148 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 0:29

Constat o degradare a fenomenuluiu fotbalistic, care porneste de la varf: federatia, finantatorii si merge pana la jucatori. Becali ar trebui sa stie deja ca fara investitie nu exista performanta si sa lase smecheriile si norocul pentru momentele in care e la cazinou.

toader (15 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 0:52

Grzelak este un jucator bun. Nu e precum Chivu dar e un jucator bun. Restul …

danSteaua (15 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 1:24

Unii nu inteleg ca Gigi nu e contestat numai pentru rezultatele echipei ci, in principal, pentru modul in care taraste Steaua in mocirla. Marlania s-a instalat la conducerea unui club de legenda al fotbalului romanesc si european si de aceea nu trebuie cedat niciun milimetru in lupta cu ciobanul. Gigi trebuie sa plece din Ghencea chiar daca asta ar insemna retrogradarea echipei. Asta nu are nimic de aface cu ura ci cu dragostea. O dragoste imensa si neinteresata pentru cea mai frumoasa echipa de fotbal a Romaniei.

oneata (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 1:39

Bravo gigi.
Tot asa baiete.

Adi.NYC (49 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 2:53

@Dnul Ioanitoaia

„Proverbul conform căruia de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere”, i se potriveste perfect lui Gigi Becali!!!

…si la fel de bine se potriveste pentru Borcea, Turcu, Mititelu si altii ca ei.

Exista o vorba romaneasca care spune „omul sfinteste locul”…

Dar cine are nevoie de Steaua, Dinamo, Craiova (cluburile care ne reprezentau odinioara cu mandrie in Europa)?

no name NY (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 6:36

Nea Ovidiu,cam toata lumea va spune ca ce face jiji e total anapoda si cum va stiu de baiat indeligent lucrul asta si dvs l-ati vazut….pt majoritatea e ceva normal comportamentul lui j,,,dar daca ar incepe sa faca adevarate transferuri,sa plateasca bine sa se impace cu toata lumea,atunci ar fi ceva „anormal’ cu ciobanasul:))
in rest multa bafta la gazeta si incercati o ancheta mai ampla cu neregulile de la FRF,nu cautati cu bricheta,luati o lanterna cu halogen:))

brutz (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 7:59

Eu zic sa faca altfel nea jiji, sa vanda toti jucatorii si sa aduca la pascut oile si vacile din spatele palatului.
Si echipa sa sa o faca asa in Poarta – Argaseala, in Aparare Petre Marin si inca 3 vaci , in mid 4 oite ca se misca repede , in atac pe jiji si kapetanos .
Poate asa cistiga Liga campionilor

anakin (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 11:54

cititi comentariul lui DANSTEAUA, el a spus tot ce se putea spune! dispari gigi! forta steaua!

J o h n s o n (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 12:23

Credeti ca el nu stie aceste lucruri ? Este o forma de a refuza sa mai bage bani in echipa mai mult decat un nivel minimal,de subzistenta.Pentru ca el si cei de nivelul lui stiu cum se vor desfasura ostilitatile in continuare,stiu pentru cine se fac jocurile si cine va castiga la final potul cel mare.Ce putem intelege din atitudinea lui este ca nu Steaua este vizata a fi castigatoare sau mai bine spus se va face orice sa NU fie campioana la final.Poate si altora li se pregatesc astfel de mizerii pentru retur.Traim niste vremuri in care putinele resurse si oportunitati sint canalizate doar pe anumite zone ale tarii,mai ales catre una anume.Asta este,noi am votat si nu altii.

corneliu (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 12:51

Schema este simpla! Steaua vrea sa cumpere un jucator. Panduru, Stoichita, Argaseala se chinuie sa faca transferuri. Aici isi incepe rolul Becali. In mod constient face declaratii [resei si deconspira nume;e viitorului transfer. Mass-media „primeste cadoul” de la Becali, il amplifica si transferul cade, normal pentru ca afland impresarii de interesul Stelei ridica pretul si atunci declara Becali ca n-are bani! Mass-media crede ca-i fac un rau lui Becali instigand suporterii Stelei impotriva lui Becali sau cand da chix cu transferurile! Fals! Becali numap are bani pentru fotbal, Steaua traieste numai „cocoasa” acumulata!! N-are echipa de CL, cum de altfel n-are nici o echipa romaneasca! Locul 1 si 2 sunteha ocupate de CFR Cluj si FC Vaslui, unde cei doi patroni au stiut sa impletesca relatiile din politica cu fotbalul!! Daca stii unde „trebuie sa cotizezi si cat” este usor sa castige „potul” locului 1 sau 2! este de notorietate cum a”castigat chefereul „eventul”, numai mass-media din Romania se face ca nu vede, aude sau stie! Dl Paszkany a „imprumutat” un inalt demnitar politic cu 2 milioane de euro in timpul campaniei electorale si Mass-media,Federatia de Fotbal, Liga, Comisiile si… DNA-ul s-au „aliniat” pentru realizarea „recompensei-deziderat” Asta este rolul mass-media, sa nu ne faca pe noi sa „carcotim” pe la colturi, nu. Sa investigheze pentru noi ca le cerem, nu ce vor ei!! Am primit ordin „sa-l facem” pe oier! Mishto! Cade manusa! ce este mai simplu decat sa faci mishto de oier, mai ales ca tinerii de pe bloguri pot fi manipulati la greu! Cu un eseu, un pamflet,un material de atitudine (vezi materialul de fata), Becali poate fi parodiat usor!! Eu as dori ca administratorul blogului sa numai ma soata de pe blog numai pentru motivul ca nu am aceeasi parere cu dl Ioanitoaia, nu! Daca as avea un limbaj licencios, as jigni autorul materialui, da. Dar eu respect cele opt reguli (puncte) impuse de blogul dv!! Ca am dreptate sau nu, veniti cu argumente, nu cu… cenzura!

hai steaua (328 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 13:34

Si se mai mira ciobanul de ce nu-l mai inghite lumea…
Cand ti-ai tras imagine si ai supt bani din calificarile in UCL a fost bine, nu-i asa ?

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 14:14

Dle Ioanitoaia ,
Va respect pentru faptul ca mi-ati raspuns, va respect opiniile, dar :

1. cand spuneti despre Jelev ca ” Are însă un neajuns, foloseşte piciorul stîng” , se numeste ca il criticati, chiar daca spuneti ca nu l-ati criticat, tot critica se numeste.
2. Este foarte ciudat cum Gigi este de vina pentru transferuri si politica clubului Steaua, dar nu are nici un merit pentru performantele Stelei, pentru faptul ca este pe locul 1 acum (ca nu are rost sa aduc aminte de 3 prezente DUPA BARAJ in C.L, semifinale si optimi finale Cupa Uefa, primaverile europene etc)
3. Dumneavostra scrieti negru pe alb ca transferurile Stelei nu ies pentru ca ” Politica Stelei este să ia jucători liberi de contract, să le ofere maximum 10.000 de euro pe lună şi angajamente pe numai 6 luni ” … Cand va atrag atentia ca jucatorul pe care vrea sa il transfere Steaua – de exemplu Iovov – nu e liber de contract , imi raspundeti ca nu ati zis asta ???
4. Steaua ESTE pe locul 1, chiar daca ziceti ca e pe 3, pentru ca NUMAI LA FINALUL campionatului departajarea echipelor cu acelasi numar de puncte se va face in functie de rezultate directe, golaveraj, etc. Pe parcursul campionatului nu exista regula asta. Steaua ESTE ACUM pe locul intai, la egalitate cu CFR si Urziceni.
5. ” iar problema care se pune e dacă, fără să se întărească, va rămîne pe podium.” Daca si cu parca erau intr-o barca… Criticati pe cineva pe baza de un mare DACA ??

Inca o data ma vad nevoit sa remarc faptul ca in mod evident criticati un patron care se afla pe locul 1 in campionat. Inca o data ma vad nevoit sa observ ca articolul este scris ca si cand dvs stati fata in fata cu „suporterii Stelei” la un miting anti-Gigi, dvs cu portavocea in mina ca lider al nemultumitilor. Instigati in sufletele suporterilor o nemultumire care nu isi are locul fata de echipa de pe locul 1, nemultumire care se manifesta pe stadion si afecteaza jucatorii Stelei, deci rezultatele Stelei , nemultumire pe care nu o veti putea sterge CHIAR DACA STEAUA CASTIGA CAMPIONATUL.

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 14:34

Nu va mai faceti voi griji pentru transferurile Stelei. Gigi este un baiat destept, inteligent, bun manager, bun afacerist, stie sa transfere jucatori, se pricepe la tactica, la antrenorat , la relatia intre jucatori si conducere, are viziune, s.a.md.

Bineanteles ca „suporterii Stelei” ( cei care incalca legea meci de meci aducand injurii unor persoane, care incalca legea cand bat jandarmi si jurnalisti, care incalca legea cand patrund pe teren si incearca sa agreseze portarii adversi, care incalca legea provocand daune materiale pe stadion rupand scaune si dand foc , care incalca legea agresand suporteri adversi ) MA VOR CONTRAZICE.

Dar am argumente, spre deosebire de „suporterii=huliganii Stelei” : NUMAI UN PATRON DE CLUB CU CALITATILE ENUMERATE DE MINE PUTEA IN CATIVA ANI SA DUCA O ECHIPA DIN ESTUL EUROPEI la urmatoarele rezultate : 3 prezente consecutive dupa meciuri de baraj in Champions League, 4 prezente in primavara CUPA UEFA, semifinala si optime de finala in CUPA UEFA, titluri in campionatul intern si Supercupa Romaniei…
Asa ca nu comentati atata, ca realitatea este realitate, indiferent cat va doare pe voi. Si realitatea este ca Gigi este cel mai bun patron de club din Romania din ultimii 15 ani, si are rezultate concrete pentru a sustine asta. Chiar daca va doare…

vasco (363 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 15:02

Subscriu in totalitate la ce a spus „Dansteaua”.In plus ,din acelasi mare motiv,din drag de STEAUA,ma bucur ca stOIchita e dezamagit si o sa ma bucur si mai tare cind va lua un sut in boase de la „patronul”lui,sa vorbeasca subtire o vreme.Un adevarat stelist nu se duce niciodata sa lucreze cu ciobanul!

scama (14 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 15:06

Azi GIGI….critici multe…!Miine MITITELU…Apoi TANASE ca are gagica frumoasa…apoi MUTU ca a mers la *****…MAEStRE …ne dezamagesti…!

loro (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 16:43

daca sunt sau nu bune achizitiile,vom vedea la sfarsitul returului.Cum se poate ca un tanar ca Buia sa ajunga direct la AS Roma si sa nu trezeasca interesul unei echipe din prima noastra divizie?Simplu echipele noastre nu au specialisti care sa caute in tara talente si atunci cand cineva propune unei echipe un jucator de viitor nu incape de mafia locala(ii cunoasteti bine,ii vedeti des la tv) si atunci renunta si propune jucatorul unei echipe care nu tine neaparat sa-i schimbe impresarul jucatorului.
La echipele mici (prima divizie)multi joaca doar pt. ca sunt copii ,nepoti,veri ”unui stimabil,persoana suspusa nu spun cine „si asta se vede in calitatea campionatului nostru.
Sunt jucatori in divizia a III a care pot juca in prima fara nici o problema,unde mai pui ca in a doua divizie sunt multi jucatori peste cei din prima divizie.Exemplu cel mai concludent Gaz Metan Medias ,care cu un arbritaj corect ar fi mai sus.
Concluzia – inainte de a cauta prin vecini jucatori pt. echipele noastre de frunte ar fi mai usor si mai ieftin sa-i cautam in propria curte.
La Steua -echipa care s-a calificat in semifinalele cupei UEFA erau jucatori de la : FCM Bacau,Pitesti,Craiova samd si straini : petarda Carlos de urmarit acum in poarta Angolei.A si sa nu-l uit pe Nicolita care a fost unul din cei mai buni in acea campanie,el venea din divizia II a sau nu ?

corneliu (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 16:46

Pentru nike DanSteaua!!Dragostea pentru un suporter stelist adevarat, cea ce tu nu esti, ESTE NECONDITIONATA!! Ma lasati-ne cu opiniile isusite si induse in opinia publica de catre mass-media! Voi nu stiti sa ganditi? Cum poti tu, sate dai prietenul meu, sa vii la mini in casa proprietate personala si sa-mi declari cu obrazncie: „pleaca afara din casa”? Cine ne da acest drept? Mass-media? Care incearca, si reuseste al dracului de bine, sa bage zanzanie la Steaua. Intre suporteri si patron. Intre patron si jucatori. Intre patron si antrenori si stafful tehnic. La ce echipa ati mai vazut o asemenea campanie anti? CFR Cluj l-a transferat pe Dica. Mass-media crezi ca n-a stiut? Ba da. Dar CFR Cluj trebuie sa ia campionatul si atunci mass-media are „ordin” de… „mucles” Vasluiul a transferat si o sa mai transfere. Ati auzit de un „cuvintel de anticipatie” in mass-media? NUUUUUUUUUUUUUUUU! La vaslui nu se fac transferurile dupa ce face mass-media „DEZBATERE PUBLICA”. NUUUUUUUUUUUUUU. Acolo, este nem szabad! Ce Dumnezeu, voi „inghititi” toate prafurile ce se arunca in mass-media???!! Cui ii face bine scandalul si plecarea lui Becali> Tie? De ce, daca te dai „mare supoter stelisT” Pentru ca Becali are buze rosii poarta 43 la pantof si face retingul mare? sau pentru ca mentine Steaua la „varf” cu banii de acasa si cu maruntisul pe care-l mau face Argaseala? Pune vre-un ban Jenei, Dumitru, MMStoica, „generalul Iordanescu”? Nuu. Ei stau tacticos pe margine si-l injura pe Becali, doar, doar o pleca oierul si sa vina ei la cascaval pe… banii altora!!

rosu&albastru (26 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 16:51

Mi se pare simplu, Jiji nu mai are bani. Dar nu vinde echipa pentru ca spera ca afacerile cu imobiliare se vor relua odata cu iesirea din criza economica si ca va avea bani sa reia investitiile la Steaua. Asa dar, Jiji asteapta sa se termine criza. Daca insa criza va dura mai mult decat poate Jiji sa reziste, avem sansa ca el se va gandi sa vanda echipa. Nu cred ca in domeniul imobiliar lucrurile se vor schimba in mod spectaculos in timpul apropiat si sper ca Jiji va sucomba. D.p.v. politic, dupa momentul cu sustinerea lui Geoana, sper, de asemenea, ca se vor gasi la varf oameni care vor dori sa se ocupe de sfarsitul carierei politice a lui Jiji-nesimtitul. Daca acest scenariu ar fi posibil, cred ca trebuie sa mai rabdam 2-3 ani pana scapam de Jiji.
As vrea se plece Jiji de la Steaua pentru ca mi se pare evident ca Jiji a investit la Steaua nu din pasiune pentru fotbal si Steaua, ci pentru a-si crea o notorietate numai buna pentru cariera politica. Suporterii asteapta de la Steaua performante in Europa, insa Jiji are nevoie de Steaua doar pentru „uzul” intern. Jiji nu a urmarit niciodata pana acum la nivel european performante mai mari dacat cele obtinute, iar de acum incolo cu atat mai mult. Cred ca aici se gaseste si cauza conflictului iremediabil cu suporterii stelisti. Pentru acestia Steaua este scopul in sine si nu un mijloc pentru scopurile lui Jiji. Este o contradictie ce poate fi eliminata numai prin renuntarea uneia din parti. Sper sa fie Jiji cel care va renunta.

lui gigi_becali_4 (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 17:00

Dumnezeule Mare si Bun! Dumneavoastra, Domnule gigi_becali_4 (am vrut sa va scriu numele cu majuscule, dar m-am gandit sa nu fac, doamne fereste, vreo boacana si, in felul acesta sa va supar, chestie care, evident, ar duce la „expluzarea” mea din randul „suporterilor” de care vorbiti si a caror imagine o intinati), Dumneavoastra, spuneam, cititi ceea ce scrieti? Nu, fara gluma, chiar cititi? Sau, mai bine spus, credeti in ceea ce afirmati? Sau va inchipuiti ca suntem la camera ascunsa si ati vrut sa faceti o „glumita”? In acest din urma caz, v-a iesit!

mimi (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2010, 18:17

PT gigi_becali_4 , Ai dreptate in tot ceea ce ai spus .Insa tu crezi ca pe tu-tan kamon il intereseaza ce a gresit ? El a scris ceea ce ii trece prin cap si trece pe la caserie.Te inseli cand spui:”va deranjeaza ca Steaua este pe primul loc?” ,e pe locul 3 .Asta ca sa respectam realitatea.

Pt gigi_becali_ 4 (50 comentarii)  •  16 ianuarie 2010, 16:56

Chiar nu vezi ca Gigi si-a facut imagine cu Steaua si in rest nu-l intereseaza nimic ? De cand este el la Steaua am luat doar 2 (doua !?) titluri ! Doar astea se contabilizeaza ! Calificarile in LC nu ne-au incalzit cu nimic pt ca n-am facut puncte in trei sezoane cat Unirea intr-unul ! I-au adus doar in jur de 30 mil euro lui Gigi ! Atat ! A ajuns sa dea jucatori de nationala pe 100.000 euro !? E falit dar nici nu vinde ! Trebuie sa-l alungam din Ghencea cu pietre ca pe ultimul netrebnic !!!

Comentează