Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Îi doare-n bască!

Lansînd la Cluj candidatura Naşului pe cheltuiala FRF, federalii n-au găsit alt loc de cazare decît hotelul lui Paszkany

Mircea Sandu şi-a lansat la Cluj candidatura pentru al şaselea mandat. În absenţa sa, plecat în Franţa pentru tratament, au onorat […]

luni, 11 ianuarie 2010, 6:37

Lansînd la Cluj candidatura Naşului pe cheltuiala FRF, federalii n-au găsit alt loc de cazare decît hotelul lui Paszkany

Mircea Sandu şi-a lansat la Cluj candidatura pentru al şaselea mandat. În absenţa sa, plecat în Franţa pentru tratament, au onorat manifestarea 10 reprezentanţi ai FRF, Lupescu, Kassai, Rădulescu, Căpățînă, Stîngaciu ş.a., printre care şi Avram, şeful CCA. Includerea acestui ţuţăr în delegaţie a stîrnit perplexitate, dar şi indignare pe motiv că, măcar teoretic, comisia pe care o conduce e una autonomă. Prezenţa lui Avram ridică două întrebări: ce se va întîmpla în cazul în care, prin absurd, Naşu’ va pierde totuşi alegerile şi cum va explica fostul tuşier partizanatul său?

Susţinătorii lui pot fi însă siguri că Mircea Sandu va cîştiga la pas pe 25 ianuarie. Tocmai în ideea că sistemul pe care-l guvernează va mai triumfa o dată, par de neînţeles motivele pentru care actualul şi viitorul preşedinte a simţit nevoia unei asemenea desfăşurări de forţe, acţiunea urmînd să se repete la Deva, la Iaşi, la Buzău şi la Alexandria. Adevărată risipă de timp, de energie şi de bani deoarece nimeni nu-şi închipuie, nici chiar adversarii lui, că Naşu’ ar putea fi învins.

Apropo de bani, dacă Mircea Sandu candidează în nume personal, ar trebui să suporte cheltuielile legate de campanie din buzunarul propriu, nu din cel al Federaţiei. Aşa ar fi legal și logic, numai că, iată, lucrurile stau altfel. Încercînd să camufleze abuzul, el şi subalternii săi au găsit pretextul că, pasămite, nu-i vorba despre un turneu electoral, ci despre un dialog cu teritoriul, o întîlnire cu țara, şmecherie uşor de sesizat. Om fi noi naivi, dar nici nu înghiţim orice găluşcă.

În sfîrşit, unde credeţi că au tras federalii la Cluj şi unde au organizat ei duminică seara ditamai paranghelia, animată de recitalul lui Aurel Tămaş? Ei bine, chiar la hotelul Granata, ex-Rimini, proprietatea lui Paszkany, patronul CFR-ului Într-un moment în care destui apreciază că formaţia de pe Someș s-a bucurat de un regim preferenţial din partea FRF, ea cucerind cu ajutorul cavalerilor fluierului Cupa României 2009 (să ne reamintim de meciurile cu Pandurii, cu Vaslui şi cu Timişoara, decise prin greşeli grave de arbitraj în favoarea CFR-ului), alegerea hotelului lui Paszkany constituie mai mult decît o gafă. E o sfidare la adresa celorlalte competitoare. Implicit, a opiniei publice. Procedînd astfel, Lupescu et Comp. le-au dat apă la moară celor ce consideră că echipa clujeană, în numele căreia Mureşan l-a propus pe Naşu’ la preşedinţie, va rămîne mai departe în graţiile FRF.

Pe cît de trist, pe atît de clar e că pe capii Federaţiei nici măcar nu-i interesează ce gîndesc iubitorii fotbalului. Scuzaţi expresia, îi doare-n bască, lor chiar nu le mai pasă de nimeni şi de nimic. Sînt cei mai tari şi cei mai mari, să cînte muzica!

Comentarii (70)Adaugă comentariu

nicu (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 18:59

pai cfr nu e echipa federatiei?

gaga the thrid (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:01

macar acum stim cine va lua titlul !
ps
cfr a luat si supercupa tot cu arbitrii !

Dr. (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:10

D-le, singura noastra sansa e sa traim NOI mai mult decat ei, ca sa mai vedem o schimbare, ceva…
insa astia au copii, de care au grija, sunt ca Domnitorii, le vor succede la „guvernare”….iar noi avem o singura viata.
deci, 1-0 ptr Nasu’, insa HAI cu egalareaaaa!
domnule I., dati-le cu tifla, nu-i mai bagati pe sticla, dar atunci, de unde papica?!
…si de-aici un cerc vicios in care suntem doar niste sobolani pe rotativa.

mircea (9 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:13

Ma uit cu placere la fotbalul international si chiar si la cel romanesc, dar cand aud numele sefilor din federatie sau ale celor de pe la cluburi, schimb canalul sau dau pagina.Nu credeam vreodata ca o sa-mi fie atat de sila deacesti indivizi!Au acaparat tot ce tine de fenomen si ne obliga sa privim cum isi imprastie balele peste el.

lefter popescu (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:17

Nea Ovidiu , e corect ce spui dar aminteste cum echipele din liga I trag la hotelul lui Mitica Dragomir .
Cui pe cui se scoate .

ovidiuu (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:25

Mare dreptate aveti domnule Ioanitoaia! Din pacate asta e tara in care ne-am nascut , tara unde legi in vigoare nu sunt respectate , tara unde lumea face puscarie nevinovata desi exista marturii care iti demonstreaza marturia. Ce asteptari aveti atunci de la niste oameni care nu stiu altceva sa faca…..

CLujeanul impartial (218 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:48

”Pe cît de trist, pe atît de clar e că pe capii Federaţiei nici măcar nu-i interesează ce gîndesc iubitorii fotbalului””
Asa . Pai si ce gandesc iubitorii fotbalului? Daca erau la Craiova la un hotel de-a lu Mititelu mai aparea articolul asta? Da sincer va rog.

adi (180 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:49

Domnule Ioanitoaia ! Deja de pe acum incepeti campania anti-CFR ? Mai lasati-ne macar pana incepe returul, ca dupa aceea nici nu mai intru pe gsp.ro !

sw (12 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:54

Bine le-ai zis-o nea Ovi !!!

MIKI II (181 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 19:57

OARE CAZAREA (NU GAZAREA) DELEGATIEI DE SPRIJIN A LUI M.S. LA PRESEDENTIA FRF ESTE CEL MAI NEGATIV LUCRU AL ACESTEI ACTIUNI? MASCARADA IN SINE E GROTEASCA LA FEL CA TOT „TURNEUL ELECTORAL” CE URMEAZA. CUM SI DIN CE FONDURI SE VOR ACHITA FACTURILE CHIOLHANELOR. DAR NOI, ROMANII, SUNTEM OBISNUITI SA PLATIM CU GENEROZIATE ASEMENEA DESFASURARI ELECTORALE PE TOATE FRONTURILE. CAND TOATE PUTERILE DE DECIZIE DIN ACEASTA TARA SUNT PLINE DE INDIVIZI DUBIOSI PE CARE NOI NE INCAPATANAM SA-I IMPIGEM CAT MAI SUS SA NU CATAM ALTE EXPLICATII SI MOTIVARI. CE ALEGEM ASTA AVEM. DIN BISNITARI SI BARBUGII N-O SA POTI FACE NICIODATA USI DE BISERICA.

CLujeanul_din_Atlanta (8 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:05

E cred ca sunteti grav bolnav de scenarita. Aveti boala ”teoria conspiratiei”. Chiar credeti ca Avram ii va influenta pe arbitrii cum sa arbitreze? Adica o sa ii sune si o sa le zica ”trage cu echipa x sau y????Bolnava tara avem. Nu faceti altceva decat sa-i dati apa la moara unora ca Iancu sau Mititelu. De ce nu scrieti un articol in care sa-l luati la rost pe Mititelu dupa declaratiile dupa meciul de cupa contra Clujului? Parca pornise catre DNA dar vad ca nu a mai ajuns. De ce nu sunteti obiectiv? Trist cum ziaristii pot strica un sport atat de frumos ca fotbalul….

bubu (180 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:11

Si pe dumneavoastra „va doara-n basca” de „impartialitatea” jurnalistilor, asa ca…….

marco (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:12

La Timisoara nu vine sefu Fu-Ra -Fotbulul in campanie ??D-le Ioanitoaie,aveti mare dreptate si din pacate MAFIOTII nu mai au nici perdea,joaca cu cartile pe fata.In tara asta TOTUL este posibil,ei de fapt NICI NU RECUNOSC macar legile statului,au legi SEPARATE ,facute cum VOR MUSCHII LOR. SUNTEM rusinea EUROPEI. !!DE aceea unii se gandesc ,ce bine ar fi sa fie o tara Banat,una Ardeal,una Moldova si ei cu HOTIA lor acolo,de unde a venit TOT RAUL in aceasta FRUMOASA tara,pentru care multi AU MURIT ,au dat sufletul si inima pt. o tara MARE ,dar nu au stiut CE HOTI vor ajunge in fotbal,in politica,sa conduca.NOI TOTI SUNTEM VINOVATI ca-i toleram,aplaudam,lingusim si ii votam ,fara cap,fara judecata,dupa interese .TIMISOARA a simtit in 89 ce inseamna sa te opui regimului si SIMTE si AZI ,ce inseamna sa te OPUI Fu-Ra -Fotbalul !

milici (27 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:13

Atatea discutii pentru un biet SRL sau ASOCIATIE FAMILIALA, nici ei nu stiu exact ce sunt, cum e FRF?
S-au constituit si se mentin prin tot felul de matrapazlacuri, nimeni nu stie ce urmaresc ei, pe cine reprezinta, fata de cine raspund, cum functioneaza, pe ce bani.
Au adus fotbalul romanesc in sapa de lemn, acum cauta tot felul de justificari prin care sa reduca numarul echipelor din Liga1 pe principiul-poa’sa ramana si doua echipe doar FRF SRL sa ramana vesnic, condusa de aceleasi personaje ridicole:Nashu, Kassai, Prunea, Lupescu , iesmeni cu patalamale, femei de servici, si cu Mitica zece care-i si intrece!
Cum rezultatele nu vor mai fi in viitorul apropiat, banii vor fi tot mai putini astfel ca exista o sansa sa scapam de ei cand nu vor mai avea salarii de mii de Eur pe luna, mierea care-i atrage precum MUSCAMOR-ul de altadata.
Taparea finantatorilor prin amenzi aberante si incorecte nu mai poate continua la infinit ca si ei sunt la fundul sacului, firmele serioase nu sunt interesate de rezultate de gen 0-5, asa ca bugetul FRF SRL va arata la fel ca al tarii.
Nashu, caruia-i merge mintea la smecherii, la o treaba serioasa e mai greu…, a inceput sa faca aproponturi ca statul nu-i ajuta.
Oare la altii cum o fi de sunt schimbari cand lipsesc rezultate?

Adi (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:16

Acum cativa ani in urma Dl. Catalin Tolontan spunea ca pe Mircea Sandu si pe Mitica Dragomir doar Dumnezeu îi mai da jos din functiile pe care le detin in fotbalul romanesc. Câtă dreptate avea sa aiba omul asta de-a lungul timpului… !!!

css (76 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:26

daca tot sunt banii federatiei care e problema ca se cazeaza gratis sau la pret redus??? CFR-ul s-a cazat in trecut,ca si alte echipe, la Mogosoaia,deci cei din FRF,proprietari la Mogosoaia le-au asigurat niste conditii si lor si altor echipe.Alte echipe se cazeaza la hotelul lui Dragomir,cam toti oficialii care merg la Constanta se cazeaza la Hagi,care are echipa in liga 3-a…care e problema ??? vedeti vreo problema ???

css (76 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:32

ar trebui sa dovediti ceea ce sustineti…cum ca CFR a luat vreun trofeu datorita arbitrilor,poate ne spuneti scorul exact care era daca se arbitra de computere,un arbitraj perfect,cum nu s-a vazut inca in lume.Dar nu veniti cu aberatiile de genul „mingea loveste banderola de capitan al lui Muresan” cand banderola o purta Panin.

css (76 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:37

am o veste proasta pt dvs:…nu-i doare nici acolo !!! dar va supara multe chestii de cand echipele comuniste nu mai au „puteri supranaturale”…..faceti-le dvs programul si unde sa doarma,ce sa manance…

Superman1 (6 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:48

Domnule Ionitoaia, pe dvs va doare MEREU in basca de CFR. Nimic de bine, totul e rau, suspiciunea v-o faceti cunoscuta din 2 in 2 editoriale etc. Acum cand campionatul este MAI CURAT (de vreo 3 ani incoace) de cand au fost interzise premierile, de cand toti oamenii de fotbal (inclusiv cei care patroneaza granzii din Bucuresti) recunosc ca nu se mai fac blaturi, ca nu mai exista aranjemente si ca a umbla cu atat de banalele valize este foarte riscant, dumneavoastra sunteti tot mai mult vociferati impotriva CFR-ului. Da, NU v-a deranjat coruptia generalizata din fotbalul romanesc din anii precedenti, CORUPTIA ACEEA PE FATA, nu duceati o lupta impotriva sistemului murdar si corupt, nici macar nu-l pomeneati: erati un simplu comentator sportiv in general multumit de fotbalul din Romania. Acum insa dupa ce alde Penescu sunt dupa gratii, dupa ce DNA-ul a creat un standard pe care, de voie sau de nevoie, il respecta toti, dupa ce toti recunosc ca NU MAI fac blaturi (intelegeti nuanta?) dumneavoastra va gasiti frustrat impotriva… coruptiei din fotbal. Va inteleg mentalitatea. Coruptia e buna daca e a bucurestenilor, daca nu exista si daca altii sunt pe primul loc e clar: ceilalti sunt SIGUR corupti. Si dai si scrie si dai si scrie si…. ce rezolvati? Nimic. Aveti impresia ca rezolvati ceva? Doar intaratati sarmanii partizani ai echipelor Steaua Bucuresti sau Poli Timisoara care chiar cred ca CFR e echipa de unguri si ca a fii ungur e ceva rau si condamnabil. Sincer, eu cred ca dumneavoastra credeti la fel ca ei. Unguri-s rai iar CFR e echipa ungurilor. Yeah right.

Catalin Gruia (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 20:52

Cum ramane cu ”mingea loveste banderola de capitan a lui Muresan ( nici nu era capitan) si cu Deac trebuia eliminat ca mai avea un galben( era primul galben a lui Deac) ??? Mai asteptai pana incepe campionatul ca sa va aratati ‘”‘obiectivismul de jurnalist””. Cum ramane cu declaratia lui Mititelu data dupa meciul cu Clujul din Cupa?

mary (10 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:02

Nu inteleg ce pretentii au suporterii clujeni, pe care ii respect, chiar nu mai existau hoteluri in Cluj? Dl. Ioanitoaia n-a scris chiar tot pt ca cfr a luat si Supercupa tot cu ajutorul arbitrilor!!!!!!! Asa ca ciocul mic, nu mai ciriiti cind nu va convine, federalii au dat-o bara, dar smecheria lor nu mai mira. Ne-am obisnuit cu ea ca cu gripa noua

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:09

A crede că articolul este un atac împotriva CFR-ului e o prostie, iar a-l lega de unguri, una şi mai mare! Uitaţi prea repede că eu am spus şi am scris că echipa clujeană e cea mai valoroasă din campionat, arhiva stă martoră. Nu mai faceţi procese de intenţie, ci recunoaşteţi, dacă sînteţi corecţi, că federalii au greşit cazîndu-se în hotelul lui Paskany. Opţiunea lor poate da naştere la suspiciuni şi chiar dă.

theking (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:10

Au, voiam sa raspund si-am copiat. Pai, si Clujul??? Ce-aveti, domne’ de nu ne lasati???

Superman1 (6 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:13

Stau si ma intreb cum de poate sa gandeasca cineva atat de evident fara obiectivitate? Adica in Cupa României 2009 la finala cu Timişoara au fost „greşeli grave de arbitraj în favoarea CFR-ului” de parca scorul fluviu cu care a batut CFR-ul a fost viciere curata, nenumaratele ocaziile ale CFR-ului au fost gandite de arbitri iar totala lipsa de ocazii a timisorenilor a fost vina „sistemului”. Ca sa castigi trebuie sa mai joci si fotbal nu sa te plangi permanent ca esti furat indiferent de arbitru si adversar si sa invadezi terenul frustrat nu de faptul ca echipa ta nu joaca ci ca ai vazut, vezi doamne (din tribuna!) ca trebuia dat penalty echipei tale favorite. Si ne plangem ca suntem balcanici.

mario (50 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:26

eu zic ca e mai bine asa „pe fata”! pai cine sa-i traga la raspundere pe acesti „greuceni”? lupescu le toarna in pahare….cred ca din generatia de aur este singurul de compatimit. amintiti-va ca si la nationala dadea pase de 5 m cu latul,asta i-a fost vocatia…
cred ca ar fi bine sa nu se permita decat un comentariu. sa nu mai fim obligati sa citim de cate trei patru ori aberatiile unor asazisi suporteri

Calin (40 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:41

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia, iar cei care dau un alt inteles articolului dumneavoastra sunt ori neatenti la continutul acestuia ori rau intentionati. Se pare ca s-a ajuns la gradul de nepasare din partea gastii lui Mircea Sandu, incat fac totul pe fata, se cred invincibil si sper din tot sufletul, pentru binele fotbalului sa se insele!

Alex (148 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 21:44

D-le Ioanitoaia, sunt socat de ceea ce citesc in ultima vreme depsre fotbalul romanesc. Traiesc de cativa ani in SUA si nu imi vine sa cred ca in Romania nu s-a schimbat nimic, ba mai mult coruptia si nepotismul si-au intins aripile si asupra sportului, si mai ales a fotbalului. Ceea ce a facut Mircea Sandu se cheama abuz de putere si nu pot sa cred ca nimeni nu ia masuri intr-o asemenea situatie. Conducatorii ar trebui sa fie interesati de jocul din fotbal nu de jocurile de culise. Sandu conduce FRF de-o viata, chiar nu i-a ajuns? Chiar nu-i pasa de fenomenul fotbalistic? Sper ca articolele dvs sa aiba ecoul potrivit. Felicitari!!!!!

rac68 (7 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:09

Si totusi, acesti „mameluci” de serviciu nu pot trona la nesfarsit in fruntea unei federatii de mult falimentare si falimentate, poate nu neaparat in plan material, dar cu siguranta in plan moral. Cand privesti ce „specimene” au ajuns sa conduca destinele fotbalului romanesc (si am in vedere si „caricaturile” din fruntea unor cluburi cu pretentii din campionat), nu poti sa spui decat ca la asa presedinti de cluburi, asa conducatori de federatie. Bine, dar de ce trebuie sa ii toleram noi, suporterii, noi, statul roman, noi, justitia… Pana cand????

milici (27 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:11

@Ov.I.si reprezentantilor celor 200 de suporteri KFR-isti
Scopul articolului nu a fost , evident, un atac la KFR dar asta nu inseamna ca , a doua echipa a Clujului , nu a fost si este ajutata copios, inclusiv la castigarea titlului de factori si mijloace incorecte:
_FRF SRL
_arbitraj
_baietii cu ochi albastrii si DNA care nu ASCULTA decat pe CINE TREBUIE
_clujeanul Boc , suspectul de la capatul firului ,vezi mai sus
_aranjamente transparente cu echipe
_penaltiul imposibil din meciul decisiv cu U Cluj.

Alin V (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:18

Mi-e teama ca nu vom scapa niciodata de gasca asta corupta si minicinoasa in frunte cu Mircea Sandu!

Norbert (25 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:28

Este de risul piticului, D-le Ioanitoaia,ii doare in basca-sa va citez,tragedia,pt ca este o tragedie nationala este ca il doare in basca pe presedintele romaniei,pe guvernul romaniei de starea natiunii,si atunci mi se pare normal ca si FRF sa li se ralieze ori sa tina isonul cu aceasta ,,ii doare in basca”.Astept o trezire totala la realitate a societatii romanesti

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:33

„””Uitaţi prea repede că eu am spus şi am scris că echipa clujeană e cea mai valoroasă din campionat, arhiva stă martoră. „”” Adica ar trebui acum sa va laudam ca ati spus un lucru stiut de toatra lumea? Clujul are cel mai bun lot nu pt ca asa ati scris dv. ci pt ca Paszkany a investit bani si a cumparat jucatori valorosi. A mai si construit un stadion dar despre asta nu ziceti nimik. In fine…. asteptam aparitia unei televiziuni strict pt Ardeal si BANAT!

radu (31 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:35

De acord ca a alegerea hotelului a fost o eroare, la fel cum si fraza „să ne reamintim de meciurile cu Pandurii, cu Vaslui şi cu Timişoara, decise prin greşeli grave de arbitraj în favoarea CFR-ului” e un atac clar la CFR din partea lui Ioanitoaia, degeaba o neaga. Toate echipele au parte de un numar sensibil egal de erori care pe durata unui campionat se amortizeaza si cel mai bun castiga. Asta daca e sa jucam fotbal, daca nu ne dau iar 5 sarbii.

clujeanul (218 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:38

@MILICi
Cu tot respectul dar nu exista prima sau a doua echipa a Clujului. Exista doar una mai veche din 1907 si una mai noua 1919. Una care a castigat campionatul si una care nu. Una care a castigat cupa Romaniei si una care nu. Una care a adus echipe precum CHELSEA, Bordeaux , Roma, PSV ,si una care a adus-o pe Sticla Turda ,FC Arges sau Fc Bihor. Hai CLUJUL!!

Manuel (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:48

Lipsa totala de respect fata de fotbal si de suporterul anonim pentru care de fapt se joaca acest sport.
Greata si lehamite este ceea ce simt. seamana asa de mult cu alegerile pentru presedinte…

DD (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:49

Bravo domnule Ioanitoaia ! Si titlul Cfr tot cu arbitrii l-au luat ! A fost o ancheta a gazetei care a spus ca Cfr a fost ajutata de arbitrii in 15 partide in anul castigarii eventului ! Iar Steaua, Dinamo si Rapid toate trei la un loc, au fost ajutate de 11 ori ! Stim tot si cum au castigat cupa si tot ! TOT ce a castigat cfr a castigat prin furaciune !

realistu (21 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:52

Sunt fan al CFR-ului si sunt de acord cu dvs. A fost greseala din partea clubului lansarea candidaturii lui MS la CFR. Chiar o prostie.

Nu sunt de acord cu „greselile de arbitraj favorabile CFR-ului”. In special cea din finala cupei cu Timisoara. Cine sustine asta inseamna ca are mai mare incredere in scamatoria verbala a lui Iancu decat in ceea ce vede pe teren. Sa afirmi ca ai fost furat cand pierzi un meci cu 3-0 este culmea ridicolului.

Pentru cei care sustin ca CFR are 200 de suporteri, va reamintesc ca la un moment dat a existat o statistica a numarului de spectatori la meciurile de acasa. Pe locul 1 nu era Steaua, nici Timisoara, nici Craiova, nici Dinamo. Era CFR.

Vali (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:54

Niste derbedei. La federatie trebuie schimbat tot incepand cu sefu’ ala mare si terminand cu portarul si femeia de serviciu. Si sediul trebuie schimbat ca au intrat dracii in pereti.

claustrofobus (85 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 22:56

circuitul banilor in natura: 1. sandu ajuta sposorii lui basescu paszkany si bucsaru sa castige titlul si sa joace in liga campionului incasand milioane si milioane de euro. parte din acesti bani intra-n sustinerea financiara a lui basescu care la schimb ofera sustinere politica lui mircea sandu la frf. in urmatorii 5 ani campionatul va fi castigat, poate cu o singura exceptie intr-un singur an, de oameni din cercul lui basescu si al pdl. ca argumentatie vezi ultimii ani in liga I si cine pe cine a sustinut in alegeri.

daniel (12 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 23:07

asa este ordinul culorii portocalii a castigat doua echipe campionatu chiae coicidenta pascani si bucsaru au acelasi culoare portocalie

mamba (26 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 23:29

Nu o sa schimbe nimic in Romania cu voia majoritatii. sandu va pleca de la FRF, la fel si kassai si lupescu, desi cred ca asta ultimul nu va mai avea ce sa faca in FRF.

mamba (26 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 23:30

„nu o sa se schmbe” era acolo… din graba am halit un cuvant

css (76 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 23:37

o prostie e sa scrii bazaconii fara sa-ti dai seama ca cel mai ospitalier cu FRF a fost si este Pinalty !!! Cum ar justifica un ziarist normal,matur si corect situatia echipei Ceahlaul Piatra Neamt ??? Sa fie pe ultimul loc si sa nu aiba nevoie de ajutor ??? A fi ospitalier,dupa ce ai beneficiat de cazare la Mogosoaia nu te ajuta in clasament…daca sunteti corect, justificati aceste acuzatii in paralea cu „cazul Pinalty” … ma indoiesc ca veti raspunde…

POLITEHNICA TIMISOARA (294 comentarii)  •  11 ianuarie 2010, 23:47

STIM CU TOTII CE SI CUM….. STEAUA SI DINAMO SUNT MICI COPII FATA DE ASTIA !!! DE AIA SUNT IUBITI ASA MULT IN TOATA ROMANIA , MAI ALES IN BANAT !!!!
SI INCA CEVA, CINE ARE CURAJUL SA MISTE UN DEGET IN FATA CUPLULUI PASZKANI-BOC-BASESCU ? NICI MACAR MINISTERUL DE INTERNE SAU SRI-UL !!!

motanul incaltat (603 comentarii)  •  12 ianuarie 2010, 0:00

Sa nu uitam ca ,pina la urma toate se platesc….
In rest-un titlu cum nu se putea mai nimerit….

clujeanul (218 comentarii)  •  12 ianuarie 2010, 0:08

@POLITEHNICA TIMISOARA
In primul rand tin sa iti amintesc ca Politechnica Timisoara se afla in esalonul VI. Vezi Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Politehnica_Timi%C5%9Foara
In al doilea rand Boc cand era primar spijinea mai mult Universitatea decat CFR-ul. Basescu e stelist convins! In Romania multi sufera de teoria conspiartiei. Basescu si Boc crezi ca nu au alta grija decat liga lui Mitica???Sunt niste acuzatii care ma fac sa rad…Doar niste oameni redusi ar putea crede ca Basescu sau Boc ii spun lui Tudor sau lui Balaj cu sa arbitreze. Acum cateva luni dl. Ioanitoaia urla la al doilea cartonaj a lui Deac sau la banderola lui Muresan. Voi chiar nu vedeti ca bucurestenii spumega de ciuda si ataca CFR-ul in cel mai josnic mod? Daca veti fi sivoi campioni o sa inceapa sa vada cartonase sau henturi la fiecare pas la jucatorii banateni.In al treilea rand si ultimul,nu mai puneti botul la tot ce zice Iancu .Nu de altceva da sunteti baieti cultivati si va faceti de ras…Sa pierzi cu 3-0 si sa acuzi arbitrajul….

afara cu clanul becali de la steaua (6 comentarii)  •  12 ianuarie 2010, 0:18

MARE PACAT CA POLITICA DIN ROMANIA A AJUNS SA CONDUCA FOTBALUL ,STIE TOATA ROMANIA CA BASESCU I FACE JOCURILE LA PASKANY SI EL POMPEAZA BANI IN PARTID SI IN BOC ,DACA SE CONTINUA ASA LUMEA NU VA MAI MERGE PE STADIOANE SI DE FOTBAL SE VA ALEGE PRAFUL -PACAT SI RUSINE CELOR DE CFR.

Popescu Alexandru (18 comentarii)  •  12 ianuarie 2010, 1:01

D-le Ionitoaia,

De retrogradarile nedrepte ale echipelor FC Arges si a Sportului Studentesc, pe mandatele acestor nemernici, care conduc fotbalul romanesc prin complicitati atat de evidente, presa nu a scris cat trebuia, ca au fost lovite cluburile cele mai prolifice, in lansarea de talente in fotbalul romanesc. Cum retrogradez pe Sportul Studentesc, pentru articole aiurea din regulamentele lor, ca ar fi avut datorii neachitate, pe cand absolut toate cluburile s-au confruntat si se confrunta cu acest fenomen si doar Sportul a fost retrogradata.
Cazul FC Arges si mai grav, o echipa care din punct de vedre sportiv, nici un meci nu a fost ajutata de arbitri, a fost retrogradata ca razbunare pe d-l Penescu care le-a penetrat sistemul bine pus la punct de coruptie, demascand inclusiv conducerea Comisiei de Arbitraj, dupa ce cu un an in urma, echipa retrogradase, chiar prin arbitraje scandalos de defavorabile. Fotbalul a ajuns sa aduca pe stadioane, numai derbedei cum se exprima Dragomir, dar la o asemenea conducere, la cine se pot astepta, sa mai vina pe stadioane. Acesti oameni nu citesc opiniile iubitorilor de fotbal, de pe toate saiturile, unde sunt blabati in unanimitate ? Va rog publicati in Gazeta Sporturilor aceste observatii. Cu multumiri.

POLITEHNICA TIMISOARA (294 comentarii)  •  12 ianuarie 2010, 1:15

Inainte erau Ministerele. acum avem „democratie originara’ marca „varza a la cluj ” !!! Rog adminul sa nu-mi stearga comentariile !!!

DD (76 comentarii)  •  12 ianuarie 2010, 3:17

1.Realistu’, era vorba de suporteri, nu spectatori….nici macar nu stii diferenta !

2. Am vazut multi suporteri aveti la orice meci din deplasare si imi aduc aminte ca la un meci de cupa pe Giulesti, suporterii Cfr-ului erau maxim 10 (zece).

3. Sunteti atat de multi suporteri de va rup capul suporterii lui U. Cluj singura echipa respectata din Cluj de catre suporterii tuturor echipelor !

4. Vreti nu vreti sa recunoasteti, tot ce ati castigat pana acum ati castigat cu ajutorul frf,lpf, arbitrii !

5. S-a saturat de voi toata lumea, nu prea va inghite nimeni !

PS: Cum se face ca promovarea Cfr-ului in liga 1 si asa zisa ascensiune plus tot ce a-ti castigat, s-a intamplat odata cu venirea lui Basescu la putere ?!

Comentează