Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mutu pe din afară

Deşi atacantul Fiorentinei a revenit cu gol după 9 săptămîni, el pare ieşit definitiv din calculele selecţionerului

Rareori mi se întîmplă să fiu de acord cu Mircea Sandu, dar acum sînt. Şi eu împărtăşesc părerea că mai trebuie încercat cu […]

joi, 7 ianuarie 2010, 4:36

Deşi atacantul Fiorentinei a revenit cu gol după 9 săptămîni, el pare ieşit definitiv din calculele selecţionerului

Rareori mi se întîmplă să fiu de acord cu Mircea Sandu, dar acum sînt. Şi eu împărtăşesc părerea că mai trebuie încercat cu Mutu, măcar o dată, o ultimă dată. Sigur, plecînd de la ideea că acesta a greşit faţă de Răzvan şi faţă de colegii din „naţională”. Sugerîndu-i selecţionerului să se împace cu Mutu, altfel zis, să-l ierte, Naşu’ doreşte să-i ofere florentinului încă o şansă Asemenea altora, între care şi subsemnatul, Mircea Sandu apreciază că golgeterul o merită, fie şi pentru că a lăsat impresia că regretă vechile ieşiri în decor şi se căieşte.

Nu ridic aici problema valorii lui Mutu, incontestabilă, probată şi miercuri. Reintrat la 9 săptămîni după operaţia suferită la genunchi, românul s-a distins în meciul de la Siena, cîştigat categoric de formaţia sa. Nu numai că a rezistat 90 de minute, dar a contribuit la marcarea golului 2 şi l-a înscris pe al cincilea. Sar şi peste locul comun că Mutu are nevoie de „naţională” şi „naţionala” are nevoie de Mutu. Cu atît mai mult cu cît Chivu s-a accidentat şi va sta pe margine 7-8 săptămîni. Atunci, veţi întreba, care-i obiectul discuţiei?

Încerc să anticipez dacă Lucescu jr. va ţine cont de sfatul Naşului ori îl va ignora. Folosesc cuvîntul sfat deoarece despre asta a fost vorba, nu despre o indicaţie şi, încă mai puţin, despre un ordin. Dincolo de cusururile sale, şeful FRF e totuşi atît de abil, de versat, încît să nu-şi impună punctul de vedere. Probabil că el şi-a propus să-l influenţeze pe Răzvan, dar atît. Conştient că decizia finală îi aparţine acestuia, nu va forţa nota. Întrucît Mircea Sandu a tot repetat că selecţionerul are mînă liberă în alcătuirea lotului, trebuie să tragem concluzia că va rămîne aşa cum va stabili Răzvan.

Să sesizăm însă că antrenorul evită să intre în amănunte privind convocarea ori, dimpotrivă, renunţarea la cel supranumit Briliantul. Nu zice nici da, nici ba, tergiversează. În măsura în care şi tăcerea reprezintă un răspuns, sînt din ce în ce mai convins că Răzvan nu-l mai vrea pe Mutu. Îl asimilează cu un factor destabilizator şi, refuzînd compromisul, pare hotărît să nu-l mai cheme. Timpul va demonstra dacă varianta fără Mutu e cea mai înţeleaptă. Timpul şi, mai ales, rezultatele.

Comentarii (70)Adaugă comentariu

Olteanul (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 16:57

Fara Mutu… atacul e fara experienta si fara vlaga !!!

Mai ales ca Lucescu il lasa si pe Fl. Costea acasa…

Mike (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 16:57

Nu mai are ce cauta Mutu la Nationala. Daca va fi reconvocat vor aparea o gramada de conflicte in cadrul lotului. Mai bine mici si muncitori, decat mari si cu nasul pe sus.

belzie (16 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 16:57

inainte sa spuneti ca mutu merita macar o ultima sansa cautati in arhiva si vedeti cate ultime sanse a avut mutu

Malac (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 17:15

Fara Mutu!

Calin (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 17:25

Fara Mutu!…La Fiorentina joaca cat mai poate el de bine pentru ca ia milioane de acolo… La nationala a jucat mai cu seriozitate atat timp cat constientiza ca e o rampa de lansare pentru el . Acum, consacrat, probabil ca s-a dus la Belgrad mai mult cu gandul la intalnirea de dupa meci cu mafiotul de la Novi Sad…Venirea la lotul national e pentru el acum o evadare din caminul conjugal, direct in compania cocotelor de Bucuresti…cam asta a devenit „marea” dorinta a sa de a fi convocat la nationala…A avut si merite la nationala, nimic de zis, insa, de ani de zile reprezinta intruchiparea lipsei de seriozitate la nationala…Lasati-l pe om in pace… sa iasa cu bine la pensie de la Fiorentina…

maigret (49 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 17:56

´´Cine-a stat cinci ani la rusi,nu poate gandi ca…Bush!„,vorba aia domn´Ioanitoaia..Mutu n-are caracter,aici e problema!Dumneavoastra at trebui sa faceti o comparatie intre problemele ridicate de Dobrin sau Hagi atunci cand n-au fost convocati si problemele create mai mereu de Mutu!Va pripiti uneori,domnu´Ovidiu!Iar dumneavoastra,ca formator de opinie,nu prea aveti voie!Razvan ar trebui sa-i acorde mai degraba o sansa lui Costea,mai tanar si posibil mai usor de educat decat Mutu.Mai uitati-va o data pe ultimul interviu al doamnei Dobrin…(´´Mutu nu l-a sunat NICIODATA pe Gicu!„) …Poate reveniti asupra subiectului!Mai bine mai stam 4 ani acasa,decat asa!Si-mi mai aduc aminte de cateva dintre interventiile Dvs.NEREUSITE!De pilda cand ati aparat-o pe Catalina Ponor,contribuind la indepartarea cuplului Bellu-Bitang de la carma Lotului de gimnastica!UITATI-VA unde am ajuns!N-as vrea sa va acuz de lipsa de PATRIOTISM sau de..altele!Reveniti-va,domnule Ioanitoaia,exemplul IOAN CHIRILA e inca VIU!La multi ani,dar in SLUJBA SPORTULUI ROMANESC,nu in afara lui,de dragul unor idei de moment!

Zeke (10 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 17:56

FARA MUTU!

claudia (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 18:03

pai in cazul in care mutu nu mai vine la nationala … va spun sincer … imi doresc ca nationala sa nu mai aiba rezultate. stiu k e rau sa gandesti asa … dar nu pot controla asta …

Nicu (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 18:13

Laudat fie Isus!

Nu Romania are nevoie de Mutu, ci Mutu de Romania.
Episodul din noaptea de dupa meciul cu Serbia este un „examen” de caracter pe care nestemata l-a picat si in urma caruia Razvan a intrat la alt examen, de constiinta.
Daca ne bazam pe smecheri, putem sa nu fim „smecheriti”?
Infrangerea poate fi dubioasa, victoria nu.Parerea mea.

ink (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 18:18

Mutu nu mai trebuie convocat la nationala „never – ever” chiar daca, sa zicem, ar veni cu coada intre picioare … degeaba … el nu se va schimba niciodata, dovada o face istoricul lui de fotbalist si nu numai (desi si-a luat-o de la Lupu, tot nu a incetat cu fitele si grandomania)

fandiroma (33 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 18:30

si daca aceasta ultima sansa pentru mutu va fi interpretata de catre ceilalti jucatori ai nationalei ca o dezlegare?!”chiar daca o comit o data ,de doua ori mai pretind o ultima sansa”.sa nu uitam ca si cristea a mai primit o ultima sansa.ce a facut el?a sarbatorit pana la 3 dimineata in carciuma.nu contesta nimeni valoarea lui mutu dar in primul rand el e cel care ar trebui sa pretinda aceasta sansa(prin joc si prin comportament) si sa profite de ea daca i se va oferi.

dan (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 18:30

In primul rand Mutu trebuie sa initieze discutia cu Razvan. Cu toate astea nu vad ce s-ar rezolva, ar discuta, Razvan l-ar primi inapoi la nationala, ar juca 2-3 meciuri si toate astea pana data viitoare… cand va calca stramb.

catalin (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 18:52

la naiba!ce conteaza daca a baut sau bea.? sa l judecam dupa ce joaca pe teren nu in afara lui. in anglia fac betii de pomina dupa meciuri si nu se mai ofuscheaza nimeni. in ultimul meci manchester a mancat bataie si jucatorii exponentialii s au facut praf. si nu a mai fost atat tam tam. si daca te culci devreme si nu bei deloc si esti varza. cati nu sunt in romania baietii cuminti si fara valoare. cand nu a jucat mutu nu am avut nici o sansa in ultimele calificari la turnee. orice mare jucator are personalitatea lui. fotbalistii de valoare sunt artistii nu muncitorii. va place de gattuso care e muncitor sau cristiano ronaldo care este artist. de banel muncitor sau mutu artist. a zis presedintele barcelonei bine: pe camp nou lumea vine la spectacol nu la meci. echipa tb sa dea goluri multe chiar daca primeste.

cristian (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:04

lipsa de caracter, un viciu ce a cuprins aproape toate clasele sociale este atat de evidenta la acest personaj incat e mult mai bine ca acesta sa nu mai fie convocat niciodata. orice compromis, oricat de mic, destabilizeaza o situatie si ” da apa la moara ” figurantilor, oportunistilor care apoi ” iti rad in nas „. tre’ sa invatam si noi sa ne ghidam dupa cele doua culori: alb sau negru. cu tot pericolul ce decurge din asta. ganditi-va ce inseamna un mar stricat intr-o lada pusa bine pentru lunile de iarna, compromite intreaga agoniseala, nu ? asa si cu personajul mai sus pomenit.
Felicitari Razvane pentru aceasta lectie de atitudine demna, caracter integru si conduita ireprosabila. Sper sa poti rezista cat mai mult presiunilor de acest gen dar stim cu totii ca nu-i usor !

dan (22 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:08

Ma surprindeti din nou negativ. Cred ca va prefaceti ca nu intelegeti motivul principal al probabilei neconvocari. E vorba aici de (ne)omul Mutu. Nu de fotbalistul Mutu. Sunt 2 persoane diferite. Si-a batut destul joc de el si de cei din jur. Eu cred ca ajunge! Este aceeasi lipsa de respect pe care o intalnim des in societatea romaneasca, indiferent de domeniu. Si culmea, dumneavoastra militati pentru inca o convocare, macar una. Imi e teama ca vreti sa fiti ca de obicei impaciuitor, dar aceasta atitudine nu duce nicaieri pe termen mediu si lung.

mary (10 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:21

Cu Mutu sau fara el va fi acelasi lucru, ii vom mai bate si noi pe maltezi ca cu cipriotii ori armenii va fi mai greu! Maigret, ce legatura e intre Ioan Chirila si povestea cu Mutu? Sau Ioanitoaia nu are dreptul sa creada altceva decit altii? Si mai stie el multe pe care nu le spune!

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:27

pentru maigret
Mulţumesc pentru mesaj. Cred însă că faceţi o eroare acuzîndu-mă că am apărat-o pe Ponor în disputa cu Bellu-Bitang. N-am susţinut niciodată aşa ceva, dimpotrivă, am fost totdeauna pentru rămînerea cuplului amintit în gimnastică. Cred că mă confundaţi!

Nick_65 (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:29

Dle.Ioanitoaia,
„Subalternii” domniei voastre de la GSP au descoperit ca Mircea sandu si mitica dragomir sunt autorii unor falsuri.Ma asteptam de la domnia voatra un atac furibund impotriva acestor mafioti, gropari ai fotbalului romanesc, ma asteptam sa „urlati” in GSP, cerandu-le DEMISIA iar Justitia sa-si faca treaba!
Referitor la Mutu, va reamintesc proverbul romanesc si anume: branza buna, in burduf de caine! Omul Mutu este problema, iar jucatorul Mutu este si va fi un exemplu rau pentru fotbalistii ce vor veni la nationala! Razvan Lucescu are nevoie de „gladiatori” nu de vedete rasuflate, gen Mutu!
Don Ovidiu, incercati atacul la baioneta impotriva falsului de la FRF si Liga.

chris_gali (297 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:33

fara Mutu si Chivu cu actuala generatie de fotbalisti am fi alaturi de Malta , Feroe , Luxemburg si alte tari din lumea a 3 a a fotbalului !….cand ai un fotbalist ca Mutu nu-ti permiti sa-l ignori la nationala !!…oricum , cred ca Mutu a facut mult mai multe pt Romania decat a facut Romania pt Mutu !!!….iar Mutu a facut incomparabil mai multe pt suporterii Romaniei decat suporterii pt Mutu !!!….Mutu a fost si este cel mai hulit si injurat fotbalist roman all time !!…si culmea e ca e injurat de oameni care n-au realizat niciodata nimik si care-si refuleaza neputiinta injurandu-l pe Mutu !…cu voia sau fara voia lor Mutu este unul dintre marii fotbalisti ai Romaniei !!!…unul care face cinste Romaniei si despre care se vorbeste cu RESPECT in fotbalul European si Mondial !!!…daca nu-l aveam pe Mutu ni l-am fi dorit !!….acum ca-l avem il injuram !!!…eu daca s fi Mutu nu mi-as mai rupe picioarele pt nationala nici macar pt….1 minut !!!…forzza Mutu !!!

Nick_65 (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:44

Dle. Ovidiu,
Ati vazut cum vorbeste Mourinho de Chivu? De ce n-a vorbit asa si de Mutu?

rsvaud (96 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:49

eu unul nu cred ca mutu ar vrea sa mearga la nationala,pe el nu il ajuta cu nimic.Am impresia ca se vorbeste mai mult in jurul lui Mutu decat efectiv cu persoana lui.Imaginea pe care o avem despre el este facuta din parerile altora,mai putin din interviuri sau reportaje despre el.Mutu si-a creat un zid in jurul lui.S-o lasam asa,daca el nu da 2 bani pe presa,de ce ar da presa pe el?

flo_ax (44 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 19:59

hm, nu stiu ce cauta „caracterul” k si criteriu de selectionare. Sunt de acord cu D-l Ovidiu k un jucator are nevoie de nationala la fel cum nationala are nevoie de el. Meciul cu Serbia a fost pierdut cu baietii de „caracter”, f cuminti si devreme acasa (urziceni, brasov etc…), iar „petrecaretul” Mutu a fost singurul care a mai miscat ceva. Stiti ce e frapant? K la Fiorentina nu s-a fac tam-tam pe viata extra-sportiva a lui Mutu, aprecierile si criticile venind in functie de evolutia de pe teren. Nu avem nevoie de rabini si maicute la nationala, ci de jucatori care sa aduca un plus. Sa fie si un diavol tazmanian, un jucator de fotbal trebuie judecat dupa randamentul in teren. Ce face in viata de zi cu zi e problema lui , a lui Consuelo si a lui D-zeu. Mutu si Chivu sunt 2 valori certe, lasati-ma cu Costea care nu a miscat nimic la nationala si l-a ingropat si pe Napoli…

andrei (12 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 20:05

Sunt de acord cu flo_ax. Jucatorii Angliei sunt luati cu presul din baruri (in timpul lor liber), dar cand intra pe teren rup pamantul. Cine joaca bine, sa fie convocat, cine nu, la revedere. Mutu nu are nicio vina ca s-a ratat calificarea, ci grupul. Nicio mare echipa nu sta intr-o vedeta, care poate fi f usor anihilata cu un marcaj riguros. Mutu sa recupereze, el sa centreze, el sa dea cu capul… Mi se pare o ineptie ca un jucator sa dea socoteala la 30 de ani intregi lumi, de parca ar fi un bun public.

eduard (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 20:12

Ce nu pricepeti din chestiunea ca noi fara Mutu nu avem valoare?daca nici asta care mai joaca ceva nu e convocat iar pe Costea il tii acasa cu cine mai joci razvanele?noi nu am avut asa un jucator de atac de mult( sa dea peste 100 de goluri in Serie A) si noi ne permitem sa nu_l convocan!Vai de capul nostru de romani! Da dar suntem smecheri!

dragosblue (66 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 20:57

Piti a fost acuzat ca e orgolios si incapatinat, de multe ori pe buna dreptate.
Puradelul e si mai orgolis si mult mai incapatinat, dar, in plus, el n-a aratat nimic pina acum.
Mutu TREBUIE CONVOCAT LA NATIONALA, iar puradelul trebuie sa-si reaminteasca faptul ca e selectionerul Nationalei, nu al „echipei prietenilor si finilor”.

Mama Omida (20 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 20:59

Nu sunt de acord cu opinia dumneavoastra. Mutu de la Fiorentina nu a fost, nu este si nu va fi acelasi jucator cu Mutu de la nationala. Pentru Mutu venirea la nationala inseamna vacanta, relaxare, sprituri, cluburi, fite si fetite. E prea batran sa se mai schimbe, domnule Ioanitoaia, ca si dumneavoastra de altfel……

etcxyz (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 21:00

Va rog mult domnule Ioanitoaia, nu-l mai numiti Briliant pe Mutu. Nu ca n-ar fi bun ci pur si simplu imi pare un apelativ prea „manelist” pentru un om educat ca dumneavoastra.
In rest merg pe mana lui Razvan daca Mutu va avea atitudinea corecta el va si chemat cu siguranta la lot.

Cristi (51 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 21:10

Am o rugaminte domnule Ovidiu Ioaniţoaia .
Va rog sa faceti o statistica a meciurilor echipei nationale din ultimi 3 ani cu Mutu si fara Mutu .

Nu ne foloseste la nimic daca MUTU este exceptional cu MALTA si la echipa sa de club .

NU-i strica nici lui Razvan Lucescu si nici microbistilor din Romania o statistica a performantelor lui MUTU la echipa nationala .

NU de alta , dar in opinia mea echipa nationala in ultimul timp a fost mult mai omogena fara MUTU.

fuller (19 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 21:51

De acord ca Mutu e un jucator foarte bun, insa niciodata nu a dat totul la nationala, menajandu-se pentru Fiorentina. Pentru mine asta spune mult mai multe despre caracterul sau, caci ai pretentii mai mari de la un jucator care poate, insa nu doreste sa se implice. Comportamentul lui in Serbia de dupa meci a fost semnificativ, si releva clar faptul ca nu ii pasa de nationala, ci de banii de la club. Avem nevoie de o nationala de caracter, deci mai bine fara Mutu. Vorbim aici de o incercare de reconstruire, de o investitie pe termen lung, si trebuie sa avem curajul de a-i da la o parte pe cei care nu vor sa dea totul pentru un asemenea scop. A juca in echipa nationala este o onoare, nu un spot publicitar care sa te faca sa castigi mai mult! In concluzie, dati-le o sansa celor care merita sa o aiba. Mutu nu a dovedit asta.

GeorgeFCP (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 21:54

tot respectul domnule Ioanitoaia,sunteti unul din putinii oameni din presa de sport care nu ramane orb la valoarea lui Mutu.Eu nu cred ca avem atat de multe valori incat sa ne permitem sa-l lasam deoparte pe Adi Mutu.Apropo,cristi(care ai commentat mai sus),vreau sa te anunt ca Adrian Mutu a fost cel care a spalat rusinea la EURO2008,tot Adrian Mutu a fost cel care ne-a salvat de la umilinta in meciurile cu Macedonia si Finlanda de acum ceva ani.Apropo statistica lui Mutu la nationala arata asa: 66 de meciuri 29 de goluri.judecati singuri daca avem sau nu nevoie de un fotbalist ca ADRIAN MUTU

Catalin (7 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 22:03

Nea Ovidiu, n-are a face interesul national in aceasta chestiune.Nasu’ i-a spus lui Razvan sa-l ia pe Mutu la nationala la rugamintea nasului Gheara ca sa mai prinda si baiatu’ un contract bun sa plateasca datoria fata de Chelsea.Asta-i tot.

realistu (21 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 22:24

Depinde cum privim situatia. A-l reprimi pe Mutu la nationala pe considerentul ca „nu ne permitem sa renuntam la el” aduce un avantaj pe termen scurt, dar pe termen lung transmite mesajul ca disciplina nu e atat de importanta si Razvan latra, dar nu musca. In plus, stim deja ca Mutu e capricios, predispus la accidentari si face 1 meci bun si 2 slabe. Asa ca e mai corect sa privim ce avem de pierdut daca vine/nu vine decat ce avem de castigat. Eu personal cred ca disciplina si rigoarea sunt mult mai importante in momentul de fata decat orice jucator, oricat ar fi de extraordinar.

Degeaba zicem „sa reconstruim nationala chiar cu riscul de a avea prestatii mai slabe la inceput”, daca la primul hop (cum e cel cu Mutu) lasam deoparte rigoarea si uitam ca o cladire inalta are nevoie de o fundatie buna. Fundatia pe care o construieste razvan are nevoie de mai mult timp pentru a vedea daca e buna sau nu. Pana acum, rezultatele lui in comparatie cu Piturca sunt mai bune.

Daniel Marton (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 22:31

poate lucescu sa faca o nationala in care mutu sa fie doar unul dintre cei multi? poate mutu sa fie unul dintre cei multi?

doriansky (12 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 22:39

Ciudat cum dl Ioanitoaia da „sfaturi” selectionerului cu privire la mutu, numai dupa ce acesta da cate-un gol sau se scrie de bine de el prin presa din Italia! …hmm, pacat.
Am mai spus-o si o mai zic odata: decat un talent (briliant chiar) care joaca ce vrea si cand vrea, mai bine loc pentru ca unii tineri (macar cu mai mult chef de munca decat de spritzuri cu fetele la 3 noaptea) sa poata juca. I-l prefer pe Apostol cu limitele lui dar cu tricoul plin de namol la sf meciului decat pe „briliantul” plin de talent, dar din pacate, si de TALENTE!

taras bulba (294 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 22:47

Cred ca trebuie sa i se mai acorde o singura sansa !!! Mie teama insa ca mai devreme sau mai tirziu va reveni la vechile obicieiuri, indolenta, neseriozitate ,etc.. Exact asa la tratat pe Lucescu jr., un fel de ,”ce pana mea mai mai chemat daca nu mai avem nici o sansa.. ” Nu stiu nici ce exemplu ar fi pentru jucatorii mai tineri …!!!!

mm (15 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 22:59

Este branza buna in burduf de caine! Cu asemenea caracter INFECT Nu are ce cauta la nici o echipa nationala! Mutu nu a avut bunul simt sa-si ceara scuze colegilor de echipa si suporterilor!

mm (15 comentarii)  •  7 ianuarie 2010, 23:10

Aveam alte asteptari de la dumneavoastra, constat insa ca m-am inselat! Locul cenzurii este la groapa de gunoi a istoriei!

anticarcotas (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 1:00

Mai lasati-ma cu asa-zisul „caracter”. Cu ce se mananca asta? Meciurile sunt decise de valoare, iar Mutu are asa ceva. Avem si noi 2 jucatori mai de Doamne ajuta (Mutu si Chivu) si vrem sa renuntam la unul dintre ei . Cu cine sa reconstruim echipa nationala? Cu Apostol? Las-o jos ca macane… Sa-i multumim in genunchi lui Mutu ca mai vrea sa vina la nationala dupa tot ce i-au facut unii suporteri (si alti oficiali).

obosel (3 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 1:02

eu unul am obosit sa vad toate mingile jucate pe mutu si sa sper degeaba ca nu stiu ce minune o sa faca nestematu.sigur ca e nevoie de el dar de ce ne mai plangem ca avem o nationala fara caracter cand cei care o compun nu au.

MIKI II (181 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 1:15

STIMATE DLE. IOANITOAIA,
TREBUIE SA RECUNOSC CA IMI PLACE MUTU. IMI PLACE MUTU CAND JOACA FOTBAL SI VRAJESTE MINGEA. ROMANIA A MAI AVUT UN JUCATOR SUPER TALENTAT CU MULTI ANI IN URMA, CARE SE CHEMA VARGA SI JUCA LA DINAMO. CAND ERA TREAZ NU-I LUA NIMENI MINGEA. DIN PACTE STATEA MAI MULT PE LA DEZALCOLIZARE. NU E CAZUL LUI MUTU. EU CRED CA LA MUTU PROBLEMELE SUNT MAI MULT DE CARACTER. EU SPER SA INTELEAGA SINGUR CE E BINE PTR. EL SI SA RENUNTE LA FITE. SUNT SIGUR CA RAZVAN O SA-I MAI DEA O SANSA LA NATIONAL DAR IL TINE PUTIN PE JAR. CRED CA CEI MAI AFECTATI DE O NECHEMARE A LUI MUTU LA NATIONALA SUNT IMPRESARII LUI ACTUALI. INTERVENTIA LUI MIRCEA SANDU A FOST DOAR UN JOC DE CULISE.
NU AVEA NEVOIE DE NECAZURI CU „FAGMILIA” INAINTE DE ALEGERI LA FRF.

buratino (19 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 1:45

Mutu nu are ce sa schimbe, el asa este si asa va muri, zicala precum ca :cum iti asterni asa dormi, trebuie aplicata si in cazul lui. El este un jucator de fotbal si trebuie sa joace fotbal, nu este un fenomen in domeniu sau un geniu al sportului, deci cred ca il bagati prea mult in seama. Si oricum se poate juca fotbal si fara el.

bogdan (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 2:47

Eu inteleg perspectiva dvs, dar eu cred ca orice nationala care se respecta are parte de disciplina, si Mutu nu cred ca il intereseaza lucrul acesta cand vine la nationala, daca tineti minte 5-1 acela cu Germania din 2004, fara Chivu si fara Mutu, ce frumos jucau, parca a fost primul semn ca grupul primeaza, unii l-au inteles, altii nu.

Ganditi-va la nationala lui Otto Rehhagel care a castigat un european, cu o echipa mult sub cea a Romaniei, Mourinho cum a reusit sa castige cu o echipa portugheza CL si UEFA ? credeti ca fara disciplina?

Cat de mult mi-a parut rau pentru Adrian Mutu cand a avut probleme de la Chelsea, acum chiar nu imi pare rau, el a vrut sa isi ceara scuze, doar fiindca impresarul l-a rugat, el nu considera ca a gresit cu nimic, fata de nimeni, asta e adevarata problema, cum sa lucrezi cu un om care nu are respect pentru munca si disciplina ? intr-un joc colectiv

rosu&albastru (26 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 3:34

Sunt doua aspecte discutat in situatia in care se afla Razvan. Unu – „problema” Mutu. Chiar e greu de dat un raspuns si timpul va arata cum trebuie sa procedeze. Mai important mi se pare modul in care Razvan face selectia la nationala. Din pacate, el face aceleasi lucruri pentru care Piturca a fost contestat de majoritatea suporterilor. Razvan si-a creat un grup de „favorizati” la care nu renunta, orice ar face acestia pe teren. Asta in conditiile in care in campionat au fost jucatori care au aratat o forma mai buna decat cei chemati. Era datoria lui Razvan sa-i cheme si sa-i testeze. Pentru asta era nevoie de niste amicale cu echipe mai tari. Razvan merge pe ideea ca fiecare meci conteaza pentru palmares si nu risca cu jucatori noi. Aduc un exemplu greu de respins – „fenomenul” Hiddink. Rusia era inainte de venirea lui exact cum este Romania acum – aparent fara sperante. Hiddink n-a facut minuni, doar ca, fiind strain, nu a avut „fini” si i-a chemat pe toti cei care au aratat o forma buna in campionat. Din cei chemati i-a retinut pe cei care au confirmat dupa cateva selectii in meciuri tari. Va aduceti aminte de meciul cu Romania? Rusii nu s-au gandit la palmares, insa la europene au straluicit, chiar daca au avut si o conjunctura favorabila. Hiddink, chiar si daca ar fi vrut sa aiba jucatori „abonati” la nationala, nu avea de unde pentru ca nu-i cunostea. Hiddink a testat cam 55 de jucatori si unii au ajuns „mari” dupa ce au fost promovati de el. Asa dar, solutia este relativ simpla: o selectie cat mai larga cu jucatorii care au aratat o forma buna si rodarea echipei in meciuri tari cu riscul de „sifona” palmaresul, dar cu rezultate pe termen lung.

Norbert (25 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 5:12

Hai so lasam asa cum am stabilit in tren….hehe…sau cum Mutu si-a facut-o singur,multumim de participare si la revedere.Talente avem,trebuiesc descoperite,aici e problema

Adi.NYC (49 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 6:09

Sunt FOARTE DEZAMAGIT de Lucescu!!!

Ar trebui sa primeze interesele echipei nationale, nu orgoliul prostesc al selectionerului. Mutu este probabil cel mai bun atacant pe care la dat Romania, iar noi, care avem un vai de capul lui de lot, ne permitem sa renuntam la el???

Un selectioner bun trebuie sa fie si exigent, dar si diplomat.

Sunt FOARTE DEZAMAGIT de Lucescu!!!

valeriu (38 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 7:12

MI-E DOR DE NATIONALA OFENSIVA A LUI HAGI DIN MECIURILE CU UNGARIA SI SLOVENIA. ATUNCI DOAR ARBITRAJELE POTRIVNICE AU DUS LA RATAREA CALIFICARII.INTRE TLMP NATIONALA A DEVENIT O SINECURA SI CU TOATE ARBITRAJELE BINEVOITOARE S-A
FACUT DE RAS LA EUROPENE SAU IN CALIFICARI FIIND
CONDUSE DE ANTRENORI MEDIOCRII. ESTE RIDICOL SA DAI VINA PE UN ATACANT CAND INCASEZI 5 GOLURI!

valeriu (38 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 7:24

MANA LIBERA SE POATE DA UNOR ANTRENORI DE VALOARE, RESPONSABILI; INCAZUL DE FATA VOM CONTABILIZA DOAR ESECURI IN FINAL DE CAMPANII.NU
INTELEG MENTALITATEA PASTRARII UNOR ANTRENORI
CU REZULTATE SLABE IN VIRTUTEA UNOR SANSE MATEMATICE.ASTA E O DEROBARE DE RASPUNDERE A FEDERATIEI.ESTE ABERANT CAND INCASEZI 5 GOLURI
INTR-UN MECI OFICIAL S DAI VINA PE UN ATACANT.
ANTRENORUL TREBUIA DEMIS IMEDIAT.

cosmin (2 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 9:30

NUMAI ANTRENORII MARI SUNT IN STARE SA STRUNEASCA JUCATORII VALOROSI CU CARACTERE DELICATE…
LUCESCU SR. A REUSIT CU LUPU …
IL ROG PE RAZVAN SA NU UITE CA NATIONALA E A ROMANIEI SI NU POATE FI COMPARATA CU O ECHIPA DE CLUB .
IAR DACA NU A RASPUNS LA ATATEA TELEFOANE DATE DE MUTU …
DOMNIA SA DACA AR GRESI (LA FUNCTIA PE CARE O ARE) NOI CUM AR TREBUI SA REACTIONAM (SI AR GRESI PE BANI …) ? LA FEL ?

Marius (6 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 9:31

1000% de acord cu andrei.
Ce **** a facut mai Mutu de ar trebui sa-si ceara scuze?
A batut pe cineva? A omorat pe cineva? A jignit pe cineva?
Doar el e vinovat pt necalificare?
De ani de zile e o adevarata „vanatoare de vrajitoare” cand vine vorba de Mutu. Mai lasati-l in pace. E doar un om, ca noi toti, doar ca mai e si un fotbalist mare pe care noi nu stim sa-l apreciem. Sa faca ce vrea in timpul lui liber, nu am treaba.
S-a dus omul intr-un bar cu 5 zile inainte de meci (si era ziua lor libera), atat si nimic mai mult.
Daca nu luam bataie cu Serbia nu sarea nimeni la gatul lui.
Prea multa meschinarie!!! Mi-e sila!!!

groparu (20 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 9:40

La multi ani coane Ovidiu pe 2010! Cat despre Mutu nu te mai obosi .O sa isi faca singur dreptate prin exprimarea de pe teren.Daca ii iese fii sigur ca o sa fie chemat.Daca insa mai apar ceva scandaluri e terminat.La 30 de ani daca nu esti bine pregatit faci figuratie.Ori eu am inteles din declaratiile lui acordate unui ziar local din SUA ca ar reveni cu placere la nationala unde ar vrea sa prinda cel putin 80 de selectii si 40 de goluri.Ramane de vazut.

Comentează