Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lippi de Ghencea

Cei ce-l confundă pe antrenorul Stelei cu patronul acesteia se află în eroare!

Cînd a acceptat prompt, în miez de noapte, oferta lui Gigi Becali, Stoichiţă a fost convins că riscă. Urmînd să colaboreze cu un patron băgăreț, imprevizibil şi […]

marți, 15 decembrie 2009, 7:11

Cei ce-l confundă pe antrenorul Stelei cu patronul acesteia se află în eroare!

Cînd a acceptat prompt, în miez de noapte, oferta lui Gigi Becali, Stoichiţă a fost convins că riscă. Urmînd să colaboreze cu un patron băgăreț, imprevizibil şi guraliv, a calculat însă, şi n-a calculat rău, că o ședere la Steaua, fie şi scurtă, foloseşte oricărui tehnician. Prinde bine la CV. Apoi a trecut la treabă şi, luînd echipa de pe locul 5-8, a dus-o pe 1-3. bilanţ pozitiv, 24 de puncte în 11 meciuri, dintre care unele dificile afară, la Braşov, la Timişoara, la Craiova etc. Nu însă şi strălucitor, de vreme ce s-a pierdut calificarea în primăvara europeană. Deşi a găsit obiectivul parţial compromis, cel supranumit Lippi trebuie să-şi impute nefericitul 1-1 de la Tiraspol.

Nu pretind că Stoichiţă e un foarte mare antrenor. Unii afirmă că mai are mult pînă acolo, alţii că are mai puţin, putem discuta. Cred însă, chiar cred, că trebuie considerat un tip de succes. Cu o minte ca briciul, ştie ce vrea şi, în general, realizează ce şi-a propus. Dovadă că, fără să aibă impresar, a ajuns să lucreze din Panama în Armenia şi din Cipru în Kuweit. Şi nu oricum, ci pe bani frumoşi. Cu atît mai tare merită apreciat cu cît n-a fost un superfotbalist.
Acum, numărul celor care nu încetează să-l înjure pe Stoichiţă, reproşîndu-i c-ar fi ecoul lui Gigi, dacă nu sclavul şi unealta lui, s-a mai redus. Probabil că au înţeles şi rebelii că Lippi mai degrabă a mimat subordonarea. Şi dacă a zis ca Becali, spre a-i lăsa acestuia senzaţia că taie şi spînzură, n-a făcut ca el. L-a aprobat mereu, dar în majoritatea cazurilor l-a amăgit. I-a vîndut iluzii.
Doriți exemple? L-a titularizat pe Zapata înaintea lui Tătăruşanu, preferat de Bergodi, ba l-a și menţinut în ciuda gafei monumentale din returul cu Sheriff. L-a reactualizat pe Pleşan, pe care finanţatorul nu se sfiise să-l repudieze. A mers curajos pe mîna lui Szekely, şi el contestat din loja oficială. Nu l-a exclus din lot pe polonezul Grzelak, ţinta criticilor şi ironiilor lui Gigi. Dar cel mai important cîştig obţinut în lupta surdă cu latifundiarul, încleştare la care se expune inevitabil orice antrenor al Stelei, a însemnat transformarea lui Rada. Graţie flerului și insistenței lui Lippi, Rada a devenit dintr-un proscris, împrumutat la CS Otopeni şi chiar scos la licitaţie, un jucător de bază, constant şi eficient, unul dintre remarcaţii sezonului.
Oprindu-mă aici, consider că greşesc aceia care pun semnul egalităţii între antrenorul şi patronul formației roş-albastre. Pentru că fiecare om e alt om, dar şi pentru că, neoprindu-se din fluierături, îl nedreptăţesc pe Stoichiţă. Vorba lui Văcăroiu, părerea mea.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

nu conteaza (19 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 19:49

Felicitari! Bun articol!

de data asta (3 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 19:53

FELICITARI pentru articol!

Danjti (6 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 19:58

Nu se pune problema de egalitate intre Stoichita si patronul Stelei.Stoichita este un om de prea mult bun simt ca sa poata fi comparat cu Becali.Pe de alta parte este intradevar de apreciat stilul lui de a conduce de tipul „zic ca tine fac ca mine” insa e cu atat mai mult de apreciat cu cat a dat si rezultate, ca daca nu ar fi dat nici nu vreau sa imi imaginez ce se intampla. Intradevar face parte din flerul lui de antrenor si a stiut pe ce sa mizeze, in special pe jucatori pe care foarte multi ii dadeau fara nici o sansa de a mai reveni. A reusit sa faca toate aceste lucruri doar prin stilul lui, fara prea multa galagie insa mai e mul tpana departe.Sa vedem ce va urma.

Bogdan Stroe (4 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 20:14

Am scris si eu pe blog despre eroarea asta pe care din pacate o fac marea majoritate a suporterilor stelisti…
[…]Rămân uluit când văd atâta prostie şi răutate pe stadioanele de fotbal. E drept că fiecare dintre noi avem dreptul la libera exprimare. Aş fi ipocrit să contest asta din postura de blogger. Dar să-l numeşti pe Stoichiţă “sclav” când omul asta are rezultate, când omul ăsta a rămas în istoria Stelei cu un titlu… Ştiu că este posibil să-mi iau ceva înjurături de la vreun fanatic, dar mă întreb şi eu… Dacă Stoichiţă e […] si au mai scris si multi altii in blogosfera. A scris acum cateva zile si Tolontan ceva de aceasta chestiune… dar nimeni nu se poate intelege cu acesti suporteri ai stelei care uita uneori ce inseamna sa fi suporter

the phenom (43 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 20:14

Stoichita e un antrenor foarte bun pentru nivelul romanesc.Cu nimic inferior lui Lucescu senior,Petrescu,sau Boloni.Cei ce il injura,nu ar avea nimic cu el,daca Stoichita nu ar fi venit dupa Bergodi si ,de fapt,fanii il urasc pe becali.Altminteri,din jucatorii mediocri si slabi ai stelei,a facut o echipa de podium,ceea ce este foarte mult.Si,odata cu el la steaua,a crescut coeficientul de educatie si cultura,de care duc lipsa ceilalti reprezentanti.

1 (1 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 20:20

-pe zapata l-a titularizat bergodi. in meciul in care a fost demis, zapata era titular. doar ca tinerii primeau si ei sanse cu italian, spre deosebire de stoichita care i-ar imprumuta pe toti pana la 28 – 29 de ani.
-pe mana lui plesan a mers din obligatie. cu ov. petre si onicas rupti, cu bicfalvi inconstant, n-avea de ales.
-pe mana lui szekely, contestat de becali, a mers si bergodi.
-Nu l-a exclus din lot pe polonezul Grzelak,dar nici nu l-a mai folosit.
-iar rada stransese deja trei meciuri ca titular cu bergodi, inainte ca acesta sa fie demis. „radarul” era cu mintea la transferuri, de aceea nu-l folosea bergodi, pt ca avea principii stricte.
stoichita nu-i un antrenor valoros, altfel nu schimba sistemul brusc, in preajma meciurilor importante ,pe care le-a si pierdut (bistrita, sheriff etc.)
inchei spunand ca nici un obiectiv nu era ratat cu bergodi, TOATE LE-A RATAT „LIPPI” !!!

zar (1 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 20:24

nici un obiectiv nu era ratat cu bergodi, ele au fost ratate de stoichitza. cupa cu bistrita, bergodi nu jucase decat un meci in grupele uefa, restul de 5 au fost cu stoichita, care le-a ,pardon de expresie, bulit !

dan (273 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 20:52

are rezultate doar prin blaturi,caci in europa nu a facut nimic ,asa ca nu ne mai aburiti ca stim si noi ce inseamna sa joci in liga puscariasilor

Miky (34 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:10

Cred ca unii nu pricep ce vrea sa zica articolul, e inca o palma data lui JJ. Sint de acord cu ce scrie Ovidiu

css (74 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:12

stoichita a adus steaua pe 3 si nu pe 1-3,cum va impinge mereu s-o urcati putin..in alt articol GSP era declarata pe locul 1 ..doar ca de aceea sunt niste criterii de departajare,iar despre performanta lui de a antrena in locuri inexistente pe harta fotbalului, vorbiti serios??? una e ca a ciupit ceva malai,alta e sa ai performanta !!! cat a zabovit in acele locuri si ce performante a obtinut??? ceva notabil ??? ma indoiesc…

css (74 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:18

apropo…si craiova e pe locurile 1-18,deci e performanta,nu?…daca n-o furau arbitri..mai ales in prima etapa,cu dinamo…erau campioni deja..lol

chris_gali (297 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:20

nu stiu de sunt numiti suporteri huliganii care fac scandal si injura in ghencea !?…suporteri sunt doar cei care-si incurajeaza echipa , nu scursurile care vin pe stadion doar pt a-si refula dejectiile verbale si a face scandal !…numindu-i pe acestia suporteri le dati o….palma , adevaratilor suporteri !….din cauza acestor huligani Steaua a ajuns cel mai suspendat club din Romania si din Europa !!!…astia sunt niste animale turbate , nicidecum suporteri !!!

PETE (11 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:28

foarte adevarat. Stoichita a reusit sa faca un bici care a pocnit inainte de sarbatori . brava! asa zisii ultrasi sa lase omul sa isi faca treaba. deocamdata nu prea au ce sa-i reproseze (poate egalul de la moldoveni dar retineti faptul ca nu a avut pe lista fifa jucatori precum ovidiu petre sau plesan care, vrem nu vrem, isi fac f bine treaba la mijloc). acum sa vedem cum va fi dupa perioada de iarna. putina pregatire prin nametii de la munte nu le-ar prinde deloc rau. forzza

yoo (8 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:28

permite-mi dle Ioanitoaia sa nu fiu de acord cu dvs. Mie nu mi se pare normal ca un antrenor sa vina „doar sa bifeze” in CV echipa Steaua, cum de asemenea nu este normal ce face creditorul.
Dl Stoichita nu-mi lasa decat impresia ca umbla dupa bani si nimic altceva (ceea ce nu mi se pare deloc ok pentru cineva care isi respecta meseria). Dovada ca a antrenat pe unde a antrenat, iar din cate stiu eu nu a fost nici un proiect pe nicaieri..

DD (76 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:42

De acord cu Domnul Ioanitoaia, am spus-os i o repet…..Stoichita este un antrenor bun de Steaua si nu merita injuraturile acelor oameni ! Stoichita este un om cult, educat, cu mult bun simt si foarte politicos ! Nu ai cum sa il asociezi cu Gigi Becali ! Sunt un contestatar vehement al lui Gigi Becali, dar il simpatizez pe Stoichita foarte mult ! Imi place Steaua cu el desi inca nu joaca Steaua ce vrea Stoichita ! Cand o sa joace ce vrea Stoichita, nu ne mai sta nimeni in fata ! Respect Stoichita !

PS: Pt cei ce spun ca Steaua e la egalitate cu primul loc prin blaturi si furaciuni, mai bine ar vedea in cate meciuri a fost ajutata Steaua de arbitrii si de cate ori Cfr Cluj! Cfr Cluj e pe primul loc pe furaciuni (vezi meciul cu Rapid, cu Craiova penalty-uri neacordate, jucatori neeliminati, arbitraj pur pro Cfr ) ! Steaua a ajuns la egalitate cu Cfr-ul chinuit!In schimb Cfr-ul a sburdat prin campionat, datorita arbitrilor !

PS2: Scrieti un articol si despre meciurile suspecte ale Cfr-ului si faceti o statistica, in cate meciuri a fost Cfr-ul ajutata de arbitrii turul asta Domnule Ioanitoaia ! Respect Stimate Domn !

DD (76 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:45

penalty-uri neacordate adversarilor, jucatori neeliminati de la Cfr desi situatia impunea*

zburdat*

cosma (12 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:46

Sa nu uitam ca majoritatea meciurilor grele le-a jucat Steaua la inceputul turului, cu Bergodi pe banca! Lasati Caesarului ce-i al Caesarului!

neamtzu (13 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 21:50

Pai, cand a venit Stoichitza, Steaua era pe locurile 2-6, la un punct de primul loc…pe care practic l-a recuperat in cele 10 etape..Meciul cu Pandurii tre pus in contul lui Bergodi si nu al lui Stoichitza…Deci, inca o data, a tinut pasul cu celelalte, si chiar a recuperat un punct..dar nu uitati k in noaptea in care il desfiinta pe Bergodi, ne spunea k nu e posibil k Steaua sa faca egal cu Sheriff….si exact asta a facut si el, cu diferenta k intr-un meci decisiv, kr ne-a scos afara din Europa…Si tot el a pierdut cu Bistrita celalalt obiectiv, k sa nu mai zic k a reusit sa fac si egal cu ei acasa, cand erau lanterna rosie…Asa k mai usor cu laudele…sa il laudam dupa primele 5 etape din retur…atunci isi va da el examenul…
Si apropos, in meciul cu Inter, parca vedeam celebrele meciuri cu Rocar, tot din vremea lui Stoichita, terminate cu scoruri gen 5-4 sau 3-2..:)

Bogdan Stroe (4 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 22:09

@COSMA: „Sa nu uitam ca majoritatea meciurilor grele le-a jucat Steaua la inceputul turului, cu Bergodi pe banca! Lasati Caesarului ce-i al Caesarului!”

poate ca tu uiti ca din toate acele meciuri grele Steaua a obtinut un singur punct 😐

deveniti penibili lovind fara cap in Stoichita

Bogdan Stroe (4 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 22:12

@yoo: „permite-mi dle Ioanitoaia sa nu fiu de acord cu dvs. Mie nu mi se pare normal ca un antrenor sa vina “doar sa bifeze” in CV echipa Steaua, cum de asemenea nu este normal ce face creditorul.
Dl Stoichita nu-mi lasa decat impresia ca umbla dupa bani si nimic altceva (ceea ce nu mi se pare deloc ok pentru cineva care isi respecta meseria). Dovada ca a antrenat pe unde a antrenat, iar din cate stiu eu nu a fost nici un proiect pe nicaieri..”

uiti ca Stoichita a venit la Steaua fara sa puna vreo conditie financiara. Acuzele tale sunt total nefondate. Faptul ca a antrenat peste tot in lume nu inseamna ca nu-si respecta meseria. Se numeste altfel chestia asta. Sa accepti o provocare e un lucru de laudat.

Ghandalf (25 comentarii)  •  15 decembrie 2009, 23:49

M-ar fi mirat faptul ca un dinamovist il lauda pe Stoichita, daca n-as fi observat „fitilele” si subtilitatile cu care autorul il „sapa” pe actualul antrenor al Stelei…
Un astfel de articol ar fi perfect (in ideea ca eurooieru’ citeste) pentru a infige niste ace intr-o papusa „voo-doo de presa” (sic.)
Pentru contestatarii lui Stoichita reamintesc faptul ca „Lippi” a mai castigat titlul cu Steaua si daca atunci a fost bun ca antrenor, acum are un atu in plus: experienta mai bogata si deloc pe placul cainilor !
Sunt un suporter anticioban ! Nu exista cale de impacare intre noi si oier pentru insultele pe care le-a adresat gloriilor echipei si noua suporterilor contestatari . Ca sa-i fie clar ciobanului, fesa mea stanga are mai multa vacanta decat are el scoala !
Dar Stoichita nu merita tratamentul la care este supus de catre unii dintre fani . Chiar daca la un moment dat as fi vrut ca ciobanu’ sa nu aiba cu cine lucra, dragostea mea pentru Steaua m-a determinat sa ma bucur de rezultatele lui Stoichita !
In rest… ciobanu’ tot clacheaza el si dispare de la Steaua si va fi uitat, dar STEAUA va dainui vesnic !
Un suporter antitroglodit… DIXIT

mihai-dudu (20 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 1:39

ca si un ante scriitor, si eu il consider pe Stoichita un antrenor talentat si cu multa inclinatie spre a da curs provocarilor. Desi sunt un contestatar al patronului si un tip care a apreciat prestatia si munca lui Bergodi, nu vreau de loc sa confund deciziile lui becali cu intentiile si motivele lui Stoichita de a veni la Steaua. Stoichita isi urmeaza drumul si din punctul meu de vedere el va stii tot timpul cum sa aduca successul in Ghencea. E ca drumul fiecaruia spre casa in care a copilarit. Il stie pe dinafara. Asa si Stoichita stie drumul Stelei catre titlu.
Sunt cam patetic de data asta dar vreau sa ofer un sprijin si sa dau credit atit intentiilor care l-au minat pe stoichita sa preia Steaua cit si convingerii ca steaua lui Stoichita se va afla intotdeauna pe drumul cel bun, cunoscut campionilor.
Asta am (re)remarcat de la inceput la Stoichita, cind a declarat ca Steaua se bate oriunde din pozitia de CEA MAI TITRATA ECHIPA A ROMANIEI SI TOTI TREBUIE SA O RESPECTE SI SA SE TEAMA CIND JOACA IMPOTRIVA EI.

io (2 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 2:47

d-le ioanitoaia…
de ce ati pus numai lucrurile „pozitive„ facute de stoichita?
hai sa vedem ce a facut cu tinerii care ii promovase bergodi? ce s-a intamplat cu onicas, ionescu, ochirosii, ninu, care jucau constant pe vremea lui bergodi? ce s-a intamplat cu surdu, care pe vremea lui bergodi era golgheter? cate goluri a marcat de cand a venit stoichita? de ce l-a primit pe dayro moreno inapoi in echipa (care l-a scos la iasi, si cu rapid) in afara de asta ce a facut??? dupa meciul cu sheriff cu l-am auzit sa zica la televizor „voua va place cum joaca steaua„.
ce s-a intamplat cu obiectivele fixate lui bergodi? adica:
-promovarea tinerilor din propria pepiniera
-cupa („ne intereseaza foarte mult cupa„) citat stoichita
-europa league („o sa ne calificam in primavara europeana): a marcat 2 goluri si a luat un 2 puncte in 4 meciuri!!!!
in afara de campionat in care inca mai sunt in lupta pt titlu, cu sanse nu foarte marii…
iar victoriile cu craiova (in min 92), cu timisoara (un gol care ar fi trebuit sa il scoata din poarta pt tot turul pe pantelimon), cu vasluiul (in minutul 93)…sunt cam trase de par…
stoichita si-a arata valoarea cu fenerbahce, sheriff si la astra….
aveti ceva de zis…

radu (27 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 3:02

Steaua a ajuns unde e in clasament prin meritul lui Stoichita. Indiscutabil. La fel de indiscutabil e ca si CFR a ajuns acolo prin aceleasi merite. Cine insista ca CFR e ajutata intentionat de arbitrii (vezi DD) delireaza. Jucati si comentati fotbalul si legati-va mai putin de arbitrii. Celor care comenteaza arbitrajul inaintea fotbalului va reamintesc doar un lucru: Serbia-Romania 5-0. QED.

Dani (78 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 6:05

Sa fim seriosi ,domnule Ioanitoaia…cine isi inchipuie ca Stoichita ar fi facut toate cele pe care le-ati spus fara incurajarea patronului ? Ar fi zburat de mult timp din ghencea fara acceptul stapinului…Dar ciobanul a fost sfatuit de verii sai , care au tot interesul sa joace acei jucatori ,pentru a le mari cota de transfer . Ca Rada a dat randament a fost o intimplare fericita , dar Grzelaktot a tocit banca de rezerve iar Plesan a stirnit zimbete de compatimire…In plus ,ce rezultate a avut Steaua lui Stoichita cu echipele care conteaza intr-adevar in campionat ,nu cele care o lasa mai moale in fata „granzilor” ? A stralucit cu ceva sau mai degraba
s-a chinuit si a cistigat exact pe mina repudiatilor oierului ? Fara argumente concrete si adevarate ,iar nu inventate , chiar si parerea dumneavoastra paleste in fata realitatii…

oltean100 (14 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 9:37

BERGODI,,,jiji,,e poi Stoichita….CareLIPI?Sa fim seriosi…Nici IMI bacsi-eu cred- nu sa lauda atit…

mariano2424 (1 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 10:04

alo!!!!
nu sunt stelist,si nici nu ma intereseaza aceasta echipa.dar,lasati omul sa antreneze.asta e boala romanilor:fiecare ne credem destepti in toate meseriile.si nu e tocmai asa…

Marius M (17 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 10:25

Pentru antrenorul Stoichita, acesta este momentul adevarului. Steaua este in ‘constructie’. A luat o decizie grea. Il respect pt hotarare, si ii respect si munca. A confunda patronul cu deciziile lui Stoichita, e o gluma. Unii, mai au si coloana vertebrala.

rip (8 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 11:02

cu rada ati dat-o grav in bara. golul dat de vaslui e vina numai a lui. si inca alte cateva interventii gresite….e un fundas cel mult mediocru si steaua a avut fundasi mult mai buni

Ciolanus (28 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 11:20

„foarte mare antrenor” e cine? Avem noi asa ceva? Poate familia Lucescu .
Multi (atentie ca nu am spus toti) dintre cei care erau pe la stadioane faceau ca toate ********* pamantului, se purtau ca niste primitivi ce sunt, cum sa le ceri lor discernamant intre becali si stoichita?
Sunt curios ce transferului vor avea loc in iarna.

Tavi (4 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 11:30

Un antrenor mediocru adus la o echipa aflata in cadere libera. Razboi perpetuu patron-antrenori, patron-jucatori (nu s-a sfiit niciodata Gigi sa agite spiritele batjocorind jucatori carora cu o luna in urma le facea statuie), echipa-fani. Nu poti face performanta in aceste conditii. Stoichita e exact ce-i trebuia Stelei. Un antrenor repet mediocru (la fel cum a fost si ca fotbalist) dar care pune pret pe munca si pe caracter. Victorii in ultimul minut, din norc, din ce vreti voi. Dar aduc puncte, aseaza echipa in fruntea clasamentului, le da sanse la titlu si cel mai important, readuc incet incet LINISTEA. De liniste si constanta are nevoie Steaua. In joc, in declaratii, in relatia cu publicul si in raport cu propriile pretentii de multe ori exagerate. Si Real Madrid cand se afla in declin total l-a adus pe Capello. Care nu poate satisface orgoliile madrilene si toata lumea stia asta. Dar a readus echilibru si eficienta in joc. Si un plus general de imagine si incredere….Realul, desi departe de un joc frumos, a castigat titlul jucand eficient.

Nu il compar pe Stoichita cu Fabio Capello, la fel cum nu poate fi co mparata Steaua cu Real Madrid. Dar orice echipa care vrea sa faca ceva, sa construiasca ceva pentru viitor, are nevoie de o etapa de pragmatism, foarte importanta, care desi nu aduce un elogiu fotbalului spectacol creeaza incredere si liniste. Iar Stoichita este , sau cel putin pare a fi in acest moment, omul perfect pentru Steaua.

odinel (2 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 12:48

Mai oameni buni am citit si eu citeva comentarii deale voastre de pe acest blog si mi se par totusi la limita bunului simt,dar cu ce nu pot fi de acord e faptul ca tot o tineti pea voastra injurindul pe domnul BECALI si dac ati observat asa se vorbeste civilizat si ma refer in special celui cu vacanta pe fesa stinga mai multa decit scola lui GIGI BECALI ,daca ai fi avut scoala fratioare teai fi exprimat altfel decit ai facuto dar cred ca inca odata are dreptate nea GIGI ,ca are deaface doar cu derbedei si vagabonti.Cit despre STOICHITA vreau sa va spun ca aavut pina acum comportamentul ca il caracterizeaza.Se stradue sa faca ce la STEAUA si eu personal cred in el.As vrea totusi sa le amintesc celor care il injura pe STOICHITA ca si el face parte di foste glorii ale STELEI nu numai un HAGI,BALINT sau alti lasi care in loc sa ajute steaua au lato la greu si au criticato.Lasatil in pace pe STOICHITA va spune un stelist adevarart care sufera de afara si care a platit bilete triple ca sa merga la meciul cu REAL MADRID . Vedetiva de treaba voastra ,mergeti la meci si incurajati echipa ca pina la urma asta e tot ce conteaza credeti ca va va face cineva statui daca injurati nu mai fiti marionetele altora care se cred smardoi BUCURESTIULUI ca mai stim si noi astia de pe afara cu ce se maninca un meci de fotbal .In special vreau sa le spun celor din galerie ca pina la urma ei sunt cariile pe stadion ca la un meci se vine de placere curati nu plini de iarba si seringi turbatilor ce sunteti ati facut din STEAUA o pata negra pe firmamentul EUROPEI numai ca sa va dati in spectacol fraierilor ce sunteti ,imi pare rau ca scriu astfel de cuvinte dar nu pot altfel eu sunt afara si se vede oribil ce se intimpla pe stadioanele din tara, nu poti merge la un meci cu familia din cauza asa zisilor baieti de cartier care vorbesc vulgar .As vrea totusi sa inchei cu sfatul sa mergeti sa incurajati echipa sa creati acea atmosfera care era odata pe GHENCEA si lasati fostele glorii sasi duca propiul razboi pentuca si ele au gresit enorm fata de steaua, nu voi sunteti in masura sa judecati pe cei care conduc clubul aducetiva aminte cind il adorati pe BECALI si ieseati cu el in strada si acum pentru citva banuti vati vindut si sufletul si caracterul,fiti baieti isteti precum ziceti ca sunteti pentru ca cel mai destept cedeaza primul si va avea de cistigat .VA SALUTA DIN SPANIA UN STELIST ADEVARAT,si daca ati fostenti am zis un stelist nu un fan al lui gigi becali lasatil in pace si dupa o sa vedeti rezultatul am incredere in voi si va salut inca odata.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 13:02

daca un jucator rudimentar precum rada a ajuns exemplu…e clar…uitati-va la rada cum loveste mingea cand da o pasa lunga si verificati cate din aceste pase ajung macar in zona in care se afla destinatarul lor…ptr ca la destinatar nu ajunge nici una

cristi (102 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 13:19

Stoichita un „tip de succes”?A readus toate gloabele in echipa, nu mizeaza deloc pe tineri si e pe primul loc prin simplu fapt ca celelalte echipe sunt inconstante.Bergodi a inceput reconstructia echipei, a promovat tineri,dandu-le fiecaruia cate o sansa.Tocmai d-aia e apreciat de suporteri.Preferam sa-i vad pe Andrei Ionescu si Onicas decat pe Ov Petre sau Plesan, chiar daca acum eram mai jos in clasament.Daca Steaua nu ia campionatul si nu se califica in CL oare cu cine se va face reconstructia, cu jucatori de 23-24 de ani de la Steaua 2?Anderlecht au un atacant de 16 ani titular, slavia Praga a jucat impotriva CFR-ului cu un atacant de 17 ani, dar numai la noi n-au experienta?Si cum ajung ei fotbalisti, prinzand cateva minute la Steaua alaturi de Ghionea,Szekeli si Kapetanos sau la o echipa din seria a 2-a, unde principalul obiectiv e sa nu-si rupa picioarele?Uitati-va la marile echipe cum incearca sa promoveze jucatori tineri, dar noi tot cu Plesan o ardem.Tocmai d-aia mi-e indiferent ce face Steaua,Stoichita si tot fotbalul romanesc.

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 14:01

Pentru cristi
Principalul obiectiv al oricărei echipe e să ia cât mai multe puncte şi abia apoi, dacă poate, să crească jucători tineri. Ne place sau nu ne place, fotbalul se joacă totdeauna la prezent. E ciudat că atunci când Steaua are ceva rezultate, pedalaţi pe lipsa tinerilor!

cristi (102 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 14:31

Poate asta e greseala noastra, mergem dupa principiul: scopul scuza mijloacele.Echipele noastre n-au un proiect durabil, nici un plan de viitor,conteaza doar cele 10-12 milioane din CL,intr-adevar bugetul pe 1-2 ani probabil.Nu mai exista placerea de a lupta pentru palmares, performanta, pentru a castiga un campionat, ci doar mirajul CL.Steaua si-a trait prezentul de 3 ori in CL si n-au realizat absolut nimic atat timp cat nu e in stare sa cumpere un jucator de fotbal(poate Tanase e un jucator de viitor dar nu prea o arata).Si ce rezultate are Steaua in prezent?ultimul loc in EL fara victorie intr-o grupa in care era cap de serie si o echipa din Moldova i-a luat fata, de cupa Romaniei nu mai zic nimic, iar in campionat intr-adevar e pe primul loc doar prin simplu fapt ca nu e o echipa care sa se impuna.Si acest mare rezultat obtinut pe plan intern se poate anula in 3-4 meciuri.

gogu covasna (8 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 15:05

CAND O SE SATURI DE OSANALELE ADUSE STELEI SI CONDUCATORULUI SAU IUBIT IMPREUNA CU ANTRENORUL LUI DE CACAO!
UNII NU SE MAI DESOBISNUIESC NICI DUPA DOUAZECI DE ANI!!!
HAI DINAMO!!!!!!!!!!

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 15:26

pentru gogu
Într-adevăr, i-am adus osanale Stelei tot scriind că e o echipă modestă, lipsită de valoare europeană! În rest, priveşte clasamentul şi nu mai muri de grija altuia!

Nakamicius (5 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 17:25

Pentru cei care au prins ca mine macar un pic din perioada de dupa plecarea lui Iordanescu, a-ti sti si v-ar bucura ca Stoichita a revenit in Ghencea. E un antrenor pe stilul magic al Stelei, dar trebuie timp.Eu cand am vazut ca l-a pus pe Stoichita am stiut ca Steaua o sa-si revina. Dar ce sa stie descreieratii aia care injura non stop si care vin la meci duminica cu lenjeria intima de luni, hai marti sa fiu mai indulgent, si care se spala pe dinti doar cand nu prea mai simt gustul la mancare.
Bravo domnule Ioanitoaia.

Gabi (2 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 17:39

partial adevarat dl.Ioanitoaia.
Dar suporterul stelist (ca mine) face involuntar comparatia cu Bergodi, motiv pentru care rog sa privit doua aspecte:
– cu Bergodi aveam alta perspectiva prin faptul ca echipa era intinerita si poate ca in campionatul viitor si cupele europene avea un cuvant „mai apasat”;
-Stoichita se vede („din profil”) ca e adus de spate spre deosebire de prdecesor a carui verticalitate au apreciat-o cei ce IUBIM STAUA !!

laurentiu (1 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 17:43

Pro si contra, nu cred ca problema Stelei este Bergodi, Stoichita, Becali sau altcineva anume, uitati-va putin la Basescu si restul, la scandalurile interminabile din toate domeniile si veti vedea ca santem un popor crescut in ideea ca santem mai destepti decat in realitate, din prea multa ambitie, nerabdare si intoleranta nu am cladit niciodata si nimic durabil…
Daca fiecare ne-am vedea de lungul nasului si am muncii modest dar eficient, mai smeriti , poate am realiza si noi ceva …Cu stima , tot un roman

Mihai (4 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 18:02

Stoichita nu se compara ca valoare cu Bergodi. Bergodi a vrut reconstructie la steaua a mizat pe jucatori tineri ceea ce a fost foarte bine.Poate 1 an sau chiar 2 nu se luptau pentru campionat, dar dupa aceea avea o echipa puternica, steaua cu tinerii pe care ii are si care Stoichita nu le da nici o sansa.Atata scrieti despre steaua, conducatori, jucatori, antrenor woww…STEAUA O ECHIPA FOARTE BUNA! Despre dinamo care a fost furata de albitrii la fiececare meci de ce nu scrieti?? hmmm…

gigi becali (19 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 19:24

Tinerii s-au exclus ei singuri din echipa.Uitati ce scriu ziarele;Ochirosi are probleme grave de comportament si e dependent de jocurile de noroc, avand datorii la colegi de peste 200.000 de euro. Tudose alt dependent de jocuri care zilele trecute si-a lasat colegi fara 20.000 de euro.Ninu nu are valoare.Onicas s-a accidentat grav .Bicfalfi cand intra gafeaza la fiecare meci, si atunci care e vina lui Stoichita?

Stoichita (19 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 19:30

Joci cu tinerii, pierzi3 meciuri si te-a dat patronul afara.Steaua nu are rabdare , nu are timp de experimente, vrea performanta.Carcotasi sa nu uite ca de 4 ani Steaua nu a mai luat titlul. La anul va fi ultima data cand campioana va juca direct in Liga Campionilor,Din 2011, cand Romania va fi pe locul 36, camioana va juca 3 tururi preliminare + playof.In aceste conditii va fi imposibil ca o echipa din Romania sa mai joace in Liga Campionilor. Iar in Cupa UEFA vor fi doar 2 echipe care vor juca si ele 3 si 4 tururi preliminare.

milici (440 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 19:44

Ceea ce a facut Stoichita a fost singura REACTIE LOGICA la PRECARITATEA LOTULUI stelist.JUNIORII lui Bergodi sunt foarte SLABI, FARA nicio PERSPECTIVA si FARA AMBITIE.
APARAREA se bazeaza pe batranul si inimosul Petre MARIN, pe STANGA nu a fost NIMENI, GHIONEA e total DEPASIT iar REZERVE NU prea EXISTA;RADA era singura solutie.
La MIJLOC nu sunt solutii nici pentru ACOPERIRE si nici pentru CONSTRUCTIE asa ca Plesan trebuia reincarcat.
In atac exista fizic niste jucatori , nu toti in forma dar si ei victime ale lipsei constructiei.
Steaua are o medie de INALTIME modestaA si stilul ei cu multe centrari cere o crestere.
Aici ma astept sa umble Stoichita la imbunatatirea jocului de atac.
Ma refer la CRISPAREA ATACANTILOR si aici ma refer la doua cazuri:
_SURDU slab la inceputul stelist , upgradat la Brasov de Lazvan Checu, redevenit modest acum
_SEMEDO , copy-paste dupa Surdu initial , acum aproape de REVENIRE la Unirea.
NIMENI nu mai poate revitaliza Steaua fara vreo 5 jucatori noi care sa puna osul pentru echipa.Din pacate JJ a ajuns la FUNDUL SACULUI neavand SOLUTII in mod evident.Cred ca ar trebui sa incerce sa VANDA echipa sau sa-si alieze alti INVESTITORI.Dar CRIZA e CRIZA….

U.S.A (25 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 19:44

„a gasit obiectivul partial compromis…” ,obiectivul fiind calificatrea in rimavara europeana.Helloooooo ,Steaua jucase UN SINGUR MECI pana atunci ,acasa cu moldovenii.Ce l-a oprot in celelalte cinci sa-l indeplineasca.? Si daca ar fi sa calculam punctele pe care Steluta le-a castigat cu imensul ajutor a arbitrilor,data fiind cunoscuta prietenie dintre Argaseala si Avram ,intreb si eca prostul ,pe ce loc s-ar fi aflat Steluta ?

emg (79 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 19:56

„Deşi a găsit obiectivul parţial compromis, cel supranumit Lippi trebuie să-şi impute nefericitul 1-1 de la Tiraspol.” ?!?

dle ioanitoaia, poate nu ma mai ajuta pe mine matematica, dar… in grupele europa leage se joaca 6 meciuri. asta inseamna 18 puncte. in momentul demiterii lui bergodi se jucase 1 meci si steaua avea 1 punct. asta inseamna ca mai ramasesera de jucat 5 meciuri = 15 puncte. cat de mult erau compromise sansele in conditiile astea??

cred ca mai corect ar fi fost sa spuneti ca sansele erau „partial compromise” inaintea meciului retur cu sheriff, de la tiraspol, cand steaua avea neaparata nevoie de victorie pt a mentine sanse de calificare. victorie pe care n-a obtinut-o. de ce erau insa sansele stelei partial compromise in momentul ala? pt ca echipa adunase sub conducerea lui stoichita 1 punct in 3 meciuri, adica tot atat cat adunase si bergodi intrun singur meci

eu unul nu zic ca stoichita e sluga lui becali, dar zic (si sunt aproape ferm convins de asta) ca stoichita e un antrenor mediocru. adica sub valoarea unei echipe ca steaua

emg (79 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 20:06

inca o observatie: ce legatuta are faptul ca stoichita ar fi un tip de succes (ca a antrenat in panama, etc) cu antrenoratul? asta e mai degraba un talent de comerciant. pe acelasi principiu si becali ar trebui considerat un om destept pt ca are bani. fix gandirea lui mitica dragomir

Miky (34 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 20:29

Bai, voi vorbiti serios? Pai Stoichita o fi antrenat echipe slabe, dar nationale (Panama, Armenia, Cuweit), dar Bergodi pe cine a antrenat pina la Steaua? Aaaa, uitam, pe Inter si pe Milan

Marius M (17 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 21:00

@ Laurentiu
.. s-a mai castigat totusi, o cupa, niste semifinale, alta finala (pierduta, dar asta e,,), alta semifinala.. sa nu fim pesimisti.. atat de rau.. altfel, pe telecomanda apesi ‘off’.

Comentează