Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ironii ieftine

Contestatarii lui Dan Petrescu nu doar uită, ci şi ofensează!

Iată că miracolul nu s-a produs. Unirea Urziceni n-a avut nici forţa, nici lotul care să-i permită obţinerea unui punct pe VfB Arena. Cu Maftei şi cu Galamaz în teren, […]

joi, 10 decembrie 2009, 4:38

Contestatarii lui Dan Petrescu nu doar uită, ci şi ofensează!

Iată că miracolul nu s-a produs. Unirea Urziceni n-a avut nici forţa, nici lotul care să-i permită obţinerea unui punct pe VfB Arena. Cu Maftei şi cu Galamaz în teren, probabil că ea s-ar fi exprimat altfel, ca să nu mai zic că de data asta s-a observat că i-ar mai fi trebuit un atacant de clasă, dacă nu doi. Să mă scuze Bucşaru, dar era de aşteptat să bage în echipă măcar o parte din milioanele de euro primite de la UEFA. Nu încape discuție, fiecare îşi cheltuieşte banii cum crede, atît că în fotbal rareori obţii ceva fără să investeşti. De regulă, nu obţii.

Parcursul Unirii se cuvine însă lăudat din răsputeri. Pentru că, în ciuda unei companii ultraselecte, ea a reuşit calificarea în Euroligă, obiectiv pe care, din păcate, FC Timişoara, CFR Cluj şi Steaua l-au ratat. Doar Dinamo mai păstrează o şansă, numai că nu foarte mare. Să sperăm că roş-albii vor izbuti să reediteze la Atena isprava de la Liberec.

Surprinzător, se mai găsesc cîţiva, simpatizanţi ai adversarelor formaţiei ialomiţene, care salută eşecul Unirii, ba îl şi persiflează!  “Dan Petrescu să se ţină de cuvînt şi să plece din țară!”, scria careva ieri pe blog-ul Gazetei. Fireşte, oricine poate fi zeflemitor, sau măcar poate încerca, dar o asemenea ironie chiar e ieftină şi deplasată! În ciuda înfrîngerii de la Stuttgart, Petrescu rămîne Dan The Man, o firmă, un brand. A-i contesta meritele înseamnă a uita şi, încă mai grav, a jigni.

N-o mai iau de la capăt ca să repet că Dan Petrescu a făcut imens pentru Unirea şi, implicit, pentru întreg fotbalul românesc. Practic, a inventat o echipă, a construit-o şi a consacrat-o. Simplificînd la maximum, a învăţat-o să muncească şi să lupte, adică să fie profesionistă. Cei ce îşi imaginează că asemenea calităţi aparţin trecutului refuză să vadă pădurea din pricina copacilor.  Se înşală amarnic deoarece fără pasiune, fără disciplină şi, mai ales, fără transpiraţie nu se ajunge niciodată în vîrful muntelui. Într-o lume normală, un antrenor validat de rezultate cum e Dan Petrescu ar fi luat de exemplu. Publicul l-ar admira, iar colegii de breaslă s-ar grăbi să-l imite, dar oare mai trăim noi într-o lume normală? Mi-e teamă că nu.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

666 (47 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:05

Sperante desarte, d-le Ioanitoaia. Lumea normala si noi?…

radu (60 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:07

nu cumva l-au furat arbitrii??

gs(p) (22 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:09

O intrebare: cand ne adresam ‘contestatarilor’ lui Dan la cine ne referim? la cate un ratacit pe blog? chiar exista contestatari DE CALIBRU, a caror parere sa conteze? avem o lista a oamenilor din fotbal care contesta frontal si cu argumente munca lui Dan? hai sa le vedem numele pentru a ne forma o parere
altfel, despre ce vorbim? creem subiecte si apoi le dezbatem?

vasim (144 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:21

Avetzi 100% dreptate!
Stitzi cum e in Romania cine scoate capul din noroi este in mare pericol pentru ca totzi ceilaltzi vor sa i-l taie!
Soarta asta o are acum Dan Petrescu!
Respect Dane, ai facut o minune comparand situatia footbalului romanesc si al celorlalte echipe din Romania!
Felicitari!
Si daca ai o oferta buna du-te!

mosu (12 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:30

De acord cu dvs. d/le Ioanitoaia.
Dan Petrescu a adus un plus fotbalului nostru.
Dar, impreuna cu MM, a adus si un mare minus. A adus circul pe marginea terenului, au adus tupeul si nesimtirea (MM STOICA – a fost 11 m, a vazut toata lumea / la o faza in care s-a inventat un 11m)
Si atunci, cand cineva vrea sa te prosteasca in faţă, cum poţi respecta ?

tatăl vostru (4 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:30

După meciul de aseară, Dan Petrescu poate fi numit „Domnul Aproape”, și nu sunt ironic.

Sire_hd (25 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:37

„Dan The Man” n-a mai nimerit formula aseara si a luat-o in barba rapid…eu tot nu-l vad antrenor

Nick (13 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:46

Mi se pare ceva normal ca Dan Petrescu sa fie contestat, „luat peste picior” sau „facut cu ou si cu otzet”; dar sa nu facem confuzii! Contestatarii nu au ceva cu Dan ca persoana; nu! ei urasc ceea ce reprezinta Petrescu! El reprezinta omul priceput si profesionist intr-o tzara plina de amatori, el este cel care munceste intr-o zona balcanica unde „jmekeria” e la putere, el este cel care crede in acele 1% sanse. Parca ar fi cumva un erou dintr-un film, sau „un haiduc” al campionatului nostru! Intr-o liga corupta „from top to toes”, unde titlul il ia echipa patronului care „pune pe masa” cei mai multi bani nemuncitzi, a aparut Za Dan! El o stie pe-a lui: randament 100%, altfel nu joci! Nu-i plac „printii” si nu are „brilianti” in echipa! Bucsaru nu da milioane la club, mai degraba le scoate, singurele calitati ale sale fiind faptul ca nu apare la TV(ca multi altii) si (SIGUR)i-a „acoperit spatele” cat de cat echipei ca sa nu fie furata prea rau! In Romania a ajuns sa fie o rusine sa muncesti! Tupeul, „invarteala” si „jmekeria” sunt „dans le vent”! … este trist!

LoL (23 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:49

A avut si un car de noroc. Asta nu scade foarte mult meritele dar este doar adevarul. A fost pur si simplu o intamplare la fel ca atunci cand Grecia a castigat Campionatul European. Dan Petrescu o fi antrenor dar dupa manifestarile pe care le are pe banca (doar in campionatul romanesc) tind sa cred ca este un caracter infect.

Decebal (83 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 17:54

Dan Petrescu a reusit ceva senzational, a facut 8 puncte intr-o grupa de Champions League cu o echipa care nu are bani de transferuri si salarii. Trebuie sa ai o mare barna in ochi daca nu recunosti meritele sale indiscutabile.

Nick (13 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 18:10

(partea a 2-a)
Este multa frustrare in Romania! Prea multi oameni cu prea multi bani! Bogati sunt peste tot, dar ai nostri depasesc limitele cuvantului „bogat”! Efectiv sunt „plini”, au ajuns la saturatie, au asa de multi bani incat, ca sa nu fie „dati afara din case” si-au facut palate. Din pacate prostia si infumurarea nu pot fi tinute in frau(Un destept,daca vrea, poate reusi sa para prost, dar un prost poate numai „sa faca pe desteptul”!), iar caracterul omului iese intotdeuna la iveala, oricat ai incerca sa il ascunzi!… dar sa revenim la oile noastre(hmmm… neinspirata zicala in cazul de fatza); Petrescu a demonstrat ca stie! CE STIE??? STIE TOT: stie fotbal, stie cum sa-si motiveze jucatorii, stie sa scoata ce e mai bun din ei, stie sa-i uneasca… si lista poate continua! El poate spune :”Vino cu mine si am sa te fac fotbalist” sau „Lasati fotbalistii sa vina la mine, caci a lor va fi performanta” si bineinteles, publicul o va savura!
Sa il contesti pe Dan Petrescu depaseste fair-play-ul! Sunt putini oameni in Romania(ii poti numara pe degetele de la o mana) care il pot contesta ca antrenor, si culmea, aceia nu o fac, ci il lauda!
Cat despre acel „Ion” care nu stie ce este aia viatza si vine pe stadion ca sa injure, acel Ion care are un vocabular la fel de bogat precum Claudiu Raducanu… sa apara un ION si sa spuna ca Petrescu e …(termeni negativi) si ca vrea sa ii dea la …(termeni vulgari) lui x sau y; de acel personaj pot spune: „sa vorbeasca si Ion ca e si el om”!

Speedy (57 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 18:13

este un antrenor bun, si promite sa devina si mai bun. daca va reusi sa-si controleze comportamentul de pitecantrop pe care il are pe margine :). ca a avut noroc? sigur ca a avut…scrie undeva ca un antrenor bun trebuie sa fie ghinionist si sa rezolvle totul numai „din meserie”???? pai, au avut noroc inclusiv la tragerea la sorti…a fost cea mai usoara grupa in care a jucat vreo echipa romaneasca in CL in ultimii 3 ani…si ce daca? era CL, erau echipe mult superioare unirii (cel putin ca nume si buget), au scos 8 puncte, inaintea de ultima etapa aveau sanse de calificare in optimi. sanse de calificare reale, rezonabile si palpabile. fara sa depinda de rezultatele indirecte. deci, in mod clar cea mai buna participare a unei echipe romanesti in CL, de cand se numeste CL si are formatul asta cu grupe. chiar sa nu aibe nici un merit Petrescu? eu zic ca are meritul principal. dar la meciurile din campionat, tot ca un pitecantrop se comporta 🙂

asparagus (8 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 18:20

Batrane Edecar, poti sa-mi spui si mie cate goluri a marcat Unirea in aceasta grupa? Ea a castigat doua meciuri (6 puncte ) prin autogoluri.A mai facut petrescu pe saltimbancul cu arbitrii? Nu, pentru ca la acest nivel te faci de ras ( vezi pe idolul lui Petrescu- Murinio sau cum dracu l-o mai chema)
Eu zic ,un pic de analiza la rece si poate mai invatam ceva si din esecuri.

Nick (13 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 18:23

@ Speedy

Defineste notiunile: „pitecantrop” si „comportament de pitecantrop” folosind peste 10 cuvinte care sa nu se repete in definitii!!! pls… amaze me!

balacarica (1 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 18:50

nu cred ca-l contesta nimeni pe dan petrescu…dar nici sa ne tot laudam atat cu „parcursul nu stiu care”…hai s-o lasam mai moale…mentalitatea de luzeri a jucatorilor nu i-a dus mai departe…au fost multumiti cu cat au obtinut..adica minim…la cum au jucat!!??…aia sunt atacanti?..un gol dintr-o greseala a lor…ce tot atat le cautam scuze si explicatii, transferuri si alte vrajeli…treceau aia ca prin branza prin aparare…ii invitau sa-i atace..ce jucatori sunt astia care nici nu se misca, sa alerge macar daca fotbal nu stiu…ne-am invatat cu f putin si ala obtinut f greu…asta e realitatea..tot explicatii si scuze…n-o sa mai castigam nimic niciodata in felul asta

Miky (34 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 18:57

Ce va mirati, suntem o tara de apucati, cum sa-l contesti pe Dan Petrescu ca sa-l lauzi pe alde Stoichita ori Talnar! Mare e gradina…

luter (11 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 19:00

CEI CE CONTESTA CALITATILE ACESTUI ANTRENOR NU AU TEABA CU ACEST VICIIU ,FOTBALUL .NU ACEST SUBIECT TREBUIA ASEZAT PE HARTIE OVIDIULE CI CE NI S-A PARUT NOUA CARE NE MAI PRICEPEM LA ACEST JOC SI MODUL CUM A INCEPUT UNIOREA MECIUL .AI NEVOIE DE UN MECI EGAL ,DA ,SI CUM FACI JOCURILE LA TABLA TE LASI CA VESTEDUL CRIN CU PANTALONI ARMANI IN VINE IN FATA LUI GEOALA SA TE EXECUTE FITZI CUM DORESC EI .NU, ACESTA ESTE RASPUNSUL MEU SI VAD DE LA O POSTA CA SAU PREDAT ELEGANT ,CRED CA SUNT PREA MULTI BANI LA MIJLOC SI CEI CE PIERDEAU ADICA STUDGARDUL AU FACUT CEVA AVANSURI LA O PERSOANA CARE O STII SI TU ,CEA CARE A TIRART CAMPIONATUL LA URZICENI ANUL TTRECUT .DE CE PENTRU SIMPLU FAPT CA BUCSARU ERA DATOR LA VARU SI NU MAI AVEA CASCA PENTRU EL .ESTI UN TIP INTELIGENT SI NU CRED CA NU-TI DAI SEAM CE SPUN .SALUTARI LUI TOLO TARE CU POLITICA ,MA FACUT SA DEZAVUEZ CE SCRIE EL ,HALAL JURNALISTI SPORTIVI.

iou (19 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 19:17

Adevarul e, nea Ovidiu, ca ne mai trebuiau 15 minute si eram in primavara LC. 15 minute de amnezie ne-au lipsit! Sa uite baietii atunci ca erau dintre Carpati! Atat!

FANE (7 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 19:30

un lucru e cert, Bucsaru, pe care l-am laudat de multe ori, nu se grabeste sa-i oferteze nici macar pe Varga si Apostol. Daca in iarna asta nu intareste echipa, inseamna ca e doar un afacerist marunt de la tara, iar echipa lui se va afunda in anonimat odata cu plecarea lui Dan Petrescu si MM.

george (9 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 19:40

Astia suntem,domnule Ioanitoiaia….o natie urata,din ce in ce mai urata.Invidiosi,rai,barfitori,cu 17 fetze,lingusitori,hoti,cu gandul numai la smecherii,etc..pt ca as sta pana maine sa enumar „calitatile” MARELUI neam romanesc….Mi-e din ce in ce mai scarba de fauna asta carpato-danubiano-pontica!!!!

bogdan (18 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 20:05

Ca de obicei la romani exageram si intr-un sens si in celalalt. Intii s-a sarit calul cu ‘Dan the Man” expresie penibila in sine..e antrenor bun, pasionat, a demonstrat ca face echipa din resapati si tineri, fara discutie, dar are mari probleme de instabilitate psihica si de asemenea s-a trecut usor pest un ajutor mare dat in arbitraje, etc care daca se petreceau cu Dinamo sau Steaua vuia lumea, dar fiind echipa „mica” se trece usor cu vederea, a fost si este per total cea mai avantajata, constant, echipa din Liga1. Apoi, grupa in care au fost este poate cea mai slaba de cind este sistemul asta, plus, in afara de Sevilla celelalte doua au fost complet prinse in momente de degringolada, plus, a bafta enorma cu autogoluri, etc, Toate astea conteaza si sa le uitam pe toate si sa o dam cu Dan the Man e tipic romanesc ceea ce pina’n coada duce la reversul exagerarii pe care il vedem acum… Negarea unor merite adevarate si ale echipei si ale antrenorului, d’aia zic nu e nici atit de mare pe cit l-ati facut inainte nici atit de prost cit il fac unii acuma din pizma…tipic!
Alt exemplu, terminati odata cu povestile de tip il cauta jumate de mapamond sa antreneze prin Anglia sau nationala Scotiei…voi chiar vreti sa va faceti de ris? Nu s-a pus niciodata problema si nici nu se va pune curind sa fie barimi considerat serios pt un post la o echipa f mare. Daca e baiat destept, si cred ca e, se va duce la un moment dat la o echipa romaneasca cu sanse si resurse de Liga (tip Vaslui sau Timisoara sau Cluj) sau, se va duce in B intr-un campionat mare, Anglia sau Spania sa promoveze repede pe cineva si atunci intr-adevar va intra in carti pt posturi serioase. Intelegti ca de la Urziceni nu se ajunge nici la Chelsea nici la nationala Scotiei, clar ?

the phenom (43 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 20:13

Doua questiuni:
1.Unirea a facut in Cham League rezultate onorabile,superioare celor realizate de steaua si cfr cluj in anii trecuti.Practic,evolutiile Unirii si,intr-o masura,ale lui dinamo(o mica masura)au salvat,putin catastrofa europeana romaneasca.Si asta ma duce la punctul
2.MENTALITATEA romaneasca,precum si lipsa valorii ,sau valoaea scazuta(Hleb la nemti face cat tot lotul unirii)au privat echipa romaneasca de o primavara europeana in Liga.niciodata,cand se joaca cu miza absoluta pe masa,romanii nu sunt capabili,decat,cel mult,de a nu se face de ras.Dan Petrescu,indiscutabil talentat antrenor,dar,nicidecum un nume mare(mai are mult de munca pana sa fie mare antrenor european)are meritul de a fi facut istorie in C1 si merita sa fie ales antrenorul roman al anului.

california (349 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 20:18

nu stiu cine a umblat cu ironii ieftine, dar e bine totusi sa fim realisti si sa incetam cu autotamiierea;
petrescu e un antrenor bun dar nu atit de bun cum este prezentat; altfel nu-mi explic cum incepe un meci fara varga care e singurul jucator de la urziceni care poate face fata la echipe bune europene; apoi daca era convins ca trebuie sa joace cu 5 fundasi (si eu sunt convins ca era mai potrivit) de ce nu a facut-o? ca doar nu incepe si se termina lumea cu maftei; si sa mai termine cu amenintarile ca pleaca in strainatate (gen rednic) ca acolo nu se face praf nimeni de dragul lui; si nici de dragul altora mult mai buni decit el; in rest trebuie spus ca jucatorii unirii luati individual sunt mai slabi decit ai nemtilor iar rezultatul era de asteptat;
in ceea ce-l priveste pe marica, iancu a avut dreptate cind i-a spus ca e un golan; una este sa joci pt. clubul tau si sa inscrii si alta e sa obtii penalty-uri mincinoase cum a facut cu timisoara si cum a incercat din nou aseara cu unirea; in america de exemplu si cred ca si in multe alte tari nu ar mai avea loc la nationala tarii respective; cu atit mai mult cu cit a dat si el 2 goluri conationalilor dupa ani buni de seceta si anaintea altora tot atit de multi pina va mai da vreun gol cuiva;
in ce-l priveste pe bucsaru atit de laudat datorita discretiei, trebuie spus ca e si mai discret cind e vorba sa-si intareasca lotul; cele 15 milioane de la uefa au fost dirijate in contul datoriei catre jiji becali;
in formatul actual „postrevolutionar”, patronii reprezinta o piedica in calea dezvoltarii fotbalului; dovada ca nu am mai fost asa de jos de pe vremuri de demult cind dinamo lua 6 goluri de la real madrid; dar macar era real madrid!

MIKI II (181 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 20:20

DIN PACATE IN ROMANICA NOASTRA DRAGA INVIDIA, FRUSTRATREA SI NESIMTIREA SUNT LA LOC DE FRUNTE.
SA-L FACI PE D.P. LABIL PSIHIC, DAOVEDESATE CAT CREIER ARE IN CAP CEL CARE SCRIE. E UN TIP MAI TEMPERAMENTOS, DAR CE NU SUNT SI ALTII? DAR AIA NU SE PUNE CA NU LE-AU SUFLAT IN IAURT.
IN CEEA CE PRIVESTE FURATUL CU ARBITRII, LA FEL CA SI IN ALTE SITUATII DIN ROMANIA, HOTII STRIGA HOTII.

claustrofobus (85 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 20:58

unirea urziceni nu exista exista dan petrescu si meme stoica. unirea urziceni este un proiect cu sustinere politica de tipul flacara moreni, victoria sau f.c. olt. echipe care aveau valoare, nu erau echipe slabe. unirea urziceni v-a disparea odata cu traian basescu si cu sustinatorii sa-i din lumea afacerilor. echipele politice de tipul steaua sau dinamo sunt totusi de alta factura si au rezista pt. ca din pacate comunismul sovietic a tinut 50 timp destul sa isi faca o istorie, dar si ele tot niste bastarzi politici sunt ca toate numele rostite mai sus. eu am scris un email, acum 6 luni la gsptv la contraatac email ce a fost si citat, si in care am spus foarte clar ca bucsaru nu va investi mai mult de 10% din veniturile de multe milioane de la uefa. mai mult nici nu si-a platit datoria lui becali inca. parte din bani s-au dus in sprijin financiar pt. campania lui traian basescu. dar toate acestea nu afecteaza valoarea antrenorului Dan Petrescu sau a managerului meme, pacat totusi ca am ajuns iar sa avem echipe politice ca pe vremea lui ceausescu.

claustrofobus (85 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 21:00

scuze pt greseli in loc de sa-i trebe sai, dupa 50 trebe scris 50 de ani. mii de scuze

stelian (148 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 21:04

Dan Petrescu inca nu e un antrenor extraordinar, dar omul promite. Daca va reusi sau nu sa ajunga mult mai departe fata de unde este acum ramane de vazut. Mai e nevoie de timp. Critica constructiva e buna, dar insultele fara temei sunt doar manifestari de cartier. Tocmai de asta a si ajuns fotbalul romanesc un mare maidan.

milici (440 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 21:30

Pe plan strict fotbalistic, asa cum a spus si dl Ioanitoaia Dan Petrescu are merite incontestabile si rezultate pe masura.
A acuza o campanie impotriva sa exemplificat doar prin directionarea spre strainatate mi se pare o constructie subreda.
Amenintarea , sa-i zicem asa , Bursucului ca pleaca din tara daca (idei subversive rizibile…) e evident deplasata.
Dupa cum deplasate , poate maladive, sunt scalambaielile si istericalele lui Dan si Meme la mai toate meciurile Unirii prin care acestia acuza o conspiratie mondiala impotriva Urziceniului incepand cu arbitrii,FRF SRL , Liga si mai stiu ei cine.Meme acuza o conspiratie asemanatoare si cand era la Steaua, probabil ca el personal e subiectul asaziselor atacuri;pe romaneste cam sufera de mania persecutiei.
Aceste acuzatii au fost aduse celor doi, Dan si Meme nu acum, ci de mai multa vreme.Daca ei intelegeau ca au o mare vina de atunci si incercau o rezolvare normala, asa cum cere si dl Ovidiu, incercand cu decenta si modestie , elemente ale brandului Unirea, sa-si pondereze actiunile si nu sa le amplifice , ca nu sunt ei in centrul universului ar fi avut numai de castigat.Unirea si ei castigau in simpatie si Dan Petrescu putea fi considerat un antrenor eligibil pentru nationala si alte echipe serioase.
Dar cine sa-l ia neasigurandu-se ca Bursucul se poate abtine de la acest comportament aberant , permanent pe marginea terenului care nu poate aduce decat prejudicii formatiei antrenate de anglofon.Drept e ca in UCL Dan s-a mentinut intre repere.
Oricum Dan Petrescu va pleca daca va avea cereri deoarece:
– la Unirea e limitat financiar si nu se mai poate tine stacheta in aceste conditii.
– trebuie sa-si dovedeasca calitatile de antrenor la o a doua echipa, in conditii decente ca sa demonstreze ca succesul nu a fost intamplator intr-un context particular precum cel ialomitean.
– trebuie sa se gandeasca la cariera sa si la banii asociati care nu sunt de lepadat.
Sunt de acord cu dl Ioanitoaia ca multi suporteri ai rivalelor Unirii il ataca om la om pe Dan , nu intotdeauna argumentat ,pe principiul- cine nu e cu noi e impotriva noastra.Aceste atacuri sunt relativ izolate si le regasim impotriva tuturor echipelor semnificative.

Olteanul (1 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 21:55

Nu fac parte dintre cei care gasesc ca Dan P. ar fi cineva de extraordinar. E un muncitor… si e de laudat ca a avut incredere!!!

Insa nu cred ca are carismul necesar unui mare antrenor. Si nu-l va avea niciodata…

Un astfel de om antreneaza in Romania. Cu reusite mai putin stralucitoare insa de 500 de ori mai antrenor… Bravo celor care au crezut in el si l-au angajat !!! La Ploiesti…

Miky (34 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 22:11

Iar cadem in plasa, Ovidiu ne-a aruncat nada si noi muscam! Articolul nu e decat o provocare sau ma insel?

Gelu Vlad (14 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 22:23

Miky ai mania persecutiei? De unde ai ajuns la concluzia asta!

dan (10 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 22:49

o natie in care „sa moara si capra vecinului”e impamantenita.dan nu seamana cu majoritatea si ….
e un exemplu de urmat impreuna cu razvan lucescu.in romania ceilalti sunt la o mare distanta de ei in orice privinta

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  10 decembrie 2009, 23:32

Maestre, Dan Petrescu nu este victima ingratitudinii, ci consecinta propriei arogante si a unui val de antipatie generat de comportamentul sau turbulent spre isteric. Aproape la fiecare meci isi sfasie treningul, contestand arbitrajul pana la sange, desi a castigat un campionat cu ajutorul FLAGRANT al arbitrilor, si nici anul acesta nu sunt semne ca ar fi tocmai o victima. Cand ameninti ca pleci din tara dupa fiecare etapa, trezesti antipatie. Tine minte pseudonimul si mesajul meu: Dan Petrescu NU VA AVEA REZULTATE NICIODATA LA ECHIPE MARI. Vei vedea mai tarziu. Politica biciului si a zaharelului nu se aplica decat la echipe de genul Unirii Urziceni. Tot respectul pentru ce a realizat acolo, dar NU va repeta performantele la o echipa de top. Unde are nevoie si de PRESTANTA, DIPLOMATIE si CHARISMA. Calitati pe care, din pacate, Dan Petrescu nu le are… De-aici si valurile (ca nu sunt cazuri izolate) de oameni care nu-l apreciaza pe Bursuc. Pacat de el, este un antrenor incomplet. Este adevarat, unul aproape mare….

kappa (69 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 0:17

S-a simtit enorm lipsa lui Galamaz din centrul apararii. Fara Galamaz, nemtii au fost practic de nestavilit. Era important sa-i oprim in primele douazeci de minute, dar nu am reusit. Nu-i exclus sa fi avut si o tactica gresita. Cele 20 de minute trebuiau jucate mult mai prudent, mult mai defensiv.

In general, cand antrenorii nostri declara ca vor sa joace ofensiv (si nu au cu cine), rezultatul final e net favorabil adversarilor. Stim sa ne aparam organizat, sa jucam pe contraatac – in cel mai bun caz. Si cam atat.

emg (79 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 1:41

cei care fac misto de petrescu si unirea sunt de fapt anti-fotbal, chiar daca ei se cred si se autonumesc suporteri. respect unirea de la un stelist

1one (37 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 2:23

dan petrescu ia la misto tot poporu roman cu aroganta lui si tu vrei sa-i pupam picioarele acu? pai s-a vazut ca fara adversari care sa-si dea o caruta de autogoluri si fara arbitri de-ai casei becali le-a dat stuttgart cu terenu in cap. unirea n-a practicat fotbal in CL ci capu la cutie poate se bate singur adversaru de plictiseala. si i-a cam iesit. asta pana a data de nemti si i-a pus la punct.
P.S. Dane, suna-l pe giovanni sa-ti faca rost de niste arbitrii ca la meciul cu Dinamo si pentru CL, ajungi in finala sigur.

Sorin Olariu (2 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 2:32

De fapt, Unirea este si va fi singura echipa romaneasca din primavara europeana.

Eugen Borbely (18 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 4:25

Domnule Ioanitoaia,
Banuiesc ca stiti ca toti cei care denigreaza mai mult sau mai putin Unirea si pe Dan au drept de vot. Si atunci va dati seama unde suntem. Numai numele Unirea ar trebui sa insemne ceva pentru o tara dezbinata de coconauti care se dau politicieni. Eu unul ma simt din Urziceni. E adevarat se poate mai mult si sper caasta sa se intample in primavara. Dane, chiar te rog sa pleci sa vada detractorii tai cine esti. Eu tin cu Chelsea din cauza ta!

Ion Ionescu Muc (32 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 7:20

Timpul ne va arata ce fel de antrenor e Dan Petrescu. Experimentele nu prea i-au iesit pina a ajuns la Urziceni. S-ar putea sa-si bage mintile-n cap cu timpul si sa devina intr-adevar un antrenor adevarat. Nimic nu e mai lipsit de importanta ca succesul de ieri. Nu vreau sa incep cu Ferguson, dar numai succes intr-o lunga perioada de timp fac un antrenor mare. Pina acum conjuctura i-a fost favorabila. Clanul Becali asijderea!Sa vedem ce va face peste doi-trei ani! Asta e adevarata masura. Uitati-va la Otto Rehhagel, antrenorul selectionatei Greciei. La 71 de ani e o institutie. Dan Petrescu mai are ani buni de antrenorat si vom urmari toti parcursul carierei sale. Sa-l declaram deja un mare antrenor e prematur!

Ion Ionescu Muc (32 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 7:54

Ce a facut Petrescu e de bun simt, e singurul locru pe care-l poti face in Romania cu fotbalistii romani: s-a pus cu parul pe ei! Singura modalitate de a avea performante cu fotbalisti care nu sint obisnuiti sa alerge, sa lupte, sa dea totul pe teren! Si la fel de important e faptul ca e un exemplu pt. jucatori in ce priveste profesionalismul, seriozitatea cu care isi face meseria! La Dan Petrescu nu exista „lasa ca merge si asa!”.

porojao (11 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 8:04

Nea Ovidiu, sa nu devenim patetici… Ia si mata grupele in care au jucat romanii si-ti vei explica aceasta calificare NOROCOASA in europa league…este cea mai usoara grupa, autogoluri (cand ai pomenit 3 intr-un meci?) sau 1-0 si ala autogol, plus ca in UCL nu tine figura cu presiunea pe arbitrii (sportul pe care Dan & MM il practica in campionat).

ervfr (18 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 9:04

Suntem niste carcotasi. In loc sa ne bucuram aruncam cu cuvintele. Vezi standard – alkmaar si poate vei ntelege ce inseamna bucuria de a merge mai departe in europa si nu in CL ci in EL. O calificare este totusi o calificare pe care in pacate nici o alta echipa romaneasca nu a reusito. Sa avem speranta ca anul viitor al CL nu Unirea sau tot ea va reusi mai mult, mai mult de 8 pct si un pas mai sus.
Bucsaru nu a investit in echipa ci doar in Dan Petrescu si a avut succes pana la un punct deoarece nu Petrescu era pe teren ci alti jucatori. Lipsa unora s-a vazut.
Deocamdata sa ne bucuram de calificare in primavara europeana.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 11:46

Bine punctat ervfr
Am remarcat si eu atmosfera de la Standard-Alkmaar si bucuria belgienilor. Un stadion pli, o atmosfera fantastica si o bucurie ca dupa castigarea Cupei Mondiale! Toate pentru o calificare in Europa League, pe care conducatorii nostri o trateaza cu nepasare si ironii ieftine. Mai avem de invatat despre spiritul de competitie. In loc sa ne bucuram ca avem totusi o echipa in primavara europeana, noi suntem tristi ca n-am facut egal la Stuttgart. Pentru romani „bucurati-va de fotbal!” a ramas doar un slogan. Nu mai stim sa ne bucuram. Am avut 4 echipe in Europa League, dar prezenta acolo a devenit o corvoada, in loc sa fie o bucurie si un mijloc de a mai castiga cateva puncte pentru coeficientul de tara. Chiar asa proasta cum a fost evolutia din Europa League, tot am facut anul asta un coeficient de 6, care e mult mai bun decat cele din precedentii doi ani (2,6). Trebuie sa mai luam fotbalul si ca spectacol si sa invatam sa apreciem si bucuriile mai mici care fac viata mai frumoasa. Am cam uitat aceste lucruri. Pana la urma pentru Urziceni si pentru Romania poate fi mai buna prezenta in Europa League. Acolo avem sanse mai mari sa facem puncte si chiar sa mergem mai departe, spre deosebire de Ch. League unde n-aveam nici o sansa, cu echipele ramase.
Da, golul inscris de portarul lui Standard va ramane in istoria clubului, dar bucuria belgienilor ar trebui sa fie un exemplu si pentru noi, care se pare ca am devenit cam pretentiosi, fara sa avem motive.

Dinny (681 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 11:48

Care „companie ultraselecta” !?! A fost cea mai slaba grupa !…Drept cine ne iei ?…
Si cumva „persiflatul” e marca inregistrata de GSP si altora le este interzis ?!?
Dan Petrescu s-a dovedit un „bun-f bun sef de echipa”,dar nu-l confundati cu Sergiu Cilibidache,fiindca Unirea Urziceni nu este si n-are cum sa fie o „Orchestra Filarmonica”…Si mai este si nervos cu ..nervii !..Da’ rau de tot !

Dinny (681 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 11:52

Si svabii astia !…Niste zgarie branza !
N-au vrut sa-si dea si ei macar doua autogoluri…

Miky (34 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 12:15

Vezi ca-l cheama Celibidache; ai insa dreptate, Sevilla si Glasgow sunt echipe mici, mari sunt Tiraspol si Graz. Iar Liberec e rupere!

bogdan XIII (69 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 12:25

domnule ioanitoaia, va mira ca banii primiti de unirea dela uefa s-au dus la gigi becali, in contul unor datorii de alt ordin? ACEASTA ANOMALIE POATE FI STOPATA! E nevoie doar de un demers serios, bine argumentat, dupa are smecherii (de aici si de aiurea) si-ar putea lua adio de la a jumuli fotbalul. exista solutii . A bon entendeur, salut!

tiberiu (4 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 12:52

Dan , a gresit tactica, e si parerea mea si-a supraevalat echipa ,dar calificarea in CL sa pierdut la Bucuresti in meciul cu Rangers,si atunci sansa lui Onofras l-a salvat ,iar dupa acest semiesec ne-am trezit ca vrem mai departe in CL, iar dupa victoria cu Sevilia ,presa i-a imbatat cu laude -rezultatul- la Stuttgart s-au trezit din visul CL doar cand” Bekenbauer dadea semnalul de plecare spre casa”.
Felicitari Dane,poate data viitoare o sa fim mai realisti.

cristi damian (1 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 14:15

IMI PARE RAU ! ! !

imi pare rau ca m-am nascut in 1981! imi pare rau ca revolutia a fost pornita din Timisoara! imi pare rau ca sunt timisorean! imi pare rau ca Unirea a castigat titlul practic pe Dan Paltinisanu! imi pare rau ca Unirea Urziceni nu s-a calificat in primavara UCL! imi pare rau ca Dan The Man si MM sunt la Unirea si nu la Poli Timisoara! Imi pare rau ca nu sunt un IDIOT ca mai toti care au postat comentarii!
FELICITARI DAN, MM, UNIREA!!!!
BANATUL NU E MAJORITATEA, NOI NU SUNTEM CA RESTUL… IAR „VOI 3” SUNTETI FANTASTICI!!!

oltean100 (204 comentarii)  •  11 decembrie 2009, 15:12

SI?Bucsaru asteapta 13 mil euro…si DP poate sa plece….unde vrea…echipa e data la cioban in contul datoriei…aveti rabdare…

Comentează