Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Şoarecele şi pisica

Craiova nu poate pune eşecul de la Cluj pe seama arbitrilor. Avînd o clasă în plus, CFR a jucat mai bine şi a învins pe merit

Mititelu îi reproşează lui Neagoe că a pierdut la Cluj din pricina unei tactici […]

duminică, 29 noiembrie 2009, 4:33

Craiova nu poate pune eşecul de la Cluj pe seama arbitrilor. Avînd o clasă în plus, CFR a jucat mai bine şi a învins pe merit

Mititelu îi reproşează lui Neagoe că a pierdut la Cluj din pricina unei tactici prost gîndite. Parţial, are dreptate. Titularizînd 5 fotbalişti cu profil ofensiv, pe Dina, Trică,  V. Badea şi fraţii Costea, tehnicianul oaspeţilor a sperat să-şi surprindă adversarii şi să-i încalece. Nici nu i-a surprins, nici nu i-a încălecat. Dimpotrivă, G. Mureşan şi Deac, ultimul din ce în ce mai convingător, au cîştigat lupta de la mijlocul terenului şi, datorită ei, meciul. Universitatea a mai mişcat în prima repriză, dar după pauză s-a prăbuşit ireversibil, duelul transformîndu-se încetul cu încetul într-un joc de-a şoarecele şi pisica. Evident, cu CFR în rolul pisicii care se mai şi distrează un pic cu şoarecele, dar pînă la urmă tot îl omoară.

Nu numai din acest motiv a cedat Craiova şi nu oricum, ci fără drept de apel. CFR s-a dovedit cu o clasă mai bună, ba chiar cu două. O dată în plus, garnitura someșeană a lăsat impresia unei trupe solide, serioase, bazte. Adevărat, nu-şi propune mereu să facă spectacol, dar posedă o calitate tipică echipelor mari, cu ștaif. Ştie să-şi creeze ocazii şi, mai important, să înscrie, multe dintre golurile sale venind parcă de nicăieri. Înaintea organizării,  a angajamentului, a unității etc., asta înseamnă valoare.

În schimb, Universitatea pare mai zglobie, mai sprinţară, de aceea şi place ochiului. Rămîne însă, cum s-a văzut şi sîmbătă, o garnitură de risipitori, în frunte cu Fl. Costea. Boemi, dar şi comozi, adică vinovaţi de ce li se întîmplă. De aici şi părerea că explicaţia poziției din clasament trebuie căutată întîi pe gazon şi apoi pe banca tehnică. De vreo 2-3 ani, suporterii alb-albaştri trag nădejde că favorita lor se va maturiza. Din păcate, se îmbată cu apă rece, iar visul li se va împlini probabil la Sfîntul Aşteaptă! Clar că la Craiova e ceva în neregulă, ceva defect.

Întorcîndu-ne la întîlnirea din Gruia, “centralul” Ov. Haţegan  şi asistentul V. Urzică au greşit atunci cînd, în faza premergătoare deschiderii scorului şi în cea a golului propriu-zis, au aplicat în mod diferit aceeaşi prevedere regulamentară. În ideea că, dacă a fost henţ la Rose, cum a semnalizat Urzică şi a fluierat Haţegan, a fost şi la Dubarbier, căruia i s-a permis însă să continue! Ori e henţ la amîndoi, ori nu e la nici unul. Și mai degrabă nu e, în absenţa intenţiei celor doi de a juca mingea cu mîna. Dar eroarea arbitrilor a contat puţin sau chiar deloc. După aspectul partidei, dominată copios de clujeni în majoritatea timpului, CFR a meritat victoria. A meritat-o cu prisosinţă.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 16:57

Analiza corecta. Vedeti, domnu’ Ioanitoaia, ca se poate scrie si obiectiv ?

Ma frec la ochi (97 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 17:17

Nu-mi vine sa cred ca nea Ovidiu a lasat ura la o parte dupa cateva luni de zile de spume la gu.ra !?!
Ma asteptam sa faceti un nou caz CFR-arbitrii si sa vedeti doar fazele pro CFR. Va rog sa luati legatura si cu Buzarin, poate intelege si el cum stau lucrurile. La comentariile de dupa meci tipul parea beat-mort. Sau daca nu era beat parea un om caruia nu-i dedea-i vreo sansa de revenire la normal.

Cornel (22 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 17:20

OK, ceferistii au meritat sa invinga la Cluj dar nu au meritat victoria de la Craiova – asta ii face nu cu 2 clase mai buni ci, doar, mai corupti ! Un meci bun nu acopera o furaciune ! Ingrijorator la arbitrii romani nu e ca „gresesc” ci ca nu gresesc de loc, stiu perfect sa-si slujeasca stapinii si nu au nici o retinere sa o faca. Nu e de mirare ca se inghesuie sa-si bage fii si nepotii in arbitraj – se cistiga bani multi din furaciuni ca acele ale CFR-ului.

LEU (33 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 17:24

IMI PARE RAU DOMNULE IOANITOAIA DAR NU POT SA VA DAU DREPTATE SI CU SIGURANTA O SA ZICETI CA SANT SUBIECTIV SAMD SI VA ZIC DE CE: PRIMUL GOL ARE TREI GRESELI DE ARBITRAJ SI TOATE IN FAVOAREA CFR, PRIMA ROSE ARE MANA PE LINGA CORP,2 DUBARBIER ISI CREAZA UN AVANTAJ CLAR CU MANA,2 PICIORUL LUI CADU ESTE IN CAREU IAR AL LUI DINA PE 6 M. ATUNCI CAND O ECHIPA GAZDA ARE 1-0 DEJA LUCRURILE SE SIMPLIFICA IAR VICTORIA POATE VENI MAI USOR, PT CA CEALALTA ECHIPA TREBUIE SA ATACE SI POATE FII PRINSA PE CONTRAATAC CU S-A SI INTAMPLAT. CE CONTEAZA CA U. CRAIOVA A JUCAT PROST,CATE ECHIPE NU O FAC SI CASTIGA MACAR UN PUNCT,DE CE ANUMITE ECHIPE SANT IMPINSE DE LA SPATE ATAT CAT TREBUIE IAR ALTELE TOCATE MARUNT APROAPE IN FIECARE MECI. SANTEM CU TOTII OAMENI IAR CAND VEDEM ATATA NEDREPTATE CLACAM PE TOATE FRONTURILE,MENTAL,FIZIC. DE CE?CE CE? DE CE?

sartre (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 17:45

Intr-adevar o analiza obiectiva…dar dintr-astea cam o data pe an…din pacate…:(

george (66 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 17:53

corect

franco ar (17 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 18:07

bucurestiul e la pamant fotbalistic,dar si moral ,corect,cinstit etc… mitici ce mai… cfr e o echipa de oameni seriosi… Cand aud ca cfr fura bla bla bla imi vine rau… voi vreti sa spuneti ca astia din cluj au asa mare putere la bucuresti la frf si liga ?

radu (9 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 18:13

imi pare rau sa o spun, dar gspul e o televiziune de scandal. buzarin a fost realmente penibil dupa meci. digi sport sunt mult mai obiectivi si concentrati pe fotbal, nu pe scandaluri. ii reamintim lui buzarin et co unde se afla fotbalul romanesc acum, reprezentat cu cinste de conducatori al caror scandaluri le promovam si mediatizam zilnic in dauna fotbalului: serbia-romania 5-0. pe noi cfristii nu ne intereseaza, ca noi tinem cu ungaria.

Costi (14 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 18:18

Aveti din nou dreptate!

Chefere (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 18:43

Stimabile, maestre, simplu si concis: primul gol a fost OK, va spun si de ce. Intr-adevar, lovitura libera a fost poate prea lejer acordata, insa e dreptul arbitrului. Apoi, dupa centrare, mingea loveste in careu mana lui Mitchel in prima faza, din mana acestuia mingea ajunge in mana lui Dubarbier…prin urmare, daca tot vorbim de hent, trebuia sa fie 11 m pentru CFR, daca tot a acordat hent la lovitura libera, corect? Arbitrul vazand hent la amandoi jucatorii banuiesc eu ca a lasat jocul sa continue, de ce…intrebati-l. Trebuia oprit pentru a se acorda lovitura de pedeapsa. Va invit sa urmariti inca o data faza, nu e complicat, se vede foarte simplu. Apoi, cei care abereaza ca ar fi fost offside la Cadu…sa se documenteze inainte. Prin urmare, stimabile a fost 11 m la acea faza, apoi hent la Dubarbier si doar apoi gol valabil. Doar cei de rea credinta pot combate cu atata ferventa realitatea. In plus nu imi spune nimeni nimic de ce Rose, cred, nu a fost eliminat cand il strangea de gat pe Deac? Nu e comportament nesportiv, violenta si trebuie eliminat fara discutii? Nu stiu cine pe cine a avantajat, insa asa este cand gura bate fundul…ups…fotbalul. A bien tot si sanatate maestre.

Miky (34 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 19:21

tot nu inteleg de ce ii luati apararea lui neagoe.ai daca nu a gresit el, cine???????

css (76 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 19:24

nu cred ca anliza e corecta,din moment ce nu se mentioneaza diferenta majora dintre cele 2 faze:Rose era cu fatsa si se poate vorbi de intentie(eu unul n-as fi dat hent din cauza distantei prea mici),iar Dubarbier era cu spatele la minge,in intoarcere si habar n-avea unde e mingea,iar distanta era la fel de mica in invalmasala aceea.Cum de la Bucuresti nu se vede ca mingea atinge mana unui craiovean inaintea lui Dubarbier??? Daca n-a dat 11 m ,era culmea sa dea hent la Dubarbier,cand cei doi erau mana in mana. „Scriitorul” nu si-a revenit,ne duce cu vorba ca sa ajunga tot unde vrea.Nu e departe de crizatul Buzarin,care ar trebui dat afara dupa nesimtirea cu care vorbeste(mai ales cum vb decat CE vb)..

css (76 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 19:31

@ LEU

cica la 1-0 cealalta echipa tre sa atace… Craiova n-a ajuns in toata repriza 2 a in careu…trebuia sa atace??? Nici un sut pe poarta sau macar spre…nici o ocazie !!! Insinuezi ca ca a fost nevoita sa atace? Eu nu i-am vazut deloc in atac..nu stie sa atace.N-a atacat nici la 1-0 ,nici la 2-0..Degeaba joci cu 3-4-5 atacanti daca stai cu toti in propriul careu..cat despre offside la primul gol..schimba-ti dioptriile.

bogdan-m (42 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 19:36

De acord ca CFR Cluj a jucat ieri mai bine decat Craiova. In ceea ce priveste „aportul” arbitrilor nu sunt de acord cu dumneavoastra. Va rog sa revedeti faza din min.15 cand Florin Costea ramas singur cu portarul este oprit pentru un ofsaid semnalizat eronat.
La faza primului gol pe langa hentul lui Dubarbier, a fost si pozitia de ofsaid a lui Cadu ramasa nesemnalizata.

Ca simplu suporter, in conditiile in care considerati ca arbitrajul nu a influientat rezultatul partidei de ieri, am o singura intrebare pentru dumneavoastra: stiti cat timp au fost suspendati arbitrii care au compus brigada de la meciul din Cupa Romaniei dintre Universitatea Craiova si CFR Cluj?

alin (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 19:37

CFR a fost cu cel putin o clasa peste Craiova nici nu are rost sa punem in dicutie victoria CFR’ului. De aici pana la comentarile lui Buzarin e cale lunga, nu stiu la ce meci s-a uitat el, pare ca e frustrat de ceva, dar ca si comentator ar trebui sa se mai stapaneasca putin si sa nu se mai faca asa de rusine si sa jigneasca pe toata lumea.

Ceasu’ bun (6 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 20:05

Bine scris, corect, pertinent, va felicit si va impartasesc punctul de vedere domnule Ioanitoaia.

Gelu (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 20:10

Misto scris, eu tin de cand ma stiu cu CFR iar prestatia lui Buzarin mi s-a parut corecta!

andrei (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 20:21

frumoasa analiza…ar trebui sa vada si Buzarin asta.

fan ucv (40 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 22:59

adevarul e ca mereu cfr sunt impinsi de la spate de arbitrii,chiar si cand joaca bine…

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 23:33

Clujul nu are nevoie de laudele ”maestrului”.

Emil Hosu (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 23:38

Sunt clujean, iubesc sportul in general, fotbalul in mod special, apreciez gazetarii de valoare, cum este si cazul d-lui Ioanitoaia, va apreciez pe voi toti care scrieti comentarii.
Sper din suflet sa vina vremuri cand arbitrajul sa nu mai reprezinte un subiect de polemica intre iubitorii acestui joc sportiv care ne-a fermecat pe toti de-a lungul timpului.
Salut pe toti cei care iubiti echipa Craiovei si va doresc sincer sa va puteti bucura din nou de o echipa frumoasa, cum a fost aceea din vremea lui Balaci, Cartu, etc.
Istoria fotbalului romanesc ar fi mult mai saraca fara frumoasa poveste a „campioanei unei mari iubiri”.
Va doresc tuturor ca de Ziua Nationala sa lasam la o parte orice sentimente care ne impart in atat de multe tabere si sa ne bucuram de faptul ca suntem romani.

un oltean (139 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 0:12

CFR este Dinamo de acum cativa ani…aici nu incape nici un dubiu…dar Craiova joaca foarte slab…asta pt ca nu avem antrenor de mult timp…

visin (24 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 0:23

va salut cu respect, domnule Ioanitoaia. suntet ioltean si va intelegem supararea si usoara subiectivitate. de ce zic subiectivitate: inainte saatinga mana lui dubarbier(da, dubarbier a atins mingea cu mana!) mingea este atinsa tot cu mana de nr 4 de la craioveni(uitati-va inca o data la faza, va rog!).se impunea 11m, nu ? in plus ziceti-mi si mie, va rog, ce cartonas merita mitchell cand l-a strans de gat pe deac? va multumesc, multa sanatate!
P.S: cu autoritatea pe care o aveti, poate-l mai temperati pe buzarin ca o ia rau de tot pe aratura.

Calin Stan (27 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 1:41

Da, analiza este corecta si desi sunt suporter al Craiovei trebuie sa recunosc de data aceasta ca cei mai buni au castigat 🙁

Ilie (369 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 9:35

Dl Ioanitoaia, E pacat ca nu ati scris niciodata despre Mititelu care a produs o greseala majora anul trecut demintindu-l pe Napoli, cind Universitatea era intr-un elan pozitiv, ascendent si pe locul 5. De atunci cursivitatea a fost intrerupta, iar locul 5 un vis, in ciuda faptului ca, precum dvs, vede multa lume potential.

Producind acest gest de automutilare impulsiva si negindita, Mititelu nu a fost o raritate, mai ales la noi. Dar a gresit grav si acum culege roadele. Macar sa nu o reproduca in viitor.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 9:45

Defect e Mititelu si toata conducerea tehnica.Bineinteles ar mai fi si Dina,Rose sau chiar fratii Costea care si-au atins limitele la acest club…Cu atitea elemente defecte-Craiova ocupa un meritat loc 12 care-i fac sa se simta prost pe toti suporterii si fostii mari jucatori….Si atunci,vazind ca nu mai face fata pe un „templu” al fotbalului romanesc-stadionul Ion Oblemenco—brutarul ia decizia sa mute echipa la Severin…Si in faza a 2-a in divizia B.Si poate o sa-i schimbe si numele „Brutaria SRL”.Si vor urma numai arbitraje corecte….

razvan (14 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 10:59

sa speram ca in meciul cu steaua, odata cu revenirea lui prepelita, sa facem un joc mult mai bun…si poate avem si noi parte si de putin noroc…apropo, votati STIINTA MAXIMA in „cupa de legenda”, mai este doar un pas pana la finala….hai sa ne sustinem echipa care ne-a adus atatea si atatea bucurii…

polonezu (264 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 11:57

-craiovenii au jucatori dar nu au echipa, spre deosebire de altii, care au echipa dar nu au jucatori: totul depinde exclusiv de antrenor!

adam (204 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 17:27

Css neam cu cfr..adica cu Pascani -unguru….bai dar ce analiza faci tu…cita inteligenta…esti var cu Buzarin?A… frate…!

fane (204 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 17:30

BA DA CE ECHIPA…CFR…BANI ARBITRII HENTURI OFSAIDURI cit inchepe…vai si amar …

Vasile .P. (204 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 17:57

Css …lasa-ne…vezi de cefere…basta…!

LIVIU O. (204 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 18:33

Da!O CLASA DE TRIN..O CASA pt arbitrii BRAVO Muresan…!tUdom PASKANI?

Comentează