Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova furată

De ce nu acceptă CFR Cluj arbitri străini la întîlnirea de la Vaslui?!

Oricît am păstra măsura, arbitrajul “sfertului” 
de Cupă dintre Universitatea Craiova şi CFR Cluj trebuie considerat ruşinos, un jaf. Principala vină pentru eliminarea gazdelor o poartă asistenţii […]

joi, 19 noiembrie 2009, 4:37

De ce nu acceptă CFR Cluj arbitri străini la întîlnirea de la Vaslui?!

Oricît am păstra măsura, arbitrajul “sfertului” 
de Cupă dintre Universitatea Craiova şi CFR Cluj trebuie considerat ruşinos, un jaf. Principala vină pentru eliminarea gazdelor o poartă asistenţii R. Ghinguleac şi B. Velicu. Semnalizînd un ofsaid imaginar 
la Fl. Costea, primul i-a anulat Craiovei un gol perfect regulamentar, în timp ce al doilea a validat golul înscris de CFR, în ciuda faptului că Traore, aflat pe direcţia mingii şutate de Dubarbier şi în ofsaid, a influenţat clar faza. Mascîndu-l pe portarul Lung jr. , ivorianul l-a indus în eroare şi, implicit, i-a întîrziat plonjonul.

Evident, “centralului” Al. Tudor nu i se pot imputa erorile de începători ale colegilor de la linie. Surprinzător însă, şi purtătorul ecusonului FIFA a comis numeroase greşeli, cîteva mărunte, dar şi una gravă. S-a grăbit să-l elimine pe Traore în minutul 30, interpretînd cu exagerată asprime intervenţia acestuia asupra fundaşului Mitchell. 
Într-adevăr, atacantul clujean l-a lovit cu palma în faţă pe apărătorul Universităţii şi l-a umplut de sînge, însă a lăsat impresia c-ar fi vrut mai degrabă să se protejeze decît să lovească. Decizia corectă ar fi fost doar cartonaş galben.

Fireşte că oltenii au suficiente argumente să tune şi 
să fulgere contra brigăzii de miercuri, împotriva liniorilor Ghinguleac şi Velicu. Universitatea intenţionează să ceară chiar rejucarea întîlnirii , dar e imposibil de crezut că va obţine cîştig de cauză. Bate la o uşă închisă.

Lărgind cadrul discuţiei, să ne reamintim că nu-i întîia oară cînd Al. Tudor, care a nedreptăţit flagrant formaţia someşeană într-un derby cu Steaua disputat pe Ghencea 
în 2008, îi întinde acesteia o mînă de ajutor. Ultima dată s-a întîmplat luna trecută în Giuleşti, la Rapid-CFR 1-4, cînd le-a refuzat bucureştenilor două penalty-uri şi nu i-a eliminat nici pe Deac, nici pe Peralta, nici pe G. Mureşan! Tocmai de aceea, el nu trebuia delegat la încă un
 meci al CFR-ului, cu atît mai mult, sub nici o formă, la unul cu miză deosebită. Indiscutabil, sînt în culpă şi şefii CCA.

În final, o întrebare: din ce motive s-a opus CFR ca partida programată luni la Vaslui, extrem de importantă pentru clasamentul de toamnă al Ligii I, să fie condusă de arbitri de peste hotare, cum au solicitat moldovenii?! În ce fel să ne explicăm că echipa cu cei mai mulţi străini, ba şi antrenată după despărţirea de Andone numai de străini, nu vrea arbitri străini? Răspunsul e uşor de intuit. Deoarece aşteaptă, ca în atîtea alte ocazii, să fie favorizată de către români. Mai ales de către asistenţi.

Comentarii (218)Adaugă comentariu

#tovi#41 (180 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 18:51

In meciul Steaua-Alba Iulia nu a fost doar o greseala, ci 3 greseli mari , toate in favoarea Stelei. Golul din offside, penalti-ul din prima repriza si hentzul la Baciu din minutul 88, un al doilea 11 m !

adi (180 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 18:55

Se pare cu nu v-a placut comentariul meu, domnu’ Ioanitoaia, desi mi-am prezentat opinia intr-un mod foarte civilizat !
Repet, e dreptul CFR-ului , conform regulamentului in vigoare, sa refuze arbitrii straini ! Si nu numai a CFR-ului, ci a oricarei echipe !
Faptul ca nu criticati si Steaua cand este avantajata de arbitrii este o dovada a profesionalismului dumneavoastra !

css (76 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 18:57

@ cosmin
le e greu oltenilor sa inteleaga ca un om de caracter nu linge unde a scuipat..ei sunt obisnuiti sa se schimbe totul dupa cum le place lor ..si numai lor ! Interesul celor din capitala tre sa aiba prioritate..asa au crescut,asa au trait o viata..cum sa-i schimbi acum?

iancu de H (35 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 18:59

CFR Cluj nu doreste antrenori straini pt ca : 1.Nu pot sa-i ”premieze” 2. arbitrii romani sunt sub orice critica.Ar trebui desfiintata CCA pt o perioada de 2 ani.Delegarile sa fie facute din alta tara (regulamentar nu este posibil ) din UE. D-le Ioanitoaia urmariti cu mare atentie cum meci de meci CFR Cluj este avantajata de arbitri in mod flagrant.Culmea este ca tot Tudor a arbitrat meciul Rapid cu CFR Cluj.Meci facut praf.La fel asta.Avraam Vasile trebuie sa raspunda chiar penal pt ca asa era si in timpul lui Gh Constantin si ati vazut ce s-a intamplat cu DNA

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:03

@Pentru toti: Într-adevăr, CFR e o echipă foarte bună, pe care o respect şi o preţuiesc. Asta nu mă împiedică însă să observ, cu statistica în faţă, că nici o altă formaţie din Liga I nu e ajutată de arbitrii ca ea şi cît ea!

fabregas (26 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:07

Cum e posibil sa faceti atata tam-tam ca a fost furata Craiova cand la inceputul campinatului acelasi arbitru, Brad Pitt parca, fura Dinamo ca’n codru pe acelasi stadion si nici voi, GS, dar mai ales acest gura sparta din Banie, nu v-ati ofuscat pana la a cere rejucarea meciului. Sa va fie rusine in frunte cu „marele fluieras”, Craciunesc, ale carui comentarii de faze au o singura directie, interesul.

CORECT (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:11

asa e nea Ovidiu! Toata presa ar trebui sa se alieze impotriva acestei echipe, o echipa venita din tenebrele trecutului comunist! Craiova nu va fi ultima echipa pe care acesti pdl-isti i-a distrus cu arbitrii. Veti mai vedea si alte echipe… Cand oare va aparea un Calcio poli si in Romania? Probabil atat timp cat e pdl-u la putere si mircea sandu la frf, nu vom avea nici o sansa! Treaba asa e cu radacini adanci, iar mititelu nu vorbeste prostii cand spune de implicarea politicului in acea echipa de la cluj.

paul (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:17

Doriti sa retrogradati toate echipele din ARDEAL? ,pe care nu-l suferiti domnule IOANITOAIA? poate rezolvati o problema grea a tarii ,voi cu voi si noi cu noi,ca ne-ati mancat zilele cu ceausescu si cu toata mizeria ,o sa traim mai bine cu ungurii si nemtii decat cu oltenii astia.

css (76 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:18

D-l Ioanitoaia…sincer si fara mishtouri…cum zice Muresan…de ce va luati de CFR si nu de arbitri..? A arbitrat Muresan sau Paszkanyi??? Luati-va de arbitri si de sefii lor ! Ce vina are CFR-ul ca arbitri gresesc pro sau contra CFR? Sau pro Steaua ca in ultima etapa? sau pro Craiova ca in prima etapa,sau pro Dinamo atatia ani??? Cred ca dati dovada de iresponsabilitate facand acea afirmatie in incheierea articolului…

EToS (7 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:19

Craiova a fost furata de Mititelu si de propriu antrenor, nu de arbitri. Cea mai mare injustete a fost facuta CFR-ului prin eliminarea lui Traore. Cu Traore in teren, CFR batea cu 3-0. De ce nu au reusit bravii olteni sa dea macar un gol timp de 70 de minute cat au avut superioritate numerica ?!?

Tapuru (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:20

D-NULE OVIDIU EXPLICATIA AR FI (CUM A SPUS MAI INAINTE IANCU DE H) CA PE ARBITRII STRAINI NU-I POT PREMIA SUB O FORMA SAU ALTA ! TENDINTA BRIGAZII A FOST CLARA PRO CFR! EU NU SUNT NICI CU CFR NICI CU CRAIOVA DAR AS FI VRUT SA CASTIGE CRAIOVA ! ACEST CFR CU URCUS BRUTAL DIN LIGILE INFERIOARE IN LIGA 1 RIDICA SEMNE DE INTREBARE ! ACEST ARPAD PASZKANY FACE ECHIPA CU UN FOST SECURIST MURESAN SFIIDAND ADEVARATII INVESTITORI DIN FOTBAL CU SUME IMENSE PE TRANSFERURI SI ANTRENORI ! VA UREZ O SEARA BUNA!

unul (164 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:20

Domnul meu ,asta e raspuns al unui jurnalist de top ?”@Pentru Cosmin: Ştiu ce a comunicat Mureşan, dar întrebarea era de ce a comunicat? Ce stă în spatele unui asemenea decizii? Cît despre lămuritul meu, încearcă să-i luminezi pe alţii, eventual, pe nişte suporteri ca dumneata!”.Te urmaresc de foarte mult timp.Intotdeauna te-ai crezut mai frumos,mai destept,intotdeauna primul .Oare tu nu gresesti niciodata? Vad ca in ultimii ani ce spune Craciunescu e litera de lege pt tine .interesant ar fi sa ceri parerea altora .Craciunescu fost oficial al Craiovei si Timisoarei ,nu cred ca poate fi obiectiv in ceea ce priveste CFR-ul ,pe care l-a hulit inca de la promovarea in Liga 1.Porumboiu este patron de echipa de liga 1 ,asa ca il inteleg ca e subiectiv .De ce nu suni alti fosti arbitrii ??Sau in viziunea Tutankamon-ului care esti ,doar cei doi au fost arbitrii in Romania? As mai avea multe sa iti spun (legate si de al echipe ,pe care le-ai desfintat la un moment dat ,pana cand ….. nu stiu ce s-a intamplat insa ai „intors”armele ,probabil ca era legat de ceva „aurasi”),dar nu merita ,pt ca nu te obosesti sa raspunzi ,cum sa coboare la nivelul suporterilor „marele” Ioanitoaia .El doar provoaca scandal intre suporterii echipelor ,in cazul de fata CFR si U craiova .Bunicul avea o vorba :”ai grija ce faci in viata ,ca o saplatesti totul in viata asta .Si la judecata de apoi „. Te pup ,pe portofel.

club (8 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:21

Domnule Ioanitoaia, de ce aceasta ura nebuna impotriva cfr-ului? De ce echipa noastra la orice meci castigat este acuzata de lucruri urate? In orice tara civilizata, cand acuzi pe cineva, trebuie sa ai dovezi, altfel poti fi dat in judecata!!! Cand a aparut aseara Mititelu pe un post de televiziune, acuzand tot felul de murdarii, mi s-a facut greata de acest individ, ca si de cei ce-i tineau isonul. Cu asemenea comentarii n-o sa ajungem departe!!! Nimic despre fotbal, doar urlete , isterii si jigniri la adresa clujenilor!! URATA PRESA SPORTIVA AVEM!!!

cosmin (10 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:24

@Ovidiu Ioaniţoaia:
Nu cred ca trebuie sa interpretati o declaratie ca si cum ar ascunde ceva – conspiratii, intrigi, furturi etc.
CFR a considerat probabil ca problema cea mai mare a fotbalului romanesc nu sunt arbitrii romani. Multi conducatori se folosesc de arbitrajele slabe pt a justifica lipsa performantelor, jocul slab practicat de echipele pe care le conduc. Toti am vazut arbitrii straini si nu sunt mai buni decat cei romani.
Personal nu sunt deacord cu a desconsidera in totalitate arbitrajul romanesc.

Legat de topul cu arbitraje favorabile. Vreau sa va amintesc ca este realizat de dvs. sau colegi ai dvs. Daca il alcatuiam noi cu siguranta in top erau alte echipe.

club (8 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:30

Si inca ceva, domnule Ioanitoaia: majoritatea asa-ziselor ajutoare de la arbitri sunt inventii ale presei! De exemplu ieri, Tudor a favorizat Steaua (da, Steaua!) PRIN FAPTUL CA ECHIPA CLUJEANA A FOST UMPLUTA DE CARTONASE!!! Traore n-o sa joace inca cel putin 2 etape, inafara celor 60 de minute!!! De ce nu se prezinta o fisa tehnica a meciului sa vada lumea cate cartonase a impartit Tudor echipei clujene!!! E frustrant cand joci cu echipe nu lipsite de fair play ci de-a dreptul mojice!!!( Vezi finala cupei, unde desi au pierdut cu 3-0 baietii lui Iancu nu s-au prezentat la premiere!!!) URAT!!!

jiji (166 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:34

Foarte directa concluzia de final,imi place,asa ar trebui sa spunem mereu lucrurilor pe nume,poate se schimba ceva

number9 (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:39

neo ovidiu, am fost la meci. tusierul de la golul lui costea nu are nici o vina. marele maestru tudor a fluierat peste. tusierul nu a aratat nimic , si o luase catre centru cand a auzit fluierul marelui arbitru de 2 lei. si cand a vazut ca tudor arata ofside s-a intors si a ridicat si el steagul ca sa dea bine la televizor. e de cascadorii rasului faza. sa va uitati la tusier cand se duce costea sa ii ceara explicatii. ca omul e nevinovat . nu stie ce sa spuna. asta nu scuza neputinta craiovei sa dea gol. clujul nu a existat. dar acum are motiv muresan sa se umfle in pene. si arata ce smecher e el. vai de fotbalul romanesc. un manager adevarat , la banii care i-au bagat ei in transferuri ar trebui sa defileze prin campionat , nu sa cumpere arbitrii. lasa ca urmeaza pescarii aia danezi si nu mai poate arbitra tudor……

cosma (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:39

Domnule Ioanitoaia, dumneavoastra corespundeti exact imaginii create de Cosbuc: „Sunt greu batranii de pornit, dar de-i pornesti sunt greu de-oprit!” Domnule, de ce va trebuie asa mult sa reactionati, trebuie sa fie greseli flagrante ca in meciul furat tinerilor de la Craiova?

pepe (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:42

dl ioanitoaia nu cumva aveti tendinta sovinistului post comunist,sa va fie rusine ,nici nu mertati ARDEALUL si daca clujul ar avea 25 de jucatori din tara si patron roman tot v-ar deranja ca e din ardeal si nu din inflorita bucuresti sau macar din sudul tarii.

iancu de H (35 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:43

D-le Ioanitoaia,dvs sunteti prea elegant cu aceasta echipa care in fond nu este romaneasca ci mai degraba restul lumii.Ma mira parerea unora ca eliminarea lui Traore este mai mare greseala decat anularea unui gol Craiovei perfect valabil si validarea altui gol pt CFR din ofsaid.Cred ca Sorin Cartu a avut dreptate cu privire la incatusarea unor arbitrii corupti,iar Tudor prin repetarea asa zis greselilor ”omenesti”este CORUPT pana in maduva oaselor.Am spus ca si eu mi-as dori sa fie eliminat un craiovean si sa beneficiez de ”gratiile”arbitrilor.Traim in lumea in care anormalul este normal.Tudor ar trebui exclus din arbitraj si verificat de DNA. In 0 luna Tudor a avantajat CFR de 2 ori,cu Rapid si Craiova.Am fost la meci venind de la 250 km si ce am vazut la acest meci ma impingea sa sar gardul la Tudor desi am 130 kg si 1,82.L-as fi rupt in doua!

css (76 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:47

apropo de acel top facut de GSP..!!! la CFR apare 4-0 la greseli…deci nici macar golul marcat de Rapid din acel offside urias nu apare …ca sa ne dam seama cat de corect e acel clasament invocat de acesti „corecti” jurnalisti

montecristo (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:47

care arbitri straini domnule ioanitoaia? toti sunt izomorfici cu brigada suedeza de la franta – irlanda. acolo furt! evident, neintentionat. noi strigam dupa arbitri straini pentru ca ai nostri sunt slab pregatiti sau pentru ca sunt corupti? e tare usor sa analizezi fazele controversate la televizor, de la caldurica fotoliului, gen „procesul etapei”… pfft!

Constantin (8 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:51

Suntem de rasul curcilor.

Cat timp vor ramane la conducerea fotbalului romanesc Dragomir si Sandu- CU COMPLICITATEA „PATRONILOR” care se bat la teve si isi ciocnesc pahare de sampanie dupa emisiuni suntem si vom ramane niste neica nimeni in fotbal.

Dupa dusul rece al Serbiei ma asteptam la demisii in lant pe la FRF si Liga.

Vezi sa nu.

Ca noi, cum a fost si pana acum, astia din tribune, vom ramane niste papagali platitori de bilet ca sa plecam de la stadion mai nervosi decat am intrat.

Niste papagali.

Respect dle Ovidiu pentru ce vreti sa faceti atat dvs cat si Tolontan, insa nu aveti cu cine.

Pe cand o campanie barbateasca in fata impotriva FRF si a mafiei din fotbal?

Aveti toate armele in sac si tot sprijinul nostru al publicului.

Sa plece Sandu si Dragomir!

Chiar nimeni nu-i vede?

iancu de H (35 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:56

Pt Pepe. Imi pare rau ca esti destul de ingust.Nimeni n-are nimic cu Ardealul,eu insumi fiind ardelean,dar nici sa acceptam hotia,coruptia in fotbalul romanesc patronat de duplicitarul Ionul Lupescu si presedintele ”nu stiu nimic,nu este vina mea” Mircea Sandu.Nu se mai poate asa ceva.Noua ne pasa ,lor nu le pasa.CFR Cluj a castigat titlul si cupe prin frauda.Amintiti-va meciul din cupa la Tg Jiu cu Timisoara,alt meci cu Vasluiul si exemplele pot continua.NU SE MAI POATE!! NE-AM SATURAT SA FIM LUATI DE PROSTI DE NISTE MAFIOTI .

Nik (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:01

Fi-ti obiectivi. Craiova a jucat bine si merita sa castige. Nu e obligatoriu daca ai castigat un campionat, celelalte echipe sa se dea la o parte. Craiova incearca sa-si faca o echipa cu care sa se bata la titlu, dar daca nu ai rezultate, nu cresti. Echipele cu bani si cu… butoane se distreaza cu arbitrii, pentru ca acesti ,,cavaleri” sunt santajati si nu au cum sa-i refuze pe presedinti. Viata e grea pentru toti, e criza si pentru arbitrii, au si ei imprumuturi pe la banci….. Problema grava este ca fluierasii au inceput sa greseasca numai in favoarea echipelor cu staif, echipe care dau din coate in afara terenului, caci pe teren cel putin cand scoatem capul in Europa suntem PENIBILI!!!

radu (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:09

recunosc ca nu as fi scris daca nu l-as cunoaste pe Velicu. Poate el se va supara, nici macar nu am vorbit la telefon dupa meci, dar imi dau seama ca se poate cadea in eroare fff usor in privinta oamenilor. De multe ori, necunoscand persoanele, am fost si eu impins de ideea de a striga „HOTIIIII”, „NE-AU FACUT” etc etc. Am injurat ca la usa cortului arbitrii, etc etc, dar acum sunt sigur ca acest om, daca a gresit, NU A FACUT-O CU INTENTIE!!!!!! Imi dau seama, cat de usor se poate face rau unui om. Asta e…. Bafta Velicu

Panduru (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:16

Alba Iulia furata !!!! Alba Iulia furata un gol super offside marcat de steaua

mmm (51 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:21

trebuie sa schimbati tiltlul cu „cfr a fost furata”. faultul nu a fost de rosu. stoica a facut 2 faulturi criminale si nu a fost sanctionat nici macar cu galben, deci furt pe fata in favoarea craiovei. si cu toate astea nu au avut nici o faza clara de a marca. apoi faza cu golul cfr-ului . da doamne sa va amendeze pe voi politia ca circulati cu 51 km la ora in oras. cam asa interpretati voi gazetarii regulamentul de fotbal.

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:21

Domnule ziarist , de ce nu luat la rost FRF, Liga , CCA ????? Muresan din Cluj pune arbitri????Sau Paszkany? Sa vad si eu o emisiune in care atacat cu inversunare FRF ,LIGA sau CCA. Despre iesirea rusinoasa a lui Mititelu nimik? De e CFR de vina ca arbitri romani sunt slabi? Nu cred ca scoala de arbitri sa fie la Cluj! Toate comisiile sunt la voi in Bucuresti. Clujul nu are nevoie de ajutorul nimanui. Hai sa vedem unde este cauza ! Dar intr-un mod obiectiv va rog. Ne-am saturat ca dupa orice victorie a Clujului sa fie scandal. Am ajuns sa urmarim meciurile comentate de reporteri bucuresteni cu volumul dat la min. De ce nu ziceti nimic de declaratia lui Mititelu cu privire la mita de 50 000? Daca e sa facem lumina hai sa facem lumina. Daca e adevarat sa retrogradeze Clujul in div C dar daca nu ce ne facem maestre? Sa vina arbitri straini din Australia daca vreti d-voastra da sa se dea un regulament in privinta asta!Si nu mai spuneti ca respectati CFR-ul ca nu e asa.O zi buna ,din linistita (in plan sportiv) America.

fsdgfd (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:34

CRAIOVA FURATA …… HOTIIIIIII

iancu de H (35 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:40

Ar trebui ca jucatorii craioveni sa aiba o banderola neagra pe brat ca o forma de protest a ceea ce se intampla cu hotia din fotbalul romanesc!!! Mircea Sandu il ameninta tot pe Mititelu iar afirmatia lui Mircea Sandu ca Tudor a gresit confirma pt a nu stiu cata oara ca acest personaj este santajabil.Tudor nu a gresit,ci a furat.Clar ca BUNA ZIUA.EXCLUS DIN ARBITRAJ!

quiet (19 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:51

Are perfecta dreptate Ovidiu Ioanitoaia,daca sunt o echipa asa de curata atunci ce motiv ai sa respingi arbitrii straini?Pardon dar ce echipa curata?Cand in 80% din meciurile jucate sunt greseli flagrante de arbitraj in favoarea lor,numai departe de anul trecut,ia amintiti-va in cate meciuri din Cupa Romaniei au fost ajutati de arbitraj?Incepand din optimi in absolut toate(cu Pandurii,Vasluiul si Timisoara)…si uite asa se intampla si in acest an.Cand au arbitrii straini asa ca in Europa League nu au nici-o sansa ,doar toata lumea a vazut ce au facut in ultimul meci de pe teren propriu…ridiculizati de cehi..,o echipa care fara ajutorul arbitrilor ar juca ptr. a se salva de la retrogradare.Marele Muresan,trage din greu ptr. ei.

Antijoc (53 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:55

Mai lasati-ne cu Craiova voastra care trage la titlu an de an si termina la retrogradare.
Mare jaf la meciul asta.
Orice om care a jucat fotbal la viata lui stie cum se protejeaza mingea.Nu a fost nici macar fault la Traore.
Mai uitati-va si voi cum se arbitreaza in Anglia.Pai alde Mascherano Gattusso Drogba si de fapt toti atacantii si inchizatorii de valoare din lume ar trebui eliminati in fiecare meci.

klli (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 20:56

d-le ioanitoaia, platesti d-ta pentru arbitrii straini? daca gresesc ce sanctiuni ii aplici si pe ce baza? pe de alta parte: e putin probabil ca porumboiu sa fie de acord cu arbitrii straini…prietenii stiu de ce

Ioan Oviditoaia (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:12

La centrarea lui Wobay, Costea era in offside! In timpul in care mingea a trecut de la Wobay la Soava, Costea s-a retras in spatele fundasilor clujeni. Cand a ajuns mingea la el, prelungita de Soava, offside-ul s-a reactivat. Asta a semnalizat tusierul! Asta nu ati vazut, d-le ziarist?

cosmin (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:22

domnule ioanitoaia,
cu tot respectul, ma pronunt in calitate de jurnalist si persoana echidistanta: in materialul de mai sus ati scris cu un diletantism imposibil de imaginat pentru un gazetar cu experienta dumneavoastra, ceea ce ma face sa cred ca dincolo de cuvinte exista un partizanat, sau, mai exact, un anti-partizanat inexplicabil decat prin impulsuri mai degraba irationale.
deci, prin extrapolarea logicii dvs, asa cum pretindeti ca tudor sa nu mai fie delegat la cfr, la fel va pretind si eu sa nu mai scrieti niciodata despre formatia din ardeal, daca nu sunteti capabil sa va reprimati sentimentele si sa fiti obiectiv.
multumesc

porojao (11 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:26

In sfarsit… dupa ce Clujul a obtinut cu japka 3 trofee (nu mai vorbim de supercupa) a observat cineva ca este favorizata Cluj… Insa nu se face prea mare tam-tam… Inca de la primul (si sper ultimul titlu) au castigat vreo 10 puncte cu arbitrii…Cine la propus pe Mitica presedinte la liga? CFR, evident… CFRF i-ar spune mai degraba…

tarzan (14 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:27

Pt maestrul Ioanitoaia, care nu poate (sau nu vrea) sa gaseasca o explicatie pentru faptul ca CFR Cluj nu vrea arbitri straini, o mina de ajutor de la un clujean, fan CFR. Singura explicatie este ca arbitri straini sunt slabi. Va dau si exemple, ca sa nu vorbim din carti.
1. Meciul CFR Cluj – FK Sarajevo 2-1, din barajul Europa League
– bosniacii au marcat golul de 2-1 cu mina (imaginile tv confirma asta)
– la 2-1, un bosniac respinge cu mina de pe linia portii o minge sutata de Mara; arbitrul strain n-a dat nici penalty, nici cartonas rosu
2. Meciul CFR Cluj – FC Copenhaga 2-0
– Deac suteaza de la marginea careului, mingea loveste transversala, intra in poarta, dar golul nu se acorda, desi la meci sunt 6 arbitri; niciunul n-a vazut golul
3. Meciul CFR Cluj – Sparta Praga 2-3
– aici, turcul care a arbitrat a fost pur si simplu habauc, gresind in defavoarea ambelor echipe
– Mara a fost eliminat aiurea
– la o faza la centrul terenului, dupa un contact Dani – Zofcak, cehul nu mai poate continua jocul, dar fault s-a dat pentru CFR.
Ei, dupa toate acestea, si gindind ca in cupele europene arbitreaza cei mai buni arbitri din fiecara tara, si constatind ca strainii care vin sa fluiere in Liga I nu se numara printre fruntasii din tarile lor, decizia sefilor clubului nostru de a refuza arbitri straini e justa. De ce sa platesti barem mult mai mare pentru un arbitraj slab?
PS Sper ca macar un pic v-am convins.

Lucian_stan (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:39

Nu inteleg ce toata lumea acuza.sunt un suporter al echipei Universitatea si aseara am plans de ciuda,de ciuda ca desi juca in superioritate si avea posesie zdrobitoare,nu a avut decat 1 ocazie de gol.desi are cel mai bun lot din tara cfr nu joaca la nivelul investitiilor facute acolo.si haideti sa nu ne mai vaitam atat.in tara asta jenanta toti suntem Corupti pana in maduva oaselor.atata timp cat suntem condusi de toti incompetentii unu ca basescu,boc,udrea si blaga nu avem de ce sa ne plangem..nu,chiar nu fac campanie electorala..morala este: Suntem acolo unde ne duc actiuniile noastre..suntem la capatul lumii civilizate..asa ca oameni buni nu va mai plangeti..suntem CORUPTI cu totii si probabil ca asta e pedeapsa noastra..:(

dan (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:44

nu sunt fan al craiovei , dar pe aceasta echipa impreuna cu alte 3-4 din campionatul nostru sunt vanate de arbitrii.Si rau.Deaccea este echipa asta care joaca destul de bine pe locul 11 in campionat,pentru ca este vanata permanent.va multumesc

zen (14 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:51

Domnule Ioanitoaia, nu am nici un pic de respect pentru dumneavoastra, si acest comentariu al dumneavoastra este execrabil.
Este parerea mea si sper sa lasati acest comentariu sa treaca.
Ziceti ca Cfr-ul a inscris un gol din offside, dar cate goluri din offside nu s-au inscris pana acum, si cate nu se mai inscriu si in ziua de astazi, la toate meciurile ?
Cfr a ramas in 10 oameni, dupa un cartonas rosu la fel de gresit acordat ca si offside-ul, si a jucat 1 ORA, repet 1 ORA in inferioritate numerica. Ce vina are cfr-ul ca echipa craiovei nu a fost instare sa marcheze nici macar 1 gol, fiind in superioritate 1 ora? Vroiati sa-si dea cfr-ul autogol sau ce? De ce nu vrea Cfr-ul arbitrii straini? ca am vazut ca va roade tare faptul ca clujenii nu ar raspunde acestei intrebari. E simplu, acestia sunt la fel de slabi ca si cei ai nostri, doar ca … costa mai mult, iar fara sansa acordata tinerilor arbitri autohtoni, arbitrajul romanesc va ramane pe loc si peste 10 ani.
Vreau sa repet: Nu am nici un pic de respect fata de dumneavoastra si in general fata de presa de scandal din care si dumneavoastra faceti parte , iar comentariu Dvs mi se pare unul extrem de manjit si nedemn. Sa aveti o seara…..ca oricare alta! Fara stima, unul dintre clujenii pe care ii dispretuiti pe fata !

cfrujeanul (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:52

golul lui costea a fost din offside (la prima centrare in careu costea era clar in offside – la recentrare nu, dar la centrarea in careu a influentat pozitia fundasului cfr, implicit faza – priviti toata faza,va rog)
goul lui cfr a fost valabil, traore nu a jucat mingea, nu a deranjat portarul) , iar cartonasul rosu direct a fost greseala din partea lui tudor: traore e un fotbalist inalt a carui nivel al bratelor se situeaza chiar la nivelul fetei lui

un Realist (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:56

Sunt de acord sa vina arbitri nstraini la toate meciurile CFR-ului. Dar sa fie din ……UNGARIA. Pai domnilor ziaristi, daca Patronul CFR-ului e UNGUR si e arbitrat de ROMANI inseamna ca e arbitrat de …..STRAINI, pentru ca el e ungur.

davidoff (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:01

Dle Ioanitoaia ati aruncat o piatra in balta. Cu tot respectul dar acest comentariu ma lasa sa cred ca ati participat la comisia arbitrilor cand s-au judecat aceste faze si aveti verdictul lor de asemenea. Daca faceti stop cadru la primul gol se pare ca mingea atinge umarul lui Soava, dupa calcai, si aici se judeca off-sideul dle ovidiu nu inainte. La golul lui dubarbier va rog sa consultati distanta dintre traore si balon cand ajunge in dreptul lui, e considerabila, desi pe reluarile din margine pare ca este f aproape. Exista o filmare din spatele portii unde se poate vedea asta. Jucatorul nu are nicio intentie de a juca mingea iar distanta este de jumatate de metru. Cartonasul rosu pare acordat corect insa circumstantele sunt bizare. Vizionati reluarile, TOATE, si poate rescrieti articolul, asa cum mititelu vrea rejucarea. poate si obiectiv data urmatoare. RUsinica!

booba_viola (31 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:17

Bai da nimeni nu comenteaza de furturile, cu arbitri, ale Stelei si Dinamo!!! Doar etapa trecuta Steaua a marcat cu jumatate de echipa in offside!!! S-a trezit si Ioanitoaia sa faca balci acum. Pina acuma unde ai fost de fiecare data cind Steaua fura??? Acum poti sa stergi asta.

raresg (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:20

„DOMNULE”Ioanitoaia ca si gazetar,ziarist sau ce mai sunteti aveti DATORIA de a fi corect si echidistant.Daca nu cunoasteti regulamentele de fotbal lasati-va de meseriei.La golul craiovei Costea a fost in ofsaid mare la centrarea lui Woobey pozitie care s-a reactivat la devierea lui Soava.Daca Soava a-r fi oprit mingea si a-r fi centrat-o dupa aceea era poz. corecta dar fiind o deviere pozita de ofsaid s-a reactivat….La golul lui Dubarbier scrie clar in regulament ca la sut spre poarta de la distanta NU ESTE OFSAID!!!!! daca jucatorul in cauza nu are intentia sa joace mingea.Pe cand Traore se vede clar ca nu are de gand sa intervina.Singurul arbitru care a fost tendentios pe teren a fost Tudor care a arbitrat intr-o singura directie avantajand-o clar pe Craiova tot meciul.Aceste fapte nu le vede nimeni eliminarea gratis a lui Traore,fapt care a rupt clar echilibrul pe teren,faulturi dure atat la Culio cat si la Dubarbier nesanctionate de arbitru ce sa mai vorbim de cartonase.S-a vazut clar ca Tudor abea astepta sa cada un craiovean in careu sa fluiere penalti.Ce n-a facut Tudor a fost faptul ca nu a putut sa ia el mingea sa o bage in poarta clujenilor.Comentatorii nici nau asteptat sa intre mingea in poarta,nici nu au asteptat sa vada reluarea la gol ca au strigat ofsaid si au ramas foarte surprinsi ca arbitrul a validat golul,ca si cum ar fi fost informati care va fi deznodamantul partidei.M

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:37

Poate ca Tudor a gresit si a favorizat CFR-ul. Dar impresia mea a fost ca U Craiova nu prea a jucat nimic. Ori CFR e o echipa mult prea puternica, ori Craiova n-a vrut sa-i deranjeze. Cand ai om in plus vreo 55 de minute si nu ai nici o ocazie de gol, e dubios. Craiova parea ca nu vrea sa atace, chiar si in superioritate. Au fost 5-6 jucatori de la Craiova care au facut figuratie, nici nu alergau. Ni se pare ca se folosesc greselile de arbitru ca sa scuze un non-combat mai mult decat evident!

Fan Zon Bucuresti (18 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:47

@raresg,biatule mai documenteazate sau studiaza cu atentie fazele si dupa aceea sa vorbesti ,esti pe aratura.
HAI CRAIOVA

radu (27 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:49

slab ioanitoaia, extrem de slab. la mintea lui borcea, becali, si mititelu. nu te-ai gandit ca de aia nu mai are fotbalul romanesc performante? ca in loc sa corectam greselile de arbitraj jucand fotbal adevarat, ne ascundem neputinta in spatele lor? scuze ca o scrii, poate o sa ma si cenzurezi, dar esti un ziarist manipulat de manelismul din fotbal. slab.

petre32 (7 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 22:58

D-le Ioanitoaia,
Nu meritati un fotbal de calitate, va place mocirla, astfel v-ati desfasurat activitatea in acesti ani, scaldandu-va in mizeria fotbalului romanesc.
Altfel nu se poate exprima diletantismul jurnalistic de care dati dovada.
Nu sunt un fan CFR, consider ca aceasta echipa nu mai joaca fotbal de ceva timp si, de asemenea consider ca nu merita sa castige meciul.
Dar, mai cred ca normalitatea presupune si comentarii corecte din partea unor jurnalisti competenti si cunoscatori de fotbal. Altfel, performanta fotbalistica nu va veni si din cauza ca oricum, nu ar avea cine sa o aprecieze.
In final, v-as ruga inca o data sa nu mai incercati sa duceti in eroare publicul de fotbal si asa debusolat din cauza atator „personalitati” de marca ce isi dau cu parerea despre fenomen chiar daca nu sunt in profesie.

Comentează