Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lepădarea de Mutu

Dacă selecţia mai poate fi contestată, politica lui Răzvan Lucescu e clară: grupul mai presus de orice!

Destui s-au mirat că echipa naţională va susţine o partidă amicală cu Polonia! 
Nu era nevoie, au sărit cu gura respectivii, 
să se […]

vineri, 13 noiembrie 2009, 6:51

Dacă selecţia mai poate fi contestată, politica lui Răzvan Lucescu e clară: grupul mai presus de orice!

Destui s-au mirat că echipa naţională va susţine o partidă amicală cu Polonia! 
Nu era nevoie, au sărit cu gura respectivii, 
să se întrerupă campionatul pentru un meci lipsit 
de importanţă! Deşi e puţin probabil că testul de diseară va clarifica în vreun fel lucrurile, normal 
ar fi să ne declarăm de acord cu el.

Să nu mai strîmbăm din nas, ci să salutăm dorinţa selecţionerului de a folosi o dată liberă din calendarul competiţional. Deoarece s-a ratat prezenţa la Mondialele 2010, trebuie încercat orice pentru obţinerea calificării la Europenele 2012. Pe acest drum, fireşte că o verificare în plus nu strică. Dimpotrivă, ajută.

În condiţiile în care nici rezultatul ei nu prea interesează, e de presupus că întîlnirea de la Varşovia va servi consolidării grupului, idee dragă lui Răzvan, ba şi fundamentală în filosofia acestuia. Conform căreia, încadrarea într-o anume atmosferă şi într-o anume strategie contează chiar mai mult decît talentul unuia sau altuia dintre jucători. Astfel se explică și de ce Lucescu junior a renunţat, momentan ori definitiv, la Mutu şi la Ad. Cristea, iar pe Fl. Costea nici măcar nu l-a convocat, ca să insiste în schimb, surprinzător, cu Maftei şi cu N. Grigore, contestaţi de majoritatea fanilor. Limpede de ce, ușor de înțeles. Pentru că primii doi, în ciuda valorii, n-au oferit răspunsurile scontate, 
în vreme ce craioveanului i se recomandă să mai aştepte, să se mai maturizeze.

Sigur că pe marginea actualei selecţii se poate 
discuta în fel şi chip. Unii o aprobă, alţii nu, dreptul 
fiecăruia să-şi dea cu părerea. Dar merită reţinut faptul că tînărul antrenor are o concepţie şi, într-un sens mai larg, ştie ce vrea. Nu oscilează, pare stăpîn pe el. Preferînd să lucreze cu fotbalişti pe care-i consideră capabili, dar şi dispuşi, să aplice ce le cere, nu ezită să-i sacrifice pe cei comozi. Mai ales cînd sînt şi plini de fiţe. Rămîne să constatăm în ce măsură acest mod de a gîndi e şi cel mai bun. Pînă la proba contrarie însă, ar trebui să fie.

Altminteri, decizia de a nu mai apela la Mutu, al treilea marcator din istoria “naţionalei”, Hagi 35 de goluri, Bodola 30, Mutu 29, înseamnă o dovadă de îndrăzneală. Deoarece Mutu ar fi constituit alibiul ideal pentru Lucescu jr. în caz de eşec. S-ar fi putut apăra întrebînd “ce-mi imputaţi, a jucat şi Adrian?!”. În aceeaşi situaţie, însă fără vedeta Fiorentinei, toate oalele se vor sparge în capul selecţionerului, iar ceea ce e privit acum ca un act de curaj va deveni, fiţi convinşi! , o greşeală greu de iertat. Dar Răzvan nu uită, cum s-ar cuveni să 
nu uite nimeni, că unicul meci din mandatul său în care a evoluat Mutu a fost şi singurul pierdut, acel lamentabil 0-5 de la Belgrad. Amănuntul că a ales să meargă pe mîna lui, eventual să şi moară aşa, n-ar trebui trecut cu vederea.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

camil (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 19:32

da, sa facem grupul pentru campania viitoare. si daca n-o sa fie aia, atunci cealalta de dupa ea. si tot asa, mereu alta. performantele vor veni candva, acum trebuie doar sa avem rabdare…

dan (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 19:38

Mutu trebuie sa dovedeasca ca se poate integra grupului .
La Costea este aceeasi problema. El joaca de parca ar fi vreo mare vedeta ,in loc sa traga pur si simplu echipa dupa el . Si atunci va fi nevoit Lucescu sa-l convoace.
Nu sa-l convoace Mititelu sau Trica, ca acum…

Chris Gheorghe (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 19:39

Foarte corecta atitudinea lui Razvan a fost ales selectioner ok e dreptul lui sa faca echipa cum crede el
ca e mai bine.Daca scoate relultatele cerute de federatie si dorite de toti romanii daca obtine calificarea
la europene in 2012 bine daca nu pleaca asa e corect
asa e demn.Sper ca Razvan e un tip inteligent si onest
si nu va repeta mascarada lui Piturca care fara jena zicea ca 3-0 cu Lituania acasa e ceva „normal” si ca va
continua la nationala.Rezultatul s-a vazut mai rusinos ca niciodata.Asa ca sa-l lasam sa-si faca treaba .

disneyland (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 19:40

„Stie ce vrea”? „Are o conceptie”? Ce conceptie are, cand noi ne-am aparat 180 de minute in cele 2 meciuri importante pe care le-am jucat cu Lucescu si adversarii au avut fiecare cate 8-9 ocazii imense? Asta nu e conceptie, e fixatie. De ce Prandelli poate lucra cu Mutu, dar Lucescu nu? Un selectioner nu este dator sa caute incontinuu jucatori pentru nationala? Nu ar trebui sa incerce si alti fundasi dreapta daca a vazut ca Maftei e degeaba? Sa ii vedem si pe Buhusi, chiar si pe Scarlatache, sa traga de Tony sa il naturalizeze…

Iar faza ca singura infrangere a fost cu Mutu pe teren e o vrajeala. Si Franta tot 5 trebuia sa ne dea, si acolo nu a mai jucat nici un Mutu.

adystelistzu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 19:46

…SI CAND GIOVANI NU-L VA MAI LASA NICI PE CHIVU, SA VA VAD ATUNCI LA CE A N’ EUROPEAN VOM PARTICIPA ….SA NE FIE TARINA USOARA, …LA NATIONALA !

Decebal (83 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 20:45

Domnule Ioanitoaia,

toata lumea da exemple gen neconvocarea lui Raoul la nationala Spaniei, insa in acelasi timp toata lumea se plange ca nu sunt suficient jucatori de valoare. Pai daca nici macar acei putini care au valoare nu sunt convocati ? Intr-adevar, Lucescu are dreptul / merita sa-si incerce metoda pana la capat, sa vada daca functioneaza sau nu, dar nu e normal ca nimeni sa nu-i atraga atentia ca greseste flagrant. Ma uimeste ca din discutie a iesit Bourceanu, un jucator foarte bun care trebuie ajutat cu meciuri amicale, insa este convocat Grigorie, care e un jucator bun, dar nu mai poate ajunge unul foarte bun. In fine, incurcate sunt caile Domnului …

dacian (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 21:08

fratilor ati inebunit …
Pai oameni buni ..cum sa nu-l iei pe ADRIAN MUTU cum nu
pai asta ar avea loc si in nationala brasiliei ma dar a unei amarate ca a noastra
dar la rAZVAN MERGE PE PLOCOANELE CARE II LE-AU ADUS FINII LUI …
ASA SE FAC SELECTIILE MAI NOU
rAZVANE PLEACA ODATA CA AI ENERVAT O TARA INTREAGA

un oltean (139 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 21:36

Generatia de aur fost un grup pentru ca au avut valoare, nu le-a impus antrenorul…marile echipe de fotbal se contruiesc prin valoarea jucatorilor, nu prin aducerea tuturor non-valorilor, pentru motivul, penibil de altfel, de a crea un grup care sa nu-ti deranjeze mandria ta de portar de duzina…

milici (440 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 21:48

Situatiei lui Mutu i se potriveste manusa bancul urmator:
Ion ii spune prietenului Gheorghe ca se gandeste sa se insoare cu Maria, o cunostinta comuna si-l intreaba ce parere are.Gheorghe ii raspunde:
-Ioane ori o iei pe Maria ori nu, peste 20 de ani tot o sa-ti para rau!
In cestiune indiferent daca Lazvan Checu il baga sau nu pe Mutu in lot/echipa peste 2/3 ani o sa-i para rau oricum!

gabi (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 22:09

pe mana lui o sa moara bine a-ti precizat in final si pe cea a tatalui sau.Insa eu nu inteleg cum apare in fata noastra cu niste explicatii pe care si el daca le-ar auzi de la altcineva probabil si-ar spune in gand ca ori e prost(iertata imi fie expresia) ori SE FACE! aici ma refer la faptul ca , COSTEA nu a confirmat pentru ca daca era atat de bun CRAIOVA nu era la retrogradare.Daca o luam asa unde e STUTTGART? ultima data era la retrogradare..unde e AUXERRE? cei doi atacanti au vreo 3 goluti impreuna acest an si deja au trecut etape bune..recomandarea mea e ca macar sa nu ne intoxice cu tot felul de declaratii de rasul lumii si sper sa nu stea mult in zona pentru ca am ajuns la concluzia ca nu este nici pe departe OMUL sau ANTRENORUL pe care m-am bucurat sa aud ca este noul selectioner..si bine spune disneyland cum poate lucra prandelli cu el iar lucescu nu? cu serbia aveam pretentii ? cu mutu sau fara la fel era

jiji (166 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 22:20

Mutu are vreun meci memorabil la nationala?eu unul nu mi amintesc.
Oricine ar fi antrenor la nationala,nu poate face nimic,nu avem jucatori de valoare.pai am ajuns sa i consideram valoare pe mara,maftei,adrian cristea,grigore,d niculae,sa fim seriosi.

Cristiano (48 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 22:43

D-le Ioanitoaie, este o bataie de joc la adresa suporterilor romani aceasta selectie „prietenii lui Razvan”, de bun simt ar fi sa nu ne mai ia de fraieri si sa ne arate ca unii jucatorii au mai mare valoare ca altii si dau ex.
1. Grigore nu va avea niciodata valoarea lui Bourceanu ( plus ca primul este rezerva pe cand al doilea titular incontestabil si la o echipa puternica)
2. Roman inca nu a demonstrat NIMIC dar NIMIC, pe cand Costea de 2-3 ani este tot Golgheter, sezonul trecut Universitatea a terminat cu 2 pozitzii mai sus decat Brasov, deci sa nu se scuze ca joaca la o echipa de retrogradare, au inceput mai slab dar o sa isi revina (vedem la final care termina mai sus)
3.Marica si Niculae nu sunt jucatori de nationala (doar la „Prietenii lui Razvan” ) cel putin momentan. Sa nu ne mai minta in fata ca selectioneaza doar jucatorii care sunt in forma pentru ca Marica „NU” joaca! mai mult prin tribuna ( nici lotul nu il mai prinde) iar Niculae a dat si el 2 goluri in 2 ani.
4.Coman nu are ce cauta la Nationala cand avem Portari mult mai buni ca el (Silviu Lung, Dolha SAMD)
5. Cat despre Maftei, Radoi,Codrea Etc, nu sunt de Nationala, sunt altii mult mai in forma si mai Valorosi decat ei, dar binenteles ca „baiatu’ lu’ TATA” nu vrea sa Intinereasca echipa si sa faca selectzia CORECT, lui ii place mai mult sa isi aduca Finii, Prietenii, Rapidistii si Brasovenii la Nationala.
P.S Sunt Convins ca odata cu Instalarea lui Gica Popescu la FRF, acest baiat a lu TATA va fi luat la intrebari pe ce CRITERII a facut el Selectzia si dat AFARA, cum ar fi normal.
P.S.2 Nu va prinde meciurile pentru Preliminarii Euro 2012.

pepeman (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 22:45

O să fie Mutu de naţionala Braziliei când o s-o antreneze R. Lucescu.

raul (19 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 23:52

Buna seara.Cred ca domnul Razvan Lucescu incearca ceva nou la nationala.Eu cred ca stie ce vrea si trebuie lasat sa-si faca treaba.Multumesc.

Dan (37 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 23:58

Mi se pare normal. Te supui cerintelor de performanta in grup? Da ? atunci e OK, daca nu apucate de tennis, sau ping pong, or any other sport non team………..

Dan (37 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 0:12

Hello! Multi vorbesc putini pricep. E foarte simplu. Razva e selectionerul, el raspunde de ce face. Poata sa faca echipa numai cu jucatori din div 3, Daca iasa obiectivul jos palaria, daca nu, el va raspunde nu toti micimanii, vezi super impresarii si super sfatosii din ziaristica si de pe la cluburi. Daca el crede de cuvinta o sa cheme „vedetele” costea , mutu, cristea, daca nu, ciocu mic si joc de glezne pe tusa pina le vine mintea la cap. Timpul trece pentru vedete si nu o sa faca selectii, Razvan poate sa antreneze si la 70 da ani, vedetele pot juca pina la cel mult 30-35, cine este pagubit? Hai noroc!

oltenasul (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 0:21

Foarte bine ati spus domnule Ioanitoaia. Razvan vrea un grup unit.Toate bune pana aici, dar un antrenor mare reuseste sa stranga toate valorile si sa faca un grup unit si valoros. E foarte usor sa faci un grup unit cu jucatori de duzina(actualul lot convocat de razvan). Piturca cum a reusit sa bata olanda si cehia,daca imi amintesc bine mutu a fost atunci cel mai bun dupa teren. Eu spun ca aici se vede mana antrenorului, chiar daca ai vedete in lot sau jucatori individualisti trebuie sa-i pui sa joace pt echipa. Oare ferguson cum reuseste la manchester, mourinio la inter, guardiola la barcelona si exemplele pot continua. Iordanescu cum a reusit cu hagi, popescu, raducioiu. Am citit intr-o carte de ioan chirila ca si hagi avea destule vedetisme in cap cand era tanar. Deci valoarea lui razvan se va vedea atunci cand va reusi sa-i aduca la lot pe mutu si costea si va pune sa joace pt echipa. Este f usor ce facut el akum, sa renunte la vedete, dar nationala fara aceste vedete este o echipa de duzina.

oltenasul (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 0:26

referitor la faptul ca romania cu mutu in teren a luat 5, nu pot sa pun aceasta afirmatie a lui razvan decat pe seama superstitilor. Romania a luat 5 pt ca noi desi aveam jucatori de atac in teren am incercat sa ne aparam tot meciul, iar aici spun ca e vina mai mare a antrenorului. Bun acum nu-l mai are pe mutu sa-l scoata tap ispasitor isi va recunoaste vina daca vom pierde, sau va incerca sa gaseasca alt tap ispasitor.

anakin (19 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 0:41

D-le Ioanitoaia, fara suparare, Mutu nu a fost convocat in primul rand pentru ca este accidentat si operat !!! Oricum, nu putea fi vorba de convocare prin urmare !! Si apropo de „intreruperea campionatului” si faptul ca unii stramba din nas, imi vine sa rad !! Unele echipe joaca chiar si miercuri, noi de-abia avem unu………

Danutz (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 1:06

problema e ca nu cred ca face Razvan mare lucru cu de -alde Maftei sau Tanase la Nationala,nu vom prinde nici Europenele,binenteles ca se va gasi o scuza,si uite asatimpul trece si nimeni nu e raspunzator de rezultate,e o mare eroare sa lasi acasa pe Mutu care e un jucator apreciat in Italia,pai Razvan in activitatea sa de fotbalist nu a ajuns niciodata la nivelul lui Mutu asa ca Razvane esti penibil,trebuia chemat si Gigel Bucur de la Timisara,fratii COSTEA,Herea de la RAPID,SI MAI SUNT MULTI JUCATORI CE MERITALA NATIONALA,vorbim de reconstructie dar nu se face nimic ,jucam tot cu acelasi lot care deja nu mai e ce a fost,trebuie scosi toti cei care nu dau randament indiferent de nume si lasati sa joace doar cei ce merita,sa vedeti ce bataie luam de la polonezi

Razvan (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 1:21

Razvan are caracter, vrea sa faca echipa, un lot unit, bla bla. Ceea ce face el sunt experimente. Ori nationala Romaniei e sg echipa unde nu poti face experimente. Nu-ti poti permite pentru ca nu e a ta sau a unui patron, e a tarii iar ceea ce face el e sa se dea mare. Trebuie sa faca selectia in asa fel incat sa joace cei mai in forma si de valoare jucatori ai tarii, iar Mutu sa fie clar e cel mai bun. Daca ar fi sa dam vina pe cineva de infrangerea cu Serbia, atunci Mutu e ultimul vinovat. E sg care s-a batut cu sarbii, in rest toti au fost jalnici. Dar lucescu, ca un las, ca sa fie uitat el l-a scos pe mutu vinovat, sustinut si de cei din presa care habar n-au de fotbal.

Diaspora (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 1:44

Discutia despre iesirea lui Mutu la Novi Sad a luat o amploare mult mai mare decat trebuia si s-a pierdut problema de fond; aceea ca exista o decadere clara in jocul nationalei in returul acestei campanii de calificare fata de tur. Comparati VA ROG, meciurile cu Franta si Serbia din tur cu cele din retur. Echipa romaniei a cazut in cea mai dificila grupa la un campionat final din memorie, ratand calificarea de putin, din cauza unui penalty ratat. Echipa actuala este o umbra a acelei echipe. Iar atitudinea lui Razvan fata de meciul cu Franta, un meci unde am fost dominati intru-n hal cum n-am mai vazut nationala dominata vreo data, este foarte ingrijoratoare!
Vizavi de renutarea la Mutu, o consider o greseala, care probabil va rezulta intr-o noua calificare ratata (si de care raspundem noi cu nervi nostri ci nu Razvan care va fi platit oricum si se va duce la alta echipa). Un mare antrenor, are capacitatea sa scoata maximum din valoarea pe care o are la dispozitie. El este capabil sa utilizeze talentul unui jucator si sa gestioneze personalitatea lui dificila in asa fel incat sa nu compromita integritatea grupului. Sa impui un set de reguli stricte si la prima abatere sa dai cu piciorul, asta poate oricine…

victor (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 1:52

Mutu n-a facut nimik la nationala de cand ma stiu eu. N-are chef sa-si rupa picioarele pe bani putini. Se duce frumusel la Fiorentina si da o caruta de goluri si dup-aia isi scoate banu gros.

sahdesah (64 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 2:02

d-le ioanitoaia,, lasati-l pe razvan sa fie judecat dupa meritale sale nu dupa indicatiile altora asa cum era piti. faptul ca s-a debarasat de cheflii, e f bine, pentru ca sunt f multi jucatori tineri care respecta rominia si vor sa li se acorde o sansa. derbedeii sa joace la masa derbedeilor, iar oamenii care isi vad de treaba sa reuseasca odata si in rominia, ca parca am ajuns bataia de joc a tuturor pramatiilor cu ghiluri la mina. va multumesc pentru atentie.

Vlad (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 2:27

Domnule Ovidiu, dumnevoastra, GSP, ne-ati scos ochii cu ideea ca echipa nationala nu este a FRF ci a suporterilor. Stiti bine, este o idee pe care ati marsat intens pentru a scapa de Piturca. Acum nu mai este nationaa suporterilor, ati intors foaie, este treaba lui Razvan, el raspunde, bla bla. Sincer, sunt multumit ca a plecat Piturca, dar mi se pare aiurea sa schimbati regulile jocului doar pentru ca a venit la nationala fiul lui Lucescu. Respectati aceleasi standarde pentru toti. Cred ca am vorbit degeaba, da macar am vorbit 🙂

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 2:28

In meciurile cu echipele mai modeste, forta grupului poate avea castig de cauza, dar in meciurile cu marile puteri, fara vedete si jucatori valorosi nu faci mare branza. Serbia are multe vedete, dar care au pus si suflet, de au sters cu noi pe jos. Noi nici nu avem atatia jucatori valorosi ca sarbii. Sper ca Lucescu sa poata intelege asta si sa realizeze o mixtura a celor doua echipe in functie de adversar.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 2:35

Prevad un meci cu o aparare eroica la Varsovia in speranta unui 0-0 sau a unei victorii la limita. O noua infrangere i-ar subrezi rau pozitia lui Lucescu, nu-si mai permite sa pierdem din nou. Problema e ca intr-adevar baza de selectie e slabuta, dar nici valorile pe care le avem nu le apreciem. N-am nimic cu Grigore, dar ce merite are el de a ajuns la nationala? Pai la nationala stiam ca se ajunge greu, nu asa doar ca nu comentezi la antrenamente. Lucescu a avut un capital de simpatie extraordinar pe care l-a pierdut extrem de rapid dupa jocurile fricoase cu Franta si Austria si dupa dezastrul cu Serbia. Nu stiu de ce, dar nu-l vad bine. Sper sa avem noroc de o grupa usoara pentru Europene, altfel e bai mare.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 2:46

Total de acord cu oltenasul. In plus, daca Antici adopta aceeasi masura si renunta la vedete, in veci nu se califica la CM. Dar le-a adus, le-a pus sa dea totul pe teren si ne-au batut de ne-a sunat apa in cap. A renunta la vedete e usor, problema e ce pui in loc. Daca jucatorii nu au si valoare, degeaba alearga. Cand ai o ocazie ca a lui Surdu la Paris trebuie s-o transformi, ca a doua nu se mai iveste. Nu sunt fan Mutu, dar Romania chiar nu are la ora asta jucatori fuori clase care sa faca diferenta. Dupa ce ca valorile sunt rare, ne mai si incapatanam sa le tinem pe margine. Poate s-o razgandi pana in toamna si si-o schimba si Mutu atitudinea. Problema e ca R Lucescu nu are suficienta prestanta in fata vedetelor, poate ca e varsta, poate pentru ca nu a jucat la un nivel foarte inalt, nu stiu. Dar asta e un mare handicap pentru el pe care nu stiu cum o sa-l depaseasca. Deocamdata merge pe mana celor de la rapid si de la Brasov pe care i-a mai antrenat, dar asta sa fie solutia? Daca mai ramane 2-3 ani la nationala, pe cine mai convoaca, tot pe astia? Trebuie sa gaseasca si alte solutii, echipa nationala nu e ca echipa de club, de-aia el se numeste acum selectioner si nu antrenor. Pai daca antrenori ca Ferguson, Mourinho sau Antici refuzau sa lucreze cu vedete, ei erau primii care zburau de la echipele respective, nu vedetele. Asta trebuie sa inteleaga Lucescu, dar chiar si asa, nu-l vad gestionand o astfel de situatie. Parca M. Lucescu avea mai multa prestanta la varsta lui si lucra si el cu mari jucatori ca Boloni, Camataru, Balaci, capriciosi si impulsivi. Nu stiu, din pacate am inceput sa fiu sceptic, sper sa ma insel.

Radu_pnt (8 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 2:56

@alb_rosu_in_vn
frate..
1 ce jocuri vrei sa faca cu franta si austria ..cand abia a preluat echipa…debusolata rau pana atunci???
2 la euro „VALOAREA” ta a fost in teren…mutu..a jucat cu italia, olanda …hmmm „valoarea ta” a fost si pe teren cu serbia… mda… e adevarat cu echipele mari… „valoarea ta” conteaza mai mult decat unitatea de grup…

Cristiano (48 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 3:02

Ce spune ” alb-rosu_in_VN ” este perfect adevarat si in pas cu Realitatea. Ce vrea sa faca acum? Sa selectioneze doar jucatorii cu care a mai lucrat ca stiu ce el cere de la ei? Si nu selectioneaza jucatori de valoare ca nu trag echipele dupa ele? Iar jucatori care nici lotul nu il mai prind ii tot convoaca la Nationala doar ca ii sunt prieteni?
D-le Ioanitoaia trebuie sa pune-ti piciorul in PRAG si sa luati problema Foarte in Serios!

m (23 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 3:37

a facut 0-5 in serbia datorita faptului ca romania a ajuns sa aiba in echipa 3 juc de la unirea urziceni. nationala de rasu curcilor. concluzia lui razvan: hai sa scapam de mutu. e urat dar asta e. romania nu va avea o echipa buna pana nu scapa de urzici.

Adi.NYC (49 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 4:58

MARE GRESEALA!!!…daca se renunta la Mutu…

Mutu este, de departe, cel mai bun atacant pe care la dat Romania. Din pacate nu prea are cine sa-l serveasca cu mingi la nationala; asta, cred eu, este motivul principal pentru evolutiile lui mai putin reusite.

Razvan Lucescu (un tip care-mi place), nu se ridica in acest moment la valoarea lui Mutu; mai are mult de demonstrat…Ar fi o mare greseala sa renunte la Mutu, atacant considerat in primii 10 ai lumii.

Florin Costea ar trebui chemat la nationala pentru ca este golghetarul Romaniei, chiar daca are probleme de comportament.

Un antrenor bun ar trebui sa fie in stare sa-i determine pe acesti doi atacanti sa dea 100% pe teren. Razvan TREBUIE sa fie mai maleabil si mai diplomat cu acesti jucatori, mai ales ca nu prea are de unde alege.

NU avem nevoie de MANDRIA lui Razvan; avem nevoie de o echipa nationala de valoare!!!

D-lui Ioanitoaia…
Actul de curaj de care vorbiti va fi de NEIERTAT!!!

PS: Imi vine greu sa cred ca Mircea Lucescu aproba lasarea in afara lotului lui Mutu.

sorin (95 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 5:29

Nea Ovidiu,

Nu cumva aceasta decizie seamana cu cea luata impotriva gascanului la Mondialul din ’70?
Nu este pacat ca, cel mai bun jucator al nostru, sa nu joace in echipa Nationala?
Sau, starea aceasta de ambiguitatea creata de Razvan, este o portita lasata pt ca, la momentul ,potrivit, sa revina asupra deciziei? Razvan nu s-a pronuntat niciodata , oficial, in chetiunea Mutu!
Slab om!
Nu vreau sa-l critici nea Ovidiu, pt ca intelegem foarte bine relatia de prietenie din dumneata si nea Mircea Lucescu, insa, in adancul tau, stii foarte bine, ca Razvan se inseala nechemandu-l pe Mutu la Nationala!

fred (3 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 7:45

parca mutu a pierdut meciul la belgrad. as prefera sa jucam in 7 si cu mutu pe teren decat cu lucescu antrenor.

ce proba contrarie? ne-a distrus serbia cu 5-0, suntem cei mai prosti din europa, cica proba contarie …

iancu de H (35 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 7:50

d-le Ioanitoaia nu sunteti obiectiv in privinta selectiei.In primul rand sunteti foarte bun prieten cu M Lucescu si asta va impiedica sa vedeti realitatea.R Lucescu selectioneaza finii in primul rand iar in al doilea rand acolo unde are interes de vanzarea altora.Ma opresc aici constatand amar ca dvs presa l-ati ridicat sus pe R Lucescu si-l protejati mult pt a nu da socoteala de cum joaca echipa de prost.Pe Piturca l-ati desfiintat dupa 0-0 cu Franta

gicu (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 8:44

cite goluri de 3 puncte a dat Mutu la capania anterioara the calificare? eu zic ca numai golurile din actiunile lui individuale ne-au calificat…

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 9:09

HAI SA-L LASAM IN PACE SA FACA ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI, EL, RAZVAN LUCESCU. E TANAR, DAR, VA CAPATA EXPERIENTA SI PE DEASUPRA ARE CURAJUL SA TERMINE CU CHIULANGII CU BANI AI NATIONALEI. AVEM NEVOIE DE UN GRUP COMPACT NU DE MOFTANGII CA MUTU SI CHIVU. MUTU SI CHIVU SANT BATRANI SI AROGANTI, DECI, ACESTI DOI VOR SA STRICE GRUPUL LUI LUCESCU JUNIOR. AFARA CU EI CACI AVEM DESTUI TINERI CARE VOR AFIRMAREA. HAI ROMANIA!

Bursucu (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 10:02

Domnule Ioanitoaia, dvs care sunteti „harsit” in ale fotbalului, ati vazut si trait multe. Cred ca sunteti de acord cu mine ca Razvanelul lui tata nu va prinde mai mult de 2 meciuri din preliminariile viitoare. El are in cap mai mult „fite’ decat scheme. Ce fotbal sa joci cu jucatori de o „schioapa” (Balan, Apostol, Bucur si poate si altii).
Recunosc ca sunt un fan Mutu dar ceea ce scriu este din dorinta de a avea o echipa competitiva. Problema nu este Mutu ci R Lucescu care nu va reusi niciodata performante notabile chiar daca l-ar rechema si pe Mutu. Problema este ca mai multi jucatori nu sunt de acord cu RL, numai Mutu a avut taria sa se „revolte”. O mare vina o are si Lupescu care l-a propus la nationala pe Razvan (deh, recunostinta pe care i-o poarta lui taticu).

Tudor (56 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 11:01

pentru cei care o dau inainte cu ferguson, ati dat tocmai un contraexemplu la ce vroiati sa demonstrati…a avut el vedete in lot, dar niciuna nu i-a comentat, sau a zburat din echipa… a se vedea quinton fortune. mai nou Nani. si mai sunt exemple.
i-ati auzit vreodata pe scholes, giggs, keane, sa comenteze, sau sa-i faca vreun repros vreodata, sa isi bea mintile inainte de jocuri?

Bolboceanu Alex (5 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 11:09

Pentru Jijii, meciuri memorabile ale lui Mutu : Cehia-Romania , 0-2, Italia-Romania, 1-1 , unde a marcat un gol , inventia lui si a scos un penalty, pe care din nefericire l-a si ratat, dar parerea mea a fost ca aici a gresit selctionerul.. niciodata nu bate penalt-ul cel care l-a obtinut, si in plus se cunostea foarte bine cu Buffon ….si mai sunt alte meciuri in care Romania a castigat datorita prestatei lui Mutu,…doar ptr unii capacauni care nu vor sa gandeasca snguri, aud de la unii si altii ca domne Mutu e praf , si se i-au ca oile dupa ei ….Daca Mutu nu a facut nici un meci memorabil ptr Romania , hai sa il comparam cu Marica .. ce dracu a facut baiatu asta care are niste figuri in cap de nu se poate …nici macar nu se bate ptr minge , si cand i se paseaza mingea ii lipseste doua viteze…si apoi Daniel Niculae, ? wtf?…Eu cred ca Razvanel e cam fricos….ar fi trebuit sa selectionezei mai buni jucatori ai momentului nu pe cei care stie el cum se comporta, mai ales ca ameciul asta nu are nici o miza…daca ar fi avut o miza erau circumstante atenuante.. dar asa ce dracu de ce ne este frica? meciul amical este pentru a face experimente nu pentru a castiga cu orice pret…ce naiba pe cine inalzeste tltlul de campionan amicalelor?

Cristi (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 11:18

Din pacate, componeneta nationalei „lui Razvan”, asa cum il numeste toata suflarea (ne)fotbalistica a Romaniei, este caracterizata de 2-3 „atribute”: ori este ruda prin alianta cu el, ori esti parte a „grupului unit”, de parca aici nu ar fi nationala ci mostenirea familiei Guldemburg, ori ai abilitatea de a scoate, in momentele dificile, nationala din, scuzati expresia …rahat.
Din pacate pentru el, Mutu face parte din a treia categorie, aceea a celor care o iau in freza, cand, desi sunt identificati ca salvatori de o natiune intreaga, nu reusesc sa se ridica la inaltimea sperantelor desarte care ne manaca ambitiile.

Curios sau nu, directionat sau nu, infrangerea – ca doar o simpla infrangere este, a fost pusa in spatele escapadelor lui Mutu (si a eternei vedete ne-nascute – A. Cristea), vezi doame a stricat unitatea grupului….. da daca statea pana la 5 dimineata si dadea gol/goluri cu Serbia …. nu tot era stricata unitatea grupului?????
O sa spuneti ca am castigat meciuri si fara Mutu pe teren ….. da, dar cum? am stat cu „fundu” in poarta 999 minute si am dat gol dintr-o deviere … stilul romanesc nu … „parjoliti holdele si otraviti fantanile …”

california (349 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 11:37

mutu nu mai are loc la nationala pt. ca:
-este un tip antipatic ca om si dificil
-dupa ce joci ani de zile la nivel inalt si te instruiesc antrenori de renume, lucescu nu este chiar omul potrivit sa te poata invata lucruri in plus
-lucescu a decis ca rusinea cu serbia se poate spala doar gasind un tap ispasitor important precum mutu; dupa ce o s-o pateasca si cu grigore, o sa caute alte cauze
-si lucescu cel batrin tot asa facea nationala: doar jucatori de la corvinul si dinamo si asta pe vremea cind steaua era la virful ei de forma in competitiile europene
-ajungind la caracterul selectionerului, nici el nu este un sfint; nu pot uita episoadele cu nocturna de la brasov si meciul unirii urziceni de simbata
in concluzie, palaria nationalei este prea mare pt. el in etapa actuala; numai cu jucatori anonimi nu se poate face o echipa de performanta; dau exemplul doar meciul tineretului in lituania, unde un jucator de clasa (nu i-am retinut numele) ne-a facut sa plecam tot cu 5 boabe; ce sa mai zici de serbia care are cel putin 4-5 de mutu in echipa!

cosmin (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 12:03

1. nu din cauza lui adrian mutu s-a pierdut meciul cu serbia la acel scor
2.nu pot sa inteleg de ce razvan n-a avut curajul sa spuna lucrurilor pe nume imediat dupa meci…
3.gestul prin care mutu a fost lasat singur impotriva presei imediat dupa serbia este cel putin lipsit de eleganta ,nu-i asa ?
4. prin gestul de mai sus razvan nu a mai trebuit sa dea explicatii cum au jucat favoritii sai :maftei,coman ,etc…
5.daca mi-ar interzice sa nu vorbesc la telefon in autocar ….

coco (401 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 12:09

Razvan este un selectioner limitat…are vointa dar nu si valoare..palaria este mare..gen sombrero…si vai..de mare ce este…ii acopera si ghetutele de firma!

yaruk (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 12:21

ce departe suntem de fotbal de vreo 10 ani incoace si pe zi ce trece ne indepartam tot mai mult de el.
Cred ca intr-o buna zi vom fi cotati sub ungaria .
Domnule Ioanitoaia,
Sunteti de mult timp in jurul fotbalului si cred ca ar trebui sa intrati si in … fotbal, iar pentru asta trebuie sa renuntati la autosuficienta. Fotbalul are inca multe secrete pentru dumneavoastra. Cu respect.
Brazilia a mai castigat campionate mondiale si dupa retragerea lui pele…

marian (45 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 14:34

asta cu codul e o mare prostie si se tot bate moneda pe asta…la fel cum s-a zis despre tanase ca nu joaca bine din cauza prietenei lui(am vazut cu alba ,fener).nu vedeti ca pentru noi terenul e prea mare,toti in aparare unul in cercul de la centru poate poate o scapa vreodata singur (meciul cu franta cel mai bun exemplu).el(lucescu si oricine o fi)e pus acolo sa faca o echipa care la ora jocului sa dea ce are mai bun in ea nu sa joace dansul fetelor de la capilna domnilor.fiecare are tabieturile sale.un exemplu e del bosque,vezi real si acum cu spania.acum hai domnilor sa bem toti un pahar de apa pe zi 2 masline ,un copan sa danseze toti(jucatorii )cu aceeasi fata(daca se poate cu sotia lui razvan)sa-i spuna care-i mai golan …hai domne chiar am innebunit cu totii.IAR COMPARATIA MUTU -CR. TANASE E CHIAR O GLUMA…din pacate proasta.

Dani (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 15:06

Domnilor,nu sunt de acord cu calda…partinire.Vreau insa,fara teama de a gresi,sa afirm faptul ca am citit trei comentarii scrise corect gramatical! Sa conchidem in acest caz,ca cei ce comenteaza au acelasi nivel de educatie ca si cei ce-l practica?Caci in aceasta situatie,toate parerile sunt liber exprimate,dar total neavenite.Ce grozavi suntem toti,fiind romani…

AlexandruDinescu (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 15:24

Buna ziua,

va rog sa schimbati pozele dvs. si ale editorialistilor, in ceva color, ca-s macabre astea alb-negru. Si puneti si un mail general al gsp-ului undeva, dar care sa fie si citit de cineva.(pt. pareri, etc)

Multumesc.

[Moderator: Mulțumim pentru mesaj. Mailul general de contact este contact@gsp.ro. Este afișat și pe home page-ul gsp.ro].

zorro (16 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 16:57

Am fost partizanul lui Razvan odata cu schimbarea lui Piturca! ; nu mai sint!; E la fel de orgolios ca tasu!;daca in generatia lui Hagi si Gica Popescu,..nu-l selectionai pe Mutu,..se trecea cu vederea,..ca erau alti inlocuitori la fel de buni, dar azi cind Mutu e cu 3 clase peste ceilalti jucatori,..si vine `Lucica junior` sa convoace doar trei lei,..care alearga 90 min si nu stiu de ce,..e grav; dau in scris ca nationala nu se califica nici la eropenele nici la mondialele urmatoare atita timp,..cit acolo va fi un individ care sa mindreste doar cu trenciul si fularul lui!

tigrisor (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 17:06

Nu prea imi dau seama care e strategia lui desi m-am straduit sa o inteleg.Cred ca pur si simplu se simte jignit si actioneaza in consecinta.Ceva in genul replicii geniale din filmul W. al lui Oliver Stone:”Nu ma intereseaza ce se intimpla,s-a luat de tata si o sa plateasca”.
Daca intrebati la intimplare oameni pe strada care sunt cei mai talentati atacanti pot pune pariu ca o sa spuna fratii Costea.Restul cu faptul ca U Craiova nu se bate la cupe este poveste de adormit copiii.Sa ne amintim ca Boloni juca la ASA Tirgu Mures dar era selectionat constant in echipa nationala.Pe criteriul lui Razvan Lucescu nu ar fi trebuit selectional niciodata.
Asta este mergem inainte

Comentează