Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Sîntem praf!

Nu reuşim să ne descurcăm în Europa League din cauza secetei de valori autentice, dar şi a lipsei de atitudine

Înfrîngerile pe linie suferite în Europa League ne-au lămurit iarăşi că ne furăm căciula singuri de cîte ori ne închipuim […]

vineri, 6 noiembrie 2009, 6:43

Nu reuşim să ne descurcăm în Europa League din cauza secetei de valori autentice, dar şi a lipsei de atitudine

Înfrîngerile pe linie suferite în Europa League ne-au lămurit iarăşi că ne furăm căciula singuri de cîte ori ne închipuim că putem face faţă la acest nivel, care e însă, atenţie, doar divizia B continentală Dacă FC Timişoara, CFR Cluj şi Steaua au mai mişcat, Dinamo s-a acoperit de ruşine. A fost jalnică.

În căutarea scuzelor, primul argument pe care îl invocăm e că, din pricina sărăciei, investim foarte puţin. De aici şi, nefavorabilă nouă, o clară diferenţă de valoare, sesizabilă cu ochiul liber şi de data asta. Fiind cunoscut şi recunoscut faptul că cine nu bagă la greu bani în fotbal obţine rar succese ori nu obţine niciodată, nu foloseşte să mai apelăm la comparaţii. N-ajută să reamintim, de pildă, că Fener îi plăteşte lui Roberto Carlos 5 milioane de euro pe an şi Galata 4 antrenorului Rijkaard, salarii uriașe, prohibitive în România! Doar că atunci cînd îţi lipseşte anvergura, cauţi să compensezi prin angajament, prin rîvnă, prin dăruire. Într-un cuvînt, prin atitudine.

Echipele noastre nici măcar atît n-au arătat în C2, parcă refuzînd să urmeze exemplul Unirii Urziceni, care s-a dovedit capabilă să se ia de piept, ba încă
în Champions League, cu granzii Europei. Abia acum, martorii unui întreg şir de neputinţe, s-ar cuveni să judecăm altfel rezultatele formaţiei ialomiţene şi să le lăudăm fără rezerve. Totodată, să înţelegem că ascensiunea Unirii se datorează muncii temeinice şi disciplinei spartane, transformate de Dan Petrescu în legi. Din păcate, legile ce funcţionează la Urziceni nu prea se întîlnesc în alte vestiare, iar în Ştefan cel Mare, vai, deloc!

Deoarece învinsele de joi nu-s de băgat în aceeaşi oală, haideţi să nuanţăm. Timişoara, CFR şi Steaua au pierdut, dar nu s-au făcut de rîs. Degeaba, totuşi au vrut, au încercat. Dacă le-ar fi surîs șansa și CFR Cluj ar fi beneficiat de un arbitraj imparţial, nu ostil, de presupus că ar fi scos-o altfel la capăt. În schimb, Dinamo a dezamăgit crunt. A lăsat impresia unei echipe rătăcite în timp și în spațiu, venită de nicăieri şi plecată spre niciunde. Repet, toate se confruntă cu probleme de atitudine, în ideea că jucătorii nu pun osul suficient ori, şi mai trist, că sînt limitaţi. M-aş feri să-i includ în ultima categorie pe componenţii legiunii străine din Gruia, pe care voci autorizate o socotesc cea mai redutabilă din Liga I.

La Cluj şi la FC Dinamo există însă şi problema tehnicienilor. Pe lîngă alte cîteva erori, Conceiçao a greşit copilăreşte în clipa în care, la 2-2 în minutul 91 şi cu 2 oameni în minus, nu le-a ordonat băieţilor săi să îngheţe jocul, ci le-a permis să forţeze! În Groapă, sigur că, tobă de fotbal, Dinu se pricepe. Are fler şi experienţă, doar că nimeni nu poate conduce o echipă, indiferent cine e acesta şi care e echipa, de la distanţă, prin telefon! Întrucît ambele cluburi au cheltuit sume considerabile, ar fi cazul să găsească neîntîrziat soluţii pentru depăşirea unui impas vecin cu falimentul.

Şi totuşi, pradă unor calcule fanteziste, unii mai visează la primăvara europeană, sperînd că formaţiile ce ne reprezintă în C2 ar mai putea drege busuiocul. Mai ales Steaua, practic ceva mai bine plasată. Nu mă mir, furatul căciulii e boala noastră tradiţională şi ne vindecăm anevoie de ea. Sau chiar nu ne vindecăm!

Comentarii (91)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 18:53

In sfarsit un articol obiectiv, domnu’ Ioanitoaia, ca v-am cam criticat in ultima vreme, dar de data asta ati nimerit-o ! Infrangerile astea din Europa League iti fac sa-ti piara cheful si de Liga 1 !

myntho (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:01

Liga Europa – bilantul Romaniei- 16 jocuri jucate, 2 victorii, 8 goluri marcate, 24 primite= 10 puncte, Austria- 16 jocuri, 19 puncte, Belgia- 8 jocuri, 15 puncte, Grecia- 8 jocuri, 12 puncte, Ollanda-16 jocuri, 27 puncte, Israel-4 jocuri, 9 puncte

beca_gigi (42 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:05

Domnule Ioanitioaia, Nu este suficient sa se bage bani in fotbal daca nu sunt impuse de la nivel de Federatie pana la nivel de grupe de pitici si juniori bunul simt, disciplina si exigenta, daca tot felul de bogati de conjunctura cred ca banii le dau si competentele necesare in fotbal, daca pupincuristii roiesc in jurul lor precum se intampla de altfel in toata societatea romaneasca. Sportul nu face decat sa reflecteze starea societatii.. si nu uitati… si presa are partea sa de vina in intretinerea unui climat morbid in sport in general

Suporter (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:09

Intr-adevar furatul calciulii este o problema uriasa. Toti conducatorii de cluburi Romanesti cu pretentii (in ultima vreme ar fi mai bine spus fite!), se bat cu pumnul in piept ca sunt cei mai rotunzi si nu au rabdare sa construiasca ceva cu adevarat. Antrenorii sunt concediati la fiecare 10 meciuri, jucatorii sunt ridicati in slavi astazi si terfeliti maine, suporterii goniti de la stadion si arestati. Patronii vor rezultate imediat, daca se poate cu ajutorul arbitrilor sau valizelor, ca sa mai prinda ultimul tren in Liga si sa incaseze cateva milioane, fara se le pese ca se fac de ras in meciurile de acolo. Exceptiile sunt putine si merita intr-adevar laudate.

Milici (440 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:09

De acord cu articolul.
Mentiuni:
_arbitrii ne-au cam tras in piept la cam toate meciurile semn ca vechile obiceiuri nu se uita
_grupele romanilor din EL sunt poate mai grele decat grupa Unirii unde nemtii si zgarcitii sunt echipe modeste in acest moment, in campionate modeste
_Dinnamo , care de atata timp se pregateste de UCL, beneficiind virtual de punctele aduse de altii a tratat meciul la misto.Cum totul se plateste peste cativa ani cand campioana nu va mai intra direct in UCL ne vom aminti proverbul cu mintea romanului de pe urma.Cred ca aceasta atitudine nesportiva, necugetata s chiar antinationala ar trebui sanctionata de FRF.
_Unirea a avut un joc mai bun dar a beneficiat si de multa bafta.Oricare alta echipa romaneasaca prin 3 autogoluri si un penalti ratat de adversari ar fi adus 3 puncte.Dar cum am mai zis, norocul ii ajuta pe cei tari.

calin (20 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:11

Articolul e la fel de plictisitor ca si emisiunea „Recursul Etapei”.

jiji (166 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:29

In primul oameni care baga bani in fotbal sunt oameni imbogatiti peste noapte,care nu au nici un fel de cultura generala,semiinculti,indiferent de antrenorul pe care l au pus tot ei dicteaza si fac echipa.aici ma refer in special la steaua si dinamo.
Dinamo asa ne a obisnuit de ani intregi sa se faca de ras,numai voi gsp-ul vedeti minuni pe la liberec si mai scoateti si dvd-uri in compania unei echipa de duzina.
Nu i mai lauda asa pe cfr,ca sunt si ei la fel de varza ca celelalte,singura care face exceptie este unirea urziceni,care merita toate laudele.
poli timisoara e ca un balon de sapun,si daca joaca 100 de meciuri cu sahtior nu i mai bate.
steaua il are pe gigi,alte comentari sunt de prisos.
Ne ramane liga 1 unde sa intors lumea cu fundul in sus,sa auzim ca dinamo e furata de arbitrii,am trait sa o aud si pe asta.acum nici borcea nu mai e in forma,deoarece poate ajunge sa i tina companie lui penescu.
Cel mai important este sa am eu de mancare si e de ajuns,restul nu ma intereseaza.

fanitza (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:31

daca dumitale ti-ar scadea cineva salariul cu 50% ai mai scrie la fel de „bine”?

spune-mi, da-mi exemplu o echipa care sa calificat in grupele europa league sau champions league si manageriilor au redus salariile precum patronii romani?

si cei care sa zicem ipotetic au diminuat salariile le-au platit. nu ca ai nostri care le-au micsorat dar nici asa nu le-au platit. uita-te la cate erchipe europene de la noi sunt probleme cu plata salariilor! vezi ce rezultate au si pe urma scrie!

Alex (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:34

Am aratat tuturor ca nivelul nostru se rezuma la Liga 1. Acolo suntem mari si tari si ridicam in slavi invingatorii derbyurilor. In Europa ne facem de rusine. Schimbam antrenorii, fanii vor schimbari in conducere, insa nimeni nu are curajul sa recunoasca ca JUCATORII sunt singurii vinovati si fara investitii uriase in jucatori straini fotbalul romanesc nu are viitor. Multi nu sunt de acord deoarece se gandesc la echipa nationala. Cred ca s-a vazut si nivelul ei cu jucatorii nostri „brilianti”. Asta e concluzia!

jos_cenzura (102 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:43

cand aud ca „asta ne e valoarea la momentul actual”, dle Ioanitoaia, nu pot sa inteleg cum totusi acum cativa ani (si nu vorbesc de generatia de aur) cam aceeasi jucatori ajungeau in semifinale europene si se calificau la Europene primii in grupa cu Olanda si Bulgaria… nu inteleg caderea atat de abrupta in prapastie – aveti vreo idee ce s-a intamplat in ultimii 2-3 ani?

ROMANESCU (47 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:44

Felicitari pentru articol, dle.Ioanitoia !!!
Insa, in „limbajul de lemn” , se spune ca ; „spranta moare ultima „. Noi, cei care suntem mai trecuti prin viata (inclusiv Dvs. )am vazut multe „ascensiuni si coborasuri” in fotbalul romanesc. Sa ma explic .
Eu ,personal, imi amintesc cate sperante nutream sa ii vad odata pe Sport Club Bacau (ce stiam eu atunci ??) in finala Cupei Oraselor Targuri.
Apoi,am crezut ca UTA, a castigat Cupa Campionilor ,urmand anii ‘ 70 ai nationalei, pe care o vedeam Campioana Mondiala ,ori, macar Europeana . Insa dupa fiecare ciclu ,a urmat dezastrul .
Ne-am revenit totusi, fiindca asa-i viata !
Au aparut alte „semne” : victorie in Yugoslavia, alt dezastru,victorie cu Anglia, dezastre cu Ungaria.
Si apoi,a aparut „FRUMOASA ECHIPA ALBASTRA : UNIVERSITATEA CRAIOVA ” ,vazandu-ma fericit ca am castigat Cupa UEFA ,iar Nationala a intrat in era „stra-lucitoare „crezand-o finalista la Europenele „84.
Ce sa mai zic de castigarea Cupei Campionilor cu Dinamo dupa eliminarea Hamburgului.
Dar, totusi a aparut o „STEA” si pe cerul nostru si ma frecam la ochi in ’86 , oare-i adevarat ? NU SE POATE !!!
Problemele lumii , ne-au afectat in mod special pe noi, pe romani , si totusi , am prefacut noroiul in „GENERATIA DE AUR”,si in cate alte sperante !
Ei, acum puteti spune ca sunt naiv !
Dar nu este asa . Eu vad ,totusi ,in momentul de fata un progres al fotbalului romanesc,binenteles , dupa ce am avut alte dezastre. POATE CA SUNT UN OPTIMIST INCURABIL . Poate !! Dar sunt si semne de crestere .
Eu nu as spune ca suntem „praf „. Eu as spune ca suntem „NOROI”!
Sa tineti cont,insa ,de un lucru : ” IN NOROIUL CEL MAI NEGRU CRESTE FLOAREA CEA MAI PURA – FLOAREA DE LOTUS „.
Un boboc de floare a rasarit deja : URZICENI !
DUMNEZEU SA-I OCROTEASCA PE TOTI ROMANII (indiferent de nationalitate si unde s-ar afla pe glob)!!!

Caine rau (46 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:45

….si pulbere! Vai mama noastra! Pur si simplu imi este rusine ca sunt dinamovist! Si celelalte echipe ale noastre au luat cate trei goluri dar cel putin au jucat ceva!!! Noi prafu` si puradiciu!!! Poate Borcea sa schimbe toti antrenorii din lume,pana nu schimba jucatorii nu face absolut nimic! Ce cauta Ad.Cristea la echipa nationala,ce cauta Pulhac,Scarlatache,Niculescu(…)la Dinamo?! Ce mai,vb multa,niste petarde de fotbalisti!!!

C.Ronaldo (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:46

Daca mediocrele Rangers sau VFB Mercedes sunt granzii europei, atunci alde Man U, Real, Barca sau celelalte ce sunt??? Mititeii de nivel Concordia Chiajna???

Hai sa fim seriosi si sa vedem ca in Liga asta mediocra cu teveuri si ziare mediocre, Rangers nu ar avea loc, iar VFB Marica s-ar bate cu alde Bistrita si Ceahlaul la retrogradare!

La anul se va bate Urziceni la retrogradare si sa vedem care are curajul sa parieze impotriva, ca daca pleaca Petrescu se alege praful de echipa asta fara suporteri!

Ander (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:48

Sa fim seriosi. Becali a spus „vreau bani”. Dar ciobanul e vocea lui Becali, Paszkany (sau cum l-o chema), Iancu, Borcea. Sigur, e normal sa vrei bani, dar cine pe lumea asta face bani fara o investitie serioasa. Raspuns: hotii si bisnitarii. Adica sefii din liga 1.

armin (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:51

ovi care granzi ai europei !? gala si fener dau d pamant cu GRANZII de stuttgart si glasgow.. fii obiectiv. hai ciao

helioglobalus (26 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:53

tin sa-i atrag atentia lui ioanitoaia ca scrie despre fotbal, nu despre licitatii,de ne ia invariabil cu bugetul lui x si salariul lui z,comparativ cu”urziceanca”amarita sau cu Branesti,niste desculti care practica fotbal de calitate ,probabil doar ca sa-l enerveze pe „distinsul”pontif (era sa scriu poncif) din fericire fotbalul e (inca) doar un joc,de aceea il iubim cum am iubit Ungaria ’54, Olanda anilor 70, Ajaxul lui Finidi si Litmanen (alti „desculti”)Marseille’90,Franta lui Platini si FINALA ALAVES -LIVERPOOL-SAU -MILAN si in general tot ce sa jucat cu sufletul, asa cum jucam in copilarie in curtea scolii, fotbal pe care nu ni-l poti fura oricate calcule ai face!

Bandolero (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:08

Scriam ceva idei si pe blog-ul Mariei, Dinamo nu are rost sa vb (jenant), despre restul cred inainte sa ii judecam sa ne uitam in jur … Suntem toti o apa si un pamant, pana nu ne schimbam cu toti, macar in practicieni decat visatori nu cred ca se pot schimba nici varfurile. Nu conteaza atat de mult un proiect, un club, un finantator, cat cei care muncesc in interior. Cred ca vorbim mult prea mult si facem extrem de putin. Cu toti ne plangem pentru ce ? ca aruncam cu petarde ? ca stim cum ar trebui ? caci football-ul ne apartine? … cred ca e usor sa dai sfaturi mai greu e sa faci ceva … asa oameni, asa tara, asa rezultate … nu vi se pare ciudat caci ca si in football la fel suntem cu toti?

Ilie (369 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:12

„CFR Cluj ar fi beneficiat de un arbitraj imparţial, nu ostil”

Mai este si asta, Domnul Ovidiu, unul dintre motivele furtului de caciula mioritic.

viorel chira (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:12

domnule ioanitoaia am o idee.cum ar fi daca o saptamana nu sar scrie despre fotbal deloc in ziarul dvs.poate le dam prea multa importanta asa zisilor fotbalisti.avem alte valori in sportul romanesc la care acordam prea putina atentie.nu cred ca vreun ziar ar da faliment daca nu sar scri edespre fotbal o saptamana.poate tragem un semnal ca nu sint ei chiar asa de importanti.sper sa agreati ideea mea,cam multe dezamagiri din partea acestui sport in ultima perioada.ca suporter stiu la bine si la rau dar binele cand vine?? cu respect va salut

Tudor (56 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:17

bine ma tata ca ne gasiram iar cativa vare sa dam de pamant si cu cei care au facut si fac performanta…
Unirea a cladit to ce are pe munca, nu pe valize si butelii
au o atitudine de invingatori, si vad ca asta deranjeaza pe unii…rangers e aia, stuttgart s-ar bate la retrogradare…
voi chiar nu vedeti ca liga I e muuuuuuuuuult sub campionatul german?
rangers care a jucat destul de recent o finala de cupa uefa, joaca an de an in cupele europeene, macar prin experienta acumulata e o echipa de temut.
in momentul asta chiar si cehii ne-o administreaza pe unde ne prind…dar ce vorbesc eu, cehii sunt participanti fideli ai turneelor finale de U21, U17, pe cand noi…
reveniti-va fratilor, apreciati ce e de apreciat, macar atat

Eugen Borbely (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:25

Din pacate e tristul adevar. Si ce credeti ca se va intampla? Nimic. Vor fi iar transferuri de jucatori de playstation, antrenori care nici macar nu stiu ca sunt antrenori, si tot asa. Pana nu ne scapa bunul Dumnezeu de generatia asta de conducatori, in tara asta nu se va intampla nimic. In afara de circ si mocirla. Si minciuna…

marius (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:26

Important este atiudinea Urziceniului pe teren cu cine a jucat este mai putin relevant.
Sa fim obiectivi singura echipa care a aratat atitudine
90 de minute a fost Urziceni si aicea se simte amprenta de profesionalist a antrenorului si faptul ca el a fost lasat sa-si faca meseria.
Celelalte cluburi schimba antrenori precum camasile.
Si atea sunt rezultatele, fiecare antrenor are metode si modele de lucru care necesita timp.
Nu stiu cati antrnori in afara de Petrescu Dan antreneaza de mai bine de 5/6 luni.

americanu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:29

Nu stiu cum facem ca atunci cand nu-mi merge mie bine vreau sa moara si capra vecinului. Pentru proasta prestatie pe care au avut-o echipele din europa lig (nici nu vreau sa le pronunt numele) unii ziaristi ,fie in presa scrisa sau vorbita, si vad ca si unii fani ai acestor echipe incearca sa diminueze rezultatele echipei Unirea Urziceni. Ei vor sa scoata in evidenta ca grupa Unirii ar fi mai slaba decat a celorlalte, de parca acestea nu au avut si echipe slabe in grupa lor. Sa se munceasca la fiecre club asa cum se munceste la Urziceni si rezultatele vor fi mult mai bune.

tete (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:31

lipsa bunului simt, umilitatea, constanta sunt prea putin observate in fotbalul nostru. Cat despre presa, ce sa spui cand vezi ca orice tampenie scoasa de becali este pe prima pagina sau apare ca stire principala la televizor. (se justifica prin faptul ca asta se vinde cel mai bine si ca asta cere publicul. OK, asta meritam).
Oricum, cand iesim din sfera noastra de mitocanie, se da cu noi de pamant ( la mai multe, nu numai in fotbal).

Rezultatele bune, in cazul asta, nu vor fi decat niste evenimente cu o probabilitate extrem de mica, cam ca la jocul de carti.

Oricum, scriem degeaba, chiar si pe blogul dlui Ioanitoia. Ma-ntreb, cum se poate ca domnia sa – om cu un anumit nivel de cultura (sau echipa dansului) sa intre in contact telefonic cu Becali si sa dialogheze cu el numai pt a face audienta. Putina demnitate din partea dlui Ioanitoia ar cere ca acest individ (si nu numai, mai sunt si altii, borcea, mititelu, turcu, stoica) sa nu fie bagat deloc in seama.
Mi se pare elementar.

OM (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:43

Domnule Ianitoaia, aveti perfecta dreptate! As mai adauga doar ca echipele care au jucat ieri in EL au conducatori de club, antrenori si mai ales jucatori de nota ZERO. Atata vreme cat jucatorii nu-s capabili sa paseze corect , sa suteze pe poarta si sa deposedeze fara sa faulteze inseamna ca n-au fost bine alesi, nu sunt bine antrenati si n-au talent, forta fizica si ambitie, deci nu-s profesionisti,locul lor fiind doar la echipe de amatori, unde nu se cere performanta , ci numai ceva spectacol. Sa le fie rusine tuturor !

cosma (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:51

Sa va spun sincer, eu ma asteptam la aceste rezultate! Cu riscul de a fi injurat, ma asteptam la aceste rezultate! Pentru ca la conducerea fotbalului romanesc troneaza de ani de zile maria sa INCOMPETENTA, cocotata acolo de valurile tulburi ale istoriei contemporane! Pentru ca banii au ajuns in tara asta pe mana tuturor netrebnicilor! Pentru ca valorile sunt amintite doar in scop electoral, pentru a sustine incompetenta si nu pentru a o inlocui! Pentru ca spectatorii sunt alungati din tribune prin masuri primitive si pentru ca presa da dovada de o obedienta inconstienta! Pentru ca PROSTIA SI FUDULIA merg mana in mana in Romania si sunt INFINITE! Pentru ca disciplina este formala, pentru ca unele echipe (dinamo, CFR, Steaua) beneficiaza de privilegii iar altii de reguli, comisiile incurajand de fapt violenta pe stadioane (v.Ganea). Pentru ca nu se intereseaza nimeni de juniori si tineret, preferand sa aduca la echipe toti expiratii ramasi fara contract aiurea prin lume, PENTRU CA 2 din 3 VORBE MOLFAITE PRIN PRESA DE ASA ZISII PATRONI SUNT MINCIUNI! Pentru ca fostii bisnitari Becali au ajuns azi „oameni de afaceri” dar scuipa reporterii TV in direct si isi impun jucatorii la nationala, pentru ca la varful fotbalului romanesc s-a constituit un clan mafiot! Si as continua daca n-as avea treaba!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:00

@Pentru tete: Se vor împlini curînd 4 ani de cînd patronul Stelei n-a mai fost invitat în emisiunile mele şi nici n-am mai dialogat cu el! Îmi pare rău că foarte mulţi dintre dumneavoastră uitaţi asta! O seară bună.

emg (79 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:03

dle ioanioaia ati vazut declaratia lui stoichita de dupa meciul de la istambul? „ei au jucatori mult mai bine platiti ca noi, am pierdut ce sa facem asta e mergem inainte si normal ca mai speram atat cat mai sunt sanse”

?!?!?!?! mai spera?? cu jocul ala? declaratia asta spune totul despre ce se intampla la steaua si mai departe in fotbalul romanesc. mediocrii si incompetentii sunt la putere. timpul trece, leafa merge, noi muncim cu drag. jalnic.

alex (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:04

atunci cand s-a ales noul selectioner mi l-am dorit foarte tare pe dan petrescu. imi e teama ca a fost o sansa de a avea un adevarat selectioner pe care am ratat-o prea usor. e posibil ca urmatorul tren sa nu-l mai prinda prin roamnia ci in fotbalul mare unde ii e locul si unde ar f dus si nationala noastra amarata asa cum a dus si unirea pe culmile gloriei…

Radu_pnt (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:10

1. E adevarat ca suntem saraci, dar la echipele din C2, saracia se traduce prin zgarcenie si lipsa de eficienta, eficacitate a banilor investiti, in concluzie management prost. De asta are nevoie fotbalul nostru cu adevarat, managent
2. Oricat de saraci am fi, sa fii profesionist nu costa (ex. Unirea) pur si simplu faci legi si regulamente interioare si le aplici, respecti contracte si atributiunile acordate prin acestea fiecarui angajat. Asta tine tot de un management performant.
Concluzie… suntem un popor sarac cu lipsa de profesionism si notiunea acestuia…cu exceptia unora..foarte putini insa

ste (27 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:14

pentru toti presedintii de cluburi frf lpf cei ce scriu articole prin ziare nu sant jucatori de vine este sistemul si conceptiile feudale care sant aplicate in romania.daca punem urzicenul de o parte si celelalte echipe de alta si facem comparatia vedem:1 patronul nu este un feudal pe mosia lui si nu face ce vrea indiferent de avera si relatiile pe care le are.2 antrenori de calitate sant putin si trebuie rasplatiti cu timp si bani.3daca patronul vrea ceva de la echipa trebuie sa se consulte cu antrenorul si numai prin el si de el trebuie sa se comunice.4 si cu bani putin poti face treaba daca ai rabdare.5 decizile nu se iau doar pentru k patronul vrea se iau decizi care sa aduca rezultate.6 cei de la frf lpf nu trebuie sai cante in struna lui unul sau altul trebuie sa faca decizi care se aplica la toate echipele si sa tina mai mult de un an de zile.7 odata ce deciziile au fost loate nu se mai pot reveni asupra lor.

doru (31 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:32

corecta analiza, de mult n-am vazut atata indolenta intr-un meci international cum am vazut ieri la dinamo – echipa mea favorita. Asa e, dinu nu popate conduce prin telefon, ori vine pe banca ori sa ne lase. Contrar a ce spunea cineva inainte, nu cred ca alde scarlatache sau ad cristea n-au valoare, ci ca nu sunt pusi in valoare. Mi-e dor de bonetti.

Chris Gheorghe (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:40

Domule Ioanitoaia eu zic ca sintem „praf amestecat cu
apa de ploaie adica noroi” nu ne asteptam la mari succesuri totusi speram sa nu ne facem de ris dar ne-am facut si ne-am mai facut de rusine in fata Europei
si cu conditiile de pe stadioanele noastre iti venea sa
crapi de rusine vazind noroiul de pe Ghencea in care se
zbateau jucatorii Unirii si a lui Glasgow si in alte tari
ploua in noiembrie chiar ninge dar oamenilor de acolo
le pasa ati vazut terenul pe care s-a jucat Barcelona
Rubin era ireprosabil rusilor le-a pasat asta e concluzia
Dle Ovidiu la asa conditii asa fotbal unii au bun simt altii
deloc si din pacate noi facem parte din ultima categorie

sor (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 21:53

Fener si Galata sint peste rangers si stuttgart…Unirea are o sansa in plus intr-o grupa accesibila… Steaua a facut o prima repriza buna… si sa recunoastem ca arbitrul ne-a defavorizat in 2 randuri: 11 m la hentul ce a premers ratarii lui kapetanos si fault in atac la gol…

LIVIU (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:01

Domnule Ioanitoaia, d-voastra traiti in mediul PRESEI: eu cred , c a o mare vina pentru tot ce se intampla este vina presei, care nu e obiectiva , nu e liantul de care are nevoie societatea in general si nu fotbalul in particular…. Daca presa e a patra putere in stat , pai ar trebui , sa se ocupe mai mult de educarea societatii in oricare din domenii, trebuie sa educe cetateanul simplu , care nu vrea sa invete sa separe gunoiul organic de plastic sau hartie,…, paote acesta ar fi rolul presei, dar (nu-i asa !?) si cei ce fac presa sunt oameni si trebuie si ei sa manance ….inainte de interesul national….Numai bine!

zzz (62 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:06

e dezastru…!mai ales la steaua…unde 99% din ceea ce s-a intamplat rau in ultimi ani are un numitor comun gigi becali…e normal k dp 3 calificari in UCL,3 primaveri europene si o semifinala care a insemnat zeci de milioane de euro stadionul stelei sa arate in acest fel…? un gazon n-au fost instare sa faca ! ce pretenti sa mai ai la cupe europene sau mai stiu eu ce…o noua calificare in primavara europeana ce-ar rezolva ? iar da mai multa minte lu becali ? l-ar face pe banel fotbalist din maratonist ? ne-ar da un stadion civilizat ?sa fim seriosi problemele sunt de fond…

theil (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:08

domnule ioanitoaia,urziceniul a avut doar noroc,a cazut in ce-a mai buna grupa.au zucat cu ambitie,doar asta ia facut sa aibe 5 puncte si ambitia lui dan petrescu.dar o sa se dovedeasca ca si ei sunt din categoria celor din c2 si nu vor merge decit in c2.dar sa de-a d-zeu sa ma insel.dinamo a jucat ca la un meci aranjat.fara efort.pacat.cu atitea echipe,nu aduce-m puncte.ba mai mai mult si echipa nationala ne-a facut de ris.deci? unde suntem?

virgil (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:09

Din pacate atat putem, trist dar adevarat, uneori cand prindem o zi buna credem ca vom face minuni dar…… realitatea ne arata ca rar jucam bine si atunci cred ca din intamplare

dreptul (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:18

Daca nu investesti ce pretentii sa ai, joci cu jucatori expirati de mult ca Niculescu, zicu, Bostina, Moti, platiti cu sute de mii de euro, umflati de clanul Becali si de niste semianalfabeti ca Turcu, Borcea, Gigi Becali. Galata a investit mult, la fel Fener, mult superioare lui Rangers si Stuggart, Urziceniul a avut noroc la tragerea la sorti, asta e grupa de UEFA, cu alte echipe nu ar fi avut nici-o sansa. Presa romana daca bati un meci cu 3 autogoluri te face super, stai s-o vedem cu echipe de Champion Ligue.

AAA (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:23

Cu ce granzi ai Europei se afla Unirea in grupa? Rangers, Stuttgart? Cand au fost acestia granzi? Sevilla? Pana de 3 ani nu stia nici naiba cine sunt? In momentul de fata e o echipa redutabila dar nu as numi-o grad. Nu se pot compara acestea niciodata cu Milan, Juvestus, Real, Barca, Man U. Sa mai continuu?

maty (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:26

Cineva a spus d terenul din ghencea…si are dreptate….golul luat d arlauskys d-aia a fost luat…e o mare mocirla in fatza portzii….oricum..unirea daca ia gol, e mai agresiva in atac si mult mai nervoasa p teren…daca dadeau golul mai p la inceputul reprizei cei d la rangers, va zic eu ca Unirea le mai dadea 2 goluri….Imi pare rau ca restul echipelor n-au facut rezultat..sau poate au facut, dar rez. negativ….m-am uitat la Dinamo…am injurat tot meciul…ziceai ca-s spectatori (uitatzi-va la al 3-a gol daca nu ma insel la dinamo….unul alerga si 3 se uitau)….Cred ca jucatorii ar trebui platitzi la victorie…sa vezi atunci sacrificiu p teren….Eu nu inteleg dc se mai chinuie in campionat….frate, ori joci fotbal ori nu….daca nu lasati-va tata….Daca Cristea ar ajunge la Urziceni….ar fi o echipa d neanvins….bafta Domnule draga…cred ca ne tocim gura degeaba..si nervii….credeam ca Dinamovistii is huligagi…dar cand ii vad p-aia ca fac balet p teren….itzi dai seama ca……NO comment….

bogdan (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 22:39

Mai oameni buni voi chiar nu mai terminati asta cu n’avem ce face ca sunt diferenta mari de buget?? Pai voi nu vedeti ca sunt echipe care, tot ca noi sunt si obtin rezultate impotriva marilor echipe sau macar le fac viata grea? Singur ca far aun buget mare nu cistigi cupe europene, intelegem asta, dar de trecut de grupe barimi se poate, cu valoare, cu inteligenta si rautate in joc, astea ne lipsesc in primul rind! In al doilea rind, nea Ovi, sa nu exageram cu Unirea, oK? Da, merita apreciati pt rezultate si atitudine si pt profesionalismul lui Petrescu dar sa nu sarim calul. Au o singura echipa tare in grupa, Sevilla si n-au miscat la ei, nu sau facut de ris dar nici n-au suflat. Grupa mai slaba ca a lor nu a existat decind a inceput sistemul asta, sa fie clar. Asta nu scuza indolenta lui Dinamo care realmente a fost jalnica si nu are ce cauta in momentul asta prin Europa, pacat ca i-au incurcat pe aia de la Liberec, jucatori amatori si anternori pasageri, conducatori neaveniti, ce poate iesi din aceasta combinatie ? Ce s-a vazut, ia stati sa vedeti ce deranj iese la greci etapa viitoare, inca trei minim, vai de lume…

Parmalat (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:00

Nu e adevarat domnule.
Din cati adversari am avut in Europa League, daca era Olaroiu antrenor la echipele noastre ii luam pe sus pe toti cu fulgi cu tot! Si pe Fenerbahce si pe Ajax si pe Anderlecht si pe Sparta Praga, poate mai putin pe Galata, dar pe restul le luam pe sus cu fulgi cu tot!
Sa fie foarte clar: PATRONII HABAR N-AU DE FOTBAL SI NUMESC ANTRENORI INCOMPETENTI! Stoichita, Ion Marin, Sabau, portughezul ala (ati vazut voi vreun antrenor portughez bun in afara de Mourinho?!) habar n-au de meserie!
Uitati-va la Dan Petrescu care conduce o echipa care ar retrograda imediat fara el, asta da antrenor! Restul sunt praf, vai steaua lor!
Razvan Lucescu la fel, e vai steaua lui – cand a jucat Rapidul la Hamburg i-au bagat aia in poarta si cu ma-sa si cu tac-su mai rau decat a bagat Brugge pe Dinamo cand a rupt negrul ala poarta! A fost noroc si atat, erau palugile alea Barbarez si van Buyten, a gresit Thomas Doll cand l-a tras pe Barbarez pe stanga ca ne dadeau 6-1 in ultimele 10 minute.
Cand am avut antrenori am facut performante: 4-0 cu Lens, 5-1 cu Everton, 3-1 cu Sahtior, 5-0 cu Helsingborg, 2-1 cu Roma si 0-0 cu Chelsea (atentie – sunt rezultatele lui Andone!!), 2-1 cu CSKA Moscova, 3-0 cu Betis, 3-1 cu Heerenven in deplasare, 2-0 cu Valencia ba nene am avut rezultate!
Azi in Liga I antreneaza obositii aia care erau si acum 15 ani: Armeanu, Stoichita, Dinu cu Talnar, Hizo care luau bataie de la Skonto Riga, KR Reykjavik, FC Brugges, Pobeda Prilep si care dracu ne mai bateau atunci de nu miscam in front.
Nu mai vorbiti voi ziaristii de jucatori ca nu aveti dreptate! Jucator ca Adrian Cristea nu gasesti in 12 campionate dar daca nu are antrenor ca lumea sa-l joace in teren si sa vorbeasca cu el nu face nimic, se pierde!!!
Ascultati-ma pe mine ca italianu ala de la Dinamo era parfum pe langa toti antrenorii din Liga I care au ramas! Ba nene ala a motivat cei mai nesimtiti jucatori din campionatul asta de au intors 0-3 pe teren propriu! Pai pe langa ala Dinu cu Talnar si cu Ion Marin la un loc sunt vai steaua lor!
Imi aduc aminte de Stoichita, era in sezonul ala 97-98 sau cand era. Le-a dat UEFA la masa verde 3-0 acasa cu Paris Saint Germain si urma sa jucam la Paris. Aveam 13 ani cand am vazut meciul ala. Sa inebunesc daca va mint, 68 de minute nu a trecut Steaua jumatatea terenului!!! Ne-a dat Marco Simone 3 goluri de mi-au ramas in minte toate golurile lui!!! Era 5-0 prin min 67 parca, daca isi punea PSG mintea ne dadea si 9!!!
Dupa aia a avut meci cu Bastia in Cupa Uefa. 1-0 acasa pentru Steaua, meci la Bastia. Scapa Catalin Munteanu de doua ori, avem 2-0 in min 16. Domne era unu – Jean Jeacques Etaimee din Camerun si la pauza a mai intrat unu Prince Daye din Liberia. Ne-au nenorocit, ne-au tras 3-2, i-au rupt mana lui Rosu de a stat Rosu vreo 7 luni ne-au batut de ne-au ascultat cu urechea o repriza n-am vazut mingea! Pai asta e antrenor de Steaua bai nene?!
Nu mai zic de aia a lui Dinu de la Brugge ca deja ma apuca dracii. La Brugge era Trond Sollied, antrenor norvegian, mare valoare de antrenor, pe ala l-as plati si cu 2 milioane de Euro numai ca sa-l am la echipa! In atac la Brugge jucau aia 3 – Rune Lange, Duarte si Mendoza care a rupt poarta! Trond Sollied asa joaca 4-3-3 cu 2 atacanti iesiti spre tusa, au batut cu 2-1 pe Barcelona in sezonul ala de Liga Campionilor.
Asta e problema domnu Ioanitoaia, cand bati pe Barcelona cu afoni ca Rune Lange care sare mingea din piciorul lui ca din coltu mesei atunci se cheama ca esti mare antrenor! Cand prinzi semifinala de Cupa Uefa cu echipa facuta cu 4 milioane de Euro atunci se cheama ca esti mare antrenor!
Cand iei 4-1 si 3-0 de la Galatasaray in 2 saptamani se cheama ca esti vai steaua ta. Cand te conduce cu 2-0 acasa Sparta Praga se cheama ca esti vai steaua ta. Cand iti da Dinamo Zagreb 3-0 acasa se cheama ca esti vai steaua ta, mai bine dormeai si nu mai veneai ca tot 3-0 iesea. Cand te bate Fenerbahce de 2 ori in 2 saptamani si iti da Alex gol la 32 de ani dupa o cursa de 50 de metri se cheama ca esti vai steaua ta. Asta e problema domnu Ioanitoaia, lasati jucatorii in pace.

ovidel (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:09

Va rog daca cititi cumva ce scriu , sa ne spuneti ceva:chiar nu se poate rezolva odata la nivel national macar un stadion pt Liga campionilor si pt nationala?Chiar trebuie sa fim mocirla Europei ca asta suntem.D-voastra ziaristii nu puteti face nimic?Lobby, protest ,orice?
Ati scris de Dinamo, realizati ce cosmar era sa castige Dinamo campionatul?Unii scriu ca Urziceni are grupa usoara.Are.Da Tiraspolul e mai buna cumva ca Rangers?Comparati punctele si rezultatele cu cele facute in UEFA,apoi vorbiti cei care contestati inca Unirea Urziceni.Pana cand?Steaua face egal cu moldovenii si pierde cu turcii.Dublu ca si Dinamo.Mare putere or fi acum si turcii astia!!

sahdesah (64 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:10

d-le ioanitoaia,
cum puteti sa spuneti ca se investesc putin bani in fotbal, daca toti acesti jucatori care ne mai fac si tara de ris, primesc cite surte de mii de euro pe an salariu? dumneata stii cit cistiga un profesor universitar? de 100 de ori mai multm, si face prestigiu rominiei de 100 de ori mai bine. asa ca te rog sa inteelgi, ca nu mai puteti sa le cintati in struna acestor fotbalisti care ne fac tara de ris pe unde pot. si cu asta cred ca inteelgeti mesajul meu simplu. va multmumesc pentru atentie.

Parmalat (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:20

Si haideti sa va mai spun una: investitiile mari se fac pentru a acoperi antrenorii prosti!
Uitati-va la Sahtiorul lui Lucescu: a investit 120 de milioane de Euro si ce a castigat?! Va spun eu – 2 titluri si o Cupa UEFA! Cu 120 de milioane de Euro! Pai cu banii astia si eu castigam Cupa Uefa domnu Ioanitoaia!
Haideti sa ne uitam in partea ailalta la Manchester City: sute de milioane de Euro investite in ultimii ani. Si ce au castigat? Nimic!! N-au castigat nimic!! Si nu castiga nici anul asta fiindca Mark Hughes habar n-are de meserie!!
Pe de alta parte Arsene Wenger cu 2 lei a castigat titluri, cupe, a prins o finala de Liga Campionilor, o semifinala si a construit un stadion de la 0!!! In Anglia!!! Jose Mourinho cu 2 lei a luat Cupa UEFA si Liga Campionilor cu Porto! Valeri Gazzaev cu 2 lei a luat Cupa Uefa cu CSKA Moscova, titluri si cupe in Rusia, asta inseamna sa fii antrenor domnule – sa cheltuiesti putin si sa faci performante mari! Luigi Simoni a cheltuit zeci de milioane de $ pe jucatori ca Roberto Baggio, Zamorano, Ronaldo, Moriero si care mai erau atunci la Inter si a mancat bataie de la Schalke in finala Cupei UEFA! Astia nu sunt antrenori, oricati bani ai baga – banii nu te fac antrenor!

ionut (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:38

ai dreptate dl Ioanitoaiasintem praf cu totii : fotbalul e corupt incepind de la Mircea Sandu in jos si pina la televiziunea GSP care transmite un meci de fotbal cu 3 camere pe tot stadionul si neputind vedea bine nici acea transmisie de publicitatea datasau de bara scrisa in partea de jos a ecranului, in loc sa afisezi pe ecran echipele care joaca sau macar minutul in care este partida in desfasurare.

Milici (440 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:57

Dle Ioanitoaia
Nu mi se pare ceva de FALA ca NU-l mai INVITATI pe FreeGigi la emisiuni asa cum deduc auzindu-va reiterand aceasta atitudine atat timp cat nu aplicati aceeasi cenzura si asupra altora , cu aceleasi defecte, dar cu mult mai putine merite, unii pomeniti chiar in postarea lui Tete (Borcea, Mititelu, Pinalti, alti membrii ai defunctei dar mereu viei COOPERATIVE, staful Keferistilor din Cluj etc.).
JJ are foarte multe DEFECTE, sigur mai multe decat cei de mai sus, dar NU intotdeauna ASA DE GRAVE…
Ceea ce UITATI e ca NIVELUL (si asta discutabil) al fotbalului romanesc se DATOREAZA in mare masura lui JJ;va reamintesc ca , intr-o perioada cand altii isi vedeau de afaceri in fotbal JJ a bagat bani in Steaua, a adus jucatori , a MENTINUT si INTRETINUT O ECHIPA, fara sa urmareasca profitul imediat prin vanzari, care a OBTINUT REZULTATELE si PUNCTELE care au adus ROMANIA pe un LOC FRUNTAS in Europa, poate NEMERITAT de sus.
ALTII pe care dvs ii invitati des , desi NIMIC NU AU A SPUNE, incearca acum sa CONSUME in folosul propriu beneficiile clasarii Romaniei FARA a se STROFOCA sa MENTINA macar pozitia acum cand Steaua nu mai poate sustine singura aceasta stare.
MOMEALA care a atras noi INVESTITORI si care ne TINE inca in VIATA , comparativ cu UNGARIA de exemplu, INTRAREA DIRECTA IN UCL a CAMPIOANEI i se DATOREAZA in mare masura lui JJ.
Asadar MAURUL a fost BUN, ne-am FOLOSIT de EL, hai acum sa-l uitam (bine totusi ca nu-l omoram, cum incearca unii sa sugereze) cand nu ne mai e de ajutor.
Sigur multi spun ca si JJ s-a FOLOSIT de FOTBAL ca sa-si faca IMAGINE dar asta e complet FALS-pai ce IMAGINE are JJ se vede din REZULTATELE ALEGERILOR , (cu toate ca a CUMPARAT atatea VOTURI ale AMARATILOR) dar si din POSTARILE care-l VIZEAZA.
MORALA e ca sunteti APROAPE MORAL, ca sa-l parafrazez pe un excelent ziarist al GSP dintr-un articol actual.

matiz (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:58

sah de sah cred ca voia sa se planga de salariile mici ale profesorilor,dar in „stiinta” sa a pocit pana si numele Romaniei…rominia…nici macar cu majuscula… halal profesor UNIVERSITAR!!!…exact ca antrenorii cei slabi,exact ca profesorasii de duzina,fie ei universitari,din care ies scursurile…

Milici (440 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 0:27

@ovidel
Sa inteleg ca-l mostenesti pe autor dupa nick?
Daca te-ai uita atent la meciuri si ai tine cont ca echipele evolueaza rapid de la an la an ai realiza ca e foarte posibil ca SERIFF sa fie mai BUNA decat RANGERS ca sa nu mai vorbesc de GALATA si FENERBACE care sunt NET mai BUNE.Ce echipe si ce mentalitate au cele doua echipe de asazisi turcaleti sigur fac praf si NATIONALA Romaniei.
Incearca sa-ti argumentezi serios ideile ca eu ti-am demontat dintro fraza toata insailarea.

Comentează