Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ghionea, cine vine la rînd?!

Cîtă vreme Gigi Becali nu va înceta să-şi jignească jucătorii, Steaua va suferi

Lui Gigi Becali nu i-a plăcut cum a evoluat Ghionea în întîlnirea de 0-1 cu Fenerbahce. Într-adevăr, de regulă deficitar la capitolul viteză, căpitanul roş-albaştrilor a prins […]

duminică, 25 octombrie 2009, 4:00

Cîtă vreme Gigi Becali nu va înceta să-şi jignească jucătorii, Steaua va suferi

Lui Gigi Becali nu i-a plăcut cum a evoluat Ghionea în întîlnirea de 0-1 cu Fenerbahce. Într-adevăr, de regulă deficitar la capitolul viteză, căpitanul roş-albaştrilor a prins o zi mai slabă, dar nu se poate spune că el a pierdut meciul. L-a pierdut echipa, numai că finanţatorului i-a căşunat pe Ghionea: „Din retur nu vreau să-l mai văd în apărare. O să mai aducem un jucător care să facă pereche în centru cu Rada şi cu asta, basta!”.

Sigur că e dreptul lui Gigi Becali să aibă păreri. În calitate de patron, s-ar recomanda să le păstreze însă pentru el, nu să le exprime toată ziua, bună ziua în public. În ideea că, procedînd aşa, bagă zîzanie în vestiar, tulbură apele. Fie şi deoarece un antrenor celebru atrăgea atenţia că „fotbaliştii pot fi oricînd criticaţi, dar niciodată jignţi”. Lesne de dedus că Gigi Becali chiar l-a jignit pe Ghionea în tentativa sa, evident forţată, de a-l scoate pe acesta ţap ispăşitor pentru recenta înfrîngere din Euroligă.

Ei şi, veţi replica, pe fiecare ne mai ia gura pe dinainte, ce atîta tevatură?! Teoretic, de acord. Nu însă şi practic întrucît cel vizat nu merită un asemenea tratament, o asemenea ofensă. Pentru că Ghionea a jucat 182 de partide în tricoul Stelei, 52 dintre ele în cupele continentale, fiind al treilea în clasamentul all-time al formaţiei din Ghencea după Lăcătuş (72) şi Nicoliţă (53). Ca atare, în pofida scăderii de formă din ultima vreme, el ar trebui susţinut şi încurajat, nu pus la zid. Cu atît mai mult menajat, ori măcar scutit de lovituri sub centură, cu cît se ştie că-l frămîntă unele probleme de ordin extrasportiv.

Comicul situaţiei, dacă nu şi tragismul ei, derivă din altceva. Din faptul că, grăbindu-se să se lepede de Ghionea, investitorul anunţă că merge necondiţionat pe mîna lui Rada, fundaş pe care l-a făcut cu ou şi cu oţet luni de-a rîndul!!!! Reproşîndu-i lipsa de valoare, l-a acuzat că e capricios şi, mai grav, că strică atmosfera, din care motive s-a străduit să scape de el. L-a împrumutat la CS Otopeni, l-a trimis la Steaua II, ba şi la probe în Germania. Acum însă, s-a răsucit brusc şi proscrisul de ieri a intrat în graţiile patronului, ajungînd unul dintre preferaţii acestuia, poveste care derutează şi din care nimeni nu mai pricepe nimic. Căci e greu de înţeles, chiar imposibil, în funcţie de ce criterii răii au devenit peste noapte buni, iar bunii la fel de repede răi! Atît timp cît Gigi Becali va continua să-şi schimbe părerile mai des decît cămăşile, nu mai zic să şi tacă!, Steaua va avea de suferit. Implicit, va şi decepţiona.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

danSteaua (15 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 8:07

stresu,

Inca ceva! Imagineaza-ti ca Gigi e proprietar de oi si ca are contracte de livrare a carnii catre populatie. Poate sa faca ce vrea pe proprietatea lui? Nu! Daca nu hraneste animale dupa anumite norme si daca nu le sacrifica dupa norme clare, atunci e adus in fata judecatorului si e amendat, condamnat si, in functie de gravitatea acuzatiilor, blocat sa mai faca afaceri in domeniu. In plus, produsul final trebuie sa fie si el conform cu normele de consum. Poate Gigi sa vanda carne stricata or infectata? Nu! Dupa cum vezi, Gigi Proprietarul nu poate sa faca chiar ce vrea pe mosia lui.

PS Sa nu mai amintesc de cazul unui proprietar idi_ot care ar declara peste tot ca produsul lui nu are calitatea corespunzatoare, ca numai de om de afaceri nu mai poti vorbi.

milici (440 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 10:01

@ockiu
E drept echipa acum nu are valoare si pretul ei actual e dat de brand si pozitia in clasamentele care ii da unele beneficii la tragerea la sorti.
Probabil ca s-a ajuns aici deoarece JJ nu mai are bani pentru ca pretul terenului a scazut.
O vreme a BAGAT BANI bani seriosi in club si a adus niste jucatori destul de buni pentru Romania fara SA VANDA si atunci s-au OBTINUT REZULTATE.
Nu e corect sa fie FORTAT acum SA VANDA.
Cine cumpara ce face, e nevoie de minim 5-7 jucatori noi si asta dureaza timp?
Cineva ar trebui sa afle ce are de fapt de gand JJ, sa mai bage bani sau nu dar omul este imprevizibil si e greu de aflat.
Cred ca ar trebui un ARMISTITIU si inchegata o ECHIPA pe langa Steaua, eu zic sub conducerea lui JENEI , care va fi agreeat de beligeranti, pentru a concepe un PLAN de REDRESARE functie de resursele financiare si umane.
Continuarea RAZBOIULUI actual , fara nici o perspectiva de armistitiu duce la amanarea redresarii.

IONUT (46 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 10:24

Cata ipocrizie si falsitate. Auzi , Ghionea , cine urmeaza? Dar ce Ghionea este primul ? Nu cumva Ghionea este unul dintre cei ce au urmat? Cati au fost inaintea lui Ghionea? Chiar si Ghionea a fost inaintea lui ….Ghionea!!( dupa meciul cu CFR CLUJ)Ati descoperit acum ca Becali jigneste jucatori antrenori si practic pe oricine?Spuneti ca este un lucru rau? De ce promovati RAUL?Este ca si cum un conducator auto in permanenta incalca regulile de circulatie, produce accidente iar politia il opreste si-l amendeaza dupa care este liber sa conduca mai departe fara a-si pierde permisul. Presa asta poate face , daca chiar ar dori , ,,sa-i ridice permisul lui Becali,,.

milici (440 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 11:22

@ionut
Amice te-a luat valul si ti s-a oprit procesorul.Pai tribuna cati jucatori a jignit huiduindu-i sistematic :Dica,Lovin, Petre, Surdu, BANEL.
Dar pe MM?
Vii din nou la ideea mea-daca JJ nu era patron era eligibil pentru postul de SEF GALERIE Peluza Sud.In privinta limbajului si comportamentului exista o similitudine intre combatanti.
Ca au intrat fel de fel de telectuali mai cu staif in lupta e alta problema.
Saracul Gionea a fost vinovat la golul Rapidului desi s-a straduit dar ramane cam lent si prea nervos.

florentiu (1 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 11:22

buna ziua domnule IOANITOAIA, va respect si va apreciez foarte mult munca pe care o faceti, AM fost abonat al clubului STEAUA din 1991 pana in 2007 , pastrez cu mare mandrie abonamentele din anii anteriori,insa din 2008 am renuntat sa mai merg la stadion din cauza acestui personaj care nu are nimic in comun cu acest fenomen ,am avut abonament numai la oficiala, la un meci campionat manca seminte si scuipa cojile pe geam, adica pe noi,cand am cerut explicatii a luat o sticla de apa si a varsat continutul pe spectatori,consider ca nu este normal si etic sa procedezi asa. va multumesc si va doresc multa sanatate si succes.

ninjutssu (5 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 11:46

STOP, mediatizari acestui personaj grobian, mi-e sila de el, nici macar injurat nu mai merita sa fie, ar insemna sa fie bagat in seama. Daca deschid tv-ul, o fac pt. a vedea fotbal, nu maimutareala, nu vrem dementa in direct, caci da Domnilor ziaristi, jucaria voastra preferata nu este altceva decat un dement.
Aveti acum sansa, fiind campanie electorala de al nu-l mai mediatiza, de a nu mai intra tot timpul in direct cu el, tot ce va cer e sa prelungiti acesta „campanie” si dupa terminarea alegerilor si astfel sa-l aduceti la „micimea” lui naturala.

bimbi79 (41 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 11:58

pt danSTEAUA

Salutam si multumesc pt raspuns.

De acord cu tine: In afaceri trebuie sa fii corect, sa respecti contractele.

Dar, te intreb: In anumite instituţii private şi nu numai, ai văzut anunţuri de tipul: „UNITATEA NOASTRĂ ÎŞI POATE SELECTA CLIENTELA” ?

Altceva: Te rog să mergi la un film, teatru, spectacol, la un restaurant sau unde vrei tu şi apucă-te să-l înjuri pe patron. Ce crezi că se va întâmpla ? Cu siguranţa vei fi dus la secţie şi… măcar amendat.

Dacă nu mă înşel, în termeni juridici, se numeşte TULBURAREA ORDINII PUBLICE.

De câte ori aţi tulburat voi liniştea publică pe stadionul Ghencea şi nu numai şi de câte ori aţi fost judecaţi ?
De ce vreţi ca legea să se aplice doar când vă este favorabilă vouă ?

Altceva: Să admitem că Jiji a încălcat legea. Sunt de acord cu orice acuzaţie a ta. Te întreb: voi membrii galeriei care-l contestaţi pe Gigi, sunteţi cumva tribunal ? Nu este treaba voastră să faceţi dreptate. Voi, puteţi, ca orice om din această ţară, să-l acţionaţi în justiţie, iar această instituţie abilitată va da un verdict.

La un moment dat, în răspunsul tău, admiţi că proprietatea este inviolabilă. Atunci, te întreb, cu ce drept îi cereţi voi să plece, să vândă ?
Este afacerea lui şi o conduce cum îl duce capul (bine sau rău). De ce nu-i cereţi lăptarului din colţ să-şi închidă prăvălia (asta apropo de 1400).

Într-o ţară civilizată, cu o populaţie civilizată, dacă ţi se spune că nu ai voie cu petarde şi fumigene la fotbal, respecţi regula. Dacă ţi se spune că nu ai voie cu bannere care conţin mesaje obscene sau rasiste, respecţi regula etc.
De ce aceste reguli de bun simţ trebuie respectate doar de o parte, iar când cealaltă parte nu le respectă devine dictator, impostor etc.

Să continui ? Nu are rost…
Avem păreri diferite, dar parcă eu sunt cel mai aproape de adevăr.
O zi bună !

ninjutssu (5 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 12:31

pt. bimbi 79
Esti intr-o mare eroare prietene, imi pare rau sa-ti spun dar daca nu ma insel eu fotbalul a fost facut tocmai pt spectatori, fara ei practic acest joc nu se mai justifica, nici intr-un caz nu a fost facut pt acest interlop anchetat in nenumarate spete de justitie, pt a se da in stamba, de a-si crea CAPITAL POLITIC, se stie ca FIFA si UEFA, incearca sa combata acest fapt, si toate astea cu ajutorul mizerabil al presei.
Mai mult decat atat se stie cum a „preluat” el clubul,(vezi acuzele facute de prietenul mitica in direct la tv acum ceva vreme), toate astea nu fac altceva decat sa conduca catre acest boicot al suporterilor, iar cu privire la faptul ca toata lumea il injura, acest lucru i se datoreaza paradoxal tot lui, si nedreptatilor pe care acesta le-a facut fata de suporteri, si fata de toata lumea care a incercat sa nu fie de acord cu el.

Mandarinu (29 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 12:39

dar cine se mai chinuie sa caute logica elementare in declaratile patronului? ce e „da” azi la asta poate fi la fel de bine „nu” maine, e ceva si normal in societatea noastra, daca presedintele tarii isi permite sa minta pe fata un popor intreg la televizor…asa stau treburile la noi SA TRAITI BINE!

ovidel (12 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 12:45

Faceti o mare confuzie cand incercati sa gasiti o minima logica in afirmatiile patronului Stelei.Daca ati intreba un psihiatru v-ar putea spune ca oamenii ca el nu se conduc dupa logica ci doar dupa starea lor emotionala de moment.Am un var cu probleme asemenatoare.Azi isi trimite nevasta la serviciu, maine merge dupa ea la serviciu si spune:hai acasa.Maine iar o trimite si tot asa.Nu stii niciodata ce draci il apuca.Exista camasa de forta.Exista solutii!!Va rog domnule Ioanitoaia sa le promovati, sa le faceti reclama.In adancul inimii stiti unde e locul lui Becali.Nu la puscarie, aceea e pt oameni normali.

Steaua curata (2 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 12:52

@Binbi79 Esti eronat tata. Tu ai vazut laptari care sa fie incurajati de 30.000 de oameni in vederea crestererii calitatii laptelui?

Sably (15 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 12:52

Sigur ca asa este, dar,,,ptr. cine mai e’ vreo surpriza ca face/zice asa Becali? Si cine il „ajuta” copios, daca nu draga de ea. media noastra „ingenua”?
Am o singura si lipsita de „realism” intrebare:
Daca ar fi fost Steaua furata asa de arbitri, cum a fost Dinamo si ieri si mereu in ltimul timp, CAT DE MULT SI DE MARE ATI FI SCRIS, DOMNILOR ZIARISTI?
E’ normal, e’ moral, nu-i asa?

bimbi79 (41 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 12:54

pt. ninjutssu

Care este eroarea în care mă aflu ?

Faptul că nu sunt de acord cu voi este o eroare ?

Te întreb: doar fotbalul a fost făcut pt. public?
Nu !
Si filmul si teatrul si lăptăria din colţ tot pt. public au fost făcute !

Şi tot pt. public au fost făcute regulile de comportament, cele oglindite în legi, regulamente şi norme.

sfx (3 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 13:14

imi doresc ca macar ptr. o zi, o singura zi sa nu mai fie pomenit patronul Stelei in nici un ziar de sport din Romania… restul …

Steaua curata (2 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 13:24

Bimbi cum o dai tot nu ai dreptate. Becali de ce nu respecta nici o regula de comportament? Mai mult de atat, incita la violenta si jigneste permanent la TV domnul europarlamentar si candidat la presedintie. Oare cum ai vrea sa-i raspunda suporterii avand asa un model ?Din cauza lui s-a ajuns in situatia asta.

petrini (1 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 13:28

gigi a terminat steaua, a indepartat rind pe rind toata linia de fund a Stelei, ceea ce era punctul forte al echipei: Ogararu, Goian, Nesu; acum e rindul lui Ghionea, si culmea nerusinarii se mai plinge ca nu sunt rezultate, nu misca un deget desi vede bine ca echipa nu are fundas stinga, nu se lasa nene pina nu vede Steaua in „B”, daca va mai exista si acolo

Mircea (14 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 13:32

Va fi o agonie (căci cu aşa ceva avem de-a face!) lungă a lui Gigi la Steaua. Chit că-i mai mult decît dezagreabil, realitatea nu va fi altfel doar pentru că vrem noi, spectatorii. Va fi urît, dar Steaua nu va pieri odată cu Becali, chit că vremurile din 1986 îi vor fi apus pentru totdeauna acestui club…

Ionut (8 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 14:02

Ghionea are pe cosntiinta cam multe goluri in acest inceput de campionat! Cred ca mai indicat e sa discutam despre fotbal, despre fotbalul pe care jucatorii Stelei nu-l joaca si nu despre un personaj facut celebru de presa. Aseara unii jucatori au fost groaznici: Rada numai pase la adversari, Ghionea abia alearga (chiar daca a jucat sute de partide la Steaua, cred ca are nevoie de o pauza), Plesan mai bine statea la Steaua II, ca nu a facut absolut nimic, Szekely mai mult faulteaza decat joaca fotbal. Adevarata problema la Steaua sunt jucatorii! Multi din titulari nu stiu sa dea cu sutul in minge! Trist, dar adevarat! Cand ai 400 de milioane de lei salariu lunar, ar trebui sa-ti fie rusine sa te impiedici tot meciul pe teren!!! Aceasta e adevarata problema la Steaua: avem prea multe vedete si prea putini fotbalisti. Sa demonstreze ceva pe teren si pe urma sa se planga! Sa le fie rusine ca au luat anul trecut o caruta de bani si au terminat pe locul 6! Domnule Ioanitoaia, chiar a ajuns Jiji un reper pentru dvs., incat sa-i analizati atitudinile? Chiar trebuie bagat acest personaj in seama? Cat despre presiunea din declaratii, jucatorii sa ne mai scuteasca! Sa joace fotbal si pe urma sa vorbeasca! Daca nu au fata de Steaua, de liga I, sa se duca la o echipa din judeteana si atunci sa vada ei „presiune” de pe marginea terenului, culmea „presiune” si pe 1000 de roni/luna si nu pe 400 de milioane.

marius (2 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 15:17

STOP mediatizarii patronului Stelei. M-am saturat de el. Nu veau sa ii mai aud numele sau sa ii mai vad fata prin media. Vreau sa fie ignorat asa cum ignoram toate problemele sportului romanesc, si aici vorbesc de tot sportul nu numai de fotbal. Multumesc!

peter (3 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 16:10

Daca era un investitor adevarat avea echipa de CL .Din pacate nu este decit un intrus in aceasta lume afotbalului.Berlusconi cind a preluat Milanul avea mai putini bani decit se lauda becali ca are Diferenta dintre ei este ca unul are circumvolutiuni iar celalalt are patinoar pe creier

bigi (5 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 16:11

Cine zice ca Ghionea a jucat bine cu Galata si Rapid sa ridice mana!..
Cati suporteri si jurnalisti l-au criticat pe Ghionea pana la Becali? Audd………..?
A, aia nu se pun, se pune numai ce zice Becali!
Acum am inteles..

lucian82 (37 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 17:03

Am o intrebare si o propunere pt contestatarii lui G.Becali. Iata intrebarea UNDE erati in 2006 cand STEAUA( cu Becali patron)sarbatorea calificarea in SEMIFINALELE CUPEI UEFA???!! Propunerea cum ar fi sa luati exemplul suporterilor de la LIVERPOOL in felul de a se manifesta fata de patron; eventual si fata de patron.Ar fi prea frumos ca suporterii STELEI sa ADOPTE si sa cante IMNUL lui Liverpool ce ziceti de IDEE??? Apropo de Ghionea mai si greseste dar nu cred ca e afectat de criticile patronului .Steaua ar trebui sa-i dea incredere lui TUDOSE

Comentează