Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Umbra

Meritată, victoria lui Fenerbahce a evidenţiat lipsa de clasă a Stelei.

Văzînd cum a început Steaua întîlnirea cu Fenerbahce, încartiruită în propria jumătate, ne-am zis că Stoichiţă a pregătit o strategie vicleană. A decis să-şi aştepte adversarul, să-i adoarmă vigilenţa […]

joi, 22 octombrie 2009, 10:23

Meritată, victoria lui Fenerbahce a evidenţiat lipsa de clasă a Stelei.

Văzînd cum a început Steaua întîlnirea cu Fenerbahce, încartiruită în propria jumătate, ne-am zis că Stoichiţă a pregătit o strategie vicleană. A decis să-şi aştepte adversarul, să-i adoarmă vigilenţa şi să-l surprindă pe contraatac. N-a fost însă aşa. Pe parcursul primei reprize, Fener s-a dovedit mai sigură pe ea şi a condus jocul uneori autoritar. Creîndu-şi ocazii, ar fi şi marcat dacă Zapata n-ar fi intervenit salvator în trei-patru rînduri şi n-ar fi avut şi-un dram de noroc. „Lippi” a sesizat că nu merge, l-a înlocuit pe Bicfalvi cu Onicaş, iar intrarea acestuia a părut să sune deşteptarea. Finalul mitanului a aparţinut gazdelor şi le-a dat tribunelor speranţa că favorita lor, cu Nicoliţă, Surdu şi Szekely şterşi, cvasifiguranţi, ar putea mai mult.

Din păcate, n-a putut. Corect, a ieşit din încercuire şi a împins liniile, numai că vîrful Kapetanos, altfel singurul periculos, n-a reuşit să înscrie cînd a scăpat faţă în faţă cu Volkan şi nici cînd, urmărit de ghinion!, a trimis balonul în bară. După ce Fener a deschis scorul, Stoichiţă l-a ales pe Dayro Moreno de pe o bancă de rezervă cu doar cinci ocupanţi, dar degeaba. Pe fondul unui meci de contre, echilibrat, oaspeţii n-au cedat şi au obţinut un succes logic, pe deplin meritat.

Deşi nu le place, suporterii roş-albaştri trebuie să accepte adevărul: Steaua a ajuns o echipă mediocră, lipsită de valoare europeană. La bani puţini, pretenţii mici şi, fireşte, rezultate slabe. Compromiţîndu-şi şansele de calificare, trupa din Ghencea a devenit umbra celei mai iubite formaţii româneşti. Pur şi simplu, e o stea căzătoare.

Comentarii (96)Adaugă comentariu

armataultraneverdie (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:33

TREMURAU JUCATORII SI VOI IN LC SA II INCURAJATI AVEATI ALTE PROBLEME U INJURATUL?R U S I N E!!!

unu (5 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:34

Mai bine nici nu se putea zice.Poate cand nu vom avea nici o echipa prin Europa, vor misca ceva si marii nostri conducatori Mitica de la Liga si Sandu de la UEFA.
Daca ne uitam la jocurile de pina acum, numai Unirea merita sa mearga in „primavara”, restul AFARA din Europa. NE FACEM DE RAS, si ne asezam pe un loc caldut, de sparring-partner.

cornel (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:35

„suporterii roş-albaştri trebuie să accepte adevărul: Steaua a ajuns o echipă mediocră” SUPORTERII NU ACCEPTA CA STEAUA SA FIE O ECHIPA MEDIOCRA! DE ASTA AU CERUT, CER SI VOR CERE: BECALI AFARA DIN GHENCEA!

maigret (49 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:37

In mod cu totul ciudat pentru mine,care tin cu TOATE echipele romanesti in confruntarile europene,in seara asta am tinut cu..turcii.Probabil ca mi-a ramas ..becali-n gat…Cand vad ca asta reprezinta TARA la Bruxelles,cum sa mai tin cu Steaua?!?

forever_Steaua (13 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:38

Steaua a ratat mult. Daca Unirea nu avea noroc….

Nu minimalizez victoria Unirii, am urlat de bucurie la toate golurile lor, dar le-a si iesit orice. Steaua a avut si ghinion in seara asta, dar ramane STEAUA!

jiji (166 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:42

Te asteptai la mai mult?pai gigel declara dupa meci ca e multumit de joc si de echipa.putem spera mai mult atata timp cat o echipa e codusa de un incult?toja varza,dayro varza,nicolita varza si cu asta am zis tot

Petrescu (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:43

Teoria cu ‘bani putini’, ‘jucatorii lor valoreaza de cinci ori cat ai nostri’ nu tine. Unirea Urziceni are lot de cinci ori mai ‘ieftin’ ca al Stelei si a facut instructie cu Rangers.

deian 14 (7 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:45

am ajuns sa cred ca tin cu rusinea fotbalului nu cu steaua…gigi a distrus aceasta echipa…bergodi era antrenor…piturca…lacatus …hagi…stoichita e cel mai slab dintre ei om dar va sta la steaua pana la divizia b.

sahdesah (64 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:47

corect. din pacate, stoichita nu e pentru steaua, dar si multi jucatori ai lui steaua sunt de liga a 2 turca…

stefan (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:51

Vai, Steaua voastra! O iubesc de cand eram copil. Asa prost ca in ultimii ani n-am vazut-o jucand. Steaua, o mare dezamagire si din pacate o cometa care in cativa ani va ajunge praf de stele. Aveti mare dreptate domnule Ioanitoaia. Pretentii mari pentru un patron mic care dispretuieste orice in afara de bani!!! Noapte buna Steaua!

Caligula (8 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:53

Steaua este pe o panta descendenta pe care orice om sanatos la cap o prevedea, asa cum a facut-o si MM Stoica. Solutia este una singura, pe care o vede orice om cu un simt al realitatii cat de cat treaz.

Leo (3 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:58

Poate se lasa si albanezul de creditat, asa cum ne-am lasat noi de incurajat. Sa plece camatarul si vom purta Steaua la victorie din nou.

CareSteaua? (5 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:03

Un nume mare terfelit de cativa ani de acest individ „Becali” care nu a facut altceva decat sa pateze ireversibil imaginea unui club care altadata castiga Cupa Campionilor. Se numeste Steaua doar pentru cei ce o iubesc cu adevarat. JOS BECALI!!! SA PLECE DIN GHENCEA!

dany (3 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:04

steaua a murit cand a fost preluata de becali.

hitroll (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:07

Nu puteti sa ziceti ca nu le convine suporterilor, din moment ce majoriteatea meciului au scandat impotriva lui Becali. Toti suntem convinsi ca pana nu pleaca Gigi, nu se va schimba nimic, si daca nu mai merge cu nici cu valize nu mai vedem nici titlu.

sacels (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:09

daca in loc de 11 jucatori plantau turcii 11 copaci pe teren, Steaua tot nu marca cu jucatorii ei jalnici.. ba se mai alegeau si cu accidentari. vai steaua lor de buimaci.

Rusu Cristian (7 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:15

Ce jucatori mai armataultraneverdie; ce jucatori mai are Steaua incepand cu luna aprilie 2006??? face numai smecherii financiare la club, aduce solduri, expirati ( Surdu asta e cea mai mare pocnitoare in atac, Nicolita n-a fost vreodata fotbalist… ), doar vreo 2, 3 ar fi cat de cat profesionisti, restul borhot!!! pur si simplu si a mai venit si obedientul asta de Stoichita! hai in B macar de l-am alunga din loja!

Pacuiul lui Soare (29 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:17

stelistii trebuie sa se bucure, cu fiecare esec pozitia lui becali se subrezeste; va veni vremea plecarii lui. Mediocrtiatea de acum este doar reflexia mediocritatii din loja. Atita timp cit la Steaua domnesc managementul de saivan, bunul plac, nepotii si slugile Steaua va aluneca ireversibil.

Noile echipe sint Urziceni si Brasov, poate-poate CFR. Din pacate (pt ca concurenta nu strica) !

euxdobrin (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:18

Becali e un milionar de carton. Probe? A preluat Steaua iar acum nu are bani de investitii. Si-a platit datoriile prin vanzarea lui Radoi. N-ar fi aceastea mari probleme. Probleme sunt atunci cand ii demoralizeaza pe jucatori prin jignirile sale continue.

adi (180 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:21

gigi sigur va vinde Steaua la anul, pentru ca, daca nu are bani de valize, nu vad ca Steaua sa mai prinda un loc de cupa europeana !

Nicco (15 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:21

Vedeti, cineva scria pe aici ieri-alaltaieri ca Steaua este in revenire dupa meciul de la Iasi. Acolo intervenisem spunand ca faptul ca a castigat pe la sfarsitul timpului de joc la Iasi nu poate fi un indiciu de revenire. Asa a si fost si nu inteleg de ce echipa Steaua de acum este tratata de jurnalisti „specializati” ca si cum ar fi Steaua de ieri, de alaltaieri sau de mai de demult! Steaua de astazi este asta si nu-i nimic nici de mirare nici de condamnat: nu este posibil ca o echipa care nu inseamna mare lucru nici in liga noastra sa faca mare lucru in Europa sau aiurea. Steaua este o echipa ca multe altele de pe la noi, asta-i adevarul! Nu-i nici o nenorocire !

sahdesah (64 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:26

lasati domne steaua in pace, nu vedeti ca dinamo ne umileste? ar fi bine daca ar scapa cu 4-0, dar dupa cum joaca astia cred ca va fi bascalie in seara asta…

Satyricon (73 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:30

Problema cea mai mare la Steaua este la conducere, la patronat. Suporterii au dreptate, atat timp cat Becali va detine acest club, performantele echipei vor fi din ce in ce mai palide. La Steaua nu antrenorii au fost si sunt problema. Ei si-au facut treaba cat de cat cu ce au avut la dispozitie. Lacatus a eliminat Galatasaray-ul (si atunci multi au minimalizat performanta), acum pierdem la Fenerbahce. Si totusi nu la Stoichita e problema. E un antrenor foarte bun, mai bun decat Bergodi, singura lui mare vina in ochii unora este ca a venit cand l-a chemat Becali. Dar indiferent ce antrenor ar veni ce sa faca cu jucatori limitati si inconstanți? Cu Toja care nu are decat un picior, nici nu atinge mingea cu dreptul! Cu el, cu Dayro, cu Szeckely, cu Surdu care prind un meci bun si 6-7 proaste.
Spunea cineva de Urziceni uitand de meciurile anterioare si judecand numai dupa ultimul meci. Iar Urziceni este o echipa cu ceva in plus fata de multe din celelalte echipe romanesti: are liniste si siguranta la nivelul conducerii. Si Steaua si CFR au castigat in CL. Problema echipelor noastre este constanța la nivel inalt. Nu au valoare si atunci nu reusesc decat din cand in cand sa prinda cate un meci de exceptie.
Nu exista sperante de o revenire a fotbalului romanesc. Pentru ca nu e vorba neaparat de valoarea jucatorilor, ci de nonvaloarea conducatorilor. Generatiile de jucatori se schimba repede, dar cele ale conducatorilor romani pot fi pe viața. Asa par toți si Sandu si Mitica si Becali si Turcu etc., par pe viața instalați in fotbalul romanesc indiferent de lipsa de performanțe.

Nick (13 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:33

Foarte slab si dezamagitor ! Dupa cum am mai spus si ieri, la articolul postat anterior, romanii NU STIU FOTBAL! Bine ca am plecat!!! Mi-e rusine … si imi pare rau ca se baga atatia bani in divizia A… concluzia mea ar fi : ROMANII NU AU NIMIC IN COMUN CU FOTBALUL! NU MAI JUCATI SPORTUL ASTA!!! NU ARE ROST! NU AVETI NICI CONDITIE FIZICA, NICI MENTALITATE SI NICI COLOANA VERTERBALA(ma refer strict la romanii care joaca in Romania)!!!

Nicco (15 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:35

Spuneti, d-le Ioanitoaia „Steaua a ajuns o echipă mediocră, lipsită de valoare europeană. La bani puţini, pretenţii mici şi, fireşte, rezultate slabe.” Observatii: 1) De-abia acum v-ati dat seama ce fel de echipa este Steaua? 2) Cum se aplica a doua echipa echipei Real Madrid, invinsa acasa de o echipa (fosta mare) de pe la coada clasamentului in Italia? Cu stima!

Adrian (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:36

Din pacate asa este. Gigi Becali desi a investit multi bani la Steaua sunt sigur ca a recuperat totul plus profit, ar trebuie sa vanda si sa se apuce de alta afacere ca o sa aduca echipa asta la ruina in stilul asta.Sigur se poate face ceva daca suporterii sunt uniti, haideti sa boicotam toate meciurile poate asa isi da seama ca trebuie sa plece din Ghencea.Si-a batut joc de atatea nume mari din fotbalul romanesc,numai noi suporterii mai putem face ceva,dar organizati si cu determinare,sa vedem daca reusim sa-l fortam sa plece domnule odata ca ne-am saturat de el, mai candideaza si la presedentie acum..Un miting de protest organizat si cu aprobarea autoritatilor cred ca este necesar urgent,sa inteleaga ca fara suporteri afacerea lui se inchide. sa se apuce domnule de altceva ca a adus echipa asta la sapa de lemn si mai zice ca a salvat-o

Nicco (15 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:36

scuze, am vrut sa spun: 2) Cum se aplica a doua afirmatie echipei Real Madrid …..

Armanovici (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 23:46

Ce dusman mai mare al Stelei poate declara ca Alecsandrescu a fost spagar, ca a fost incompetent, ca trebuia sa castige cupa campionilor an de an, ca Boloni e vagabond, ca Iordanescu e betiv, ca Balint e homosexual, ca toate trofeele noastre scumpe nu au nici o valoare in fata Stelei 2003 a lui Becali?

Hai sa va aud deontologilor…daca facea asa declaratii borcea sau turcu ii spurcati de nu mai puteati, ziceati ca sunt gunoaie si dusmanii Stelei. Iar cand ciobanul zice asta cereti liniste!

V-a placut atmosfera dezolanta din seara asta? Cum e un meci fara fanii patimasi? ca si un meci cu tribunele goale! SUNTEM Steaua! NOI SUNTEM STEAUA. Pentru ca nu dam inapoi pentru clubul nostru, de aia e asa faimos, de aia are aura de invingator! Din cauza noastra. Si-a pierdut aura din cauza ciobanului si a declaratiilor sale.

Se crede Dumnezeu!

Poate sa ne interzica accesul la cateva mii, suntem ca hidra cu n-spe capete.

Nu il mai suportam, il vrem afara, TREBUIE SA PLECE pentru ca a facut mai mult rau STELEI DECAT ORICE ALT DUSMAN!

Mandru de cei care l-au contestat aseara!

spellbound (12 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:08

fiecare pasare pe limba sa piere 😉

dR3am3R (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:11

Eu unul ma bucur ca echipa care a evoluat in rosu-albastru a pierdut. Pentru ca paradoxal, sunt de parere ca prin aceasta infrangere a castigat Steaua.

Inainte sa-mi sara in cap toti „stelistii” de Becali iubitori o sa ma explic. Ma bucur tocmai pentru ca iubesc Steaua, pentru ca o voi iubi si afara din Europa League, si in Liga II, III sau cat de jos ar fi. Stiti insa cine va suferi in urma acestei prabusiri ? Ati ghicit, cel care declara ca nu a fost niciodata stelist, ca acest club e doar o afacere pentru el. Odata cu ingroparea afacerii o sa renasca din nou Steaua pe care o stim si pe care ne-o dorim cu totii.

Pana la plecarea dictatorului din Ghencea eu aleg raul mai mic si le doresc mercenarilor aflati sub contract cu el sa piarda toate partidele, indiferent de competitie.

CareSteaua? (5 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:14

Si acum daca privim spre o seara europeana a fotbalului romanaesc vom constata cu stupoare ca „european” e doar fotbalul. Echipele noastre au devenit un fel de antrenamente pentru celelalte iar conducatorii de cluburi niste palavragii care isi fac indirect publicitate pe la televizor si se dau de ceasul mortii. Cred ca fotbalul in Romania este BOLNAV! Incepand de la FRF ar trebuie sa intre toti in carantina! Cineva ar trebuie sa curete virusii precum BECALI, BORCEA, MIRCEA SANDU si altii ca ei care stim cu totii ca au decretat imparatie pe viata. Ar trebuie sa nu mai mergem la stadion? Poate nu! Dar cert este ca fotbalul nostru nu merge si asta se intampla numai si numai din cauza unor indivizi penibili, care il toaca marunt an de an si il duc din ce in ce mai jos. Poate de aceea si nationala nu merge asa cum ar trebuie. Cineva care a comentat aici a zis foarte bine. Ar trebui sa iesim in strada pana se realizeaza o schimbare in bine. OARE CE O SA MAI ZICA CONDUCATORII NOSTRI DE FOTBAL SI IN ACEASTA SEARA…? IMI ESTE DEJA GREATA.

seur (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:17

D-le Ionitoia,faceti un exercitiu de imaginatie cu DAN PETRESCU la Steaua,si apoi sa vorbim de mediocritate,cu ,,mediocri” a facut treaba la Urziceni,trebuie sa recunoastati ca Steaua,inca nu are antrenor,si nici patron, p o t r i v i t i. In rest,numai RESPECT.

spellbound (12 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:21

Pentru Asmanovic

„Nu il mai suportam, il vrem afara, TREBUIE SA PLECE pentru ca a facut mai mult rau STELEI DECAT ORICE ALT DUSMAN!”

Sunt total de acord cu tine. Ca sa plece, trebuie ca aceasta „revolutie” trebuie sa continue… Nimic, chiar si interzicerea inimii Stelei (peluzele) pe stadion n-a pus frana entuziasmului ros-albastrilor. S-a vazut clar, ca Branza din Pipera a fost contestata din tribune… cu domnisoare, doamne, pensionari si soimii patriei. S-a ajuns in abisul marianelor, ca sa comparam REALIST situatia in care a ajuns loja cu suporterii ros-albastri! Si tuturor celor care solicita incurajarea echipei, INAINTEA contestarii erorii din Ghencea sa nu uitati ca, ca sa rezolvam aceasta problema trebuie mai intai sa eliminam CAUZA si nu EFECTUL! Altfel va dura prea multi ani de zile 🙁

jan pitesti (254 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:23

deocamdata nu avem un fotbal performant,ne pacalim degeaba.cind o sa avem valoare in campionatul intern atunci o sa avem si rezultate in europa

Alpha Australis (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:28

Aceasta nu este Steaua Bucuresti.
Steaua Bucuresti sufoca orice adversar, mai ales in Ghencea.

Chris Gheorghe (11 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:33

Cu vorbe goale ale lui Becali nu vom ajunge prea departe. Vorbe ale unui om care nu se pricepe deloc la
fotbal,ba ii mai ia si la misto pe fostele adevaratele
glorii ale Stelei.Ati vazut prin comparatie cum aratau
tribunele stadionului Steaua cu cele de la Istambul sau
Madrid la asa tribune asa joc jalnic asa ca o sa raminem
tot cu amintirile si cu imaginea lui Ducadam dupa ce a
aparat 4 lovituri de la 11 metrii !!! Deocamdata doar
atit trist foarte trist dar turcii au fost mai buni.

realistu (21 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:33

Propun sa folositi de acum inainte numele de „Steaua 2003”. E mult mai aproape de realitate si ajuta cele 6,5 milioane de suporteri sa nu mai traiasca in trecut.

Adi (110 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:40

Cu un patron ajuns la Bruxelles direct din arestul DNA, ce performanta ar fi de asteptat de la Steaua? Omul se lauda intr-una cu echipa lui, cu banii lui, cu credinta lui in Dumnezeu, dar rezultatele arata ca nu face mare branza (sau o face doar de oaie…)

Flo (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 0:49

Ma intreb un singur lucru reflectand la minunatii atacanti romani si la fotbalul romanesc viitor:am dat un gol,aici ma refer la toate echipele romanesti care au jucat azi,si am luat….stati sa socotesc…golul romanesc a fost unul si a fost usor dar de luat tre sa numar pe doua maini….!Deci sa numaram(la Europa lique me refer)….4 boabe a luat Dinamo…2 Clujul? Steluta lui foaie verde ala de Bk(ca steaua a romanilor)a luat si ea 1….mamaaaa ce atac de viitor are Razvan la nationala!!Si inca ceva amuzant!Antrenorul echipei Dinamo (era un titlu in gsp) ca scorul nu e corect de 4-1.Vreau sa-mi zic si eu parerea:dupa ce am vazut scorul(nu si meciul)….mai intereseaza pe cineva ca Dinamo au jucat bine?sau or fi avut vre-o 7 bari si nu am citit?In incheiere…Bravo Unirea Urziceni…vrand nevrand am ajuns sa tin mai mult cu ei decat cu Steluta europarlalalalalalui ala de B.Vai capul lui!!Vinde-o baiete cat mai iei 2 sfanti si lasa-ne nu te mai crede un Mesia.V-am pupat

adrian (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:05

O seara neagra si pentru ziaristi…
Cica latrau la Gigi inainte de meci… Cum a intrat Gigi in direct , cum au inceput sa-l linga in …La sfarsitul meciului au intors-o din nou… ca vai! s-a simtit lipsa publicului….
Sa va fie rusine ziaristilor! Fotbalul se joaca pentru spectatori … Sa isi incurajeze Gigi echipa singur… asa cum a facut-o si Borcea..
Echipa asta nu e a suporterilor, este a lui Gigi…Sa faca ce vrea cu ea! sa faca echipa cum vrea el, sa schimbe antrenorul dupa bunul plac, sa bage o suta de controale. Steaua cea adevarata este in sufletul suporterilor ,care si atunci cand il injura sunt mai civilizati decat el! Nu conteaza ce spui, ci de ce o spui si daca o spui cu suflet. Gigi merita fiecare litera din fiecare injuratura. Badarania, toparlania, fatarnicia si prostia trebuie sanctionate… Ca asa se intampla in fotbal… si nu numai.

nimic nou (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:18

dnul ioanitoaia a spus practic nimic prin articolul asta, al carui titlu e prea pretentios pentru continut. am vazut cu totii ce s-a intamplat in seara asta, stim cu totii ce se intampla la steaua de ceva vreme

taras bulba (294 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:22

Sunt plecat demult din tzara, respectiv de 20 de ani dar am avut o copilaire fericita pentru ca am fost mereu pasionat de sport si am vizionat in direct 2 finale de campionat mondial la handbal cistigate de Romania !!! Am vizionat in direct cum Nadia Comaneci revolutiona gimnastica mondiala !!! Am vizionat in direct cum Nastase cistiga finale la Roland Garos, US Open sau finalele jucate la Wimbledon de el !!! Am urmrit cu sufletul la gura cursele de kaiac ale lui Patzachin !!! Eram mindru la Olimpiade cind veneam cu ze3ci de medalii !!! Am vazut finalele jucate de Steaua sau semifinalele jucate de Dinamo in cupele europene !!! Am avut o copilarie si o tinerete frumoase.Pacat de cei tineri de acuma ca nu prea au cu ce sa se mindreasca!!!

taras bulba (294 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:30

Desi nu stelist va readuc aminte cum orice echipa europeana de club oricit de renumita era cind venea pe Ghencea devenea un sac de box !!! Va mai aduceti aminte cum incepeau meciurile Stelei pe Ghencea !!!! Pasa directa la Lacatus si prima faza periculoasa de poarta !!! Boloni era magistral, Tudorel curata totul in fata fundasilor si participa excelent la faza de constructie !!! Apoi apareau Barbulescu sau Iovan cu mingii sutate de la 30 de metrii periculos !!! Sarjele lui Dan Petrescu, Bombele lui Rotariu si driblingurile in apropierea careului de 16 metrii ale lui Ilie Dumitrescvu !! Spectacol !!! Ce a ajuns fotbalul romanesc acuma ? meciul continua tot in ritmul asta !!!!

adi (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:39

Stimate domnule Ioanitoaia
Va scrie un oarecare din tara asta caruia viata i-a permis sa vada si sa traiasca in locuri multe..Asta nu m-a impiedicat insa sa nu urmaresc fenomenul fotbalistic,si implicit gazetaresc de la noi… Am fost – si sunt ! – suporter al Stelei dinainte de miracolul marii echipe ( ah, ce frumoase erau noptile de facultate cu Steaua jucand in Cupa ..!) Nu am fost comunist niciodata. Dar ar fi necinstit ,atat pentru noi cat si pentru dvs sa nu recunoastem ca minunea Stelei – ca suport logistic,nu in teren – s-a numit Valentin Ceausescu… Ascultati-i pe marii jucatori: Hagi,Iordanescu et Co – niciodata Valentin n-a trantit usa vestiarului in pauze pentru a-si impune febletile …. Si s-a vazut ce a iesit !!
Unii sustin azi ca patronul Urziceniului nu iasa in fata pentru ca ar avea probleme cu legea… Poate e adevarat sau poate nu…Dar dati-mi voie sa va-ntreb: care „mare investitor” din liga e Alba Ca Zapada ? Unul spuneti-mi !
Aici ,ca si in politica noastra e vorba ,din pacate,de altceva ..!
M-am intrebat si ma tot intreb cam ce ar avea un om de talia si cultura dvs. si altii ca dvs,pentru care am un imens respect ,real si nu de fatada, si pentru care sunt convins ca bunul simt si profesionalismul au fost reperele dupa care v-ati mulat intreaga cariera de gazetari sportivi de discutat cu un personaj ca Becali,ca Borcea,ca Turcu,ca Copos,ca Pinalti, ca
Dragomir ,cu fratii Becali si cu multi altii ca ei,oameni pentru care sportul inseamna numai si numai o afacere si numele tras in sus de blazonul echipelor acaparate,deci ce ati putea „conversa” intr-o discutie libera,inteligenta,de oameni cu cap…? Cum s-a putut ajunge ca indivizi ca acestia sa fie promovati – cu sau fara voia lor – pe toate posturile ,sportive sau nu,prin ziare,pe stadioane,bannere,prin orice fel de mijloc de presa, si lasati sa-si expuna elucubratiile referitoare la fenomenul sportiv in genere,respectiv fotbalistic in speta,ba mai mult sa li se ceara parerile finale ca si cum ar fi cine stie ce zei specializati…? Cum au ajuns informatii cu adevarat sportive sa nici nu fie amintite sau doar doua trei vorbe acolo aruncate in graba sau intr-un colt de ziar -vezi cazul recordului mondial a lui Usain Bolt?! Am ajuns sa stiu si ce hartie foloseste alde Becali,cu care mana-si injunghie porcul, sau marca de trabuc a unui alt „mare ” om de sport…sau cate ceasuri are un alt pitigoi plin de lovele..sau pe unde si cate barci, case, limuzune, proprietati, etc poseda maisuspomenitii..
Va spun sincer am sosit odata si mi-era dor sa aud evenimentele sportive din tara. Si intr-o singura emisiune a unui anumit post de televiziune -scurta dealtfel – au fost nu mai putin de cinci(5) informatii „absolut sportive”despre ” incarcata „agenda din ziua respectiva a lui Gigi Becali….Am auzit ca sunt posturi dedicate sportului si am comutat acolo : culmea, interviu telefonic TOT cu acelasi personaj ..
Va intreb : cum e posibil asa ceva,chiar si intr-o asa zisa democratie vesnic tranzitorie cum e a noastra ? Chiar de loc nu mai are romanul coloana vertebrala ? Chiar nu le spune nimeni romanilor ca mandria bazata numai pe bani nu are nici o valoare in fata nimanui din toata lumea asta,cat de mare este ea ?
Va intreb,daca-mi permiteti,cum e posibil asa ceva ..? si mai ales : PANA CAND ?
PS. Daca repulsia fanilor Stelei fata de fariseul ce murdareste temporar, sper si eu ,loja oficiala din Ghencea vine din indignare si nu din ura ,ma alatur din toata inima demersului lor ! Simbolurile adevarate se pateaza eventual .dar nu se distrug niciodata ! HAI STEAUA !!!

WaffenSS (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:44

@dR3am3R,
De acord cu tine 100%!!! Pentru mine e simplu: dragostea pentru Steaua presupune ura neconditionata pentru becali. Nu exista loc de compromis si nu trebuie sa primeasca nici un strop de intelegere.

tata omidu (3 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:57

„La bani puţini, pretenţii mici şi, fireşte, rezultate slabe”
Asa este, ma bucur sa vad ca spuneti adevarul. Se potriveste atat la echipele de club, cat si la nationala.

corectorul (66 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 2:02

” A decis să-şi aştepte adversarul, să-i adoarmă vigilenţa şi să-l surprindă pe contraatac. „Aici Stichita s-a incurcat in nuantze:a adormit asteptand adversarul vigilent! e cam tot aia,…, da´altfel!Oricum,sa lasam.unii spun ca e inceputul decadentei fotbalului romanesc!eu cred ca e punctul culminant.rezumand:Unirea(campioana) – jos palaria,Poli(vice) – jos shortu´,pentru restu nu mai avem ce sa dam jos!

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 2:10

@dR3am3R:
TOTAL si CORECT.

Becali, PLEACA!
NU MAI AI CE VINDE.

kobramix (10 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 3:11

Discutati discutii !!! GATA NU MAI MERGE ,ASTIA SUNTEM !!! ASTA E VALOAREA NOASTRA INDIFERENT CINE VINE SI CE SCHIMBA.

kobramix (10 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 3:19

CUM VRETI REZULTATE CAND TRAITI INTR-UN CAMPIONAT FALS BAZAT PE CEARTA ARBITRILOR SI ARBITRAJELOR CAND ECHIPELE PROTESTEAZA LA ORICE SI O PASARE DACA TRECE DEASUPRA STADIONULUI E DE VINA CA ECHIPA A PIERDUT? MAI LASATI BARFA „SPORTUL NATIONAL” SI APUCATI-VA DE TREABA SUNA LA USA ULTIMA URNA VALORICA VA DA CEVA DE GANDIT?

Comentează