Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dan, Mutu şi Al. Tudor

La nici o echipă românească nu se simte mîna antrenorului precum la Unirea Urziceni!

A elogia splendida victorie realizată de Unirea Urziceni la Glasgow înseamnă a relua ce-am scris de fiecare dată despre garnitura ialomiţeană. Că are atitudine, caracter. N-o […]

miercuri, 21 octombrie 2009, 2:50

La nici o echipă românească nu se simte mîna antrenorului precum la Unirea Urziceni!

A elogia splendida victorie realizată de Unirea Urziceni la Glasgow înseamnă a relua ce-am scris de fiecare dată despre garnitura ialomiţeană. Că are atitudine, caracter. N-o fi ea cea mai tare echipă românească, dar cu siguranță că e cea mai organizată, iar meritul principal îi aparţine lui Dan Petrescu. La nici una dintre formaţiile noastre nu se simte mîna antrenorului precum la cea din Urziceni.

Marţi, Bursucul a mai produs o dovadă a priceperii şi a flerului. La 0-1, înlocuind un fundaş cu un atacant încă din minutul 19 şi modificînd din mers sistemul, a riscat ca la ruleta rusească. Cum şi fotbalul îi răsplăteşte pe cei curajoşi, trupa lui a reuşit nu numai să răstoarne scorul, ci şi să cîştige categoric, într-o manieră entuziasmantă. A impresionat şi ce-a declarat tehnicianul “lupilor” după meci: “Ne-a ieşit totul în această seară, dar puteam să jucăm şi mai bine!”. Clar, refuzul automulţumirii, al jumătăţilor de măsură, constituie prima explicaţie a ascensiunii lui Dan Petrescu şi, mai departe, a actualei campioane. Pune cineva rămășag că pe SuperDan nu-l va prinde sezonul viitor la Urziceni? Visul lui e să lucreze în Anglia şi probabil că va trece curînd Canalul Mînecii.

Tot marţi, la Debrecen-Fiorentina 3-4, Mutu le-a închis gura celor care, naivi, ignoranţi sau amîndouă, îşi închipuie că n-ar mai fi nevoie de el în “naţională”! Complet restabilit, Il Fenomeno a egalat la 1, i-a oferit lui Gilardino pasa de 2-1, după care a mai marcat un gol, şut imparabil din marginea careului. Amănuntul că ziarele peninsulare îl ridică în slăvi, Agenţia Datasport, de pildă, referindu-se la “cel mai bun Mutu din aceşti ani”, mă scuteşte de alte comentarii, dar mă şi îndeamnă să repet că renunţarea la el reprezintă un lux pe care n-ar trebui să ni-l permitem.

Cîteva cuvinte despre Alexandru Tudor. Cînd aşteptam ca arbitrul partidei Rapid-CFR Cluj să-şi recunoască erorile, eventual să le atribuie varicelei, iată că acesta reacţionează pe dos! Afirmînd c-ar fi suferit de alergie cutanată, nu de varicelă, Tudor caută să-şi schimbe boala, ba şi pretinde că n-a greşit Într-un moment în care specialiştii, în frunte cu Crăciunescu, Porumboiu şi Huzu, susțin fără excepţie că se cuvenea acordarea unui 11 metri în favoarea Rapidului la pătrunderea lui Herea, “centralul” continuă să judece faza altfel: “Îmi reproşez că nu i-am dat cartonaş galben pentru simulare lui Herea care, urmarea unui contact uşor, a încercat să obţină o lovitură de pedeapsă”. Ridicolă, explicaţia lui nu rezistă deoarece, neavînd nici o clipă intenţia de a juca mingea, clujeanul Panin l-a oprit pe Herea din alergare, i-a blocat drumul, fault care îl obligă pe Al. Tudor să dicteze penalty. Întrucît n-a făcut-o, vinovăţia lui se plasează în afara oricărui dubiu.

Cel mai simplu ar fi să zicem că, negînd evidenţa, Tudor umblă să ne prostească în faţă, să ne ia de fraieri. Mă tem însă că vorbim şi despre altceva. Ca în orice altă împrejurare, Tudor chiar crede că are dreptate, că el şi numai el a văzut cum şi ce trebuia, în timp ce toţi ceilalţi, inclusiv foştii mari arbitri menţionaţi, au văzut prost! Dacă un asemenea mod de a gîndi e o boală, ea poate fi mai gravă decît varicela ori decît alergia! Şi, fireşte, mai greu de tratat.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

Sorin (3 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:26

D-le Ioanitoaia va respect profesionalismul dar in legatura cu Mutu problema dupa parerea mea nu trebuie sa se puna daca a baut sau nu a baut,daca a fost sau nu la femei inainte sau dupa meci ci daca vrea sa joace.Stiti mai bine ca noi cititorii ca fotbalistii nu sunt academicieni nici oameni cu studii dar spre deosebire de altii(vezi Lampard,Gerard,Runey,etc) care daca vor ii lasa sub masa dupa cateva pahare pe ai nostrii si a doua zi fug 120 minute in acelasi ritm,pentru ca vor sa joace ,ai nostri nu sunt in stare de asa ceva.Ce folos sa-l bagi pe Mutu in echipa daca el nu pune osul si nu vrea sa participe la efortul general.Stiti foarte bine ca in primul rand trebuie sa vrei sa faci ceva asa ca numai sa ai un om in plus pe teren ca si numar dar in schimb sa ai un om in minus,mai bine un „no name” dar care sa munceasca si sa fuga dupa adversar.Cu respect

sevilla86 (36 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:31

Daca Dan Petrescu era antrenor la Steaua,nu mai spera el sa treaca Canalul Minecii-cunoscatorii stiu de ce!

GRadu (25 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:34

Unirea a facut un meci bun in Glasgow. Sper sa faca macar un egal in Ghencea, peste doua saptamini.

Poate ca sint naiv si ignorant, dar Mutu nu are ce cauta la nationala.
Dvs va pasa de scandal. Poate prea mult. De ce spun asta? Pentru ca, in loc sa se analizeze fotbalul, in presa se discuta povesti. Poate ca Tudor a gresit, poate ca nu. Dar ceea ce a decis pe teren a ramas batut in cuie. Ce atita tura-vura cu penalty-uri neacordate? Nu am citit nici un articol in GSP in care sa se discute asezarile echipelor, avantajele sau dezavantajele folosirii sistemului 442 la CFR sau la Rapid. In schimb, au fost minim 10 postari cu dezastrul produs de Tudor. Si doua cu premonitia lui Iancu referitoare la furtul pe fata ce se va petrece la Cluj, duminica viitoare.

adi (180 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:41

Tudor nu si-a cerut scuze pentru greseala pe care a facut-o, dar nici dumneavoastra, domnu’ Ioanitoaia, nu v-ati cerut scuze pentru ce ati scris in gazeta si ce ati spus la Recursul Etapei. Ati spus ca s-a gresit intr-o singura directie, desi si Rapid a dat un gol din offside. Iar raportul greselilor grave de arbitraj e de 1-1 in acel meci. Plus ca meciul s-a terminat cu 4-1, victorie ce nu poate fi contestata de catre nimeni, mai putin ziaristii rautaciosi ! Continuati in mod constant si repetat sa atacati CFR-ul, dumneavoastra si colegii dumneavoastra. Si Steaua si alte echipe mai au decizii favorabile din partea arbitrilor uneori, dar le tratati diferit . Pana nu va cereti scuze dumneavoastra, pentru greselile pe care le faceti, nu puteti avea pretentia ca altii sa o faca ! Va doresc numai bine, si cat mai multa obiectivitate in articole si la tv !

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:47

În comentariul de după meciul Rapid – CFR scriam că erorile de arbitraj «nu minimalizează meritele clujenilor. Indiscutabile. Spre lauda ei, CFR a reconfirmat ceea ce se ştia, că e o garnitură valoroasă, solidă, organizată, eficientă, stăpînă pe ea şi gata să exploateze la maximum orice eroare a adversarului». Ăsta da atac împotriva CFR-ului!

kappa (69 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:47

Nici un arbitru din lume nu ar fi acordat penalti pentru Rapid in acel meci – la nici una din faze.

Reluarile din timpul meciului au aratat ca nu trebuia acordat penalti. Aaa! dar ati venit voi cu expertii in arbitraj si dupa reluari video si analize indelungate s-a stabilit ca poate totusi trebuia acordat.

De ce nu s-a oprit meciul sa i se arate lui Tudor suita de reluari video care voi ziceti ca trebuia acordat penalti? Asa se procedeaza in NFL in NHL. Aud? Aaa, la fotbal prin regulament, nu merge cu reluari video. Perfect! Atunci Todor a procedat perfect ca nu a acordat penalti pentru ca nici comentatorii meciului si nici telespectatorii nu au vazut penalti.

Tudor a procedat corect iar contestatarii lui arata ca niste paranoici frustrati si oameni lipsiti de caracter.

Oficialii rapidisti au fost penibili la toate nivelurile. Nu au caracter pentru ca nu stiu sa piarda. A fost 4-1 pentru CFR, singurul gol marcat de Rapid a fost din ofsaid! Cand pierzi cu 1-4 acasa, trebuie sa ai bun simt, demnitate, caracter si sa vezi ce si unde ai gresit, sa-ti asumi infrangerea, deficientele. De exemplu, de ce nu spun ca nu au reusit sa inscrie mai mult – au avut doua bare deci ar fi putut obtine un rezultat mai bun. La trei din patru goluri primite a fost vina portatului Marinescu. Daca a fost intr-adevar accidentat, vina titularizarii apartine antrenorului: a riscat si a pierdut. Diferentele au fost pe teren clare: portarii CFR-ului au aparat excelent, portarul Rapidului s-a facut de cacao. Culio a facut un meci mare, unde a fost C. Lazar? Nei a inscris doua goluri, ce-a facut atacul Rapidului, cate goluri au inscris. Conceicao l-a facut muci pe Hizo in meciul asta, CFR era mai bine asezata in teren, au fost mai periculosi tot meciul dar a si promovat doi jucatori care au jucat foarte bine Edimar si Cabreras.

CFR a fost peste Rapid la toate capitolele! Iar cand pierzi cu 4-1 acasa trebuie sa ai demnitatea si caracterul de a recunoaste superioritatea adversarului si deficientele echipei tale. Greu! Ma uit la declaratiile antrenorilor din NFL sau NHL dupa un meci pierdut chiar si la limita: „data viitoare trebuie sa jucam mai bine, sa transam meciul cand avem posibilitatea” , „ne-am creat multe oportunitati de a marca, dar nu am valorificat decat una”, „portarul nostru a prins o zi proasta, dar a jucat accidentat”. Daca Hizo, Manea si Copos ar aparea „pe sticla” in SUA sau Canada cu declaratii impotriva arbitrajului cand o tara intreaga a vazut meciul, ar fi considerati si nebuni si cu mari probleme de caracter.

2449 (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 18:08

daaaaa , pai cum sa-i luam painea lui giovanni. numai interese peste tot. sigur, chemati-l pe mutu. se pare ca unii inca nu s-au lamurit de tot .
hai sa fim seriosi dom’le !

blue forever (10 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 18:15

Din nou despre Mutu! S-a văzut (a câta oară?) că la echipa de club mănâncă jar, că de, de acolo vin părăluţele, iar la naţională nu ştie cum să ia cartonaşe să se mai hodinească niţel! Ba mai mult, era atât de afectat de acel 0-5, că a plecat să mai benchetuiască puţin!

La Fiorentina o încasa urgent dacă pierdea noaptea prin bar înaintea unui meci cu Inter sau cu Milan, de exemplu! La naţională îi merge! De ce? Fiindcă încă nu s-a găsit nimeni să-l pună la punct aşa cum merită! CA OM, NU CA JUCĂTOR!

Chiar aşa uşor uităm unele lucruri, domnule Ioaniţoaia?

duckzila (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 18:16

deci asta cu mutu ma scoate din minti! cum adica renuntarea la el e un lux care nu nil putem permite??? eu cred ca mentinerea lui in lot si periclitarea intregii atmosfere si mentalitati a jucatorilor este un lux muuuuuult prea mare pe care nu nil permitem!! dupa ce baietii astia romanasi sunt cum sunt…asa ca in reclama voastra la gsp…si pe deasupra cu moralu in chilotzi, acum sa vina si desteptu asta cu aerele lui de vedeta care sa reabilitat in fata meciului cu debrecen ( CU CINE???? debrecen!! ahhh…echipa aia bestiala de super valoare din ungaria). eu zic ca modu asta de promovare a golanilor si oamenilor lipsiti de caracter, dar cu mult talent…e gresit!

Tudor (56 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 18:25

d-le ioanitoaia, imi pare rau ca va vad cufundat in maruntisuri…
in acelasi week-end cu meciul rapid cfr in anglia se desfasura sunderland parca cu liverpool, unde a fost marcat acel gol cascheta, cu ajutorul balonului. rafa benitez a concluzionat: cel mai important e ca azi nu am jucat bine. treziti-va, jucati fotbal, comentati fotbal, si poate asa o sa ajungem si noi la gleznele premier league…
p.s. bravo Dane, asta inseamna fotbal

css (76 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 18:34

Apropo…sa le fie rusine tuturor celor de la GSP si GSPTV,care de cateva zile tot sustin ca Panin trebuia sa ia al 2lea galben desi n-avea nici unul,chiar si dupa ce dl.Ioanitoaia si-acerut scuze la „recurs” pt acest zvon lansat de GSP,iar Geambasu ne tot convinge ca mingea loveste banderola de capitan a lui Muresan,..care banderola de fapt e pe bratul lui PANIN,caci Panin a fost capitan la acel meci,poate GSP-ul transmite un meci si ei vad altul RUSINE !!!

TheFly (5 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:08

Valoarea lui Mutu este indiscutabila, dar el este un exemplu perfect de jucator bun care NU mai trebuie convocat si sper ca Razvan va ramane ferm pe pozitie. La nationala Mutu nu mai are de mult motivatie. De altfel niciodata nu a avut prea multa. Poate mentiona cineva un meci memorabil facut de el la nationala? Si, doi la mana, Mutu este deja un exemplu prost si strica atmosfera la lot. Trebuie construita o echipa noua, fara Mutu. Cu oameni seriosi, lipsiti de fitze.
Valoarea nu este totul. Sunt sigur ca si dvs. ati renunta la un jurnalist bun, dar cu grave probleme de comportament.

visinata (28 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:17

ma bucur ca mai raspundeti comentariilor,domnule Ioaniotoaia! mai ales cand in proportie covarsitoare nu sunt de acord cu dvs. felicitari lui dan petrescu. ne dam seama cat de bun este si cat de buna este echipa cand vor juca meciurile urmatoare(cand chiar vor avea ceva de pierdut–o calificare). eu as zice ca mutu ar merita inca o sansa(asa,de dragul principiului) desi sunt ft convins ca nu va stii sa aprecieze.
despre tudor,rapid-cfr: unele lucruri au fost p.eni.bile,sa nu ne ascundem dupa cuvinte:modul in care zbura banderola de pe mana lui muresan(desi se afla pe mana lui panin), modul in care deac trebuia eliminat pt al 2lea galben(desi nu avea nici unul),modul in care se recunoaste ca cfr are o trupa mai buan si a facut un meci bun insa nu se zice de greselile de arbitraj din acest meci impotriva lor si, in general, toata isteria cum ca cfr ar fi ajutata periodic de arbitri(daca va uitati cu atentie in fiecare meci a avut cartonase galbene,rosii, ploaie de lovituri libere–toate impotriva).
despre tudor: desi e arogant de ce nu-l credem cand zice ca nu a avut varicela? de udne stiti sigur ce boala a avut?bun, ma opresc aici, multa sanatate va doresc si sa stiti ca trebuie oameni de caracter sa recunoasca cand au gresit(si cititorii aprecieza acest fapt!)

chicago (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:25

lol, de ce nu va luati de golul egalizator marcat din offside???? Va da cfr-ul clasa si acum, si in anii care vin. Incercati sa denigrati o echipa cum nu are Romania la ora actuala, dar nici o problema, ceea ce nu te omoara te intareste si orice sut in fund e un salt inainte.Obisnuiti-va cu CFR-ul acolo sus.In rest , fiind o gazeta , de sport, oniectivitatea trebuie sa fie la ordinea zilei, dar se pare ca e un cuvant necunoscut ptr domnii gazetari, pe care il puteti in dictionarul limbii romane, improspatati-va memoria, aveti nevoie.

kappa (69 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:36

Uitati ce declara un atacant scotian in meciul Rangers – Unirea (1-4), meci pierdut de echipa lui la acelasi scor ca si Rapid in fata CFR-ului; Kenny Miller:
„Nu a fost ceva superciudat. Nu am fost suficient de buni, pur şi simplu, am căzut în primul rând datorită nouă. În Liga Campionilor trebuie să joci la nivel înalt, or niciunul dintre noi n-a făcut asta. Toată lumea credea că punctele ne vor sări în buzunar, n-a fost deloc aşa ceva. Trebuie să munceşti din greu pentru a merita victoria, iar noi n-am făcut asta. E cea mai dezamăgitoare experienţă de când am revenit la Rangers. A fost o noapte teribilă pentru noi. Totul a fost împotriva noastră, dacă mă refer numai la acele mingi deviate în poartă, dar asta nu scuză prestaţia noastră”

Iar apoi, acelasi jucator scotian adauga: „N-am arătat niciun moment dorinţă şi determinare. Pot înţelege reacţia din final a suporterilor, voiau să câştigăm, sunt la fel de supăraţi şi frustraţi ca şi noi. Trebuie să ne adunăm şi să mergem acolo să câştigăm. Trebuie să îndreptăm erorile, şi asta rapid. Mai avem trei jocuri, poate nu e nevoie să le câştigăm chiar pe toate
pentru a spera. Cu siguranţă vom merge în România să învingem, dar vom avea nevoie de mai mult de trei puncte”.

Cam asa trebuie sa arate o declaratie dupa ce pierzi cu 1-4 acasa.

Sa dea Domnul sa ne civilizam mai repede! Sa invatam din infrangeri, sa ne le asumam, sa fim responsabili. Sa invatam sa pierdem si din infrangerea de azi, sa construim victoriile de maine.

Anotak (31 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:48

Consider ca toate aceste articole si aparitii pe sticla impotriva CFR,se datoreaza faptului ca,nici d-ul Muresan,nici d-ul Paszkanyi,nu vor sa apara prea mult in presa,iar acest lucru este neproductiv.Deci in concluzie,trebuie desfiintati prin ori ce mijloace,de si toata suflarea fotbalistica recunoaste ca,CFR are cel mai tare lot din liga.Dupa castigarea Campionatului si a doua editii de Cupa Romaniei,deranjul a fost si mai mare,mai ales in zona capitalei si un pic pe la Timisoara(dar sa nu uitam ca si cel care conduce acest club tot cam pe acolo si-a trait mare parte din viata).Nu contest ca,la patrunderea lui Herea,noua din zece,ar fi acordat penalty,dar de aici si pana la distrugerea unui meci e cale lunga.Nu ca as vrea sa iau apararea lui Tudor,departe de mine acest gand,nu pot uita ca acelas Tudor,cu doua editii in urma pe Ghencea, in doua faze mult mai clare,nu a acordat lovitura de pedeapsa in favoarea CFR-ului si cu acea ocazie nu a fost atacat atat de dur.Oare din ce cauza,doar datorita faptului ca Tudor era,ca si acum de altfel,cel mai bun arbitru din Romania,sau ca atunci a favorizat Steaua?In incheiere va doresc sa fiti cat mai ECHIDISTANT.

maxone42 (167 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:01

Asa o fi Kappa, dar acolo NU a arbitrat Tudor. Ceea ce nu inseamna ca Marinescu nu a fost principalul vinovat de infringerea rapidului, pentru ca EL a fost. DAAAR:

1.Tudor a facut meciul varza. Daca nu ar fi validat golul din offside al lui Herea, poate ca Rapidul cistiga cu 3-1 , sau poate cistiga CFRul cu 7-0 , sau poate ca se termina meci nul… adica AR FI FOST ALT MECI.
2.DACA Tudor dadea macar unul din acele penaltyuri CLARE ca lumina zilei AR FI FOST ALT MECI (ca sa nu mai pomenim de noianul de “greseli marunte” toate in favoarea CFRului).
3.Asistentul a gresit in favoarea Rapidului O DATA (la golul din OffSide) , iar Tudor “a gresit” (cu ghilimelele de rigoare) in favoarea CFRului de ‘nShpe ori.
4.Rapidul a avut ocaziile mai multe si mai clare , deci “superioritatea CFRului” (de care vorbea cineva) NU A EXISTAT. Comentatzi pe CE A FOST, nu pe simpatii. CONCLUZIE: ADEVARUL ESTE CA Tudor a arbitrat PRRROST iar el nu este in stare sa recunoasca acest lucru. A viciat rezultatul si a INFLUENTAT meciul. Restul este can-can. Parca vad ca nici macar nu-l vor suspenda. ca doar a gresit impotriva Rapidului nu a Stelei sau a CFRului, nu-i asa??? Stiu ele comisiile lui Mitica ce sa faca… dar asta stim cu totii, asa ca ce rost are sa mai vorbim.

fuller (7 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:12

Dvs discutati despre doua lucruri distincte: Unirea Urziceni, un model de echipa construita prin daruire si munca, cu Mutu, un fotbalist talentat, dar care nu mai pune de ani buni nici un entuziasm in jocul pt nationala – motivatia lui e in afara fotbalului. Eu aleg principiile Unirii – daca vrei sa o iei pe acelasi drum, atunci pui munca, daruirea si ambitia mai presus de toate, ca sa formezi o echipa care poate nu are stele deosebite, dar stie sa joace ca o ECHIPA. Si nu-l vad pe Mutu intr-o asemenea echipa….

emg (79 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:13

dan petrescu = cel mai bun antrenor roman al momentului
al tudor = cel mai bun arbitru roman al momentului (din pacate slab la meciul rapid-cfr si jenant in declaratiile de dupa)

ROMANESCU (47 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:23

Domnului Ioanitoaia
De lunga vreme scursa ,pribegesc si eu prin lumea mare ,(precum multi frati romani) , dar ,pentru mine totdeauna „IARBA VERDE DE ACASA ” a fost gazonul verde al stadionului CFR, si,romanesc inseamna tot ce este de la Satu-Mare la Tulcea si de la Botosani la Turnu-Severin.
Dvs, Dle Ioanitoia , vreti sa ma convingeti ,insa,ca iarba CFR-ului nu este chiar asa de verde .
Ce-ati zice sa spun si eu acelas lucru despre Giurgiu ?????
Aici , unde traiesc departe de tara , peste mari si tari, mi-am facut un obicei : ” urmaresc intrecerile de fotbal (care, pe langa famile , este „viata mea”) impreuna cu prietenii, care nu sunt numai romani (sunt argentinieni, brazilieni, columbieni, mexicani si un fost component al vechii echipe „Cosmos NY”, Campos-chilian,fost coechipier cu Beckenbauer si Cruyff),care cunosc fotbalul mare ,si, sunt mandru pentru aprecierile lor la adresa fotbalului romanesc.
Ei, am urmarit impreune cu ei meciul Rapid-CFR, G. R.-Unirea si …………
Dle . Ioanitoaia ,de ce nu sunteti ” obiectiv ca nu sunteti obiectiv „”” ???????????
Nu mai vorbesc de ” altii ” !
DUMNEZEU SA-I OCROTEASCA PE TOTI ROMANII (indiferent de nationalitate si unde s-ar afla pe glob)!!!

milici (440 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:24

Felicitari Unirii pentru PREGATIRE, DARUIRE,MODESTIE SI SIMPLITATE.
Neuitandu-l pe Marin Sorescu-INTALNIRILE NOASTRE SUNT DEOBICEI SOBRE, FARA ENTUZIASME DE PRISOS-sper sa nu asteptam 3 AUTOGOLURI si 1 PENALTI RATAT DE ADVERSARI pana la urmatoarea VICTORIE de care sa ne BUCURAM.

guess who (3 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:41

dar mai lasa arbitrii!!! eu pe cand jucam la juniori nici nu vedeam arbitrul pe teren, auzeam doar fluierul si nu mai ziceam nimic pentru ca asa spunea regulamentul, sa nu comentez la deciziile arbitrului!! daca trebuia sa castigam, trebuia sa o facem pe teren si nu cu un penalty sau un cartonas acordat adversarului! cunosti mentalitatea asta?! NU CRED! in plus de asta scorul a fost 1-4! pai ce mai vrei?! cred ca intri si tu in clubul lumii bune a fotbalului romanesc, pacat de tine ca esti veteran, ei nu! aa, inca o chestie, am castigat campionate la juniori, care sunt si alea o realizare, cat e ea de mica! le-am castigat pe teren nenea ovi!

andrei (25 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:59

Dan Petrescu a fost genial, Mutu este un mercenar, care la Nationala vine doar pt petreceri si se vorbeste prea mult despre arbitraj dupa un 1-4.

pffffffffffff (12 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:16

nu cred ca mai scrieti si maine un articol despre cum a arbitrat Tudor la RAPID-CFR…:))))))))))))
repet intrebarea de acum cateva zile:in minunata capitala cunoaste cineva intelesul cuvantului „PENIBIL”????

adi (180 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:36

Pai asa fac ei de obicei, isi bat joc de CFR vreo cateva zile, dupa aceea nimic, nici o scuza, si peste o luna fac la fel. Nu exista jurnalist obiectiv la GSP! Domnu’ Ioanitoaia, cand o sa fiti mai obiectiv ? Probabil ca niciodata !

red_soul (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:37

acum cateva zile gazeta dvs il desfiinta pe mutu si tot ce-a realizat el la natonala…
dintr-o data dupa acel meci tot ce-a ramas din mutu au fost petrecerile.
ati lansat campania de retragere a tricoului…
azi dupa un meci foarte bun facut de adrian la fel de brusc a devenit il fenomeno si briliant…mi-ati dovedit inca o data ca sunteti niste diletanti
FELICITARI UNIRII lui dan petrescu si mihai stoica in special

pffffffffffff (12 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:39

propun pt. maine titlu de articol pe aceeasi tema:”ronaldo si tudor”,pt . poimaine :”maradona ,kempes si tudor”,apoi „capra cu trei iezi si tudor” samd.
dl-e IOANITOAIA,dv. va cititi??

MariusRO (4 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:44

Da domnul Ioanitoaia dar apoi o saptamana intreaga ati scris tot invers! Cu tot ziarul pe care il conduceti! Ca ziarist ave-ti de castigat respectul nostru al cititorilor daca sunte-ti echidistant.

cosmin (2 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:56

Stau si va citesc ziarul de multi ani si tot nu pot sa inteleg de ce Ov. Ioanitoaia, cel mai important om al ziarului, scrie mereu cele mai banale si mai slabe articole. Respect pt nea Ovi dar e timpul sa-i lase pe cei tineri sa vina din urma ca sunt tineri si talentati.

david (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:59

multumim d.Ioanitoaia pt ca ai fost singurul care l-a sustinut pe Mutu. Este un jucator valoros si nu ne putem lipsi de el la nationala pentru ca, pur si simplu, nu avem altii mai buni. Al Tudor este o caricatura de arbitru la fel ca si T Craciunescu. Amandoi au niste explicatii penibile in urma unor meciuri ce le-au facut praf. rapid-cfr si dinamo-international!!!

Cristi (15 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 22:03

„La nici una dintre formaţiile noastre nu se simte mîna antrenorului precum la cea din Urziceni.”
Asa e aveti dreptate,antrenorul va pleca si se va alege praful (pe care-l au din belsug acolo) ! Solutia ar fi sa vanda patronul echipa antrenorului…dar asta nu se poate !

Apoi,- ca si comentariu la arbitrul Tudor- hai sa ne amintim cum i-ati gasit scuze acestuia, atunci cand a refuzat CFR-ului 2 penalty-uri si cum il „ostracizati” astazi cand a „defavorizat ” Bucurestiul…
Apropos , care ar fi reactia dvs. la un meci CFR-Steaua (Dinamo sau Rapid) la Cluj arbitrat de un localnic (sau de un arbitru ardelean)?

Remember :
http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2008/03/03/steaua-peste-cfr/

Sunteti „pe o lungime de unda” cu Mitica…

victor (4 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 22:48

Calitatea editorialelor din acest ziar devine din ce in ce mai slaba. In afara domnului Naum, baiatului care scrie piperat nivelul a cam scazut. Incep sa semene cu un gen de barfa eftina. DOmnu Tudor e rau, Mutu e bun iar Dan Petrescu e cel mai bun.

pffffffffffff (12 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 22:55

cel mai greu de tratat e aceasta atitudine balcanica bolnaviciosa.as spune incurabila.

vasile_00 (15 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 23:41

Dle Ioanitoaia ma bucura faptul ca in sfarsit ati reinceput sa cititi comentariile de pe blog! Asta spune ca va doriti sa iasa ceva bun, insa subconstientul nu va lasa in pace, dracusorul ala mic va gadila degetele si va intuneca judecata. Cum bine spuneati si dvs. in articolul descoperit de Cristi de la celebrul Steaua – CFR (ala da meci facut varza de Tudor, la fel cu cel de la Urziceni) „cand mai multe persoane iti spun ca esti beat …” se poate aplica si asupra acestor comentarii postate aici la articolul dvs. Imi sugerati sa nu va mai invat lucruri despre fotbal! De ce? Va credeti atotstiutor ca si Craciunescu? Va spun eu nu sunteti! Si gresiti foarte mult cand sugerati ca CFRul umbla la arbitrii!!! Nu zice nimeni ca dealungul timpului nu au exista astfel de lucruri, dar nu am vazut maniere proCFR cum am vazut proSteaua, Dinamo sau Brasov sau cum am vazut maniere de arbitraj antiCraiova!!! Ne putem uita la cate si la orice meci ziceti dvs. din ultimii 3 ani si in afara de greseli mai multe sau mai putine in favoarea CFRului nu o sa gasiti altceva. Si inca odata repet si pt dvs. si pt altii care ma acuza, nu sunt suporter al CFRului sunt doar suporter al fotbalului bun si al mentalitatii pozitive a jucatorilor. De ce spun asta? pt ca desi aproape toti fotbalistii CFRului joaca tare, niciunul nu tinteste adversarul (gen Bumbescu sau Radoi) ci doar mingea. Referitor la faza cu Panin si Herea nu spun ca nu sunt arbitrii care sa dea 11m (evident ca 100 din 100 cum spuneti dvs. – daca cei 100 sunt britanici poate nici 10 nu ar fi dat 11m) insa daca revedeti faza, cum v-au explicat si multi altii, Herea nu este atacat de Panin ci el „il ataca” pe Panin. Asta nu intelegeti dvs. ca jocul de fotbal modern implica fotbal si nu balet sau „sarituri in iarba”. V-as ruga sa-mi raspundeti ce ati fi facut cu belgianul de la Real – Milan la faultul in careu asupra lui Benzema (la care din 100, 110 arbitrii ar fi dat 11m) l-ati fi ars pe rug sau l-ati fi tras pe roata?

Asa ca dle Ioanitoaia lasati-o moarta cu editorialele astea subtiri si DACA VA PASA DE SPORT si DACA AVETI UN MINIM DE RESPECT FATA DE FOTBAL SAU FATA DE SUPORTERI (pt ca de pe spatele lor traiti) vorbiti si scrieti despre sport si nu despre can-can-urile de pe langa. Adica in loc sa vedem/citim in cate locuri s-a scarpinat JJ, Borcea sau Mititelu mai bien faceti analize asupra jocurilor, care a fost asezarea, plusuri/minusuri ale acesteia, ce credeti s-ar fi intamplat daca ar fi folosit alt sistem sau alti jucatori!!! ASTA NE DORIM SA CITIM TOTI CITITORII/INTERNAUTII, TOTI CEI CARE NU VOR VOTA CU JJ!!!! Dumneavoastra?

AlbuSibiu (95 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 23:43

Bravo Cristi, asa este, cel mai bine e sa contrazici pe cineva cu propriile lui afirmatii. Cine vrea sa contrazica ceea ce zici tu sa citeasca intai integral ceea ce scria atunci dl. Ioanitoaia, sa revada fazele care stau marturie pe internet si apoi sa comenteze. Asadar:
http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2008/03/03/steaua-peste-cfr/

Cat despre arbitraje, ce sa mai zici daca si la un meci Real – Ac Milan arbitrul greseste in halul ala in ultimele minute? La Procesul Etapei belgianul de la centru ar fi fost 100% lapidat.

Rusine ca intr-o zi in care chiar ar fi trebuit sa laudam toti la unison Unirea, chiar daca foloseam aceleasi si aceleasi cuvinte, noi ne gasim ocupatie in balegarul obisnuit. Chiar va pasa de sport/fotbal?

CFRRR (26 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 23:50

De ce nu insistati domnule ziarist cu golul din ofside al Rapidului.Pentru dumneavostra mai am ceva respect dar pentru Craciunescu….Fostul arbitru cand aude de CFR il apuca varicela !! Cautati pe cineva neutru daca vreti sa va considerati ziarist corect,d-le Ioanitoaia !

radu (9 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 23:56

Domnu ioanitoaia, in afara golului din offside care a fost prima eroare si cea mai mere, in minutul 27 la 1-1 Tudor a l-a oprit eronat pe Nei scapat singur spre poarta si a dictat fault pentru CFR in loc de legea avantajului. Faza asta unde ramane? Dar de erorile de arbitraj de la Real-Milan ce ziceti? E cazul sa aducem arbitrii chinezi, indieni, sau africani, altfel se duce arbitrajul de rapa. Comentariul lui Cristi e superb:
http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2008/03/03/steaua-peste-cfr/. Nu sunteti un ziarist impartial, sunteti subiectiv, influentabil, si poate chiar impulsiv.

california (349 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 0:12

toti stiu ca dan e bun asa ca nu mai comentez;
despre mutu, inca nu am uitat barbatia cu care razvan sustinut de tat-su incercau sa-i puna in circa festivalul cu sirbii;
tocmai s-a terminat meciul real madrid – milan; lasati in pace arbitrii romani!
nu mai chemati la emisiuni somitati in arbitraj care sa-si dea cu parerea dupa ce au vazut fazele de zeci de ori; telefonati-le in timpul meciului sa-si spuna atunci parerea daca sunt asa de priceputi;
la 4-1 cred ca nu mai ramine loc de indoiala.

PENIBILII SI AL. TUDOR (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 0:55

Bravo Unirea !!!!!

PS: daca ati uitat cumva: Rapid – CFR 1-4!

Adi.NYC (49 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 0:59

Referitor la DAN PETRESCU…

A fost un fotbalist de valoare care gandea in teren si care a devenit cu adevarat profesionist jucand la Chelsea. Ma bucur ca are si talent antrenorial si ca pune in practica in Romania ceea ce a invatat in Anglia, aplicand o mentalitate diferita de cea existenta la noi. Dan Petrescu este pe departe cel mai priceput antrenor al unei echipe din Romania.
Felicitari lui Dan si Unirii pentru rezultatul obtinut cu Rangers!!!!

Referitor la ADRIAN MUTU…

In primul rand, Adrian Mutu este CEL MAI BUN ATACANT pe care l-a dat Romania pana la ora actuala. Valoarea lui este subliniata in toata presa internationala si aici nu ma refer doar la presa din Italia. Este dezamagitor faptul ca Romanul de rand il critica si ia peste picior pe Mutu, iar restul Europei il considera „briliant”, „fenomen”, „top dog”…etc.
Suporterii Romani (nu chiar toti) sunt dezamagiti de prestatiile lui Mutu la nationala, dar nu isi pun problema ca saracu’ nu prea are cu cine juca (cu o floare nu se face primavara). Va intreb eu, cum credeti ca ar fi aratat „generatia de aur” (nationala 1994) cu Mutu? Mi-au placut la momentul respectiv Raducioiu si Ilie Dumitrescu, dar Mutu este mult peste ei; sa nu uitam ca dupa ce-au plecat din Romania (cei doi), nu a mai auzit nimeni de ei. Mutu este genul de jucator care castiga un meci de unul singur; doar Hagi mai era in stare de asa ceva.

In concluzie, il apreciez si sustin pe Razvan Lucescu, dar cred ca face o MARE greseala daca nu-l aduce pe Mutu in continuare la nationala. MUTU SI CHIVU nu ar trebui sa lipseasca de la nationala!!!

Dle Ioanitoaia,

Felicitari pentru pasajele despre Dan Petrescu si Mutu!!! Despre Tudor…hmmm…NIMENI in Europa nu scrie despre arbitrii. Arbitrii si arbitrajele trebuiesc analizate de NU la TV si in presa, ci doar de catre comisiile care au putere de decizie vis a vis de aceste probleme.

Haideti sa schimbam IMPREUNA mentalitatea asta!!!

chicago (6 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 1:17

acum am ajuns acasa de la lucru si citind comentariile nu pot sa nu realizez ca presa de la bucuresti este 100% impotriva CFR-ului. Si , referitor la articolul „d-lui” Ioanitoaia , este trist.Erati unul dintre jurnalistii pe care-i citeam cu placere… Dar cand vad subiectivism si ura la adresa CFR-ul ma lasa perplex.Sau se scrie „la comanda”????? Loveste in aia, loveste in ceilalti???? Si ziarul la care lucrati, parca ptr a-mi sublinia vorbele si a-mi da o mana de ajutor, publica ieri ( mIercuri cred , in romania ) o stire potrivit careia Culio declara ceva de genul ” Ce prime, ca nici salariul nu l-am primit , conducerea ne-a zis ca nu sunt bani , bla bla bla….RUSINE .Si alibiul dvs????sunt curios cine si cand l-a intervievat pe culio.. NU stiu cine v-a invatat gazetarie , dar daca este acolo SUS , si va vede , este foarte , foarte trist.DAca nu va place CFR, nu mai mintiti, nu mai scrieti despre ei deloc, ignorati-i , asa cum , conducatorii de cluj fac cu tot ce vine de la Buc. Respect, Cristian

sahdesah (64 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 1:27

d-le ioanitoaia, daca dumneata compari debreceni cu echipa nationala si incerci sa ma convingi ca de aia mutu e bun, inseamna ca nu inteleg fotbal deloc. mutu are de invatat ca la masa boschetarilor cinta muzica lautareasca, si cu asta, sa lase nationala in pace.

marco (83 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 2:56

Nu e prima data cind acest „arbitru” incearca sa prosteasca o lume intreaga… Imi amintesc de o incercare asemanatoare dupa un meci Steaua – Urziceni cind a oferit Stelei un penalty VAZUT NUMAI DE EL ca urmare a faptului ca stelistul s-a AUTO-impiedicat dind cu dreptul in stingul facindu-l pe Dan Petrescu sa inebuneasca dea binelea… Nici nu stii ce sa mai crezi… La Tudor este rea vointa sau e un INCAPABIL NOTORIU care NU are ce cauta in arbitraj… In plus, mai e si si antipatic pina la dumnezeu !!!…

marco (83 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 3:02

Razvan a spus ca daca i se va impune sau va suporta presiuni pentru readucerea lui „mutu” la nationala, isi va da demisia… O tara intreaga il prefera pe Razvan unui ‘mutu’ care la 2, 3 ore dupa ce sirbii au maturat cu noi, el s-a dus sa petreaca cu ei… ASTA E TOTALA LIPSA DE ETICA MORALA si chiar de patriotism !!!… ROMANIA NU ARE NEVOIE DE UN ASTFEL DE OM !!!…
D-le Ioanitoaia, as vrea sa stiu, de cind ati devenit un suporter atit de infocat al acestui „cancer” al echipei nationale ???…

CFRRR (26 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 4:39

Nu imi aduc aminte bine sa discutat macar in emisiune dv.despre golul din ofside al Rapidului si ce a declarat celebrul mare arbitru international !?? Despre faza cu Nei ce sa zis ?? Pentru ca am mai schimbat canalul,ce sa vad la GSP !?? Poate a vazut altcineva toata emisiunea. Iar bineinteles Panin trebuia sa se dea la o parte sa treaca Herea! Ce se dadea in Anglia la faza aia !??

ardelean (53 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 5:29

SA-TI FIE RUSINE!!!AM CITIT ARTICOLUL TAU DUPA STEAUA-CFR DE ACUM 2 ANI

ADY (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 6:12

ptr sahdesah

Debrecen nu este echipa nationala, dar joaca in liga campionilor………., liga in care fosta echipa a lui mutu dinamo buc se chinuie sa intre de cand sa infintat aceasta liga si nu reuseste…….., DECI nu-i usor sa inscrii goluri acolo,iar mutu a facut o de 2 ori si inca o pasa de gol….

Dan the Man (4 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 8:19

1. Dan Petrescu e un super antrenor
2. Sunt suporter rapidist,m-a intristat infrangerea de sambata,dar…nu din cauza lui Tudor am pierdut / am marcat un gol din offside / faza cu Herea mi s pare 50%-50%,el cauta totusi contactul cu Panin si la 1-1 intr-un derby,chiar si al etapei,nu e corect sa dai decat penaltiurile care sunt evidente,ori asta nu e
3. Prestatia lui Mutu e oarecum irelevanta,din moment ce vine in fata unei echipe ca Debrecen…sa asteptam mai multa constanta si seriozitate din partea lui si abia apoi sa-l ridicam in slavi…Spiritul de echipa este cel mai important intr-un grup precum cel al nationalei,si atata timp cat Mutu are comportamentul si jocul p care le are,cred ca e mai bine sa nu fie convocat

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 9:24

Tudor a gresit intr-o singura faza, cea cu penalty la Panin, dar sunt de acord ca intr-un campionat ca cel englez nu s-ar fi dat penalty. Hai sa zicem ca 7-8 arbitri din 10 ar fi dat penalty la acea faza, dar raman 2-3 (printre care si Tudor) care n-ar fi dat. Dar de la aceasta greseala sa spui ca Tudor a facut praf meciul mi se pare exagerat. O fi el antipatic, arogant, dar sa nu-i punem in carca ce n-a facut! Rapid a pierdut in primul rand din cauza propiului portar care i-a ingropat in acest meci. Se intampla la portari, dovada si gafele uriase facute de marii portari Dida si Casillas in Liga Campionilor! Tudor are el altele, mai grave decat in Rapid-CFR! Totusi vad ca pe plan european arbitreaza OK, probabil ca Liga I i se pare sub nivelul sau de arbitru!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 9:28

Mutu cred ca s-a trezit din mahmureala si si-a dat seama ca Fiorentina e pe cale sa-l dea afara, de-aia a jucat asa bine. Cand vrea, poate, dar la nationala n-are tragere de inima in ultimul timp, de-aia a si lipsit la atatea meciuri. Ma intreb totusi de ce s-a intors tocmai la acest 0-5 cu Serbia, cred ca ne descurcam mai bine fara el.

Comentează