Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dan, Mutu şi Al. Tudor

La nici o echipă românească nu se simte mîna antrenorului precum la Unirea Urziceni!

A elogia splendida victorie realizată de Unirea Urziceni la Glasgow înseamnă a relua ce-am scris de fiecare dată despre garnitura ialomiţeană. Că are atitudine, caracter. N-o […]

miercuri, 21 octombrie 2009, 2:50

La nici o echipă românească nu se simte mîna antrenorului precum la Unirea Urziceni!

A elogia splendida victorie realizată de Unirea Urziceni la Glasgow înseamnă a relua ce-am scris de fiecare dată despre garnitura ialomiţeană. Că are atitudine, caracter. N-o fi ea cea mai tare echipă românească, dar cu siguranță că e cea mai organizată, iar meritul principal îi aparţine lui Dan Petrescu. La nici una dintre formaţiile noastre nu se simte mîna antrenorului precum la cea din Urziceni.

Marţi, Bursucul a mai produs o dovadă a priceperii şi a flerului. La 0-1, înlocuind un fundaş cu un atacant încă din minutul 19 şi modificînd din mers sistemul, a riscat ca la ruleta rusească. Cum şi fotbalul îi răsplăteşte pe cei curajoşi, trupa lui a reuşit nu numai să răstoarne scorul, ci şi să cîştige categoric, într-o manieră entuziasmantă. A impresionat şi ce-a declarat tehnicianul “lupilor” după meci: “Ne-a ieşit totul în această seară, dar puteam să jucăm şi mai bine!”. Clar, refuzul automulţumirii, al jumătăţilor de măsură, constituie prima explicaţie a ascensiunii lui Dan Petrescu şi, mai departe, a actualei campioane. Pune cineva rămășag că pe SuperDan nu-l va prinde sezonul viitor la Urziceni? Visul lui e să lucreze în Anglia şi probabil că va trece curînd Canalul Mînecii.

Tot marţi, la Debrecen-Fiorentina 3-4, Mutu le-a închis gura celor care, naivi, ignoranţi sau amîndouă, îşi închipuie că n-ar mai fi nevoie de el în “naţională”! Complet restabilit, Il Fenomeno a egalat la 1, i-a oferit lui Gilardino pasa de 2-1, după care a mai marcat un gol, şut imparabil din marginea careului. Amănuntul că ziarele peninsulare îl ridică în slăvi, Agenţia Datasport, de pildă, referindu-se la “cel mai bun Mutu din aceşti ani”, mă scuteşte de alte comentarii, dar mă şi îndeamnă să repet că renunţarea la el reprezintă un lux pe care n-ar trebui să ni-l permitem.

Cîteva cuvinte despre Alexandru Tudor. Cînd aşteptam ca arbitrul partidei Rapid-CFR Cluj să-şi recunoască erorile, eventual să le atribuie varicelei, iată că acesta reacţionează pe dos! Afirmînd c-ar fi suferit de alergie cutanată, nu de varicelă, Tudor caută să-şi schimbe boala, ba şi pretinde că n-a greşit Într-un moment în care specialiştii, în frunte cu Crăciunescu, Porumboiu şi Huzu, susțin fără excepţie că se cuvenea acordarea unui 11 metri în favoarea Rapidului la pătrunderea lui Herea, “centralul” continuă să judece faza altfel: “Îmi reproşez că nu i-am dat cartonaş galben pentru simulare lui Herea care, urmarea unui contact uşor, a încercat să obţină o lovitură de pedeapsă”. Ridicolă, explicaţia lui nu rezistă deoarece, neavînd nici o clipă intenţia de a juca mingea, clujeanul Panin l-a oprit pe Herea din alergare, i-a blocat drumul, fault care îl obligă pe Al. Tudor să dicteze penalty. Întrucît n-a făcut-o, vinovăţia lui se plasează în afara oricărui dubiu.

Cel mai simplu ar fi să zicem că, negînd evidenţa, Tudor umblă să ne prostească în faţă, să ne ia de fraieri. Mă tem însă că vorbim şi despre altceva. Ca în orice altă împrejurare, Tudor chiar crede că are dreptate, că el şi numai el a văzut cum şi ce trebuia, în timp ce toţi ceilalţi, inclusiv foştii mari arbitri menţionaţi, au văzut prost! Dacă un asemenea mod de a gîndi e o boală, ea poate fi mai gravă decît varicela ori decît alergia! Şi, fireşte, mai greu de tratat.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

Roman paranoic (11 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:17

Problema nu e ca Mutu nu mai poate, ci ca nu mai vrea. In meciul de aseara a alergat mai mult decat toti coechipierii lui. Daca ar juca cu acelasi avant la nationala, nimeni n-ar fi suparat pe el.

Roman paranoic (11 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:18

Tudor e iresponsabil pentru ca a iesit din casa desi are o boala contagioasa si a pus in pericol pe toti cei care nu au facut boala inca.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:21

Schimbarea lui Nicu cu Onofras nu mi se pare un gest de mare inspiratie sau de mare risc,ci doar un GEST FIRESC al unui antrenor care venise sa se apere cu preponderenta si sa joace pe contraatac…s-a facut 1-0 pentru adversar si dan a schimbat sistemul de joc-IN MOD FIRESC,mutand jocul spre poarta adversarilor!…CE ATATA FILOZOFIE ?!?

MARIKO SAN (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:21

SuperDAN,super UNIREA URZICENI!
Mutu e super doar in violetul Fiorentinei,echipamentul tricolor se pare ca il inhiba…Deci decat sa vina la nationala doar cu atitudinea de vedeta,mai bine sa lase locul unora care doresc sa iasa in evidenta prin joc!

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:27

Unirea Urziceni,este CREATIA 100 % a lui Dan Petrescu !… ASTA NU SE NEGOCIAZA!!
Aseara,peste jocul bun al echipei campioane,s-a pogorat si o barza chioara,cu trei „boboci”…..
Mai trebuia sa fi avut in fata un adversar bezmetic,care nu stia ce i se intampla….
Si…l-a avut !

dorel (18 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:30

Dan Petrescu trebuie numit antrenorul nationalei ! ar putea antrena in paralel ambele echipe . Acest antrenor slabut si pus pe scandal , Razvan , trebuie inlocuit si se v-a rezolva din mers toate problemele ! Eu nu sunt multumit sa aud din gura lui ca nu vine nimic din urma si inainte de numirea lui spunea ca este multumit de potentialul de jucatori ! Dan petrescu a facut din niste jucatori „no name ” jucatori de nationala ! A facut acest lucru cu autoritate , profesionalism si cunostinte de fotbal ! El nu a dat niciodata vina pe un jucator anume ci si-a asumat mereu orice greseala ! Ce face Razvan ? el da vina pe mutu si chivu , CEI MAI BUNI JUCATORI AI NOSTRI FARA CARE NU SE POATE ! AFARA CU EL !

mai putin paranoic (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:32

daca restu’ jucatorilor din echipa nationala ar alerga si s-ar darui la fel ca si jucatorii Fiorentinei, iar daca pe Razvan Lucescu l-ar duce capu’ la fotbal cam cit il duce pe Brandelli si ar stii cum se vorbeste cu un jucator precum Mutu, poate AR MAI PUTEA SI AR MAI SI VREA SA JOACE.

sergiu (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:33

Vroiam si eu sa comentez dar mariko san a exprima si gandurile mele

vasile_00 (15 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:35

Nu prea-l vad eu pe Tudor mare arbitru, dar ca mentalitate are dreptate el si nu dvs. dle Ioanitoaia. Daca Herea ar fi fost lovit de Panin ar fi cazut in lateral ai spre spate (asta patesti la o lovitura din fata) dar el a cazut pe burta!!! Asa ceva se intampla doar la simulari, cand iti sare adversarul in spate sau esti impiedicat!!! As prefera sa nu se mai dea niciodata 11m la astfel de faze, asa o sa vrea fotbalistii nostri sa joace si nu sa se arunce (uitati-va la Herea, la Costea la toti stelistii cum nici nu incearca sa faca o faza ca lumea ci abia asteapta sa-i atinga cineva si sa cada). Referitor la Mutu, oare numai suporterii l-au facut franjuri dupa meciul cu sarbii? NUUUUUUUUUU!!! Voi presa, si in special GSPul au scris la editoriale de ati tocit tastaturile si e sufiecient un singur meci bun ca sa-l ridicati in slavi!!! Domnilor trebuie mai multa moderatie si cand joaca cineva prost si cand joaca bine si trebuie sa fie tratati atat fotbalistii cat si noi suporterii cu mul mai mult RESPECT!!! Stiti ce inseamna asta dle Ioanitoaia? Inseamna ca nu orice atingere e 11m, inseamna ca nu orice noapte pierduta sau pahar consumat e neaparat ceva exagerat de grav, inseamna ca nu trebuie sa puneti un diagnostic din prima si fara sa va pricepeti la acel lucru!!! Dar se pare ca pe acesta l-ati pierdut! Definitiv! Cel putin pe al meu, in mod sigur!!!

jan pitesti (254 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:39

asa trebiue sa se comporte toate cluburile din tara,sa joace cinstit pe teren si rezultatele o sa vina,uite un oras mik a facut ce alte orase mari nu au facuto,bravo lor

DS (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:40

Cu tot respectul, dar impotriva ungurilor si Papa Benedict dadea gol. In meciurile jucate impotriva echipelor mari nici nu se vede. Nu stii ca e pe teren numai atunci cand ia „galben”.
Nu e nevoie de el la nationala. Il avem pe Chivu, el e lider pentru tineri. E si model. Mutu sa isi joace ultimele 6 luni de profesionism si gata. La revedere.

Luca (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:45

Un citat celebru spune ca reusita inseamna 20% inspiratie si 80% transpiratie.
La Fiorentina, Mutu e si inspirat dar si transpira. La Nationala, ramane doar cu inspiratia pentru ca transpiratia o consuma prin cluburi. Iar cei 20% nu sunt suficienti pentru a merita onoarea de a purta tricoul nationalei.
Asadar, domnule Ioanitoaia, avem datoria sa ne dispensam de serviciile indoielnice ale acestui petrecaret.
Cel mai bun exemplu este echipa lui Dan Petrescu. O echipa fara vedete care a facut instructie cu Glasgow Rangers. Iata ca se poate si fara jucatori gen Mutu.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:47

Mutu se si poate victimiza….ori de cate ori vine la Nationala,mass media e gramada pe el,il copleseste cu atentiile,cu laudele,il incarca negativ cu o auto-incredere paguboasa,incat ajunge sa se creada buricul pamantului…
Pai nu avea dreptate Piturca sa izoleze jucatorii…si nu-i reusea nici lui in totalitate…
Ce sa vada presa la antrenamente?…Cum se usureaza unii prin balarii,cum isi trag suturi in fund-in gluma-jucatorii…Sa fim seriosi !
Jucatorii trebuiesc lasati in pace…sa-si faca treaba pentru care au fost chemati !
Asa a fost si la Cluj,inaintea meciului cu Lituania 0-3…cu presa alergand dupa ei sa le numere…aerele…
Cat despre Tudor,mie unul imi este profund antipatic,dar N-A FOST 11M LA „DUELUL”PANIN-HEREA !
Si am mai descoperit pe blogurile GSP si altii de aceeasi parere….deci Tudor,nu este singurul…sau noi nu contam ?!?
Herea nu face nimic spre a-l evita pe Panin,nu face nici jumatate de pas spre stanga,spre a evita contactul cu Panin,iar Panin STA PE LOC…si desi se roteste 10/15 grade spre Herea,o face in jurul propriei axe verticale(chestie de geometrie in spatiu !)
Ce trebuia sa faca Panin? Sa se dea la o parte?
Herea a cautat contactul….(de parca-r fi fost primul care o facea)
Morala:
NU A FOST 11M..parerea lui Ion Craciunescu este mai mult decat subiectiva…el poate demonstra oricand(si nu numai el) ca o faza poate fi judecata in 2 feluri-antagonice !..I. C. alege intotdeauna varianta care-i convine….ma mira parerea D-lui Porumboiu,dar acesta are timp si destul bun simt sa-si schimbe parerea !
Daca vreti sa vedeti BLOCARE,urmariti-l pe Deac – in finalul meciului…la „ciocnirea” cu fundasul rapidist…uitati-va cum Deac,isi SCHIMBA DIRECTIA DE ALERGARE,cum il urmareste cu privirea pe rapidist,spre a nu-l rata,cum ii baga un umar la intalnire….ASTA DA FAULT…la PANIN,NU ESTE …punct.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:50

@vasile__OO
Scurt si sec !
SUBSCRIU.

marcelinho (49 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:50

mutu joaca cind vrea el. la nationala nu are interes – si asa il vede lumea de care ar avea nevoie. daca e sa te rogi la mutu sa vine si el sa vine peste un meci si atunci sa joace echipa pentru el, sa blocheze toate mingile pentru ca vrea el sa dea gol – stiu daca exista vreun sens in asta…
acolo are pentru ce juca…

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:53

Pentru Vasile00:
Sigur că eu nu ştiu când trebuie dat penalty, dar iată că nu ştiu nici Crăciunescu (altfel unul dintre cei mai buni avocaţi ai lui Tudor), nici Porumboiu, nici Huzu! Dumneata, însă, ştii, bravo, mai învaţă-ne şi pe noi!

AlbuSibiu (95 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:58

Excelent dl. Ovidiu. Inchizitia ar fi mandra de dumneavoastra. Un paragraf pt Unirea, unul pt Mutu, niciunul pentru Dragulescu si 2 pentru Tudor fi talharii secolului.

pepeman (11 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:03

Domnule Ovidiu, să faci, în acelaşi material, apologia disciplinei tactice, a caracterului, dar şi apel la renunţarea la aceste principii în favoarea unui jucător precum Mutu e cam inconsecvent.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:04

Nu stiu de ce este atat de greu de inteles Mutu!
Mutu,ca majoritatea fotbalistilor,este un baiat frumusel,are multi bani,este iubit si cautat de femei,de mass media…si tanar fiind,i se urca toate astea la cap!
El nu realizeaza ca aceasta stare de lucruri nu este vesnica si se comporta in consecinta.
Adica inconstient !
La Belgrad el a venit ca la o intalnire amicala…draq stie daca nu si-o fi bagat chiar impielitatul in persoana,coada…intalnirea de la Novisad o fi avand si alte conotatii…s-or fi incheiat poate niste conturi….
Mutu nu a fost nici mai rau,dar nici mai bun decat toti ceilalti…asa ca nu stiu d ce a fost scos tap ispasitor !
Poate a fost o incercare de deturnare a atentiei,de la ceilalti vinovati…Poate !
Si bine zicea cineva…”naivii si ignoranti” au fost in primul rand,in proportie de masa si foarte vocali=cei din mass media…fiindca noi astia multi=pulimea,o mai spunem pe ici pe colo-pe bloguri,ne mai banati(pe mine mai des)vocile noastre sunt ca niste fasuri…nu conteaza mai deloc….

Bogdan (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:04

dle ioanitoaia, nu am vazut acea faza, insa as vrea sa va aduc in vedere o alta problema a jucatorilor romani: mentalitatea! cautati si veti nu un exemplu, ci sute de faze in care jucatorului roman i-a fost de-ajuns sa simta respiratia adversarului in spate, ca s-a aruncat jos de parca l-ar fi taiat cu drujba. asta desi putea ajunge in situatie de a marca…dar conteaza mult mai mult sa obtina ceva prin inselare!

nu-i iau apararea lui tudor, nu are scuze pentru greseli, nu-i iau apararea nici lui vasile, dar nici dumneavoastra nu aveti dreptate 100%…99% poate da. un arbitru care a vazut sute de simulari se plafoneaza, astfel fazele in care intr-adevar este fault, tinde sa judece mai intai prin prisma mentalitatii de mai sus.

va (10 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:05

Deci, din toate greselile lui Tudor a mai ramas una? Dar golul din offside unde intra? Ce-i mai important, un gol acordat pe nedrept sau un 11m neacordat?
Ca de obicei, jumatati de masura in „analizele” tale.

milici (440 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:06

LOGICA bat-o vina!
Se poate accepta ca Panin nu a avut intentia de a juca mingea dar asta NU E INFRACTIUNE in sine.
Panin a miscat piciorul putin in spate si Herea avea un metru sa evite/ocoleasca acel picior daca vroia sa continue actiunea ,dar instinctul inaintasului roman i-a spus ca e mai sigur sa se impiedice.
In campionatul englez Herea al lor (sa-i zicem Hurst) nu se impiedica si continua faza.Daca ,prin absurd , s-ar fi impiedicat arbitrul ar fi lasat faza in continuare.
Sunt nenumarate ocazii cand astfel de impiedicati au fost creditati de presa astfel ca practic nu mai exista autoimpiedicari la noi (in presa ca in teren sunt in majoritate)..
Daca tot a revenit dl Ioanitoaia asupra subiectului ar trebui sa se corecteze asupra penaltiului cu pieptul si asupra celor doua cartonase galbene care au fost niciunul.
Estimp toata tevatura impotriva lui Tudor ar trebui oprita deoarece arbitrajul a ajutat mai mult Rapidul (un gol incorect) decat CFR-ul (penalti neacordat Rapidului posibil transformat sau nu).
Nu stiu daca e corect sa se atace in grup si focusat , un obicei tot mai des intalnit.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:10

@D-l Ioanitoaia
D-le Ioanitoaia!
vasile__OO vine cu argumente clare si d-ta il iei peste picior !
Dupa cum ati vazut,sunt de acord cu vasile__OO,Ion Craciunescu a avut de multe ori pareri „ciudate”…amintiti-va ca la meciul U Craiova-Dinamo,la faza in care Dananaie il catapulteaza pe Danciulescu,atacandu-l cu ambele talpi inainte,D-l Craciunescu a spus ca Tudor a luat decizia corecta..adica n-a fluierat NIMIC,si ca DVS. ati fost de cu totul alta parere:Rosu si 11m.
Dupa o saptamana,cand lucrurile se mai lamurisera(inclusiv d-l Craciunescu) a catadicsit „sa-i dea galben lui Dananaie si lov.libera indirecta.
Ma mira in schimb ca D-l Porumboiu este de aceeasi parere cu DVS. dar cred ca cu timpul se va lamuri si dansul…..

Radu_pnt (8 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:12

cand o sa joace mutu la nationala cum joaca prntr club…atunci am sa te aprob… pana atunci… sa joace ca aseara si cu echipe mai mari ale europei si sa demonstreze ce are de demonstrat acolo… nu cu ungurii

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:14

@milici
…sau Hunt–1966…cu Jimmy Greaves neconvocat….

D-lui Ioanitoaia (369 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:16

Domnul Ioanitoaia,
Primele paragrafe erau suficiente editorialului dvs.

Despre Mutu, permiteti-mi sa nu fiu de acord cu atita vorba despre el. Renuntarea la el nu reprezinta un lux. In curind (2-3 ani) va fi oricum terminat ca jucator. Pe de alta parte, vedeti chiar echipa Unirii. Joaca fara jucatori ca Mutu si ne incinta. Se poate deci si in nationala fara Mutu. Trebuie jucatori motivati inainte de talent.

Ultimele paragrafe m-au dezolat. Chiar dvs criticati fotbalul românesc spunind ca este mai mult vorbit. Ce rost are atita palavrageala daca a fost sau nu penalty, blocaj sau neblocaj al jucatorului ..lalala. Arbitru a considerat ca nu e si cu asta basta.

In tarile unde se joaca fotbal care nu are mai are nimic de a face cu al nostru, credeti ca in analiza fotbalului sa balmajeste atit in jurul arbitrajului ? Nu, se ocupa mai mult de fotbal, se explica actiuni, faze interesante de joc … consilierii nu sint fosti arbitri ci fosti jucatori, analisti.

Ilie
PS : La scorul de 1-4 este oricum aberant sa pui in cauza arbitrajul

neghinita (2 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:18

felicitari pt obiectivitate si profesionalism. daca tudor s-a ascuns 2 zile dupa meci si in locatie si cu telewfonul inchis, iar avram s-a transformat in avocatul diavolului, iar varicela tudor isi neaga limitele, rorile, ca sau fara voie si nu respecta opiniile majoritatii, inseamna ca nimic nu se mai poate indrepta. uefa trebuie sesizata atit de catre clubul rapid, cit si de catre mass/media.omul se autoexclude din arbitraj cu ajutorul frf, plus cca cu avram in frunte ce trebuie demis de urgenta.la cit a sapat avram pina a ajuns presedinte, tgotul decurge premeditat.

milici (440 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:20

@dinny
Intrutotul de acord cu argumentatia.

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:24

Pentru Danny:
Care sînt argumentele clare? Că nu orice atingere înseamnă 11 metri? Cu riscul de a vă supăra, ceea ce s-a şi întîmplat, repet că la Herea a fost un penalty pe care l-ar fi acordat 100 de arbitri din 100. În rest, fiecare apreciază în funcţie de simpatia pentru o echipă sau alta. O zi bună!

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:29

Dinny si nu Daany
Si asta spune ceva…
Insa refuz sa cred ca raspunsul vine chiar din partea autorului…ar fi dezonorant !

moro (7 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:33

Acum trei saptamani, la o faza identica Dl. Craciunescu spunea la Proces, aparandu-l pe fundas, ca „sta nemiscat, nu e obligat sa se mute din loc” – deci ca o asemenea atitudine nu e fault.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:34

D-le Ionitoaia!
Comparati ADEVARATA BLOCARE pe care i-o face Deac-in finalul meciului-fundasului rapidist,cu ciocnirea (cautata)lui Herea de Panin…
Panin sta pe loc,pentru D-zeu,iar Herea nu catadicseste sa faca nici macar juma’ de pas spre stanga,spre a evita contactul cu clujeanul si – ca tot fotbalistul roman-cauta contactul cu adversarul,in loc sa fie preocupat de depasirea acestuia.
Chiar suntem chiori ?(desi port si eu si d-ta ochelari”seriosi”)

maxone42 (167 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:38

1.Tudor a facut meciul varza. Daca nu ar fi validat golul din offside al lui Herea, poate ca Rapidul cistiga cu 3-1 , sau poate cistiga CFRul cu 7-0 , sau poate ca se termina meci nul… adica AR FI FOST ALT MECI.
2.DACA Tudor dadea macar unul din acele penaltyuri CLARE ca lumina zilei AR FI FOST ALT MECI (ca sa nu mai pomenim de noianul de „greseli marunte” toate in favoarea CFRului).
3.Asistentul a gresit in favoarea Rapidului O DATA (la golul din OffSide) , iar Tudor „a gresit” (cu ghilimelele de rigoare) in favoarea CFRului de ‘nShpe ori.
4.Rapidul a avut ocaziile mai multe si mai clare , deci „superioritatea CFRului” (de care vorbea cineva) NU A EXISTAT. Comentatzi pe CE A FOST, nu pe simpatii. CONCLUZIE: ADEVARUL ESTE CA Tudor a arbitrat PRRROST iar el nu este in stare sa recunoasca acest lucru. A viciat rezultatul si a INFLUENTAT meciul. Restul este can-can. Parca vad ca nici macar nu-l vor suspenda. ca doar a gresit impotriva Rapidului nu a Stelei sau a CFRului, nu-i asa??? Stiu ele comisiile lui Mitica ce sa faca… dar asta stim cu totii, asa ca ce rost are sa mai vorbim.

Nick (13 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:40

Stiti celebra afirmatie :”Only in America”? -se poate aplica foarte bine si la romani! ONLY IN ROMANIA se „cere capul” unui arbitru pentru o asa-zisa greseala(mie mi s-a parut ca Tudor a luat cea mai buna decizie); ONLY IN ROMANIA jucatorii de fotbal sunt nishte amatori care nu fac altceva decat sa vorbeasca(agramat de altfel, nu folosesc mai mult de 4-5 cuvinte)… ONLY IN ROMANIA… si poate fi pus absolut orice! „Za lend ov ciois” nu este taramul unde valoarea si corectitudinea sunt la ele acasa, ci inselaciunea si vorbaraia primeaza! Victoria Unirii Urziceni nu este decat un abur, care, din pacate nu va tine nici pana la urmatoarea etapa din CL(sper sa ma insel)! Joc fotbal in Franta (intr-o liga regionala), iar nivelul de aici este cu mult peste ce se joaca in Romania! Victoria vanzatorilor de la Super-Market in fata echipei Dinamo nu a fost o surpriza pentru mine pentru ca stiu nivelul de acasa(am trecut si pe la Craiova o perioada)! Cat despre Mutu… pot spune urmatoarele: daca este adevarat ce se spune prin presa(raspunde antrenorilor, nu il intereseaza indicatiile acestia, sau agita spiritele in vestiar vorbind de sus cu toata lumea…etc) atunci, NEAPARAT trebuie renuntat la el! Francezii au renuntat la Cantona(era exact in aceeasi situatie si el) si au dat sansa unor tineri ca Henry sau Trezequet, acestia din urma ajungand campioni mondiali! Domnule Ioanitoaia, am impresia ca pe zi ce trece va pricepeti din ce in ce mai putin la fotbal! Valoarea unui grup nu este data de suma partilor indivizilor acelui grup! Fotbalul se joaca in echipa!…à la prochaine !

nsabau (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:42

@vasile_00 de acod cu tine.

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:42

Si…a propos !
Eu nu sunt nici „rapidist”,nici „CFR-ist”.
Este adevarat ca am fost CFR-ist-ca profesie,de la 23 de ani,pana la pensionare…dar am tinut in tot acest timp cu Dinamo,spre disperarea tatului meu,CFR-ist si rapidist in acelasi timp .
Adica pot „arbitra” corect faza cu pricina…desi s-ar putea zice ca un „X” ne convenea mai mult.
Tudor are o singura greseala pe constiinta:nu i-a dat galben lui Deac,la…ADEVARATA blocare a unui adversar…fiindca off-side-ul lui Herea ii aprtine asistentului…
Si astea,cu toate ca mie Tudor nu imi place de nicio culoare…
Daca omul asta este in regula 100 % din punct de vedere al sistemului nervos,ma apuc de arbitraj…la 65 de ani si o sa fiu mai bun ca el …:))

milici (440 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:42

Tot LOGICA.
Dan Petrescu a inceput GRESIT cu 5 FUNDASI , repetand eroarea comisa in meciul cu MODESTII SVABI iar in continuare golul rapid incasat l-a OBLIGAT sa fie PRICEPUT.Putem discuta rapiditatea reactiei.
Acum e clar ce se intampla daca nu SCHIMBA SISTEMUL cu nemtii.
Dan a facut aprecierea perfecta asupra meciului-mult NOROC cu destule minusuri in joc.
MERITUL Unirii este PREGATIREA FIZICA si DISCIPLINA TACTICA, aici Dan Petrescu e MESTER.

passaris (9 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:51

ce ar trebui sa se mai intample ca sa inteleaga si presa sportiva ca adevaratele stiri de sport sunt cele cu si despre performante si victorii curate si sa le trateze cu maxim interes?????? nu ca pana acum cand datorita unui criteriu tampit(cel al numarului de suporteri, numele si istoria clubului respectiv, bla, bla, bla)tot citim cancanuri despre steaua si dinamo si undeva pe la sfarsit ceva , ceva si despre UNIREA URZICENI… la fel ati procedat si anul trecut dupa victoria de la Roma a CFR CLUJ!DAR ADEVARATII SUPORTERI SI MICROBISTI VA DAU PESTE NAS CAND AU OCAZIA: INAINTEA MECIULUI DIN GHENCEA AL UNIRII PARIATI CA NU VOR FI MAI MULT DE 7-8000 PE STADIONSI AU FOST 15000… CU RANGERS PARIATI CA VOR FI 25OOO????

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:58

@nick

Gandesti si scrii frumos,pentru un fotbalist din liga regionala franceza-nivel la care am activat si eu,in tara muma…
@maxone42
Intrebare:
-Desi pare evident,totusi….42 vine de la coeficientul de inteligenta?

maxone42 (167 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:59

Vai Nick , dar gresesti amarnic in cele afirmate. De ce esti asa de suparat pe viatza???
1. Tudor CHIAR A FACUT MECIUL VARZA si a influentat rezultatul final al meciului. Am fost pe stadion SI am revazut meciul inregistrat de 2 ori si ANUMITE FAZE de 20 de ori.
2.Victoria Urziceniului, indiferent pe ce fatza ai „intoarce-o” , este extraordinara , de exceptie si de toata lauda… nu este deloc „un abur”… este cit se poate de REALA.
3.Cit despre Mutu, daca nu renuntza la atitudinea lui care nu face bine echipei Nationale si daca nu-si da sufletul pe teren la Nationala cum o face la echipa lui de club , TREBUIE intradevar indepartat DIN PACATE , pentru ca altfel… chiar este (cam) singurul fotbalist de fotbalist , singurul SUPER talent pe care i-l are Romania la ora actuala si ne-ar prinde tare bine daca ar fi si el in teren.

Pal (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:02

Daca nu renuntam la Mutu ii luam sansa unui fotbalist tanar de a capata experienta la Nationala si la lot. Mutu la Nationala aduce mai mult scandal decat valoare, trebuie lasat sa-si vada de interesele financiare, ca doar pe alea le vede. Daca a facut un joc bun cu Fiorentina, experienta spune ca nu-i necesar sa se intample la fel la Nationala, ba din contra.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:03

voi l-ai facut BRAD PITT TUDOR, nu??? acum, sincer vorbind, cine a scos asta pe gura primul, merita premiul lamaii, parca asa se spune, nu?

auzi…BRAD PITT TUDOR…MOURINHO STOICA…doamne fereste…

fan fotbal (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:05

gresiti, d-le ioanitoaia si nu pomeniti nimic despre primul gol din offside al rapidului. minciuni prin omisiune…

milici (440 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:07

@dinny+Dl Ioanitoaia
Panin a GRESIT miscandu-si piciorul in spate chiar fara forta, pastrandu-si pozitia si Herea a renuntat la intentia de a coninua faza ocolind fundasul care practic sta pe loc alegand instinctual solutia cea mai comoda.
A se urmari traiectoria lui Herea si modul in care cade.
Argumentul ca 100% din arbirii ar fi acordat penalti e o gaselnita inatacabila punand capat discutiei.
La afirmatia , la fel de contestabila, ca fiecare judeca in functie de afinitati raspund astfel:Daca Craciunescu da un verdict (si 95% il da bine) iar ceilalti ‘procesomani’ nu au nici un interes (cazul nostru)atunci toti ii dau dreptate valceanului;cei care au interes sunt ghidati cu prioritate de propriul interes.
O zi la fel de buna!

Marius (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:08

Am o dilema! Daca un jucator cade in careu, ori se da penalty ori galben? adica ori alba ori neagra? dar daca jucatorul se impiedica singur, calca pe minge sau alte cazuri? vad ca tudor asta e chiar asa, la el ori da penalty ori galben. si la fel si ceilalti care analizeaza faza!

Dinny (681 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:09

@milici
Ca om,mie nu imi place Dan Petrescu si cred ca nu mai este cazul sa ma explic….DAR….dar ca antrenor este dat dracului…este MARE !!! Vorba cuiva de aici,a facut din niste mari anonimi,O ECHIPA.
Cand te gandesti cum jucau fiecare dintre ei,(la cei romani ma refer)la cluburile de unde i-a transferat Urziceniul si cum joaca acum,te minunezi !!!
Dan merita sa fie selectioner,dar Lupescu a vrut sa-si manifeste recunostinta fata de Mircea Lucescu(cel care l-a facut fotbalist si capitan la Dinamo la 18 ani)si l-a numit pe Razvan,intr-o functie prea mare pentru el,pentru ceace a fost si a facut Razvan in fotbalul romanesc….Sa nu uitam nicio clipa ca Razvan nu stie ce este aceea NATIONALA,decat de la taica-sau,de la TV,si din traile altora-NU SI ALE LUI…pentru simplu fapt,ca el nu a jucat niciodata in Nationala Romaniei.

cata (8 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:16

Urmaresc de ceva vreme Premiere League si vreau sa va spun ca vad in acel campionat niste erori de arbitraj mari cat roata carului etapa de etapa, dar echipele englezesti nu se lamenteaza asa cum e obiceiul in Romania.
Ce spuneti de golul pe care l-a luat Liverpool din cauza unui balon pe teren. Daca se intampla la noi era isterie totala. La faza impricinata probabil 50% din arbitri ar fi acordat penalti restul nu si oricum Clujul a jucat mai bine si mai eficient deci mai modern. Eu tin cu Otelul fiind galatean deci se poate spune ca sunt impartial in aceasta situatie.

Nick (13 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:17

@ Dinny

In FR sunt 15 divizii! Primele 3(Ligue 1, 2 si L Nat) sunt profesioniste(la noi numai Liga 1 este profesionista); urmatoarele 2 (CFA1 si CFA2) sunt Semi-profesioniste; iar urmatoarele 10 sunt de amatori, acestea fiind 5 regionale, 5 de district(de judetz)! Primul meu meci jucat a fost in liga a 15-a…:))) , apoi am progresat(adica am slabit ca aratam ca….Iancu), am ajuns in liga a 12-a…iar sezonul asta am facut saltul in liga a 8-a la un club care are 3 echipe: prima echipa in CFA2(liga a 5-a), a 2-a echipa in liga a 8-a(liga regionala,pe acolo sunt si eu), iar a 3-a echipa in liga a 11-a!!! Pe langa faptul ca logistica de care dispune clubul (la fel ca toate de acest nivel mititel din FR) este superioara celei din divizia B de la noi(si a multor echipe din A), lucrul care ma incanta cel mai mult este faptul ca dupa meci se face un gratar…se baga o bere, iar acolo stam la povesti si glume cu totii cu sotiile, prietenele si copilasi nostri !!!

antonio (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:20

nu voi intra in discutia despre A. Tudor ca nu prea are rost, meciul s-a jucat si se cam stie ce s-antamplat la faza cu presupusul penalty. Insa as vrea sa spun ceva despre Mutu. Am citit multe blog-uri si pareri despre acesta si cam marea majoritate nu-l mai vor la nationala. Impartasesc si eu aceeasi parere ca timpul lui s-a cam terminat la echipa nationala. Faceti o antiteza cu Hagi-Mutu. Hagi juca la nationala pentru a face un nume in strainatate a tarii din care provine ori Mutu este totul pentru palmares. Chiar el a recunoscut recent intr-un interviu ca doreste sa-l doboare pe Hagi la goluri, ori cand asta ti-e motivatia pentru a juca pentru nationala nu esti demn de a reprezenta tara. Hagi a avut multe meciuri slabe la inceputul carierii sale la nivel de club dar a stralucit la echipa nationala unde nu a fost platit cat era platit un jucator la echipa de club. Mutu normal ca straluceste in meciuri tip cel de la Debrecen ca doar fuge pe bani multi. nu va mai lasati amagiti de jurnalisti precum Ioanitoia, tot respectul pentru el ca a avut o cariera frumoasa dar aici nu-i pot da dreptate. Si nu este un lux sa te lepezi de Mutu, mai degraba o necesitate pentru reconstructia acestei echipe ca sa mai vedem si noi o nationala care sa stranga si sa uneasca suporterii nationalei care din pacate au ajuns in agonie in loc de extaz. „Haideti sa ne-ntoarcem din exil si sa jucam din nou ceea ce ne-a dat generatia lui Hagi, un sport atat de frumos cum este fotbalul” este mesajul meu pentru cei care sunt pusi acolo sus in a lua decizii executive. Cu stima.

Gabriel (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:22

Pentru Danny:
Care sînt argumentele clare? Că nu orice atingere înseamnă 11 metri? Cu riscul de a vă supăra, ceea ce s-a şi întîmplat, repet că la Herea a fost un penalty pe care l-ar fi acordat 100 de arbitri din 100. În rest, fiecare apreciază în funcţie de simpatia pentru o echipă sau alta. O zi bună!
Dupa o asemenea replica, ne este foarte clar cu ce echipa simpatizati dvs. dintre Rapid si CFR, desi din pozitia dvs. ar trebui sa fiti echidistant !
Ma mira insa inversunarea cu care comentati impotriva CFR ului , chiar asa de neplacut este faptul ca echipele din provincie practica un fotbal mai bun si mai atractiv decit bucurestenii dvs ? Cred ca doar Stucan si cu Radulescu erau mai inversunati ca dvs…

Comentează