Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pipa păcii

FC Universitatea e a Craiovei şi trebuie să joace la Craiova!

Am sperat că e o glumă, dar încep să mă tem că nu mai e. Inclusiv duminică seară, la Recursul etapei, pe GSP TV, Adrian Mititelu a repetat că […]

luni, 19 octombrie 2009, 3:27

FC Universitatea e a Craiovei şi trebuie să joace la Craiova!

Am sperat că e o glumă, dar încep să mă tem că nu mai e. Inclusiv duminică seară, la Recursul etapei, pe GSP TV, Adrian Mititelu a repetat că a hotărît să mute la Turnu Severin echipa pe care o patronează! A respins ferm termenul mutare, dar a ţinut să anunţe că “din retur, Universitatea va disputa meciurile de-acasă la Severin, unde îşi va deschide porţile un stadion ultramodern şi unde oficialităţile locale sînt gata să ne acorde întreg sprijinul”. A mai precizat și că arena respectivă, cu o capacitate de 15.000 de locuri, va fi inaugurată luna viitoare printr-un “amical” Craiova-Dinamo.

Cînd surse demne de crezare afirmă că Mititelu ar fi şi bătut palma cu Constantin Gherghe, edilul urbei mehedinţene, suporterii alb-albaştri dezaprobă planul finanţatorului. Concret, ei pun demersul în discuţie pe seama divergenţelor dintre Mititelu şi Antonie Solomon, primarul Craiovei, căruia primul continuă să-i reproşeze că nu ajută cum și cît ar fi necesar Universitatea. Ba și că, băgîndu-i lui beţe în roate, reușește să-i facă rău formaţiei-fanion a Olteniei. Cu voie sau nu, dar îi face.

Mai nou, în condiţiile în care actualul contract cu Consiliul Municipal privind concesionarea stadionului “Ion Oblemenco” va expira la sfîrşitul anului în curs, Primăria a decis să-i ceară clubului o chirie şi mai mare. Considerînd-o exagerată, “de-a dreptul inacceptabilă”, Mititelu n-are de gînd s-o plătească şi tocmai de aceea, probabil ca să-l înveţe minte pe Solomon, preconizează să ducă echipa la Turnu Severin!

La rîndul său, primarul Solomon susţine că i-a oferit Universităţii mai multe miliarde de lei şi sprijin logistic, numai că banii au fost cheltuiţi anapoda! “Ce se tot laudă Mititelu?! De cînd a preluat-o el, Craiova s-a prăbuşit încetul cu încetul, dovadă că mai vin la meciuri abia vreo cîteva sute de spectatori, rar o mie, două! Mai mulţi jucători au plecat decît au venit, ce se bate cu pumnii în piept?!”, ar fi replicat Solomon.

Povestea celor doi pare să sugereze o căsnicie destrămată. Ascultîndu-l pe unul, eşti tentat să-i dai dreptate, pentru ca, ascultîndu-l pe celălalt, să procedezi la fel. Atît Solomon, cît şi Mititelu sînt două pietre tari, iar din ciocnirea lor ies scîntei. Mîndri, nici unul nu cedează. Fiecare e convins că are dreptate şi, încă mai grav, refuză să dialogheze. Cu atît mai puţin să se împace. Din păcate însă, de pe urma acestui duel al vanităţilor şi al ambiţiilor suferă una dintre cele mai iubite echipe din fotbalul românesc. Gîlceava o trage în jos.

Deşi Mititelu chiar a investit 20 de milioane de euro, calculînd şi datoriile moştenite şi achitate, demersul lui nu găseşte adepţi. Logic, deoarece Universitatea constituie un simbol al Craiovei şi trebuie să rămînă la Craiova, să joace la Craiova! Iată de ce s-ar impune ca, stăpînindu-şi orgoliile, “războinicii” care nici măcar nu-şi mai vorbesc să se aşeze la aceeaşi masă şi să ajungă la o înţelegere. Dacă amîndoi vor binele Universităţii şi al fanilor acesteia, uşor de recîştigat, e momentul să fumeze pipa păcii. Azi, mîine, nu mai tîrziu.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 15:41

Bine ca de la atacurile asupra CFR-ului treceti la pipa pacii !

gherase victorash (8 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 15:47

Nea Ovi! Hai sa aducem Stiinta din nou in inima tuturor oltenilor! Hai sa punem la cale o manifestatie de suport pentru clubul unei mari iubiri! Sa vorbim cu nea Adrian Paunescu, si cu alti mari iubitori ai echipei, si sa aducem pe cei in masura sa decida soarta Stiintei la un numitor comun. Sa faca nea Adrian si cu matale cum ati facut cand l-ati adus pe Regele Gica Hagi inapoi la nationala! Nea Ovi, sta in puterea matale de mare formator de opinii!

io (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 15:50

asta este o democratie made in romania……
unirea vrea sa joace in austria, ciobanu’ vrea sa mute steaua ( ghencea ) in cotroceni, acum alt parvenit muta dolju’ in mehedinti…..!!!!
mare ti-e gradina Doamne…..ne putem muta in ea !?

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:05

Gata cu atacurile la adresa clujenilor??

cristi (5 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:09

Cred ca e momentul ca suorterii Stiintei sa treaca la o forma de protest pentru ca Universitatea nu e nici a lu Solomon si nici a lu Mititelu e a milioanelor de inimi ce bat in ritm alb-albastru si vibreaza la Oltenia eterna terra nova. Nu e cazul sa ajungem iar ca in vremea Netoiu sau mai grav Staicu. E momentul sa se aseze toti la o masa conducatori oameni de decizie din conducerea primariei si suporteri si sa stranga randurile pana nu e prea tarziu.
Forzza Stiinta,
Tu campioana unei mari iubiri

Haplo (25 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:24

De ce Universitatea trebuie ajutata de Primarie? Eu sunt de acord cu dnul Solomon: sa faca inca 2-3 fantani din alea meseriase, sa se duca vestea in lume 🙂

Sincer acum: Primaria are bani de la buget, nu vad de ce trebuie sa dea bani pentru o echipa de fotbal.

Laura (3 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:33

Domnule Ioanitoaia, stiu ca simpatizati Stiinta si v-am vazut la cateva meciuri pe Oblemenco in timp, iar acum nu vreau decat sa redau un mail trimis pe adresa clubului FC Universitatea Craiova, cat si pe cea a cotidianului Editie Speciala: „Domnule Adrian Mititelu,
V-am scris mai multe mail-uri, dupa ratarea Europa League, referitoare la ce se intampla la Stiinta, sper ca macar le cititi. Pentru ca nu se observa ca ati tine seama de parerea celor care chiar au pasiune pentru echipa asta. Am 29 de ani, dar nu pot trai fara Stiinta, chiar daca poate vi se pare nepotrivit acest lucru venind de la o fata. Declaratia dumneavoastra de pe site-ul clubului cum ca vom juca din retur la Severin mi se pare ca e o alta greseala majora si desfinteaza fotbalul din Craiova. Chiar doriti sa aveti soarta domnului Becali? Daca nu mai aveti bani sau nu va intelegeti cu primarul, solutia e unica: lasati echipa asta sa traiasca fara dumneavoastra!. Si mai ales nu va razbunati pe suporteri! Ei trebuie sa incurajeze Universitatea la Craiova, nu in alta parte. Adica doriti sa avem toate meciurile in deplasare? Din vara ati facut o serie incredibila de gafe: marginalizarea si exilul lui Bornescu, Gangioveanu si Dorel (bineinteles ca nu recunoasteti asta, doar mereu patronul are dreptate!), ati lansat ideea ca am juca in Europa League la Timisoara (vi se pare ca ne adora banatenii?) sau ca veti face un stadion la Segarcea (propun sa jucam la Caracal, am fi a opta minune a orasului!), ati pus un antrenor complet neexperimentat dupa ce l-ati inlaturat abuziv si fara justificare pe Napoli (care chiar „legase” echipa), ati scumpit aberant biletele (chiar ma intreb de ce le-ati mai ieftinit, daca tot nu va pasa de suporteri) si acum doriti sa jucam la peste 100 km departare de Craiova! Tupeu absolut! Vreti sa aiba Severinul doua echipe si Craiova niciuna sau vreti sa fuzionam cu Drobeta? Oricum am ajuns sa avem valoare de Divizia B! Daca cei din Severin iubesc atat de mult Universitatea pot sa vina ei la meciuri la Craiova, oricum stadionul nostru e 95% gol la fiecare meci. Ori va intelegeti cu Primaria si platiti, ori lasati pe altcineva sa faca asta! Stiinta nu este „jucaria” dumneavoastra, ci echipa de suflet a 300.000 de craioveni si a catorva milioane de romani, deci lasati suporterii din Craiova sa vada fotbal la Craiova! Sau credeti ca la Severin nu va va mai contesta nimeni? Dimpotriva, vor fi suporterii adevarati ai Craiovei de acolo plus cei ce vin din Craiova! Pana la urma ce castigati din mutarea echipei? Daca de Dinel s-a legat retrogradarea unica a Stiintei, sper sa nu se lege de numele dumneavoastra desfintarea acestei echipe. Asta daca mai reprezinta orasul aceasta echipa provenita din fostul Extensiv si FC Caracal! Pacat de cei cativa jucatori care onoreaza tricoul alb-lbastru la fiecare meci (Wobay, Lung, Rose, Mihai Costea, Gaman si Dananae), ca restul au doar fite in cap. Apropo, pe Badoi de ce l-ati mai vrut la echipa daca e mereu pe banca? Poate merita o sansa, oricum are mai multa experienta si e un fotbalist serios si respectat. Pe noi, pe suporteri ne veti respecta vreodata? Mai ales ca spuneati ca ati fost de mic un fan infocat al Universitatii! Sincer, nu se vede asta! Stiinta nu e o afacere, dar daca tot o considerati afacere sa stiti ca profitul in fotbal inseamna performanta! Tineti cont de acest lucru! O iubire alb-albastra la Craiova (nu la Severin) e mereu!”

LoL (10 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:34

Cata jale. Inimile alea de olteni sunt de fapt 500-600 pe stadion. Asa ca poate aduce Solomon Universitatea Leamna Craiova sa avem si noi Brgadirul nostru asa cum „frunce tarii” il are pe al ei. :)))

craiovafan13 (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:45

Ovidiu Ioanitoaia number one ! Forta Craiova !

vasile (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 16:59

o echipa de tarani trebuie sa joace la tara. asa ca severinul este foarte bine ales, sa vada si oamenii aia circul la ei in oras.

elvis andrei (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:19

Un strigat

Domnilor de la Universitatea Craiova,cel mai mult avem nevoie de performante noi, suporterii, oamenii de rand, muncitorii din fabrici, ce fac zilnic naveta ca sa poata intretine o familie si care totusi se bucura ca mai au inca un loc de munca, taranul simplu ce lucreaza campiile Olteniei, ce-si vinde munca pe nimic, dar a carui inima tresalta cand aude “Oltenia, eterna Terra Nova”, care nu prea stie carte, dar o poezie o stie sigur, acea poezie de-o strofa, dar ce strofa:
“Lung, Negrila Tilihoi, Stefanescu,
Ungureanu, Ticleanu, Donose, Balaci,
Crisan, Geolgau, Camataru”
Inca isi mai amintesc ca a fost unul Jire (Giresse) bun al naiba, care a plecat cu coada intre picioare intr-o toamna tarzie dupa ce a declansat Geolgau ploaia de caciuli, ca mai era unul Brigal (Brigel), mare rau, ca un tren de puternic, dar Negrila l-a “deraiat”. In acel sut din ultimele minute a fost adunata toata patima olteneasca. A mai trecut pe Central si Antognioni, proaspat incoronat campion mondial, dar noi aveam alta ierarhie, pentru olteni altul era regele si va ramane mult timp regele inimilor noastre, Ilie Balaci.
Sunt vremuri grele, totul prinde din ce in ce mai mult nuante de cenusiu, traim intr-o tara in care haosul e la ordinea zilei, in toate domeniile, unde valorile sociale sunt tupeul si lipsa de orice bun simt, unde clasa de mijloc incepe sa dispara, si vedem cum pe zi ce trece traim tot mai greu. Habar nu aveti cata nevoie avem de un moment de bucurie, cat de mic, sa mai simtim ca traim, sa ne descatusam la un gol, sa tipam pentru o victorie. Nu ne lasati sa uitam cum e sa te mandresti cu un titlu sau ca ai scos din lupta unul din “granzi” Europei. Aveti puterea asta, de a face lumea sa viseze, de a oferi bucurie oamenilor, satisfactie, implinire, e refugiul nostru, modul nostru de a uita, chiar si pe termen scurt, de grijile si problemele cotidiene. Nu ne luati asta, ca si asa nu avem prea multe! Iubiti Craiova asa cum o iubim noi, si atunci nu ne va sta nimic in cale, daca nu o iubiti, lasati-o, parasiti-o, nu o inselati, nu va bateti joc, pentru ca mitul Craiovei s-a nascut din iubire sincera, curata, nu o murdariti!
Tot ce va cerem este sa ascultati glasul inimilor noastre cum striga disperate: “Hai, Craiova!”

mihnea (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:19

am o intrebare foarte interesanta. daca s-ar putea sa stiu cate bare au fost in aceasta etapa a x-a . la timisoara 2 , la brasov una , la ploiesti 2 , la rapid-cfr 2 .. si cred ca am omis cateva .
consideratie,

claudiu (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:28

Nea Ovidiu, subscriu la ceea ce a scris un alt suporter al Stiintei si anume la faptul ca dumneavoastra daca intradevar iubiti Craiova, v-am ruga din tot sfletul, sa incercati sa aduce-ti pacea intre Adrian Mititelu,Solomon si Gica Popescu.Cred ca in acest demers ne-ar putea ajuta si Domnul Adrian Paunescu,Cristi Minculescu ,Garcea si multi altii care iubesc cu adevarat Craiova.De aproape 20 de ani ne amgesc toti patronii care s-au perindat pe la Craiova si nu am mai realizat nimic.Este foarte clar faptul ca Domnul Mititelu iubeste Stiinta bagand attia bani dar la fel de clar e si faptul ca NU poate face performanta la Craiova de unul singur.Trebuiesc transferuri de valoare la Craiova ,deci bani seriosi pt.transferuri.Avem doar 4-5care au confirmat, restul mai trebuie sa creasca dar nu au langa cine,au nevoie de performanta ,de rezultate ca sa se obisnuiasca cu ele si sa isi formeze o mantalitate de invingator.Domnul mititelu trebuie ,,ajutat” sa constientizeze aceste lucruri si speram sa ne ajuta-ti sa facem ceea ce v-am scris si sa nu se ajunga la scandari gen fanii Stelei cu Gigi Becali si sa ne facem si noi de rusine.Va scriu din suflet aceste randuri ,mentionezca sunt un suporter al Universitatii de 25 de ani si locuiesc in Jud.Timis.Hai Craiova!!!

LoL (10 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:38

@vasile – dupa nume pari orasean :)))) … si tu esti mah un refugiat in bucuresti de foame care se crede la nivel de Londra, Roma, Paris …?

pape (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:43

Ma intreb: L-a obligat cineva pe Mititelu „sa bage” (cum zic ei) 20 mil de euro in echipa asta? Foarte bine ca o duce la Severin, ne plictiseste, poate sa o duca si la Rosiorii De vede. Echipa asta si-a pierdut identitatea nu mai inseamna nimic, nu mai reprezinta nimic. Pt ca ea a fost a lui Ilinca, a lui Dinel, a lui Mititelu numai a Craiovei nu. Nea Ovidiule lasa bataliile astea pentru cauze demult pierdute.

florin (2 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:44

Eu sunt de acord ca patronii baga bani la echipe, dar sa nu exageram cu lamentarile lor. Daca nu mai sunt potenti financiar sa lase pe altii care pot, nu sa duca echipa la Severin, Pipera sau mai stiu eu unde…
Asta se intampla cu acordul lui mitica de la liga, s-a creat precedentul cu fosta fulgerul bragadiru, rocar, poli aek, care o mai fi acum…

1mihai (2 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:48

Pt Laura…. In primul rand nu sunt fan Mititelu si cu atat mai putin fan Becali. Sunt nascut in Craiova si la fel ca tine am crescut cu STIINTA Craiuova si odata cu asta am mostenit si ura pt echipele din Bucuresti (anti bucuresti).
Deci, nu sunt de acord cu Mititelul dar hai sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului. Aminteai de Bornescu , el a tinut mortis sa plece la rapid, Gangioveanu a facut ce a vrut tasu , adica sa dea bacul si sa o dea dracu pe STIINTA, brusc a descoperit iubirea pt literatura si nu s-a prezentat la antrenamente. Ce vroiai sa-i faca Mititeleu statuie. Dorel Stoica, el e principalul vinovat pt plecarea lui Napoli si tot el se face vinovat si de toate conflictele din vestiar si in plus era cam la final de cariera asa ca nu am pierdut cine stie. Gangioveanu din decembrie va reveni , el e un castig.
Hai sa nu uitam ce echipa a preluat Mititelu, a luat echipa cu 3-4 jucatorii, a investit 20 de mil de euro. Daca pleaca ajungem in B , asta vrei ?
Unde erau sustinatorii echipei acum cativa ani , unde era Solomon, unde erai tu si asa zisii suporteri. Daca nu era Mititelu eram poate si acum in B, poate mai jos. Nu stiu la cate meciuri ale STIINTEI ai fost tu in B si nu stiu cat de mult ti-a placut. Asa ca aratati putin respect si celor care au facut ceva pt Craiova. FORTZA STIINTA!!!!!!

k pax commander (67 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 17:55

lasati pipa pacii….tutunul dauneaza grav sanatatii!PRIMARIILE LOCALE NU TREBUIE SA FINANTAZE NICI UN CLUB SPORTIV!le poate ajuta prin chirii mai ieftine,sau prin acordarea de premii in caz de performanta.altfel ar trebui ca majoritatea stadioanele din tara sa aiba intrarea libera,deoarece acei bani sunt bani publici.

ghita1964 (24 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:09

Mititelule,tu nu sti ca echipele de fotbal sunt ajutate doar in campania electorala?Nu sunt „craiovean”,dar ce face primarul ala cu echipa de fotbal „U”Craiova e strigator la cer!Ce poti cere unuia care baga buldozerul in biserica?Poarta un nume de intelept dar el e total pe dinafara de adjectiv!Mititelule daca duci echipa la Severin nu ai decat de castigat,orasele din provincie sunt mult mai dornice de spectacolul sportiv si fara sa fiu malitios,cred ca sunt si mai educati suporterii din provincie!Uitati-va la stelisti!Becali are dreptate cand spune ca nu sunt decat niste vagabonzi!Stiau cum sunt vazuti in tara dar ei tot s-au dus la Iasi sa faca scandal!Au aratat ca sunt total dusi cu pluta,ca niste oi in stare de ebrietate!Rusine sa va fie!Sunt stelist de cand m-am nascut,dar acum mie rusine!Voua nu!Poate si Steaua ar trebui sa joace mai mult in provincie!Asa ca nu faci decat bine Adriane daca te duci la Severin!Ia lasa-i vreo 3 ani fara fotbal!!!

dragosblue (66 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:10

Interesant articol, dar ce se va intimpla daca cei doi (Mititelu si Solomon) nu se inteleg ?
Jucam oricum cu o mie, doua de spectatori pe meci.
Da, echipa nu este unde ne-am dori-o toti ADEVARATII suporteri ai Stiintei, dar ea are cea mai mare nevoie de noi ACUM, nu atunci cind toate merg ca pe roate.
Pina la urma, ca ne place sau nu, disputarea meciurilor la Severin s-ar face in fata unui stadion plin si nu ca acum, asemenea unuia „fara spectatori”.

luci de irlanda (7 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:17

da kiar io nu m pun botu la povestile stea de scos rating…desi iubesc craiova,ma lasa rece ..k doar nu m-oi certa cu nevasta-mea in fiecare duminica pt mititelu k nu-i capabil sa faca 1punct din 3 meciuri,sa atinga si el o performanta…

marian (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:22

d-nule ioanitoaia sunt un suporter al universitatii craiova din Ardeal si sunt de acord cu cei care va cer ajutorul in a-l opri pe d-nul mititelu sa mute echipa la turnu severin.stiu ca sunteti un suporter al STIINTEI si daca inima Dvs. e alb-albastra ve-ti lua in considerare aceste cereri venite din partea suporterilor a celei mai frumoase si iubite echipe din tara!!!HAI UNIVERSITATEA!!!HAI CRAIOVA!!!

Heikki (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:42

@claudiu
Daca iubesti Universitatea, echipa (macar dupa denumire) studenteasca, mai da un ochi pe un manual de gramatica, nu de alta, dar numele impune o anumita rigoare. Judecand dupa varsta, tind sa cred ca se facea ceva scoala pe vremea aia, iar „ajuta-ti” si „aduce-ti”, in contextul care apar, se scriau fara cratima chiar si pe vremea aia. Uite, eu tin cu Poli Iasi, si pun cratima unde trebuie chiar si cand injur.

bogdan-m (42 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:51

Domnule Ioanitoaia, stiti cati bani au dat autoritatile locale celor de la F.C. Timisoara in ultimii 5 ani? Stiti cati bani cheltuie autoritatile locale din Cluj pentru un nou stadion pentru „U” Cluj?
Solomon a dat in ultimii 5 ani 500.000 de euro (cu TVA). Din acesti bani nu se putea achita nici macar contractul unui jucator.
Cum poate primaria din Turnu-Severin sa bage 3-4 milioane de euro in stadion, iar la Craiova, un oras mult mai mare si cu o traditie in fotbal nu se poate?
Probabil va aduceti aminte cum arata zona stadionului „Central” acum 5-10 ani. In „mandatul” lui Mititelu au mai aparut doua terenuri in spatele stadionului, s-au modernizat vestiarele si tribuna oficiala, iar calitatea gazonului si a drenajului a putut fi vazuta la ultimul meci de acasa cu Unirea Alba-Iulia.
Dincolo de greselile lui, oare Adrian Mititelu nu a arata ca a facut ceva pentru aceasta echipa? Merita tratamentul aplicat de autoritatile locale?
Oare se vrea sa existe in Craiova o singura echipa? Vom vedea din primavara pe gazonul facut de Mititelu pe cei de la Gaz Metan CFR Craiova jucand poate sub o noua titulatura de CSM Craiova, asa cum se intampla in celelalte sporturi?
Poate ne spune domnul Solomon ce intentii are, macar sa stim unde vom putea incuraja Stiinta in viitor…

Amfilofie Coltun (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 18:58

Tare asta : „Deşi Mititelu chiar a investit 20 de milioane de euro, calculînd şi datoriile moştenite şi achitate…”. Chiar crede cineva asa ceva cand era sa nu primeasca licenta din cauza datoriilor. Pe care nu le-a platit ci le-a lasat pe o alta firma !

paraipan (17 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 19:05

Eu cred ca Mititelu se foloseste de varianta Severin ca sa-l santazeze pe Solomon incercand sa obtina o chirie mai mica ptr stadion.
Pe de alta parte Solomon se bazeaza pe suporterii Stiintei sa puna presiune pe Mititelu ca sa tina echipa in Banie. Si sa nu uitam si influenta lui Solomon prin presa din Banie prin parghiile care le-a pastrat de prin vremea lui Ceasca.
Daca se mai cearta mult o sa se trezeasca (poate) dupa ce echipa a cazut in B.

paraipan (17 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 19:10

Deocamdata, Stiinta nu convinge nici prin rezultate si nici prin joc ramanand restanta si datoare numelui si suporterilor.
Cred ca asta e mai important decat unde va juca echipa sau mahalageala dintre un primar comunist si un patron flamand.

1mihai (2 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 19:10

Sunt de acord cu Bogdan-M dar Mititelu nici macar nu a cerut bani . Problema o reprezinta chiria aproape dubla ceruta de domnul Solomon. Asta e problema. Il inteleg pe Solomon ca sunt bani publici si ca nu poate finanta echipa dar poate concesiona Ion Oblemenco pe 10-20 de ani , asta in conditiile in care Mititelu a bagat bani in acel stadion. Sunt oltean , il respect pe Solomon pt lucrurile bune care au fost facute in mandatele lui dar nu ma pot abtine sa nu comentez atitudinea lui fata de Universitatea. Oricum prefer sa fac 112 km in plus pana la Severin dar sa vad un stadion plin , un stadion alb-albastru. Mi-e atat de dor de aceasta priveliste!!!!!

Parvulescu (2 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 19:40

Asa oameni asa echipa… Asa echipa asa stadion … Lasa vere ca ii mai fain la malu’ Dunarii mai mergem duminica la un peste?!

REKINU (6 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 20:14

NEA OVI am vazut emisunea aseara dar prea pui botu la vrajeala lui MITITELU…….SINCER…….si eu imi racesc gura dar fara bani…….cam asta e……..o seara buna…….

kreab (1 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 20:22

Tin cu Craiova dar nu cred ca este primaria obligata sa ajute cu ceva …sunt banii tuturor …si la cum joaca baietii..

ELVIS-ODOBESTI DE VRANCEA (5 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 21:00

Mia placut ft. mult comentariul lui claudiu si altele printre randuri din alte comentarii care spun ca acest mititelu a facut ceva pt. craiova ,asa este dar in aceste comentarii spune totul ,si ar trebui ca adrian paunescu sa sustina un proiect de lege in care sa prevada sustinerea sportului romanesc si in special fotbalul ,ca acei patroni care baga bani in fotbal primariile sa la acorde facilitati sau sa le concesioneze pt. o perioada de timp ,daca alte primarii gen timisoara sau cluj sau etc,. de ce la craiova nu sar putea ajuta acest club sau prin ceea ce am sustinut ca astfel nu va mai fi un sprijin din parrtea primariilor nuami cand vor ei si atunci printro lege nu va mai exista asa ceva dar cum este d-nul Adrian Paunescu sa faca ceea ce am scris mai sus sar putea stinge aceste conflicte ,doar prin legi intre patronii care baga bani in fotbal ,si primarii.

Fusulan (40 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 21:09

oltenii sint ca evreii : acasa la ei se cearta in draci, afara se ajuta si se iubesc teribil ! Severinul sint tot olteni, ba inca aia „originali” (n-a intrat Traian pe acolo cu Legiunea a V-a din Galitia ?). Asa ca eu as zice sa duca echipa la Rosiorii de Vede si s-o tina acolo vreo citiva ani. Cind s-or duce oltenii acolo, se vor simti „in strainatate” si sa vedeti cum le vine mintea la cap si suproteriolor si, mai ales, conducatorilor. Daca ar fi dupa mine i-as aduce sa joace aici. Dar ar insemna ca intre meciuri sa stea numai in aeroplan, chiar si antrenamentele sa le faca acolo. N-ar apuca sa aterizeze in Banie, ca ar trebui sa se-ntoarca imediat, mai ales la meciurile de dumineca-miercuri. Ei, o sa incercam sa le inchiriem un „C-5 Galaxy”, ca sa se poata antrena inauntru, la 10km inaltime…
Potoliti-va fratilor, oareti ! „Stati mereu” (cum zicea ehei, demult, demult, mamaia mea de la Butoiesti).
Hai Stiinta !

wasabi (7 comentarii)  •  19 octombrie 2009, 22:08

@Fusulan
vorbesti aiurea. pentru cultura ta generala legiunea aia era – Legiunea V Macedonica si nu din Galitia. Si un pic mai coerent, eu unul, nu am inteles nimic din ce ai vrut sa spui acolo. ca oltenii ..ca facura…ca dereasara..ca avioane in aer. Ce ai frate? nu poti sa te exprimi coerent? 🙂

craiova forever (1 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 0:29

Singura sansa a Craiovei, sa mai aiba vreodata o echipa ca pe vremuri, e ca un adevarat investitor sa vina si sa cumpere o echipa din ultima divizie si s-o ia de la zero. Altfel cu nenorociti ca Mititelu n-o sa facem niciodata nimic. Craiova a murit de mult

balaur72 (1 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 1:01

dar stim noi care au fost negocierile dintre cei doi?de ce nu vin amandoi intr-un dialog televizat sa ne spuna ce au de zis?nu sunt de acord cu mutarea la severin.mi se pare ca adevarul e undeva la mijloc.

marius (1 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 1:27

bai vasile poate tu esti de la tara nu severineni cand ai zis vorbele astea ai jignit toata oltenia sigur esti un bucurestean de merda

gica craioveanu (1 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 1:53

nu mi se pare normal ca primaria orasului sa plateasca sau sa ofere facilitati unei echipe cu un patron de rea credinta cum e mititelu.pt ce sa plateasca contribuabilii, sa dam meciul stelei asa cum pe vremea lui netoiu punctele plecau invariabil in stefan cel mare?
patronii din liga 1 se bat cu pumnii in piept ca fac ce vor cu echipele lor, ca interzic pe cine vor,ca schimba antrenoru cand si de cate ori vor muschii lor,ca ei sunt proprietarii unei societati comerciale private si atat,dar pe de alta parte induc in eroare opinia publica aruncand vina pe primarii, ca nu sustin sportul,performanta,istoria bla bla bla pai daca ii da solomon bani de la primarie lui mititelu, sa imi dea si mie, nu? + ca mititelu face parte din noul curent al conducatorilor din fotbalul romanesc,acela de a goni suporterii de pe stadioane …(vezi cazul steaua, dinu vama acum cu dinamo, sau noi acum cateva zile la ploiesti,interziceri aberante si altele.)

itmh (3 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 2:01

solomon,cine este si cine a fost?va spun eu,un mare mafiot,intrebati pe ioanitoaia de chefurile de la flora,de spatii comerciale insusite ilegal sau vandute pe nimic si revandute de solomon pe sute de mii de dolari.toate asta inainte de afi primar.acum cand are cascavalul in mana puteti sa va dati seama ce poate sa faca acest tzigan nesimtit.

un ardelean (2 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 5:24

Si totusi, un DVD cu „Craiova Maxima” cind scoateti?

motanul incaltat (603 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 6:05

Mititelu s-a nascut la tara si aerul unei „metropole” cum este Craiova ii face rau—s-o duca la „tara” la Severin-oricum asta nu e Craiova care a fost…Sunt suporter U dar cine ar da bani intr-o economie capitalista in ceva putred si urit mirositor…? In locul lui Solomon as da bani pt.performanta`:Incepind de la locul 5 in sus-adica minim un loc participant in E.L. Cine da bani aiurea cind echipa de citiva ani se zbate in a 2-a jumatate a clasamentului???? O adusese Napoli anul trecut pe un loc unde prindea facil E.L. si a fost dat afara.Iar Gingioveanu dat de pomana la Vaslui ca a vrut sa-si dea bacul…In locul Universitatii din Craiova l-as obliga pe Mititelu sa retraga numele de Universitatea si s-o denumeasca in alt fel si atunci sa-si oblige jucatorii sa ramina cu 2 clase ca el.Singura solutie este ca nimeni sa nu mai mearga pe stadion atita timp cit va mai fi Mititelu patron.Oricum viitorul actualei Universitatii va fi mutarea in Severin si de la anul divizia B.

ionutg74 (4 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 8:13

Sper ca cineva va citi acest mesaj : va rugam mult luati legatura cu cei care realizeaza transmisiunile TV de pe GSP Tv si Antena 1 – ii rugam enorm de mult sa ia exemplul oricarei televiziuni occidentale si sa afiseze cel putin echipele ce joaca si minutul, desi normal ar fi si scorul.Noile canale DIGI TV si DIGI TV Plus am observat ca au aceste lucruri, desi au 2 luni de emisie, au inclusiv la meciurile de handbal sau baschet ce le transmit in direct.Va rugam domnule ziarist sa faceti acest demers pentru noi, cei multi, care cumparam si abonamentul la cablu si ziarul dar vrem si sa stim cine cu cine joaca daca deschidem televizorul, ce minut e si ce scor este.
Va multumesc frumos si asteptam sa vedem daca se va realiza ceva in acest sens!
O zi buna sa aveti!

euxdobrin (2 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 9:24

Universitatea este mult mai iubita in Oltenia decat in Craiova, precum nationala in provincie si nu in Bucuresti. Asa ca presupun ca mutarea la Severin va fi benefica echipei. Asta daca nu o sa se tina Mititelu de vanzari de meciuri.

Decebal (83 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 10:02

Este o ineptie sa ceri chirie pe stadion acum ! Nu mai mare sau mai mica, ci orice chirie. Din moment ce fotbalul acum nu aduce profit, Primaria ar trebui sa il sprijine cu o concesiune gratuita. Din pacate Solomon deabia asteapta sa ii dea in cap echipei pentru ca merge prost, nicicum sa o ajute.

number9 (3 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 10:17

nea ovidiu,
sunteti ziarist cu experienta si cunoasteti multe dedesubturi din fotbalul romanesc. ati precizat ca tineti cu craiova si in principiu e normal demersul jurnalistic , numai ca din pacate mititelu nu se ridica nici la ” genunchiul broastei” ca sa priceapa ceva. cred ca stiti la fel de bine ca noi ca domnu patron e un parlit. cred ca e singurul patron de echipa de fotbal din tara despre care nu stie lumea cu ce se ocupa. din ce tine echipa cu milioanele alea cu care se lauda. omul nu pricepe notiuni elementare de bun simt. o tine pe a lui cu mutatul echipei ba pe la segarcea , ba la caracal ,ba la severin mai nou , numai ca sa mute atentia de la performantele fantastice ale echipei. eu inteleg ca fotbalul e un sport pentru suporteri. craiova are multi dar el a reusit sa-i goneasca de pe stadion. se amageste daca are impresia ca la severin are mai multi. nu inteleg de ce se cramponeaza atat de parca il obliga cineva sa bage bani la craiova. daca vrea echipa la severin au oamenii echipa de B acolo pe care cred ca i-o dau gratis. de aici se vede ca nu are creier. eu nu am auzit nici un patron de echipa din vest care se vaita cu cati bani a bagat in fotbal. toti baga cati bani vor pentru ca asa vor. la noi se vaita toti cu zecile de milioane de euro pe care le-au pierdut in fotbal dar nu vrea nici unul sa plece. nici macar copos care a pierdut cel mai mult saracul. cred ca sunt intrebari pe care vi le-ati pus si dumneavostra.
in concluzie , daca nu mai poate tine echipa sa o vanda. pentru craiova e mai bine. ca de gasit amatori sa o cumpere se gasesc. si poate unii care chiar pot sa faca performanta. ca maruntelu vrea dar nu are cu ce. apropo: dupa dorel ( care nu e el super fotbalist dar pentru noi era bun) urmeaza soava si wobay. pentru ca au salarii mari si nu au acceptat injumatatirea contractelor cum le-a propus patronul saptamana trecuta. asa ca in curand o sa jucam cu echipa de tineret care daca nu ma insel e antrenata de tanarul de mare perspectiva mogosanu si nu are nici o victorie in 4 meciuri de cand e el. asa ca asta e soarta noastra ….! sa suferim.
in incheiere nu pot sa nu ma rog sa mai facem si noi o performanta, pentru copii nostri pe care el ii vrea suporteri. fiul meu are 10 ani , camera vopsita in alb albastru , pe tavan si-a lipit afise cu forta stiinta dar a inceput sa planga dupa fiecare infrangere. si imi e tare frica , ca peste 2 ani o sa fie stelist sau mai noi cfr-ist. dar fara rezultate nu poti sa faci suporteri. asta e…..
hai craiova.! cu sau fara mititelu

bubu (180 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 11:24

Ce tot vorbiti de craiova maxima, ca n-au facut nimic aia. Steaua a castigat Cupa Campionilor Europeni si o gramada de campionate !

senateo (7 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 12:13

Spre deosebire de Steaua, Craiova Maxima a eliminat echipe ca Leeds, Fiorentina, Kaiserslautern, Bordeaux (Anglia, Italia, Germania, Franta ). Iar steaua elimina pe Honved (Ungaria), Vejle BK, Kusisy Lahti (Finlanda). De aceea Craiova a fost Maxima la valoare, iar steaua maxima la noroc.

Paul (2 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 12:52

Stiti ce-ar zice ciobanul daca ar putea sa citeasca acest articol : „Da de aiai nu mai pot eu, da chiar ma bucur ,ca la Severin ii dau pa Costea numai 500 nu-i mai dau un milion, intelegi …? Deci tot Becali castiga, pai … e greu cu Becali ha ha ha”
De data asta sunt de acord cu el da sa mute stiinta in B sau in C.

ghita1964 (24 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 12:57

Senateo zi sa zbori!Era valabil ce zici tu daca era numai o finala jucata de Steaua,dar au fost mai multe taica,nu ma face sa ti le enumar pe toate!De ce nu vreti sa intelegeti ca numai CAMPIONII ajung in urna1 valorica?Iar daca esti in urna1 valorica trebuie sa-ti respecti statutul indiferent pe cine intalnesti,nu cum au facut altii cu:17Nentori;Omonia Nicosia;NEC;etc!

alex (1 comentarii)  •  20 octombrie 2009, 13:27

Craiova este singurul oras mare din tara care nu ajuta cu nimic echipa de fotbal. Ba dimpotriva. Oare este normal ca dupa ce a investit o gramada de bani in stadion si afacut o echipa din nimic practic sa ise puna atatea bete in roate. Mutarea echipei cred ca este singura solutie.
De fapt echipa nu este aCraiovei ci a intregii Oltenii.

Comentează