Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Diversiunea

În loc să dezbată lucruri cu adevărat importante, oficialii Federaţiei caută să distragă atenţia vorbind despre Mutu!

Inclusiv cei tentaţi să creadă că Mutu mai merită o şansă, între care şi subsemnatul, nu neagă că acesta a scăpat iar caii. […]

miercuri, 14 octombrie 2009, 2:20

În loc să dezbată lucruri cu adevărat importante, oficialii Federaţiei caută să distragă atenţia vorbind despre Mutu!

Inclusiv cei tentaţi să creadă că Mutu mai merită o şansă, între care şi subsemnatul, nu neagă că acesta a scăpat iar caii. A greşit, nu trebuia să se comporte aşa, nici la Bucureşti, nici la Belgrad. Are însă ce-şi reproşa şi selecţionerul, motivul fiind că a tratat cu îngăduinţă primul incident. Declarînd că „Mutu face ce vrea în timpul său liber”, Răzvan a căutat să fie elegant într-o situaţie în care s-ar fi impus să bată cu pumnul în masă. Să ia atitudine, fie şi pentru că e mai grav să pierzi o noapte înainte de meci decît după.

Dacă e treaba lui Lucescu junior să comenteze respectivele ieşiri în decor şi să decidă viitorul lui Mutu, nu în aceeaşi măsură e şi treaba şefilor FRF. Pe aceştia ar trebui să-i preocupe chestiunile de fond ale fenomenului şi mai puţin, doar în treacăt, abaterile unuia ori altuia dintre jucători. Tocmai de aceea, întrucît Mircea Sandu şi Ionuţ Lupescu se pronunţă cît e ziua de lungă cu privire la Mutu, oficialii Federaţiei pot fi acuzaţi de diversiune. Altfel zis, cînd s-ar cuveni să explice de ce fotbalul românesc se duce la vale şi să găsească soluţii pentru ieşirea din impas, ei plonjează în derizoriu. Parcă bucuroşi că Briliantul a comis-o din nou, se înghesuie să vorbească despre el şi, exploatînd şmechereşte prilejul, evită să analizeze lucrurile cu adevărat importante! Lipsa rezultatelor, a unui program, a perspectivei etc., aspecte de care nu sînt doar răspunzători, ci şi vinovaţi.

În contextul unor repetate eşecuri, ba şi înregistrate la toate eşaloanele, federalii invocă argumentul că şi alţii, de pildă, ungurii şi cehii, se află în declin. Pasămite, şi aceştia ar duce-o la fel de rău. Au cedat şi cedează teren pe plan internaţional. Corect, însă pînă la un punct. Deoarece, iată, Ungaria Under 20 a disputat deunăzi o semifinală de CM, pe cînd Cehia Under 21 a cucerit titlul continental în 2002, iar cea Under 19 a fost eliminată de Germania abia după prelungiri în semifinala CE 2008.

La ei, schimbul de mîine pare asigurat, dar la noi? Noi la ce ne putem aştepta? La nimic, chiar la nimic. Pătimim cu „naţionala”, care a suferit la Belgrad cea mai severă înfrîngere din ultimele 4 decenii, dar o ducem şi mai prost la nivelul juniorilor şi al tineretului. Am şi uitat de cîţi ani reprezentativele acestor categorii de vîrstă nu s-au mai calificat la un turneu final!!!!

Ei bine, asemenea probleme ar trebui să-i preocupe pe federali, numai că nu se întîmplă aşa, Naşu’ şi Compania se încăpăţînează să nu vadă pădurea din pricina copacilor! Sigur că e mai uşor să discuţi despre Mutu şi, pe bună dreptate, să-l urechezi decît să dai socoteală de ce-a ajuns fotbalul nostru ciuca bătăilor. Atît că diversiunea de a muta mortul pe Academiei nu mai păcăleşte. Din păcate, nici n-ajută!

Comentarii (68)Adaugă comentariu

puchi (23 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 14:49

Ce sa le cerem atata timp cat mircea sandu spune ” ca vrem multe calificari”, este inadmisibil ca seful federatiei insusi”nasu” sa spuna asa ceva! Trebuie sa-i contactam pe cei de la „cronica carcotasilor” sa-l transformam in personajul lui Huidu din reclama. Suntem constienti ca viitorul nu este cu aceasta echipa de la federatie …cu toate ca de la Lupescu aveam alte pretentii…oricum ne-am lamurit cu Prunea..

bob soul (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 14:52

Mutu nu mai are ce căuta la națională. Sincer vorbind, Mutu nu-i vreun Zidane, sau Ronaldo, nici măcar nu-i vreun Hagi! El e doar Mutu, un fotbalist mediocru care nu joacă la vreo superputere a Europei, care nu e în primii 200 de fotbaliști ai lumii, și care nu a arătat absolut nimic în meciurile importante ale naționalei. Degeaba dă goluri cu Andorra dacă nu e în stare sa ajute echipa la greu. A… am uitat… el e genu de om care nu-și mai permite să străbată drumul lung până în Andorra.

Romanasu (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 15:30

Mircea Sandu si Mitica Dragomir reprezinta cancerul din fotbalul romanesc.
Simplu !

eu (2 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 15:30

asa este d-nule ioanitoaia insa sa nu uitam ca la fel este condusa si aceasta tara de 20 de ani. Cum Dumnezeu sa avem performante cand nimic nu functioneaza in aceasta tara?
In aceasta tara nu mai exista de mult timp o scara de valori, singurul lucru dupa care ne ghidam este banul.
Cum sa ne asteptam sa fie bine in fotbal cand totul in jur este praf?
Si sa presupunem ca se schimba sefii FRF, vine Hagi de exemplu , credeti ca va putea sa faca ceva daca nu are sustinere politica? NU. Atata timp cat politicul acapareaza si sportul niciodata nu o sa avem rezultate .

durden (338 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 15:38

si nasu si presa vorbesc prea mult despre mutu.trebuie sa fii paralel cu fotbalul sa spui ca el nu are clasa!si de asemenea,trebuie sa recunoastem ca nu mai avem decat vreo 2-3 jucatori de clasa lui.in conditiile astea,eu zic sa va ganditi ca nici cristiano ronaldo nu are aceleasi obligatii la real ca diarra sau gago!!!pastrand proportia e acelasi lucru si la noi…

crisitian (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 16:05

fotbal, fotbal si iar fotbal! de ce atata fotbal daca nu exista fenomenul la noi in tara! de ce incercam sa traim din amintiri! de ce pe prima pagina vedem tot timpul despre fotbal cand ar trebui sa vedem despre campioni,! campioni care nu i vom gasi asa curand in fotbal!! tara asta are campionii ei si i va avea tot timpul, poate din ce in ce mai multi dar trebuie si ajutorul vostru sa scriem despre ei, sa i mediatizam si poate vor venii si alti investitori care doresc sa bage banii in alte sporturi! voi scrieti numai despre scandaluri, despre mizeriile din fotbal, despre oamenii mizerabilii din fenomen! eu zic sa nu le mai dam atata atentie, care de fapt o asteapta!! va multumesc

gaga the third (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 16:38

ati uitat de cand nationala de tineret s-a mai calificat la un turneu final ? las` ca v-amintesc eu ! era piturca antrenor, prin `98…piturca, cel care a calificat nationalele noastre la ultimele trei turnee finale, dar care nu era potrivit ca selectioner, ca era prea posac si nu raspunde al telefoanele ziaristilor in miez de noapte !

Lulu Prichipernici (19 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 16:41

Sandu a fost numai sarcastic referidu-se la starea generala a tarii care e la fel de „stralucita” ca si cea a fotbalului! Cit despre „fenta” cu Mutu, nea Ovi stim de unde se trage reflexul de a musamaliza lucrurile de asemenea maniera: manualul ofiterului operativ, sau cum se chema Biblia „baietilor” ! Asta e!

Radu_pnt (8 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 16:49

din punctul meu de vedere…la valoarea lui mutu..a primit prea multe sanse pe care le-a ratat (de la iordanescu, piturca , inclusiv de la razvan care chiar i-a dat mult prea multe – refuz de convocare, bairamuri s.a.)…asa ca mai bine sa ne lase
Cat despre federatie si liga se vede zi cu zi cat de corupte sunt. ultima dovada: pe ce motiv s-a redus suspendarea terenului stelei daca 2 etape era minimum impus pentru recidiva???
Sper sa iasa POPESCU & CO castigator la alegeri si sa restructureze tot…

mihai cluj (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 16:52

Dle Ioanitoaia, Ungaria U20 si nu U17 a disputat deunazi semifinala CM la Cairo, impotriva Ghanei

FANDIROMA (33 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 16:58

IN MOD NORMAL DUPA O ASEMENEA CAMPANIE DE (NE)CALIFICARE NISTE CONDUCATORI CU BUN-SIMT SI CU RESPONSABILITATE SI-AR DA DEMISIA SI AR LASA PE ALTII MAI CAPABILI SA PREIA FRAIELE SI SA-SI PUNA IN APLICARE PROGRAMELE DE RELANSARE PENTRU FOTBALUL ROMANESC.AU TRECUT 20 DE ANI DE CAND IN FRUNTEA FRF ESTE SANDU SI ALIATII SAI ,IAR FOTBALUL ROMANESC A AVUT SANSA SA BENEFICIEZE DE O GENERATIE DE EXCEPTIE(GENERATIE MOSTENITA IN URMA UNOR PROGRAME DE CRESTERE A TINERELOR TALENTE), DE PE URMA CAREIA A CREAT ILUZIA CA SUNTEM PRINTRE VALORILE MONDIALE, IAR APOI A VENIT O GENERATIE CARE NE-A DUS DIN CE IN CE MAI JOS(DIN CAUZA CA NU A MAI EXISTAT NICIUN PROGRAM DE CRESTERE A TINERELOR TALENTE).DACA IN PERIOADA GENERATIEI DE AUR PE NASU’ IL AJUTAU REZULTATELE SA SE MENTINA ACOLO SUS,ACUM AR TREBUI SA CEDEZE SI SA INTELEAGA CA STILUL ASTA NU MAI ESTE DE ACTUALITATE.ATUNCI CAND TE AGATI DE O FUNCTIE DOAR PENTRU CA TI-E BINE ACOLO RISTI SA DEVII RIDICOL(SANDU ADEVENIT DE MULT).CAM ACELASI LUCRU ESTE VALABIL SI PENTRU CEILALTI SEFI DE PRIN FORURILE FOTBALISTICE ROMANESTI.DAND IN MUTU ACESTI SEFI NU INCEARCA DECAT SA ASCUNDA REALITATILE.MUTU A GRESIT ,E ADEVARAT,DAR NU S-A PIERDUT MECIUL CU SERBIA SI NICI CALIFICAREA DIN CAUZA LUI.ACEST MECI CU SERBIA NICI MACAR NU CONTA PENTRU NOI,ASA CA MIE MI SE APRE INOPORTUNA ACUZAREA LUI MUTU.MUTU NU POATE FI ACUZAT DECAT DE FAPTUL CA NU S-A COMPORTAT IN MOD PROFESIONIST ATUNCI CAND A PIERDUT O NOAPTE INTR-UN LOCAL(NICI MACAR NU CONTEAZA CA A BAUT VIN SAU APA PLATA CU LAMAIE) SAU CAND A PLECAT DE CAPUL LUI LA NOVI SAD(NU CONTEAZA MOTIVELE).PANA NU SE VA AJUNGE LA ADEVARATA TREZIRE NU VOM FACE DECAT SA NE SCALDAM IN MOCIRLA ASTA.

emg (79 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:01

muta ei mortul pe Academiei de vreo 10 ani si le-a mers. de ce nu le-ar merge si acum?

michele (4 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:03

D-le Ionitoaia,

Parerea mea e ca tocmai GSP-ul ar trebui sa inceapa o campanie de scoatere la lumina a rezultatelor nationalelor de tineret si juniori. Trebuie facute analize pe prima pagina a acestui ziar de mare audienta pentru ca responsabilii sa fie aratati cu degetul de toata lumea. In acest moment este extrem de greu accesand GSP sa gasesti materiale referitoare la acest dureros subiect. Daca o sa continuati sa publicati toate prostiile debitate de conducatorii de cluburi pe care-i cunoastem cu totii, o sa fiti partasi la dezastrul sportului romanesc!

Andrei (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:10

Domnule Ioanitoaia, va ca nu renuntati la ideea ca Mutu merita clementa pentru ca este valoros. Pt ca doar el ne poate scoate din situatii grele cu executiile lui etc etc

Dupa logica dvs,
-Gigi Becali este bun la Steaua pentru ca echipa are rezultate cu el (3 calificari in CL, imagine in afara).
-Un contract poate fi incalcat abuziv daca pana la urma ambele parti ies pe profit
-este ok sa-mi insel/bat/ignor nevasta daca tot aduc bani in casa.
si exemplele pot continua

UN argument in favoarea ta nu iti da neaparat dreptate. Va rog sa va ganditi la asta Dl. Ioanitoaia. Mai bine in urna a cincea decat sa stau sa ma rog ca Mutu nu s-a trezit cu fundul in sus. Mai bine in D decat cu Becali.

Mai bine sarac decat sa ma prostituez.

Sibelius (36 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:30

Intre Mutu si Hagi exista cateva „mici” diferente: Hagi a dat satisfactie doar la Brescia lui nea Mircea si la apus de cariera in Turcia.
Hagi a fost coechipier cu Petrescu, Popescu, Dumitrescu, Sabau, Munteanu, Raducioiu, Lupescu, Galca jucatori alaturi de care iti permiteai si meciuri proaste pentru ca avea cine sa te „acopere”.
Mutu nu are.

romanati53 (10 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:35

tema abordata e corect tratata. problema e, cum scapam de paduchii astia din frf, pt ca ei nu vor pleca de bunavoie? ei storc financiar de 2 decenii fotbalul asta, fara sa-i intereseze de rezultate. jigodiile trebuie alungate cu pietre!. sandu si-a ales un selectioner cu capul plecat, care mai mereu se intampla sa fie atat de plecat pana la fundul sefului.

Inca o sansa? (3 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:39

Mutu e precum vaca, da cu piciorul la galeata plina de lapte. Tot ii da lumea sanse, dupa derapajele lui de fitze, pe motiv ca a jucat bine la echipa de club. Dar la Nationala n-a carat echipa in spate vreodata. A fost fie bun, fie in nota echipei, dar n-a fost vreun Hagi. Mutu nu-i material de fotbalist serios si trebuie indepartat de la Nationala. Sa-si dea sufletul pe teren de unde ia bani, de la club.

RedJack (5 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:40

Desigur, Domnule Ioanitoaia, aveti dreptate in ceea ce priveste FRF.
Dar in opinia mea gresiti spunand ca este o diversiune pentru ca este evident faptul ca sunt doua subiecte total diferite: unul, esecul pe toate planurile al FRF, si celalalt, comportamentul lui Mutu. Eu cred ca nimeni nu a incercat sa le amestece, decat dv, aici, in acest articol.

In ceea ce il priveste pe Mutu nu faptul ca a petrecut mai mult timp la restaurant cu 3 zile inainte de meci este problema lui Razvan (deci nu trebuia pedepsit pt asta), nici realizarile sale din timpul partidei ci atitudinea sa. Doar atitudinea este incriminata de FRF si Razvan, nici macar faptul ca a petrecut dupa meci, ci doar comportamentul sau. Mai exact: a fost nervos in teren, nu a aratat respect colegilor; nu a aratat respect stafului dupa meci plecand fara sa anunte pe nimeni. Aceste fapte au efect profund negativ asupra atmosferei din lot si asupra moralului coechipierilor ceea ce este mult mai important decat orice realizare personala pe care ar putea sa o aiba in timpul unui meci.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:48

@mihai cluj: Corect, mulţumesc mult!

MACARONE (170 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:53

Felicitari !

Petre (3 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 17:55

Pt cei care critica Federatia: la astia e ca-n politica de pe Dambovita, trebuie acceptat raul mai mic. E fie Sandu, fie Becali. Alege! Atunci sa vezi belea, cu tot neamul B, Nicu Gheara, etc etc.

california (349 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:01

diversiunea a inceput in presa, imediat dupa numirea lui razvan; piturca a fost tavalit fara incetare (atunci s-au remarcat cunoscutii piturcologi geambasu si maria andries) in contrast cu laudele aduse juniorului; in plus s-a decretat ca piturca singur a ratat calificarea; a ratat, adevarat, dar impreuna cu razvan; in campania aceasta de calificare s-au jucat 5 meciuri sub bagheta lui piti si 5 meciuri sub razvan; primul a facut 4 puncte, al doilea 8 (meciul cu feroe nu a avut inca loc, dar il creditez pe junior cu 3 puncte); daca piti s-ar fi ridicat la acelasi nivel de „pricepere” si cordialitate cu presa ca razvan, facea si el 8, deci in total aveam 16 puncte; total insuficient, nu numai pt. calificare, dar chiar si pt. baraj (unde chiar ajunsi acolo, hagi ne poate spune cit de nesigur e totul); daca insa printre doua calificari cu seniorii si una cu tineretul (sandoi stie cit de usor e si la tineret) ale lui piti se poate intercala si un rateu, la razvan in afara creditului acordat de majoritatea, nu prea mai gasim nimic.
PS. 1. se zvoneste ca inaintea meciului de la belgrad, sirbii i-au oferit o suma mare de bani lui marian iancu pt. a-l determina pe razvan sa nu-l introduca in poarta pe coman; bineinteles ca tentativa a fost dejucata.
2. factorii responsabili au ajuns la concluzia ca nationala a luat 5 goluri de la sirbi pt. ca lui mutu ii plac femeile; sa intelegem ca daca i-ar place barbatii ii seduceam pe plavi cu un 0-0?

RedJack (5 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:07

@Petre: Dar daca nu e nici Sandu, nici Becali si e Gica Popescu? Tot asa „belea” e?

romeo (7 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:11

CORECT. PERFECT. ASA DA. DACA TOT INCEPEM RECONSTRUCTIA NATIONALEI, SA INCEPEM RECONSTRUCTIA DE LA FEDERATIE, CE MARE BRANZA ESTE CA SI O TARA, CAND ESTE PROST GUVERNATA MAI FACI O REMANIERE (ASTA CA SI CUM AI SCHIMBA SELECTIONERUL) DAR PANA LA URMA DAI JOS TOT, INCEPAND DE LA PRESEDINTE, GUVER PANA LA ULTIMUL MINISTRU.

belzie (16 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:13

gresita abordare a problemei:daca cehia si ungaria nu au rezultate e problema lor,daca noi nu avem rezultate e problema noastra si trebuie sa raspunda responsabilii,nu e o scuza ca altii nu fac perfomante,faci ceva gresit platesti!scurt

Anonymous (133 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:16

Complet de acord dle Ioanitoaia, spuneam asta de la inceput.

batranuldomn (2 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:19

Draga Sibelius,

cred ca ar fi indicat sa asculti macar o simfonie a „domnului Sibelius”. Asa poate mai si aprofundam……….
Cu drag,

decebal 89 (12 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:19

@gaga the therd
lasa-ma nene in pace cu Piturca al tau!Ce a facut la turneu cu tineretul pe care la calificat ,turneu desfasurat pe teren propriu in Romanica noastra??

ionut (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:45

mutu mutu si iar mutu …… ce-a facut mutu a omorat pe cineva ? nu. nu sa calificat mare barnza romania nu se mai califica de ani buni iar romania nu inseamna doar mutu romania sunt toti si daca mutu va fi dat afara mai bine sa-i dea afara pe toti iar coman mai are tupeu sa-l critice pe mutu pe ce baza? si-a luat 2 goluri din vina lui mai bine sa taca si sa-si vada de treaba iar atunci cnd romania ca tara va merge bine din toate punctele de vedere atunci si nationala va face performanta

Io (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 18:54

Da ce a facut Mutu ptr nationala ma,astia care tot ii luati apararea,ce meci mare a fac Mutu,cum ne-a ajutat el in momentele critice,a facu un kkt,mai mult a ratat si un penalti care n-ear fii putut trim in sferturi,ce tot Mutu in sus si joc,pl nu a fac nimic la nationala…am mai citit akm cateva zile,zicea unu ca cica ne-ar fii calificat la nush ce campanie..nu ..nu ne-a calificat…a inscris adik face ce face orice atacant isi fface treaba….doar ata…in rest nimic pe gazon dora in afara lui…asa lasati-l pe mutu…sa nu mai vina…asa si….moaama ce se intampla…nimic extraordinar…nu mai vine mutu…ok…sa nu mai vina!!!

BlueX (3 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 19:11

Ai dreptate d-le Ioanitoaia dar nu faceti nimik. In continuare pe toate posturile de sport se dezbate ce a facut sau nu a facut Mutu la nationala dar pe ceilalti jucatori unui critica nimeni ca si eu au jucat la fel ca Mutu si unii chiar mai prost. De ce nu-l chemati pe Nasu ca sa arate ce a facut el in acesti ani concret cu date si dovezi. Pentru ca sunteti niste lasi. Vreti numai subiecte mondene care atrag mai multa audienta decat sa discutati lucruri concrete. Iar pentru unii de aici se adevereste vb ca romanul e o **** cu doua fete.

Romanul (5 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 19:29

Problemele fotbalului romanesc se acutizeaza pe zi ce trece pentru ca nimeni nu a mai facut nimic de 20 de ani.Au fost baze sportive,asa proaste cum erau dar existau, acum avem malluri si cartiere rezidentiale in acele locuri. Ne-am furat singuri caciula si nici acuma nu avem puterea sa o spunem. Au existat generatii valoroase pentru ca aveai de unde sa faci selectia. Erau campinate intre scoli,cupa scolii, selectii la cluburile de fotbal. Acum ce avem?Sacose cu bani,arbitri bogati,federali si mai bogati si ne mai raman doar amintirile cand aveam si noi echipa de fotbal.Azi daca batem Feroe sintem tari dar cred ca si Feroe va fi o nuca tare pentru noi.

CALINESCU (96 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 19:55

CORECT D-LE IOANITOAIA !!!!!
DIVERSIUNE ORDINARA LANSATA DE MIRCEA LUCESCU PENTRU ASI SALVA FIUL !!!!!
OMUL ASTA NU ESTE CONSTIENT CA RAZVAN NU VA AJUNGE ANTRENOR NICIODATA SI CA POATE SA FACA MULT RAU FOTBALULUI ROMANESC DATORITA INCOMPETENTEI LUI ???????

danciu_gol (6 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 20:17

Calinescule,tu esti acelasi paranoic de pe dinamovisti?Ce treaba are una cu alta…diversiunea e a federatiei si a presei platite chiar nu realizezi ca nationala asta a avut rezultate rusinoase indiferent de cine a antrenat-o? Ioanitoaia se referea la probleme generale a fotbalului romanesc nicidecum ca ar fi R Lucescu un antrenor slab. 1-1 armenia,2-5 danemarca,0-3 lituania,0-5 serbia.

Constantin (3 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 20:18

Dupa infrangerea cu Serbia ar trebui sa intelegem nu numai faptul ca „Daca nema potirintza, ce mai kikirez galceava” se aplica situatiei despre care discutam, dar pana si acea decenta ambitie de a nu fi umilit a disparut de la nationala. Cu Mutu sau fara, cu Chivu sau fara, romanii si Romania si-au terfelit in fata vecinilor sarbi, super-determinati, pana si elementara mandrie de a nu fi calcati in picioare. Rusine sa va fie fotbalisti vanduti si fara pic de ambitie in voi. Rusine !!!

ionut (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 20:23

In sfarsit cineva pune punctul pe I. Dar nu e destul.

Scoateti o editie cu Sandu &Co pe prima pagina sa vada si sa priceapa toti de unde ni se trage, daca tot va pasa de sport atat de mult.

Totusi, prin editorialele scrise pana acum , opinia Gazetei a fost aceeasi cu a lui Mircea Sandu .

Daniel (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 21:01

Buna ziua,
ma intereseaza cum pot achizitiona integrala Ioan Chirila. Multumesc mult

Diaspora (7 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 22:04

Domnu’ Ioanitoaia, in contextul GSP acest articol m-i se pare absolut aberant.

Diversiunea a fost creata in primul rand de voi!!! Abia apoi de Mircea Sandu!

Pai voi pentru asta traiti. Cand l-au dat sarbi la televizor pe Mutu la Novi Sad a fost o mina de aur pentru voi. Avand zero integritate jurnalistica, nu v-ati deranjat deloc sa aflati pentru care motiv este el acolo (ca negocia cu Zenit, Fenerbahce, etc) ca sa nu pierdeti cumva oportunitatea de a declansa imediat mega-scandalul: „Icredibil! Mutu a petrecut alaturi de sarbi!”. Acum veniti si-i acuzati pe alti de diversiune…

Doame cat penibil este in Romania asta.

gheza (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 23:09

Cel mai bine ar fii sa PLECE Mircea Sandu si aialati!!Si mai ales mitica!!Forza MUTU

nord (1 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 23:14

Sambata seara, in meciul unei natiuni contra lui A Mutu , a fost inregistrat usturatorul 5-0.E adevarat ca jucatorul nostru vine dupa o accidentare serioasa, care l-a tinut departe vreo 3 luni, dar ce conteaza astea, putea apara cel putin 3 goluri si devia in corner restul de doua.Nu inteleg nici acum, cum de l-a lasat demarcat pe Zigic, ca mai apoi sa plonjeze tardiv la gol.
Calcaiul lui Pantelic i-a innodat freza, iar lipsa lui de reactie la driblingul “ucigator” al lui Jovanovic din finalul partidei, ca deh, era pe banca deja, ma fac sa-mi dau seama ca acest meci a pecetluit definitiv ratarea unei campanii incepute glorios si terminata in genunchi.
Forma sa excelenta si ultimele duble marcat de pitestean la Fiorentina, intregesc mizeria si sictirul pe care l-a aratat la Nationala.Le multumesc celorlalti 10 luptatori , care au avut barbatia sa se retraga la timp in dormitoare, si sa-si ia vitaminele la timp , scutindu-ne astfel de rusinea unei calificari.

As mai adauga un singur lucru;orice infrangere, oricat de dureroasa ar fi, e mult mai suportabila sub mandatul unui Razvan , Oli, Dan, Rednic, etc decat sub mana fina a pokeristului.De ce, e simplu…macar acesti oameni imi lasa senzatia sperantei, a muncii si metodei, a altei mentalitati decat a celei de cacealmist in ale fotbalului, scoasa drept tactica geniala si inspirata a unuia ce a depasit deceniul 5 fara nici o realizare la o echipa de club.
La unii, pana si norocul tine de camera de luat vederi dintr-un pachet Davidoff.

Eugen Borbely (18 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 23:24

Domnule Ioanitoaia, se pare ca orice ati asterne pe hartie exista zeci de super-specialisti care sa va conteste, unii care chiar nu inteleg fenomenul si nici nu cred ca stiu sa citeasca, fiindca am urmarit criticile aduse si toate sunt din partea unor caraghiosi, care ori habar n-au cu ce se mananca fotbalul, ori sunt bolnavi de criticism. Din pacate permiteti multor „p-afaristi” sa-si exprime parerile. Unii nici macar nu au decenta, ceea ce arata educatia primita, in cazul in care totusi nu a fost o incrucisare accidentala de cromozomi de cea mai joasa calitate. Revenind la articolul dvs., problema e mai grava, cu totii o stim. Nu sunt numai diriguitorii fotbalului de vina. Cu totii am contribuit. Dar, din pacate e prea tarziu. Acum jucam becaliada. Cu tot neamul lor…

Diaspora (7 comentarii)  •  14 octombrie 2009, 23:45

Incredibil ce ma cenzurarati! N-am injurat! Adica nu pot sa va critic deloc!?

raul (19 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 0:46

Buna seara.Imi pare rau pentru nationala Romaniei.Trebuie multa rabdare si schimbare de atitudine.Imi pare rau pentru Mutu.Nu are o atitudine de sportiv profesionist.Noapte buna.

conducerea (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 0:54

Toti stim ca sandu si dragomir sint comunisti si nu imi imaginez cum de atita timp fotbalul romanesc este corupt si distrus si ei tot nu sint schimbati. Numai in romania se poate intimpla asa ceva. In alte tari, dupa rezulatate asa slabe, conducerea fotbalului din acea tara ar avea demnitatea sa isi da demisia, dar comunistii de la noi tot tin de functii sa roada un os. De asemenea jucatori ca mutu, marica nu sint de nationala.

danile (2 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 1:05

CAM TIRZIU OBSERVI ASTA OVIDIULE!! DESI ASTA SE INTIMPLA LA NOI DE ZECI DE ANI…INCEPIND CU CEAUSESCU ,GUVERNELE CE AU FOST…SI CE VOR VENI,ACOPERIM FOAMEA,LIPSA MEDICAMENTELOR SI MULTE ALTELE(MI-AR TREBUI ZECE PAGINI SA LE ENUMAR)CU EVENIMENTE”MONDENE” CE A FACUT MUTU IN LOC SA VEDEM DE CE AM AJUNS AICI,CUM SE FACE SELECTIA ,TINERETUL ETC! DAR VEDETI CA TINE…SANDU,LUCESCU, AU SCAPAT BAZMA CURATA,LUMEA ESTE ATENTA UNDE SE DISTREAZA MUTU,SI O SA VEDETI CA IN 2-3 LUNI SE VA UITA DE „CEEA CE A FACUT MUTU” SI VA REVENI LA NATIONALA IAR LUCESCU ,SANDU,DRAGOMIR ISI VOR PASTRA SCAUNELE…SI SA FIM CINSTITI SI VOI ZIARISTI CONTRIBUITI LA TOATA ACEASTA „MINCIUNA”

sahdesah (64 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 1:26

daca juca mutu era 1-0 sau egal, asa ca mai bine ca nu a jucat. sa ne lase in pace cu derbedeii lui si sa ia figurile cu el in italia. asa cum ne-am descrucat mai bine fara el pina acum,a sa ne descrucam si de aum in colo. derbedeii cu derbedeii si oamenii seriosi cu oamenii seriosi. mutu s-a asezat la masa derbedeilor, atunci acolo sa danseze…

D(R)ACU’ (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 3:41

Al 3-lea mondial consecutiv ratat!!! Precedentul aveam 27 de puncte din 12 meciuri(2,25 p/meci),acum 12 p(1,2 p/m). Am facut istorie: prima echipa din urna a 2-a care a terminat pe locul 5, cinciiiii !!! Ultima participare la un mondial a fost in 98 in Franta de unde am fost eliminati de croati in optimi(deci calificati din grupa) cu un penalty inexistent,mersi Suker care e faultat la 20m si sare in careu,dar atunci jucam fotbal… Prezentul nu e o tragedie,ci o sinucidere,un seppuku. Adio,fotbal dac

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 3:52

FRUMOS ARTICOL. NATIONALA ACTUALA TREBUIE SA FACA JOCURI MAI MULTE SI VOR VENI SI ACELE REZULTATE BUNE. TREBUIE RABDARE SI RODAJ. HAI RAZVANE CA SE POATE SI FARA CEI „DOI”, DIN ITALIA. MERGEM MAI DEPARTE PENTRU EURO 2012. SUCCES. HAI ROMANIA!

felix (3 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 6:16

Daca la 0-0 ar fi intrat in vinclu sutul lui Mutu (au lipst cativa centimetri, portarul era dupa tigari iar stadionul inghetase), poate ca alta era istoria meciului iar Mutu era facut erou. Asa, toate in capul lui! La rau se uita tot binele… Suntem brusc tara de sfinti…

Gogu (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 7:44

Mi se pare ca problemele trebuie tratate pe felii: separat cazul naravasului si inconstientului Mutu et.co. si deparat situatia generala (dazastroasa) a fotbalului in Romania. Sigur, cea de a doua problema nu poate fi scoasa din contextul general al situatiei din tara; dar nici nu putem sa ne aliniem celui de la nr.44 care amesteca afacerile lui M.Sandu , Lupescu ori (mai ales!) cele ale lui Mitica de la Liga, cu „comunismul”. Ce are cizmaria cu termometrul? Pentru a avea fotbal bun este obligatoriu sa fi liberal, ori taranist? De ce amestecam pasiunile si frustrarile politice cu sportul? Pai de aia nu facem noi mai nimic, in nici un domeniu, pentru ca le amestecam cu ciorba politicului. Toti romanii sunt acum mari politicieni. Stati linistiti *****, dragilor, si nu va mai dati mari politruci, Nu de alta, da’ nu va ajuta la nimic!

Comentează