Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Fără Mutu?!

Ca şi Gică Hagi şi Liţă Dumitru, şi eu cred că renunţarea la Mutu reprezintă un lux pe care echipa naţională nu şi-l poate permite!Cînd lasă să se înţeleagă că nu-l va mai convoca pe Mutu, e de observat că […]

luni, 12 octombrie 2009, 6:11

Ca şi Gică Hagi şi Liţă Dumitru, şi eu cred că renunţarea la Mutu reprezintă un lux pe care echipa naţională nu şi-l poate permite!Cînd lasă să se înţeleagă că nu-l va mai convoca pe Mutu, e de observat că selecţionerul nu s-a supărat pe florentin din cauză că, împreună cu Ad. Cristea, acesta a bătut o noapte întreagă barurile în ajunul confruntării cu sîrbii. În situația în care s-ar fi întîmplat aşa, n-ar fi declarat că  “îl priveşte  pe Mutu ce face în timpul său liber”. Logic, trebuie să gândim că altceva l-a înfuriat pe Răzvan.

Cel mai simplu ar fi să ne imaginăm că l-a deranjat evoluţia de sîmbătă a vedetei, ștearsă, neconvingătoare. Posibil, numai că Mutu, deşi dezamăgitor, n-a fost cel mai slab component al “naţionalei”. Într-o confruntare în care toţi “tricolorii” au jucat sub aşteptări, pe alocuri lamentabil, el totuşi a mai mişcat.

Şi-atunci? De intuit că alte elemente l-au împins pe Lucescu junior să ia o asemenea decizie. Precum mulţi alţii, a bănuit şi el că Briliantul ar fi forţat cartonaşul galben tocmai pentru a sări partida cu Feroe de la Piatra Neamţ. Pasămite, ca să nu mai stea în cantonament pînă miercuri şi să se întoarcă mai repede la Florenţa. Aceasta e însă doar o supoziţie, nu şi o certitudine. Intervenind telefonic la Recursul etapei, Mutu a dezminţit hotărît varianta c-ar fi vînat primirea avertismentului.

Mai departe, nu-i exclus ca pe selecţioner să-l fi iritat comportamentul lui Mutu de după meci. Spre deosebire de Chivu, care a sosit cu delegația la Bucureşti duminică la prînz şi a zburat în aceeaşi seară la Milano, Mutu a plecat direct de la Belgrad, pe furiş şi fără să-şi  fi luat la revedere de la cineva! Interpretînd dispariţia respectivă drept o sfidare, mai ales oficialii FRF, în frunte cu Mircea Sandu şi cu Ionuţ Lupescu, s-au simţit răniţi în amorul propriu. Dovadă precizarea imediată a Naşului că “e treaba lui Răzvan şi numai a lui să-l mai cheme ori nu pe Mutu”. Anumite surse pretind că reacţia federală trebuie pusă pe seama preşedintelui Ligii, Dumitru Dragomir lucrînd ca Mircea Sandu să-şi schimbe atitudinea față de Mutu, în ideea că ultimul nu mai e preocupat de echipa reprezentativă, iar devotat acesteia nici atît .

Gura lumii vorbeşte vrute şi nevrute, greu de spus ce e adevărat şi ce nu. Iată însă că pe parcursul emisiunii amintite, Adrian Mutu a dezmințit categoric şi această variantă. A explicat că e foarte interesant să vină la “naţională”, fie şi pentru că, marcînd pînă astăzi 29 de goluri, speră să egaleze şi chiar să depăşească recordul all-time deţinut de Hagi, cu 35. De aici şi concluzia că ar fi dorit să joace cu Feroe şi să înscrie de cît mai multe ori.

Cu siguranță că Mutu n-a fost și nu e uşă de biserică, din care pricină l-am criticat la sînge în repetate rînduri. Nu-l apăr nici acum, dar nu uit că Gică Hagi însuşi şi Liţă Dumitru, invitaţi la Recurs, i-au ţinut partea. Au apreciat că selecţionerul ar greşi dacă nu l-ar mai chema la lot. “Pentru că are clasă”, au susţinut într-un glas cei doi.

Cu riscul de a provoca numeroase adversităţi, la fel judec şi eu. Consider că renunţarea la Mutu, în pofida defectelor lui, constituie un lux pe care actuala echipă naţională, în criză de soluţii, nu şi-l poate permite. Cîtă vreme Răzvan nu se pronunţă ferm cu privire la viitorul Briliantului, există șansa să se și răzgîndească. Întrucît fotbalul tricolor duce mare lipsă de valori, n-ar trebui să le risipească şi pe cele puţine pe care le are! Cu un Mutu de bună-credinţă, mai merită încercat!

Comentarii (137)Adaugă comentariu

taras bulba (294 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:12

Cu Mutu ,fara Mutu, cu Razvan sau Mircea Lucescu, cu Mourinhoa sau fara Mourinho, cu infrastructura fara infrastructura, Romania nu se va mai califica la un turneu final multi ani de acum incolo !!!! Asa ca nu ne mai ramine decit sa ne concentram pe campionatul intern . Peste 10 ani de acum incolo vom trai numai din performantele din anii 80 ale Stelei Bucuresti !!! Atit si nimic mai mult.

Horea (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:17

Eu cred ca fara Mutu in atac nu avem nicio sansa sa marcam impotriva echipelor mari, decat daca isi marcheaza chiar ele (vezi Franta). Cu el, poate intr-o forma mai buna in viitor, am mai avea ceva sanse. Mai cred ca, daca ar fi marcat la Belgrad din lovitura libera excelent executata, sau daca nu ar fi fost oprit gresit dintr-o actiune clara, Mutu nu ar mai fi fost acum acuzat de toata lumea. Ma rog, sirbii au invatat ceva din acel 1-6 impotriva Argentinei, pe cand noi abia asteptam sa ii desfintam pe cei mai buni pe care ii avem. Si care au marcat multe si frumoase goluri pentru noi toti…

Reddy (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:53

ALIBEC,TORJE,OCHIROSII,DRAGOS GRIGORE,SI ALTII SI ALTII,POT FORMA O ECHIPA DE VIITOR.DE CE NE CRAMPONAM SI NE INCAPATINAM CU TOTII SA CHEMAM LA LOT MEREU ANUMITI JUCATORI,CARE DE FAPT S-AU SATURAT DE NATIONALA?PROMOVATI TINERII,CARE SINT,DOMNILOR,VIN DIN SPATE….NU CRED CA NU AVEM CHIAR NIMIC SA VINA DIN SPATE,DOAR TREBUIE SA-I VEDEM,SA-I CRESTEM….DAR,PROBABIL SINT ALTE INTERESE.

MIKI II (181 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:08

MUTU ESTE CATEGORIC UN JUCATOR FOARTE VALOROS NECESAR LA NATIONALA. EU IMI PUN UN SINGUR SEMN DE INTREBARE: DECE MUTU A INCEPUT SA JOACE SLAB DUPA CE A RELUAT LEGATURILE CU CLANUL FECALI?
NU CUMVA ESTE MANEVRAT SA-L SABOTEZE PE RAZVAN? E CLAR CA LUMINA ZILEI CA FRATII BISNITARI ISI DORESC UN SELECTIONER CARE SA II CONSULTE PE EI CINE SA FIE CHEMAT LA NATIONALA, IAR RAZVAN NU V-A FACE JOCURILE NIMANUI.

andrei (25 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:18

poate ca Mutu are clasa, dar nu are caracter. iar fara caracter, nu are ce cauta la Nationala. mai ales ca acum nici nu-l mai intereseaza prea tare pt ca nu-i mai trebuie Nationala ca sa-si creasca cota.

raduro (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:24

este uluitor cum o echipa nationala se cramponeaza intr-un jucator …lasati-ne cu mutu domnilor ziaristi ca nu e nici la calcaiul lui hagi !!!…va rog frumos mentionati un singur meci mare facut de mutu la nationala si atunci o sa fiu de acord ca fara el nu se poate…chiar nu suntem in stare sa fim realisti si sa vedem ca acest mutu nu se va schimba niciodata ?…el o sa vrea sa fie mereu vedeta, sa faca ce vrea, sa vina cand vrea dar uita ca are 30 de ani, ca nu prea ii mai iese nimic, la fiorentina e cam rezerva deja…sa dam credit celor care au chef de munca, celor seriosi si fara fitze, suntem satui de acesti aerati care nu s-au remarcat decat prin performante extrasportive si masini …basta mister ioanitoaia

Ildiko (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:51

Si cum sa-l faca Lucescu pe Mutu sa fie „de buna credinta”? Chedeti ca Mutu (si altii) are respect pentru Lucescu? Cand spunem ca nu ne permitem sa renuntam la Mutu (sau la oricare altul care n-are atitudinea corespuzatoare) apunem acelasi lucu cu: Steaua nu-si permite luxul de a renunta la Gigi Becali… Care ar fi diferenta intre viitorul acestei nationale cu sau fara Mutu?

martzic (43 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:02

Ajunge cu lamentarile si aratatul cu degetul! Vrem sa stim ce masuri vor lua FRF-ul si Lucescu ca sa indrepte situatia asta deplorabila in care a ajuns nationala si fotbalul romanesc. Vrem o strategie clara!

emg (79 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:07

mutu n-a mai dat nimic echipei nationale in ultimul an si jumatate. chiar voi de la gsp ati dat cifrele, luati-le si mai studiati-le o data. de ce am regreta in cazul asta ca n-o sa mai fie chemat?

sorin (95 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:27

Ce a facut Razvan Lucescu ca antrenor? Nimic! Este zero barat! ce experienta are el ca sa-i dam Nationala pe mana?!
Pai atunci cum sa nu-l convoci pe Mutu, cel mai bun jucator! Doar 4 oamnei sunt de Nationala din actuallu lot: Mutu, Chivu, Lobont si Radoi. Daca ceilalti sunt fotbalisti de Nationala ….Razvan ma poate convoca si pe mine!
S-a vazut valorea lui Razvan: meci pierdut CATEGORIC la toate capitolele! Nu are nici o scuza! Nationala este o caciula prea mare pt el!

sahdesah (64 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:59

D-le ioanitoaia,
Ma dezamagiti. In primul rind ar trebui sa-i respectati decizia lui Razvan, si sa recunoasteti ca are si el autoritatea de a face ce vrea la nationala, ca de aia este selectioner. Ma intreb daca ati fi avut acelasi comentarii daca decizia era luata de Mircea Lucescu.

ian rush (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 3:32

Mutu a ajuns mai sus decat Hagi al vostru ba care n-a putut sa joace decat la turci.Hagi nu dadea cu dreptul,nu dadea cu capul,nu dadea pas,nu facea faza de aparare era incomplet.Si daca mai punem in calcul ca ducea si o vitza sportiva fara cusur putem spune ca era mult sub Mutu ca valoare.

Spectatoru @ Reddy (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 4:49

Reddy, nucleul ala de care mentionezi tu tocma a luat 5 bucati de la power-house-ul care e echipa a Letoniei .
Asa ca poate e mai bine sa sarim peste generatia aia. Daaaa, numa ca dam de echipa lui Sava (U19) care a luat 3 de la Scotia folosind ca fundas central un jucator care la club e atacant central.
Si daca ii sarim si pe aia, dam de toate generatiile (U17/16….) care o fura de la toti si peste tot.
Deci oricine vine, are cum zice americanu, the work cut-out for him

ste (27 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 5:11

sa zicem k tot ce sa spus despre mutu su chivu este adavarat nu inteleg care este problema?este asa de dificil sai batem pe insulele feroe?nu inteleg aceeasi oameni care ia laudat in meciul cu franta acum ii injura.oare nu si nemti au trecut prin aceeas problema ca si noi?

sisif (7 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 7:58

Si ce ati vrea domnule Ioanitoaia? Sa joace Mutu in orice conditii la Nationala? Pai cine e ste Mutu? Dumnezeu? Atunci sa le spunem celorlalti jucatori: faceti la fel ca Mutu si jucati sigur la Nationala. Daca nu a luat intentionat cartonas galben, atunci a dat dovada de prostie, si poate ca chiar asta e. Asta insa nu scuza gestul. Pe teren nu ai voie sa faci ce-ti trece prin cap. Problema de fond este ca Mutu nu mai joaca ce juca acum 5-6 ani. Mai sunt citiva jucatori care nu mai joaca ce jucau: Rat (a nimerit saracul pe bulevardul Krasici), Goian (are un demaraj de pe loc precum Dacia fata de Lamborghini), Maftei (a jucat si el pe bulevardul Iovanovici), Radoi si Chivu (doi jucatori mici pentru posturile de stoperi). Tot timpul auzim pe la TV ca jucatorii romani sunt tehnici. De unde domnule atita tecnicitate la ei? Pai jucatorii tehnici dribleaza, fenteaza, suteaza bine la poarta. Jucatori tehnici au fost Krasici si Iovanovici la care nu li se putea lua mingea. Ma mai intreb un singur lucru: de ce Razvan Lucescu nu l-a folosit in poarta pe Pantelimon cind avea in fata un atacant de doi metri si doi fundasi mici de statura in comparatie cu acesta. Orice motiv pe care l-ar invoca domnul Lucescu, nu sta in piciare absolut deloc.

Lulu Prichipernici (19 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 8:00

Sorry: avind in vedere cu ce oameni a lucrat in cariera, nu i se poate reprosa lui Mutu ca nu-l poate respecta pe Razvan. Asta din acelasi motiv pt. care Bonetti l-a pus la punct pe Turcu si l-a luat de fiecare data in balon!

dani_sm (11 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 8:18

Care lux barosane? cu super,mega,giganticul mutu am terminat pe locul 5 in grupa,cu la fel de multe goluri primite ca si Feroe. Cred ca aceasta super performanta o putem realiza si cu alti jucatori in teren.Intineriti echipa si lasati figurantii acasa.

nu conteaza (6 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 8:29

MIKI II ai dreptate.Subscriu la ce spui.
Vezi ce zice gsp despre petrecerea de dupa meci a lui Mutu. Oare nu a fost platit sa nu joace? Nevoie de bani are .Va rog pe cei dela gsp pe dl Tolontan sa studieze banuiala mea cu petrecerea din Serbia dupa meci.
Ce ziceti?

tricks (20 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 8:47

Abia astept meciul cu Feroe sa ma mai bucur putin de intinerirea echipei nationale…bad joke:)))

vasile (48 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:07

Mutu de buna credinta?O gluma buna.In ziar scrie ca dupa meci s-a dus la NoviSad sa mai faca o petrecere.Mutu are 30 de ani,nu mai e un jucator de viitor pt nationala.Parasirea cantonamentului nu poate fi tolerata de niciun antrenor,nici la nivel de club.Mutu a fost prea alintat de presa de aia i s-a urcat la cap,iar se vede ca lectia Chelsea a uitat-o,i-au aratat ca merge Chelsea si fara Mutu.Numai noi romanii plingem ,fara Mutu nu se poate!Ce ne facem peste citiva ani,de unde mai luam un Mutu?

mad_musu (18 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:10

nu am avut rabdare sa va citesc articolul, dar nu imi vine sa cred felul in care l-ati inceput
ROMANIA TREBUIE SA RENUNTE LA MUTU
exista 1000 de motive – varsta, atmosfera in lot, pretentiile sale de vedeta, poate chiar si faptul ca ii inhiba pe jucatorii mai tineri, etc
daca vrem sa avem o nationala ca in anii 90 tre sa taiem in carne vie – mutu, chivu, radoi – ultimii 2 doar din considerente de varsta – a cristea si tito pseudofotbalistii tre sa fie lasati in cluburile lor iar la nationala adis sange proaspat
io cred ca ar trebui fortati jucatorii tineri pentru ca cu mutu langa ei vor ajunge sa faca ce face el – adica sa isisbata joc de o tara de microbisti

papin (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:21

Aici nu se pune in discutie capacitatea lui Razvan de a antrena nationala, este vorba de atitudinea jucatorilor, si in special de cea a lui Mutu. Nu discutam daca este un talent sau nu, pentru ca este, aici vorbim de daruire, vorbim de respect pentru echipa nationala, respect pe care, sa ma scuzati, nu-l are Mutu. Au fost si sunt multi mai talentati ca el (la alte nationale) care vin si joaca intr-un picior, dar aia stiu ce inseamna nationala tarii lor. Pentru ai nostrii nationala inseamna foarte putin (pentru unii, e adevarat). Ce repsect ai tu pentru nationala daca cu doua zile inainte de un meci important (pentru noi, ca pentre ei se pare ca nu) te duci si pierzi o noapte cu doua fâţe care nu leaga doua cuvinte. Ce respect ai tu pentru nationala daca miercuri nu poti juca la nationala, iar la 3 zile dupa dai totul pentru Fiorentina, ce respect ai tu pentru colegii tai de national a daca pleci fara sa-i saluti macar. Imi pare rau domnule Ioanitoaia, dar un specimen ca asta n-are ce cauta la nationala. Nationala este o stare de spirit, nationala suntem noi, toti, dinamovisti, stelisti, CFR-isti, … adica romani. Sa vina la nationala doar cei care simt ceva pentru echipa asta, cei care simt ceva si pentru noi, cei care atunci cand privesc tricolorul sunt mandri ca sunt romani.
E adevarat, sambat seara n-am avut nici o sansa cu Serbia, dar voiam sa vedem altceva din partea jucatorilor nostrii, sa vedem daruire, sa vedem respect fata de noi, fata de ei. V-aduceti aminte cand Sparta Praga, daca nu ma insel, a pierdut in Anglia la scor? Au ingenuncheat la mijlocul terenului si au cerut iertare fanilor, ai nostrii nici nu au salutat galeria, la ce bun doar si-au facut datoria. Si dumneavoastra domnule Ioanitoaia imi spuneti ca nu ne permitem sa renuntam la MUTU? Ba da, ne permitem si trebuie sa o facem, pentru ca oricum e prea tarziu.

rad-tot (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:30

Si eu zis ca momentan nu avem solutii si trebuie sa-l luam asa cum este. Dupa mine, sambata si Contra ar fi facut mai multe ca Maftei….

Atata timp cat altii nu avem…trebuie sa tragem de astia cat putem

Mihai Soare (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:38

si cum ramane cu interviul lui Cruif?
se spunea ca la nationala este importanta coeziunea grupului, nu neaparat valoarea imediata de moment a selectionatilor.
iar in cazul lui mutu nu cred ca se mai poate vorbi, dupa atatia ani, ca reprezint un element de liant intre colegi, fie el cat de mic…

jiji (166 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:46

Nea ovi pai ce vroiai sa spuna la procedul etapei?ca a luat galben intentionat?pai cand vreodata se va compara mutu cu hagi?niciodata.plus ca nu e nici o pierdere pt nationala neconvocarea lui mutu

speedofmind (13 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:54

Mutu se grabea la NOVI SAD la un priveghi … tocmai murise ECHIPA NATIONALA …

puicu lu’ taticu (73 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:57

Mutu nu are ce cauta intr-o echipa. Are un caracter mizerabil,plin de defecte si indeosebi lipsa de respect pentru colegi si antrenor. TREBUIE EFECTIV EXTRAS CAPE O MASEA STRICATA.In Nationala toti trebuie sa fie pentru unul si unul pentru toti! E vorba de un popor si nu sa pleci sa iti faci de cap si inainte si dupa meci.Lipsa total de respect.**

ddd (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:16

Deja este prea tarziu, Mutu trebuia de mult exclus. El este foarte bun la „liniute”, fete de consumatie etc, dar sa ne lase pe noi in pace, „******* de romani”, sa ne aparam tara cu mandrie, cu curaj, cu determinare si sa nu o facem de rusine.
Lui Mutu trebuie sa-i uram o cariera stralucita in continuare, dar nu la nationala, sa fim seriosi nu se poate compara Mutu cu Hagi, pe vremea lui Hagi Mutu nu ar fi fost niciodata titular la nationala. Cei care il sustin sunt cei care au un motive fianciar sau de alta natura ca el sa vina la nationala.

Bogdan (7 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:27

Parerea mea este ca de la spritul ala a inceput telenovela.

Adevarul este ca meciul nu l-a pierdut mutu ci SELECTIONATA ROMANIEI insa stie presa cum sa scobeasca in ce nu trebuie sa mai poata scrie o saptamana dupa tragicul eveniment.

Daca nu aparea stirea aia cu cele 2 panarame, acum poate ca ne indreptam mania catre lot nu catre mutu.

De ce nu se vorbeste de Cristea? De ce nu se vorbeste de figuratia celorlalti? E mai simplu sa dam vina pe mutu pt ca e mai comercial… se vinde si mai bine ziarul.

Ieri il injuram pe mutu azi nu mai sunt asa radical pentru ca, mi-am dat seama, ca si cu un om in minus daca am fi fost (ex. mutu) , tot nu aveam voie sa incasam atatea. Deci problema este in alta parte. Vreti sa vorbim despre atitudine?! Pai pot sa va spun ca 99% din jucatori sunt niste manelisti petrecareti…nu numai cei selectionati. Ca daca stiau sa faca altceva poate ca acum erau avocati sau doctori.

Clop (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:35

1. Degeaba are talent Mutu daca nu are caracter, si daca si permite escapade nocturne. Un fotbalist are dreptul sa faca ce vrea in afara terenului, dar un fotbalist profesionist NICIODATA nu va avea o viatza dezordonata in afara terenului.
2. Prin escapadele sale nocturne Mutu da un exemplu negativ tinerilor.
3. Dupa o infringere NU parasesti grupul, ramai cu el. Daca il parasesti fara un motiv intemeiat, arati ca nu ti pasa.
4. Romania se poate descurca si fara Mutu, conteaza grupul mai mult decit un asa zis Briliant.
5. Lasati l pe Razvan sa contruiasca in liniste. Cu siguranta va invata din acest esec.

Salutari de la Cluj!
Calin

MARIUS (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:38

Spania ,dupa ce a renuntat la RAUL,a cistigat CE. Franta,fara CANTONA,a cistigat si CM si CE. Dar noi nu suntem nici Franta nici Spania .Nici macar nu semanam cu ei.

seasonstraveler (10 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:41

Nimic nu este intamplator iar caracterele infecte nu se schimba niciodata!
Mutu poate ca are talent dar asta nu-l face un neaparat eligibil sa reprezinte Romania. Este o rusine!
Si o rusine sunt si cei care-i permit orice! Dumneavoastra sunteti unul dintre ei dl Ioanitoaia, pentru ca noi ne permitem sa renuntam la oricine isi bate joc de tricolor, iar Mutu a facut asta de mai multe ori!
Mutu este doar un dandy cosmopolit cu pretentii de vedeta. Voi, mass media, cultivati dezvoltarea unui „virus Mutu”.
Esecul nationalei trebuie reprosat fotbalistilor plini de indolenta, conducerii tehnice lipsita de inspiratie si experinta, federatiei organizata si condusa intr-un perfect stil mafiot, presei mai preocupata de can-can decat de sport, guvernului care nu investeste in sport si fiecarui roman dispus sa ia parte la mizeria generala din interiorul fenomenului sportiv!
O intrebare:
Mai exista in tara asta o disciplina sportiva ale carei rezultate sa se ridice macar la jumatatea celor din perioada 1980-1990? Una singura!??
RUSINE TUTUROR!

costin (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:57

Domnu Ioanitoia poate daca aveai mai mult singe in… vene iti exprimai parerea „ta” despre situatia lui Mutu.
Asa nu esti decat o marioneta si iti urmaresti doar interesul.
Tin cu Dinamo de mic(automat l-am avut in suflet pe Mutu) dar cineva care se drogheaza care pleaca fara sa-si ia la revedere de la colegi, care ia galben intentionat si care nu mai joaca la nationala nimic de mult timp nu merita sa fie chemat.(de multe ori la mai salvat cate o sclipire in care a dat un gol)
Asta e recunostinta lui dupa episodul cu drogurile.
I sa acordat o sansa si recunostinta lui este „nesimtirea, nepasare, indolenta”.
„Broavo” comentatorilor care inca il mai sustin.
-se drogheaza -este iertat
-escapade nocturne in baruri-este iertat
-ia galbene intentionat -este iertat
-nusi respecta colegi si suporteri -este iertat
TINETI-O tot asa domnilor comentatori ca aveti si dumneavoastra meritul vostru la formarea caracterului marelui Mutu.
o zi buna!

polonezu (264 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:09

-pierzand o noapte cu femei si bautura (daca e adevarat ca asa a fost) Mutu i-a dat sa inteleaga lui Lucescu jr. ca nu vrea sa joace cu sarbii (si practic nici nu a pus osul la bataie); L. jr., antrenor neexperimentat, nu a inteles mesajul, si nici ca M. a luat galben intentionat ca sa nu joace la Piatra-Neant; daca va mai fi convocat, sau nu, depinde de antrenorul care va pregati echipa si de forma jucatorului; sa vorbim acuma despre ce va fi peste un an e pierdere de timp…

costin (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:10

Asi fi vrut o nationala cu daruirea lui Dorinel Munteanu; Sabau; Nicolita si daca pierdeam la scorul asta nu aveam nici un comentariu.
Pai Balint intra 10 minute si alerga mai mult decat jumatate din jucatori natinalei intrun meci intreg.

Mike (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:15

Gata! Salut! Mutu NU MAI ARE CE CAUTA LA NATIONALA ROMANIEI! Sa-si faca de cap pe unde vrea, sa marcheze 5 goluri per meci in Italia, la echipa lui de club, dar EFECTIV LA NATIONALA ROMANIEI NU MAI ARE CE SA CAUTE! E TOTAL LIPSIT DE BUNE MANIERE IN COMPORTAMENT, I S-AU URCAT SI LAUDELE SI BANII LA CAP (INCA DEMULT) SI CU UN ASTFEL DE CARACTER ROMANIA NU MAI ARE CE SA FACA! SI SPER CA NICIODATA MUTU SA NU MAI FIE CHEMAT LA NATIONALA, ASTFEL ASTA VA FI CEA MAI MAFRE PALMA PE CARE EL AR PRIMI-O! SI O MERITA!

just2win (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:41

pai ce lux? daca am ajuns sa ne tremuram cu feroe… ce se poate mai rau? sau ce asteptari sa mai ai?

clop in plop (7 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:56

Nu cred ca echipa nationala se poate selectiona exclusiv pe criteriul talentului. La echipa ASA Tg. Mures au jucat odata mai multi fotbalisti talentati : Hajnal, Caniaro si un muncitor cu cap cat toti ceilalti : Boloni. Primii nu cred ca au ajuns la nationala. Celalalt a fost un jucator de baza vreun deceniu.
Constantin Zamfir de la Steaua a fost probabil cea mai mare extrema stanga din istoria fotbalului romanesc. A rezistat jumatate de sezon, timp in care a speriat pur si simplu Spania. Dupa aia a cazut in damigeana si a disparut. N-a mai stiut niciodata nimeni de el.
Dorinel Munteanu a fost un jucator mai curand nespectaculos, o „furnicuta” care are mai multe selectii decat Hagi, tocmai pentru ca a alergat cat patru.
Lucescu tatal a adunat vreo 70 de selectii si nu stiu daca era cel mai bun pe postul lui in Romania. Cert insa era cel care dadea cea mai mare importanta prezentei in nationala. Cred ca a fost mult mai selectionat decat Dobrin desi „printul” ii dadea o mie de clase la fotbal.
La altii fenomentul a fost cam acelasi : au rezistat in fotbalul mare Baresi si Deschamps. A disparut prematur Best . Gattuso e titular incontestabil la italieni. Ronaldinho face tusa la Milan.
Concluzia : trebuie cautati cu rabdare si calm 25 de insi care sa vrea din tot sufletul sa reprezinte Romania si daca-si lasa bojocii pe gazon. Daca sunt suficient de buni vor fi luati la echipe mari din Vest unde vor primi salarii astronomice si vor avea tot interesul sa joace cat mai bine. Daca si in aceste conditii vor rezista ispitei de a-si baga picioarele in echipa reprezentativa, sa fie mentinuti la lot. Daca nu, nu. Printre acestia se va gasi poate ( printr-o minune ) un nou Hagi sau un nou Dobrin. Atunci sa se tina toti cei cu care jucam

stan patitul (44 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:08

Am sustinut intotdeauna ca Mutu este un jucator mediocru.Nu se ridica nici macar la jumatate din ce-a fost Adrian Ilie, ultimul mare jucator al nostru.
In ceea ce il priveste pe Razvan Lucescu trebuie sa isi asume reconstructia pentru ca are jucatori cu care poate construi o echipa nationala competitiva.
Sa nu uite insa de Bratu,Trica,Roman,Tanase jucatori care pot aduce un plus in zona in care avem cele mai mari lacune si anume cea a creativitatii.

geronimo (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:13

ce lux? hai sa fim,macar in ultimul ceas, realisti: cine e mutu, ce reprezinta , ce a facut el la echipa nationala? degeaba e talentat cum altu’ nu-i, degeaba are un nume in italia si in europa, in ce priveste evolutia lui la echipa nationala e o nulitate! sa nu mai spun atitudinea lui fata de echipa nationala, incepand cu oficialii, antrenorii si colegii si terminand cu atitudinea din teren! asa ca sa stam macar o data stramb si sa judecam drept: mutu nu e o pierdere pt echipa nationala pt ca nu a fost niciodata un castig!

robbie_mo (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:29

buna ziua,

consider renuntarea la mutu una din cele mai bune decizii care se pot lua pentru viitoarele preliminarii. sa nu uitam ca si francezii au renuntat la cantona sau nemtii la efenberg. ma dezgusta atitudinea lui plina de aroganta si plictiseala pe care o afiseaza la fiecare interviu sau de fiecare data cand este intrebat ceva. baiatul asta a uitat de unde a plecat si de invatatura primita in cei 7 ani de acasa.
daca vrem sa incepem o reconstructie, cred sincer ca trebuie sa renuntam la mutu (implicit si la valoarea lui ca fotbalist) si la fitele si figurile lui. cand sambata echipa a pierdut cu 5-0 si ma chinuiam sa adorm la acea ora tarzie in noapte si nu putea gandindu-ma la cat de prost am jucat, mutu se distra la petreceri. scuzati-ma dar este lipsa de profesionalism si de bun simt in atitudinea lui.

macka (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:32

Dl Ioanitoaia, nu neaga nimeni ca Mutu nu ar avea talent, dar va rog sa tineti minte ca talentul poate sa castige un meci sau 2, pe cand lucrul in echipa si inteligenta pot castiga campionate..
nu cred ca Mutu a inteles vreodata ce inseamna echipa nationala si de ce joaca pentru ea..nu avem nevoie de un jucator pentru care sa joci pentru nationala e ceva care da bine la cv..aici se joaca cu sufletul, iar cei care nu sunt dispusi, nu au ce cauta..sunt sute de fotbalisti pentru care visul suprem e sa joace pentru tara lor, nu avem nevoie de cei care vin aici din obligatie..meciul cu serbia nu a fost un simplu meci, a fost meciul care ar trebui sa ne puna serios pe ganduri..nu mai sper insa sa se schimbe ceva..am obosit…

radu (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:34

poate sa fie si messi, tot nu mai trebuie chemat la nationala. cine nu este in stare sa respecte un program nu trebuie sa faca parte dintr-un grup. il iarta acum, iar miine o sa vrea sa faca el echipa sau poate o sa vrea sa iasa zece minute de pe teren sa vorbeasca cu un prieten dupa care sa intre inapoi ori mai stiu eu ce poate sa mai vrea. consider ca trebuie pedepsit, in primul rind pentru ca a plecat fara sa aiba permisiunea de a o face si abia apoi pentru evolutia de simbata( care nu a fost cea mai rea din echipa). hagi este idolul meu, dar il intreb: daca ar fi fost el antrenor ar fi permis asa ceva?

Alex (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:46

Ce rationament defect veti d-le Ioanitoaia: Mutu nu a fost cel mai slab, totusi el a mai miscat ceva, deci pentru asta ar trebui iertat !!! Adica el trebuie sa fie chiar cel mai slab ca sa renuntam la el ? Sa nu uitam si asteptarile care le avem, el fiind cel mai bine cotat jucator roman, unul din liderii generatiei, deci teoretic ar trebui sa traga echipa dupa el, sa fie un exemplu pentru ceilalti, mai ales in momentele grele ! In schimb, el pierde noptile prin baruri, fuge imediat dupa meci la petreceri si pleaca apoi fara sa isi ia la revedere nici macar de la antrenor !!! Apropos, petrecerea la care a luat parte, a fost data de un personaj controversat, implicat in tot felul de scandaluri … oare nu exista posibilitatea ca el sa fi discutat si inainte de meci cu Mutu, asa ca sa fie sigur ca unii jucatori romani nu vor pune nicio problema Serbiei… ?!

radu (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:05

Domnule Ovidiu, consider ca decizia de a se renunta (cel putin o perioada ) la mutu este o decizie corecta cel putin din 3 motive:
1)Fotbalul este un joc de echipa
2)Nimeni nu este de neinlocuit
3)O pauza va avea darul de a pune putina liniste in creierul sau si asa tulburat de multe….

victor (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:09

…..A fost odata Mutu !!!

Scooby (14 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:12

D-le Ioanitoaia,
este evident ca in cazul lui Mutu problema de baza este caracterul sau indoielnic. Au existat nenumarate episoade care dovedesc acest lucru (ultimul recent descoperit in editia de astazi a GSP), iar consecintele comportamentului sau asupra celorlalti sunt cunoscute doar de catre Razvan&staff. Asa ca noi nu prea putem emite decat pareri personale.

Dvs ce ati face cu un ziarist supertalentat, dar care v-ar strica atmosfera si si-ar bate joc de nenumaratele sanse de rebilitare pe care i le-ati dat in decursul timpului? L-ati pastra la infinit?

DOMNILOR JURNALISTI (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:13

DACA DORITI ECHIPA NATIONALA PROPUNETI LPF SI FRF CA FIECARE ECHIPA DE CLUB SA AIBA IN PRIMUL 11 UN JUCATOR ROMAN SUB 18 ANI ETAPA DE ETAPA> SINGURA CALE DE REABILITARE A FOTBALULUI ROMANESC IN MOMENTUL DE FATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

un oltean (139 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:16

Sunt curios sa vad ce se explicatii se vor mai gasi dupa campania asta anti-Mutu…deci la 0-3 cu Lituania a fost de vina Piturca…facut praf la acel moment de toata lumea…acum, la 0-5 cu Serbia…e de vina Mutu…cand nu va mai fi nici asta la nationala lui Razvan…si vom avea un nou esec…cine va mai fi de vina??…Basescu??…astept cu interes…

bad boy (37 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:27

zici ca e un lux renuntarea la mutu?pariem ca nici nu o sa se cunoasca lipsa lui?

Comentează