Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vai mama noastră!

Cînd sîrbii ne-au scos fotbalul din cap, chiar e momentul să realizăm cine sîntem şi cît putem

Antrenorul oricărei formaţii învinse cu 5-0 e vinovat, deci e şi Răzvan. Nu atît pentru selecţie, deoarece pe marginea ei se poate discuta […]

duminică, 11 octombrie 2009, 3:22

Cînd sîrbii ne-au scos fotbalul din cap, chiar e momentul să realizăm cine sîntem şi cît putem

Antrenorul oricărei formaţii învinse cu 5-0 e vinovat, deci e şi Răzvan. Nu atît pentru selecţie, deoarece pe marginea ei se poate discuta la infinit, cît pentru lipsa de inspiraţie şi pentru excesul de încredere. Chiar acceptînd că echipa care n-a jucat devine automat cea mai bună în varianta unui eşec umilitor , tot trebuie să-i reproşăm selecţionerului cîteva lucruri.

Anunţată ca fiind de conjunctură, de avarie, varianta cu Maftei pe post de fundaş dreapta s-a transformat într-una de durată şi, iată, ineficientă. Răzvan n-a nimerit-o cu Ad. Cristea, pe care s-ar fi impus măcar să-l schimbe mai repede, după cum nici Varga n-a adus explozia scontată. Veţi zice că Lucescu junior a defilat cu ce-a avut, cu nişte jucători modeşti prin comparaţie cu adversarii de sîmbătă, ba şi blazaţi, dar a fost numai atît? Răspunsul e nu. Crezînd prea tare în capacităţile băieţilor lui, pe care i-a şi tratat cu o îngăduinţă prost înţeleasă şi exploatată de aceştia, Răzvan a îndrăznit la Belgrad mai mult decît era cazul. În loc să-şi ţină trupa la cutie ca la Paris, selecţionerul s-a vrut mai agresiv şi, ca atare, s-a descoperit, s-a expus. Fireşte că e recomandabil să ataci, să încerci să faci tu legea, însă trebuie să te şi întrebi dacă ai mijloacele necesare? Înaintea altora, s-ar fi cuvenit ca Răzvan să ştie de ce-s în stare Chivu et Comp. şi, din păcate, n-a demonstrat că ştie. De data asta, a cîntărit greşit.

Lipsa lui de inspiraţie s-a suprapus peste cea de valoare şi, mai trist, de angajament a „tricolorilor”. Net depăşiţi în viteză, mai scunzi şi mai firavi, jucătorii noştri n-au reuşit să cîştige nici un duel unu contra unu. Întrucît nici nu s-au omorît cu firea, în frunte cu Mutu, deşi acesta a iniţiat puţinele acţiuni mai periculoase, n-au putut evita ruşinea de pe „Maracana” belgrădeană. Înfrîngere care are însă, în opinia mea, şi o parte pozitivă, în sensul că ar trebui să sune alarma, să ne trezească la realitate!

Într-un moment în care sîrbii ne-au bătut ca pe covoare, cel mai simplu e să înjuri. Să-l acuzi pe Coman că n-a salvat nici o minge, să-l bănuieşti pe Chivu că a forţat eliminarea pentru a sări meciul cu Feroe de la Piatra-Neamţ, dar şi pe Mutu, să-ţi aminteşti că Ad. Cristea a irosit unica noastră ocazie de gol, să-l ironizezi pe inexistentul Marica etc. Dar şi să te legi, obligatoriu, de conducătorii din Federaţie, din Ligă şi de la cluburi, care au tras permanent în jos fotbalul românesc şi l-au dus într-o înfundătură. Acolo unde „naţionala” de juniori a încasat-o de la Scoţia cu 3-0, iar cea de tineret de la Letonia, nu vă miraţi!, de la Letonia cu 5-1!!!!

Doar înjurînd şi căinîndu-ne vai mama noastră!, nu rezolvăm însă nimic. Normal e să mergem mai departe pe mîna lui Răzvan, fără a-i cere însă numai lui, ori cu precădere lui, să găsească ieşirea din tunel. Altfel zis, să scoată castanele băgate în foc de alţii. Atît timp cît vom continua să ne furăm căciula singuri şi să ne amăgim că sîntem mai puternici decît sîntem, vom trăi în trecut. Ne vom aminti cu mîndrie de isprăvile Generaţiei de Aur, evocînd victoriile obţinute de Hagi, Gică Popescu, Răducioiu şi ceilalţi. A venit momentul să privim adevărul în ochi şi, văzîndu-ne limitele şi defectele, s-o luăm de la zero, puşi pe construcţie, nu pe scandal. Altminteri, nu vom recuceri niciodată poziţiile pierdute. Am ajuns rău, dar nu-i exclus să ajungem şi mai rău.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

stel-bz (23 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:54

Ceea ce m-a nemultumit pe mine la acest meci, de cea mai mare rusine si umilinta, a fost lipsa unei tactici de joc specifica pentru adversarul intalnit. Oare Razvan Lucescu nu a vazut si nu a studiat jocul sarbilor pentru a stabili cea mai buna TACTICA ??? Se pare ca NU ! Altfel, cred ca au fost si erori de convocare si folosire a unor jucatori(cei mentionati in articol) care nu sunt nici in forma si nici de valoarea echipei nationale. Daca Razvan Lucescu va continua asa, va pleca repede de la echipa nationale. Presa sportiva nu prea vrea ca fotbalul sa recucereasca „pozitiile pierdute”….Cea mai mare contributie a presei romanesti la „bunul” mers al fotbalului este cea de promovare si incurajare a scandalurilor si violentei pe stadioane si mai ales de incurajare a unei minoritati de genul „pleaca Becali din Ghencea !” sau „Vinde, pleca si mori” etc !!! Zilnic si cu cea mai mare inversunare ! Sa ne fie de bine !

Mircea (97 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:58

Mda…personal consider rezultatul ca o reactie logica la toata murdaria ce are loc in momentul de fata in fotbalul romanesc..Trebuia la un moment dat sa se intample asa ceva, era numai o chestie de timp, atata tot…Sa vedem cum este tratat acest semnal de alarma..daca este tratat serios atunci nu se va mai intampla, daca nu, esecurile de aseara vor deveni obisnuinta..cine stie…

Moromete (144 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:01

Radoi Erevan anunta bilantul calificarii:

Vestea proasta: am cazut inca vreo 10 locuri in clasamentul celor mai bune echipe din Europa.

Vestea buna: campania viitoare nu o sa fie mai proasta decat asta (nu pentru ca vom juca mai bine, ci pentru ca nu mai sunt mult pozitii sub noi, deci e mai putin loc de cazut).

Fata Morgana (39 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:01

Si iata, dupa asa performanta, bosi fotbalului romanesc fac zid in jurul baiatului lui tata, ca nu cumva, prin ricoseu sa fie atinsi si ei. Hai sa mai lungim boala, sa mai uite lumea si cine stie, poate s-o brodi si vre-un rezultat. Iar daca nu ne bat feroienii, poate mai repiram.
Ce grota de mutanti e fotbalul romanesc!

Constantin (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:03

1. Ziaristii ar trebui sa-i ceara scuze lui Piturca. D_le Ioanitoaia tactica preferata de dvs. era folosita de Piturca, care intelegea perfect ce jucatori are la indemana si scotea maximum din ei. Numai ca absolut TOTI ziaristii l-au injurat si l-au facut sa plece.

2. Trebuie schimbata toata federatia si liga (sandu si dragomir impuscati ) ca sa se faca ceva.

3. Voi ziaristilor aveti o MARE parte din vina, i-ati promovat pe acesti cocalari, pe becali, pe borcea etc. asta in vreme ce saptamana trecuta avem campioni mondiali la scrima iar HC COnstanta a batut o superputere in handbal (si in ce mod au facut-o, au recuperat 9 mingi).

taz82 (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:03

corect! sa incepem reconstructia de sus, de la sandu si mitica!!!

Luc (14 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:07

Bravo domnule Ioanitoaia! Sa ne revenim dar sa nu schimbam nimic. Mare parte din vina acestui esec este ca voi ziaristii aserviti mafiei fotbaliste vreti ca sistemul sa nu se schimbe pentru ca aveti avantaje imense financiare si de influenta. Este timpul sa spuneti lucrurilor pe nume, schimbato cei de la FRF si Liga cu oameni competenti si reinstaurata mindria nationala ca cel mai mare sitem de premiere. Fotbalistii cred ca banii sint doar cei care stimuleaza si de aceea ieri s-au facut ca joaca fotbal. Oricit de mari ar fi Mutu sau Chivu au buzunarele pline iar Romania nu inseamna mare lucru cind ai mentalitate de mercenari. Ca sa rezolvam ceva trebuie s-o luam de la zero cu profesionalisti la toate nivelurile, inclusiv presa!

a (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:09

fOARTE BUN ARTICOL.

razvan (6 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:14

Voi l-ati vrut pe Razvan, voi il aveti!
Razvan are aceeasi problema ca si Piti…este prieten cu cativa jucatori si cativa presedinti de club. Daca privim echipa de aseara o sa ne dam seama cu cine e prieten Razvan…
Avem nevoie de un antrenor strain, fara legaturi cu fratii Becalli, sau cu vreun club din tara.

florin (11 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:17

ok suntem penibili la footbal atat la nationala romaniei cat si la echipele de club.acum putem descoperi si alte sporturi cum ar fi handbalul atat masculin cat mai ales feminin.totusi la handbal am fost de 4 ori campioni mondiali chiar daca de ceva timp,dar au inceput sa se regaseasca baietii.haideti cu totii sa vorbim mult mai mult despre alte sporturi eu cred ca merita mult mai mult.apropo echipa de spada masculin a romaniei este campioana mondiala,haideti sa facem ceva si cu celelalte sporturi.

qwertyu (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:18

Dl. Ioanitoaia o tot dam indiverse cu echipa nationala dar nimeni nu face nimic pt. fotbal si tot ce inseamna sport.
Daca am avea si echipa de tineret pe langa echipele de senior, eu zic ca altfel am sta devorba la ora actuala, promovarea si selectia tinerilor , cresterea lor in valoare, saltul spre echipa mare, reducerea strainilor si asa mai departe. Atunci si antrenori echipelor nationale ar avea de unde alege. Dar unde nui cap e vai de picioare.

mersi (37 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:21

Solutiile care se impun sunt realizabile numai intr-un cadru sanatos, fara Giovani, Nasul, Mitica, Gigi, Borcea, Copos, Iancu si ceilalti. Atata timp cat acestia continua sa-si bata joc de fotbalul romanesc si implicit, de o tara intreaga, vom vorbi in gol! Ei vor sari ca arsi, si vor replica, bun, dar cine e capabil sa ne inlocuiasca, caci noi, vezi Doamne, avem experienta in spate?! O experienta amara spun eu, care a demolat si fotbalul romanesc prin brichete, valize si alte scandaluri de coruptie. Aici e marea buba, Domnule Ovidiu, ne place nu ne place, dar s-o furam cu 0-5 ne place?

Octavian (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:22

Imi e rusine pentru ce s’a intamplat aseara.
Doar medalia de aur de la sabie si victoria hcm’ului contra francezilor m’a facut sa ma simt ca pe vremea lui hagi et comp la nationala sau atunci cand mai jucam fotbal in europa cu echipele de club – dupa 90 ma refer…
Speram in continuare dar oare avem pentru ce sa speram si mai important cine sa ne dea sperante ( 5-1, 3-0, 5-0).

mircea tgm (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:23

dar de conducatorii comunisti ai sistemului , nimic ? Sandu, Dragormir + conducatorii cluburilor de fotbal ?

tudor999 (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:24

bun, cand maftei, cristea si apostol devin titularii nationalei, e clar ca in romania nivelul ligii I este la pamant. aici luce jr nu are vreo vina.stim vinovatii, dar mai stim ca au obrazul prea gros pt a demisiona, asa ca…keep walking, o vorba draga Nasului, luata de pe o sticla de johnny walker .
.
lucescu are insa o vina in faptul ca e prea sentimental. anume:
-sarbii inalti ca brazii. toti ! de ce insisti cu un portar de 180 cm (discutabili, cred ca e mai scund),Coman, care NU IESE DE PE LINIA PORTII ? pantilimon e de decor ?
-cine ii face marcaj lui zigici ,la faze fixe ? radoi cu ai lui 177 cm ? goian e om de 10 minute ?
-ghioane…inchizator ? niciodată ! intr-un meci atat de fizic precum cel cu sarbii, nu avem nevoie de subtilitati, de jucatori, ca tibi, care pun piciorul la contre ca un balerin pe boante ! bourceanu, alexa, chiar radoi, unde erau ? n-aveau loc de grigore si ghioane ,plus lazar, care bifeaza selectii peste selectii, FARA SA JOACE !!
-lucescu inca e in perioada de proba, nu i se pot reprosa toate, dar se observa un lucru ingrijorator: nepotismele ! preferatii ! jucatori cu care juniorul a mai lucrat si care prind din inertie nationala,in timp ce banel (in trecut) ,bourceanu, poate costea ( daca e adrian cristea, costea de ce n-ar fi ?), alexa, nu au loc de acestia !
.
rade pitzi si cu dosu`, dupa meciul de aseara.

algaban (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:37

Nu sunt neaparat de acord cu cele de mai sus… Nu cred ca indrazneala a fost de vina si de fapt care indrazneala ? Asa ii spune acum indolentei ? Indrazneala ar fi fost sa ai 7 – 8 – 10 ocazii din care sa marchezi o data, de 2 ori chiar daca ai luat 5… In situatia asta n-as fi fost suparat, cel putin asa cred acum la rece…
Cred ca ar fi fost un moment excelent sa fie adusi jucatori tineri care au ceva de aratat… N-or fi ei multi da’ cred ca se mai gasesc. Da’ pentru asta iti trebuie un antrenor care sa fi ajuns la un anumit nivel in cariera, care sa nu caute cu disperare rezultate chiar si cand nu mai are niciun rost, care sa nu caute sa-si asume meritul de a fi inviat jucatori aproape de finalul carierei sau de a fi facut mari jucatori care nu aveau altfel nicio pretentie… Cred ca e o palarie prea mare pentru Lucescu Jr. in momentul asta. Si nu inteleg de ce nu e adus un antrenor strain de valoare. Nu cred ca e vorba de bani iar eu in naivitatea mea credeam ca e vorba de nationalism. Incep insa sa cred ca e vorba doar de cui poti sau nu sa-i mai si impui cate ceva la selectie…
Injuraturile sunt de mai demult si nu vin doar din cauza acestui esec… N-am inteles de ce ne agatam de niste rezultate cum ar fi 1-1 cu Franta cand meciul ala a fost o rusine. Sa ai o singura ocazie intr-un meci e o rusine, e refuz de a juca. Tactica asta care se ascunde in spatele unor adversari ‘mult mai valorosi’ de atata
vreme e o gluma proasta. Nici numai tin minte de cand echipa nationaloa nu a mai iesit la joc. Sa joace de la inceput pana la sfarsit pentru a da gol. Chiar daca pierzi asta inseamna sa joci fotbal. Cred ca nici nu mai stim care ne e valoarea, nici nu mai stim cui putem sa-i tinem piept si cui nu. Stam la cutie si cautam o lovitura libera ceva, un corner poate poate o iesi ceva… Cred ca din acest motiv sunt tribunele pline in Franta asa cum ar fi vrut Chivu sa fie si la noi. O sa fie si la noi atunci cand o sa fie ceva de vazut… Lupta nu trisat. Nu cred ca Franta sau Anglia sau o alta mare echipa au stat vreodata la cutie chiar daca au avut si ele calificari ratate…
Ma intreb daca noi acum ne aparam cand nu mai e nimic de pierdut ce o sa facem la urmatoarele calificari… Nici nu vreau sa ma gandesc.
Asta e parerea mea de suporter care a ajuns sa butoneze si sa se uite si la filme in timp ce joaca echipa nationala…

cisco (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:42

pur si simplu nesimtiti! incepand de la sandu pana la catastrofa maftei! felicitari hcm constanta! felicitari covaliu&comp.! voi meritati toata atentia si gratitudinea noastra! adio nationala de fotbal….

unu (4 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:44

Nenea Ovi, ai amintit doar asa un pic in scrierile d-tale de adevarata cauza ,cred eu, ca suntem aici la nivel fotbalistic,conducera FRF si LPF. Pe cind un articol serios despre ei si smecherille lor si,bineinteles, sa recomandati si dvs o demisie ?Pina atunci ,cu referiri dinastea vage si anemice nu lasati decit impresia ca si media este partasa la tragedia asta . tnx

Adrian (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:47

Sunt de acord cu ce ai spus Nea Ovidiu. Din pacate aceasta caracteristica ca suntem mai breji si viteji decat suntem cu adevarat ne caracterizeaza intreaga societate in momentul asta.
Cred ca ne-ar trebui un dus rece la toate nivelurile ca poate toata lumea se poate trezi !

Laur (28 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:48

SITA CERNE ! ca si in politica , sefii forbalului apeleaza la toate mijloacele de manipulare , inclusiv la mass-media..daca numar greselile facute de Lucescu Jn , gasesc foarte foarte mulyr: selectia , ingamfarea, perseverenta in prostie , solutii proaste,lipsa unei strategii si cel mai grav poate, ideea pe care o tot peroreaza ca si cu altii selectionati rezultatele nu ar fi fost diferite , asa ca apeleaza la nepotisme pt ca ce , e acelasi lucru si prostii de romani nu se prind..asta e lucescu

gabi (8 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:58

hai gata.. nu ajunge ca am pierdut, acum sa le dam si in cap. in loc sa-i incurajam si sa-i sustinem, noi aruncam cu noroi in ei. au prins si ei o zi proasta, chiar foarte proasta.. insa nu tot ei ne-au calificat la euro dupa multi ani de umilinte?? atat au putut, asta e.. a trecut. chiar daca viitorul nu suna bine trebuie sa-i sustinem. „Cînd sîrbii ne-au scos fotbalul din cap, chiar e momentul să realizăm cine sîntem şi cît putem”. Foarte bine zis!! In momentele grele, toti suntem antrenori si stim ce jucatori trebuiau schimbati, convocati, ce tactica trebuia folosita.. etc. Asadar domnule Ioanitoaia, lasati-o pe asta.. ca nu stiti dumneavoastra mai bine ca Razvan Lucescu ce-i pot jucatorii. Trebuie sa recunoastem ca sarbii au o echipa de fotbal mai buna ca a noastra, cu jucatori titulari la Chelsea sau Manchester United, un antrenor mai experimentat si asa mai departe. Doar cu rabdare putem iesi din prapastia asta. Razvan Lucescu trebuie neaparat sustinut, nu atacat din toate partile. Asa si jucatorii, trebuie sa simta ca sunt apreciati, fie ca prind o zi buna sau una proasta. Ne place sau nu, doar pe ei ii avem. Dar nah.. romanul tot roman. Nu ne schimbam niciodata mentalitatea.

makanaky (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 17:59

piturca avea meritul de a demonstra prin joc ca nu suntem atat de departe de elita, chiar daca tactica era defensiva! nu eram atat de fricosi si blazati, puneam si noi probleme iar tactica era facuta in functie de adversar; razvan v-a invata din aceasta campanie sigur ceva, insa ramane de vazut daca o sa aiba cu cine ….ca sa avem sanse trebuie sa jucam altceva, asta e clar!! nu ne asteptam sa ii spulberam pe sarbi, dar nici sa luam bataie in asemenea hal!!

Chris Gheorghe (11 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:00

Nu cred ca problema consta in lipsa de inspiratie a lui
Razvan in alcatuirea echipei cu una sau doua exceptii
cred ca lipsa de miza a jocului dar mai ales lipsa de mindrie patriotica tipica jucatorilor nostrii lipsa lor de
daruire a fost cauza principala a acestui esec rusinos
si umilitor.

bogdan-m (42 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:01

Adevarul privit in ochi, in viziunea mea, spune ca Nicolae Grigore, Tibi Balan, Maftei, Mara, Panin sau Apostol nu aveau ce sa caute la lot si asta nu doar datorita varstei.
Apropo domnule Ioanitoaia, pana sa ne lamentam ca nu avem jucatori de valoare ar trebui mentionat ca golgeterul en-titre al Romaniei nu are loc in actualul lot selectionat de Razvan Lucescu…

microbistu’ (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:02

Din start nu vreau sa-l acuz dar nici sa-l scuz pe Razvan ,problema e mult mai grava.
Trebuie infintat campionatul de tineret al ligii 1 sponsorizat de catre banii din frf(apropo unde sunt atatia bani care au intrat si intra in frf ?)
Nu avem jucatori si nu avem de unde sa alegem,de aceea propun o campanie de selectie cu jucatori de maxim 24-25 ani pe care sa-i crestem prin meciuri multe amicale vedeti ce s-a intamplat cu Germania dupa ce a mancat bataie de la noi,si acum unde este.
Nu avem antrenori ,iar daca avem sunt de moda veche fara a fi urmat o scoala moderna,fotbalul a evoluat.
Singurul fotbal competitiv sau mai degraba un inceput l-am vazut la Napoli,Boneti si Bergodi restul un fotbal muncitoresc tip Lucescu,Hizo,Sabau si chiar Petrescu ,care nu poate face fata Frantei,Serbiei si chiar Ungariei care a facut un salt urias cu antrenori straini.Aduceti antrenori(profesori) straini nu jucatorii sunt de vina acestia joaca ce-l invata profesorul.
Ar fi multe de spus dar am facut cateva propuneri.
P.S. Chiar si fotbalul lui Piturca e depasit.

dragos (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:05

Imi pare rau dar tot PRO Razvanel scrieti… nu v-ati convis ca e slab selectioner, trebuie sa faca si 0-0 cu Feroe ca sa va dati seama, cand am scris ca o sa ne umileasca Serbia nu ati dat postitul de ce? ca am zis ca sunteti subiectiv, fiti obiectiv si criticati-l cand greseste, Razvan a gresit selectia e cat se poate de evident… imi pare rau aveam o impresie buna despre dumneavoastra dmnle Ioanitoaia

Schnappi (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:13

D-le Ioanitoaia nu sunt deacord. De ce sa ne aparam? Ce mai aveam de pierdut? Macar asa am vazut valoarea.
De ce sa facem ca intotdeauna si sa ascundem gunoiul sub covor si sa machiam buba cu puroi si sa ne prefacem ca nu e acolo.
Problema din fotbalul romanesc nu se rezolva cu Autobaza lui Cartu si la final cu consolarea: „am facut un egal / am pierdut numai cu 1-0”. Asa nu rezolvam nimic ci ne complacem in toata mizeria zicand: „nu e asa rau”.
Ba e rau, e extraordinar de rau. Asta e valoarea noastra. Problema nu e ca am luat 5-0 problema e ca nu putem sa facem nimic. Nu mai putem sa dominam nici macar echipe din esalonul doi-trei (Austria, Letonia) asta e problema. Atata impotenta nu am vazut de cand ma stiu la echipa Romaniei.
Asta sunt roadele pe care le culegem din prestatia lui Sandu, Mitica, samsarii aia doi Becali si multi presedinti de club.
Razvan Lucescu e vinovat ca a luat nationala, ce poate sa faca ca nici selectie nu mai e.
DACA VA PASA DE SPORT va rog frumos faceti o campanie petnru un fotbal curat. Zi de zi pe prima pagina a ziarului prostest impotriva celor 4 enumerati mai sus (si nu numai).

suporter stelist (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:20

Am ajuns rau Domnule Ioanitoaia si din cauza ziaristilor care sprijina fenomele de tip Borcea, JJ, Iancu sau Mitica. In aceasta categorie intra si Sandu Mircea. Da, ei au distrus fotbalul, ei au distrus sportul ! Se lauda ca baga bani, ca fac si dreg dar n-avem niciun stadion de CL in Romania ! Cel mai mare al nostru e de nici macar 30.000 de oameni pe scaune ! Ce faceti voi pentru juniorii acestei tari? Nimic ! Incasati milioane, zeci de milioane de la Uefa si va faceti grasi in dauna sportului !
E timpul sa lasam diplomatia acasa, sa spunem ca si Razvan e baiatul lui tata pana la urma, sa recunoastem ca s-a gresit cu schimbarea lui Victor Piturca. Domnilor Becali, Iancu, Borcea sau Turcu ce fac echipele noastre de club? O fura rusinos acasa de la D.Zagreb, fac egal acasa cu Sherif Tiraspol si, evident o mai fura si de la Panat. Dar vai, ce echipe mari ! Rusine mafiotilor !!

mihai m. (18 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:22

Domnule Ioanitoaia,dupa meciul cu Franta,foarte multi ”specialisti” au reprosat faptul ca nationala a jucat defensiv.Chiar si dvs, a-ti scris ”sa convenim ca nationala nu a atacat atat cat ne-am fi dorit”. Acum ii reprosati ca trebuia ”sa-si tina echipa la cutie ca la Paris”.Cand a-ti avut dreptate,dupa meciul cu Franta,ori acum dupa infringerea dureroasa cu Serbia? Eu cred ca s-a dovedit faptul ca nu poti ataca o echipa valoroasa,atata timp cat nu ai mijloacele necesare pentru asta. Iar echipa noastra nationala nu are aceste mijloace.Nu avem jucatori capabili sa se impuna in dueluri individuale cu adversari valorosi.Nu avem jucatori capabili sa dribleze ,sa patrunda cu mingea la picior,ori sa paseze decisiv.Ne-ar trebui un Balaci,un Camataru,un Hagi,un Boloni,un Petrescu,un Sabau,un Lacatus,dar…nu ii mai avem si la ce rezultate au echipele de tineret sau juniori nici nu-i vom gasi curand.Un astfel de jucator ar fi putut fi Mutu dar ….nu e. Eu cred ca oricarui antrenor ii va fi foarte greu sa faca o nationala de inalt nivel cu ce jucatori avem in acest moment.Trebuie reconstructie de la nivelul copiilor si juniorilor,criterii clare de selectie si pregatire,antrenori pregatiti dedicati si cu har, baze sportive suficiente ,multa munca si rabdare,iar dupa un timp vor veni si rezultatele.Parerea mea este ca federatia trebuia sa se ocupe de toate aceste probleme inca de pe timpul generatiei de aur,iar acum acest moment greu nu ar fi existat,ci dimpotriva ar fi existat continuitate in performante.

puchi (23 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:23

Nu trebuie sa aruncam cu noroi,nu trebuie sa blamam…pana la urma este un dus cu gheata..nu cu apa rece…Razvan nu are nicio vina, a preluat echipa cand era mai greu , cand era mai dificil…trebuie sa-i lasam timp sa formeze o trupa, relatii de joc…nu trebuie sa dam cu pietre . Iar in privinta selectiei ne dam toti cu parerea de parca am fi antrenori noi cei de pe margine sau am fi jucat fotbal la viata noastra… Aici aveti dreptate D-nule Ioanitoaia..trebuie sa ridicam capul si sa mergem mai departe…trebuie sa-i acordam cel putin doi ani lui Razvan si atunci avem tot dreptul sa-l punem la zid..pana atunci bafta Razvane!

cezi (15 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:24

Unul din motivele pentru care,la nationala,trebuia sa ffie antrenor un foet mare fotbalist!Un Hagi,Petrescu,sa nu mai zic Boloni,ar avea curajul ,plus dreptul, plus bunul simt de ai certa pe cei de la nationala,indiferent de numele lor!Pentru ca ar sti ca cel ce la vorbeste a facut mult pentru nationala!Si daca i ar bate,ar avea dreptate!Lucescu saracu,o da in prietenie,poate de mila lui sa joace si loazbele astea ceva!!!

Marco (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:25

Vai mama lor, nu a noastra.

totusi (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:31

dam cu totii vina pe pe federatie sau pe liga, dar noi nu vedem ca sarbii nu au o infrastructura mai solida ca a noastra. nici ei nu stau mai bine la stadioane, juniori etc. ba chiar campionatul lor intern este sub al nostru. dar ei sunt niste luptatori, joaca cu aceeasi determinare din primul pana la ultimul minut. si noi suntem talentati, dar priviti-l pe chivu cum merge sau cum se antreneaza. are o lene in el, abia isi cara bratele dupa el. fiecare pas pe care-l face il face de parca mai are putin si lesina de oboseala. si asa si joaca.

puchi (23 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:31

Despre nationala de sabie a Romaniei nimic D_nule Ioanitoaia? Ca ei merita cu adevarat!! Bravo lor trebuia scris pe prima pagina a GSP…ei merita cu adevarat..respectul nostru!

Larkin (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:33

Slab antrenor,Razvan,slab rau de tot.De data asta n-a reusit nici singurul lucru care-l stie,sa motiveze jucatorii!Despre acestia din urma,vorba cantecului…”Ia mai toarna un paharel”.

Cristi-Toronto (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:34

„Normal e să mergem mai departe pe mîna lui Răzvan”…
Gresit, dle Ioanitoia! Nu inteleg de ce nu este tras la raspundere „baiatul tatii”…El trebuie sa plateasca pentru aroganta si nepotismul de care a dat dovada, pentru selectia dezastruosa, tactica falimentara, prostia crasa…
Intr-o tara normala, ceea ce nu e cazul Romaniei, si daca ar fi vorba de un om de onoare,ceea ce iarasi nu cred ca e cazul, baiatul tatii ar fi trebuit sa-si dea demisia pe loc, dupa meci…Responsabili sint si jucatorii,mafiotii din FRF,patronii interlopi,care au nerusinarea si tupeul sa dea vina pe publicul romanesc pentru lipsa de sustinere a unei nationale de retardati,
care nu mai reprezinta pe nimeni…
E trist ca presa sportiva nu indrazneste sa-i ceara DEMISIA DE ONOARE acestui baiat nepriceput…Cu el ar trebui sa plece si maharii din FRF…
RUSINE Lucescu,fotbalisti,”conducatori”!Intrebarea este: cine plateste pentru aceasta catastrofa?

Klinmaximus (73 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:35

2 meciuri…2 dezastre in ultimii ani in care am luat 5 goluri, dezastrul de la Kosice (2 iunie ’93),Cehoslovacia – Romania 5-2 momentul 0 al generatiei de Aur,schimbare de antrenor,Dinu cu Iordanescu; dezastrul de pe plaja din Bucuresti 2-5 cu Danemarca (2003) demisie Iordanescu. Dar atunci mai aveam sperante…erau doar niste accidente. Aseara am fost macelariti,umiliti,demni de mila. Niciodata n-am vazut o echipa a Romaniei asa slaba . Este inceputul sfarsitului pentru echipa nationala in fotbalul mare…Reconstructie ?Cu jucatori „batrani” si blazati, cu nepotisme? Cu tineri „de mare perspectiva” care pierd cu 5-1 in Lituania? Sa asteptam copiii care au acum 6-7ani…poate ei vor schimba ceva,dar se pare ca va fi doar in plan virtual FIFA 2020, sau Actua Soccer 15…

dan (7 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:36

Dezastrul nostru poarta niste nume prezente zi de zi in fotbalul romanesc:
Mircea Sandu, Prunea, Mitica Dragomir, Gigi Becali, Borcea, Cornel Dinu, Iancu,Turcu, Mititelu, Condescu, Jean Padureanu, Penescu si lista e lunga, mult pea lunga. Cei valorosi, putini, au plecat sau privesc de pe margine: Boloni, Lucescu Sr, Hagi, Gica Popescu. Puneti in fata cele doua echipe si veti intelege dezastrul.

yoz (42 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:36

D-le, iar ai vorbit cu Mircica sa-i aperi baiatul? Trebuie sa spui si partea adevarata, razvan nu este un antrenor de valoare si nu putem spera la mai mult cu el. Cred ca ar fi cazul sa aducem un antrenor strain platit foarte bine si care sa stie meserie. Pe deasupra, ii mai trebuie si „cohones” sa renunte la anumite vedete, la care altii n-au curajul sa renunte!

Cornel (22 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:37

Ce scandal ?! 0-5 la Belgrad si reactia e apatica. De fapt, de mult nu mai crede mai nimeni in generatia asta, cu Mutu in frunte. Ca e o generatie ratata, care trebuie depasita cit mai repede – asta e clar ! Problema e ca din spate vin altii la fel de anosti, daca nu si mai si ! Politica Nasului si a mafiei lui de mitici si lupesti da roadele asteptate…

suporter (4 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:38

Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam nici un moment sa-l criticati vreun fel pe Razvan. Asteptam un articol din seria „sa nu dam cu pietre” , ma asteptam sa amintiti din nou de celebrul sfert de uefa , semn ca Razvan are valoare , etc
Corect , trebuie sa o luam de la zero , sa reconstruim , dar Razvan intelege acest lucru? Daca va veni din nou cu Maftei , Mara , Constantin si la inceputul urmatoarelor preliminarii?
„Să-l acuzi pe Coman că n-a salvat nici o minge” citat din articol – nu-l acuza nimeni ca n-a salvat nici o minge ci pentru ca a jucat foarte prost in general , nu a coordonat fundasii , nu a iesit pe centrari , a dat nesiguranta echipei. Parerea mea ca acest baiat nu mai are ce cauta in viata lui la echipa nationala , la fel si altii – Cristea , Surdu , Varga , Mara si lista e mai lunga.
Eu zic ca trebuie sa luam atitudine ACUM si sa cerem demisia lui Razvan. Nu mai e credibil.

CETATEANU (5 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:39

Lucescu jr. e vinovat, deci pasibil de o pedeapsa. Care este pedeapsa din partea angajatorului, a FRF? O dojana si gata? Si cu noi cum ramane? Mircea Sandu a pus un nepriceput sa conduca o actiune de reconstructie, Lucescu jr. nu e competent pentru asta, sa plece! Nu trebuie sa mananci tot oul, ca sa iti dai seama ca e stricat…

Sylver (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:40

Chiar credeti ca se va schimba ceva? Nici o sansa. La noi totul e facut defectuos, incepand de la centrele de copii si juniori, unde selectia se face pe bani. Dar nu numai asta, ia uitati-va la Steaua de pilda, ce antrenori are pe la tineret. O sa vedeti niste nume care inainte nici la poarta clubului nu aveau ce cauta. De ce sunt ei acolo? Simplu, pt ca asa gandeste patronul sa isi conduca singur clubul. Defectuos. Acum va intreb pe dumneavoastra: de ce il tot bagati in seama pe Becali? Aseara dupa 5-0, gsp-ul a gasit de cuviinta sa il sune din nou. Pentru ce? Vreti o parere obiectiva? Sunati un Emeric Ienei, Iordanescu etc. Nu mai sunati pe Becali, pe Mititelu si pe Iancu. Fie ca va place fie ca nu, gsp-ul le canta in struna si sunteti luati de marionete de aceste persoane ce nu vor decat sa se imbogateasca din fotbal.
In rest, nu avem valoare si vom ajunge mai rau decat pana acum: ne batem cu pumnii in piept ca facem marea cu sarea in UEFA si in ultima etapa nu suntem in stare sa dam un gol. Jucatorii romani tineri care ar putea fi promitatori ii numeri pe degetele de la o mana. Si atentie, nu sunt jucatori de viitor, ci un pic mai rasariti. Nu mai transferam nimic de cativa ani. Exceptie jucatorii dusi prin Arabia sau Rusia, prin conexiunile fratilor Becali. Ca ei sunt singurii care mai pot transfera cate ceva, dar nu pe valoare.
Ce variante avem? Sa se faca un centru global de selectie, gen cum a fost Luceafarul. Si peste 8-10 ani sa incepem sa culegem roadele. Dar asta nu se va intampla, nu cat e Mircea Sandu sau Dumitru Dragomir in conducere.

groparu (20 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:40

Da Ioanitoia, toata lumea este vinovata.Putem da vina pe tarele selectionerului(cind il ai adversar pe Zigic il pui in poarta pe Pantelimon si daca vrei sa joci pe contre incepi de la inceput cu oameni de viteza in atac) sau pe ziua proasta peste care au dat tricolorii(daca miine meciul se joaca din nou nu se va inregistra acelasi scor) precum si partida de exceptie facuta de sirbi carora le-a iesit totul.Putem da vina si pe arbitru care a tras de partea lor.Dar principalul vinovat pentru pneuria de valori in care a ajuns fotbalul romanesc(caci asta e adevarata problema) esteFRF.Nu a facut si se pare ca nici nu are de gind sa opresca avalansa de nonvalori de origine straina care au invadat campionatul nostru,ajungindu-se ca in unele echipe mai mult de jumatate sa fie jucatori starini.Interesele financiare sint peste cele nationale asa ca daca se va continua in felul acesta vom ajunge in aceiasi urna cu Feroe.Cind pestele de la cap se impute il arunci la gunoi.Pentru acest 0-5 personal cer demisia celor din conducerea FRF care au ajuns sa fie stat in stat.Pe ei chiar nu poate nimeni sa-i traga la raspundere???

cristi (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:41

ASA ESTE….AM FOST LA O NUNTA ASEARA IAR CAND AM AUZIT SCORUL NU IMI VENEA SA CRED…RUSINE…MARE RUSINE..SPUNETI-MI CARE JUCATOR ROMAN VINE SA JOACE LA NATIONALA DIN DRAGOSTE DE TARA SAU PATRIOTISM!?..SI PANA LA URMA CHIAR NU MAI AVEM JUCATORI BUNI…IAR MENTALITATEA ROMANILOR ORICUM ESTE DE ” LOSERI”…ROMANI AR TREBUI SA AIBA IN MINTE SI IN INIMA SLOGANUL : ” HAIDETI PE EI , HAIDETI PE EI, HAIDETI PE EI PE MAMA LOR !”

alex (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:42

Suntem varza, propun sa nu mai mearga nimeni la meciul cu feroe, in semn de protest! Oricum, ce e de vazut? 2 echipe de valori apropiate….

Sorin (128 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:44

Fotbalul e un domeniu in care trebuie sa iti masori fortele intr-o competitie directa cu adversarul. Eu nu sunt specialist in fotbal, dar sunt convins ca si in alte domenii, daca ar exista astfel de confruntari directe, am iesi la fel de sifonati. Am ajuns intr-un punct in care sistemul s-a imbolnavit, oamenii s-au adaptat la el si il perfectioneaza, meritele obtinute prin munca si dorinta de competitie nu mai au valoare. Vom schimba ceva fiind sinceri cu noi si dorind sa ne schimbam aceasta stare de fapt. Imi doresc sa si putem acest lucru.

E nevoie de schimbare? (56 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:51

am pierdut din lipsa de partiotism. Ba nu, din lipsa de onoare. Ba nu, de profesionalism, ba de mandrie…
Am pierdut din cauza mentalitatii . Daca va uitati cine reprezinta fotbalul nostru, care sunt „personalitatile” si ce caractere au, o sa ne dam seama ca nu avem cum sa crestem fotbalisti cu mentalitatea sarbilor. Nici la seniori si nici la juniori. Un campionat in care se misca valize, in care vendorii de jucatori dicteaza deciziile federatiei, in care CCA e schimbata dupa interese, nu are cum sa apara performanta.
Caractere valoroase vor creste caractere valoroase.
Ciobanii vor creste oi.

gabi (23 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:51

nu va suparati dar nu se pot compara cele 2 infrangeri. la tineret daca era 2-0 in minutul 25 pt noi era un rez corect
a fost unul din acele meciuri in care pur si simplu nu intra mingea in poarta.scorul de la tineret e umilitor si el dar cine a vazut meciul a vazut ca am fost peste letoni ca si joc. pe cand la echipa mare pur si simplu am fost rasplatiti cu ceea ce am sadit. nu am jucat nimik,prin urmare am luat 5.deranjant e ca am luat 5 fara sa ne aruncam in atac ci aparandu-ne,spre deosebire de tineret.este evident ca in incercarea de al apara pe razvan presa critica dur si echipa de tineret. macar la tineret am pierdut cu demnitate,am atacat si am fost prinsi pe contraatac .din 5 ocazii ne-au dat 5 goluri iar noi din 10 am dat unul singur.
eu sincer nu am vazut o echipa a romaniei ofensiva ci o echipa care s-a dus la belgrad dsa nu ia multe. daca jocul era ofensif nu era asa mare umilintza
eu cred ca la nationala trebuie facuta o echipa ofensiva.numai asa putem creea o mentalitate de invingatori.chiar daca apar si umilintze dar asa se incheaga o echipa pe faza ofensiva. cu stilul asta de a ne apara organizat si cu multa daruire s-ar putea sa mai obtinem egaluri cu echipe mari
dar atunci cand o sa trebuiasca sa atacam s-ar putea sa iasa ce a iesit cu lituania la cluj. sa faci un egal glorios aparandu-te cu disperare nu ar trebui privit ca un rezultat de prestigiu pana si vecina de clasament feroe era sa faca acest lucru. pe drumul pe care am pornit nu o sa gasim nici un turneu final in calea noastra fiti siguri de asta.
pana nu vom realiza ca nu un rezultat e important ci modul cum il obti ste greu sa faci performanta.asta cu nu sunt jucatorii este o pista falsa. mai sunt jucatori care ar putea creste in valoare dar noi ne uitam numai dupa cei care cara pianul.asta e primul criteriu de selectie la noi ci nu valoarea

jan pitesti (254 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 18:53

asa a fost mereu in istoria romaniei ku bune si rele,timpurile se schimba mereu,deokamdata nu avem fotbal compatibil

Comentează