Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vai mama noastră!

Cînd sîrbii ne-au scos fotbalul din cap, chiar e momentul să realizăm cine sîntem şi cît putem

Antrenorul oricărei formaţii învinse cu 5-0 e vinovat, deci e şi Răzvan. Nu atît pentru selecţie, deoarece pe marginea ei se poate discuta […]

duminică, 11 octombrie 2009, 3:22

Cînd sîrbii ne-au scos fotbalul din cap, chiar e momentul să realizăm cine sîntem şi cît putem

Antrenorul oricărei formaţii învinse cu 5-0 e vinovat, deci e şi Răzvan. Nu atît pentru selecţie, deoarece pe marginea ei se poate discuta la infinit, cît pentru lipsa de inspiraţie şi pentru excesul de încredere. Chiar acceptînd că echipa care n-a jucat devine automat cea mai bună în varianta unui eşec umilitor , tot trebuie să-i reproşăm selecţionerului cîteva lucruri.

Anunţată ca fiind de conjunctură, de avarie, varianta cu Maftei pe post de fundaş dreapta s-a transformat într-una de durată şi, iată, ineficientă. Răzvan n-a nimerit-o cu Ad. Cristea, pe care s-ar fi impus măcar să-l schimbe mai repede, după cum nici Varga n-a adus explozia scontată. Veţi zice că Lucescu junior a defilat cu ce-a avut, cu nişte jucători modeşti prin comparaţie cu adversarii de sîmbătă, ba şi blazaţi, dar a fost numai atît? Răspunsul e nu. Crezînd prea tare în capacităţile băieţilor lui, pe care i-a şi tratat cu o îngăduinţă prost înţeleasă şi exploatată de aceştia, Răzvan a îndrăznit la Belgrad mai mult decît era cazul. În loc să-şi ţină trupa la cutie ca la Paris, selecţionerul s-a vrut mai agresiv şi, ca atare, s-a descoperit, s-a expus. Fireşte că e recomandabil să ataci, să încerci să faci tu legea, însă trebuie să te şi întrebi dacă ai mijloacele necesare? Înaintea altora, s-ar fi cuvenit ca Răzvan să ştie de ce-s în stare Chivu et Comp. şi, din păcate, n-a demonstrat că ştie. De data asta, a cîntărit greşit.

Lipsa lui de inspiraţie s-a suprapus peste cea de valoare şi, mai trist, de angajament a „tricolorilor”. Net depăşiţi în viteză, mai scunzi şi mai firavi, jucătorii noştri n-au reuşit să cîştige nici un duel unu contra unu. Întrucît nici nu s-au omorît cu firea, în frunte cu Mutu, deşi acesta a iniţiat puţinele acţiuni mai periculoase, n-au putut evita ruşinea de pe „Maracana” belgrădeană. Înfrîngere care are însă, în opinia mea, şi o parte pozitivă, în sensul că ar trebui să sune alarma, să ne trezească la realitate!

Într-un moment în care sîrbii ne-au bătut ca pe covoare, cel mai simplu e să înjuri. Să-l acuzi pe Coman că n-a salvat nici o minge, să-l bănuieşti pe Chivu că a forţat eliminarea pentru a sări meciul cu Feroe de la Piatra-Neamţ, dar şi pe Mutu, să-ţi aminteşti că Ad. Cristea a irosit unica noastră ocazie de gol, să-l ironizezi pe inexistentul Marica etc. Dar şi să te legi, obligatoriu, de conducătorii din Federaţie, din Ligă şi de la cluburi, care au tras permanent în jos fotbalul românesc şi l-au dus într-o înfundătură. Acolo unde „naţionala” de juniori a încasat-o de la Scoţia cu 3-0, iar cea de tineret de la Letonia, nu vă miraţi!, de la Letonia cu 5-1!!!!

Doar înjurînd şi căinîndu-ne vai mama noastră!, nu rezolvăm însă nimic. Normal e să mergem mai departe pe mîna lui Răzvan, fără a-i cere însă numai lui, ori cu precădere lui, să găsească ieşirea din tunel. Altfel zis, să scoată castanele băgate în foc de alţii. Atît timp cît vom continua să ne furăm căciula singuri şi să ne amăgim că sîntem mai puternici decît sîntem, vom trăi în trecut. Ne vom aminti cu mîndrie de isprăvile Generaţiei de Aur, evocînd victoriile obţinute de Hagi, Gică Popescu, Răducioiu şi ceilalţi. A venit momentul să privim adevărul în ochi şi, văzîndu-ne limitele şi defectele, s-o luăm de la zero, puşi pe construcţie, nu pe scandal. Altminteri, nu vom recuceri niciodată poziţiile pierdute. Am ajuns rău, dar nu-i exclus să ajungem şi mai rău.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

britain rule (25 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:40

oricine ar fi fost selectionat nu ar fi facut mult mai mult. a pregatit meciul prost. RL nu este selectioner. iar… pe zi ce trece mi se pare tot mai mult ca e o mafie tot ce se petrece pe langa nationala. eu mah gandesc serios ca jucatorii unirii uz se vor vinde frumos in rusia. doar ce jucator e titular cu franta si serbia. cel mai faultat fotbalist intr-un meci. poate ar treb sa cautati in statistici si asta. cel mai faultat forbalist de pe teren.

andrei (9 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:41

AM SI EU O INTREBARE …. UNDE SUNT ACUM CONTESTATARII LUI PITZI ??????????

andrei (25 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:41

semnale de alarma tot avem de 1 an de zile (0-3 cu lituania, 2-3 cu serbia acasa, pierdut cu austria etc). din pacate, nu gasim si antidotul, mai exact inceperea de la 0.

iuli (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:43

Felicitari domnule ioanitoaia aveti mare dreptate in tot ce spuneti,cred ca in momentul de fata fotbalul romanesc este intr-un impas mare de tot.Cred ca ar trebui sa schimbam fotbalul romanesc din temeli,incepand de la capitan si drogat pana la mircea sandu.Cred ca ar trebui ca gica hagi sa vina sef la federatie,sau poate domnul gica popescu care mai apoi sa il puna in functia de antrenor pe gica hagi.
RIP romania si fotbalul romanesc!

castro (71 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:44

Pai, da, Bonetti si Bergodi construiau ceva, dar toata lumea, inclusiv matale, a considerat ca-s mai buni Stoichita si Ion Marin, care au CV, in compratie cu italienii! Vrem sa invatam, sa inlaturam decalajul, dar, simultan, respingem importurile pe considerente primitiv patriotice.

ab (6 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:46

Nu Domnule Ioanitoaia nu ebine sa mergem cu ochii inchisi pe mana lui Razvan fie si pentru ca ne-a dovedit pana acum ca nu are foarte multe idei novatoare despre jocul echipei si nici nu ne-a dovedit ca are suficient de multa inteligenta sa treaca peste ambitiile personale, prostesti dupa parerea mea, in ceea ce priveste selectia.
Toata lumea spunea ca Razvan nu are obiectiv salvarea calificarii in aceasta campanie si ca are menirea sa formeze o echipa pentru urmatoarele calificari. A incercat sa ne explice ca nu incepe crearea acelei echipe pentru ca are ca obiectiv salvarea locului idn gupa a 2 valorica fapt pentru care face un lot sarit bine de 28 de ani. Ei bine a ratat un prim obiectiv si a pierdut cateva ocazii extraordinare de a vedea cum pot juca niste pusti in meciuri adevarate. Nu credeti ca este timpul sa ne tragem un semnal de alarma cu privire la capazitatea selectionerului de a face ce i se solicita? Nu credeti ca exista riscul sa ne trezim iar prea tarziu la fel ca si cu Piturca mergand la infinit pe mana lui si netragandu-l de maneca?
Eu unul preferam sa vad echipa de tineret la Belgrad care desi a luat 5 goluri in Letonia pot garanta ca din ambitie nu juca in halul in care a facut-o echipa mare. Poate 2-3 jucatori tineri din lotul actul ar putea aduce experienta lor ins ain rest cred ca e bine sa punem piciorul in prag.

A venit momentul? (56 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:49

Am pierdut din lipsa de patriotism. Nu, din lipsa de mandrie. Ba nu, din lipsa de onoare. Ba din lipsa de profesionism.
Am pierdut din cauza mentalitatii noastre.
Dar am pierdut pentru ca astia suntem. Priviti in amsamblu fotbalul romanesc. Ce caractere au cei care il reprezinta si vom intelege unde e cancerul. Fotbalul construit cu valize nu are cum sa creasca jucatori cu mentalitatea sarbilor!
A venit momentul schimbarii?…
Da, ar fi momentul. Din pacate nu se va intimpla nimic…
Caracatita e prea mare si banii murdari controleaza totul. Am auzit-o urland isterica la gsp dupa meci. Din mai multe guri spurcate. „Principalii vinovati sunteti voi,cronicarii”
Am murit…. Resemnat, scarbit,umilit….
Nu infrangerea rusinoasa m-a omorat. Ci lipsa oricarei sanse ca lucrurile sa se schimbe. Nu selectionerul, nu jucatorii, nu cronicarii. Mentalitatea, pornita din caracterul tuturor celor din fotbal, cladita pe respectul pentru performanta, pe onoare, pe corectitudine.
Pana si scrierea acestor cuvinte imi provoaca durere, asemeni pierderii cuiva drag…
Iubitor de fotbal, in doliu.

jiji (166 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:49

In primul rand lucescu jr nu are experienta necesara pt a construi o natioanala.
Nu cred ca este de ajuns sa fii la nationala doar ca ai prins un sfert de finala al cupei uefa.
Jocul nostru in loc sa creasca de la meci la meci,a scazut si atunci ce sperante sa avem pt euro 2012?
Constructia trebuia facuta de acum,dar se pare ca e un esec total,faptul ca nea ovi e prieten cu lucescu,nu inseamna ca rasvan are valoare de natioanala.
Jucatorii vin la nationala pt a pierde nopti si a se distra prin baruri si cluburi cu femei.MUTU NU A FACUT UN MECI MEMORABIL LA NATIONALA.TOTI ASA ZISI LIDERI AI UNEI GENERATII AU AVUT,EL NU.
Viitorul suna foarte prost,reconstructia nu avem cu cine sa o facem si nici cine sa o faca,lucescu nu e bun pt asa ceva,poate lucescu senior sau un antrenor cu rezultate adevarate in spate,nu cu unsfert de finala si o promovare,prea putin pt fotbalul anului 2009

rares (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:51

Toata stima, domnule Ioanitoaia, dar a cata oare facem apel la eterna „trezire la realitate”?!?!?! Noi avem un imn care ne lasa reci, multi dintre noi habar n-avem sa-l cantam…de ce ne miram ca, amagindu-ne in propria mediocritate, nu mai ajungem la niciun rezultat?!?! Pur si simplu, n-avem ce sa facem…nimeni nu va reusi sa schimbe o mentalitate cancerigena…poate doar un antrenor notoriu, strain, care sa aduca disciplina la nationala, dar si la nivelul federatiei.

VALI (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:53

NU vai de mama noastra, ci vai de mama lor. Pentru ca eu nu mai traiesc fotbalul ca pe un sentiment colectiv de cand mi-am dat seama ca noi transpiram rece in tribuna, ne coacem la televizor, gata de un infarct…iar ei, plini de bani, cu masini indecente si gagici cu cel mai bun pedigree, trag prafuri pe nas, se dau loviti, pied noptile prin baruri, la curve…samd. In rezumat, mi-am dat seama ca nu mai zic „NE-au batut”, „AM jucat bine…” de cand am realizat ca eu dau banii pe calmante iar ei sunt niste nesimtiti.
Fotbalul nu mai e, oameni buni, un motiv de mandrie colectiva (locala, nationala…) de cand banul l-a pervertit asa cum nu a fost niciodata. Erau „ai nostri” Lung, Negrila, Tilihoi, Stefanescu, Balaci, mai tarziu Stelea, Petrescu, Belodedici…cel putin pe astia i-am prins eu. Acum de ce ar fi Marica al meu?! Sau, mai rau….Mutu?! Sunt ai lor insisi si ai cluburilor care ii platesc…si punct.
Niste nesimtiti…!

resemnatul (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:55

trist, este trist tot ce este legat de fotbalul romanesc de cateva luni bune incoace… iar mUTU si cHIVU au atitudine de amatori, este clar ca au vrut sa evite o deplasare in mizera Romanie, tocmai la Piatra Neamt. Niciodata nu o sa ne calificam cand jucatori care ar trebui sa fie de baza intr-o echipa care se vrea „nationala” vin si joaca in „doi peri” fara sa puna un dram de „suflet”!…TRIST!

shpagasin (6 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:55

Cata incredere poti acorda la nesfarsit? Cum sa crezi ca ceva bun va iesi din asta? Indraznesc sa comenteze oameni ca Becali, Borcea, Mititelu, Iancu… oameni care au demonstrat ca nu au absolut nimic de a face dupa cum isi gestioneaza singuri situatia de la cluburi. Cu ce drept fac acesti oameni gura? Cu dreptul stapanului? E un drept arogat pe nemerit, doar datorita faptului ca „am bani si-i investesc in echipa”. E oare suficient? Nu de asta tipa oare la fiecare echipa in parte suporterii? Cu oameni ca ei, care „sprijinesc” in halul asta fotbalul romanesc… unde ajungem? Nicaieri. Si atunci de unde sa mai gasesti o farama de intelegere pentru ei, pentru toti, daca nu vezi nici macar o scanteie cat de mica la capatul tunelului? Cu atati jucatori ridicati in slavi de patroni, cu evolutii ezitante, cu osanale aduse pentru 3 faze odata la 5 meciuri nu facem treaba. Un meci se joaca pe toata durata lui, asa cum ne-au demonstrat cu prisosinta sarbii. Bravo lor si rusine noua. Am ajuns ca oamenii care au plans prea mult. Nu mai avem lacrimi. Nici incredere. Nu vedem nimic bun la orizont, doar vorbe in vant, prea multe vorbe in vant. E suficient, ajunge! Fotbalul romanesc a murit, traiasca fotbalul romanesc!

cldtoma (6 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 15:59

nea ovidiu sa vedem acum daca veti avea curaj sa-l criticati dur pe fiul marelui dvs prieten mircea lucescu. sa spunem odata lucrurilor pe nume: razvan nu ajungea niciodata la rapid prin liga1 sau la nationala fara a fi ” baiatul lui tata”. daca era piturca , iordanescu sau oricare altul in locul lui razvanel acum era supus unui linsaj mediatic, dar nu se cade sa faceti asta fiului lui nea mircea.
afara cu razvan de la nationala, oare nu se vede ca nu s-a jucat nimic de cand e el antrenor?

cauzele cancerului= frf si lpf (5 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:00

1. managementul execrabil al frf si lpf,aroganta lui sandu, lupescu, dragomir
2slaba preocupare pt cresterea talentelor, juniorilor
3. 10 puncte pierdute acasa in preliminarii
4. piturca trebuia schimbat dupa europene
5.selectia subiectiva si patimasa
6. indisciplina vedetelorâ
7.lipsa de interes, vointa, determinare
8.coruptia din fotbal, frf. lpf, arbitraje, patroni, impresari, mass,edia
9.lipsa academiei de fotbal
10. lipsa spiritului de echipa in teren si in afara lui

IQ100 (6 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:01

Pai mai bine e sa nu ajungem nicaieri. Sa nu ne ducem. Sa ne lasam de fotbal. Dvs., Dle Ioanitoaia, cred nu depindeti de fotbal nici material, nici altfel.

agb (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:02

mai rau de atat nu se poate

Alex (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:03

Nea Ovidiu toti stim ca esti de partea lui razvanel dat fiind prietenia pe care o ai cu mircea. Daca alt selectioner avea acest rezultat, il faceai PRAF.

milici (440 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:03

Cine a incurajat injuraturile aroape toata saptamana trecuta?
Cine a uitat ca cei care injura la propriu acum si-au huiduit de nenumarate ori jucatorii favoriti si pe cei ai nationalei?
Acum daca CRITICI se considera ca INJURI si asta nu mai e ACCEPTABIL.
Ce castigam incurajand solutionarea problemelor in STRADA?
Am avut atatea exemple de comportament de SUPORTER in ultimul timp, in varii situatii (Twente, Serbia, Portugalia).Om fi invatat ceva din asta?
Aparent intre ANARHIA SUPORTERILOR, ATITUDINEA PRESEI si REZULTATELE NATIONALEI nu e nici o legatura.
Numai APARENT.

adrian lica (11 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:03

sa plece razvan si sa vine un antrenor strain.

Mike (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:04

10 GOLURI!!!! 10 GOLURI AU „FURAT” ROMANASII IN 24 DE ORE IN COMPETITII OFICIALE!!! ABSOLUT ULUITOR, DACA STAI SI TE GANDESTI, ITI VINE SA NU TE MAI UITI LA FOTBALUL ROMANESC! VAI, DE CAPUL LOR DE RATATI! SA AJUNGI CA LETONII SA ITI DEA 5 BUCATI…MAMA MAMAAAA!

partizanu (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:05

Peste tot numai greseli. Gresala in alegerea selectionerului, greseli mari de selectie a unor jucatori, abordare gresita a jocului,etc, etc.
Se impune ,de urgenta,cu orice sacrificii, aducerea unui selectioner strain, care a dovedit competenta si care sa aiba autoritate in fata jucatorilor. La echipa nationala nu este loc de experimente. Acestea se fac la cluburi.

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:08

„”Răzvan a îndrăznit la Belgrad mai mult decît era cazul. În loc să-şi ţină trupa la cutie ca la Paris, selecţionerul s-a vrut mai agresiv”” . Eu zic ca Romania s-a aparat ieri. Eu nu am vazut-o atacand decat 5-10 min cand sarbii se mai odihneau. In Franta am avut noroc ,sa fim seriosi am facut egal cu un autogol al francezilor…Vina lui Razvan e doar ca acceptat functia de selectioner….

Cristian (14 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:09

de ce e normal sa mergem pe mana lu’ razvan? ne-a umilit!! daca are pic de jena pic de onoare pleaca din romania cu primul avion si nu se mai intoarce.

A venit momentul? (56 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:12

A da…inca ceva. Umilinta suprema a fost sa vezi cum spectatorii sarbi plecau inaintea finalului de meci, dezgustati, EI!, pentru ca adversarul s-a predat, lipsindu-i de bucuria intrecerii. Era ca si cum un boxer continua sa dea pumni adversarului care murise demult.

Cosmin (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:13

Domnule Ioanitoaia, aveti perfecta dreptate. As duce rationamentul dumneavoastra un pas mai departe. Jurnalistii pot sa vegheza ca „s-o luăm de la zero, puşi pe construcţie, nu pe scandal”. Poate nu este treaba lor, dar sunt cam singurii care pot sa o faca. Ei sunt cei care pot sa sanctioneze derapajele, nepotismele, jocurile murdare. Prea mult s-a multumit presa sportiva cu un senzationalism ieftin. Chiar daca nu ar fi neaparat treaba dumneavoastra, si jurnalistii pot sa ajute enorm la aceasta reconstructie.

mishu84 (4 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:14

bravo dle ioanitoaia, foarte corect spus, dar zic eu ca degeaba…nu vedeti comentariile oamenilor de fotbal?sandu ca rusine jucatorilor,lupescu ca asta ne e valoarea, borcea ca principalul vinovat e presa etc…ar trebui sa le spuneti lor, nu noua, mai ales ca aveti o traditie in fotbal mai mare decat orice alt ziarist in activitate. si aratati-le si sutele de comentarii de pe site de azi,poate se simt si ei cu musca pe caciula, daca sunt in stare.putin le pasa sa-si faca autocritica si sa dea dovada de onoare,iar aceasta umilinta nu va aduce la nici o consecinta pozitiva pt. fotbalul nostru. Doamne ajuta sa ma insel…

TT (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:14

Generatia lui Mutu s-a facut de rusine! Iar liderul ei este un infatuat care nici macar nu a venit alaturi de coechipieri in Romania, preferand sa plece direct in Italia. Vorbeau de Hagi&Co ca nu pot fi „generatia de aur” pt. ca nu au luat nici un trofeu… ei ce generatie sunt? De rahat, dupa umilinta de ieri!

mm (15 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:15

Daca nu eliberam terenul de moloz, ce fel de constructie crezi ca va iesi? Una subreda, la prima furtuna sarbeasca se darama! Curatenie generala, asta trebuie, de la Mircea Sandu si Mitica Dragomir, la Becali, Borcea, Iancu, Copos, la femeia de serviciu! O noua revolutie! Alfel mancati si voi o paine, mimati munca cum ei mimeaza jocul! Nu sunteti cu nimic mai breji nici voi, „jurnalisti” atat de ahtiati dupa bani ca ati uitat pentru ce sunteti acolo, a patra forta in stat! Curatenia poate de aici ar si trebui sa inceapa, pentru ca voi i-ati facut vedete pe mutu, chivu, dragomir, sandu, becali, borcea voi ati starnit scandaluri si le-ati lasat in mijlocul drumului! As fi vrut sa vad si eu o ancheta dusa la capat de voi, lasata cu demisia sau demiterea unui cap din fotbalul romanesc! As, v-ati ajuns, autosuficienta scrie pe voi, superficialitate! Si pana la coruptie nu a fost decat un pas! Acum sa faci din lupi moralisti, nu prea tine, asa ca luati-va banii furati si plecati spre alte zari, ne vom descurca mai bine fara voi!

legionnaire (10 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:18

Dle Ioanitoaia ati pus punctusl pe i dar trebuia sa o faceti mai apasat. Marea buba este selectia, avem medie de inaltime cat fanionul de la colt si in plus nici razvan nu se dovedeste a fi ceea ce speram cu totii. Ati zis de hagi ca nu e antrenor. Hagi nu lua 5 nici cu echipa lui de tineret.
Apoi: Coman nu e portar de nationala, linia de fund e varza, singurul car ar trebui pastrat este Rat, Apostol n-are consistenta alearga doar ca sa fie faultat. In plus nici Mutu n-ar mai trebui convocat. Eu cred ca solutia este una singura si o stim cu totii: reconstructie totala, acum cat avem timp dar ne trebuie si antrenor sa faca reconstructia. Aducet-l pe hagi dati-i credit 4 ani si o sa faca ceva. razvan cu tot respectul nu e antrenor de nationala!

Dragos (2 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:18

bulgaria a pierdut in cipru cu 4-1. se poate si mai rau. eu ma bucur ca s-au calificat sarbii si nu francezii. puteau sa se opresca la 3 totusi. 😀

martzic (43 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:18

Nu cred ca trebuie mers mai departe pe mina lui Razvan- am face aceiasi greseala ca atunci cu Piturca. Ne trebuie un antrenor pragmatic ca si Boloni care sa faca niste pre-selectii in care sa observe cite 2-3 jucatori recomandati de antrenorii fiecarei echipe din primele 3 ligi. Mai trebuie sa aleaga jucatori agili, inalti, si puternici. Sunt sigur ca multi jucatori ar dori sa dea probe pentru nationala, mai ales daca FRF -ul ar face o organizare decenta…

claustrofobus (85 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:19

domnul ioanitoaie, nu stiu de cititi parerile oamenilor de pe blog. articolul este bun dar scuzati-ma ce concluzii trageti d-voastra? adica da sandu a distrus fotbalul romanesc cu clica lui, dar putem ajunge si mai rau si deci sa nu plece acasa sa lase pe alti! despre razvan vad ca il criticati, si daca nu ati fi fost rezonabil cu piturca erati iarasi in eroare. adica piturca a plecat dupa 3-0 cu lituania, de ce razvan n-ar pleca dupa 5-0 cu serbia. mai ales ca atitudinea jucatorilor este la fel sau chiar mai rea. dupa ce l-ati desfintat pe piturca ca nu au jucatorii atitudine cu el, iata ca cu razvan e mai rau. dar totusi urmariti arbitrajul de ieri, a fost anti romanesc 98%. unde sunt relatiile lui sandu de la uefa, cu care se tot lauda.

LUIGI (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:19

SUNT DE ACORD SA O LUAM DE LA ZERO SA LASAM PE RAZVAN SA RECONSTRUIASCA ECHIPA,SI AVEM TOATE SANSELE SA MERGEM LA EURO
DAR SA NU-I MAI INTREBATI PE OAMENII CARE NU PREA AU HABAR DE FOTBAL CE SELECTIE AR TREBUI SA FACA RAZVAN,
EX:BECALI,BORCEA,MITITELU,IANCU ETC.

cauze si consecinte (5 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:20

daca era meci decisiv de calificare si ne trebuia un egal sau o infringere la 1-2 goluri, care ar fi fost reactia suporterilor, conducatorilor din fotbal si a massmediei?

alo.man. (5 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:23

ni hil sine deo

Puerkel (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:24

E usor de criticat. Cand am facut egal cu Franta si am invins de doua ori cu 1-0 au fost multi care s-au plans ca de ce jucam defensiv, cu autobaza si cu fundul in poarta. Ca ar fi fost mai bine, citez: „sa atacam in valuri si sa pierdem cu 5-0 decat sa facem un 1-1 chinuit”. Iata, am atacat cu Serbia in valuri, dar valurile s-au spart la jumatatea terenului si am luat-o cu 5-0, exact cum si-au dorit unii „suporteri”.

Giany (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:25

De ce ne tot ascundem dupa deget? Hai sa o spunem pe de-a dreptul. Vinovati sunt toti incepand cu M SANDU pana la bucatarul echipei, e penibil sa mai spunem „sa tragem semnalul de alarma” ca de astea au mai fost precum momentul zero si iata ca am ajuns un zero daca asta cautam. DRAGI JURNALISTI FACETI TOT CE VA STA IN PUTEREA VOASTRA SI SCHIMBATI CONDUCEREA ASTA TICALOASA DIN FRUNTEA FRF SI APOI VOM VEDEA CU ADEVARAT SCHIMBARILE DE CARE AVEM NEVOIE, DACA NU VOM FI ANONIMI SI IN FOTBAL

Aquadig (14 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:25

echipa romaniei nu a avut nicio idee de joc, nicio faza in care sa se fi remarcat, nimic. jenant este rezultatul si deranjante sunt declaratiile lui mutu si lucescu dupa meci. cu toata stima dle ioanitoaia, dar nationala este o palarie prea mare pt razvan lucescu. si nu e momentul sa continuam cu experimente.

danali (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:31

Maestre ,atit vreau sa-ti spun:am ajuns ca echipa Ungariei cel putin 20 de ani nimeni nu ne mai baga in seama am ajuns o echipa de mina a doua.Aleluia

Decebal (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:32

,,S-o luam de la zero, pusi pe constructie, NU PE SCANDAL.”

….Ce-ar fi, Slavite Doamne, daca ai incepea si dumneata sa te pui pe constructie si nu pe scandal la foaia asta de scandal la care scrii?

california (349 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:33

majoritatea optimistilor si laudatorilor lui razvan acuza acum lipsa de patriotism si de daruire a tricolorilor; eu vreau sa va spun ca nici voi nu ati fi reusit sa fiti mai “patrioti” in domeniile voastre de activitate, intr-o disputa cu un adversar mai puternic si mai capabil; tricolorii nu au nicio vina; au jucat cum stiu si mai ales cum pot; vina apartine liderilor, incepind cu selectionerul; daca maftei alearga de o viata caraghios pe teren, de ce ii pretindeti acum sa fie altfel? daca coman este mai scurt decit poarta ce ati vrea sa faca? daca mutu nu este in forma si a mai si imbatrinit intre timp, degeaba ii cereti mai mult decit poate duce; daca marica nu marcheaza mai mult de un gol pe an, cine e de vina ca e etern in atacul nationalei? ce vina au grigore sau tibi balan ca au fost chemati sa bata serbia? vina lor ar fi fost daca ar fi refuzat sa vina; dar e mai comod pt. multi sa-i gaseasca doar pe ei vinovati;
pt. ca aflam ca mircea sandu nu se simte rusinat de situatie, spunindu-ne ca nu el e selectionerul; mitica, nici el nu e vinovat; nici presa care il ridica in slavi pe razvan inainte de a apuca sa faca ceva (pardon, a clasat brasovul pe locul 10) nu se simte vinovata; nici fratii becali care dijmuiesc de 20 de ani tot ce pune piciorul pe minge si nici cei care le-au permis treaba asta;
fratilor, dezastrul nu a inceput aseara, dezastrul a inceput acum 20 de ani, cind cei mai sus mentionati s-au asezat in fruntea mesei fotbalului si au consumat( fara sa puna nimic in loc) tot ce se putea dintr-un fotbal dus de altii pe niste cote inalte; mai recent, dezastrul a continuat cind un selectioner mult mai priceput, dar care avea nevoie de pauza pt. ca se plafonase, a fost inlocuit cu unul care nici nu apucase bine sa devina antrenor; si mai departe cu egalul cu franta cind multa lume s-a simtit umilita, doar sectionerul fiind intrigat ca sunt prea putine laude;
cu toata lipsa de valoare a campionatului nostru, nu cred ca asta a fost selectia cea mai potrivita; serbia este puternica, dar nu este mai tare decit italia, franta, germania, anglia sau spania; care niciuna dintre ele nu ne-a tras asa scor! si nici sirbii nu au reusit sa mai prosteasca asa pe nimeni!
si cu toata capatuiala celor pusi sa administreze, daca se facea putina economie la deplasarile in strainatate a membrilor federatiei si se platea un salariu mai mare unui antrenor strain care sa fi dovedit prin rezultate ca stie meserie, poate ca tot ne bateau sirbii, dar nu cu 5-0; poate nu faceam egal la paris, dar inspiram prin joc mai mult respect;
acum ma opresc pt. ca trebuie asigurata linistea tricolorilor pt. meciul cu feroe, dupa care vom astepta meciurile din campionat ca sa mai batem si noi pe cineva; ca mai nou numai atunci batem, cind jucam intre noi!
in ce ma priveste, imi va ramine mult timp in fata ochilor, imaginea lui antici, la sfirsitul meciului, batindu-i prieteneste cu palma peste obraji pe selectioner si pe adjunctul sau; asa ca sa ne fie umilinta deplina si sa stim exact care ne este pozitia; de parca ar fi fost un leu care tocmai ii mincase fuduliile adversarului, iar acum isi marca linistit teritoriul!

Broscuta Oac (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:35

Razvan vinovat ?! Blasfemie ! E ca si cum ai spune ca Ileana Cosanzeana merge la WC…

lol (5 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:38

Nuuuuuuuuu………….

Si eu care credeam ca de vina sunt antrenorii italieni de mana a doua care vin sa antreneze in Romania. Silly me.

lol (4 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:38

daca nu ne am trezit dupa 0-3 cu lituania crezi ca ne vom trezi acum?

Bodo (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:38

Al catelea moment ZERO ar fi acesta domnule Ioanitoaia?!Adevarul crunt e,ca pur si simplu nu mai avem cu cine!Scurt si la obiect!Cel putin jumatate din echipa de aseara nu are ce cauta la nationala,in frunte cu Marica si Mutu!In plus de asta,daca la nationala de tineret avem jucatori talentati,nu avem un antrenor capabil care sa-i valorifice in teren!Nu avem centre de copii si juniori,nu avem strategii de viitor pentru nationale,nu avem decat scandaluri cu arbitrii,antrenori care sunt schimbati mai ceva ca ciorapii,scandaluri legate de mita si asa mai departe!Aaaa…si era sa uit..spriturile cu iz electoral de la Mogosoaia!Atata vreme cat Liga Profesionista si Federatia Romana de Fotbal nu vor avea oameni competenti si care sa fie interesati de fotbal,si nu de banii murdari si usor de facut NU vom avea valoare nici macar de Feroe!

Bogdan C.F.R. (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:46

Ce s-a intamplat cu „determinarea” de la meciul cu Franta? Pare-se, cand Mutu a intrat pe o usa, ea a iesit pe cealalta!
Cred, de asemenea, ca acum Mircea Sandu are de ales intre onoare si functie!

curier (10 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:46

hmm, lasa ca mai luam din astea, noi nene nu avem antrenori pregatiti si cu asta basta.nu-i haliti voi pe italieni, dar sunt cu 3 clase peste ai nostri.razvan a facut selectia dupa ureche iar tactica ioc, ne-au pasat sarbii de ne-au scos fotbalul din cap

bogdan (1 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:47

simpatizez cu lucescu junior, dar trebuie dat afara. trebuie pus un antrenor cu experienta care sa stie sa cladeasca echipa, ca boloni sau lucescu sr. vad ca vajucati in continuare. asta miroase a prostie.

polonezu (264 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:53

-e momentul sa definim despre ce vorbim, despre nationala de fotbal a Romaniei sau despre echipa care reprezinta …liga lui mitica; ca daca vorbim despre ultima e treaba lor, adica a mafiotilor care au confiscat frf si lpf, fiindca vor face mai departe tot ce stiu ei mai bine, adica bisnita! daca in schimb e vorba de echipa Romaniei se schimba povestea: factorii de decizie sunt cei care trebuie sa vina cu masuri de redresare; fiindca cei din sistemul mafiot, considerand ca e afacerea lor privata, nu vor recunoaste niciodata ca au gresit! de fapt ei nici nu constientizeaza ca sunt responsabili de esec de indata ce, la inceputul partidei, s-a cantat imnul de stat si nu …m-a facut mama oltean!

bada (3 comentarii)  •  11 octombrie 2009, 16:54

acum ar trebui reconstruita nu cu cei batrini, s-a vazut ce bine joaca romania
FELICITARI RAZVANE ESTI MAI „TARE” CA PITURCA

Comentează