Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Falsul martir

Vizer l-a recomandat pe Bonetti, deşi l-a dat afară de două ori de la Sopron!

Evident că egalurile de duminică i-au nemulţumit pe simpatizanţii formaţiilor Steaua şi Dinamo. Rezultatele de 1-1 au reprezentat însă doar un îndemn în plus ca […]

luni, 5 octombrie 2009, 7:52

Vizer l-a recomandat pe Bonetti, deşi l-a dat afară de două ori de la Sopron!

Evident că egalurile de duminică i-au nemulţumit pe simpatizanţii formaţiilor Steaua şi Dinamo. Rezultatele de 1-1 au reprezentat însă doar un îndemn în plus ca fanii să conteste, asta deoarece ei şi-au manifestat ostilitatea încă înaintea începerii meciurilor şi n-au încetat să huiduie din răsputeri pe întreaga durată a acestora. Se ştie împotriva cui. A lui Gigi Becali în Ghencea şi a acţionarilor în Ştefan cel Mare, cu precădere a cuplului Borcea-Turcu.

Pe fondul unor neînţelegeri mai vechi, exprimate în Groapă şi prin absenteism, probă că la partidă au asistat numai vreo 1.500 de spectatori!, suporterii au mai găsit un motiv să protesteze. Le-au reproşat conducătorilor recenta schimbare a antrenorilor, a lui Bergodi şi, respectiv, a lui Bonetti.

Deşi cred că italienilor li se mai cuvenea o şansă, măcar una, m-aş feri să-i bag pe cei doi în aceeaşi oală. Nu i-aş judeca la fel, fie şi în ideea că Bergodi chiar s-a dovedit un tehnician priceput. Adevărat, s-a despărţit repede de CFR Cluj, de Rapid şi de Poli Iaşi, dar n-a rămas dator nicăieri. Inclusiv la Steaua, a lăsat o amintire frumoasă în rîndul fanilor.

Scriam ieri că șefii lui Dinamo au greşit nu cînd l-au mazilit pe Bonetti, un tehnician fără CV, ci cînd l-au numit. Îmi menţin părerea. Nu e un secret că a venit la sugestia lui Marius Vizer, om foarte influent, preşedinte al Federaţiei Internaţionale de Judo, amic şi partener de afaceri cu Cristi Borcea. În calitate de fost proprietar al clubului maghiar Sopron, iată însă că Vizer însuşi l-a dat afară pe Bonetti de două ori, după 10 etape în 2005 şi după 9 în 2007. Italianul a prins doar 19 meciuri pe banca Sopronului, dintre care a cîştigat într-un campionat mediocru 9. De aici şi judecata logică, nu forţată, că Dinamo s-a păcălit mergînd pe mîna lui.

Suporterii roş-albaştri şi cei roş-albi au de ce să fie supăraţi pe finanţatori. Mai ales primii, sătui de ieșirile lui Gigi Becali, fanfaron ce-şi imaginează că e Dumnezeu pe pămînt. De presupus însă că suferă şi fotbaliştii, care-şi înghit vorbele. Nu-i de mirare că, temîndu-se de criticile şi de ameninţările patronului mai tare decît de replicile adversarilor, steliştilor le stă din ce în ce mai puţin mintea la fotbal!

Acuzaţiile adresate acţionarilor lui FC Dinamo, îndeobşte celor amintiţi mai sus, privesc o strategie confuză: numeroase transferuri efectuate pe criterii sentimentale, presiuni păguboase asupra vestiarului şi, în general, expuneri publice lipsite de măsură şi de gust. În apărarea lor, Borcea şi Turcu nu contenesc să invoce buna-credinţă, ceea ce-i corect, numai că şi despre drumul spre iad se zice c-ar fi pavat cu bune intenţii! Ei mai au pînă să-l ajungă din urmă pe Gigi Becali, dar nici prea departe nu sînt.

Ca să mă întorc de unde am plecat, îngăduiţi-mi să consider că demiterea celor doi nu merită atîta agitaţie, atîta cheltuială de energie. Că suporterii dramatizează mai mult decît e cazul. A-l victimiza pe Bonetti, care n-a convins, ba a-l şi ridica la rangul de martir mi se pare o exagerare. Dar numai mie?

Comentarii (44)Adaugă comentariu

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 20:20

DA,
Numai tie, Nea Ovidiu.
Bonetti a adus un suflu bun la Dinamo, si o sapun ca si stelist.

Respect, Bonneti!

Bogdan C.F.R. (3 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 20:36

Ce ne-am mai plictisi fara caraghiosii de la Dinamo!
Tot asa si pe mai departe, baieti!

boneta rulles (7 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 20:49

in concluzie gata,liniste nu mai protestati atata, respectati-va conducatorii! :)), cumparati ziaru si dvdu cu „minunea de la liberec”! Huuups.. Cine era antrenor la singurul meci scos pe dvd la scurta vreme dupa desfasurare? Bonettiiii.. Adica noi gspu am facut bani frmuosi de pe urma „nulitatii fara cv”.. Si daca da ,ce? Ca tot de pe urma „patronilor” din fotbal facem mai mult..

chirila (170 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 20:56

Acesta este un articol sovin! Rusine!

ALDO (164 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 21:09

ariticolul trebuia sa sune ,falsul investitor sau falsii investitori adica borcea,badea ,turcu care au impresia ca daca nu mai aduc ei bani nu mai vine nimeni la acest club Negiota ,Tiriac si cati altii miliardari ar investi dar sa spunem RESPECT lui BONETI ca antrenorii nostri stim ce pot ando din miliardari i-a facut milionari pe cei de la cluj si la dinamo a mers pe aceeasi principiu ,dinu era inregistrat de pui de la onesti cum blatuia , si se mai trezeste cate un gazetar sa-l laude antrenorii nostri care s-au zbatut intr-o blatuiala si murdarie generala . lacatus saracul era indignat ca nimeni nu vorbea de meritele sale cand steaua a recuperase 11 puncte de fapt umbla becali cu valiza disperat iar laca vroia recunoastere ca e meritul lui ,fotbalul a trait intr-o lume falsa plina de minciuni,tradari o lume in care cine tipa mai tare are dreptate mititelu ,becali,penescu ,borce oameni care ar trebui sa stea la puscarie nu la tv ,turcu ar face deliciul tribunelor la circ sau intr-o mahala ca e un banal mahalagiu RESPECT BONETI PT. LIBEREC,PT GRAZ SI PENTRU SERIA DE VICTORII CU STEAUA ,CLUJ,URZICENI alt romans n-ar fi facut asa ceva

luca (16 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 21:27

bonetti e un bun antrenor.Daca tu vezi altfel e problema ta.Tine aproape

Cristian (14 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 21:32

Vreau sa va intreb si eu ceva. Vi se pare corect ca Gigi Becali sa afirme ca Steaua este a lui?
diferenta majora si fundamentala intre cele doua parti de finantatori, dinamo/steaua este urmatoarea:
Cristi Borcea se pune pe el in folosul clubului Dinamo, se sacrifica pentru club, in timp ce Becali se foloseste de Steaua.
NICIODATA Steaua nu va fi sinonima cu Gigi Becali. Si nu sunt de acord ca Steaua ar fi fost echipa nimanui daca nu era Becali, si nu sunt de acord ca Steaua era o epava cand a preluat-o Becali…
Se vand niste idei prin presa romaneasca total eronate.

stelist (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 21:34

o spun cu convingerea pe care NIMENI nu mi-o poate lua:bonetti si mai ales BERGODI 2 ANTRENORI CU BUN SIMT, PROFESIONALISM SI MAI ALES 2 PERSOANE CARE NU SI-AU PACALIT MUNCA.NICI PE NOI SUPORTERII…LASATI CRIZELE DE NERVI ALE LUI BERGODI SAU CALITATEA SLABA DE ANTRENOR A LUI BONETTI.PENTRU OAMENII DESCHISI LA MINTE SI SUPORTERI ADEVARATI VOR RAMANE IN INIMI……………RESPECT BERGODI SI BONETTI!!!

curier (12 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 21:48

hai sa zicem ca bonetti delireaza, dar dinu, pai si de dinu ne indoim

andrei (25 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 22:06

cei 2 sunt regretati pt ca au incercat sa impune normalitatea intr-o lume anormala.

AleX (3 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 22:10

Da domnu’ Ovidiu, da! Numai tie ti se pare, sa stii. A muncit cu baietii, a incercat ceva, a si obtinut ceva rezultate. Prin simplul fapt ca a facut el echipa a adus niste schimbari mari in Groapa. Din pacate in lipsa lui cred ca Andrei Cristea nu va mai prinde echipa, Alexe la fel…

milici (440 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 22:12

Cum s-a aratat Bergodi un antrenor priceput?La care din echipele noastre?Argumentele cum ca Bergodi „a ramas cu o amintire frumoasa in randul fanilor” sunt valabile si pentru Bonetti.
Vad ca ziaristii sportivi sunt experti investigarea si depistarea a tot felul de adevaruri ascunse din culisele fotbalului.De ce nu investigheaza ei , cu mijloace scpecifice, daca acest Bergodi, luat in brate de presa , chiar a avut iesirile in decor de care e acuzat la mai toate echipele?Dar daca a luat intr-adevar cei 200.00 Eur de la JJ fara acte si acum revendica alte sume?
JJ se considera „Dumnezeu pe pamant”-de unde ati scos-o pe asta dle Ioanitoaia?Chiar daca dvs credeti asta mi se pare o afirmatie mult prea grea cand nimeni nu te poate contrazice.
Daca dai afara numai ANTRENORI FOARTE SLABI, chiar daca au NUME CA FOTBALISTI se cheama ca esti Dumnezeu?Ca sa nu ami vorbesc de rabdarea avuta cu Lacatus care a dus Steaua pe cel mai slab loc din secol.
Eliminarea finantatorilor a devenit o moda in Bucuresti , toate echipele capitale au trecut prin asta.Motivele sunt subtiri mai ales ca si in provincie sunt multi finantatori cu aceleasi probleme.
NU cred ca vom avea finantatori academicieni , muti sau modele de moralitate.
D-le Ioanitoaia v-ati pus vreodata intrebarea ce ar fi azi fotbalul romanesc FARA JJ?
Investind sume enorme in aceasta Steaua LUI , pe langa rezultatele obtinute el a obtinut majoritatea PUNCTELOR NECESARE pt ca orice CAMPIOANA a Romaniei sa ACCEADA DIRECT in UCL.NUMAI din aceasta CAUZA au aparut echipe cu investitori competitivi (CFR, Vaslui, Timisoara) si alte echipe au marit strocul (Craiova, Brasov , Dinamo si poate Urziceni).
Acum NIMENI nu mai aduce PUNCTE pentru Romania, Exceptia fiind tot Steaua si intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat vom intra in UCL prin BARAJ adica deloc.Atunci vor PLECA toti acesti investitori fara multi bani si castelul de iluzii se va prabusi.
Multora li se pare relevant numai ca e incult, ca n-are scoala, ca e un prost politician ca vorbeste mult si fara rost, ca e arogant sau ca „se crede Dumnezeu”.
Atacandu-l unilateral pe JJ, scriind NUMAI DE RAU despre el aveti grija ca terminandu-l pe JJ sa nu TERMINATI Steaua sau chiar FOTBALUL ROMANESC.
Aceasta tema ar merita dezbatuta energic dle Ioanitoaia?Pentru ca o tema care risipeste atatea energii ,cazuile Bergodi- Bonetti tine practic afisul tuturor emisiunilor si jurnalelor de sport.Adica , vorba dvs, una spunem si alta fumam.
Cat despre suporteri care huiduie doua vorbe:
_dinamovistii sunt numai pe internet, pe stadion vreo mie sunt multi.
_pe vremea cand JJ sustine suporterii material mergand eu pe ruta Bucuresti Urziceni,drum foarte circulat , am prins faza cand vreo 15 autocare ce-i duceau pe suporterii stelisti spre Buzau au oprit pentru niste nevoi omenesti.Vreo mie de suporteri, ABSOLUT TOTI , si-au facut necesitatile cu FATA SPRE SOSEA.ASTIA sunt SUPORTERII d-le Ioanitoaia nu are rost sa-i IDILIZAM.

catalin (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 22:45

cu ce a fost mai bun Bergodi decat Bonetti??? ca a eliminat pe St Patricks?ca nu a castigat niciun derby? ca esti prieten cu machedonii se stiu nea Ovidiule. nu incerca sa-l discreditezi pe om.

castro (71 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 22:53

Da’ DVD-ul s-a vandut bine? Ati facut ghiseft? Cand veti scoate DVD cu marile realizari ale „priceputilor” antrenori romani, atunci sa mai comentati de Bonetti. Va sta in gat ca a calificat echipa in Europa League si a batut crema campionatului. In rest, arbitrii si-au facut treaba…Ca si Clanul…Forza Bonetti! Le-ai pus tzoapelor oglinda in fata si s-au simtit jignite…

radu (8 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 22:54

dle ioanitoaia
sunt din oradea…suporter steaua,ma doare sufletul ca steaua nu e incurajata cum ar trebui,nu e bine sa se injure chiar asa,DAR….DAR….DAR
MULTUMESC DIN SUFLET CELOR CARE L-AU INJURAT PE GIGI BECALI….NU UITATI PE CINE A JIGNIT BECALI
DE EX
HAGI
LACATUS
EMERIC IENEI
BOLONI
TUDOREL STOICA
LITA DUMITRU

pe astia de mai sus cine ii apara cand sunt injurati de un cioban-c i o b a n-?

durden (338 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:02

dap…numai tie…

U.S.A (25 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:07

„a-l ridica pe Bonetti la rang de martir este o exagerare”.Dar si sa-i ridici pe Ion Marin sau pe Andone la rang de Mourinho,Wenger sau Guardiola mi se pare o exagerare.

U.S.A (25 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:09

M-am referit desigur la intentia lui Vasile Turcu de al astepta cu flori la aeroport pe Andone.

Florin (67 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:11

Aveti un stil echilibrat, dar cam insistati cu subiectul Bonetti antrenor slab.

Pe de alta parte, parca i-ati dat dreptate lui I.Becali cand l-a „gonit” pe Sabau de la Dinamo.

V-as sugera sa fiti mai echilibrat si pe termen lung, nu doar in cadrul articolelor.

Hodjea Mite (11 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:18

Dle Ioanitoaia, eu cred ca ati ratat ceva mai important in articol. In tara asta se schimba antrenorii mai des ca ciorapii! Trebuie terminat odata cu acest obicei urit care dauneaza fotbalului romanescu. Lita Dumitru a spus bine, nu este numai antrenorul, este jucatorul care pina la urma decide soarta unui meci. Daca Claudiu Niuclescu nu rateaza 11 metri, Turcu probabil ca nu il ataca pe Bonetti. Ce a spus insa Turcu este o tampenie: nu avem nevoie de metode italiene la Dinamo. Italia a fost de 4 ori campioana mondiala, iar Bonetti a fost un jucator de valoare, Turcu este un rahat mic in fotbal. In realitate, Bonetti a avut rezultate la Dinamo. I-a batut pe Steaua si CFR Cluj, s-a eliminat Liberec. Un antrenor are nevoie de timp, dar mai ales de jucatori! Consider, ca jocul asta stupid „becalicesc” de a schimba antrenorii la trei spatamini, este o tziganie care trebuie stopata prin lege. Liverpool pierde 2-0 la Florentza, Rafa este inca antrenor. Daca era Gigi Becacati proprietar il dadea afara.

disneyland (16 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:48

Poate nu te-a convins pe tine. Un antrenor care cu echipa pe care sezonul trecut o umileau Brasovul si Argesul a reusit sa invinga Steaua, CFR si Urziceni, plus o calificare dupa 3 sezoane in grupele UEFA pe mine m-a convins.

niku (2 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 23:54

@milici

perfect de acord cu tine, plus ca instigati de presa asta superprofesionala din romania, s-a ajuns la aceste momente…. cate nu s-ar fi schimbat daca nu venea presa la orice antrenor din prima liga dupa un egal sau o infrangere sa intrebe daca „nu cred ca vor fi demisi”, ca deh, e libertate in presa romaneasca, nu bun simt.
am vazut si investitorii adusi de suporteri la steaua, o sa-i vedem si pe cei de la dinamo, si tot asa…
eu oricum sunt sigur ca daca vor pleca becali, turcu, borcea, iancu, mititelu si toti ceilalti de la cluburile lor vor veni doar academicieni miliardari in locul lor…muhahahaha

Ionut (2 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 0:09

Am si eu o intrebare domnule Ionitoaia, cei de la Barcelona au gresit cand l-au ales Guardiola care avea ca nivel de experienta in atrenoriat doar experienta de la Barcelona B, echipa din liga a 3-a din Spania ?
Asta mi se pare o prostie, sa ne legam de ‘experientele’ lui ca antrenor.
Bonetti demonstrat la Dinamo ca are valoare !!! Bonetti a reusit ce n-a reusit Rednic in doua sezoane (s-o bata pe Unirea Urziceni) ce n-a reusit Rednic sezonul trecut (s-o bata pe Steaua in Ghencea si sa se califice in grupele Europa League), ce n-a reusit nici un alt antrenor la Dinamo vreodata ( sa intoarca un 3-0 in deplasare)….
Ideea este c-a reusit mai multe rezultate bune decat proaste, si sa-l blamezi pentru niste infrangeri la limita precum cea cu Medias (unde s-a impiedicat i Unirea U.) sau cea cu Panathinaikos (echipa care sezonul trecut o batea si pe Inter la Milano si castiga locul 1 in grupa de champions league) sa cea cu International Curtea de Arges(cand s-a jucat 9 contra 11) mi se pare o dovada de necunastere a fotbalului !!!
Bonetti a fost cel mai bun antrenor pe care l-a avut Dinamo in ultimii ani si oricat ati incerca voi jurnalistii sa spuneti ca n-are valoare , noi dinamovistii stim care e adevarul: BONETTI IMPREUNA CU DAN PETRESCU AU FOST CEI MAI BUNI ANTRENORI DIN LIGA 1 IN ACEST INCEPUT DE SEZON !

emg (79 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 0:51

„Ca să mă întorc de unde am plecat, îngăduiţi-mi să consider că demiterea celor doi nu merită atîta agitaţie, atîta cheltuială de energie. Că suporterii dramatizează mai mult decît e cazul.” – ba da, merita. nu discutam de nume aici, ci de principii. sau asa ar trebui sa discutam. bergodi, hagi, zenga, dorinel, etc etc. e vorba de atitudinea fata de fotbal, de antrenori, de jucatori, de suporteri a celor care conduc cele 2 cluburi.

si nu sunt de acord ca ignorarea lui gigi becali de exemplu ar rezolva problema. daca ignori un rau nu inseamna ca el nu exista

Leon (25 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 1:50

Aveti curiozitatea d-le Ioanitoaia si cititi-va mea culpa la adresa lui Bonetti dupa meciul de la Liberec.

Va faceti ca nu intelegeti ca fondul problemei nu este cit de bun antrenor e Bonetti, ci incompetenta crasa a conducerii de la Dinamo, care numesc antrenor un italian necunoscut, pentru ca apoi sa-l dea afara pentru ca nu se potriveste cu stilul lui Dinamo. In plus, exact acelasi lucru s-a intimplat cu Zenga. Bonetti a avut rezultate peste asteptari.

Ati scris doua articole negative la adresa lui Bonetti, dar nu suflati o vorbulita despre a doua declaratie a lui giovanni becali la interval de 3-4 luni in care dezvaluie cine dicteaza de fapt la Dinamo. Oare de ce d-le Ioanitoaia?

Leon (25 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 3:49

Revin cu o precizare, d-le Ioanitoaia. Artciolul de fata a fost picatura ce ma determina sa renunt a mai accesa site-ul dvs. Sa auzim numai de bine.

kappa (69 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 4:32

Cum se explica faptul ca Dinamo juca bine meciurile cu echipe bune in special in deplasare in timp ce pierdea meciuri si puncte acasa cu echipe slabe? Simplu. In mandatul Bonetti, Dinamo juca foarte bine cartea contraatacului in schimb nu mai stia sa atace. Avea dreptate Borcea cand spunea ca se vede ca Bonetti nu a antrenat decat echipe mici.

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 4:51

Si eu imi mentin parerea – Bonetti este un antrenor mediocru. Toate meciurile castigate de dinamo pana acum au fost decise de DETERMINARE, nu de vreun geniu tactic. Si-n rest, nu am existat pe teren decat cu fundul in poarta. Bine ca a plecat. O solutie buna ar fi Talnar, pana este repatriat Andone, sau chiar un sezon intreg, in echipa cu dinu…

gilos (328 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 9:50

Domnule Ioanitoaia,
Sunt dinamovist de cand ma stiu. Am prins echipa cu Talnar , Augustin si Orac, cu Hamburg, ce vremuri…
Nu stiu cat de mare antrenor o fi Bonetti, dar nu el este problema la Dinamo ci incompetenta conducerii.
Pai , nici nu condusese trei antrenamente si Turcu incepuse sa-l critice „boneta, cascheta,broscoi…”
Nu a fost lasat sa-si faca meseria si a fost tot timpul lucrat.
Cu toate astea, a reusit in putinul timp cat a stat la Dinamo sa invinga Steaua, CFR-ul si Urziceniul.Plus calificarea in Europa League. Ceea ce nu este putin, mai ales in conditiile date.
Borcea, Turcu si clanul Becali nu vor performanta ci ii intereseaza vanzarea jucatorilor si comisioanele.
Cum sa ii mai suportam ? Suporterii si iubitorii echipei Dinamo nu au nimic de spus ? Nu merita niciun respect ? Fotbalulu stiam ca este al spectatorilor si pentru ei, nu pt imbogatirea unor profitori.
Bonetti a spus ce a spus la adresa conducerii pt ca a fost provocat , jignit si sabotat.
Decat un yesman care sa taca si sa faca jocurile infractorilor din conducere, preferam de o mie de ori un om care isi risca postul , dar spune lucrurilor pe nume.
Respectul nostru Dario Bonetti !

traian (328 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 10:01

Si daca vine Andone ce-o sa faca ? Nu tot ei l-au dat afara ? Ca si pe Rednic dealtfel.
Plus ca Andone n-a rupt deloc gura targului pe unde a fost. La Omonia mediocru, la arabi e pe ultimul loc cu echipa campioana en-titre

redbuldog (1 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 10:39

Sorry nea Ovidiule..dar sa ignoram ca totusi Dinamo,a jucat alceva fata de sezonul trecut,mi se pare o omisiune grava!In primul rand sa intarit apararea,chiar prin adoptarea sistemului cu 2 inchizatori si ca sa fim sinceri 2 infrangeri( Curtea de Arges si Gaz Metan) au fost decise de greseli ale lui Dolha,iar infrangerea cu greci,punctata de ,,tulburarea” lui Niculescu!Apoi consistenta si constanta jocului de atac datorita
,,reciclari”lui Andrei Cristea si a eforturilor lui Niculae..ajutati de tineri promovati ca Alexe chiar Torje.Apoi rotatia jucatorilor fara sa se tina cont de senatori de drept,de „titularii”actionarilor si behalienilor,sa dovedit benefica si a redescoperit valori nebanuite..gen Goian,Diabate partial
Scarlatache…Toate astea sunt ideile lui Bonetti si aplicarea lor in sistemul de joc au adus totusi rezultate
peste valoarea ,,virtuala” a lotului dinamovist.Intocmai ca si la Steaua,rezultatele de pe teren nu tin cont intodeauna,de prestatia antrenorilor sau partial a jucatorilor ci mai mult de a ,,sforarilor ” de la oficiala…

california (349 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 10:41

nu o fi bonetti martir, dar vad ca va straduiti sa lucrati la imaginea actionarilor, in special a clanului becali care administreaza in „familie „cele doua cluburi, borcea fiind marioneta iar turcu prea putin de minte pt. asa business mare!
bonetti si bergodi au raspuns cu aceeasi masura la lipsa de politete si la comportamentul mirlanesc al actionarilor, pt. ca s-au format in alt fel de societate, au alta educatie, nu sunt obisnuiti cu asa ceva, iar linsul unui stoichita nu-i caracterizeaza!
cit sunt de antrenori, pot spune doar ca si andone sau rednic de exemplu mai au destul de invatat;
italienii insa, chiar daca le este contestata capacitatea, reprezentau doua pete de culoare de care fotbalul nostru va duce lipsa.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 10:42

Pentru Ionut (23) si ceilalti sustinatori ai lui Bonetti
Bonetti e un antrenor slab, de ce nu recunoasteti odata? Dinamo n-a mai avut demult un antrenor atat de slab. Evolutia jocului lui Dinamo a fost din ce in ce mai slaba, in loc sa fie din ce in ce mai buna, sa se constate o ameliorare cumva, sa se vada mana antrenorului. Haideti sa recapitulam pentru a mia oara. Victoriile cu Steaua si Urziceni au fost norocoase. Cu Steaua am marcat din faza fixa si alte ocazii importante n-am mai avut, in conditiile in care am prins Steaua intr-un moment foarte prost. Cu Urziceni am castigat cu noroc in min. 93 iar ambele goluri au fost marcate prin executii individuale de exceptie, care nu se repeta prea des. La fel si cu CFR Cluj. La Liberec a fost un mic miracol. Bonetti a facut o echipa de rezerve, incercand sa-i menajeze pe titularii cu Steaua, tocmai pentru ca nu mai credea in calificare. Am avut noroc sa dam gol repede si am inceput sa speram. La pauza a luat si Bonetti o decizie buna si l-a bagat pe Niculae, care a dat cele 2 goluri, dintre care primul cu mare noroc. Dupa golul 3 si in prelungiri n-am mai avut nici o ocazie si puteam sa pierdem inainte de a ajunge la 11 m.
Astea au fost lucrurile bune. Apoi am avut atatea infrangeri cu echipele mai mici pentru ca Dinamo nu stie sa atace. Bonetti a organizat cat de cat apararea si a contat pe pasa lunga in adancime, catre Cristea. daca iese, bine, daca nu, nu. N-am vazut o faza lucrata, un pressing, o schema, ceva, nimic, nimic. Cu Inter Curtea de Arges am pierdut lamentabil, intr-adevar in inferioritate, dar n-am avut nici o ocazie nici cand eram in 11, nici in 10, cu atat mai putin in 9 oameni. Cu Otelul iar am jucat slab (vreo 2 ocazii tot meciul), totul culminand cu evolutia lamentabila de la Medias, unde am jucat la 0-0 si ne-a dominat Mediasul in final! Nici cu Panathinaikos n-am jucat mai ofensiv si tot am pierdut, desi n-am mai luat gol pe vreo gafa in aparare. Recunosc, Bonetti a avut si ghinion in cateva meciuri, dar a avut si noroc in altele. Cu echipele mai bune aceasta tactica defensiva a dat cat de cat roade pentru ca mai atacau si ei, dar cu echipele mici care se apara, Dinamo n-a avut solutii in ofensiva. Nu vedeam nici o speranta in jocul lui Bonetti, n-a venit cu nimic nou. Dinamo a marcat 8 goluri in 8 meciuri, dintre care 4 la Piatra Neamt! Deci 4 goluri in 7 meciuri! Daca asta e o performanta la Dinamo, ma scuzati… Pai el a fost obisnuit sa antreneze numai echipe mici din serie c. Pentru el un 0-0 e cea mai mare realizare! Dar Dinamo are alte pretentii, alte asteptari. Eu cred ca deja s-a constatat o anumita imbunatatire a jocului sub conducerea lui Ion Marin, in care eu am incredere. Daca nu vine Andone, cred ca cea mai buna solutie ar fi sa ramana Ion Marin decat sa fie adus cine stie ce ageamiu de prin Europa.
Sa nu mai plangem dupa Bonetti. A avut cateva rezultate conjuncturale, ii multumim, dar sa recunoastem ca jocul nu mergea si au mai fost si acele infrangeri impardonabile care l-au curatat. Poate ca e mai bine asa. Greseala conducerii e ca l-a adus nu ca l-a demis. Probabil au vrut sa vada ce poate, pentru ca a fost impus de Vizer, dar s-au lamurit. Eu am spus demult, chiar si dupa victoria cu Urziceni, ca Bonetti a impus un stil mult prea defensiv si ca jocul nu merge, ca am castigat cu noroc si ca norocul se intoarce. Exact asa s-a intamplat la Medias unde am luat gol in min. 89 si acasa cu grecii, cand am ratat 11 m in min 89. Bine ca nu e totul pierdut si ca mai putem recupera, atat in campionat cat si in Europa League!

MUTU (10 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 10:56

milici – sunt sigur ca in timp ce faceau asa suporterii stelisti, JJ facea la tine in buzunar.
Bergodi s-a aratat un antrenor priceput prin jocul echipei – prin faptul ca reusea sa ii inteleaga pe toti si sa-i faca sa joace… veti vedea declinul jocului de pase si a jucatorilor precum Surdu, care nu cred ca mai prinde mai mult de 5 meciuri la prima echipa si va fi trimis de Dayro catre Steaua 2. Bergodi era Fotbal, si acum a venit aceasta ***** si ne-a luat mingea cu mana. La fotbal asta e cea mai mare crima.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 11:12

Cateva cuvinte despre Borcea si Turcu.
Nu-i cunosc personal, dar Borcea cel putin e un dinamovist adevarat. Si Turcu cred ca s-a atasat mult de Dinamo. Ambii au bagat o multime de bani la echipa sa o sustina in aceste vremuri de criza. E normal ca la un moment dat sa doreasca sa recupereze o parte din banii investiti. E usor de vorbit din afara si de criticat anumite decizii. De acord, l-au adus pe Bonetti, dar acuma ce sa faca, sa-l tina o viata, daca nu jucam nimic? A gresi e omeneste, dar a persista in greseala e diabolic. In vremurile noastre nu vedeti ca nu prea mai are nimeni rabdare cu antrenorii. Vezi cazul Porumboiu la Vaslui, vezi cazul Mititelu la Craiova etc. Borcea si Turcu au avut destula rabdare cu Bonetti, mai ales dupa ce acesta l-a jignit pe Turcu inca de la inceput. Altii l-ar fi dat afara din prima. Au fost demisi antrenori pentru fapte mai putin grave. Eu zic sa ne multumim ca ii avem pe Borcea, pe Turcu, pe Badea. Fereasca D-zeu de unul ca Gigi Becali la Steaua!
Va reamintesc ca Borcea le-a promis jucatorilor o prima totala de 750000 euro (sau dolari) pentru victoria de la Liberec. De unde sa le dea acesti bani? Probabil a sperat sa-l vanda pe Cristea sa faca rost de ceva bani tot pentru club, tot pentru jucatori. Toate echipele fac transferuri, vand si cumpara jucatori. Au plecat ei Eto’o si Ronaldinho de la Barcelona, Henry de la Arsenal, Ibrahimovici de la Inter, d-apai Cristea si Danciulescu de la Dinamo! Apropo, pe Danciulescu l-au dat pentru ca nu-l mai dorea Bonetti, iar Lobont merita sa joace la Roma, isi facuse treaba la Dinamo si avem destui portari buni. Tocmai, mi se pare ca Dinamo a vandut mai putin decat alte cluburi. Si apoi, daca nu-i dai drumul unui jucator la momentul potrivit, pierde si clubul, pierde si jucatorul. Jucatorul nu mai are motivatie si in scurt timp ii scade si cota (vezi cazurile Radoi si Goian de la Steaua).
Poate ca fratii Becali au anumiti jucatori sub contract la Dinamo, dar e in interesul tuturor ca acestia sa joace bine! Problema e ca jucatorii romani nu prea mai au cautare pe piata transferurilor. Poate ca ar fi buna o mai mare independenta a lui Dinamo fata de fratii Becali, independenta pe care sunt convins ca o incearca si dl. Badea, dar in demiterea lui Bonetti cred ca fratii Becali nu au un amestec atat de mare. Poate au pus si ei umarul, dar Bonetti n-a avut nici cine stie ce rezultate, nici jocul n-a fost incurajator. Cred ca daca Dinamo era mai sus in clasament Bonetti nu era demis, dar n-ar fi fost decat „boala lunga, moarte sigura”. Bonetti a dovedit ca nu are anvergura necesara pentru a antrena o echipa ca Dinamo.

gherase victorash (8 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 11:33

Nea Ovi! Sa nu ii crezi pe cei care spun ca acesta e un articol sovin, sau pe cei care nu iti dau dreptate. Noi, romanasii neaosi, suntem alaturi de matale. Ridica-le valul de pe ochi, arata-le ceea ce e adevarat! Ca doar nu degeaba esti pe treaba lu matale. Cele bune! Si mai ales RESPECT! Pentru ca esti mare formator de opinie, nea Ovi.

toma (328 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 11:41

@alb_rosu_in_VN
Nu stiu cat de alb-rosu esti , fratele meu, dar acesti domni actionari si impresari si-au facut conturi grase si averi de cand s-au aciuit pe langa Dinamo. Mai scuteste-ne cu sacrificiile si banii pe care-i dau ca nu mai prostesti pe nimeni.
Tipi , urli si faci circ ca vrei binele lui Dinamo si pe de-alta parte iei bani din transferuri cu parandarat si-ti burdusesti conturile in timp ce falimentezi clubul.
Asti-s dinamovisti adevarati ?

milici (440 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 12:08

@mutu
Nu exista om la noi si aiurea care sa-mi bage bani in buzunar pentru nici o cauza.
Nu am nici o legatura cu asazisul clan Becali, am spus si eu in alta replica ca ar trebui sa plece de la Steaua pentru ca nu o conduce bine si da aiureli pe goarna dar nu prin ILEGALITATI si SACRIFICAND ECHIPA si JUCATORII.
Iti inchipui cum ar arata azi fotbalul nostru fara JJ?Citeste-mi replica la dl Ioanitoaia ca sa intelegi.
Bergodi a avut un final prost dupa ratarea meciurilor serioase din Liga 1 si culminand cu cel mai prost joc din istoria Stelei cu Seriff, meci capital in care baietii au fost de ras nereusind nici un sut pe poarta.
Pe Stoichita nu-l putem judeca dupa cateva meciuri decat daca suntem mama Omida, chiar daca cu olandezii a facut 70 de minute cel mai bun joc al Stelei din ultimul timp.In continuare a intervenit oboseala (inclusiv cu plutasii) care nu i se poate imputa decat lui Bergodi.
Nu cred ca se poate juca in aceasta atmosfera.

daniell_io (5 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 13:08

pe 28 aug Dl Ioanitoaia scria urmatoarele: „Deşi unele decizii ale italianului au contrariat…lui Bonetti I-A IEŞIT TOTUL pînă 
la urmă. Evident, în faţa unui învingător, trebuie să-ţi scoţi pălăria! De aici şi probabilitatea că se vor fi grăbit aceia 
care, inclusiv subsemnatul, au pus sub semnul întrebării priceperea lui Bonetti”
acum, scrie ca Bonetti nu are valoare si ca nu trebuia adus la echipa…atunci putem sa punem si noi o intrebare celebra: „Articolul, cat e articolul?”

vasim (144 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 15:43

Dl Ioanitoaia am spus si ieri nu vedeti padurea din cauza capacului.
Nimeni nu il victimizeaza pe Bonetti!
Tocmai asta am incercat sa va spun. Nu Bonetti e personajul principal, ci presedintii de club si actionarii sau proprietarii lor!
In locul lui bonetti putea sa fie Mircea Lucescu la fel s-ar fi intamplat!
S-a vazut cazul lui Bergodi de la Steaua si dumneavoastra ati recunoscut ca e un antrenor bun si atunci ???
Va amintiti inceputul de sezon a lui Mircea Lucescu de anul trecut din Ucraina ?
Jucase vreo 10 meciuri deci mult mai multe decat au apucat Bonetti si Bergodi si acumulase multe infrangeri, totusi patronul lui Donetz l-a sustinut.
Increderea i-a fost recompensata si Mircea Lucescu a castigat Cupa Uefa(in campionat nu a reusit sa recupereze).
Revenind la campionatul nostru, nu conteaza ce a facut Bonetti sau Bergodi, sunt doar scuze.
De ce Steaua sau Dinamo a schimbat atatia antrenori in ultimul timp ???
Nici unul nu au avut valoare ???
Asta e problema domnilor Borcea, Turcu, Gigi et Co.
Magarii astia care sunt proprietarii cluburilor si fac ce vor cu ele.
Nu au respect pentru nici un fan si nici o persoana de pe lumea asta. Ei cred ca si-au cumparat propriile jucarii…
Niste imputiti scuzati expresia…

Cristian (4 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 16:11

Nu, Bonetti nu e un martir. E un om care a spus lucrurilor pe nume si care a refuzat sa se lase calcat in picoare si de asta toata lumea il admira. Una e sa angajezi pe cineva si alta e sa „cumperi” pe cineva. Ei bine, bun, prost, Bonetti nu s-a lasat cumparat si asta l-a facut sa fie la fel de apreciat ca atunci cind a batut CFR, Steaua si Liberec in 7 zile! Serios, chiar nu mai vrea sa inteleaga nimeni ca ar trebui sa existe o diferenta intre „angajat” si „sclav”?!

ion (1 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 16:37

nu, nu doar dumneavoastra.dinamo a gresit cand l-a numit.cum nici steaua nu-i prea departe cu stoichita.vrei perfomanta?baga mana mai adanc in buzunar si pune un tehnician de calitate.da problema e ca ala de calitate nu o sa se aplece dupa cum vrei tu si atunci vin si intreb: vrei perfomanta sau te joci?

hokerey (12 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 17:03

Bonetti nr.1 .

Pandele (1 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 18:00

Nu l-a facut nimeni pe Bonetti martir si nici n-a devenit vreun mare antrenor peste noapte doar pentru ca i-a infruntat pe Borcea si Turcu. Totusi, e un om si merita un minim respect. Doar pentru ca e un antrenor fara carte de vizita, nu inseamna ca trebuie tratat ca o cirpa. Bun, nu-l ridici in slavi si-i spui „dom’profesor”, dar ii acorzi respectul cuvenit unui angajat. Exista la noi mentalitatea asta deplorabila, „il tratez cum vreau, ca doar io ii platesc salariul”, care din pacate incepe sa fie impartasita si de oamenii de rind, nu doar de patroni.

Comentează