Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vinovaţii sînt în lojă

Nu există campionat în Europa în care rata destituirii antrenorilor să fie atît de ridicată!

Cînd stagiunea n-a ajuns nici la jumătate, iată că 5 tehnicieni au şi zburat din Liga I. Lista a deschis-o Ion Moldovan, demis de Astra […]

miercuri, 23 septembrie 2009, 5:55

Nu există campionat în Europa în care rata destituirii antrenorilor să fie atît de ridicată!

Cînd stagiunea n-a ajuns nici la jumătate, iată că 5 tehnicieni au şi zburat din Liga I. Lista a deschis-o Ion Moldovan, demis de Astra după doar 3 etape, de parcă echipa n-ar fi promovat cu el pe bancă! I-au urmat Florin Marin de la Ceahlăul, Cristiano Bergodi de la Steaua, Cristi Dulca de la Vaslui şi Daniel Mogoşanu de la Craiova, ultimii doi scoşi cu precădere din pricina unui parcurs mai slab.  În rest, Gheorghe Ștefan s-a supărat pe Marin şi Gigi Becali pe Bergodi, acuzîndu-şi antrenorii că nu s-au conformat ordinelor primite, că şi-au luat nasul la purtare! Curat delict de lezmaiestate, ce altceva?!

Evident că politica e greşită, deoarece un fotbal care nu-şi respectă antrenorii şi nu-i lasă să lucreze va progresa greu ori nu va progresa deloc. Veţi replica însă că aceştia trăiesc periculos pretutindeni. Corect, stabilitatea lor depinde de rezultate. Le au, sînt păstraţi, nu le au, li se arată uşa. Fără să le plîngem de milă celor ce activează în campionatul nostru, pe de-o parte, plătiţi generos şi, pe de alta, ofertaţi repede după destituire, să observăm însă că nu-i aşa pretutindeni. Mai ales noi suferim de lipsa răbdării, dovadă că Foda de la Sturm Graz şi Daum de la Fenerbahce n-au fost daţi afară, în ciuda faptului că formaţiile lor, socotite favorite, au fost învinse acasă, Sturm de Dinamo, la debutul în Europa League!

Că nu există un sindicat menit să apere interesele antrenorilor reprezintă o poveste veche. Se aude că Dorinel Munteanu, el însuşi ameninţat la Galaţi, intenţionează înfiinţarea unei asemenea organizaţii. Mă îndoiesc că va reuşi, deşi demersul merită lăudat şi, fireşte, susţinut. Au încercat şi alţii, dar zadarnic. Din păcate, ideea pare născută moartă.

Dacă instabilitatea tehnicienilor împinge la vale fotbalul românesc, asta se întîmplă preponderent din cauza conducătorilor. A patronilor, a acţionarilor, a finanţatorilor, ziceţi-le cum doriţi. Pînă la un punct, rolul acestora e pozitiv. Băgînd bani, sprijină fenomenul. Mai departe însă, închipuindu-şi că le ştiu pe toate şi amestecîndu-se în toate, inclusiv în vestiar, ei se transformă în frîne. Într-un fel, şi în duşmanii propriilor bani, pe care îi sacrifică uneori de dragul orgoliilor.

În calitate de preşedinte al Ligii, Dumitru Dragomir ar trebui să mai tempereze elanul patronilor de a tăia şi spînzura. Lucrurile nu stau însă astfel. De teamă că nu va mai fi reales şi că va pierde lunar 15.000 de euro, Dragomir le cîntă în strună finanţatorilor cu orice prilej. Nu-i contrazice niciodată. Pe hîrtie, e şeful acestora. În realitate, e la cheremul lor, portavocea şi ecoul lor, dar subiectul se cuvine dezbătut cu altă ocazie.

Apropo de scandalul mediatic stîrnit de demiterea lui Bergodi, reamintesc că de 4 ani nu l-am mai invitat pe Gigi Becali în emisiunile pe care le realizez săptămînal la TV şi la radio. Ceea ce nu mă împiedică să mă consider responsabil, fie şi indirect, de păgubitoarea ascensiune a personajului respectiv. Pe care presa l-a inventat, l-a cultivat şi l-a promovat, ca să constate acum, din ce în ce mai panicată, că nu-l mai poate controla. Mă abţin însă să fac pe moralistul. Cînd chiar tu, cu voie sau fără voie, încurajezi ipocrizia, nu dă bine s-o condamni. E preferabil şi elegant să taci.

Comentarii (83)Adaugă comentariu

bimbo (23 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 9:24

Ei, da, deci se poate si asa.

milici (440 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 10:04

Dl Ovidiu vorbea mai deunazi despre „ascensiunea” Stelei ca argurment pro Bergodi.
Azi vorbeste despre „ascensiunea” lui JJ.
Ambele ascensiuni sunt la fel de discutabile si aici tin cont si de unghiul din care privesti; directia ascensiunii pentru unul din emisfera nordica este inversa pentru un sudist.
Chiar si cu atatea mediatizari incriminate cu oarece ipocrizie (recunoscuta) de dl Ovidiu, lumea e cam lamurita despre omul JJ, il piveste ca pe un comediant permanent doar pentru a se amuza.
Putini il mai iau in serios, omul politic e iremediabil compromis si romanul e destul de inteliget ca sa discearna adevarul din aceasta supermediatizare.
JJ a cam inteles asta si de multe ori joaca acest rol dand pe goarna tot felul de prapastii pentru a amuza , a se amuza pe sine si a-si bate joc de ziaristii mai putin meseriasi..
Pwntru ca , In afara de cativa din familie si altii cam saraci cu duhul singurii care il iau in serios sunt ZIARISTII.
Multi dintre ei stau cu urechea palnie la ineptiile debitate , uneori intentionat, de JJ si scot pe piata un teanc de maculatura de comentarii bazate pe elucubratiile latifundiarului ajungand la te miri ce concluzii sau il tot chestioneaza aiuritor pe aceeasi tema jenanta.

copilu (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 10:08

Respect Nea Ovidiu.
Poate ca dumneavoastra nu l-ati invitat, dar toata sleahta de asa zisi ziaristi de la gsp il suna pe oier de fiecare data. Nu conteaza ca are legatura sau nu cu steaua. O fura Poli de la Stuttgart, pac il suna pe Becali inainte de a-l suna pe Iancu. Voi l-ati ridicat si din cauza asta sunteti foarte aproape sa va pierdeti toti cititorii, acum voi sa-l dati jos pe incultul asta.

gilos (328 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 10:14

Domnule Ioanitoaia,
In principiu aveti dreptate. Dar trebuie sa intelegeti ca spectatorii care se uita la scandal si Becali sunt foarte putini. Cifrele arata o audienta infima a emisiunilor cu Turcu sau Becali, fata de telespectatorii unui meci de fotbal bun.
Concluzia este ca emisiunile sportive sunt de o foarte slaba calitate. Producatorii si jurnalistii neprofesionisti si incompetenti gasesc o justificare puerila in asa-zisa cerere pt emisiuni scandaloase si de prost-gust.

Ovidiu Ioaniţoaia (15 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 10:21

Pentru stresu: Lucrurile nu stau aşa: Becali n-a mai venit pentru că nu l-am chemat, nu pentru că n-ar fi vrut. Altminteri, crezi că a refuzat vreodată vreo televiziune?! Mă miră siguranţa cu care susţii o aiureală!

cristianman (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 10:49

Felicitari domnule Ioanitoaia! Regret enorm insa ca rationamentul dumneavoastra nu este impartasit si de ceilalti colegi de breasla care de dragul audientelor cheama in disperare personaje gen giovanni, gigi, chiar cu riscul de a pati precum Manolo Terzian…asta ar fi trebuit sa fie o lectie pentru multi ! Poate dumneavoastra, ca urmare a respectului de care cred ca va bucurati printre colegii de breasla veti reusi sa schimbati putin cate putin mentalitatea acestora! Eu unul m-am saturat de acesti cercopiteci care in prime-time urla si fac pe nebunii , cu largul concurs al moderatorilor diferitelor emisiuni sportive, nemaiavand vreo urma a bunului simt pe care consider ca de fapt nu l-au avut niciodata!

Stefan (17 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 11:07

Domnule Ioanitoaia faceti o analiza a echipelor care si-au schimbat antrenorii in sezonul trecut si cu ce rezultate. Singurele echipe care au avut cit de cit o constanta in joc (una a si cistigat campionatul) au fost cele care au avut 1 antrenor. Din pacate fotbalul nu se joaca pe orgoli iar ceea mai mare greseala din sezonul trecut a fost a lui Mititelu.

Dinny (681 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 11:17

„E preferabil si elegant sa taci”….si sa te las pe d-ta sa faci pe atoatestiutorul ?!?
Ipocrizie?…Din partea noastra ?..Nu cumva si din partea voastra ?…Si inca in ce masura???…Ca deh!..cine pune paie pe foc?…Noi !!??
Ce demni de mila sunteti !

california (349 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 11:24

cu acest articol si cu „terminator” v-ati spalat multe pacate; atentie, intentia e sa va laud si nu sa va jicnesc ;
astept si un articol despre samsarii de jucatori, gindindu-ma in special la sisiitul si atotstiutorul de becali care e abonat permanent pe toate posturile tv de sport, inclusiv la „procesul etapei” si de asemenea invitat permanent la „oficiala” pe mai toate stadioanele.

stelistul (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 11:40

da, foarte bine spus ca in afara de dumneavoastra si Vochin nimeni nu isi permite sa nu il cheme de becali in emisiune.

aici nu ma refer doar la antena1&gsp ci la toate emisiunile de sport din tara.

de fiecare data cand se termina un meci cu steaua toate televiziunile sunt in genunchi in fata lui becali pentru un interviu.

astfel incat mai sunt foarte putine emisiuni si stiri sportive care sa nu contina un citat antologic al marelui bufon „jiji”.

Cu toate astea Tiriac a zis zilele astea ceva ce ar trebui sa aiba ecou in inima orcarui roman: ce sa ne asteptam de la Becali daca el a zis in calitate de europarlamentar ca NU ESTE INTERESAT DE ROMANIA!

dumitru nicolae (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 11:41

ACEST ARTICOL AR TREBUI SA I-L DATI SA-L CITEASCA D-NULUI RADU NAUM IN PRIMUL RAND CARE NE ACUZA PE NOI CA IMEDIAT CE APARE FRUSTRATU LA TELEVIZOR CRESTE AUDIENTA EMISIUNILOR SI DE ASTA SE INCAPATANEAZA SA-L TINA CAT MAI MULT , SA NU-I FIE FURAT DE ALT POST. EU PERSONAL, CRED CA SI ALTII NE UITAM LA EMISIUNILE DE DUPA MECIURILE STELEI PT CA VREM SA VEDEM COMENTARIILE ANTRENORILOR, JUCATORILOR CHIAR SI A ZIARISTILOR CUNOSCATORI DE FOTBAL GEN ANDREI VOCHIN, DECEBAL RADULESCU,ETC.
DECI NU ESTE VINA NOASTRA CA NI-L BAGATI PE GAT CU ATATA CONSECVENTA INCAT NU RATEAZA NICI MACAR O EMISIUNE INDIFERENT CARE AR FI SUBIECTUL.
SE POATE SI FARA EL CU OAMENI COMPETENTI GEN ANDREI VOCHIN, MM STOICA, BALINT, NARCIS RADUCAN, SI ALTII CARE STIU FOTBAL NU PERSONAJE CARE CASTIGA DIN FOTBAL NU INVESTEC SI ASTA AR TREBUI SA SUBLINIATI CA LA UN SIMPLU CALCUL PERSONAJELE DI FOTBAL GEN GIGI, MARIAN IANCU, COPOS SI ALTII CASTIGA DIN FOTBAL IMPRUMUTANDU-SI CLUBURILE NU INVESTIND IN ELE, ASA CA ORICAND ISI POT RECUPERA TOTI BANII SI PROFIT, PE LANGA CAPITALUL URIAS DE IMAGINE CARE AR COSTA MILIOANE DE EURO SA SI-L PRODUCA ALTFEL. SCOATETI IN EVIDENTA ACEST ASPECT PT CA NE-AM MAI DESTEPTAT SI NOI SI NU MAI CREDEM IN DRAGOSTEA LOR PENTRU FOTBAL CA MOTIV AL INVESTITIILOR, CI DOAR INTERESUL LOR PT BANI, IMAGINE,ETC. ASTA VEDEM NOI CEI CARE PUNEM PASIUNE IN FOTBAL FARA A AVEA NIMIC DE CASTIGAT DIN ASTA, DECAT MANDRIA CA ECHIPA NOASTRA E CEA MAI BUNA.

gen.danescu (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 12:28

domnule ioanitoaia…cu toata experienta,cu toate resursele si mai cu seama,cu sprijinul si simpatia atator iubitori de fotbal si sport,nu a-ti putea incepe o investigatie bine argumentata ,cu ceea ce se petrece in cocina lui dumitru dragomir?…buba trebuie sa se sparga,si in lupta asta nju ve-ti fi singur….personajul acesta anacronic trebuie sa ,,beneficieze,, de o campanie,pe care dvs a-ti putea sa o gestiona-ti cu brio…

sorin toader (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 12:31

Becali,Mititelu,Borcea,Dragomir si restul sunt ca un drog.Evident ca intre traficantii de droguri si consumatori exista complicitate.Sigur ca raul nu poare fi,pur si simplu, extirpat pentru totdeauna.Tot timpul RAUL va gasi o cale sa intre in viata noastra.Insa putem ,si unii si altii ,sa ne ferim, sa fugim atit cit putem.Si sa nu confundam oamenii cu RAUL.In orice om, oricit de cazut ar fi exista o faram de umanitate.Sa incercam sa o distingem si apoi,cu atentie, sa o scoatem la lumina.Din noi insine ,prima data si apoi si din ceilalti.Becali,Mititelu,Borcea,Dragomir si ceilalti pot deveni mai buni daca noi devenim mai buni.

Clop (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 12:39

Fain articol si opinie!

florin (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 12:41

sunteti mai simpatic cand scrieti de cand atunci cand vorbiti la tv…

d(r)ac_impielitzat (39 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 12:50

dar stiti voi de ce se uita lumea ca****** la TV la personajele astea? o mica paranteza, nici macar Caragialenesti nu mai sunt personajele astea! e trist! e grotesc.

asa, sa revin, stiti de ce sa uita poporul asta cu atata sete la ecranele alea cand apar personajele astea? asteapta cu o nerabdare de fiara flamanda la panda, asteapta precum ghepardul sta nemiscat cu ochii atintiti direct pe prada despre care stie ca mai devreme sau mai tarziu o va devora. toti asteapta caderea acestor castele de nisip, toti asteapta sa vada cum se vor prabusi, si nu vor sa scape momentul. si ce savurat va mai fi, si cata vreme se va mai vorbi despre acel moment.

grotesc

Popica (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 12:52

Respect pentru comentariu,dar daca taci nu se intampla nimic, pentru ei nu o taca.

stan patitul (44 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:26

Domnule Ioanitoaia,
Usurinta cu care va declinati responsabilitatea, scuzandu-va ca nu l-ati mai invitat in emisiuni ma mira asa cum va mira si pe dumneavoastra mai devreme aiureala sustinuta de stresu.
Eu altceva vreau sa va propun.Sunteti un ziarist notoriu si respectat.Un pic de vehementa impotriva acestui personaj lipsit de orice fel de reper fie el moral, cultural si mai trist profesional, nu ar face decat sa grabeasca inlaturarea mediatica a acestui neavenit.In momentul de fata individului trebuie sa i se releve inoportunitatea lui in viata publica.Ori in fata acestui arhetip de insolenta care este Gigi Becali, trebuie dupa parerea mea facut front comun.Atitudinea suporterilor stelisti in aceasta privinta este corecta si sanctioneaza anii de minciuna si cinism pe care acest sfertodoct le-a afisat fata de suporterii Stelei.
Discutia este lunga.Concluzionand.O campanie de boicotare si chiar de sanctionare mai energica ar face ca acest nefericit sa dispara.
Asta este opinia mea si sper sa o tratati doar ca pe o sugestie.

aqws (18 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:31

Domnule Ioanitoaia, legat de incurajarea aparitiilor lui Becali, nu e preferabil sa taci. E preferabil sa luati atitudine impotriva celor care fac asta. Multi oameni cu bun simt au tacut de-a lungul istoriei in diverse situatii si pina la urma acele situatii au degenerat si cu greu s-a revenit la normalitate.

de la blaj (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:41

ar trb sa citeasca si ceilalti ziaristi acest articol,dar mie frica ca nu inteleg pentru ca daca nu scriu sa au interviu despre si cu becali raman fara idei

de la blaj (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:45

d-nul IOANITOAIA ce sa stie de ce-i din jurul patronilor, oameni care ii sfatuiesc(prost),oameni care nu au aparut in ziare sau tv, oamenii din umbra?

jocker (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:55

Scuzati-ma domnule sunt un amarat de stelist ca multe milioane de romani de altfel.As avea o intrebare la domnul O.I.:
-oare din cauza unui scrintit cu multi multi bani trebuie sa fie lovita mereu si echipa?
-de ce in loc de niste buni si documentati comentatori ,la meciurile stelei tot apar acei circari,care,dupa ce ca suntem cu nervii n batista de jocul prestat de echipa favorita,se mai apuca si de mistouri la adresa echipei si jucatorilor?
-in legatura cu articolul dumneavoastra aveti si nu dreptate,parerea mea
Cati importanti oameni de afaceri romani ati vazut dumneavostra sa faca ,chiar si cu un interes obscur,atatea acte de caritate cum a facut Becali?
S a tinem cont totusi ca daca nu era el sa investeasca in Steaua nu cred ca am fi vazut Liga Campionilor ,grupe ,sferturi etc

requiem (15 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:58

Vinovatii sunt in Presa!

Nu sunt de acord cu 90% din ce scrieti, si nici de data asta.

‘Vinovatii din loja’ sunt vinovati pentru revirimentul fotbalului romanesc, pe plan european si crestera competitiei in calitate si diversitate pe plan intern; echipa nationala a intrat in obscuritate tocmai datorita faptului ca Liga 1 a crescut si a capatat intaietate pe plan european. Presa bineintelesc ca nu respecta aceasta stare de fapt, dar fanii o fac.

Daca credeti ca un ‘sindicat al antrenorilor’ ar rezolva in mare parte asa-zile probleme pe care identificati, va inselati. Nu se poate impune in nici un fel, cluburilor si federatilor o ‘relatie de munca’ cu forta, conform normelor de drept romanesc, european si al regulamentelor FIFA si UEFA. Daca analizati posibilele implicatii, ale ‘limitarii numarului de antrenori’, o sa ajungeti la concluzia ca o asemnea prohibitie ar impieta nu numai drepturile cluburilor ci si ale antrenorilor, care ar putea fi in situatii in care ‘rezilierea unilaterala’ a contractului de munca din partea lor ar putea fi considerata NEREGULAMENTARA desi in dreptul comun e legala.

Cred ca problema aici, este lipsa de profesionism si valoare a antrenorilor romani in general, si pentru a nu va da posibilitatea sa ma contraziceti, va rog sa-mi indicati cati antrenori a exportat aceasta Scoala de Antrenori Romani in afara, in primele 20-30 de Ligi ale Europei conform rankingului UEFA? Excludem bineinteles pe cei de scoala veche, Lucescu si Boloni, care din cate intelegem, nu se considera antrenori romani, probabil pentru a-si proteja si imaginea.

Revenim la Loje si rating-uri. Este problema d-voastra modul si cantitatea in care mediatizati Lojele. Exceptand emisiunea d-voastra care datorita longetivitatii (eu v-am vazut doar 2-3 emisiuni in ultimii 6 ani, din considerente ideologice) are probabil o clientela specifica, baietii astia (puteti sa mergeti si pe varianta feminina, serios) cu emisiuni zilnice si la fiecare ora, PROBABIL nu ar supravietui fara astfel de incentive ‘ivanoviciene’ si fara Loje. De ce? Pentru ca deja oferiti mult prea multa ‘informatie de sport/fotbal’ si as putea sa adaug, repetitiva, decat poate sa absoarba, pana si o tara balcanica-latina, cu un nivel cultural de la mediu in jos.

Dar asa e doar o problema care va priveste. Nu are de aface aceasta problema mediatica, cu modul in care conduc Lojele, cluburile romanesti sau cu intensitatea orgoliului lor, ci cu tumoarea nevrotica pe care o provocati si o intretineti cu asiduozitatea proprilor cititori/telespectatori, varietatea ‘fani care isi dau prea multa importanta din lipsa de activitati aditionale’. Pe aceasta linie puteti sa va considerati partasi fara nici cea mai mica remuscare, la acele actiuni ale lor care depasec si re-modeleaza realitatea cu constantele pe care le imprumuta dun presa.

Ca sa rezum, Lojele nu au cum sa fie vinovate pentru relatia dintre presa si consumatori de presa. Lojele sunt ca niste benefactori, care va dau 100 de lei, in fata camerelor si aparatelor de fotografiat, iar voi in loc sa ca cumparat ceva util de ei, ii dati pe droguri.

Iar acum o sa fiu foarte critic, din punctul meu de vedere, toate ‘nerealizarile’ din fotbalul romanesc (cele care nu tin de puterea economica si nivelul de trai al tarii) pot fi asociate foarte clar cu presa, si cu relatia de afaceri *** dintre presa si consumatori. Voi sunteti rotita care nu merge, deturnatorul acestul fenomen, spectatorul care ‘am intrat pe teren sa dau eu gol, daca ei nu pot …’, incitatorul cu agenda personala. Profitati insa si de o proasta inteleasa ‘nevoie de informare’ a cititorului mediu, cu precizarea ca o parte actioneaza cu discernamant, cealalta nu.

Ma rog, eu tot repet ca papagalul, lasati Lojele in pace. Comparatia cu boierii feudali si latifundiari, ciocoi, paleste total in aceasta situatie. ‘Boierii’ astia pot trai confortabil si relaxat cateva generatii, fara fotbal si presa, pe cand presa, fanii, antrenori, jucatorii, federali, NU PREA. Voi aveti nevoie de ‘Boieri’ infinit intr-o mai mare masura decat au nevoie ‘Boierii’ de critici specializati. Presa si nu Lojele sunt feudale, pentru ca inteleg acst fenomen din perspectiva feudala, ca din pacate toata democratia.

Presa/fanii/uni antrenori intra in Casa Ta si incep sa te ia la misto, sa te jigneasca si sa-ti comande, iar lucrurile nu par deloc in regula, atat timp cat nimeni nu te forteaza sa vii sau iti interzice atat timp cat respecti un regulament de ordine interioara specific regimului in care traim, complet legal si de bun-simt.

ok (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:43

Oricum iti multumim ca n-ai mai invitat ciobanul in emisiuni.Daca omul ar avea mintea de la batranete in tinerete ce bine ar fi,asa ca dati-le sfaturi si celor mai tineri(care sunt varza-doar scandal au in cap).

Dany2182 (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:02

Din tot continutul formidabilului articol scris de dumneavoastra se delimiteaza, ca in multe alte dati, interesul cititorilor fata de acest personaj….
As dori sa punctez doua aspecte:
1) Oriunde in aceasta lume se mediatizeaza oamenii care fac audienta. Nu este vina lui ..spre ex. Radu Naum ca il tine pe Gigi cat mai mult cu putinta la telefon….daca nu am invatat pana acum…este vorba de principiile economiei de piata…totul se rezuma la bani…si nu cred ca are nimeni interesul sa nu-l mai dea pe Gigi la televizor, pt ca sunt o gramada de oameni care se uita la acest personaj…in incheierea acestui subiect: cred ca, daca ne uitam zilnic in jurul nostru o sa realizam de ce ne meritam conducatorii…sau cum sunt catalogati unii dintre ei….
2) Sunt dinamovist de mic si am plans de multe ori pentru aceasta echipa…Intr-o zi am pariat contra echipei Dinamo….Nu-mi imaginam vreodata ca, din cauza unei anumite sume de bani, e adevarat frumusica pt mine, o sa-mi doresc cu atata ardoare sa piarda echipa cu care tin de la 6 ani…si atunci stau si ma gandesc…..cat de dinamovisti sau stelisti sau banateni, craioveni…..sunt acesti patroni, investitori, presedinti sau cum s-or mai numi ei cand este vorba de atatia la mijloc? Deci iarasi ajungem la aceeasi concluzie si aici…Totul se rezuma la bani…
Imi pare rau sa contrazic o parere generala in aceste momente, aceea ca Gigi trebuie marginalizat de catre presa…..Din pacate presa in Romania NU ESTE NICI MACAR A SASEA PUTERE IN STAT……..DAR MOGULII SUNT PRIMA…..
O zi buna domnule Ioanitoaia! Va respect mult!

master_it (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 19:09

felicitari! e prima data dupa mult timp cand luati atitudine dar si asta a-ti facut-o abia dupa ce v-a batjocorit necioplitul cioban

suporter (56 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 20:34

De data asta apreciez in mod deosebit ce ati scris.
cu tot respectul

suporter (56 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 20:48

Am postat si altuia, dar as vrea sa auda toti ziaristii:
Nu vi se pare ca marea masa de cetateni se zbate sa elimine acele personaje care dovedesc lipsa de bun simt, de moralitate, de onoare?
Asemenea unui spin intrat sub piele si doare, organismul face infectie ca odata cu puroiul sa elimine si mizeria.
Degeaba toata zbaterea. Cetatenii nu au pe nimeni sa-i reprezinte astazi…. Partide politice, federatii de sport, personalitati…Nu sunt.
Ar fi putut ramane presa….da…un posibil purtator de cuvant al celor multi si anonimi….A caror strigat nu poate fi auzit altfel…
Onoare…bun simt, moralitate…demnitate….

deian 14 (7 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 21:14

excelent articolul.jos hotia …dragomir si sandu la puscarie becali la sectia 9:X

ionut (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 21:22

intelepciunea vine cu varsta , sper ca atunci cand va hotarati sa nu-l mai chemati nici pe Giovani su nu fie prea aproape de pensie.

alinvalcea (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 21:58

Si a scazut audienta?? Nu inteleg televiziunile de ce-i promoveaza? Uitatii ,facetii uitati si publicul vostru,adica noi, va vom fi recunoscatori,Trebuie sa faceti doar un mic sacrificiu,audientele vor veni daca dati stiri captivante fara acesti impostori.

Andrei (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 22:03

Zilele acestea m-am tot gandit ce putem face noi,suporterii,pentru a putea privi iarăși cu placere la echipa noastra draga.
Raspunsul este mai simplu decat am crezut la început și este la indemana noastră.

Stimați iubitori de fotbal si dragi stelisti va rog din suflet sa încercați timp de o săptămîna ca ori de cate ori vedeți ceva despre Gigi Becali sa schimbați postul !!!
Este arma cea mai buna pe care o avem impotriva lui.Deci nu uitati ,cum apare la TV „PAC,PAC” schimbati canalul !!!

alinvalcea (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 22:05

As pune pariu ca daca a-ti incepe cu o campanie de genul ,, IGNORATI PATRONII DE CLUBURI” O anuntati aceasta campanie, va zic eu ca in cel mai scurt timp ” voi scoate toate programele de sport de pe tv meu”. Desigur ca o sa ma uit la ei doar la meciuri. Si sigur ca mine mai sunt si altii. Supuneti asta la vot si veti vedea.

Comentează