Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Capul sus, Ianis!

Absent vreme îndelungată de pe teren şi cu mama grav bolnavă, fotbalistul dinamovist ar avea nevoie de încurajări, nu de huiduieli

Dinamo se află pe val. Iată, a cîștigat la Graz în Europa League şi a bătut-o deunăzi pe […]

marți, 22 septembrie 2009, 6:17

Absent vreme îndelungată de pe teren şi cu mama grav bolnavă, fotbalistul dinamovist ar avea nevoie de încurajări, nu de huiduieli

Dinamo se află pe val. Iată, a cîștigat la Graz în Europa League şi a bătut-o deunăzi pe Unirea Urziceni. Cu emoţii şi numai în prelungiri, dar și-a trecut în cont o victorie cu atît mai preţioasă cu cît e prima din partidele directe cu actuala campioană. Izbînda obținută duminică seara a provocat multă bucurie în Ştefan cel Mare printre elevii antrenorului italian Bonetti şi printre suporterii “cîinilor”. Un singur dinamovist a părut să participe mai puţin la sărbătorirea succesului, Ianis Zicu.

Sincer vorbind, avea motive să nu fie încîntat. Introdus titular, dar schimbat în minutul 70, a făcut iarăşi un meci slab, din care pricină asistenţa l-a fluierat copios la ieşirea de pe teren. De presupus că, dacă n-ar fi fost înlocuit la 1-1, tribunele nu l-ar fi luat în bîză. Aşa, s-a revărsat asupra lui fierea fanilor roş-albi, deranjați de scorul afişat pe tabelă în acel moment. Drept e însă că Zicu a decepţionat din nou: viteză de joc scăzută, numeroase acțiuni fără orizont şi nici măcar un dribling util

Reacţia publicului l-a iritat pe cel vizat, determinîndu-l să declare, la nervi, că se gîndeşte la despărţire. Cristian Borcea nu s-a dezis de galerie. Mărturisind că reacția acesteia l-a “deranjat enorm”, directorul executiv a adăugat “gata, de-acum îl vînd pe Zicu! Cine e huiduit va pleca la iarnă!”.

Să admitem că din fotbalistul strălucitor de altădată, transferat la Internazionale şi prezent de 5 ori în echipa naţională, a rămas doar o umbră. Ar trebui s-o recunoască şi el însuşi. Superjucătorul care, împrumutat la Rapid, a bifat 30 de meciuri şi a înscris 12 goluri în sezonul 2006-2007 a devenit o amintire din ce în ce mai ștearsă. A ars ca o flacără care s-a stins prea repede.

Cel mai simplu e să spunem că ne-am înşelat punîndu-ne atîtea nădejdi în Ianis, pe care destui, în momentele lui de graţie, îndrăzniseră chiar să-l compare cu Hagi. Şi, dezamăgiţi, să-l includem în categoria celor care s-au născut talente ca să moară speranţe. Gîndind astfel despre un tînăr care a demonstrat totuşi ceva, deşi nu cît a făgăduit, părerea mea e că n-am fi corecţi nici cu noi, nici cu el.

Deoarece am uita că Zicu a traversat o perioadă extrem de delicată şi, din păcate, încă n-a ieşit din tunel. Accidentat la genunchi în august 2007, practic, a lipsit de pe gazon un an şi jumătate, interval în care a fost operat şi reoperat. Numai şi pentru asta, i s-ar cuveni mai multă înţelegere. Cu atît mai multă cu cît necazurile nu încetează să-l urmărească, mama sa fiind grav bolnavă.

Vor pretinde unii că Dinamo nu pierde nimic prin plecarea unui Zicu care, la 26 de ani, tot întîrzie să reconfirme. Promite și nu se ține de cuvînt. Permiteți-mi să nu împărtăşesc această opinie, ci să cred că, după ce şi-a dovedit ataşamentul faţă de Dinamo acceptînd reducerea salariului cu peste 50 la sută, el mai merită o şansă. Poate că ultima, dar o merită. Ca atare, ar trebui încurajat, nu huiduit. Prietenul adevărat la nevoie se cunoaşte, nu?

Comentarii (53)Adaugă comentariu

spartanul lugojean (6 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 18:30

ZICU e un jucator F.BUN dar si F GHINIONIST! Merita ami multaintelegere din partea spectatorilor pt. ca e UN DINAMOVIST ADEVARAT!IN CURAND VA JUCA la adevarata lui valoare! FORZA ZICU si DINAMO!

the tehnician (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 18:33

un sfat : sa-l foloseasca varf retras, nu mijlocaș stanga sau dreapta si veti vedea ca va rupe nori. el e un marcator, are tehnica si ultima pasa ,ca nimeni altul, in preajma careului poate fi letal. in schimb nu e un jucator de travaliu, nu-i place sa ”are” terenul pe flancuri, asa cum trebuie sa faca un mijlocas lateral, se iroseste pe acel post. plus ca la accidentarea lui, e mai bine pt el ca al doilea varf, pt ca face un efort mai mic si isi poate pune in valoarea tehnica , sutul si ultima pasa.

wert (3 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 18:40

Am avut f. multa intelegere cu Zicu, dar el nu mai joaca nimic, e mult timp de cand doarme pe teren. Eu nu-l injur dar nu-l mai vreau la Dinamo pt. ca i-mi da impresia ca nu vrea sa mai joace pt. Dinamo.

tudor(gt) (43 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 18:59

Frumos spus d-le Ioanitoaia , dar nu-i cam mult de cind tot asteptam ca Zicu sa „rupa gura tirgului ” . Ma uit la meciurile e afara si vad jucatori gen Lampard care dupa ce i-a murit tatal a jucat mai bine ca oricind si exemplele pot continua , cu jucatori accidentati care au devenit chiar mai buni decit erau inainte .Acestui jucator ii lipseste ambitia cu desavirsire , sa ajungi la un club ca Inter si sa nu faci nimic sa te intorci de unde ai plecat si sa nu arati ca tu esti bun intradevar dar aia aveau ceva cu tine ……iertati-ma dar eu nu inteleg un astfel de comportament .

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 19:00

Exceptand cantecul de lebada de la Rapid, Ianis Zicu a pacalit fotbalul si – implicit – pe el insusi, de cand a aparut in fenomen. A fost tot timpul tratat cu indulgenta, a primit N sanse, de care si-a batut joc. La Inter Milano trebuia sa manance norii, dar a demonstrat numai indolenta. A revenit in Romania, unde a continuat sa mimeze fotbalul, desi a fost tot timpul platit MULT peste cat a oferit… Ba e emotiv, ba e sensibil, ba a fost accidentat, ba divorteaza, ba e bolnava mama… Tot timpul au existat motive (poate plauzibile, unele) pentru a nu juca fotbal ! Are 26 de ani !! Cat si mai ales CINE sa mai aiba rabdare cu ZICU ? Salariul injumatatit inseamna 200.000. Zicu nu merita nici macar 20.000 pe an, la cum se plimba pe teren. Sa plece !

pepe2 (6 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 19:08

si in ghips e cel mai bun din campionatul Romaniei.

privitoru’ (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 19:15

la momentul acesta atat poate! trebuie ajutat sa-si revina, ca jucand pentru Dinamo si-a rupt oasele pe teren!

ngcr (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 20:07

Dupa cum spunea si Sorin Cartu: Zicu „s-a ars”. A uitat de unde a plecat si unde vrea sa ajunga.Se complace in propria neputinta imaginata.

gil (21 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 20:09

sper sa-si revina,are talent dar mai trebuie sa si munceasca,o antrebare domnule ioanitoaia:an liga 1 sunt numai dinamo ,steaua,rapid,si anca vreo 3 echipe?toti ziarstii scieti ce bazaconii spune jiji,dar despre echipele din alba, ploiesti,bistrita,de ce nu spuneti decat an trecere,

taras bulba (294 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 20:11

Comparatia cu Danciulescu este forarte proasta pentru simplul moti ca Danciulescu este un om serios care nu a pacalit fotbalul . Si in momentele lui proaste, tragea de el ca nimeni altul !!! Imi aduc aminte cind era bolnav si tragea de el !!!! Nu e cazul lui Zicu !!! Zicu sta slab si mental dar mai alea fizic !!! Uitati-va cit de gras e pentru un mijlocas !!!! Imi pare rau dar cred ca e un pariu pierdut !!!

ALDO (164 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 20:21

sa zicem ca zicu e tanar , dar sa fii tanar ,sportiv si GRAS e nesimtire curata ,zicu nu alearga ,cand are mingea o pierde punand adversari pe contraatac ,in ultimul meci a atins mingea de DOUA ORI ,nu e posibil sa nu alergi sa nu participi la joc ,in meciul cu urziceni zicu a fost absent iar cand era mingea la scarlatache tremuram nu se poate performanta fara sa te implici se comporta ca un milog asteapta sa-i vina mingea RUSINE LUI ZICU DOARME PE TEREN

disneyland (8 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 20:43

N-ar avea nimeni nimic cu el daca ar alerga si nu i-ar iesi pasele sau driblingurile. Dar asa cand il vezi ca pierde mingea si se uita dupa adversar… Sa isi puna si el dvd-ul de la meciul cu Everton, sa vada cat a alergat in meciul ala si cate kilograme avea mai putin. Si acelasi lucru e valabil si pentru Niculescu. Daca lor li se pare normal ca restul coechipierilor sa fuga, iar ei sa se prezinte in halul asta e treaba lor.

rosso (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 20:51

ianis a fost printre jucatorii mei preferati… l-am considerat (si il consider in continuare), cel mai tehnic jucator din campionat si un veritabil nr 10 pt nationala… nu pot sa uit golurile cu sportul de la primul mandat la dinamo si nici pe cele cu bacaul pe cand era imprumutat la farul, ca sa nu mai vorbim de perioada excelenta de la rapid…
ianis este insa un jucator de moral si din pacate peluza nu intelege treaba asta… mai mult decat atat, bonetti nu cred ca i-a gasit locul in teren, astfel incat sa dea randament maxim pt echipa…
sansa lui este in continuare DINAMO… daca va pleca la iarna cine-l va lua??? cine ia un jucator cu 10 meciuri in ultimii 2 aniniciunul dus pana la capat??
RAMAI LA DINAMO, ANTRENEAZA-TE CU RESPONSABILITATE SI „VA IESI IAR SOARELE DIN NOU SI PE STRADA TA” !!!

object (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 21:07

S-ar putea ca Zicu sa nu fie in echipa pe care o merita (pe langa faptul ca a fost accidentat si alte necazuri)

bimbo (3 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 21:31

de acord cu dvs., zicu mai merita o sansa.
si, omeneste, trebuie incurajat.
si, tot omeneste, trebuie sa demonstreze ca invata ceva de la viata asta care acum ii da peste nas : cand era pe val, era tot numai ifos si iritare, numai in miez de mondenitati ii pria.
eu cred ca poate mai mult, isi datoreaza mai mult. sa arate ca vrea, sa lase flegma deoparte, sa puna osul si ve vedea ca fanii o sa-l poarte pe brate.

ii urez sanatate si lui si mamei lui.

Bula (19 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 21:41

Adrian Cristea e cel mai bun mijlocas ofensiv din tara, are 25 ani, cistiga o treime din salariul lui Zicu si mai e si injurat meci de meci. In galeria lui Dinamo sint, pe linga multi sufletisti si multi cretini! Acum, ca era sa plece, au vazut si ei ce valoare are Printul pt. echipa! Sa se poarte mai bine si cu el, si cu Zicu. Daca ar fi amindoi in forma maxima, Dinamo ar lua campionatul fluierind! Invatati din prostiile lui Becali si sustineti-va echipa civilizat si cu inima! Zicu mai are sezonul asta la dispozitie si eu am mare incredere in Bonetti ca o sa-l ajute! Merita cel putin pt, talentul care nu tebuie risipit! Ca dinamovist as muri sa fie vindut si la noua echipa sa faca furori si sa ne mai si bata singur in meci direct! Fa Doamne sa cada creier din cer!

corneliu (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 22:04

razvan a stiut sa-l faca sa joace, rednic si boneti, nu!
mai vine si desteptul de borcea care spune ca va vinde orice jucator pe care il huiduie tribuna…, dar ei, conducatorii de atatea ori huiduiti, de ce nu merg unde a intarcat mutu iapa?

Americanu (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 22:17

Unde sunteti toti aia care ii acuzati pe Dinamo de blaturi unde ati disparut mai are un blat de facut cu Rapid si cateva in Europa legue si va inchide gura la toti care nu stiti fotbal si care nu vedeti decat aranjament in toate meciurile lui Dinamo. uNde sunteti acum comentati sau ati intrat in vacanta.

Bogdan (7 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 23:42

Domnule Ioanitoaia,

Acum cativa ani, intr-un articol despre Zicu – care a preferat sa se duca in oras la restaurant/club / discoteca desi in aceeasi seara era un meci de fotbal a Romaniei – ca profesionalismul se vede si din interesul pe care il acorda meseriei si in afara timpului liber si ati banuit ca el se va pierde exact din acest motiv, al neprofesionalismnului sau, aveati dreptate – el insusi, Zicu, nu si-a acordat sansa de a deveni un ju cator mare. Accidentarile sale dese nu arata decat slaba sa pregatire fizica efectuata de-a lungul anilor nefiind un jucator care baga osul ca Radoi
In concluzie eu cred ca el a primit prea multe sanse de la viata si de la Dinamo + Lucescu incat sa mai merite inca una la Dinamo, parerea mea este ca el trebuie sa o dovedeasca la o echipa mult mai mica ca Andrei Cristea si apoi sa aiba sansa inca a unei tentatii de echipa mai mare.
Oricum nu va fi niciodata un invingator de genul Mutu sau Hagi, nici Macar cat Radoi ci va sfarsi la fel ca Radu NIculescu

U.S.A (25 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:10

Daca Dinamo ,deci Borcea, il va vinde pe Zicu vor dovedi inca o data daca mai era necesar ca nu dispune de creier ,nici macar cat o gaina.

dragomir (31 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:25

asta este conceptia suporterului roman.nu vin la meciuri sa sustina echipa ci sa huiduie sa injure sa improaste cu noroi.cel putin galeria lui dinamo este de coma.dupa ce ca 2 meciuri din europa ligue se joaca fara spectatori si sunt in pericol de excludere ei aprind torte in tribune la graz.ca si cand ai injurat dinamo.pentru ei doar repertoriul galeriei conteaza.nu conteaza ca munca jucatorilor ar putea sa fie zero din cauza lor.ei sa-si fca mendrele.eu nu pot crede ca un om poate fi atat de prost sa nu constientizeze ca daca aprinde torte echipa este sanctionata.cei care au aprins torte si au intrat pe teren acestia il injura si il fluiera pe zicu.acestia nu sunt suporterii lui dinamo ci dusmanii lui dinamo.fruntea sus ianis si nu pleca urechea la dusmanii lui dinamo.

pamfletaru (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:28

felicitari dlui ioanitzoaia,
un articol care il va trezi pe zicu si il va face sa fie iar ce a fost si mai mult decat atat…

mos gerila (294 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:53

ptr-dragomir: Sunt de acord cu critica care ai facut-o in ce priveste galeria, etc… In ce-l priveste pe Zicu nu mai sunt de acord !!! Se pare ca ii place mai mult sa fie „gurmand” decit sa face o adevarata pregatire fizica !! Din pacate Zicu nu va atinge niciodata vointa si spiritul de sacrficiu al lui danciulescu !!! E l-as imprumuta uregent daca regulamentul mi-ar permite !!!

doru (6 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 1:38

In fiecare meci in care intra astept sa vad ceva, astept un dribling, astept o sclipire…o sclipire ce nu mai vine…de vreo 2 ani. Daca mai merita o sansa? Normal! Este vorba de sport nu de o condamnare, merita nu una ci mult mai multe sanse! Sa se gandeasca insa si Ianis la faptul ca, de cele mai multe ori, galeria te iubeste si pentru atitudune nu numai pentru valoare! Capul sus Ianis!

valentin (6 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 2:29

Ianis, atitudine in teren si suporterii te vor respecta. Te rugam frumos, crezi in continuare in tine, asa cum credem si noi in tine.

stely (31 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 2:59

doru

„In fiecare meci in care intra astept sa vad ceva, astept un dribling, astept o sclipire…o sclipire ce nu mai vine…de vreo 2 ani. Daca mai merita o sansa? Normal! Este vorba de sport nu de o condamnare, merita nu una ci mult mai multe sanse! Sa se gandeasca insa si Ianis la faptul ca, de cele mai multe ori, galeria te iubeste si pentru atitudune nu numai pentru valoare! Capul sus Ianis!”

2 ani in care nu a jucat decat cateva meciuri..trebuie sustinut si o sa fie iar acel jucator de care Dinamo si Romania are nevoie.. ( un stelist )

dani (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 8:42

Pe cuvantul meu daca va mint…noi,romanii,nu ne-am incuraja echipele nici daca ar castiga cate un trofeu european in fiece sezon pentru ca asa suntem noi…fara prea mult caracter.Ce sa mai vorbim de jucatori..da-i ****** ca doar mai avem destui(sic.)!! Domnule Ioanitoaia,parerea mea este ca noi,cei din galerie,suntem de vina de cele mai multe ori : avem pretentia ca toti jucatorii sa fie intotdeauna la capacitate maxima doar pt amaratii aia de 10 lei biletu’..! Aici la noi in Romanica s-ar stinge jucatori muuult mai valorosi ca cei pe care ii avem pt ca la primul meci nereusit am fi in stare sa-i ***** .Noi,pe stadion, nu stim sa cantam bine nici „**** Dinamo” daramite un imn intreg al echipei favorite(vezi Liverpool).Hai sa ne schimbam si sa-i incurajam nu numai pe Ianis…ci pe toti si atunci vor zburda de voie pe teren. P.S. : ” You never walk alone ! ” -parerea mea!

manageru’ (4 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 8:58

s’a gandit cineva ca relansarea lui ar putea fi Urziceni? Dan Petrescu sigur o sa o faca in viitorul apropiat, cred..timpul nu este pierdut, ganditi-va la arshavin care a izbucnit la 28 de ani, insa lui zicu ii trebuie un mediu prielnic care sigur e urziceni!

groparu (20 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 9:09

(1)Zicu.Nu e pregatit suficient dupa accidentarea avuta.Locul lui inca nu era in echipa.Nu are suflu si forta fizica.Si ,poate,nici vointa.Il sfatuiesca sa plece la iarna.Nu de la Dinamo.Undeva in creierii muntilor.Sa dea jos 10 kg si sa faca o pregatire fizica desavirsita.Ca sa nu se plictisesca sa-l ia si pe „Printz”Astia doi stiu cu mingea cit toata echipa lui Dinamo la un loc.Dar nu sint pregatiti fizic.Dupa stagiul montan(eu i-as tine 2 luni izolati la Piatra Arsa) vor zburda pe teren.Si de aici pina la a gasi o echipa afara nu e decit un pas.Daca Zicu (ca si Cristea) nu va face acest lucru,se va lamenta in continuare.E chiar asa de greu de vazut ca omul nu poate in acest moment mai mult?Si ar mai fi ceva: Nu are ce cauta pe partea inchisa(stinga) tocmai pentru ca nu are (inca) viteza necesara sa depaseasca un fundas prin sprint.Mai repede as juca cu el virf,dar asta dupa ce isi va reveni.Totul depinde de el.(2)Suporterii.Si eu sint suporter dinamovist.Primul meu meci vizionat a fost cu multi ,multi ani in urma prin vara lui 1956 cind Dinamo zdrobea pe Galatasaray in CCE cu 8-0.Tata era mare microbist si ma lua cu el la toate meciurile din Capitala (indiferent de divizie) inclusiv cele ale lui Dinamo ,chit ca el era stelist(CCA p etimpurile de atunci)De atunci am vazut cam toate meciurile lui Dinamo dar nu-mi amintesc sa fi huiduit vreodata vre-un jucator,sa arunc cu pietre ,bucati de mai stiu eu ce su sa aprind torte.Daca cei care fac aceste lucruri se cred crema suporterilor dinamovisti se insala.Sint doar niste vandali.Fotbalul e doar un spectacol.Sportiv.Ca la orice alt fel de spectacol unde daca nu iti place(la cinema,teatru ,opera) iesi din sala si pleci.De ce la fotbal trebuie sa fie refularile si iesirile demne de 2-3 ani de puscarie?De ce nu se pot lua odata masuri ca sa mai pot si eu(si ca mine mii) sa ma intorc la meciurile de pe Dinamo? Caci am renuntat.Trivialitati,mizerie, incaierari cu jandarmii sau intre suporteri,iesiri demne de psihopati.Nu poti sta in preajma lor.Si totusi ei se cred adevaratii suporteri.Doar pentru ca nu au creier? Mai reflectati baieti ,mai reflectati,poate va vine mintea la cap in ultimul ceas.(ultima fraza este pentru conducere)

kmy (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:01

aveti dreptate in tot ce ati scris

A.S. (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:43

Corect. Ce a scris Ioanitoaia e corect. Zicu e un jucator nu bun, ci foarte bun. Are tot ce ii trebuie ca fotbalist, din punct de vedere fizic: viteza, dribling, sut, precizie in pase etc, etc. Ii lipseste ceva esential: un moral puternic. Iar aici e in primul rand menirea lui Borcea. El trebuie sa il sustina neconditionat, asa cum a facut si cu cei doi Cristea pana acum si ei contestati de multe ori. Zicu este o mina de aur pentru Dinamo, trebuie doar redescoperita. (Parol!)

fzr.1923 (25 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:57

nu trebuia sa pleci de la RAPID. aici erai iubit si respectat. Ti-ai facuto cu mana ta. FZR

jiji (26 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:36

Eu unul sunt stelist, dar nu mai merg la meciuri de cativa ani buni pentru ca atmosfera din tribune nu e ce ar trebui. Nu imi mai permite fizicul sa fig de jandarmi din cauza ca un sociopat de langa mine a aruncat cu scaunul in ei. Revenind la topic, Zicu este un superjucator, il stiu de cand a debutat cu o dubla la dinamo, apoi ii facea zile grele stelei la farul, etc.. Un jucator ca asta nu se pierde, trebuie sustinut si va da satisfactie in continuare. Mai are 7-8 ani de jucat, nu si-a spus ultimul cuvant.

MIHAI (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:58

ce tot atata il aparati pe Zicu,este un ***** care pacaleste fotbalul.Si bunica merge mai repede si sare decat o face acest jucator pe teren.Cand o sa-l vedem ca alearga pe teren atunci o sa-l aplaudam.Toti avem probleme personale ,dar asta nu inseamna ca nu ne mai facem treaba la serviciu.Nu vrem sa vedem decat daruire pe teren ceea ce la el lipseste cu desavarsire.
Vrea sa plece ,sa plece si sa ne lase nu merita banii pe care ii castiga la Dinamo.Altii nu vad nici a suta parte din ce castiga el intr-un an de zile dar sunt dedicati meseriei .Ce este aia jucator de moral?Adica trebuie sa-i cantam in struna si sa il lasam sa ne enerveze in continuare prin lipsa lui de implicare si dorinta de a juca fotbal.Daca ii este frica ,pa,daca nu mai poate ,pa,daca vrea sa plece ,noi nu-l retinem ,pa.

eu (35 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 12:30

Domnule Ioanitoaia astia n-au antrenor, n-au antrenor care sa vorbeasca cu ei atunci cand le este greu, sa-i puna pe picioare n-o mai „duduiti” atat ca pana nu-si iau un antrenor care sa stie cum sa-i mangaie sa scoata maxim posibil de la ei nu or sa faca mare lucru, or sa piarda cate unul, cate unul…

pepe2 (6 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 12:50

pentru dinamovistii nemultumiti de el: da, Doamne, sa plece, eventual la Urziceni!

John (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:00

Unde mai pui ca e si in divort cu sotia ! E mare talent zicu, peste Adrian Cristea dar a lipsit mult si are nevoie de meciuri in picioare ! Plus problemele familiale !

Dar deh, astia sunt suporterii dinamovisti !

John (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:01

Am uitat ! Forta Steaua ! Gigi pleaca din Ghencea !

radu (66 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:02

Daca nu era schimbat?Ce era sa faca Boneti, vroia sa joace in 11, nu cu unul care sta pe teren. Poate par dur, dar sa stiti ca vointa de a juca nu are legatura cu accidentarea. Nu se supara nimeni daca Zicu alerga tot meciul si nu-i iesea nimic! Asta e, se mai intampla! Dar sa-l vezi 2-3 meciuri la rand stand pur si siplu pe teren, fara sa intre la joc… e prea mult. Suntem oameni si intelegem ca are necazuri, dar nu poti sa astepti aplauze cand nu-ti dai nici un interes pentru meci! Una e forma si inspiratia, alta e transpiratia! Zicu pare ca nu vrea, nu ca nu poate. Si atunci e normal sa fii fluierat. Suporterii vin sa vada sportivi la fotbal, nu oameni care cred ca daca-i cheama Zicu, gata deja lumea le sta la picioare. Sa-l vedem ca vrea si vom fi alaturi de el.

milici (440 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:13

Galeria lui Dinamo si Steaua sunt parca la concurenta,care sa faca mai rau echipei:
-isi huiduie consecvent , cu si fara motiv proprii jucatori
_ afiseaza tot felul de banere interzise
_fososesc petarde si explozibili
_rup scune arunca cu te miri ce in tere
_sunt permanent pusi pe scandal in tribune si in afara lor.
Desigur exista si unele deosebiri intre grupari.
Cand e vorba de a fi atacat JJ , suporterii galagiosi sunt considerati automat ca cei buni, nimeni nu are timp si interes sa analizeze cine sunt si daca cererile lor sunt indreptatite;nimeni nu vede ca unele sunt rizibile,anormale si ilegale.
Drept e ca si JJ e cam paralel cu normalitatea dar sunt banii lui, e patron si dupa indemnul acestor suporteri chiar si presa a inceput sa ceara nationalizarea clubului sau deposedarea lui si chiar linsajul subiectului.
Oare mai exista legi si respectul fata de ele in Romania?

alex (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:25

eu am o intrebare pt voi toti: de ce zicu era in mare forma si mare pofta de joc la Rapid si de cand s-a intors la dinamo nu a aratat mai nimic (exceptand accidentarile)?! eu zik ca tot ceea ce a realizat la Rapid i s-a datorat in totalitate lui Razvan Lucescu care a reusit sa stea de vorba cu el ,sa-i insufle incredere si l-a pus pe picioare! iar declinul lui de la dinamo se datoreaza IN MARE MASURA antrenorilor si conducatorilor pt faptul ca nu au reusit sa-l motiveze dinou sa joace fotbal dupa acele groaznice accidentari! iar acum cand zicu trece prin momente grele ar trebui motivat si sa se stea de vorba cu el pt ca zicu are un talent extraordinar care nu trebuie risipit sub nicio forma! luati exemplul lui razvan si o sa vedeti cum o sa se schimbe in totalitate!

cantona (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:45

si mama mea a decedat si dupa cele trei zile acordate de statul roman m-am intors la munca. nu pot sa spun ca mi-a fost sau imi este in continuare usor , insa am incercat sa imi vad de treaba mea si sa dau randamentul pe care in acele momente il puteam da. zicu prea se jeleste , prea este nemultumit. a fost un puturos de cand il stiu. nu alearga dupa minge dupa ce o pierde , nu faca faza defensiva , nu se implica. este indolent. si echipa a doua este o varianta pana isi intra in forma ( daca se va mai intampla acest lucru ) . zicu traieste un meci dintr-un dribling , dintr-o pasa buna si atat. din pacate pentru el nu mai suntem in anii 70. cu jocul acela boem….in fotbalul de azi nu poti fi decat huiduit. andrei cristea este mult sub valoarea lui zicu , insa publicului ii plac atitudinea si incapatanarea lui. timpul zboara, zicule si ai deja 26. pune osul la treaba pentru ca o sa regreti mai tarziu. nu pacali fotbalul….ca te pacaleste si el pe tine.

Iurisid (5 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:05

Sa stiti ca dupa o accidentare se revine foarte greu la o forma initiala, si asta numai cu o vointa de fier si antrenamente suplimentare. Deci daca Ianis va dori sa redevina acel talent va trebui singur sa se ajute. Condamnam galeria care-l huiduie, dar aratati-mi un jucator care joaca bine si se daruieste pentru culorile clubului la care activeaza si care este huiduit? Daca el va juca macar 50% din ce juca in trecut ( la Rapid ) atunci va fi cu siguranta alaudat, dar cand intr-un meci 90% din pase se duc spre aparare ( deci nimic constructiv ) ce poti sa le ceri microbistilor dornici de goluri? Capul sus Ianis TU esti singurul care te poti ajuta si atunci si galeria te va aplauda. Sunt sigur ca poti trebuie doar vointa.

damu (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:52

Eu cred in continuare ca zicu este un jucator foarte talentat. In prima repriza a meciului de la liberec a dat multe pase filtrante foarte bune (una a fost de gol) si a dat si o minge in bara din lovitura libera, faza ce se putea transforma usor in gol. Dar ce s-a intamplat in repriza a 2-a? Cum se apropia de galeria dinamovista, cum era injurat; iar apoi bineinteles ca nu a mai jucat nimic. Sa ne aducem aminte si de meciul cu FC Arges cand imediat dupa ce a dat gol, au sarit unii dintre asa-zisii suporteri la el sa il injure. Ce naiba sa mai inteleaga si asta?

A gresit la inceput ca prea il gaseau paparazzi prin cluburi inainte de meci (asta acum multi ani totusi), a avut si ghinion cu accidentarile, dar totusi chiar sa il urati asa de mult? Pai asta duminica a fost mai huiduit ca Maftei in Stefan cel Mare.
Iar daca era mercenar interesat doar de bani… atunci explicati-mi si mie cum de a ramas la Dinamo asta vara cand i-au injumatatit salariul? Avea dreptul sa plece de la Dinamo, ba chiar sa si ceara compensatii, si asta mai ales cand in acea perioada Dan Petrescu si Bucsaru au spus ca il doresc la Urziceni. La Urziceni unde ar fi jucat direct in Champions League.
Problema lui vine de la faptul ca de la 18 ani toti au inceput sa il laude mult prea mult decat trebuia. Presa l-a comparat cu Hagi ca e talentat dar si ca e machidon, e din Constanta, a pornit la Farul… de parca ar avea ultimele trei vreo relevanta. Iar apoi, cand nu s-a ridicat asteptarilor presa si mai ales publicul au sarit pe el sa il desfiinteze in toate felurile. Parca sa compenseze faptul ca l-au ridicat prea mult in tinerete.
Stiu ca nu putem sa intoarcem timpul inapoi, dar daca presa l-ar fi tratat pe Zicu ca un simplu fotbalist, nu ca urmasul lui Hagi, daca el nu ar mai fi plecat in Italia sa incalzeasca banca de rezerve, si daca ar fi ramas la Dinamo sau Rapid… Eu chiar cred ca Zicu ar fi fost astazi un jucator foarte bun… pentru liga1.

adrian sime (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 15:12

In Romania sunt o multime de Zicu, dar Ianis asta a avut un noroc extraordinar pt. ca a avut salariu mare de la inceputul carierei sale de jucator.Cat despre fotbalistul Zicu eu cred ca este MEDIOCRU una dintre eternele sperante romanesti ramas la statutul de speranta.Noapte buna….

danimovistu (4 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 15:42

nea ovidiu si mie imi pare rau de zicu dar nu avem ce sai facem daca el nu vrea sa joace nimik, face figuratie pe teren . cu el pe teren dinamo joaca cu un om mai putin, daca ar face un efort si ar alerga maca,r dar cum nu se sinchiseste, sa fie sanatos sa plece unde i se permite sa faca figuratie

Dragos Sturzoiu (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:04

tind sa cred ca cei care il critica pe Ianis sunt acei suporteri care se schimba in functie de rezultat, chiar si in timpul meciului. eu ii dau credit lui Ianis, asa cum ar trebui sa ii dea toata lumea. ar trebui sa fim alaturi de el in momentele delicate in care se afla. el este un mare talent, are stofa. trebuie jucat de coechipieri si trebuie sa fie acolo un atacant care sa ii foloseasca pasele. daca nu are cui sa dea, ce sa faca? sa dea, asa, aiurea? am vazut meciul din tribuna, un singur minus i-as putea gasi si acela ar fi ca nu alearga destul de mult. nici cristea, adrian, nu alearga, si uite ca era regretat de tribune. dar cum sa iti vina sa mai alergi cand tu stii ce probleme ai si mai vin si suporteri care te injura? rusine celor care il injura, si rusine celor care injura orice jucator. sunt alte moduri in care iti exprimi nemultumirea fata de jocul prestat…
HAI DINAMO… SUCCES IANIS… DEMONSTREAZA-LE TUTUROR CELOR CARE TE CONTESTA CA SE INSEALA. AM INCREDERE IN TINE

fzr.1923 (25 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:37

nu trebuia sa pleci de la RAPID unde erai iubit si respectat. Ti-ai facuto cu mana ta. FZR

bibi (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:38

din pacate o alta victima a sistemului prost din fotbalul nostru prin care se forteaza aruncarea in fotbalul mare cu toata accesoriile de rigoare(laudaci,salarii mari;transferuri la echipe prea mari pentru valoarea lor)a multor jucatori din tara.Pacat Zicu era o speranta care va sfirsi in plafonare.

bronson (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:54

…fotbalul e mai greu, suporterii sunt mai rai, arbitrajele mai proaste iar competitiile mult mai partinitor organizate in cupe si alte trofee!!!aici intervine valoarea in sine a jucatorului si a sportivului, e mult mai spartan fotbalul si totusi odata asezat merge!nici brasil nu mai e brasil…sunt doar mici interludii asa de emotia amintirii!!!walk on little zicu! si ceilalti jucatori necajiti tot incurajati merita si sa incurajezi si tu si sa ajuti pe cei mai nefericiti ca tine!suporterii huligani de azi nu au mai mult creier decat copiii mici de aia nu trebuie sa-ti faci probleme prea mari, copiii mici nu gandesc…si deocamdata noi nu avem arshavini sau pavlenko ai nostri au fite si masini…care nu creeaza moral bun deocamdata, fotbalul e mult mai spartan…

Comentează