Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Terminator

Gigi Becali e pe punctul de a distruge nu numai  o echipă, ci şi o iubire!

Într-adevăr, Steaua a făcut joi un meci foarte slab. De presupus că starea gazonului şi lipsa spectatorilor i-au incomodat pe roş-albaştri, ceea ce nu […]

sâmbătă, 19 septembrie 2009, 10:06

Gigi Becali e pe punctul de a distruge nu numai  o echipă, ci şi o iubire!

Într-adevăr, Steaua a făcut joi un meci foarte slab. De presupus că starea gazonului şi lipsa spectatorilor i-au incomodat pe roş-albaştri, ceea ce nu scuză însă o prestaţie sub aşteptări.  Cu excepţia portarului Zapata, care i-a şi salvat  de la înfrîngere, restul jucătorilor au dezamăgit, mai ales B. Stancu, Surdu, Nicoliţă şi Toja. Autorul memorabilului eurogol de la Mediaş s-a zbătut ca peştele pe uscat, în vreme ce columbianului nu i-a ieşit nimic. Nici o pasă, nici o intercepţie. Socotită favorită, e drept, în faţa unui adversar mai bun decît se anticipa, Steaua ar trebui să se declare mulţumită cu 0-0. După aspectul partidei, mai degrabă merita să piardă decît să cîştige.

Dar chinul din întîlnirea cu Sheriff nu justifică sub nici o formă, deloc! schimbarea antrenorului. Într-o formulă întinerită, garnitura lui Bergodi  se afla angajată pe un drum ascendent, de  pe care a scos-o însă, ca şi cu alte prilejuri, însuşi patronul. Simţindu-se lezat în nemărginitul său orgoliu de faptul că tehnicianul italian i-a cerut să părăsească vestiarul în pauza dintre reprize, Gigi Becali l-a demis pe acesta imediat după meci.

Încă o dată, finanţatorul şi-a intrat în rolul de Terminator. Ca şi gestul lui de a merge la cabină, unde n-avea ce să caute, mazilirea ex-abrupto  a antrenorului constituie un act incalificabil. De neconceput într-un fotbal modern, ba şi într-o lume normală.

Scriam cîndva că Gigi Becali demolează cu o mînă ce construieşte cu cealaltă. De la un timp însă, nu mai construieşte, doar demolează.  A fost culant şi a încetat să mai fie, probă că a micşorat salariile şi s-a zgîrcit la transferuri. Pe rînd, i-a dat afară sau i-a împins să plece pe Hagi, pe Lăcătuş, pe D. Munteanu, din nou pe Lăcătuş  şi, acum, pe Bergodi, considerînd că nimeni nu se ridică la nivelul lui, el fiind cel mai frumos, cel mai deştept, cel mai cel! Nu s-a sfiit să-şi pună în cap suporterii, dar nu i-a păsat. În cazul în care va continua pe linia ştiută, deşi puţin probabil să-l poată opri cineva, creşte pericolul ca Gigi Becali  să omoare Steaua. O asemenea ameninţare n-ar trebui să ne lase indiferenţi întrucît discutăm aici despre distrugerea unei echipe, dar şi despre ceva mult mai grav. Despre distrugerea unei iubiri, a unei istorii, a unui simbol, a unui brand.

Destituirii lui Bergodi i-a urmat în aceeaşi noapte numirea lui Stoichiţă. În pofida riscului  de a împărtăşi soarta predecesorilor săi, “Lippi” n-a ezitat să semneze cu un patron care taie şi spînzură în stil feudal. Într-un fel, graba lui merită înţeleasă. Omul era pe liber şi dorea să lucreze cît mai repede.

În plus, ca unul care a mai antrenat în Ghencea, Stoichiță a recunoscut că “Steaua nu poate  fi refuzată”. De acord, dar nu şi cînd vorbim despre Steaua lui Gigi Becali, transformată în jucărie de un tip ce-şi imaginează că pentru el nu există nici măsuri, nici reguli, nici maniere. Şi tocmai de aceea, din păcate, ajunsă o jucărie stricată.

Comentarii (177)Adaugă comentariu

solomon (9 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:47

Aveti dreptate, o să se aleagă praful cu gigi care nu stie sa preţuiasca oamenii .

koradoo (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 15:06

Viata ne ofera cate o lectie apropape in fiecare zi: trebuie sa recunosc ca atunci cand acest personaj (gigi) a aparut in peisaj m-a fascinat prin carisma, independenta si …o oarecare aparenta de CARACTER, iar faptul ca parea a fi un MECENAT, imi intareau simpatia, chiar daca (virgula) carentele din educatia lui erau, oricum, evidente.
Departe de mine gandul de a fi avocatul oamenilor cu bani… nu am bani multi, nu pot sa stiu cum as gandi daca as fi in locul lor… Dar discutia de fata este mult peste fenomenul doar fotbalistic – este transcedentala… Prin virtutea serviciului, am cunoscut foarte multi oameni cu bani multi…de o modestie, o cinste si o verticalitate deosebita… oameni care erau MECENA in adevaratul sens al acestui minunat cuvant – fara a incerca sa-si faca vreun capital (de orice natura ar fi acesta) din faptele bune pe care le faceau – si faceau destule… Adevarul e ca si ei fac parte din istorie, iar in cele mai dese cazuri ei fac istoria… In privinta acestui personaj , trebuie sa recunosc, m-am inselat groaznic… Restul , foarte pe scurt, in teze si antiteze:
– trebuie sa plece din Ghencea, nu intrevad nici o alta solutie viabila.
– nu sunt stelist, nu tin cu nici o echipa din Romania (doar cu Nationala), nu sunt nascut in Romania (deci, nu am preferinte decat sa vad FOTBAL adevarat) – dar modul in care se dietruge consecvent un nume greu e inadmisibil.
– inteleg ca pana la deontologia profesionala a gazetarilor romani mai e cale lunga.
– ii rog pe toti cei furiosi (asemeni mie) sa caute sa evite solutiile extreme (violente) – aceasta aparenta de democratie are, totusi, destule mecanisme pasnice de a inlatura un personaj nociv…
– poate ca Bergodi nu o fi cel mai mare antrenor – dar cu siguranta e „purtator de coloana” – nu merita un asemenea tratament, ca om si antrenor.
– Steaua are dreptul la un alt destin !!!

Vlad47 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 15:30

Becali distruge cea mai frumoasa si cea mai iubita echipa de fotbal din Romania….orice suporter care crede k iubeste cat de putin echipa Steaua,trebuie sa continue protestul impotriva ciobanului pentru k el va pleca pana la urma…..cu siguranta!!!!!

florin (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 15:37

un articol bun, nu foarte agresiv cum s-ar cuveni, dar bun. stiti ce ma deranjaza pe mine cel mai mult : toti vedem, dar nu facem nimic. nu zic ca am putea face ceva anume, protestele nu isi au rostul pentru ca s-a vazut ca ciobanu-patron nu intelege nimic, sa nu venim la meciuri iar nu se pune problema, uni dintre noi avem abonamente iar faptul ca mergem sau nu – bani tot i-am dat.sa il injuram nu cred ca se preteaza pt ca o atitudine asemanatoare cu a lu’ becali nu face decat sa ii dea apa la moara…vreau si eu sa stiu ce se poate face????cheta iese din discutie pt ca sa fim seriosi ca socios cum sunt la barcelona sau valencia nu se poate.sper sa fi fost destul de coerent si sper sa gasim un raspuns, o cale de a indeparta ***** din ghencea

Eugen Borbely (18 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 15:53

Domnule Ioanitoaia,
Am mai spus ca nu inteleg de ce, dupa revolutie, au fost desfiintate Victoria si F.C.Olt. Atunci trebuiau desfiintate si Steaua si Dinamo. Fara remuscari. Macar erau in glorie, cum se spune. E mai bine acum ca desfiinteaza Steaua un nimeni? Si Dinamo va urma cat de curand, fiindca patentul e identic…Pacat de munca si reusitele celor ce au fost cu adevarat dedicati acestor cluburi…

Norbert (25 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:05

Felicitari d-le Ioanitoaia pt articol si comvingeri.
Presa este la datorie si poate opri declinul unei…stele,cred ca nu e prea tirziu dar trebuie oprit acest act dictatorial fara precedent in lumea fotbalului pus la cale de o minte bolnava.

Sandy (4 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:06

mai des astfel de materiale

dorel (9 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:19

sanatate.stoichita a dat dovada de linguseala si placaciune,acum de vazut daca dupa mai multe plecaciuni va mai reusi vreodata a avea o coloana vertebrala dreapta.Eu anticipam saptamina trecuta ca nu-l prinde sf.niculae pe bergodi la steaua ,acum incerc un pronostic :craciunul 2010 nu-l mai prinde pe balecali la echipa.
sanatate si steaua va prinde locul 5-6 max iar din grupa nu va iesi(ba da pe usa din dos).

andreii (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:29

Ceea ce nu intelege gigi becali este ca el nu reprezinta nimic pentru steaua.A distrus mai mult decat a facut si risca sa transforme echipa intr-una de mijlocul clasamentului.Acest om nu realizeaza ca tocmai cei pe care ii calca in picioare cu fiecare ocazie pe care o are(Lacatus,Hagi,Boloni etc.), INSEAMNA steaua.Ei,prin munca lor,au adus nenumarate trofee in vitrina clubului de-a lungul timpului si au facut istorie.Tot ce au cladit acesti oameni este distrus intr-un timp atat de scurt de un om incapabil de o gandire realista.De aceea trebuie facut ceva cat mai curand.NU ii mai acordati atata atentie si nu mai difuzati toate aberatiile lui.Promovati un analfabet care din orgoliu distruge cel mai galonat club din fotbalul romanesc.Situatia e foarte grava si un se va rezolva injurand-ul la meciurile echipei.Fanii injurand-ul cu fiecare ocazie nu fac altceva decat ceea ce isi doreste acest analfabet.Si anume sa fie in centrul atentiei.Ideal ar fi sa urmam modelul celor din spania..unde asa zisii socios aleg presedintii..

gg (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:29

cu cine sa faci echipa?cu tudose,ninu,bicfalvi(jucatori care anul trecut lustruiau banca la buzau),onicas(rezerva in liga3 la steaua2) a.ionescu(refuzat de craiova),cu jucatori adusi liber de contract,cu un tatarusanu(rezerva la bistrita)?pai cred ca bergodi a facut enorm ptr echipa asta.nu te poti lupta cu cfr,dinamo cu un asemenea lot.iar infrangerile au venit pe greseli personale.s a uitat probabil ca bergodi prin mutarile facute a castigat toate meciurile.mi e teama ca” lipi”va duce echipa in jos.

hapciu (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:43

„De la un timp însă, nu mai construieşte, doar demolează”

„În cazul în care va continua pe linia ştiută, deşi puţin probabil să-l poată opri cineva, creşte pericolul ca Gigi Becali să omoare Steaua.” (se implica prea mult emotional fata de toti ori steaua nu-i un amarat de srl ea trebuie sa fie o mare structura)

„O asemenea ameninţare n-ar trebui să ne lase indiferenţi întrucît discutăm aici despre distrugerea unei echipe, dar şi despre ceva mult mai grav. Despre distrugerea unei iubiri, a unei istorii, a unui simbol, a unui brand.”

„Într-un fel, graba lui merită înţeleasă. Omul era pe liber şi dorea să lucreze cît mai repede.”

Stalin (6 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:16

Referitor la jiji becali am un singur lucru de zis:albanezu tot albanez ramane……….

ovidiu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:21

bai „un suporter”..eu t intreb:e normal ca Steaua sa aiba in 8 sezoane 11 antrenori?toata aceasta inconstanta e din vina lipsei d moralitate a lui beacali..c crezi ca va mai avea vreun antrenor cat dimp va fi becali l echipa liniste si viata indelungata?

doru-focsani (4 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:23

Ca intotdeauna ceea ce scrieti merge direct la inimă!…e foarte trist ce se intamplă in cel mai galonat club al fotbalului romanesc…ca suporteri traim o adevarată dramă ce se petrece an de an la Steaua!…E din ce in ce mai rau…acest TERMINATOR cum bine ziceti…ne-a distrus sufleteste!…Am ramas consternat de ceea ce am auzit ce a vorbit la adresa dv. e un om de nimic din care doar numele Steaua l-a facut cunoscut…nu-mi pare rau de antrenorul Bergodi…nu a fost cel pe care il credeam ca poate face o echipă…sa jucam un fotbal spectacol…imi pare rau doar de omul Bergodi…care a avut de indurat josnicia unui…asa zis patronul Stelei…Sa speram ca va vinde Steaua…pentru ca e o pălărie prea mare pentru el…

Felixiulian (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:35

Domnule Ioanitoaia ne intrebam de ce steaua acasa sa dovedit neputiincioasa si in deplasare nu?? Pai simplu acasa Terminatorul ii distrugea psihic si inainte si in pauza,iar in deplasare nu ajungea la vestiar si rezultatele sunt marturie a muncii de calitate depusa de Cristiano Bergodi (Respect) Cu siguranta italianului ia ajuns si la luat frumos de guleras si la dat afara …

Felixiulian (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:38

Credeti dumneavostra ca Bergodi nu sa saturat sa nu aiba rezultate in Ghencea datorita Gibonului si sa mai fie si criticat dupa meci pt greseli care nu-i apartineau ???..Asta cred ca sa intamplat la meciul cu Sheriff…

Gica,un microbist adevarat (7 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:38

Domnilor ziaristi, va uitati acum si va intristati la gindul ca Steaua ar putea sa dispara. Zilnic stirile din sport si paginile ziarelor dumneavostra incep cu stiri ,unele de foarte proasta calitate, despre Becali si verii lui.Dumneavostra a-ti creat notorietatea acestui individ si indirect i-ati inzecit averea.Ba mai mult, a ajuns Parlamentar European tot din cauza faptului ca l-ati mediat atit de mult. In ultimii ani, se pare ca scoala de jurnalism din Romania,nu-i invata pe cei tineri decit sa caute scandalul si acolo unde nu este , sa-l creeze. In incheiere v-as ruga ca asa cum l-ati facut celebru pe acest nebun, tot asa sa-l ignorati si sa-l faceti mic,mic, asa cum ar trebui.Nu mai publicati stiri cu el,sau daca o faceti ,scrieti una mica intr-un colt de pagina,sa se simta neimportant.

milici (440 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:41

Acum am inteles ca Bergodi a gandit cu o mutare inainte-stiind ca va ajunge la Steaua 2 i-a lasat acolo pe Plesan,Rada si Dayro.
Poate ar trebui sa-i spuna cineva ca noua lui echipa nu are voie sa promoveze.

andrei (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 17:49

bravo domnule bergodi. aveti onoare. sunteti singurul antrenor care nu ati stat capra ciobanului . de-aia nu mai e bergodi ca nu facea ce zicea boul de becali si-i rupea foaia cu echipa cu care venea la vestiare . l-a lovit in orgoliu pe incult , nu a mai suportat .

viorel (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 18:15

Daca Becali reuseste sa distruga Steaua, va fi singurul act caritabil din viata lui. Pentru ca Steaua si Dinamo atarna ca doua tinichele nu doar de fotbalul romanesc cat si de identitatea noastra nationala. Cat timp aceste doua echipe continua sa existe noi nu am iesit si nu avem cum sa iesim din comunism.

diogene semidoctu` (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 18:28

domnule ioanitoaia,ce nu intelegeti dv este ca steaua n-a fost ,nu este si nu va fi niciodata a lui becali,decat scriptic.steaua este a suporterilor.steaua este un fenomen social si niciodata nu va putea fi asociata cu numitul gigi becali,care n-ar fi existat fara steaua si fara mediatizarea absolut necontrolata a presei.

Vlad (54 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 18:33

Nu vreau sa spun decat atat, d-lui Ioanitoaia:

Salut si apreciez abordarea jurnalistica din ultima vreme! Asta este atitudinea fireasca, etica si morala a omului de presa.

Felicitari!

Mircea (97 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 18:49

bun articol dar titlul lasa de dorit; cum asa „terminator”?? „steaua lui becali se refuza” este mult mai potrivit ! „terminator” suna prea pozitiv, chiar cool, mesajul nu-si atinge tinta.
becali are un comportament de psihopat; dorinta de a se da mare, setea de putere pe care si-o etaleaza atat de izbitor in relatiile cu oamenii, astea sunt atributele unui om bolnav psihic. Adevarul este ca Steaua dar si locul ala in parlamentul european a incaput pe mana unui om bolnav psihic.

666 @diogene semidoctu` (47 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:06

Vorbesti din suflet, dar astea-s doar vorbe frumoase si vise… Pana una alta, ala face ce vrea la Steaua. Pana nu va fi de acord sa plece, de voie sau de nevoie, nimic nu se va schimba. 🙁

requiem (15 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:15

Nu stabilesti tu unde se poate duce patronul si unde nu.

ghita1964 (24 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:21

Domnule Ioanitoaia pentru prima data dupa multa vreme sunt de acord cu dumneavoastra!Acest subom nu are ce cauta in viata publica si sociala a Romaniei!Este un mojic incurabil,de cea mai joasa speta!El impreuna cu tot clanul lor sunt o pata pe obrazul fotbalului romanesc!Va rog,daca dl.Bergodi mai are puterea sa vina la emisiune,sa-i transmiteti tot RESPECTUL si solidaritatea unui suporter stelist din Ardeal !Bergodi vei ramane in inimile noastre!Mai mult noroc incontinuare!

LiviuT (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:30

presa poarta intr-o masura destul de mare vina „ridicarii” acestui individ. daca nu l-ati fi pupat voi in fund, nu cred ca s-ar fi ajuns aici. indivizi ca becali, dragomir, si altii ca ei ar tebui ignorati si nu ridicati in slavi!

EToS (7 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:31

Abia astept retrogradarea Stelei.

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:44

@ Vlad, #122

Si eu, intru totul. For some reason, Dl Ioanitoaia e schimbat. Poate mai trage cativa jurnalisti dupa dansul.
Stoichita… Pfffffffff [Nu uita sa il bagi pe Dayro…]

anti_miros_de_oaie (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:46

Ciobanul e bolnav psihic, iar cei din jurul lui i-ar face un mare bine daca l-ar indruma catre un psihiatru. Exista medicatie care i-ar ameliora simptomele.

bebe76 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 19:49

Felicitari lui Bergodi si mult succes oriunde ar merge .

@Viorel on 19.09.09 at 5:21 pm (5 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:11

hai mah, aceleasi vorbe legate de comunism – Rapidu era favorita lui gheorghiu dej si a lui vacaroiu, nu uita asta

si nici restul echipelor nu au stat deoparte de comunism

Un tip (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:12

Pentru cei care sustin ca Steaua e a suporterilor… Va imbatati cu apa rece. Steaua este a lui Gigi Becali. El v-a furat-o si tine doar de voi sa o luati inapoi.

Nu vreau sa instig la violenta dar Gigi este un „terminator” asa cum si locul unde se termina o calatorie cu avionul este un „terminal” (ceea ce mi se pare una din cele mai bune bancuri). El face si zice ce vrea si nimeni nu i se poate impotrivi.

Ideea mea e ca nu ar trebui sa mai ziceti ca Steaua e a voastra, pt ca nu e, ci ar trebui sa vedeti ce trebuie facut sa o recuperati.

cezar (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:38

Bravo Ovidiu Ioanitoaia, foarte bun articol si realist, esti un om care vede si are curaj sa expuna adevarul asa cum este el.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:44

In sfarsit o schimbare de atitudine in privinta lui Becali, care acum deja a mers prea departe. Daca as fi suporter stelist nu l-as mai suporta pe acest mojic ce se crede buricul pamantului, D-zeu pe pamant! Si totusi, nu stiu din ce motive, televiziunile continua sa alerge dupa el pentru tot felul de declaratii. Cred ca un boicot media ar fi singurul care l-ar mai linisti pe acest individ, care, dupa ce a devenit europarlamentar parca si-a pierdut mintile!

nic (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:52

Dl Ionaitoaia,
Good job!!!!
Eu cred ca presa l-a facut pe becali ce este pt ca a scris vrute si nevrute numai ca sa-si vanda ziarele si acum dl becali face ce face!
ma bucur nespus ca DL BERGODI i-a dat o lectie de viata si care nu a acceptat sa fie umilit de marele om cu bani!!!!
Rusine lui becali si ar fi foarte ,,frumos” din partea lui sa plece si sa lasa clubul la cineva care sa-l conduca cu demnitate!
Cu respect pt dumneavoastra si tuturor microbistilor de fotbal.

Nic

FANE (7 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 21:15

FELICITARI, FELICITARI, FELICITARI PT ARTICOL. Cei care au colaborat cu comunistii sunt stigmatizati si acum dar de cei care ii tin trena acestui psihopat care are toate caracteristicile unui tiran, ce ziceti?

OTI (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 21:20

Inca o miscare foarte proasta a patronului Stelei,iarasi exact inaintea alegerilor, de data aceasta prezidentiale.Fara a pune la indoiala egocentrismul si spiritul lui de demolator, cum bine spuneti, cred ca mai sunt in jurul lui si niste trepadusi care fac jocul altcuiva, habar n-am cui, si ii sugereaza sa faca miscari deosebit de proaste in momente cheie.Asa s-a intamplat si cu demiterea lui Hagi, de asta nici n-a intrat in Parlamentul Romaniei.Nu ca ar fi ceva rau 🙂

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 21:44

Corect articolul dar, Gazeta Sporturilor are si ea o parte de vina la tot ce se petrece in Ghencea. Mediatizarea nebuna a patronului Stelei a dat nastere la un MONSTRU. Dar, va veni ziua cand acest MONSTRU, va disparea fara urme. Hai Steaua!

martin_dinca (22 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 22:04

bravo,mai nea ovidiu …

de obicei nu te citesc , reusesc sa ma plictisesc repede , dar un singur lucru nu-ti putem reprosa : profesionalismul

esti de tip vechi dar , cand ai dreptate ai …..

chapeaux bass

liviu (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 22:07

Felicitari pt editorialul acesta si nu numai..Am vazut dupa-masa ca „terminatorul” super super porecla,s-a cam atacat.Domnule Ioanitoaia,nu va uitati in gura asta ***** si scrieti-ne in continuare de cioban,pana pleaca odata si odata

mircea cel batran (108 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 22:10

Stimate Domnule Ioanitoaia,
Felicitari pentru articol si pentru pozitia echilibrata. Sigur nu putem face mare lucru pentru ca Becali e proprietar. Dar, putem sa avem demnitatea si puterea de a crea opinia necesara pentru a face asemenea „personalitati” sa dispara din viata noastra publica. Daca ne amintim un pic vom vedea ca manifestari de megalomanie si paranoia au avut si Hitler si Ceausescu. Becali nu e de loc departe de comportamentul acestora. Poate ca ar trebui sa avem taria sa initiem o campanie care sa scoata tot clanul Becali din fotbalul si viata publica de la noi. Pentru ca fac mult rau. Daca vrem sa fim respectati de altii trebuie sa stim sa ne respectam pe noi si sa ne curatam curtea de buruieni.

lulu (4 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 22:24

DOMNULE IOANITOIA IN AFARA DE MECIUL CU CFR UNDE STEAUA A JUCAT BINE IN TOATE CELELATE A JUCAT PROST UITATIVA SI DUMNEAVOASTRA LA GRIGORAS CE A FACUT LA OTELUL LA IASI CU JUCATORI NECUNOSCUTI UITATIVA LA PUSTAI CU GAZ LA MOLDOVAN CU BRASOVUL CARTU CU PANDURI SI ALTI ASTA INSEAMNA SA FII ANTRENOR BUN FACAND REZULTATE BUNE CU JUCATORI TINERI NECUNOSCUTI RAZVAN LUCESCU ACUM UN AN CU BRASOVUL CU JUCATORI TINERI NECUNOSCUTI A BATUT DINAMO TIMISOARA CFR ASTA DA ANTRENOR BRAVO LOR PE ACESTIA TREBUIE SA-I LAUDAM UNDE MAI PUI CA SUNT ROMANI

Radu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 22:40

Bravo!

As vrea sa vad presa romaneasca luand atitudine in intreaga ei fiinta, asa cum ati facut-o acum cu acest articol. Este inadmisibil ca un diavol sa faca ce face in Ghencea si lumea sa stea sa rabde. Eu cred ca daca presa ar fi cu gura pe el si l-ar porcari in fel si chip, sa-i scoata la iveala toate nedreptatile pe care le face, ar fi intr-adevar un dezastru pentru becali si si-ar dori sa plece. Ar fi ideal sa nu mai apara la nici o interventie televizata, nici presa sa nu mai comenteze despre ce a spus becali sau n-a spus, sa fie de-a dreptul ignorat! Asta l-ar distruge!

vasile zavoda (15 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 22:52

becali a venit cu o idee interesanta,cedarea palmaresului stelei, si sa adauge anul preluarii 2003 societatii fcsb, numele cesionarului dat de becali mi se pare hilar,mustata mare suspensor stelist si tot o data ceva pe la aiss(apropos de un control financiar contabil ?)
cred ca daca ar fi ceva serios singurul cesionar ar trebui sa fie mapn ul.

marinica (5 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 23:22

Foarte bine scris articolul. Felicitari d-le Ovidiu!
Eu cred ca vinovata de nebuneala cu Becali este presa.
Omul asta nu mai trebuie bagat in seama. Fiti sigur ca nu va renunta usor la Steaua, este jucaria lui, pe spatele ei si-a facut imagine.
Cum ar fi sa nu-l mai caute nimeni la telefon?Cum ar fi sa lipseasca de pe ecranele TV?Inimaginabil.
D-le Ovidiu, chiar nu se poate sa faceti niste emisiuni fara polemici, fara injuraturi, emisiuni dedicate exclusiv fotbalului, nu cu 70-90% ocupate cu telefoane la Borcea, Becali (3), Porumboiu, Craciunescu, Argaseala, Turcu, Muresan..etc.?
Un exemplu de emisiune buna ar fi genul „Zona Verde” a lui Vochin.
Daca aveti timp astept un mesaj de la dvs.
Multumesc.

john (14 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 23:28

problema acum este ca becali a inceput sa abereze si tare mi-e teama ca va distruge steaua numai ca sa faca in ciuda suporterilor adevarati. eu nu pot sa cred ca nu exista in tara asta niste suporteri stelisti cu minte si cu bani care sa organizeze preluarea clubului. toata lumea vorbeste de hagi sau de ilie nastase. eu cred ca mai sunt si altii, iubitori ai stelei, care sa puna ban pe ban si sa ia clubul. cifra vehiculata de cioban, 40 de milioane de euro, e o aberatie, clubul nu valoreaza mai mult de 10 milioane de euro. in afara de jucatori, nu exista active, cine stie cate datorii or fi (poate cu alea se ajunge la 40 de milioane). voi cei din presa trebuie sa aveti grija si sa nu-i mai cultivati pe ****** de oameni de fotbal pe care ni-i aratati toata ziua, ca de-acum intram intr-o zona periculoasa. daca steaua va fi asasinata, va fi rau, foarte rau, suporterii vor fi indreptatiti pe deplin sa-si faca dreptate. voi despre ce o sa scrieti, daca nu mai e steaua? totul se intoarce impotriva voastra ca un bumerang, ca n-ati avut minte cand trebuia.

silviu (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 23:53

CITEVA PERSOANE CARE SI-AU EXPRIMAT CUVINTUL AICI AU DREPTATE,FARA MEDIATIZAREA LUI BESCALI DIN PARTEA VOASTRA ,ACEST INDIVID AR FI FOST UN SIMPLU PATRON DE CLUB.AS VREA SA STIU DACA PATRONUL ECHIPEI UNIREA URZICENI ACORDA TOT ATIT DE MULTE INTERVIURI CA SI ACEST INCULT.

dragomir (31 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 0:24

e vina dumneavoastra a presei ce a devenit becali.i s-a dat prea multa importanta.si acum pe site-ul gsp 40/suta este despre gigi becali.voi presa l-ati urcat acolo sus voi presa aveti datoria sa-l coborati.va rog nu-i mai dati atentie.in rest sa auzim numai de bine.

alex (5 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 0:27

Felicitari lui Bergodi pt gestul sau, e singurul antrenor care a plecat de la Steaua onorabil, fara sa lase capul plecat.Iti multumim, d-le Bergodi.Becali chiar nu te vezi in oglinda?mi-ar fi rusine sa mai apar in lume daca as fi in locul tau…felicitari pt articol

Comentează