Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Terminator

Gigi Becali e pe punctul de a distruge nu numai  o echipă, ci şi o iubire!

Într-adevăr, Steaua a făcut joi un meci foarte slab. De presupus că starea gazonului şi lipsa spectatorilor i-au incomodat pe roş-albaştri, ceea ce nu […]

sâmbătă, 19 septembrie 2009, 10:06

Gigi Becali e pe punctul de a distruge nu numai  o echipă, ci şi o iubire!

Într-adevăr, Steaua a făcut joi un meci foarte slab. De presupus că starea gazonului şi lipsa spectatorilor i-au incomodat pe roş-albaştri, ceea ce nu scuză însă o prestaţie sub aşteptări.  Cu excepţia portarului Zapata, care i-a şi salvat  de la înfrîngere, restul jucătorilor au dezamăgit, mai ales B. Stancu, Surdu, Nicoliţă şi Toja. Autorul memorabilului eurogol de la Mediaş s-a zbătut ca peştele pe uscat, în vreme ce columbianului nu i-a ieşit nimic. Nici o pasă, nici o intercepţie. Socotită favorită, e drept, în faţa unui adversar mai bun decît se anticipa, Steaua ar trebui să se declare mulţumită cu 0-0. După aspectul partidei, mai degrabă merita să piardă decît să cîştige.

Dar chinul din întîlnirea cu Sheriff nu justifică sub nici o formă, deloc! schimbarea antrenorului. Într-o formulă întinerită, garnitura lui Bergodi  se afla angajată pe un drum ascendent, de  pe care a scos-o însă, ca şi cu alte prilejuri, însuşi patronul. Simţindu-se lezat în nemărginitul său orgoliu de faptul că tehnicianul italian i-a cerut să părăsească vestiarul în pauza dintre reprize, Gigi Becali l-a demis pe acesta imediat după meci.

Încă o dată, finanţatorul şi-a intrat în rolul de Terminator. Ca şi gestul lui de a merge la cabină, unde n-avea ce să caute, mazilirea ex-abrupto  a antrenorului constituie un act incalificabil. De neconceput într-un fotbal modern, ba şi într-o lume normală.

Scriam cîndva că Gigi Becali demolează cu o mînă ce construieşte cu cealaltă. De la un timp însă, nu mai construieşte, doar demolează.  A fost culant şi a încetat să mai fie, probă că a micşorat salariile şi s-a zgîrcit la transferuri. Pe rînd, i-a dat afară sau i-a împins să plece pe Hagi, pe Lăcătuş, pe D. Munteanu, din nou pe Lăcătuş  şi, acum, pe Bergodi, considerînd că nimeni nu se ridică la nivelul lui, el fiind cel mai frumos, cel mai deştept, cel mai cel! Nu s-a sfiit să-şi pună în cap suporterii, dar nu i-a păsat. În cazul în care va continua pe linia ştiută, deşi puţin probabil să-l poată opri cineva, creşte pericolul ca Gigi Becali  să omoare Steaua. O asemenea ameninţare n-ar trebui să ne lase indiferenţi întrucît discutăm aici despre distrugerea unei echipe, dar şi despre ceva mult mai grav. Despre distrugerea unei iubiri, a unei istorii, a unui simbol, a unui brand.

Destituirii lui Bergodi i-a urmat în aceeaşi noapte numirea lui Stoichiţă. În pofida riscului  de a împărtăşi soarta predecesorilor săi, “Lippi” n-a ezitat să semneze cu un patron care taie şi spînzură în stil feudal. Într-un fel, graba lui merită înţeleasă. Omul era pe liber şi dorea să lucreze cît mai repede.

În plus, ca unul care a mai antrenat în Ghencea, Stoichiță a recunoscut că “Steaua nu poate  fi refuzată”. De acord, dar nu şi cînd vorbim despre Steaua lui Gigi Becali, transformată în jucărie de un tip ce-şi imaginează că pentru el nu există nici măsuri, nici reguli, nici maniere. Şi tocmai de aceea, din păcate, ajunsă o jucărie stricată.

Comentarii (177)Adaugă comentariu

Tomescu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:10

Domnule Ioanitoaia, va incheiati articulul spunand: „un tip ce-şi imaginează că pentru el nu există nici măsuri, nici reguli, nici maniere”. Dar exista?

adi (180 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:10

Gigi distruge Steaua, dar si cu ajutorul presei ! Presa il pupa undeva pe cioban, tot timpul ii cere parerea despre orice !

adi (180 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:12

Stoichita n-o sa stea mult pe banca, urmeaza Panduru, dar si el va zbura dupa cateva luni, se cearta si el cu Becali ! Acum nu se cearta pentru ca e doar de cateva zile la club, e prea devreme. Nimeni nu va sta prea mult pe banca Stelei !

nike (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:13

ACEST domn becali , A DESCOPERIT UN NOU CUVANT ” DEMNITATE ” CU CARE NE-A INFECTAT AUZUL . el,SARACU ‘ NU STIE CUM SE MANANCA ACEST CUVANT. domnule becali, DACA AVEAI DEMNITATE SI ONOARE ( PRECUM SPUI) , NU AVEAI CE CAUTA IN VESTIAR LA PAUZA. CUM tu TE-AI DUS, INSEAMNA CU NU AI ASA CEVA…DECI NU VAD UNDE AI FOST ASA TARE RANIT, DE AI PLANS PE TOATE POSTURILE TV CUM CA BERGODI NU TE-A LASAT SA MERGI LA „GRAMADA CU NISIP”.TOT CEEA CE AI FACUT SI VEI FACE LA STEAUA SE NUMESTE DISTRUGERE…IAR CA SA INTELEGI SI tu , O SA-TI FAC O TRADUCERE POPULARA. ” O MUSCA INTRA IN ***** UNUI CAL. SI CAND SA IASA , …CALUL PLECASE . „

stresu (81 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:13

Domnule Ioaniţoaia,

Ca de obicei, speculaţi orice legat de GIGI BECALI pt. că acesta vă ignoră cu desăvârşire.
Înainte de a comenta speculativul dvs. articol, vă întreb, prieteneşte, de cât timp nu l-aţi mai avut invitat la Recurs pe Jiji ?

Comentariu:

Piţurcă, Olăroiu, Protasov sunt antrenorii din „era Becali” care nu au fost demişi şi asta pt. că aceşti antrenori AU AVUT REZULTATE.
Ceilalţi: Lăcătuş, D. Munteanu, Hagi et.comp. nu au demonstrat că sunt capabili să antreneze Steaua.
Nu îi pot băga în această categorie pe Zenga şi Bergodi.

În altă ordine de idei, vă întreb domnule Ioaniţoaia, dacă dvs. în calitatea pe care o aveţi v-aţi permis vreodată să-l daţi afară pe patronul ziarului pe care-l conduceţi ?

Nu sunt de acord cu afirmaţia lui Dragomir că angajaţii sunt sclavi, dar nu sunt de acord nici ca angajaţii să-şi facă de cap.

Ceea ce a făcut Bergodi se poate numi ABUZ, desigur nu în forma penală, un Abuz mai mitetel. Vă întreb, cum ar fi putut continua relaţia PATRON-ANGAJAT, în situaţia de faţă, dacă JIJI nu ar fi ripostat ?

Vă rog, ştiu că şi dvs. sunteţi un tip orgolios, puneţi-vă câteva secunde în pielea lui JIJI şi judecaţi. Cum aţi fi procedat. Să nu-mi spuneţi că i-aţi fi mărit salariul.

Becali are multe păcate, are multe defecte, dar nu merită ca un angajat să-l ia peste picior.
Becali iubeşte mult mai mult ca oricine STEAUA, normal este afacerea lui, de aici câştigă IMAGINE şi CAPITAL, iar atunci când va avea rezultatele aşteptate, pe plan sportiv, nu va mai fi schimbat nici un antrenor, nu va mai fi criticat nici un jucător.

A, şi încă ceva…
Din câte ştiu eu, STEAUA, este un club privat…
… deci mai puţin amestec în treburile interne ale clubului… nu aveţi nici un drept…

O zi bună…

Marius (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:16

Nu mai scrieti despre el

sergiu (4 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:18

Este pt. prima data cand vad o reactie atat de vehementa din partea dvs. ceea ce inseamna ori ca sunteti cu adevarat revoltat de ceea ce se intampla in mediul fotbalistic,ori aveti inca o comanda(politica,economica)in acest sens…indiferent de ceea ce va anima revolt, reactia trebuie multiplicata si de ceilalti colegi de breasla.NUMAI asa,printr-o campanie de presa concertata,se pot obtine rezultate radicale(vezi cazul Ridzi-daca un personaj sustinut de un intreg aparat politic a putut fi pus la colt,banii oierului nu ar trebui sa-l faca imun).Un alt grobian trebuie sa aiba aceeasi soarta ca a oierului-presedintele ligii cred ca e ”umbra” care scoate ce este mai nociv din idiotul asta transformat peste noapte in guru-ul fotbalului romanesc.E revoltator sa asisti cum tortionarii regimului trecut devin formatorii de opinie ai unei societati care se doreste a fi democratica.Voi i-ati format pe indivizii astia,voi trebuie sa fiti portdrapelul miscarii de revolta impotriva lor:ARATATI CA VA PASA DE FOTBAL!!!

teo (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:20

nu becali este de vina ci societatea anormala in care am ajuns sa traim.este o societate a ciocoilor in care noi cei multi,fara de care acesti parveniti,hoti si toate epitetele negative posibile ce le pot fi adresate n-ar fi ajuns nici in cele mai fanteziste vise,am fost redusi doar la statutul de slugi,dupa exprimarea unuia dintre cei mai verosi exponenti ai acestei categorii de pradatori,dragomir dumitru,un infractor de drept comun in ambele regimuri.si aici presa are partea ei de vina,prin atentia deosebita,ca sa nu spun complicitate,ce le-o acorda acestor personaje oneroase.din pacate traim intr-o mare de ipocrizie la toate nivelele.societatea ideala nu o vom regasi decat in romane sau filme artistice,deci pe mine chiar nu ma mira ce se intampla atat in fotbal cat si in alte domenii.chiar credeti ca lui ioanitoaia ii pasa de soarta stelei?

Hash (18 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:22

cand majoritatea „prietenilor” lui becali sunt niste parveniti ca dragomir, borcea, paunescu sau mai stiu eu, nu poti sa astepti multe. becali nu poate gandi, el trebuie sustinut in gandire. toate deciziile luate de el au fost luate „pentru ca mi-a zis cineva…”. el nu poate, ati vazut ca nu stie nici citi bine de pe foaie. probabil in lumea afacerilor pe care le desfasoara „cunostintele” ciobanului asa se intampla si poate de aceea nu suntem la un nivel mai ridicat, dar in lumea fotbalului, totul trebuie sa fie fair-play si responsabil. Bergodi la Steaua a facut ceva pentru viitor nu pentru moment. A avut curajul sa joace cu un mijloc format din 2 jucatori care au 19 si 20 de ani meci de meci (si asta pentru ca asta a fost lotul, pentru ca transferuri nu a facut, decat dupa tiparul, liber si ieftin). Este adevarat a pierdut cu Urziceni (care joaca de 3 ani impreuna), Dinamo (din ghinion) si egal cu CFR (care are jucatori cu experienta), dar tot cu acei tineri in echipa. Becali l-a cerut pe Ninu si Tudose in centru ca asa vede el, Bergodi i-a dat aceasta satisfactie si apoi ce s-a intamplat? l-a jignit pe Tudose ca nu este jucator. De ce nu-i explica nimeni, ca antrenorul isi asuma responsabilitatea pentru rezultate, nu jucatorii…el se ducea la vestiar sa injure jucatorii, ceva inadmisibil in lumea civilizata. Zicea Porumboiu intr-o vreme ca fotbalul a luat-o inaintea societatii, momentan sunt la acelasi nivel…trebuie facut ceva si pentru ca sloganul gsp-ului este „noua ne pasa de sport” asteptam sugestii…

Fost Stelist (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:23

Articol super ! sper sa fie doar inceputul, de asemenea sper sa vi se alature si altii din media de specialitate si impreuna cu suporterii Stelisti sa incercam sa salvam Steaua. De la demiterea lui Hagi simt la fel ca multi alti Stelisti ca echipa mi-a fost confiscata de catre cioban astept cu nerabdare clipa in care putem vorbi de el la trecut —( fost finantator al Stelei gigi becali )

raul (5 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:31

Afara din Ghencea ciobane!!!

cristi (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:32

Steaua este o echipa in reconstructiue sau cel putin asa am crezut pana la demiterea lui Bergodi.
Pentru a forma o echipa, ai nevoie de jucatori talentati, disciplinati si foarte important fara aere false de vedete.
Ca o paranteza,de exemplu Hagi a inceput sa inteleaga acest lucru tarziu, la „batranete”.

Revenind la formarea unei echipe, mai ai nevoie si de un antrenor cu „har” ( atentie nu orice antrenor poate forma o echipa). Fiecare jucator are personalitatea sa; unul poate fi motivat doar cu „biciul”, altul doar cu vorba buna, etc.
Cred ca Bergodi este un astfel de antrenor.

Am apelat la acesta introducere doar pentru a sublinia enorma deosebire dintre meseria de antrenor si cea de crescator, in cazul nostru , de oi.
Ceea ce stie, sa faca, un bun crescator de oi este sa cumperi miei ieftin, sa-i hraneasca cu „economie” iar in final, dupa tranformarea lor in oi, sa le valorifice cu profit.
Revenind la „oile noastre” sfat pentru dl. Stochita ; crescatorului Gigi Becali ar trebui sa i se propuna un contract ca intre stapan de oi si baci. Baciul isi ia oile si pleaca la munte, departe de ochii stapanului, urmand ca doar la final de sezon sa i le returneze.
In alta ordine de idei, frati suporteri de toate culorile hadeti sa facem si noi ce fac, cu deosebit succes, magistratii; NU MAI MERGETI PE STADIOANE.
Macar o vreme. Poate mesajul acesta va fi inteles.
Hai sa-i lovim pe crescatori acola unde ii doare cel mai tare. La chimir.

LucianTiT_B (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:34

Probabil e greu de inteles ca totul e un joc politic la noi in tara, totul e legat de interese.

Un trust media are interes de a avea cat mai multa audienta, pentru a castiga din publicitate deci nu o sa avem sansa de al vedea be becali, banat.
Si oare doar mass media e de vina in aceasta situatie? Nu sunt de vina si milioane de romani care prefera sa il vada pe gigi becali la tv decat sa citeasca o carte? Si totul sub falsul pretext ca sunt distrati de atitudinea lui !
Priviti cazul Prost-Tv care are o audienta enorma, sub titlurile mincinoase Senzational !! Ce poti sa mai ceri de la o tara in care unule dintre ziarele cele mai citite sunt Can-Can, Click si Libertatea? Unde stirile sportive si nu numai suna de genu x a fost la o nunta, y a fost la nu stiu ce restaurant si z si-a luat inca o tigaie 🙂 Si suna asa pt ca asta vrea romanul sa citeasca, o prostie !!

Poate ca sunt ziaristi care gandesc k noi, cei multi. Dar ce putere au ei in fata mogulului? Si ei sunt la fel de lingai ca tot stafful steaua. Cazul ridzi un caz politic, Voiculecu era plin de interes. Nu stiu daca are aceleasi interese in ceea ce il priveste pe Becali.

Suntem o tara democrata in care patronii sunt Dictatori, asta vroia sa spuna si Dragomir, numai k a uitat sa se mentioneze si el printre ei. Nici presa, nici alte institutii nu au libertate, totul este dictat de sus.

Poate ca singura rezolvare ar fi schimbarea atitudinii, a noastre, a tuturor romanilor, sa incepem sa gandim si sa luam atitudine. Ma intreb oare ce sar intampla in cazul in care angajatii sar uni in potriva patronului? Daca toata antena 1 nu ar mai lucra pentru ca nu sunt multumiti de conditii. Probabil dictatorul sar vedea in trista situatie de a accepta conditiile majoritatii.
Asa si la steaua, oare daca toti jucatorii sar fi unit, si ar fi refuzat jocul fara Bergodi pe banca, el ar mai fi plecat? Nu !
Nimic nu o sa se schimbe la noi in tara, pana nu invatam ca majoritatea are puterea, si pana nu invatam sa unim majoritatea, sa fim uniti !!
Banul dicteaza, si noi toti suntem sclavul lui! Becali are prea multa putere! Dupa cum vedeti un om cu inteligenta lui este EuroParlamentar roman 🙂

Respect acest articol domnule Ioanitoaia, dar dupa cum prea bine stiti sunt doar niste vorbe, niste randuri care curand vor fi uitate, asta nu inseamna atitudine !!

Cosad9 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:35

Citeam mai devreme pe un rival gsp cum tipul asta de la Steaua (refuz sa-i spun pe nume) este aparat pentru ce face, uitand totusi ca ar trebui hulit pentru ce face. Fara sa ma pierd in cuvinte, vin cu o propunere. Fiindca GSP dispune de resurse mass-media (vezi grupul INTACT) propun ca toate articolele si demersurile acestui grup sa se indrepte spre marginalizarea tipului ce conduce STEAUA si spre o mai mare atentie suporterilor in sensul ca acestia sa devina vocea echipei. BIne, nu suporterii de fatzada a oierului.
Felicitari dle Ioanitoaia pentru verticalitate, dar preferam o si mai dura atitudine impotriva oierului.

milici (440 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:35

JJ e zero ca om politic, europarlamentar ,conducator de club etc. si e greu sa-i gaseasca cineva ceva calitati.
O parte din suporteri stelisti sunt cum sunt -fac rau echipei care joaca fara spectatori si permanent sanctionata, huiduie cu si fara motiv jucatori (Dica,Lovin, Banel,Surdu etc).
Antrenorii demisi de JJ nu dau pe din afara prin cine stie ce calitati (Hagi, Laca, Bergodi) rezultatele lor fiind cu mult sub asteptari.
Bergodi e un om de caracter , civilizat ( calitati necesare unui antrenor al Stelei) dar asta nu e suficient dovada si rezultatele lui la alte echipe;greseli ca titularizarea cvasi permanenta a unor non valori ca Ninu si Andrei Ionescu ca si lipsa de reactie la meciul cu Tiraspol sunt de neacceptat.
Nici dl Ioanitoaia nu e tocmai perfect, tragand la tema (cum se spune in rebus) folosind argumente de gen:
_ drumul ascendent al Stelei(!!!)
_JJ nu avea voie sa mearga la vestiar (cati finantatori cunoaste dl Ovidiu la noi care sa nu mearga la vestiar?)!!!
Ca peste tot unde ceva nu merge la noi mai toti participantii nu-si fac treaba corect dar fiecare se acuza cu fiecare.
Daca oricare din cei enumerati de mine (JJ, suporterii turbulenti, antrenorii, ziaristii) ar invata ceva din aceasta poveste Steaua ca si fotbalul romanesc ar merge mai bine.

Nea Caisa (222 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:37

Deci, domnule Ioanitoaia, nu cu un articol rezolvati problema Becali. Treceti la actiune, sunati la 112 si trimiteti brancardierii sa-l ia pe Becali!

alexsilva (9 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:39

In sfarsit ati renuntat la jumatatile de masura! „Chapeau bas” pentru articol!

franco ar (13 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:41

ce bine e ca gigi e la steaua… doar el poate distruge aceasta echipa simbol al ocupatiei sovietice in romania. Macar de ar pica in b si ea si dinamo. D-le ioanitoaia cume d-le? vad ca incepeti si voi sa fiti scarbiti de gigi dupa ce ani de-a randul ne-ati bombardat voi mass-media cu acest sinistru personaj pana ne-a venit rau. V-ati saturat si voi ? numai vinde gigi ziarul ? urlam de ani de zile ca nu vrem gigi,vadim,mitica.etc dar voi in ciuda intereselor cititorilor da-i cu gigi . Spalati-va pe cap cu el si voi si toata mass-media ca v-ati discreditat pe veci cu acest personaj grobian.Bine ca macar poli si clujul ne fac mandri in europa…dinamo e foc de paie. hai cfr.

criticul (40 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:42

Foarte bun articol,intr-adevar cam asta a ajuns Steaua la ora actuala sub Becali.

unul (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:52

nu pot sa cred ca Hagi + Dan Petrescu + Ilie Dumitrescu + Lacatus + Anghel Iordanescu + alte glorii ale Stelei care au strans ceva bani nu pot fonda o societate pe actiuni cu un capital suficient ca sa rascumpere Steaua de la cioban iar ulterior prin vanzarea treptata de actiuni pe bursa catre suporteri sa isi recupereze si banii! E datoria lor morala sa o faca!

petrica (11 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:53

Problema este ca Becali nu va renunta niciodata de bunavoie la Steaua. Pentru el este mai mult decat o jucarie. Becali vrea sa fie tot timpul in centrul atentiei, Avand in vedere ca politica nu ii ofera aceasta posibilitate din cauza nepriceperii si chiar a limitarii intelectuale, clubul Steaua ramane singura modalitate de a-l propulsa in prim plan. Acest om nu poate trai fara mass-media, fara a fi pe prima pagina a ziarelor sau in topul stirilor tv (este si motivul pentru care nu l-a mai suportat pe Bergodi, deoarece era mai mediatizat decat EL, PATRONUL). Deci, Becali NU va renunta la Steaua NICIODATA, indiferent ce suma i se va oferi. Doar daca va fi obligat / constrans prin anumite mijloace, se va debarasa de club, iar acest lucru nu poate fi realizat decat prin intermediul unor servicii. Deci, cine are bani sa cumpere acest club, va trebui sa isi intinda antenele prin alte parti si nu sa negocieze direct cu GB.
O alta modalitate ar fi aceea ca presa sa il ignore in TOTALITATE indiferent ce va face !!! sa nu i se ceara niciun interviu, nicio declaratie NIMIC! ca si cum nu ar exista! sa nu i se pronunte nici macar numele!!! sa se vorbeasca cu antrenorul, directorul sportiv, chiar cu portarul dar nu cu GB!!! Nebagat in seama, omul acesta nu va rezista si va face pana la urma o prostie! Ca idee, aceste actiuni ale suporterilor ii dau apa la moara lui GB, ii alimenteaza setea de audienta, chiar ii fac placere pentru ca ii dau posibilitatea sa iasa in evidenta. deci, avis amatorilor de proteste, acest lucru ii face placere, ii dau prilejul sa se manifeste, iar daca se ajunge la proteste extreme, se ajunge in acelasi timp la cazuri penale si in concluzie nu sunt bune.
Sper ca atat presa cat si cei interesati de club, sa ia aminte la aceste randuri.
Forzza Steaua!

florin (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:55

stoichita da dovada de un antrenor disperat dupa contract….si nu chibzuieste inainte de lua o decizie…oare asta nu arata ca astfel va putea lua deciziii si in meciuri decisive>????????…oare ce antrenor din fotbalul european mergea la 2 noaptea chemat sa se inteleaga pt un contract cu o echipa mult mai galonata…inter..ac milan..real…man united…nu cred ca putea avea alt nume decat…stoicherikson…sau stoirinio…sau stoileti…propun sa se faca un grup de antrenori in fiecare campionat din europa..de antrenori planton…treji si asteptind demisii dupa fiecare etapa…noi avem…grupul planton stoichita/panduru/lacatus/..planton 1 2 3..culmea…toti asteapta demisiiile de la o singura echipa……cometa becali

Sfinxul (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:00

Felicitări, domnule Ianiţoaia, şi sper să nu vă opriţi aici. Unul dintre puţinii jurnalisti români care merită respect. Sper ca mass-media să înceteze în a-l mai arăta la faţă pe Gigi Becali, şi să nu-l mai facă „victima huliganilor”. Sper ca mass-media să contribuie, acum, în al 12-lea ceas la salvarea Stelei, să ajute suporterii din ţară, şi de ce nu, din lumea intreagă, să arate celor care îl simpatizează si nu au nicio ruşine când strigă „Becali Preşedinte” că nu numai Steaua se duce in jos din cauza lui, ci şi România. Nu se vede încă, dar se simte! Primul pas a fost intrarea lui în Parlamentul European. Uşor, uşor…

TARZAN (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:00

Am o intrebare. Dupa cum se vede la noi e ca la nimeni,atunci haideti sa fim singurii(cred) din europa, care propune federatie sa protejeze intr-un fel sau altu antrenorii: E ceva imposibil asa-i?
Acest necuvantator de la steaua nu poate fii ajut sa-si revina Iarta-l doamne ca nu stie ce face.

Corneliu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:03

Domnilor,pe Becali voi l-ati ridicat , si l-ati mediatizat in asa fel incat se crede semizeu , voi ati creat acest monstru , iar acum aveti datoria cel putin morala sa il blamati si sa nu ii dati dreptate cum ati facut pana acum , nu neaparat pentru ca este vorba de Steaua ci pentru faptul ca nu asa se trateaza un om.

ce a facut Bergodi , ce a gresit ? Ca a luat o echipa de pe locul 6 care abia marca 1 gol la 3 meciuri , si niste jucatori daramati psihic si altii din divizia C si cu ei a dus Steaua in grupele Europa League si a obtinut 6 victorii din 6 si acum Steaua are o serie de 2 goluri pe meci.

Bergodi si-a pastrat demnitatea atunci cand nu l-a lasat pe Becali in vestiare iar becali s-a umilit singur prin prezenta sa la vestiare , el nu ar fi trebuit sa se simta jignit , ci dimpotriva ar fi trebuit sa se simta mandru ca are un asa antrenor care sa decida singur si sa isi motiveze jucatorii , lucru pe care l-a demonstrat pana acum.

Probabil sunt penibil ca scriu aceste lucruri , dar in romania orice lucru sincer este penibil ….

Vreau sa imi cer scuze fata de Peluza Sud , am gresit cand i-am criticat , au avut dreptate …

Tot respectul pentru domnul Mircea M. Ionescu , care astazi l-a criticat pe Becali , din pacate sunt putini astfel de jurnalisti , care in loc sa isi faca meseria de jurnalist suna patronii si devin niste pisicute care se plimba pe langa piciorul stapanului ,datoria voastra de jurnalisti este sa criticati fara frica atunci cand trebuie si sa dati dreptate atunci cand este cazul .Repet inca o data voi ati creat acest monstru pe nume becali iar acum aveti datoria morala ca cel putin sa il blamati si sa nu il mai mediatizati excesiv si fara rost.

Vreau sa citesc in presa romaneasca articole exclusiv despre sport nu cancan-uri si mizerii ale unora ca becali , si vreau sa vad la tv niste jurnalisti care fac singuri o cronica a unor meciuri decat sa sune un patron.

Vasile Alexandrescu (17 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:03

Domnule Ioanitoaia, cu tot respectul,terminati cu prostiile.Care sunt performantele lui Bergodi la Steaua?A beneficiat de un coeficient ridicat al Stelei in UEFA si a calificat echipa in grupe in defavoarea unor echipe slabe si foarte slabe.Semnalul de alarma trebuia tras de la meciurile cu Urziceni,cu Cluj si Dinamo.Acolo din pacate s-a vazut ca echipa nu merge.Gustul meu si a altor suporteri stelisti a fost unul amar dupa aceste partide dar, mai pregnant am avut un sentiment de neputinta.Restul sunt detalii.

Gigi Kent (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:05

Ca sa gasesti o solutie de a elimina un om trebuie sa stii ce il poate distruge , adica sa intri in mintea lui.Eu cred ca tratamntul de data asta ar fi simplu.Daca nu il mai suna si invita nimeni din presa pana in iarna macar si nu vine nimeni la stadion , fie el si meci de cupa UEFA…atunci Gigi va intelege, cat e el de om prost ca ceva se intampla si , cu putin noroc, va pricepe ca e chiar si din cauza lui ce se petrece;)

Mihai Stoica (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:05

Becali e liber sa stabileasca politica clubului, e un mecanism economic simplu si de bun simt. Nu inteleg de unde atatea contestari si vociferari infantile, atitudinea de patron a lui Gigi e legitima si de salutat.
D-le Ovidiu, bun articolul, dar lipsit de substanta. Felicitari oricum.

paul.tepusa (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:06

intradevar domnule Ioanitoaia, aveti perfecta dreptate, dar mai trebuie facut un lucru … am incredere in dumneavoastra si in colegii dumneavoastra ca veti face tot posibilul pentru a-l inlatura pe acest ** *** de la echipa asta minunata (STEAUA) pe care noi o iubim foarte foarte mult. Nu sunt un ULTRAS dar acum le dau dreptate foarte mare si or si imi doresc din tot sufletul sa continuie in acest stil… In aceasta situatie as fi multumit chiar si cu o excludere din cupele europene … Sper ca suporterii stelisti sa faca un foarte mare tam-tam la urmatoarele meciuri… Poate doar cu suspendari si amenzi vom putea sa-l inlaturam pe acest incult de la sefia clubului Steaua.

unul (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:08

e adevarat ar fi solutia ideala! greu de realizat in Romanika noastra! dar cred ca acest club merita macar efortul de a se incerca, iar acesti oameni care au participat la a face din Steaua ceea ce este, au aceasta obligatie in primul rand fatza de ei, de numele lor si carierele pe care le au avut! ar fi o mare greseala ca vreunul dintre cei enumerati sau vreo alta glorie a Stelei sa mai accepte vreodata postura de angajat al acestui pitecantrop. Sugerez suporterilor, presei,oricui…sa propuna intr o scrisoare deschisa adresata fostelor glorii aceasta solutie! Eu unul as fi interesat sa cumpar macar o actiune la aceasta Steaua curatata de mirosul de mitocan!

Corneliu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:08

Domnilor,pe Becali voi l-ati ridicat , si l-ati mediatizat in asa fel incat se crede semizeu , voi ati creat acest monstru , iar acum aveti datoria cel putin morala sa il blamati si sa nu ii dati dreptate cum ati facut pana acum , nu neaparat pentru ca este vorba de Steaua ci pentru faptul ca nu asa se trateaza un om. Becali a jignit un om care doar isi facea meseria , spatiul de la vestiare este spatiul antrenorului , mai ales in pauza unui meci.

ce a facut Bergodi , ce a gresit ? Ca a luat o echipa de pe locul 6 care abia marca 1 gol la 3 meciuri , si niste jucatori daramati psihic si altii din divizia C si cu ei a dus Steaua in grupele Europa League si a obtinut 6 victorii din 6 si acum Steaua are o serie de 2 goluri pe meci.

Bergodi si-a pastrat demnitatea atunci cand nu l-a lasat pe Becali in vestiare iar becali s-a umilit singur prin prezenta sa la vestiare , el nu ar fi trebuit sa se simta jignit , ci dimpotriva ar fi trebuit sa se simta mandru ca are un asa antrenor care sa decida singur si sa isi motiveze jucatorii , lucru pe care l-a demonstrat pana acum.

Probabil sunt penibil ca scriu aceste lucruri , dar in romania orice lucru sincer este penibil ….

Vreau sa imi cer scuze fata de Peluza Sud , am gresit cand i-am criticat , au avut dreptate …

Tot respectul pentru domnul Mircea M. Ionescu , care astazi l-a criticat pe Becali , din pacate sunt putini astfel de jurnalisti , care in loc sa isi faca meseria de jurnalist suna patronii si devin niste pisicute care se plimba pe langa piciorul stapanului ,datoria voastra de jurnalisti este sa criticati fara frica atunci cand trebuie si sa dati dreptate atunci cand este cazul .Repet inca o data voi ati creat acest monstru pe nume becali iar acum aveti datoria morala ca cel putin sa il blamati si sa nu il mai mediatizati excesiv si fara rost.

Vreau sa citesc in presa romaneasca articole exclusiv despre sport nu cancan-uri si mizerii ale unora ca becali , si vreau sa vad la tv niste jurnalisti care fac singuri o cronica a unor meciuri decat sa sune un patron.

alnik63 (11 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:10

1.presa greseste,ca il suna si il propulseaza pe micile ecrane(vezi telesport si sport.ro) 2.lingai de asa zisi antrenori,care accepta imidiat chiar asteapta numirea dupa ce este mazilit predecesorul lor.sa le fie rusine,fie ca e lacatus,muntenu, stochita,etc

marius (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:11

nu sunt deloc de acord cu ce ati scris!!!la steaua au venit cei mai buni jucatori de la fiecare echipa..sau cel putin asta au vrut cei din ghencea!! b stancu de la unirea,semedo de la cfr,szekely de la galati,plesan,ov petre,emeghara de la poli tim,ionescu de la craiova,tatarusanu de la gloria,tanase de la fc arges etc….!!! din pacate becali nu a stiut sa aduca si antrenorii potriviti pt acesti jucatori!!! sa nu ne mai ascundem dupa deget si hagi si lacatus nu au nici o treaba cu antrenoratul!!! si cea mai buna dovada surdu trimis la brasov a inceput sa joace fotbal!!! becali a vrut simpatia publicului aducandu i la steaua si a gresit!!! rezultatul majoritatea jucatorilor sunt iesiti din forma!!!!iar eu nu cred nici ca bergodi este un antrenor bun….a pierdut toate meciurile importante si a castigat cu echipe de amatori!!! sa nu poti sa bati pe sheriff este mai umilitor decat sa -l dai pe becali afara din vestiar!!! umilinta mai mare nu am trait de mult timp….!!!becali greseste ca e coleric,ca nu are educatie,ca e de multe ori primitiv in comportament sau exprimare dar nu cred ca vrea raul stelei!!!

gabi din canada (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:12

Domnule Ioanitoaia,

Va apreciez calitatea articolului, scris intr-o maniera dura, dar foarte civilizata.
As dori insa sa va incurajez, sa continuati eforturile de remediere a neajunsurilor din sport. Nimanui nu-i poate pasa prea mult!
Si eu, ca si alti cititori ai dumneavoastra, consider ca mediatizarea agresiva a atras multe personaje obscure (mi-a fost foarte greu sa gasesc un termen civilizat!) in lumea de virf a fotbalului din tara. Sunt foarte putine exceptii.
Recent, am fost surprins sa vad la lucru adevarati gazetari provocand demiterea unui ministru in Romania.
Sunteti un ziarist ambitios, caruia i-au ramas putine realizari de atins; ca dumneavoastra – foarte, foarte putini!
Ce-ar fi, ca in loc sa relatati despre ea, sa incercati sa faceti istoria? Balaurii vor dispare cu siguranta, este doar o chestiune de timp.
Ramane de vazut ce nume vor fi amintite alaturi de Cuza, Bratianu si a celorlalti promotori ai civilizatiei de tip occidental.

neamtu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:14

foarte bun articolul dar as avea o rugaminte domnilor din presa romaneasca(care pt mine aveti partea voastra de vina ),urmariti o emisiune sportiva din spania si o sa intelegeti de ce cred ca aveti si voi o vina.acolo nu exista interventi telefonice din partea patronilor,nu exista fotbalisti,presedinti,patroni invitati la emisiune.va rog sa lasati interesul de a vinde si sa puneti pe primul loc interesul fotbalului romanesc.atata timp cat un om din fotbalul romanesc scuipa si il batjocareste in direct pe un prezentator si dupa cateva saptamani televiziunea concurenta invita acelasi personaj la alta emisiune mie imi spune tot despre breazla ziaristilor si respectul lor pentru aceasta meserie.de undeva trebuie sa incepem si cred ca voi aveti puterea de a incepe aceasta schimbare.faceti emisiuni sportive despre sport nu despre aceste personaje si nu ii mai bagati in seama sa vedem ce o sa zica atunci orgolile lor .fotbalul nu le datoreaza nimic din contra ei datoreaza foarte mult fotbalului.

R.I.P STEAUA (9 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:15

totuși, articolul nu e așa de dur cum tot scriați ieri…

raul (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:18

nu mai Piturca este de vina ca a ajuns ciobanu in ghencea…a reusit sa strice tot ceea ce a construit altii…plus toata isoria Stelei…marile glori ale echipei din Bl Ghengea au fost distruse pe rand de acest cioban…

Chicago (13 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:27

Si, totusi, Domnule Ioanitoaia, nu sunteti destul de acid fata de acest om. Va-nteleg stilul gazetaresc dar acest om (?) n-ar trebui menajat si pus in cusca in care merita sa stea. Am fost sustinator al Stelei de la 5 ani. Voi ramane patimas, ca-n trecut, dar, cata vreme aceasta lichea se mai afla acolo, renunt. Revin cand acest personaj ciudat va fi afara din Ghencea!

silvius (4 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:35

de la plecarea lui MM s-a ales praful

razvan (44 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:40

una din multele legi tampite din Roamnia; Bergodi este cu multe clase peste majoritatea antrenorilor romani; nu v-a sta una an pe bara ci va pleca in alt campionat care ii va permite sa antreneze pe cine vrea, cand vrea si cum doreste; si asa mai pierdem un antrenor valoros din campionat ramanand cu antrenorii romani de carton; se pare ca este data cu intentie aceasta lege; inca o lege data dupa ureche si va aduce numai deservicii fotbalului din Roamania

brancardieru’ (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:40

vad un articol scris despre o anumita persoana – Gigi Becali. nu va suparati, imi puteti spune cine e?

Anotak (31 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:49

Singurul fapt care ma incanta din toata aceasta tevatura este ca,nici un adversar al Stelei nu poate sa-l distruga mai bine,ca propriul patron.Cat despre Stoichita,”mare caracter,mare om”,sa-i fie de bine.Pacat de acest club,care a incaput pe mainile unui asemenea specimen.De ce zic ca-i pacat de Steaua? Deoare ce este cel mai faimos si cel mai iubit club de fotbal din tara,iar acest cioban,cu ajutorul presei scrise si vizuale a reusit sa-si cladeasca o imagine atat de mare,incat a ajuns pana in parlamentul Europei.In ce tara din lume sa mai vazut asa ceva,doar in Romania,tara tuturor posibilitatilor.Sper sa prind ziua cand oierul **** va ajunge sa fie huiduit pe ori unde se va arata in public,nu de alta,dar este o vorba:roata vietii se invarteste.

marianul (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:08

dumneavoastra si inca,cativa jurnalisti aveti puterea de a scrie 10% din adevar despre acest mafiot.spun 10% ca pe urma devine periculos pentru dvs si famile.acesti mafioti precum becali,nicu gheara si altii trebuie sa lase fotbalul,macar atat pentru noi,astia care nu avem altceva decat familie mai presus de…steaua in cazul meu.ma duc pe steaua de vreo 20 de ani,dar a venit vremea sa iau o pauza…o pauza care nu stiu cat va dura(cat va conduce acest creditor)…pre sa recunosc ca deja mi-e dor de steaua!asadar domnule ioanitoaia,mingea e la dvs..a sosit timpul sa faceti ceva pentru steaua,chiar daca tineti cu universitatea…

un suporter (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:09

Care sunt rezultatele lui Bergodi, de ce asa mare pierdere el pentru Steaua? Stiti de ce tot scrieti si i-l atacati pe Becali si bateti atata moneda, ca astfel vi se citesc articolele, ca asa castigati un ban. Nu il apar pe Gigi, dar chair nu vad antrenorul din Bergodi.

mirel_70 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:12

Draga Domnule Ioanitoaia, vina pentru ce se intimpla la Steaua va apartine in exclusivitate nu atit dv. ca persoana ci presei sportive si nu numai.
Pai este posibil ca acest personaj sa fie permanent in centrul atentiei chiar si atunci cind se duce la puscarie acolo unde ii este locul. In orice actiune pe care o intreprinde fie ea cit de stupida voi presa sunteti acolo cu mic cu mare. Este un personaj creat de domniile dumneavoastra si pina nu il „maziliti” cum face si el cu antrenorii nu se va schimba nimic la Steaua.

jorrj (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:18

Domnule Ioanitoaia va multumim ca ”vegheați” asupra acestor evenimente din fotbalul Romanesc si pentru media gsp. Despre situatia de la steaua din ultima perioada de timp cred ca se datoreaza acestui om Becali care pur si simplu nu intelege ca a conduce un club spre glorie e altceva decat a conduce o afacere gen: iei de aici si vinzi in alta parte. Se poate spune ca steaua intr-adevar a avut si antrenori buni dar si mediocri. Dintre cei buni i-l numesc si pe Bergodi, omul care a schimbat atitudinea fotbalistilor si jocul acestora. ce nu intelege Becali e ca nu poti lua totul trebuie rabdare si timp. In fotbal daca ai intrat trebuie sa ai rabdare, timp si bani. Sper dintoata inima ca Steaua sa nu se duca de rapa. asteptam vremuri mai bune. Hai Steaua- Hai fotbalul Romanesc.

jorrj (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:21

ADUCETI-L PE BERGODI INAPOI DOMNULE BECALI SI AVETI RABDARE, TIMP SI BANI.

explorish (35 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:25

terminati cu lamentarile. vai, simbol, vai, iubire, istorie, ah. nottingham forest a castigat CCE de DOUA ori, si e binemersi simbolic in liga a 2-a, si nu se da de toti peretii. un pic de modestie si masura. da’ n-ai cu cine, dom’le, n-ai cu cine. niste exaltati.

durden (338 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:29

eu nu zic ca ce a facut gigi e normal,darsa fie clar o data pt totdeauna:bergodi nu e antrenor!!!!a castigat cu echipele mici fara sa faca NICI UN REZULTAT BUN CU ECHIPE CAT DE CAT MAI TARI!!!n-a castigat nici cu tiraspol,dinamo,urziceni,cluj…cu nimeni!!a batut bucatari si receptioneri din irlanda si scotia…daaa,mare antrenor!!!!

pensionarul (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:40

Am un motan ce l-am salvat acum 3 ani din gura unui dulau,avea 10 cm.Acum e mare,i-mi mananca flarile,sparge mamei bibelourile…toata familia:sa-l dam la tara!Noaptea trecuta a disparut.Toata familia l-a cautat.Spre dimineata l-am gasit…manca florile unui vecin.Totul a reintrat in normal:motanul i-mi mananca florile,sparge bibelourile mamei…toata familia:sa-l dam la tara!Dl Bcali a demis antrenorul(o decizie normala,sau poate nu).”Pleaca Becali din Ghencea”.Orgoliu,lipsa de rezultate,cine stie(cu siguranta numai Dl Becali).Unii spun ca procedat bine(putini),altii ca nu(majoritatrea).L-a numit antrenor pe Dl Stoichita(poate-i bine,poate-i rau…timpul va rezolva dilema).Trei rezultate pozitive pana la primul joc,acasa, cu spectatori si totul reintra in normal:”pleaca Becali din Ghencea”.

Comentează