Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Terminator

Gigi Becali e pe punctul de a distruge nu numai  o echipă, ci şi o iubire!

Într-adevăr, Steaua a făcut joi un meci foarte slab. De presupus că starea gazonului şi lipsa spectatorilor i-au incomodat pe roş-albaştri, ceea ce nu […]

sâmbătă, 19 septembrie 2009, 10:06

Gigi Becali e pe punctul de a distruge nu numai  o echipă, ci şi o iubire!

Într-adevăr, Steaua a făcut joi un meci foarte slab. De presupus că starea gazonului şi lipsa spectatorilor i-au incomodat pe roş-albaştri, ceea ce nu scuză însă o prestaţie sub aşteptări.  Cu excepţia portarului Zapata, care i-a şi salvat  de la înfrîngere, restul jucătorilor au dezamăgit, mai ales B. Stancu, Surdu, Nicoliţă şi Toja. Autorul memorabilului eurogol de la Mediaş s-a zbătut ca peştele pe uscat, în vreme ce columbianului nu i-a ieşit nimic. Nici o pasă, nici o intercepţie. Socotită favorită, e drept, în faţa unui adversar mai bun decît se anticipa, Steaua ar trebui să se declare mulţumită cu 0-0. După aspectul partidei, mai degrabă merita să piardă decît să cîştige.

Dar chinul din întîlnirea cu Sheriff nu justifică sub nici o formă, deloc! schimbarea antrenorului. Într-o formulă întinerită, garnitura lui Bergodi  se afla angajată pe un drum ascendent, de  pe care a scos-o însă, ca şi cu alte prilejuri, însuşi patronul. Simţindu-se lezat în nemărginitul său orgoliu de faptul că tehnicianul italian i-a cerut să părăsească vestiarul în pauza dintre reprize, Gigi Becali l-a demis pe acesta imediat după meci.

Încă o dată, finanţatorul şi-a intrat în rolul de Terminator. Ca şi gestul lui de a merge la cabină, unde n-avea ce să caute, mazilirea ex-abrupto  a antrenorului constituie un act incalificabil. De neconceput într-un fotbal modern, ba şi într-o lume normală.

Scriam cîndva că Gigi Becali demolează cu o mînă ce construieşte cu cealaltă. De la un timp însă, nu mai construieşte, doar demolează.  A fost culant şi a încetat să mai fie, probă că a micşorat salariile şi s-a zgîrcit la transferuri. Pe rînd, i-a dat afară sau i-a împins să plece pe Hagi, pe Lăcătuş, pe D. Munteanu, din nou pe Lăcătuş  şi, acum, pe Bergodi, considerînd că nimeni nu se ridică la nivelul lui, el fiind cel mai frumos, cel mai deştept, cel mai cel! Nu s-a sfiit să-şi pună în cap suporterii, dar nu i-a păsat. În cazul în care va continua pe linia ştiută, deşi puţin probabil să-l poată opri cineva, creşte pericolul ca Gigi Becali  să omoare Steaua. O asemenea ameninţare n-ar trebui să ne lase indiferenţi întrucît discutăm aici despre distrugerea unei echipe, dar şi despre ceva mult mai grav. Despre distrugerea unei iubiri, a unei istorii, a unui simbol, a unui brand.

Destituirii lui Bergodi i-a urmat în aceeaşi noapte numirea lui Stoichiţă. În pofida riscului  de a împărtăşi soarta predecesorilor săi, “Lippi” n-a ezitat să semneze cu un patron care taie şi spînzură în stil feudal. Într-un fel, graba lui merită înţeleasă. Omul era pe liber şi dorea să lucreze cît mai repede.

În plus, ca unul care a mai antrenat în Ghencea, Stoichiță a recunoscut că “Steaua nu poate  fi refuzată”. De acord, dar nu şi cînd vorbim despre Steaua lui Gigi Becali, transformată în jucărie de un tip ce-şi imaginează că pentru el nu există nici măsuri, nici reguli, nici maniere. Şi tocmai de aceea, din păcate, ajunsă o jucărie stricată.

Comentarii (177)Adaugă comentariu

jiji (166 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:18

Acest articol nu aduce nimic nou,doar poate ca voi mass media fara gigi ati da faliment.
Acest om trebuie marginalizat iar voi faceti total invers,ce vreti ca un incult sa aiba unitate de masura in ceea ce face?

Vici (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:21

Ati spus exact ce vor contestatarii lui Gigi sa auda. Va intreb ,nu dumneavoastra adunati din ’97 pana acum in fiecare seara la PRO TV cate 8 patroni de club, in loc sa aduceti antrenori sau jucatori.Dumneavoastra ca si toata presa de atunci ati „educat” publicul cu genul asta de oameni, zicand indirect ca parerea lor conteaza cel mai mult.

Aquadig (14 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:21

va felicit ca de fiecare data spuneti lucrurilor pe nume. fara poezii, rime si zorzonele. foamea de bani il face pe stoichita sa vina la steaua dupa ce a fost cel putin neelegant in comentarii vis-a-vis de alti antrenori.

dan seattle (294 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:23

Numai fanii Stelei mai pot salva aceasta echipa !!! Nu sunt stelist dimpotriva dar sunt de origine Bucurestean si am trait toata viata mea de microbist cu derbiurile dinamo – steaua !!!! Sper sa nu se intimple asa ceva !!!!! Becali va deveni cea mai urita persoana din Romania !!! Doamne ferste sa distruga Steaua !!!! HAI DINAMO !!! RESPECT STEAUA !!!!

gongomongo (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:25

Eu zic ca becali are probleme psihice . Istericul tipic -e ca la carte . Infantil,demonstrativ,manipulativ,nelimitat,nehotarat…

Crespo (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:26

Aşa este … banii dictează şi numai caracterele puternice se opun …

Într-un final „fericit”, se va găsi cineva care să salveze „ziua”.

cata (30 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:26

inainte nu eram de acord dar acuma le dau dreptate suporterilor care au facut mult rau stelei dar bekli a facut mult mai mult rau decat ei….SA INTRE PE TEREN LA PRIMUL MECI DUN CUPELE EUROPENE…SA DEA TORTE…SA IASA BATAIE SI SA SUSPENDE PE STEAUA MINIM 2-3 ANI DIN CUPELE EUROPENE CA SA PLECE ODATA CIOBANUL

Paul (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:35

,, Angajatul trebuie sa se supuna angajatorului” afirma Gigi, el e pastorul turmei de oi, ce a ajuns Steaua, echipa ce a castigat Liga Campionilor, echipa ce a dus numele Romaniei peste hotare, a facut-o cunoscuta nu numai ca tara comunista de atunci. Astazi Alfa si Omega imbracata in blana de oaie si mancatoare de branza telemea se crede stapan peste un simbol al tarii, din pacate chiar este, dar ce sa te mai surprinda in tara asta de ciocoi si analfabeti care ne conduc. Se compara cu Berlusconi, cel putin Berlusconi a condus AC Milanul la castigarea unor trofee la care Gigi poate doar sa viseze in staul. Oare cum ar fi aratat steaua astzi daca Gigi era mancat de lupi cand era la pascut…ce vis frumos ar fi fost acela.

rapzzz (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:36

bine zis

stirbei alex (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:39

Corect! Dar daca tot vedem cu totii ca ciobanul distruge cea mai mare echipa a fotbalului romanesc de ce nu luam atitudine?
suporterii au inceput demul dar ca de obicei presa nu a vazut decat niste golani care vor sa distruga atmosfera.care atmosfera??
asta care o face oierul in jurul echipei?
decat asa mai bine prefer niste”alcoolisti si drogati”care 90 min sa nu faca altceva decat sa conteste pe toata lumea.patron presedinte de club si de liga.intrebarea mea e ziaristii cand o sa inceapa sa fie de partea celor multi(suporterilor)? pana la urma ciobanul cumpara 1 ziar pe zi suporteri 1milion.deci…

costa hannover (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:40

poate nici cristiano nu a procedat corect dar sa dai afara un antrenor de o asemenea maniera ne arata inca o data daca mai era nevoie in ce tara traim in care personajele cu bani si incultii de genul lui gigi isi bat joc de o echipa ce ne mandream odata de ea iar acum cind vad cum joaca si ce se intampla acolo ma face sa mut canalul

Adrian (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:41

Asta da atitudine de ziarist ! MULTUMIM

Luci (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:41

In sfarsit citesc si eu un comentariu real despre ce face becali la steaua. Multumesc dl Ionitoaia ca ati indraznit sa scrieti impotriva ciobanului, prezentand adevarul pur.

moromete (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:41

Problema patronilor – actionarilor,finantatorilor,etc.,care se duc la vestiar,nu este,asa,dupa cum se spune aceea de a incuraja jucatorii,ci aceea de a arata cine e stapanul.Umilinta,asta e cuvantul!Antrenorul trebuie sa stie, ca becaliporumboiuborcea e seful!Mizeriile pe care i le-a facut lui Bergodi joi seara nu au ajuns.Vineri la facut si nebun!Nu mai era Beethoven,iar echipa era departe de Arsenal.
Din tot acest peisaj sinistru,ramane ceea ce a spus Alecu Paleologu despre personaj:Gigi Becali e o bestie!

cris (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:43

ma bucur ca cineva a avut curajul sa il puna la punct. Merita mai multe decat ce i-a facut bergodi si ar fi trebuit sa isi dea seama ca si el jigneste pe toata lumea, si daca nu ii place cum bergodi i-a vorbit atunci sa inceteze si el sa mai jigneasca pe toata lumea. Plus de asta ne-am saturat ca in fiecare zi cand deschidem televizorul numai de gigi sa vedem. Lasati-l in pace, nu il mai sunati, poate asa avem o sansa sa se lase de fotbal. Va rog in numele multor suporteri nu ii mai luati interviuri pentru ca atata timp cat o sa il cautati el va continua sa se poarte asa. El in afara de faptul ca zice de cei din galerie ca sunt derbedei altceva nu stie, pai sa stie odata pentru totdeauna ca nu numai cei din galerie il injura ci aproape toti sduporterii stelisti. Zicea odata ca daca mai mult de jumate de suporteri nu il mai vor atunci el va pleca, pai sa plece odata ca 90% din suporteri nu il mai vor. Abia astept ziua in care becali va lasa echipa, cu siguranta va veni cineva mai bun ca el chiar daca nu ar avea atatia bani. Si oricum el nu mai baga bani in transferuri asa ca tot acolo suntem. Angajatii de la steaua toti sunt neam cu becali, asa ceva numa la steaua ai vazut, ei habar nu au de fotbal dar conduc steaua. S-a vazut si in cazul gazonului, daca era un om competent sigur nu ar fi arata asa.

claudiu (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:45

aveti perfecta dreptate dar va rog sa ai spuneti si an fata ,sa stiti ca el ,,becali,,are ,,tupeu,,pt ca are este foarte mediatizat pt prostiile care le spune daca la-ti mai restrictiona de pe ecrane cu timpul sa r ma i linisti ,,cred eu,, claudiu din portugalia
fotbalul ,ro,se vede cam urat de afara noroc cu meciurile de joi ,,numai bine,

gabi (20 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:46

nu inteleg de ce toata lumea se ia de gigi.
nu sunt de acord cu el dar el e patron si mi se pare corect sa fie respectat. nu conteaza daca el avea voie sau nu sa mearga la vestiar ci cum s-a comportat un angajat al lui. nu uitati ca gigi nu a facut comentarii despre bergodi (pe care il apreciez ca antrenor si consider ca e o greseala schimbarea lui)in shimb acesta a spus „poate sa-l aduca gigi de mana pe dayro ca tot nu-l bag titular” care a fost un atac la mandria lui gigi la care acesta nu a reactionat.
eu cred ca lui bergodi i-a lipsit diplomatia. cand a fost adus a dat afara jucatori care pana atunci au ajutat steaua si care aveau experienta (lovin, plesan) a dus jucatori pe care toata presa ii critica gen bibiscov, titiniho si tot becali era criticat. eu ca patron actionam la fel ca becali.
tot ce face presa e o incitare la violenta, da nas unor asa zisi suporteri care daca nu le convine pot sa stea acasa nu sa intre pe stadion si sa injure, sa distruga.din cauza lor s-a ajuns ca steaua sa joace fara spectatori deja 4 meciuri. la chealsea murinio a fost dat afara si nu uitati ca a vut ceva performante, la milan anceloti nu comenta in fata lui berlusconi si mai sunt exemple.

dansulnorilor (15 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:47

Pana acum avem 2 echipe facute praf de patroni: Rapid si Steaua. Sa vedem care urmeaza. Intr-o tara in care doar banul si propriile interese conteaza, nu cred ca se poate face ceva pentru a salva onoarea sportului. Nu le pasa de noi, nu le pasa de sport. Ci doar de „oile” lor.

aztecul (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:48

Si totusi .
Exista o solutie domnule Ioanitoaia .
Solutia Ritzi .
Daca chiar va pasa de fotbal , de ce trustul din care faceti parte si dumneavoastra nu demareaza o campanie jurnalistica de anchetare a afacerilor [inclusiv cea de preluare a clubului] a domnului Becali ?
De ce nu atacati cu aceasi ferocitate pe care a ti avut o cu Ritzi , cerand ancheta DNA si a unei comisii parlamentare .
De ce linistea aceasta din partea presei ?
O liniste aparent complice ..
Va e teama ?

Dan (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:50

sunt sigur ca mari surprize vom vedea din partea suportterilor stelei. sunt dinamovist dar imi e mila de stelisti, prin ce trebuie sa treaca. oricum sper ca vor avea curajul sa faca mai mult decat de a striga anti-becali.

Ionel Bauman (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:52

Aveti perfecta dreptate, domnule Ioanitoaia. Cu maniere feudale acest parvenit incult crede ca se pricepe la toate. Mai stim noi pe unul care credea ca se pricepe la toate si a fos ciuruit. Faptul ca este bogat nu ii da dreptul acestui individ sa faca tot ce vrea. Simplul fapt ca invoca Divinitatea nu il face imun. Sunt convins ca va veni vremea cand va da socoteala pentru toate ilegalitatile pe care le tot comite de un numar de ani incoace. Cu stima, Ionel B.

un fost spectator (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:53

Problema e ca acest Becali nu-si poate depasi conditia dar si mai grav e ca omul nu are cum sa constientizeze asta…

Un individ evident limitat dpdv intelectual, si care are mari si cronice probleme de comunicare si de socializare, nu are cum sa conduca si sa gestioneze cu succes un proiect in care apare notiunea de echipa, indiferent cati bani ar „aduce de acasa”.

Fie ca unii sufera iar altii se bucura, lucrurile sunt din ce in ce mai clare pentru toata lumea: Steaua nu va putea depasi stadiul de amatorism organizatoric atata timp cat Becali va fi propietarul clubului…

Si, ca o consecinta fireasca, performanta sportiva o sa intarzie sa apara la Steaua, iar suporterii vor ramane doar cu amintirea succeselor trecute peste care scurgerea timpului va asterne, incet-incet, uitarea.

Dan (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:53

Stimate domnule Ioanitoaia,

si eu , poate ca multi altii nu pot sa zic ca imi place de domnul Becali, dar am acceptat multe tocmai pentru ca exact cum ziceti si dumneavoastra se parea ca intradevar vrea performanta. Nu se poate ca intr-un moment in care vrei sa construiesti o echipa din nimic , asa cum se incearca acum, sa arunci tocmai singurul liant care o facea sa existe. Sunt „jucatori tineri” dar sa nu uitam totusi ca exista jucatori de 18 – 19 care zburda in Champions League la echipe de top.
Imi e greu sa cred ca mai exista vreo sansa pentru Steaua in urmatorii ani. Tot ce imi doresc in momentul acesta e sa se sature domnul Becali de nevoia de imagine, ceea ce din pacate nu o sa se intample prea curand, si sa lase Steaua.
E prea mare durerea sa vezi Dinamo ca poate si NOI nu.

adrian (5 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:55

Corect spus domnule Ioanitoaia, eu stau in Spania si imi place sa citesc ziarele de sport de aici , sincer nu am auzit vreodata ca patronul vreunui club a mers la vestiare, iar ce se intampla la noi cu presedinti, patroni, sponsori, etc, care ies in fata dupa fiecare victorie si dau vina pe antrenori si jucatori la infrangeri nu e normal ,sa lase echipa si stafful technic . Daca ceilalti sunt mai buni, asta e , sa ne bucuram de fotbal asa cum ne bucuram cand jucam noi intre noi, acolo langa bloc , pe maidan…

Robert (7 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:55

In sfarsit un articol foarte bun. Putin cam retinut ce-i drept, se putea insista mai mult pe prostia (ca despre asta e vorba) specimenului uman Becali. Pe mine ma fascineaza totusi cum o mana de jurnalisti ce se vor de un anumit nivel, aleg, in articole, sau, mai grav, la telefon in emisiuni televizate, sa insiste in a comunica cu un om care nu e in stare sa lege doua cuvinte si care spune ineptii dupa ineptii fara sa-l poata opri cineva. Zambetele prostesti ale unor moderatori, la auzul tampeniilor Becaliene, nu cred ca aduc nici rating si nici nu il onoreaza pe „jurnalistul” cu pricina. Unii insa, din exagerata politete sau vanare de rating, nu au curajul sa ii spuna in direct ceea ce e evident: ca personajul e de o stupiditate fara margini, ca debiteaza numai absurditati si ca nu e nici mare antrenor de fotbal sau altceva, nici mare manager, nici mare politician! Nici macar mic nu e. E doar un hot prost, tupeist, nesimtit, cu foarte multi bani! Sper in necenzurarea unui mesaj realist, de care presa ar trebui sa fie in stare, dar nu e, desi e de datoria ei! Ca lider al acestui ziar si poate al presei sportive romanesti, sper ca ati dat tonul!

iancu (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:57

Va multumesc pentru curajul de a scrie acest articol care este in asentimentul meu si probabil a tuturor oamenilor care iubesc Steaua cu adevarat.

sergiu (8 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:00

Foarte bun articol intradevar gigi o sa distruga steaua, poate asta e soarta ei club facut mare si istorie si brand de catre comunisti sper sa aibe aceasi soarta si dinamo.

mihai169 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:02

singura soluite:
nu mai urmariti stiri sau emisiuni cu Becali, nu mai citii articole despre Becali. Asa o sa renunte si presa sa mai vorbeasca despre el si o sa renunte la Steaua pentru ca a cumparat acest club doar pentru a se folosi de imaginea Stelei. Ignorati to ce tine de GiGI Becali, nu mai mergeti la meciuri, echipa va avea de suferit o perioada dar se va salva dupa plecarea ciobanului.

Alex (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:03

Domnul Ioanitoaia, din pacate ce spuneti este adevarat. Dar stiti ce este mai grav? Uniti-va cu noi, suporterii Stelei si oierul va pleca din Ghencea… Va intrebati cum? 1.Nu mai incercati sa va faceti audienta la GSPTV in fiecare seara cu el; si 2.Stiti care e cel mai mare rau din tara asta? Media-adica GSP, daca sunteti de partea suporterului stelist, haideti sa miscam ceva si sa-l alungam. Sunt convins ca putem, dar nu vreti…Atunci nu mai spuneti ca distruge o istorie…

HAIDETI SA FACEM CEVA IMPREUNA…NUMAI DVS. NE PUTETI AJUTA…

MEDIA A REUSIT INTOTDEAUNA CE SI-A PROPUS!!!

cosma (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:04

bravo domnule Ioanitoaia!Multi lingai are pe langa el.Nici nu merita pronuntat numele ciobanului.Asa cioban,asa stana

danSteaua (15 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:06

Sa zicem ca 4,000,000 de alegatori sunt stelisti. Ce se poate face, legal!, intr-un asemenea caz, intr-o societate democratica, pentru a-l indeparta pe Becali de la Steaua? Mai mult, avand in vedere comportamentul lui, ce se poate face pentru a-l indeparta din viata politica? Cum ar putea contribui media la izolarea unui individ nociv pentru societate?

FRANKIE/DUBLIN (7 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:07

Este normal ce se intampla la Steaua,ce va mirati asa?Suferim ca niste prosti pentru acest club care de mult a devenit doar o jucarie pentru acest DICTATOR care confunda a fi patron cu a fi tiran.Acum cand in ceasul al 25 lea luase o decizie buna(surprinzator de buna..)prin aducerea lui Bergodi,remanierea lotului cu jucatori tineri,un program pe termen mediu-lung,fomarea unui lot tanar DOAR din jucatori romani….e deja o amintire…acest TIRAN a frant STEAUA,si n-a frant-o in doua,a reusit sa o faca cioburi…nu se mai vede nici o lumina la capatul tunelului,vom ramane mult timp in adancuri…MULTUMIM CRISTIANO BERGODI!!

florin (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:13

excelent articol

claustrofobus (85 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:13

am tot respectul pt oameni si fotbalisti care au luptat pt steaua de-alungul timpului, de la soprteri la fotbalisti, dar ei raman ai istoriei comuniste atata timp cat continua sa se identifice cu numele de steaua. lucru valabil si cu dinamo. trebuie sa apreciem totusi ca au disparut echipe ca victoria bucuresti, f.c. olt, sau flacara moreni. sa ne trezim din amnezia in care traim!

Tavi (10 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:14

Mircea Lucescu, Boloni si Sabau sunt singurii antrenori care ar pune conditii inainte de a accepta o munca. Ei ar refuza pe Becali ptr. sunt profesionisti. Ceilalti: amatori care fara discutie accepta sa fie slugii lui Becali. N-au coloana vertebrala nici „Lippi”, dar nici Lacatus, Dorinel, Hagi etc. care au fost zdrentele oierului.

Adi.NYC (49 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:16

D-nule Ioanitoaia, stati linistit ca o sa zboare de la Steaua si Stoichita pana-n primavara. Steaua nu va trece de grupe, iar Stoichita zboara.

S-a ajuns in aceasta situatie cu acest om de nimic, Becali, NUMAI din cauza presei. Il sunati, ii luati interviuri, ii cereti pareri, doar-doar mai scoate o tampenie din gura…si bineinteles precum zice si proverbul Romanesc „prostul nu e prost destul daca nu e si fudul”, Becali confirma.

Cand citesc presa, vad emisiunile de sport din Romania si aud intrebarile pe care le pun reporterii oamenilor de sport, ma blochez. Imi este rusine sa spun ca m-am nascut in Romania.

Intrebarea este: Cum scapam de Becali si cum facem ca Steaua sa ajunga ce-a fost odata?

Cum scapam de Borcea, Turcu, Mititelu si Dumitru Dragomir? Cum scapam de acesti parveniti ai societatii Romanesti care distrug fotbalul nostru?

Cum il invatam pe Iancu, care pare un om inteligent, sa respecte jucatorii, antrenorii si sa vorbeasca in presa mai putin despre problemele de nivel tehnic ale echipei sale?

leu constantean (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:18

nea Ovidiu, toata stima, insa… ce brand? ce simbol? al Ministerului Apararii Nationale si al familiei Ceausescu??? Nea Ovidiu, echipa asta a fost infiintata de comunisti desfiintand alta echipa, Ciocanul, careia i-a luat locul in A. Asta da ISTORIE !!!… ps nu sunt dinamovist sau rapidist sa judec cu manie…

Iar stoichita o sa se scarpine in final unde s-a scarpinat incontinuu de la primul antrenament!… frumoase maniere!… cu mana in fund vreo 15 secunde, fiind si filmat!!!
steaua are ce merita!!…cei din Cons. de Adm. care au renuntat la ea usor acum 7-8 ani si au dat-o oierului sunt marii vinovati!!

ste (27 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:19

poate steaua nu poate fi refuzata dar becali poate.stoichita o sa se duca pentru 2-3 etape pana gaseste alt antrenor si dupa aceea la revedere.im ceea ce priveste conflictul dintre borgodi si becali becali si borcea (care ia loat apararea)bergodi are dreptate.borcea si becali inca mai traiesc in era FEUDALA in care latifindiari puteau sa faca ce vrea.ore cand o sa cresca si asa zisa clasa cu bani k nu pot cumparea totul .de vina sant suporteri k se mai duc la meci.trebuie ignorati toti cei k borcea becali copos iancu sau cei ce cred k antrenori sant doar pentru antrenament si ei de fapt conduc echipa.si o echipa nu se face in 2-3 luni se face in ani daca nu ma credeti uitativa la craiova care sia format tineret in 2-3 ani si nu pentru k mititelu este mai destept dar pentru k a fost fortat de inprejuraii.in concluzie ignorati patroni.

Andrei (7 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:23

Fotbalul a disparut, este vorba doar de o afacere.

don ciudone (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:24

Buna ziua. Sunt rapidist, dar apreciam jocul Stelei si modul de lucru al lui Bergodi. Sa te apuci de lucru la Steaua este ca si cum te-ai apuca sa cladesti o casa din beton, iar neramanandu-ti material suficient, sa o carpesti cu pamant. Unde? Tocmai la acoperis…. Cam asa stau treburile acolo….Apa intra pe sus. M-as bucura sa faca Stoichita ceva. Ii dau 2 luni de stat. Si astept sa ved cine se mai incumeta. Dorinel? Se pare ca ii plac si lui revenirile.

alin (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:30

MESAJUL LUI ALEX ESTE DESTUL DE CLAR SI ARE MARE DREPTATE.AM O INTREBARE DOMNULE IOANITOAIA:DE CE SUNATI UN ASEMENEA OM LA FIECARE EMISIUNE SA-I CERETI OPINIILE ?

dorin (81 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:31

cum sa fie anormal sa….?nu l-ati auzit si pe dragomir ce parere are despre notiunea de angajat?..suntem slugi in ochii lor,ei pot sa faca orice..de parca ar fi clubul lor din comuna primitiva inca,mostenire!in rest…mai spunea cineva pe aici….luatii jucaria din maini lui beeecali ca o va strica de tot! si are dreptate numai nu stiu daca cineva aude

cristian007 (25 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:37

Cat adevar e in acest articol, minunata sinteza a ceea ce noi totzi stelisti gandim si simtzim.Mie personal mie rusine sa recunosc ca sunt stelist:((.Cu totul alte persoane : Vasile Iordache, Iordanescu , Lacatus m-au fermecat si am devenit stelist cand eram copil, iar acum sunt nevoit sa indur umilinta de a fii tarat in mizerie de fiecare data cand Becali deschide gura….Asta e akum vorbesc patronii, iar fotbalistii si antrenorii sunt niste jucarii, nicidekum adevaratzi actori ai acestui sport.

california (349 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:37

graba cu care acest „lippi”, mai degraba lipitoare, a inceput la 10 minute dupa meci sa-l acuze pe bergodi si sa-i dea dreptate lui becali, precum si promptitudinea lui panduru de a-l propune antrenor in loc sa incerce sa-l lamureasca pe patron sa nu faca prostii, ma fac sa ma gindesc ca treburile erau aranjate mai dinainte; de altfel dragomir, omul de casa al lui becali, „prognoza” ruptura acum vreo 2 saptamini (bine inteles in urma suetelor cu gigi); nu ma fac praf de dragul strainilor, dar acest bergodi e un tip rational si cred ca e si bun antrenor; cind spun aceasta ma gindesc ca jucatorii cu care el a readus ceva spectacol in jocul stelei i-au avut si lacatus, si dorinel, dar ei au continuat sa joace cu lovin iar pe rada l-au tinut pe tusa in favoarea lui baciu, pina l-au scos din forma; daca nu ar fi atitia *****, nu si-ar putea face la nesfirsit jocurile nici gigi becali; unii o sa spuna ca patronul are voie sa intre cind vrea in vestiar; eu spun doar ca daca gigi ar fi un tip care nu da cu bita in balta, care are control la ce debiteaza, care a condus oameni la viata lui ( altii decit slugile de pe tarlalele din pipera), adica ar fi un tip cu educatie, nu se ajungea la aceasta situatie ridicola, care oricum nu va fi ultima.

ciobanu marius (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:37

Ce se intampla la steaua e tragic! pacat de HAGI, pacat de LACATUS, pacat de BERGODI datorita lor suntem stelisti nu bani lui becali ne a facut stelisti dar asta e, o sa isi primimeasca si el pedeapsa de undeva si candva. Oricum fereasca Dumnezeu pe toata lumea de oameni de asa categorie. (PARVENITI)

ady:) (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:37

Asa publicitate precum cu steaua nu isi facea niciodata ramanea un cioban ascuns intre palate…Is foarte curios unde gaseste asa un antrenor precum |Bergodi nu stiu daca cu jucatorii astia cineva putea realiza mai mult.Pacat a fost un nou inceput.

DB (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:44

Pentru cei care zic ca Steaua a fost infiintata de comunisti sa se mai documenteze putin… Si in legatura cu Stoichita: i s-a indeplinit visul. Aparea din ce in ce mai des la emisiunile televizate la telefon sa vorbeasca de Steaua si era clar ca viza postul lui Bergodi. Acum faptul ca nu arata nici un pic de demnitate e problema lui.

polonezu (264 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:51

dle Ovidiu,
– spuneti cam asa: creşte pericolul ca Gigi Becali să omoare Steaua; o asemenea ameninţare n-ar trebui să ne lase indiferenţi întrucît discutăm aici despre distrugerea unei echipe, a unei iubiri, a unei istorii, a unui simbol, a unui brand; asa ca stau si ma intreb, ce este de fapt aceasta …steaua? atunci cand vom afla care este statutul oficial al acestei …adunaturi(?) vom putea comenta masurile luate de diversi indivizi care (cica) o conduc: sunt ele benefice pentru acest SRL (sau ce o fi el)? au ele o baza legala (adica respecta prevederile statutului propriu, statutului lpf-frf, a legilor in vigoare? etc.?); altfel …despre ce vorbim? ca daca vorbim despre o afacere privata a unui individ atunci ne racim gura (sau incalzim clapetele) degeaba; el e liber sa faca ce vrea cu afacerea lui: poate avea sapte antrenori deodata (ca sa poata da afara in fiecare zi a saptamanii cate unul) sau poate …functiona, dece nu, fara antrenor! daca e afacerea lui privata …face ce vrea muschii lui de patron! (un exemplu, sa zicem ca am o afacere privata -o turma de oi: nu poate nimeni sa-mi comande cand sa le mulg, cati berbeci sa pastrez sau cand sa le scot la pasune!); daca vorbim insa despre STEAUA pe care o stim noi (un simbol, un brand…), se schimba povestea! cred ca un articol documentat despre statutul acestei asociatii, afaceri, sindicat, sau ce o fi (?) ar fi binevenit, ar lamuri definitiv lucrurile!

zo (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 11:51

A scapat de sub control .
Omul asta sufera de schizofrenie si grandomanie, trebuie urgent internat.
Pacat ca MASS-MEDIA nu face nimic sa ne salveze, pentru ei conteaza doar rating-rating-rating, noi suntem doar niste „derbedei” care facem rai Stelei .
Asta e, m-am resemnat… asta pana nu moare, nu pleaca.

jiji (26 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 12:09

Daca toti suporterii Stelei ar considera ca Becali este un nimic fara importanta si stadionul ar fi gol la toate meciurile de acasa nu pentru ca e suspendat de LPF ci pentru ca suporterii au decis ca nu merita sa fie acolo in acelasi timp cu ciobanul , exista sansa ca asta sa il frusteze pe gigi mai mult decat contestarile . El ne-a aratat ca nu da doi bani pe noi ceilalti , suporteri, gazetari, procurori si oameni in general. Dar lasandu-l singur cu consecventa, ignorandu-l, se va face din ce in ce mai mic si va disparea .
HAI STEAUA!

Comentează